Četvrtak, 29.01.2015.

11:40

Gorbačov: Novi hladni rat već počeo

Poslednji lider SSSR-a Mihail Gorbačov izjavio je da je između Rusa i Amerikanaca objavljen "novi hladni rat", koji bi mogao da preraste i u oružani konflikt.

Izvor: Beta

Gorbaèov: Novi hladni rat veæ poèeo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

svi ste isti komunisti

pre 9 godina

Koliko komunjara ovde, ljubitelji Staljija, Lenjina i sličnih boljševika. Mrzite Ameriku i ostali napredan svet, a koristiti internet, pretraživač Gugl, pijete koka-kolu, imati američki računar, nosite Nike, gledate američke filmove, slušate američku muziku. SSSR je bio okupator istočne Evrope, oni su nam instalirali Broza 1945.godine, koji su posle ubili čiča Dražu. Verovatno podržavate i Venecuelu, Kubu, Severnu Koreju, Kinu...

IRON MAN

pre 9 godina

Pored ovakvog oružja danas, četvrti svetski rat neće biti vođen ni kamenicama, jer neće imati ko da ih baci. Kada sve počne, neće biti bitno ko je bio u pravu, a ko je kriv, jer će i krivce i pravedne stići ista kazna-smrt. Jedan sloj ljudi zarad ličnih interesa i zarad silne želje da drže sve u svojim rukama, gura ćitavo čovečanstvo u propast. Mislim da su ti ljudi koren zla, a njih ima u svim zemljama, oni prave problem svakoj vladi na svetu, jer svojim novcem uništavaju institucije, kupuju političare, naručuju ubistva, sprovode politiku koja nije ni nacionalna ni ljudska. Ta sila je već uzela maha, ona već nekoliko decenija predstavlja pravu vlast u svetu i nažalost, ta sila je rešila da izazove sukobe, misleći da će na taj način sprečiti gubitak sopstvene moći i uticaja. Gube moć, jer mnogi u svetu shvataju o čemu se radi, zato i žele da te svoje pozicije sačuvaju bez obzira na cenu. A cenu će platiti i oni, džaba će im biti skrovita mesta u stenovitim planinama, džaba će im biti zalihe hrane i vode, sve će im biti džaba, a ta skrovišta kako stvari stoje, mogla bi im biti jedna kolektivna grobnica. Možda bi bilo i dobro da se to desi, pa da svet konačno krene nekim drugim, pravednijim i pametnijim putem, naravno ako bude preživelih.

Psihijatar

pre 9 godina

U Novom zavetu Biblije pise da je kraj blizu. znakovi se ispunjavaju a to su; deca ce tuci roditelje,jescemo cudnu hranu iz laboratorija,poplave i prirodne katastrofe ce se povecavati,lazni proroci ce pricati o miru,strah ce vladati svetom. Sve sto sotona bas i zeli. dalje da ce se zemlja cistiti u velikom i dugom plamenu. da nije mozda veliki atomski rat? Vreme ce nam doneti odgovor...

ff

pre 9 godina

Odgovor za Milosa.Vi komunizam gledate na nacin kako vam je prepricano.Pritom ja sam mozda najveci protivnik komunizma, videces koliko su narodi demokratije koja se samo tako naziva i koja nije primenjena nigde u svetu onakva kakva treba da bude. Videces te narode kakvi su kada ogladne. Ti si USA video na tv programu.Uglavnom sistem se ogleda da ja vise imam od onoga, pa pored njega projurim sa meckom. Za mene je to pakost jer slobudu gledate u bludu i materiji. Komunizam je nametnut al sto je Gavrilo na kraju pucao u Ferninada? Pa da bi komunizam na vreme usao u Rusiju i time njihov narod na vreme razgradio u shvatanju drzavnosti. Ljubitelj sam parlametarne monarhije pogledaj kosnice

srbin

pre 9 godina

Jedan ruski svestenik za kog se smatralo da ima moc da predvidi dogadjaje, rekao je da ce 2 godine nakon njegove smrti doci do indirektnog konflikta izmedju SAD i Rusije (Krim), i da ce na momente izgledati kao da je dosao mir,ali ce bas tada doci do 3. svetskog rata i to 2016. Nostradamus ga je najavio 'kad na nebu bude bilo 28 zvezda', po tumacenjima kad je Hrvatska usla u EU. Sve ovo zvuci previse glupo,ali videcemo. Ne daj Boze.

Original ja

pre 9 godina

Prvi i drugi svetski rat bio. Ko je pobedio u prvom, pobedio je i u drugom. Prvi hladni rat bio, počinje drugi. Ko misli da će rezultat biti drugačiji u ovom u najmanju ruku "ima veliku dioptriju".

rmbozic

pre 9 godina

Rusi su svesni da se Rusija brani u Ukrajini i tu neće odstupiti ni za pedalj.
Amerika je svakako vojno nadmoćna jer može uništiti Zemlju 3x.Rusija je slabija - može samo jedanput.
I to će biti dovoljno da IV svetski rat vodimo kamenicama i tojagama.
Setimo se samo Černobilja - kakvu je štetu napravio, pa pomnožite to sa 4500 ruskih bojevih glava i isto toliko američkih,britanskih francuskih i kineskih.
Nadam se da će usijane glave shvatiti da druge planetne nemamo.Ako ne shvate, ni ne zaslužujemo život u ovakvom obliku kakav sada poznajemo.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Živim i radim u zapadnoj evropi i znam da su sankcije zapada prosečnom gradjaninu sasvim prihvatljive i da su Rusi odgovorni za sve i svašta što se o njima piše. Kada su pak rusi uzvratili kontrasankcijama zapadni vlasnik neke firme je rusa počeo doživljavati kao direktnog neprijatelja jer njegova firma propada. Zapad jednostavno nije u toku dogadjanja jer mu je bitan profit i smatra da on ima pravo da prodaje svoj proizvod gde god hoće i može. Pita se sada ko su ti rusi da ne dozvoljavaju da on prodaje svoj proizvod rusima. Takvi a skoro 100% je takvih su spremni sutra platiti samo da se rusi ako treba primoraju na kapitulaciju svim pa i vojnim sredstvima. To je najopasnije i mislim da ce ukoliko Evropa produži sankcije zaista doći do ozbiljnog konflikta i vrlo moguće opasnog rata.
Amerika to itekako želi jer je tamošnja ekonomija u opasnoj situaciji a budžet je u ogromnom deficitu. Realno stanje je da bi dostampavanje dolara za pokriće budžetskog deficita u USA izazvalo opasnu inflaciju. Ta inflacija odnosno deficit se i do sada naplaćivao izazivanjem kriza i ratova te bukvalnom pljackanjem svuda po svetu.
Rusi su tvrd orah ali i zagonetan protivnik. Imaju tajno oružje i to mnogi znaju ali ne prezu da upotrebe ni atomsko u kojemu opasno dominiraju u odnose na ameriku. Evropa u ovakvom stanju je okupirana od strane Amerike i mora slušati ali ako zaista dodje do rata prva će biti bukvalno pregazena ruskom čizmom a americi to baš odgovara. Rusi mogu kao i uvek izgubiti bitku ali će rat sigurno dobiti. To zapad zna i provokacijama želi preusmeriti pažnju svojih naroda kako bi strahovao od rusije...Nisam navijač ni za jednu stranu ali mislim da zapad bukvalno srlja u propast jer ne treba zaboraviti da je prosečan rus navikao živeti teško a to je ogromna prednost .... Umeće ratovanja se uvek sastojalo u tome da protivnika porazis bez borbe, medjutim u ovakvoj situaciji kada se ruska politika vodi u Vašingtonu a američka u Moskvi ne ide sve baš po planu.
Neka nam je Bog svima na pomoći.

qwerty

pre 9 godina

R,Zivkovic,Rotterdam, 29. januar 2015 12:07)

Baš sramni komentar nema šta. Vi se zalažete za čeličnu zavesu sve iz Rotterdama. Zalažete se za razjedinjenu Nemačku, neku "jaku" Češkoslovacku koja je grcala pod majkom CCCP, a da ne spominjem da raspad Jugoslavije prepisujete stranim silama. Jugoslavija se raspala baš zato što strane sile je bolelo uvo šta se tada dešava u Jugi već su imali mnogo pametnija posla početkom devedesetih.

Komunizam u Srbiji živi punim plućima. Neradnici koji bi da sisaju državnu sisu na izmišljenim položajima u državnim firmama i oni koji žele apsolutnu moć nad svima jer je stokom mnogo lakše upravljati kada je zaleđena nekim ratom i ideologijom.

aen

pre 9 godina

kakav crni hladni rat, ovo je bilo samo par vaspitnih cvrga, nisu valjda ludi da se majmunisu dok stvarno ne pocnu da jedu korenje (ko neki sto ih znam)

Dejan

pre 9 godina

@milosh-96 / USA: Zasto je trebao narod Jugoslavije da se pobuni protiv tu Jugoslaviju? Ziveo je mnogo bolje nego danas, ljudi su imali poverenje i nadu, mogli su da putuju i da budu ponosni sto su iz Jugoslavije. E to sto su krajem 80ih dosla bagra i hohstapleri na scenu, to je drugo prica. Ali meni izgleda, da si ti u USA previse indoktriniran tamosnjom propagandom da je sve bilo lose u Jugi. E pa nije bas, naprotiv, normalan narod je normalno ziveo. U svakom slucaju bilo je mnogo bolje nego danas.

....,,

pre 9 godina

@vidi kurs Rub, oruzane sukobe sirih razmera u cilju ocuvanja sopstvenog ekonomskog rasta amerikanci vec decenijama pokrecu, unistavajuci veliki deo afrike, azije, a sada su presli jos jednom na evropu. Vi niste svesni toga da ovo nije film, da amerikanci jesu samo na strani dobra u filmovima.
U pravu si, amerikanci imaju takodje za cilj slabljenje Rusije, ali ne shvataju da to nije ona Rusija koju je vodio Borij J. Kazati da je Rusija slaba, jeste isto sto i kazati, da su amerikanci najzasluzniji za pobedu u prvom svetskom ratu. Da, jesu. Sa drvenim puskama samo.;)
Problem je taj, sto se svet vodi zapadnim nacinom razmisljanja, dok taj nacin razmisljanja gradi i namece amerika. Cilj je opet samo jedan.

neko iz mase

pre 9 godina

USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.
(tebra, 29. januar 2015 12:23)
tom carstvu zla prvo da zahvalis za taj kompjuter koji imas, za struju koju koristis, za automobil koji vozis, za televizor koji gledas, za frizider koji ti cuva namirnicem, za.. mrzi me da kucam vise

Александар Костић

pre 9 godina

Џејмс Бејкер, некадашњи државни секретар САД-а, једном приликом је рекао: "Потрошили смо милијарде и милијарде долара на рушење Совјетског Савеза и Источног блока. Али успели смо тек када смо нашли издајнике". Није тешко укапирати на кога је мислио.

pepe

pre 9 godina

Ajde ti snimaj reklame za pice, za bolje i nisi brate. Najveći luzer XX veka. Dobiješ na upravljanje supersilu, vratiš raspad na prosjačkom štapu. Za to treba imati talenat.

