Otvoreno pismo Tasovcu

Otvoreno pismo Ivanu Tasovcu, ministru kulture i informisanja Vlade Srbije

Slaviša Lekić
Pošaljite komentar
  1. U pravu su, ali su spomenuli neka imena koja su sama htela da dospeju u tabloide, jer su takve osobe, npr. B. Srbljanovic, a sa druge strane potpisnika peticije bi trebalo da bude mnogo vise i to iz vaznijih ustanova.
    (venecijanka, 26. decembar 2013 09:31)

    Kada se koristi termin "funkcionalno nepismen" odnosi se upravo na to da tehnički imate znanje, dakle "umem da pročitam tekst", ali ne možete da to i primenite, odnosno "ne razumem to što čitam". Upravo se na to i odnosi ova peticija, na to da ne možete da nekog povlačite po novinama zbog svog ličnog animoziteta, da ne možete da nečije privatne i potpuno lične stvari da iznostite kroz optužnice u novinama jer ste u stanju da ih prikupite. I to važi za Biljanu kao i za vas. Probajte da razumete ono što čitate, otvoriće vam se potpuno novi svet.
    (PISA, 27. decembar 2013 10:21)

    # Link komentara

  2. Потписао бих добар део овог пис,а.међутим,људи побројани у њему као жртве и достаљуди потписаних су и сами изузетан пример људи који говоре речником мржње,једноумља и не толеранције.Чак шта више,могао бих их слободно назвати и родоначелницима таквог начина обраћања и творцима таквог обрасца понашања на медијској сцени Србије.На жалост све је мање Дискретних хероја...а све је више таблоида..Бог нека је у помоћи нашој деци...ми им нисмо од користи.
    (Миле Бачван, 27. decembar 2013 09:39)

    # Link komentara

  3. Već dvadeset godina ne čitam novine i slatko sam odmorio mozak pa svima toplo preporučujem da ih na taj način ''poubijate'',jer nekupovanjem novina direktno radite na gašenju istih!Jedine prave novine(tzv opozicione) bile su Kragujevački Pogledi,dok ih DB nije slomio finansijski!
    (DRAŽA KG, 27. decembar 2013 08:12)

    # Link komentara

  4. Odresio kesu misko a? Pa pola ovih je radilo i pisalo u istim tim medijima! Informer, kurir... a blic je nesto bolji? Ili pecat, ili vreme? Sad bi oni da prave liste nepodobnih medija, kakav je ovo paradoks. Mediji u Srbiji su katastrofa, ali nisu to samo kurir i informer, vec 99%. Pazi jos i Sergej Trifunovic potpisao, isti taj koji je ucestvovao u mediskoj hajci na Ognjenovice. I sad ja treba da mislim da imaju postene i casne namere za dobrobit novinarstva i javnog informisanja.... smesno.
    (Ivan, 26. decembar 2013 11:57)

    # Link komentara

  5. pomenuti zagađivači medijskog i društvenog korpusa ne bi postojali, ne bi disali, da nema svakakve podrške, pre svega aktuelno političke.
    što gora i prljavija politika, to gori zagađivači koji postaju instrument te i takve politike. to svakako prevazilazi mogućnosti 1 ministarstva.
    (zatrovano društvo, 26. decembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  6. Ти који су сада жртве таблоидних прогањања, били су једно добро време и на власти, али се "ич" нису потрудили да пораде пре свега на култури изговорене или написане јавне речи. Сами новинари, писци, разни уметници, издали су пре свега свој еснаф - писци данас издају књиге без лектуре (Влада Арсенијевић о томе скоро јавно причао као о нормалној ствари - шокантно!), новинарска етика је постала само архаичан израз (и није тачно да се може замерити једино ауторима поменутих листова), водитељи одавно не осећају обавезу ни да говоре коректно (Иван Ивановић нпр, кад се већ и он потписао). Касно вам је сада господо, боље вам је да прво преузмете део одговорности за укупно стање, јер сте издали своју професију, јер сте се ви, док сте били у могућности да нешто покренете, дивили себи уживајући у ситним заслугама и привилегијама. Сада вам се бумеранг враћа директно у потиљак и потпуно заслужено.
    С политичким структурама које нам се у круг смењују преко две деценије, треба у комплету да оду и они који су једни те исти заговарачи, ове или оне (свеједно нам је) опције.
    (Кукање одговорних, 26. decembar 2013 10:20)

    # Link komentara

  7. U pravu su, ali su spomenuli neka imena koja su sama htela da dospeju u tabloide, jer su takve osobe, npr. B. Srbljanovic, a sa druge strane potpisnika peticije bi trebalo da bude mnogo vise i to iz vaznijih ustanova.
    (venecijanka, 26. decembar 2013 09:31)

    # Link komentara

  8. A zasto ne spomenete Blic? To su objektivne novine? Aj da pricamo ko je naneo vise stete u zadnjih 10 godina. Citala bih politiku, ali je jako neprakticna za poneti, i listati je u nekim pauzama na pet minuta.
    (Stacukadsveznam, 26. decembar 2013 08:45)

    # Link komentara

  9. Imate moj potpis!
    (aleksandar, 26. decembar 2013 08:32)

    # Link komentara

  10. Slažem se u potpunosti.Potpisao bih ovo pismo,ali nažalost čak su i neki od potpisnika ovog pisma i neke od ''žrtava'' koje pominju, plaćeni hajkači i žive od toga.To im je zanimanje. Inače, stvar je u tome što kulturna Srbija nije izumrla. Samo je ona druga isplivala i zauzela sve sfere.I pliva gurajući nam glave pod vodu.Pa ko izdrži.
    (Pera, 26. decembar 2013 08:09)

    # Link komentara

  11. Mislim da su autor i potpisnici Zahteva izabrali neprimeren, nedemokratski, necivilizacijski i krajnje primitivan i sirov način da u svom "dušebrižništvu" reše jedan društveni problem, zbog čega ni u tragovima ne verujem u njihove iskrene i dobre namere.
    Oni su jednostavno pomešali UZROKE i POSLEDICE:
    Ne živimo mi ovako bedno zato što imamo tabloide.
    Već imamo tabloide zato što živimo ovako bedno!!!
    Zbog toga bi, gospodo, prvo i jedino vas trebalo ZABRANITI.
    Ne da bi rešili problem tabloida, koji i nisu toliko bitni u odnosu na druge probleme koje imamo, već da više NIKOME ne padne na pamet da ZABRANAMA rešava ono što ON smatra da ne bi trebalo da postoji.
    Izašli smo iz JEDNOUMLJA. Krajnje je vreme (a biće vam i mnogo lakše) da se priviknete da živite u različitostima!
    Potražite odgovor zbog čega (prema Krstarici) Kurir drži drugo, a Informer šesto mesto po broju pristupa i gde su ostali, pa i vi, na tom spisku.
    Vaš "Krstaški rat" ste pogrešno usmerili! Borite se da, po ugledu na demokratski razvijene države, u kojima ni u jednoj nisu zabranjeni tabloidi, izgradimo PRAVNI SISTEM koji FUNKCIONIŠE i sve vaše muke biće rešene: Stručnjaci će raditi svoje poslove, političari svoje, lopovi će se baviti društveno-korisnim radom, a novinari će da bdiju nad javnim interesom.
    Do tada, NEMATE PRAVA da tražite da se bilo ko i bilo šta zabrani!!!
    (Koga Zabraniti, 26. decembar 2013 08:08)

