1. @Macak

    Vidim, sve patriJote koriste to isto nebulozno pitanje, ali niko da objasni kakve to ima veze sa ovim slucajem?
    (ffs, 18. jul 2013 14:08)

    # Link komentara

  2. Dzamija se sama zapalila, i tako sama sebe zastitila od bezboznika koji bi svojim prisustvom u njoj nacinili vece zlo svojim necistim, okrvavljenim rukama.
    (TÖKI~LÄKI~FÄLJÄ~FÜCKÄ, 18. jul 2013 12:16)

    # Link komentara

  3. Vecina nasih Pravoslavnih Gradzana, kritikuje nekorektnu odluku Suda, jer svaki Prekrsaj Se Mora Kazniti A Pogotovo ovakav Cin je kukavicki To Mogu i Deca od 5 godina da urade i zapale neku nekretninu ili itd, ali hvala Bogu pa vecina pravih Srba nije takva neko su koerktni i pravi ljudi kako to je Jednom pravom cestitom Srbinu dolikuje, za mene licno ni jedan Ekstremista ili desnicar nije pravi Srbin, nego kukavice koji na kukavcki nacin prlja pravog Srbina, a vidim neki uporedjuju sta su radili kukavice po Kosovu to je bruka i Bedno tako se Respekt Ne pravi nego ga posle takvog kukavickog cina nemas uopste prema toj naciji koja je to uradila, ako su Kosovci primer Srbiji kulturnoj i intiligentnoj naciji, ja onda ne znam Sta da kazem. Srbija jeste napravila Gresku 90 Tih. God. kao i sve Zemlje Sveta..... Ali Ima Pravo Da je ispravi i napravi Jednu Lepu Demokrtsku Drzavu I Bude Kao Nekad Jugoslavija o Takvoj Srbiji Sanjam da Bude Primer Svima u Evropi, Jer Srbija Moze to.
    (Samir NOVI PAZAR, 18. jul 2013 11:47)

    # Link komentara

  4. A jesu li nekoga optuzili za onolike spaljene crkve i manastire na Kosovu, unistena groblja itd?
     (Macak, 18. jul 2013 08:47)

    # Link komentara

  5. Vise nego sramota. Da li ce Srbija ikada uci u civilizaciju?
    (London, 18. jul 2013 04:41)

    # Link komentara

  6. sad komotno mogu da konkurisu za posao u zandarmeriji, dobice ga 100%
    (Damir NYC, 18. jul 2013 02:35)

    # Link komentara

  7. Čuj, niko nije kriv. Pa naravno da nije, šteta što im i ordenje ne podeliste jer se to zla džamija bila nameračila da svojim samospaljenjem prenese požar i na okolne zgrade i tako napakosti Srbima, ali sreća pa su ovi časni mladići bili na strašnom mestu pa koficama gasili vatru da se ne prenese na druge zgrade čak i uprkos policiji koja im je branila da zapaljenom objektu priđu zarad lične bezbednosti.

    Tomo, da pod hitno odlikuješ ovaj tvoj jugend. Oni se tu žrtvovali a ovde ih provlače kroz medije kao okorele kriminalce. Nije dovoljna samo oslobađajuća presuda, bar dva-tri ordena minimum da se adekvatno nagrade!
    (Aleksandar, 18. jul 2013 00:48)

    # Link komentara

  8. Kao što se Jan Palah 1968. samospalio na protest protiv sovjetske okupacije, beogradska džamija se izgleda samospalila, verovatno da skrene pažnju na to ko sve u ovoj nesrećnoj zemlji može da sudi i odlučuje o tuđim sudbinama i "pravdi" :)))
    (EU Citizen, 17. jul 2013 23:50)

    # Link komentara

  9. Ubedite me da nije politicka odluka,nego pravna.
    Jos jedna sramota za pravosude(vladu).
    (István, 17. jul 2013 23:49)

    # Link komentara

  10. Болесна смо нација утолико што нас медији трују мржњом према себи самима,а већина то некритички гута и прихвата као свој став.То заиста нема нигдје осим у Србији!
    Осуђујем варварски чин.
    Исто тако осуђујем мишљења оних који се "стиде што су Срби",пропагирају безумље ("треба нас опет бомбардовати"),говоре да су Срби искључиви кривци за рат у БиХ и на Косову (нисте доживјели,затровани сте дезинформацијама) итд.
    Мислите својом главом,не дозволите да будете изманипулисани!
    Свако добро вам од Бога било.
    (Коментар коментара, 17. jul 2013 23:49)

    # Link komentara

  11. E bas vam hvala za ovo... sve crkve i manastiri u Pazaru su netaknuti niti iko pomislja da uradi takav sraman zlocin...sta vam rade verski objekti..jel vam kriva dzamija sto ste izgubili kosovo..?
     (Rijad,Novi Pazar, 17. jul 2013 23:15)

    # Link komentara

  12. @mostar - mostarcima

    Normalne ljude je uglavnom sramota zato sto vec 20 godina nismo sposobni nista pametno da uradimo po pitanju ovakvih dogadjaja.

    Covek pocne da se oseca prilicno bespomocno kada zna da postoje nedodirljivi, kao sto su ovi huligani i oni koji stoje iza njih. :/
    (ukratko, 17. jul 2013 23:08)

    # Link komentara

  13. Džamija se sama zapalila, Taton je sam skočio. Smejurija. Naravno da albanci nisu trebali da pale naše svetinje na Kosovu, ali ni mi nismo smeli da se spuštamo na njihov nivo. Time smo samo pokazali kako smo nezreli i primitivni (kao i oni).
     (Pera, 17. jul 2013 23:08)

    # Link komentara

  14. "Osnovni sud nije nikog optuzio za paljenje dzamoje.... Niko nije zapalio dzamiju..." Pa,naravno,kad nije ni sudjeno po optuznici za paljenje dzamije. Neko je zapalio dzamiju,to je sigurno,nije se sama zapalila,ali na ovom sudjenju nije sudjeno za to delo,jer ni optuznica nije podignuta za to delo. Ili je zataskano,ili nije bilo dovoljno dokaza ko je kriv,pa nije ni podignuta optuznica po tom pitanju. Koliko samo ima slucajeva sa NN izvrsiocem? Treba tacno znati ko je zapalio,imati dokaze za to i svedoke koji ce da potvrde da je bas ta licnost odradila paljenje,a ne neko drugi (iz mase). Nije to tako lako kao sto se cini. Ne moze se niko optuziti,pa cak ni da se optuznica podigne,ako se nema dokaza ko je to LICNO ucinio. Najmanje je sudinica kriva,jer je ona samo presudjivala o delu koje se navodi u optuznici,a ne o paljenju. Mozda je samo mogla biti malo rigoroznija,jer nije dala najvece zaprecene kazne,a vinovnici su povratnici i presuda bi trebala da bude primer za ubuduce.
     (spinovanje, 17. jul 2013 22:54)

    # Link komentara

  15. Znate za koju ste vi Evropu? Ovo je Tadzegistan, dno bre!
     (D61, 17. jul 2013 22:48)

    # Link komentara

  16. sram vas bilo! A sada neka mimistar Obradovic uzme za rucicu Selakovica I neka nestanu!
     (ja, 17. jul 2013 22:36)

    # Link komentara

  17. Ajde sto neki pokusavaju da falcifikuju istoriju u daljnjoj proslosti ali ovi sto to pokusavaju sada su stvarno smesni.Prvo su Srbi na Kosovu tokom 1998-99 godine zapalili i unistili preko 250 Dzamija i albanskih katolickih crkava (i za ovo nijedan jedini srbin nije osudjen).Albanci su vratli Srbima dug zapalivsi nekoliko i polomili stakla u vise desetina srpskih crkava 2004 godine.Za paljenje crkava osudjeno je vise desetina Albanaca !!! Srbi su ponovo zapalili dzamije u Srbiji i ponovo niko nije kaznjen. A srpski politicari svaki dan ponavljaju da je Srbija spremna za EU ?
    (agim, 17. jul 2013 22:32)

    # Link komentara

  18. Musliman sam, i samo zelim da kazem, svaka cast pojedinim ljudima pravoslavne vere koji ne podrzavaju ovo!
     (Belmin, 17. jul 2013 22:17)

    # Link komentara

  19. Zar treba bilo sta da se prokomentarise?
    Sramota za sudstvo i one nevidljive koji se mesaju u zakonu i manipulisu istragu koja je trajala punih devet godina.
    Ti koji su palili i rade za drzavne sluzbe, ali honorarno.
    To su isti oni huligani koji su prvi na paradama i politickim protivnicima.
    Koji to datum Srbija treba da dobije ja ne znam!
    Ipak se ovom presudom dalo povoda da postoji jos veca mrznja medju ljudima i nepoverenju u pravdu koja je kod nas i spora i nedostizna.
    Jadno da jadnije ne moze biti!
    (Obican covek, 17. jul 2013 22:17)

    # Link komentara

  20. Pravosudje je po ko zna koji put pokleklo, toliko buke pompe i nista. Ko je inicijator, organizator, huskac se nikada ne sazna, jednostavno su toliko mocni da reziraju sve kako im je volja. Iskreno jako zalim sto su i ova trojica osudjena na 4 meseca, jednostavno su njohova imena u zizi javnosti, i sada ispada da su oni napali policajce a ostali nisu. Strasno..
    Ako je vec neko osudjen i nesto odlezao, kazna je odradjena, naplacena, ne bi trebalo da ima uticaja na ostatak necijeg zivota, osim u zemlji Srbiji. Unapred se sve znalo, sudilo se 9 godina za jedno, tresla se gora a rodio se mis, za paljenje niko nije kriv a ustvari se sudilo za napad na 2 policajca i to je neko posle 9 godina prepoznao ove ljude, jer su im imena non stop u novinama i osudise ih na 4 meseca.
    (komsija, 17. jul 2013 21:52)

    # Link komentara

  21. Ko ? Kostunica , naravno .
     (Paor, 17. jul 2013 21:48)

    # Link komentara

  22. Pazite sad ovo, oni najokoreliji ekstremisti su palili i zarili po celom Kosovu srpske crkve i manastire iz Srednjeg veka, njih oko 35!!! Pa jos kuce, groblja, pa su ubijeni ljudi, i sad niko nista o tome, ali zato se bavimo JEDNOM dzamijom koji je jos usput mnogo mladja od tih crkava i koja je inace treba reci zapaljena bas onoga zbog Kosova, dakle nista se slucajno nije desilo.(?)

    Nisu mogli zapaliti dve kada ima samo jedna. Tamo gde je bilo vise od jedne (nekoliko stotina ustvari sve do jedne) u BiH zapali su SVE i to 1992 kada se nisu nikom svetili osim mozda Kosovski boj. Medju njima i one zasticene kao kulturni spomenici od strane UNHCR. I mnogi palitelji su bili iz Srbije. I to je islo us=z najgore etnicko ciscenje. Koliko su Bosnjaci zapalili crkava iz osvete. Popravljali su crkve koje su Srbi greskom pogadjali granatama.

    I sta bi ti rekao da su masovno popaljene crkve iz osvete - da li bi nasao isto opravdanje - osveta. Naravno svi znamo odgovor.

    I jos nsto, oni koji su palili nisu krili zasto pale - nece mesec i zveza biti na srpskoj zemlji - javno i glasno. Bar znas sa kim imas posla, a oni sto nalaze opravdanje ne samo da su opasniji nego prizivaju da se brusi i nase iz osvete. Nije da nismo naudili nikome i da nismo rusili.
    (Realista, 17. jul 2013 21:47)

    # Link komentara

  23. UDBA je to, traju od '45, nikad je se necemo resiti, nikad. Krv do ramena!
    (Sasa jokic, 17. jul 2013 21:31)

    # Link komentara

  24. Kada je neko pitao ko ce odgovarati za unistavanje crkava i manastira, dobio je gomilu minusa....takvi smo, bolje ni ne zasluzujemo
    (Ivan, 17. jul 2013 19:25)

    Pa covece nismo mi palili crkve i manastire!!! Shvatas li to???
    Neka to nekom ide na cast, mi treba da se bavimo svojim problemima.
    Ja mislim da je normalno da ako je neko kriminalac ili zlocinac ne treba gledati na njegovu nacionalnu pripadnost, ili ti ipak mislis da su nasi zlocinci bolji jer su ipak nasi!?
    (dokle, 17. jul 2013 21:26)

    # Link komentara

  25. Ne vredi, dzaba ja pisem da to RUGLO OD DRZAVE treba za sva vremena IZOLOVATI od CIVILIZACIJE i izmestiti sa evropskog kontinenta negde u divljinu SIBIRA pa neka se tamo "glodaju izmedju sebe" dok se ne "POGLODAJU" !
    Ko da CIVILIZUJE Srbiju, Nikolic, Vucic, Dacic, Kostunica... oni koji su i ORGANIZOVALI HULIGANE da pale dzamije i strane Ambasade po BG. ?
    MARVO CETNICKA !
    (Bucko razmisljam, 17. jul 2013 21:22)

    # Link komentara

  26. Pa ovo je teža vest za poštenog Srbina nego za nas Bošnjake, veca je steta njima nanesena nego nama ovim cinom...razmislite
     (Cak Noris, 17. jul 2013 21:22)

    # Link komentara

  27. Pazite sad ovo, oni najokoreliji ekstremisti su palili i zarili po celom Kosovu srpske crkve i manastire iz Srednjeg veka, njih oko 35!!! Pa jos kuce, groblja, pa su ubijeni ljudi, i sad niko nista o tome, ali zato se bavimo JEDNOM dzamijom koji je jos usput mnogo mladja od tih crkava i koja je inace treba reci zapaljena bas onoga zbog Kosova, dakle nista se slucajno nije desilo. Ti huligani sto su palili dzamiju zasluzuju odgovarajucu kaznu, a nisam video nista oko onoga za Kosovo.
    Tako, ne vidim da se iko iz EU zabrinuo zbog toga sto se mi brinemo za druge i pokazujemo paznju, dok se bahato odnosimo prema svojem. A nemamo nikakve koristi ni od onoga "to radimo zbog nas". Drzava treba da radi i zbog koristi, nemamo nista od ovoga. Srpsko samobicevanje.
    (?, 17. jul 2013 20:05)

    Koliko znam za ta paljenja na Kosovu su osudjeni neki mamlazi. Sad pitanje da li je to bas bio pravedan postupak, ali se ipak dogodila neka reakcija, naravno kod nas nije bas ispracena sasvim jer nije popularno a ni politicki korektno.
    Te brojke koje spominjes, opet jel ti znaci nesto preko 1000 srusenih dzamija u Bosni? Ako nemas sazaljenja prema njima evo onda zamisli 1000 spaljenih i srusenih Crkava.
    Sto kaze jedan ovde, pa nije ni cudo sto postoji Hag, mi ovde ni Brejvika sa ovakvim sudijama ne bi osudili!
    (tihomir, 17. jul 2013 21:20)

    # Link komentara

  28. a jel nadjose ko je popalio onolke crkve i manastire na Kosovu i Metohiji. Ni jednog. Kad se uporedi brate mi smo nase i osudili
     (cаша, 17. jul 2013 21:13)

    # Link komentara

  29. Znaci niko nije kriv, sama se zapalila? I posle se cudi te za nepostovanje ove drzave od strane Bosnjaka iz Sandzaka!
     (zarPa, 17. jul 2013 21:05)

    # Link komentara

  30. Evo sa vama da podelim drage komsije kako muslimani treba da vole svoj grad. [link] Cuveni imam beogradski. ako nemate vremena gledajte od 5og minuta. Svako dobro.
    (Elvir, 17. jul 2013 21:02)

    # Link komentara

  31. Valjda ce neki sad progledati makar malo, ista prica kao za Markale ,Srebrenicu,ubistva paljenja "sve su to oni sami sebi uradili da bi ceo svet mrzio Srbe" ma nesekirajte se dragi Srbi opet su Turci krivi za sve.
     (malcolmX, 17. jul 2013 20:56)

    # Link komentara

  32. SRAMOTA!!!
     (konan, 17. jul 2013 20:55)

    # Link komentara

  33. Sama se zapalila xD
     (Posmatrač, 17. jul 2013 20:41)

    # Link komentara

  34. Hvala bogu da niko nije kriv, bravo sudija
     (kosta, 17. jul 2013 20:37)

    # Link komentara

  35. U pravu si, na utakmici u Novom Pazaru navijaci domaceg kluba razviju transparent "srce bubreg pluća živela žuta kuća" a u medijima muk...
    (filip, 17. jul 2013 14:41)

    To smo svi osudili, dok "Noz Zica Srebrenica" tumacimo kao ipak su to klinci, igraju se, pusti ih. Duplim arsinima imas tako gradjane prvog i drugog reda, sad ti krivi ove druge za sve sto nevalja i sto ne pevaju himnu drzave koja ih sabotira.
    (coja, 17. jul 2013 20:34)

    # Link komentara

  36. Hvala vam na poruci, lijepu poruku su nam poslali sudstvo i ostali vlasto drzci.

    Hvala vam
     (Bosnjaci, 17. jul 2013 20:21)

    # Link komentara

  37. Svaka akcija ima i reakciju,kao što znaju svi,
    na Kosovu je tad bilo zapaljeno mnogo crkava ,pobijeni i proterani mnogi srbi pa ne vidim nesto da neko za to odgovara,u Belgiji je navijač Partizana skoro ostao bez oka kao odgovor za Tatona i naravno niko za to nije odgovarao.Uopšte me ne čude ovi sa strane što ovako komentarišu,ali ovi naši poltroni su vrlo jadni.
    (Ivan)

    Ako vec pricas o akciji i reakciji 1992 je u BiH sravnjeno sa zemljom preko 900 dzamija van borbenih dejstava....za one lose sa matematikom - SVE DO JEDNE ISPRACENO KACAVENDINIM OSMEHOM NEDAVNO PRIKAZANIM NA HASKOM TRIBUNALU NA SUDJENJU MALDICU. o TOME KOLIKO JE MUSLIMANA PROTERANO I UBIJENO TE 1992 DA NE GOVORIMO. zato je tvoj komentar o reakciji tipican primer one ogromne mase koja netrpeljivost verovatno i mrznju pokusava da maskira u "reakciju". Da ne elaboriram koja je uloga takvih u legitimizaciji zlocina ukljucujuci i one nad Srbima - jer se onda sve moze objasniti reakcijom i mirna Backa i Bosna.

    Utesan je veliki broj minusa na tvoj komentar. Mislim da je vecina ljudi shvatila sta teorija "reakcije" znaci i za njih same.
    (Rasa Mali, 17. jul 2013 20:20)

    # Link komentara

  38. 4 meseca, masala !!!
    pa mnogo je, kume.

    obavezno da se zale,
    drugo stepeno vece ce sigurno da ih oslobodi,
    ovo je bilo samo za televiziju :)
    (bojan zr, 17. jul 2013 20:17)

    # Link komentara

  39. i kako moze onda da bude srbija drzava?!
    (brax, 17. jul 2013 20:15)

    # Link komentara

  40. Sta to bese pravda?!
    Kontao sam, kad je sudstvo ovakvo, ni narod ne moze biti bolji.
    No prijatno sam iznenadjen komentarima.
    Ipak ima nade!

    Mogu samo da zakljucim da je u nasim ex-yu zemljama banda na vlasti.
    Doveli su stvar do besmisla.
    (4-eu, 17. jul 2013 20:14)

    # Link komentara

  41. A onda Adem Ljajic ne peva himnu... Hm... stvarno je bezobrazan!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (007, 17. jul 2013 15:06)

    Jer kao Musliman ima sva prava... kao i Jevreji u nacistickoj Nemackoj!
    (zasu, 17. jul 2013 20:11)

    # Link komentara

  42. Eto zasto se trazi da na Kosovo srpske sudije daju zakletvu !!!
    Nedaj Boze da rade sa srpskom zakletvom....

    Iskreno receno i kod nas je isto sr...nje, ali ovo ne bi proslo....
    (rexona, 17. jul 2013 20:08)

    # Link komentara

  43. Niko nije kriv, a ja ipak mislim da je kriv ( a nije procesuiran takodje!), ono DSS politicko nistavilo Kostunica, isto koliko je kriv i za Djindjicevu smrt kada je blagosiljao strajk do zuba naoruzanih drzavnih organa i poslao im na taj nacin znak da mogu ubiti Premijera. I ovo je bilo slicno blagosiljanje! Ali, kod vucica i Dacica vazi pravilo: Ne talasaj mnogo!
    Svi mi sada debelo osecamo na svojoj kozi te krivice gospodina Kostunice, a njemu ni dlaka ne fali; jos se ponekad i `urči!
    (crni domino, 17. jul 2013 20:08)

    # Link komentara

  44. Pazite sad ovo, oni najokoreliji ekstremisti su palili i zarili po celom Kosovu srpske crkve i manastire iz Srednjeg veka, njih oko 35!!! Pa jos kuce, groblja, pa su ubijeni ljudi, i sad niko nista o tome, ali zato se bavimo JEDNOM dzamijom koji je jos usput mnogo mladja od tih crkava i koja je inace treba reci zapaljena bas onoga zbog Kosova, dakle nista se slucajno nije desilo. Ti huligani sto su palili dzamiju zasluzuju odgovarajucu kaznu, a nisam video nista oko onoga za Kosovo.
    Tako, ne vidim da se iko iz EU zabrinuo zbog toga sto se mi brinemo za druge i pokazujemo paznju, dok se bahato odnosimo prema svojem. A nemamo nikakve koristi ni od onoga "to radimo zbog nas". Drzava treba da radi i zbog koristi, nemamo nista od ovoga. Srpsko samobicevanje.
    (?, 17. jul 2013 20:05)

    # Link komentara

  45. sve crkve u Pazaru su ocuvane...i one iz V veka i one iz XX veka. Pazarski Srbi i Bosnjaci bi mogli da drze lekcije o multietnicnosti celom Balkanu.
    (S.G, 17. jul 2013 20:03)

    # Link komentara

  46. Samozapalila se..prirodni fenomen.
     (veterinar011, 17. jul 2013 19:58)

    # Link komentara

  47. Ко год дира у било које верске објекте,засигурно неће добро проћи у животу.Ако ништа друго,након тог чина и отрежњења,тешко је живети са тим.Ко тврди другачије сигурно лаже.
     (JVC, 17. jul 2013 19:53)

    # Link komentara

  48. Sudije u nasoj drzavi,sude samo sirotinji i finansijski propalom srednjem stalezu i tu su kazne strogo po zakonu.Huliganima,kriminalcima,pevaljkama,politicarima na vlasti koji se ponasaju kao dahije njih sudije ne diraju ,maximalno odlazu rocista a kazne su blage,pa i oni su samo ljudi koji se boje za svoje porodice,decu ... a i sto od njih ocekujemo da budu Robin Hud ....
    (draginja, 17. jul 2013 19:49)

    # Link komentara

  49. Jako losa poruka, ali ako je pravosudje korumpirano i ako nam je vlast ovakva kakva je, koja ne sme da osudi ovog "navijaca", jer ce isti biti potreban za neke nove zadatke od strane drzave, ne smemo kriviti ceo srpski narod, generalizovanje je opasna stvar..
    Pozdrav i Selam od muslimana, Bosnjaka iz Novog Pazara..
    (realista, 17. jul 2013 19:48)

    # Link komentara

  50. ovde je korumpirano i nakrivo nasadjeno sve, od porodilista do pograbnog preduzeca, ali koliko nam je pravosudje u kanalu, to je strasno.
     (kakogod, 17. jul 2013 19:44)

    # Link komentara

  51. Vucic jednom rece (otici na you tube): za svakog mrtvog srbina mi cemo... ko je on sada i da li je ocekivati od takvih politicara pozitivne promjene. znamo svi da je nemoguce.
    (mostar - mostarcima, 17. jul 2013 18:37)

    Da su se Vucic & co u tom smislu promenili, nemoguce je, to znamo svi. Ali su se vreme i situacija oko nas promenili, pa eventelno i oni. Ali kako je u njihovom srcu i sta oni danas misle manje je bitno od toga kako je narodu. Vucic & co ce da odsviraju i prodju u prohujalo sa vihorom, narod ce da ostane i prezivi. Ako?
    (krle, 17. jul 2013 19:37)

    # Link komentara

  52. Još jedan običan dan u Srbiji...
     (Yerucham Krustofsky, 17. jul 2013 19:36)

    # Link komentara

  53. Sram nas bilo.
    (Milko, 17. jul 2013 19:32)

    # Link komentara

  54. A da spalimo sve crkve, dzamije, sinagoge, pagode i ostale hramove pa da se volimo k'o sto ljudi treba da se vole? Svako svoje nek zapali. Ovako cemo se doveka prebrojavati ko je kome vise zla naneo.
    (Zuki, 17. jul 2013 19:30)

    # Link komentara

  55. Jao, pa spontano se zapalila, desava se...
     (Circulus Vitiosus, 17. jul 2013 19:30)

    # Link komentara

  56. Kada je neko pitao ko ce odgovarati za unistavanje crkava i manastira, dobio je gomilu minusa....takvi smo, bolje ni ne zasluzujemo
    (Ivan, 17. jul 2013 19:25)

    # Link komentara

  57. Znam da vas nije sramota.
    (Zoran, 17. jul 2013 19:22)

    # Link komentara

  58. Rade Radisavljević zvani Muja i njegov sin Kimi žive u zgradi odmah naspram ulaza u džamiju, na desetak metara od nje. Rade upravo zato još od mladosti nosi takav nadimak. Uzgred, reč je o verovatno najboljem igraču malog fudbala u Beogradu svih vremena.
    Dakle, ništa čudno što ih ima na snimku ispred sopstvenog ulaza. Cvećke nisu ali je suludo misliti da su palili džamiju, posebno nakon svedočenja muftije da su njihove porodice višedecenijski prijatelji i da su Radisavljevići čak i pomagali u gašenju požara.
     (Piroćanac, 17. jul 2013 19:20)

    # Link komentara

  59. A sad momci naprijed i na ostale dzamije u Srbiji, pa ako vam bude malo mnoge su u BiH ponovo obnovljene pa udri. Koja lakrdija i sramota od srpske vlasti. Ne cudi sto i dalje stoji crkva u Konjevic Polju na privatnom imanju porodice Orlovic, podignuta na silu, jer kako rece Vucic neki dan u Visegradu, parafraziram, Srbi su sa obe strane Drine jedan isi narod. I jesu ovi s lijeva palili po BiH, a ovi s desna od Beograda, preko Nisa do Kosova. Bice Srbiji ovo jos jedan autogol pred medjunarodnom zajednicom.
    (Zvizdoje, 17. jul 2013 19:20)

    # Link komentara

  60. Kao musliman sam dirnut komentarima podrske vecine od mojih komsija - Beogradjana. Svi oni koji to nisu, ne mogu da shvate koliko tolerancije trenutno postoji u Beogradu za muslimane. E sada jos da neke stvari doteramo pa da zajedno zivimo bolje. Neke od njih su: halal hrana za nasu decu u vrticima i skolama, vise mesjida (molitvenih mesta) gde zive muslimani i vise tolerancije na radnom mestu za nase potrebe vezane za molitvu (narocito petkom i radnim danima). Isto tako resiti probelm vakufske imovine (tj imovine koju drzava treba da vrati Islamskoj Zajednici kao npr Bali Begova Dzamija u Nisu i sl). Neka Bog nagradi sve nase komsije (bez obzira na veroispovest) koji nas podrzavaju u ovako teskom trenutku. Amin.
    (ELvir, 17. jul 2013 19:18)

    # Link komentara

  61. Ja,kao Srbin Pravoslavne vere mogu samo da se pomolim i za ljude i dzamije i za Pravoslavne crkve i manastire na Kosovu i Metohiji,a posebno za monahe i ono malo Srba sto trpi sve i svasta!
    (Gashpar, 17. jul 2013 19:13)

