Viki
pre 9 godina
Nikolić nije dramatizovao pitanje Kosova samo vodi realnu politiku za ovo vreme.Nikolić pokušava da nađe odgovarajuće rešenje za Kosovo i želi da Srbija bude spremna da odgovori na neka pitanja a ne da bude zatečena.
Utorak, 30.12.2014.
20:38
Predsednik Tomislav Nikolić dramatizovao je pitanje priznanja Kosova i uspeo da ga postavi kao temu za 2015, ali za ulazak u EU važnije je pitanje granica.
Izvor: B92
pre 9 godina
Nikolić nije dramatizovao pitanje Kosova samo vodi realnu politiku za ovo vreme.Nikolić pokušava da nađe odgovarajuće rešenje za Kosovo i želi da Srbija bude spremna da odgovori na neka pitanja a ne da bude zatečena.
pre 9 godina
Pitanje Kosova je resio onaj ko mu je dao autonomiju. Sadasnje vlasti spasavaju sto se spastiti moze.
pre 9 godina
priznali smo mi kosovo odavno hteli mi to ili ne priznati sami sebi
pre 9 godina
Srbi ne znaju politku,kad su Rusi prvi dosli na Kosovo Srbi su trebali odmah vratit vojsku ili ih i ne povlacit,neki bi rekli to nije po sporazumu i UN e nije ni bombardovanje pa bilo,onda okupatore uhvatit na delu,kad su bili Rusi vracat izbegle i prognane i osnivat policiju i vojsku ako ne ovo prvo itd,hahahahahha.
pre 9 godina
Predsednik i vlada na čelu sa Vučićem imaju identičnu politiku po pitanju Kosova i o svemu se dogovaraju i razgovaraju i postižu konsezus. Ono što je najbinije da i jedni i drugi žele nastavak razgovora sa Prištinom, kako bi se što pre formirala ZSO i tako sačuvao opstanak Srba na Kosovu.
pre 9 godina
@vladan Srbija se nikada neće pomirti sa tom činjenicom i od toga nema ništa. Pa ako je nezavisno, kako ti kažeš, zašto onda traže da ga priznamo? Zašto nemaju stolicu u UN? Zašto ih ne priznaje polovina članica UN?
pre 9 godina
Srbi su svi za Kosovo,za Rusiju i za sukob sa EU,ali samo na recima.Kada pogledate istrazivanja 75% njih bi da im deca odu u inostranstvo,i to naravno u EU i u Ameriku.Pa,kakvo je to licemerstvo?Ako mrzimo EU i Ameriku,onda valjda treba da se borimo u Srbiji,da nam deca ovde ostanu.Skoro svi mrze EU,a svi bi tamo otisli.Pa,kakav je to stav?Nikakav,stav naroda koji nestaje.Svi bi jos malo da ujedu pred smrt,a onda pravac Evropa,i briga ih i za Srbiju,i za Rusiju...
pre 9 godina
@TT
Ja samo kazem da je nama Kosovo izgovor za nerad i lopovluk.Kosovo sluzi za zaludjivanje narodnih masa.Kosovo smo davno izgubili,pa ajde onda da uradimo nesto da opstane Srbija.Svi su za Kosovo,a istovremeno bi svi otisli u EU.Kakvo je to licemerstvo?A,priznanje niko i ne trazi,nego Nikolic nema o cemu da prica,pa zaludjuje narod.Lako je njemu da se zeza sa te pozicije,a da li lako onima sto imaju platu 15000?
pre 9 godina
Nikolić, kao iskusan političar, koji zna šta nam Kosovo znači, se pribojava da bi pritisak EU mogao biti snažan i da se u takvoj situaciji nešto ne desi, nakon čega nema povratka. Naravno da je toga svesna i vlada, zato premijer stalno ističe da nema biranja između Kosova i EU. Znamo šta nam je bitnije, oko Kosova nema kalkulacija. Bar ne sa ovom vladom.
pre 9 godina
Šta ako građani Srbije izglasaju nezavisno Kosovo?
pre 9 godina
"Ocemo referendum".
Da jednom raskrstimo sa time vise posto niko nema mu.. da resi problem.
pre 9 godina
Predsednik je pokazo crtu ljudskosti, odnosno da jos uvek ima savest. Ocigledno je da ga zbog Kosova grize savest i lepo je znati da medju politicarima ima jos takvih.
pre 9 godina
Ta politika pociva na Rezuluciji Skupstine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugacije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavnistva na Kosovu. Kad slusam Milovana Drecuna mogu da mu verujem da Vlada i predsednik imaju istu politiku. Predsednik je i sam rekao da se sve konsultuje sa Vladom. Kosovo i jeste problem koji se niposto ne sme gurati pod tepih. Svaka inicijativa za resavanje ovog problema je dobrodosla po mom misljenju.Treba izvrsiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo jasno do znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija nece ici u daljim razgovorima, koji su najavljeni za pocetak februara.
pre 9 godina
Za Kosovo i njene partnere uopšte nije diskutabilno njena nezavisnost, ona je tu več pola decenije. Za Srbiju je pitanje dali će to nezavisnost priznati ili neće i da time prvenstveno reši agoniju prema sopstvenim građanima. Srbija više nikada neće uticati na život građana Kosova i to vrlo dobro znaju i predsednici države i vlade i njihovi savetnici i svako koji se imalo razume u politici. Što se priznavanja Kosova od strane Srbije, za Albance ima Srbija jednaku poziciju kao i Rusija, Kina, Indija... i sve zemlje koje je još nisu priznale. One osim toga da ne priznaju nemaju ama baš nikakvo drugu mogučnost da utiču na bilo koji način na razvoj događaja.
pre 9 godina
@Mita
A kako ce tacno privreda da ozivi ako se prizna ta albanska naci-krimi paradrzava? Sve te silne firme samo cekaju to priznanje pa da krenu sa investicijama ili sta? Sta sprecava privredu da se razvije u Bugarskoj ili Makedoniji ili Albaniji koji su priznali tu paradrzavu? Ili zasto privreda skoro ni ne postoji u samoj "rep. kosova"? Da ne cekaju i oni to priznanje Srbije pa da krenu da rade jer sada ne mogu da se skoncentrisu?
pre 9 godina
Nikako ne mogu da se složim da Nikolić dramatizuje ili šta već. U potpunosti podržavam njegov stav da se konačno reši pitanje Kosova. Ovaj problem nas spotiče gde god da krenemo i sa novim odlaganjem rešenja ništa nećemo dobiti. Po svemu sudeći u narednoj godini će se nešto više znati tj. trebalo bi da se konačno zna odgovor na ovo pitanje.
pre 9 godina
@mertur
Ali zato blago vama Albancima koji sve odlicno vidite. Mora da ste zato zadnji u svemu u Evropi, pocev od najmanjih plata, najmanje proizvodnje, najmanjeg izvoza, najvece nezaposlenosti, najvece korupcije i bitno da vas vasi politicari ne zamajavaju supljim pricama kako ste sada "ozbiljna drzava", "nezavisna i suverena", kako je "sve reseno" i tako sakrivaju sve ranije navedeno plus njihova licna bogatstva koja se mere milionima kao kod Tacija ili Haradinaja kao i to da ste sve samo ne drzava. Blago si vam ga tako pametne, svevidece i naravno "poreklom ilire".
pre 9 godina
Kosovo je izgubljeno u ratu, a ono sto je izgubljeno u ratu, moze se vratiti za pregovarackim stolom, ali tek posle novog rata, pod uslovom da se taj rat dobije. Sto se tice EU, mislim da cemo biti primljeni onda kada to bude odgovaralo njenim glavnim clanicama, bez obzira na sve uslove. I to ne da bi mi ziveli bolje, nego da bi oni sirili svoje trziste i uticaj. To se vidi iz primera drzava u okruzenju kako zive bolje. A da nam je buducnost crna izlozicu jos sa nekoliko cinjenica. Fabrike su nam mrtve, ne proizvodimo vise ni toalet papir, dolaze strani ivestitori koji prave ovde fabrike, ali i iznose pare iz zemlje. Evropa nam daje kredite, a mi taj novac trosimo da popunimo rupe u budzetu, i na kraju sav taj novac od kredita ili ovaj nas sto nam je ostao trosimo u stranim marketima. A ovo sto se ovi prepucavaju, to je sve mlacenje prazne slame.Tesko nama u narednim godinama.
pre 9 godina
Ma Kosovo više nije srpsko, to je jasno. Nije jasno zašto se Srbima na KiM ne kaže otvoreno da je učinjeno sve što se učiniti moglo na diplomatskom planu, ali da je realnost drugačija od one koju smo svi želeli i da zbog te realnosti Srbija, nažalost, ne može da ispašta, da mora da krene napred, da mora da živi. Naša deca su SRCE SRBIJE, ona imaju pravo na srećno detinjstvo i na pristojnu zemlju iz koje neće sutra bežati preko okeana. Priznali mi ili ne priznali KiM,uspostavljena granica se neće izbrisati, nećemo vratiti KiM u Srbiju.
pre 9 godina
u prevodu: "nece da boli"
pre 9 godina
Drecun jako dobro živi od Kosova i to kroz razne režime. Jednom rečju-plivač! Šta bi on radio i od čega živeo da nema tog Kosova?
pre 9 godina
Jedno je sigurno. Glasaci u Srbiji su glasajuci SNS, Velju, Cecu, Terzica, Tomu, Palmu i ostali polusvet svezali ovu zalosnu zemlju na dno za narednih 50 godina. Mala je vajda od toga sto urlicu da je "za sve kriva pethodna vlast".
pre 9 godina
"Nikolić najavljuje i jednu novinu, a to je - ako se pojavi pitanje priznanja Kosova kao uslov za EU, mora biti referendum."
-- Dodje li do ovoga, to bi bila prava politicka tragikomedija, al vise komedija. Oprostite, mislim, tragedija.
pre 9 godina
@Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
(Micika, 30. decembar 2014 22:42)
Ma znaju i Vucic i Nikolic i svi ostali a i svi oni pametni srbi koji se ne bave politikom, da srbi od kosova nemaju vise nista, nego dok je Kosovo da skrene paznju, ovi sto su na vlast (a vlasti se u Srbiji stalno menjaju) bogate se na racun slepih.
pre 9 godina
Ocigledno je ekonomija Nikolicu zadnja rupa na svirali,tako da o boljem zivotu Srbi mogu samo da sanjaju.Da se zamajavamo sa Kosovom,a privreda ce proraditi kada nas ovde ne bude vise bilo...
pre 9 godina
Ako ZSO ne dobije izvršna ovlašćenja, sav trud srpske stane oko Briselskog sporazuma će bii uzaludan.
