"Skoro da sam siguran u januar"

Beograd -- Skoro da sam siguran da će Srbija u januaru otpočeti pregovore sa EU, kaže prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić.

Izvor: B92, RTS
Pošaljite komentar
  1. "Postoje stvari koje su važnije za našu zemlju od izborne utakmice i zbog sujete i taštine da ja budem premijer, a Dačić vicepremijer,, Slazem se u potpunosti, koga boli uvo ko je 1 a ko 2, samo da narodu bude bolje!
    (jovica, 14. decembar 2013 19:56)

    # Link komentara

  2. Dobri odnosi sa svetom nam puno znace.Rezultati se vec vide.
    (Sara, 14. decembar 2013 15:53)

    # Link komentara

  3. Srbija je uradila mnogo na samom putu pridruzivanja.Kada se vodi ispravna politika pozitivni rezultati su neminovni.
    (Boki, 14. decembar 2013 15:51)

    # Link komentara

  4. Ono što je bio glavni problem oko ispunjavanja uslova za pristupanje EU je borba protiv korupcije. Da je ostala prethodna vlast nikad ne bi bili nadomak pregovora.
    (wedder, 14. decembar 2013 12:09)

    # Link komentara

  5. Kada pogledam i vidim da se nesto desava shvatam koliko smo gresili jer smo cekali cak 12 godina da se nesto promeni.Toliko propustenih sansi, prokockanih prilika i ne ispunjenih obecanja. Ali izgleda da ima nade, konacno neko ko drzi do reci koju izgovori i koji radi, ali zaista radi da nam svima bude bolje i da nas izvuce iz ove ,,zabokrecine'' u kojoj se nalazimo!
    (jedinstvo, 14. decembar 2013 07:32)

    # Link komentara

  6. Srbja nije bila ozbiljnija zemlja u poslednjih nekoliko decenija, stvari se kreću u pravom smeru, sigurno ulazimo u EU.
    (Mike Hamer, 14. decembar 2013 06:54)

    # Link komentara

  7. Srbija je svojim strukturnim reformama, borbom protiv korupcije i pregovorima sa Albancima dokazala i pokazala da je spremna da otpočne pregovore sa EU. Danas nije došlo do dogovora, ali će se pregovori nastaviti, što je i prirodno. Srpski pregovarački tim ne sme da popusti ni na kakve ucene, a pogotovo ne oko pitanja sudskog sistema na KiM.
    (Ehoo, 14. decembar 2013 03:14)

    # Link komentara

  8. Iako nije došlo do dogovora danas u Briselu, smatram da je Srbija uradila mnogo na samom putu pridruživanja EU, kao i da je zaslužila da se otpočnu pregovori sa EU. Uvek može doći do novih uslova i ucena, ali za ovaj državni vrh se zna „crvena linija“ - a to je traženje priznavanja nezavisnosti KiM.
    (BoriSe, 14. decembar 2013 03:12)

    # Link komentara

  9. Verujem Vučiću, jer on ima snagu i moć da mu se servira tačan plan i tačna informacija o početku pregovora sa EU. U igri ima i drugih planova od ferbuara do juna. Ne smatram toliko usiljeno važnim za početak odmah.
    (StepByStep, 14. decembar 2013 03:11)

    # Link komentara

  10. Posle gostovanja Vučića i njegovog intervjua osetila sam takvu sramotu što sam nekada svojim glasom pomogla DS da dodje na vlast.
    (herc, 13. decembar 2013 21:49)

    # Link komentara

  11. Sve što DS nije znao kako da uradi - sada je uradjeno,sve što DS nije smeo da uradi - sada je uradjeno. Hvale se stručnim kadrom a za 8 godina vlasti nisi uradili koliko je SNS za godinu dana. 8 godina nesosobne vlasti,čija se vladavina zasnivala na praznim pričama.Pa se pitam: "Za ša su ti kadrovi bili stručni???". Meni je žao što smo gubili godine a sada vidim da je ipak moglo dosta toga da se uradi a nije se uradilo nišza.
    (Dobra politika, 13. decembar 2013 17:56)

    # Link komentara

  12. Rezultati borbe protiv kriminala u koji je drzava ogrezla, toliko je vidljiva i zasluzuje svako postovanje. Evo i jucerasnje hapsenje bivseg predsednika opstine Novi Beograd sa grupom njemu slicnih polako pokrece ocekivanja kod gradjana da ce i druge beogradske opstine uskoro doci na red. Vucic obecanja i ispunjava
    (Alisa u zemlji cuda, 13. decembar 2013 17:39)

    # Link komentara

  13. Danas sam u gradu čula jako puno pozitivnih komentara i reakcija povodom jučerašnjih događaja i intervjua sa Vučićem. Čudno je to što se na pojedinim portalima mogu pročitati samo negativni komentari, a situacija na terenu je totalno drugačija. To bi značilo da se pozitivni komentari cenzurišu. Građani su zadovoljni, ja sam to od mnogih danas čula.
    (Dragana T., 13. decembar 2013 16:23)

    # Link komentara

  14. Kraj januara DAAAAAAA a lijan Mišković NEEE…EE više nazad. To je sramota za one koji dozvoliše da ode.
    (bubica 2, 13. decembar 2013 16:17)

    # Link komentara

  15. Akcija Grom je svakako za pohvalu,jer predstavlja hvatanje u koštac sa ogromnim problemom koji pogađa pre svega omladinu. Što se tiče ukupnih rezultata, verovatno je Devenportova ocena da vlada može biti ponosna realna i kompetentna.
    (Queens, 13. decembar 2013 14:10)

    # Link komentara

  16. Gledao sam intervju sa Vučićem i i jako sam zadovoljan što se čovek zalaže da nam stigne i preko potreban novac i da privučemo investitore da ulažu ovde i zaposle ljude . Još nešto, posmatrajmo samo koju dozu odgovornosti i staloženosti poseduje Vučić. To baziram na tome što svi u stranci vuku na izbore, ali čovek jasno kaže prioritet je da se odradi započeto i u pravu je, zato što tih nekoliko meseci zemlja staje zbog izbornog procesa. Nemamo jednostvano više vremena da stajemo, pa 13 godina smo stajali i tavorili. Druga stvar, posmatram retoriku Cvijana i Vučića i evo već 4 dana mi nije jasno šta je trebalo tom gospodinu da se blamira bez ikakvog osnova. Verovatno je obrnuo veliki novac, jer takav nepotreban ispad nema drugog objašnjenja.
    (Miki, 13. decembar 2013 13:59)

    # Link komentara

  17. Sigurna sam da cemo otpoceti sa pregovorima u januaru, ali kako je krenulo, koliko je Vlada ozbiljna i odgovorna, mozda udjemo i u EU za krace vreme od pvobitno planiranog.
    (cica, 13. decembar 2013 12:58)

    # Link komentara

  18. Kad god čujem da mi neko kaže "skoro da sam siguran da...", ja to prevodim kao "nemam ni blagog pojma, ali pričam tek da nešto kažem i improvizujem u hodu".

    A onima kod kojih prolaze floskule tipa "skoro da sam siguran", ne vredi ni objašnjavati da je izraz "skoro siguran" logička besmislica. Kao i u poznatoj reklami, ili jesi ili nisi siguran, ali ne možeš biti malo, mnogo, ni "skoro" siguran, kao što ni devojka ne može biti "skoro" trudna. Ili jeste, ili nije.
    (Frodo, 13. decembar 2013 12:50)

    # Link komentara

  19. Ne moramo im bs pokazivati da smo nestrpljivi, mozda bolje prodjemo kad se svi ohlade.
    (Polagano, 13. decembar 2013 12:46)

    # Link komentara

  20. Verujem da cemo taj datum dobiti, ali za sam ulazak u EU ne verujem. Mislim da ce se ona raspasti u medjuvremenu dok mi budemo pregovarali.
    (Cicamaca, 13. decembar 2013 12:34)

    # Link komentara

  21. Posle će krenuti novci iz EU, pa zapošljavanje. Mi smo sigurni da ćemo dobiti neki posao u januaru.
    (ribe, 13. decembar 2013 12:17)

    # Link komentara

  22. Kada se vodi ispravna politika rezultati su neminovni. Ako smo ispunili sve uslove i ako predstavnik Eu kaze da Srbija treba da bude ponosna na vladu ja se pridruzujem njemu da svtvarno treba da budemo ponosni.
    (cica, 13. decembar 2013 12:07)

    # Link komentara

  23. A ja sam 100% siguran da nikada vise neces dobiti moj glas...
    (altina, 13. decembar 2013 11:58)

    # Link komentara

  24. Borba je krenula, rezultati se vec vide. Dobri odnosi sa svetom nam puno znace ali dok ne pobedimo ljude koji neprekidno rade o glavi Srbiji ne mozemo napred tako da potpuno podrzavam borbu sa narko dilerima i tajkunima.
    (Profesor, 13. decembar 2013 11:58)

    # Link komentara

  25. Toliko ulozene energije da bi svoju zemlju doveo do pregovora za ulazak u Porodicu Evropskih naroda mora da rezultira pozitivno.Odnosi nase zemlje sa zemljam regiona kao i velikim silama Kinom i Rusijom nikad nisu bili bolji,pozdravljena je akcija borbe protin narko trafikinga,tajkunima i kriminalcima se stalo na kraj.
    (SAMURAJ, 13. decembar 2013 11:55)

    # Link komentara

  26. Samo vi nastavite ti tempom, isplatice se.
    (Maca, 13. decembar 2013 11:36)

    # Link komentara

  27. Dok god se zemlja vodi na nacin kako se vodi i ostvaruju se rezultati, amogu se ocekivati i jos bolji, ne mora biti izbora , al svakako je narodu jasno ko je za uspeh i pomak Srbije najzasluzniji,ko je i najodgovorniji i najposveceniji poslu, tako da zasluzuje i mesto premijera- Vucic
    (NeraU, 13. decembar 2013 11:23)

    # Link komentara

  28. Slušao sam pažljivo intervju sa Vučićem i izuzetno cenim što se čovek zalaže da nam stigne i novac i investitori i ozbiljne fabrike. Mada, ponajviše me imponuje to što želi da promeni svest kod ljudi u tom pozitivnom smislu, da više želimo, da se više trudimo, da ništa nije neostvarivo, da uđemo stvarno u korak sa tim zapadnim narodima jer smo deo toga. Singapur je fantastična zemlja i tu bi se stvarno mogla pokupiti poneka njihova dobra iskustva.
     (valter, 13. decembar 2013 11:18)

    # Link komentara

  29. Stvarno osecam potrebu da pohvalim stajanje na put kriminalu i korupciji. Ova akcija Grom nam je bila neophodna, kriminal koji se toliko ukorenio u sve pore polako ali sigurno krece da se cisti.
    (Stex, 13. decembar 2013 11:12)

    # Link komentara

  30. Što se tiče evropskih integracija red je da otpočnu pregovori, mnogo je zemlja truda uložila, mnogo vremena, posebno ova Vlada dala je pečat i povukla nepopularne poteze. Sa Vučićem u timu očekujem da će i pregovori sa Prištinom biti okonočani onako kako želimo.
    (Prle, 13. decembar 2013 11:12)

    # Link komentara

  31. Čitam po raznim medijima kako se Cvijan ponaša i razmušljam jel normalno da on takav bude na čelu najjače političke stranke. Da je malo pogledao ovaj intervju mogao je da nauči dosta, odnosno kako se ponaša jedan gospodin, šta priča, koje reči bira i kako se ophodi prema političkim protivnicima. Ključna reč je ovde poštovanje, a Vučić ga ima.
     (dauda, 13. decembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  32. Vučićeva reakcija na pitanje za Miškovića bila je sasvim adekvatna. Realno nikom nije jasno šta se tu dešava, vidim danas se neki oglašavaju povodom toga, ali definitivno nešto nije u redu. Mislim da je Vučić pogledom sve rekao.
    (Tihi, 13. decembar 2013 11:05)

    # Link komentara

  33. А ја сам још сигурнији у 30.фебруар.Кад дође.А доћи ће кад тад.
    (jeremija, 13. decembar 2013 10:47)

    # Link komentara

  34. How yes no
    (Gastos guster, 13. decembar 2013 10:46)

    # Link komentara

  35. Pa nesto se menja i to na bolje. Podrzavam politiku Vucica!!!
    (Hipokrat, 13. decembar 2013 10:46)

    # Link komentara

  36. Poštovani B92, čvrsto verujem da delim mišljenje vaših vernih čitalaca, korisnika informacija kojima verujemo, da NEŠTO preduzmete protiv torture koju nad nama vrše aktivisti neoradikala.
    1. objavljujte jedino komentare sa realnih edresa, nipošto sa @gmail, @yahoo, @mail.ru i sl, već isključivo sa zvaničnih provajdera;
    2. ukinite opciju "preporučujem - ne preporučujem", jer je ona izgubila smisao: postoje "uslužni programi" za trenutnu promenu IP-adrese, što znači da jedna osoba može za pola sata da "nadjača" pošteno, od nužde zapravo, "glasanje";
    3. ostavili su table "Ratko Mladić", a latili se njih desetak tastature i debelo iritiraju pošten svet koji vas posećuje;
    4. bez obzira što ih je lako primetiti: pišu po šablonu ljigave pohvale "ova vlada", "prvi podpremijer Vučić", a sada i "isključiti Cvijana", da je JEDINO NJIMA bolje u ovoj nedođiji od karakondžulske Vlade - gde se jednom dva put pojaviše kojekakvi Guzenbaueri, Štros Kani (time opraše potrošene pare za pomoć u kampanji - ono oko stiropora, pokradenih glasova, 100 milijardi eura donacija i sl) - a ljubav sa šeicima nam se servira kao čarobni lek za VLADINU elementarnu nesposobnost - osim za maglu, trice i kučine;
    5. ovi aktivisti izdajničke vlade su dosledni, mada tragično komični, u izmišljanju imena za prosipanje bolesne propagande, ipak, danas su i sebe nadvisili sa upotrebom imena "Ramiz"!!!
    (acomurija, 13. decembar 2013 10:39)

    # Link komentara

  37. Moraju se menjati neke stvari, mora se uvesti neki red, ne mozemo uvek kukati, vec treba da malo radimo na sebi i da se organizujemo. Uvek ce biti likova kojima odgovara status quo, ali ako hocemo napredak promene su neminovne.
     (mare, 13. decembar 2013 10:38)

    # Link komentara

  38. Bitno je da se za ovu zemlju konstantno nesto radi, tako i treba, a rezultata vec ima i tek ce ih biti.
    (Katarina, 13. decembar 2013 10:34)

    # Link komentara

  39. Uradjeno je mnogo toga.Ispunjeni su uslovi,preduslovi,zahtevi...dokazali smo da smo spremni za ulazak u EU i da smo spremni da menjamo sebe.Na nekim stvarima se jos radi,zaista je potrebno sprovesti sto hitniju reformu sudstva.Pohvale sa njihovih strana ne izostaju,reci podrske i ohrabrenja ima tako da je najrealnije da taj datum i dobijemo i pregovori otpocnu u januaru.
    (bisenija, 13. decembar 2013 10:32)

    # Link komentara

  40. Nikada nismo bili blizi Evropskoj Uniji zahvaljujuci ogromnoj upornosti drzavne vlasti, a pre svega ogromnom Vucicevom podstreku da se krene u tom pravcom sredjivanjem unutrasnjih pitanja u zemlji.
    (Giler, 13. decembar 2013 10:31)

    # Link komentara

  41. Podrška!Stvari se svakako pomeraju na bolje!Treba znati pregovarati sa strancima!
    (Ana, 13. decembar 2013 10:20)

    # Link komentara

  42. Mnogo teških ekonomsko-finansijsko-političkih zadataka je pred Vladom Srbije. Lideru Srbije moraju svi pomoći. Alternativu smo već proživeli !!
    (perica, 13. decembar 2013 10:19)

    # Link komentara

  43. treba izaci na ulice kao Ukrajinci da ne dopustimo da od Srbije ostanu samo dugmici.
     (miki, 13. decembar 2013 10:17)

    # Link komentara

  44. Било би добро да са Новом годином будемо и корак ближе са Европом. Свака част господину Вучићу, са жељом да истраје на европском путу!!!
    (Марина, 13. decembar 2013 10:14)

    # Link komentara

  45. @srdjan

    Ja sam lično protiv EU, ali ne možeš da porekneš da Vučićevu politiku podržava preko 40% ljudi. To si mogao da vidiš na apsolutno svim lokalnim izborima u prethodnih godinu i po. Sećaš se kako je prošlo kad je organizovan protest protiv EU, na Trgu sa popovima... Došlo 2 hiljade ljudi. Bio sam i video...
    (Denis, 13. decembar 2013 10:13)

    # Link komentara

  46. hahaha, sad je januar u pitanju, sta bi sa decembrom, jel to nije dovoljno sto stevpriznali Kosovo potpisivanjem brisleskog sporazuma????
    Dole SNS rezim!!!"
     (Marko, 13. decembar 2013 10:12)

    # Link komentara

  47. Кокодачеш на свом гуњишту ко онемоћо кокот .Шта ти бре није јасно? Да је Србија корумпирана пропала и да је под тајкунском чизмом? Да је на издисају? Да је за време ваше и дс владавине отишла под стечај? Александре баци пртљаг и бежи из ове каљуге боље да печалбариш него да нам товариш ове из емирата и полулегалних држава. Србија је пропала и ту повратка нема осим да вратиш народу отето од '45-те наовамо све са продатим фабрикама и да национализујеш имовину новобогаташа који су урнисали Србију. У сваком случају не желим ни теби ни твојој странци ништа ваљанога, осим да нестанете и да се и за вама затре траг као и за демократама.
    (бидермајер, 13. decembar 2013 10:08)

    # Link komentara

  48. Nije taj Januar za sto godina , evo tu nam je pred vratima .. i taj njihov pozitivan odgovor bice jasna smernica da li se ili ne Srbija krece putem napretka
    (TakoBlizu, 13. decembar 2013 10:04)

    # Link komentara

  49. Razumljivo je da se mnogi plaše promena i da im Vučićev sistematski rad na unapredjenju Srbije i borbi protiv korupcije ne odgovara. Sigurno je međutim, da je proces koji je pokrenut ovaj put nezaustavljiv, ma koliko se Mišković i njegovi sateliti u vidu Cvijana i njemu sličnih trudili da nas ponovo vrate u blato u kome su se oni ipak najbolje snalazili.
     (Manojlo, 13. decembar 2013 09:51)

    # Link komentara

  50. Polako se i sigurno realizuje i materijalizuje sav napor i trud, a napadi tajkuna ce biti jos zasci i ucestaliji.
    (Trta, 13. decembar 2013 09:47)

    # Link komentara

  51. Ja neznam dali je ovaj narod slep , gluv ili sta neznam sta je to krenulo obicnom narodu na bolje.Penzioneri izdrzavaju decu jel su ostali bez posla posto na njihovo mesto treba da dodje clan bez obzira na kvalifikaciju vazno je da je lep i mlad , u medjuvremenu poskupljuje sve a tek od nove godine kad pocnu tupi nozevi blago nama.Nije mi jasno sta se hvataju za datum umesto da se hvataju nekok posla u svojoj kuci dajte narodu da radi pa datum ce da dodje kud nije bio do sada ima vremena nece taj datum doneti boljitak ako nema posla.
     (penzos, 13. decembar 2013 09:47)

    # Link komentara

  52. I da ne bude januar za Srbiju je bitno da radi na sebi.
     (Zulum, 13. decembar 2013 09:47)

    # Link komentara

  53. Znaci nema nista ni od Januara
    (Srdjan Bg, 13. decembar 2013 08:35)
    Srki koliko sam video nije rekao "ništa od januara" tako da je najbolje da se uzdržimo od ovakvih komentara.
     (Mitar, 13. decembar 2013 09:45)

    # Link komentara

  54. Teska i naporna godina je za nama ali sad kad pogledam unazad ipak se dosta toga radilo i uradilo i sto se tice ulaganja,investicija pa akcija Grom,pa i ovi pregovori sa EU ce valjda u januaru..ako imamo u vidu da smo pre godinu dana bili u totalnom beznadju sada se barem nazire svelo na kraju tunela...
    (Borca1, 13. decembar 2013 09:34)

    # Link komentara

  55. Srbiji je znatno porastao ugled u Evropi, ali i u celom svetu i više nema razloga da se ne otpočnu pregovori za ulazak Srbije u EU.
    (Malisha, 13. decembar 2013 09:30)

    # Link komentara

  56. realno je očekivati početak pregovora i dobijanje datuma. Ispunili smo mnogo uslova i promenili sebe. Očekujem isto tako da i Evropa promeni mišljenje o nama i da ume da prepozna naše napore.
    (hajdi, 13. decembar 2013 09:26)

    # Link komentara

  57. Šargarepa....
    (master dr, 13. decembar 2013 09:24)

    # Link komentara

  58. Budimo iskreni i priznajmo sta je sve ova vlada uradila pocev od Juznog toka,Beograd na vodi i ostala ulaganja iz Emirata,borba protiv korupcije i kriminala sto je rezultiralo operacijom Grom,borba protiv "tajkunizacije" Srbije,otpocinjanje pregovora sa EU...Sve pohvale,posteno se radilo..
    (Lorenzo Medici, 13. decembar 2013 09:13)

    # Link komentara

  59. Vucic prodaje maglu... Vreme je da svi krenemo na ulice i kazemo veliko 'NE' eu!
     (srdjan, 13. decembar 2013 09:12)

    # Link komentara

  60. stefan, 12. decembar 2013 23.32

    Juce je imamo razloga da se pojavi. Potpisan je ugovor o 200 milona dolara za izgradnju sistema za navodnjavanje i pomoc malim poljoprivrednicima. Nije to malo.
    (zlatan, 13. decembar 2013 08:56)

    # Link komentara

  61. Iako sam ja lično za izbore, čisto da bi se "udovoljilo" opoziciji i kako bi shvatili da su u ovom trenutku daleko od nekog "faktora" u zemlji, do izbora verovatno neće doći. Ali, biće unutarstranačkih u SNS-u, tada će se sve isterati na čistac.
     (Mandragola, 13. decembar 2013 08:56)

    # Link komentara

  62. Znaci nema nista ni od Januara
     (Srdjan Bg, 13. decembar 2013 08:35)

    # Link komentara

  63. Ono što je evidentno jeste da uživamo veće poštovanje kao država od drugih velikih zemalja.Mnoge stvari smo promenili, ima onih koje su u procsu promena pa se njihovi rezultati ne vide jasno, ali na mnogim stvarima se radi. Nadam se da će sve biti kako je Vučić izjavio i da će razgovori početi u januaru. Vidi se da se sistematski radi. Samo najbolji idu napred i uspevaju u započetim procesim i postavljenim ciljevima.
    (Mladost, 13. decembar 2013 08:33)

    # Link komentara

  64. Srbija je sve ucinila sto je do nje da pregovori otpocnu, sada sve zavisi od EU.Ako im je potrebno ispunjavanje jos nekih uslova od strane Srbije onda bi pregovori sigurno bili odlozeni na duze ili do njih ne bi ni doslo, jer Srbija je ucinila maksimalne napore da napravi ravnotezu izmedju nasih interesa i zahteva EU. Dalje od ovoga Srbija zaista ne bi trebalo da ide, jer to nije ucesce u "igrama bez granica".
    (pantelija, 13. decembar 2013 08:32)

    # Link komentara

  65. Bio si sigurniji za juni
     (VD, 13. decembar 2013 08:32)

    # Link komentara

  66. Vuciceva zalaganja su jasna i daju rezultate! Ocekujem i verujem da ce i dalje raditi na poboljsanju stanja u zemlji, kao i njenom prikljucenju EU.
    (Ramiz, 13. decembar 2013 08:28)

    # Link komentara

  67. Mislim da gospodin Vučić na mestu vicepremijera svoj zadatak obavlja korektno, ispravno i odgovorno. Izbori nam nisu potrebni već da rešavamo probleme u državi ali ako ih i bude mislim da je pobeda SNS i Vučića izvesna. U emisiji na RTS-u ukazao je na dobre odnose sa Emiratima i njihovo ulaganje u Srbiju, da sa Rusima imamo takođe dobru saradnju i nada se brzom početku pregovora sa EU. Trebao je da gospodina Cvijana isključi iz stranke jer njegovo ponašanje narušava njen ugled.Podrška Vučiću i njegovom timu, pokazao je kako se bori protiv korupcije i kriminala!
    (slatkiš, 13. decembar 2013 08:27)

    # Link komentara

  68. Alo, bre, Vucicu, pa sta je ovo?! Ne radi se to tako! Tolike si godine u politici, a nisi mogao osnovnu stvar da naucis - ne obecava se za sledecu nedelju ili sledeci mesec, vec za narednu deceniju, a jos bolje bas za onu godinu kada se odrzavaju izbori, pa se onda krene u kampanju kako ce sve propasti ako ne pobedi taj i taj.
    To je ta DS skola, Direct media odsek.
    (MilekC, 13. decembar 2013 08:06)

    # Link komentara

  69. Neverovatno koliko ovaj covek ne misli na sebe. Sve je spremno u zemlji Srbiji da se na izborima otarasi socijalista i svih ostalih parazita iz vlasti. Ali, upravo ovim postupcima se vidi njegova velicina i da mu je interes gradjana Srbije na prvom mestu. Ali pored svega toga ja mislim da je zrelo da se izmere snage na vanrednim parlamentarnim izborima.
    (LjubivojeKV, 13. decembar 2013 07:38)

    # Link komentara

  70. Vučić je optimista oko dobijanja datuma, njegove informacije su uvek najtačnije. Vučić je vredno radio da se ispune svi uslovi za početak pregovora. U Srbiji se dosta toga promenilo na bolje. Rezultati rada su vidljivi na svim poljima. U svemu što je rekao slažem se, jedino u vezi Cvijana imam zamerku. Da se ja pitam, odmah bi ga isključila.
    (Fany, 13. decembar 2013 07:37)

    # Link komentara

  71. Cinik i demagog jos ne shvata da gradjani nisu za EU.
    (aca smederevac, 12. decembar 2013 22:46)
    Ma koliko bili (ili ne) za EU dok god put ka njoj vodi preko popravljanja standarda građana i smanjenja pljačke i korupcije meni odgovara!
    (de fakto i de jure.., 13. decembar 2013 07:33)

    # Link komentara

  72. Sada postaje manje bitno januar-februar… Srbija je stigla tamo gde je težila. Dalje su “tehnikalije” koje i te kako treba pošteno i temeljno odraditi! A ozbiljnost je prepoznata!
    (nidža, 13. decembar 2013 07:28)

    # Link komentara

  73. Ha ha ha "drzim tvoju sliku na zidu", pa ovo je ovde komeNdija, ha ha ha, ovaj narod je prso skroz! Bolje drzi u novcaniku i ovako ti je prazan, a...mozda i nije posto si se potpisao kao..SNS!
     (Sandra, 13. decembar 2013 07:20)

    # Link komentara

  74. Retki su političari koji su toliko iskreni prema građanima kao Vučić. Reforme koje je započeo SNS na čelu sa Vučićem potrebno je sprovesti bez prekidanja izborima na kojima će opet podršku građana biti ukazana Vučiću i SNS-u. To je više nego očigledno.
     (Tom1, 13. decembar 2013 07:20)

    # Link komentara

  75. Hrvatska nikad nece pristati na pregovore imajuci u vidu zadnja desavanja a ni sa rumunijiom ne stojimo dobro a u eu svaki glas je bitan
    (sasa, 13. decembar 2013 07:08)

    # Link komentara

  76. Kao što reče Vučić, na svaki način se stvari pomeraju nabolje.
    (Mefisto, 13. decembar 2013 07:01)

    # Link komentara

  77. U potpunosti podržavam stav Vučića. Svi koji ne vide napredak u upravljanju državom, jednostavno ne žele to da vide. Stanje koje je zatečeno i trenutno stanje se ne mogu porediti. Sav trud koji je uložen od strane Vučića, napokon daje pozitivne rezultate i napredak na bolje je evidentan.
     (Tom, 13. decembar 2013 06:56)

    # Link komentara

  78. Očigledno da se trud i mukotrpan rad isplati. Ne razumem ljude koji govore nešto u lošem kontekstu za politiku Vučića. Kako je moguće da neko ne vidi očigledan napredak ka boljoj budućnosti. Pre dolaska SNS-a na čelu sa Vučićem bili smo pred bankrotom. Sada dolaze investitori, stvara se loša klima za kriminal i korupciju, uvode se prave vrednosti za koje smo svi zaboravili. Sav taj napredak je ostvaren za veoma kratko vreme, zahvaljujući svakodnevnom zalaganju Vučića.
     (Donatelo5, 13. decembar 2013 06:47)