MG-42 Garonja

pre 9 godina

ocigledno da ameri kasne 25 g zamlacivali su se sa jugoslavijom umesto da ostvare svoje ciljeve za vreme gorbacova i jeljcina oni su uradili sta su uradili i to im se vraca hrvatska i slovenija u eu sta su postigli nista kosovo recimo samostalna drzava nula krim po istim pravilima rusiji i sada ukraina sta dalje ne znamo ako napadenemo 3 svetski rat ako ne napadnemo rusija grande e pa bankarski lobi se gadno zeznuo tj ili ce te sve izgubiti ili ce te se dogovoriti internet je cudo koje nisu matori bankari ozbiljno shvatali nego su rekli deca se igraju ali pored dece poceli su da se javljaju i umni ljudi i veoma je vredan za izvor informisanja dzabe drzavni mediji kada ja kao niko i nista mogu da postavim validne informacije.

Naziv

pre 9 godina

Izgleda da i Gorbačov pije puno vodke , pa zajedno sa rusofilima i glupim rusima (generalizirano) još sanja da se može ravnati sa amerikancima .

Tanasijević Slobodan

pre 9 godina

Hvatajte se vi mister ili baćuška Gorbi u kolo sa aktuelnim
baćuškom,dogovorite se ko će da vodi kolo a ko će da igra na kecu.
A mi srbi ćemo da vam pokažemo kako se igra kolo bez folklora,jer
mi smo već igrali i priperevku.A nama ionako nije ni potrebno da
učimo tu vašu izemti pereperevku?

Filadelfija

pre 9 godina

@Xardas

Sto da prestanu? Da mogu nacisti placani dolarima na miru da ih pobiju? Svasta. Vise je americkih vojnika u Ukrajini nego ruskih u Novorusiji. Treba znati sta je uzrok, a sta posledica. Uzrok je drzavni udar u Kijevu, a posledica odbrambeni rat u Novorusiji. Dosta je vise ljudima fasizma i nacizma. A ovi u Kijevu se kunu u Banderu i SS. Nego, ukrajinski narod se opametio, juce cirkusu u Kijevu, gladni tuku pa ne pitaju, rudari zauzeli prostorije Vlade, Jacenjuk ne sme da proviri. A mobilicazija "uspela". U jednom mestu od 105 koje su trbali da mobilizu uspeli su da mobilisu 2 mladica. I to prica savetnik ukrajinskog ministra odbrane. Puni autobusi muskaraca beze od uglavnom u Rusiju, a oni iz zapadnih krajeva uglavnom u Rusiju ili Rumuniju. U rumunskim mestima po hostelima i motelima nema vec danima ni jednog slobodnog mesta. Ali zapadna Evropa je odbila da primi vojno sposobne Ukrajince. A Parosenko je optuzio Rusiju da time sto prima muskarce, podriva vojnu sposbnost hunte.

Milan

pre 9 godina

Ukoliko SAD i EU nastave sa ovakvom politikom do Rusije i na vreme se ne opamete i idu da nafta i plin padnu ispod 50%, sigurno i neizbežno je da dolazi do rata.To bi bio rat sa nesagledivim posledicama i uništenje civilizacije-planete. Imam osećaj kao da nisu svesni i misle da im se ništa ne može loše desiti, ali u velikoj zabuni su i procene i analize su im dosta neozbiljne i slabe. Svetski mir je ozbiljno ugrožen I ponašanje pomenutih zemalja su neozbiljna i neodgovorna.EU i SAD su izvršile prevrat i državni udar u Ukrajini i doveli svoje plaćenike koje dobro plaćaju i dobro su ih naoružali, medijski i propagandno podržali.Misle da će Rusija sedeti skrštenih ruku, gadno su se ovoga puta prevarili i svet se nalazi pred kataklizmom -žalosno je da to mnogi ne vide i misle, pa to će se smiriti i proći - ne, neće,suviše se otišlo daleko i povratka više nema.Jedino rešenje je pregovori,pregovori i dogovor, dok ne bude za sve kasno!

olja

pre 9 godina

Htio si da te Zapad slavi i slavio te. Sta sad hoces, muci te naknadna pamet? Da si je imao u pravo vrijeme moglo je sve drukcije da se zavrsi, bez jada koji je, zbog tebe, i nas snasao.

vidi kurs Rub

pre 9 godina

Oruzani konflikt sirih razmjera moze pokrenuti samo Rusija jer gubi na svim neoruzanim sukobima.
Jednostavno propadaju, a Zapadu je to dovoljno.

leško

pre 9 godina

Pita se Gorbi "jesu li oni izgubili glavu"???
Nije nitko izgubio glavu mr. Gorbačov izuzev vrhuške iz Kremlja!
Pustite Vi lijepo Ukrajince na miru da idu gdje oni hoće i s kime hoće, da žive kako oni hoće bez tutorstva iz Kremlja i sve pet...
Da ne zaboravim i da vratite oteto tj. Krim i Donjeck...
I onda više nema sankcija! Može?

smesna pretnja

pre 9 godina

To je smesna pretnja Gorbacova, koji vidi kako njegova zemlja propada zbog budalastina koje cini. To je jednstavna stvar. Da se Rusi povuku iz medjunarodno priznate drzave Ukrajine jer tamo su nelegalno. Vrlo jednostavna stvar.

Jura

pre 9 godina

@(milosh-96 / USA, 29. januar 2015 12:56)
Bunili su se ljudi, samo kadbi se pobunili dobili bi hapšenja i tenkove kao naprimjer Mađari od Rusa. U Jugi je bilo pobuna, Srbi krajem šezdesetih i Hrvati početkom sedamdesetih i nijedni nisu dobro prošli, osamdesetih su se bunili Albanci na Kosovu pa su dobili pendreke. Nije se bilo lako u ta vremena organizirat kao danas i to je najveći razlog zašto pobune baš i nisu bile uspješne. Usput jedan narod je u bivšoj državi smatro da on mora imat monopol na represivni aparat mada nije pravio razlike ako bi mu se na puru našli i protivnici iz vlastitih redova. Hint je da je to onaj koji samo ume da puca i t... i da ako nezna da radi ume da se bije.

Lik

pre 9 godina

Bez obzira ko koga voli ili ne činjenice govore da je NATO na granicama Rusije, baš kao nekad Nemačka po Hitlerom a još ranije Napoleon itd.
Amerikanci idu korak po korak, prvo su prisvojili nekadašnje zemlje Istočnog bloka ali kada su stigli do Ukrajine polomili su zube.
Sada nastoje da sankcijama oslabe Rusiju ali nikako da nauče da tako jednostavno ne mogu da postignu cilj, i nas su bombardovali 88 dana pa su jedva ušli na Kosovo i to samo zato što je Milošević popustio.
Bilo je pitanje dana kada će Zapadne vlade pasti i to bi se desilo da je krenula kopnena ofanziva.

Marija

pre 9 godina

Hladni rat nikad nije ni prestajao jer je boljsevicka staljinisticka bagra stalno pravila probleme.
Prvo su okupirali celu istocnu Evropu i drzali je u boljsevickoj okupaciji do pada berlinskog zida.
Zatim je boljsevicka bagra napala Afganistan, napravila je rat u Vijetnamu kada su podrzali komuniste u Severnom Vijetnamu, takodj rat izmdeju dve Koreje je u reziji boljsevicke KGB bagre .
Takodje surovanje sa islamistima je specijalitet KGB bagre.

Da rezimiram nema rata u svetu koji je poceo a da se nije prvo umesala staljinisticka KGB bagra.
Istocna Evropa, Afganistan, Vijetnam, Koreja, Irak ( Sadam je bio KGB igrac) , Sirija ( Asad KGB igrac) , Iran .

KGB bagra je izazvala i rat u Jugoslaviji jer nisu zeleli da puste Srbiju u EU i NATO, pa su preko agenta KGB-a i Udbe Milosevica pravili haos po Srbiji.
Da ne govorim o 45-oj godini kada je Udbaska boljsevucka rulja upala u Srbiju sa agentom Kominterne Joshua Amroz Mayer Titom, kamarad Walterom i kada su zaveli bolsjevicku diktaturu pobivsi preko sto hiljada Srba i proteravsi preko milion Srba iz Srbije.
Sada KGB bagra to radi sa Ukrajinom , napali su istok Ukrjaine i napravili rat u kojem koriste cak i cecenske teroriste da pucaju po pravoslavnom ukrjainskom narodu.

Tako da boljsevicke KGB price mogu mozda da prolaze kod ispranih rusofilskih mozgova i ljudi koji ne poznaju stvari.

Sada cemo za koji mesec gledati slom boljsevicke KGB bagre u Rusiji i oslobodjenje ruskog naroda.

Ludo vreme

pre 9 godina

Nadam se da nece biti rata,jer bi to bila nuklearna katastrofa kojom bismo bili zbrisani sa lica zemlje.Spasi nas Hriste,sta drugo covek da kaze.

Ћезо рца

pre 9 godina

Gorbačov je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo čemu po pitanju odnosa Rusije i SAD. Čovek bez trunke časti i obraza, nula. (Mihailo, 29. januar 2015 11:47)

Његов грех је велики. Зашто не би имао прилику да призна своју грешку. Коначно је увидео наци-фашистичку природу полуделих робовласника са подивљалог ,,запада''.

Леонардо

pre 9 godina

За све си ти крив, и од тебе је цела катаклизма почела. Према томе тишина, страни плаћениче. Сигурно ми не објављујете коментар.