Treba izvršiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo da znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija neće ići u daljim razgovorima, koji su najavljeni za početak februara.
pre 9 godina
znaci referndum,svu odgovornost za neuspeh vuciceve politike svaliti na narod koj se tu nista nije pitao,da im damo alibi,eto mi smo pitali narod i on je odlucio.sram da vas bude,kad imate hrabrosti da pljackate ovaj narod onda hajde odlucite vi politicari,sveznajuci vucic sta ceka?
pre 9 godina
Toma samo otvara usta, Rusi pricaju.
pre 9 godina
Meni je bogami dovoljno dramatično, ne znam šta je on dodao
pre 9 godina
Kosovo i jeste problem koji se nipošto ne sme gurati pod tepih. Svaka naša inicijativa za rešavanje ovog problema je dobrodošla po mom mišljenju.
pre 9 godina
Ako je Kosovo drzava,zasto im treba nase priznanje...mozda zato sto mogu da postanu drzava dok ih Srbija ne prizna.Uostalom,kome se to zuri da resava to pitanje...nama svakako ne.
pre 9 godina
Drecun ce da doktorira na KosMetu, o'ma posle Tome....
pre 9 godina
Ne bezi se od odgovornosti, predsednik i premijer vode istu politiku I u svim pregovorima moraju biti ujedinjeni, samo politicki protivnici hoce da unesu pometnju medju narodom I naprave nepostojeci sukob medju predsednikom I premijerom i da optuze vlast za neodgovornost.
pre 9 godina
Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
pre 9 godina
Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
(Obican covekK, 30. decembar 2014 21:39)
Auu, pa ti ćeš se baš neprijatno iznenaditi kada narod Srbije odluči :D
pre 9 godina
Tomo ne dramatizuj stvari polako bice to sve ok...
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
(knez, 30. decembar 2014 21:32)
naravno, cak i onda kada ga budemo priznali
pre 9 godina
Bože me sačuvaj analitičara.
pre 9 godina
Na kraju ce ista djubrad koji su izgubili i KiM i Krajine i pola BiH nama da uvali vruc krompir putem referenduma umesto oni sami da stave tacku na tu pricu.E sad zamislite sebe na referendumu,da li cete imati snage da glasate da se odricete KiM iako smo svi svesni da nam je to kamen oko vrata.To djubrad i hoce,znaju da nam savest nece dozvoliti da se odreknemo KiM a njima je to idealan alibi za sve njihove neuspehe.Crno nam se pise sa ovima.
pre 9 godina
Ako je Kosovo zaista uslov, a politika i vlade i predsednika je i Kosovo i EU, prekinuti odmah sve pregovore o pridruzivanju!
pre 9 godina
Da uopste nije nista dramaticno sto se Kosova tice, to bi izgleda bilo najbolje zaboraviti po vama.O Nikolicu zaista nista dobro ne mislim ali makar je nesto rekao (nisam bot). Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
pre 9 godina
Pa sta je Kosovo nego pitanje granica? hdhahahahahahahahaa
pre 9 godina
Pitanje da li je i trodimenzionalno rešenje dovoljno dobro. Toliko stvari tu ima, detalja, uspomena, želja...
pre 9 godina
Nema vise ni vremena, a ni prostora za tzv. "kompromise": Kosovo je nezavisna drzava, juzni sused Srbije i to treba i formalizovati kao cinjenicu - sto pre, to bolje.
Ovim stanjem, Srbija gubi mnogo vise nego Kosovo.
pre 9 godina
Referendum nego sta!!...narod da odluci a ne par ljudi.
pre 9 godina
Drecun, pametnom dosta!
pre 9 godina
Nama se uvek priviđaju neke teorije zavera, želimo da nam državno rukovodstvo javno otkrije sve planove vezano za KiM, javno pa da i Albanci znaju naše poteze. Čemu sve to? Čemu forsiranje. Stav države se zna nepriznajemo Kosovo ali svakako da nam je u interesu da dođe do nekog rešenja. Srbija je otvorena za kompromisna rešenja, pitanje je da li su Albanci.
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
pre 9 godina
A gde je granica jel Drecune a?
pre 9 godina
"Ta politika počiva na Rezuluciji Skupštine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugačije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavništva na Kosovu", rekao je Drecun u Vestima B92.
Ja stvarno ne nemogu da verujem ocima sta sam citao , do juce je receno da pod ni kojem cenu nece ukiniti srbske Institucie na Kosovo , bogamim ovi su napredovali sta nebi verovao ... nemojte se cudite ako 2015 zvanicno Priznaju Nezavisnos R.Kosova .
pre 9 godina
Nema vise ni vremena, a ni prostora za tzv. "kompromise": Kosovo je nezavisna drzava, juzni sused Srbije i to treba i formalizovati kao cinjenicu - sto pre, to bolje.
Ovim stanjem, Srbija gubi mnogo vise nego Kosovo.
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
pre 9 godina
Referendum nego sta!!...narod da odluci a ne par ljudi.
pre 9 godina
A gde je granica jel Drecune a?
pre 9 godina
Nama se uvek priviđaju neke teorije zavera, želimo da nam državno rukovodstvo javno otkrije sve planove vezano za KiM, javno pa da i Albanci znaju naše poteze. Čemu sve to? Čemu forsiranje. Stav države se zna nepriznajemo Kosovo ali svakako da nam je u interesu da dođe do nekog rešenja. Srbija je otvorena za kompromisna rešenja, pitanje je da li su Albanci.
pre 9 godina
"Ta politika počiva na Rezuluciji Skupštine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugačije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavništva na Kosovu", rekao je Drecun u Vestima B92.