    # Link komentara

  62. Kakva ste vi banda fasista! Imam najboljeg prijatelja koji je musliman! Covek je LJUDINA ! Da mu zatrazim, od deteta svog bi zalogaj uzeo meni da poda! Kakva sramota nevidjena! Braco Muslimani , nismo svi kao "ONI" , ne sudite nam po sudijama nasim korumpiranim...
    (SRBIN, 17. jul 2013 19:09)

    # Link komentara

  63. Ma po faci mu se vidi da je cvećka ...on je bas tada krenuo na folklor.
    (RB, 17. jul 2013 19:08)

    # Link komentara

  64. instalacija ukrala 50 OOO evra
    (cimo, 17. jul 2013 19:07)

    # Link komentara

  65. Dzamija se sama zapalila i time je htela da osteti srpske kuce i imovinu. Treba osuditi dzamiju za piromaniju i muftiju za podrsku vatri a Kimiju treba dati odren za odbranu svesrpskih interesa na ulicama Beograda i sportskim manifestacijama. Prav-da za sve, kriv za ostale
    (Bole, 17. jul 2013 19:06)

    # Link komentara

  66. Ovo je velika sramota za Srpsko Pravosudje, ljudi koji su ucinili ovo Krivicno delo morali su biti kaznjeni! Skrnavljenje svakog Verskog Objekta je veliki " GREH ". Bozija kuca ma kako je mi nazivali, iskljucivo sluzi u svrsi postovanja ljudi drugih Veroispovesti i Kultura! Molio bih sve pripadnike drugih Vera da se u dane Velikog Islamskog Praznika, uzdrze od nedolicnih komentara i dostojanstveno ophode! A svim pripadnicima Islamske Veroispovesti zelim Srecan Praznik, da ga provedu u miru i veselju svojih porodica kako i dolikuje.
    (Klimt- Bec, 17. jul 2013 19:03)

    # Link komentara

  67. 8372 Bosnjaka Srebrenice se samoubilo...beogradska dzamija se sama zapalila...19 bosnjackih civila se u Strpcima 93-e samootelo i dobrovoljno predalo u ruke visegradskom mirotvorcu Milanu Lukicu...!!!

    Zacudo...NIKAD,ama bas NIKAD...ni DOKAZA ni PRAVDE ni zasluzene KAZNE...!?
    (DOKLE VISE OVAKO ???, 17. jul 2013 19:01)

    # Link komentara

  68. Sramota me je sto huligani i vucibatine opet dobijaju opravdanje za svoje postupke u mojoj Srbiji.
    (Srdjan, 17. jul 2013 18:56)

    # Link komentara

  69. I onda se zalimo i kukamo sto su nas bombardovali? Pa ovakve kakvi smo treba da nas bombarduju svaki dan!
    (Patrijota, 17. jul 2013 18:55)

    # Link komentara

  70. Angazovan i posten sudija, policajac i novinar je u Srbiji nemoguce, je opasno, biti. Novinari se ovde ubijaju, policajci su u istom kolu sa kriminalcima, a sudije korumpirane, ili su zavucene po misijim rupama. Jer, vise vredi vlastiti zivot nego zivot drzave, koja upravo zbog takvog egistickog stava nas vecine umire.
    Usput da napomenem da je u demokratsko i pravno razvijenim zemljama sveta sasvim normalno, da se kod nekog procesa koji je mnogo interesantan za javnost u novinama nadju, uz sudske izvestaje, fotos i ime sudije koji vodi proces. Aj majci to ovde uradi? Nemogce je, opasno je po zivot! Bedna drzava, bedno i sudstvo.
    (Wukica Jackshich, 17. jul 2013 18:55)

    # Link komentara

  71. Bit će zanimljivo oko poglavlja 23...dobro ste krenuli ...
     (mario, 17. jul 2013 18:53)

    # Link komentara

  72. U kakvoj zemlji živimo ne čudi me presuda...
    (Džamija se sama zalalila, 17. jul 2013 18:51)

    # Link komentara

  73. Lepo je rečeno, ovo je suđenje za učestvovanje u neredima. Istraga je obavljena traljavo samim tim je i optužnica trajavo sročena... Znam da je najlakše zameriti sudstvu ali je ono samo vrh ledenog brega. A ako sudstvo radi loše, kako tek onda rade istražni organi?
    (Miša, Bgd, 17. jul 2013 18:48)

    # Link komentara

  74. Sramota me je kad pročitam ovu vest. Mogao bih da vam kažem šta bih ja uradio, ali šta s tim... Očigledno je da su vođe navijača nekome važni, meni i dalje nije jasno zašto. Pravosudni sistem nikada ne može biti precizan, vidimo na američkom primeru od pre par dana, ali nešto drugo je favorizovanje kriminala... Jedino što mogu da poručim vladi je doviđenja i zdravo - u avgustu se selim za Kanadu. Svima koji ostaju, srećno.
    (Ivan, 17. jul 2013 18:47)

    # Link komentara

  75. Dragi sugradjani muslimani, mene je sramota. Sta drugo da vam kazem...
    (Pravoslavac, 17. jul 2013 15:34),,,…,, A zasto bi tebe bilo sramota dobri covjece iliti bilo kojeg normalnog covjeka u Srbiji za ono sto saka jada od neljudi ucini.. Ja ni u ratu nisam mrzio Srbiju i njene stanovnike vec horde Aekanove, Seseljeve i ine' specijalne grupe,, Srbiji i njenim stanovnicima treba biti opomena u kakvoj drzavi zive,, a da se osjecaju krivim,, vala jok'. Vucic jednom rece (otici na you tube) :za svakog mrtvog srbina,, mi cemo ubiti sto muslimana,, ko je on sada i ocekivati od takvih politicara pozitivne promjene znamo svi da je nemoguce,, Hvala tebi prijatelju na ovim toplim rijecima,, al vala nemas razloga nositi tudje terete.. Ciaoooo
    (mostar - mostarcima, 17. jul 2013 18:37)

    # Link komentara

  76. Moraju hitno u dzamiji instalacije da poprave i da se izvinu ovim finim mladicima. Oni se okupili u tradicionalnom srpskom drustvu, izbio pozao od losih instalacija, pa ih okrivili... Stvarno nije u redu! Eh te samozapaljive dzamije!
    (sarkasticni, 17. jul 2013 18:31)

    # Link komentara

  77. Da se nije možda sama zapalila?
    (Scipion, 17. jul 2013 18:30)

    # Link komentara

  78. Bravo,fasisti!!!
     (raki, 17. jul 2013 18:28)

    # Link komentara

  79. Sramota!!! Pa nije se valjda sama zapalila? Stvarno smo najgori!!!
     (zaki, 17. jul 2013 18:28)

    # Link komentara

  80. Da bi neko bio osuđen, trebalo je dokazati njegovu krivicu. Nisu oni oslobođeni zato što je dokazano da nisu upalili džamiju, nego tužilac nije imao dokaze da su oni to uradili. Mnogo je pravnika laika na sajtu.
    (Don Vito, 17. jul 2013 18:27)

    # Link komentara

  81. Baš me zanima kako će Nemci reagovati kad im objasnimo spontano i ničim izazvano samospaljivanje njihove ambasade.
    (srbenda, 17. jul 2013 18:25)

    # Link komentara

  82. Izgleda da se dzamija sama zapalila. Sta se bre ovo vise desava sa nasim pravosudjem? Da li se ovo sto mi imamo uopste moze nazvati pravosudjem?
    (LFC, 17. jul 2013 18:16)

    # Link komentara

  83. EVO gospodinu Vučiču,zašto morate smeniti Ministra pravosudja.Persona Jana voda se ne meša u svoj resor,nezavisno sudstvo hehehehe,malo morgen!
    (realan, 17. jul 2013 18:10)

    # Link komentara

  84. Dzamija se sama zapalila, Bris Taton sam skocio, jel ovo pravna drzava Aleksandra Vucica?
    (Server, 17. jul 2013 18:07)

    # Link komentara

  85. Pa narvno kada je to kadar sns-a .
    (miki, 17. jul 2013 18:02)

    # Link komentara

  86. Svaka akcija ima i reakciju,kao što znaju svi,
    na Kosovu je tad bilo zapaljeno mnogo crkava ,pobijeni i proterani mnogi srbi pa ne vidim nesto da neko za to odgovara,u Belgiji je navijač Partizana skoro ostao bez oka kao odgovor za Tatona i naravno niko za to nije odgovarao.Uopšte me ne čude ovi sa strane što ovako komentarišu,ali ovi naši poltroni su vrlo jadni.
    (Ivan, 17. jul 2013 17:57)

    # Link komentara

  87. Zbog ostecenja crkava na Kosovo kaznjeno je oko 120 ljudi zbog paljenja svih djamija u Beogradu nijedna osoba. Namerno kazem svih djamija jer da ih je bilo dve obe bi se spalile da ih je bilo deset svih deset bi se spalilo, a u proslosti ih je bilo vise desetina pa ih sad nema, kako su nestale znate svi dobro. Pravna drzava gde su policajci mafijozi, drzavna bezbednost Bosovi, politicari Kumovi, a sudije Djavolovi Avokati.
    (P, 17. jul 2013 17:54)

    # Link komentara

  88. Sramota! Ovo ima samo u Srbiji!
     (Belmin, 17. jul 2013 17:51)

    # Link komentara

  89. Sami su se zapalili!Dokle vise drug Kimi i drugari da ispastaju zbog decackih grehova…TATATIRA
     (dex, 17. jul 2013 17:50)

    # Link komentara

  90. Banja Luka,Bijeljna,Zvornik,Foca,Srebrenica,Visegrad,Batunac.itd u tim gradovima nijedna jedina Dzamija nije ostala svaka je srusena za vrijeme Agresije na RBIH..dodjite u Sarajevo,Tuzlu ili bilo gdje gdje su srbi manjina ni jedna Crkva nija taknuta..Fasizam je bolest ona ce vas dokrajciti lijecite se dok je jos moguce
    (Antifasista, 17. jul 2013 15:12)

    Presuda je sramna ! Svi odgovorni za sirenje verske, rasne i nacionalne mrznje moraju biti zestoko kaznjeni. Ovakva presuda je sramota za drzavu Srbiju.

    A za Antifasistu, koji Srbi pise malim slovom, evo link
    [link]
    Tu je spisak verskih objekata koji su ostali, kako rece "netaknuti".

    Verovatno su kao i dzamija planule crkve same od sebe. Isto je seme zla u ovom "antifasisti" i sudiji i svima koji amnestiraju najgnusnije zlocine i protiv toga se moramo boriti, a ne davati pluseve necemu sto ne stoji, samo zato sto smo sa pravom ogorceni na jos jednu skandaloznu odluku srspkog sudstva.
    (pera, 17. jul 2013 17:27)

    # Link komentara

  91. nitko nije palio, ma sve posten svet, hahaha
     (marko, 17. jul 2013 17:23)

    # Link komentara

  92. Sramota me što sam Srbin I što živim ovde.
     (pera, 17. jul 2013 17:23)

    # Link komentara

  93. Kakva je ovo zemlja, žandarmerija ubija svoj narod, sudstvo radi po tudjem scenariju, standard manji nego kod nekih afričkih zemalja, i sve to vodi nestanku ove zemlje za 100 tinjak godina...tako da ova ves me nije ni iznenadila...Pazarac
     (Cak Noris, 17. jul 2013 17:23)

    # Link komentara

  94. U pravu si, na utakmici u Novom Pazaru navijaci domaceg kluba razviju transparent "srce bubreg pluća živela žuta kuća" a u medijima muk...
    (filip, 17. jul 2013 14:41)
    da se ne lazemo cim su to uradili odma su pocele osude i pljuvanja!
    (car do kraja, 17. jul 2013 17:22)

    # Link komentara

  95. banana drzava...
     (kuromochi, 17. jul 2013 17:20)

    # Link komentara

  96. Nemam reci zaista. Dr. Lazna Drzava Kosovo je bio na celu drzave u to vreme. E pa ovakvim ponasanjem vladajucih struktura onda i sada se ide ka tome da ce biti i Lazna Drzava Sandzak i Vojvodina.
    (Laufer, 17. jul 2013 17:18)

    # Link komentara

  97. Нико није крив што је ветар крив
     (Играле се Делије, 17. jul 2013 17:17)

    # Link komentara

  98. Sramota, ovi sa četvrtastim glavama, sa malo sivih ćelija, otpadnici, opet su prošli nekažnjeno. No, sigurna sam da srpski političari to vole, i da se poistovećuju sa Albancima sa KiM-a i njihovim američkim, nemačkim i muslimanskim sponzorima još od 1999. godine. Nije valjda da je ona albanska masa porušila desetine srpskih crkava i oskrnavila njihova groblja uz prisustvo demokratskih zemalja, nekažnjeno... dapače - tamo je lov na Srbe dozvoljen.
    (Majka s Terazija, 17. jul 2013 17:15)

    # Link komentara

  99. Dobro je da nisu muftiju proglasili da je sam zapalijo dzamiju.Vucicu jel ovo tvoja pravna drzava ja je se odricem.
     (Krle, 17. jul 2013 17:09)

    # Link komentara

  100. Bravo sudijo, Srbineee!!! Stvarno si nezavisan. I od morala i od pravde i od ugleda. Tvoj birokratski mozak verovatno ce blebetati o policiji koja nije servirala ono sto tebi treba, optuznicama koje nisu napisane po tvojoj volji, politicarima i slicnim alibijima za nerad i necinjenje. E pa ovima u sudstvu ne pomaze ni Evropska komisija, ni Sveti Petar ni Bog Otac. Trulice jos 200 godina , kao i prosveta i zdravstvo. Jadni mi s njima...
     (aleksandar, 17. jul 2013 17:07)

    # Link komentara

  101. Opste je poznato da su dzamije sklone samospaljivanju....a herojski huligani su u stvari pokusali da pomognu dzamiji, ali se ona nije dala!
     (Prometheus, 17. jul 2013 17:05)

    # Link komentara

  102. i još jednom u nizu krivo javno tužilaštvo koje traljavo sastavlja optužnice!!!!!!! sramota države kakvo tužilaštvo ima!
    (marija, 17. jul 2013 17:04)

    # Link komentara

  103. Srpski pronalazak: Samozapaljive džamije!
    (SVD, 17. jul 2013 17:02)

    # Link komentara

  104. Sugradjani, muslimanske veroispovesti

    Stid me je nedolicnog i necovecnog postupka ovog sudije;
    stid me je neodgovornog nereagovanja ministra pravosudja
    stid me je bestidnog ponasanja premijera Vase i moje zemlje
    stid me je bezdusnog i bahatog ponasanja predsenika Vase i moje zemlje
    stid me je bezobzirnog ponasanja predsednika parlamenta Srbije

    DANAS JE SRBIJA OBESCASCENA I SILOVANA PRED LICEM VLASTITOG NARODA

    Sramota i stid da je ovu bulumentu koja se necovecno ponela

    Sid ce me biti sto sam SRBIN ako ovo bescasce i ljaga ostanu na licu Srbije!

    Nije li dovoljna sramota sto muslimani nakon 25 godina od pada komunizma nemaju svoje groblje? Nemaju gde ni da se sahrane po svojim obicajima!
    Treba li da im i bogomolje srusimo?
    Knjige da im palimo?
    Etnicki ocistimo?

    Ovo nije sramota srpskog naroda!

    Ovo je sramota srpskih vlasti

    Ako Vam Evropa to ne kaze

    Kazace vam gradjani Srbije. Odlazite, ne tlacite vise ni nas ni nase komsije muslimane.
    (Dr., 17. jul 2013 16:28)
    Svaka cast na komentar...Ima nade za ovaj narod i drzavu..Postoje neke svece,koje svetle iako mali broj,al svetle..
    (pogled sa nebesa..., 17. jul 2013 17:02)

    # Link komentara

  105. e dok neko ne ugje u cuzu nema evrope pa vi vidite
     (komsija, 17. jul 2013 17:00)

    # Link komentara

  106. Haos!
    Dokle ce biti dozvoljeno Huliganima da predstavljaju citavu naciju?
    Kakve veze ima dzamija sa kosovom?
    Pa , na kraju krajeva, ne mozemo ignorisati umesanost albanije zadnjih 60 godina u situaciju na kosovu, a u albaniji cu vecina katolici!
    Ali bilo kako bilo, niko ne sme da se igra sa vatrom( ovo je I metafora I realna sutuacija). Kazne bi morale biti veoma ostre.
    Dosta vise huliganstva!
    (Hm!, 17. jul 2013 16:58)

    # Link komentara

  107. Nisam neki vernik(iako sam krsten kao pravoslavac) ali sam apsolutno svestan i koliko ova mesta znace ljudima koji tu dolaze, a i koliko je njihova kulturoloska i istorijska vrednost. Prosto ne mogu da razumem da ovakve divljake pustamo na slobodu. Podjednako me pogadja paljenje ove dzamije kao i crkava i groblja na Kosovu. Ovo je jedan od razloga sto sam od evrofanatika postao evroskeptik. Kakvoj to EU tezimo kad i oni dozvoljavaju da sa ovako naopakim sistemima vrednosti mi tamo ulazimo. Ispada da tamo ulazimo ne da bi se uklopili u njihove kulturoske i moralne vrednosti nego iz ko zna kojih stratesko/ekonomskih razloga. Od takvih spojeva nema nista. Zajednica napravljena na parama se i raspadne cim istih nestane. A valjda smo vec naucili sta se desava kod raspada. Pa je valjda bolje i da se ne spajamo.
    (Toliko, 17. jul 2013 16:54)

    # Link komentara

  108. Sramota me ovog varvarskog cina. Nema iznenadjenja povodom odluke Suda jer "nase" pravosudje je korumpirano pa se i za druge stvari donose smesne presude. Jasno je da je ovo organizovao neko blizak sluzbi i da sada ta hobotnica stiti svoje ljude.