    # Link komentara

  79. Sada su prioriteti Srbije otpočinjanje pregovora sa EU, početak realizacije investicija iz Emirata, i početak realizacije projekta Južni tok, jer na ovaj način Srbija postaje privlačna za strane investitrore, a samo velike strane investicije, poput investicija iz UAE, mogu da pokrenu srpsku ekonomiju.
    (krčedinac, 13. decembar 2013 06:14)

    # Link komentara

  80. Već je sasvim izvesno da će Srbija u narednih mesed - dva otpočeti predovore o pristupanju EU, i to neće biti nikakva nagrada Srbiji, već logičan sled stvari, s obzirom da je aktuelna vlada uradila više na pristupanju Srbije EU za poslednjih godinu dana, nego sve DOS-ovske vlade prethodnih 12 godina.
    (zrenjaninac, 13. decembar 2013 06:00)

    # Link komentara

  81. Ono što je evidentno jeste da uživamo veće poštovanje kao država od drugih velikih zemalja.Mnoge stvari smo promenili, ima onih koje su u procsu promena pa se njihovi rezultati ne vide jasno, ali na mnogim stvarima se radi. Nadam se da će sve biti kako je Vučić izjavio i da će razgovori početi u januaru. Vidi se da se sistematski radi. Samo najbolji idu napred i uspevaju u započetim procesim i postavljenim ciljevima.
    (Optimizam, 13. decembar 2013 05:50)

    # Link komentara

  82. Otvaranje vrata Srbiji prema svetu je postalo nezaustavljiv proces,zajednicka pobeda svih nas.Ali ako je neko pomislio da otpocinjenjem pregovora i kasnije ulaskom u EU zavrsava posao prevario se,tek onda nas ceka veliki rad,jedino nam se otvaraju vece sanse za investicije koje ce nam olaksati da dodjemo do zeljenog cilja.Sve u svemu mislim da je otpocinjanje pregovora i priblizavanje EU veliki uspeh ove Vlade.
    (TIMSKI RAD, 13. decembar 2013 05:17)

    # Link komentara

  83. Bilo je i vreme. Ma koliko naš narod bio skeptičan prema EU i prema članstvu Srbije u EU, svi moramo da priznamo da zemlje EU žive mnogo bolje pd nas. Ne možemo da zatvaramo oči pred realnošću. Ovo su krupni koraci za Srbiju.
    (Miscevic, 13. decembar 2013 05:15)

    # Link komentara

  84. Srbija je sto se nje tice ispunila sve uslove i na osnovu zakljucaka Saveta EU da u decembru, najkasnije u januaru pocnu pregovori, ako ispunimo uslove koje smo po meni ispunili i vise od toga. Ja sam siguran da smo mi ispunili sve uslove. Skoro da sam siguran da cemo u januaru otpoceti pregovore sa EU. Da ce oni teci u dobroj atmosveri da nas nece dodatno ucenjivati dodatnim uslovima.
    (PUTUJUCI - KONTROLOR, 13. decembar 2013 04:42)

    # Link komentara

  85. sve što je Vučić izgovori nekako je razumno, realno i promišljeno.
    Slažem se da sada ne treba bacati pare na izbore, a posebno kada se setimo da po okončanju treba još bar tri meseca da svi zauzmu svoje nove pozicije.
     (Nikola, 13. decembar 2013 03:58)

    # Link komentara

  86. Ne sumnjam da ce pregovori poceti u januaru jer ne vidim nijedan razlog da se to ne desi. Sto se tice izbora, navijam da se ipak odigraju sto pre. Od poslednjih izbora na ovamo su se odigrali vazni pomaci.Misljenja sam da oni koji su za to najvise zasluzni treba da iskoriste svoju sansu za osvajanjem jos vece podrske naroda.
    (Djurdjevdan, 13. decembar 2013 02:43)

    # Link komentara

  87. Vučić poseduje pravi državnički stav,ne boji se tajkuna i kriminalca već sa njima obračunava,a u isto vreme privlači investicije i pruža šansu mladim ljudima da otvaraju svoje firme.Jasno kaže da ljudi iz različitih srdina treba da pripremaju projekte jer je on u stanju da u vreme krize obezbedi novac za realizaciju tih projekata.Ljudi su bili skeptični po pitanju AirSrbija,a uporedite već sada poslovanje Jata sa poslovanjem AirSrbija.
    (Tatjana, 13. decembar 2013 02:41)

    # Link komentara

  88. Slažem se u potpunosti za pregovore i Srbija je dovoljno uradila, a ima naznaka i od onih koji odlučuju da će sve biti kako očekujemo.
    Što se tiče Miškovića, jednostavno priča o političkoj pozadini vezano za njegovo hapšenje ne pije vodu. Videli smo svi Vučićevu reakciju i konstataciju i apsolutno se slažem sa njim. Ni nama nije jasno kako je sud to dozvolio.
     (Student, 13. decembar 2013 02:40)

    # Link komentara

  89. Cvijan nije sigurno neko ko moze da preuzme vodecu ulogu u stranci ,cak naprotiv njemu nije vise mesto u SNS-u .
    (Aleksandar 7070, 13. decembar 2013 02:29)

    # Link komentara

  90. Prodje Februar 2013...prodje Maj...prodje Septembar...prodje Decembar...

    Prodjose nedelje...meseci...godine...decenije...vekovi...

    Ali bitno da je Gospodar Vucic "skoro" sasvim siguran u Januar 2014.

    Ili je mozda mislio na 2015.? Ili 2020.? ili 3711.?

    Jasno je kao dan da Srbija NIKADA nece postati clanica Evropske Zajednice, svakako ne Evropske Zajednice kakva postoji danas. Mozda, u nekoj drugoj inkarnaciji, u neka bolja vremena, kad mene odavno ne bude bilo u ovoj dolini suza.

    U medjuvremenu, u se i u svoje kljuse.
    (DEDA CVETKO, 13. decembar 2013 02:24)

    # Link komentara

  91. Neophodno je da kao društvo zauzmemo jedinstven stav da više nema povratka na stari sistem vrednosti koji je u velikoj meri zaslužan za urušavanje moralnih normi i praktično nestajanje industrijske proizvodnje u našoj zemlji
     (Advokat, 13. decembar 2013 02:03)

    # Link komentara

  92. Ne znam šta Vučić misli kada kaže da ne zna šta se to dešava sa Miskovćem, a ja kažem - para vrti gde burgija neće. Mnogima ne ide u interes ova što se Mišković tereti.
     (Kapadokija, 13. decembar 2013 01:55)

    # Link komentara

  93. Cinjenica je da nam datum nikada nije bio blizi.
    (nataly, 13. decembar 2013 01:52)

    # Link komentara

  94. 12. новембра је УСС дао влади РС 6 месеци да усклади неке договоре на КиМ са Уставом РС (о томе у Србији нико не извештава). Моје питање: како намеравате да наставите преговоре на темељима који су и званично оцењени неуставним и мимо референдумске одлуке грађана Србије о прикључењу ЕУ? Захваљујем на одговору.
     (Марко, 13. decembar 2013 01:44)

    # Link komentara

  95. O kakvoj se podeli priča? To pričaju oni čija se stranka raspala, a ono malo što je ostalo, razmišljaju i oni da je napuste. U svakoj stranci postoje trzavice, što je i normalno, ali ponašanje jednog čoveka ne treba shvatati preozbiljno. Članstvo će sve reći 25. januara.
     (Andrej Bolkonski, 13. decembar 2013 01:41)

    # Link komentara

  96. Pozivanje na izbore otkako je ova Vlada formirana nikako ne ide u prilog ni narodu u Srbiji, a ni opoziciji. Svima je jasno ko bi pobedio. Manite se ćorava posla! Ne mogu da se otmem utisku da je Vučić toliko telerantan, ja prvo mislim da ovaj Cvijan nema šanse da navuče podršku 15 odbora, a potom bih ga najurila metlom iz stranke.
     (Madmozel, 13. decembar 2013 01:22)

    # Link komentara

  97. Ako nastavio ovim tempom da guramo napred, ubedjen sam da cemo uci u EU i ranije nego sto ocekujemo, vazno je samo da smo za sada na dobrom putu.
    (Stefan, 13. decembar 2013 01:18)

    # Link komentara

  98. Samo prica,bla,bla,bla i nista ne radi. To kako se on ponasa je van pameti. On nama svima objasnjava kako je siguran u januar? Pa taj mesec je Savet Eu odredio uz uslov! Uslov je potpuna normalizacija odnosa sa Kosovom. Znaci on nama ne kaze da ce potupno da normalizuje odnose sa Kosovom nego kaze da je siguran u datum?
    Pa sta je tako tesko da kaze da je Kosovo druga drzava?
    Ne kapiram zasto je napadao Ldp kad sprovodi politiku Ldp u celosti? Pa ja cu onda za Ldp da glasam,oni su bar isti kakvi su bili uvek,nisu licemeri,pri cemu su oni ovo predlagali jos pre 4 godine!
     (ex sns, 13. decembar 2013 01:15)

    # Link komentara

  99. Ono što je evidentno jeste da uživamo veće poštovanje kao država od drugih velikih zemalja.Mnoge stvari smo promenili, ima onih koje su u procsu promena pa se njihovi rezultati ne vide jasno, ali na mnogim stvarima se radi. Nadam se da će sve biti kako je Vučić izjavio i da će razgovori početi u januaru. Vidi se da se sistematski radi. Samo najbolji idu napred i uspevaju u započetim procesim i postavljenim ciljevima.
    (D, 13. decembar 2013 01:09)

    # Link komentara

  100. Evropa bi trebalo da prestane da licitira sa datumom za pocetak pregovora jer smo uradili veliki posao, i veci nego sto su se neki nadali i ako nas zele u EU neka pregovori otpocnu,ako nas ne zele ,neka nam kazu jer i EU ipak ima alternativa ,a to je EES ,koji pocinje da funkcionise 2015.godine.
    (SirOliver, 13. decembar 2013 01:08)

    # Link komentara

  101. Taj januar nadam se da ce doneti pored doceka Nove, Bozica i ostalih praznika i otpocinjanje pregovora sa EU.
    (Nidza RS, 13. decembar 2013 01:03)

    # Link komentara

  102. Vucic je do sada sva svoja obecanja ispunjavao, i njegove prognoze su uvek bile tacne, pa sam ubedjen da ce tako biti i ovog puta.
    (Dzoni, 13. decembar 2013 00:59)

    # Link komentara

  103. S obzirom na puno postignutog u borbi protiv korupcije (tajkuna), reformama u oblasti javnih finansija, a posebno u borbi protiv trgovine drogom za ocekivati je da ce pregovori poceti u januaru.
    (lilihipwx, 13. decembar 2013 00:57)

    # Link komentara

  104. i ja sam skoro pa siguran da cu u ponedeljak dobiti bingo.ali skoro
     (sr, 13. decembar 2013 00:53)

    # Link komentara

  105. Ne znam koja je svrha vanrednih izbora, jer opet ko od opozicije ne može da pređe cenzus neće ni da sedi u Skupštini.
    (Miša, 13. decembar 2013 00:51)

    # Link komentara

  106. Ako je Cvijan planirao da se kandiduje za predsednika trebao je na vreme da se prijavi, a ne sada kad je neko drugi pokrenuo značajne državne reforme.
    (Mitar, 13. decembar 2013 00:50)

    # Link komentara

  107. U januaru ste rekli lova u aprilu, od tog obecanja je proslo godinu dana. Nemoj da me lazete vise!
     (Decko ili veca, 13. decembar 2013 00:47)

    # Link komentara

  108. najvise me obraduje kad cujem da neko zeli da ulaze u nasu zemlju,a i Vucic je veoma ozbiljan i radan politicar,sve je lepo argumentovao i objasnio veceras,ovako treba da se vodi drzava i privlace investicije samo jos da se potrude i ostali funkcioneri a ne sve preko Vucicevih ledja
    (mikecc, 13. decembar 2013 00:39)

    # Link komentara

  109. Srbija je sve ucinila sto je do nje da pregovori otpocnu, sada sve zavisi od EU.Ako im je potrebno ispunjavanje jos nekih uslova od strane Srbije onda bi pregovori sigurno bili odlozeni na duze ili do njih ne bi ni doslo, jer Srbija je ucinila maksimalne napore da napravi ravnotezu izmedju nasih interesa i zahteva EU. Dalje od ovoga Srbija zaista ne bi trebalo da ide, jer to nije ucesce u "igrama bez granica".
    (pantelija, 13. decembar 2013 00:37)

    # Link komentara

  110. Akcija Grom je izvedena u pravo vreme, bila je iznenadna, sihronizovana, a to se može videti po broju ljudi koji su pohapšeni.
    (mile, 13. decembar 2013 00:22)

    # Link komentara

  111. Kriminal i tajkuni su obeležili vladavinu DS, borba jeste teška ali rezultati se već vide, podrška Aleksandru Vučiću da sve planove realizuje a on to može.
    (MPCB, 13. decembar 2013 00:22)

    # Link komentara

  112. Pregovore sa EU treba otpočeti i realizovati u interesu srpskog naroda, obzirom da geografski pripadamo evropi.
    (Miša, 13. decembar 2013 00:21)

    # Link komentara

  113. Aleksandar Vucic ima podrsku svojih stranackih kolega,clanova gradskih odbora....i sto je najbitnije gradjana Srbije!!!A Cvijan?Pa njega podrzavaju Djilas i Miskovic i mozda jos neki tajkun...tako da su mu sanse da porazi Vucica ravne 0.
    (natasa, 13. decembar 2013 00:19)

    # Link komentara

  114. Miskovic je dobio pasos zahvaljujuci sudu, to je cudno jer su to dozvolili. A da se drugi neko pita nikada ne bi dobio pasos.
    (Micko, 13. decembar 2013 00:17)

    # Link komentara

  115. Svi očekujemo januar, nema razloga da ne bude, Srbija je mnogo uradila, mnogo je uloženo truda, deluje mi i da su signali od onih koji imaju glavnu reč pozitivni.
    (Miki, 13. decembar 2013 00:06)

    # Link komentara

  116. Januar svi cekamo, nadam se da ce poceti i biti blizi EU.
    (Marko, 13. decembar 2013 00:04)

    # Link komentara

  117. Vučić je u pravu, ne trebaju nam izbori na proleće. Ako i ima nekih problema unutar vlade treba ih rešiti u što kraćem roku i na najbolji mogući način i nastaviti sa radom. Što se tiče unutarstranačkih izbora u SNS, Vučić je pokazao koliko poštuje svačije mišljenje čak i kad govore loše o njemu, a to retko koji političar kod nas moše da dopusti sebi.
    (Žana, 13. decembar 2013 00:02)

    # Link komentara

  118. Bila sam protiv otpustanja, protiv revansizma, ali nakon odluke suda u pogledu Miskovica zaista se pitam da li se ista od onoga sto zelimo da promenimo u Srbiji mozemo sa ljudima koje smo nasledili od prethodne garniture.
    (htela sam ukratko, ali..., 13. decembar 2013 00:00)

    # Link komentara

  119. Vanredni izbori i trebaju da budu poslednja opcija naše vlade. Posledice koji će imati novi izbori su bespotrebno bacanje para i usporavanje oporavka privrede, a to je za nas u ovom trenutku pogubno. Prioritet treba da nam bude otpočinjanje pregovora sa EU i dovlačenje novih investitora a ne izbori.
    (Loshmi, 12. decembar 2013 23:56)

    # Link komentara

  120. Opet tupljenje sa datumom.
    (Pedja, 12. decembar 2013 23:53)

    # Link komentara

  121. Ovo je dobra vest i zbog investitora a i zbog nas samih. Početak pregovora je i početak jednog našeg drugačijeg odnosa prema zakonima, obavezama, radu. Što se pre sami budemo menjali, brže ćemo napred, pa i u EU.
    (Miloš, 12. decembar 2013 23:52)

    # Link komentara

  122. Otvaranje pristupnih pregovora sa EU bi trebalo da pocne u januaru s obzirom da smo javno pohvaljeni u izvestaju od Evropske komisije i da smo dobili podrsku mnogih zemalja,medju kojima su najznacajnije Nemacka,Italija i Francuska
    (doroti iz oza, 12. decembar 2013 23:44)

    # Link komentara

  123. Jel to nova pesma Samardzica?Ona stara mu je bila hit,a tvoje pesme Aco slusaju jos samo oni bez sluha,a njih nema mnogo.
     (Dellboy, 12. decembar 2013 23:44)

    # Link komentara

  124. znaci gotovo sigurno sutra potpisujes jednistven SUD i za sever...!!!
    (guri, 12. decembar 2013 23:36)

    # Link komentara

  125. "Postoje stvari koje su važnije za našu zemlju od izborne utakmice i zbog sujete i taštine da ja budem premijer, a Dačić vicepremijer, koga to briga", rekao je Vučić.

    Nikako da izblede reči našeg Ivice....Ne znam ko će biti predsednik ali znam ko će biti premijer....

    Eto koga je briga i vrlo. Nisam član ni DS-a ni SNS-a, samo ga maknite više.
    (Sećaš li se one noći..., 12. decembar 2013 23:33)

    # Link komentara

  126. RTS je koliko se secam pravio intervju s Vucicem posle mitinga u Areni. Je l` Vucic mora svakih par nedelja da se pojavi na RTS-u, da nas, pred svake lokalne izbore u zemlji, podseti na to da je kupovinom jednog, osam godina starog aviona, nas avioprevoznik postao regionalni gigant? Ili da najavi bolji zivot i ubedi nas da vec sad zivimo bolje jer je tu da se bori za nas..?
     (stefan, 12. decembar 2013 23:32)

    # Link komentara

  127. Pa,ako ne počnemo pregovore u januaru,onda nemamo šta dalje da pregovaramo sa EU.Znači njihov cilj nije ujedinjenje sa nama,nego naše uništenje.Izdržali smo mi već i jače i silnije i od te EU i preživeli,pa preživećemo i ovu EU.
    (ili pregovori ili razlaz, 12. decembar 2013 23:32)

    # Link komentara

  128. Kao što smo smo imali priliku da se uverimo u ispunjenje svega što je sadašnja vlast obećala, tako možemo I očekivati da će pregovori sa EU zaista otpočeti u Januaru. Vučić je vredno radio na tome da se ispune svi uslovi za početak pregovora, što je skrenulo pažnju na potencijale Srbije I obezbedilo saradnju sa mnogim stranim investitorima. Rezultati rada su vidljivi na svim poljima, što samo može doprineti još većem napretku I razvoju naše zemlje, ukoliko se kao I za ovo kratko vreme bude pošteno radilo na tome.
    (Una Radić, 12. decembar 2013 23:31)

    # Link komentara

  129. Ni odlaganje datuma nije smak sveta, očigledno je da naši timovi, ministarstva sve pripremaju, rade kao da će pregovor sutra otpočeti. Skrininzi koji su bili su to najbolje pokazali. Sve je odlično proteklo. Ipak Vučić je optimista oko dobijanja datuma, njegove informacije su obično najtačnije.
    (Kosta, 12. decembar 2013 23:31)

    # Link komentara

  130. Ja sam siguran:

    Da dobijam racuna za RTV pretplatu,
    Da Saric nije uhapsen,
    Da Miskovic ode,
    Da se nezaposlenost nije smanjila,
    Da se javni dug povecao,
    Da niko od uhapsenih nije osudjen,
    Da onima koji su krali drzavu, a kradu je i dalje, nista nije oduzeto
    Da Merkelova nije budala, kao mi...…..
    (skoro?, 12. decembar 2013 23:26)

    # Link komentara

  131. Ma nije bitno koliko si siguran, bitno je da si u prilici opet da najavis nesto!
     (ludimilojko, 12. decembar 2013 23:22)

    # Link komentara

  132. Realno, više nego ikada smo bliži EU. Za to je smatram zaslužna i iskrena borba protiv kriminala koju je cela Evropa pohvalila. Dosta se u Srbiji promenilo na bolje, tako da očekujem početak početak pregovora.
    (NikolaSD, 12. decembar 2013 23:15)

    # Link komentara

  133. Ono što je Đinđić pričao, Vučić sprovodi.
    (Vrlo jednostavno, 12. decembar 2013 23:08)

    # Link komentara

  134. Čini mi se da Srbija u novijoj istoriji nikada nije imala sličniju poziciju u svetu,periodu predvođenja Nestvrstanih. Gde god krenu predstavnici vlade otvaraju se vrata, Kosovo je postala naša prednost a ne teret i sada je pritisak na albancima. Zaista mislim da će kruna svega pozitivnog što se dešavalo u poslednje 2 godine, biti otpočinjanje pregovora sa EU o pridruživanju u januaru 2014.
    (MAKSIM, 12. decembar 2013 23:08)

    # Link komentara

  135. Vucicu veceras sam te dobro slusao-pa ti si covek ziva LEGENDA,tek mi sad drago sto drzim tvoju sliku na zidu,ti si covek od reci i hvala ti na tome.Boris se kao lav svaka cast.
    Samo tako nastavi a mi cemo da sledimo tvoj put.
    (SNS, 12. decembar 2013 23:00)

    # Link komentara

  136. Skoro da me 99% nije briga za EU... Ipak je 100%.
    (Nikola, 12. decembar 2013 23:00)

    # Link komentara

  137. Bivši šef ti je, Vučiću, bio iskreniji, govorio je: glasajte za radikale, vama i onako neće biti bolje, ali NAMA hoće sigurno.
    A da li ćemo sutra, u januaru ili 30. februara dobiti istrošenu žvaku, nije bitno.
    Vaš komfor je plaćen izdajom nacionalnog interesa, jedne petine državne teritorije, polovine rudnog bogatstva. Preostali Srbi su promovisani u kriminalce, Tači je samo zabezeknuto ćutao, jer on nikada ne bi rekao ono šta su o Srbima rekli Vučić i Dačić.
     (Kvazimodo Sorabius, 12. decembar 2013 22:59)

    # Link komentara

  138. Ja sam siguran da ce PPV obezbediti da posle januara pocne februar. Ne bi nikako valjalo da uleti mart, ili ne daj boze, april.
     (Mika, 12. decembar 2013 22:55)

    # Link komentara

  139. Vučiću, nije više smešno.
    (Salle, 12. decembar 2013 22:54)

    # Link komentara

  140. Secas se gosp. Vucicu, kad si zvao zapad najvece zlo, da su ubice ? Kad si hteo da ubijes 100 Albanaca za svakog Srbina na Kosovo ? Nikad nisi objasnio sto se tvoje misljenje tako okrenulo, i sad si toliko pro Evropa. OK, ja se slazem, i moramo da idemo ka Evropi, i hvala Bogu ne prema Rusiji, sto Srbiju samo iskoriscava, sto je ocigledno sa NIS i Juzni Tok. Ali kako se tebi, licno, ideologija promenila tako brzo, kad si zvao Tadica "Izdajica" pre neko kratko vreme? Da li ti ustvari volis Srbiju toliko, da vidis sta je naj bolje za nju, ili volis moc, i vladu, da bi uradio sta god bilo samo da to uspes? Voleo bih da to objasnis jedan dan.
    (Winston, 12. decembar 2013 22:52)

    # Link komentara

  141. Nadamo se da ce tako biti. Ne bi valjalo da se ovako skupljaju politicki poeni. EU je jedino mesto gde moramo da udjemo, i njihove standarde uvedemo kod nas...
    (WineR, 12. decembar 2013 22:49)

    # Link komentara

  142. Cinik i demagog jos ne shvata da gradjani nisu za EU.
    (aca smederevac, 12. decembar 2013 22:46)

    # Link komentara

  143. ili jesi ili nisi. nemoj da si ko dzaja...
    (mali od daaje prica, 12. decembar 2013 22:44)

    # Link komentara

  144. Jedva cekam da vidim da li će nekom odboru da izlapi pamet i da da poverenje Cvijanu a i da vidim Cvijanovu facu posle gubitka za prvog čoveka SNS-a.
     (CaCa, 12. decembar 2013 22:40)

    # Link komentara

  145. Inače, ja ne da sam skoro, nego sam apsolutno siguran da će januar doći. I februar. I mart. Ta ne vrti se kalendar oko tebe, Vožde naš dragi.
    (Aleksandar, 12. decembar 2013 22:36)

    # Link komentara

  146. I ja sam skoro siguran da ti nisi siguran.
    Slusao sam te veceras na RTS1 pokusavajuci da budem nepristrasan i stekao utisak na osnovu tvog novog imidza da si jos odbojniji!
    Ne moze od naprednjaka i bivseg radikalcine nikada postati lezerno nevinasce kako si pokusao veceras da se predstavis.
    Covek se najezi gledajuci te i seti kakav si kao ministar i poslanik nekada bio.
    Ti si Vucicu zavrsio svoj pecat jos pre dve godine i njega niko vise ne moze promeniti pa ni ti. Svaki tvoj novi potez je dublje propadanje Srbije.
    Zato raspisuj izbore i odlazi.
    Slabice, licemere, nesigurne i nesposobne Srbija ne trpi i ne zeli!
    (crni domino, 12. decembar 2013 22:35)

    # Link komentara

  147. Od januara, možda februara, najkasnije marta... Pa dobro, bre, hoćete li prestati da nas farbate? Ako nas već uništavate ne morate da nam i šamare lupate.
    (Aleksandar, 12. decembar 2013 22:34)

    # Link komentara

  148. Sve ovo što je rekao Vučić o poljoprivredi, navodnavanju i svemu lepom i pozitivnom podržavam i pozdravljam, ali moram priznati da ovo što je rekao o Cvijanu ne slažem se. Lično bih ga odmah isključio. Kojih crnih 8% podrške, pa on nema ni jedan ceo OO uz njega.
    (Грчански Деспот, 12. decembar 2013 22:34)

    # Link komentara

  149. Večeras sam po "stoti" put od PPV-a čuo da na proleće iduće godine neće biti izbora. Pošto je on jedini koji o tome može odlučiti, baš me interesuje da li će održati reč. Ja ne verujem, mada bih voleo da održi reč.
    (Superior, 12. decembar 2013 22:32)

    # Link komentara

  150. Pa za Cvijana neće da glasa ni njegova porodica a kamoli ko drugi, to vam je za nauk da prefarbane zutace držite na distanci.
     (LEGIONAR, 12. decembar 2013 22:31)

    # Link komentara

  151. Do kojeg kraja nedelje ces najaviti najavu da ces biti siguran?
    (m m, 12. decembar 2013 22:30)

    # Link komentara

  152. Nisam siguran da je EU spremna da se igra sa svojim ugledom i da Srbiju bez ikakvih relevatnih razloga lisi potpuno zasluzenog pocetka pregovora o pridruzivanju u januaru
    (Srbin 100%, 12. decembar 2013 22:24)

    # Link komentara

  153. A ja sam bila sigurna da ces biti "skoro" siguran!!!
    Nisi samo rekao za januar koje godine?
    (Crna guja, 12. decembar 2013 22:24)

    # Link komentara

  154. Cvijan može da dobije podršku samo 15 članova SNS i to možda, daleko je on od 15 odbora.
     (duck, 12. decembar 2013 22:22)

    # Link komentara

  155. Kako "skoro," pa rekli ste da ste dobili datum, i da je taj datum u januaru 2014.

    Predsednik Boris Tadić je upozorio da precizan datum NIJE dobijen, i da vi obmanjujete, a vi ste mu tada odgovorili naslovnom stranom u tabloidu: "Smeta mu datum!"
     
    (Đilas radi, 12. decembar 2013 22:17)

    # Link komentara

  156. Kakvi bre crni izbori?
    Bar po prici izgleda da ozbiljno mislite, ali bitni su rezultati.
    Uradite nesto korisno za drzavu, dosta ste zamajavali narod dok su jedni duvali u "nacionalne" trube, a drugi pljackali!
    Uostalom i da sutra budu izbori za koga da glasamo, za trubace ili za mahere?
    Zato svi na posao da drzava stane noge, pa posle idite u istoriju, a neka dodju neki novi ljudi bez repova!
    (i glasackim listicima ste se smucili!, 12. decembar 2013 22:15)

    # Link komentara

  157. Skoro sam siguran da nema ništa od proširenja EU. Nego vi, blago meni, gledajte od čega ćemo da živimo. Od datuma sigurno nećemo...
    (Dragan, 12. decembar 2013 22:13)

    # Link komentara