    # Link komentara

  12. @svasta,25 decembar 2013 16:20
    Potpuno si promasio(la)temu!Ovde nije rec o humanosti,vec o novinama tj. slobodi stampe,ali dobro covek se uci dok je ziv.Da ti pojasnim: da li je moralno da oni koji stoje na pozicijama jedne krajnosti kritikuju one sa druge krajnosti? Ili da li je moralno biti "sampion" demokratije, a traziti administrativnu zabranu nekog lista?!T.j. ako ti se ne svidja sta pise nemoj da citas ,a ako smatras da lazu onda ih tuzi sudu i to je to.
    (branislav medic, 26. decembar 2013 08:07)

    # Link komentara

  13. Је л' то Ивановић одлучио да батали свој шоу?
    (Александар Џунић, 26. decembar 2013 02:58)

    # Link komentara

  14. Da nisu spomenute Sonja Biserko i Natasa Kandic potpisao bih. Bolje da ne pisem sta mislim o njima i jos nekolicini sa spiska
    (losmi, 26. decembar 2013 01:54)

    # Link komentara

  15. Potpisao i ostavio komentar: Zagađivanje medijskog prostora u Srbiji MORA da prestane! ODMAH! I ne samo pozivanjem na zakonsku odgovornost redakcija Kurira, Informera, Pinka itd., već regulisanjem komentara na internet stranicama. Takođe, svaki medij koji drži do sebe i do higijene medija treba da posveti pažnju podizanju svesti o neophodnosti medijskog opismenjavanja i kulture dijaloga. Ako se neko seća, i do sedamdesetih godina prošlog veka u čekaonicama bolnica i domova zdravlja postojali su plakati sa sloganima "Ne pljuj na pod"! Možda bi uvođenje slične prakse, na pr., ilustrativnim primerima sadržaja i stilova komentara koji se neće objavljivati, podići kulturu dijaloga. Eh, da, i medije čiji originalni sadržaji ne doprinose zagađenju (B92, Danas, Blic), naprotiv, ali koji objavljuju komentare ispod prihvatljivog nivoa kulture dijaloga, takođe treba žigosati kao zagađivačke (pridev "tabloidni" ne znači ništa).
    (ILIJA Drakulić, 26. decembar 2013 00:42)

    # Link komentara

  16. Krajem devedesetih sam mislio "menjati dok ne bude dobro". U "konačno dobro" više ne verujem, pa je ostalo samo "menjati". Naposletku, ceo svet se menja toliko brzo da mi ovako tromi vremena za odmor nikada nećemo imati. Nemojmo kuditi one koje traže bolje. Ostavimo lične animozitete po strani i suočimo se sa činjenicom da stvarnost nije dobra, a onda uradimo nešto. Potpisnici ovog pisma su napravili prvi korak. Samo napred! Kilometri su pred nama.
    (Veselin, 26. decembar 2013 00:37)

    # Link komentara

  17. Želela bih da potpišem ovo pismo. Čini mi se da ministar ne reaguje na opravdane primedbe. Bojim se da je već mnogo vremena prošlo a da se nije oglasio i nešto preduzeo protiv ovakvih poganih, lažljivih tekstova. Mislim da bi ovakvu štampu trebalo zabraniti jer to nije ugrožavanje prava već čišćenje zagađenosti. Mnogo vremena je prošlo a da se ništa ne preduzima protib KURIRA i njemu sličnih medija. Problem je u nepismenim čitaocima kiji mogu da čitaju takve novine, da veruju u takve neistine. To su najčešće ljudi koji ranije i nisu čitali štampu a sada su naprasno postali "veliki" čitaoci.
    (Jelena Stanković, 26. decembar 2013 00:27)

    # Link komentara

  18. Pre bih rekao da je na delu TOALETIZACIJA Srbije, u poodmaklom stadijumu.
    Pitanje je da li se uopšte i može nešto uraditi.
    Pa svi političari vole toaletoide, da ih ne vole ne bi davali izjave za njih.
    Setite se gde su, na koju TV, svi potrčali 5. oktobra.Ne sećate se?
    U pitanju je jedna boja.
    (s., 25. decembar 2013 22:48)

    # Link komentara

  19. Potpisujem
    (Dorijan, 25. decembar 2013 22:36)

    # Link komentara

  20. I po ovom tekstu vidim da je "Srbija" duboko podeljena. Stvari se i dalje gledaju sa pozicije vlasti i one bivše vlasti. Podržavam otvoreno pismo u svakom segmentu koji podržava promenu odnosa prema "onim bivšim" ma ko to bio. Čini mi se da je ta bitka u napred izgubljena ali je poslednjih 13 godina konstantno vodim u nadi da će doći trenutak kada će svaka profesija biti bitna a ne ko za koga glasa.
    (Drugačiji, 25. decembar 2013 22:35)

    # Link komentara

  21. E ako vi ovaj ne pomogne nikoj nece zasigurno.
    Pera
    (perapetrovic, 25. decembar 2013 22:28)

    # Link komentara

  22. Pa vidim neka imena u potpisu koja su opasno doprinela tabloidizaciji Srbije. A vi? Jedan ministar ovde ne cini promene. Sta treba, da ih ON zabrani? Ali shvatam ocaj u kome zivimo koji je doveo do ovog pisma. Ljudi, pa i vi znate da te tekstove NEKO PISE po instrukciji iz politickih krugova. Verujem da je potrebna sira, organizovana akcija drustva u celini. Inace, sve se zavrsi na hapsenju dilera, a glavni rastruraci I dalje rade.
    (Taca, 25. decembar 2013 22:25)

    # Link komentara

  23. Ne prave veliku stetu ti mediji i tabloidi vec nasa politicka svita kojoj odgovara ovakva situacija. A i mediji su poprilicno ujednaceno po izvestavanju jer se iste vesti palsiraju i svi moraju da ih objave. I sve su to samo nijanse koje diktiraju politicari. A Tasovac se pridruzio istoj toj sviti... Ako nesto iskreno i pokusa, bice vrlo brzo marinalizovan i oteran u neko cose i nikom nista ! Narod, ko narod, jedni ce da ga brane, drugi pljuju i sve ce opet biti isto !
    (bolebre, 25. decembar 2013 21:53)

    # Link komentara

  24. Pismo koje ohrabruje i daje nadu da u Srbiji ima jos hrabrih i pametnih ljudi.Citam komentare i ne mogu da verujem cime se ljudi bave.Postavljaju se pitanja ko je pisao pismo,koji su motivi ? A najvaznije od svega je da ljudi govore istinu,da upozoravaju na nemoral,na iskrivljene vrednosti.U kakvom okruzenju zive i rastu mladi ljudi.
    (dragan, 25. decembar 2013 21:46)

    # Link komentara

  25. Ocevidac

    Bravo za komentar! To je sušina problema.
    (zoran, 25. decembar 2013 21:15)

    # Link komentara

  26. Postovani ministre, svi znamo da je ova vlast ovakvu medijsku situaciju nasledila, ali je krajnje vreme da se sa time prekine.
    (Milan, 25. decembar 2013 21:09)

    # Link komentara

  27. A Kurir bio nekad tako dobar da je čak i onaj poslanik "pasijans" Milivojević bio kolumnista...
    (SB, 25. decembar 2013 21:04)

    # Link komentara

  28. Nije problem sta oni pisu,nego zasto ih toliki narod cita!?
    To je tuga!
    (zeljko, 25. decembar 2013 20:45)

    # Link komentara

  29. E ako vi ovaj ne pomogne nikoj nece zasigurno.
    Pera
    (perapetrovic, 25. decembar 2013 20:41)

    # Link komentara

  30. Kako da potpisem ovo pismo. U potpunosti ga podrzavam.
    (Posmatrac, 25. decembar 2013 20:36)

    # Link komentara

  31. А блиц, а прес, а Љиљина Политика и Мишковићево Време? Курир јесте ђу..е, али ни ови нису бољи.
    (Кривокапић, 25. decembar 2013 20:33)

