Svet 0

22.04.2026.

8:42

Volodimir je zagrmeo: "To je nepoštovanje"

Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski poručio je da posete američkih izaslanika Stiva Vitkofa i Džareda Kušnera Moskvi, bez dolaska u Kijev, smatra "nepoštovanjem".

Izvor: Index.hr

Volodimir je zagrmeo: "To je nepoštovanje"
EPA/OLE BERG-RUSTEN

Podeli:

Vitkof i Kušner posetili su rusku prestolnicu krajem prošle godine, kada su pregovori o primirju s ciljem okončanja rata u Ukrajini dobijali na zamahu, kao i u januaru. 

Vitkof, koji je u Moskvi bio osam puta, sastajao se s ruskim predsednikom Vladimirom Putinom. Ni on, ni Kušner, međutim, nikada nisu službeno posetili Kijev.

"To je nepoštovanje, dolaziti u Moskvu, a ne u Kijev, to je jednostavno nepoštovanje. Razumem da imamo složenu logistiku. Ako ne žele da dođu, možemo se sastati i u drugim državama", rekao je Zelenski u intervjuu za jedan ukrajinski medij, prenosi BBC. 

U međuvremenu, kako prenosi Index, fokus međunarodne zajednice pomerio se sa okončanja rata u Ukrajini na Bliski istok. 

Vitkof i Kušner trebalo je da dođu i u Kijev ali je zbog rata sa Iranom za poseta otkazana. 

Poslednji trilateralni sastanak Rusije, SAD-a i Ukrajine održan je sredinom februara, a manje od dve sedmice nakon toga SAD i Izrael počeli su napade na Iran.

Vitkof i Kušner sada su deo američkog pregovaračkog tima koji putuje u Pakistan na razgovore o primirju s Iranom, a Zelenski je priznao da je pažnja SAD trenutno usmerena na Bliski istok. 

"Ali u svakom slučaju, za nas je važno da nastavimo saradnju s Amerikancima", istakao je Zelenski.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

22 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: