Ponedeljak, 27.01.2014.

12:22

Tužilac traži pritvor za Ivanovića

Euleks saopštio da je kosovski tužilac zatražio, posle saslušanja, da se lider građanske liste SDP Oliver Ivanović zadrži u pritvoru.

Izvor: B92

Tužilac traži pritvor za Ivanoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 10 godina

@agim
Da su se desavale lose stvari, siguran sam da jesu. Ali to sto ti pominjes je potpuno izvtranje stvari i enormno preuvelicavanje. To je isto koa sto se po naredbi Amerikanaca poukpili svi i otisli sa Kosova u Makedoniju pod navodno plastom neke ugorzenosti, da bi se posle par dana vratili kao da ste bili na odmoru. Sve je to staro vec skoro ceo vek i projketa se nastavlja. Na redu je Makedonija, a sa obzirom da i Grcka slabi, nije iskljuceno da i tamo pocnete da rovarite. A vas cilj je uvek bio kao sto je i danas, etnicki cista velika Albanija. I glavni adut vam je ramozavanje preko svake mere, a kad imate po 10-oro dece onda vam je drzava u kojoj zivite kriva za tezak zivot. A danas zivite jos losije nego sto ste 80-ih u Srbiji, ali danas niko ne sme da pisne jer zavrsi u nekom jarku od strane vasih sopstvenih politicara, iliti preobucenih terorista.

decko sa barikada

pre 10 godina

(Istinita prica, 27. januar 2014 20:11) Sve sto si napisao slagao si,crkva je od glavnom mosta udaljena 2 km tako da francuzi nisu mogli toliko da beze,univerzitet je tek 2003 godine prebacen u kosovsku mitrovicu do tad je bio u pristini i mnogo ti los srpski za nekoga ko se predstavlja kao srbin,a sto se tice optuzbe protiv olivera ivanovica ona je lazna ,svi mitrovcani koji su tada ziveli u kosovskoj mitrovici znaju da su tad ubijeni albanski teroristi iz uck koji su 2h pre toga bacili bombu na srpski kafic BELA MI gde je ranjeno preko 20 mladih iz kosovske mitrovice,problem je zasto eulex pokrece ovu istragu kad su kfor i unmik jos tada rekli da je rec o albanskim teroristima koji su dobili sta su zasluzili...

fajront

pre 10 godina

@brax

"na severu mitrovice vecina su dosljaci iz bosne i hercegovine srpske krajine itd.."

na jugu kosova su dosljaci iz albanije, male azije itd...

goran

pre 10 godina

Pre izbora,koje je odrzano po zakonima tzv.nezaviznog Kosova,Srbima na KiM je od strane Dacica,Vucica,Vulina,Pantica,pa i Ivanovica i drugih porucivano da je izlazak za njihovo dobro, da ce se posle tih izbora ziveti puno bolje! Pa zar je ovo taj "bolji zivot posle izbora"?! Hapsenja,sumnjicenja,progon...!!! Gde su sad Vucic,Vulin,Dacic i ostala politicka bratija?! Do duse,Oliver ivanovic je pristao da ucestvuje na izborima koje je raspisala tzv.predsednica tzv.nezavisnog Kosova i da na njima ucestvuje po zakonima tzv.nezavisnog Kosova, cime je prihvatio da vise nije gradjanin Srbije,vec "kosovar',gradjanin te nakardne kvazidrzavne tvorevine. E zato sad mora da trpi i da mu se sudi po zakonima te kvazidrzave,koje je i sam prihvatio za svoje.

ivan

pre 10 godina

‘‘moj brat,koji još uvek čeka da dobije dnevnice iz rata‘‘...
mene bi bilo sramota da uzmem dnevnice iz rata,a da znam da su vršeni zločini.Još i da protestujem.

Ddule

pre 10 godina

Sve je namestaljka. Nece Ivanocica, pa da poturaju nekog nepismenog... ko nas predsednik.
Sramora!
Daj bre pustite coveka da ode kuci! Dosta nam mucenja bez pravila pravde.

tomy

pre 10 godina

Problem su ovakvi kao Ivanovic,ucestvovali su u ratnim desavanjima i podlozni su da svasta ucine samo da se njihovo zataska al sreca nije neki bitan pa nije mogao da nam nesto potpise i uvali zarad zataskavanja za ovo.Ovakvih sa orasima u dzepovima je mnogo na svim stranama i igraju kako stranci kazu ako im trebaju,ako ne zna se.

sonja kosovska mitrovica

pre 10 godina

ljudi moji ne mogu da verujem...dogovor vucic euleks..da se skloni oliver ivanovic,da bi prosao kandidat srpske koji ne moze da parira oliveru..do srede je rok za predaju imena gradonacelnika za izbore koji se odrzavaju 23 februara...tako da ce oliver vec u cetvrtak biti pusten..jadno i bedno cime se sluze ..mora lista srpska da pobedi..sutra ce vulin da izadje i da saopsti ime svog pobednika mislim poslusnika. .
ogorcana Mitrovcanka

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

Koliko ja vidim nema jagnjad na ovim prostorima, sve bik do bika. Ali ajde bolje i ne zasluzujemo. Tek u buduce godine cemo saznati sve istine koje su se dogadjale na ovom delu zemaljske kugle kao na primer: panda u pec ubistvo curuvije itd. itd. Sta bi mi komentatori bez ovakvih vesti. Postavite naslov da je neka licnost postao akademik i videcete broj komentara. Zalosno

Pero KM

pre 10 godina

Bez ikakve patetike, ali medju starim Mitrovcancima ima i onih koji se ne zovu Enver, Agim i slicno. Verovanje da laz ponovljena stotinu puta postaje istina ponekad i ne pije vodu. Igru brojkama u vezi Severne Mitrovice prvi je poceo predstavnik Albanaca iz Bosnjacke mahale a gospodin se preziva Mripa. U izjavi za Slobodnu Evropu, pre nekoliko meseci, mrtav hladan izjavi da je u Severnom delu Mitrovice okupirano 3.700 stanova Albanaca i da je iz severnog dela grada proterano preko 20.000 Albanaca. I ta laz ode u etar kao istina. E a sada je taj drugi problem sa brojkama, naime pre rata je severni deo grada imao oko 2500 stambenih jedinica, a negde oko 800 je pripadalo Albancima. Velika vecina Albanaca je stanove posle rata vec prodala i nije nikakav problem u Habitatu ili KPA, kako se sada zove, proveriti broj stanova i vlasnike tih stanova. I jos napomena u vezi juznog dela gde su "posteni" ubili staricu od 80 godina, koja je bila poslednji primerak Srpskog roda. Ona je zivela na drugom spratu stana na zeleznickoj stanici i verovatno je predstavljala pretnju nacionalnim interesima kosovskih Alanaca. O 250.000 prognanih i 1004 ubijenih od dolaska "mirovnjaka" ne treba trositi ni slovo. I na kraju jedna napomena u vezi predstavnika Albanaca, gospodina Mripe, kod njega je pre tri godine pronadjena veca kolicina tromblonskih mina, naoruzanja, oruzja... i bojim se da svakom dobronamernom coveku iz Mitrovice, ovakav ne moze i ne sme da bude ni prijatelj.

Istinita prica

pre 10 godina

Ok, idemo redom. Jesam li iz Mitrovice? Nisam. Jesam li sa Kosova? Jesam. Da li znam Mitrovicu? znam, stuidirao tamo 5 godina. Sad redom oko dogadjaja:
1. Prisutan sam bio tog toplog junskog dana kad su se povlacile (tada) jugoslovenske snage iz Mitrovice. Bilo malo regularne vojske, vise policijskih pizgauera i bog zna kojih paravojnih formacija, bila to interesantna zajednicka kolona. Parkirani jos uvek u juznom delu Ibra, odlucili da zapale jos ji stan pre polaska za Srbiju, i to usred belog dana, ispred Francuskih snaga i dosta albanskih civila kojih je doslo na oprostaju. Ne znam zasto su to uradili posto je to bio samo jedan stan, cetrvrti sprat a zgrada je bila dosta velika. Ipak, nakon par minuta kolona cetnickim pesmama i podignutim prstima (naravno 3) napustila Kosovo. Ja sam bio prisutan sa novinarima iz Sunday Times (postoji clanak za to).
2. Cim je kolona krenula pravac Srbije u jugu nastao pravi haos. Srpski civili su bezali, culi se pucnji. Most koji danas deli Mitrovicu je bio napusten, a Francuske snage pobegle u crkvu. Nije bilo nista da se kupi u juznom delu, pa sam otisao u sever gde je bilo ostalo 200 srpskih dusa, i to vise starijih ljudi. Usao u Zitoprometov supermarket al jedva nasao stapice, poneku pastetu i jednu jedinu mesavinu. sve kupio i babe koje su radile tu su se zalile, plasile se a nikom nista nisu skrivali. Sad, u centru severa bila slasticara (ne bih o imenu) koju drzio i verovatno jos drzi neki goranac... limit na tekstu, pisem nastavak

karici

pre 10 godina

Malo simptomaticno da se to desi bas kada je VULIN u Briselu.Ovo lici na sklanjanje Olivera.
Jdnog kandidata su eliminisali,jednog po dogovoru sa euleksom zatvorili na mesec dva a samim tim i kompromitovali i za PREDSJEDNIKA OSTAJE ?

