Utorak, 21.01.2014.

10:49

Žrtvama zaslužili da budemo deo EU

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić je povodom početka pregovora o pristupanju Srbije EU rekao da je Srbija zaslužila da bude prihvaćena kao deo Evrope.

Izvor: B92

Žrtvama zaslužili da budemo deo EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Party time!

pre 10 godina

Do kraja pregovora Srbija bi trebalo da razradi i uspostavi prosečno evropski sistem društvenog vladanja, stvaranja i raspolaganja viškom vrednosti. Srbija je bila skrajnuta i bila je godinama inficirana mnogim devijacijama. Srbija vođena SNS-om i Vučićem na čelu, do tada treba da ozdravi, da bude evropska država u punom kapacitetu, ali i sa svojim celovitim identitetom. Po svim svojim društvenim vrednostima i sadašnjim i istorijskim, Srbija to zaslužuje.

novica952

pre 10 godina

Sigurno je da je poruka koju je naš predsednik Nikolić napisao na drštvenoj mreži tviter važna i pokazuje naše razmišljanje o tako važnom datumu koji se desio danas i koji je Srbija svakako i ranije zaslužila da nije bilo raznih spoticanja na njenu putu ka EU integracijama.Nesporno je Srbija i svojim žrtvama u bukavalnom smislu zaslužila da dobije ovaj datum, zaslužila ne malim odricanjem i činjenjem nekih stvari i na sopstvenu štetu i protiv srpskih interesa da bi se država što više približila EU i snadardima koji važe u ovoj zajednici.I to ne samo radi EU nego zbog boljitka po građane koji nosi članstvo u EU i koje Srbija očekuje da oseti u narednom periodu.

Srbija u EU 2025g

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.
(Firuze, 21. januar 2014 20:39)

Strašna vam je istorija i država, u 15 godina promjenili 3 naziva, zastave i himne koju još niti danas ne znate napamet, isina, tu vam gledamo u leđa, kao što vi gledate nama u apsolutno svemu ostalom.

Dana

pre 10 godina

Ako se osvrnemo i pogledamo put kuda smo prošli onda smo više nego zaslužili da konačno i Srbija postane članica EU. Naravno da predstoji još dosta posla oko usaglašavanja raznih poglavlja ali smo optimisti da če se sve to završiti na najbolji način.

Koso

pre 10 godina

Dugo vođeni pregovori u Briselu su doprineli da počenom ozbiljnije da vodimo pregovore sa EU. Ovim pregovorima treba konačno da se pokrenu značajna pitanja, kao što su izvoz i uvoz nove tehnologije, poljoprivredne proizvodnje i ostale koja nisu dosada nisu razmtrane.

Živana

pre 10 godina

Za tu Srbiju u Evropi, treba i njeni građani nešto da urade. Poznati smo kao vredni radnici kad smo gastarbajteri. Dajte malo truda i elana i kad ste kod kuće, u svojoj državi!

Sany

pre 10 godina

Nadamo se da je pocetak pregovora sa EU jedan korak napred za Srbiju i nadamo se pocetak promena kako u spoljasnjoj tako i u unutrasnjoj politici

Krsta

pre 10 godina

Ako smo dočekali datum početka pregovora, onda ćemo dočekati i kraj pregovora za pristupanje Srbije EU. Pregovorima smo kako vidim ozbiljno pristupili, obzirom da putujemo sa delegacijom, koja se bavi različitim oblastima.

Srbin100%

pre 10 godina

Mi smo se oduvek kao nacija definisali i deklarisali kao ponosni pripadnici evropskog kontinenta i uspeli smo u proslosti a verujem da cemo i u buducnosti da damo svoj doprinos univerzalnim moralnim nacelima kojim treba da tezimo kad drzava i drustvo

milivoje7

pre 10 godina

Jelo je najukusnije nakon što se dobro ogladni, voda je najpitkija nakon što se dobro ožedni, san je najbolji nakon velikog umora, uspeh je najslađi nakon žrtve i odricanja.

renata

pre 10 godina

Stvarno je Srbija mnogo toga se odrekla i mnogo toga zrtvovala zarad EU,i mislim da je Evropa videla to i da veoma ceni sve sto smo uradili do sada,te zato i pocinju ovi pregovori oko ulaska u EU.

Firuze

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.

Dimitrije1

pre 10 godina

Svoju bolnu istoriju Srbija nikada nece zaboraviti, ali zato sada kada je na dobrom putu ka clanstvu EU pred nama je bolja i vedrija buducnost I tzato sve pohvale SNS-u!

SAMO KAZEM

pre 10 godina

kojim zrtvama komshija??? Hladnjacama ili sa decom pande koje ste poubijali sami??sada sumnjam da set i dzake u kragujevcu za vreme rata sami streljali samo da nemce cinite agresorom sram vas bio...i ti spominjes zrtve...ma da se ja pitam znao bih ja gdje je tebi mesto..

рајко

pre 10 godina

ма баш европу брига за наше жртве....само радом можемо заслужити место у еу

Hestija

pre 10 godina

Srbija i treba da uđe u EU.Srbija nije ratovala da bi ušla u EU, nego je ratovala što je na vlasti imala Slobodana Miloševića koji je mislio da Srbija može pobediti vele sile, niko nije kriv za takvo vođenje politike Slobodana Miloševića. Radikali jesu bili tada u vladi, ali su videli da ne mogu da promene situaciju u Srbiji, jer Milošević nije hteo nikog da sluša. Vlada je postojala samo na papiru. Nažalost žrtve jesu pale u Slobino vreme, Srbija napokon na vlasti ima reformiste sposobne političare koji će uvesti zakone EU, koje će Srbiju ekonomski ojačati. Borba protiv kriminala i korupcije zadaje veliki udarac politički protovnicima, a EU pruža šansu naprednjacima da mogu sami da formiraju vlast. Građani žele da se borba protiv sprovede do kraja, da se brže i bolje donose odluke i sprovedu reforme. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

mario

pre 10 godina

(Miodrag Stojadinović, 21. januar 2014 14:09) Nije se Tuđman odvajao već su tu odluku donijeli građani RH na referendumu, a ti građani su konačno htjeli svoju državu i dosta im je bilo one propale države...
A što se tiče vašeg predsjednika vi ste ga birali, a to sve govori...
Kao što PPV kaže da je pogriješio, a sada je eto kao progledao...

Sportista

pre 10 godina

Lepo receno istorijom i zrtvama, nasa zemlja za razliku od svih ostalih u okruzenju ima najbujniju istoriju, sta se sve nije desavalo, a o zrtvama da i ne govorim, one su ruzna i tuzna posledica te istorije.Ali polako stigosmo mi u Evropu i to na velika vrata.

Mile trbuhozborac

pre 10 godina

Odavno bi mi bili medju iole normalnim drzavama da nije bilo vas i vasih kompanjona, ratnih huskaca i profitera, gospidine cetnicki vojvodo

roger

pre 10 godina

Mi jesmo na Evropskom kontinentu, ali smo od Eu MNOGO udaljeni. Ovo sto predsednik govori ne mogu ni da komentarisem. Gde su radna mesta, fabrike,razvoj zemlje. Kada to zavrsimo, a nikada necemo, EU nam nece ni trebati. Koji put gledamo makete i slusamoo dolasku Mercedesa. Dakle SVAKA vlada ista.

Bata Nis

pre 10 godina

Zasto neko ne skrene paznju ovom coveku kad sta treba da kaze.Prigodne bi reci bile o buducnosti u EU a ne o zrtvama koje je svaki narod u EU na svoj nacin ugradio i podneo.A Srbija bi zasluzila clanstvo u EU mnogo ranije da nije Tomislav Nikolic 90tih sledio seseljevsku politiku.

borovnica

pre 10 godina

Da ste uzimali kredite i da ulazete u sisteme za zalivanje i protiv nepogoda i da iskoristimo makar pola sto imamo zaradili bismo 20-30milijardi Eur i sami bi nas vukli u Eu. Ovako im trebamo kolko i marsovcima. Da napomenem,Holandija zaradjuje 40milijardi Eur na god.nivou a ima manju obradivu povr.od Srbije

Бојан Илић

pre 10 godina

А коментатори као и обично на овакве вести безидејно лупетање...
Фолиранти, лажни душебрижници и остала боранија....:-*!
Чему толика жуч од стране IN gradjana?!
Па зар није ово био циљ?!
Или боли што је то бивши радикал?!
Па и Мићуновић и Драшковић су бивше комуњаре, па ником ништа?!
Ееее моји Јевропљани...

Nikola

pre 10 godina

Nazalost slazem se sa Nikolicem, kazem na zalost jer je Srbija na tezi nacin dosla do ovg napredka svojim pozrtvovanjem a ne kao vecina drzava koje su do ovoga takoreci lagano dosle. Definitivno je ovo dobra vest jer se vidi da Srbija, i ako ne trenutno u dobroj situaciji,ide napred i ima napredak jer EU sigurno ne bi dozvolila da Srbija udje u fazu pregovora ako nije ispunila zahtevne kriterijume...sto se moglo videti i ranije kada su nam politicari iz predhodnih vlasti obecavali ulazak u EU do 2010 a nismo ni pregovore dobili do tada.

radica

pre 10 godina

Ko ima problem sa probavom i redovnom stolicom neka pokuša da pročita aktuelni članak, te tako odčepi (pokrene) usnulu čakru.
Zamislite Brus Vejnov sobar nam pričao o.....
Uživajte u probavi, za ostalo vreme će uraditi svoje

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo principijelno. Ti nisi onaj koji je na "stiropolu" štrajkovao za "rupu na evropskom tepihu". Ti si neki drugi. I ko slučajno pomene zarđalu kašiku ili najavu ubistva Premijera, potpredsednikovanje u Miloševićevoj Vladi za vreme bombardovanja, veličanje Šešelja, sigurnu kuću za Mladića, "nije mi žao Ćuruvije" itd, itd... taj je sigurno veliki izdajnik.
Radikali, prodali ste sve zašta ste svoje "obožavaoce" terali u ratove po SFRJ. Osim stare bele tehnike, grobova po jendecima i bedževa sa Šešeljem ništa vam nije ostalo od radikalske politike iz bivše Jugoslavije.
Sad tvitujte o ljudskim pravima, demokratiji i EU.

brojgel

pre 10 godina

Zalosno je sto smo zrtvama morali da placamo ovo sto smo postigli danas. Nadam se da je ovo danas pocetak veceg nivoa svesti i politicke odgovrnosti za buduce izazove.

Miki BG

pre 10 godina

Istina je da je naš narod dao velike žrtve, ali se to ne meri pri ulasku u EU. Primarni su elementi demokratskih, civilizovanih normi u funkcionisanju države i njeni ekonomski reusrsi, uključujući i ljudske...

Kosta

pre 10 godina

Dosta je vremena i truda uloženo da bi se stiglo i do ove tačke na kojoj smo sada, treba nastaviti sa istom upornošću i krajnji rezultat biće povoljan po nas.

Miodrag Stojadinović

pre 10 godina

Taj čovek(Nikolić),koga je moj glupavi srpski narod izabrao za "precednika",ne bi trebalo da se javlja uopšte,ni sa kakvim saopštenjima u vezi bilo kakvog napretka u evro integracijama.Zahvaljujući njemu,najviše,pošto je on Srbin(Šešelj je "bosanac",kako on reče onomad),mi smo,em ratovali,dobili sankcije,imali inflaciju,bili bombardovani i na kraju bili na margini kulturnog i racionalnog sveta,i on se sad setio da priča nešto o našim žrtvama,koje su nastradale zahvaljujući njemu i sličnima!Medjutim,od njega i Vučića me ništa ne iznenadjuje,iznenadjuju me ljudi koji za njih glasaju!Treba da ih bude sramota šta su izborom SM,Šešelja,Nikolića,Vučiča,dozvolili da propadne i Jugoslavija i Sbrbija!Ne bi mogao Tudjman da se odvoji,da je Sloba,kao Kučan,raspisao višestranačke izbore,ukinuo komunizam,a on glasao za demokrate!Kao najpopularniji,imao bi podršku gradjana,pa bi bio predsednik,a Jugoslavija bi ušla u EU,pa ne bi bilo sveg zla koje nas je snašlo,niti raspada države!Ove "srpske" patriJote se neće sa ovim složiti,jer misle da tako čuvaju svoj obraz koji su ukaljali glasajući za komuniste i radikale.Sad su ponovo glasali za reciklirane radikale,a to je Nikolićev i Vučićev SNS.

moodo

pre 10 godina

Kazu neki da su pregovore poceli Vucic i Nikolic.Pa,da se nisu toliko bunili i busali dok su bili opozicija i sve na vlasti nazivali izdajnicima,davno bismo mi bili Evropa.Do ovoga je doslo tek kada su i njih Evropa i Amerika primorali,a opoziciji je to naravno bio cilj odavno.Zbog toga se niko od njih i ne buni mnogo,jer oni za razliku od sadasnje vlasti znaju sta to znaci i sta treba da znaci.A ovi sto su se jednog dana probudili i kazali "od danas ja nisam Zika,nego cu da budem Pera" ,ne samo da ne znaju,nego nikad nece ni saznati i shvatiti sta Evropa u stvari znaci,a da to nije geografski.A narod neka glasa za njih.

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Karlobag, bas smo zasluzili ulazak u EU zrtvama u Srebrenici!
Pileci mozgovi i pojedini idioti podrzavaju tu pricu, svi ostali ostali sigurno ne!
Sram te bilo.

Podrška

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

Ilija

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto, sve cestitke vladi Srbije da borbi, a posebno narodu Srbije kome ce EU nadamo se doneti samo dobro.

Stav

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

Petar

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto...
(Ilija, 21. januar 2014 13:00)
Jadni smo ako je potrebno iz INATA svima postizati uspehe a ne iz racionalnog razmišljanja I svog interesa. Dokle taj inat I primitivizam u narodu?

Nebojša sa Zvezdare

pre 10 godina

Srbija je oduvek Evropski i slobodarski narod koji su mnogi pokušali da pokore vekovima ali nisu uspeli. Tako da neće ni ovaj put tačnije i ovaj pokušaj otimanja Srpske zemlje i pokušaj pokoravanja modernim sredstvima,proći.

zorana vasovic

pre 10 godina

Sve cestitke Predsedniku Tomislavu Nikolicu i Aleksandru Vucicu na radu zalaganju i trudu da ovu zemlju pomere korak dalje idemo napred jos bolje i naprednije
Svi bi trebi da slave ovaj dan i da budu srecni a ne da sede tu i pisu diktirane komentare od onoh koji za proslih 12 godina nisu nista ali bas nista uradili sem sto su ....da ne kvarim ovaj komentar i dan

terza

pre 10 godina

Uvek su svi bili nepravedni prema Srbiji, ali Srbija se izborila da i ona postane punopravni clan Evropske Unije.Trnovit je to put bio, prepun prepreka i zamki ali nekako izadjosmo na kraju kao pobednici, cestitam SRBIJI.

POSAO I EU

pre 10 godina

Kome treba EU? Zbog EU propada Italija, vec propale Rumunija i Bugarska a da ne pominjem Grcku. Pa bre dokle neko da nam soli pamet i da nas uslovljavaju treba ovako, treba onako. Jel smo mi mutavi toliko da sami to uradimo i stavimo stvari na svoje mesto. Ma meni ne treba uopste EU, sta, da dodju strani investitori da kao uloze neke pare u industriju a da dobiju od Vlade beneficije takve da na kraju ispadne da radnik radi za 30.000 i da na kraju nasa deca otplaciju taj kredit.Pa jel ka tome
tezimo, da budemo neciji robovi! Umesto da posle fakulteta svakog studenta ceka posao ispada da nam niko ne garantuje bolju buducnost ovde, a jos gore sa EU.
Budimo realni.....

Bane

pre 10 godina

@jovan....a da li će vođa biti i tad,kad uđemo u EU...videćemo,devedesetih su bili protiv Evrope,a mi smo bili njihove (SRS) žrtve,i danas kunem Šešelja i želim mu brz povratak,ali u sanduku.......

herkules s

pre 10 godina

Zvaničan početak pregovora o pristupanju Srbije Evropskoj Uniji je najvažniji istorijski događaj za Srbiju od Drugog svetskog rata.Mi ovaj dan nismo dobili, nego smo ga zaslužili, jer smo,kao drzava, posvećeno 18 meseci radili.

Doca

pre 10 godina

Logično i konačno, da budemo i zvanično deo nečega, čega po svemu i jesmo, samo što se do sada to uporno odbijalo i na sve moguće načine sprečavalo.

Masinac

pre 10 godina

Zrtvama zasluzili a zrtava ne bi ni bilo da nas isti ti ljudi iz EU nisu bombardovali i ubijali nase ljude. Za sta su se ti ljudi zrtvovali kad mi idemo tacno tamo gde nas velike cike i zele od pocetka. Razmisljajte svojom glavom, pustite medije.

jovan

pre 10 godina

Možemo da mu se smejemo, zovemo ga:"preCednik", koliko god hoćemo, pominjemo 90-te i žrtve ratova, ali gospodo, pregovore nisu počeli ni Milošević,Koštunica, a kamo li Tadić, počeo je Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić. Jedimo se koliko hoćemo, ali tako je..