Džeremi Klarkson

pre 9 godina

Pogledajte seriju dokumentarnih filmova Olivera Stouna "American untold history" i biće jasno koliku težinu imaju ove reči.

slobo

pre 9 godina

Posle ove vremenske distance ocigledno su Amerikanci testirali na bivsoj Jugoslaviji puls Rusije. Posto su uspeli da proguraju sve sto su zamislili nisu dobro procenili zasto se to desilo.Ocigledno da su sa Ukrajinu pokusali isto kao sa bivsom Jugoslavijom I usli u glib.Ako nastave dalje utopice se ako odustanu osramotice se.Sada da mole Boga da se na njihovoj teritoriji ne potpali fitilj.Ali ne bih mi bilo zao da i tamo malo osete uzasa I rata jer mnogo su nanrli nesrece svetu.

milosh-96 / USA

pre 9 godina

@ff

Ja nisam rodjen u doba SSSR/Jugoslavije,
pa se oduvek pitam
zašto se narodi tih zemalja nisu pobunili, ja ne verujem da je bilo više vojske/policije od naroda.

Što znači da je ljudima u tim državama (bar većini) odgovarao takav režim, jer nisu hteli kapitalizam/liberalizam koji je bar deset puta bolji.

Još jedan primer, Poljaci su (svaka im čast) izjedanačili komunizam sa nacizmom/fašizmom a ne ko Srbija koja i dalje ima KPS i Rusija koja u skupštini ima 25% poslanika komunističke partije.

Tarzan

pre 9 godina

Zasto se ovaj covek vise uopste oglasava? Ko njega uopste vise slusa a i sta to ima da kaze sto vec ne znamo bez njega? Ako je neko kumovao svemu ovome sto se sada desava je on sa svojom "perestrojkom" dogovorenom sa Reganom i tadasnjom americkom administracijom. Verovao im na "lepe oci" da se NATO nece siriti na istok u nekadasnje zemlje istocnog bloka, "poverovao" u iskrenost i prijateljstvo americkih "partnera? Ahaaaa... Sad' se kao "cudi" sta se to desava i kako su ga Ameri namagarcili. Bolje bi mu bilo da se zavuce u misiju rupu i da cuti dok ga Bog jos drzi na zemlji. On sigurno Ruse i Rusiju dobrim nije zaduzio!

Langus

pre 9 godina

Preporucujem misljenje jednog "rusofila" iz Amerike http://www.bloombergview.com/articles/2015-01-28/sorry-ukraine-you-can-t-beat-putin?cmpid=yhoo

Covek sve objasnio i drago mi je da se u mnogocemu slaze sa realnim ljudima, koji su izgleda ovde zabranjeni, nekako ispada da moras da budes ili rusofil ili rusofob, nije dopusteno da si samo prosecan covek koji zeli mir.

Ne grdite Gorbija, njegova izjava daje tezinu i stavovima ostalih realnih ljudi. Priznaje da su ga prevarili, a i to je dosta. On je saradjivao sa njima najiskrenije i prevarili su ga a ovde se tvrdi da su razni Milosevici i ostali krivi za posledice jer nisu saradjivali sa Amerikom. Amerika namece svoje, bilo da saradjujes, bilo da ne, samo se metode razlikuju. Klark je rekao da ce nas bombardovati sve dok ne popustimo, dakle NE PREKOMERNA nego BESKONACNA SILA nam je bila namenjena.

Simon

pre 9 godina

Seme koje siposejao, davno je niklo i rascvetalo se. Sada sazrevaju plodovi. Nesto su gorki dragi Gorbi! Zar ne? No, sada si shvatio sta si uradio onako na brzinu. Moglo je to i umerenije i sporije i bolje po sve! Sada si postao svestan sopstvene odgovornosti. Sada ces malo galamiti a sve zarad borbe sa svojom savescu. Sledece sto se drasticno moze cuti je informacija da nisi mogao da podneses svoje brzopletije pa da si u svom stanu izvrsio samoubistvo.

Dete iz komsiluka

pre 9 godina

Nikad nisam bio rusofil ali stavljam opladu da USA hoce vojsku na Rusiju.
Tesko je verovati da ce Rusi pokloniti teritoriju bez otpora.
Nece biti dobro.

tebra

pre 9 godina

Za Sjedinjene Američke Države hladni rat nije nikada ni prestao. USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.

pa nauci ga

pre 9 godina

Naucite bar Putina da o njega ne prevedu zednog preko vode gospodine Gorbacov.Sa vama im je to savrsemo uspelo I sad mogu fa se izivljavaju svuda, samo ne u svojoj kuci.
Zahvaljujuci narodu koji gine sirom sveta njima ide dobro

Moskovljanin

pre 9 godina

Prica covek koji je uspeo da razbije SSSR i da mu Amerika da Nobelovu nagradu za mir, da od SSSR ostavi razvalinu jer tada Rusija nije bila spremna za tranziciju

Nimrod

pre 9 godina

Hm....ako su sankcije posledica mesanja u Ukrajinu i okupacije njene teritorije, sto se ne povuce Rusija iz iste i vidi hoće li sankcije biti ukinute? Ako hoće, lepo, nema hladnog rata. Ako ne, eto potvrde Gorbačovljevih reci.

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

Za ovo novo nastalo zlo i za ono devedesetig ste vi licno krivi!!Na mesto da niste sami uz pomoc Nemacke i Amerike rasturili SSS-r, vi bi idanas vodili tu veliku zemlju i nebi bilo ratova rasturanja Jugoslavije!Nebi se ujedinila Nemacka ostalabi celovita Cehoslovacka,mir bi vladao Makar Evropom,ne racunajuci afvro aziske zemlje kde su uvek koflikti bili u fokusu? Sada ste se setili ili bolje reci otreznili sta ste vi sami uradili daje posle vase odluke da se rasturi SSS-r nastao haos na zemlji!Koliko je naroda pobijeno i dan dan gine vasom zalugom,druze Gorbacovu,pardom Gospodine Gorbacov,postovam je to lepse odgovaralo nego Druze!!

ff

pre 9 godina

Za Ruse a i za nas najveca greska je bio komunizam . Zapad tjs SAD prejaka je masinerija i ako to teskog srca prihvatamo. Oni su pre 100 godina znali za ovo i na vreme rasirili komunizam na istocne zemlje

"Putler"

pre 9 godina

Reformirana Rusija bi mogla da trazi uvazavanje,ali kako sada stvari stoje nemaju s cime da objasne demokratskom svetu sta u sustini oni hoce?

marko

pre 9 godina

Ovo je izjava koja mora da ima tezinu,ali,hladni rat je poceo jos pre 5 godina,sa eksperimentom zvani Klicko bokser razarac,...e nista novo nam Gorbacov nije rekao!!!Hladni rat ne resava nista,mora malo da se rolaju i prle,koliko da osete sta znaci zestina!!Sila resava problem,a ne diplomatija koja je po sebi jalova i kilava bez vojske,teske artiljerije i haubica!!!Diplomatija je za siromasne zemlje i prosjake!!!Eto kao za nas,mi smo socijalni slucaj,kao matora prosttitutka koja se prodaje za 20 evra,a nece bogata i mlada gospoda da imaju posla sa nama,jer idu u Hajat,na mladu piletinu!!Moramo ae podmladiti,i podmladiti kadar u diplomatiji!!Spasa nam nema al,PROPASTI NECEMO,INATOM I PRKOSOM,SAMO HRABRO,DA ZEZAMO KRIZU!!!

Леонардо

pre 9 godina

За све си ти крив, и од тебе је цела катаклизма почела. Према томе тишина, страни плаћениче. Сигурно ми не објављујете коментар.

Tarzan

pre 9 godina

Zasto se ovaj covek vise uopste oglasava? Ko njega uopste vise slusa a i sta to ima da kaze sto vec ne znamo bez njega? Ako je neko kumovao svemu ovome sto se sada desava je on sa svojom "perestrojkom" dogovorenom sa Reganom i tadasnjom americkom administracijom. Verovao im na "lepe oci" da se NATO nece siriti na istok u nekadasnje zemlje istocnog bloka, "poverovao" u iskrenost i prijateljstvo americkih "partnera? Ahaaaa... Sad' se kao "cudi" sta se to desava i kako su ga Ameri namagarcili. Bolje bi mu bilo da se zavuce u misiju rupu i da cuti dok ga Bog jos drzi na zemlji. On sigurno Ruse i Rusiju dobrim nije zaduzio!

slobo

pre 9 godina

Posle ove vremenske distance ocigledno su Amerikanci testirali na bivsoj Jugoslaviji puls Rusije. Posto su uspeli da proguraju sve sto su zamislili nisu dobro procenili zasto se to desilo.Ocigledno da su sa Ukrajinu pokusali isto kao sa bivsom Jugoslavijom I usli u glib.Ako nastave dalje utopice se ako odustanu osramotice se.Sada da mole Boga da se na njihovoj teritoriji ne potpali fitilj.Ali ne bih mi bilo zao da i tamo malo osete uzasa I rata jer mnogo su nanrli nesrece svetu.

Moskovljanin

pre 9 godina

Prica covek koji je uspeo da razbije SSSR i da mu Amerika da Nobelovu nagradu za mir, da od SSSR ostavi razvalinu jer tada Rusija nije bila spremna za tranziciju

tebra

pre 9 godina

Za Sjedinjene Američke Države hladni rat nije nikada ni prestao. USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.

Dete iz komsiluka

pre 9 godina

Nikad nisam bio rusofil ali stavljam opladu da USA hoce vojsku na Rusiju.
Tesko je verovati da ce Rusi pokloniti teritoriju bez otpora.
Nece biti dobro.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Živim i radim u zapadnoj evropi i znam da su sankcije zapada prosečnom gradjaninu sasvim prihvatljive i da su Rusi odgovorni za sve i svašta što se o njima piše. Kada su pak rusi uzvratili kontrasankcijama zapadni vlasnik neke firme je rusa počeo doživljavati kao direktnog neprijatelja jer njegova firma propada. Zapad jednostavno nije u toku dogadjanja jer mu je bitan profit i smatra da on ima pravo da prodaje svoj proizvod gde god hoće i može. Pita se sada ko su ti rusi da ne dozvoljavaju da on prodaje svoj proizvod rusima. Takvi a skoro 100% je takvih su spremni sutra platiti samo da se rusi ako treba primoraju na kapitulaciju svim pa i vojnim sredstvima. To je najopasnije i mislim da ce ukoliko Evropa produži sankcije zaista doći do ozbiljnog konflikta i vrlo moguće opasnog rata.
Amerika to itekako želi jer je tamošnja ekonomija u opasnoj situaciji a budžet je u ogromnom deficitu. Realno stanje je da bi dostampavanje dolara za pokriće budžetskog deficita u USA izazvalo opasnu inflaciju. Ta inflacija odnosno deficit se i do sada naplaćivao izazivanjem kriza i ratova te bukvalnom pljackanjem svuda po svetu.
Rusi su tvrd orah ali i zagonetan protivnik. Imaju tajno oružje i to mnogi znaju ali ne prezu da upotrebe ni atomsko u kojemu opasno dominiraju u odnose na ameriku. Evropa u ovakvom stanju je okupirana od strane Amerike i mora slušati ali ako zaista dodje do rata prva će biti bukvalno pregazena ruskom čizmom a americi to baš odgovara. Rusi mogu kao i uvek izgubiti bitku ali će rat sigurno dobiti. To zapad zna i provokacijama želi preusmeriti pažnju svojih naroda kako bi strahovao od rusije...Nisam navijač ni za jednu stranu ali mislim da zapad bukvalno srlja u propast jer ne treba zaboraviti da je prosečan rus navikao živeti teško a to je ogromna prednost .... Umeće ratovanja se uvek sastojalo u tome da protivnika porazis bez borbe, medjutim u ovakvoj situaciji kada se ruska politika vodi u Vašingtonu a američka u Moskvi ne ide sve baš po planu.
Neka nam je Bog svima na pomoći.