    Ono sto mene posebno zabrinjava je sto ova zemlja (a i okolne) obiluju "mozgovima" koji pristaju da urade ovakve stvari. Covek koji je spreman da zapali neciju bogomolju, 7000 knjiga, zapalice sutra i moju kucu bez problema iz nekog razloga (sto sam protiv ulaska u NATO, sto sam za ulazak u NATO, nije ni bitan razlog). Ja ne zelim da takvi divljaci i kriminalci setaju slobodno medju nama. To sto su neki isto takvi "ljudi", Albanci, palili srpske crkve na Kosovu ne moze biti izgovor, jer to onda znaci da se spirala zla nikada nece zaustaviti (svaki narod kod nas moze da nadje stotinu "razloga" da istrebi ostale ako se tako razmislja). Treba se boriti i raditi da dodjemo u situaciju da kaznimo prave krivce, a ne da se svetimo na , ni krivim, ni duznim, komsijama.
    (Slobodan Markovic - Kobra, 17. jul 2013 16:50)

    # Link komentara

  109. sramota kakva pravna drzava sta bi bilo da je goreo hram na vracaru
     (mare, 17. jul 2013 16:34)

    # Link komentara

  110. Baš mila faca, prava cvećka, vidi se da mrava ne bi zgazio, ali bi pobio, prebio i opljačkao na hiljade ljudi. Prepune su ulice Srbije ovakvih likova, kad ga vidiš sve ti je jasno, ne treba ti nikakav dokaz.
    (Dan, 17. jul 2013 16:30)

    # Link komentara

  111. Mozda je i bolje sto niko nije osudjen za paljenje dzamije, ovako su maske pale, drzava je ogoljena, a mi smo razumeli poruku...
    (Emir, 17. jul 2013 16:30)

    # Link komentara

  112. Srbija (dakle njeno sudstvo) ovakvim presudama inentzivno ruse temelje sebe, tj. vlastite drzave. Ovo je neozbiljna presuda, ali se ovako sigurno nece zavrsiti. Proces ce da se nastavi, ali sramna fleka na sudstvu ostaje. Nakon ovakve jedne presude jasno je koliko srpsko sudstvo nije samostalno i koliko je zaplaseno. Najteze je ipak malom gradjaninu. Kakve on sanse ima kad dodje na ovakvim sudovima da trazi pravdu? 0,0!
    (Bosa Kundelj, 17. jul 2013 16:30)

    # Link komentara

  113. Sugradjani, muslimanske veroispovesti

    Stid me je nedolicnog i necovecnog postupka ovog sudije;
    stid me je neodgovornog nereagovanja ministra pravosudja
    stid me je bestidnog ponasanja premijera Vase i moje zemlje
    stid me je bezdusnog i bahatog ponasanja predsenika Vase i moje zemlje
    stid me je bezobzirnog ponasanja predsednika parlamenta Srbije

    DANAS JE SRBIJA OBESCASCENA I SILOVANA PRED LICEM VLASTITOG NARODA

    Sramota i stid da je ovu bulumentu koja se necovecno ponela

    Sid ce me biti sto sam SRBIN ako ovo bescasce i ljaga ostanu na licu Srbije!

    Nije li dovoljna sramota sto muslimani nakon 25 godina od pada komunizma nemaju svoje groblje? Nemaju gde ni da se sahrane po svojim obicajima!
    Treba li da im i bogomolje srusimo?
    Knjige da im palimo?
    Etnicki ocistimo?

    Ovo nije sramota srpskog naroda!

    Ovo je sramota srpskih vlasti

    Ako Vam Evropa to ne kaze

    Kazace vam gradjani Srbije. Odlazite, ne tlacite vise ni nas ni nase komsije muslimane.
    (Dr., 17. jul 2013 16:28)

    # Link komentara

  114. Žalosno je prije svega što je spaljena jedna jako stara zgrada i s njom tona starih knjiga i zapisa - u ovom slučaju u sred Srbije. Spalili su svoje dobro. Najzad, šta šačica Bošnjaka u Bg ima sa slučajem Kosovo? Skroz nepovezano. Zar su oni krivi za kosovsku golgotu. To su vaši sugadjani, njima je stalo da normalno žive, rade i dišu kao i ostalim građanima Srbije. Pa da je klupa u parku spaljena, trebao bi se naći i osuditi počinilac. Neko bi po nekoj logici trebao odgovarati. Kakvu je poruku pravosuđe poslalo narodu i državi? Zapitajte se..u gradu u kojem živim vjekovima stoje pravoslavna crkva, katolička crkva, džamija..sve su preživjeli pa i ovaj zadnji rat. Da je kojim slučajem neko išta pokušao, prvi bi a znam da ne i posljednji zaštitio naše crkve, džamije, sinagoge. Iako sam ateista, meni te stare vjerske kuće znače jako, jako mnogo. Tu sam godinama prolazio, igrao se, susretao se s dragim ljudima..te stare zgrade su dio mene, dio duše moga grada i na svaku gledam isto, kao stub zajedništva, raznolikosti, vjere u bolje sutra. To su naši stećci, naše blago. Boriti se za pravdu je čast i ponos i svaki od nas bi se trebao zapitati, koliko dovoljno se čuje moj glas. Danas džamija, sutra možda muzej ili nešto drugo. Eto, još da dodam, ovakva vijest na mjesec ramazana, taman da prekineš post i zaiftariš u momentu. Svaka vama čast, Vi koji dižete glas protiv nepravde i zlobe. Vi ste ipak nada da neko sve pomno prati i analizira šta mu se u dvorištu dešava. Aferim!
    (Arminowski, 17. jul 2013 16:28)

    # Link komentara

  115. bravo srbijo
    (BERZAT, 17. jul 2013 16:27)

    # Link komentara

  116. "Nesporno je njihovo prisustvo tamo, ali to nije dovoljno za osudu", napomenula je Ramić.

    Pa neće baš biti da nije! Ako je policija glasno preko megafona naložila svim okupljenima da se raziđu, ispaljivala gumene metke i suzavac, onda njihovo istrajno prisustvo tamo nedvosmisleno znači da su bili pripadnici rulje, osim ako ne dokažu da su potpuno gluvi, slepi i neosetljivi.
    (sale, 17. jul 2013 16:27)

    # Link komentara

  117. ma nije ni gorela! koja dzamija, koje slonce...?
    (jokata, 17. jul 2013 16:21)

    # Link komentara

  118. Mi se nadamo nekom progresu?!? Zemljo cemerna, Nedodjija je tebi nedostizan pojam.
     (Basser, 17. jul 2013 16:19)

    # Link komentara

  119. Ma naravno...Džamija nikada nije ni gorela, jel da? Taj plamen koji se vidi, to su neke stare gume koje su zapalili neki čobani...budale!
    (Ako me voliš, pomozi mi, pucaj u čelo...., 17. jul 2013 16:13)

    # Link komentara

  120. Kako presuditi kad smo svi 'braca i sestre'?
    (Vasilije, 17. jul 2013 16:13)

    # Link komentara

  121. Ovoj zemlji treba jedan poveći meteor. Mislim da je to jedini način da se ovo društvo nulira.
    Potom nastaniti Japancima, Nemcima,Šveđanima ili bilo kojim vrednim i normalnim narodom.
    Gade mi se svi i saosećam sa besom muslimana.
    (Pravoslavni srbin, 17. jul 2013 16:12)

    # Link komentara

  122. '' To je zato što je tako,kada java izgleda ko strava.

    Kad budale kolo vode,pitaj Boga kuda život ode.''
    (barracuda, 17. jul 2013 16:12)

    # Link komentara

  123. Zapalila se sama nesto instalacija nije valjala.
     (ice9, 17. jul 2013 16:07)

    # Link komentara

  124. Eto Vuciceve politike,polako ce pokazati pravo lice za sva hapsenja i kasnije pustanja,zivi bili pa videli,pa nedolazi se na vlast svaki dan,sve je ovo takticki,sto bi rekao onaj cuveni zvezdin komentator,filigramski odigrano,prvo uhapsis bagru,drzis je malo u pritvor da zapusis usta narodu,pa ih kasnije pustas i jos im dajes drzavnu odstetu,a oni odrade koji poslic za tebe i to je to...ma ovo sta se radi u Srbiji pa to nema ni u Koreji mislim severnoj...ali stvarno...
    (MILENKO, 17. jul 2013 16:03)

    # Link komentara

  125. Pa naravno da niko nije kriv. Vec smo navikli na ovakve vesti. Tuzno i jadno.
    (zoki ns, 17. jul 2013 15:56)

    # Link komentara

  126. "Tema" suda uopste nije bila nasrtaj na policajce. Sud je trebao da sudi za:
    - Paljenje verskog objekta
    - paljenje kulturnog spomenika
    - Paljenje i unistavanje Biblioteke (vidi Kristalnu noc!)
    - raspirivanje nacionalne mrznje (srednji do visoki stepen fasizma)
    - Kad se sve sabere + i taj nasrtaj na policiju, to vam je anarho-fasizam, i kazna za sva ova (zlo)dela u u prav(n)oj demokratskoj drzavi bi iznosila od 5-20 godina. U Srbiji su oni slobodni. Komicno!
    (Djuka RS, 17. jul 2013 15:55)

    # Link komentara

  127. Kome na svetu treba ovakva beznacajna parodija-drzava .
     (miki, 17. jul 2013 15:54)

    # Link komentara

  128. Eto zbog cega postoji Hag. Zna se kakva je pravda kad je vi u Srbiji dijelite
    (Grbavica, 17. jul 2013 15:54)

    # Link komentara

  129. hahahhahah...e vucicu, vucycu...mozda se presao u budizam, al si jeftin demagog i populista ostao
    (leeds utd, 17. jul 2013 15:53)

    # Link komentara

  130. Jedna od najstarijih gradjevina u Beogradu zapaljena I niko nije kriv. 7000 knjiga izgorelo. To je neprocenjivi gubitak. Niko Nije kriv. Kamenovanje I povredjivanje ograna reda vredi 4 meseca zatvora. Pravna drzava.
    Mislim da je ovde nesto drugo u pitanju. Ti koji su organizovali divljanje po Beogradu tog dana su sada na vlasti. U medjuvremenu su postali evropejci, ali bi ovi optuzeni mogli da progovore ko ih je organizovao u slucaju da su optuzeni onako kako treba. Tuzno. Nadam se da ce Barjakli dzamija da tuzi drzavu Srbiju I da ce steta koliko toliko biti nadoknadjena.
    (Марина, 17. jul 2013 15:52)

    # Link komentara

  131. Sramota da niko ne odgovara za paljenje dzamije. A za tesko povredjivanje 20 policajaca 4 meseci zatvora? Bas me zanima sad da izadjem na ulicu i opalim samar policajcu, sta bi mi se desilo? Garant bih ja dobio vise od ovih, jer nisam patriota. Tako su i anarhisti za stetu od 18 eura na grckoj ambasadi, bili optuzeni za medjunarodni terorizam i lezali pola godine u zatvoru, jer oni nisu fasisti...fasiste cuva drzava, sudstvo...
    (marko, nis, 17. jul 2013 15:50)

    # Link komentara

  132. zato imamo toliko puno prijatelja po celom svetu, evo odusevljeni su da nas prime u EU!
    (onako usput, 17. jul 2013 15:49)

    # Link komentara

  133. Dzamiju je zapalio meteor .
     (dr., 17. jul 2013 15:49)

    # Link komentara

  134. Ja više u Srbiju ne dolazim... mislio sam ove godine u Guču al neka hvala, da rizikujem život!? Ovi samo znaju da pale od ambasada, džamija, a bogami ne prezaju ni čoveka da ubiju i zapale.