Бојан Илић

pre 10 godina

Kašika!
Мислиш на ону подметачину Наташе Кандић за коју је морала да исплати Николићу 300 000 динара?!?
Еееее....:-)

Avangarda

pre 10 godina

Svakako je ovo veliki dan za Srbiju, i početak pregovora nam mora biti vetar u ledja da nastavimo da modernizujemo državu. Od nas samih zavisi sada tempo kojim ćemo se kretati i ovakvu šansu sada ne smemo ispustiti.

Goran

pre 10 godina

Kažu da istoriju pišu pobednici, a ja bih rekao da je pišu pismeni. Sudeći po nekim komentarima, teško ćemo mi napisati i delić istorije.

propuštene šanse

pre 10 godina

Predsednik verovatno misli na nas koji smo zrtve pogubne politike vođene više od 20 godina i od strane pozicije i od strane opozicije i naravno Zorana Đinđića.

Milena Kojic

pre 10 godina

Nastaviti sa sprovodjenjem zapocetih reformi i uporedo sa tim, pregovorima priblizavati se ka EU. U poslednjih godinu dana mnogo je uradjeno i tim tempom treba nastaviti a dobro je sto imamo ozbiljnih politicara koji su sposobni da nas vode, kao sto je primer sa vicepremijerom.

pistolato

pre 10 godina

U pravu je Nikolic i to odavno pre, mi smo sve uslove vezane za Hag ispunili a Hrvatska je svoje zlocince uz pomoc odredjenih Evropskih zemalja nekako "zabasurila" pa tako oni udjose u EU pre nas.

Марина

pre 10 godina

Николић је управу, толико муче, патње, време је да се у Србији живи нормалним животом.

Pedja

pre 10 godina

Prafraziram preCednika,
pre par godina je rekao
" Srbija ce biti rupa u Evropskom cilimu".
Tako nekako,
no sustinu recenice ko hoce da shvati,
shvatice.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Nikolić: "Srbija je svojom istorijom, svojim žrtvama, zaslužila da bude prihvaćena kao deo Evrope.

Samo neko u cijoj glavi vlada "mrkli mrak" moze izjaviti ovako nesto !
Srbija kroz citavu svoju istoriju SAMU SEBE nije NIKADA "prihvatila" kao deo Evrope nego je samu sebe "prihvatila" kao "Rusku Guberniju" koja se protivila Evropi i stitila interese Rusije na ovim prostorima i zasto bi je kao takvu bilo ko u Evropi "prihvatio" kao deo Evrope ?
Srbija po prvi put u svojoj istoriji "prihvata" da je DEO Evrope a ne AZIJE !

Vanja

pre 10 godina

Da nije bilo radikala i njima sličnih, pregovarali bi još 1991.

Ovaj slučajni predsednik da nam se izvini što tek sad počinjemo pregovore.

aleksis

pre 10 godina

Mi smo država koja ima svoju dugu istoriju u Evropi. malo smo prethodnih godina skrenuli sa evropskog puta ali danas je vreme da se vratimo.

žarko

pre 10 godina

Srbija je svojim geografskim položajem, kulturnim opredeljenjem i uvažavanjem slobodarskih vrednosti dostojan član evropske porodice naroda, a današnjim činom to i formalizuje svojim žrtvama u čast! - mislim da to bolje opisuje današnji čin jer žrtve nisu cena sa koju plaćamo Evropu, nego su svetinja koja nas obavezuje na slobodarsku pravičnost i progres sa ponosom i dostojanstvom.

Bacvanin

pre 10 godina

Haha, pa Vi ste bili u vladi 99'. Vasim postupcima je zemlja i dovedena da ima tolike zrtve, mada lako je bilo Vama slati tudju decu u rovove po celoj jugi, dok su vasa deca "nosila gajbice".

Darko

pre 10 godina

Mi smo odavno zaslužili da budemo deo EU, ali uvek su se postavljali neki novi uslovi. Nadam se da je sa tim gotovo i da ćemo 2020. godine postati punopravna članica.

USA

pre 10 godina

Srbija treba da bude EU ako misli da udje u EU na zalost danas Srbija vise lici na Plemensku Zajednicu ( bez osnovnih prava, zakona, drzave, zastite gradjana i posla ) nego na Uredjenu Drzavu koja se nalazi u Evropi.

Darko La

pre 10 godina

Tako je predsedniče. Zaslužili smo početak pregovora i ne samo to, zaslužili smo da budemo do sada i punopravna članica, ali dobro ide se ka tamo i sve čestitke Vama i Vladi na svemu urađenom do sada.

Ladislav

pre 10 godina

Da , tako je . Nego hajde da sada zasluzimo mesto u svetu zalaganjem , znanjem i civilizovanoscu a ne demagogijom i upiranjem prstom u krivce.

Komazec

pre 10 godina

Polako dolazi vreme da se u Srbiji zivi normalno kao u svim zemlajam EU. Veliki posao je uradjen u potekle dve godine na planu evrointegracija i nadam se skorom uslasku!

Ko to tamo peva

pre 10 godina

Predsednik bolje da cuti.
Kao prvo, takav kriterij nikada niti je postojao niti je bio cilj EU. Nemacka i Francuska nekada krvno zaracene strane su dva glavna osnivaca.
Kao drugo, ti nisi taj koji ce licitirati niti istoriju niti zrtve.

herkules s

pre 10 godina

za poslednjih godinu dana temelji za celokupan sistem su postavljeni, ukoliko se reforme nastave sprovoditi ovim tempom, Srbija ce sigurno 2020.godine postati ponopravan clan EU

zoran

pre 10 godina

Što tako nisi govorio početkom devedesetih nego si pominjao Karlovac-Karlobag... zarđale viljuške i ostale gluposti...
Da niste zaluđivali narod i ovde i onaj preko Drine, sada bi Slovenci igrali Moravac, Hrvati Čačak a Aljbanjerosi Užičko kolo. Ovako ste nas, svojim nakaradnim stavovima unazadili 100 godina.

zoran

pre 10 godina

Što tako nisi govorio početkom devedesetih nego si pominjao Karlovac-Karlobag... zarđale viljuške i ostale gluposti...
Da niste zaluđivali narod i ovde i onaj preko Drine, sada bi Slovenci igrali Moravac, Hrvati Čačak a Aljbanjerosi Užičko kolo. Ovako ste nas, svojim nakaradnim stavovima unazadili 100 godina.

Pedja

pre 10 godina

Prafraziram preCednika,
pre par godina je rekao
" Srbija ce biti rupa u Evropskom cilimu".
Tako nekako,
no sustinu recenice ko hoce da shvati,
shvatice.

USA

pre 10 godina

Srbija treba da bude EU ako misli da udje u EU na zalost danas Srbija vise lici na Plemensku Zajednicu ( bez osnovnih prava, zakona, drzave, zastite gradjana i posla ) nego na Uredjenu Drzavu koja se nalazi u Evropi.

Ko to tamo peva

pre 10 godina

Predsednik bolje da cuti.
Kao prvo, takav kriterij nikada niti je postojao niti je bio cilj EU. Nemacka i Francuska nekada krvno zaracene strane su dva glavna osnivaca.
Kao drugo, ti nisi taj koji ce licitirati niti istoriju niti zrtve.

Vanja

pre 10 godina

Da nije bilo radikala i njima sličnih, pregovarali bi još 1991.

Ovaj slučajni predsednik da nam se izvini što tek sad počinjemo pregovore.

Bacvanin

pre 10 godina

Haha, pa Vi ste bili u vladi 99'. Vasim postupcima je zemlja i dovedena da ima tolike zrtve, mada lako je bilo Vama slati tudju decu u rovove po celoj jugi, dok su vasa deca "nosila gajbice".

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Karlobag, bas smo zasluzili ulazak u EU zrtvama u Srebrenici!
Pileci mozgovi i pojedini idioti podrzavaju tu pricu, svi ostali ostali sigurno ne!
Sram te bilo.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Nikolić: "Srbija je svojom istorijom, svojim žrtvama, zaslužila da bude prihvaćena kao deo Evrope.

Samo neko u cijoj glavi vlada "mrkli mrak" moze izjaviti ovako nesto !
Srbija kroz citavu svoju istoriju SAMU SEBE nije NIKADA "prihvatila" kao deo Evrope nego je samu sebe "prihvatila" kao "Rusku Guberniju" koja se protivila Evropi i stitila interese Rusije na ovim prostorima i zasto bi je kao takvu bilo ko u Evropi "prihvatio" kao deo Evrope ?
Srbija po prvi put u svojoj istoriji "prihvata" da je DEO Evrope a ne AZIJE !

Марина

pre 10 godina

Николић је управу, толико муче, патње, време је да се у Србији живи нормалним животом.