Ja stvarno ne nemogu da verujem ocima sta sam citao , do juce je receno da pod ni kojem cenu nece ukiniti srbske Institucie na Kosovo , bogamim ovi su napredovali sta nebi verovao ... nemojte se cudite ako 2015 zvanicno Priznaju Nezavisnos R.Kosova .
pre 9 godina
Pa sta je Kosovo nego pitanje granica? hdhahahahahahahahaa
pre 9 godina
Drecun, pametnom dosta!
pre 9 godina
Na kraju ce ista djubrad koji su izgubili i KiM i Krajine i pola BiH nama da uvali vruc krompir putem referenduma umesto oni sami da stave tacku na tu pricu.E sad zamislite sebe na referendumu,da li cete imati snage da glasate da se odricete KiM iako smo svi svesni da nam je to kamen oko vrata.To djubrad i hoce,znaju da nam savest nece dozvoliti da se odreknemo KiM a njima je to idealan alibi za sve njihove neuspehe.Crno nam se pise sa ovima.
pre 9 godina
Da uopste nije nista dramaticno sto se Kosova tice, to bi izgleda bilo najbolje zaboraviti po vama.O Nikolicu zaista nista dobro ne mislim ali makar je nesto rekao (nisam bot). Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
(knez, 30. decembar 2014 21:32)
naravno, cak i onda kada ga budemo priznali
pre 9 godina
Pitanje da li je i trodimenzionalno rešenje dovoljno dobro. Toliko stvari tu ima, detalja, uspomena, želja...
pre 9 godina
Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
(Obican covekK, 30. decembar 2014 21:39)
Auu, pa ti ćeš se baš neprijatno iznenaditi kada narod Srbije odluči :D
pre 9 godina
Drecun ce da doktorira na KosMetu, o'ma posle Tome....
pre 9 godina
@Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
(Micika, 30. decembar 2014 22:42)
Ma znaju i Vucic i Nikolic i svi ostali a i svi oni pametni srbi koji se ne bave politikom, da srbi od kosova nemaju vise nista, nego dok je Kosovo da skrene paznju, ovi sto su na vlast (a vlasti se u Srbiji stalno menjaju) bogate se na racun slepih.
pre 9 godina
Toma samo otvara usta, Rusi pricaju.
pre 9 godina
Ako je Kosovo zaista uslov, a politika i vlade i predsednika je i Kosovo i EU, prekinuti odmah sve pregovore o pridruzivanju!
pre 9 godina
znaci referndum,svu odgovornost za neuspeh vuciceve politike svaliti na narod koj se tu nista nije pitao,da im damo alibi,eto mi smo pitali narod i on je odlucio.sram da vas bude,kad imate hrabrosti da pljackate ovaj narod onda hajde odlucite vi politicari,sveznajuci vucic sta ceka?
pre 9 godina
Ocigledno je ekonomija Nikolicu zadnja rupa na svirali,tako da o boljem zivotu Srbi mogu samo da sanjaju.Da se zamajavamo sa Kosovom,a privreda ce proraditi kada nas ovde ne bude vise bilo...
pre 9 godina
"Nikolić najavljuje i jednu novinu, a to je - ako se pojavi pitanje priznanja Kosova kao uslov za EU, mora biti referendum."
-- Dodje li do ovoga, to bi bila prava politicka tragikomedija, al vise komedija. Oprostite, mislim, tragedija.
pre 9 godina
Bože me sačuvaj analitičara.
pre 9 godina
Meni je bogami dovoljno dramatično, ne znam šta je on dodao
pre 9 godina
Ako je Kosovo drzava,zasto im treba nase priznanje...mozda zato sto mogu da postanu drzava dok ih Srbija ne prizna.Uostalom,kome se to zuri da resava to pitanje...nama svakako ne.
pre 9 godina
Tomo ne dramatizuj stvari polako bice to sve ok...
pre 9 godina
Šta ako građani Srbije izglasaju nezavisno Kosovo?
pre 9 godina
Ma Kosovo više nije srpsko, to je jasno. Nije jasno zašto se Srbima na KiM ne kaže otvoreno da je učinjeno sve što se učiniti moglo na diplomatskom planu, ali da je realnost drugačija od one koju smo svi želeli i da zbog te realnosti Srbija, nažalost, ne može da ispašta, da mora da krene napred, da mora da živi. Naša deca su SRCE SRBIJE, ona imaju pravo na srećno detinjstvo i na pristojnu zemlju iz koje neće sutra bežati preko okeana. Priznali mi ili ne priznali KiM,uspostavljena granica se neće izbrisati, nećemo vratiti KiM u Srbiju.
pre 9 godina
Drecun jako dobro živi od Kosova i to kroz razne režime. Jednom rečju-plivač! Šta bi on radio i od čega živeo da nema tog Kosova?
pre 9 godina
@TT
Ja samo kazem da je nama Kosovo izgovor za nerad i lopovluk.Kosovo sluzi za zaludjivanje narodnih masa.Kosovo smo davno izgubili,pa ajde onda da uradimo nesto da opstane Srbija.Svi su za Kosovo,a istovremeno bi svi otisli u EU.Kakvo je to licemerstvo?A,priznanje niko i ne trazi,nego Nikolic nema o cemu da prica,pa zaludjuje narod.Lako je njemu da se zeza sa te pozicije,a da li lako onima sto imaju platu 15000?
pre 9 godina
Jedno je sigurno. Glasaci u Srbiji su glasajuci SNS, Velju, Cecu, Terzica, Tomu, Palmu i ostali polusvet svezali ovu zalosnu zemlju na dno za narednih 50 godina. Mala je vajda od toga sto urlicu da je "za sve kriva pethodna vlast".
pre 9 godina
Kosovo i jeste problem koji se nipošto ne sme gurati pod tepih. Svaka naša inicijativa za rešavanje ovog problema je dobrodošla po mom mišljenju.
pre 9 godina
"Ocemo referendum".
Da jednom raskrstimo sa time vise posto niko nema mu.. da resi problem.
pre 9 godina
Kosovo je izgubljeno u ratu, a ono sto je izgubljeno u ratu, moze se vratiti za pregovarackim stolom, ali tek posle novog rata, pod uslovom da se taj rat dobije. Sto se tice EU, mislim da cemo biti primljeni onda kada to bude odgovaralo njenim glavnim clanicama, bez obzira na sve uslove. I to ne da bi mi ziveli bolje, nego da bi oni sirili svoje trziste i uticaj. To se vidi iz primera drzava u okruzenju kako zive bolje. A da nam je buducnost crna izlozicu jos sa nekoliko cinjenica. Fabrike su nam mrtve, ne proizvodimo vise ni toalet papir, dolaze strani ivestitori koji prave ovde fabrike, ali i iznose pare iz zemlje. Evropa nam daje kredite, a mi taj novac trosimo da popunimo rupe u budzetu, i na kraju sav taj novac od kredita ili ovaj nas sto nam je ostao trosimo u stranim marketima. A ovo sto se ovi prepucavaju, to je sve mlacenje prazne slame.Tesko nama u narednim godinama.
pre 9 godina
Srbi su svi za Kosovo,za Rusiju i za sukob sa EU,ali samo na recima.Kada pogledate istrazivanja 75% njih bi da im deca odu u inostranstvo,i to naravno u EU i u Ameriku.Pa,kakvo je to licemerstvo?Ako mrzimo EU i Ameriku,onda valjda treba da se borimo u Srbiji,da nam deca ovde ostanu.Skoro svi mrze EU,a svi bi tamo otisli.Pa,kakav je to stav?Nikakav,stav naroda koji nestaje.Svi bi jos malo da ujedu pred smrt,a onda pravac Evropa,i briga ih i za Srbiju,i za Rusiju...
pre 9 godina
Za Kosovo i njene partnere uopšte nije diskutabilno njena nezavisnost, ona je tu več pola decenije. Za Srbiju je pitanje dali će to nezavisnost priznati ili neće i da time prvenstveno reši agoniju prema sopstvenim građanima. Srbija više nikada neće uticati na život građana Kosova i to vrlo dobro znaju i predsednici države i vlade i njihovi savetnici i svako koji se imalo razume u politici. Što se priznavanja Kosova od strane Srbije, za Albance ima Srbija jednaku poziciju kao i Rusija, Kina, Indija... i sve zemlje koje je još nisu priznale. One osim toga da ne priznaju nemaju ama baš nikakvo drugu mogučnost da utiču na bilo koji način na razvoj događaja.
pre 9 godina
Ako ZSO ne dobije izvršna ovlašćenja, sav trud srpske stane oko Briselskog sporazuma će bii uzaludan.
Treba izvršiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo da znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija neće ići u daljim razgovorima, koji su najavljeni za početak februara.
pre 9 godina
u prevodu: "nece da boli"
pre 9 godina
Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
pre 9 godina
@Mita
A kako ce tacno privreda da ozivi ako se prizna ta albanska naci-krimi paradrzava? Sve te silne firme samo cekaju to priznanje pa da krenu sa investicijama ili sta? Sta sprecava privredu da se razvije u Bugarskoj ili Makedoniji ili Albaniji koji su priznali tu paradrzavu? Ili zasto privreda skoro ni ne postoji u samoj "rep. kosova"? Da ne cekaju i oni to priznanje Srbije pa da krenu da rade jer sada ne mogu da se skoncentrisu?
pre 9 godina
Nikako ne mogu da se složim da Nikolić dramatizuje ili šta već. U potpunosti podržavam njegov stav da se konačno reši pitanje Kosova. Ovaj problem nas spotiče gde god da krenemo i sa novim odlaganjem rešenja ništa nećemo dobiti. Po svemu sudeći u narednoj godini će se nešto više znati tj. trebalo bi da se konačno zna odgovor na ovo pitanje.
pre 9 godina
priznali smo mi kosovo odavno hteli mi to ili ne priznati sami sebi
pre 9 godina
Ne bezi se od odgovornosti, predsednik i premijer vode istu politiku I u svim pregovorima moraju biti ujedinjeni, samo politicki protivnici hoce da unesu pometnju medju narodom I naprave nepostojeci sukob medju predsednikom I premijerom i da optuze vlast za neodgovornost.
pre 9 godina
@mertur
Ali zato blago vama Albancima koji sve odlicno vidite. Mora da ste zato zadnji u svemu u Evropi, pocev od najmanjih plata, najmanje proizvodnje, najmanjeg izvoza, najvece nezaposlenosti, najvece korupcije i bitno da vas vasi politicari ne zamajavaju supljim pricama kako ste sada "ozbiljna drzava", "nezavisna i suverena", kako je "sve reseno" i tako sakrivaju sve ranije navedeno plus njihova licna bogatstva koja se mere milionima kao kod Tacija ili Haradinaja kao i to da ste sve samo ne drzava. Blago si vam ga tako pametne, svevidece i naravno "poreklom ilire".
pre 9 godina
Ta politika pociva na Rezuluciji Skupstine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugacije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavnistva na Kosovu. Kad slusam Milovana Drecuna mogu da mu verujem da Vlada i predsednik imaju istu politiku. Predsednik je i sam rekao da se sve konsultuje sa Vladom. Kosovo i jeste problem koji se niposto ne sme gurati pod tepih. Svaka inicijativa za resavanje ovog problema je dobrodosla po mom misljenju.Treba izvrsiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo jasno do znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija nece ici u daljim razgovorima, koji su najavljeni za pocetak februara.
pre 9 godina
Predsednik je pokazo crtu ljudskosti, odnosno da jos uvek ima savest. Ocigledno je da ga zbog Kosova grize savest i lepo je znati da medju politicarima ima jos takvih.
pre 9 godina
Nikolić, kao iskusan političar, koji zna šta nam Kosovo znači, se pribojava da bi pritisak EU mogao biti snažan i da se u takvoj situaciji nešto ne desi, nakon čega nema povratka. Naravno da je toga svesna i vlada, zato premijer stalno ističe da nema biranja između Kosova i EU. Znamo šta nam je bitnije, oko Kosova nema kalkulacija. Bar ne sa ovom vladom.
