Ponedeljak, 11.11.2013.

23:09

Ne kajem se zbog akcije za Tijanu

Sergej Trifunović se ne kaje što je učestvovao u humanitarnoj akciji prikupljanja novca za lečenje Tijane Ognjanović. "Neću da učestvujem u nekrofiliji".

Izvor: B92

Ne kajem se zbog akcije za Tijanu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Vera

pre 10 godina

Vreme će pokazati o čemu se radi. Prosto ne mogu da verujem da bi i pomislili da zadrže te pare. Videćemo. A poruka za Ramba - ne peru Srbi svoju savest, nego pomažu bolesnom detetu.

grunf

pre 10 godina

UVEK treba čuti i drugu stranu pre nego što se neko osudi
(milanče, 12. novembar 2013 10:39)

Slažem se... Ali druga strana ćuti... Zašto ne objave u javnost makar rečenicu: "Aman ljudi naravno da će novac otići za lečenje druge dece". Zbog čega ćute i dopuštaju ovu polemiku?

Tja...

pre 10 godina

"Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).
(Ryber Palunko, 12. novembar 2013 15:10)"

Možete da ponavljate do sutra, ali i dalje nećete biti u pravu. Naime, ni avion ne leti bez goriva, ali zna se ko je vozač cisterne, a ko pilot. Složićemo se lako - niti su opravdani troškovi lečenja toliko visoki kao u Americi, niti su toliko niski kao u Srbiji. Samo, postoji "problemčić" - elitni strani lekari ne vole obaranje cene. Oni su svoje studije platili stotine hiljada dolara, želeći da budu elita, i zato i naplaćuju toliko svoje znanje. U Srbiji, sa druge strane, imate mal'ne moralnu obavezu da pljunete lekara, jer vam se nekako čini da su oni redom studirali "besplatno, na državnoj sisi". Kad bi njima država zaista ispostavila račun za studije, i oni bi nama ispostavili račun za lečenje - a onda bismo videli da to košta daleko više od onoga što mi možemo da platimo. Isto važi i za prevoz teških bolesnika - nije to jedna avio karta, pa teraj u Ameriku. Treba pratnja, pa posebne dozvole, pa let na nižim visinama što povećava trošak goriva, pa kiseonik i ostala oprema za bolesnika, pa ekstra pare za pilote, lekare, medicinsko osoblje - i umesto da do Amerike letite sami za 1000 dolara, odjednom vam treba 30 hiljada za celu ekipu. Da, mogu se i oni odreći svojih honorara - čim se u prodavnici neko odrekne svog dela zarade, pa vam pokloni hleb i mleko...

Pametnjaković

pre 10 godina

Mislim da Tijanini roditelji treba da zadrže novac zbog pretrpljenog bola i stresa kojim su bili izloženi. Ako država ima da da Miladinu milionče i da se po hitnom postupku založi za njega, pa čak i da organizuje tajnu kriminalnu operaciju krijumčarenja bitange, a Tijana je čekala da se sakupi pomoć jako dugo, onda njeni roditelji treba još i da tuže Srbiju pred sudom u Strazburu, pa da dobiju još toliko.

miroslav

pre 10 godina

Verujem da je Sergej iskren i zelim mu da pokrene fondaciju,da ne posustane i pomogne sto vecem broju ljudi...nije dusman vec zaista veruje
u to...moja podrska!!!

jj

pre 10 godina

Mozda je novac potrosen na, na zalost neuspelo lecenje. Mozda su ga i zadrzali, to im nece pomoci sigurno.
Mi svi treba to da zaboravimo i idemo dalje, tj. ponovo i ponovo da pomazemo kome je potrebno. Mozda ce neko kupiti pice za novac koji mu da te, a neko hleb. Ako nemate poverenja - kupite mu odmah hleb. Sigurna sam samo da ne treba da neko drugi ostane na cedilu zbog ovoga. Bravo za Sergeja

dejan

pre 10 godina

Ok sve, trebali su nvoac da proslede toj drugoj bolesnoj devojcic, ali sta radi fond Divca i njegove zene sa kojima je Trifunovic dobar, sto on nije hitno uplatio tih 100.000eu? Ili, sto je meni jako zanimljivo, fond Novaka DJokovica, koji je u dva navrata skupio preko 2 miliona dolara? Pratio sam gde je u Srbiji sta uradjeno od tog novca i mogu reci da je sredjeno par skoli, vrednost radova do 300.000eu, plus donacije u igrackama, neka bude do 100.000eu. Gde je ostatak, zasto on nije uplatio za to drugo bolesno dete? I jos jedna jako interesantna stvar, oko tih "humanitarnih" organizacija. Kako je moguce, da neko ima neki fond za humanitarne akcije, u ovom slucaju porodica Karadjordjevic, a sa druge strane duziniz a struju i nemaju odakle da plate? Moze se proveriti na netu. Malo je to nelogicno.

Milan

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Brate gde ti zivis?! Istrazivanje za najobicniji novi lek kosta preko milijardu dolara. Zdravstvo je najveci biznis na planeti, nije nafta. Ne uzima lekar 700 hiljada sebi u dzep, kosta bolnica, lekovi, pomocno osoblje, itd itd, ko ce sve to da pokrije?!

Nasi ljudi uplate 5'000 evra za citav zivot u nase osiguranje koje je isto neko pokrao, a onda ocekuju da ih americko drustvo leci koje ne leci ni 30% svog stanovnistva??!! Vi mislite da svi u Americi imaju para za ovakve tretmane?!

Nedavno citam ovde kako za neke operacije moramo ici u Zagreb!!?, alo u Zagreb! Dakle zdravstvena zastita nam je na nivou Afrike. Zasto bi neka strana drzava i poreski obaveznik placao za srpsko dete ako srpska drzava nece?! Humanost je jedno, glupost nesto sasvim drugo.

Ryber Palunko

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Imaju, jer su lešinari. Bez organa, koji je besplatan, svo njihovo znanje je potpuno bezvrijedno. Isto bi bilo kao kad bi nas dvojica stajali pored operacionog stola ili najveći stručnjaci svijeta. Bez DONIRANOG organa, i mi i oni smo kao fikusi. Ali taj organ je besplatan samo zato što oni (bolnice, Ljekarti) ne plate ništa, ali ga zato debelo preprodaju. Najobičniji šverceri. Zato više nisam dobrovoljni dvaalac organa, već sam povukao svoj pristanak, pošto znam da tu ništa nije besplatno. Ako se već prodaje, a prodaje se, hoću da moja porodica od tog ima korisit, a ne 'humanitarci' koji zarađuju na najbestijalniji način.
Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).

N.N.

pre 10 godina

Pod hitno roditelji treba da daju izjavu.
U ovom trenutku osuđujem jedino neobraćanje porodice Ognjanović javnosti. Onog trenutka kada je otvoren račun u ovu svrhu, stanje na tom računu je postalo sve samo ne intimna stvar porodice Ognjanović i itekako nam je potrebno objašnjenje. Ne moraju to biti intervjui, povlačenje po novinama..već samo jedno pismo.

N

pre 10 godina

Saopstenje Nj.k.v. Karadjordjevica (istine radi):

"Nakon Tijanine tragične smrti, Nj.k.v. princeza Katarina izrazila je u svom pismu od 24. jula 2013. zahvalnost Dečjoj bolnici Teksas na njihovom velikom trudu i najljubaznije ih zamolila da oproste preostali dug bolnici, kako bi novac mogao da se iskoristi za potrebe druge srpske dece, verovatno kroz fond koji bi bio osnovan pod Tijaninim imenom. U svom odgovoru od 5. avgusta 2013. direktor Dečje bolnice Teksas naveo je da nema preostalog duga za lečenje Tijane Ognjanović. Princeza Katarina je predložila odgovornima u Srbiji osnivanje humanitarnog fonda za podršku deci kojoj je potrebno posebno lečenje. Članovi porodice Karađorđević nikada nisu vršili nikakav pritisak na bilo koga u vezi s bilo kakvom isplatom. "

Dragan

pre 10 godina

Ma samo opusteno. sve ce ovo, kao i sve u ovoj razresiti mudri prvi potpredsedik vlade. Uostalom i sve price i afere krecu iz istog cemtra koji ih na kraju i "razresava".

my way

pre 10 godina

Sta Karadjordjevici da objasne? Sta se desava, pa nista. Novac stoji na racunu. A oni su izlobirali nizu cenu za Tijanu, zeleli su i da se nakon njene smrti preostali deo ne plati bolnici vec da ona oprosti dug, a da se novac preusmeri na lecenje druge dece. Ali opet, ne mogu da nemam razumevanja za Tijanine roditelje, to je sa njima drzava trebala da resi, a ne da im Sergejeva, ili neka druga fondacija trazi da novac prebace ovamo, uplate tamo i sta ti ja znam. A da su pare nestale ko bi bio odgovoran? Oni, naravno. Dakle, neka drzava osnuje vise fond i neka ih zamoli da novac prebace u njega, kakve su ovo besmislene peripetije i sveopsta nacionalna hajka, pa ima li iko normalan u ovoj zemlji, ili je ceo narod izjela mrznja?

rada

pre 10 godina

Bravo Sergej. Mnogo ljudi ne zna da na zapadu bolnice traze kompletan iznos da se uplati unapred, znam iz iskustva. Niko nista ne garantuje. Ostavitee ljude na miru.

Tja....

pre 10 godina

Kad sam pre par nedelja rekao da, na žalost, ima roditelja koji se bogate na teško bolesnoj deci, te da uplate novca na privatne račune ne rešavaju problem, dobio sam "milion" minusa. Sigurno je ružno poređenje, ali ako nekome date pare, to vam ne daje za pravo da proveravate šta on sa tim novcem radi. Dakle - ako prosjak sebi od poklonjenih para kupi cigarete, a ne hranu, kako na to možete da utičete, a kamoli još da se ljutite što nije kupio ono što ste vi zamislili?! Predloženi "fond za lečenje koji država treba da organizuje" odavno postoji - zove se Fond za zdravstveno osiguranje. To što mi u njihovu administraciju nemamo poverenja, druga je stvar - ali oni postoje, rade, i određuju ko može na lečenje u inostranstvo o trošku države, a ko ne. Odluka se donosi na osnovu medicinske procedure, ne na osnovu naših želja - inače bi pojedinci i za urasle nokte išli na kliniku Mejo. Na žalost, Tijani su i naši i bečki lekari dali jako malo šansi za oporavak - količina skupljenog novca u tome ne igra nikakvu ulogu. To što smo naivno pomislili da treba samo da uplatimo pare, pa da se dete vrati zdravo, možemo odbiti na opštu neukost i nepoverenje u lekare. Znate li koliko je novca, faktički, bačeno na lečenje osoba kojima nema spasa, dok neki kojima se može pomoći nemaju ni šansu? Zar nije bilo bolje da smo napravili celu jednu kliniku za dva miliona evra, umesto što se sada pljujemo po novinama? Sad više niko bolestan neće dobiti ni dinara, eto šta smo uradili svi skupa...

deksi

pre 10 godina

Ne zelim da verujem u medijske hajke na porodicu male Tijane-zar nisu doziveli najvecu nesrecu koja roditelju moze da se dogodi!!!
Vreme ce pokazati svoje, a Srbi vole da donose presudu pre vremena.
deksi

Dijana

pre 10 godina

Sergej ne obaziri se na zlurade komentare,ti znas ko si i sta si!Koliki si covek to mi svi znamo,samo nekima je tesko da priznaju to!Sto se tice sirote Tijane,neka pociva u miru a sto se tice njenih roditelje -ne verujem da ce bas spavati mirno posle ovih prozivki.Ako je zaista istina to sto se pise,da nisu hteli da prebace novac drugoj bolesnoj deci ja im samo porucujem-cuvajte se Boga i sopstvene savesti ako je imate!

zalzis

pre 10 godina

Onog Dana kada je prvi put skupljan novac za bolesnika koji nije imao novac da plati lecenje istoj trena je trebalo zatvoriti zavod za zdravstveno osiguranje!!!

yxc

pre 10 godina

Ako je nešto FOND, onda to i treba da bude; dakle,iz novčane mase deponovane u NAMENSKI HUMANITARNI FOND čiji je "vlasnik" DRŽAVA( za razne HUMANITARNE namene) odlukom nadležne državne komisije bi se sredstva NAMENSKI uplaćivala na taj i taj račun, za razne HUMANITARNE potrebe, pojedinaca ili grupe građana (lečenje,za potebe sanacije od elementarnih nepogoda, pomoć najsiromašnijim pojedincima i sl.)

viki

pre 10 godina

Ne zelim da verujem da roditelji hoce da zadrze novac. Nista ne moze da vrati izgubljeno dete. Sigurna sam da ce doneti casnu i humanu odluku, i pomoci drugoj deci.

Nesa

pre 10 godina

Ja nisam uplatio 300 dolara da poboljsam finansijsku situacije Nebojse i Jelene Ognjanovic. U principu, ljude ne poznajem i zelim im sve najbolje, ali ako smo svi mi ucestvovali u necemu humanom i zeleli da spasemo zivot maloj Tijani, onda bi roditelji mogli da nas malo vise udostoje i budu transparentniji. Dok su sakupljali pare bili su jako glasni, kada se sve ovo zavrsilo, nema ih nigde.
Zato, ili da se prosledi visak novca nekome kome zaista sada treba, jos danas, ili da mi se vrate pare! Taman smo se mi Srbi ujedinili oko necega ,zajednicki ucestvovali, i da nam se ovako vraca, e to nije lepo, pa nismo bre mi ovce da dajemo pare tek tako. Jeste li vi svesni da niko vise nikada nece nista da da u takvim akcijama u buducnosti?
Mene ne interesuje u koji ce fond pare da odu i kome ce biti dodeljena pomoc, samo ja nisam imao nameru da pomazem porodicu Ognjanovic,toliko!

Bela

pre 10 godina

Ima li koga normalnog i odgovornog u drzavnoj upravi da razresi ovaj problem i da dete konacno pociva u miru? Ima li kraja ovoj bestijalnosti? Bog da prosti malenu Tijanu.

Jelena

pre 10 godina

Mediji su namirisali novac, kao besni psi krv i ostrvili se na nesrećne roditelje kao da su najgori kriminalci na svetu.
Zašto se ovako ne ostrve na kriminalce i njihove zaštitnike u Srbiji?
Imala sam sličnu situaciju u familiji i potpuno razumem roditelje, kojima nije ni do čega. Zar je moguće da neko u ovoj zemlji misli da je njima stalo do novca?!
Duboko verujem da će novac preusmeriti u odgovarajući fond i da ga neće prisvojiti.
Sergej bi trebalo da ostane Veliki i sada i da ne naseda na medijske lopovluke.

ljubo

pre 10 godina

@mare Ta fondacija vec postoji i zove se republicki fond za zdravstveno osiguranje. Mislim da resenje problema nije u tome da za svakog posebno pravimo humanitarnu akciju, vec da popravimo sistem zdravstva da se ovakve stvari vise ne bi desavale.

Igor Gavran

pre 10 godina

Svi vi skupa niste samo bitange, vi ste i UBICE BOLESNE DECE. Posle slucaja Rebraca i Ognjanovic ljudi su izgubili poverenje u humanitrane akcije. Niko ne voli da ispadne magarac sto je iz najbolje namere dao novac. Ovo postaje pitanje za nadlezne drzavne organe.

oli

pre 10 godina

Ma naravno da se krije velika istina koju Država treba oda obelodani! Gde su sada Karađorđevići da kažu šta se dešava? U mišju rupu su se povukli. Da g-din Ognjenović ili Ognjanović, hteo da usmeri novac, uradio bi to pre 3 meseca, a ne da narod s pravom postavi pitanje. Da li Vi gospodo mirno spavate? niste Vi gospoda, Vi ste sramota za ovaj narod. Vrati pare!

bane

pre 10 godina

Čim su se u celu priču uvukli ovi koji rade za karađorđeviće tu nisu čista posla. Malo im je što im poreski obveznici države Srbije omogućavaju život na vrlo visokoj nozi I to potpuno vanzakonski. Hoće da izigravaju humanitarce tuđim novcem. Jadnici!
A ako se ispostavi da je porodica preminulog deteta nameravala da novac zadrži za sebe iako im je dete na žalost preminulo, to je sto puta groznije čak I od karađorđevića!

zloupotrebe

pre 10 godina

Ti se ne kajes, ali posle ovih zloupotreba nijedna akcija vise nece proci.Tako velike stvari ne rade ni glumci ni roditelji vec drzavna institucija.Ne bih uplatila vise ni dinara za tako nesto, svakog dana ima toga a ni jedna nije zavrsena ozdravljenjem onoga kome je namenjena.Za ostale izlecive bolesti humanitarne akcije nisu potrebna.

jelica

pre 10 godina

Novac je sakupljen,Tijana ,nažalost,nije spašena.Najljudskije bi bilo da se preostali novac preusmeri za drugu bolesnu decu.Interesuje me kakva je to psiha koja razmišlja da može da, sačuvaj Bože,profitira na gubitku deteta.Ovo je stvarno monstruozno,ali plašim se da je istina.NEĆU da verujem da roditelji neće,barem iz pijeteta,prema svome detetu,ipak postupiti ljudski.Ako oi to ne urade,bez obzira na priče kojim zamajavaju narod,oda ne bila ja u njihovoj koži.Ognjenovići od vas se traži da budete LJUDI.

gandalf

pre 10 godina

Mnogo je ovo ruzna i bolna tema, kad vidim po svim novinama slike male Tijane hocu i ja da umrem. Kao i uvek cini mi se da su mediji prepumpali celu stvar, trebalo je prvo neka nadlezna institucija da ispita sve za to nije potrebno vise od sat vremena, pa ako nije nesto bilo u redu tek onda da se ljudi osudjuju i napadaju ovoliko...ne znam, nekako me sramota samog sebe...uzas...

Boris

pre 10 godina

U ovoj zemlji svako radi ono sto mu nije posao i zato nam i jeste ovako lose. Sergej, ako si glumac glui na filmu ili u pozoristu, ali nemoj da se bavis onim sto ti nije posao. Postoje ljudi zaduzeni za to.

Budalica

pre 10 godina

Kraljevska porodica je sumnjiva kao...


No, da ne grešim dušu, videćemo šta će istraga da pokaže. Sad ostaje da se veruje u naše, kakve-takve istražne i sudske organe.

Lale

pre 10 godina

Sta se femkamo. Fond Karađorđevića preko političkih veza hteo da prelije višak kod sebe. Sergej ih provalio i alarmirao javnost kao i onda uletevši sa žiro računom u Velikog brata. Bravo Sergej, DOKTORE!

Pffffff

pre 10 godina

" Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje."
(peca, 11. novembar 2013 23:47)

Neko sa takvom logikom ne verujem da ikada ikom ista dao.

cambio

pre 10 godina

pa i za Miladina Kovacevica
smo dali 1.000.000$ eno ga ziv i zdrav. pesnici koga stigne, igra kosarku, zaradjuje...
i niko mu ne trazi pare nazad..
.......

podanik

pre 10 godina

Svaka cast Segeju!

A da li se Fond tzv princeze Katarine, cim toliko 'stiti' roditelje koji ne daju nivac drugoj bolenoj deci, utalila i uzima procenat od tih 1.7 miliona evra?

Uzgred, iz tog 'fonda' ni dinar nisu uplatili, vec je navodno uticao da bolnica spusti cenu operacije.

Kakva sramotna i skanadlozna sudbina novca koji smo svi dali za lecenje bolesnog deteta, a ne za luksiz roditelja i punjenje kasa kojekavih fondacija tzv princeza.

We (ALL) have a problem

pre 10 godina

Houston, we have a problem!?

Ja bih dodao jos jedan aspekt cele price. Klinika u Hjustonu! Lecis dete za basnoslovne pare, uzimas neverovatnu kolicinu novca kao avans ... zna da su donori srca ili besplatani (humanost) ili u rangu 200.000$ (dajte nam pare) pored toga tvoje znanje vredi basnoslovnih 400.000$ .... ipak, pacijent ti umre u bolnici ... nista nisi uradio da produzis zivot malog andjela ... i na kraju, porodica je jos duzna 700.000 $. Za cega????

Koji je ovo medjunarodni lopovluk, hohstapleraj i medjunarodna lekarska banda.

Verujem....

pre 10 godina

Ti roditelji su ucinili sve - potpuno nemogucu misiju u pokusaju da spasu svoje dete.To sam mislila onda - isto mislim i danas. Sticajem okolnosti nasli su se u finansijskoj mrezi iz koje ne postoji lak nacin da se izvuku s obzirim na sumu novca koja je u opticaju. Sigurna sam da su od pocetka bili pod velikim pritiskom sa strane, da im je fokus razumljivo bio sve vreme na detetu ciji se zivot gasio i da verovatno nisu bili svesni u kojoj meri je ovakva akcija obavezujuca prema javnosti i donatorima, pa i u slucaju da je dete prezivelo. Nikakvu sumnju nemam po pitanju njihove cestitosti. Nadam se da ce biti dovoljno hrabri da zanemare provokacije i da ce naci nacin da ucine pravu stvar i preusmere sredstva.

Jelena

pre 10 godina

svak
a cast Sergeju,a o tome kakav je Ognjanovic covek dovoljno govori to sto je Sergeju rekao da ne moze prebaciti novac jer ne moze se tim namenskim novcem kupiti na primer mercedes.Stras no i jadno uporediti lecenje male Ljubice sa tim .Sergej je pametan i posten covek i cim je video sa kakvim nezahvalnim i sebicnim ljudima ima posla je prekinuo kontakt sa njima.

crnac

pre 10 godina

Zasto svi vi osudjujete roditelje, a pritom niko od vas nije cuo drugu stranu price? Mozda roditelji hoce da se to sve sprovede po zakonu, jer bi u suprotnom mozda morali da odgovaraju pred istim jer su svojevoljno prebacivali novac? Mozda ljudi nisu tabloidnog karaktera i nemaju nameru da se prepucavaju po tabloidima sa cecom, sekom i ostalim "postenjacinama"? Ja i dalje cekam da se roditelji izjasne i kada se to desi onda cu da donesem zakljucak o svemu. Ja sam ucestvovao u akciji takodje, ali sam pare dao da bi se dete izlecilo i bio bih najsrecniji da je to jadno dete uspelo... Voleo bih da se deo novca preusmeri za lecenje druge dece i tako bi bilo najpravednije...

*

pre 10 godina

Ljudi polako! Ako stvarno nisu dali novac drugoj deci i zadrzali ga za sebe to je dno dna i zasluzuje osudu. ALI, sta ako nije tako, i ako postoji logicno objasnjenje... treba razjasniti stvar pa tek osudjivati ljude. A Sergeju svaka cast!

Milos

pre 10 godina

Nas kao celu naciju treba da bude sramota! Ako je tacno da su ovi ljudi uzeli novac to je skandal koji je tesko recima opisati (a ne desava se prvi put, setite se Katarine Rebrace), a ako nisu onda je sramota da se takvi tracevi pustaju u javnost. Da li se ikada ista plemenitu u ovoj zemlji uradilo a da se o tome posle nije pricalo u najgorem mogucem svetlu. Da li je moguce da Srbi nikada ne rade nista bez zadnje namere?

iva

pre 10 godina

Svaka čast g. Trifunoviću! I svima koji su učestvovali i učestvuju u ovakvim akcijama. Tolika nesebičnost i humanost... Ne mogu ni da zamislim koliko je teško biti roditelj deteta kojem ne možeš sam pomoći. I koliko god da je teško danas doći do novca, koliko god da ima raznih prevara (ne mislim da je to ovde slučaj), manje mi je zlo da me pređu, nego da znam da sam mogla nešto da učinim, a nisam. Posebno kad je reč o životu.

Washington

pre 10 godina

Ne znam, ne razumem da bi neko uzeo taj novac sebi, cela situacija mi je nekako bolesna. Nadam se da su ovi roditelji nevini jer stvarno ce da mi se zgade ako ne bude tako!

Ovo ostavlja jako negativan utisak na sve buduce humanitarne organizacije! I ovo malo ljudi sto je do sad davalo ce da prestane da daje zbog ovakvih ljudi, i to je ono sto me najvise plasi.

mare

pre 10 godina

Zao mi je sto se izneverilo poverenje ovog ionako sa razlogom nepoverljivog naroda koji se ujedinio oko jednog predivnog cilja.Nadam se da to nece uticati na buduce donacije.Bilo bi lepo kad bi se napravila jedna drzavna fondacija u koju bi se doniralo i iz koje bi se preusmeravale pare tamo gde su najpotrebnije

Dora

pre 10 godina

Mislim da u ovakvim akcijama ništa ne sme da bude prepušteno nečijoj savesti, već treba da bude isključivo pravno regulisano. Ako je tačno da preusmeravanje preostalog novca iz ove akcije za lečeje nekog drugog deteta zavisi od bilo čije dobre volje ili straha od "loše karme", ni jedna buduća akcija više nije moguća, jer su dobronamerni ljudi jednostavno izgubili poverenje. O savesti Tijaninih roditelja niko nije razmišljao kada je uplaćivao novac, pa ne bi trebalo ni sada. Jednostavno, zna se za šta je novac bio namenjen i tu ne bi trebalo da bude bilo kakvih pregovora. U suprotnom, radi se o manipulaciji humanošću i ismevanju ljudi koji su spremni da pomognu.

Marrionela

pre 10 godina

Sergej je čovek zahvaljujući kome su prikupljena sredstva,lobirao je na sto strana,organizovao žurku za Andjelu odmah posle Tijane i nešto za njega da kažete??
On je jedan posten čovek sa izrazitim smislom za pravdu.Svaka čast!
Bravo.

Ненад

pre 10 godina

Стварно не разумем зашто проблем вишка новца из ове ације не решите "транспарентно", како је Сергеј предложио за будуће акције? Лепо окачите на интернет сваки појединачни уплаћени динар и сваки цент, уместо да трошите медијски простор и толику новинску хартију на јалова објашњења која само одбијају наше будуће уплате?

delastone

pre 10 godina

ne ide mi u glavu da čovek ne izadje i glasno i jasno kaže šta ima.da li hoće da vrati ostatak ili ne.ovi karadjordjevići su mi još sumnjiviji.čekam samo državne organe da izadju sa konačnom pričom da vidimo ko je hteo i da li je hteo neko da se omrsi u celoj priči...sve u svemu jadno i bedno !

fancy

pre 10 godina

Ovo brzo mora da se resi kako se dobronamernim ljudima ne bi ogadilo sve ovo...i ove banke ga tupe vecito neke procedure, pravila te ovo te ono kakve veze ima sto je namemski rn?? Sta kao sme da podigne kes a ne sme da da nalog za prenos sredstava? Pa bas naprotiv ako je namenski rn svako podizanje sredstava sa racuna treba da bude praceno papirima vezano za trosak!?

molim da mi se objavi komentar...

pre 10 godina

Moje misljenje je da su Ognjenovici morali da urade sve kako bi spasili zivot svog deteta a to je verovatno podrazumevalo da odredjeni deo novca treba dati nekome...ja prosto ne mogu da poverujem da je nekome stalo do novca posle smrti deteta,nezaboravite da zivimo u jednoj mafijaskoj zemlji zvanoj Srbija , mozda nesmeju da izadju u javnost i da saopste sta je sa ostatkom novca,ko zna u sta su se uvalili...

peka

pre 10 godina

ako je ovo tacno onda je zalosno.treba mom djetu za lecenje a ja visak sto sam dobio,ne dam za drugo djete.osim sto nam propada drzava propada nam i ljudskost,moral.jos je zalosnije sto druga djeca nece dobiti pomoc koja im bude trebala upravo radi ovakvih primjera.sta dalje reci......

Miki

pre 10 godina

Sergej je totalno upravu! I ako se sad prave razne price,ko je uzeo novac i kome pripda.Mislim da nije normalno da ostala deca kojima to moze spasiti zivot ispastaju zbog bahatosti jedne grupe ljudi! I sam sam ucestvovao u toj akciji i ako do tad nisam imao poverenja bas zbog zloupotreba!!!

Dejan

pre 10 godina

Jel ste vi videli na tabli koju je uneo Trifunovic kada je bio Vb, pisalo je ime i prezime Tijana ognjenovic i broj ziro racuna? Znaci da je namenski racun otvoren na njeno ime, posto je preminula, mora da bude ostavinska rasprava na sudu, tek kada sud donese pravo sto i hoce,tek ce tada njeni roditelji moci da raspolazu sa parama i nadam se proslede ih dalje.

precoma

pre 10 godina

I naravno, i vi ste u sazetom tekstu skratili njegov uvodni deo u kom je naglasio vise puta, i izneo svoju frustraciju zbog toga sto niko ne prenosi cinjenice da su ljudi iz celog regiona, hrvati, albanci, muslimani, i srbi iz celog sveta udruzeno skupljali novac za pomoc, sto ga je zadivilo, a treba i sve nas!

my way

pre 10 godina

Zasto bi sve bilo jednostavno kad moze i komplikovano? Drzavnim organima je izgleda izuzetno tesko da osnuju fond, zamole Tijanine roditelje da prebace novac i rese problem. Zato kad negde moze da se ugradi nema efikasnijih od nasih politicara. I Sergejeva prica je tanka, da su Tijanini roditelji prebacivali i uplacivali novac po svojoj volji njegovoj fondaciji, ili drugim ljudima mogli bi da odgovaraju za to. Strasno od cega se bez ikakve potrebe pravi slucaj, samo ce u buducnosti deca kojoj treba pomoc ispastati, jer ljudi nece razumeti da ovde nista nije ukradeno i izgubice ovo malo poverenja koje im je ostalo. A nema nikakve potrebe za tim, jer je citava ova hajka u velikoj meri jurisanje na vetrenjace.

marija

pre 10 godina

Sergeja kao i vecinu nas brine da li taj novac nekome moze da pomogne dok se ne utvrdi ko moze sa njim da raspolaze, a dok nije prekasno, kao za Tijanu.
Ne verujem da je bilo ko hteo da zloupotrebi bilo sta.
Ovo treba sto pre razresiti pravno i preostali novac usmeriti ugrozenoj deci.

boco

pre 10 godina

taman kad se raspricao, voditelj ga prekide. steta. inace o sergeju sve najlepse, mada je i on u zadnje vreme uzeo maha i misli da za njega ne postoji semafor, ogranicenje brzine i slicno, trebao bi malo da stane na loptu,

nick_cave

pre 10 godina

Ima 5 godina kako sam se vozio jednim tramvajem,u njemu reklama tipa :"Tanjir za gladne,ukucaj to i to i daces 100 dinara za gladnog" a ispod pise + pdv koje je ne znam kolko dinara.Naravno tu je i neka slicica,a pored natpis flomssterom :"I ovo si nasao da oporezujes (pogrdna rec)jedno".
Tuga od drzave :(

Tomato

pre 10 godina

Pare su uplacene za Tijanu, jeste Sergejeva zasluga velika ali da li sada Sergej treba odlucuje kojem ce se detetu sledecem pomoci? Nazalost sa tim parama se ne moze pomoci svoj deci i treba naci nacin da se te pare nekako pravedno raspodele, da li putem neke lutrije ili kako god da bi se izbeglo da posle krenu proce kako je neko pomagao decu svojih prijatelja sa tim parama.

Mislim da je ovo razlog zasto Ognjenovici jos nisu nista uradili sa parama.

nexus

pre 10 godina

@Ana Dok oni zale svoje dete, druga deca umiru. Kako je bilo hitno da se skupi novac za njihovo dete, a sada kada su druga u pitanju, tu ima vremenea. Nije nego.

dejan

pre 10 godina

(Ana, Bane)
Vidi se da niste gledali emisiju i da ste proizvoljno doneli zakljucke, zbog kojih dobijate ovolike minuse. Sergej nigde nije rekaod a je on napravio neki fond, nego je samo razio, sasvim logicno, da novac prebace jednomd rugom detetu kome je trebalo samo 100.000eu za hitnu operaciju. On jos nije ni osnovao fond, tek radi na tome. Kada mu je Ognjenovic rekao da to ne moze, onda mu je predlozio da on, kao otac male Tijane napravi fond i sa njega pomaze drugoj deci, gde opet nigde nije sebe stavljao u bil kakvu pricu. Kada budete saslusali sve, bice vam jasnije. Ovako blatite coveka koji je pokrenuo celu tu akciju svojim medijskim nastupom i zbog koga ce prikupljeno i 3 puta vise novca od potrebnog Normalno je da trazi t sto trazi, Tijana je jos bila ziva tada i logicno je da upravo on trazi da se visam prebaci za drugu decu, direktno na njihove racune. Svaka mu je na mestu. I interesantna je prica da su ga odmah zvali iz fonda Katarine da ga pitaju ko je on da trazi da se stane sa uplatama i da se uplacuje drugoj deci. Pa on je taj koji je sve zapoceo i zbog koga smo se ujedinili i postali makar malo humaniji, Mene interesuje ko su oni, katarina i njen fond, kada sus e ukljucili u tu pricu tek kada su uplacena tolika sredstva i kada su svi mediji pisali o tome?

modesty

pre 10 godina

svasta se provlacilo po novinama, i mislila sam da se kao po obicaju pravi senzacija i da nije moguce da su ti ljudi u stanju da se tako ponesu, ali ocito da moralne vrednosti nekima ne predstavljaju bas nista.

Bojan

pre 10 godina

Kada je za njihovo dete bilo u pitanju onda su svi davali novac, kada je njih Trifunovic zamolio da prebace visak za drugo dete oni se vise nisu javljali. Pa jel ovo ljudski? Da li oni imaju neku blisku rodbinu u Srbiji, roditelje i sta oni misle? Ne javnost ne zeli da ih "ostavi na miru" jer je novac namenski dat za lecenje a ne da ga neko drugi sebicno prisvoji.

u ovoj zemlji me nista ne cudi

pre 10 godina

necu da prejudiciram,ali sam skoro siguran da se tacno zna sta je sa tim parama....i naravno da se covek ne oglasi i ne zatrazi da se novac prebaci drugoj deci dovoljno govori ili ko je vec o tome odlucio...nema potrebe da se komentarise videcemo da li ce drzava da stvarno kaze istinu....

vasa v

pre 10 godina

Bravo Sergej !..ti si divna i plemenita osoba...odlicna emisija,razgovor koji je razjasnio mnoge nedoumice u slucaju Ognjanovic...vidimo da je ovakav tok desavanja bio predvidljiv cim je novac sakupljen,jos proletos...bruka !

markus

pre 10 godina

Da li mislite da otac jedan dinar moze da zadrzi od svega ovog,pa uhapsili bi ga ujutru....Ovu bandu treba pohapsiti koja vas laze i glumi humanitarce...i Seka i Ceca su zvale oca da preusmeri novac...

Ana

pre 10 godina

Ovaj covek nam vredja inteligenciju! Hteo Fond, pa prikupljali sve preko Tijaninog racuna????? O cemu ti pricas??? Sta, zloupotrebljavali ste njen lik??? Lesinari, dajte malo popustite, pustite ljude da ozale svoje dete!!! Sigurna sam da ce doneti pravu i postenu odluku!!!

Mrtvac

pre 10 godina

Pa ovo je van svake pameti... Iskoristiti svoje mrtvo dete da se obogate, ja i dalje ne verujem u to. Ako je to istina, to je uzas nezapamcenih razmera...

peca

pre 10 godina

Pare kvare ljude. Nema tu nista novo. Drugi su davali za njihovo dete, ali tesko ce oni dati za tudju decu. A i ko zna ko je tu jos u talu. Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje.

Bane

pre 10 godina

Ne razumem...na kraju covek nista ne rece konkretno. Imam utisak da se zbog neceg zestoko pravda...nisu sa njim cista posla. Sa kojim pravom ti od oca kom je dete na samrti trazis da "visak novca" prebaci na tvoju fondaciju koja kako rece i dan danas ne postoji?!I ko si ti uopste u celoj prici? Veliki dusebriznik?! Ma dajte molim vas...zbog takvih i ne treba uplacivati novac. Al istraga je u toku...zivi bili pa videli...nisi ti druze "cist"

Magomed

pre 10 godina

Ne kvare pare ljude, nego su Sirbistanci zestoko podmukao narod. U stanju su prevariti oko najjadnijih radnji, cast izuzecima, to nije nista novo, pisali su o tome i veliki Dositej Obradovic, najveci prosvetitelj i mnogi drugi. Nema zavera, nema planova, ovo je Sirbistan vs Sirbistan.

djordjevic

pre 10 godina

Citajuci ovo hvata me neki bes, sramota, jad, grozim se nad ljudskim rodom...

Pa zar otac bolesnog deteta za koje je skupljeno 900,000 evra viska da odbije da da 1/9 toga za spas drugog osobe. Kako je to moguce? Kakvi su to mozgovi? O cemu se ovde radi?!

Iskreno, koliko god bolno bilo baviti se ovim iz oziglednih razloga, ovo mora da se resi ni po babu ni po stricevima. Dakle, GDE SU PARE?! Sve sto je visak (pokriti i sahranu male Tijane i sve ostale troskove u vezi sa time) konfiskovati i uplatiti u dobrotvorne svrhe ili osnovati dobro kontrolisan fond koji ce da pomaze u slicnim slucajevima.

Ovo je sve i vise nego odvratno...nije ljudski.

Uros

pre 10 godina

Strasno kakvih ljudi ima... Nadam se da ce se desiti nesto sto ce me razuveriti, ali ako su stvari ovakve kakve izgledaju, onda to dvoje ili su morali da prebace pare nekom "dobrotvoru" iz senke, ili sad uzivaju u bogatstvu koje su stekli zato sto im je cerka umrla... Pri tome su ugrozili ko zna koliko bolesne dece za koju se nece skupiti dovoljno novca jer ce ljudi biti uzdrzaniji zbog ove prevare...

djordjevic

pre 10 godina

Citajuci ovo hvata me neki bes, sramota, jad, grozim se nad ljudskim rodom...

Pa zar otac bolesnog deteta za koje je skupljeno 900,000 evra viska da odbije da da 1/9 toga za spas drugog osobe. Kako je to moguce? Kakvi su to mozgovi? O cemu se ovde radi?!

Iskreno, koliko god bolno bilo baviti se ovim iz oziglednih razloga, ovo mora da se resi ni po babu ni po stricevima. Dakle, GDE SU PARE?! Sve sto je visak (pokriti i sahranu male Tijane i sve ostale troskove u vezi sa time) konfiskovati i uplatiti u dobrotvorne svrhe ili osnovati dobro kontrolisan fond koji ce da pomaze u slicnim slucajevima.

Ovo je sve i vise nego odvratno...nije ljudski.

Mrtvac

pre 10 godina

Pa ovo je van svake pameti... Iskoristiti svoje mrtvo dete da se obogate, ja i dalje ne verujem u to. Ako je to istina, to je uzas nezapamcenih razmera...

Bojan

pre 10 godina

Kada je za njihovo dete bilo u pitanju onda su svi davali novac, kada je njih Trifunovic zamolio da prebace visak za drugo dete oni se vise nisu javljali. Pa jel ovo ljudski? Da li oni imaju neku blisku rodbinu u Srbiji, roditelje i sta oni misle? Ne javnost ne zeli da ih "ostavi na miru" jer je novac namenski dat za lecenje a ne da ga neko drugi sebicno prisvoji.

vasa v

pre 10 godina

Bravo Sergej !..ti si divna i plemenita osoba...odlicna emisija,razgovor koji je razjasnio mnoge nedoumice u slucaju Ognjanovic...vidimo da je ovakav tok desavanja bio predvidljiv cim je novac sakupljen,jos proletos...bruka !

u ovoj zemlji me nista ne cudi

pre 10 godina

necu da prejudiciram,ali sam skoro siguran da se tacno zna sta je sa tim parama....i naravno da se covek ne oglasi i ne zatrazi da se novac prebaci drugoj deci dovoljno govori ili ko je vec o tome odlucio...nema potrebe da se komentarise videcemo da li ce drzava da stvarno kaze istinu....

Uros

pre 10 godina

Strasno kakvih ljudi ima... Nadam se da ce se desiti nesto sto ce me razuveriti, ali ako su stvari ovakve kakve izgledaju, onda to dvoje ili su morali da prebace pare nekom "dobrotvoru" iz senke, ili sad uzivaju u bogatstvu koje su stekli zato sto im je cerka umrla... Pri tome su ugrozili ko zna koliko bolesne dece za koju se nece skupiti dovoljno novca jer ce ljudi biti uzdrzaniji zbog ove prevare...

peca

pre 10 godina

Pare kvare ljude. Nema tu nista novo. Drugi su davali za njihovo dete, ali tesko ce oni dati za tudju decu. A i ko zna ko je tu jos u talu. Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje.

cambio

pre 10 godina

pa i za Miladina Kovacevica
smo dali 1.000.000$ eno ga ziv i zdrav. pesnici koga stigne, igra kosarku, zaradjuje...
i niko mu ne trazi pare nazad..
.......

Pffffff

pre 10 godina

" Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje."
(peca, 11. novembar 2013 23:47)

Neko sa takvom logikom ne verujem da ikada ikom ista dao.

oli

pre 10 godina

Ma naravno da se krije velika istina koju Država treba oda obelodani! Gde su sada Karađorđevići da kažu šta se dešava? U mišju rupu su se povukli. Da g-din Ognjenović ili Ognjanović, hteo da usmeri novac, uradio bi to pre 3 meseca, a ne da narod s pravom postavi pitanje. Da li Vi gospodo mirno spavate? niste Vi gospoda, Vi ste sramota za ovaj narod. Vrati pare!

Lale

pre 10 godina

Sta se femkamo. Fond Karađorđevića preko političkih veza hteo da prelije višak kod sebe. Sergej ih provalio i alarmirao javnost kao i onda uletevši sa žiro računom u Velikog brata. Bravo Sergej, DOKTORE!

dejan

pre 10 godina

(Ana, Bane)
Vidi se da niste gledali emisiju i da ste proizvoljno doneli zakljucke, zbog kojih dobijate ovolike minuse. Sergej nigde nije rekaod a je on napravio neki fond, nego je samo razio, sasvim logicno, da novac prebace jednomd rugom detetu kome je trebalo samo 100.000eu za hitnu operaciju. On jos nije ni osnovao fond, tek radi na tome. Kada mu je Ognjenovic rekao da to ne moze, onda mu je predlozio da on, kao otac male Tijane napravi fond i sa njega pomaze drugoj deci, gde opet nigde nije sebe stavljao u bil kakvu pricu. Kada budete saslusali sve, bice vam jasnije. Ovako blatite coveka koji je pokrenuo celu tu akciju svojim medijskim nastupom i zbog koga ce prikupljeno i 3 puta vise novca od potrebnog Normalno je da trazi t sto trazi, Tijana je jos bila ziva tada i logicno je da upravo on trazi da se visam prebaci za drugu decu, direktno na njihove racune. Svaka mu je na mestu. I interesantna je prica da su ga odmah zvali iz fonda Katarine da ga pitaju ko je on da trazi da se stane sa uplatama i da se uplacuje drugoj deci. Pa on je taj koji je sve zapoceo i zbog koga smo se ujedinili i postali makar malo humaniji, Mene interesuje ko su oni, katarina i njen fond, kada sus e ukljucili u tu pricu tek kada su uplacena tolika sredstva i kada su svi mediji pisali o tome?

bane

pre 10 godina

Čim su se u celu priču uvukli ovi koji rade za karađorđeviće tu nisu čista posla. Malo im je što im poreski obveznici države Srbije omogućavaju život na vrlo visokoj nozi I to potpuno vanzakonski. Hoće da izigravaju humanitarce tuđim novcem. Jadnici!
A ako se ispostavi da je porodica preminulog deteta nameravala da novac zadrži za sebe iako im je dete na žalost preminulo, to je sto puta groznije čak I od karađorđevića!

We (ALL) have a problem

pre 10 godina

Houston, we have a problem!?

Ja bih dodao jos jedan aspekt cele price. Klinika u Hjustonu! Lecis dete za basnoslovne pare, uzimas neverovatnu kolicinu novca kao avans ... zna da su donori srca ili besplatani (humanost) ili u rangu 200.000$ (dajte nam pare) pored toga tvoje znanje vredi basnoslovnih 400.000$ .... ipak, pacijent ti umre u bolnici ... nista nisi uradio da produzis zivot malog andjela ... i na kraju, porodica je jos duzna 700.000 $. Za cega????

Koji je ovo medjunarodni lopovluk, hohstapleraj i medjunarodna lekarska banda.

precoma

pre 10 godina

I naravno, i vi ste u sazetom tekstu skratili njegov uvodni deo u kom je naglasio vise puta, i izneo svoju frustraciju zbog toga sto niko ne prenosi cinjenice da su ljudi iz celog regiona, hrvati, albanci, muslimani, i srbi iz celog sveta udruzeno skupljali novac za pomoc, sto ga je zadivilo, a treba i sve nas!

markus

pre 10 godina

Da li mislite da otac jedan dinar moze da zadrzi od svega ovog,pa uhapsili bi ga ujutru....Ovu bandu treba pohapsiti koja vas laze i glumi humanitarce...i Seka i Ceca su zvale oca da preusmeri novac...

Marrionela

pre 10 godina

Sergej je čovek zahvaljujući kome su prikupljena sredstva,lobirao je na sto strana,organizovao žurku za Andjelu odmah posle Tijane i nešto za njega da kažete??
On je jedan posten čovek sa izrazitim smislom za pravdu.Svaka čast!
Bravo.

Bane

pre 10 godina

Ne razumem...na kraju covek nista ne rece konkretno. Imam utisak da se zbog neceg zestoko pravda...nisu sa njim cista posla. Sa kojim pravom ti od oca kom je dete na samrti trazis da "visak novca" prebaci na tvoju fondaciju koja kako rece i dan danas ne postoji?!I ko si ti uopste u celoj prici? Veliki dusebriznik?! Ma dajte molim vas...zbog takvih i ne treba uplacivati novac. Al istraga je u toku...zivi bili pa videli...nisi ti druze "cist"

jelica

pre 10 godina

Novac je sakupljen,Tijana ,nažalost,nije spašena.Najljudskije bi bilo da se preostali novac preusmeri za drugu bolesnu decu.Interesuje me kakva je to psiha koja razmišlja da može da, sačuvaj Bože,profitira na gubitku deteta.Ovo je stvarno monstruozno,ali plašim se da je istina.NEĆU da verujem da roditelji neće,barem iz pijeteta,prema svome detetu,ipak postupiti ljudski.Ako oi to ne urade,bez obzira na priče kojim zamajavaju narod,oda ne bila ja u njihovoj koži.Ognjenovići od vas se traži da budete LJUDI.

*

pre 10 godina

Ljudi polako! Ako stvarno nisu dali novac drugoj deci i zadrzali ga za sebe to je dno dna i zasluzuje osudu. ALI, sta ako nije tako, i ako postoji logicno objasnjenje... treba razjasniti stvar pa tek osudjivati ljude. A Sergeju svaka cast!

podanik

pre 10 godina

Svaka cast Segeju!

A da li se Fond tzv princeze Katarine, cim toliko 'stiti' roditelje koji ne daju nivac drugoj bolenoj deci, utalila i uzima procenat od tih 1.7 miliona evra?

Uzgred, iz tog 'fonda' ni dinar nisu uplatili, vec je navodno uticao da bolnica spusti cenu operacije.

Kakva sramotna i skanadlozna sudbina novca koji smo svi dali za lecenje bolesnog deteta, a ne za luksiz roditelja i punjenje kasa kojekavih fondacija tzv princeza.

nick_cave

pre 10 godina

Ima 5 godina kako sam se vozio jednim tramvajem,u njemu reklama tipa :"Tanjir za gladne,ukucaj to i to i daces 100 dinara za gladnog" a ispod pise + pdv koje je ne znam kolko dinara.Naravno tu je i neka slicica,a pored natpis flomssterom :"I ovo si nasao da oporezujes (pogrdna rec)jedno".
Tuga od drzave :(

nexus

pre 10 godina

@Ana Dok oni zale svoje dete, druga deca umiru. Kako je bilo hitno da se skupi novac za njihovo dete, a sada kada su druga u pitanju, tu ima vremenea. Nije nego.

Milos

pre 10 godina

Nas kao celu naciju treba da bude sramota! Ako je tacno da su ovi ljudi uzeli novac to je skandal koji je tesko recima opisati (a ne desava se prvi put, setite se Katarine Rebrace), a ako nisu onda je sramota da se takvi tracevi pustaju u javnost. Da li se ikada ista plemenitu u ovoj zemlji uradilo a da se o tome posle nije pricalo u najgorem mogucem svetlu. Da li je moguce da Srbi nikada ne rade nista bez zadnje namere?

Magomed

pre 10 godina

Ne kvare pare ljude, nego su Sirbistanci zestoko podmukao narod. U stanju su prevariti oko najjadnijih radnji, cast izuzecima, to nije nista novo, pisali su o tome i veliki Dositej Obradovic, najveci prosvetitelj i mnogi drugi. Nema zavera, nema planova, ovo je Sirbistan vs Sirbistan.

Igor Gavran

pre 10 godina

Svi vi skupa niste samo bitange, vi ste i UBICE BOLESNE DECE. Posle slucaja Rebraca i Ognjanovic ljudi su izgubili poverenje u humanitrane akcije. Niko ne voli da ispadne magarac sto je iz najbolje namere dao novac. Ovo postaje pitanje za nadlezne drzavne organe.

zalzis

pre 10 godina

Onog Dana kada je prvi put skupljan novac za bolesnika koji nije imao novac da plati lecenje istoj trena je trebalo zatvoriti zavod za zdravstveno osiguranje!!!

Ana

pre 10 godina

Ovaj covek nam vredja inteligenciju! Hteo Fond, pa prikupljali sve preko Tijaninog racuna????? O cemu ti pricas??? Sta, zloupotrebljavali ste njen lik??? Lesinari, dajte malo popustite, pustite ljude da ozale svoje dete!!! Sigurna sam da ce doneti pravu i postenu odluku!!!

Nesa

pre 10 godina

Ja nisam uplatio 300 dolara da poboljsam finansijsku situacije Nebojse i Jelene Ognjanovic. U principu, ljude ne poznajem i zelim im sve najbolje, ali ako smo svi mi ucestvovali u necemu humanom i zeleli da spasemo zivot maloj Tijani, onda bi roditelji mogli da nas malo vise udostoje i budu transparentniji. Dok su sakupljali pare bili su jako glasni, kada se sve ovo zavrsilo, nema ih nigde.
Zato, ili da se prosledi visak novca nekome kome zaista sada treba, jos danas, ili da mi se vrate pare! Taman smo se mi Srbi ujedinili oko necega ,zajednicki ucestvovali, i da nam se ovako vraca, e to nije lepo, pa nismo bre mi ovce da dajemo pare tek tako. Jeste li vi svesni da niko vise nikada nece nista da da u takvim akcijama u buducnosti?
Mene ne interesuje u koji ce fond pare da odu i kome ce biti dodeljena pomoc, samo ja nisam imao nameru da pomazem porodicu Ognjanovic,toliko!

crnac

pre 10 godina

Zasto svi vi osudjujete roditelje, a pritom niko od vas nije cuo drugu stranu price? Mozda roditelji hoce da se to sve sprovede po zakonu, jer bi u suprotnom mozda morali da odgovaraju pred istim jer su svojevoljno prebacivali novac? Mozda ljudi nisu tabloidnog karaktera i nemaju nameru da se prepucavaju po tabloidima sa cecom, sekom i ostalim "postenjacinama"? Ja i dalje cekam da se roditelji izjasne i kada se to desi onda cu da donesem zakljucak o svemu. Ja sam ucestvovao u akciji takodje, ali sam pare dao da bi se dete izlecilo i bio bih najsrecniji da je to jadno dete uspelo... Voleo bih da se deo novca preusmeri za lecenje druge dece i tako bi bilo najpravednije...

Washington

pre 10 godina

Ne znam, ne razumem da bi neko uzeo taj novac sebi, cela situacija mi je nekako bolesna. Nadam se da su ovi roditelji nevini jer stvarno ce da mi se zgade ako ne bude tako!

Ovo ostavlja jako negativan utisak na sve buduce humanitarne organizacije! I ovo malo ljudi sto je do sad davalo ce da prestane da daje zbog ovakvih ljudi, i to je ono sto me najvise plasi.

ljubo

pre 10 godina

@mare Ta fondacija vec postoji i zove se republicki fond za zdravstveno osiguranje. Mislim da resenje problema nije u tome da za svakog posebno pravimo humanitarnu akciju, vec da popravimo sistem zdravstva da se ovakve stvari vise ne bi desavale.

Tja....

pre 10 godina

Kad sam pre par nedelja rekao da, na žalost, ima roditelja koji se bogate na teško bolesnoj deci, te da uplate novca na privatne račune ne rešavaju problem, dobio sam "milion" minusa. Sigurno je ružno poređenje, ali ako nekome date pare, to vam ne daje za pravo da proveravate šta on sa tim novcem radi. Dakle - ako prosjak sebi od poklonjenih para kupi cigarete, a ne hranu, kako na to možete da utičete, a kamoli još da se ljutite što nije kupio ono što ste vi zamislili?! Predloženi "fond za lečenje koji država treba da organizuje" odavno postoji - zove se Fond za zdravstveno osiguranje. To što mi u njihovu administraciju nemamo poverenja, druga je stvar - ali oni postoje, rade, i određuju ko može na lečenje u inostranstvo o trošku države, a ko ne. Odluka se donosi na osnovu medicinske procedure, ne na osnovu naših želja - inače bi pojedinci i za urasle nokte išli na kliniku Mejo. Na žalost, Tijani su i naši i bečki lekari dali jako malo šansi za oporavak - količina skupljenog novca u tome ne igra nikakvu ulogu. To što smo naivno pomislili da treba samo da uplatimo pare, pa da se dete vrati zdravo, možemo odbiti na opštu neukost i nepoverenje u lekare. Znate li koliko je novca, faktički, bačeno na lečenje osoba kojima nema spasa, dok neki kojima se može pomoći nemaju ni šansu? Zar nije bilo bolje da smo napravili celu jednu kliniku za dva miliona evra, umesto što se sada pljujemo po novinama? Sad više niko bolestan neće dobiti ni dinara, eto šta smo uradili svi skupa...

Verujem....

pre 10 godina

Ti roditelji su ucinili sve - potpuno nemogucu misiju u pokusaju da spasu svoje dete.To sam mislila onda - isto mislim i danas. Sticajem okolnosti nasli su se u finansijskoj mrezi iz koje ne postoji lak nacin da se izvuku s obzirim na sumu novca koja je u opticaju. Sigurna sam da su od pocetka bili pod velikim pritiskom sa strane, da im je fokus razumljivo bio sve vreme na detetu ciji se zivot gasio i da verovatno nisu bili svesni u kojoj meri je ovakva akcija obavezujuca prema javnosti i donatorima, pa i u slucaju da je dete prezivelo. Nikakvu sumnju nemam po pitanju njihove cestitosti. Nadam se da ce biti dovoljno hrabri da zanemare provokacije i da ce naci nacin da ucine pravu stvar i preusmere sredstva.

iva

pre 10 godina

Svaka čast g. Trifunoviću! I svima koji su učestvovali i učestvuju u ovakvim akcijama. Tolika nesebičnost i humanost... Ne mogu ni da zamislim koliko je teško biti roditelj deteta kojem ne možeš sam pomoći. I koliko god da je teško danas doći do novca, koliko god da ima raznih prevara (ne mislim da je to ovde slučaj), manje mi je zlo da me pređu, nego da znam da sam mogla nešto da učinim, a nisam. Posebno kad je reč o životu.

gandalf

pre 10 godina

Mnogo je ovo ruzna i bolna tema, kad vidim po svim novinama slike male Tijane hocu i ja da umrem. Kao i uvek cini mi se da su mediji prepumpali celu stvar, trebalo je prvo neka nadlezna institucija da ispita sve za to nije potrebno vise od sat vremena, pa ako nije nesto bilo u redu tek onda da se ljudi osudjuju i napadaju ovoliko...ne znam, nekako me sramota samog sebe...uzas...

Budalica

pre 10 godina

Kraljevska porodica je sumnjiva kao...


No, da ne grešim dušu, videćemo šta će istraga da pokaže. Sad ostaje da se veruje u naše, kakve-takve istražne i sudske organe.

Dora

pre 10 godina

Mislim da u ovakvim akcijama ništa ne sme da bude prepušteno nečijoj savesti, već treba da bude isključivo pravno regulisano. Ako je tačno da preusmeravanje preostalog novca iz ove akcije za lečeje nekog drugog deteta zavisi od bilo čije dobre volje ili straha od "loše karme", ni jedna buduća akcija više nije moguća, jer su dobronamerni ljudi jednostavno izgubili poverenje. O savesti Tijaninih roditelja niko nije razmišljao kada je uplaćivao novac, pa ne bi trebalo ni sada. Jednostavno, zna se za šta je novac bio namenjen i tu ne bi trebalo da bude bilo kakvih pregovora. U suprotnom, radi se o manipulaciji humanošću i ismevanju ljudi koji su spremni da pomognu.

mare

pre 10 godina

Zao mi je sto se izneverilo poverenje ovog ionako sa razlogom nepoverljivog naroda koji se ujedinio oko jednog predivnog cilja.Nadam se da to nece uticati na buduce donacije.Bilo bi lepo kad bi se napravila jedna drzavna fondacija u koju bi se doniralo i iz koje bi se preusmeravale pare tamo gde su najpotrebnije

molim da mi se objavi komentar...

pre 10 godina

Moje misljenje je da su Ognjenovici morali da urade sve kako bi spasili zivot svog deteta a to je verovatno podrazumevalo da odredjeni deo novca treba dati nekome...ja prosto ne mogu da poverujem da je nekome stalo do novca posle smrti deteta,nezaboravite da zivimo u jednoj mafijaskoj zemlji zvanoj Srbija , mozda nesmeju da izadju u javnost i da saopste sta je sa ostatkom novca,ko zna u sta su se uvalili...

Jelena

pre 10 godina

svak
a cast Sergeju,a o tome kakav je Ognjanovic covek dovoljno govori to sto je Sergeju rekao da ne moze prebaciti novac jer ne moze se tim namenskim novcem kupiti na primer mercedes.Stras no i jadno uporediti lecenje male Ljubice sa tim .Sergej je pametan i posten covek i cim je video sa kakvim nezahvalnim i sebicnim ljudima ima posla je prekinuo kontakt sa njima.

Ненад

pre 10 godina

Стварно не разумем зашто проблем вишка новца из ове ације не решите "транспарентно", како је Сергеј предложио за будуће акције? Лепо окачите на интернет сваки појединачни уплаћени динар и сваки цент, уместо да трошите медијски простор и толику новинску хартију на јалова објашњења која само одбијају наше будуће уплате?

N.N.

pre 10 godina

Pod hitno roditelji treba da daju izjavu.
U ovom trenutku osuđujem jedino neobraćanje porodice Ognjanović javnosti. Onog trenutka kada je otvoren račun u ovu svrhu, stanje na tom računu je postalo sve samo ne intimna stvar porodice Ognjanović i itekako nam je potrebno objašnjenje. Ne moraju to biti intervjui, povlačenje po novinama..već samo jedno pismo.

delastone

pre 10 godina

ne ide mi u glavu da čovek ne izadje i glasno i jasno kaže šta ima.da li hoće da vrati ostatak ili ne.ovi karadjordjevići su mi još sumnjiviji.čekam samo državne organe da izadju sa konačnom pričom da vidimo ko je hteo i da li je hteo neko da se omrsi u celoj priči...sve u svemu jadno i bedno !

marija

pre 10 godina

Sergeja kao i vecinu nas brine da li taj novac nekome moze da pomogne dok se ne utvrdi ko moze sa njim da raspolaze, a dok nije prekasno, kao za Tijanu.
Ne verujem da je bilo ko hteo da zloupotrebi bilo sta.
Ovo treba sto pre razresiti pravno i preostali novac usmeriti ugrozenoj deci.

viki

pre 10 godina

Ne zelim da verujem da roditelji hoce da zadrze novac. Nista ne moze da vrati izgubljeno dete. Sigurna sam da ce doneti casnu i humanu odluku, i pomoci drugoj deci.

peka

pre 10 godina

ako je ovo tacno onda je zalosno.treba mom djetu za lecenje a ja visak sto sam dobio,ne dam za drugo djete.osim sto nam propada drzava propada nam i ljudskost,moral.jos je zalosnije sto druga djeca nece dobiti pomoc koja im bude trebala upravo radi ovakvih primjera.sta dalje reci......

Miki

pre 10 godina

Sergej je totalno upravu! I ako se sad prave razne price,ko je uzeo novac i kome pripda.Mislim da nije normalno da ostala deca kojima to moze spasiti zivot ispastaju zbog bahatosti jedne grupe ljudi! I sam sam ucestvovao u toj akciji i ako do tad nisam imao poverenja bas zbog zloupotreba!!!

zloupotrebe

pre 10 godina

Ti se ne kajes, ali posle ovih zloupotreba nijedna akcija vise nece proci.Tako velike stvari ne rade ni glumci ni roditelji vec drzavna institucija.Ne bih uplatila vise ni dinara za tako nesto, svakog dana ima toga a ni jedna nije zavrsena ozdravljenjem onoga kome je namenjena.Za ostale izlecive bolesti humanitarne akcije nisu potrebna.

Dragan

pre 10 godina

Ma samo opusteno. sve ce ovo, kao i sve u ovoj razresiti mudri prvi potpredsedik vlade. Uostalom i sve price i afere krecu iz istog cemtra koji ih na kraju i "razresava".

boco

pre 10 godina

taman kad se raspricao, voditelj ga prekide. steta. inace o sergeju sve najlepse, mada je i on u zadnje vreme uzeo maha i misli da za njega ne postoji semafor, ogranicenje brzine i slicno, trebao bi malo da stane na loptu,

Dejan

pre 10 godina

Jel ste vi videli na tabli koju je uneo Trifunovic kada je bio Vb, pisalo je ime i prezime Tijana ognjenovic i broj ziro racuna? Znaci da je namenski racun otvoren na njeno ime, posto je preminula, mora da bude ostavinska rasprava na sudu, tek kada sud donese pravo sto i hoce,tek ce tada njeni roditelji moci da raspolazu sa parama i nadam se proslede ih dalje.

fancy

pre 10 godina

Ovo brzo mora da se resi kako se dobronamernim ljudima ne bi ogadilo sve ovo...i ove banke ga tupe vecito neke procedure, pravila te ovo te ono kakve veze ima sto je namemski rn?? Sta kao sme da podigne kes a ne sme da da nalog za prenos sredstava? Pa bas naprotiv ako je namenski rn svako podizanje sredstava sa racuna treba da bude praceno papirima vezano za trosak!?

Bela

pre 10 godina

Ima li koga normalnog i odgovornog u drzavnoj upravi da razresi ovaj problem i da dete konacno pociva u miru? Ima li kraja ovoj bestijalnosti? Bog da prosti malenu Tijanu.

Jelena

pre 10 godina

Mediji su namirisali novac, kao besni psi krv i ostrvili se na nesrećne roditelje kao da su najgori kriminalci na svetu.
Zašto se ovako ne ostrve na kriminalce i njihove zaštitnike u Srbiji?
Imala sam sličnu situaciju u familiji i potpuno razumem roditelje, kojima nije ni do čega. Zar je moguće da neko u ovoj zemlji misli da je njima stalo do novca?!
Duboko verujem da će novac preusmeriti u odgovarajući fond i da ga neće prisvojiti.
Sergej bi trebalo da ostane Veliki i sada i da ne naseda na medijske lopovluke.

rada

pre 10 godina

Bravo Sergej. Mnogo ljudi ne zna da na zapadu bolnice traze kompletan iznos da se uplati unapred, znam iz iskustva. Niko nista ne garantuje. Ostavitee ljude na miru.

modesty

pre 10 godina

svasta se provlacilo po novinama, i mislila sam da se kao po obicaju pravi senzacija i da nije moguce da su ti ljudi u stanju da se tako ponesu, ali ocito da moralne vrednosti nekima ne predstavljaju bas nista.

my way

pre 10 godina

Sta Karadjordjevici da objasne? Sta se desava, pa nista. Novac stoji na racunu. A oni su izlobirali nizu cenu za Tijanu, zeleli su i da se nakon njene smrti preostali deo ne plati bolnici vec da ona oprosti dug, a da se novac preusmeri na lecenje druge dece. Ali opet, ne mogu da nemam razumevanja za Tijanine roditelje, to je sa njima drzava trebala da resi, a ne da im Sergejeva, ili neka druga fondacija trazi da novac prebace ovamo, uplate tamo i sta ti ja znam. A da su pare nestale ko bi bio odgovoran? Oni, naravno. Dakle, neka drzava osnuje vise fond i neka ih zamoli da novac prebace u njega, kakve su ovo besmislene peripetije i sveopsta nacionalna hajka, pa ima li iko normalan u ovoj zemlji, ili je ceo narod izjela mrznja?

Dijana

pre 10 godina

Sergej ne obaziri se na zlurade komentare,ti znas ko si i sta si!Koliki si covek to mi svi znamo,samo nekima je tesko da priznaju to!Sto se tice sirote Tijane,neka pociva u miru a sto se tice njenih roditelje -ne verujem da ce bas spavati mirno posle ovih prozivki.Ako je zaista istina to sto se pise,da nisu hteli da prebace novac drugoj bolesnoj deci ja im samo porucujem-cuvajte se Boga i sopstvene savesti ako je imate!

N

pre 10 godina

Saopstenje Nj.k.v. Karadjordjevica (istine radi):

"Nakon Tijanine tragične smrti, Nj.k.v. princeza Katarina izrazila je u svom pismu od 24. jula 2013. zahvalnost Dečjoj bolnici Teksas na njihovom velikom trudu i najljubaznije ih zamolila da oproste preostali dug bolnici, kako bi novac mogao da se iskoristi za potrebe druge srpske dece, verovatno kroz fond koji bi bio osnovan pod Tijaninim imenom. U svom odgovoru od 5. avgusta 2013. direktor Dečje bolnice Teksas naveo je da nema preostalog duga za lečenje Tijane Ognjanović. Princeza Katarina je predložila odgovornima u Srbiji osnivanje humanitarnog fonda za podršku deci kojoj je potrebno posebno lečenje. Članovi porodice Karađorđević nikada nisu vršili nikakav pritisak na bilo koga u vezi s bilo kakvom isplatom. "

Boris

pre 10 godina

U ovoj zemlji svako radi ono sto mu nije posao i zato nam i jeste ovako lose. Sergej, ako si glumac glui na filmu ili u pozoristu, ali nemoj da se bavis onim sto ti nije posao. Postoje ljudi zaduzeni za to.

my way

pre 10 godina

Zasto bi sve bilo jednostavno kad moze i komplikovano? Drzavnim organima je izgleda izuzetno tesko da osnuju fond, zamole Tijanine roditelje da prebace novac i rese problem. Zato kad negde moze da se ugradi nema efikasnijih od nasih politicara. I Sergejeva prica je tanka, da su Tijanini roditelji prebacivali i uplacivali novac po svojoj volji njegovoj fondaciji, ili drugim ljudima mogli bi da odgovaraju za to. Strasno od cega se bez ikakve potrebe pravi slucaj, samo ce u buducnosti deca kojoj treba pomoc ispastati, jer ljudi nece razumeti da ovde nista nije ukradeno i izgubice ovo malo poverenja koje im je ostalo. A nema nikakve potrebe za tim, jer je citava ova hajka u velikoj meri jurisanje na vetrenjace.

deksi

pre 10 godina

Ne zelim da verujem u medijske hajke na porodicu male Tijane-zar nisu doziveli najvecu nesrecu koja roditelju moze da se dogodi!!!
Vreme ce pokazati svoje, a Srbi vole da donose presudu pre vremena.
deksi

Tomato

pre 10 godina

Pare su uplacene za Tijanu, jeste Sergejeva zasluga velika ali da li sada Sergej treba odlucuje kojem ce se detetu sledecem pomoci? Nazalost sa tim parama se ne moze pomoci svoj deci i treba naci nacin da se te pare nekako pravedno raspodele, da li putem neke lutrije ili kako god da bi se izbeglo da posle krenu proce kako je neko pomagao decu svojih prijatelja sa tim parama.

Mislim da je ovo razlog zasto Ognjenovici jos nisu nista uradili sa parama.

Milan

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Brate gde ti zivis?! Istrazivanje za najobicniji novi lek kosta preko milijardu dolara. Zdravstvo je najveci biznis na planeti, nije nafta. Ne uzima lekar 700 hiljada sebi u dzep, kosta bolnica, lekovi, pomocno osoblje, itd itd, ko ce sve to da pokrije?!

Nasi ljudi uplate 5'000 evra za citav zivot u nase osiguranje koje je isto neko pokrao, a onda ocekuju da ih americko drustvo leci koje ne leci ni 30% svog stanovnistva??!! Vi mislite da svi u Americi imaju para za ovakve tretmane?!

Nedavno citam ovde kako za neke operacije moramo ici u Zagreb!!?, alo u Zagreb! Dakle zdravstvena zastita nam je na nivou Afrike. Zasto bi neka strana drzava i poreski obaveznik placao za srpsko dete ako srpska drzava nece?! Humanost je jedno, glupost nesto sasvim drugo.

miroslav

pre 10 godina

Verujem da je Sergej iskren i zelim mu da pokrene fondaciju,da ne posustane i pomogne sto vecem broju ljudi...nije dusman vec zaista veruje
u to...moja podrska!!!

yxc

pre 10 godina

Ako je nešto FOND, onda to i treba da bude; dakle,iz novčane mase deponovane u NAMENSKI HUMANITARNI FOND čiji je "vlasnik" DRŽAVA( za razne HUMANITARNE namene) odlukom nadležne državne komisije bi se sredstva NAMENSKI uplaćivala na taj i taj račun, za razne HUMANITARNE potrebe, pojedinaca ili grupe građana (lečenje,za potebe sanacije od elementarnih nepogoda, pomoć najsiromašnijim pojedincima i sl.)

grunf

pre 10 godina

UVEK treba čuti i drugu stranu pre nego što se neko osudi
(milanče, 12. novembar 2013 10:39)

Slažem se... Ali druga strana ćuti... Zašto ne objave u javnost makar rečenicu: "Aman ljudi naravno da će novac otići za lečenje druge dece". Zbog čega ćute i dopuštaju ovu polemiku?

Ryber Palunko

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Imaju, jer su lešinari. Bez organa, koji je besplatan, svo njihovo znanje je potpuno bezvrijedno. Isto bi bilo kao kad bi nas dvojica stajali pored operacionog stola ili najveći stručnjaci svijeta. Bez DONIRANOG organa, i mi i oni smo kao fikusi. Ali taj organ je besplatan samo zato što oni (bolnice, Ljekarti) ne plate ništa, ali ga zato debelo preprodaju. Najobičniji šverceri. Zato više nisam dobrovoljni dvaalac organa, već sam povukao svoj pristanak, pošto znam da tu ništa nije besplatno. Ako se već prodaje, a prodaje se, hoću da moja porodica od tog ima korisit, a ne 'humanitarci' koji zarađuju na najbestijalniji način.
Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).

Tja...

pre 10 godina

"Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).
(Ryber Palunko, 12. novembar 2013 15:10)"

Možete da ponavljate do sutra, ali i dalje nećete biti u pravu. Naime, ni avion ne leti bez goriva, ali zna se ko je vozač cisterne, a ko pilot. Složićemo se lako - niti su opravdani troškovi lečenja toliko visoki kao u Americi, niti su toliko niski kao u Srbiji. Samo, postoji "problemčić" - elitni strani lekari ne vole obaranje cene. Oni su svoje studije platili stotine hiljada dolara, želeći da budu elita, i zato i naplaćuju toliko svoje znanje. U Srbiji, sa druge strane, imate mal'ne moralnu obavezu da pljunete lekara, jer vam se nekako čini da su oni redom studirali "besplatno, na državnoj sisi". Kad bi njima država zaista ispostavila račun za studije, i oni bi nama ispostavili račun za lečenje - a onda bismo videli da to košta daleko više od onoga što mi možemo da platimo. Isto važi i za prevoz teških bolesnika - nije to jedna avio karta, pa teraj u Ameriku. Treba pratnja, pa posebne dozvole, pa let na nižim visinama što povećava trošak goriva, pa kiseonik i ostala oprema za bolesnika, pa ekstra pare za pilote, lekare, medicinsko osoblje - i umesto da do Amerike letite sami za 1000 dolara, odjednom vam treba 30 hiljada za celu ekipu. Da, mogu se i oni odreći svojih honorara - čim se u prodavnici neko odrekne svog dela zarade, pa vam pokloni hleb i mleko...

Pametnjaković

pre 10 godina

Mislim da Tijanini roditelji treba da zadrže novac zbog pretrpljenog bola i stresa kojim su bili izloženi. Ako država ima da da Miladinu milionče i da se po hitnom postupku založi za njega, pa čak i da organizuje tajnu kriminalnu operaciju krijumčarenja bitange, a Tijana je čekala da se sakupi pomoć jako dugo, onda njeni roditelji treba još i da tuže Srbiju pred sudom u Strazburu, pa da dobiju još toliko.

dejan

pre 10 godina

Ok sve, trebali su nvoac da proslede toj drugoj bolesnoj devojcic, ali sta radi fond Divca i njegove zene sa kojima je Trifunovic dobar, sto on nije hitno uplatio tih 100.000eu? Ili, sto je meni jako zanimljivo, fond Novaka DJokovica, koji je u dva navrata skupio preko 2 miliona dolara? Pratio sam gde je u Srbiji sta uradjeno od tog novca i mogu reci da je sredjeno par skoli, vrednost radova do 300.000eu, plus donacije u igrackama, neka bude do 100.000eu. Gde je ostatak, zasto on nije uplatio za to drugo bolesno dete? I jos jedna jako interesantna stvar, oko tih "humanitarnih" organizacija. Kako je moguce, da neko ima neki fond za humanitarne akcije, u ovom slucaju porodica Karadjordjevic, a sa druge strane duziniz a struju i nemaju odakle da plate? Moze se proveriti na netu. Malo je to nelogicno.

jj

pre 10 godina

Mozda je novac potrosen na, na zalost neuspelo lecenje. Mozda su ga i zadrzali, to im nece pomoci sigurno.
Mi svi treba to da zaboravimo i idemo dalje, tj. ponovo i ponovo da pomazemo kome je potrebno. Mozda ce neko kupiti pice za novac koji mu da te, a neko hleb. Ako nemate poverenja - kupite mu odmah hleb. Sigurna sam samo da ne treba da neko drugi ostane na cedilu zbog ovoga. Bravo za Sergeja

Vera

pre 10 godina

Vreme će pokazati o čemu se radi. Prosto ne mogu da verujem da bi i pomislili da zadrže te pare. Videćemo. A poruka za Ramba - ne peru Srbi svoju savest, nego pomažu bolesnom detetu.

Ana

pre 10 godina

Ovaj covek nam vredja inteligenciju! Hteo Fond, pa prikupljali sve preko Tijaninog racuna????? O cemu ti pricas??? Sta, zloupotrebljavali ste njen lik??? Lesinari, dajte malo popustite, pustite ljude da ozale svoje dete!!! Sigurna sam da ce doneti pravu i postenu odluku!!!

Bane

pre 10 godina

Ne razumem...na kraju covek nista ne rece konkretno. Imam utisak da se zbog neceg zestoko pravda...nisu sa njim cista posla. Sa kojim pravom ti od oca kom je dete na samrti trazis da "visak novca" prebaci na tvoju fondaciju koja kako rece i dan danas ne postoji?!I ko si ti uopste u celoj prici? Veliki dusebriznik?! Ma dajte molim vas...zbog takvih i ne treba uplacivati novac. Al istraga je u toku...zivi bili pa videli...nisi ti druze "cist"

markus

pre 10 godina

Da li mislite da otac jedan dinar moze da zadrzi od svega ovog,pa uhapsili bi ga ujutru....Ovu bandu treba pohapsiti koja vas laze i glumi humanitarce...i Seka i Ceca su zvale oca da preusmeri novac...

peca

pre 10 godina

Pare kvare ljude. Nema tu nista novo. Drugi su davali za njihovo dete, ali tesko ce oni dati za tudju decu. A i ko zna ko je tu jos u talu. Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje.

Boris

pre 10 godina

U ovoj zemlji svako radi ono sto mu nije posao i zato nam i jeste ovako lose. Sergej, ako si glumac glui na filmu ili u pozoristu, ali nemoj da se bavis onim sto ti nije posao. Postoje ljudi zaduzeni za to.

Magomed

pre 10 godina

Ne kvare pare ljude, nego su Sirbistanci zestoko podmukao narod. U stanju su prevariti oko najjadnijih radnji, cast izuzecima, to nije nista novo, pisali su o tome i veliki Dositej Obradovic, najveci prosvetitelj i mnogi drugi. Nema zavera, nema planova, ovo je Sirbistan vs Sirbistan.

Tomato

pre 10 godina

Pare su uplacene za Tijanu, jeste Sergejeva zasluga velika ali da li sada Sergej treba odlucuje kojem ce se detetu sledecem pomoci? Nazalost sa tim parama se ne moze pomoci svoj deci i treba naci nacin da se te pare nekako pravedno raspodele, da li putem neke lutrije ili kako god da bi se izbeglo da posle krenu proce kako je neko pomagao decu svojih prijatelja sa tim parama.

Mislim da je ovo razlog zasto Ognjenovici jos nisu nista uradili sa parama.

Jelena

pre 10 godina

Mediji su namirisali novac, kao besni psi krv i ostrvili se na nesrećne roditelje kao da su najgori kriminalci na svetu.
Zašto se ovako ne ostrve na kriminalce i njihove zaštitnike u Srbiji?
Imala sam sličnu situaciju u familiji i potpuno razumem roditelje, kojima nije ni do čega. Zar je moguće da neko u ovoj zemlji misli da je njima stalo do novca?!
Duboko verujem da će novac preusmeriti u odgovarajući fond i da ga neće prisvojiti.
Sergej bi trebalo da ostane Veliki i sada i da ne naseda na medijske lopovluke.

zloupotrebe

pre 10 godina

Ti se ne kajes, ali posle ovih zloupotreba nijedna akcija vise nece proci.Tako velike stvari ne rade ni glumci ni roditelji vec drzavna institucija.Ne bih uplatila vise ni dinara za tako nesto, svakog dana ima toga a ni jedna nije zavrsena ozdravljenjem onoga kome je namenjena.Za ostale izlecive bolesti humanitarne akcije nisu potrebna.

vasa v

pre 10 godina

Bravo Sergej !..ti si divna i plemenita osoba...odlicna emisija,razgovor koji je razjasnio mnoge nedoumice u slucaju Ognjanovic...vidimo da je ovakav tok desavanja bio predvidljiv cim je novac sakupljen,jos proletos...bruka !

rada

pre 10 godina

Bravo Sergej. Mnogo ljudi ne zna da na zapadu bolnice traze kompletan iznos da se uplati unapred, znam iz iskustva. Niko nista ne garantuje. Ostavitee ljude na miru.

bane

pre 10 godina

Čim su se u celu priču uvukli ovi koji rade za karađorđeviće tu nisu čista posla. Malo im je što im poreski obveznici države Srbije omogućavaju život na vrlo visokoj nozi I to potpuno vanzakonski. Hoće da izigravaju humanitarce tuđim novcem. Jadnici!
A ako se ispostavi da je porodica preminulog deteta nameravala da novac zadrži za sebe iako im je dete na žalost preminulo, to je sto puta groznije čak I od karađorđevića!

Dejan

pre 10 godina

Jel ste vi videli na tabli koju je uneo Trifunovic kada je bio Vb, pisalo je ime i prezime Tijana ognjenovic i broj ziro racuna? Znaci da je namenski racun otvoren na njeno ime, posto je preminula, mora da bude ostavinska rasprava na sudu, tek kada sud donese pravo sto i hoce,tek ce tada njeni roditelji moci da raspolazu sa parama i nadam se proslede ih dalje.

Mrtvac

pre 10 godina

Pa ovo je van svake pameti... Iskoristiti svoje mrtvo dete da se obogate, ja i dalje ne verujem u to. Ako je to istina, to je uzas nezapamcenih razmera...

Lale

pre 10 godina

Sta se femkamo. Fond Karađorđevića preko političkih veza hteo da prelije višak kod sebe. Sergej ih provalio i alarmirao javnost kao i onda uletevši sa žiro računom u Velikog brata. Bravo Sergej, DOKTORE!

crnac

pre 10 godina

Zasto svi vi osudjujete roditelje, a pritom niko od vas nije cuo drugu stranu price? Mozda roditelji hoce da se to sve sprovede po zakonu, jer bi u suprotnom mozda morali da odgovaraju pred istim jer su svojevoljno prebacivali novac? Mozda ljudi nisu tabloidnog karaktera i nemaju nameru da se prepucavaju po tabloidima sa cecom, sekom i ostalim "postenjacinama"? Ja i dalje cekam da se roditelji izjasne i kada se to desi onda cu da donesem zakljucak o svemu. Ja sam ucestvovao u akciji takodje, ali sam pare dao da bi se dete izlecilo i bio bih najsrecniji da je to jadno dete uspelo... Voleo bih da se deo novca preusmeri za lecenje druge dece i tako bi bilo najpravednije...

Verujem....

pre 10 godina

Ti roditelji su ucinili sve - potpuno nemogucu misiju u pokusaju da spasu svoje dete.To sam mislila onda - isto mislim i danas. Sticajem okolnosti nasli su se u finansijskoj mrezi iz koje ne postoji lak nacin da se izvuku s obzirim na sumu novca koja je u opticaju. Sigurna sam da su od pocetka bili pod velikim pritiskom sa strane, da im je fokus razumljivo bio sve vreme na detetu ciji se zivot gasio i da verovatno nisu bili svesni u kojoj meri je ovakva akcija obavezujuca prema javnosti i donatorima, pa i u slucaju da je dete prezivelo. Nikakvu sumnju nemam po pitanju njihove cestitosti. Nadam se da ce biti dovoljno hrabri da zanemare provokacije i da ce naci nacin da ucine pravu stvar i preusmere sredstva.

Pffffff

pre 10 godina

" Pare vise ne dam, neka prirodna selekcija radi svoje."
(peca, 11. novembar 2013 23:47)

Neko sa takvom logikom ne verujem da ikada ikom ista dao.

podanik

pre 10 godina

Svaka cast Segeju!

A da li se Fond tzv princeze Katarine, cim toliko 'stiti' roditelje koji ne daju nivac drugoj bolenoj deci, utalila i uzima procenat od tih 1.7 miliona evra?

Uzgred, iz tog 'fonda' ni dinar nisu uplatili, vec je navodno uticao da bolnica spusti cenu operacije.

Kakva sramotna i skanadlozna sudbina novca koji smo svi dali za lecenje bolesnog deteta, a ne za luksiz roditelja i punjenje kasa kojekavih fondacija tzv princeza.

oli

pre 10 godina

Ma naravno da se krije velika istina koju Država treba oda obelodani! Gde su sada Karađorđevići da kažu šta se dešava? U mišju rupu su se povukli. Da g-din Ognjenović ili Ognjanović, hteo da usmeri novac, uradio bi to pre 3 meseca, a ne da narod s pravom postavi pitanje. Da li Vi gospodo mirno spavate? niste Vi gospoda, Vi ste sramota za ovaj narod. Vrati pare!

Pametnjaković

pre 10 godina

Mislim da Tijanini roditelji treba da zadrže novac zbog pretrpljenog bola i stresa kojim su bili izloženi. Ako država ima da da Miladinu milionče i da se po hitnom postupku založi za njega, pa čak i da organizuje tajnu kriminalnu operaciju krijumčarenja bitange, a Tijana je čekala da se sakupi pomoć jako dugo, onda njeni roditelji treba još i da tuže Srbiju pred sudom u Strazburu, pa da dobiju još toliko.