    # Link komentara

  32. Paradoksalno je da potpisnici ovog javnog pisma traze progon medija koje optuzuju za progon. Ako se zaista zalazu za dobrobit informativne javnovnosti, onda bi trebali da znaju da se ta dobrobit boze obezbediti jedino slobodom izbora. Javnost je ta koja treba da izabere koje ce novine kupovati, a ne da neko odlucuje u njeno ime javno trazeci gasenje medija.
    Iskreno, sumnjam da su namere podpisnika te koje su naveli u pismu, jer da zaista jesu, onda se ne bi ogranicili samo na "Kurir"i "Informer", vec bi na spisku bile i razne medijske kuce koje svoju uredjivacku politiku zasnivaju na "rijaliti" programima, "grandovskoj" muzici i svim ostalim senzacionalistickim vidovima komunikacije sa javnoscu.
    (Put your money where your mouth is, 25. decembar 2013 20:27)

    # Link komentara

  33. Pomenuti Kurir, Informer i Pink su ljudska beda, dno i sramota da izlaze i gledaju se u bilo kojoj Zemlji. Naravno, Srbija ni po cemu vise nije nista, sve smo izgubili, sada se grebe po dnu, od tkz. politickog vrha do zadnje njive. Politicari su najvece ZLO, treba ih istrebiti.
    (Adriano Celentano, 25. decembar 2013 20:26)

    # Link komentara

  34. Kad se kaze:
    "Poštovani ministre,"
    Posle toga novi pasus pocinje velikim slovom, a ne malim. A i ono Ministre bi valjalo velikim slovom, onako iz postovanja. Ovo valjda i tabloidi znaju.
    (Iskreno, Mladen, 25. decembar 2013 20:13)

    # Link komentara

  35. Hmhm...Cak se i mediji kritikuju selektivno. Do pre dve godine Kurir i Blic ( Blic i sada ) su velicali tadasnjeg predsednika i njegovu stranku, a najgore pljuvali sve ostale. Sto se ova gospoda nisu tada bunila protiv bljuvotina i gadosti u predizbornoj kampanji, pa cak i posle izbora jako dugo. Ma nemojte mi reci, vi hocete pravdu, ali onu vasu !
    (osica, 25. decembar 2013 19:59)

    # Link komentara

  36. Realnost u Srbiji je tabloidna. Nema smisla citati Politiku, Danas, Vreme ili Nin...to vam je kao da zivite u zlatnom kavezu i nemate dodidrne tacke sa pravim stanjem stvari u Srbiji. Svi gore pobrojani spadaju u beletristiku, a realnost u Srbiji je mnogo gora, nazalost. Jednom kada se suocite sa korupcijom i nehatom u Srbiji, pocinjete da cenite Tabloide...jer samo tu, opet nazalost, mozete spoznati tuznu istinu, a to je ono kakvo je zaista stanje u Srbiji. Narod je prost, sudovi i zdravstvo su korumpirani, skolstvo neadekvatno i zaostalo, moral na nikad nizim granama. Nije problem u tabliodima. Nama je realnost tabloidna.
    (Ocevidac, 25. decembar 2013 19:50)

    # Link komentara

  37. @ (Alen, 25. decembar 2013 17:30)

    Ja sam video potpisnike i ono sto sam mogao da zakljucim je da su potpisnici dijametralno suprotnih politickih uverenja, a zajednicko im je da im smeta smece, nekultura i odredjena imena u medijima (koje svi znamo a ja necu pominjati) zasluzna za ruralizaciju srpskog medijskog prostora.