milisav

pre 10 godina

moj brat, koji još uvek čeka dnevnice da dobije iz rata na kosovu i koji je protestvovao ispred vlade srbije, kaže da smo počinili mnoga zlodela tamo, baš nad tim albanskim civilima u raznim njihovim selima.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Ma jok,on je sa Dedinja.Ima tako čiste ruke da mu ne bih uzeo ni orah iz ruku. Pa i da ga drži mašicama i sa kožnim rukavicama-ne ,hvala.

jasno

pre 10 godina

KRATKO i jasno: Stranci zele da od Ivanovica naprave zrtvu, podignu mu popularnost i na taj nacin mu osiguraju pobedu na izborima, jer pobogu ON JE NJIHOV COVEK !!! E nece da moze. Znamo za jadac!!! Doduse ni "Srpska" nema ljudski coveka . Na kraju krajeva BRISELSKI SPOREAZUM NE MOZE I NECE DA ZAZIVI pa nek Vucic i Dacic zajedno sa Nikolicem PUKNU !!!

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Svim citaovcima B92 se izvijavam,pa i Milosu,sto sam pobrkao godine u moj komentar.Naime ja sam pisao 2002 a trebalo je biti 2000 godine.Pre rata u severnoj Mitrovici je zivelo 16.000 Albanaca i 9000 Srba a to znam kao stari mitrovcanin.Ovo moze da ti potvrdi svaki stanovnik Mitrovice.Znam isto i to da na juzni deo Mitrovice nema Srba,nazalost.A da li je kriv g.Ivanovic ja ne znam,a to ce da dokaze sud.

Građanin

pre 10 godina

Samo se ti nadaj Kosovski Viteže! Da je pametan i da malo obraza ima, on bi prosto nestao! Olji sada preostaje samo da se odseli iz Mitrovice i to zauvek...i ako ga kojim slučajem, ( namernom greškom) budu pustili.

Косовски витез

pre 10 godina

Радујте се ситне душе.
До 18 часова он ће бити на слободи, а онда побеђује на изборима.

komsija

pre 10 godina

agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?
(Stari Vujadin
Sramota?! Sramota za nedele napravljene od drugih?! Sramota jer ti ne slazes sa drugima?! Sramota jer Ivanovic ce biti na informativnom razgovoru?!
Stari Vujadine:
Trazis od Agima da se drzi EULEKS-ove verzije tih dogadjaja! Trazis ali pre toga kazes da "cak i EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu". Rec "cak" pokazuje da i ti sam ne drzis tih verzija. Bilo kako bilo, preterano je da kazes nekome "sramota" za subjektivna misljenja. Bilo je taj nacin razmisljanja sto je dovelo Jugoslaviju na Malu Jugoslaviju i Srbiju na Malu Srbiju. Moras covece da se ucis cuti i druge. Cak i kada ne slazes, nemoj upotrebiti recnik koj moras da upotrebis protiv kriminalca. Sigji malo na zemlju, nebesko!

aljbanska internet brigada

pre 10 godina

@agim

Samo si zaboravio u komentar da ubacis deo sa "ilirskim poreklom" i da kompletiras taj tipicni velikoalbanski-mitoman-naci-narcis-agit-prop repertoar.

ajeje brazorv

pre 10 godina

Ni meni nije najjasnije ono što sam pročitao -
Euleks zove Ivanovića na informativni razgovor je su neke novine 2011. godine napisale da je njegovo ime pominjao UNMIK u vezi sa određenim zločinom.
Zar nije trebalo da ljudi iz Euleksa prvo sami pogledaju dokumentaciju UNMIK-a i provere navode novina, ili makar da pozovu urednike na informativni razgovor da ispitaju kakva su njihova saznanja?
Mislim, možda su to i uradili pre nego što će zvati Ivanovića, ali iz napisanog to ne zaključujem.

milos

pre 10 godina

@enverkelmendi

pominjete februar 2002. zaista se gnusam svega sto se desavalo u mitrovici pre, tokom i par godina nakon rata, ali te noci niko nije ubijen, a apsurdno je da je proterano 11000 ljudi, imajuci u vidu da je nakon '99., u mitrovici ostalo svega nekoliko stotina albanaca. mene je sramota zbog toga, ali, samo zelim da doprinesem prekidu spinovanja brojkama, s obe strane. pozdrav

bigor

pre 10 godina

Pravda je spora ali dostizna...
Ipak ima nade da ce se organizatori mitrovacke KRISTALNE NOCI napokon naci iza resetaka.Cudi me da se u Srbiji malo ili skoro nista ne zna o ovom zlocinu.

Stari Vujadin

pre 10 godina

@agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?

Maja

pre 10 godina

Na izborima za gradonacelnika severne Mitrovice Srbi su imali tri kandidata:
Dimitrije Janicijevic - UBIJEN, pocinioci ce biti otkriveni NIKAD
Krstimir Pantic- odbio da potpisei to u poslednjem trenutku u okviru roka pred konstituisanje skupstine. Nestao-odustao-uklonjen ????
Oliver Ivanovic - uhapsen, priveden ??!!!!

I sta sad??? Slucajnost, ili maksimalno ometanje uspostavljanja bilo kakve vlasti u Kosovskoj Mitrovici?? jos ce vode proteci Ibrom, Sitnicom i Ljustom da se u ovom gradu srede stvari....tesko narodu

Vazno da ste nesto napisali!

pre 10 godina

srecan vam sveti sava srbi. tako ce vam biti u eu
(sveti sava, 27. januar 2014 13:26)

Molim vas da mi objasnite kakve veze imaju EU i nas buduci nacin zivota u EU sa zlocinima na cilvilima koji se istrazuju, osim eventualno pozitivne, a ponajpre kakve veze ima Sveti Sava sa svim tim?

Albano

pre 10 godina

U politici ( a posebno u Ballkanu) nista se ne desi slucajno,kako sad to bas pred komunalne izbore da Ivanovic bude saslusan ?!da se nesto iza ovog cina saslusanja krije,to nije sporno,samo pitanje je sta hoce Eulex time da postigne ?

1) moguce da (Eulex) krenuli s`njim pa da doju do nekog drugog
ili
2) Vulin i Pantic su ga uzdali Ivanovica zbog straha da ce dobiti izbore,ne zaboravite da prije nekoliko dana bio ubijen srpske liberalne stranke a pricalo se da on bi mogao da bude u koalicij sa Ivanovicem a onda Pantic ne bi imao vecinu odbornika,nesto se tu veliko kuva !

Skywalker

pre 10 godina

Kad sam napisao prethodni komentar nisam uopste znao o cemu se radi. Sad ispade da su zaista neka ubistva u pitanju. Ali, naravno da nikakva ubistva nisu u pitanju, vec se radi o koordinisanoj akciji dveju vlada sa ciljem da za predsednika opstine Severna Mitrovica bude izabran Albanac kako bi se sprecilo osnivanje ZSO. Ponavljam, radi se o zajednickoj akciji dveju vlada.

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Zna se da nocu izmedju treceg i cetvrtog februara 2002,ubijeno 10 Alabanca od strane srpskih pripadnika i proterano 1564 porodica sa ukupno 11.364 osobe sa svojih stanova u severnoj Mitrovici.

agim

pre 10 godina

Gradjani Srbije nemaju pojima o dogadjajima u severnoj Mitrovici posle rata gde su srpski zlicinci ulazili u kuce i stanove Albanaca i tom prilikom ubijali i ranjavali ljude, nekoliko hiljada Albanaca je tom prilikom pretuceno i proterano.Za ovaj dogadjaj jos niko nije odgovarao a svi znaju da je Ivanovic bio organizator tog stravicnog dogadjaja.Ovaj dogadjaj je bio povod za martovske dogadjaje gde je ubijeno manje Srba ali srpski mediji su godinama pominjali martovske dogadjaje a za ovaj pokolj nikada niko u Srbiji nije saznao.Za martovske dogadjaje je osudjeno nekoliko desetine Albanaca kaznama do 20 godina a za dogadjaje u Severnoj Mitrovici nijedan Srbin.I posle se neko zali za nepravdu !

from_the_face_of_the_place

pre 10 godina

Agime, slazem se da je iz severnog dela Mitrovice proterano par hiljada albanaca nakon 1999 godine. Slazem se da je verovatno bilo i slucajeva gde su neki od njih stradali. Izuzetno mi je zao tih ljudi. Nisi u pravu kada kazes da niko nije osudjen za ta nedela, ako si iz Mitrovice, onda znas da su u toku 2002-2005 godine odrzana sudjenja i da je najmanje 7-ca srba osudjeno za ta nedela. Nadam se da ces se sloziti sa mnom da je nakon 1999 godine proterano i na desetine hiljada srba juzno od Ibra !! Slozices se sa mnom da je u martovskim neredima zapaljeno na desetine crkava i proterano desetak hiljada srba. O ljudima koji su osudjeni za ta nedela, mislim da nisi fer. Osim 3 pravosnazne presude i to na 3-6 godina, niko jos nije osudjen za ta nedela. Slozices se da su zrtve jednake, nebitno na nacionalnost, kao sto bi trebalo biti i sa zlocincima. Zato bih te molio da uvek krenes komentar sa kritikom iz sopstvenog dvorista, sto ti daje moralno pravo da kritikujes i drugu stranu. Ovako...dzabe ste krecili

Miro Mitrovica

pre 10 godina

Bome, meni izgleda da ta njegova izjava ce potrajati,jer prakticno retko tko zna vise od njega za sve sto se u Mitrovici desavalo i to od pre 1998 godine.Jos od vremena "Hepoka" on je bio u sve te tokove ukljucen.

zoki

pre 10 godina

Ne zelim puno da pusem.Ali ima i drugih Ivanovica u Mitrovici koji treba da makar daju "NEKAKVU" izjavu.
Sto se tice Olivera Ivanovica trba ga pitati o ciscenju grada od Albanaca,jer je on imao plan za to.Treba ga pitati za Ulicu Kovaca na Bairu,sta se tamo desilo i ko je tamo pobio 26 mirnih gradjana Mitrovice koji su po mirnoci bili poznati svima.Treba ga pitati sta se desilo u Martu mesecu.Kako je severni i juzni deo ciscen od ne srba.Bio sam svedok kada je ispred Mesne Zajednice isti iz jednog kamiona primio dugo cevno naoruzanje sa par drugih njegovih organizovanih istomisljenika "takozvana civilna zastita" i to 91-92 godine.Kako je 13 ne srba posle rata pobijeno u Mitrovici.Cemu je sluzila njegova Kancelarija u onom neboderu u Kralja Petra II.Ima toliko da se napise ,ali ostavicu to za drugi put.
Pozdrav svim pravim i mirnim Mitrovcanima bez obzira na nacionalnost.
Zoki

Skywalker

pre 10 godina

Ubice nece biti nadjene,kao sto nijedan nadjen nije, to je sve sto mogu da kazem. Jer, zasto biste uopste tazili izvrsioce nekog ubistva od pre 15 dana (odbornika) ili od pre 4 meseca (Litvanca), kad niste nasli ubice od pre 10,5 godina (UNMIK policajca) ili bugarskog drzavljanina usred bela dana u samom centru Pristine, naocigled stotine prolaznika, da ne pominjem ona iz 1999-te. Jedino mozda bude nadjen onaj sto je napao Ivanovicevu zenu u njenom stanu. Ni to nije nevazno.

Realno

pre 10 godina

Šta prave odvlačenje pažnje ovom vešću,
kada svi dobro znamo da je njihov čovek i da će ga pustiti,
a da je ovo samo farsa za zamajavanje neuke javnosti

Iz Mitrovice

pre 10 godina

Od clanka jos se ne zna o cemu se tacno zbiva....jedno mogu da kazem, u vreme rata ginuli su mnogi i oni koji su ratovali i civili, a posle rata su ubijeni samo civili.....jedno znam i nadam se mnogo, ko je ubio civile (srbi to bili ili albanci)i pre rata i posle rata treba da se uhapse, bez obzira na njihovu nacionalnost. Ne samo da se uhapse nego i da se kaznjavaju i to debelo jer ti ljudi ne koriste nikome, nego samo personalnom interesu

don

pre 10 godina

Nije to nikava akcija prestrasivanja srba.To je stara i uopste bezmislenalena, papagajska ponavljena izreka. Ivanovic je priveden zbog ratnih zlocina nad albancima.Dli je kriv ili nije kriv, glupo je izjasnjavanje. To je stvar suda.

brax

pre 10 godina

... u pitanju je jedna u nizu akcija Prištine zastrašivanja Srba odnosno političkih predstavnika istih!
(bez_cenzure, 27. januar 2014 13:16)
niije to akcija pristine nego eulexa,eulex hapsi i Albance redom..

eto tako

pre 10 godina

Razumem ja da mediji pohitaju da objave vest, jer, ovo jeste vest, evo i ja sam pohito da pročitam i vidim o čemu je reč, medjutim, za sada se još ne zna o čemu je reč i ono što mene sekira je da će sad da komentarišemo nešto, a nemamo pojma o čemu se radi. E to ne valja.
Pre nego što budem komentariso, sačekaću da dopunite informaciju.
Ja napisah i olakšah si dušu, a vi ostali, kako hoćete.

eto tako

pre 10 godina

Razumem ja da mediji pohitaju da objave vest, jer, ovo jeste vest, evo i ja sam pohito da pročitam i vidim o čemu je reč, medjutim, za sada se još ne zna o čemu je reč i ono što mene sekira je da će sad da komentarišemo nešto, a nemamo pojma o čemu se radi. E to ne valja.
Pre nego što budem komentariso, sačekaću da dopunite informaciju.
Ja napisah i olakšah si dušu, a vi ostali, kako hoćete.

agim

pre 10 godina

Gradjani Srbije nemaju pojima o dogadjajima u severnoj Mitrovici posle rata gde su srpski zlicinci ulazili u kuce i stanove Albanaca i tom prilikom ubijali i ranjavali ljude, nekoliko hiljada Albanaca je tom prilikom pretuceno i proterano.Za ovaj dogadjaj jos niko nije odgovarao a svi znaju da je Ivanovic bio organizator tog stravicnog dogadjaja.Ovaj dogadjaj je bio povod za martovske dogadjaje gde je ubijeno manje Srba ali srpski mediji su godinama pominjali martovske dogadjaje a za ovaj pokolj nikada niko u Srbiji nije saznao.Za martovske dogadjaje je osudjeno nekoliko desetine Albanaca kaznama do 20 godina a za dogadjaje u Severnoj Mitrovici nijedan Srbin.I posle se neko zali za nepravdu !

zoki

pre 10 godina

Ne zelim puno da pusem.Ali ima i drugih Ivanovica u Mitrovici koji treba da makar daju "NEKAKVU" izjavu.
Sto se tice Olivera Ivanovica trba ga pitati o ciscenju grada od Albanaca,jer je on imao plan za to.Treba ga pitati za Ulicu Kovaca na Bairu,sta se tamo desilo i ko je tamo pobio 26 mirnih gradjana Mitrovice koji su po mirnoci bili poznati svima.Treba ga pitati sta se desilo u Martu mesecu.Kako je severni i juzni deo ciscen od ne srba.Bio sam svedok kada je ispred Mesne Zajednice isti iz jednog kamiona primio dugo cevno naoruzanje sa par drugih njegovih organizovanih istomisljenika "takozvana civilna zastita" i to 91-92 godine.Kako je 13 ne srba posle rata pobijeno u Mitrovici.Cemu je sluzila njegova Kancelarija u onom neboderu u Kralja Petra II.Ima toliko da se napise ,ali ostavicu to za drugi put.
Pozdrav svim pravim i mirnim Mitrovcanima bez obzira na nacionalnost.
Zoki

brax

pre 10 godina

... u pitanju je jedna u nizu akcija Prištine zastrašivanja Srba odnosno političkih predstavnika istih!
(bez_cenzure, 27. januar 2014 13:16)
niije to akcija pristine nego eulexa,eulex hapsi i Albance redom..

Iz Mitrovice

pre 10 godina

Od clanka jos se ne zna o cemu se tacno zbiva....jedno mogu da kazem, u vreme rata ginuli su mnogi i oni koji su ratovali i civili, a posle rata su ubijeni samo civili.....jedno znam i nadam se mnogo, ko je ubio civile (srbi to bili ili albanci)i pre rata i posle rata treba da se uhapse, bez obzira na njihovu nacionalnost. Ne samo da se uhapse nego i da se kaznjavaju i to debelo jer ti ljudi ne koriste nikome, nego samo personalnom interesu

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Zna se da nocu izmedju treceg i cetvrtog februara 2002,ubijeno 10 Alabanca od strane srpskih pripadnika i proterano 1564 porodica sa ukupno 11.364 osobe sa svojih stanova u severnoj Mitrovici.

don

pre 10 godina

Nije to nikava akcija prestrasivanja srba.To je stara i uopste bezmislenalena, papagajska ponavljena izreka. Ivanovic je priveden zbog ratnih zlocina nad albancima.Dli je kriv ili nije kriv, glupo je izjasnjavanje. To je stvar suda.

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Svim citaovcima B92 se izvijavam,pa i Milosu,sto sam pobrkao godine u moj komentar.Naime ja sam pisao 2002 a trebalo je biti 2000 godine.Pre rata u severnoj Mitrovici je zivelo 16.000 Albanaca i 9000 Srba a to znam kao stari mitrovcanin.Ovo moze da ti potvrdi svaki stanovnik Mitrovice.Znam isto i to da na juzni deo Mitrovice nema Srba,nazalost.A da li je kriv g.Ivanovic ja ne znam,a to ce da dokaze sud.

from_the_face_of_the_place

pre 10 godina

Agime, slazem se da je iz severnog dela Mitrovice proterano par hiljada albanaca nakon 1999 godine. Slazem se da je verovatno bilo i slucajeva gde su neki od njih stradali. Izuzetno mi je zao tih ljudi. Nisi u pravu kada kazes da niko nije osudjen za ta nedela, ako si iz Mitrovice, onda znas da su u toku 2002-2005 godine odrzana sudjenja i da je najmanje 7-ca srba osudjeno za ta nedela. Nadam se da ces se sloziti sa mnom da je nakon 1999 godine proterano i na desetine hiljada srba juzno od Ibra !! Slozices se sa mnom da je u martovskim neredima zapaljeno na desetine crkava i proterano desetak hiljada srba. O ljudima koji su osudjeni za ta nedela, mislim da nisi fer. Osim 3 pravosnazne presude i to na 3-6 godina, niko jos nije osudjen za ta nedela. Slozices se da su zrtve jednake, nebitno na nacionalnost, kao sto bi trebalo biti i sa zlocincima. Zato bih te molio da uvek krenes komentar sa kritikom iz sopstvenog dvorista, sto ti daje moralno pravo da kritikujes i drugu stranu. Ovako...dzabe ste krecili

Skywalker

pre 10 godina

Ubice nece biti nadjene,kao sto nijedan nadjen nije, to je sve sto mogu da kazem. Jer, zasto biste uopste tazili izvrsioce nekog ubistva od pre 15 dana (odbornika) ili od pre 4 meseca (Litvanca), kad niste nasli ubice od pre 10,5 godina (UNMIK policajca) ili bugarskog drzavljanina usred bela dana u samom centru Pristine, naocigled stotine prolaznika, da ne pominjem ona iz 1999-te. Jedino mozda bude nadjen onaj sto je napao Ivanovicevu zenu u njenom stanu. Ni to nije nevazno.

Albano

pre 10 godina

U politici ( a posebno u Ballkanu) nista se ne desi slucajno,kako sad to bas pred komunalne izbore da Ivanovic bude saslusan ?!da se nesto iza ovog cina saslusanja krije,to nije sporno,samo pitanje je sta hoce Eulex time da postigne ?

1) moguce da (Eulex) krenuli s`njim pa da doju do nekog drugog
ili
2) Vulin i Pantic su ga uzdali Ivanovica zbog straha da ce dobiti izbore,ne zaboravite da prije nekoliko dana bio ubijen srpske liberalne stranke a pricalo se da on bi mogao da bude u koalicij sa Ivanovicem a onda Pantic ne bi imao vecinu odbornika,nesto se tu veliko kuva !

bigor

pre 10 godina

Pravda je spora ali dostizna...
Ipak ima nade da ce se organizatori mitrovacke KRISTALNE NOCI napokon naci iza resetaka.Cudi me da se u Srbiji malo ili skoro nista ne zna o ovom zlocinu.

Maja

pre 10 godina

Na izborima za gradonacelnika severne Mitrovice Srbi su imali tri kandidata:
Dimitrije Janicijevic - UBIJEN, pocinioci ce biti otkriveni NIKAD
Krstimir Pantic- odbio da potpisei to u poslednjem trenutku u okviru roka pred konstituisanje skupstine. Nestao-odustao-uklonjen ????
Oliver Ivanovic - uhapsen, priveden ??!!!!

I sta sad??? Slucajnost, ili maksimalno ometanje uspostavljanja bilo kakve vlasti u Kosovskoj Mitrovici?? jos ce vode proteci Ibrom, Sitnicom i Ljustom da se u ovom gradu srede stvari....tesko narodu

Miro Mitrovica

pre 10 godina

Bome, meni izgleda da ta njegova izjava ce potrajati,jer prakticno retko tko zna vise od njega za sve sto se u Mitrovici desavalo i to od pre 1998 godine.Jos od vremena "Hepoka" on je bio u sve te tokove ukljucen.

milisav

pre 10 godina

moj brat, koji još uvek čeka dnevnice da dobije iz rata na kosovu i koji je protestvovao ispred vlade srbije, kaže da smo počinili mnoga zlodela tamo, baš nad tim albanskim civilima u raznim njihovim selima.

aljbanska internet brigada

pre 10 godina

@agim

Samo si zaboravio u komentar da ubacis deo sa "ilirskim poreklom" i da kompletiras taj tipicni velikoalbanski-mitoman-naci-narcis-agit-prop repertoar.

Pero KM

pre 10 godina

Bez ikakve patetike, ali medju starim Mitrovcancima ima i onih koji se ne zovu Enver, Agim i slicno. Verovanje da laz ponovljena stotinu puta postaje istina ponekad i ne pije vodu. Igru brojkama u vezi Severne Mitrovice prvi je poceo predstavnik Albanaca iz Bosnjacke mahale a gospodin se preziva Mripa. U izjavi za Slobodnu Evropu, pre nekoliko meseci, mrtav hladan izjavi da je u Severnom delu Mitrovice okupirano 3.700 stanova Albanaca i da je iz severnog dela grada proterano preko 20.000 Albanaca. I ta laz ode u etar kao istina. E a sada je taj drugi problem sa brojkama, naime pre rata je severni deo grada imao oko 2500 stambenih jedinica, a negde oko 800 je pripadalo Albancima. Velika vecina Albanaca je stanove posle rata vec prodala i nije nikakav problem u Habitatu ili KPA, kako se sada zove, proveriti broj stanova i vlasnike tih stanova. I jos napomena u vezi juznog dela gde su "posteni" ubili staricu od 80 godina, koja je bila poslednji primerak Srpskog roda. Ona je zivela na drugom spratu stana na zeleznickoj stanici i verovatno je predstavljala pretnju nacionalnim interesima kosovskih Alanaca. O 250.000 prognanih i 1004 ubijenih od dolaska "mirovnjaka" ne treba trositi ni slovo. I na kraju jedna napomena u vezi predstavnika Albanaca, gospodina Mripe, kod njega je pre tri godine pronadjena veca kolicina tromblonskih mina, naoruzanja, oruzja... i bojim se da svakom dobronamernom coveku iz Mitrovice, ovakav ne moze i ne sme da bude ni prijatelj.

Vazno da ste nesto napisali!

pre 10 godina

srecan vam sveti sava srbi. tako ce vam biti u eu
(sveti sava, 27. januar 2014 13:26)

Molim vas da mi objasnite kakve veze imaju EU i nas buduci nacin zivota u EU sa zlocinima na cilvilima koji se istrazuju, osim eventualno pozitivne, a ponajpre kakve veze ima Sveti Sava sa svim tim?