Bojan

pre 10 godina

Kada je za njihovo dete bilo u pitanju onda su svi davali novac, kada je njih Trifunovic zamolio da prebace visak za drugo dete oni se vise nisu javljali. Pa jel ovo ljudski? Da li oni imaju neku blisku rodbinu u Srbiji, roditelje i sta oni misle? Ne javnost ne zeli da ih "ostavi na miru" jer je novac namenski dat za lecenje a ne da ga neko drugi sebicno prisvoji.

my way

pre 10 godina

Zasto bi sve bilo jednostavno kad moze i komplikovano? Drzavnim organima je izgleda izuzetno tesko da osnuju fond, zamole Tijanine roditelje da prebace novac i rese problem. Zato kad negde moze da se ugradi nema efikasnijih od nasih politicara. I Sergejeva prica je tanka, da su Tijanini roditelji prebacivali i uplacivali novac po svojoj volji njegovoj fondaciji, ili drugim ljudima mogli bi da odgovaraju za to. Strasno od cega se bez ikakve potrebe pravi slucaj, samo ce u buducnosti deca kojoj treba pomoc ispastati, jer ljudi nece razumeti da ovde nista nije ukradeno i izgubice ovo malo poverenja koje im je ostalo. A nema nikakve potrebe za tim, jer je citava ova hajka u velikoj meri jurisanje na vetrenjace.

We (ALL) have a problem

pre 10 godina

Houston, we have a problem!?

Ja bih dodao jos jedan aspekt cele price. Klinika u Hjustonu! Lecis dete za basnoslovne pare, uzimas neverovatnu kolicinu novca kao avans ... zna da su donori srca ili besplatani (humanost) ili u rangu 200.000$ (dajte nam pare) pored toga tvoje znanje vredi basnoslovnih 400.000$ .... ipak, pacijent ti umre u bolnici ... nista nisi uradio da produzis zivot malog andjela ... i na kraju, porodica je jos duzna 700.000 $. Za cega????

Koji je ovo medjunarodni lopovluk, hohstapleraj i medjunarodna lekarska banda.

djordjevic

pre 10 godina

Citajuci ovo hvata me neki bes, sramota, jad, grozim se nad ljudskim rodom...

Pa zar otac bolesnog deteta za koje je skupljeno 900,000 evra viska da odbije da da 1/9 toga za spas drugog osobe. Kako je to moguce? Kakvi su to mozgovi? O cemu se ovde radi?!

Iskreno, koliko god bolno bilo baviti se ovim iz oziglednih razloga, ovo mora da se resi ni po babu ni po stricevima. Dakle, GDE SU PARE?! Sve sto je visak (pokriti i sahranu male Tijane i sve ostale troskove u vezi sa time) konfiskovati i uplatiti u dobrotvorne svrhe ili osnovati dobro kontrolisan fond koji ce da pomaze u slicnim slucajevima.

Ovo je sve i vise nego odvratno...nije ljudski.

Uros

pre 10 godina

Strasno kakvih ljudi ima... Nadam se da ce se desiti nesto sto ce me razuveriti, ali ako su stvari ovakve kakve izgledaju, onda to dvoje ili su morali da prebace pare nekom "dobrotvoru" iz senke, ili sad uzivaju u bogatstvu koje su stekli zato sto im je cerka umrla... Pri tome su ugrozili ko zna koliko bolesne dece za koju se nece skupiti dovoljno novca jer ce ljudi biti uzdrzaniji zbog ove prevare...

Jelena

pre 10 godina

svak
a cast Sergeju,a o tome kakav je Ognjanovic covek dovoljno govori to sto je Sergeju rekao da ne moze prebaciti novac jer ne moze se tim namenskim novcem kupiti na primer mercedes.Stras no i jadno uporediti lecenje male Ljubice sa tim .Sergej je pametan i posten covek i cim je video sa kakvim nezahvalnim i sebicnim ljudima ima posla je prekinuo kontakt sa njima.

cambio

pre 10 godina

pa i za Miladina Kovacevica
smo dali 1.000.000$ eno ga ziv i zdrav. pesnici koga stigne, igra kosarku, zaradjuje...
i niko mu ne trazi pare nazad..
.......

deksi

pre 10 godina

Ne zelim da verujem u medijske hajke na porodicu male Tijane-zar nisu doziveli najvecu nesrecu koja roditelju moze da se dogodi!!!
Vreme ce pokazati svoje, a Srbi vole da donose presudu pre vremena.
deksi

molim da mi se objavi komentar...

pre 10 godina

Moje misljenje je da su Ognjenovici morali da urade sve kako bi spasili zivot svog deteta a to je verovatno podrazumevalo da odredjeni deo novca treba dati nekome...ja prosto ne mogu da poverujem da je nekome stalo do novca posle smrti deteta,nezaboravite da zivimo u jednoj mafijaskoj zemlji zvanoj Srbija , mozda nesmeju da izadju u javnost i da saopste sta je sa ostatkom novca,ko zna u sta su se uvalili...

gandalf

pre 10 godina

Mnogo je ovo ruzna i bolna tema, kad vidim po svim novinama slike male Tijane hocu i ja da umrem. Kao i uvek cini mi se da su mediji prepumpali celu stvar, trebalo je prvo neka nadlezna institucija da ispita sve za to nije potrebno vise od sat vremena, pa ako nije nesto bilo u redu tek onda da se ljudi osudjuju i napadaju ovoliko...ne znam, nekako me sramota samog sebe...uzas...

u ovoj zemlji me nista ne cudi

pre 10 godina

necu da prejudiciram,ali sam skoro siguran da se tacno zna sta je sa tim parama....i naravno da se covek ne oglasi i ne zatrazi da se novac prebaci drugoj deci dovoljno govori ili ko je vec o tome odlucio...nema potrebe da se komentarise videcemo da li ce drzava da stvarno kaze istinu....

iva

pre 10 godina

Svaka čast g. Trifunoviću! I svima koji su učestvovali i učestvuju u ovakvim akcijama. Tolika nesebičnost i humanost... Ne mogu ni da zamislim koliko je teško biti roditelj deteta kojem ne možeš sam pomoći. I koliko god da je teško danas doći do novca, koliko god da ima raznih prevara (ne mislim da je to ovde slučaj), manje mi je zlo da me pređu, nego da znam da sam mogla nešto da učinim, a nisam. Posebno kad je reč o životu.

jelica

pre 10 godina

Novac je sakupljen,Tijana ,nažalost,nije spašena.Najljudskije bi bilo da se preostali novac preusmeri za drugu bolesnu decu.Interesuje me kakva je to psiha koja razmišlja da može da, sačuvaj Bože,profitira na gubitku deteta.Ovo je stvarno monstruozno,ali plašim se da je istina.NEĆU da verujem da roditelji neće,barem iz pijeteta,prema svome detetu,ipak postupiti ljudski.Ako oi to ne urade,bez obzira na priče kojim zamajavaju narod,oda ne bila ja u njihovoj koži.Ognjenovići od vas se traži da budete LJUDI.

N

pre 10 godina

Saopstenje Nj.k.v. Karadjordjevica (istine radi):

"Nakon Tijanine tragične smrti, Nj.k.v. princeza Katarina izrazila je u svom pismu od 24. jula 2013. zahvalnost Dečjoj bolnici Teksas na njihovom velikom trudu i najljubaznije ih zamolila da oproste preostali dug bolnici, kako bi novac mogao da se iskoristi za potrebe druge srpske dece, verovatno kroz fond koji bi bio osnovan pod Tijaninim imenom. U svom odgovoru od 5. avgusta 2013. direktor Dečje bolnice Teksas naveo je da nema preostalog duga za lečenje Tijane Ognjanović. Princeza Katarina je predložila odgovornima u Srbiji osnivanje humanitarnog fonda za podršku deci kojoj je potrebno posebno lečenje. Članovi porodice Karađorđević nikada nisu vršili nikakav pritisak na bilo koga u vezi s bilo kakvom isplatom. "

dejan

pre 10 godina

(Ana, Bane)
Vidi se da niste gledali emisiju i da ste proizvoljno doneli zakljucke, zbog kojih dobijate ovolike minuse. Sergej nigde nije rekaod a je on napravio neki fond, nego je samo razio, sasvim logicno, da novac prebace jednomd rugom detetu kome je trebalo samo 100.000eu za hitnu operaciju. On jos nije ni osnovao fond, tek radi na tome. Kada mu je Ognjenovic rekao da to ne moze, onda mu je predlozio da on, kao otac male Tijane napravi fond i sa njega pomaze drugoj deci, gde opet nigde nije sebe stavljao u bil kakvu pricu. Kada budete saslusali sve, bice vam jasnije. Ovako blatite coveka koji je pokrenuo celu tu akciju svojim medijskim nastupom i zbog koga ce prikupljeno i 3 puta vise novca od potrebnog Normalno je da trazi t sto trazi, Tijana je jos bila ziva tada i logicno je da upravo on trazi da se visam prebaci za drugu decu, direktno na njihove racune. Svaka mu je na mestu. I interesantna je prica da su ga odmah zvali iz fonda Katarine da ga pitaju ko je on da trazi da se stane sa uplatama i da se uplacuje drugoj deci. Pa on je taj koji je sve zapoceo i zbog koga smo se ujedinili i postali makar malo humaniji, Mene interesuje ko su oni, katarina i njen fond, kada sus e ukljucili u tu pricu tek kada su uplacena tolika sredstva i kada su svi mediji pisali o tome?

dejan

pre 10 godina

Ok sve, trebali su nvoac da proslede toj drugoj bolesnoj devojcic, ali sta radi fond Divca i njegove zene sa kojima je Trifunovic dobar, sto on nije hitno uplatio tih 100.000eu? Ili, sto je meni jako zanimljivo, fond Novaka DJokovica, koji je u dva navrata skupio preko 2 miliona dolara? Pratio sam gde je u Srbiji sta uradjeno od tog novca i mogu reci da je sredjeno par skoli, vrednost radova do 300.000eu, plus donacije u igrackama, neka bude do 100.000eu. Gde je ostatak, zasto on nije uplatio za to drugo bolesno dete? I jos jedna jako interesantna stvar, oko tih "humanitarnih" organizacija. Kako je moguce, da neko ima neki fond za humanitarne akcije, u ovom slucaju porodica Karadjordjevic, a sa druge strane duziniz a struju i nemaju odakle da plate? Moze se proveriti na netu. Malo je to nelogicno.

Marrionela

pre 10 godina

Sergej je čovek zahvaljujući kome su prikupljena sredstva,lobirao je na sto strana,organizovao žurku za Andjelu odmah posle Tijane i nešto za njega da kažete??
On je jedan posten čovek sa izrazitim smislom za pravdu.Svaka čast!
Bravo.

Igor Gavran

pre 10 godina

Svi vi skupa niste samo bitange, vi ste i UBICE BOLESNE DECE. Posle slucaja Rebraca i Ognjanovic ljudi su izgubili poverenje u humanitrane akcije. Niko ne voli da ispadne magarac sto je iz najbolje namere dao novac. Ovo postaje pitanje za nadlezne drzavne organe.

jj

pre 10 godina

Mozda je novac potrosen na, na zalost neuspelo lecenje. Mozda su ga i zadrzali, to im nece pomoci sigurno.
Mi svi treba to da zaboravimo i idemo dalje, tj. ponovo i ponovo da pomazemo kome je potrebno. Mozda ce neko kupiti pice za novac koji mu da te, a neko hleb. Ako nemate poverenja - kupite mu odmah hleb. Sigurna sam samo da ne treba da neko drugi ostane na cedilu zbog ovoga. Bravo za Sergeja

nexus

pre 10 godina

@Ana Dok oni zale svoje dete, druga deca umiru. Kako je bilo hitno da se skupi novac za njihovo dete, a sada kada su druga u pitanju, tu ima vremenea. Nije nego.

viki

pre 10 godina

Ne zelim da verujem da roditelji hoce da zadrze novac. Nista ne moze da vrati izgubljeno dete. Sigurna sam da ce doneti casnu i humanu odluku, i pomoci drugoj deci.

Milos

pre 10 godina

Nas kao celu naciju treba da bude sramota! Ako je tacno da su ovi ljudi uzeli novac to je skandal koji je tesko recima opisati (a ne desava se prvi put, setite se Katarine Rebrace), a ako nisu onda je sramota da se takvi tracevi pustaju u javnost. Da li se ikada ista plemenitu u ovoj zemlji uradilo a da se o tome posle nije pricalo u najgorem mogucem svetlu. Da li je moguce da Srbi nikada ne rade nista bez zadnje namere?

Bela

pre 10 godina

Ima li koga normalnog i odgovornog u drzavnoj upravi da razresi ovaj problem i da dete konacno pociva u miru? Ima li kraja ovoj bestijalnosti? Bog da prosti malenu Tijanu.

Budalica

pre 10 godina

Kraljevska porodica je sumnjiva kao...


No, da ne grešim dušu, videćemo šta će istraga da pokaže. Sad ostaje da se veruje u naše, kakve-takve istražne i sudske organe.

Dijana

pre 10 godina

Sergej ne obaziri se na zlurade komentare,ti znas ko si i sta si!Koliki si covek to mi svi znamo,samo nekima je tesko da priznaju to!Sto se tice sirote Tijane,neka pociva u miru a sto se tice njenih roditelje -ne verujem da ce bas spavati mirno posle ovih prozivki.Ako je zaista istina to sto se pise,da nisu hteli da prebace novac drugoj bolesnoj deci ja im samo porucujem-cuvajte se Boga i sopstvene savesti ako je imate!

*

pre 10 godina

Ljudi polako! Ako stvarno nisu dali novac drugoj deci i zadrzali ga za sebe to je dno dna i zasluzuje osudu. ALI, sta ako nije tako, i ako postoji logicno objasnjenje... treba razjasniti stvar pa tek osudjivati ljude. A Sergeju svaka cast!

mare

pre 10 godina

Zao mi je sto se izneverilo poverenje ovog ionako sa razlogom nepoverljivog naroda koji se ujedinio oko jednog predivnog cilja.Nadam se da to nece uticati na buduce donacije.Bilo bi lepo kad bi se napravila jedna drzavna fondacija u koju bi se doniralo i iz koje bi se preusmeravale pare tamo gde su najpotrebnije

Nesa

pre 10 godina

Ja nisam uplatio 300 dolara da poboljsam finansijsku situacije Nebojse i Jelene Ognjanovic. U principu, ljude ne poznajem i zelim im sve najbolje, ali ako smo svi mi ucestvovali u necemu humanom i zeleli da spasemo zivot maloj Tijani, onda bi roditelji mogli da nas malo vise udostoje i budu transparentniji. Dok su sakupljali pare bili su jako glasni, kada se sve ovo zavrsilo, nema ih nigde.
Zato, ili da se prosledi visak novca nekome kome zaista sada treba, jos danas, ili da mi se vrate pare! Taman smo se mi Srbi ujedinili oko necega ,zajednicki ucestvovali, i da nam se ovako vraca, e to nije lepo, pa nismo bre mi ovce da dajemo pare tek tako. Jeste li vi svesni da niko vise nikada nece nista da da u takvim akcijama u buducnosti?
Mene ne interesuje u koji ce fond pare da odu i kome ce biti dodeljena pomoc, samo ja nisam imao nameru da pomazem porodicu Ognjanovic,toliko!

zalzis

pre 10 godina

Onog Dana kada je prvi put skupljan novac za bolesnika koji nije imao novac da plati lecenje istoj trena je trebalo zatvoriti zavod za zdravstveno osiguranje!!!