    Svako ko se protivi kultivizaciji Kurira i slicnog smeca je ili na platnom spisku istih ili je blago receno modernim recnikom coban (moje licno misljenje, ne konstatacija)
    (dsagsg, 25. decembar 2013 19:50)

    # Link komentara

  38. Kada prelistam uz kaficu Kurir ili Informer dodje mi da placem od smeha.Oni svojim tekstovima,bombasticnim naslovima prosto vredjaju inteligenciju prosecnog pa i poluobrazovanog coveka.Doduse,kada vidis ko su urednici(Rodic i Vucicevic)sve ti je jasno.I za koga pisu tj u ciju korist.
    (Vestacka inteligencija, 25. decembar 2013 19:46)

    # Link komentara

  39. Sve u svemu, ideja teorijski jeste dobra, ali...

    Vecina potpisanih ne samo da je (opravdano) medijski zapostavljena vec su i tabloidno zapostavljeni, tako da je izgleda sujeta proradila..

    Vrhunac licimerstva je sto je Biserko potpisala peticiju protiv napada na Biserko, a em je vise niko ni ne pominje, em je poslednjih 20 godina kvalitetno prozivela mrzeci i neosnovano napadajuci citav narod.
    (Lala Dijasporac, 25. decembar 2013 19:46)

    # Link komentara

  40. Puna podrska. Samo napred.
    (Bogoljub, 25. decembar 2013 19:36)

    # Link komentara

  41. Miško,je..te,koliko ih je samo pazarilo na crtu!Ali,nema ti pomoći,evo otvorili smo i mi svesku,da ti pogledamo crte!A vi likovi,baš lepo što se potpisali.Ne brinite,pamtimo vas.Sve sa vašim "umetničkim slobodama" u izražavanju i delovanju!
    (mihajlo, 25. decembar 2013 19:36)

    # Link komentara

  42. Писмо је већим делом исправно, али су потписници и они који се набрајају као "жртве" најблаже речено катастрофа. Не смета им кад ти таблоди сатанизују Марка Јакшића, Србе са Косова и срамно извештавају о Бриселском споразуму?
    (Igor, 25. decembar 2013 19:22)

    # Link komentara

  43. "MC Sajsi", чувар српске културе и јавног морала... Како вас није срамота?!
    (Дане, 25. decembar 2013 19:17)

    # Link komentara

  44. Opet se izmislja topla voda. Tabloidi su deo deo demokratskog drustva Ko je kriv kad imamo narod veruje tabloidima toliko. A sto se tice profesionalnog novinarstva u Srbiji ono je u 99% neprofesionalno
    (Gorica, 25. decembar 2013 19:10)

    # Link komentara

  45. Бас,
    рекао бих да си добрим делом учествовао у "конципирању" овог АПЕЛА, што ме уопште не чуди, јер си увек "трчао" испред свог времена. И ПОТПУНО СЕ СЛАЖЕМ са овим текстом. Иако се готово ни у чему не слажем са изјавама г-ђе Соње Бисерко (са суштином њенога рада је сасвим друга ствар)... "до краја живота ћу се борити да она искаже своје мишљење" без обзира колико се ја са тим мишљењем слагао или не. Потпуно се придружујем Вашем АПЕЛУ, и искрено се надам да ће овај апел уродити плодом... било када.
    (Мареља, 25. decembar 2013 19:00)

    # Link komentara

  46. Mislim da većina potpisnika pisma vrši medijski teror i tabloidizaciju. Da li su to oni pobrkali sopstveni identitet?
    (Igor, 25. decembar 2013 18:22)

    # Link komentara

  47. Sve cestitke na pismu i pre svega na HRABROSTI. Dole potpisani neka ocekuju novi napad i progon Vucicevih novinarskih jurisnika.
    G-dine Tasovac, izuzetno Vas cenim I ocekujem Vasu reakciju na ovo Pismo po cenu da napustite ovu vladu jednog samovoljnog diktatora.
    (DJ cicvu, 25. decembar 2013 17:56)

    # Link komentara

  48. Malo su zakasnili potpisnici otvorenog pisma Ministru. Trebali su da sastave ovo pismo pre desetak godina i upute ga tadasnjem Ministru....ali na vlasti su bili neki drugi...ne sekirajte se, promenice vlast, pa ce opet doci "vasi" i bice sve u redu.
    (mlekadzija, 25. decembar 2013 17:55)

    # Link komentara

  49. Samo su jedno zaboravili da kažu: ovi tabloidi nisu u pravom smislu tabloidi. Ključni članci, naslovi i ostalo se pišu u sedištu jedne od vladajućih stranaka (pogodite koje), dakle tamo gde se, kako smo čuli, odlučuje i o hapšenjima političkih protivnika. Reč je dakle o instrumentu diktature u nastajanju.
    (Pedja, 25. decembar 2013 17:49)

    # Link komentara

  50. Na nasu veliku zalost, 5. oktobar 2000. nije doneo nikakvo oslobodjenje i neko "novo, bolje sutra", vec je zbog ugovorenog "pakta sa djavolom" bio samo masovna predstava za gradjane Srbije i Svet. Smenili smo samo onog koji je bio eksponent tog zlocinackog rezima, a njegove najvernije sledbenike i saradnike samo na neko vreme sklonili od ociju javnosti. Taj zlocinacki, davno utvrdjeni sistem je opstao i samo jos vise ojacao. Oni koji su se iskreno protiv toga borili su uspesno sklonjeni sa puta.
    Nasi "oslobodioci" su, bas kao i oni '45., pohitali da otimaju plen i da se bahato bogate na racun gradjana. Oni sa kojima su sklopili pakt o obaranju Milosevica velikodusno su im dali mogucnost da se i sami kriminalizuju i tako ih ucinili svojim novim saradnicima.
    Tako su opstali i razvili se i njihovi bezocni tabloidi, nastali po uzoru na nacionalnu "TV Bastilju" koja je morala da se malo "primiri" nakon 2000. Setimo se samo gnusnih lazi i komentara na racun Vuka Draskovica i SPO koje su bile izrecene u udarnim terminima a u koje veliki broj gradjana i danas veruje.
    U ovoj dugotrajnoj tabloidizaciji Srbije, u kojoj ne postoje institucije i pravda, svi su ugrozeni i nema zastite. A to je upravo i bio cilj. Haos i beznadje su jedini ambijent u kojem opstaje zlocinacki sistem koji nas jos uvek sve drzi kao taoce.
    (Filip, 25. decembar 2013 17:39)

    # Link komentara

  51. ... ја на линку потписника пронашао само Биљану Цинцаревић (није ме мрзело да проверим свих цца 400 потписика) од наведених у тексту !
    Ко се то зеза са нама (и обмањује јавност, тобоже се борећи против таблоидизације) !?
    (МиливојЕ, 25. decembar 2013 17:32)

    # Link komentara

  52. @Sale
    Cim si video ko je potpisao pismo, trebalo je sve da ti bude jasno. Nazalost, kao sto je to postala praksa, nisu ovi ljudi zaista zainteresovani za opste dobro i za javni interes za sta neki od njih i primaju platu, vec se radi o ko zna kom po redu javnom pritisku jedne interesne grupe (u ovom slucaju fronta, sa par `gostujucih` solo igraca) za svoje interese. Niko do njih, ali bas niko, nije se javno obracao resornom Ministarstvu dok su u njemu sedeli ljudi koji su im dodeljivali nagrade, konkurse, projekte, clanstva u komisijama i zirijima, profesionalna usavrsavanja itd, itd. A bas tada su ovdasnja javnost i njeni mediji zapali u svoj njadublji mrak, sto je, uostalom, vrlo dobro poznato. Ali ovih uvazenih i postovanih ljudi tada ne bese.
    (Alen, 25. decembar 2013 17:30)

    # Link komentara

  53. Igrom slucaja radim u medijima dovoljno dugo, da mogu da se setim da su neke od potpisnica ove peticije bile postavljane za urednike informativnih medija kao britka pera M.M. i jugoslovenske udruzene levice.
    Tako da mi vredja pamet da mi one pricaju o slobodi novinarstva.
    A najveci problem sto mi kao narod imamo kratko pamcenje, a zavidimo komsiji.
    (Mile, 25. decembar 2013 17:06)

    # Link komentara

  54. Idem na kurirov sajt, priznajem. Medjutim, da li mi se oprasta sto odmah idem u rubriku Zabava, pa onda Sex? To je i sve sto valja tamo.
    (bojan, 25. decembar 2013 17:04)

    # Link komentara

  55. Kurir je pre samo par godina dugovao i bogu i narodu. Vlasnik bio u zatvoru, a onda je njegov sin okrenuo ploču, dobio pare i naravno sad mora to da opravda. Svi znamo ko stoji iza njih. Informer sa onom karikaturom od nazovi urednika je glas drugog tajkuna. Onog koji je uništio Večernje Novosti pa se sad pere preko Informera. Ali od crveno-crne koalicije se drugo i ne očekuje. Fali još samo Struja u Politici.
    (Velja, 25. decembar 2013 16:22)

    # Link komentara

  56. @ (branislav medic, 25. decembar 2013 15:57)
    Koliko je naopako to sto si napisao nemam reci. Recimo sutra krenemo da skupljamo pare za necije lecenje pa ako vidis da je dao neko ko ti se ne svidja i tu bi odustao? Koja je to logika ne mogu da verujem. Inace i meni je vecina potpisnika najblaze receno nesimpaticna ali ne mogu da gazim preko zdrave logike zbog licne netrpeljivosti to prosto nije normalno.
    (Svasta, 25. decembar 2013 16:20)

    # Link komentara

  57. Kako moze Sergej Trifunovic da potpisuje ovo, kada je sam neopravdano i na pravdi boga progonio Ognjanovice preko tih istih medija koje navodite?
    (Goran, 25. decembar 2013 16:12)

    # Link komentara

  58. Tabloidi su kul, u ostalom svi volimo slobodu stampe.
     (Saša, 25. decembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  59. Iako mi je jasno da ću u tim "novinama" , možda , naći najavu nečega što me interesuje , ja još nisam uspeo da na kiosku prelomim i izgovorim da hoću da kupim Kurir ili Informer. Nekako me je sramota. I dalje kupujem Politiku ili Blic. I neće se tu ništa promeniti kod mene.
    (Djole, 25. decembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  60. iskreno citam kurir. ima tamo dosta dobrog. ali ponekad me prosto i stid toga sto oni nemaju nikakvog stida niti osecaja da gaze po lesevima. u stanju su da nekoga ocrne bez ikakvih dokaza. desi se to ponekad i u ostalim novinama ali daleko redje nego tamo.
    (dok holidej, 25. decembar 2013 15:59)

    # Link komentara

  61. Taman sam hteo da podrzim pismo, ali kada sam video ko ga je potpisao ,odustao sam.
    (branislav medic, 25. decembar 2013 15:57)

    # Link komentara

  62. A Blic? Ja bih i Blic odje stavio. Samo oni imaju druge mete. Kad stavite i Blic imate i moj potpis. A ja sam planetarno poznat, a ne ka' ovi dolje potpisani, lokalni. ;)
    (Atomski mrav, 25. decembar 2013 15:55)

    # Link komentara

  63. Da, kako da ne Ivan Ivanović, Svetislav Basara i Sonja Biserko su oličenje korektnosti. To je licemerstvo prvog ranga jer su mnogi od njih poznati po kampanjama koje vode ili su vodili protiv nekoga. Ivanović protiv Karleuše, Basara ka Koštunici, a Biserko ima dugačak spisak onih protiv koje je vodila hajku.
    (Aron, 25. decembar 2013 15:53)

    # Link komentara

  64. Hmmmm... BLIC nije na listi... oni kao ne proganjaju nikoga... preko 30 naslovnih strana u predizbornoj kampanji pljuvanja tadašnjeg kandidata, a sadašnjeg predsednika, to je OK. Dobro, onda ništa.
    (Sale, 25. decembar 2013 15:53)

    # Link komentara