Subota, 28.09.2013.

13:13

DS:Država poklekla pred nasilnicima

Država je još jednom poklekla pred onima koji žele da nasiljem rešavaju stvari u društvu, ocenio je predsednik resornog odbora DS za ljudska prava Miloš Đajić.

Izvor: Beta

DS:Država poklekla pred nasilnicima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Gashal

pre 10 godina

Ej, RACUNICA, pobrkao si stvari! Ne kosta "setnjica" kosta odbrana setnjice od divljih i agresivnih. Da nije tih ruralnih likova setnjica ne bi NISTA kostala drzavu. Nisu huligani prirodna nepogoda, ta grupa je ljudski faktor, za trosak oko parade treba kriviti agresivnu stranu.

Anon

pre 10 godina

Zanimljiva izjava DS-a. Oni su se kao borili protiv nasilja i ološa svim silama i radili na iskorenjivanju svega toga... Kako mogu samo da lupaju takve gluposti, nije mi jasno.

Ko ima imalo mozga, može da zaključi da je zabrana u interesu srpskih političara i kupljenju političkih poena, jer je većina ljudi u Srbiji protiv parade.

Od kad je ljudima na vlasti bitna bezbednost? Po celoj Srbiji ljudi i deca divljaju, tuku se i ubijaju se, a ništa se ne preduzima povodom toga. Ovde je bezbednost svih ugrožena svaki dan, totalna je anarhija. Samo treba malo pogledati vesti i sve je jasno.

Država je odavno u dilu sa huliganima, oni su njihov aparat. I nije država ta koja je kapitulirala, već narod.

M.

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!
(Računica, 28. septembar 2013 15:55)

Ne, sad je jasno koliko nas koštaju fašisti i tebi slični koji opravdavaju njihove postupke. Da vas nema, "šetnjica" ne bi koštala ništa, jer bi grupa ljudi mogla da civilno prošeta gradom, da pokaže da ih ima i da traže isti tretman kao za sve ostale, i to bi bilo to.

Briga

pre 10 godina

"dovela dodatno u pitanje dobijanje datuma za početak pregovora" - Kako su brižni, a ovamo jedva čekaju da se nečim ugroze pregovori, da bi imali razloga da kritikuju ovu vlast. Ali, posle svih dešavanja i promene slike Srbije u svetu, na bolje, teško da će im se želje uslišiti.

vujke

pre 10 godina

Sto ste onda vi zabranili paradu 2001. godine?
(vujke, 28. septembar 2013 15:37)

Hteo sam napisati 2011. godine, jer je tada parada isto zabranjena.

Računica

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!

Gavra

pre 10 godina

Princa Muhameda El Zajeda, Gazde Freseniusa, Mercedesa, Fiata i ostalih stranih investitora pozvati da predvode sledecu Paradu. Pitam se da li bi se tada stvorili uslovi.

Filatov

pre 10 godina

Ne mislim da otkazivanje ove šetnje ugrožava evrointegracije, tim pre što razne manifestacije na tu temu traju čitavih nedelju dana bez ikakvih problema. Sprečavanje nasilja nije protivno evropskim principima.

Митар

pre 10 godina

Колико се сећам, у време власти Демократске странке је већ отказивана парада поноса, са истим образложењем да је сигурност грађана најпреча.

crni domino

pre 10 godina

A sto to niste govorili i kada ste bili na vlasti?
Sto onda niste smenili to nesposobno dju*** od ministra!?
Sada se pokrijte usima i posmatrajte sta ***ljaci rade i kako nesposobni vode drzavu!

Mareka

pre 10 godina

Po meni je drzava jos jednom donela pravu odluku, tu je prava zrelost vrha drzave, a ne po svaku cenu organizovati nesto. Drustvo jednostavno nije spremno za tako nesto i bolje ovako nego da bude krvoprolice na ulicama, a opozicija sto likuje to je njihov problem, zato i jesu opozicija, jer nisu nista radili kako treba.

Riddick

pre 10 godina

Vi ste takodje 2011 poklekli pred nasilnicima i niste toliko brujali o tome. Tada ste isto govorili da je bezbednost gradjana na prvom mestu, čemu sad ovakvo saopštenje?

Sandra

pre 10 godina

Tacno vlast je poklekla pred ekstreminim huliganima i onima koji ih podrzavaju u tome a zna se koje su to organizacije i stranke koje zagovaraju mrznju versku i nacionalnu,nasilje nad onim koji ne misle isto kao oni,i koji nisu seksualno orijentisani kao oni. Dok nam zakon bude blag tako ce se deavati, treba zakon da je strog i da se svi ti kaznjavaju adekvatno, a tim organizacijama i strankama zabraniti rad i crkvi reci da se ne mase u politiku zemlje.

Rako

pre 10 godina

Jao, samo sam čekao da se ovi DS-ovci jave. Pozdravite svog homofobnog predsednika. Sećamo se vrlo dobro njegovih nastupa pred prethodne Prajdove. Zajedno ćete sa na deponiju istorije sa gospodinom Gulaš-Zimnica i gospodinom Kale. Bitanga do bitange.

Stefan

pre 10 godina

Najviše što DS ima pravo da kaže po ovom pitanju jeste: ova Vlada je pokazala da je po ovom pitanju podjednako nesposobna kao i mi.

cinizam i renesansa

pre 10 godina

DS....?!? hm, mogao bi da se zakunem da je Djindjic bio premier kad su te nesretne ljude brutalno mlatili shabani i popovi, da je Djilas imao najmoronskije komentare povodom parade pre dve godine, a da je ona jedna koja je odrzana kako tako, prosla u moru jadnih i cinicnih Djilasovih komentara. Ali da kapiram, sve je povod za jeftine poene, ne daj boze da se izvinis sto nista nisi tim povodom uradio, da kazes da razumes kolikom si sranjcu i ti doprineo, da das neki normalan predlog. U dva dana, oni se iskukase oko stvari za koje su oni direktno odgovorni - popustanje pred shabanima i direktni izbori za gradonacelnike.

Hipokrizija in da haus

Митар

pre 10 godina

Колико се сећам, у време власти Демократске странке је већ отказивана парада поноса, са истим образложењем да је сигурност грађана најпреча.

Mareka

pre 10 godina

Po meni je drzava jos jednom donela pravu odluku, tu je prava zrelost vrha drzave, a ne po svaku cenu organizovati nesto. Drustvo jednostavno nije spremno za tako nesto i bolje ovako nego da bude krvoprolice na ulicama, a opozicija sto likuje to je njihov problem, zato i jesu opozicija, jer nisu nista radili kako treba.

Filatov

pre 10 godina

Ne mislim da otkazivanje ove šetnje ugrožava evrointegracije, tim pre što razne manifestacije na tu temu traju čitavih nedelju dana bez ikakvih problema. Sprečavanje nasilja nije protivno evropskim principima.

Računica

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!

vujke

pre 10 godina

Sto ste onda vi zabranili paradu 2001. godine?
(vujke, 28. septembar 2013 15:37)

Hteo sam napisati 2011. godine, jer je tada parada isto zabranjena.

Anon

pre 10 godina

Zanimljiva izjava DS-a. Oni su se kao borili protiv nasilja i ološa svim silama i radili na iskorenjivanju svega toga... Kako mogu samo da lupaju takve gluposti, nije mi jasno.

Ko ima imalo mozga, može da zaključi da je zabrana u interesu srpskih političara i kupljenju političkih poena, jer je većina ljudi u Srbiji protiv parade.

Od kad je ljudima na vlasti bitna bezbednost? Po celoj Srbiji ljudi i deca divljaju, tuku se i ubijaju se, a ništa se ne preduzima povodom toga. Ovde je bezbednost svih ugrožena svaki dan, totalna je anarhija. Samo treba malo pogledati vesti i sve je jasno.

Država je odavno u dilu sa huliganima, oni su njihov aparat. I nije država ta koja je kapitulirala, već narod.

Briga

pre 10 godina

"dovela dodatno u pitanje dobijanje datuma za početak pregovora" - Kako su brižni, a ovamo jedva čekaju da se nečim ugroze pregovori, da bi imali razloga da kritikuju ovu vlast. Ali, posle svih dešavanja i promene slike Srbije u svetu, na bolje, teško da će im se želje uslišiti.

Stefan

pre 10 godina

Najviše što DS ima pravo da kaže po ovom pitanju jeste: ova Vlada je pokazala da je po ovom pitanju podjednako nesposobna kao i mi.