Ryber Palunko

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Imaju, jer su lešinari. Bez organa, koji je besplatan, svo njihovo znanje je potpuno bezvrijedno. Isto bi bilo kao kad bi nas dvojica stajali pored operacionog stola ili najveći stručnjaci svijeta. Bez DONIRANOG organa, i mi i oni smo kao fikusi. Ali taj organ je besplatan samo zato što oni (bolnice, Ljekarti) ne plate ništa, ali ga zato debelo preprodaju. Najobičniji šverceri. Zato više nisam dobrovoljni dvaalac organa, već sam povukao svoj pristanak, pošto znam da tu ništa nije besplatno. Ako se već prodaje, a prodaje se, hoću da moja porodica od tog ima korisit, a ne 'humanitarci' koji zarađuju na najbestijalniji način.
Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).

Miki

pre 10 godina

Sergej je totalno upravu! I ako se sad prave razne price,ko je uzeo novac i kome pripda.Mislim da nije normalno da ostala deca kojima to moze spasiti zivot ispastaju zbog bahatosti jedne grupe ljudi! I sam sam ucestvovao u toj akciji i ako do tad nisam imao poverenja bas zbog zloupotreba!!!

Ненад

pre 10 godina

Стварно не разумем зашто проблем вишка новца из ове ације не решите "транспарентно", како је Сергеј предложио за будуће акције? Лепо окачите на интернет сваки појединачни уплаћени динар и сваки цент, уместо да трошите медијски простор и толику новинску хартију на јалова објашњења која само одбијају наше будуће уплате?

my way

pre 10 godina

Sta Karadjordjevici da objasne? Sta se desava, pa nista. Novac stoji na racunu. A oni su izlobirali nizu cenu za Tijanu, zeleli su i da se nakon njene smrti preostali deo ne plati bolnici vec da ona oprosti dug, a da se novac preusmeri na lecenje druge dece. Ali opet, ne mogu da nemam razumevanja za Tijanine roditelje, to je sa njima drzava trebala da resi, a ne da im Sergejeva, ili neka druga fondacija trazi da novac prebace ovamo, uplate tamo i sta ti ja znam. A da su pare nestale ko bi bio odgovoran? Oni, naravno. Dakle, neka drzava osnuje vise fond i neka ih zamoli da novac prebace u njega, kakve su ovo besmislene peripetije i sveopsta nacionalna hajka, pa ima li iko normalan u ovoj zemlji, ili je ceo narod izjela mrznja?

boco

pre 10 godina

taman kad se raspricao, voditelj ga prekide. steta. inace o sergeju sve najlepse, mada je i on u zadnje vreme uzeo maha i misli da za njega ne postoji semafor, ogranicenje brzine i slicno, trebao bi malo da stane na loptu,

marija

pre 10 godina

Sergeja kao i vecinu nas brine da li taj novac nekome moze da pomogne dok se ne utvrdi ko moze sa njim da raspolaze, a dok nije prekasno, kao za Tijanu.
Ne verujem da je bilo ko hteo da zloupotrebi bilo sta.
Ovo treba sto pre razresiti pravno i preostali novac usmeriti ugrozenoj deci.

delastone

pre 10 godina

ne ide mi u glavu da čovek ne izadje i glasno i jasno kaže šta ima.da li hoće da vrati ostatak ili ne.ovi karadjordjevići su mi još sumnjiviji.čekam samo državne organe da izadju sa konačnom pričom da vidimo ko je hteo i da li je hteo neko da se omrsi u celoj priči...sve u svemu jadno i bedno !

fancy

pre 10 godina

Ovo brzo mora da se resi kako se dobronamernim ljudima ne bi ogadilo sve ovo...i ove banke ga tupe vecito neke procedure, pravila te ovo te ono kakve veze ima sto je namemski rn?? Sta kao sme da podigne kes a ne sme da da nalog za prenos sredstava? Pa bas naprotiv ako je namenski rn svako podizanje sredstava sa racuna treba da bude praceno papirima vezano za trosak!?

precoma

pre 10 godina

I naravno, i vi ste u sazetom tekstu skratili njegov uvodni deo u kom je naglasio vise puta, i izneo svoju frustraciju zbog toga sto niko ne prenosi cinjenice da su ljudi iz celog regiona, hrvati, albanci, muslimani, i srbi iz celog sveta udruzeno skupljali novac za pomoc, sto ga je zadivilo, a treba i sve nas!

peka

pre 10 godina

ako je ovo tacno onda je zalosno.treba mom djetu za lecenje a ja visak sto sam dobio,ne dam za drugo djete.osim sto nam propada drzava propada nam i ljudskost,moral.jos je zalosnije sto druga djeca nece dobiti pomoc koja im bude trebala upravo radi ovakvih primjera.sta dalje reci......

Tja....

pre 10 godina

Kad sam pre par nedelja rekao da, na žalost, ima roditelja koji se bogate na teško bolesnoj deci, te da uplate novca na privatne račune ne rešavaju problem, dobio sam "milion" minusa. Sigurno je ružno poređenje, ali ako nekome date pare, to vam ne daje za pravo da proveravate šta on sa tim novcem radi. Dakle - ako prosjak sebi od poklonjenih para kupi cigarete, a ne hranu, kako na to možete da utičete, a kamoli još da se ljutite što nije kupio ono što ste vi zamislili?! Predloženi "fond za lečenje koji država treba da organizuje" odavno postoji - zove se Fond za zdravstveno osiguranje. To što mi u njihovu administraciju nemamo poverenja, druga je stvar - ali oni postoje, rade, i određuju ko može na lečenje u inostranstvo o trošku države, a ko ne. Odluka se donosi na osnovu medicinske procedure, ne na osnovu naših želja - inače bi pojedinci i za urasle nokte išli na kliniku Mejo. Na žalost, Tijani su i naši i bečki lekari dali jako malo šansi za oporavak - količina skupljenog novca u tome ne igra nikakvu ulogu. To što smo naivno pomislili da treba samo da uplatimo pare, pa da se dete vrati zdravo, možemo odbiti na opštu neukost i nepoverenje u lekare. Znate li koliko je novca, faktički, bačeno na lečenje osoba kojima nema spasa, dok neki kojima se može pomoći nemaju ni šansu? Zar nije bilo bolje da smo napravili celu jednu kliniku za dva miliona evra, umesto što se sada pljujemo po novinama? Sad više niko bolestan neće dobiti ni dinara, eto šta smo uradili svi skupa...

Dragan

pre 10 godina

Ma samo opusteno. sve ce ovo, kao i sve u ovoj razresiti mudri prvi potpredsedik vlade. Uostalom i sve price i afere krecu iz istog cemtra koji ih na kraju i "razresava".

modesty

pre 10 godina

svasta se provlacilo po novinama, i mislila sam da se kao po obicaju pravi senzacija i da nije moguce da su ti ljudi u stanju da se tako ponesu, ali ocito da moralne vrednosti nekima ne predstavljaju bas nista.

Dora

pre 10 godina

Mislim da u ovakvim akcijama ništa ne sme da bude prepušteno nečijoj savesti, već treba da bude isključivo pravno regulisano. Ako je tačno da preusmeravanje preostalog novca iz ove akcije za lečeje nekog drugog deteta zavisi od bilo čije dobre volje ili straha od "loše karme", ni jedna buduća akcija više nije moguća, jer su dobronamerni ljudi jednostavno izgubili poverenje. O savesti Tijaninih roditelja niko nije razmišljao kada je uplaćivao novac, pa ne bi trebalo ni sada. Jednostavno, zna se za šta je novac bio namenjen i tu ne bi trebalo da bude bilo kakvih pregovora. U suprotnom, radi se o manipulaciji humanošću i ismevanju ljudi koji su spremni da pomognu.

Washington

pre 10 godina

Ne znam, ne razumem da bi neko uzeo taj novac sebi, cela situacija mi je nekako bolesna. Nadam se da su ovi roditelji nevini jer stvarno ce da mi se zgade ako ne bude tako!

Ovo ostavlja jako negativan utisak na sve buduce humanitarne organizacije! I ovo malo ljudi sto je do sad davalo ce da prestane da daje zbog ovakvih ljudi, i to je ono sto me najvise plasi.

ljubo

pre 10 godina

@mare Ta fondacija vec postoji i zove se republicki fond za zdravstveno osiguranje. Mislim da resenje problema nije u tome da za svakog posebno pravimo humanitarnu akciju, vec da popravimo sistem zdravstva da se ovakve stvari vise ne bi desavale.

miroslav

pre 10 godina

Verujem da je Sergej iskren i zelim mu da pokrene fondaciju,da ne posustane i pomogne sto vecem broju ljudi...nije dusman vec zaista veruje
u to...moja podrska!!!

yxc

pre 10 godina

Ako je nešto FOND, onda to i treba da bude; dakle,iz novčane mase deponovane u NAMENSKI HUMANITARNI FOND čiji je "vlasnik" DRŽAVA( za razne HUMANITARNE namene) odlukom nadležne državne komisije bi se sredstva NAMENSKI uplaćivala na taj i taj račun, za razne HUMANITARNE potrebe, pojedinaca ili grupe građana (lečenje,za potebe sanacije od elementarnih nepogoda, pomoć najsiromašnijim pojedincima i sl.)

N.N.

pre 10 godina

Pod hitno roditelji treba da daju izjavu.
U ovom trenutku osuđujem jedino neobraćanje porodice Ognjanović javnosti. Onog trenutka kada je otvoren račun u ovu svrhu, stanje na tom računu je postalo sve samo ne intimna stvar porodice Ognjanović i itekako nam je potrebno objašnjenje. Ne moraju to biti intervjui, povlačenje po novinama..već samo jedno pismo.

Tja...

pre 10 godina

"Ponavlajm, bez doniranog, besplatnog organa, svo njihovo znanje ne vrijedi prebijene pare (nemojte mi samo o troškovima lječenja, jer to je najobičnija lagarija).
(Ryber Palunko, 12. novembar 2013 15:10)"

Možete da ponavljate do sutra, ali i dalje nećete biti u pravu. Naime, ni avion ne leti bez goriva, ali zna se ko je vozač cisterne, a ko pilot. Složićemo se lako - niti su opravdani troškovi lečenja toliko visoki kao u Americi, niti su toliko niski kao u Srbiji. Samo, postoji "problemčić" - elitni strani lekari ne vole obaranje cene. Oni su svoje studije platili stotine hiljada dolara, želeći da budu elita, i zato i naplaćuju toliko svoje znanje. U Srbiji, sa druge strane, imate mal'ne moralnu obavezu da pljunete lekara, jer vam se nekako čini da su oni redom studirali "besplatno, na državnoj sisi". Kad bi njima država zaista ispostavila račun za studije, i oni bi nama ispostavili račun za lečenje - a onda bismo videli da to košta daleko više od onoga što mi možemo da platimo. Isto važi i za prevoz teških bolesnika - nije to jedna avio karta, pa teraj u Ameriku. Treba pratnja, pa posebne dozvole, pa let na nižim visinama što povećava trošak goriva, pa kiseonik i ostala oprema za bolesnika, pa ekstra pare za pilote, lekare, medicinsko osoblje - i umesto da do Amerike letite sami za 1000 dolara, odjednom vam treba 30 hiljada za celu ekipu. Da, mogu se i oni odreći svojih honorara - čim se u prodavnici neko odrekne svog dela zarade, pa vam pokloni hleb i mleko...

grunf

pre 10 godina

UVEK treba čuti i drugu stranu pre nego što se neko osudi
(milanče, 12. novembar 2013 10:39)

Slažem se... Ali druga strana ćuti... Zašto ne objave u javnost makar rečenicu: "Aman ljudi naravno da će novac otići za lečenje druge dece". Zbog čega ćute i dopuštaju ovu polemiku?

nick_cave

pre 10 godina

Ima 5 godina kako sam se vozio jednim tramvajem,u njemu reklama tipa :"Tanjir za gladne,ukucaj to i to i daces 100 dinara za gladnog" a ispod pise + pdv koje je ne znam kolko dinara.Naravno tu je i neka slicica,a pored natpis flomssterom :"I ovo si nasao da oporezujes (pogrdna rec)jedno".
Tuga od drzave :(

Milan

pre 10 godina

Svi napadate Ognjanoviće,ali ljudi - kako lekari i prevoznici imaju srca da traže tolike sume za operaciju???Neka ih je sramota.
(mauzer, 12. novembar 2013 12:24)

Brate gde ti zivis?! Istrazivanje za najobicniji novi lek kosta preko milijardu dolara. Zdravstvo je najveci biznis na planeti, nije nafta. Ne uzima lekar 700 hiljada sebi u dzep, kosta bolnica, lekovi, pomocno osoblje, itd itd, ko ce sve to da pokrije?!

Nasi ljudi uplate 5'000 evra za citav zivot u nase osiguranje koje je isto neko pokrao, a onda ocekuju da ih americko drustvo leci koje ne leci ni 30% svog stanovnistva??!! Vi mislite da svi u Americi imaju para za ovakve tretmane?!

Nedavno citam ovde kako za neke operacije moramo ici u Zagreb!!?, alo u Zagreb! Dakle zdravstvena zastita nam je na nivou Afrike. Zasto bi neka strana drzava i poreski obaveznik placao za srpsko dete ako srpska drzava nece?! Humanost je jedno, glupost nesto sasvim drugo.

Vera

pre 10 godina

Vreme će pokazati o čemu se radi. Prosto ne mogu da verujem da bi i pomislili da zadrže te pare. Videćemo. A poruka za Ramba - ne peru Srbi svoju savest, nego pomažu bolesnom detetu.