Stari Vujadin

pre 10 godina

@agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?

komsija

pre 10 godina

agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?
(Stari Vujadin
Sramota?! Sramota za nedele napravljene od drugih?! Sramota jer ti ne slazes sa drugima?! Sramota jer Ivanovic ce biti na informativnom razgovoru?!
Stari Vujadine:
Trazis od Agima da se drzi EULEKS-ove verzije tih dogadjaja! Trazis ali pre toga kazes da "cak i EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu". Rec "cak" pokazuje da i ti sam ne drzis tih verzija. Bilo kako bilo, preterano je da kazes nekome "sramota" za subjektivna misljenja. Bilo je taj nacin razmisljanja sto je dovelo Jugoslaviju na Malu Jugoslaviju i Srbiju na Malu Srbiju. Moras covece da se ucis cuti i druge. Cak i kada ne slazes, nemoj upotrebiti recnik koj moras da upotrebis protiv kriminalca. Sigji malo na zemlju, nebesko!

jasno

pre 10 godina

KRATKO i jasno: Stranci zele da od Ivanovica naprave zrtvu, podignu mu popularnost i na taj nacin mu osiguraju pobedu na izborima, jer pobogu ON JE NJIHOV COVEK !!! E nece da moze. Znamo za jadac!!! Doduse ni "Srpska" nema ljudski coveka . Na kraju krajeva BRISELSKI SPOREAZUM NE MOZE I NECE DA ZAZIVI pa nek Vucic i Dacic zajedno sa Nikolicem PUKNU !!!

Косовски витез

pre 10 godina

Радујте се ситне душе.
До 18 часова он ће бити на слободи, а онда побеђује на изборима.

milos

pre 10 godina

@enverkelmendi

pominjete februar 2002. zaista se gnusam svega sto se desavalo u mitrovici pre, tokom i par godina nakon rata, ali te noci niko nije ubijen, a apsurdno je da je proterano 11000 ljudi, imajuci u vidu da je nakon '99., u mitrovici ostalo svega nekoliko stotina albanaca. mene je sramota zbog toga, ali, samo zelim da doprinesem prekidu spinovanja brojkama, s obe strane. pozdrav

Skywalker

pre 10 godina

Kad sam napisao prethodni komentar nisam uopste znao o cemu se radi. Sad ispade da su zaista neka ubistva u pitanju. Ali, naravno da nikakva ubistva nisu u pitanju, vec se radi o koordinisanoj akciji dveju vlada sa ciljem da za predsednika opstine Severna Mitrovica bude izabran Albanac kako bi se sprecilo osnivanje ZSO. Ponavljam, radi se o zajednickoj akciji dveju vlada.

ajeje brazorv

pre 10 godina

Ni meni nije najjasnije ono što sam pročitao -
Euleks zove Ivanovića na informativni razgovor je su neke novine 2011. godine napisale da je njegovo ime pominjao UNMIK u vezi sa određenim zločinom.
Zar nije trebalo da ljudi iz Euleksa prvo sami pogledaju dokumentaciju UNMIK-a i provere navode novina, ili makar da pozovu urednike na informativni razgovor da ispitaju kakva su njihova saznanja?
Mislim, možda su to i uradili pre nego što će zvati Ivanovića, ali iz napisanog to ne zaključujem.

Istinita prica

pre 10 godina

Ok, idemo redom. Jesam li iz Mitrovice? Nisam. Jesam li sa Kosova? Jesam. Da li znam Mitrovicu? znam, stuidirao tamo 5 godina. Sad redom oko dogadjaja:
1. Prisutan sam bio tog toplog junskog dana kad su se povlacile (tada) jugoslovenske snage iz Mitrovice. Bilo malo regularne vojske, vise policijskih pizgauera i bog zna kojih paravojnih formacija, bila to interesantna zajednicka kolona. Parkirani jos uvek u juznom delu Ibra, odlucili da zapale jos ji stan pre polaska za Srbiju, i to usred belog dana, ispred Francuskih snaga i dosta albanskih civila kojih je doslo na oprostaju. Ne znam zasto su to uradili posto je to bio samo jedan stan, cetrvrti sprat a zgrada je bila dosta velika. Ipak, nakon par minuta kolona cetnickim pesmama i podignutim prstima (naravno 3) napustila Kosovo. Ja sam bio prisutan sa novinarima iz Sunday Times (postoji clanak za to).
2. Cim je kolona krenula pravac Srbije u jugu nastao pravi haos. Srpski civili su bezali, culi se pucnji. Most koji danas deli Mitrovicu je bio napusten, a Francuske snage pobegle u crkvu. Nije bilo nista da se kupi u juznom delu, pa sam otisao u sever gde je bilo ostalo 200 srpskih dusa, i to vise starijih ljudi. Usao u Zitoprometov supermarket al jedva nasao stapice, poneku pastetu i jednu jedinu mesavinu. sve kupio i babe koje su radile tu su se zalile, plasile se a nikom nista nisu skrivali. Sad, u centru severa bila slasticara (ne bih o imenu) koju drzio i verovatno jos drzi neki goranac... limit na tekstu, pisem nastavak

karici

pre 10 godina

Malo simptomaticno da se to desi bas kada je VULIN u Briselu.Ovo lici na sklanjanje Olivera.
Jdnog kandidata su eliminisali,jednog po dogovoru sa euleksom zatvorili na mesec dva a samim tim i kompromitovali i za PREDSJEDNIKA OSTAJE ?

Građanin

pre 10 godina

Samo se ti nadaj Kosovski Viteže! Da je pametan i da malo obraza ima, on bi prosto nestao! Olji sada preostaje samo da se odseli iz Mitrovice i to zauvek...i ako ga kojim slučajem, ( namernom greškom) budu pustili.

ivan

pre 10 godina

‘‘moj brat,koji još uvek čeka da dobije dnevnice iz rata‘‘...
mene bi bilo sramota da uzmem dnevnice iz rata,a da znam da su vršeni zločini.Još i da protestujem.

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

Koliko ja vidim nema jagnjad na ovim prostorima, sve bik do bika. Ali ajde bolje i ne zasluzujemo. Tek u buduce godine cemo saznati sve istine koje su se dogadjale na ovom delu zemaljske kugle kao na primer: panda u pec ubistvo curuvije itd. itd. Sta bi mi komentatori bez ovakvih vesti. Postavite naslov da je neka licnost postao akademik i videcete broj komentara. Zalosno

Realno

pre 10 godina

Šta prave odvlačenje pažnje ovom vešću,
kada svi dobro znamo da je njihov čovek i da će ga pustiti,
a da je ovo samo farsa za zamajavanje neuke javnosti

sonja kosovska mitrovica

pre 10 godina

ljudi moji ne mogu da verujem...dogovor vucic euleks..da se skloni oliver ivanovic,da bi prosao kandidat srpske koji ne moze da parira oliveru..do srede je rok za predaju imena gradonacelnika za izbore koji se odrzavaju 23 februara...tako da ce oliver vec u cetvrtak biti pusten..jadno i bedno cime se sluze ..mora lista srpska da pobedi..sutra ce vulin da izadje i da saopsti ime svog pobednika mislim poslusnika. .
ogorcana Mitrovcanka

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Ma jok,on je sa Dedinja.Ima tako čiste ruke da mu ne bih uzeo ni orah iz ruku. Pa i da ga drži mašicama i sa kožnim rukavicama-ne ,hvala.

Ddule

pre 10 godina

Sve je namestaljka. Nece Ivanocica, pa da poturaju nekog nepismenog... ko nas predsednik.
Sramora!
Daj bre pustite coveka da ode kuci! Dosta nam mucenja bez pravila pravde.

tomy

pre 10 godina

Problem su ovakvi kao Ivanovic,ucestvovali su u ratnim desavanjima i podlozni su da svasta ucine samo da se njihovo zataska al sreca nije neki bitan pa nije mogao da nam nesto potpise i uvali zarad zataskavanja za ovo.Ovakvih sa orasima u dzepovima je mnogo na svim stranama i igraju kako stranci kazu ako im trebaju,ako ne zna se.

Vlada

pre 10 godina

@agim
Da su se desavale lose stvari, siguran sam da jesu. Ali to sto ti pominjes je potpuno izvtranje stvari i enormno preuvelicavanje. To je isto koa sto se po naredbi Amerikanaca poukpili svi i otisli sa Kosova u Makedoniju pod navodno plastom neke ugorzenosti, da bi se posle par dana vratili kao da ste bili na odmoru. Sve je to staro vec skoro ceo vek i projketa se nastavlja. Na redu je Makedonija, a sa obzirom da i Grcka slabi, nije iskljuceno da i tamo pocnete da rovarite. A vas cilj je uvek bio kao sto je i danas, etnicki cista velika Albanija. I glavni adut vam je ramozavanje preko svake mere, a kad imate po 10-oro dece onda vam je drzava u kojoj zivite kriva za tezak zivot. A danas zivite jos losije nego sto ste 80-ih u Srbiji, ali danas niko ne sme da pisne jer zavrsi u nekom jarku od strane vasih sopstvenih politicara, iliti preobucenih terorista.

fajront

pre 10 godina

@brax

"na severu mitrovice vecina su dosljaci iz bosne i hercegovine srpske krajine itd.."

na jugu kosova su dosljaci iz albanije, male azije itd...

decko sa barikada

pre 10 godina

(Istinita prica, 27. januar 2014 20:11) Sve sto si napisao slagao si,crkva je od glavnom mosta udaljena 2 km tako da francuzi nisu mogli toliko da beze,univerzitet je tek 2003 godine prebacen u kosovsku mitrovicu do tad je bio u pristini i mnogo ti los srpski za nekoga ko se predstavlja kao srbin,a sto se tice optuzbe protiv olivera ivanovica ona je lazna ,svi mitrovcani koji su tada ziveli u kosovskoj mitrovici znaju da su tad ubijeni albanski teroristi iz uck koji su 2h pre toga bacili bombu na srpski kafic BELA MI gde je ranjeno preko 20 mladih iz kosovske mitrovice,problem je zasto eulex pokrece ovu istragu kad su kfor i unmik jos tada rekli da je rec o albanskim teroristima koji su dobili sta su zasluzili...

goran

pre 10 godina

Pre izbora,koje je odrzano po zakonima tzv.nezaviznog Kosova,Srbima na KiM je od strane Dacica,Vucica,Vulina,Pantica,pa i Ivanovica i drugih porucivano da je izlazak za njihovo dobro, da ce se posle tih izbora ziveti puno bolje! Pa zar je ovo taj "bolji zivot posle izbora"?! Hapsenja,sumnjicenja,progon...!!! Gde su sad Vucic,Vulin,Dacic i ostala politicka bratija?! Do duse,Oliver ivanovic je pristao da ucestvuje na izborima koje je raspisala tzv.predsednica tzv.nezavisnog Kosova i da na njima ucestvuje po zakonima tzv.nezavisnog Kosova, cime je prihvatio da vise nije gradjanin Srbije,vec "kosovar',gradjanin te nakardne kvazidrzavne tvorevine. E zato sad mora da trpi i da mu se sudi po zakonima te kvazidrzave,koje je i sam prihvatio za svoje.

agim

pre 10 godina

Gradjani Srbije nemaju pojima o dogadjajima u severnoj Mitrovici posle rata gde su srpski zlicinci ulazili u kuce i stanove Albanaca i tom prilikom ubijali i ranjavali ljude, nekoliko hiljada Albanaca je tom prilikom pretuceno i proterano.Za ovaj dogadjaj jos niko nije odgovarao a svi znaju da je Ivanovic bio organizator tog stravicnog dogadjaja.Ovaj dogadjaj je bio povod za martovske dogadjaje gde je ubijeno manje Srba ali srpski mediji su godinama pominjali martovske dogadjaje a za ovaj pokolj nikada niko u Srbiji nije saznao.Za martovske dogadjaje je osudjeno nekoliko desetine Albanaca kaznama do 20 godina a za dogadjaje u Severnoj Mitrovici nijedan Srbin.I posle se neko zali za nepravdu !

aljbanska internet brigada

pre 10 godina

@agim

Samo si zaboravio u komentar da ubacis deo sa "ilirskim poreklom" i da kompletiras taj tipicni velikoalbanski-mitoman-naci-narcis-agit-prop repertoar.

jasno

pre 10 godina

KRATKO i jasno: Stranci zele da od Ivanovica naprave zrtvu, podignu mu popularnost i na taj nacin mu osiguraju pobedu na izborima, jer pobogu ON JE NJIHOV COVEK !!! E nece da moze. Znamo za jadac!!! Doduse ni "Srpska" nema ljudski coveka . Na kraju krajeva BRISELSKI SPOREAZUM NE MOZE I NECE DA ZAZIVI pa nek Vucic i Dacic zajedno sa Nikolicem PUKNU !!!

brax

pre 10 godina

... u pitanju je jedna u nizu akcija Prištine zastrašivanja Srba odnosno političkih predstavnika istih!
(bez_cenzure, 27. januar 2014 13:16)
niije to akcija pristine nego eulexa,eulex hapsi i Albance redom..

Stari Vujadin

pre 10 godina

@agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Zna se da nocu izmedju treceg i cetvrtog februara 2002,ubijeno 10 Alabanca od strane srpskih pripadnika i proterano 1564 porodica sa ukupno 11.364 osobe sa svojih stanova u severnoj Mitrovici.

Skywalker

pre 10 godina

Kad sam napisao prethodni komentar nisam uopste znao o cemu se radi. Sad ispade da su zaista neka ubistva u pitanju. Ali, naravno da nikakva ubistva nisu u pitanju, vec se radi o koordinisanoj akciji dveju vlada sa ciljem da za predsednika opstine Severna Mitrovica bude izabran Albanac kako bi se sprecilo osnivanje ZSO. Ponavljam, radi se o zajednickoj akciji dveju vlada.

don

pre 10 godina

Nije to nikava akcija prestrasivanja srba.To je stara i uopste bezmislenalena, papagajska ponavljena izreka. Ivanovic je priveden zbog ratnih zlocina nad albancima.Dli je kriv ili nije kriv, glupo je izjasnjavanje. To je stvar suda.

Realno

pre 10 godina

Šta prave odvlačenje pažnje ovom vešću,
kada svi dobro znamo da je njihov čovek i da će ga pustiti,
a da je ovo samo farsa za zamajavanje neuke javnosti

from_the_face_of_the_place

pre 10 godina

Agime, slazem se da je iz severnog dela Mitrovice proterano par hiljada albanaca nakon 1999 godine. Slazem se da je verovatno bilo i slucajeva gde su neki od njih stradali. Izuzetno mi je zao tih ljudi. Nisi u pravu kada kazes da niko nije osudjen za ta nedela, ako si iz Mitrovice, onda znas da su u toku 2002-2005 godine odrzana sudjenja i da je najmanje 7-ca srba osudjeno za ta nedela. Nadam se da ces se sloziti sa mnom da je nakon 1999 godine proterano i na desetine hiljada srba juzno od Ibra !! Slozices se sa mnom da je u martovskim neredima zapaljeno na desetine crkava i proterano desetak hiljada srba. O ljudima koji su osudjeni za ta nedela, mislim da nisi fer. Osim 3 pravosnazne presude i to na 3-6 godina, niko jos nije osudjen za ta nedela. Slozices se da su zrtve jednake, nebitno na nacionalnost, kao sto bi trebalo biti i sa zlocincima. Zato bih te molio da uvek krenes komentar sa kritikom iz sopstvenog dvorista, sto ti daje moralno pravo da kritikujes i drugu stranu. Ovako...dzabe ste krecili

Pero KM

pre 10 godina

Bez ikakve patetike, ali medju starim Mitrovcancima ima i onih koji se ne zovu Enver, Agim i slicno. Verovanje da laz ponovljena stotinu puta postaje istina ponekad i ne pije vodu. Igru brojkama u vezi Severne Mitrovice prvi je poceo predstavnik Albanaca iz Bosnjacke mahale a gospodin se preziva Mripa. U izjavi za Slobodnu Evropu, pre nekoliko meseci, mrtav hladan izjavi da je u Severnom delu Mitrovice okupirano 3.700 stanova Albanaca i da je iz severnog dela grada proterano preko 20.000 Albanaca. I ta laz ode u etar kao istina. E a sada je taj drugi problem sa brojkama, naime pre rata je severni deo grada imao oko 2500 stambenih jedinica, a negde oko 800 je pripadalo Albancima. Velika vecina Albanaca je stanove posle rata vec prodala i nije nikakav problem u Habitatu ili KPA, kako se sada zove, proveriti broj stanova i vlasnike tih stanova. I jos napomena u vezi juznog dela gde su "posteni" ubili staricu od 80 godina, koja je bila poslednji primerak Srpskog roda. Ona je zivela na drugom spratu stana na zeleznickoj stanici i verovatno je predstavljala pretnju nacionalnim interesima kosovskih Alanaca. O 250.000 prognanih i 1004 ubijenih od dolaska "mirovnjaka" ne treba trositi ni slovo. I na kraju jedna napomena u vezi predstavnika Albanaca, gospodina Mripe, kod njega je pre tri godine pronadjena veca kolicina tromblonskih mina, naoruzanja, oruzja... i bojim se da svakom dobronamernom coveku iz Mitrovice, ovakav ne moze i ne sme da bude ni prijatelj.

zoki

pre 10 godina

Ne zelim puno da pusem.Ali ima i drugih Ivanovica u Mitrovici koji treba da makar daju "NEKAKVU" izjavu.
Sto se tice Olivera Ivanovica trba ga pitati o ciscenju grada od Albanaca,jer je on imao plan za to.Treba ga pitati za Ulicu Kovaca na Bairu,sta se tamo desilo i ko je tamo pobio 26 mirnih gradjana Mitrovice koji su po mirnoci bili poznati svima.Treba ga pitati sta se desilo u Martu mesecu.Kako je severni i juzni deo ciscen od ne srba.Bio sam svedok kada je ispred Mesne Zajednice isti iz jednog kamiona primio dugo cevno naoruzanje sa par drugih njegovih organizovanih istomisljenika "takozvana civilna zastita" i to 91-92 godine.Kako je 13 ne srba posle rata pobijeno u Mitrovici.Cemu je sluzila njegova Kancelarija u onom neboderu u Kralja Petra II.Ima toliko da se napise ,ali ostavicu to za drugi put.
Pozdrav svim pravim i mirnim Mitrovcanima bez obzira na nacionalnost.
Zoki

milisav

pre 10 godina

moj brat, koji još uvek čeka dnevnice da dobije iz rata na kosovu i koji je protestvovao ispred vlade srbije, kaže da smo počinili mnoga zlodela tamo, baš nad tim albanskim civilima u raznim njihovim selima.

Косовски витез

pre 10 godina

Радујте се ситне душе.
До 18 часова он ће бити на слободи, а онда побеђује на изборима.

Skywalker

pre 10 godina

Ubice nece biti nadjene,kao sto nijedan nadjen nije, to je sve sto mogu da kazem. Jer, zasto biste uopste tazili izvrsioce nekog ubistva od pre 15 dana (odbornika) ili od pre 4 meseca (Litvanca), kad niste nasli ubice od pre 10,5 godina (UNMIK policajca) ili bugarskog drzavljanina usred bela dana u samom centru Pristine, naocigled stotine prolaznika, da ne pominjem ona iz 1999-te. Jedino mozda bude nadjen onaj sto je napao Ivanovicevu zenu u njenom stanu. Ni to nije nevazno.

Enver Kelmendi

pre 10 godina

Svim citaovcima B92 se izvijavam,pa i Milosu,sto sam pobrkao godine u moj komentar.Naime ja sam pisao 2002 a trebalo je biti 2000 godine.Pre rata u severnoj Mitrovici je zivelo 16.000 Albanaca i 9000 Srba a to znam kao stari mitrovcanin.Ovo moze da ti potvrdi svaki stanovnik Mitrovice.Znam isto i to da na juzni deo Mitrovice nema Srba,nazalost.A da li je kriv g.Ivanovic ja ne znam,a to ce da dokaze sud.

bigor

pre 10 godina

Pravda je spora ali dostizna...
Ipak ima nade da ce se organizatori mitrovacke KRISTALNE NOCI napokon naci iza resetaka.Cudi me da se u Srbiji malo ili skoro nista ne zna o ovom zlocinu.

milos

pre 10 godina

@enverkelmendi

pominjete februar 2002. zaista se gnusam svega sto se desavalo u mitrovici pre, tokom i par godina nakon rata, ali te noci niko nije ubijen, a apsurdno je da je proterano 11000 ljudi, imajuci u vidu da je nakon '99., u mitrovici ostalo svega nekoliko stotina albanaca. mene je sramota zbog toga, ali, samo zelim da doprinesem prekidu spinovanja brojkama, s obe strane. pozdrav

komsija

pre 10 godina

agim

Da li je moguce da spajate, pa samim time i objasnjavate i pravdate dogadjaje iz Marta 2004-te ovim sto se pominje iz 2000-te godine? Pa cak ni EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu. Kako vas nije sramota?
(Stari Vujadin
Sramota?! Sramota za nedele napravljene od drugih?! Sramota jer ti ne slazes sa drugima?! Sramota jer Ivanovic ce biti na informativnom razgovoru?!
Stari Vujadine:
Trazis od Agima da se drzi EULEKS-ove verzije tih dogadjaja! Trazis ali pre toga kazes da "cak i EULEKS-ove verzije tih dogadjaja ne podrzavaju tu vasu tezu". Rec "cak" pokazuje da i ti sam ne drzis tih verzija. Bilo kako bilo, preterano je da kazes nekome "sramota" za subjektivna misljenja. Bilo je taj nacin razmisljanja sto je dovelo Jugoslaviju na Malu Jugoslaviju i Srbiju na Malu Srbiju. Moras covece da se ucis cuti i druge. Cak i kada ne slazes, nemoj upotrebiti recnik koj moras da upotrebis protiv kriminalca. Sigji malo na zemlju, nebesko!

Vazno da ste nesto napisali!

pre 10 godina

srecan vam sveti sava srbi. tako ce vam biti u eu
(sveti sava, 27. januar 2014 13:26)

Molim vas da mi objasnite kakve veze imaju EU i nas buduci nacin zivota u EU sa zlocinima na cilvilima koji se istrazuju, osim eventualno pozitivne, a ponajpre kakve veze ima Sveti Sava sa svim tim?

Građanin

pre 10 godina

Samo se ti nadaj Kosovski Viteže! Da je pametan i da malo obraza ima, on bi prosto nestao! Olji sada preostaje samo da se odseli iz Mitrovice i to zauvek...i ako ga kojim slučajem, ( namernom greškom) budu pustili.

ajeje brazorv

pre 10 godina

Ni meni nije najjasnije ono što sam pročitao -
Euleks zove Ivanovića na informativni razgovor je su neke novine 2011. godine napisale da je njegovo ime pominjao UNMIK u vezi sa određenim zločinom.
Zar nije trebalo da ljudi iz Euleksa prvo sami pogledaju dokumentaciju UNMIK-a i provere navode novina, ili makar da pozovu urednike na informativni razgovor da ispitaju kakva su njihova saznanja?
Mislim, možda su to i uradili pre nego što će zvati Ivanovića, ali iz napisanog to ne zaključujem.

eto tako

pre 10 godina

Razumem ja da mediji pohitaju da objave vest, jer, ovo jeste vest, evo i ja sam pohito da pročitam i vidim o čemu je reč, medjutim, za sada se još ne zna o čemu je reč i ono što mene sekira je da će sad da komentarišemo nešto, a nemamo pojma o čemu se radi. E to ne valja.
Pre nego što budem komentariso, sačekaću da dopunite informaciju.
Ja napisah i olakšah si dušu, a vi ostali, kako hoćete.

Ddule

pre 10 godina

Sve je namestaljka. Nece Ivanocica, pa da poturaju nekog nepismenog... ko nas predsednik.
Sramora!
Daj bre pustite coveka da ode kuci! Dosta nam mucenja bez pravila pravde.

Miro Mitrovica

pre 10 godina

Bome, meni izgleda da ta njegova izjava ce potrajati,jer prakticno retko tko zna vise od njega za sve sto se u Mitrovici desavalo i to od pre 1998 godine.Jos od vremena "Hepoka" on je bio u sve te tokove ukljucen.

ivan

pre 10 godina

‘‘moj brat,koji još uvek čeka da dobije dnevnice iz rata‘‘...
mene bi bilo sramota da uzmem dnevnice iz rata,a da znam da su vršeni zločini.Još i da protestujem.

Maja

pre 10 godina

Na izborima za gradonacelnika severne Mitrovice Srbi su imali tri kandidata:
Dimitrije Janicijevic - UBIJEN, pocinioci ce biti otkriveni NIKAD
Krstimir Pantic- odbio da potpisei to u poslednjem trenutku u okviru roka pred konstituisanje skupstine. Nestao-odustao-uklonjen ????
Oliver Ivanovic - uhapsen, priveden ??!!!!

I sta sad??? Slucajnost, ili maksimalno ometanje uspostavljanja bilo kakve vlasti u Kosovskoj Mitrovici?? jos ce vode proteci Ibrom, Sitnicom i Ljustom da se u ovom gradu srede stvari....tesko narodu

Albano

pre 10 godina

U politici ( a posebno u Ballkanu) nista se ne desi slucajno,kako sad to bas pred komunalne izbore da Ivanovic bude saslusan ?!da se nesto iza ovog cina saslusanja krije,to nije sporno,samo pitanje je sta hoce Eulex time da postigne ?

1) moguce da (Eulex) krenuli s`njim pa da doju do nekog drugog
ili
2) Vulin i Pantic su ga uzdali Ivanovica zbog straha da ce dobiti izbore,ne zaboravite da prije nekoliko dana bio ubijen srpske liberalne stranke a pricalo se da on bi mogao da bude u koalicij sa Ivanovicem a onda Pantic ne bi imao vecinu odbornika,nesto se tu veliko kuva !

tomy

pre 10 godina

Problem su ovakvi kao Ivanovic,ucestvovali su u ratnim desavanjima i podlozni su da svasta ucine samo da se njihovo zataska al sreca nije neki bitan pa nije mogao da nam nesto potpise i uvali zarad zataskavanja za ovo.Ovakvih sa orasima u dzepovima je mnogo na svim stranama i igraju kako stranci kazu ako im trebaju,ako ne zna se.

Istinita prica

pre 10 godina

Ok, idemo redom. Jesam li iz Mitrovice? Nisam. Jesam li sa Kosova? Jesam. Da li znam Mitrovicu? znam, stuidirao tamo 5 godina. Sad redom oko dogadjaja:
1. Prisutan sam bio tog toplog junskog dana kad su se povlacile (tada) jugoslovenske snage iz Mitrovice. Bilo malo regularne vojske, vise policijskih pizgauera i bog zna kojih paravojnih formacija, bila to interesantna zajednicka kolona. Parkirani jos uvek u juznom delu Ibra, odlucili da zapale jos ji stan pre polaska za Srbiju, i to usred belog dana, ispred Francuskih snaga i dosta albanskih civila kojih je doslo na oprostaju. Ne znam zasto su to uradili posto je to bio samo jedan stan, cetrvrti sprat a zgrada je bila dosta velika. Ipak, nakon par minuta kolona cetnickim pesmama i podignutim prstima (naravno 3) napustila Kosovo. Ja sam bio prisutan sa novinarima iz Sunday Times (postoji clanak za to).
2. Cim je kolona krenula pravac Srbije u jugu nastao pravi haos. Srpski civili su bezali, culi se pucnji. Most koji danas deli Mitrovicu je bio napusten, a Francuske snage pobegle u crkvu. Nije bilo nista da se kupi u juznom delu, pa sam otisao u sever gde je bilo ostalo 200 srpskih dusa, i to vise starijih ljudi. Usao u Zitoprometov supermarket al jedva nasao stapice, poneku pastetu i jednu jedinu mesavinu. sve kupio i babe koje su radile tu su se zalile, plasile se a nikom nista nisu skrivali. Sad, u centru severa bila slasticara (ne bih o imenu) koju drzio i verovatno jos drzi neki goranac... limit na tekstu, pisem nastavak

karici

pre 10 godina

Malo simptomaticno da se to desi bas kada je VULIN u Briselu.Ovo lici na sklanjanje Olivera.
Jdnog kandidata su eliminisali,jednog po dogovoru sa euleksom zatvorili na mesec dva a samim tim i kompromitovali i za PREDSJEDNIKA OSTAJE ?

Iz Mitrovice

pre 10 godina

Od clanka jos se ne zna o cemu se tacno zbiva....jedno mogu da kazem, u vreme rata ginuli su mnogi i oni koji su ratovali i civili, a posle rata su ubijeni samo civili.....jedno znam i nadam se mnogo, ko je ubio civile (srbi to bili ili albanci)i pre rata i posle rata treba da se uhapse, bez obzira na njihovu nacionalnost. Ne samo da se uhapse nego i da se kaznjavaju i to debelo jer ti ljudi ne koriste nikome, nego samo personalnom interesu

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Ma jok,on je sa Dedinja.Ima tako čiste ruke da mu ne bih uzeo ni orah iz ruku. Pa i da ga drži mašicama i sa kožnim rukavicama-ne ,hvala.

sonja kosovska mitrovica

pre 10 godina

ljudi moji ne mogu da verujem...dogovor vucic euleks..da se skloni oliver ivanovic,da bi prosao kandidat srpske koji ne moze da parira oliveru..do srede je rok za predaju imena gradonacelnika za izbore koji se odrzavaju 23 februara...tako da ce oliver vec u cetvrtak biti pusten..jadno i bedno cime se sluze ..mora lista srpska da pobedi..sutra ce vulin da izadje i da saopsti ime svog pobednika mislim poslusnika. .
ogorcana Mitrovcanka

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

Koliko ja vidim nema jagnjad na ovim prostorima, sve bik do bika. Ali ajde bolje i ne zasluzujemo. Tek u buduce godine cemo saznati sve istine koje su se dogadjale na ovom delu zemaljske kugle kao na primer: panda u pec ubistvo curuvije itd. itd. Sta bi mi komentatori bez ovakvih vesti. Postavite naslov da je neka licnost postao akademik i videcete broj komentara. Zalosno

fajront

pre 10 godina

@brax

"na severu mitrovice vecina su dosljaci iz bosne i hercegovine srpske krajine itd.."

na jugu kosova su dosljaci iz albanije, male azije itd...

decko sa barikada

pre 10 godina

(Istinita prica, 27. januar 2014 20:11) Sve sto si napisao slagao si,crkva je od glavnom mosta udaljena 2 km tako da francuzi nisu mogli toliko da beze,univerzitet je tek 2003 godine prebacen u kosovsku mitrovicu do tad je bio u pristini i mnogo ti los srpski za nekoga ko se predstavlja kao srbin,a sto se tice optuzbe protiv olivera ivanovica ona je lazna ,svi mitrovcani koji su tada ziveli u kosovskoj mitrovici znaju da su tad ubijeni albanski teroristi iz uck koji su 2h pre toga bacili bombu na srpski kafic BELA MI gde je ranjeno preko 20 mladih iz kosovske mitrovice,problem je zasto eulex pokrece ovu istragu kad su kfor i unmik jos tada rekli da je rec o albanskim teroristima koji su dobili sta su zasluzili...

Vlada

pre 10 godina

@agim
Da su se desavale lose stvari, siguran sam da jesu. Ali to sto ti pominjes je potpuno izvtranje stvari i enormno preuvelicavanje. To je isto koa sto se po naredbi Amerikanaca poukpili svi i otisli sa Kosova u Makedoniju pod navodno plastom neke ugorzenosti, da bi se posle par dana vratili kao da ste bili na odmoru. Sve je to staro vec skoro ceo vek i projketa se nastavlja. Na redu je Makedonija, a sa obzirom da i Grcka slabi, nije iskljuceno da i tamo pocnete da rovarite. A vas cilj je uvek bio kao sto je i danas, etnicki cista velika Albanija. I glavni adut vam je ramozavanje preko svake mere, a kad imate po 10-oro dece onda vam je drzava u kojoj zivite kriva za tezak zivot. A danas zivite jos losije nego sto ste 80-ih u Srbiji, ali danas niko ne sme da pisne jer zavrsi u nekom jarku od strane vasih sopstvenih politicara, iliti preobucenih terorista.

goran

pre 10 godina

Pre izbora,koje je odrzano po zakonima tzv.nezaviznog Kosova,Srbima na KiM je od strane Dacica,Vucica,Vulina,Pantica,pa i Ivanovica i drugih porucivano da je izlazak za njihovo dobro, da ce se posle tih izbora ziveti puno bolje! Pa zar je ovo taj "bolji zivot posle izbora"?! Hapsenja,sumnjicenja,progon...!!! Gde su sad Vucic,Vulin,Dacic i ostala politicka bratija?! Do duse,Oliver ivanovic je pristao da ucestvuje na izborima koje je raspisala tzv.predsednica tzv.nezavisnog Kosova i da na njima ucestvuje po zakonima tzv.nezavisnog Kosova, cime je prihvatio da vise nije gradjanin Srbije,vec "kosovar',gradjanin te nakardne kvazidrzavne tvorevine. E zato sad mora da trpi i da mu se sudi po zakonima te kvazidrzave,koje je i sam prihvatio za svoje.