    Roditelje još da izvučem da bar starost imaju mirnu i bez trzavica.
    (Uroš, 17. jul 2013 15:49)

    # Link komentara

  135. ps. I, sta kaze ministar nam tzv. pravde??? Ko bese?
    (marija, 17. jul 2013 15:48)

    # Link komentara

  136. (Antifasista, 17. jul 2013 15:12)

    Agresuju na BiH su izvršili mudžahedini iz Jemena, Iraka, Saudijske Arabije... koji su bili pod komandom ratnog zločinca Nasera Orića!
    (djuro pucar stari, 17. jul 2013 15:47)

    # Link komentara

  137. Džamija je pre svega SPOMENIK KULTURE u Beogradu, koji, ma kako to možda nekome zvučalo, ne obiluje baš preterano kulturnim znamenitostima od pre dva...tri i više vekova. Ni blizu nekim drugim gradovima u Evropi.

    To je već dovoljan razlog da se počinioci A ZNA SE KO SU, oštro kazne kao i podstrekači a to su organizatori mitinga na Trgu Republike (DSS- VOJISLAV KOŠTUNICA i SRS-TOMISLAV NIKOLIĆ I A. VUČIĆ).
    Ali! UDBA nam je sudba, na žalost.
    (zoran, 17. jul 2013 15:47)

    # Link komentara

  138. Sramota za srpsko pravosudje koja jasno ukazuje na to da verska netolerancija u Srbiji ima drzavnu potporu. Na zalost, daleko je Srbija i od Evrope i od evropskih vrednosti!!! Zao mi je dzamije, zao mi je knjiga koje su tamo izgorele...
    (Dragoljub, 17. jul 2013 15:47)

    # Link komentara

  139. (filip, 17. jul 2013 14:41)
    Aferim! Nema većeg zla od fudbala(da se razumemo mislim na ovaj ''prof.''), i nema boljeg sredstva za pranje novca! A ko je odvijo taj transparent zna se, i po čijem nalogu! Isto važi i za sve ostale transparente u domaćem fudbalu. ALI (pošto uvek ima AlI) nisu oni kažnjeni(nisam siguran da su prenoćili u zatvoru) već narod opet nama po džepu! A i treba mi smo *****! Da ne zaboravim nije baš bio muk u vjestima...
    (pazarac, 17. jul 2013 15:46)

    # Link komentara

  140. Ako EU ovakvoj drzavi sa ovakvim sudstvom da datum onda mozemo bez brige biti da ce se kod nas nesto promenuti. Posle 9 godina natezanja ovakva sramna presuda do koje je sud dosao posle potrosenih milijona dinara moramo se pitati da li je ovo uspeh nasih vlasti i nove i stare ili totalna katastrofa naseg pravednog sistema, ja mislim ovo zadnje.
    (milan, 17. jul 2013 15:46)

    # Link komentara

  141. Gadna drzava , gadni ljudi u njoj .
     (djole, 17. jul 2013 15:45)

    # Link komentara

  142. U našoj banana Srbiji niko nizašta nije kriv...

    Komedijaško sudstvo.....komedijaške banana države....

    Bedno
    (grozno, 17. jul 2013 15:44)

    # Link komentara

  143. Sto rek'o srdjababic sa E-novina: "To drzava, rupetina zlikovacka!"
    Znam da necete objaviti...
    (Meszaros Istvan, 17. jul 2013 15:44)

    # Link komentara

  144. sramna presuda
    (Gaša, 17. jul 2013 15:42)

    # Link komentara

  145. Tacno, nije uopste se cuditi jer se to znalo od pocetka kakva presuda ce da bude izrecena.Ali zato nemci i amerikanci moraju uvek da zavrnu usi jer to je izgleda jedino i preostaje njima.Ova drzava stvarno najmanje lici na drzavu, vise lici na banana drzavu..
    (abit, 17. jul 2013 15:42)

    # Link komentara

  146. Nitko nije kriv, ali krivo je more.
    (Jovica, 17. jul 2013 15:41)

    # Link komentara

  147. ziv bio pravedni sudija
    (Milan, 17. jul 2013 15:37)

    # Link komentara

  148. Dragi sugradjani muslimani, mene je sramota. Sta drugo da vam kazem...
    (Pravoslavac, 17. jul 2013 15:34)

    # Link komentara

  149. A sta ste mislili Srbi!? Ne moze 20 i vise godina da se senluci a da vas to nista ne kosta! Sve je sada doslo na naplatu. I Ogulin-Karlobag-Karlovac i Kosovo i Jezda&Dafina i Slobo Srbine i "ako ne znamo da radimo, znamo da se bijemo" i mrznja i bes i omalovazavanje... Sami ste ovu drzavu i sebe svojim izborom srozali na ovaj nivo a srozacete je jos i vise samo polako! Nista za dvadeset i vise godina niste naucili!

    Ova presuda je slika i nacije i drzave i svega onoga sto smo postali u medjuvremenu! A vi i dalje ismevajte i Nemce i Slovence i Federera i koga god stignete! A dotle sljam i otpad kao AIDS jedu ovu zemlju.

    Naravno da zbog svega gore navedenog ocekujem dosta minusa!
    (dejan, 17. jul 2013 15:33)

    # Link komentara

  150. Kao Bosnjaku bas mi se nesto sada peva himna.Samo bih voleo da cujem komentare ona dva fikusa koja sede u Nemanjinoj.
    (riki, 17. jul 2013 15:33)

    # Link komentara

  151. Možete mi lupati minuse do iznemoglosti ali ja sam Srbin sam i zgrožen sam ovom presudom.
    Svi oni muslimanske ispovesti (ili kako se već to zove) imaju 100% pravo da pobesne.
    (Beograđanin, 17. jul 2013 15:31)

    # Link komentara

  152. Koliko ja razumem presudu Kimi je džamiju branio od kordona dok su ostali policajci sami sebe teže i lakše povređivali...
    (direktor, 17. jul 2013 15:31)

    # Link komentara

  153. Drekavci su krivi.
    (Marko, 17. jul 2013 15:31)

    # Link komentara

  154. Danas me je sramota sto sam srbin. Skandalozno da imamo takve sudije. A da se zapitamo sta bi bilo kad bi nama zapalili Crkvu Svetog Marka ili Hram Svetog Save???

    Za sve one koji komentarisu tipa a gde su njihovi osudjeni za paljenje crkava tog dana na Kosovu, odgovor je da nase komsije muslimanske veroispovesti koji zive u Beogradu nemaju ama bas nikakve veze sa Albancima na Kosovu. A cak i da imaju, jel to nacin da se brani Kosovo??? Te veceri sam i ja bio ispred vlade da protestvujem a onda je u toku govora Ivane Zigon jedna grupa maloumnika pocela da vice idemo i mi njima da zapalimo dzamiju, na sta ih je Jelena molila da to ne rade.. Toliko o postovanjju srpstva.

    Srpska istorija u pretproslom veku obilujeprimerima cojstva, a danas je najbolji nacin da se iskaze srpstvo peavnje navijackih pesama i vandalizam i paljenje stadiona, dzamija, jednog dana mozda i nasih crkava u sred Beograda (ako bi se recimo neki svestenik zamerio njima patriotama).

