Politika 0

23.03.2024.

10:37

"Srpski državljanin je bio na toj manifestaciji"; Nema saznanja da Srbiji preti teroristički akt

Ministar spoljnih poslova Ivica Dačić rekao je nakon terorističkog napada u Moskvi da je bezbednosna situacija u Srbiji stabilna, kao i da MUP i bezbednosne službe preduzimaju sve mere opreza.

Izvor: B92.net

"Srpski državljanin je bio na toj manifestaciji"; Nema saznanja da Srbiji preti teroristički akt
Profimedia

Podeli:

Sinoć se desio jedan od najgorih terorističkih napada u modernoj istoriji Rusije. Najmanje 93 ljudi je ubijeno, uz veliki broj ranjenih.

"Nema neposrednih saznanja da Srbiji preti teroristički akt, bez obzira na sve izazove sa kojima smo suočeni. Bezbednosna situacija u Srbiji je stabilna, naravno, uz obavezu da MUP i bezbednosne službe preduzmu sve mere opreza i preventivne radnje, kako bismo sprečili svaku mogućnost terorističkog akta", izjavio je Dačić nakon sednice Saveta za nacionalnu bezbednosti.

"Među stradalima nema naših državljana"

Dačić ističe da među stradalima u Moskvi nema srpskih državljana.

"Bilo je informacija da je jedan naš državljanin bio na toj manifestaciji, ali nije na spisku povređenih. To ne znači da ne može doći do promena te informacije. Taj broj poginulih je sada drastično povećan u odnosu na vesti od sinoć Ne znam šta bih još mogao da kažem, još jednom, najvažnija vest je da je po proceni MUP-a situacija u Srbiji stabilna. Svi ovi izazoi sa kojima se suočavamo nameću obavezu da budmo na oprezu", rekao je Dačić.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

22 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: