UKR: Oboren avion sa 49 vojnika

Kijev -- Četrdeset devet ukrajinskih vojnika poginulo je pošto su protekle noći proruske snage oborile transporter "Iljušin-76".

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Vreme je konacno spreciti staljinizam na granicama gde je i stvoren i spasiti druge od zla.
    (Miroslav, 14. jun 2014 22:25)

    # Link komentara

  2. А јел' треба сви безглаво да слушамо само шта каже и мисли један човек?!?
    (Бојан Илић, 14. jun 2014 15:35)

    Pa pozeljno je i to sam intenzivno i cinis, jer mislis da ti narcisticki al prazni komentari, puni velicanja pravolinijskog shvatanja sveta iz vizure premijera, u drugom slucaju ne bi bili objavljeni. Moras da znas da je ovo sto se dogodilo gnusan zlocin i kao takav zasluzuje da bude osudjen. To sam ocekivao i od tebe. (rusofil ili ukrainofil kakve to veze ima kad je u pitanju jedno ovako ni cim opravdano i hladnokrvno masovno ubistvo). Bojane, boj se Boga!
    (Ljutko, 14. jun 2014 16:25)

    Љутко, баш си ми рек'о, онако... убио си ме у појам!:-)
    О чему причаш , живота ти?!
    Ипак се надам да ниси морао да се много јежиш док си читао толико "праволинијских" коментара да би урадио овакву "издашну психо анализу"! :-)
    Надам се да ћеш и убудуће уживати и имати "разоноду" док бежиш из сивила које те окружује!
    Велики поздрав и жив ти мени и здрав био!

    Успут, нисам те виђао раније :-*
    (Бојан Илић, 14. jun 2014 21:24)

    # Link komentara

  3. Rusija na tri kontinenta!? Uskoro.
    (Rusija na tri kontinenta, 14. jun 2014 20:17)

    # Link komentara

  4. Sto vise srusenih ukrajinskih aviona manje bombardovanih bolnica, vrtica, skola ... ocigledno da koriste avione za drzavni terorizam i odmazde.

    sto vise ubijenih neo-nacista i placenika blizi je kraj rata.
     (Orion, 14. jun 2014 19:33)

    # Link komentara

  5. Za vreme rata u Iraku američki pilot je iz obesti laserski navodjenom bombom oborio irački transportni helikopter pun vojnika.Tada se niko od ovdašnjih ljubitelja NATO-a nije nešto uzbudjivao.Licemeri obaranje Iljušina nazivaju podmuklim ubistvom kao da su u avionu bili djaci na izletu a ne naoružani vojnici.
    (Mile, 14. jun 2014 19:31)

    # Link komentara

  6. Rusofilija je opasno mentalno oboljenje, ljudi lecite se na vreme.
    (Mislite na decu, 14. jun 2014 18:55)

    # Link komentara

  7. ima ovde proruskih botova puno..vidi se po negativnim ocenama.. strasno... Ja ne znam kako "mentalno" zdrav covek moze da lupa ovde gluposti i podrzava ove ruske teroriste..Osudjujete Ukrajinu bez stida ,i ako je Srbija 1990/99.vodila istu politiku kao Ukr danas..i ako je ta Ukrajina uvek podrzavala Srbiju koliko i Rusija...Mene je sramota od vas...
     (miss, 14. jun 2014 18:01)

    # Link komentara

  8. Četrdeset devet ukrajinskih vojnika poginulo je pošto su protekle noći proruske snage oborile transporter "Iljušin-76".
    Трагедија је да гину људи истог порекла, у прошлости то је била Кијевска Русија, а на радост наших западних душмана, који су све ово изазвали, финансирали и усмеравали! Они уживају док из удобних фотеља посматрају братоубилаштво и несрећу великих размера! Овај Порошенко шаље мајдановце и моткаре на источни фронт да тамо страдају, јер се они не уклапају у нову ситуацију и представљају опасност за нову власт! Још ако су у авиону били страни плаћеници, поготово амерички нема већег губитка за њиховог газду! Није лако наћи будалу која ће за бедну плату гинути диљем земљине кугле! Кијевска хунта је до сада изгубила неколико авиона, па ако овако наставе онај Јацењук и Турчинов ићи ће дилижансом за Америку и Европу! А ови коментатори што се штрецају због погибије потенцијалних убица или нашег навијања, нека ставе прст на чело и дођу до закључка да од нашег писања и навијања нема никакве користи! Чак и јачи играчи од нас, као што су Ватикан, амерички, европски и руски политичари не могу утицати на ток догађаја! Јер да су могли спашавали би своје Словенце, Хрвате, босанске муслимане и Албанце са Косова и Метохије да не изгину у оноликом броју!
    (Петар Миловановић, 14. jun 2014 17:39)

    # Link komentara

  9. Srpski proruski botovi, a Premijer podrzava Nemce. Sacuvaj boze.
    (Gale, 14. jun 2014 13:46)

    Razgrni malo propagandnu maglu oko sebe, razmisli svojom glavom i videćeš da to što si napisao ima smisla i te kako (daleko od toga da mislim da je AV svesno u toj priči, on kao i svi pre verovatno i posle njega misli samo na svoj rejting i džep). Dva velika naroda, nemački i ruski, so čovečanstva i evropske civilizacije, ceo vek trpe jer su ih anglosaksonski satanisti nahuškali jedne na druge. Kad dovoljno ojačaju i prevaziđu sitnosopstveničke sporove, ljigavi anglosaksonci će morati da se povuku na rezervni položaj negde na Marsu. Ne kažem sutra i ne kažem glatko, ali verujem da će neki od nas to i doživeti. Hvala!
    (Vladimir, 14. jun 2014 16:33)

    # Link komentara

  10. @ (pa-pa, 14. jun 2014 13:12)

    I ostani tamo u 'normalnom' svetu i normalno peri sudove i radi selidbe kao i do sada.

    Sto si ustvari dosao na ovaj srpski portal ? Valjda i tamo imate portale u normalnom svetu.

    Pa-pa
     (Rock, 14. jun 2014 16:30)

    # Link komentara

  11. Pokvareno i podlo? Nek malo izguglaju ''Hghway of Death'', dogadjaj tokom zalivskog rata 1991. kada je poslednjeg dana rata americko vazduhoplovstvo izbombardovalo ogromnu kolonu irackih vojnih vozila sa istaknutim belim zastavicama koja su se povlacila(!!) ka Iraku nakon sto su posteno izgubili rat...nikad nije objavljen podatak o broju mrtvih, iako se procene krecu i do 10.000, sa obzirom da je u koloni unisteno nekoliko hiljada irackih tenkova, vozila, automobila, kamiona i autobusa, koji su se povlacili. Da li je to bilo pokvareno i podlo? Sudeci po vasim prijateljima amerikancima, to je bilo itekako fer.
    (Flash, 14. jun 2014 16:27)

    # Link komentara

  12. Ako neki odobravaju ovo što rade proruski separatisti na istoku Ukrajine, nije li bilo u redu da isto tako odobravaju i svaki napad OVK na srpsku vojsku i policiju?
    Separatisti su i jedni i drugi.Isti!
    (Rajko, 14. jun 2014 16:26)

    # Link komentara

  13. А јел' треба сви безглаво да слушамо само шта каже и мисли један човек?!?
    (Бојан Илић, 14. jun 2014 15:35)

    Pa pozeljno je i to sam intenzivno i cinis, jer mislis da ti narcisticki al prazni komentari, puni velicanja pravolinijskog shvatanja sveta iz vizure premijera, u drugom slucaju ne bi bili objavljeni.
    Moras da znas da je ovo sto se dogodilo gnusan zlocin i kao takav zasluzuje da bude osudjen. To sam ocekivao i od tebe. (rusofil ili ukrainofil kakve to veze ima kad je u pitanju jedno ovako ni cim opravdano i hladnokrvno masovno ubistvo). Bojane, boj se Boga!
    (Ljutko, 14. jun 2014 16:25)

    # Link komentara

  14. Klasična Američka politika, Rusi iz Ukrajine su "teroristi", al' su zato Šiptari sa Kosova "oslobodioci"...
    (Siva Sova, 14. jun 2014 16:19)

    # Link komentara

  15. Eh. Šta bih dao da sam mogao i ja '99. da pucam na avione pokvareno i podlo, vatrom iz protivavionskog i oružja velikog kalibra...
    (Licemerni skotovi, 14. jun 2014 16:15)

    # Link komentara

  16. Ako te plaća CIA onda si freedom fighter, ako te plaća FSA onda si terorista....i obrnuto. A ovi klinci što NIŠTA o ničemu ne znaju nek začepe krvožednu bezobraznu gubicu!
     (Indigo, 14. jun 2014 16:05)

    # Link komentara

  17. Zalosno je to da ljudi vode ratove, a pogotovo bratski narodi ....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali princ, 14. jun 2014 15:07)

    Jos zalosnije je to da ovo ne samo da su bratski narodi, vec dobrim delom to jeste ISTI narod, vecim delom Ukrajinci koji govore ruski, i sve se to desava zarad vasingtonske spoljne politike.
    (hladni, 14. jun 2014 16:01)

    # Link komentara

  18. Je li to "goloruki" ruski narod "oslobađa" gradove od njihovih stanovnika, onih koji su lojalni građani svoje države? Najobičniji ruski plačenici i teroristi se uzdižu na nivo nekakvih boraca, i daje im se za pravo da ruše i pale. Več viđeno u Hrvatskoj, BiH i na Kosovu!
    (Mavro, 14. jun 2014 15:53)

    # Link komentara

  19. Putinova deviza "svi Rusi u jednoj državi" doživeće Miloševićev epilog. Vodite ljubav a ne rat!
     (bobo mk, 14. jun 2014 15:50)

    # Link komentara

  20. ...d početka kaznene operacije na jugoistoku, ukrajinske oružane snage su (hladnokrvno ili ne) ubile 20-oro dece, sa imenom i prezimenom), uglavnom iz vazduha.
    (Bear Brown, 14. jun 2014 15:32)

    CNN je javio da je to bio za njihovo dobro, a ako ne veruješ, ti si patriJJJ…JJ ota!
    (kakva deca!? Šta je s LGBT pravima u Luganjsku?, 14. jun 2014 15:48)

    # Link komentara

  21. "Nije 49, nego 149 vojnika."
    Za ime Boga, da li bi ti stvarno bila srecnija da je 149 vojnika poginulo.
    Ovo je sramota za svakog coveka, a tek civilizovanog, nemam reci.
    Pa ljudi, šta su vam skrivili Ukrajinci, ili Rusi, da navijate kao u koridi?
    (@Ana, 14. jun 2014 15:48)

    # Link komentara

  22. Da, poginulo je 49 vojnika koji su imali nameru da ubijaju svoj narod. Pitanje koje se nameće je da li su u avionu bili zaista Ukrajinci, ili američki plaćenici koji svakodnevno ginu u zemlji hiljadama milja daleko od Amerike... U ime širenja "demokratije".
    (Cile, 14. jun 2014 15:42)

    # Link komentara

  23. kako ste samo zedni krvi drugari...

    ne zelim vam da zaista budete u situaciji da je se i napijete
    (svetovid, 14. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  24. Srpski proruski botovi, a Premijer podrzava Nemce. Sacuvaj boze.
    (Gale, 14. jun 2014 13:46)

    А јел' треба сви безглаво да слушамо само шта каже и мисли један човек?!?
    Скроз се слажем са тим да треба да градимо добре односе са Немачком, битан фактор, али Руси су доказана браћа, проверена!
    Али тебе мучи то што ће те Вучић одвести у Европу (ту смо одувек), али би и да нагадиш "русофиле" јер си еурофанатик, модеран и "in" толико да ми се топи екран...:-)
    (Бојан Илић, 14. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  25. Da se razumemo: Ovo nije bio bombarder nego transportni avion. Njegovo rusenje je bilo hladnokrvno ubistvo desetine ljudi.
    (analiza, 14. jun 2014 13:34)

    Aerodrom u Lugansku je zauzela Nacionalna garda, protiv volje 95% naroda koji tamo žive. Oni koji vode ovu kaznenu operaciju iz Kijeva su transportnim avionom Nacionalnoj gardi poslali pojačanje u ljudstvu i tehnici. Bili su laka meta zbog propusta svojih a ne zbog podlosti protivnika. Od početka kaznene operacije na jugoistoku, ukrajinske oružane snage su (hladnokrvno ili ne) ubile 20-oro dece, sa imenom i prezimenom), uglavnom iz vazduha.
    (Bear Brown, 14. jun 2014 15:32)

    # Link komentara

  26. Treba da gledamo svoja posla....BTW, svako tehnicko sredstvo za koje postoje osnovane sumnje da prevozi zivu silu i tehniku u zonu gde se vode borbe, legitiman je cilj.
     (Borimir, 14. jun 2014 15:32)

    # Link komentara

  27. @Milan-Indjia: druze, ostao si u proslom veku. Danas su to "pobunjenici". Seti se sirijskih. Dole licemerje.
    (herlok, 14. jun 2014 15:31)

    # Link komentara

  28. (analiza, 14. jun 2014 13:34)
    U sred rata avion je legitimni cilj osim ako nema na sebi oznaku crvenog krsta. A da li je hladnokrvno ubistvo gađanje voza sa civilima kod Grdelice, da li je ubistvo bombardovanje ambasade zemlje koja ne učestvuje u ratu, ili su to "samo kolateralna ubistva" desilo se, nismo hteli. To je zastrašujuće licemerno.
    U svetu ko god je bio u ratu se na kraju i dogovorio nekako osim tamo gde su se pojavili amerikanci da im prodaju još oružja. Smirili su Irak pa se tamo gine više nego u ratu, a da ne pominjemo ostale. Oni su svoj cilj ovde ostvarlili, vezali su Evropu za sebe, ubedili ih da treba da im prodaju još aviona da se brane od rusa, i njihova industrija je podmirena.
    (vojnik, 14. jun 2014 15:28)

    # Link komentara

  29. Da se razumemo: Ovo nije bio bombarder nego transportni avion. Njegovo rusenje je bilo hladnokrvno ubistvo desetine ljudi.
    (analiza, 14. jun 2014 13:34)
    Analiza ti je loša i neobjektivna ... da je ovaj avion prevozio civile koji nisu ni krivi ni dužni i koji nikome nisu zla naneli ,onda bih razumeo ovo što si napisao,a i ja bih sam takođe osudio ovo obaranje aviona ,međutim ovaj teretni avion je prevozio vojnike i vojnu opremu za nastavljanje krvoproliće u lugansku, samom tom činjenicom ,ovaj teretni avion je postao apsolutno legitimnim ciljem vojnika DNR-a...po tvojoj logici su znači trebali da ga puste da sleti ,da bi potom ti isti vojnici koristili ,opremu i municiju za dalje ubijanje vojnika samoodbrane i civila po DNR-u ?
    (ko se mača lati ,od mača i gine, 14. jun 2014 15:25)

    # Link komentara

  30. Klasican terorizam sponzorisan iz Moskve.
    (ruska al kaida, 14. jun 2014 15:11)

    # Link komentara

  31. neka pozovu Tursku i ostale da nakon 3 _godine pocnu da kontrolisu svoju granicu i sprece transport terorista i oruzija u Siriju
     (veljko, 14. jun 2014 15:08)

    # Link komentara

  32. Zalosno je to da ljudi vode ratove, a pogotovo bratski narodi ....
     (mali princ, 14. jun 2014 15:07)

    # Link komentara

  33. Jednak užas koji sam osećao čitajući kako se granatiraju gradovi Jugoslavije osećam i sada, kada se na nečije babe, dede, majke i decu bacaju fosforne bombe (a to ne javlja neznam ko već i BBC i Corriere della sera). Ako među nama ima iko ko je tako prijemčiv za USA propagandu da su mu babe i dede teroristi a Desni sektor regularna vojska, pa mi smo onda svi - kao narod - kao kokoška bez glave. Ko ne ume da rasuđuje, ne zaslužuje ni da postoji. (naravno, uza sve to ni Putin nije cvećka)
    (Radojko, 14. jun 2014 14:53)

    # Link komentara

  34. Treba cijelu ukrajinsku vladu poslati na liniju fronta protiv svog naroda. Da se suoče sa svojom pogubnom politikom i da odustanu od rata za tuđ interes. Ukrajina strada da bi se ostvarile imperijalističke želje zapada. Vlada je samo krdo poslušnika!!
    (x, 14. jun 2014 14:52)

    # Link komentara

  35. Hladnokrvno ubistvo desetina ljudi? A da je taj avion sleteo i ti vojnici izmileli iz tog aviona napravili bi mozda piknik, proslavu i vratili se u bazu ili su mozda posli da ubijaju upravo te koji su ih oborili? Takticka pobeda za separatiste. Takva su pravila igre kad se problemi resavaju oruzjem...
    (Da ne brkamo babe i zabe, 14. jun 2014 14:46)

    # Link komentara

  36. Po mom misljenju u ratu je svaki vojni cilj sa obelezjima protivnicke strane legitimni cilj. Ne slazem se da je to pokvareno i podlo kako kaze ukrajinsko ministarstvo odbrane. Pokvareno i podlo je granatiranje civilnih objekata, bez ikakvog smisla i nanosenja gubitaka protivnickoj strani tamo gde najvise boli ubijanjem dece, zena, ubijanjem onih koji nemaju nikakve veze sa ratom. Rat je najveca glupost covecanstva, gde u svetu kakav danas postoji pojedinci zaradjuju ogroman novac, a vecina pati. Dugo ce jos krvariti pravoslavni narod u Ukrajini sa obe strane. Onog trenutka kad se uspostavi priblizna ravnoteza u tehnici i naoruzanju sukobljenih strana, kad shvate i jedni i drugi da su dosli do pat pozicije, tog trenutka ce doci do mirovnih pregovora.
    (Ljudska glupost nema granice, 14. jun 2014 14:24)

    # Link komentara

  37. Do sada su vise stotina malidih Rusa i Ukrajinaca izginuli ne znajuci zasto i vise stotina majki, supruga i djece zavijeni u crno, dok se ukrajinska oligarhija i njihove americke gazde sprdaju uz ono (nothing personal, just buiseness) Sta ce da kazu kad te stotine postanu hiljade? Boze pa sta mi slaveni to radimo sami od sebe? Pa zar taj anglo-saksonski anti- Hrist ima toliko utjecaja na nas?
    (miroslav, 14. jun 2014 14:24)

    # Link komentara

  38. slazem se sa svima vama, vjerovatno tako mislite i o poginulim vojnicima JNA u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni,.. sta su radili u tudjoj zemlji...
    (uja, 14. jun 2014 14:13)

    # Link komentara

  39. Da nemaju cim da ratuju ne bi ni ginuli. Inace je rizicno voziti transportni avion u zoni dejstava tako da je kriv onaj sto ih je poslao.
     (Alex, 14. jun 2014 14:06)

    # Link komentara

  40. Srpski proruski botovi, a Premijer podrzava Nemce. Sacuvaj boze.
     (Gale, 14. jun 2014 13:46)

    # Link komentara

  41. Da se razumemo: Ovo nije bio bombarder nego transportni avion. Njegovo rusenje je bilo hladnokrvno ubistvo desetine ljudi.
    (analiza, 14. jun 2014 13:34)

    # Link komentara

  42. 100% vas ovde opravdava zlocin zlocinom. Da se smrzne covek citajuci vase komentare. Majko draga, gde nestade nekad divan srpski narod?
    (Posmatrac, 14. jun 2014 13:33)

    # Link komentara

  43. Sta je tu pokvareno i podlo? ti vojnici tehnika bi uzrokovali jos smrti....to je na zalost gradjansk rat ili ga nazovite kako god ocete. Vojnice se nosu povlacili vec ulazili u ratni sukob a kad to radite mozete i da poginete, osim amera naravno oni bi to se bombardovali i pobili dronovima.
     (igi, 14. jun 2014 13:28)

    # Link komentara

  44. Ja ne mogu da verujem da Srbi brane ovaj masakr!!
    (Mrtvac, 14. jun 2014 13:26)

    # Link komentara

  45. Opet nepotpune informacije. Bilo bi interesantno reci ko je zaista bio u avionu - Nacionalna garda (sastavljena od pripadnika Desnog sektora) ili regularna ukrajinska vojska? Cak i zapadni mediji javljaju o ucestalim sukobima Nacionalne garde i ukrajinske vojske (gledali smo snimak kada Garda bombarduje polozaje regularne vojske), tako da me ne bi iznenadilo da je zaista ukrajinska vojska javila pobunjenicima podatke o ovom avionu.
    A za one koji misle da je ovo "teroristicki cin" - kada neko tenkovima napadate civile ili ih bombarduje, sta ocekujete, da ce se braniti prackama ili transparentima? Transportni avion, kad slece u ratnoj zoni mora biti zasticen.
    Da je bilo pameti kod ovih majdanskih debila do sukoba nije trebalo ni da dodje, ali placeni su i ima da ginu do zadnjeg ukrajinca.
    (Smarty, 14. jun 2014 13:23)

    # Link komentara

  46. U wikileaks iz 2006 objavljni su razgovori diplomata iz Kijeva gde pominju da je Porošenko njihov agent. Dovoljno za pametnog da zaključi
    (Jana, 14. jun 2014 13:22)

    # Link komentara

  47. Al zato spaljivanje zivih ljudi u Odesi nije podlo vec u duhu zapadne demonokratije.
     (Vajven, 14. jun 2014 13:21)

    # Link komentara

  48. Covece, koliko glupih komentara. Ovo sve informacije iz prve ruke. Srbin zna ko je dobar a ko los momak u svakom ratu, i to bez da se makne iz fotelje. Sta bi tek bilo da proseta do predsoblja. A tek ako izadje u dvoriste... pffffff!!!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vlajzi, 14. jun 2014 08:57)

    Da Srbin ne zna ko je dobar ne bi izaso ko pobednik u dva najveca svetska rata za razliku od svih nasih komsija . Preziveli smo sve , prezivecemo i ovo mi smo osudjeni da se mucimo i nesmemo klonuti duhom ali moramo jednom da pocnemo i mi da igramo prljavo ako zelimo malo bolje zivot .
    (Defense of the Ancients, 14. jun 2014 13:19)

    # Link komentara

  49. Непроцењиви су коментари из ExYu овде :-) а то су они исто радили својевремено да би били независни од Београда.
     (Лима, 14. jun 2014 13:18)

    # Link komentara

  50. (Milan-Indjija, 14. jun 2014 08:38)
    Ој Милане, јабуко са гране.
    Покушај то да објасниш онима у Бриселу и Вашингтону.
    (Миле, 14. jun 2014 13:16)

    # Link komentara

  51. Ako su to bili pripadnici Desnog sektora, onda je potpuno legitiman čin uništavanje neprijatelja, i njegove tehnike.
    Šta traže paravojne, profašističke formacije u Lugansku?
    Došli su da ubijaju građane tog grada, e pa to se skupo plaća.
    (mirko, 14. jun 2014 13:16)

    # Link komentara

  52. Daleko vam vasa pro-ruska kuca. Ja zbrisao u normalan svet.
    (pa-pa, 14. jun 2014 13:12)

    # Link komentara

  53. Zasto mora odmah strana da se bira?I jedni i drugi sve ovo rade zarad Zapada odnosno Rusije i samo su kolateral.Ego oko gasa ce demolirati ovu zemlju,a vi se samo prepucavajte...
     (e-one, 14. jun 2014 13:09)

    # Link komentara

  54. medju nama receno: Bucko

    hahahaha koja bajka! Evo Rusija samo što nije bankrotirala. UKR bi trebala prestati s tim polu-ratom jer u tome može samo izgubiti, sad se i nac.garda buni,nisu dobili lovu a ginu masovno.Neka se dogovaraju barem će im nešto ostati.Ovo je totalno protuprirodni sukob,vatru održavaju jedino USA sa novcem i plaćenicima,Ukrajincima se baš neratuje...
    (from_HR, 14. jun 2014 13:08)

    # Link komentara

  55. Sve se plašim da su u pitanju ukrajinski vojnici,već strani plaćenici!I da ih je bilo samo 49,jer transporter je stvoren zaprenos 149 vojnika.
    (Ana, 14. jun 2014 13:06)

    # Link komentara

  56. sta je tu podlo, oborili su avion sa vojnicima koji su dolazili na njihovu teritoriju da ubijaju narod i sprovode planove fasista iz kijeva
     (theButcher, 14. jun 2014 12:58)

    # Link komentara

  57. Ovo obaranje aviona u sletanju punog vojnika je kukavicki cin, i sram ih bilo! To slicno kao kad biste pucali u gomilu golorukog naroda okrenutog ledjima. Ovo je gospodo teroristicki akt i on ce da bude kaznjen.
    (vrlo, 14. jun 2014 11:51)
    Slažem se, trebalo je da puste da avion sleti, da vojska uzme naoružanje koje su poneli sa sobom, da se lepo pripreme, ručaju i da natenane započnu masakr po civilima, kao i do sada.
    (ma jel tako, 14. jun 2014 12:56)

    # Link komentara

  58. @(Steva, 14. jun 2014 10:54)

    Dirljive su tvoje lepe reci, ali ako se malo okrenes oko sebe videces da se 'braca' biju oko intresa, i to tudjih intresa. Pusalin i Porosenko su dva ista kre*ena, sa druge strane barijere, tako da uopste ne kapiram domace besposlicare koji se emotivno svrstavaju na bilo koju od strana..

    Naravno, stradace masa ljudi koji najmanje zasluzuju takvu sudbinu :(
    (wer, 14. jun 2014 12:51)

    # Link komentara

  59. Sloveni se ubijaju, dok Englez sedi sa strane i smeje se. Kaze u sebi"Opet sam ih preveo zedne preko vode."
    Eto zasto Sloven je to sto jeste i tu gde jeste,a Englez vlada svetom

    A ko vlada Englezom? Monarh sa parlamentom, stoga, vlada svetom, za razliku od diktatorskih komunistickih vodja koji bezumno unistavaju Slovene kao sto rak izjeda zdravo tkivo..
     (Petar, 14. jun 2014 12:41)

    # Link komentara

  60. Ovo obaranje aviona u sletanju punog vojnika je kukavicki cin, i sram ih bilo! To slicno kao kad biste pucali u gomilu golorukog naroda okrenutog ledjima. Ovo je gospodo teroristicki akt i on ce da bude kaznjen.
    (vrlo, 14. jun 2014 11:51)

    Kapiram da će ta kazna biti provedena urlanjem parola domaćih 'cyber-revolucinara', poput tebe? Uzgred, izgleda da se ovima u Luganjsku nije svidela 'Odessa'. Uglavnom, daleko manje no tebi i ostalim čuvarima 'evropskih vrednosti'.
    (Sunđer Bob je - SIR!, 14. jun 2014 12:41)

    # Link komentara

  61. Ukrajina zbog pritiska sa Zapada mora sve svoje vojne akcije da sprovodi umereno, stedeci civilne zrtve. Kad bi se radilo samo o vojnoj akciji Ukrajine protiv separatista sve bi se zavrsilo za par dan. Ali iza svega toga stoji mocna podrska brace. Do kada? Dugo ne, jer ce prevladati ekonomski i materijalni interesi podrzavalaca. Ekonomski zemljotres preti i lebdi nad Rusijom kao zao duh.
    (medju nama receno: Bucko, 14. jun 2014 10:10)

    Evo ga još jedan analitičar ruske apokalipse. Već tolike decenije najavljuju totalan raspad, kad ono ništa:( Kako vas više ne mrzi čantarti poput zapuštenih proroka po skrajnutim trgovimma, koji baš kao i vi, najavljuju skori smak sveta. Evo ga, samo što nije!
    (Humanoid, 14. jun 2014 12:38)

    # Link komentara

  62. Da nije poleteo, ne bi ni bio oboren.
     (Neko, 14. jun 2014 12:38)

    # Link komentara

  63. A da su ga oborili prackom, da li bi to bilo prihvatljivo?

    Braco Ukrajinci, zar ne vidite da se veliki prepucavaju preko vasih ledja? Zasto ne razgovarate sa tim pobunjenim narodom i ne nadjete neko resenje? Pogledajte sta se desilo u Bosni, Iraku, Libiji, Avganistanu i svuda gde su oni pomagali, ostade mrtav i obogaljen narod. Od velikih sila pomoci nema, mi to najbolje znamo, ovo je doba neokolonijalizma. Pamet u glavu, velika ste i bogata zemlja, ne dozvolite sebi da budete pioni u igri belosvetskih satrapa. Rat nista ne resava.
    (Igor Gavran, 14. jun 2014 12:36)

    # Link komentara

  64. Ovo obaranje aviona u sletanju punog vojnika je kukavicki cin, i sram ih bilo! To slicno kao kad biste pucali u gomilu golorukog naroda okrenutog ledjima. Ovo je gospodo teroristicki akt i on ce da bude kaznjen.
    (vrlo, 14. jun 2014 11:51)
    Ako bismo se složili da je to kukavički čin ( a opet i ne može da bude jer je rat u pitanju i svaki vojni avion koji prevozi protivnčku opremu i vojnike je legalna meta ) kako ćemo se složiti sa ubijanjem civila u Slavjansku? sa bombardovanjem opštine u Lugansku gde su korišćene kasetne bombe od kojih su stradali isključivo civili (imaš snimke na youtube),kako ćemo se složiti sa bestijalnim granatiranjem i korišćenjem zabranjenih zapaljivih projektila ...mogao bih da ti navedem još milion primera gde je kijevska hunta pogazila sve moralne i ljudske principe u ovom ratu ... meni lično je žao svakog čoveka koji strada u ratu ,ali mora se biti objektivan što se jugo-istoka Ukrajine tiče ,jer se zna kako je sve počelo i ko je pokrenuo bratoubilački građanski rat ,većina nas koji ovde komentarišemo ne nasedamo na laži i propagandu zapada i njihovu licemernu i dvoličnu demokratiju ...eto toliko da znaš !!!
    (goran, 14. jun 2014 12:30)

    # Link komentara

  65. "...pokvareno i podlo, vatrom iz protivavionskog i oružja velikog kalibra, pogodili vojni transportni avion..."

    inace se u ratu avioni gadjaju cvecem i mirisnim prahom...zapad, a posebno Amerika npr koristi deterdzent koji opere protivnicki avion i dovede ga do punog sjaja....a na kuce, skole, obdanista i ambasade bacaju cerezit i boju za stolariju, pa su posle bombardovanja kao nove...
     (Che, 14. jun 2014 12:29)

    # Link komentara

  66. Evo srusise jos jedan SU-25 malo pre iznad Garlovke, koji je jutros gadjao centar grada. Uhvatili pilota pa ga sada ispituju. Inace za one koji pisu da je ovo kukavicki i teroristicki cin, ovo je tuzan dogadjaj, ali u avionu nisu bili regularni pripadnici ukrajinske vojske, nego pripadnici paravojske nazigarde i pravog sektora, sa nekoliko stranih instruktora, pun naoruzanja i dva transportera. znaci ni teroristicki niti kukavicki cin, nego legitimni cin samoodbrane napadnutog i ugrozenog naroda.
    (Ostap, 14. jun 2014 12:24)

    # Link komentara

  67. ja volim ruse najvise na svetu..ali kako neko moze da se raduje kad procita vest da je ubijeno 50 ljudi?! sta je u vasim mozgovima?slava rasiji i da rata vise nikad ne bude
     (aleksej, 14. jun 2014 12:19)

    # Link komentara

  68. Sve me ovo podseca na devedesete. Gololoruki narod, braneci svoja ognijsta zestoko uzvratio i oborio avion.Fali ruska majka sa bebom u narucju i puskom u rame spremna da brani prag svoje kuce
    (GONA, 14. jun 2014 12:15)

    # Link komentara

  69. Ovo obaranje aviona u sletanju punog vojnika je kukavicki cin, i sram ih bilo! To slicno kao kad biste pucali u gomilu golorukog naroda okrenutog ledjima. Ovo je gospodo teroristicki akt i on ce da bude kaznjen.
    (vrlo, 14. jun 2014 11:51)

    # Link komentara

  70. O pobuni govori dovoljno to sto su predsednik i vodja pobunjenicke vojske Rusi iz Rusije a ne iz istocne Ukrajine.
     (cisto onako, 14. jun 2014 11:31)

    # Link komentara

  71. A bio simpa onaj Porosenko...krenuo covek djonom prema velikom susedu..Pitam se kako ce porodicama poginulih da objasni nastavak sukoba, a najavio je kraj proslog petka. Svi su izgledi su da ce uskoro postati PoTROsenko...Ujka Semu se zuri.
     (zoki, 14. jun 2014 11:28)

    # Link komentara

  72. Amerikanci će da ginu do poslednjeg Ukrajinca.Ja ne znam šta je tom narodu.Zar se nisu ničemu naučili gledajući kako se od Juge pravi nekoliko regiona bede sa svojim oligarsima(Sloba,Njofra,Alija)Izgleda da su bežali sa časova kada je tema bila "Rat u Jugi ni zbog čega"
    (Piglu Ba, 14. jun 2014 11:16)

    # Link komentara

  73. Sirija.
    (Igor, 14. jun 2014 11:11)

    # Link komentara

  74. Au brate 49 vojnila UKR ovo vise nije sala, zamisli kako je tim porodicama, pa pusti teritoriju kad vec de facto nemas vlast nad njom...ja da sam predsednik UKR posle ovoga bih proglasio mir s prorusima i priznao Donjecku i Lugansku republiku, pa od ostatka UKR bih pravio normalnu drzavu..
     (realno, 14. jun 2014 11:08)

    # Link komentara

  75. Veliko zlo sa istoka, rusije podle stiže. Teroristi zele poremetit svijetsku ravnotezu, gladna moskva ce nadam se biti jos gladnija...
    (Zrinjski je tata za karađorđa, 14. jun 2014 11:01)

    # Link komentara

  76. Ako su u avionu bili strani plaćenici i pripadnici desnog sektora nije nemoguće da su najava i plan leta proruskim snagama stigli iz redova ukrajinske vojske.
    (Sremac, 14. jun 2014 11:01)

    # Link komentara

  77. @Milan-Indjija
    Kolega da prostiš tu većini miriši rusko g..., jedino ko je bio sretan u Varšavskom paktu su bili Rusi jer su jašili sve narode, brdo ih je radilo u državnim službama u tim državama samo da bi ih držali pod kontrolom Moskve i kad je propo SSSR našli su se na cesti, sada dižu bune, barikade i prave države u državi, mislim da smo sve to vidili i kod nas.
    (Jura, 14. jun 2014 11:00)

    # Link komentara

  78. Za Milan Jovanovic: Ne, srbi se ne raduju pogibiji ukrajinskih vojnika. Evo, ja sam na primer ocajan zbog svega sto se desava. Osecam se kao da imam dva rodjena brata, Ruse i Ukrajince, a oni se biju na krv i noz. A zasto se biju? Pa ne znaju no sami :-( Umesto da se ujedine u jednu funkciobalnu drzavu, kao sto je bio SSSR, pa da uzivaju (jer su Rusiju taman konacno bili ostavili na miru), oni se biju ni oko cega. Treva da se spoje, naprave "bombona" drzavu i onda lepo, sci zajedno, zattaze prijem u "Evroazijsku Uniju" ako bi za time uopste bilo potrebe. Jer, ako sve funkciobise u razvijenom svetu kako treba, za posebnim savezima ni nema potrebe.
    (Steva, 14. jun 2014 10:54)

    # Link komentara

  79. Sloveni se ubijaju, dok Englez sedi sa strane i smeje se. Kaze u sebi"Opet sam ih preveo zedne preko vode."
    Eto zasto Sloven je to sto jeste i tu gde jeste,a Englez vlada svetom.
    (zoran, 14. jun 2014 10:53)

    # Link komentara

  80. Ja sam neko ko veruje u zapadne vrednosti i ko gaji postovanje i emocije prema slovenskim narodima, imamo zajednicke pretke!
    Neka neko sa ovih prostora, gde smo iskusili gorcinu besmislenosti medjusobnog ubijanja izmedju naroda koji imaju iste korene, ustane i kaze Rusima i Ukraincima koliko je tragicno i nepotrebno ovo sto rade!
     (Bojan, 14. jun 2014 10:50)

    # Link komentara

  81. Preostalo im je jos i Atomsko oruzje da upotrebe pa da se usrece.
    (Bedno., 14. jun 2014 10:50)

    # Link komentara

  82. Uvodiš sankcije zemlji koja snabdeva celu Evropu gasom? Samo da dodje zima i da Rusi zavrnu slavinu...
     (THQ, 14. jun 2014 10:39)

    # Link komentara

  83. Rezimski vojnici se na aerodromu sada medjusobno sukobljavaju i deo jedinica iz Dnjipropetrovskog je iznad aerodroma podigao Rusku zastavu pa traju borbe sa njihovim bivsim saborcima iz zapadne Ukrajine : [link]

    A rezimski mediji javljaju da je nakon jucerasnje zasede na putu Harkov-Rostov kod grada Izuima veliki broj rezimskih vojnika nastradao i na aerodrom Dnjipropetrovski stizu avioni koji dovoze ranjenika dok u samom gradu u bolnici kazu da nikada nisu videli toliko ranjenika :
    [link]

    A bajka rezimske propagande o Ruskim tenkovima je mlacenje prazne slame jer rezimski ministar prica o tri tenka T-72 iako su na fotkama T-64 BV koji se od 2012 ne nalaze cak ni u rezervi u Rusiji nego su poslati na secenje dok je u rezimskoj armiji T-64 osnovni tenk a pre par dana su svi mediji pisali o predaju mehanizvoanog bataljona rezimske armije i kako su branioci jugoistoka zarobili nekoliko tenkova i oklopnih vozila. Sa druge strane , rezimska armija je usla tehnikom 150 m unutar Rusije , izgubili su dva BMP-a puna oruzija i municije, tj. navodno su ih napustili jer se jedan pokvario a granicari im pokvarili evakuaciju pa Rusija ima crno na belo da je Ukr presla granicu i usla u Rusiju sa oklopom. Ta dva BMP-a ce Rusija do kraja vratiti u Ukrajinu ali ce ih verovatno ostaviti na nicijoj zemlji bez interesovanja da li ce ih preuzeti rezim ili branioci jugoistoka a nije tesko pogoditi ko ce ih uzeti.
    (Srdjina skola, 14. jun 2014 10:36)

    # Link komentara

  84. Podlo i pokvareno je ono sto je napravilo kravavi bratski sukob.
    (Crni Rade, 14. jun 2014 10:32)

    # Link komentara

  85. pazi molim te,"pokvareno i podlo" ,ne nego su trebali da ih puste da slete pa da ih onda ti isti ukrajinski vojnici ubijaju,imali ste normalnu zemlju(bolju od ove nase banana drzave sigurno)koliko je to danas moguce,naseli ste na fore sacice placenika sa zapada,predvodjenih klickom,koji je posle obavljenog posla nestao i vratio se kuci u nemacku,i sada nema nazad,a tek vam predstoji haos...
     (Huan Pablo Don Fernando, 14. jun 2014 10:26)

    # Link komentara

  86. Pokvareno, podmuklo, sa zlom namerom su pucali na avion i time ubili 49 hrabrih ukrainskih branilaca. A sta je u toj prici podmuklo??? A kad su Ukrainci isli tenkovima na barikade sve je bilo legalno i legitimno? Kad su Ukrainci artiljerijom tukli pobunjenike sve je bilo u skladu sa medjunarodnim propisima? Tacno se vidi uticaj CIA u Kijevu.
     (sportsman, 14. jun 2014 10:17)

    # Link komentara

  87. bravo!

    gde su posli,da raketiraju grad???
     (tacno, 14. jun 2014 10:16)

    # Link komentara

  88. Neka SVE strane povuku tenkove i tesko naoružanje. Zla krv je potekla i sada nema kraja. A ukrajinci veruju zapadu koji ih gura u jako krvav rat. Kao da su bez mozga. Pa zar im nije jasno da jednostavno ne mogu da pobede. A izgubiće mnogo ljudi dok to shvate.
     (Jovan Mitrović, 14. jun 2014 10:15)

    # Link komentara

  89. Ukrajina zbog pritiska sa Zapada mora sve svoje vojne akcije da sprovodi umereno, stedeci civilne zrtve. Kad bi se radilo samo o vojnoj akciji Ukrajine protiv separatista sve bi se zavrsilo za par dan. Ali iza svega toga stoji mocna podrska brace. Do kada? Dugo ne, jer ce prevladati ekonomski i materijalni interesi podrzavalaca. Ekonomski zemljotres preti i lebdi nad Rusijom kao zao duh.
    (medju nama receno: Bucko, 14. jun 2014 10:10)

    # Link komentara

  90. Ovi Ameri su šou, kritikuju proruske snage sto su nabavili tenkove i PVO. Sta su trebali, lukom i strijelama da se brane od vatrenog oruzja?!
    (DaVitelj, 14. jun 2014 10:08)

    # Link komentara

  91. Za sve to su krivi Evropska unija i Amerika, zavadi pa vladaj.... Tako su i nama uradili 90 -tih.... Tako su uradili i u Libiji... Al sve će im se jednom vratiti i to sa debelom kamatom
     (medicinar, 14. jun 2014 10:08)

    # Link komentara

  92. sad vise nemozemo govoriti o nekim golorukim protestantima, civilima, babama, djeci,itd, naoruzana je i jedna i druga strana, znaci nema vise izvlacenja, trazili ste sukob, dobicete ga, nema vise jadni narod...
    (lozac, 14. jun 2014 10:03)