Miodrag Stojadinović

pre 10 godina

Taj čovek(Nikolić),koga je moj glupavi srpski narod izabrao za "precednika",ne bi trebalo da se javlja uopšte,ni sa kakvim saopštenjima u vezi bilo kakvog napretka u evro integracijama.Zahvaljujući njemu,najviše,pošto je on Srbin(Šešelj je "bosanac",kako on reče onomad),mi smo,em ratovali,dobili sankcije,imali inflaciju,bili bombardovani i na kraju bili na margini kulturnog i racionalnog sveta,i on se sad setio da priča nešto o našim žrtvama,koje su nastradale zahvaljujući njemu i sličnima!Medjutim,od njega i Vučića me ništa ne iznenadjuje,iznenadjuju me ljudi koji za njih glasaju!Treba da ih bude sramota šta su izborom SM,Šešelja,Nikolića,Vučiča,dozvolili da propadne i Jugoslavija i Sbrbija!Ne bi mogao Tudjman da se odvoji,da je Sloba,kao Kučan,raspisao višestranačke izbore,ukinuo komunizam,a on glasao za demokrate!Kao najpopularniji,imao bi podršku gradjana,pa bi bio predsednik,a Jugoslavija bi ušla u EU,pa ne bi bilo sveg zla koje nas je snašlo,niti raspada države!Ove "srpske" patriJote se neće sa ovim složiti,jer misle da tako čuvaju svoj obraz koji su ukaljali glasajući za komuniste i radikale.Sad su ponovo glasali za reciklirane radikale,a to je Nikolićev i Vučićev SNS.

jovan

pre 10 godina

Možemo da mu se smejemo, zovemo ga:"preCednik", koliko god hoćemo, pominjemo 90-te i žrtve ratova, ali gospodo, pregovore nisu počeli ni Milošević,Koštunica, a kamo li Tadić, počeo je Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić. Jedimo se koliko hoćemo, ali tako je..

Darko

pre 10 godina

Mi smo odavno zaslužili da budemo deo EU, ali uvek su se postavljali neki novi uslovi. Nadam se da je sa tim gotovo i da ćemo 2020. godine postati punopravna članica.

aleksis

pre 10 godina

Mi smo država koja ima svoju dugu istoriju u Evropi. malo smo prethodnih godina skrenuli sa evropskog puta ali danas je vreme da se vratimo.

Komazec

pre 10 godina

Polako dolazi vreme da se u Srbiji zivi normalno kao u svim zemlajam EU. Veliki posao je uradjen u potekle dve godine na planu evrointegracija i nadam se skorom uslasku!

Avangarda

pre 10 godina

Svakako je ovo veliki dan za Srbiju, i početak pregovora nam mora biti vetar u ledja da nastavimo da modernizujemo državu. Od nas samih zavisi sada tempo kojim ćemo se kretati i ovakvu šansu sada ne smemo ispustiti.

Doca

pre 10 godina

Logično i konačno, da budemo i zvanično deo nečega, čega po svemu i jesmo, samo što se do sada to uporno odbijalo i na sve moguće načine sprečavalo.

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo principijelno. Ti nisi onaj koji je na "stiropolu" štrajkovao za "rupu na evropskom tepihu". Ti si neki drugi. I ko slučajno pomene zarđalu kašiku ili najavu ubistva Premijera, potpredsednikovanje u Miloševićevoj Vladi za vreme bombardovanja, veličanje Šešelja, sigurnu kuću za Mladića, "nije mi žao Ćuruvije" itd, itd... taj je sigurno veliki izdajnik.
Radikali, prodali ste sve zašta ste svoje "obožavaoce" terali u ratove po SFRJ. Osim stare bele tehnike, grobova po jendecima i bedževa sa Šešeljem ništa vam nije ostalo od radikalske politike iz bivše Jugoslavije.
Sad tvitujte o ljudskim pravima, demokratiji i EU.

Ilija

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto, sve cestitke vladi Srbije da borbi, a posebno narodu Srbije kome ce EU nadamo se doneti samo dobro.

herkules s

pre 10 godina

za poslednjih godinu dana temelji za celokupan sistem su postavljeni, ukoliko se reforme nastave sprovoditi ovim tempom, Srbija ce sigurno 2020.godine postati ponopravan clan EU

Milena Kojic

pre 10 godina

Nastaviti sa sprovodjenjem zapocetih reformi i uporedo sa tim, pregovorima priblizavati se ka EU. U poslednjih godinu dana mnogo je uradjeno i tim tempom treba nastaviti a dobro je sto imamo ozbiljnih politicara koji su sposobni da nas vode, kao sto je primer sa vicepremijerom.

žarko

pre 10 godina

Srbija je svojim geografskim položajem, kulturnim opredeljenjem i uvažavanjem slobodarskih vrednosti dostojan član evropske porodice naroda, a današnjim činom to i formalizuje svojim žrtvama u čast! - mislim da to bolje opisuje današnji čin jer žrtve nisu cena sa koju plaćamo Evropu, nego su svetinja koja nas obavezuje na slobodarsku pravičnost i progres sa ponosom i dostojanstvom.

Darko La

pre 10 godina

Tako je predsedniče. Zaslužili smo početak pregovora i ne samo to, zaslužili smo da budemo do sada i punopravna članica, ali dobro ide se ka tamo i sve čestitke Vama i Vladi na svemu urađenom do sada.

pistolato

pre 10 godina

U pravu je Nikolic i to odavno pre, mi smo sve uslove vezane za Hag ispunili a Hrvatska je svoje zlocince uz pomoc odredjenih Evropskih zemalja nekako "zabasurila" pa tako oni udjose u EU pre nas.

herkules s

pre 10 godina

Zvaničan početak pregovora o pristupanju Srbije Evropskoj Uniji je najvažniji istorijski događaj za Srbiju od Drugog svetskog rata.Mi ovaj dan nismo dobili, nego smo ga zaslužili, jer smo,kao drzava, posvećeno 18 meseci radili.

moodo

pre 10 godina

Kazu neki da su pregovore poceli Vucic i Nikolic.Pa,da se nisu toliko bunili i busali dok su bili opozicija i sve na vlasti nazivali izdajnicima,davno bismo mi bili Evropa.Do ovoga je doslo tek kada su i njih Evropa i Amerika primorali,a opoziciji je to naravno bio cilj odavno.Zbog toga se niko od njih i ne buni mnogo,jer oni za razliku od sadasnje vlasti znaju sta to znaci i sta treba da znaci.A ovi sto su se jednog dana probudili i kazali "od danas ja nisam Zika,nego cu da budem Pera" ,ne samo da ne znaju,nego nikad nece ni saznati i shvatiti sta Evropa u stvari znaci,a da to nije geografski.A narod neka glasa za njih.

Ladislav

pre 10 godina

Da , tako je . Nego hajde da sada zasluzimo mesto u svetu zalaganjem , znanjem i civilizovanoscu a ne demagogijom i upiranjem prstom u krivce.

Bata Nis

pre 10 godina

Zasto neko ne skrene paznju ovom coveku kad sta treba da kaze.Prigodne bi reci bile o buducnosti u EU a ne o zrtvama koje je svaki narod u EU na svoj nacin ugradio i podneo.A Srbija bi zasluzila clanstvo u EU mnogo ranije da nije Tomislav Nikolic 90tih sledio seseljevsku politiku.

radica

pre 10 godina

Ko ima problem sa probavom i redovnom stolicom neka pokuša da pročita aktuelni članak, te tako odčepi (pokrene) usnulu čakru.
Zamislite Brus Vejnov sobar nam pričao o.....
Uživajte u probavi, za ostalo vreme će uraditi svoje

Bane

pre 10 godina

@jovan....a da li će vođa biti i tad,kad uđemo u EU...videćemo,devedesetih su bili protiv Evrope,a mi smo bili njihove (SRS) žrtve,i danas kunem Šešelja i želim mu brz povratak,ali u sanduku.......

Petar

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto...
(Ilija, 21. januar 2014 13:00)
Jadni smo ako je potrebno iz INATA svima postizati uspehe a ne iz racionalnog razmišljanja I svog interesa. Dokle taj inat I primitivizam u narodu?

Goran

pre 10 godina

Kažu da istoriju pišu pobednici, a ja bih rekao da je pišu pismeni. Sudeći po nekim komentarima, teško ćemo mi napisati i delić istorije.

POSAO I EU

pre 10 godina

Kome treba EU? Zbog EU propada Italija, vec propale Rumunija i Bugarska a da ne pominjem Grcku. Pa bre dokle neko da nam soli pamet i da nas uslovljavaju treba ovako, treba onako. Jel smo mi mutavi toliko da sami to uradimo i stavimo stvari na svoje mesto. Ma meni ne treba uopste EU, sta, da dodju strani investitori da kao uloze neke pare u industriju a da dobiju od Vlade beneficije takve da na kraju ispadne da radnik radi za 30.000 i da na kraju nasa deca otplaciju taj kredit.Pa jel ka tome
tezimo, da budemo neciji robovi! Umesto da posle fakulteta svakog studenta ceka posao ispada da nam niko ne garantuje bolju buducnost ovde, a jos gore sa EU.
Budimo realni.....

propuštene šanse

pre 10 godina

Predsednik verovatno misli na nas koji smo zrtve pogubne politike vođene više od 20 godina i od strane pozicije i od strane opozicije i naravno Zorana Đinđića.