Simon

pre 9 godina

Seme koje siposejao, davno je niklo i rascvetalo se. Sada sazrevaju plodovi. Nesto su gorki dragi Gorbi! Zar ne? No, sada si shvatio sta si uradio onako na brzinu. Moglo je to i umerenije i sporije i bolje po sve! Sada si postao svestan sopstvene odgovornosti. Sada ces malo galamiti a sve zarad borbe sa svojom savescu. Sledece sto se drasticno moze cuti je informacija da nisi mogao da podneses svoje brzopletije pa da si u svom stanu izvrsio samoubistvo.

Ћезо рца

pre 9 godina

Gorbačov je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo čemu po pitanju odnosa Rusije i SAD. Čovek bez trunke časti i obraza, nula. (Mihailo, 29. januar 2015 11:47)

Његов грех је велики. Зашто не би имао прилику да призна своју грешку. Коначно је увидео наци-фашистичку природу полуделих робовласника са подивљалог ,,запада''.

pa nauci ga

pre 9 godina

Naucite bar Putina da o njega ne prevedu zednog preko vode gospodine Gorbacov.Sa vama im je to savrsemo uspelo I sad mogu fa se izivljavaju svuda, samo ne u svojoj kuci.
Zahvaljujuci narodu koji gine sirom sveta njima ide dobro

Filadelfija

pre 9 godina

@Xardas

Sto da prestanu? Da mogu nacisti placani dolarima na miru da ih pobiju? Svasta. Vise je americkih vojnika u Ukrajini nego ruskih u Novorusiji. Treba znati sta je uzrok, a sta posledica. Uzrok je drzavni udar u Kijevu, a posledica odbrambeni rat u Novorusiji. Dosta je vise ljudima fasizma i nacizma. A ovi u Kijevu se kunu u Banderu i SS. Nego, ukrajinski narod se opametio, juce cirkusu u Kijevu, gladni tuku pa ne pitaju, rudari zauzeli prostorije Vlade, Jacenjuk ne sme da proviri. A mobilicazija "uspela". U jednom mestu od 105 koje su trbali da mobilizu uspeli su da mobilisu 2 mladica. I to prica savetnik ukrajinskog ministra odbrane. Puni autobusi muskaraca beze od uglavnom u Rusiju, a oni iz zapadnih krajeva uglavnom u Rusiju ili Rumuniju. U rumunskim mestima po hostelima i motelima nema vec danima ni jednog slobodnog mesta. Ali zapadna Evropa je odbila da primi vojno sposobne Ukrajince. A Parosenko je optuzio Rusiju da time sto prima muskarce, podriva vojnu sposbnost hunte.

Ludo vreme

pre 9 godina

Nadam se da nece biti rata,jer bi to bila nuklearna katastrofa kojom bismo bili zbrisani sa lica zemlje.Spasi nas Hriste,sta drugo covek da kaze.

Александар Костић

pre 9 godina

Џејмс Бејкер, некадашњи државни секретар САД-а, једном приликом је рекао: "Потрошили смо милијарде и милијарде долара на рушење Совјетског Савеза и Источног блока. Али успели смо тек када смо нашли издајнике". Није тешко укапирати на кога је мислио.

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

Za ovo novo nastalo zlo i za ono devedesetig ste vi licno krivi!!Na mesto da niste sami uz pomoc Nemacke i Amerike rasturili SSS-r, vi bi idanas vodili tu veliku zemlju i nebi bilo ratova rasturanja Jugoslavije!Nebi se ujedinila Nemacka ostalabi celovita Cehoslovacka,mir bi vladao Makar Evropom,ne racunajuci afvro aziske zemlje kde su uvek koflikti bili u fokusu? Sada ste se setili ili bolje reci otreznili sta ste vi sami uradili daje posle vase odluke da se rasturi SSS-r nastao haos na zemlji!Koliko je naroda pobijeno i dan dan gine vasom zalugom,druze Gorbacovu,pardom Gospodine Gorbacov,postovam je to lepse odgovaralo nego Druze!!

olja

pre 9 godina

Htio si da te Zapad slavi i slavio te. Sta sad hoces, muci te naknadna pamet? Da si je imao u pravo vrijeme moglo je sve drukcije da se zavrsi, bez jada koji je, zbog tebe, i nas snasao.

Džeremi Klarkson

pre 9 godina

Pogledajte seriju dokumentarnih filmova Olivera Stouna "American untold history" i biće jasno koliku težinu imaju ove reči.

ff

pre 9 godina

Za Ruse a i za nas najveca greska je bio komunizam . Zapad tjs SAD prejaka je masinerija i ako to teskog srca prihvatamo. Oni su pre 100 godina znali za ovo i na vreme rasirili komunizam na istocne zemlje

Langus

pre 9 godina

Preporucujem misljenje jednog "rusofila" iz Amerike http://www.bloombergview.com/articles/2015-01-28/sorry-ukraine-you-can-t-beat-putin?cmpid=yhoo

Covek sve objasnio i drago mi je da se u mnogocemu slaze sa realnim ljudima, koji su izgleda ovde zabranjeni, nekako ispada da moras da budes ili rusofil ili rusofob, nije dopusteno da si samo prosecan covek koji zeli mir.

Ne grdite Gorbija, njegova izjava daje tezinu i stavovima ostalih realnih ljudi. Priznaje da su ga prevarili, a i to je dosta. On je saradjivao sa njima najiskrenije i prevarili su ga a ovde se tvrdi da su razni Milosevici i ostali krivi za posledice jer nisu saradjivali sa Amerikom. Amerika namece svoje, bilo da saradjujes, bilo da ne, samo se metode razlikuju. Klark je rekao da ce nas bombardovati sve dok ne popustimo, dakle NE PREKOMERNA nego BESKONACNA SILA nam je bila namenjena.

Dejan

pre 9 godina

@milosh-96 / USA: Zasto je trebao narod Jugoslavije da se pobuni protiv tu Jugoslaviju? Ziveo je mnogo bolje nego danas, ljudi su imali poverenje i nadu, mogli su da putuju i da budu ponosni sto su iz Jugoslavije. E to sto su krajem 80ih dosla bagra i hohstapleri na scenu, to je drugo prica. Ali meni izgleda, da si ti u USA previse indoktriniran tamosnjom propagandom da je sve bilo lose u Jugi. E pa nije bas, naprotiv, normalan narod je normalno ziveo. U svakom slucaju bilo je mnogo bolje nego danas.

pepe

pre 9 godina

Ajde ti snimaj reklame za pice, za bolje i nisi brate. Najveći luzer XX veka. Dobiješ na upravljanje supersilu, vratiš raspad na prosjačkom štapu. Za to treba imati talenat.

marko

pre 9 godina

Ovo je izjava koja mora da ima tezinu,ali,hladni rat je poceo jos pre 5 godina,sa eksperimentom zvani Klicko bokser razarac,...e nista novo nam Gorbacov nije rekao!!!Hladni rat ne resava nista,mora malo da se rolaju i prle,koliko da osete sta znaci zestina!!Sila resava problem,a ne diplomatija koja je po sebi jalova i kilava bez vojske,teske artiljerije i haubica!!!Diplomatija je za siromasne zemlje i prosjake!!!Eto kao za nas,mi smo socijalni slucaj,kao matora prosttitutka koja se prodaje za 20 evra,a nece bogata i mlada gospoda da imaju posla sa nama,jer idu u Hajat,na mladu piletinu!!Moramo ae podmladiti,i podmladiti kadar u diplomatiji!!Spasa nam nema al,PROPASTI NECEMO,INATOM I PRKOSOM,SAMO HRABRO,DA ZEZAMO KRIZU!!!

rmbozic

pre 9 godina

Rusi su svesni da se Rusija brani u Ukrajini i tu neće odstupiti ni za pedalj.
Amerika je svakako vojno nadmoćna jer može uništiti Zemlju 3x.Rusija je slabija - može samo jedanput.
I to će biti dovoljno da IV svetski rat vodimo kamenicama i tojagama.
Setimo se samo Černobilja - kakvu je štetu napravio, pa pomnožite to sa 4500 ruskih bojevih glava i isto toliko američkih,britanskih francuskih i kineskih.
Nadam se da će usijane glave shvatiti da druge planetne nemamo.Ako ne shvate, ni ne zaslužujemo život u ovakvom obliku kakav sada poznajemo.

vidi kurs Rub

pre 9 godina

Oruzani konflikt sirih razmjera moze pokrenuti samo Rusija jer gubi na svim neoruzanim sukobima.
Jednostavno propadaju, a Zapadu je to dovoljno.

srbin

pre 9 godina

Jedan ruski svestenik za kog se smatralo da ima moc da predvidi dogadjaje, rekao je da ce 2 godine nakon njegove smrti doci do indirektnog konflikta izmedju SAD i Rusije (Krim), i da ce na momente izgledati kao da je dosao mir,ali ce bas tada doci do 3. svetskog rata i to 2016. Nostradamus ga je najavio 'kad na nebu bude bilo 28 zvezda', po tumacenjima kad je Hrvatska usla u EU. Sve ovo zvuci previse glupo,ali videcemo. Ne daj Boze.