    Uzas gde ide Srbija...
    (Predrag, 17. jul 2013 15:30)

    # Link komentara

  155. Odavno sam tvrdio da je dzamiju zapalio "neko iz mase" i vidite da sam bio u pravu? Povraca mi se od ovakvih vesti, od svih mocnika na bilo kom polozaju u ovoj septickoj jami od drzave!
    A posebno mi se povraca od ovih radikala i socijalista koji su sada na vlasti, uz pomoc ostalih proverenih lopovsko-nestrucnih-nesposobnih kadrova!
    Da li iko normalan moze i da sanja da ce ovi koji trenutno vrse vlast uraditi bilo sta za izlazak iz ovog blata, bede, jada, kriminala i bezvlasca??? Mislim da takvih nema!
    Pogledajte samo redom ova imena i dalja prica je suvisna:
    - Toma Nikolic
    - Aca Vucic
    - Ivica Dacic
    - Mladja Dinkic
    - Slavica Djukic
    - Milutin Mrkonjic
    - Velja Ilic
    - Palma
    - Jorgovanka Tabakovic
    - Milan Obradovic
    - Aca Vulin
    - Milorad Veljovic
    - neki Bacevic
    - Rasim Ljajic
    - raznorazni Krkobabici
    - plavusa za energetiku, ne znam joj ni ime jer me ne zanima da upamtim
    - Bajatovic.....
    dosta je da vam od daljeg citanja ne bude muka!
    A kada su ovo glavne face, mozete zamisliti kako izgledaju, ko su i sta su raznorazni sekretari, savetnici, pomocnici i ostali cinovnici???
    Kao sto rekoh, povraca mi se!?
    (Patrijota, 17. jul 2013 15:30)

    # Link komentara

  156. molim za ime sudije koji je ovako skandalozno presudio, da se dzamija samozapalila!

    sramota me je gde zivim!
    (podanik, 17. jul 2013 15:27)

    # Link komentara

  157. Sramota za drzavu,svi smo mi ljudi retko je ko covek nije bitno koje je vere i nacije,imam nekoliko drugova koji su Srbi i mogu reci da su bolji od nasih pojedinaca,Kao sto kaze Marchelo u njegovoj pesmi MRznja nije nasa vec nam je data,o reci zar danas da mrzim Hrvata ili Muslimana pa sve nas muci ista rana iz starih dana!
    (Almedin, 17. jul 2013 15:23)

    # Link komentara

  158. Hvala, dobili smo poruku Srbijo.
    (Bosnjak, 17. jul 2013 15:20)

    # Link komentara

  159. Nadam se da ce bar predsednik da malo popriceka sa odlikovanjima, bar dok nas ne prime u EU. (Ko ne razume, ova stilska figura se zove sarkazam).
    (pijetro, 17. jul 2013 15:18)

    # Link komentara

  160. Spontano sagorevanje?
    (hmm, 17. jul 2013 15:18)

    # Link komentara

  161. Banja Luka,Bijeljna,Zvornik,Foca,Srebrenica,Visegrad,Batunac.itd u tim gradovima nijedna jedina Dzamija nije ostala svaka je srusena za vrijeme Agresije na RBIH..dodjite u Sarajevo,Tuzlu ili bilo gdje gdje su srbi manjina ni jedna Crkva nija taknuta..Fasizam je bolest ona ce vas dokrajciti lijecite se dok je jos moguce
    (Antifasista, 17. jul 2013 15:12)

    # Link komentara

  162. A onda Adem Ljajic ne peva himnu... Hm... stvarno je bezobrazan!
     (007, 17. jul 2013 15:06)

    # Link komentara

  163. To samo u Srbiji ima niko ni zasta nije kriv.
    (janko bg, 17. jul 2013 15:00)

    # Link komentara

  164. E moja Srbijo.. koliko jos nisko mozes pasti.
    (neko, 17. jul 2013 14:56)

    # Link komentara

  165. Sud je odluciovao i djelovao kao i komandant Zandarmerije na starosrpski nacin.
    (tuzlak, 17. jul 2013 14:56)

    # Link komentara

  166. A možda je i bila izgrađena od samozapaljivog kamena ! !
    (I shell say this only once, 17. jul 2013 14:54)

    # Link komentara

  167. Od naseg pravosudja se nista drugo i nije moglo ocekivati.
    (Dejan, 17. jul 2013 14:54)

    # Link komentara

  168. Znaci, sama se zapalila.
    (Silver Surfer, 17. jul 2013 14:53)

    # Link komentara

  169. Koja bruka i sramota za drzavu....
    (sahar, 17. jul 2013 14:52)

    # Link komentara

  170. Dzamija se verovatno sama spalila! Sudstvo i policija nesposobni da procesuiraju divljake koji u ime srpstva spalise dzamiju a sura ce i komsiji kucu ako stane na put njihovom "patriotskom biznisu"!
    (El Cid, 17. jul 2013 14:49)

    # Link komentara

  171. Pa kako ocekujete da ih osude oni koji su ih poslali da spale dzamiju, 7000 vrednih knjiga i ponesu usput i 50.000 eura, da ne izgore! I niko nije kriv jer su te dzamije inace gradjene od samozapaljivog materijala.
    Kako ce da vam zavrcu usi ovi iz EU ...
    (jovan, 17. jul 2013 14:46)

    # Link komentara

  172. Znaci u Srbiji se spaljivanje dzamija i biblioteka ne smatra krivicnim delom.
    Uvas!
    Juce su bili muslimani, a ko ce biti danas ili sutra? Ne mogu da se nacudim da je moguce da zivimo u ovakvom drustvu!
    (Bacvanin, 17. jul 2013 14:45)

    # Link komentara

  173. Džamija se verovatno samozapalila,baš kao što je i Bris Taton izvršio samoubistvo...
    (Mita, 17. jul 2013 14:44)

    # Link komentara

  174. Bris Taton je zapalio džamiju
    (oguz, 17. jul 2013 14:43)

    # Link komentara

  175. Naravno,u Srbiji niko nije nizasta kriv.
    Dzamije se same pale,ambasade takodje,muslimani sami sebe ubijaju u Srebrenici,navijaci.tj huligani su heroji,patriote,legija nije ubio Djindjica,Arkan nije mafijas nego poslasticar,gardisti su se sami ubili,Dikic nije odgovoran za kriminalne radnje i ubistva u Zandarmeriji....
    i za sve su nam krivi drugi.najcesce amerikanci.Svi drugi,sem nas.
    Mi smo nacija kojoj treba strucna pomoc,da stane iza svojih dela,pa i nedela,i preuzme odgovornost za isto.
    (igi, 17. jul 2013 14:42)

    # Link komentara

  176. Self-combustion mosque. Srbija- zemlja čuda...,
    (Coli, 17. jul 2013 14:42)

    # Link komentara

  177. @pazarac

    U pravu si, na utakmici u Novom Pazaru navijaci domaceg kluba razviju transparent "srce bubreg pluća živela žuta kuća" a u medijima muk...
    (filip, 17. jul 2013 14:41)

    # Link komentara

  178. Ljudi sude BOG PRESUDJUJE...pored ovakvog sudstva i ovakve drzave ostaje nam samo da se nadamo u boziji sud...
    (Sajo, 17. jul 2013 14:40)

    # Link komentara

  179. Normalno. Drzava vec 23 godine u kontinuitetu staje samo i iskljucivo na stranu krvolocnih neonacista i ratnih zlocinaca u pokusaju. Sto je neko veci bezumnik, vece su mu sanse da ce biti zasticen kao beli medved. Nema mesta cudjenju.
    (besna glista, 17. jul 2013 14:35)

    # Link komentara

  180. O kakvoj džamiji vi pričate? Džamija nikada nije ni postojala! Kakva vatra, paljenje, neredi...
    (Sto mu gromova, 17. jul 2013 14:35)

    # Link komentara

  181. U SRBIJI SVAKO zašto ima odgovor ZATO, pa u nastavku, što je ovo Srbija! Bruka, ne samo to suđenje koje se provlači po medijima gotovo deceniju, nego još što šta drugo. Pre neki dan rulja ispiše grafit(ratko mladić) na džamiji u Nišu. U medijima muk! Pripadnici specijalnih snaga napadnu taksistu izvređaju na nacionalnoj osnovi. U medijima muk! Na svakoj utakmici skandiranje nož, žica Srebrnica, Bože ne znam šta mi je pale mi se džamije... U medijima muk! MAFIJA vlada medijima, policijom, vojskom, žandarmerijom (''čovjeku'' milo kad ga zovu Legija). 13 nerešenih ubistava u N.P. mediji nas zamajavaju sa paljenjem džamije. Pa neće presuda da vrati antikvitete. Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
    Pričajmo o sadašnjosti jer ona može promeniti budućnost!!! MUKA MI JE OD OVIH KOJI VLADAJU OVOM R. SRBIJOM. ODOH U TURSKU.
    (pazarac, 17. jul 2013 14:15)

    # Link komentara

  182. u bre,kakva ekipa,pa ovaj sa caletom zajedno ide u "odbranu" srpstva tako sto ce da polupa pola svog rodnog grada Beograda..fina neka gospoda,nisu oni za zatvor...
     (nemanja, 17. jul 2013 11:31)

    # Link komentara

  183. kad ce biti presude za paljenje manastira i protjerivanje?
     (realno, 17. jul 2013 11:22)

    # Link komentara

  184. Da li iko veruje da je huligan i vodja navijacke grupe SPRECAVAO napad na DZAMIJU??
     (zeljko, 17. jul 2013 10:08)

    # Link komentara

  185. Jasno je da većina a posebno Kimi i Rade nisu krivi u celoj priči. Pamtim taj dan.
     (Tuki, 17. jul 2013 09:17)

    # Link komentara

  186. paljenje dzamije u Beogradu i Nisu je simbolicno oznacilo pocetak vladavine Vojislava Kostunice Srbijom, a kraj njegove vladavine je bio paljenje ambasada SAD, Nemacke i Hrvatske. Svaki put je naizgled spontano okupljena rulja lako i brzo nadjacala policiju i brzo i efikasno palila i rusila po centrima nasih gradova, sa jasnom i nedvosmislenom politickom porukom da ce lose proci svako ko im se suprotstavi. Kako je jadan i mracan bio taj period nase istorije!
    (pera, 17. jul 2013 07:02)

    # Link komentara

  187. Ne mogu da verujem.
    A ime efikasnog sudije je...
    (marija, 17. jul 2013 02:00)

    # Link komentara