Subota, 28.06.2014.

12:03

Otvoren Andrićgrad

Premijer Aleksandar Vučić, predsednik Republike Srpske Milorad Dodik i reditelj Emir Kusturica, svečano su, presecanjem crvene vrpce otvorili Andrićgrad.

Izvor: Beta

Otvoren Andriægrad IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Jovo s Romanije

pre 9 godina

@kole:Kada bi znali šta znači biti razuman , pravedan , čovekoljubiv, iskren i postijan , šta znači biti slobodan i ne želeti da tvojom zemljom gazi tuđa čizma , onda bi shvatili zašto je Gavrilo Princip heroj i zašto ga slavi srpski narod.

SAMO - SLOGA - NAS - SPASAVA

pre 9 godina

Kada je ovako znacajan dogadjaj uspeo da ujedini i sabere Srbe sa ove i one strane Drine je dogadja koji ce ostati upamcen. Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava, i sto su svi ucesnici su se slozili u jednom a to je da se poziva na mir i slogu medju ljudima. Aleksandar Vucic ide putem mira, sloge i napretka kako Srbije tako i Republike Srpske i to mi se posebno svidja.

Alala

pre 9 godina

@ kole
Juče se ništa nije slavilo, juče se obeležavalo 100 godina od atentata na Franca Ferdinanda i početak prvog svetskog rata.Atentat je bio povod za početak Prvog svetskog rata. Da znaš istoriju znao bi da su Austraugari želeli da osvoje sadašnji Irak i Iran zbog nafte, a da pokore našu državu. Svakako se juče nije slavilo, već obeležavalo. Slavilo se svečano otvaranje Andić instituta u Višegradu. Sramota koliko ljudi vole da karikiraju našu istoriju, i koliko zapravo žele da istorijske činjenice menjaju.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..
(lozac, 28. jun 2014 19:20)
--------
Ne, ja mislim da ce za jedno desetak godina sarajevski vrsni istoricari, koji, poput alhemicara, stvaraju "najstariju" istoriju paradrzavne tvorevine, koju su juce iskonstruisali ideoloski sledbenici Ferdinanda, utvrditi da je Gavrilo Ptrincip, Srbin, pucao u prestolonaslednika jedne propale i bolesne monarhije, da bi stvorio Muslimansko-Hrvatsku federaciju, na cijem celu ce biti "multietnicari" pout Izetbegovica, Ejupa Ganica i velikog "vezira" Jove Divljaka. Majke Srebrenice ce to obrazloziti i dokazati na svoj verc dobro poznati nacin a "medjunarodna zajednica" akceptirati te naucne dokaze.

Slika dajte

pre 9 godina

Au bre novinari. Koga briga za politicare i vrpce. Dajte gomilu slika i planove Andric grada za nas koji ne mogu da odu tamo. Sta mi slikas te iste face kojih ima na milion slika. Znamo mi sta je Andric grad i sta predstavlja. Jedino nam fali da ga vidimo, a te face neka gleda neko drugi.

Sokolac

pre 9 godina

@BoracBL:Ako ste očekivali da će neko od zvaničnika iz Srbije i RS stajati u zgradi i slušati Bećki filharmoniju , na kojoj piše da su Srbi zločinački narod,onda ste vi bili u velikoj zabludi.Na takvim mestima Srbi nemaju šta da traže.

Romanija

pre 9 godina

@Bucko razmisljam:Kada neko želi a živi život dostojan čoveka, a ne da bude rob celog veka i kada za to da ono što je najmilije i svetlije , svoj život, onda taj zaslužuje da se pominje i poštuje.

insane

pre 9 godina

dakle, uspio je konačno kusta da se uvuče i naprednjacima nakon što na je na početku išlo prilično teško, s dosta natezanja..stvarno je maher..kakav niz..ante marković, sloba, voja, bota i sad još i ovi..svaka čast!

Crni Gruja

pre 9 godina

To lazno slavlje u laznom gradu nekako vise lici na cirkusku predstavu sa klovnovima koji drze neke govore a ipak su samo klovnovi. Malo jadno a malo zalosno. Da sam na njihovom mestu, pre te cirkuske predstave, otisao bi da obidjem one dve kuce gde je nas sunarodnik spalio po sedamdesetak civila, nekom bi se izvinio, pa tek onda otisao do tih kulisa koje samo vredjaju delo jednog Andrica. Sveopsti utisak bi bio bar malo bolji .

Carapa

pre 9 godina

Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava i sto se poziva na mir i slogu medju ljudima.Vucic ide putem mira i to mi se svidja.

adam

pre 9 godina

Ovaj Kusturica je definitivno ispao veća štetočina od Dodika a to nije lako! Svako svoje ludilo je overio zahvaljujući budžetu Srbije i umesto da na kraju bude hospitalizovan kao svi slični njemu on se slika sa Vučićem i Dodikom. Doduše, kad vidim sa kakvima se slika....možda bi hospitalizacija bila bolje rešenje. Makar bi mu ekipa bila normalnija!

Silvester

pre 9 godina

Gavrilo bi bio ponosan na Dodika i Vučića da su temeljno pohapsili sve profitere i mafijaše u obe republike, i da su uradili nešto plemenito i napredno za srpski narod i prosperitet celog Balkana. Npr, vratili pokradene pare i firme u vlasništvo naroda. I da nema gladnih i očajnih, da malo pravde uđe među Srbe. Ovako, ovo sve ninašta ne liči. Štetočine se kriju iza seni velikana. A što se tiče "plašenja gospode", nemojte misliti da je u pitanju samo Beč - narod pre svega ima na umu Beograd i Banjaluku, a dalje ćemo o tom potom....

Neko spolja

pre 9 godina

Slava Gavrilu, njegovoj ekipi, savetnicima kralja, našim preduzetnicima, generalima, vojsci, pored i posle mlade bosne, koji su iskreno želeli, videli i stvarali veliku Srbiju. Ne veliku geografski, već veliku po delima, snazi i umu. Danas se svi oni okreću u grobu, ako prate kakav polusvet u njihovo ime, u kulama od karata seče vrpce i baljezga o srpstvu, prošlosti i budućnosti. Jednostavno fuj.

kole

pre 9 godina

Ne shvatam zbog cega je Gavrilo Princip heroj? Zbog cega moramo da slavimo ubistvo Franje Ferdinanda i njegove supruge? Pucnji na nekoga Pogotovo sada kada znamo sta se u poslednjih 100 godina desavalo. Jeste Princip bio borac za slobodu kao i mnogi drugi. I jeste Austrougarska bespravno anektirala Bosnu. Ali, taj atentat nije bio u interesu Srbije niti srpskog naroda. Srbija je vec 1915. bila izbrisana, a narod pod terorom. Da nije bilo saveznika, koji su uz milione mrtvih pobedili sile Osovine, srpske zrtve bi bile uzaludne. Da ne pricamo o Jugoslaviji i sta je 'emancipacija' naroda donela.

Rajkan

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.
(BoracBL, 28. jun 2014 19:36)

A ko je to dosao u Sarajevo?
Predsjednici Austrije, CG, Makedonije i Hrvatske.
Vauuuu.... Nema sta, krem evropske politike. Najmocniji drzavnici Evrope. Gradom seta Bernard Levi, covjek koji je 1999. skupljao potpise po bijelom svijetu trazeci bombardovanje Srbije. Ulicama sviraju turski vojni orkestri. Ah, da ne zaboravim, tu je i korumpirana sluzbenica Haskog suda Florans Artman. Nema sta, stvarno svjetska krema. Nisu zaboravili da 256.000 puta spomenu genocid, agresiju i Srebrenicu. Stvarno sjajna proslava.

Revizioniste treba revidirati

pre 9 godina

Treba negovati sećanje na prošle događaje. Ali treba priču pričati veoma kritički i ne dozvoliti da neko unizi ceremoniju u Andrićgradu. Ovo je Stogodišnjica Sarajevskog atentata a ne Stogodišnjica otpočinjanja Prvog svetskog rata. Rat je otpočet napadom na Beograd 28. jula a ne 28. juna.

marija

pre 9 godina

Kažu da postoji negde mjesto pravog suda i pune istine. Tu se saznaje i objavljuje sve što je među ljudima bilo skriveno i tajno, kazuje sve što je ostalo prećutano i nerećeno, ispravlja sve što je ikad bilo naopako i krivo, vraća sve što je utajeno ili oteto, dosipa onom kome je zakinuto, odasipa tamo gde se presipalo.

Tu se pitanje ljudskog postojanja pravo postavlja i – ukoliko to zavisi od čovjeka – do kraja rješava. To je mjesto gde istina sja kao sunce koje ne zalazi, gde pravda caruje.

-Ah, pa to je ljepše od svih snivanih rajeva i utopija! Može li biti da takvo mjesto zaista postoji? Ako postoji, može li se znati gde je i kako se dolazi do njega?

-Može. Ono je među nama, ovdje gde sada stojimo.

-?!?

- Da! Budi hrabar, iskren i postojan, čovekoljubiv, razuman i pravedan – i ono će biti svuda gde tvoja noga stupi i tvoja riječ odjekne.

Ivo Andrić

Hvala graditeljima Andricgrada.

pera kojot genije

pre 9 godina

Dva premijera koje majke nisu naučile da se košulja uvlači u pantalone, a naročito u svečanom trenutku...
To više govori o nama, nego o njima, na žalost...

BoracBL

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.

lozac

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..

jugos

pre 9 godina

nek otvaraju sta hoce ali smesno je ovu srbsku estradno-politicku smejuriju nazvati po jednom hrvatskom i jugoslovenskom piscu. imaju svoje cosice pa neka se njima dice, a ne da tudje svojataju i da im se zato smeje ceo svet.

milisav

pre 9 godina

Mene zanima da li g. Kusturica plaća porez na nekretnine i dobiti koje ima od njih državi Srbiji? Da li ispunjava svoje obaveze od onolike zemlje koju ima na Zlatiboru i kojekude i od poslovnih aktivnosti koje tamo provodi i da li to poreski organi kontrolišu?

tamo_daleko

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!
(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Dodji u Srem (deo Vojvodine) i u kaficu javno izjavi da je Princip terorista...I DA ...gledaj da je u okolini neke bolnice:) I konobarica ce da trazi metlu...Vas mozda 5% koji ste za nezavisnost Vojvodine u Novom Sadu ili Subotici stalno uzimate "u usta" SVE NAS u Vojvodini kao da smo JEDNO.NISMO,bratac,NISMO....

Anika bez vremena

pre 9 godina

Gospodo predsednici, gde su vam odela? Ko vas uči za takav kodeks ponašanja kada su ovakvi datumi u pitanju? Sprdate se sa najvažnijim datumima u našoj istoriji. Vi ste naša sramota koju smo sami izabrali!

Владо Бања Лука

pre 9 godina

Ово данас је доказ да Додик није никакав "руски човјек" и "велики Србин". Он је исти као и Вучић - пајац који је својевремено на НАТО танковима узурпирао власт у Бањој Луци и РС. Па, погледајте само ове фотографије. Миле не крије одушевљење што се напокон ушлихтао Ацики и актуелном режиму у Србији. Кустурица им ту дође као неки катализатор.

MarkoG

pre 9 godina

Borac za slobodu Gavrilo Princip i sta cini razliku izmedju slobode i ropstva http://s1.postimg.org/upk46zgv3/Franz_Sarajevo_Hitler_Paris_web.jpg

Gavrilo je Princip

pre 9 godina

E moj Gavrilo, ti pucao u Sarajevu radi slobode, a slave te u "oslobođenom" Višegradu na sveti dan Vidovdan (sve to radi nekakvih izbora i da bi tamo neki Dodik i Kusturica Emir dobili neko ordenje). Ti si to Gavrilo uradio za ideale, a ova dvojica za vlast i pare, koje su prolazne kao i njih dvojica

andrijano

pre 9 godina

@samir, pa posto srba nema u sarajevu a mladu bosnu su cinili srbi,logicno je da se to obelezi na srpski junacki praznik vidovdan u mestu gde se otvara andric grad.

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Za koju slobodu se borili to su teroristi bili
(Monte, 28. jun 2014 13:09)

Sigurno ne za one koji slobodu vide u okovima, tako da se ne uznemiravaš. Niko ni pomišlja na takve poput tebe.

sta

pre 9 godina

A STA TU trazi najveci srpski izda.nik Vucic? Kog djavola je on tu?! Zasto sve morate da pokvarite? Pa Lazar se prevrce u grobu, dok dva najveca izda.nika Vucic u Visegradu i ona nesreca Nikolic na Gazimestanu, prisustvuju obelezavanju Svetog dana - Vidovdana! Strasno!!!

Gojkočea

pre 9 godina

Нису мени тешке букагије,
ни мемљиви зидови ћелије,
нису мени тешки казамати,
није мени тешко робовати.

Ако питаш чега ми је жао
Грахова се нисам нагледао.
Жао ми је матере Марије,
жао ми је вољене Србије.
Жао ми је мога брата Јове,
жао ми је судбе Србинове.
Жао ми те напаћени роде,
што се ниси нагледо слободе.
Ничега ми више није жао,
што сам им’о за српство сам дао.

Ја знам да су дошли задњи часи,
снаге немам, живот ми се гаси.
Ја не чујем кораке стражара,
видим ашов у руци гробара.
Душа ми се кроз облаке вије;
убио сам, али грешна није.
Ја ћу мирно стати пред Господа,
узвикнућу: „Живјела слобода“.
Живи живот достојан човјека,
немој сужањ бити до вијека.

****

Још би Босна колонија била
Да не беше Принципа Гаврила
Још Миљацка Сарајевом тече,
Од слободе ништа нема прече,
Још таласи обале јој мију
Где је Принцип пис’о историју.
Од Mилоша и косовског боја
Нису Срби имали хероја,
Празнина је вековима била
Док Марија не роди Гаврила.

ПЕСНИК: ВАСИЛИЈЕ ОД СЕМБЕРИЈЕ

Dusansombor

pre 9 godina

@sale novosadjanin
Nemoj da pricas u ime svih nas vojovodjana.Zna se ipak koje vecina i koga podrzava a zna se ko je manjina i koga ti podrzavas

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)
---------
Ta ceremonija je mogla da bude i neodrzana. Nista se ne bi promenilo. Gavrilo bi i dalje ostao junak u svesti srpskog naroda uz izuzetak pete kolone, kojoj je merilo svih merila "kukuruz". Mozda bi tako bilo i najbolje, a novac, koji bi se na taj ustedeo, da daju "Bucku koji razmislja", da ga on utrosi na "pametan" nacin. Bilo bi veselja zar ne? Gavrilo bi Vam onda bio drazi od rodjenog oca i majke.

Јое

pre 9 godina

@sale novosadjanin

Седи један. Није довољна само мржња према Србима, треба мало и читати.

Србија није извршила анексију Војводине. Прво, јер иста није ни постојала, а друго, Барања, Бачка и Банат су се сами ничим изазвани 25. новембра 1918. године ујединили са Србијом, својом слободном вољом. Дан пре њих то је учинио Срем. Барању су отели комунисти, као и пола Срема. Покушали су и Бачку, Банат и други део Срема, али безуспешно.

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)

Bolje i to no da baljezga 24/7 po portalima. Uostalom, mišljenje sluge o slobodi i nije baš ono što se kleše u kamen, stoga si mogao i preskočiti. Eno, ima vest 'SAD naoružale dronove u Bagdadu'. Na takvom polju najbolje procvetaš.

Beogradjanin

pre 9 godina

(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Onda razguli za Nemacku i ne vracaj se...Zelim i tebi i tvojim potomcima sto vise ropstva, kad toliko volis isto!!!...Mogao si se slobodno potpisati i kao autrijski konjusar ne bi pogresio!!!

Izvinjavam se redakciji B92 i svim citaocima na ovako teskim recima upucenim doticnom, ali ne mogu da vidim ocima ljude koji vole vise okupatora od sopstvenog naroda. Ako hocete objavite komentar, ako necete sta da se radi...

Vladika Rade

pre 9 godina

Ja vi odje dobrovoljno nijesam, stavise me ovi bez principa. Sad me glede ka da sam nevesta, sve furesti dok jedu cevapa. Ovi srpski glavar preko Drine, taj ih slozi za manje od po sata. A lazni ga care sve bodri, perpera mu iz dzepova viri, neka jedu, riznica narasla. A siroma' oni pesni' Becko, crveni se ka nekada Josko, sto me snadje, ne bjezah na vreme. A principe teskoca je gajit, djavolja je masta i za mudrog tajna!

Milos

pre 9 godina

Preterali su malo. Bio je mlad, borac za ideale u koje je verovao, ali ipak, ubio je nekoga. Taj rat bi se desio i bez njegovog napada, samo bismo možda imali malo više vremena i da se spremimo. A i slavljenje Gavrila Principa je pomodarstvo, aktuelno poslednjih nekoliko meseci. Pre toga mnogi nisu ni znali ko je, a to je licemerno

sale novosadjanin

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!

Bucko razmisljam

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !

Beogradjanin

pre 9 godina

(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Onda razguli za Nemacku i ne vracaj se...Zelim i tebi i tvojim potomcima sto vise ropstva, kad toliko volis isto!!!...Mogao si se slobodno potpisati i kao autrijski konjusar ne bi pogresio!!!

Izvinjavam se redakciji B92 i svim citaocima na ovako teskim recima upucenim doticnom, ali ne mogu da vidim ocima ljude koji vole vise okupatora od sopstvenog naroda. Ako hocete objavite komentar, ako necete sta da se radi...

Јое

pre 9 godina

@sale novosadjanin

Седи један. Није довољна само мржња према Србима, треба мало и читати.

Србија није извршила анексију Војводине. Прво, јер иста није ни постојала, а друго, Барања, Бачка и Банат су се сами ничим изазвани 25. новембра 1918. године ујединили са Србијом, својом слободном вољом. Дан пре њих то је учинио Срем. Барању су отели комунисти, као и пола Срема. Покушали су и Бачку, Банат и други део Срема, али безуспешно.

tamo_daleko

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!
(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Dodji u Srem (deo Vojvodine) i u kaficu javno izjavi da je Princip terorista...I DA ...gledaj da je u okolini neke bolnice:) I konobarica ce da trazi metlu...Vas mozda 5% koji ste za nezavisnost Vojvodine u Novom Sadu ili Subotici stalno uzimate "u usta" SVE NAS u Vojvodini kao da smo JEDNO.NISMO,bratac,NISMO....

Dusansombor

pre 9 godina

@sale novosadjanin
Nemoj da pricas u ime svih nas vojovodjana.Zna se ipak koje vecina i koga podrzava a zna se ko je manjina i koga ti podrzavas

Gojkočea

pre 9 godina

Нису мени тешке букагије,
ни мемљиви зидови ћелије,
нису мени тешки казамати,
није мени тешко робовати.

Ако питаш чега ми је жао
Грахова се нисам нагледао.
Жао ми је матере Марије,
жао ми је вољене Србије.
Жао ми је мога брата Јове,
жао ми је судбе Србинове.
Жао ми те напаћени роде,
што се ниси нагледо слободе.
Ничега ми више није жао,
што сам им’о за српство сам дао.

Ја знам да су дошли задњи часи,
снаге немам, живот ми се гаси.
Ја не чујем кораке стражара,
видим ашов у руци гробара.
Душа ми се кроз облаке вије;
убио сам, али грешна није.
Ја ћу мирно стати пред Господа,
узвикнућу: „Живјела слобода“.
Живи живот достојан човјека,
немој сужањ бити до вијека.

****

Још би Босна колонија била
Да не беше Принципа Гаврила
Још Миљацка Сарајевом тече,
Од слободе ништа нема прече,
Још таласи обале јој мију
Где је Принцип пис’о историју.
Од Mилоша и косовског боја
Нису Срби имали хероја,
Празнина је вековима била
Док Марија не роди Гаврила.

ПЕСНИК: ВАСИЛИЈЕ ОД СЕМБЕРИЈЕ

Rajkan

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.
(BoracBL, 28. jun 2014 19:36)

A ko je to dosao u Sarajevo?
Predsjednici Austrije, CG, Makedonije i Hrvatske.
Vauuuu.... Nema sta, krem evropske politike. Najmocniji drzavnici Evrope. Gradom seta Bernard Levi, covjek koji je 1999. skupljao potpise po bijelom svijetu trazeci bombardovanje Srbije. Ulicama sviraju turski vojni orkestri. Ah, da ne zaboravim, tu je i korumpirana sluzbenica Haskog suda Florans Artman. Nema sta, stvarno svjetska krema. Nisu zaboravili da 256.000 puta spomenu genocid, agresiju i Srebrenicu. Stvarno sjajna proslava.

sale novosadjanin

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!

sta

pre 9 godina

A STA TU trazi najveci srpski izda.nik Vucic? Kog djavola je on tu?! Zasto sve morate da pokvarite? Pa Lazar se prevrce u grobu, dok dva najveca izda.nika Vucic u Visegradu i ona nesreca Nikolic na Gazimestanu, prisustvuju obelezavanju Svetog dana - Vidovdana! Strasno!!!

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)

Bolje i to no da baljezga 24/7 po portalima. Uostalom, mišljenje sluge o slobodi i nije baš ono što se kleše u kamen, stoga si mogao i preskočiti. Eno, ima vest 'SAD naoružale dronove u Bagdadu'. Na takvom polju najbolje procvetaš.

Milos

pre 9 godina

Preterali su malo. Bio je mlad, borac za ideale u koje je verovao, ali ipak, ubio je nekoga. Taj rat bi se desio i bez njegovog napada, samo bismo možda imali malo više vremena i da se spremimo. A i slavljenje Gavrila Principa je pomodarstvo, aktuelno poslednjih nekoliko meseci. Pre toga mnogi nisu ni znali ko je, a to je licemerno

Gavrilo je Princip

pre 9 godina

E moj Gavrilo, ti pucao u Sarajevu radi slobode, a slave te u "oslobođenom" Višegradu na sveti dan Vidovdan (sve to radi nekakvih izbora i da bi tamo neki Dodik i Kusturica Emir dobili neko ordenje). Ti si to Gavrilo uradio za ideale, a ova dvojica za vlast i pare, koje su prolazne kao i njih dvojica

Bucko razmisljam

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !

Владо Бања Лука

pre 9 godina

Ово данас је доказ да Додик није никакав "руски човјек" и "велики Србин". Он је исти као и Вучић - пајац који је својевремено на НАТО танковима узурпирао власт у Бањој Луци и РС. Па, погледајте само ове фотографије. Миле не крије одушевљење што се напокон ушлихтао Ацики и актуелном режиму у Србији. Кустурица им ту дође као неки катализатор.

pera kojot genije

pre 9 godina

Dva premijera koje majke nisu naučile da se košulja uvlači u pantalone, a naročito u svečanom trenutku...
To više govori o nama, nego o njima, na žalost...

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)
---------
Ta ceremonija je mogla da bude i neodrzana. Nista se ne bi promenilo. Gavrilo bi i dalje ostao junak u svesti srpskog naroda uz izuzetak pete kolone, kojoj je merilo svih merila "kukuruz". Mozda bi tako bilo i najbolje, a novac, koji bi se na taj ustedeo, da daju "Bucku koji razmislja", da ga on utrosi na "pametan" nacin. Bilo bi veselja zar ne? Gavrilo bi Vam onda bio drazi od rodjenog oca i majke.

BoracBL

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Za koju slobodu se borili to su teroristi bili
(Monte, 28. jun 2014 13:09)

Sigurno ne za one koji slobodu vide u okovima, tako da se ne uznemiravaš. Niko ni pomišlja na takve poput tebe.

kole

pre 9 godina

Ne shvatam zbog cega je Gavrilo Princip heroj? Zbog cega moramo da slavimo ubistvo Franje Ferdinanda i njegove supruge? Pucnji na nekoga Pogotovo sada kada znamo sta se u poslednjih 100 godina desavalo. Jeste Princip bio borac za slobodu kao i mnogi drugi. I jeste Austrougarska bespravno anektirala Bosnu. Ali, taj atentat nije bio u interesu Srbije niti srpskog naroda. Srbija je vec 1915. bila izbrisana, a narod pod terorom. Da nije bilo saveznika, koji su uz milione mrtvih pobedili sile Osovine, srpske zrtve bi bile uzaludne. Da ne pricamo o Jugoslaviji i sta je 'emancipacija' naroda donela.

andrijano

pre 9 godina

@samir, pa posto srba nema u sarajevu a mladu bosnu su cinili srbi,logicno je da se to obelezi na srpski junacki praznik vidovdan u mestu gde se otvara andric grad.

marija

pre 9 godina

Kažu da postoji negde mjesto pravog suda i pune istine. Tu se saznaje i objavljuje sve što je među ljudima bilo skriveno i tajno, kazuje sve što je ostalo prećutano i nerećeno, ispravlja sve što je ikad bilo naopako i krivo, vraća sve što je utajeno ili oteto, dosipa onom kome je zakinuto, odasipa tamo gde se presipalo.

Tu se pitanje ljudskog postojanja pravo postavlja i – ukoliko to zavisi od čovjeka – do kraja rješava. To je mjesto gde istina sja kao sunce koje ne zalazi, gde pravda caruje.

-Ah, pa to je ljepše od svih snivanih rajeva i utopija! Može li biti da takvo mjesto zaista postoji? Ako postoji, može li se znati gde je i kako se dolazi do njega?

-Može. Ono je među nama, ovdje gde sada stojimo.

-?!?

- Da! Budi hrabar, iskren i postojan, čovekoljubiv, razuman i pravedan – i ono će biti svuda gde tvoja noga stupi i tvoja riječ odjekne.

Ivo Andrić

Hvala graditeljima Andricgrada.

Anika bez vremena

pre 9 godina

Gospodo predsednici, gde su vam odela? Ko vas uči za takav kodeks ponašanja kada su ovakvi datumi u pitanju? Sprdate se sa najvažnijim datumima u našoj istoriji. Vi ste naša sramota koju smo sami izabrali!

lozac

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..

jugos

pre 9 godina

nek otvaraju sta hoce ali smesno je ovu srbsku estradno-politicku smejuriju nazvati po jednom hrvatskom i jugoslovenskom piscu. imaju svoje cosice pa neka se njima dice, a ne da tudje svojataju i da im se zato smeje ceo svet.

milisav

pre 9 godina

Mene zanima da li g. Kusturica plaća porez na nekretnine i dobiti koje ima od njih državi Srbiji? Da li ispunjava svoje obaveze od onolike zemlje koju ima na Zlatiboru i kojekude i od poslovnih aktivnosti koje tamo provodi i da li to poreski organi kontrolišu?

Revizioniste treba revidirati

pre 9 godina

Treba negovati sećanje na prošle događaje. Ali treba priču pričati veoma kritički i ne dozvoliti da neko unizi ceremoniju u Andrićgradu. Ovo je Stogodišnjica Sarajevskog atentata a ne Stogodišnjica otpočinjanja Prvog svetskog rata. Rat je otpočet napadom na Beograd 28. jula a ne 28. juna.

Vladika Rade

pre 9 godina

Ja vi odje dobrovoljno nijesam, stavise me ovi bez principa. Sad me glede ka da sam nevesta, sve furesti dok jedu cevapa. Ovi srpski glavar preko Drine, taj ih slozi za manje od po sata. A lazni ga care sve bodri, perpera mu iz dzepova viri, neka jedu, riznica narasla. A siroma' oni pesni' Becko, crveni se ka nekada Josko, sto me snadje, ne bjezah na vreme. A principe teskoca je gajit, djavolja je masta i za mudrog tajna!

MarkoG

pre 9 godina

Borac za slobodu Gavrilo Princip i sta cini razliku izmedju slobode i ropstva http://s1.postimg.org/upk46zgv3/Franz_Sarajevo_Hitler_Paris_web.jpg

Crni Gruja

pre 9 godina

To lazno slavlje u laznom gradu nekako vise lici na cirkusku predstavu sa klovnovima koji drze neke govore a ipak su samo klovnovi. Malo jadno a malo zalosno. Da sam na njihovom mestu, pre te cirkuske predstave, otisao bi da obidjem one dve kuce gde je nas sunarodnik spalio po sedamdesetak civila, nekom bi se izvinio, pa tek onda otisao do tih kulisa koje samo vredjaju delo jednog Andrica. Sveopsti utisak bi bio bar malo bolji .

Jovo s Romanije

pre 9 godina

@kole:Kada bi znali šta znači biti razuman , pravedan , čovekoljubiv, iskren i postijan , šta znači biti slobodan i ne želeti da tvojom zemljom gazi tuđa čizma , onda bi shvatili zašto je Gavrilo Princip heroj i zašto ga slavi srpski narod.

insane

pre 9 godina

dakle, uspio je konačno kusta da se uvuče i naprednjacima nakon što na je na početku išlo prilično teško, s dosta natezanja..stvarno je maher..kakav niz..ante marković, sloba, voja, bota i sad još i ovi..svaka čast!

Sokolac

pre 9 godina

@BoracBL:Ako ste očekivali da će neko od zvaničnika iz Srbije i RS stajati u zgradi i slušati Bećki filharmoniju , na kojoj piše da su Srbi zločinački narod,onda ste vi bili u velikoj zabludi.Na takvim mestima Srbi nemaju šta da traže.

Alala

pre 9 godina

@ kole
Juče se ništa nije slavilo, juče se obeležavalo 100 godina od atentata na Franca Ferdinanda i početak prvog svetskog rata.Atentat je bio povod za početak Prvog svetskog rata. Da znaš istoriju znao bi da su Austraugari želeli da osvoje sadašnji Irak i Iran zbog nafte, a da pokore našu državu. Svakako se juče nije slavilo, već obeležavalo. Slavilo se svečano otvaranje Andić instituta u Višegradu. Sramota koliko ljudi vole da karikiraju našu istoriju, i koliko zapravo žele da istorijske činjenice menjaju.

Slika dajte

pre 9 godina

Au bre novinari. Koga briga za politicare i vrpce. Dajte gomilu slika i planove Andric grada za nas koji ne mogu da odu tamo. Sta mi slikas te iste face kojih ima na milion slika. Znamo mi sta je Andric grad i sta predstavlja. Jedino nam fali da ga vidimo, a te face neka gleda neko drugi.

adam

pre 9 godina

Ovaj Kusturica je definitivno ispao veća štetočina od Dodika a to nije lako! Svako svoje ludilo je overio zahvaljujući budžetu Srbije i umesto da na kraju bude hospitalizovan kao svi slični njemu on se slika sa Vučićem i Dodikom. Doduše, kad vidim sa kakvima se slika....možda bi hospitalizacija bila bolje rešenje. Makar bi mu ekipa bila normalnija!

Romanija

pre 9 godina

@Bucko razmisljam:Kada neko želi a živi život dostojan čoveka, a ne da bude rob celog veka i kada za to da ono što je najmilije i svetlije , svoj život, onda taj zaslužuje da se pominje i poštuje.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..
(lozac, 28. jun 2014 19:20)
--------
Ne, ja mislim da ce za jedno desetak godina sarajevski vrsni istoricari, koji, poput alhemicara, stvaraju "najstariju" istoriju paradrzavne tvorevine, koju su juce iskonstruisali ideoloski sledbenici Ferdinanda, utvrditi da je Gavrilo Ptrincip, Srbin, pucao u prestolonaslednika jedne propale i bolesne monarhije, da bi stvorio Muslimansko-Hrvatsku federaciju, na cijem celu ce biti "multietnicari" pout Izetbegovica, Ejupa Ganica i velikog "vezira" Jove Divljaka. Majke Srebrenice ce to obrazloziti i dokazati na svoj verc dobro poznati nacin a "medjunarodna zajednica" akceptirati te naucne dokaze.

Silvester

pre 9 godina

Gavrilo bi bio ponosan na Dodika i Vučića da su temeljno pohapsili sve profitere i mafijaše u obe republike, i da su uradili nešto plemenito i napredno za srpski narod i prosperitet celog Balkana. Npr, vratili pokradene pare i firme u vlasništvo naroda. I da nema gladnih i očajnih, da malo pravde uđe među Srbe. Ovako, ovo sve ninašta ne liči. Štetočine se kriju iza seni velikana. A što se tiče "plašenja gospode", nemojte misliti da je u pitanju samo Beč - narod pre svega ima na umu Beograd i Banjaluku, a dalje ćemo o tom potom....

Neko spolja

pre 9 godina

Slava Gavrilu, njegovoj ekipi, savetnicima kralja, našim preduzetnicima, generalima, vojsci, pored i posle mlade bosne, koji su iskreno želeli, videli i stvarali veliku Srbiju. Ne veliku geografski, već veliku po delima, snazi i umu. Danas se svi oni okreću u grobu, ako prate kakav polusvet u njihovo ime, u kulama od karata seče vrpce i baljezga o srpstvu, prošlosti i budućnosti. Jednostavno fuj.

Carapa

pre 9 godina

Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava i sto se poziva na mir i slogu medju ljudima.Vucic ide putem mira i to mi se svidja.

SAMO - SLOGA - NAS - SPASAVA

pre 9 godina

Kada je ovako znacajan dogadjaj uspeo da ujedini i sabere Srbe sa ove i one strane Drine je dogadja koji ce ostati upamcen. Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava, i sto su svi ucesnici su se slozili u jednom a to je da se poziva na mir i slogu medju ljudima. Aleksandar Vucic ide putem mira, sloge i napretka kako Srbije tako i Republike Srpske i to mi se posebno svidja.

sale novosadjanin

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!

sta

pre 9 godina

A STA TU trazi najveci srpski izda.nik Vucic? Kog djavola je on tu?! Zasto sve morate da pokvarite? Pa Lazar se prevrce u grobu, dok dva najveca izda.nika Vucic u Visegradu i ona nesreca Nikolic na Gazimestanu, prisustvuju obelezavanju Svetog dana - Vidovdana! Strasno!!!

BoracBL

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.

Владо Бања Лука

pre 9 godina

Ово данас је доказ да Додик није никакав "руски човјек" и "велики Србин". Он је исти као и Вучић - пајац који је својевремено на НАТО танковима узурпирао власт у Бањој Луци и РС. Па, погледајте само ове фотографије. Миле не крије одушевљење што се напокон ушлихтао Ацики и актуелном режиму у Србији. Кустурица им ту дође као неки катализатор.

jugos

pre 9 godina

nek otvaraju sta hoce ali smesno je ovu srbsku estradno-politicku smejuriju nazvati po jednom hrvatskom i jugoslovenskom piscu. imaju svoje cosice pa neka se njima dice, a ne da tudje svojataju i da im se zato smeje ceo svet.

Bucko razmisljam

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !

lozac

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..

pera kojot genije

pre 9 godina

Dva premijera koje majke nisu naučile da se košulja uvlači u pantalone, a naročito u svečanom trenutku...
To više govori o nama, nego o njima, na žalost...

Anika bez vremena

pre 9 godina

Gospodo predsednici, gde su vam odela? Ko vas uči za takav kodeks ponašanja kada su ovakvi datumi u pitanju? Sprdate se sa najvažnijim datumima u našoj istoriji. Vi ste naša sramota koju smo sami izabrali!

Milos

pre 9 godina

Preterali su malo. Bio je mlad, borac za ideale u koje je verovao, ali ipak, ubio je nekoga. Taj rat bi se desio i bez njegovog napada, samo bismo možda imali malo više vremena i da se spremimo. A i slavljenje Gavrila Principa je pomodarstvo, aktuelno poslednjih nekoliko meseci. Pre toga mnogi nisu ni znali ko je, a to je licemerno

milisav

pre 9 godina

Mene zanima da li g. Kusturica plaća porez na nekretnine i dobiti koje ima od njih državi Srbiji? Da li ispunjava svoje obaveze od onolike zemlje koju ima na Zlatiboru i kojekude i od poslovnih aktivnosti koje tamo provodi i da li to poreski organi kontrolišu?

kole

pre 9 godina

Ne shvatam zbog cega je Gavrilo Princip heroj? Zbog cega moramo da slavimo ubistvo Franje Ferdinanda i njegove supruge? Pucnji na nekoga Pogotovo sada kada znamo sta se u poslednjih 100 godina desavalo. Jeste Princip bio borac za slobodu kao i mnogi drugi. I jeste Austrougarska bespravno anektirala Bosnu. Ali, taj atentat nije bio u interesu Srbije niti srpskog naroda. Srbija je vec 1915. bila izbrisana, a narod pod terorom. Da nije bilo saveznika, koji su uz milione mrtvih pobedili sile Osovine, srpske zrtve bi bile uzaludne. Da ne pricamo o Jugoslaviji i sta je 'emancipacija' naroda donela.

Beogradjanin

pre 9 godina

(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Onda razguli za Nemacku i ne vracaj se...Zelim i tebi i tvojim potomcima sto vise ropstva, kad toliko volis isto!!!...Mogao si se slobodno potpisati i kao autrijski konjusar ne bi pogresio!!!

Izvinjavam se redakciji B92 i svim citaocima na ovako teskim recima upucenim doticnom, ali ne mogu da vidim ocima ljude koji vole vise okupatora od sopstvenog naroda. Ako hocete objavite komentar, ako necete sta da se radi...

Rajkan

pre 9 godina

Naša (Dodikova) vlast je dovela do ovakvih proslava, koje više liče na palanačke vašare i koridu, dok u Sarajevu svira Bečka filharmonija i tome prisustvuju svi predsjednici država u regionu. Osim Srbije, naravno.
(BoracBL, 28. jun 2014 19:36)

A ko je to dosao u Sarajevo?
Predsjednici Austrije, CG, Makedonije i Hrvatske.
Vauuuu.... Nema sta, krem evropske politike. Najmocniji drzavnici Evrope. Gradom seta Bernard Levi, covjek koji je 1999. skupljao potpise po bijelom svijetu trazeci bombardovanje Srbije. Ulicama sviraju turski vojni orkestri. Ah, da ne zaboravim, tu je i korumpirana sluzbenica Haskog suda Florans Artman. Nema sta, stvarno svjetska krema. Nisu zaboravili da 256.000 puta spomenu genocid, agresiju i Srebrenicu. Stvarno sjajna proslava.

Silvester

pre 9 godina

Gavrilo bi bio ponosan na Dodika i Vučića da su temeljno pohapsili sve profitere i mafijaše u obe republike, i da su uradili nešto plemenito i napredno za srpski narod i prosperitet celog Balkana. Npr, vratili pokradene pare i firme u vlasništvo naroda. I da nema gladnih i očajnih, da malo pravde uđe među Srbe. Ovako, ovo sve ninašta ne liči. Štetočine se kriju iza seni velikana. A što se tiče "plašenja gospode", nemojte misliti da je u pitanju samo Beč - narod pre svega ima na umu Beograd i Banjaluku, a dalje ćemo o tom potom....

adam

pre 9 godina

Ovaj Kusturica je definitivno ispao veća štetočina od Dodika a to nije lako! Svako svoje ludilo je overio zahvaljujući budžetu Srbije i umesto da na kraju bude hospitalizovan kao svi slični njemu on se slika sa Vučićem i Dodikom. Doduše, kad vidim sa kakvima se slika....možda bi hospitalizacija bila bolje rešenje. Makar bi mu ekipa bila normalnija!

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)

Bolje i to no da baljezga 24/7 po portalima. Uostalom, mišljenje sluge o slobodi i nije baš ono što se kleše u kamen, stoga si mogao i preskočiti. Eno, ima vest 'SAD naoružale dronove u Bagdadu'. Na takvom polju najbolje procvetaš.

marija

pre 9 godina

Kažu da postoji negde mjesto pravog suda i pune istine. Tu se saznaje i objavljuje sve što je među ljudima bilo skriveno i tajno, kazuje sve što je ostalo prećutano i nerećeno, ispravlja sve što je ikad bilo naopako i krivo, vraća sve što je utajeno ili oteto, dosipa onom kome je zakinuto, odasipa tamo gde se presipalo.

Tu se pitanje ljudskog postojanja pravo postavlja i – ukoliko to zavisi od čovjeka – do kraja rješava. To je mjesto gde istina sja kao sunce koje ne zalazi, gde pravda caruje.

-Ah, pa to je ljepše od svih snivanih rajeva i utopija! Može li biti da takvo mjesto zaista postoji? Ako postoji, može li se znati gde je i kako se dolazi do njega?

-Može. Ono je među nama, ovdje gde sada stojimo.

-?!?

- Da! Budi hrabar, iskren i postojan, čovekoljubiv, razuman i pravedan – i ono će biti svuda gde tvoja noga stupi i tvoja riječ odjekne.

Ivo Andrić

Hvala graditeljima Andricgrada.

tamo_daleko

pre 9 godina

kod nas u Vojvodini,ni jedan portal nije objavio ni jednu rec o ovome o cemu pricaju svi srbijanski mediji !
za nas Vojvodjane,princip je bio i ostao terorista,a nase vidjenje aneksije Vojvodine od strane srbije,je sasvim drugacije od vas preko preko Dunava i Save !!
(sale novosadjanin, 28. jun 2014 12:36)

Dodji u Srem (deo Vojvodine) i u kaficu javno izjavi da je Princip terorista...I DA ...gledaj da je u okolini neke bolnice:) I konobarica ce da trazi metlu...Vas mozda 5% koji ste za nezavisnost Vojvodine u Novom Sadu ili Subotici stalno uzimate "u usta" SVE NAS u Vojvodini kao da smo JEDNO.NISMO,bratac,NISMO....

Gavrilo je Princip

pre 9 godina

E moj Gavrilo, ti pucao u Sarajevu radi slobode, a slave te u "oslobođenom" Višegradu na sveti dan Vidovdan (sve to radi nekakvih izbora i da bi tamo neki Dodik i Kusturica Emir dobili neko ordenje). Ti si to Gavrilo uradio za ideale, a ova dvojica za vlast i pare, koje su prolazne kao i njih dvojica

andrijano

pre 9 godina

@samir, pa posto srba nema u sarajevu a mladu bosnu su cinili srbi,logicno je da se to obelezi na srpski junacki praznik vidovdan u mestu gde se otvara andric grad.

Vladika Rade

pre 9 godina

Ja vi odje dobrovoljno nijesam, stavise me ovi bez principa. Sad me glede ka da sam nevesta, sve furesti dok jedu cevapa. Ovi srpski glavar preko Drine, taj ih slozi za manje od po sata. A lazni ga care sve bodri, perpera mu iz dzepova viri, neka jedu, riznica narasla. A siroma' oni pesni' Becko, crveni se ka nekada Josko, sto me snadje, ne bjezah na vreme. A principe teskoca je gajit, djavolja je masta i za mudrog tajna!

Јое

pre 9 godina

@sale novosadjanin

Седи један. Није довољна само мржња према Србима, треба мало и читати.

Србија није извршила анексију Војводине. Прво, јер иста није ни постојала, а друго, Барања, Бачка и Банат су се сами ничим изазвани 25. новембра 1918. године ујединили са Србијом, својом слободном вољом. Дан пре њих то је учинио Срем. Барању су отели комунисти, као и пола Срема. Покушали су и Бачку, Банат и други део Срема, али безуспешно.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Gradjani Srbije treba da znaju da je ova "ceremonija" za manje para mogla biti organizovana i na "Ravnoj Gori" ali da onda Emir Kusturica nebi imao nista od toga, ovako ima i "Planinu i Grad" a da Srbija ima More i tamo bi Emir Kusturica nesto "ozidao" !
(Bucko razmisljam, 28. jun 2014 12:44)
---------
Ta ceremonija je mogla da bude i neodrzana. Nista se ne bi promenilo. Gavrilo bi i dalje ostao junak u svesti srpskog naroda uz izuzetak pete kolone, kojoj je merilo svih merila "kukuruz". Mozda bi tako bilo i najbolje, a novac, koji bi se na taj ustedeo, da daju "Bucku koji razmislja", da ga on utrosi na "pametan" nacin. Bilo bi veselja zar ne? Gavrilo bi Vam onda bio drazi od rodjenog oca i majke.

Gojkočea

pre 9 godina

Нису мени тешке букагије,
ни мемљиви зидови ћелије,
нису мени тешки казамати,
није мени тешко робовати.

Ако питаш чега ми је жао
Грахова се нисам нагледао.
Жао ми је матере Марије,
жао ми је вољене Србије.
Жао ми је мога брата Јове,
жао ми је судбе Србинове.
Жао ми те напаћени роде,
што се ниси нагледо слободе.
Ничега ми више није жао,
што сам им’о за српство сам дао.

Ја знам да су дошли задњи часи,
снаге немам, живот ми се гаси.
Ја не чујем кораке стражара,
видим ашов у руци гробара.
Душа ми се кроз облаке вије;
убио сам, али грешна није.
Ја ћу мирно стати пред Господа,
узвикнућу: „Живјела слобода“.
Живи живот достојан човјека,
немој сужањ бити до вијека.

****

Још би Босна колонија била
Да не беше Принципа Гаврила
Још Миљацка Сарајевом тече,
Од слободе ништа нема прече,
Још таласи обале јој мију
Где је Принцип пис’о историју.
Од Mилоша и косовског боја
Нису Срби имали хероја,
Празнина је вековима била
Док Марија не роди Гаврила.

ПЕСНИК: ВАСИЛИЈЕ ОД СЕМБЕРИЈЕ

Revizioniste treba revidirati

pre 9 godina

Treba negovati sećanje na prošle događaje. Ali treba priču pričati veoma kritički i ne dozvoliti da neko unizi ceremoniju u Andrićgradu. Ovo je Stogodišnjica Sarajevskog atentata a ne Stogodišnjica otpočinjanja Prvog svetskog rata. Rat je otpočet napadom na Beograd 28. jula a ne 28. juna.

Dusansombor

pre 9 godina

@sale novosadjanin
Nemoj da pricas u ime svih nas vojovodjana.Zna se ipak koje vecina i koga podrzava a zna se ko je manjina i koga ti podrzavas

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Za koju slobodu se borili to su teroristi bili
(Monte, 28. jun 2014 13:09)

Sigurno ne za one koji slobodu vide u okovima, tako da se ne uznemiravaš. Niko ni pomišlja na takve poput tebe.

MarkoG

pre 9 godina

Borac za slobodu Gavrilo Princip i sta cini razliku izmedju slobode i ropstva http://s1.postimg.org/upk46zgv3/Franz_Sarajevo_Hitler_Paris_web.jpg

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

pa za jedno desetak godina nasi vrsni istoricari ce tvrditi da se atentat na Ferdinanda desio u Andricevom gradu a Nemanja ce to strucno objasniti..
(lozac, 28. jun 2014 19:20)
--------
Ne, ja mislim da ce za jedno desetak godina sarajevski vrsni istoricari, koji, poput alhemicara, stvaraju "najstariju" istoriju paradrzavne tvorevine, koju su juce iskonstruisali ideoloski sledbenici Ferdinanda, utvrditi da je Gavrilo Ptrincip, Srbin, pucao u prestolonaslednika jedne propale i bolesne monarhije, da bi stvorio Muslimansko-Hrvatsku federaciju, na cijem celu ce biti "multietnicari" pout Izetbegovica, Ejupa Ganica i velikog "vezira" Jove Divljaka. Majke Srebrenice ce to obrazloziti i dokazati na svoj verc dobro poznati nacin a "medjunarodna zajednica" akceptirati te naucne dokaze.

Crni Gruja

pre 9 godina

To lazno slavlje u laznom gradu nekako vise lici na cirkusku predstavu sa klovnovima koji drze neke govore a ipak su samo klovnovi. Malo jadno a malo zalosno. Da sam na njihovom mestu, pre te cirkuske predstave, otisao bi da obidjem one dve kuce gde je nas sunarodnik spalio po sedamdesetak civila, nekom bi se izvinio, pa tek onda otisao do tih kulisa koje samo vredjaju delo jednog Andrica. Sveopsti utisak bi bio bar malo bolji .

SAMO - SLOGA - NAS - SPASAVA

pre 9 godina

Kada je ovako znacajan dogadjaj uspeo da ujedini i sabere Srbe sa ove i one strane Drine je dogadja koji ce ostati upamcen. Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava, i sto su svi ucesnici su se slozili u jednom a to je da se poziva na mir i slogu medju ljudima. Aleksandar Vucic ide putem mira, sloge i napretka kako Srbije tako i Republike Srpske i to mi se posebno svidja.

Sokolac

pre 9 godina

@BoracBL:Ako ste očekivali da će neko od zvaničnika iz Srbije i RS stajati u zgradi i slušati Bećki filharmoniju , na kojoj piše da su Srbi zločinački narod,onda ste vi bili u velikoj zabludi.Na takvim mestima Srbi nemaju šta da traže.

Jovo s Romanije

pre 9 godina

@kole:Kada bi znali šta znači biti razuman , pravedan , čovekoljubiv, iskren i postijan , šta znači biti slobodan i ne želeti da tvojom zemljom gazi tuđa čizma , onda bi shvatili zašto je Gavrilo Princip heroj i zašto ga slavi srpski narod.

Carapa

pre 9 godina

Bas mi je drago sto se ovako vazan dogadjaj obelezava i sto se poziva na mir i slogu medju ljudima.Vucic ide putem mira i to mi se svidja.

Romanija

pre 9 godina

@Bucko razmisljam:Kada neko želi a živi život dostojan čoveka, a ne da bude rob celog veka i kada za to da ono što je najmilije i svetlije , svoj život, onda taj zaslužuje da se pominje i poštuje.

Alala

pre 9 godina

@ kole
Juče se ništa nije slavilo, juče se obeležavalo 100 godina od atentata na Franca Ferdinanda i početak prvog svetskog rata.Atentat je bio povod za početak Prvog svetskog rata. Da znaš istoriju znao bi da su Austraugari želeli da osvoje sadašnji Irak i Iran zbog nafte, a da pokore našu državu. Svakako se juče nije slavilo, već obeležavalo. Slavilo se svečano otvaranje Andić instituta u Višegradu. Sramota koliko ljudi vole da karikiraju našu istoriju, i koliko zapravo žele da istorijske činjenice menjaju.

insane

pre 9 godina

dakle, uspio je konačno kusta da se uvuče i naprednjacima nakon što na je na početku išlo prilično teško, s dosta natezanja..stvarno je maher..kakav niz..ante marković, sloba, voja, bota i sad još i ovi..svaka čast!

Neko spolja

pre 9 godina

Slava Gavrilu, njegovoj ekipi, savetnicima kralja, našim preduzetnicima, generalima, vojsci, pored i posle mlade bosne, koji su iskreno želeli, videli i stvarali veliku Srbiju. Ne veliku geografski, već veliku po delima, snazi i umu. Danas se svi oni okreću u grobu, ako prate kakav polusvet u njihovo ime, u kulama od karata seče vrpce i baljezga o srpstvu, prošlosti i budućnosti. Jednostavno fuj.

Slika dajte

pre 9 godina

Au bre novinari. Koga briga za politicare i vrpce. Dajte gomilu slika i planove Andric grada za nas koji ne mogu da odu tamo. Sta mi slikas te iste face kojih ima na milion slika. Znamo mi sta je Andric grad i sta predstavlja. Jedino nam fali da ga vidimo, a te face neka gleda neko drugi.