Mile trbuhozborac

pre 10 godina

Odavno bi mi bili medju iole normalnim drzavama da nije bilo vas i vasih kompanjona, ratnih huskaca i profitera, gospidine cetnicki vojvodo

borovnica

pre 10 godina

Da ste uzimali kredite i da ulazete u sisteme za zalivanje i protiv nepogoda i da iskoristimo makar pola sto imamo zaradili bismo 20-30milijardi Eur i sami bi nas vukli u Eu. Ovako im trebamo kolko i marsovcima. Da napomenem,Holandija zaradjuje 40milijardi Eur na god.nivou a ima manju obradivu povr.od Srbije

Бојан Илић

pre 10 godina

Kašika!
Мислиш на ону подметачину Наташе Кандић за коју је морала да исплати Николићу 300 000 динара?!?
Еееее....:-)

roger

pre 10 godina

Mi jesmo na Evropskom kontinentu, ali smo od Eu MNOGO udaljeni. Ovo sto predsednik govori ne mogu ni da komentarisem. Gde su radna mesta, fabrike,razvoj zemlje. Kada to zavrsimo, a nikada necemo, EU nam nece ni trebati. Koji put gledamo makete i slusamoo dolasku Mercedesa. Dakle SVAKA vlada ista.

Miki BG

pre 10 godina

Istina je da je naš narod dao velike žrtve, ali se to ne meri pri ulasku u EU. Primarni su elementi demokratskih, civilizovanih normi u funkcionisanju države i njeni ekonomski reusrsi, uključujući i ljudske...

SAMO KAZEM

pre 10 godina

kojim zrtvama komshija??? Hladnjacama ili sa decom pande koje ste poubijali sami??sada sumnjam da set i dzake u kragujevcu za vreme rata sami streljali samo da nemce cinite agresorom sram vas bio...i ti spominjes zrtve...ma da se ja pitam znao bih ja gdje je tebi mesto..

Masinac

pre 10 godina

Zrtvama zasluzili a zrtava ne bi ni bilo da nas isti ti ljudi iz EU nisu bombardovali i ubijali nase ljude. Za sta su se ti ljudi zrtvovali kad mi idemo tacno tamo gde nas velike cike i zele od pocetka. Razmisljajte svojom glavom, pustite medije.

brojgel

pre 10 godina

Zalosno je sto smo zrtvama morali da placamo ovo sto smo postigli danas. Nadam se da je ovo danas pocetak veceg nivoa svesti i politicke odgovrnosti za buduce izazove.

mario

pre 10 godina

(Miodrag Stojadinović, 21. januar 2014 14:09) Nije se Tuđman odvajao već su tu odluku donijeli građani RH na referendumu, a ti građani su konačno htjeli svoju državu i dosta im je bilo one propale države...
A što se tiče vašeg predsjednika vi ste ga birali, a to sve govori...
Kao što PPV kaže da je pogriješio, a sada je eto kao progledao...

terza

pre 10 godina

Uvek su svi bili nepravedni prema Srbiji, ali Srbija se izborila da i ona postane punopravni clan Evropske Unije.Trnovit je to put bio, prepun prepreka i zamki ali nekako izadjosmo na kraju kao pobednici, cestitam SRBIJI.

Kosta

pre 10 godina

Dosta je vremena i truda uloženo da bi se stiglo i do ove tačke na kojoj smo sada, treba nastaviti sa istom upornošću i krajnji rezultat biće povoljan po nas.

zorana vasovic

pre 10 godina

Sve cestitke Predsedniku Tomislavu Nikolicu i Aleksandru Vucicu na radu zalaganju i trudu da ovu zemlju pomere korak dalje idemo napred jos bolje i naprednije
Svi bi trebi da slave ovaj dan i da budu srecni a ne da sede tu i pisu diktirane komentare od onoh koji za proslih 12 godina nisu nista ali bas nista uradili sem sto su ....da ne kvarim ovaj komentar i dan

Nebojša sa Zvezdare

pre 10 godina

Srbija je oduvek Evropski i slobodarski narod koji su mnogi pokušali da pokore vekovima ali nisu uspeli. Tako da neće ni ovaj put tačnije i ovaj pokušaj otimanja Srpske zemlje i pokušaj pokoravanja modernim sredstvima,proći.

Бојан Илић

pre 10 godina

А коментатори као и обично на овакве вести безидејно лупетање...
Фолиранти, лажни душебрижници и остала боранија....:-*!
Чему толика жуч од стране IN gradjana?!
Па зар није ово био циљ?!
Или боли што је то бивши радикал?!
Па и Мићуновић и Драшковић су бивше комуњаре, па ником ништа?!
Ееее моји Јевропљани...

milivoje7

pre 10 godina

Jelo je najukusnije nakon što se dobro ogladni, voda je najpitkija nakon što se dobro ožedni, san je najbolji nakon velikog umora, uspeh je najslađi nakon žrtve i odricanja.

Sportista

pre 10 godina

Lepo receno istorijom i zrtvama, nasa zemlja za razliku od svih ostalih u okruzenju ima najbujniju istoriju, sta se sve nije desavalo, a o zrtvama da i ne govorim, one su ruzna i tuzna posledica te istorije.Ali polako stigosmo mi u Evropu i to na velika vrata.

Hestija

pre 10 godina

Srbija i treba da uđe u EU.Srbija nije ratovala da bi ušla u EU, nego je ratovala što je na vlasti imala Slobodana Miloševića koji je mislio da Srbija može pobediti vele sile, niko nije kriv za takvo vođenje politike Slobodana Miloševića. Radikali jesu bili tada u vladi, ali su videli da ne mogu da promene situaciju u Srbiji, jer Milošević nije hteo nikog da sluša. Vlada je postojala samo na papiru. Nažalost žrtve jesu pale u Slobino vreme, Srbija napokon na vlasti ima reformiste sposobne političare koji će uvesti zakone EU, koje će Srbiju ekonomski ojačati. Borba protiv kriminala i korupcije zadaje veliki udarac politički protovnicima, a EU pruža šansu naprednjacima da mogu sami da formiraju vlast. Građani žele da se borba protiv sprovede do kraja, da se brže i bolje donose odluke i sprovedu reforme. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

Firuze

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.

Živana

pre 10 godina

Za tu Srbiju u Evropi, treba i njeni građani nešto da urade. Poznati smo kao vredni radnici kad smo gastarbajteri. Dajte malo truda i elana i kad ste kod kuće, u svojoj državi!

Podrška

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

Stav

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

рајко

pre 10 godina

ма баш европу брига за наше жртве....само радом можемо заслужити место у еу

Dimitrije1

pre 10 godina

Svoju bolnu istoriju Srbija nikada nece zaboraviti, ali zato sada kada je na dobrom putu ka clanstvu EU pred nama je bolja i vedrija buducnost I tzato sve pohvale SNS-u!

renata

pre 10 godina

Stvarno je Srbija mnogo toga se odrekla i mnogo toga zrtvovala zarad EU,i mislim da je Evropa videla to i da veoma ceni sve sto smo uradili do sada,te zato i pocinju ovi pregovori oko ulaska u EU.

Srbin100%

pre 10 godina

Mi smo se oduvek kao nacija definisali i deklarisali kao ponosni pripadnici evropskog kontinenta i uspeli smo u proslosti a verujem da cemo i u buducnosti da damo svoj doprinos univerzalnim moralnim nacelima kojim treba da tezimo kad drzava i drustvo

Dana

pre 10 godina

Ako se osvrnemo i pogledamo put kuda smo prošli onda smo više nego zaslužili da konačno i Srbija postane članica EU. Naravno da predstoji još dosta posla oko usaglašavanja raznih poglavlja ali smo optimisti da če se sve to završiti na najbolji način.

Nikola

pre 10 godina

Nazalost slazem se sa Nikolicem, kazem na zalost jer je Srbija na tezi nacin dosla do ovg napredka svojim pozrtvovanjem a ne kao vecina drzava koje su do ovoga takoreci lagano dosle. Definitivno je ovo dobra vest jer se vidi da Srbija, i ako ne trenutno u dobroj situaciji,ide napred i ima napredak jer EU sigurno ne bi dozvolila da Srbija udje u fazu pregovora ako nije ispunila zahtevne kriterijume...sto se moglo videti i ranije kada su nam politicari iz predhodnih vlasti obecavali ulazak u EU do 2010 a nismo ni pregovore dobili do tada.