Rako

pre 10 godina

Jao, samo sam čekao da se ovi DS-ovci jave. Pozdravite svog homofobnog predsednika. Sećamo se vrlo dobro njegovih nastupa pred prethodne Prajdove. Zajedno ćete sa na deponiju istorije sa gospodinom Gulaš-Zimnica i gospodinom Kale. Bitanga do bitange.

crni domino

pre 10 godina

A sto to niste govorili i kada ste bili na vlasti?
Sto onda niste smenili to nesposobno dju*** od ministra!?
Sada se pokrijte usima i posmatrajte sta ***ljaci rade i kako nesposobni vode drzavu!

cinizam i renesansa

pre 10 godina

DS....?!? hm, mogao bi da se zakunem da je Djindjic bio premier kad su te nesretne ljude brutalno mlatili shabani i popovi, da je Djilas imao najmoronskije komentare povodom parade pre dve godine, a da je ona jedna koja je odrzana kako tako, prosla u moru jadnih i cinicnih Djilasovih komentara. Ali da kapiram, sve je povod za jeftine poene, ne daj boze da se izvinis sto nista nisi tim povodom uradio, da kazes da razumes kolikom si sranjcu i ti doprineo, da das neki normalan predlog. U dva dana, oni se iskukase oko stvari za koje su oni direktno odgovorni - popustanje pred shabanima i direktni izbori za gradonacelnike.

Hipokrizija in da haus

Riddick

pre 10 godina

Vi ste takodje 2011 poklekli pred nasilnicima i niste toliko brujali o tome. Tada ste isto govorili da je bezbednost gradjana na prvom mestu, čemu sad ovakvo saopštenje?

M.

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!
(Računica, 28. septembar 2013 15:55)

Ne, sad je jasno koliko nas koštaju fašisti i tebi slični koji opravdavaju njihove postupke. Da vas nema, "šetnjica" ne bi koštala ništa, jer bi grupa ljudi mogla da civilno prošeta gradom, da pokaže da ih ima i da traže isti tretman kao za sve ostale, i to bi bilo to.

Sandra

pre 10 godina

Tacno vlast je poklekla pred ekstreminim huliganima i onima koji ih podrzavaju u tome a zna se koje su to organizacije i stranke koje zagovaraju mrznju versku i nacionalnu,nasilje nad onim koji ne misle isto kao oni,i koji nisu seksualno orijentisani kao oni. Dok nam zakon bude blag tako ce se deavati, treba zakon da je strog i da se svi ti kaznjavaju adekvatno, a tim organizacijama i strankama zabraniti rad i crkvi reci da se ne mase u politiku zemlje.

Gavra

pre 10 godina

Princa Muhameda El Zajeda, Gazde Freseniusa, Mercedesa, Fiata i ostalih stranih investitora pozvati da predvode sledecu Paradu. Pitam se da li bi se tada stvorili uslovi.

Gashal

pre 10 godina

Ej, RACUNICA, pobrkao si stvari! Ne kosta "setnjica" kosta odbrana setnjice od divljih i agresivnih. Da nije tih ruralnih likova setnjica ne bi NISTA kostala drzavu. Nisu huligani prirodna nepogoda, ta grupa je ljudski faktor, za trosak oko parade treba kriviti agresivnu stranu.

Sandra

pre 10 godina

Tacno vlast je poklekla pred ekstreminim huliganima i onima koji ih podrzavaju u tome a zna se koje su to organizacije i stranke koje zagovaraju mrznju versku i nacionalnu,nasilje nad onim koji ne misle isto kao oni,i koji nisu seksualno orijentisani kao oni. Dok nam zakon bude blag tako ce se deavati, treba zakon da je strog i da se svi ti kaznjavaju adekvatno, a tim organizacijama i strankama zabraniti rad i crkvi reci da se ne mase u politiku zemlje.

Gavra

pre 10 godina

Princa Muhameda El Zajeda, Gazde Freseniusa, Mercedesa, Fiata i ostalih stranih investitora pozvati da predvode sledecu Paradu. Pitam se da li bi se tada stvorili uslovi.

M.

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!
(Računica, 28. septembar 2013 15:55)

Ne, sad je jasno koliko nas koštaju fašisti i tebi slični koji opravdavaju njihove postupke. Da vas nema, "šetnjica" ne bi koštala ništa, jer bi grupa ljudi mogla da civilno prošeta gradom, da pokaže da ih ima i da traže isti tretman kao za sve ostale, i to bi bilo to.

Mareka

pre 10 godina

Po meni je drzava jos jednom donela pravu odluku, tu je prava zrelost vrha drzave, a ne po svaku cenu organizovati nesto. Drustvo jednostavno nije spremno za tako nesto i bolje ovako nego da bude krvoprolice na ulicama, a opozicija sto likuje to je njihov problem, zato i jesu opozicija, jer nisu nista radili kako treba.