pre 9 godina
Predsednik i vlada na čelu sa Vučićem imaju identičnu politiku po pitanju Kosova i o svemu se dogovaraju i razgovaraju i postižu konsezus. Ono što je najbinije da i jedni i drugi žele nastavak razgovora sa Prištinom, kako bi se što pre formirala ZSO i tako sačuvao opstanak Srba na Kosovu.
pre 9 godina
Srbi ne znaju politku,kad su Rusi prvi dosli na Kosovo Srbi su trebali odmah vratit vojsku ili ih i ne povlacit,neki bi rekli to nije po sporazumu i UN e nije ni bombardovanje pa bilo,onda okupatore uhvatit na delu,kad su bili Rusi vracat izbegle i prognane i osnivat policiju i vojsku ako ne ovo prvo itd,hahahahahha.
pre 9 godina
Pitanje Kosova je resio onaj ko mu je dao autonomiju. Sadasnje vlasti spasavaju sto se spastiti moze.
pre 9 godina
@vladan Srbija se nikada neće pomirti sa tom činjenicom i od toga nema ništa. Pa ako je nezavisno, kako ti kažeš, zašto onda traže da ga priznamo? Zašto nemaju stolicu u UN? Zašto ih ne priznaje polovina članica UN?
pre 9 godina
Nikolić nije dramatizovao pitanje Kosova samo vodi realnu politiku za ovo vreme.Nikolić pokušava da nađe odgovarajuće rešenje za Kosovo i želi da Srbija bude spremna da odgovori na neka pitanja a ne da bude zatečena.
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
pre 9 godina
Nema vise ni vremena, a ni prostora za tzv. "kompromise": Kosovo je nezavisna drzava, juzni sused Srbije i to treba i formalizovati kao cinjenicu - sto pre, to bolje.
Ovim stanjem, Srbija gubi mnogo vise nego Kosovo.
pre 9 godina
Da uopste nije nista dramaticno sto se Kosova tice, to bi izgleda bilo najbolje zaboraviti po vama.O Nikolicu zaista nista dobro ne mislim ali makar je nesto rekao (nisam bot). Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
pre 9 godina
"Ta politika počiva na Rezuluciji Skupštine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugačije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavništva na Kosovu", rekao je Drecun u Vestima B92.
Ja stvarno ne nemogu da verujem ocima sta sam citao , do juce je receno da pod ni kojem cenu nece ukiniti srbske Institucie na Kosovo , bogamim ovi su napredovali sta nebi verovao ... nemojte se cudite ako 2015 zvanicno Priznaju Nezavisnos R.Kosova .
pre 9 godina
Ako je Kosovo zaista uslov, a politika i vlade i predsednika je i Kosovo i EU, prekinuti odmah sve pregovore o pridruzivanju!
pre 9 godina
Referendum nego sta!!...narod da odluci a ne par ljudi.
pre 9 godina
A gde je granica jel Drecune a?
pre 9 godina
Drecun, pametnom dosta!
pre 9 godina
Nama se uvek priviđaju neke teorije zavera, želimo da nam državno rukovodstvo javno otkrije sve planove vezano za KiM, javno pa da i Albanci znaju naše poteze. Čemu sve to? Čemu forsiranje. Stav države se zna nepriznajemo Kosovo ali svakako da nam je u interesu da dođe do nekog rešenja. Srbija je otvorena za kompromisna rešenja, pitanje je da li su Albanci.
pre 9 godina
Ako je Kosovo drzava,zasto im treba nase priznanje...mozda zato sto mogu da postanu drzava dok ih Srbija ne prizna.Uostalom,kome se to zuri da resava to pitanje...nama svakako ne.
pre 9 godina
Ne bezi se od odgovornosti, predsednik i premijer vode istu politiku I u svim pregovorima moraju biti ujedinjeni, samo politicki protivnici hoce da unesu pometnju medju narodom I naprave nepostojeci sukob medju predsednikom I premijerom i da optuze vlast za neodgovornost.
pre 9 godina
Ako ZSO ne dobije izvršna ovlašćenja, sav trud srpske stane oko Briselskog sporazuma će bii uzaludan.
Treba izvršiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo da znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija neće ići u daljim razgovorima, koji su najavljeni za početak februara.
pre 9 godina
Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
pre 9 godina
Pa sta je Kosovo nego pitanje granica? hdhahahahahahahahaa
pre 9 godina
Kosovo i jeste problem koji se nipošto ne sme gurati pod tepih. Svaka naša inicijativa za rešavanje ovog problema je dobrodošla po mom mišljenju.
pre 9 godina
srpsko je bilo i bice!
(knez, 30. decembar 2014 21:32)
naravno, cak i onda kada ga budemo priznali
pre 9 godina
Da narod Srbije treba na referenfumu da odluci i da narod Srbije napokon mora da se pita za nesto! I za kraj samo da naglasim niko na ovom svetu nema moralno pravo da se odrekne najvece kulturne bastine Srbije! Niko!