"Putler"

pre 9 godina

Reformirana Rusija bi mogla da trazi uvazavanje,ali kako sada stvari stoje nemaju s cime da objasne demokratskom svetu sta u sustini oni hoce?

MG-42 Garonja

pre 9 godina

ocigledno da ameri kasne 25 g zamlacivali su se sa jugoslavijom umesto da ostvare svoje ciljeve za vreme gorbacova i jeljcina oni su uradili sta su uradili i to im se vraca hrvatska i slovenija u eu sta su postigli nista kosovo recimo samostalna drzava nula krim po istim pravilima rusiji i sada ukraina sta dalje ne znamo ako napadenemo 3 svetski rat ako ne napadnemo rusija grande e pa bankarski lobi se gadno zeznuo tj ili ce te sve izgubiti ili ce te se dogovoriti internet je cudo koje nisu matori bankari ozbiljno shvatali nego su rekli deca se igraju ali pored dece poceli su da se javljaju i umni ljudi i veoma je vredan za izvor informisanja dzabe drzavni mediji kada ja kao niko i nista mogu da postavim validne informacije.

IRON MAN

pre 9 godina

Pored ovakvog oružja danas, četvrti svetski rat neće biti vođen ni kamenicama, jer neće imati ko da ih baci. Kada sve počne, neće biti bitno ko je bio u pravu, a ko je kriv, jer će i krivce i pravedne stići ista kazna-smrt. Jedan sloj ljudi zarad ličnih interesa i zarad silne želje da drže sve u svojim rukama, gura ćitavo čovečanstvo u propast. Mislim da su ti ljudi koren zla, a njih ima u svim zemljama, oni prave problem svakoj vladi na svetu, jer svojim novcem uništavaju institucije, kupuju političare, naručuju ubistva, sprovode politiku koja nije ni nacionalna ni ljudska. Ta sila je već uzela maha, ona već nekoliko decenija predstavlja pravu vlast u svetu i nažalost, ta sila je rešila da izazove sukobe, misleći da će na taj način sprečiti gubitak sopstvene moći i uticaja. Gube moć, jer mnogi u svetu shvataju o čemu se radi, zato i žele da te svoje pozicije sačuvaju bez obzira na cenu. A cenu će platiti i oni, džaba će im biti skrovita mesta u stenovitim planinama, džaba će im biti zalihe hrane i vode, sve će im biti džaba, a ta skrovišta kako stvari stoje, mogla bi im biti jedna kolektivna grobnica. Možda bi bilo i dobro da se to desi, pa da svet konačno krene nekim drugim, pravednijim i pametnijim putem, naravno ako bude preživelih.

Milan

pre 9 godina

Ukoliko SAD i EU nastave sa ovakvom politikom do Rusije i na vreme se ne opamete i idu da nafta i plin padnu ispod 50%, sigurno i neizbežno je da dolazi do rata.To bi bio rat sa nesagledivim posledicama i uništenje civilizacije-planete. Imam osećaj kao da nisu svesni i misle da im se ništa ne može loše desiti, ali u velikoj zabuni su i procene i analize su im dosta neozbiljne i slabe. Svetski mir je ozbiljno ugrožen I ponašanje pomenutih zemalja su neozbiljna i neodgovorna.EU i SAD su izvršile prevrat i državni udar u Ukrajini i doveli svoje plaćenike koje dobro plaćaju i dobro su ih naoružali, medijski i propagandno podržali.Misle da će Rusija sedeti skrštenih ruku, gadno su se ovoga puta prevarili i svet se nalazi pred kataklizmom -žalosno je da to mnogi ne vide i misle, pa to će se smiriti i proći - ne, neće,suviše se otišlo daleko i povratka više nema.Jedino rešenje je pregovori,pregovori i dogovor, dok ne bude za sve kasno!

Lik

pre 9 godina

Bez obzira ko koga voli ili ne činjenice govore da je NATO na granicama Rusije, baš kao nekad Nemačka po Hitlerom a još ranije Napoleon itd.
Amerikanci idu korak po korak, prvo su prisvojili nekadašnje zemlje Istočnog bloka ali kada su stigli do Ukrajine polomili su zube.
Sada nastoje da sankcijama oslabe Rusiju ali nikako da nauče da tako jednostavno ne mogu da postignu cilj, i nas su bombardovali 88 dana pa su jedva ušli na Kosovo i to samo zato što je Milošević popustio.
Bilo je pitanje dana kada će Zapadne vlade pasti i to bi se desilo da je krenula kopnena ofanziva.

....,,

pre 9 godina

@vidi kurs Rub, oruzane sukobe sirih razmera u cilju ocuvanja sopstvenog ekonomskog rasta amerikanci vec decenijama pokrecu, unistavajuci veliki deo afrike, azije, a sada su presli jos jednom na evropu. Vi niste svesni toga da ovo nije film, da amerikanci jesu samo na strani dobra u filmovima.
U pravu si, amerikanci imaju takodje za cilj slabljenje Rusije, ali ne shvataju da to nije ona Rusija koju je vodio Borij J. Kazati da je Rusija slaba, jeste isto sto i kazati, da su amerikanci najzasluzniji za pobedu u prvom svetskom ratu. Da, jesu. Sa drvenim puskama samo.;)
Problem je taj, sto se svet vodi zapadnim nacinom razmisljanja, dok taj nacin razmisljanja gradi i namece amerika. Cilj je opet samo jedan.

milosh-96 / USA

pre 9 godina

@ff

Ja nisam rodjen u doba SSSR/Jugoslavije,
pa se oduvek pitam
zašto se narodi tih zemalja nisu pobunili, ja ne verujem da je bilo više vojske/policije od naroda.

Što znači da je ljudima u tim državama (bar većini) odgovarao takav režim, jer nisu hteli kapitalizam/liberalizam koji je bar deset puta bolji.

Još jedan primer, Poljaci su (svaka im čast) izjedanačili komunizam sa nacizmom/fašizmom a ne ko Srbija koja i dalje ima KPS i Rusija koja u skupštini ima 25% poslanika komunističke partije.

qwerty

pre 9 godina

R,Zivkovic,Rotterdam, 29. januar 2015 12:07)

Baš sramni komentar nema šta. Vi se zalažete za čeličnu zavesu sve iz Rotterdama. Zalažete se za razjedinjenu Nemačku, neku "jaku" Češkoslovacku koja je grcala pod majkom CCCP, a da ne spominjem da raspad Jugoslavije prepisujete stranim silama. Jugoslavija se raspala baš zato što strane sile je bolelo uvo šta se tada dešava u Jugi već su imali mnogo pametnija posla početkom devedesetih.

Komunizam u Srbiji živi punim plućima. Neradnici koji bi da sisaju državnu sisu na izmišljenim položajima u državnim firmama i oni koji žele apsolutnu moć nad svima jer je stokom mnogo lakše upravljati kada je zaleđena nekim ratom i ideologijom.

Original ja

pre 9 godina

Prvi i drugi svetski rat bio. Ko je pobedio u prvom, pobedio je i u drugom. Prvi hladni rat bio, počinje drugi. Ko misli da će rezultat biti drugačiji u ovom u najmanju ruku "ima veliku dioptriju".

Nimrod

pre 9 godina

Hm....ako su sankcije posledica mesanja u Ukrajinu i okupacije njene teritorije, sto se ne povuce Rusija iz iste i vidi hoće li sankcije biti ukinute? Ako hoće, lepo, nema hladnog rata. Ako ne, eto potvrde Gorbačovljevih reci.

Marija

pre 9 godina

Hladni rat nikad nije ni prestajao jer je boljsevicka staljinisticka bagra stalno pravila probleme.
Prvo su okupirali celu istocnu Evropu i drzali je u boljsevickoj okupaciji do pada berlinskog zida.
Zatim je boljsevicka bagra napala Afganistan, napravila je rat u Vijetnamu kada su podrzali komuniste u Severnom Vijetnamu, takodj rat izmdeju dve Koreje je u reziji boljsevicke KGB bagre .
Takodje surovanje sa islamistima je specijalitet KGB bagre.

Da rezimiram nema rata u svetu koji je poceo a da se nije prvo umesala staljinisticka KGB bagra.
Istocna Evropa, Afganistan, Vijetnam, Koreja, Irak ( Sadam je bio KGB igrac) , Sirija ( Asad KGB igrac) , Iran .

KGB bagra je izazvala i rat u Jugoslaviji jer nisu zeleli da puste Srbiju u EU i NATO, pa su preko agenta KGB-a i Udbe Milosevica pravili haos po Srbiji.
Da ne govorim o 45-oj godini kada je Udbaska boljsevucka rulja upala u Srbiju sa agentom Kominterne Joshua Amroz Mayer Titom, kamarad Walterom i kada su zaveli bolsjevicku diktaturu pobivsi preko sto hiljada Srba i proteravsi preko milion Srba iz Srbije.
Sada KGB bagra to radi sa Ukrajinom , napali su istok Ukrjaine i napravili rat u kojem koriste cak i cecenske teroriste da pucaju po pravoslavnom ukrjainskom narodu.

Tako da boljsevicke KGB price mogu mozda da prolaze kod ispranih rusofilskih mozgova i ljudi koji ne poznaju stvari.

Sada cemo za koji mesec gledati slom boljsevicke KGB bagre u Rusiji i oslobodjenje ruskog naroda.

aen

pre 9 godina

kakav crni hladni rat, ovo je bilo samo par vaspitnih cvrga, nisu valjda ludi da se majmunisu dok stvarno ne pocnu da jedu korenje (ko neki sto ih znam)

Psihijatar

pre 9 godina

U Novom zavetu Biblije pise da je kraj blizu. znakovi se ispunjavaju a to su; deca ce tuci roditelje,jescemo cudnu hranu iz laboratorija,poplave i prirodne katastrofe ce se povecavati,lazni proroci ce pricati o miru,strah ce vladati svetom. Sve sto sotona bas i zeli. dalje da ce se zemlja cistiti u velikom i dugom plamenu. da nije mozda veliki atomski rat? Vreme ce nam doneti odgovor...

Tanasijević Slobodan

pre 9 godina

Hvatajte se vi mister ili baćuška Gorbi u kolo sa aktuelnim
baćuškom,dogovorite se ko će da vodi kolo a ko će da igra na kecu.
A mi srbi ćemo da vam pokažemo kako se igra kolo bez folklora,jer
mi smo već igrali i priperevku.A nama ionako nije ni potrebno da
učimo tu vašu izemti pereperevku?

Naziv

pre 9 godina

Izgleda da i Gorbačov pije puno vodke , pa zajedno sa rusofilima i glupim rusima (generalizirano) još sanja da se može ravnati sa amerikancima .

neko iz mase

pre 9 godina

USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.
(tebra, 29. januar 2015 12:23)
tom carstvu zla prvo da zahvalis za taj kompjuter koji imas, za struju koju koristis, za automobil koji vozis, za televizor koji gledas, za frizider koji ti cuva namirnicem, za.. mrzi me da kucam vise

smesna pretnja

pre 9 godina

To je smesna pretnja Gorbacova, koji vidi kako njegova zemlja propada zbog budalastina koje cini. To je jednstavna stvar. Da se Rusi povuku iz medjunarodno priznate drzave Ukrajine jer tamo su nelegalno. Vrlo jednostavna stvar.

ff

pre 9 godina

Odgovor za Milosa.Vi komunizam gledate na nacin kako vam je prepricano.Pritom ja sam mozda najveci protivnik komunizma, videces koliko su narodi demokratije koja se samo tako naziva i koja nije primenjena nigde u svetu onakva kakva treba da bude. Videces te narode kakvi su kada ogladne. Ti si USA video na tv programu.Uglavnom sistem se ogleda da ja vise imam od onoga, pa pored njega projurim sa meckom. Za mene je to pakost jer slobudu gledate u bludu i materiji. Komunizam je nametnut al sto je Gavrilo na kraju pucao u Ferninada? Pa da bi komunizam na vreme usao u Rusiju i time njihov narod na vreme razgradio u shvatanju drzavnosti. Ljubitelj sam parlametarne monarhije pogledaj kosnice

leško

pre 9 godina

Pita se Gorbi "jesu li oni izgubili glavu"???
Nije nitko izgubio glavu mr. Gorbačov izuzev vrhuške iz Kremlja!
Pustite Vi lijepo Ukrajince na miru da idu gdje oni hoće i s kime hoće, da žive kako oni hoće bez tutorstva iz Kremlja i sve pet...
Da ne zaboravim i da vratite oteto tj. Krim i Donjeck...
I onda više nema sankcija! Može?

svi ste isti komunisti

pre 9 godina

Koliko komunjara ovde, ljubitelji Staljija, Lenjina i sličnih boljševika. Mrzite Ameriku i ostali napredan svet, a koristiti internet, pretraživač Gugl, pijete koka-kolu, imati američki računar, nosite Nike, gledate američke filmove, slušate američku muziku. SSSR je bio okupator istočne Evrope, oni su nam instalirali Broza 1945.godine, koji su posle ubili čiča Dražu. Verovatno podržavate i Venecuelu, Kubu, Severnu Koreju, Kinu...

Jura

pre 9 godina

@(milosh-96 / USA, 29. januar 2015 12:56)
Bunili su se ljudi, samo kadbi se pobunili dobili bi hapšenja i tenkove kao naprimjer Mađari od Rusa. U Jugi je bilo pobuna, Srbi krajem šezdesetih i Hrvati početkom sedamdesetih i nijedni nisu dobro prošli, osamdesetih su se bunili Albanci na Kosovu pa su dobili pendreke. Nije se bilo lako u ta vremena organizirat kao danas i to je najveći razlog zašto pobune baš i nisu bile uspješne. Usput jedan narod je u bivšoj državi smatro da on mora imat monopol na represivni aparat mada nije pravio razlike ako bi mu se na puru našli i protivnici iz vlastitih redova. Hint je da je to onaj koji samo ume da puca i t... i da ako nezna da radi ume da se bije.

"Putler"

pre 9 godina

Reformirana Rusija bi mogla da trazi uvazavanje,ali kako sada stvari stoje nemaju s cime da objasne demokratskom svetu sta u sustini oni hoce?

vidi kurs Rub

pre 9 godina

Oruzani konflikt sirih razmjera moze pokrenuti samo Rusija jer gubi na svim neoruzanim sukobima.
Jednostavno propadaju, a Zapadu je to dovoljno.

milosh-96 / USA

pre 9 godina

@ff

Ja nisam rodjen u doba SSSR/Jugoslavije,
pa se oduvek pitam
zašto se narodi tih zemalja nisu pobunili, ja ne verujem da je bilo više vojske/policije od naroda.

Što znači da je ljudima u tim državama (bar većini) odgovarao takav režim, jer nisu hteli kapitalizam/liberalizam koji je bar deset puta bolji.

Još jedan primer, Poljaci su (svaka im čast) izjedanačili komunizam sa nacizmom/fašizmom a ne ko Srbija koja i dalje ima KPS i Rusija koja u skupštini ima 25% poslanika komunističke partije.

ff

pre 9 godina

Za Ruse a i za nas najveca greska je bio komunizam . Zapad tjs SAD prejaka je masinerija i ako to teskog srca prihvatamo. Oni su pre 100 godina znali za ovo i na vreme rasirili komunizam na istocne zemlje

Леонардо

pre 9 godina

За све си ти крив, и од тебе је цела катаклизма почела. Према томе тишина, страни плаћениче. Сигурно ми не објављујете коментар.

Marija

pre 9 godina

Hladni rat nikad nije ni prestajao jer je boljsevicka staljinisticka bagra stalno pravila probleme.
Prvo su okupirali celu istocnu Evropu i drzali je u boljsevickoj okupaciji do pada berlinskog zida.
Zatim je boljsevicka bagra napala Afganistan, napravila je rat u Vijetnamu kada su podrzali komuniste u Severnom Vijetnamu, takodj rat izmdeju dve Koreje je u reziji boljsevicke KGB bagre .
Takodje surovanje sa islamistima je specijalitet KGB bagre.

Da rezimiram nema rata u svetu koji je poceo a da se nije prvo umesala staljinisticka KGB bagra.
Istocna Evropa, Afganistan, Vijetnam, Koreja, Irak ( Sadam je bio KGB igrac) , Sirija ( Asad KGB igrac) , Iran .

KGB bagra je izazvala i rat u Jugoslaviji jer nisu zeleli da puste Srbiju u EU i NATO, pa su preko agenta KGB-a i Udbe Milosevica pravili haos po Srbiji.
Da ne govorim o 45-oj godini kada je Udbaska boljsevucka rulja upala u Srbiju sa agentom Kominterne Joshua Amroz Mayer Titom, kamarad Walterom i kada su zaveli bolsjevicku diktaturu pobivsi preko sto hiljada Srba i proteravsi preko milion Srba iz Srbije.
Sada KGB bagra to radi sa Ukrajinom , napali su istok Ukrjaine i napravili rat u kojem koriste cak i cecenske teroriste da pucaju po pravoslavnom ukrjainskom narodu.

Tako da boljsevicke KGB price mogu mozda da prolaze kod ispranih rusofilskih mozgova i ljudi koji ne poznaju stvari.

Sada cemo za koji mesec gledati slom boljsevicke KGB bagre u Rusiji i oslobodjenje ruskog naroda.

Simon

pre 9 godina

Seme koje siposejao, davno je niklo i rascvetalo se. Sada sazrevaju plodovi. Nesto su gorki dragi Gorbi! Zar ne? No, sada si shvatio sta si uradio onako na brzinu. Moglo je to i umerenije i sporije i bolje po sve! Sada si postao svestan sopstvene odgovornosti. Sada ces malo galamiti a sve zarad borbe sa svojom savescu. Sledece sto se drasticno moze cuti je informacija da nisi mogao da podneses svoje brzopletije pa da si u svom stanu izvrsio samoubistvo.

neko iz mase

pre 9 godina

USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.
(tebra, 29. januar 2015 12:23)
tom carstvu zla prvo da zahvalis za taj kompjuter koji imas, za struju koju koristis, za automobil koji vozis, za televizor koji gledas, za frizider koji ti cuva namirnicem, za.. mrzi me da kucam vise

Tarzan

pre 9 godina

Zasto se ovaj covek vise uopste oglasava? Ko njega uopste vise slusa a i sta to ima da kaze sto vec ne znamo bez njega? Ako je neko kumovao svemu ovome sto se sada desava je on sa svojom "perestrojkom" dogovorenom sa Reganom i tadasnjom americkom administracijom. Verovao im na "lepe oci" da se NATO nece siriti na istok u nekadasnje zemlje istocnog bloka, "poverovao" u iskrenost i prijateljstvo americkih "partnera? Ahaaaa... Sad' se kao "cudi" sta se to desava i kako su ga Ameri namagarcili. Bolje bi mu bilo da se zavuce u misiju rupu i da cuti dok ga Bog jos drzi na zemlji. On sigurno Ruse i Rusiju dobrim nije zaduzio!

Ћезо рца

pre 9 godina

Gorbačov je poslednja osoba koja ima pravo da govori o bilo čemu po pitanju odnosa Rusije i SAD. Čovek bez trunke časti i obraza, nula. (Mihailo, 29. januar 2015 11:47)

Његов грех је велики. Зашто не би имао прилику да призна своју грешку. Коначно је увидео наци-фашистичку природу полуделих робовласника са подивљалог ,,запада''.

qwerty

pre 9 godina

R,Zivkovic,Rotterdam, 29. januar 2015 12:07)

Baš sramni komentar nema šta. Vi se zalažete za čeličnu zavesu sve iz Rotterdama. Zalažete se za razjedinjenu Nemačku, neku "jaku" Češkoslovacku koja je grcala pod majkom CCCP, a da ne spominjem da raspad Jugoslavije prepisujete stranim silama. Jugoslavija se raspala baš zato što strane sile je bolelo uvo šta se tada dešava u Jugi već su imali mnogo pametnija posla početkom devedesetih.

Komunizam u Srbiji živi punim plućima. Neradnici koji bi da sisaju državnu sisu na izmišljenim položajima u državnim firmama i oni koji žele apsolutnu moć nad svima jer je stokom mnogo lakše upravljati kada je zaleđena nekim ratom i ideologijom.

Nimrod

pre 9 godina

Hm....ako su sankcije posledica mesanja u Ukrajinu i okupacije njene teritorije, sto se ne povuce Rusija iz iste i vidi hoće li sankcije biti ukinute? Ako hoće, lepo, nema hladnog rata. Ako ne, eto potvrde Gorbačovljevih reci.

tebra

pre 9 godina

Za Sjedinjene Američke Države hladni rat nije nikada ni prestao. USA = The Evil Empire. Ali ja ne brinem, jer kapitalizam je osuđen da se kad-tad sam od sebe uruši.

smesna pretnja

pre 9 godina

To je smesna pretnja Gorbacova, koji vidi kako njegova zemlja propada zbog budalastina koje cini. To je jednstavna stvar. Da se Rusi povuku iz medjunarodno priznate drzave Ukrajine jer tamo su nelegalno. Vrlo jednostavna stvar.

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

Za ovo novo nastalo zlo i za ono devedesetig ste vi licno krivi!!Na mesto da niste sami uz pomoc Nemacke i Amerike rasturili SSS-r, vi bi idanas vodili tu veliku zemlju i nebi bilo ratova rasturanja Jugoslavije!Nebi se ujedinila Nemacka ostalabi celovita Cehoslovacka,mir bi vladao Makar Evropom,ne racunajuci afvro aziske zemlje kde su uvek koflikti bili u fokusu? Sada ste se setili ili bolje reci otreznili sta ste vi sami uradili daje posle vase odluke da se rasturi SSS-r nastao haos na zemlji!Koliko je naroda pobijeno i dan dan gine vasom zalugom,druze Gorbacovu,pardom Gospodine Gorbacov,postovam je to lepse odgovaralo nego Druze!!

slobo

pre 9 godina

Posle ove vremenske distance ocigledno su Amerikanci testirali na bivsoj Jugoslaviji puls Rusije. Posto su uspeli da proguraju sve sto su zamislili nisu dobro procenili zasto se to desilo.Ocigledno da su sa Ukrajinu pokusali isto kao sa bivsom Jugoslavijom I usli u glib.Ako nastave dalje utopice se ako odustanu osramotice se.Sada da mole Boga da se na njihovoj teritoriji ne potpali fitilj.Ali ne bih mi bilo zao da i tamo malo osete uzasa I rata jer mnogo su nanrli nesrece svetu.

leško

pre 9 godina

Pita se Gorbi "jesu li oni izgubili glavu"???
Nije nitko izgubio glavu mr. Gorbačov izuzev vrhuške iz Kremlja!
Pustite Vi lijepo Ukrajince na miru da idu gdje oni hoće i s kime hoće, da žive kako oni hoće bez tutorstva iz Kremlja i sve pet...
Da ne zaboravim i da vratite oteto tj. Krim i Donjeck...
I onda više nema sankcija! Može?

svi ste isti komunisti

pre 9 godina

Koliko komunjara ovde, ljubitelji Staljija, Lenjina i sličnih boljševika. Mrzite Ameriku i ostali napredan svet, a koristiti internet, pretraživač Gugl, pijete koka-kolu, imati američki računar, nosite Nike, gledate američke filmove, slušate američku muziku. SSSR je bio okupator istočne Evrope, oni su nam instalirali Broza 1945.godine, koji su posle ubili čiča Dražu. Verovatno podržavate i Venecuelu, Kubu, Severnu Koreju, Kinu...

Naziv

pre 9 godina

Izgleda da i Gorbačov pije puno vodke , pa zajedno sa rusofilima i glupim rusima (generalizirano) još sanja da se može ravnati sa amerikancima .

Dete iz komsiluka

pre 9 godina

Nikad nisam bio rusofil ali stavljam opladu da USA hoce vojsku na Rusiju.
Tesko je verovati da ce Rusi pokloniti teritoriju bez otpora.
Nece biti dobro.

Ludo vreme

pre 9 godina

Nadam se da nece biti rata,jer bi to bila nuklearna katastrofa kojom bismo bili zbrisani sa lica zemlje.Spasi nas Hriste,sta drugo covek da kaze.

Original ja

pre 9 godina

Prvi i drugi svetski rat bio. Ko je pobedio u prvom, pobedio je i u drugom. Prvi hladni rat bio, počinje drugi. Ko misli da će rezultat biti drugačiji u ovom u najmanju ruku "ima veliku dioptriju".

aen

pre 9 godina

kakav crni hladni rat, ovo je bilo samo par vaspitnih cvrga, nisu valjda ludi da se majmunisu dok stvarno ne pocnu da jedu korenje (ko neki sto ih znam)

marko

pre 9 godina

Ovo je izjava koja mora da ima tezinu,ali,hladni rat je poceo jos pre 5 godina,sa eksperimentom zvani Klicko bokser razarac,...e nista novo nam Gorbacov nije rekao!!!Hladni rat ne resava nista,mora malo da se rolaju i prle,koliko da osete sta znaci zestina!!Sila resava problem,a ne diplomatija koja je po sebi jalova i kilava bez vojske,teske artiljerije i haubica!!!Diplomatija je za siromasne zemlje i prosjake!!!Eto kao za nas,mi smo socijalni slucaj,kao matora prosttitutka koja se prodaje za 20 evra,a nece bogata i mlada gospoda da imaju posla sa nama,jer idu u Hajat,na mladu piletinu!!Moramo ae podmladiti,i podmladiti kadar u diplomatiji!!Spasa nam nema al,PROPASTI NECEMO,INATOM I PRKOSOM,SAMO HRABRO,DA ZEZAMO KRIZU!!!

Moskovljanin

pre 9 godina

Prica covek koji je uspeo da razbije SSSR i da mu Amerika da Nobelovu nagradu za mir, da od SSSR ostavi razvalinu jer tada Rusija nije bila spremna za tranziciju

Jura

pre 9 godina

@(milosh-96 / USA, 29. januar 2015 12:56)
Bunili su se ljudi, samo kadbi se pobunili dobili bi hapšenja i tenkove kao naprimjer Mađari od Rusa. U Jugi je bilo pobuna, Srbi krajem šezdesetih i Hrvati početkom sedamdesetih i nijedni nisu dobro prošli, osamdesetih su se bunili Albanci na Kosovu pa su dobili pendreke. Nije se bilo lako u ta vremena organizirat kao danas i to je najveći razlog zašto pobune baš i nisu bile uspješne. Usput jedan narod je u bivšoj državi smatro da on mora imat monopol na represivni aparat mada nije pravio razlike ako bi mu se na puru našli i protivnici iz vlastitih redova. Hint je da je to onaj koji samo ume da puca i t... i da ako nezna da radi ume da se bije.

Tanasijević Slobodan

pre 9 godina

Hvatajte se vi mister ili baćuška Gorbi u kolo sa aktuelnim
baćuškom,dogovorite se ko će da vodi kolo a ko će da igra na kecu.
A mi srbi ćemo da vam pokažemo kako se igra kolo bez folklora,jer
mi smo već igrali i priperevku.A nama ionako nije ni potrebno da
učimo tu vašu izemti pereperevku?

pa nauci ga

pre 9 godina

Naucite bar Putina da o njega ne prevedu zednog preko vode gospodine Gorbacov.Sa vama im je to savrsemo uspelo I sad mogu fa se izivljavaju svuda, samo ne u svojoj kuci.
Zahvaljujuci narodu koji gine sirom sveta njima ide dobro

Filadelfija

pre 9 godina

@Xardas

Sto da prestanu? Da mogu nacisti placani dolarima na miru da ih pobiju? Svasta. Vise je americkih vojnika u Ukrajini nego ruskih u Novorusiji. Treba znati sta je uzrok, a sta posledica. Uzrok je drzavni udar u Kijevu, a posledica odbrambeni rat u Novorusiji. Dosta je vise ljudima fasizma i nacizma. A ovi u Kijevu se kunu u Banderu i SS. Nego, ukrajinski narod se opametio, juce cirkusu u Kijevu, gladni tuku pa ne pitaju, rudari zauzeli prostorije Vlade, Jacenjuk ne sme da proviri. A mobilicazija "uspela". U jednom mestu od 105 koje su trbali da mobilizu uspeli su da mobilisu 2 mladica. I to prica savetnik ukrajinskog ministra odbrane. Puni autobusi muskaraca beze od uglavnom u Rusiju, a oni iz zapadnih krajeva uglavnom u Rusiju ili Rumuniju. U rumunskim mestima po hostelima i motelima nema vec danima ni jednog slobodnog mesta. Ali zapadna Evropa je odbila da primi vojno sposobne Ukrajince. A Parosenko je optuzio Rusiju da time sto prima muskarce, podriva vojnu sposbnost hunte.

olja

pre 9 godina

Htio si da te Zapad slavi i slavio te. Sta sad hoces, muci te naknadna pamet? Da si je imao u pravo vrijeme moglo je sve drukcije da se zavrsi, bez jada koji je, zbog tebe, i nas snasao.

pepe

pre 9 godina

Ajde ti snimaj reklame za pice, za bolje i nisi brate. Najveći luzer XX veka. Dobiješ na upravljanje supersilu, vratiš raspad na prosjačkom štapu. Za to treba imati talenat.

MG-42 Garonja

pre 9 godina

ocigledno da ameri kasne 25 g zamlacivali su se sa jugoslavijom umesto da ostvare svoje ciljeve za vreme gorbacova i jeljcina oni su uradili sta su uradili i to im se vraca hrvatska i slovenija u eu sta su postigli nista kosovo recimo samostalna drzava nula krim po istim pravilima rusiji i sada ukraina sta dalje ne znamo ako napadenemo 3 svetski rat ako ne napadnemo rusija grande e pa bankarski lobi se gadno zeznuo tj ili ce te sve izgubiti ili ce te se dogovoriti internet je cudo koje nisu matori bankari ozbiljno shvatali nego su rekli deca se igraju ali pored dece poceli su da se javljaju i umni ljudi i veoma je vredan za izvor informisanja dzabe drzavni mediji kada ja kao niko i nista mogu da postavim validne informacije.

Džeremi Klarkson

pre 9 godina

Pogledajte seriju dokumentarnih filmova Olivera Stouna "American untold history" i biće jasno koliku težinu imaju ove reči.

Александар Костић

pre 9 godina

Џејмс Бејкер, некадашњи државни секретар САД-а, једном приликом је рекао: "Потрошили смо милијарде и милијарде долара на рушење Совјетског Савеза и Источног блока. Али успели смо тек када смо нашли издајнике". Није тешко укапирати на кога је мислио.

srbin

pre 9 godina

Jedan ruski svestenik za kog se smatralo da ima moc da predvidi dogadjaje, rekao je da ce 2 godine nakon njegove smrti doci do indirektnog konflikta izmedju SAD i Rusije (Krim), i da ce na momente izgledati kao da je dosao mir,ali ce bas tada doci do 3. svetskog rata i to 2016. Nostradamus ga je najavio 'kad na nebu bude bilo 28 zvezda', po tumacenjima kad je Hrvatska usla u EU. Sve ovo zvuci previse glupo,ali videcemo. Ne daj Boze.

Langus

pre 9 godina

Preporucujem misljenje jednog "rusofila" iz Amerike http://www.bloombergview.com/articles/2015-01-28/sorry-ukraine-you-can-t-beat-putin?cmpid=yhoo

Covek sve objasnio i drago mi je da se u mnogocemu slaze sa realnim ljudima, koji su izgleda ovde zabranjeni, nekako ispada da moras da budes ili rusofil ili rusofob, nije dopusteno da si samo prosecan covek koji zeli mir.

Ne grdite Gorbija, njegova izjava daje tezinu i stavovima ostalih realnih ljudi. Priznaje da su ga prevarili, a i to je dosta. On je saradjivao sa njima najiskrenije i prevarili su ga a ovde se tvrdi da su razni Milosevici i ostali krivi za posledice jer nisu saradjivali sa Amerikom. Amerika namece svoje, bilo da saradjujes, bilo da ne, samo se metode razlikuju. Klark je rekao da ce nas bombardovati sve dok ne popustimo, dakle NE PREKOMERNA nego BESKONACNA SILA nam je bila namenjena.

ff

pre 9 godina

Odgovor za Milosa.Vi komunizam gledate na nacin kako vam je prepricano.Pritom ja sam mozda najveci protivnik komunizma, videces koliko su narodi demokratije koja se samo tako naziva i koja nije primenjena nigde u svetu onakva kakva treba da bude. Videces te narode kakvi su kada ogladne. Ti si USA video na tv programu.Uglavnom sistem se ogleda da ja vise imam od onoga, pa pored njega projurim sa meckom. Za mene je to pakost jer slobudu gledate u bludu i materiji. Komunizam je nametnut al sto je Gavrilo na kraju pucao u Ferninada? Pa da bi komunizam na vreme usao u Rusiju i time njihov narod na vreme razgradio u shvatanju drzavnosti. Ljubitelj sam parlametarne monarhije pogledaj kosnice

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Živim i radim u zapadnoj evropi i znam da su sankcije zapada prosečnom gradjaninu sasvim prihvatljive i da su Rusi odgovorni za sve i svašta što se o njima piše. Kada su pak rusi uzvratili kontrasankcijama zapadni vlasnik neke firme je rusa počeo doživljavati kao direktnog neprijatelja jer njegova firma propada. Zapad jednostavno nije u toku dogadjanja jer mu je bitan profit i smatra da on ima pravo da prodaje svoj proizvod gde god hoće i može. Pita se sada ko su ti rusi da ne dozvoljavaju da on prodaje svoj proizvod rusima. Takvi a skoro 100% je takvih su spremni sutra platiti samo da se rusi ako treba primoraju na kapitulaciju svim pa i vojnim sredstvima. To je najopasnije i mislim da ce ukoliko Evropa produži sankcije zaista doći do ozbiljnog konflikta i vrlo moguće opasnog rata.
Amerika to itekako želi jer je tamošnja ekonomija u opasnoj situaciji a budžet je u ogromnom deficitu. Realno stanje je da bi dostampavanje dolara za pokriće budžetskog deficita u USA izazvalo opasnu inflaciju. Ta inflacija odnosno deficit se i do sada naplaćivao izazivanjem kriza i ratova te bukvalnom pljackanjem svuda po svetu.
Rusi su tvrd orah ali i zagonetan protivnik. Imaju tajno oružje i to mnogi znaju ali ne prezu da upotrebe ni atomsko u kojemu opasno dominiraju u odnose na ameriku. Evropa u ovakvom stanju je okupirana od strane Amerike i mora slušati ali ako zaista dodje do rata prva će biti bukvalno pregazena ruskom čizmom a americi to baš odgovara. Rusi mogu kao i uvek izgubiti bitku ali će rat sigurno dobiti. To zapad zna i provokacijama želi preusmeriti pažnju svojih naroda kako bi strahovao od rusije...Nisam navijač ni za jednu stranu ali mislim da zapad bukvalno srlja u propast jer ne treba zaboraviti da je prosečan rus navikao živeti teško a to je ogromna prednost .... Umeće ratovanja se uvek sastojalo u tome da protivnika porazis bez borbe, medjutim u ovakvoj situaciji kada se ruska politika vodi u Vašingtonu a američka u Moskvi ne ide sve baš po planu.
Neka nam je Bog svima na pomoći.

Lik

pre 9 godina

Bez obzira ko koga voli ili ne činjenice govore da je NATO na granicama Rusije, baš kao nekad Nemačka po Hitlerom a još ranije Napoleon itd.
Amerikanci idu korak po korak, prvo su prisvojili nekadašnje zemlje Istočnog bloka ali kada su stigli do Ukrajine polomili su zube.
Sada nastoje da sankcijama oslabe Rusiju ali nikako da nauče da tako jednostavno ne mogu da postignu cilj, i nas su bombardovali 88 dana pa su jedva ušli na Kosovo i to samo zato što je Milošević popustio.
Bilo je pitanje dana kada će Zapadne vlade pasti i to bi se desilo da je krenula kopnena ofanziva.

rmbozic

pre 9 godina

Rusi su svesni da se Rusija brani u Ukrajini i tu neće odstupiti ni za pedalj.
Amerika je svakako vojno nadmoćna jer može uništiti Zemlju 3x.Rusija je slabija - može samo jedanput.
I to će biti dovoljno da IV svetski rat vodimo kamenicama i tojagama.
Setimo se samo Černobilja - kakvu je štetu napravio, pa pomnožite to sa 4500 ruskih bojevih glava i isto toliko američkih,britanskih francuskih i kineskih.
Nadam se da će usijane glave shvatiti da druge planetne nemamo.Ako ne shvate, ni ne zaslužujemo život u ovakvom obliku kakav sada poznajemo.

Dejan

pre 9 godina

@milosh-96 / USA: Zasto je trebao narod Jugoslavije da se pobuni protiv tu Jugoslaviju? Ziveo je mnogo bolje nego danas, ljudi su imali poverenje i nadu, mogli su da putuju i da budu ponosni sto su iz Jugoslavije. E to sto su krajem 80ih dosla bagra i hohstapleri na scenu, to je drugo prica. Ali meni izgleda, da si ti u USA previse indoktriniran tamosnjom propagandom da je sve bilo lose u Jugi. E pa nije bas, naprotiv, normalan narod je normalno ziveo. U svakom slucaju bilo je mnogo bolje nego danas.

Psihijatar

pre 9 godina

U Novom zavetu Biblije pise da je kraj blizu. znakovi se ispunjavaju a to su; deca ce tuci roditelje,jescemo cudnu hranu iz laboratorija,poplave i prirodne katastrofe ce se povecavati,lazni proroci ce pricati o miru,strah ce vladati svetom. Sve sto sotona bas i zeli. dalje da ce se zemlja cistiti u velikom i dugom plamenu. da nije mozda veliki atomski rat? Vreme ce nam doneti odgovor...

....,,

pre 9 godina

@vidi kurs Rub, oruzane sukobe sirih razmera u cilju ocuvanja sopstvenog ekonomskog rasta amerikanci vec decenijama pokrecu, unistavajuci veliki deo afrike, azije, a sada su presli jos jednom na evropu. Vi niste svesni toga da ovo nije film, da amerikanci jesu samo na strani dobra u filmovima.
U pravu si, amerikanci imaju takodje za cilj slabljenje Rusije, ali ne shvataju da to nije ona Rusija koju je vodio Borij J. Kazati da je Rusija slaba, jeste isto sto i kazati, da su amerikanci najzasluzniji za pobedu u prvom svetskom ratu. Da, jesu. Sa drvenim puskama samo.;)
Problem je taj, sto se svet vodi zapadnim nacinom razmisljanja, dok taj nacin razmisljanja gradi i namece amerika. Cilj je opet samo jedan.

Milan

pre 9 godina

Ukoliko SAD i EU nastave sa ovakvom politikom do Rusije i na vreme se ne opamete i idu da nafta i plin padnu ispod 50%, sigurno i neizbežno je da dolazi do rata.To bi bio rat sa nesagledivim posledicama i uništenje civilizacije-planete. Imam osećaj kao da nisu svesni i misle da im se ništa ne može loše desiti, ali u velikoj zabuni su i procene i analize su im dosta neozbiljne i slabe. Svetski mir je ozbiljno ugrožen I ponašanje pomenutih zemalja su neozbiljna i neodgovorna.EU i SAD su izvršile prevrat i državni udar u Ukrajini i doveli svoje plaćenike koje dobro plaćaju i dobro su ih naoružali, medijski i propagandno podržali.Misle da će Rusija sedeti skrštenih ruku, gadno su se ovoga puta prevarili i svet se nalazi pred kataklizmom -žalosno je da to mnogi ne vide i misle, pa to će se smiriti i proći - ne, neće,suviše se otišlo daleko i povratka više nema.Jedino rešenje je pregovori,pregovori i dogovor, dok ne bude za sve kasno!

IRON MAN

pre 9 godina

Pored ovakvog oružja danas, četvrti svetski rat neće biti vođen ni kamenicama, jer neće imati ko da ih baci. Kada sve počne, neće biti bitno ko je bio u pravu, a ko je kriv, jer će i krivce i pravedne stići ista kazna-smrt. Jedan sloj ljudi zarad ličnih interesa i zarad silne želje da drže sve u svojim rukama, gura ćitavo čovečanstvo u propast. Mislim da su ti ljudi koren zla, a njih ima u svim zemljama, oni prave problem svakoj vladi na svetu, jer svojim novcem uništavaju institucije, kupuju političare, naručuju ubistva, sprovode politiku koja nije ni nacionalna ni ljudska. Ta sila je već uzela maha, ona već nekoliko decenija predstavlja pravu vlast u svetu i nažalost, ta sila je rešila da izazove sukobe, misleći da će na taj način sprečiti gubitak sopstvene moći i uticaja. Gube moć, jer mnogi u svetu shvataju o čemu se radi, zato i žele da te svoje pozicije sačuvaju bez obzira na cenu. A cenu će platiti i oni, džaba će im biti skrovita mesta u stenovitim planinama, džaba će im biti zalihe hrane i vode, sve će im biti džaba, a ta skrovišta kako stvari stoje, mogla bi im biti jedna kolektivna grobnica. Možda bi bilo i dobro da se to desi, pa da svet konačno krene nekim drugim, pravednijim i pametnijim putem, naravno ako bude preživelih.