Računica

pre 10 godina

Da li je rešenje da se tamo nekima omogući šetnja, a da se pri tom zna da se većina građana gnuša pri samoj pomisli na tamo neke? Da li ste vi svesni koliko košta šetnja tamo nekih? Matematika je jasna što se tiče angažovanja policajaca:
6000 policajaca x 20€ za dnevnicu = 120.000€ + prevoz policajaca + polupani izlozi i automobili
Da li je sad jasno koliko nas košta ta šetnjica?!

Rako

pre 10 godina

Jao, samo sam čekao da se ovi DS-ovci jave. Pozdravite svog homofobnog predsednika. Sećamo se vrlo dobro njegovih nastupa pred prethodne Prajdove. Zajedno ćete sa na deponiju istorije sa gospodinom Gulaš-Zimnica i gospodinom Kale. Bitanga do bitange.

Filatov

pre 10 godina

Ne mislim da otkazivanje ove šetnje ugrožava evrointegracije, tim pre što razne manifestacije na tu temu traju čitavih nedelju dana bez ikakvih problema. Sprečavanje nasilja nije protivno evropskim principima.

Briga

pre 10 godina

"dovela dodatno u pitanje dobijanje datuma za početak pregovora" - Kako su brižni, a ovamo jedva čekaju da se nečim ugroze pregovori, da bi imali razloga da kritikuju ovu vlast. Ali, posle svih dešavanja i promene slike Srbije u svetu, na bolje, teško da će im se želje uslišiti.

crni domino

pre 10 godina

A sto to niste govorili i kada ste bili na vlasti?
Sto onda niste smenili to nesposobno dju*** od ministra!?
Sada se pokrijte usima i posmatrajte sta ***ljaci rade i kako nesposobni vode drzavu!

vujke

pre 10 godina

Sto ste onda vi zabranili paradu 2001. godine?
(vujke, 28. septembar 2013 15:37)

Hteo sam napisati 2011. godine, jer je tada parada isto zabranjena.

Stefan

pre 10 godina

Najviše što DS ima pravo da kaže po ovom pitanju jeste: ova Vlada je pokazala da je po ovom pitanju podjednako nesposobna kao i mi.

Митар

pre 10 godina

Колико се сећам, у време власти Демократске странке је већ отказивана парада поноса, са истим образложењем да је сигурност грађана најпреча.

cinizam i renesansa

pre 10 godina

DS....?!? hm, mogao bi da se zakunem da je Djindjic bio premier kad su te nesretne ljude brutalno mlatili shabani i popovi, da je Djilas imao najmoronskije komentare povodom parade pre dve godine, a da je ona jedna koja je odrzana kako tako, prosla u moru jadnih i cinicnih Djilasovih komentara. Ali da kapiram, sve je povod za jeftine poene, ne daj boze da se izvinis sto nista nisi tim povodom uradio, da kazes da razumes kolikom si sranjcu i ti doprineo, da das neki normalan predlog. U dva dana, oni se iskukase oko stvari za koje su oni direktno odgovorni - popustanje pred shabanima i direktni izbori za gradonacelnike.

Hipokrizija in da haus

Riddick

pre 10 godina

Vi ste takodje 2011 poklekli pred nasilnicima i niste toliko brujali o tome. Tada ste isto govorili da je bezbednost gradjana na prvom mestu, čemu sad ovakvo saopštenje?

Anon

pre 10 godina

Zanimljiva izjava DS-a. Oni su se kao borili protiv nasilja i ološa svim silama i radili na iskorenjivanju svega toga... Kako mogu samo da lupaju takve gluposti, nije mi jasno.

Ko ima imalo mozga, može da zaključi da je zabrana u interesu srpskih političara i kupljenju političkih poena, jer je većina ljudi u Srbiji protiv parade.

Od kad je ljudima na vlasti bitna bezbednost? Po celoj Srbiji ljudi i deca divljaju, tuku se i ubijaju se, a ništa se ne preduzima povodom toga. Ovde je bezbednost svih ugrožena svaki dan, totalna je anarhija. Samo treba malo pogledati vesti i sve je jasno.

Država je odavno u dilu sa huliganima, oni su njihov aparat. I nije država ta koja je kapitulirala, već narod.

Gashal

pre 10 godina

Ej, RACUNICA, pobrkao si stvari! Ne kosta "setnjica" kosta odbrana setnjice od divljih i agresivnih. Da nije tih ruralnih likova setnjica ne bi NISTA kostala drzavu. Nisu huligani prirodna nepogoda, ta grupa je ljudski faktor, za trosak oko parade treba kriviti agresivnu stranu.