(Obican covekK, 30. decembar 2014 21:39)
Auu, pa ti ćeš se baš neprijatno iznenaditi kada narod Srbije odluči :D
pre 9 godina
Predsednik je pokazo crtu ljudskosti, odnosno da jos uvek ima savest. Ocigledno je da ga zbog Kosova grize savest i lepo je znati da medju politicarima ima jos takvih.
pre 9 godina
Ta politika pociva na Rezuluciji Skupstine iz 2013. godine. Pitanje je samo da li treba ugasiti sve srpske institucije tek kada se formira ZSO, jer nikako drugacije ne bi mogao da se obezbedi opstanak spskog stavnistva na Kosovu. Kad slusam Milovana Drecuna mogu da mu verujem da Vlada i predsednik imaju istu politiku. Predsednik je i sam rekao da se sve konsultuje sa Vladom. Kosovo i jeste problem koji se niposto ne sme gurati pod tepih. Svaka inicijativa za resavanje ovog problema je dobrodosla po mom misljenju.Treba izvrsiti diplomatsku ofanzivu prema zapadu, kao bi se EU stavilo jasno do znaja da je ovaj stav Vlade i predsednika crvena linija ispod koje Srbija nece ici u daljim razgovorima, koji su najavljeni za pocetak februara.
pre 9 godina
Nikolić, kao iskusan političar, koji zna šta nam Kosovo znači, se pribojava da bi pritisak EU mogao biti snažan i da se u takvoj situaciji nešto ne desi, nakon čega nema povratka. Naravno da je toga svesna i vlada, zato premijer stalno ističe da nema biranja između Kosova i EU. Znamo šta nam je bitnije, oko Kosova nema kalkulacija. Bar ne sa ovom vladom.
pre 9 godina
Ocigledno je ekonomija Nikolicu zadnja rupa na svirali,tako da o boljem zivotu Srbi mogu samo da sanjaju.Da se zamajavamo sa Kosovom,a privreda ce proraditi kada nas ovde ne bude vise bilo...
pre 9 godina
@mertur
Ali zato blago vama Albancima koji sve odlicno vidite. Mora da ste zato zadnji u svemu u Evropi, pocev od najmanjih plata, najmanje proizvodnje, najmanjeg izvoza, najvece nezaposlenosti, najvece korupcije i bitno da vas vasi politicari ne zamajavaju supljim pricama kako ste sada "ozbiljna drzava", "nezavisna i suverena", kako je "sve reseno" i tako sakrivaju sve ranije navedeno plus njihova licna bogatstva koja se mere milionima kao kod Tacija ili Haradinaja kao i to da ste sve samo ne drzava. Blago si vam ga tako pametne, svevidece i naravno "poreklom ilire".
pre 9 godina
@Vucic ima jasan stav prema Kosovu tako da Nikolic ne ume da docara sta zeli reci misle isto, samo sto to Nikolic ne ume da objasni gradjanima...
(Micika, 30. decembar 2014 22:42)
Ma znaju i Vucic i Nikolic i svi ostali a i svi oni pametni srbi koji se ne bave politikom, da srbi od kosova nemaju vise nista, nego dok je Kosovo da skrene paznju, ovi sto su na vlast (a vlasti se u Srbiji stalno menjaju) bogate se na racun slepih.
pre 9 godina
Tomo ne dramatizuj stvari polako bice to sve ok...
pre 9 godina
Toma samo otvara usta, Rusi pricaju.
pre 9 godina
Pitanje da li je i trodimenzionalno rešenje dovoljno dobro. Toliko stvari tu ima, detalja, uspomena, želja...
pre 9 godina
Nikako ne mogu da se složim da Nikolić dramatizuje ili šta već. U potpunosti podržavam njegov stav da se konačno reši pitanje Kosova. Ovaj problem nas spotiče gde god da krenemo i sa novim odlaganjem rešenja ništa nećemo dobiti. Po svemu sudeći u narednoj godini će se nešto više znati tj. trebalo bi da se konačno zna odgovor na ovo pitanje.
pre 9 godina
"Nikolić najavljuje i jednu novinu, a to je - ako se pojavi pitanje priznanja Kosova kao uslov za EU, mora biti referendum."
-- Dodje li do ovoga, to bi bila prava politicka tragikomedija, al vise komedija. Oprostite, mislim, tragedija.
pre 9 godina
Na kraju ce ista djubrad koji su izgubili i KiM i Krajine i pola BiH nama da uvali vruc krompir putem referenduma umesto oni sami da stave tacku na tu pricu.E sad zamislite sebe na referendumu,da li cete imati snage da glasate da se odricete KiM iako smo svi svesni da nam je to kamen oko vrata.To djubrad i hoce,znaju da nam savest nece dozvoliti da se odreknemo KiM a njima je to idealan alibi za sve njihove neuspehe.Crno nam se pise sa ovima.
pre 9 godina
@vladan Srbija se nikada neće pomirti sa tom činjenicom i od toga nema ništa. Pa ako je nezavisno, kako ti kažeš, zašto onda traže da ga priznamo? Zašto nemaju stolicu u UN? Zašto ih ne priznaje polovina članica UN?
pre 9 godina
Bože me sačuvaj analitičara.
pre 9 godina
Predsednik i vlada na čelu sa Vučićem imaju identičnu politiku po pitanju Kosova i o svemu se dogovaraju i razgovaraju i postižu konsezus. Ono što je najbinije da i jedni i drugi žele nastavak razgovora sa Prištinom, kako bi se što pre formirala ZSO i tako sačuvao opstanak Srba na Kosovu.
pre 9 godina
Meni je bogami dovoljno dramatično, ne znam šta je on dodao
pre 9 godina
@Mita
A kako ce tacno privreda da ozivi ako se prizna ta albanska naci-krimi paradrzava? Sve te silne firme samo cekaju to priznanje pa da krenu sa investicijama ili sta? Sta sprecava privredu da se razvije u Bugarskoj ili Makedoniji ili Albaniji koji su priznali tu paradrzavu? Ili zasto privreda skoro ni ne postoji u samoj "rep. kosova"? Da ne cekaju i oni to priznanje Srbije pa da krenu da rade jer sada ne mogu da se skoncentrisu?
pre 9 godina
Drecun ce da doktorira na KosMetu, o'ma posle Tome....
pre 9 godina
znaci referndum,svu odgovornost za neuspeh vuciceve politike svaliti na narod koj se tu nista nije pitao,da im damo alibi,eto mi smo pitali narod i on je odlucio.sram da vas bude,kad imate hrabrosti da pljackate ovaj narod onda hajde odlucite vi politicari,sveznajuci vucic sta ceka?