Krsta

pre 10 godina

Ako smo dočekali datum početka pregovora, onda ćemo dočekati i kraj pregovora za pristupanje Srbije EU. Pregovorima smo kako vidim ozbiljno pristupili, obzirom da putujemo sa delegacijom, koja se bavi različitim oblastima.

Sany

pre 10 godina

Nadamo se da je pocetak pregovora sa EU jedan korak napred za Srbiju i nadamo se pocetak promena kako u spoljasnjoj tako i u unutrasnjoj politici

Koso

pre 10 godina

Dugo vođeni pregovori u Briselu su doprineli da počenom ozbiljnije da vodimo pregovore sa EU. Ovim pregovorima treba konačno da se pokrenu značajna pitanja, kao što su izvoz i uvoz nove tehnologije, poljoprivredne proizvodnje i ostale koja nisu dosada nisu razmtrane.

Srbija u EU 2025g

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.
(Firuze, 21. januar 2014 20:39)

Strašna vam je istorija i država, u 15 godina promjenili 3 naziva, zastave i himne koju još niti danas ne znate napamet, isina, tu vam gledamo u leđa, kao što vi gledate nama u apsolutno svemu ostalom.

novica952

pre 10 godina

Sigurno je da je poruka koju je naš predsednik Nikolić napisao na drštvenoj mreži tviter važna i pokazuje naše razmišljanje o tako važnom datumu koji se desio danas i koji je Srbija svakako i ranije zaslužila da nije bilo raznih spoticanja na njenu putu ka EU integracijama.Nesporno je Srbija i svojim žrtvama u bukavalnom smislu zaslužila da dobije ovaj datum, zaslužila ne malim odricanjem i činjenjem nekih stvari i na sopstvenu štetu i protiv srpskih interesa da bi se država što više približila EU i snadardima koji važe u ovoj zajednici.I to ne samo radi EU nego zbog boljitka po građane koji nosi članstvo u EU i koje Srbija očekuje da oseti u narednom periodu.

Party time!

pre 10 godina

Do kraja pregovora Srbija bi trebalo da razradi i uspostavi prosečno evropski sistem društvenog vladanja, stvaranja i raspolaganja viškom vrednosti. Srbija je bila skrajnuta i bila je godinama inficirana mnogim devijacijama. Srbija vođena SNS-om i Vučićem na čelu, do tada treba da ozdravi, da bude evropska država u punom kapacitetu, ali i sa svojim celovitim identitetom. Po svim svojim društvenim vrednostima i sadašnjim i istorijskim, Srbija to zaslužuje.

zoran

pre 10 godina

Što tako nisi govorio početkom devedesetih nego si pominjao Karlovac-Karlobag... zarđale viljuške i ostale gluposti...
Da niste zaluđivali narod i ovde i onaj preko Drine, sada bi Slovenci igrali Moravac, Hrvati Čačak a Aljbanjerosi Užičko kolo. Ovako ste nas, svojim nakaradnim stavovima unazadili 100 godina.

Марина

pre 10 godina

Николић је управу, толико муче, патње, време је да се у Србији живи нормалним животом.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Nikolić: "Srbija je svojom istorijom, svojim žrtvama, zaslužila da bude prihvaćena kao deo Evrope.

Samo neko u cijoj glavi vlada "mrkli mrak" moze izjaviti ovako nesto !
Srbija kroz citavu svoju istoriju SAMU SEBE nije NIKADA "prihvatila" kao deo Evrope nego je samu sebe "prihvatila" kao "Rusku Guberniju" koja se protivila Evropi i stitila interese Rusije na ovim prostorima i zasto bi je kao takvu bilo ko u Evropi "prihvatio" kao deo Evrope ?
Srbija po prvi put u svojoj istoriji "prihvata" da je DEO Evrope a ne AZIJE !

Darko

pre 10 godina

Mi smo odavno zaslužili da budemo deo EU, ali uvek su se postavljali neki novi uslovi. Nadam se da je sa tim gotovo i da ćemo 2020. godine postati punopravna članica.

Бојан Илић

pre 10 godina

Kašika!
Мислиш на ону подметачину Наташе Кандић за коју је морала да исплати Николићу 300 000 динара?!?
Еееее....:-)

jovan

pre 10 godina

Možemo da mu se smejemo, zovemo ga:"preCednik", koliko god hoćemo, pominjemo 90-te i žrtve ratova, ali gospodo, pregovore nisu počeli ni Milošević,Koštunica, a kamo li Tadić, počeo je Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić. Jedimo se koliko hoćemo, ali tako je..

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Karlobag, bas smo zasluzili ulazak u EU zrtvama u Srebrenici!
Pileci mozgovi i pojedini idioti podrzavaju tu pricu, svi ostali ostali sigurno ne!
Sram te bilo.

Pedja

pre 10 godina

Prafraziram preCednika,
pre par godina je rekao
" Srbija ce biti rupa u Evropskom cilimu".
Tako nekako,
no sustinu recenice ko hoce da shvati,
shvatice.

Vanja

pre 10 godina

Da nije bilo radikala i njima sličnih, pregovarali bi još 1991.

Ovaj slučajni predsednik da nam se izvini što tek sad počinjemo pregovore.

Masinac

pre 10 godina

Zrtvama zasluzili a zrtava ne bi ni bilo da nas isti ti ljudi iz EU nisu bombardovali i ubijali nase ljude. Za sta su se ti ljudi zrtvovali kad mi idemo tacno tamo gde nas velike cike i zele od pocetka. Razmisljajte svojom glavom, pustite medije.

Ladislav

pre 10 godina

Da , tako je . Nego hajde da sada zasluzimo mesto u svetu zalaganjem , znanjem i civilizovanoscu a ne demagogijom i upiranjem prstom u krivce.

Bacvanin

pre 10 godina

Haha, pa Vi ste bili u vladi 99'. Vasim postupcima je zemlja i dovedena da ima tolike zrtve, mada lako je bilo Vama slati tudju decu u rovove po celoj jugi, dok su vasa deca "nosila gajbice".

Ko to tamo peva

pre 10 godina

Predsednik bolje da cuti.
Kao prvo, takav kriterij nikada niti je postojao niti je bio cilj EU. Nemacka i Francuska nekada krvno zaracene strane su dva glavna osnivaca.
Kao drugo, ti nisi taj koji ce licitirati niti istoriju niti zrtve.

propuštene šanse

pre 10 godina

Predsednik verovatno misli na nas koji smo zrtve pogubne politike vođene više od 20 godina i od strane pozicije i od strane opozicije i naravno Zorana Đinđića.

pistolato

pre 10 godina

U pravu je Nikolic i to odavno pre, mi smo sve uslove vezane za Hag ispunili a Hrvatska je svoje zlocince uz pomoc odredjenih Evropskih zemalja nekako "zabasurila" pa tako oni udjose u EU pre nas.

aleksis

pre 10 godina

Mi smo država koja ima svoju dugu istoriju u Evropi. malo smo prethodnih godina skrenuli sa evropskog puta ali danas je vreme da se vratimo.

Bane

pre 10 godina

@jovan....a da li će vođa biti i tad,kad uđemo u EU...videćemo,devedesetih su bili protiv Evrope,a mi smo bili njihove (SRS) žrtve,i danas kunem Šešelja i želim mu brz povratak,ali u sanduku.......

Goran

pre 10 godina

Kažu da istoriju pišu pobednici, a ja bih rekao da je pišu pismeni. Sudeći po nekim komentarima, teško ćemo mi napisati i delić istorije.

Komazec

pre 10 godina

Polako dolazi vreme da se u Srbiji zivi normalno kao u svim zemlajam EU. Veliki posao je uradjen u potekle dve godine na planu evrointegracija i nadam se skorom uslasku!

terza

pre 10 godina

Uvek su svi bili nepravedni prema Srbiji, ali Srbija se izborila da i ona postane punopravni clan Evropske Unije.Trnovit je to put bio, prepun prepreka i zamki ali nekako izadjosmo na kraju kao pobednici, cestitam SRBIJI.

herkules s

pre 10 godina

za poslednjih godinu dana temelji za celokupan sistem su postavljeni, ukoliko se reforme nastave sprovoditi ovim tempom, Srbija ce sigurno 2020.godine postati ponopravan clan EU

Darko La

pre 10 godina

Tako je predsedniče. Zaslužili smo početak pregovora i ne samo to, zaslužili smo da budemo do sada i punopravna članica, ali dobro ide se ka tamo i sve čestitke Vama i Vladi na svemu urađenom do sada.

Ilija

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto, sve cestitke vladi Srbije da borbi, a posebno narodu Srbije kome ce EU nadamo se doneti samo dobro.

zorana vasovic

pre 10 godina

Sve cestitke Predsedniku Tomislavu Nikolicu i Aleksandru Vucicu na radu zalaganju i trudu da ovu zemlju pomere korak dalje idemo napred jos bolje i naprednije
Svi bi trebi da slave ovaj dan i da budu srecni a ne da sede tu i pisu diktirane komentare od onoh koji za proslih 12 godina nisu nista ali bas nista uradili sem sto su ....da ne kvarim ovaj komentar i dan

žarko

pre 10 godina

Srbija je svojim geografskim položajem, kulturnim opredeljenjem i uvažavanjem slobodarskih vrednosti dostojan član evropske porodice naroda, a današnjim činom to i formalizuje svojim žrtvama u čast! - mislim da to bolje opisuje današnji čin jer žrtve nisu cena sa koju plaćamo Evropu, nego su svetinja koja nas obavezuje na slobodarsku pravičnost i progres sa ponosom i dostojanstvom.

Nikola

pre 10 godina

Nazalost slazem se sa Nikolicem, kazem na zalost jer je Srbija na tezi nacin dosla do ovg napredka svojim pozrtvovanjem a ne kao vecina drzava koje su do ovoga takoreci lagano dosle. Definitivno je ovo dobra vest jer se vidi da Srbija, i ako ne trenutno u dobroj situaciji,ide napred i ima napredak jer EU sigurno ne bi dozvolila da Srbija udje u fazu pregovora ako nije ispunila zahtevne kriterijume...sto se moglo videti i ranije kada su nam politicari iz predhodnih vlasti obecavali ulazak u EU do 2010 a nismo ni pregovore dobili do tada.

herkules s

pre 10 godina

Zvaničan početak pregovora o pristupanju Srbije Evropskoj Uniji je najvažniji istorijski događaj za Srbiju od Drugog svetskog rata.Mi ovaj dan nismo dobili, nego smo ga zaslužili, jer smo,kao drzava, posvećeno 18 meseci radili.

Stav

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

Nebojša sa Zvezdare

pre 10 godina

Srbija je oduvek Evropski i slobodarski narod koji su mnogi pokušali da pokore vekovima ali nisu uspeli. Tako da neće ni ovaj put tačnije i ovaj pokušaj otimanja Srpske zemlje i pokušaj pokoravanja modernim sredstvima,proći.

Kosta

pre 10 godina

Dosta je vremena i truda uloženo da bi se stiglo i do ove tačke na kojoj smo sada, treba nastaviti sa istom upornošću i krajnji rezultat biće povoljan po nas.

Бојан Илић

pre 10 godina

А коментатори као и обично на овакве вести безидејно лупетање...
Фолиранти, лажни душебрижници и остала боранија....:-*!
Чему толика жуч од стране IN gradjana?!
Па зар није ово био циљ?!
Или боли што је то бивши радикал?!
Па и Мићуновић и Драшковић су бивше комуњаре, па ником ништа?!
Ееее моји Јевропљани...

brojgel

pre 10 godina

Zalosno je sto smo zrtvama morali da placamo ovo sto smo postigli danas. Nadam se da je ovo danas pocetak veceg nivoa svesti i politicke odgovrnosti za buduce izazove.

Milena Kojic

pre 10 godina

Nastaviti sa sprovodjenjem zapocetih reformi i uporedo sa tim, pregovorima priblizavati se ka EU. U poslednjih godinu dana mnogo je uradjeno i tim tempom treba nastaviti a dobro je sto imamo ozbiljnih politicara koji su sposobni da nas vode, kao sto je primer sa vicepremijerom.

Sportista

pre 10 godina

Lepo receno istorijom i zrtvama, nasa zemlja za razliku od svih ostalih u okruzenju ima najbujniju istoriju, sta se sve nije desavalo, a o zrtvama da i ne govorim, one su ruzna i tuzna posledica te istorije.Ali polako stigosmo mi u Evropu i to na velika vrata.

Doca

pre 10 godina

Logično i konačno, da budemo i zvanično deo nečega, čega po svemu i jesmo, samo što se do sada to uporno odbijalo i na sve moguće načine sprečavalo.

Avangarda

pre 10 godina

Svakako je ovo veliki dan za Srbiju, i početak pregovora nam mora biti vetar u ledja da nastavimo da modernizujemo državu. Od nas samih zavisi sada tempo kojim ćemo se kretati i ovakvu šansu sada ne smemo ispustiti.

Podrška

pre 10 godina

Nek su nam sa srećom započeti pregovori. Želim puno uspeha timu za pristupanje EU. Imali smo bogatu istoriju i jeste nam mesto uz sve ostale članice.

POSAO I EU

pre 10 godina

Kome treba EU? Zbog EU propada Italija, vec propale Rumunija i Bugarska a da ne pominjem Grcku. Pa bre dokle neko da nam soli pamet i da nas uslovljavaju treba ovako, treba onako. Jel smo mi mutavi toliko da sami to uradimo i stavimo stvari na svoje mesto. Ma meni ne treba uopste EU, sta, da dodju strani investitori da kao uloze neke pare u industriju a da dobiju od Vlade beneficije takve da na kraju ispadne da radnik radi za 30.000 i da na kraju nasa deca otplaciju taj kredit.Pa jel ka tome
tezimo, da budemo neciji robovi! Umesto da posle fakulteta svakog studenta ceka posao ispada da nam niko ne garantuje bolju buducnost ovde, a jos gore sa EU.
Budimo realni.....

Firuze

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.

Miki BG

pre 10 godina

Istina je da je naš narod dao velike žrtve, ali se to ne meri pri ulasku u EU. Primarni su elementi demokratskih, civilizovanih normi u funkcionisanju države i njeni ekonomski reusrsi, uključujući i ljudske...

Hestija

pre 10 godina

Srbija i treba da uđe u EU.Srbija nije ratovala da bi ušla u EU, nego je ratovala što je na vlasti imala Slobodana Miloševića koji je mislio da Srbija može pobediti vele sile, niko nije kriv za takvo vođenje politike Slobodana Miloševića. Radikali jesu bili tada u vladi, ali su videli da ne mogu da promene situaciju u Srbiji, jer Milošević nije hteo nikog da sluša. Vlada je postojala samo na papiru. Nažalost žrtve jesu pale u Slobino vreme, Srbija napokon na vlasti ima reformiste sposobne političare koji će uvesti zakone EU, koje će Srbiju ekonomski ojačati. Borba protiv kriminala i korupcije zadaje veliki udarac politički protovnicima, a EU pruža šansu naprednjacima da mogu sami da formiraju vlast. Građani žele da se borba protiv sprovede do kraja, da se brže i bolje donose odluke i sprovedu reforme. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

USA

pre 10 godina

Srbija treba da bude EU ako misli da udje u EU na zalost danas Srbija vise lici na Plemensku Zajednicu ( bez osnovnih prava, zakona, drzave, zastite gradjana i posla ) nego na Uredjenu Drzavu koja se nalazi u Evropi.

renata

pre 10 godina

Stvarno je Srbija mnogo toga se odrekla i mnogo toga zrtvovala zarad EU,i mislim da je Evropa videla to i da veoma ceni sve sto smo uradili do sada,te zato i pocinju ovi pregovori oko ulaska u EU.

Petar

pre 10 godina

Nije bilo lako ali eto u inat svima Srbija se kao i uvek u istoriji izborila za svoje mesto...
(Ilija, 21. januar 2014 13:00)
Jadni smo ako je potrebno iz INATA svima postizati uspehe a ne iz racionalnog razmišljanja I svog interesa. Dokle taj inat I primitivizam u narodu?

Miodrag Stojadinović

pre 10 godina

Taj čovek(Nikolić),koga je moj glupavi srpski narod izabrao za "precednika",ne bi trebalo da se javlja uopšte,ni sa kakvim saopštenjima u vezi bilo kakvog napretka u evro integracijama.Zahvaljujući njemu,najviše,pošto je on Srbin(Šešelj je "bosanac",kako on reče onomad),mi smo,em ratovali,dobili sankcije,imali inflaciju,bili bombardovani i na kraju bili na margini kulturnog i racionalnog sveta,i on se sad setio da priča nešto o našim žrtvama,koje su nastradale zahvaljujući njemu i sličnima!Medjutim,od njega i Vučića me ništa ne iznenadjuje,iznenadjuju me ljudi koji za njih glasaju!Treba da ih bude sramota šta su izborom SM,Šešelja,Nikolića,Vučiča,dozvolili da propadne i Jugoslavija i Sbrbija!Ne bi mogao Tudjman da se odvoji,da je Sloba,kao Kučan,raspisao višestranačke izbore,ukinuo komunizam,a on glasao za demokrate!Kao najpopularniji,imao bi podršku gradjana,pa bi bio predsednik,a Jugoslavija bi ušla u EU,pa ne bi bilo sveg zla koje nas je snašlo,niti raspada države!Ove "srpske" patriJote se neće sa ovim složiti,jer misle da tako čuvaju svoj obraz koji su ukaljali glasajući za komuniste i radikale.Sad su ponovo glasali za reciklirane radikale,a to je Nikolićev i Vučićev SNS.

ProfesorKiksMaler

pre 10 godina

Samo principijelno. Ti nisi onaj koji je na "stiropolu" štrajkovao za "rupu na evropskom tepihu". Ti si neki drugi. I ko slučajno pomene zarđalu kašiku ili najavu ubistva Premijera, potpredsednikovanje u Miloševićevoj Vladi za vreme bombardovanja, veličanje Šešelja, sigurnu kuću za Mladića, "nije mi žao Ćuruvije" itd, itd... taj je sigurno veliki izdajnik.
Radikali, prodali ste sve zašta ste svoje "obožavaoce" terali u ratove po SFRJ. Osim stare bele tehnike, grobova po jendecima i bedževa sa Šešeljem ništa vam nije ostalo od radikalske politike iz bivše Jugoslavije.
Sad tvitujte o ljudskim pravima, demokratiji i EU.

Mile trbuhozborac

pre 10 godina

Odavno bi mi bili medju iole normalnim drzavama da nije bilo vas i vasih kompanjona, ratnih huskaca i profitera, gospidine cetnicki vojvodo

mario

pre 10 godina

(Miodrag Stojadinović, 21. januar 2014 14:09) Nije se Tuđman odvajao već su tu odluku donijeli građani RH na referendumu, a ti građani su konačno htjeli svoju državu i dosta im je bilo one propale države...
A što se tiče vašeg predsjednika vi ste ga birali, a to sve govori...
Kao što PPV kaže da je pogriješio, a sada je eto kao progledao...

Dimitrije1

pre 10 godina

Svoju bolnu istoriju Srbija nikada nece zaboraviti, ali zato sada kada je na dobrom putu ka clanstvu EU pred nama je bolja i vedrija buducnost I tzato sve pohvale SNS-u!

moodo

pre 10 godina

Kazu neki da su pregovore poceli Vucic i Nikolic.Pa,da se nisu toliko bunili i busali dok su bili opozicija i sve na vlasti nazivali izdajnicima,davno bismo mi bili Evropa.Do ovoga je doslo tek kada su i njih Evropa i Amerika primorali,a opoziciji je to naravno bio cilj odavno.Zbog toga se niko od njih i ne buni mnogo,jer oni za razliku od sadasnje vlasti znaju sta to znaci i sta treba da znaci.A ovi sto su se jednog dana probudili i kazali "od danas ja nisam Zika,nego cu da budem Pera" ,ne samo da ne znaju,nego nikad nece ni saznati i shvatiti sta Evropa u stvari znaci,a da to nije geografski.A narod neka glasa za njih.

radica

pre 10 godina

Ko ima problem sa probavom i redovnom stolicom neka pokuša da pročita aktuelni članak, te tako odčepi (pokrene) usnulu čakru.
Zamislite Brus Vejnov sobar nam pričao o.....
Uživajte u probavi, za ostalo vreme će uraditi svoje

SAMO KAZEM

pre 10 godina

kojim zrtvama komshija??? Hladnjacama ili sa decom pande koje ste poubijali sami??sada sumnjam da set i dzake u kragujevcu za vreme rata sami streljali samo da nemce cinite agresorom sram vas bio...i ti spominjes zrtve...ma da se ja pitam znao bih ja gdje je tebi mesto..

milivoje7

pre 10 godina

Jelo je najukusnije nakon što se dobro ogladni, voda je najpitkija nakon što se dobro ožedni, san je najbolji nakon velikog umora, uspeh je najslađi nakon žrtve i odricanja.

Srbin100%

pre 10 godina

Mi smo se oduvek kao nacija definisali i deklarisali kao ponosni pripadnici evropskog kontinenta i uspeli smo u proslosti a verujem da cemo i u buducnosti da damo svoj doprinos univerzalnim moralnim nacelima kojim treba da tezimo kad drzava i drustvo

Krsta

pre 10 godina

Ako smo dočekali datum početka pregovora, onda ćemo dočekati i kraj pregovora za pristupanje Srbije EU. Pregovorima smo kako vidim ozbiljno pristupili, obzirom da putujemo sa delegacijom, koja se bavi različitim oblastima.

Sany

pre 10 godina

Nadamo se da je pocetak pregovora sa EU jedan korak napred za Srbiju i nadamo se pocetak promena kako u spoljasnjoj tako i u unutrasnjoj politici

Dana

pre 10 godina

Ako se osvrnemo i pogledamo put kuda smo prošli onda smo više nego zaslužili da konačno i Srbija postane članica EU. Naravno da predstoji još dosta posla oko usaglašavanja raznih poglavlja ali smo optimisti da če se sve to završiti na najbolji način.

borovnica

pre 10 godina

Da ste uzimali kredite i da ulazete u sisteme za zalivanje i protiv nepogoda i da iskoristimo makar pola sto imamo zaradili bismo 20-30milijardi Eur i sami bi nas vukli u Eu. Ovako im trebamo kolko i marsovcima. Da napomenem,Holandija zaradjuje 40milijardi Eur na god.nivou a ima manju obradivu povr.od Srbije

roger

pre 10 godina

Mi jesmo na Evropskom kontinentu, ali smo od Eu MNOGO udaljeni. Ovo sto predsednik govori ne mogu ni da komentarisem. Gde su radna mesta, fabrike,razvoj zemlje. Kada to zavrsimo, a nikada necemo, EU nam nece ni trebati. Koji put gledamo makete i slusamoo dolasku Mercedesa. Dakle SVAKA vlada ista.

Koso

pre 10 godina

Dugo vođeni pregovori u Briselu su doprineli da počenom ozbiljnije da vodimo pregovore sa EU. Ovim pregovorima treba konačno da se pokrenu značajna pitanja, kao što su izvoz i uvoz nove tehnologije, poljoprivredne proizvodnje i ostale koja nisu dosada nisu razmtrane.

Srbija u EU 2025g

pre 10 godina

Da je bilo neke pravde kao sto nije, mi bi usli u EU pre hrvata,ali dobro imaju oni jos dosta godina da kaskaju za nama kao drzavom, jer posedujemo ono sto oni nikad nece imati, istoriju.
(Firuze, 21. januar 2014 20:39)

Strašna vam je istorija i država, u 15 godina promjenili 3 naziva, zastave i himne koju još niti danas ne znate napamet, isina, tu vam gledamo u leđa, kao što vi gledate nama u apsolutno svemu ostalom.

Bata Nis

pre 10 godina

Zasto neko ne skrene paznju ovom coveku kad sta treba da kaze.Prigodne bi reci bile o buducnosti u EU a ne o zrtvama koje je svaki narod u EU na svoj nacin ugradio i podneo.A Srbija bi zasluzila clanstvo u EU mnogo ranije da nije Tomislav Nikolic 90tih sledio seseljevsku politiku.

рајко

pre 10 godina

ма баш европу брига за наше жртве....само радом можемо заслужити место у еу

Živana

pre 10 godina

Za tu Srbiju u Evropi, treba i njeni građani nešto da urade. Poznati smo kao vredni radnici kad smo gastarbajteri. Dajte malo truda i elana i kad ste kod kuće, u svojoj državi!

novica952

pre 10 godina

Sigurno je da je poruka koju je naš predsednik Nikolić napisao na drštvenoj mreži tviter važna i pokazuje naše razmišljanje o tako važnom datumu koji se desio danas i koji je Srbija svakako i ranije zaslužila da nije bilo raznih spoticanja na njenu putu ka EU integracijama.Nesporno je Srbija i svojim žrtvama u bukavalnom smislu zaslužila da dobije ovaj datum, zaslužila ne malim odricanjem i činjenjem nekih stvari i na sopstvenu štetu i protiv srpskih interesa da bi se država što više približila EU i snadardima koji važe u ovoj zajednici.I to ne samo radi EU nego zbog boljitka po građane koji nosi članstvo u EU i koje Srbija očekuje da oseti u narednom periodu.

Party time!

pre 10 godina

Do kraja pregovora Srbija bi trebalo da razradi i uspostavi prosečno evropski sistem društvenog vladanja, stvaranja i raspolaganja viškom vrednosti. Srbija je bila skrajnuta i bila je godinama inficirana mnogim devijacijama. Srbija vođena SNS-om i Vučićem na čelu, do tada treba da ozdravi, da bude evropska država u punom kapacitetu, ali i sa svojim celovitim identitetom. Po svim svojim društvenim vrednostima i sadašnjim i istorijskim, Srbija to zaslužuje.