    # Link komentara

  93. Gde je SAD tu vlada il ce vladati mir. Saka pobunjenika, ne moze globalnom svetskom miru ciji je Amerika najveci pokrovitelj, da naskodi. Pa i ovde kod nas se desio mir, i dugo ce da traje. Sto od nacionalistickog kokosijeg slepila mnogi to ne vide, i ne zele da vide, je jedna druga privatna stvar svakoga pojedinac.
    (Coco Bil, 14. jun 2014 10:00)

    # Link komentara

  94. Ukrajinska vojska treba da zaustavi dejstva i otkaze poslusnost Kijevu. Ne treba da ratuju protiv ruskog bratskog naroda jer oni ne treba da brane zemlju od rusa vec od americkih eksploatacionih interesa...koji zele pravo na ukrajinski gasovod.
     (nesa, 14. jun 2014 09:58)

    # Link komentara

  95. To sto se desava u Ukrajini se jednom rijecju moze nazvat tragedijom. Nasa braca ginu sa obe strane... :(
     (Ljutavski, 14. jun 2014 09:50)

    # Link komentara

  96. Ova kriza se nece brzo zavrsiti jer ce za obe sile postati poligon za testiranje snage i oruzja sada.
    (marija, 14. jun 2014 09:49)

    # Link komentara

  97. Budale! I jedni i drugi! Brat na brata,kao mi 90tih. E moja civilizacijo! I sta sada? Do istrebljenja? Koji je ishod?
    (Dr Mr, 14. jun 2014 09:48)

    # Link komentara

  98. Šta misli ovaj američki insajder i oligarh "kralj čokolade" da će za nekoliko dana da sredi jugo-istok (kako je gordo izjavio nakon farse od glasanja na izborima)? jadnik nije ni svestan kakav otpor ga čeka ako krene žešće u lugansk i uopšte na celom frontu Donbasa(izuzimajući Mariupolj koji faktički nije ni branjen ) ,jer je sada već izvesno da su federalisti itekako dobro naoružani ,jer oboriti IL 76 nije nimalo lako jer je dobro zaštićen (pošto je predpostavljam vojna varijanta aviona u pitanju) međutim ako su ga sačekali sa nekoliko trocevaca ili praga onda nikakva zaštita tu ne pomaže, jednostavno velik je avion u pitanju i laka je meta jer ne leti brzo poput lovačkih aviona a i pogodili su ga u pravom trenutku kada je dodatno usporio i počeo da kruži kako bi sleteo na aerodrom,sve u svemu biće ovo dug i krvav sukob ,jer bez obzira što su snage iz Kijeva brojnije i raspolažu artiljerijom ,tenkovima i avijacijom ,snage federalista su dobro utvrđene ,sa puno iskusnih i prekaljenih dobrovoljaca koji znaju kako se ratuje, što bi rekao čuveni Njegoš "tvrd je orah voćka čudnovata ,ne polomi je al' zube slomi" slava narodu Novorusije i daće Gospod Bog da uspeju u svojoj nameri da se odbrane od fašizma isto kao što su pre njih to činili njihovi dedovi !!!
    (goran, 14. jun 2014 09:47)

    # Link komentara

  99. @Ja
    Ako je bilo u fazi sletanja (ocekivano, nad aerodromom) onda je (svaki) avion ranjiv
    (Petar, 14. jun 2014 09:42)

    # Link komentara

  100. Juče su prilikom "oslobadjanja" grada pričali na izrsnom engleskom jeziku a instrukcije im je davao izvesni Majk. Slavjannsk su gadjali kasetnim i fosfornim bombama. A pričaju o podmuklosti i pokvarenosti.
    Kako papa reče - nema lepka.Kakva braća crna,banda sa zapada ukrajine sa svojim mentorima ugnjetava narod.
    (Vlada, 14. jun 2014 09:35)

    # Link komentara

  101. Прекомерну употребу силе користи увек онај ко се бори против интереса Амера, док колики год пичвајз да направе, Амери имају оправдање.
     (Žeks, 14. jun 2014 09:32)

    # Link komentara

  102. Cinjenica je, da su Rusi usli u Ukrajinu, ali tamo su ameri vec 4 meseca, tako da je sada igra malo ujednacena....zao mi je Ukrajine....
    (Danac, 14. jun 2014 09:31)

    # Link komentara

  103. Ma u njemu su bili strani placenici zato se buka digla.
     (Neko, 14. jun 2014 09:24)

    # Link komentara

  104. Predsednik Porošenko je obećao da će do ovog vikenda
    okončati - dakle prekinuti - sve vojne operacije na istoku.
    Stoga nije jasno zašto šalje pojačanje u Lugansk. Moguće je da ne može da kontroliše paravojsku u Desnom sektoru. Nadajmo se smirenju! Tamo ipak ginu žene deca i starci.
    (Radojko, 14. jun 2014 09:24)

    # Link komentara

  105. E moji naivni Sloveni....ubijate se medjusobno:-(

    Molimo se da zavlada mir i da vise niko ne strada.... a ako vec mora biti konflikta, usmerite zajednicki snage prema onome koji vam je sve ovo i zakuvao.
    (JdeN, 14. jun 2014 09:20)

    # Link komentara

  106. NATO je naučio da bombarduje nedužne i nenaoružane ljude pa očekuju to i u istočnoj Ukrajini. Mene samo čudi da svi na zapadu interesuju samo interesi Kijeva tj. proevropskog dela Ukrajine a narod u istočnoj Ukrajini predstavlja za njih vazduh kao da ih nema. Ukrajinski avion je prevozio novu vojnu snagu a ne humanitarnu pomoć i koliko god da je nekome žao tih mladih ljudi bilo je nepromišljeno i diletantski poslati avion bez obezbeđenja u ratnu zonu.
    (milan, 14. jun 2014 09:19)

    # Link komentara

  107. "Mi procenjujemo da su se paratisti u istočnoj Ukrajini nabavili teško naoružanje i vojnu opremu iz Rusije, uključujući tenkove i raketne bačače", navela je zamenica portparola Stejt departmenta Meri Harf u saopštenju, prenela je agencija AFP."

    Vi ste procenili i kako Sadam ima oruzje za masovno unistavanje, pa ste pogresili.
     (uf, 14. jun 2014 09:18)

    # Link komentara

  108. Ovo neće da valja...
     (Od lopate još niko nije pobegao, 14. jun 2014 09:17)

    # Link komentara

  109. Iz nekog razloga Srbi su srecni zbog pogibije ukrajinskih vojnika. Verovatno zato sto te vojnike vide kao protivnike Rusije, a pristalice zapda. A Srbin je uvek bio protiv svega sto dolazi iz najrazvijenjih drustava i civilizacija. I uvek za Rusiju koja se sprda sa tim nasim tripovima da su nam prijatelji.
     (Milan Jovanovic, 14. jun 2014 09:14)

    # Link komentara

  110. Ne mogu da ne primetim da kad se teroristi i separatisti bore protiv nekoga ko smeta Americi onda nije problem da im se salje oruzje, to cak ne pokusavaju ni da sakriju. Zao mi je Ukrajinskog naroda, nasli su se u klestima dve imperijalisticke sile. Ko zna koliko ce im vremena trebati da se oporave. Svetu je ocajnicki potreban novi treci blok!
     (uzas, 14. jun 2014 09:09)

    # Link komentara

  111. Možda je bilo i više od 49 vojnika jer se radi o zameni vojnika kojih na aerodromu ima oko 2000. Avion obično prevozi oko 200 vojnika sa punom opremom ,a moze prevesti i do 400.
    (Dragan Pavlović, 14. jun 2014 09:08)

    # Link komentara

  112. Upravo je zapoceta NATO operacija "Mozda"..
     (Perica, 14. jun 2014 08:57)

    # Link komentara

  113. Covece, koliko glupih komentara. Ovo sve informacije iz prve ruke. Srbin zna ko je dobar a ko los momak u svakom ratu, i to bez da se makne iz fotelje. Sta bi tek bilo da proseta do predsoblja. A tek ako izadje u dvoriste... pffffff!!!
     (vlajzi, 14. jun 2014 08:57)

    # Link komentara

  114. rat je nije knjizevno vece,a kad vojska ubija civile to je ok,zaboravili su da ubijeni civili imaju rodjake u uniformi
    (zoran, 14. jun 2014 08:53)

    # Link komentara

  115. ma mars u.... I jedni i drugi! Imate interese u Ukrajini? a interesi stanovnistva vas ne zanimaju? Kao pre 23 godine u SFRJ, zapucao komsija na komsiju, brat na brata... zasto? zato sto ne vide da njima manipulisu mocnici, ovi ili oni! Nesrecan narod strada dok mocnici kalkulisu sta jos da urade da bi im profit bio jos veci. Vidim da je glavni problem poreklo oruzja, znaci ko ce zaraditi od njega. To sto od njega ginu najvise neduzni civili kojima je bila bitna samo njihova porodica, to nije bitno. i onda covek sebi daje za pravo da neke zivotinje proglasi zverima? ne, covek je najgora zver. Zaustavite rat u Ukrajini!!!
     (bivsi, 14. jun 2014 08:50)

    # Link komentara

  116. Znate i sami kako ameri kazu - prekomerna upotreba sile! U ovom slucaju ukrajinska vojska vec mesecima koristi prekomernu upotrebu sile tako da ne vidim u cemu je problem da se snage izjednace?
    (mica2, 14. jun 2014 08:49)

    # Link komentara

  117. Pokvareno i podlo je srusiti avion. A nije pokvareno i podlo bombardovati. Sto rece Sava iz Kikinde "licimuri"
    (Ikilledkenny, 14. jun 2014 08:48)

    # Link komentara

  118. Čuj, na podmukli način oborili avion, i to velikim kalibrom?! Bitno je kad su palili ljude po zgradama da je bilo u redu.
     (jeronimo, 14. jun 2014 08:46)

    # Link komentara

  119. Miroljublivi Demostranti oborili avion aa raketama.
    Toliko o pacifistima koji samo protestiraju.
    (gerges, 14. jun 2014 08:45)

    # Link komentara

  120. E ali podlo i pokvareno.
     (dr levo smetalo, 14. jun 2014 08:44)

    # Link komentara

  121. Dok oni obelezavaju ww1 , treci otpoceo
    (torlak, 14. jun 2014 08:43)

    # Link komentara

  122. Braća se kolju oko interesa zapada, e tugo slovenska
     (steva, 14. jun 2014 08:43)

    # Link komentara

  123. Čini mi se da ima izveštaja da se NATO vojska nalazi i prelazi granicu Kosova, Avganistana, Iraka, Libije, Egipta, ... Molba da se povuku ili snose sankcije....
     (nnidza, 14. jun 2014 08:39)

    # Link komentara

  124. Nema gospodo "proruskih snaga", vec samo ruskih separatista. Pa setite se kako smo komentarisali sukob kod nas u Srbiji? Je li neko pisao "proalbanske snage", ili kosovsi ekstremisti, separatisti, teroristi...U cemu je razlika? Ako kazemo da je Krim bio ruski i oni su ga vratili u svoje granice. Istok ili bilo koji drugi deo Ukrajine je ukrajinski, a svi koji hoce otcepljenje su separatisti, pobunjenici...Nemojmo konstantno biti dvosmisleni. Kada se nesto tice nas idemo jednom, a ako nam ne odgovara, idemo drugom logikom. Ozbiljna drzava mora imati svoj stav i drzati se njega. Ne mozete davati podrsku Rusima koji zele otcepljenje, a optuzivati nekog drugog koji zeli to isto na nasoj teritoriji.
    (Milan-Indjija, 14. jun 2014 08:38)

    # Link komentara

  125. Ako su poginuli regularni vojnici žao mi je,ako su poginuli pripadnici tzv. nacionalne garde i strani plaćenici zaslužili su to što ih je snašlo!
    (Odium, 14. jun 2014 08:37)

    # Link komentara

  126. Bolje se vi usredsredite na vas Bliski istok. Na mnogo ste se strana rasplinuli. Svuda vam se otvaraju zarista. Nije vam trebala ova ukrajina. Radikalni islam se rasplamsava, rusi vas kuliraju svuda gde su do sada saradjivali, kinezi samo mudro cute I cekaju, a evropa nesto ne pomenu sankcije od kad se Putin prosetao po Francuskoj. Sta cete sad? Sami ste sebi iskopali rupu, vise rupa.
     (Zika, 14. jun 2014 08:35)

    # Link komentara

  127. Znaci ide po planu NATO-a, eskalacija sukoba odgovara iskljucivo amerima tj. NATO banditima. Samo u Ukrajini ce da propadnu jer to nisu borci vec siledzije koje su navikle bombardovati nenaoruzan narod a ne vojsku.
     (mrki, 14. jun 2014 08:33)

    # Link komentara

  128. Украински командоси??? Џон, Мајкл, Рон, Мустафа, Томас... !!! Баш их жалим ! Пси рата!!!!
    (YALTA Donjetsk Beograd, 14. jun 2014 08:32)

    # Link komentara

  129. Zapad će se boriti protiv Rusa do poslednjeg Ukrajinca
    (Siniša, 14. jun 2014 08:23)

    # Link komentara

  130. Da bi uopste doslo do primirja, Moskva mora sto pre uvesti zonu zabrane leta nad Ukrajinom i eliminisati strane placenike na terenu.
    (as, 14. jun 2014 08:23)

    # Link komentara

  131. Pa cime su ga oborili il76 je jedan od najizdrzivljih aviona ovo mu je prvo obaranje, u Avganistanu jedan je bio pogodjen sa 4 stingera i sleteo je bez problema
     (Ja, 14. jun 2014 08:19)

    # Link komentara

  132. 'u Lugansku teroristi pokvareno i podlo, vatrom iz protivavionskog i oružja velikog kalibra, pogodili vojni transportni avion...'???
    A demokrate iz Kijeva su na fer plej bombardovali centar grada? Bombarduju Donbas vec skoro mesec dana?
    Au bogte... Nisam znao da tih termina ima u gradjanskom ratu.
     (east, 14. jun 2014 08:12)

    # Link komentara

  133. Ubijaju se kao da su petsto godina samo to čekali.
     (Judge, 14. jun 2014 08:06)

    # Link komentara