pre 9 godina
Srbi su svi za Kosovo,za Rusiju i za sukob sa EU,ali samo na recima.Kada pogledate istrazivanja 75% njih bi da im deca odu u inostranstvo,i to naravno u EU i u Ameriku.Pa,kakvo je to licemerstvo?Ako mrzimo EU i Ameriku,onda valjda treba da se borimo u Srbiji,da nam deca ovde ostanu.Skoro svi mrze EU,a svi bi tamo otisli.Pa,kakav je to stav?Nikakav,stav naroda koji nestaje.Svi bi jos malo da ujedu pred smrt,a onda pravac Evropa,i briga ih i za Srbiju,i za Rusiju...
pre 9 godina
Šta ako građani Srbije izglasaju nezavisno Kosovo?
pre 9 godina
Srbi ne znaju politku,kad su Rusi prvi dosli na Kosovo Srbi su trebali odmah vratit vojsku ili ih i ne povlacit,neki bi rekli to nije po sporazumu i UN e nije ni bombardovanje pa bilo,onda okupatore uhvatit na delu,kad su bili Rusi vracat izbegle i prognane i osnivat policiju i vojsku ako ne ovo prvo itd,hahahahahha.
pre 9 godina
priznali smo mi kosovo odavno hteli mi to ili ne priznati sami sebi
pre 9 godina
Kosovo je izgubljeno u ratu, a ono sto je izgubljeno u ratu, moze se vratiti za pregovarackim stolom, ali tek posle novog rata, pod uslovom da se taj rat dobije. Sto se tice EU, mislim da cemo biti primljeni onda kada to bude odgovaralo njenim glavnim clanicama, bez obzira na sve uslove. I to ne da bi mi ziveli bolje, nego da bi oni sirili svoje trziste i uticaj. To se vidi iz primera drzava u okruzenju kako zive bolje. A da nam je buducnost crna izlozicu jos sa nekoliko cinjenica. Fabrike su nam mrtve, ne proizvodimo vise ni toalet papir, dolaze strani ivestitori koji prave ovde fabrike, ali i iznose pare iz zemlje. Evropa nam daje kredite, a mi taj novac trosimo da popunimo rupe u budzetu, i na kraju sav taj novac od kredita ili ovaj nas sto nam je ostao trosimo u stranim marketima. A ovo sto se ovi prepucavaju, to je sve mlacenje prazne slame.Tesko nama u narednim godinama.
pre 9 godina
Za Kosovo i njene partnere uopšte nije diskutabilno njena nezavisnost, ona je tu več pola decenije. Za Srbiju je pitanje dali će to nezavisnost priznati ili neće i da time prvenstveno reši agoniju prema sopstvenim građanima. Srbija više nikada neće uticati na život građana Kosova i to vrlo dobro znaju i predsednici države i vlade i njihovi savetnici i svako koji se imalo razume u politici. Što se priznavanja Kosova od strane Srbije, za Albance ima Srbija jednaku poziciju kao i Rusija, Kina, Indija... i sve zemlje koje je još nisu priznale. One osim toga da ne priznaju nemaju ama baš nikakvo drugu mogučnost da utiču na bilo koji način na razvoj događaja.
pre 9 godina
Pitanje Kosova je resio onaj ko mu je dao autonomiju. Sadasnje vlasti spasavaju sto se spastiti moze.
pre 9 godina
Ma Kosovo više nije srpsko, to je jasno. Nije jasno zašto se Srbima na KiM ne kaže otvoreno da je učinjeno sve što se učiniti moglo na diplomatskom planu, ali da je realnost drugačija od one koju smo svi želeli i da zbog te realnosti Srbija, nažalost, ne može da ispašta, da mora da krene napred, da mora da živi. Naša deca su SRCE SRBIJE, ona imaju pravo na srećno detinjstvo i na pristojnu zemlju iz koje neće sutra bežati preko okeana. Priznali mi ili ne priznali KiM,uspostavljena granica se neće izbrisati, nećemo vratiti KiM u Srbiju.
pre 9 godina
Jedno je sigurno. Glasaci u Srbiji su glasajuci SNS, Velju, Cecu, Terzica, Tomu, Palmu i ostali polusvet svezali ovu zalosnu zemlju na dno za narednih 50 godina. Mala je vajda od toga sto urlicu da je "za sve kriva pethodna vlast".
pre 9 godina
"Ocemo referendum".
Da jednom raskrstimo sa time vise posto niko nema mu.. da resi problem.
pre 9 godina
@TT
Ja samo kazem da je nama Kosovo izgovor za nerad i lopovluk.Kosovo sluzi za zaludjivanje narodnih masa.Kosovo smo davno izgubili,pa ajde onda da uradimo nesto da opstane Srbija.Svi su za Kosovo,a istovremeno bi svi otisli u EU.Kakvo je to licemerstvo?A,priznanje niko i ne trazi,nego Nikolic nema o cemu da prica,pa zaludjuje narod.Lako je njemu da se zeza sa te pozicije,a da li lako onima sto imaju platu 15000?
pre 9 godina
u prevodu: "nece da boli"
pre 9 godina
Drecun jako dobro živi od Kosova i to kroz razne režime. Jednom rečju-plivač! Šta bi on radio i od čega živeo da nema tog Kosova?
pre 9 godina
Nikolić nije dramatizovao pitanje Kosova samo vodi realnu politiku za ovo vreme.Nikolić pokušava da nađe odgovarajuće rešenje za Kosovo i želi da Srbija bude spremna da odgovori na neka pitanja a ne da bude zatečena.
50 Komentari
Sortiraj po: