Utorak, 09.07.2013.

21:35

Danas: Vučić prepušta mesto Vulinu?

Aleksandar Vučić spreman da prepusti mesto ministra odbrane Aleksandru Vulinu kako bi na svom primeru pokazao šta znači temeljna rekonstrukcija, piše Danas.

Izvor: Danas

Danas: Vuèiæ prepušta mesto Vulinu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

184 Komentari

Sortiraj po:

mala Sanjica

pre 10 godina

Vučić je zaslužio da bude premijer. Odličan je političar, ali takođe i odličan ministar odbrane sumnjam da bi Vulin bio bolji.

zvoncica

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

novi

pre 10 godina

Branko Ruzic je i u fudbalu i u politici...Pa dajte vise nove ljude..Dokle cemo da gledamo stalno jedne te iste...Pa nije ova vlada nicija prcija i nije knjiga valjda spala na nekoliko imena.....

Patrijota

pre 10 godina

Citam ovo i ne mogu da verujem svojim ocima!? Mali Vulin, politicki sin i cedo tetka Mire Markovic, Ministar odbrane?????????????????????????????????
Zvacu pod hitno Vesli Klarka, bivseg glavnokomadujuceg NATO-a, da urgira gde treba da nas pod hitno ponovo bombarduju, jer drugog nacina za otreznjenje ovog glupog naroda nema!?

ALSENEKADDOBROJELO

pre 10 godina

(Miroslav, 10. jul 2013 10:00)

Apsolutno se slažem, dobro se nisu setili da postave Ekrema jevrića za ministra odbrane!

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

Oni koji su unistili ovu drzavu devedesetih posle petog oktobra se primirili a onda ponovo na velika vrata usli u nase zivote. Vucic, Nikolic, Dacic, Mrkonjic, Obradovic, Skundric pa sada Vulin, Direktor RZZO Babic, Bajatovic, i mozda sam nekog zaboravio

Nasim sportom odnosno fudbalom od devedesetih vlada kadar SPS-a. Marjanovic, Bogdanovic Skundric, Antic, Toncev, Ruzic a kosarkom Dacic. Sada se predlazu za potpredsednike FSS Odalovic i Mrakic. Devedestih je pocelo unistavanje Zvezde a uzdizanje Partizana u svim sportovima. Prodajom generacije 1991 i dobijenim parama Zvezdom je upravljao kadar SPS-a (Radmilo Bogdanovic). I gde su te pare otisle. Na ratovanje.I danas nikom nista. Kakve veze Ruzic ima sa sportom?? Iz sporta treba najuriti sve politicare.

Steta sto nije bilo lustracije posle petog oktobra

realan

pre 10 godina

A sta ste drugo ocekivali od neoradikala bez bedza iz srBske nestrucne stranke? Dokaz da Srbijom trenutno vladaju nepismeni, neobrazovani i sizofreni kvazinacionalisti i kvazieksperti iz G17(Dosovksi Jul) i ekipe iz ''zlatnih'' 90-ih...Uostalom, narode Serbistana, trazili ste sada gledajte i kukajte!

nsadjanka

pre 10 godina

vulin odbrana, a mirka i marko da se vrate pod hitno-nju za ministarku policije a marko neka bude za omladinu, kad podele resore sporta i omladine. ima covek dugogodisnje iskustvo sa omladinom tokom devedesetih. vaspitavao je generacije i generacije otporasa. i onda kad se evropa odusevi iznenadnim i naprednim evropejstvom ovog triA fantastika, eto njima nobelova nagrada za mir.
igrajte se jos malo. danas pocinje exit. nije slucajno sto se ove godine zove REVOLUCIJA!!!!!!

mary

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?
(DexR, 10. jul 2013 09:11)
NISU NAPREDNJACI DOSLI NA VLAST UZ POMOC SVOG GLASACKOK TELA VEC UZ POMOC BELIH LISTICA!!!!

SNS Bot

pre 10 godina

Cekam direktivu direktno od Vucica dal da lajkujem i dajem plus na ovu vest.
Ako mi se ne javi ne reagujem. Nisam bas toliko blesav. He he he Vulin....

Miroslav

pre 10 godina

To bi bila katastrofa.Ova jadna vojska tek je krenula malo da se oporavlja, i veoma je bitno da na celu tog resora bude snažna politička figura koja ima političku težinu i slobodo odlučivanja. A šta će da uradi tamo neka slina, marginalni političar bez ikakvog autoriteta.

Rajko

pre 10 godina

Ruzic ministar sporta?! Ne, uopste nije u pitanju sukob interesa, to u ovoj zemlji ne postoji. Bitno je da je Obradovic dobro radio svoj posao.

DexR

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?

Pik

pre 10 godina

Da li je moguce da medju naprednjacima nema dovoljno vernih i poverljivih ljudi, nego ko god dodje sa strane dobije mesto ministra ili neku jaku funkciju.To vam govori sta Glavni misli o vama!Mislite o tome!

mirjana

pre 10 godina

I eto tako, prodje skoro dve nedelje (moze i NJ to mu dodje isto) kako nisam posecivala B92. Mogu da primetim da se nista bitno nije promenilo, sns botovi rade punom parom, komentari su im na zavidnom nivou...pismenost...besprekorna kao i do sada...sta reci....beda u glavu njima mozak ne smeta. Mogli bi i vas malo da rekonstruisu, ako nista drugo ono bar da nadju nekog pismenog medju vama...ako ga imate!

Direktor vodovoda Istoricar to vam je pocetak te departizacije.

pre 10 godina

Ruzic i Vulin da vam budu ministri a?!
I to je znaci ta rekonstrukcija, pa ovo vise nije smesno ovo je ... nema prave reci koja to moze opisati.

Jadran

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

SARGANSKA - OSMICA

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Aleksandar Vucic rasteretio, i mogao vise da se posveti ka pregovorima o ulasku u EU. Samo ne treba smetnuti sa uma i jednu cinjenicu kada je u pitanju Aleksandar Vulin posle one njegove hocu necu na KIM izgubio sam poverenje u njega.

komarac

pre 10 godina

JUL se vratio na velika vrata, fali Drecun da preuzme TV i izvjestavanje sa Kosova... Bekutu i Zoricu Brunclik da budu zaduzeni za kulturu...

Kako se vi sprdate sa narodom...
Kako ce se sa vama sprdati narod na slijedecim izborima, ako se u medjuvremenu pojavi iko normalan.
Ali neka, narodu je trebalo da vidi kako SNS vlada da se uvjeri kako to izgleda, drugacije mi i ne ucimo.

Srdjan Bg

pre 10 godina

Da li je to onaj sto je virio Miri iza suknje i nosio dugu masnu kosu,jao boze koji smo mi mazohisti pa trpimo godinama jedne te iste da nas jasu.

crni domino

pre 10 godina

Vratite Sutanovca da i Vojska i drzava vide neku korist. Moze i gospodja Micic!
Ovako pravite sprdnju sa gospodinom Vulinom, mada je i aktuelni ministar vojni obicna goloigra za vojna pitanja, ustvari za bilo koja pitanja sem za pitanja hapsenja demokrata i njihovih simpatizera! To je pokazao i dokazao!
Nadam se da ce preziveti Srbija i ovo eksperimentisanje sa rekonstrukcijama i Kurta-Murta rotacijama, iako joj gori pod nogama, a tu vatru niko ne ume da gasi!
To ti je tako kada politicke blente odlucuju sta da se radi!
Ne znam kojoj budali ili bandi je cilj da Srbiju totalno unisti i dovede je do prosjackog stapa!? Da li je moguce da smo toliko maloumni i sebicni!?

onako usput

pre 10 godina

realno ne mogu oni bolje! za godinu dana jedino su uspeli da povecaju nivo aflatoxina u mleku! gradjanima sa kreditima u CHF su pomogli tako da jos vise plate banci! kosovo kao tema je PASSE, minutaza na RTS-u im je manja nego MUSLIMANSKOJ BRACI u egiptu!

hrvoje

pre 10 godina

Jedini pravi komentar je da je Ministarstvo odbrane toliko nevazno da moze i jedan Vulin da ga vodi.Vucic ne radi tamo gde zna da nema poene a od vojske odavno nema nista jer su mu tako Ameri "preporucili".
Vulin i UDBA pa to nije lose

NINA

pre 10 godina

Vucicu,bi to bila najfatalnija greska i potez,strmoglav pad stecene popularnosti i nekih, da kazemo,konacno dobro odradjenih stvari.Vulinu ne treba dati da pazi ni na dve ovce,a kamoli da vodi Ministarsvo Odbrane,jer zna se kolika je svetlosna razlika izmedju prvog i drugog.Bolje je Vucicu da se pozabavi cak i proverom saradnika G.Vulina,zbog "kuloarskih" prica da su pojedine osobe "do juce" nasoj vojsci na kursevima "servirale" umesto potrebnih pojedine novoskrojene jezike,onda postaju na ko zna koji nacin njegove saradnici,a sad mu prepustite i celo Ministarsvo Odbrane,nevidjena lakrdija i strasno kakve osobe dolaze do znacajnih polozaja!Mozda u samoj Vladi imamo i strane agente,danas Vulinove saradnike/ce,a sutra kada doticni postane ministar Odbrane,ne bi bilo ni iznenadjenje da njima damo neku fotelju,jednom recju smesno i demotivisuce za mlade,obrazovane i skolovane ljude,pred cijim ocima Vulin uzima za saradnike najvece diletante,a vi nam ga jos stavljate sa tim istim diletantima oko njega na celo Ministarsva Odbrane?!!!

suzana

pre 10 godina

Pošto borba protiv korupcije polako ulazi u institucionalne vode, a na polju evrointegracija je najveći deo posla završen, mislim da će Vučić imati više vremena da se angažuje i u oblasti ekonomije, pa se i tu mogu očekivati bolji rezultati.

Uzor

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

Marko

pre 10 godina

Gomila zemalja centralne i juzne amerike su bile u sustini diktatorske drzave cije je diktatore podrzavala svetska zajednica samo zato sto nisu talasali (posto ih realno boli uvo za nase "obilne" resurse i "velika prirodna bogatsva" o kojima smo citali 8 godina u osnovnoj). Ovo sto Vucic radi je veoma slicno onome sto se desavalo po raznim banana zemljama (i jos uvek se desava). Gomila nesposobnih na vlasti koji se samo rotiraju kao sto se ringispil rotira oko ose oni oko Vucica. Pola vlade zavrsilo neke SegaMega fakultete (i budimo objektivni, ko tamo ista uci? Fakulteti gde predaju estradne "zvezde") i sada oni donose odluke o svim sferama zivota gradjana. Guverner - strucnost pod znakom pitanja, ministar finansija - vec 13 godina dokazuje svoju nestrucnost i ona krivi koalicione partnere kada dodju izbori. Iskreno se nadam da cemo propasti i da ce nas more progutati posto u ovoj zemlji nakon toliko ratova, bede i patnje jos uvek gaje kult licnosti, nepotizam, nacionalizam, i ostale izme. Mozda se tek onda opametimo. Ako me neko pljacka neka od ovih politicara barem neka ima fakultet, duboko se potresem kada vidim kako trozubi, zutozubi, bezubi i polupismeni "masteri" i "strucnjaci" pokusavaju da mi prodaju maglu a ja ne mogu da se odbrani od njih posto ih vecina istih takvih podrzava svojim glasovima.

Milan

pre 10 godina

Ne razumem zasto ljudi uporedjuju Dacica, Nikolica i Vucica sa Slobom i Seseljem, pa oni su robijali i platili glavom zato sto nisu hteli da prodaju Kosovo ( ne idealizujem ih da se razumemo )a ovi bez ikakve trgovine sve prodadose. Pricate da je Dacic mali Sloba a on se postano ispljuvao na njegov grob, pricate da su Vucic i Nikolic Seseljevci a oni ga prodadose kad mu je bilo najteze, kamo srece da su im ostali verni jer em bi znali na cemu smo sa njima em nas ne bi ovoliko upropastili. Ja razumem demokrate sto ih pljuju zbog onoga sta su bili nekada ali nikako ne mogu da razumem bivse radikale sto ih velicaju zbog onoga sto su sada postali. Valjda je logicno da demokrate budu odusevljeni ovime sto oni sada rade a da ih ex radikali pljuju kad ono obrnuto, mislim ili stvarno nismo normalni ili su svi ljudi toliko ispolitizovani i ispranih mozgova da podrzavaju one ciji su 'simpatizeri' a pljuju one koji su im konkurencija potpuno nezavisno od toga ko sta i kako radi za Srbiju vec iskljucivo u skladu sa tim iz koje stranke dolazi. Vucic je do juce pljuvao Evropu i Amere i svi SNS-ovci su ga zdusno podrzavali, sada kada je dobio priliku da proda ono sto je ostalo od Kosova i od ove nase zemlje odjednom nas ubedjuje kako ne mozemo bez njih i svi SNS-ovci se okrecu Evropi i Amerima, sutra ako kaze idemo sa Bangladesom pola nacije bi nas ubedjivalo kako je Banglades spas za Srbiju. Bolesno, sekta i bezobrazluk!

Django

pre 10 godina

Ljudi moji,po ovo je totalna sizofrenija..Vulin za ministra odbrane,temeljna rekonstrukcija vlade..!?
Ima li granice ovom ludilu,pa ko nam to radi o glavi??

Stavra

pre 10 godina

Pa sto ne uzmete Ziku Obretkovica za ministra kad vec delite i Kurti i Murti da se i on malo ofajdi? Ionako je sve obicna farsa pa ispada da i nije vazno ko je gde.

Srbin 100%

pre 10 godina

Vucic ovime svakao daje doznanje koalicionim partnerima ali i ostalima da svi moramo da budemo svakog trenutka svesni odgovornosti koje nosimo obavljanjem javne funkcije

Goxy

pre 10 godina

A o onoj sramoti od ministra prosvete Žarku Obradoviću ni reči ne mogu verovati da je moguće da će posle svega on i dalje ostati ministar.

b&s

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

Alegorija

pre 10 godina

Aleksandar je na svom primeru pokazao sta znaci rekonstrukcija i restrukruiranje. Nece po svaku cenu zadrzati jos jednu ministarsku fotelju iako cak dobije i onu prvu ministarsku(premijersku)

severnjak

pre 10 godina

"Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
[link]
(otpor do boljeg života, 9. jul 2013 22:12) "

Da, to je taj, a ovim imenovanjem ga sklanjaju od krivične prijave i mogućeg zatvora.

Nije jedini, puna je Vlada takvih. Valjda drugačijih ni nemaju, nego samo begunce od zakona.

student

pre 10 godina

Vucic bi trebao da pripazi malo on jos ima u stanci neke ljude koji nemaju veze sa vezom, kao npr Tomislav Nikolic koji nam je nazalost i predsednik
ali ja verujem u Vucica da ce da se oslobodi tih neznalica i da nece dozvoliti da Vulin bude ministar odbrane!

Laza

pre 10 godina

Koliko znam slicice su se razmenjivale vikendom na Terazijama, ne u Nemanjinoj. Ali, sta ja znam, isto tako su me ucili i da su Srbi sami organizovali demonstracije 27. marta, pa da je Nemacka propala i da je zagadjena, izgleda da i ovo sa republikom i demokratijom nije bas tako.

GagY

pre 10 godina

Izuzeto strucna osoba za mesto ministra odbrane ali neka docice izbori pa cemo podvuci crtu i za aflatoksin, malu maturu, kferce ...
(ivan, 9. jul 2013 22:29)

Da, i opet će se pojaviti neki genije, tipa vesna Pešić, da poziva na belolistićarenje. To bi kao trebalo da pokaže "njima" koliko smo mi opasni kad nećemo nizakoga da glasamo. Eto nam zato Tome, Boga, Vulina, Jorgovanke, Kneževića, i ostalih priznatih spasitelja nacije.

Mrki

pre 10 godina

Kada sam video promene, primetih da je u prici i min prosvete, medjutim tu nema predloga. Kada ce na mesto, odnosno sva moguca mesta u prosveti da dodju stvarni strucnjaci...?

delijaaa

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.
(Makis, 9. jul 2013 22:05)

Ok, kapiram, SNS bot si, imas neku sitnu korist....ali verujem da je i tebi smesno zvucalo kada si napisao ovaj komentar

odličan izbor

pre 10 godina

(opet, 9. jul 2013 22:27)
Ma šta kažeš julovac i još sa Slobom ratovao,e u tom slučaju on je pravo rešenje za ministra odbrane.Svaka čast na izboru...

BARBI

pre 10 godina

Ma kakvi to kad je Vucic sjajno obavljao funkciju ministra odbrane...Zbog cega da tu funkciju preuzme Vulin? Moje misljenje je da to nije dobra ideja... Ne samo da Vucic treba da obavlja funkciju ministra odbrane, vec glasam Vucica za premijera!

Kako prepoznajete ljudsko biće?

pre 10 godina

Ej, ljudi! Ko su ovi likovi koji "vladaju" ovom zemljom?!!

Ne umeju da se potpišu, u životu jednu kreativnu i poštenu stvar nisu uradili, a igraju ping-pong našim životima i našim sudbinama. Vulin Ministar odbrane???!!! Koji CRNI Vulin??!! Vučić kontroliše (formalno, znamo ko je gazda) sve živo u ovoj državi - na osnovu isfantaziranih ovlašćenja!! Pa ko su oni??!!

EJ - likovi kao Vučić, Dačić, Dinkić, Vulin, Đilas,... da se pitaju o nečemu!! Naravno i ne pitaju se - zato i jesu na tim pozicijama, jer ljudi od integriteta nikada ne bi dozvolili da budu nekom otirač.

arcibald

pre 10 godina

pa oni ce se samo izrotirati i u stvari isti ljudi su u istom krugu samo na nekim drugim mestima..a toliko nam je gdin vucic obecavao i to iz nedelje u nedelju..jedino su nas izmajmunisali ...ovo je uvreda inteligencije ono malo naroda koji mozda ne gleda farmu ,ekrema i ostalo za zaglupljivanje pa je ostao jos gram mozga ..samo je pitanje dokle

Goran

pre 10 godina

I sta ce znaciti ako da mesto Vulinu. Za Srbiju je bitno da li ima reformi ili nema a sasvim je svejedno da li ce Vulin biti ministra ovoga ili onoga.

david

pre 10 godina

I dalje tvrdim da je VUCIC trojanski konj...ubacen sa zapada da preda Kosovo iz avrsi posao za Ameriku u EU.Glasaci SNS-a,zapitajte se malo sta vam je taj covek obecao,a sta vam je ispunio...ako ste zaboravili sta je pricao i radio pre 20 godina,kako to da ste zaboravili sta je pricao pre samo godinu dana...pa,on je uradio sve kontra od onog sto vam je obecao,a vi i dalje slepi kod ociju....Ne verujem ni najboljem prijatleju koji je preko nocio za 180 stepeni promenio misljenje.Lako je sada biti 'Evropljanin godine"kada Vam je DS sve odradila...dok je DS hapsila HASke optuzenike i donoslia Evropske zakone, isti ovaj VUCIC i DACIC su je optuzivali za izdaju,a sada oni Evropljani...da se covek preksti...

klosar72

pre 10 godina

"Ne sumljam u Vučićeve odluke!
(AZAKI, 9. jul 2013 22:03)

Preporučujem (+107) Ne preporučujem (-43)"

SumNJam. Kaže se sumNJam, a ne sumLJam.

To važi za tebe i za 107 nepismenih radikala koji su ti dali plus.

Naravno da ne sumLJate u Vučićeve odluke, zabrinuo bih se da sumLJate u njih...

Za utehu, pismeni ste koliko i on, a od Tome i više...

ALO BRE STA TO RADITE JESTE LI NORMALNI...

pre 10 godina

Vulin Ministar odbrane, ta ... od coveka da BUDE MINISTAR,pored toliko postenih i casnih ljudi u ovoj zemlji.
Ali kad moze Ilic, Mrkonjic i ostali raznorazni da budu ministri onda verovatno moze i on, to je ta logika a?
Ali ako tako bude nece to na dobro izaci.

otpor do boljeg života

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2002/12/26/srpski/D02122506.shtml

RB

pre 10 godina

Budalastina ,zamzivanje očiju ,a Ruzić koji se vata za mud., za vreme derbija da bude ministar sporta !!? Sramota .
Sps je isti kao za vreme Slobe i gori ...Sloba bar ne bi dao Mrki da seta pevaljku po novinama . Sns ima samo Vucica i to je to ,Stefanovic me podseca na mr.Flicka iz Alo alo , a pstali su prišipetlje kao i Vulin ( Mirin mali) .

Micko

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.
(olja, 9. jul 2013 21:42)

Jeli bre ljudi, pomozite mi, odakle izviru ovoliko SNS botovi, do nedavno ih nije bilo, ovo mora da je nesto planski!

R292

pre 10 godina

Vi se šalite ? Pa Vulin je najgori političar u Srbiji. Kakav crni ministar odbrane ? Vučiću, jel' si siguran da si večerao šampinjone, a ne bunike ?

900

pre 10 godina

To bi bila katastrofa. Pa Vulin je covek sam po sebi katastrofa.Covek u crnom sa nikakvim ili malim iskustvom,pa gde je taj covek ikada radio i sta? Neozbiljno i ispod svakog nivoa. SNS,ja sam siguran,ide stopama DS,DSS i SPS,visoko se vinuli ali ce gadno da padnu,pre ili kasnije,neminovno je.
Samo gledajte.
Prvi ce ih napustiti ovi koji su posle izbora pojurili kod njih jer misle da ce da dobiju posao na drzavnim jaslama,a kad ne budu dobili to,napustice ih,reci ce,sta cu ja tu ako ne mogu posao da dobijem? Drugi ce biti radikali kojih ima u SNS strasno mnogo/vecina,napustice ih kada dodje Seselj.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Aleksandar Vučić čak spreman da Ministarstvo odbrane, koje takođe vodi, prepusti Aleksandru Vulinu, kako bi na sopstvenom primeru pokazao šta znači temeljna i korenita rekonstrukcija.

Aleksandar Vučić na takav nacin samo pokazuje koliko je NEVAZNO ko je Min. odbrane u Srbiji i da to moze "čak" i Vulin da vodi !

Milutin

pre 10 godina

Vulinu?! Zamolio bih nadlezne da ovu grubu dezinformaciju sto pre I zvanicno demantuju. Neke stvari ipak nisu za salu ili traceve posto smo ionako polusludjeni. Vulin za ministra odbrane?... Pa kad se sad nisam slogirao. Hajte molim vas, nije u redu.

sarene laze

pre 10 godina

sta ima da prepusta i maze oci narodu kad se on mesa u sva ministarsva i obavlja posao premijera tj. pokusava da ga obavlja...ne znam ko im je glavni u marketingu ali briljantno obavlja posao-tako sto je procenio sta treba da servira Srpskom narodu i da zamaze ko zna kakve afere presipanjem iz supljega u prazno....

Ministar

pre 10 godina

Bas me zanima da vidim opis posla za ministra odbrane i da uporedim sa kvalifikacijama ovog coveka... al sam blesav, al sam blesav...

sumorni

pre 10 godina

"Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.
(Zg, 9. jul 2013 22:26) "

Pa botine već mesecima proturaju tu tezu, pa je bilo i očekivano, ali da će Diktator to da izvede na ovakav demagoški način, "odričući se ministarstva vojnog", na to zaista nismo bili spremni. Ipak smo mislili da imaju makar malo stila.

Takozvani zapad će naravno preći preko uvodjenja diktature na mala vrata dokle god dobija od ovih sve što im zatraže, a i više od toga, i neće mu smetati da ono što ne bi dopustili kod sebe dopuste negde drugde.

Sve u svemu, nova predstava režirana za onu ekipu koja još uvek traži način da sidje sa pokretnih stepenica.

V. D. Raka

pre 10 godina

Sjajna kultna serija "Servisna stanica" - Mija Aleksić u ulozi V. D. Rake vrši reorganizaciju, kao prvi potez novoizabranog V. D. Sećate se kako su vrteli stolove i stolice po kafani...

Aleksandar!!

pre 10 godina

Ako je to rekonstrukcija, onda sam ja Gari Kasparov! To se, sahovskim zargonom, zove: ROKADA, dosuse malo varirana. Kakva predstava nasih politicara. Pa kome treba Nusic i pozoriste, kad svaki, malo trezveniji covek u Srbiji, moze da gleda predstave, da parafraziram: "o foteljama koje zivot znace"! Aplauz i bravo za glumce Narodnog skupstinskog pozorista.

Sasa jokic

pre 10 godina

Za mene je Vulin proto tip devedesetih. Sve negativno sto jedan covek moze da predstavlja.
Cinjenica da ga Vucic drzi uz sebe je samo dokaz da je neko sedmo krilo UDBE trenutno na vlasti.

Bojan

pre 10 godina

Demagogija. Niko nije ni očekivao prave promene. Biće: krivi su oni od pre, a u ovoj nesposobnoj vlasti sede: Velja, Mrkuta, Knežević, Slavica, Obradović i ostali nesposobnjakovići...

ja

pre 10 godina

Kakve veze ima ovaj s vojskom? Jel odsluzio armiju uoste?
Auuu, tresce se gora rodice se mrav. Sklanjaj bre sve SPSovce iz vlade. To ce biti rekonstrukcija, ovo sto radite je brisanje prasine, kakva rekonstrukcija.

verbatim

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Vucic rasteretio malo i mogao vise da se usresredi ka pregovorima o ulasku u EU. jer je on pravi covek za to

toza

pre 10 godina

Cela ova šarada oko rekonstrkcije vlade neodoljivo podseća na film U raljama života i šteficu Cvek koja pored silnih obećanja (čuvena izjava Bate živojinovića "sad ću da te k...") na kraju ostane nevina.

opet

pre 10 godina

komunjarama vojsku? komunjara julovac covek koj ije bi oi sa slobom koji su zapoceli ratove ovde da vodi vojsku pa vi niste normalni ve gore od goreg - Boze pomozi nam

Zozef

pre 10 godina

Ne mislim nista dobro o Vučicu, ali nestabilnoj osobi sa psihijatrijskom dijagnozom dati da bude ministar (i to vojni) je moguce samo u "porno" Srbiji

Glogovac

pre 10 godina

Kako hoće neka radi,samo ne znam koliko je to pametan potez.Vulin ne znam šta njega za to kvalifikuje.Vojsku mora da vodi čvrsta ličnost,a Vulin se nije baš pokazao oko Kosova,brzo je hteo da odusta,tj.podnese ostavku.

beogradjanka

pre 10 godina

Vulin pa sta je sa ostavkom??? A za Petkovica mi je uopste bilo zao sto je bio ministar on je ipak jedan beogradski gospodin i nije bas za ovu pricu!!!Petkovicu to ne treba on treba da ostane i dalje gospodin!!!

Pravda

pre 10 godina

Mislim da treba sacekati konacan rasplet ali u8 svakom slucaju je jako pozitivno to sto naprednjaci insistiraju da se zamene oni kojki ne rade dobro svoj posao.
Zaistra sve pohvale za trud i rad Aleksandra Vucica i mislim da ce biti dobar premijer.Sada ili u sledecem mandatu.

Zg

pre 10 godina

Nema potrebe za bilo kakvim dokazivanjem, njegovo ministarstvo je dobro radilo, ali moramo da nađemo novog premijera, tu najviše škripi.
(oktagon, 9. jul 2013 21:59)

Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.

Aleksandar!!

pre 10 godina

Kakve reci hvale, poverenja i podrske! Nekada su to bili DS botovi a danas SNS botovi. Nema razlike... Kad li ce ljudi shvatiti da politicari nisu pastiri a da oni (narod Srbije) nisu ovce?

Makis

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.

giallo

pre 10 godina

Hahaha... E pa stvarno ste smesni vi radikali... ups... naprednjaci... Dokle vise ovakvih budalastina...? Pitanje za redakciju B92: Zar nema ni jedan novinar koji ce da napise ovo pozoriste u kuci tj u Srbiji? Da li neko od vas ima onu stvar da napise kratko i jasno... "Nema nama Evrope dok ne priznamo Kosovo" Taj vucic, vulin su 90' godina pljuvali po svima nama, a sada nas kao uvode u Evropu ali prvo Kosovo... Daj te jednom za svagda kazi te istinu... Ja se nisam bojao ni 90', a ne sada cu...

Dok se nekom ne smrkne....

pre 10 godina

Ja sam ubedjen da je ovo izmisljotinja ali ako je istina bice to dokaz kako likovi sa 0,0001% glasackog tela dolaze do visina,kako lako se izbrise jedna mracna proslost i td.On i Velja Ilic nemaju zajedno 0,005% glasova.

saša73

pre 10 godina

Ako Vulin postane ministar odbrane, predlažem da ministar finansija postane Bogoljub Karić, a Milanka bi mogla da zameni bar jednog Krkobabića ili Jorgovanku iz Narodnu banku. I nema sumnje...što bi rekli "napredni komentatori" na ovakvim mestima...Srbiji će nema sumnje biti bolje. Malo morgen!

olja

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

kuponko

pre 10 godina

"Dogovor o javnim preduzećima još teži"

KHM...KHM..KHM....KONKURSI....KHM...KONKURSI...KHM...DOGOVOR...OKO ČEGA DOGOVOR? OKO KONKURSA? NEEE, OVDE PIŠE OKO DIREKTORSKIH MESTA? MA NIJE VALJDA?

Micko

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.
(olja, 9. jul 2013 21:42)

Jeli bre ljudi, pomozite mi, odakle izviru ovoliko SNS botovi, do nedavno ih nije bilo, ovo mora da je nesto planski!

saša73

pre 10 godina

Ako Vulin postane ministar odbrane, predlažem da ministar finansija postane Bogoljub Karić, a Milanka bi mogla da zameni bar jednog Krkobabića ili Jorgovanku iz Narodnu banku. I nema sumnje...što bi rekli "napredni komentatori" na ovakvim mestima...Srbiji će nema sumnje biti bolje. Malo morgen!

Sasa jokic

pre 10 godina

Za mene je Vulin proto tip devedesetih. Sve negativno sto jedan covek moze da predstavlja.
Cinjenica da ga Vucic drzi uz sebe je samo dokaz da je neko sedmo krilo UDBE trenutno na vlasti.

opet

pre 10 godina

komunjarama vojsku? komunjara julovac covek koj ije bi oi sa slobom koji su zapoceli ratove ovde da vodi vojsku pa vi niste normalni ve gore od goreg - Boze pomozi nam

RB

pre 10 godina

Budalastina ,zamzivanje očiju ,a Ruzić koji se vata za mud., za vreme derbija da bude ministar sporta !!? Sramota .
Sps je isti kao za vreme Slobe i gori ...Sloba bar ne bi dao Mrki da seta pevaljku po novinama . Sns ima samo Vucica i to je to ,Stefanovic me podseca na mr.Flicka iz Alo alo , a pstali su prišipetlje kao i Vulin ( Mirin mali) .

david

pre 10 godina

I dalje tvrdim da je VUCIC trojanski konj...ubacen sa zapada da preda Kosovo iz avrsi posao za Ameriku u EU.Glasaci SNS-a,zapitajte se malo sta vam je taj covek obecao,a sta vam je ispunio...ako ste zaboravili sta je pricao i radio pre 20 godina,kako to da ste zaboravili sta je pricao pre samo godinu dana...pa,on je uradio sve kontra od onog sto vam je obecao,a vi i dalje slepi kod ociju....Ne verujem ni najboljem prijatleju koji je preko nocio za 180 stepeni promenio misljenje.Lako je sada biti 'Evropljanin godine"kada Vam je DS sve odradila...dok je DS hapsila HASke optuzenike i donoslia Evropske zakone, isti ovaj VUCIC i DACIC su je optuzivali za izdaju,a sada oni Evropljani...da se covek preksti...

Aleksandar!!

pre 10 godina

Ako je to rekonstrukcija, onda sam ja Gari Kasparov! To se, sahovskim zargonom, zove: ROKADA, dosuse malo varirana. Kakva predstava nasih politicara. Pa kome treba Nusic i pozoriste, kad svaki, malo trezveniji covek u Srbiji, moze da gleda predstave, da parafraziram: "o foteljama koje zivot znace"! Aplauz i bravo za glumce Narodnog skupstinskog pozorista.

Zg

pre 10 godina

Nema potrebe za bilo kakvim dokazivanjem, njegovo ministarstvo je dobro radilo, ali moramo da nađemo novog premijera, tu najviše škripi.
(oktagon, 9. jul 2013 21:59)

Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Aleksandar Vučić čak spreman da Ministarstvo odbrane, koje takođe vodi, prepusti Aleksandru Vulinu, kako bi na sopstvenom primeru pokazao šta znači temeljna i korenita rekonstrukcija.

Aleksandar Vučić na takav nacin samo pokazuje koliko je NEVAZNO ko je Min. odbrane u Srbiji i da to moze "čak" i Vulin da vodi !

900

pre 10 godina

To bi bila katastrofa. Pa Vulin je covek sam po sebi katastrofa.Covek u crnom sa nikakvim ili malim iskustvom,pa gde je taj covek ikada radio i sta? Neozbiljno i ispod svakog nivoa. SNS,ja sam siguran,ide stopama DS,DSS i SPS,visoko se vinuli ali ce gadno da padnu,pre ili kasnije,neminovno je.
Samo gledajte.
Prvi ce ih napustiti ovi koji su posle izbora pojurili kod njih jer misle da ce da dobiju posao na drzavnim jaslama,a kad ne budu dobili to,napustice ih,reci ce,sta cu ja tu ako ne mogu posao da dobijem? Drugi ce biti radikali kojih ima u SNS strasno mnogo/vecina,napustice ih kada dodje Seselj.

Dok se nekom ne smrkne....

pre 10 godina

Ja sam ubedjen da je ovo izmisljotinja ali ako je istina bice to dokaz kako likovi sa 0,0001% glasackog tela dolaze do visina,kako lako se izbrise jedna mracna proslost i td.On i Velja Ilic nemaju zajedno 0,005% glasova.

klosar72

pre 10 godina

"Ne sumljam u Vučićeve odluke!
(AZAKI, 9. jul 2013 22:03)

Preporučujem (+107) Ne preporučujem (-43)"

SumNJam. Kaže se sumNJam, a ne sumLJam.

To važi za tebe i za 107 nepismenih radikala koji su ti dali plus.

Naravno da ne sumLJate u Vučićeve odluke, zabrinuo bih se da sumLJate u njih...

Za utehu, pismeni ste koliko i on, a od Tome i više...

kuponko

pre 10 godina

"Dogovor o javnim preduzećima još teži"

KHM...KHM..KHM....KONKURSI....KHM...KONKURSI...KHM...DOGOVOR...OKO ČEGA DOGOVOR? OKO KONKURSA? NEEE, OVDE PIŠE OKO DIREKTORSKIH MESTA? MA NIJE VALJDA?

Milutin

pre 10 godina

Vulinu?! Zamolio bih nadlezne da ovu grubu dezinformaciju sto pre I zvanicno demantuju. Neke stvari ipak nisu za salu ili traceve posto smo ionako polusludjeni. Vulin za ministra odbrane?... Pa kad se sad nisam slogirao. Hajte molim vas, nije u redu.

V. D. Raka

pre 10 godina

Sjajna kultna serija "Servisna stanica" - Mija Aleksić u ulozi V. D. Rake vrši reorganizaciju, kao prvi potez novoizabranog V. D. Sećate se kako su vrteli stolove i stolice po kafani...

R292

pre 10 godina

Vi se šalite ? Pa Vulin je najgori političar u Srbiji. Kakav crni ministar odbrane ? Vučiću, jel' si siguran da si večerao šampinjone, a ne bunike ?

ALO BRE STA TO RADITE JESTE LI NORMALNI...

pre 10 godina

Vulin Ministar odbrane, ta ... od coveka da BUDE MINISTAR,pored toliko postenih i casnih ljudi u ovoj zemlji.
Ali kad moze Ilic, Mrkonjic i ostali raznorazni da budu ministri onda verovatno moze i on, to je ta logika a?
Ali ako tako bude nece to na dobro izaci.

Aleksandar!!

pre 10 godina

Kakve reci hvale, poverenja i podrske! Nekada su to bili DS botovi a danas SNS botovi. Nema razlike... Kad li ce ljudi shvatiti da politicari nisu pastiri a da oni (narod Srbije) nisu ovce?

giallo

pre 10 godina

Hahaha... E pa stvarno ste smesni vi radikali... ups... naprednjaci... Dokle vise ovakvih budalastina...? Pitanje za redakciju B92: Zar nema ni jedan novinar koji ce da napise ovo pozoriste u kuci tj u Srbiji? Da li neko od vas ima onu stvar da napise kratko i jasno... "Nema nama Evrope dok ne priznamo Kosovo" Taj vucic, vulin su 90' godina pljuvali po svima nama, a sada nas kao uvode u Evropu ali prvo Kosovo... Daj te jednom za svagda kazi te istinu... Ja se nisam bojao ni 90', a ne sada cu...

Bojan

pre 10 godina

Demagogija. Niko nije ni očekivao prave promene. Biće: krivi su oni od pre, a u ovoj nesposobnoj vlasti sede: Velja, Mrkuta, Knežević, Slavica, Obradović i ostali nesposobnjakovići...

komarac

pre 10 godina

JUL se vratio na velika vrata, fali Drecun da preuzme TV i izvjestavanje sa Kosova... Bekutu i Zoricu Brunclik da budu zaduzeni za kulturu...

Kako se vi sprdate sa narodom...
Kako ce se sa vama sprdati narod na slijedecim izborima, ako se u medjuvremenu pojavi iko normalan.
Ali neka, narodu je trebalo da vidi kako SNS vlada da se uvjeri kako to izgleda, drugacije mi i ne ucimo.

Makis

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.

olja

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

ja

pre 10 godina

Kakve veze ima ovaj s vojskom? Jel odsluzio armiju uoste?
Auuu, tresce se gora rodice se mrav. Sklanjaj bre sve SPSovce iz vlade. To ce biti rekonstrukcija, ovo sto radite je brisanje prasine, kakva rekonstrukcija.

Srdjan Bg

pre 10 godina

Da li je to onaj sto je virio Miri iza suknje i nosio dugu masnu kosu,jao boze koji smo mi mazohisti pa trpimo godinama jedne te iste da nas jasu.

Zozef

pre 10 godina

Ne mislim nista dobro o Vučicu, ali nestabilnoj osobi sa psihijatrijskom dijagnozom dati da bude ministar (i to vojni) je moguce samo u "porno" Srbiji

Kako prepoznajete ljudsko biće?

pre 10 godina

Ej, ljudi! Ko su ovi likovi koji "vladaju" ovom zemljom?!!

Ne umeju da se potpišu, u životu jednu kreativnu i poštenu stvar nisu uradili, a igraju ping-pong našim životima i našim sudbinama. Vulin Ministar odbrane???!!! Koji CRNI Vulin??!! Vučić kontroliše (formalno, znamo ko je gazda) sve živo u ovoj državi - na osnovu isfantaziranih ovlašćenja!! Pa ko su oni??!!

EJ - likovi kao Vučić, Dačić, Dinkić, Vulin, Đilas,... da se pitaju o nečemu!! Naravno i ne pitaju se - zato i jesu na tim pozicijama, jer ljudi od integriteta nikada ne bi dozvolili da budu nekom otirač.

crni domino

pre 10 godina

Vratite Sutanovca da i Vojska i drzava vide neku korist. Moze i gospodja Micic!
Ovako pravite sprdnju sa gospodinom Vulinom, mada je i aktuelni ministar vojni obicna goloigra za vojna pitanja, ustvari za bilo koja pitanja sem za pitanja hapsenja demokrata i njihovih simpatizera! To je pokazao i dokazao!
Nadam se da ce preziveti Srbija i ovo eksperimentisanje sa rekonstrukcijama i Kurta-Murta rotacijama, iako joj gori pod nogama, a tu vatru niko ne ume da gasi!
To ti je tako kada politicke blente odlucuju sta da se radi!
Ne znam kojoj budali ili bandi je cilj da Srbiju totalno unisti i dovede je do prosjackog stapa!? Da li je moguce da smo toliko maloumni i sebicni!?

Ministar

pre 10 godina

Bas me zanima da vidim opis posla za ministra odbrane i da uporedim sa kvalifikacijama ovog coveka... al sam blesav, al sam blesav...

toza

pre 10 godina

Cela ova šarada oko rekonstrkcije vlade neodoljivo podseća na film U raljama života i šteficu Cvek koja pored silnih obećanja (čuvena izjava Bate živojinovića "sad ću da te k...") na kraju ostane nevina.

sumorni

pre 10 godina

"Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.
(Zg, 9. jul 2013 22:26) "

Pa botine već mesecima proturaju tu tezu, pa je bilo i očekivano, ali da će Diktator to da izvede na ovakav demagoški način, "odričući se ministarstva vojnog", na to zaista nismo bili spremni. Ipak smo mislili da imaju makar malo stila.

Takozvani zapad će naravno preći preko uvodjenja diktature na mala vrata dokle god dobija od ovih sve što im zatraže, a i više od toga, i neće mu smetati da ono što ne bi dopustili kod sebe dopuste negde drugde.

Sve u svemu, nova predstava režirana za onu ekipu koja još uvek traži način da sidje sa pokretnih stepenica.

sarene laze

pre 10 godina

sta ima da prepusta i maze oci narodu kad se on mesa u sva ministarsva i obavlja posao premijera tj. pokusava da ga obavlja...ne znam ko im je glavni u marketingu ali briljantno obavlja posao-tako sto je procenio sta treba da servira Srpskom narodu i da zamaze ko zna kakve afere presipanjem iz supljega u prazno....

arcibald

pre 10 godina

pa oni ce se samo izrotirati i u stvari isti ljudi su u istom krugu samo na nekim drugim mestima..a toliko nam je gdin vucic obecavao i to iz nedelje u nedelju..jedino su nas izmajmunisali ...ovo je uvreda inteligencije ono malo naroda koji mozda ne gleda farmu ,ekrema i ostalo za zaglupljivanje pa je ostao jos gram mozga ..samo je pitanje dokle

otpor do boljeg života

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2002/12/26/srpski/D02122506.shtml

onako usput

pre 10 godina

realno ne mogu oni bolje! za godinu dana jedino su uspeli da povecaju nivo aflatoxina u mleku! gradjanima sa kreditima u CHF su pomogli tako da jos vise plate banci! kosovo kao tema je PASSE, minutaza na RTS-u im je manja nego MUSLIMANSKOJ BRACI u egiptu!

nsadjanka

pre 10 godina

vulin odbrana, a mirka i marko da se vrate pod hitno-nju za ministarku policije a marko neka bude za omladinu, kad podele resore sporta i omladine. ima covek dugogodisnje iskustvo sa omladinom tokom devedesetih. vaspitavao je generacije i generacije otporasa. i onda kad se evropa odusevi iznenadnim i naprednim evropejstvom ovog triA fantastika, eto njima nobelova nagrada za mir.
igrajte se jos malo. danas pocinje exit. nije slucajno sto se ove godine zove REVOLUCIJA!!!!!!

Patrijota

pre 10 godina

Citam ovo i ne mogu da verujem svojim ocima!? Mali Vulin, politicki sin i cedo tetka Mire Markovic, Ministar odbrane?????????????????????????????????
Zvacu pod hitno Vesli Klarka, bivseg glavnokomadujuceg NATO-a, da urgira gde treba da nas pod hitno ponovo bombarduju, jer drugog nacina za otreznjenje ovog glupog naroda nema!?

Marko

pre 10 godina

Gomila zemalja centralne i juzne amerike su bile u sustini diktatorske drzave cije je diktatore podrzavala svetska zajednica samo zato sto nisu talasali (posto ih realno boli uvo za nase "obilne" resurse i "velika prirodna bogatsva" o kojima smo citali 8 godina u osnovnoj). Ovo sto Vucic radi je veoma slicno onome sto se desavalo po raznim banana zemljama (i jos uvek se desava). Gomila nesposobnih na vlasti koji se samo rotiraju kao sto se ringispil rotira oko ose oni oko Vucica. Pola vlade zavrsilo neke SegaMega fakultete (i budimo objektivni, ko tamo ista uci? Fakulteti gde predaju estradne "zvezde") i sada oni donose odluke o svim sferama zivota gradjana. Guverner - strucnost pod znakom pitanja, ministar finansija - vec 13 godina dokazuje svoju nestrucnost i ona krivi koalicione partnere kada dodju izbori. Iskreno se nadam da cemo propasti i da ce nas more progutati posto u ovoj zemlji nakon toliko ratova, bede i patnje jos uvek gaje kult licnosti, nepotizam, nacionalizam, i ostale izme. Mozda se tek onda opametimo. Ako me neko pljacka neka od ovih politicara barem neka ima fakultet, duboko se potresem kada vidim kako trozubi, zutozubi, bezubi i polupismeni "masteri" i "strucnjaci" pokusavaju da mi prodaju maglu a ja ne mogu da se odbrani od njih posto ih vecina istih takvih podrzava svojim glasovima.

ALSENEKADDOBROJELO

pre 10 godina

(Miroslav, 10. jul 2013 10:00)

Apsolutno se slažem, dobro se nisu setili da postave Ekrema jevrića za ministra odbrane!

Stavra

pre 10 godina

Pa sto ne uzmete Ziku Obretkovica za ministra kad vec delite i Kurti i Murti da se i on malo ofajdi? Ionako je sve obicna farsa pa ispada da i nije vazno ko je gde.

Rajko

pre 10 godina

Ruzic ministar sporta?! Ne, uopste nije u pitanju sukob interesa, to u ovoj zemlji ne postoji. Bitno je da je Obradovic dobro radio svoj posao.

realan

pre 10 godina

A sta ste drugo ocekivali od neoradikala bez bedza iz srBske nestrucne stranke? Dokaz da Srbijom trenutno vladaju nepismeni, neobrazovani i sizofreni kvazinacionalisti i kvazieksperti iz G17(Dosovksi Jul) i ekipe iz ''zlatnih'' 90-ih...Uostalom, narode Serbistana, trazili ste sada gledajte i kukajte!

Goxy

pre 10 godina

A o onoj sramoti od ministra prosvete Žarku Obradoviću ni reči ne mogu verovati da je moguće da će posle svega on i dalje ostati ministar.

Django

pre 10 godina

Ljudi moji,po ovo je totalna sizofrenija..Vulin za ministra odbrane,temeljna rekonstrukcija vlade..!?
Ima li granice ovom ludilu,pa ko nam to radi o glavi??

mirjana

pre 10 godina

I eto tako, prodje skoro dve nedelje (moze i NJ to mu dodje isto) kako nisam posecivala B92. Mogu da primetim da se nista bitno nije promenilo, sns botovi rade punom parom, komentari su im na zavidnom nivou...pismenost...besprekorna kao i do sada...sta reci....beda u glavu njima mozak ne smeta. Mogli bi i vas malo da rekonstruisu, ako nista drugo ono bar da nadju nekog pismenog medju vama...ako ga imate!

NINA

pre 10 godina

Vucicu,bi to bila najfatalnija greska i potez,strmoglav pad stecene popularnosti i nekih, da kazemo,konacno dobro odradjenih stvari.Vulinu ne treba dati da pazi ni na dve ovce,a kamoli da vodi Ministarsvo Odbrane,jer zna se kolika je svetlosna razlika izmedju prvog i drugog.Bolje je Vucicu da se pozabavi cak i proverom saradnika G.Vulina,zbog "kuloarskih" prica da su pojedine osobe "do juce" nasoj vojsci na kursevima "servirale" umesto potrebnih pojedine novoskrojene jezike,onda postaju na ko zna koji nacin njegove saradnici,a sad mu prepustite i celo Ministarsvo Odbrane,nevidjena lakrdija i strasno kakve osobe dolaze do znacajnih polozaja!Mozda u samoj Vladi imamo i strane agente,danas Vulinove saradnike/ce,a sutra kada doticni postane ministar Odbrane,ne bi bilo ni iznenadjenje da njima damo neku fotelju,jednom recju smesno i demotivisuce za mlade,obrazovane i skolovane ljude,pred cijim ocima Vulin uzima za saradnike najvece diletante,a vi nam ga jos stavljate sa tim istim diletantima oko njega na celo Ministarsva Odbrane?!!!

Direktor vodovoda Istoricar to vam je pocetak te departizacije.

pre 10 godina

Ruzic i Vulin da vam budu ministri a?!
I to je znaci ta rekonstrukcija, pa ovo vise nije smesno ovo je ... nema prave reci koja to moze opisati.

DexR

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?

delijaaa

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.
(Makis, 9. jul 2013 22:05)

Ok, kapiram, SNS bot si, imas neku sitnu korist....ali verujem da je i tebi smesno zvucalo kada si napisao ovaj komentar

Pik

pre 10 godina

Da li je moguce da medju naprednjacima nema dovoljno vernih i poverljivih ljudi, nego ko god dodje sa strane dobije mesto ministra ili neku jaku funkciju.To vam govori sta Glavni misli o vama!Mislite o tome!

Miroslav

pre 10 godina

To bi bila katastrofa.Ova jadna vojska tek je krenula malo da se oporavlja, i veoma je bitno da na celu tog resora bude snažna politička figura koja ima političku težinu i slobodo odlučivanja. A šta će da uradi tamo neka slina, marginalni političar bez ikakvog autoriteta.

SNS Bot

pre 10 godina

Cekam direktivu direktno od Vucica dal da lajkujem i dajem plus na ovu vest.
Ako mi se ne javi ne reagujem. Nisam bas toliko blesav. He he he Vulin....

Milan

pre 10 godina

Ne razumem zasto ljudi uporedjuju Dacica, Nikolica i Vucica sa Slobom i Seseljem, pa oni su robijali i platili glavom zato sto nisu hteli da prodaju Kosovo ( ne idealizujem ih da se razumemo )a ovi bez ikakve trgovine sve prodadose. Pricate da je Dacic mali Sloba a on se postano ispljuvao na njegov grob, pricate da su Vucic i Nikolic Seseljevci a oni ga prodadose kad mu je bilo najteze, kamo srece da su im ostali verni jer em bi znali na cemu smo sa njima em nas ne bi ovoliko upropastili. Ja razumem demokrate sto ih pljuju zbog onoga sta su bili nekada ali nikako ne mogu da razumem bivse radikale sto ih velicaju zbog onoga sto su sada postali. Valjda je logicno da demokrate budu odusevljeni ovime sto oni sada rade a da ih ex radikali pljuju kad ono obrnuto, mislim ili stvarno nismo normalni ili su svi ljudi toliko ispolitizovani i ispranih mozgova da podrzavaju one ciji su 'simpatizeri' a pljuju one koji su im konkurencija potpuno nezavisno od toga ko sta i kako radi za Srbiju vec iskljucivo u skladu sa tim iz koje stranke dolazi. Vucic je do juce pljuvao Evropu i Amere i svi SNS-ovci su ga zdusno podrzavali, sada kada je dobio priliku da proda ono sto je ostalo od Kosova i od ove nase zemlje odjednom nas ubedjuje kako ne mozemo bez njih i svi SNS-ovci se okrecu Evropi i Amerima, sutra ako kaze idemo sa Bangladesom pola nacije bi nas ubedjivalo kako je Banglades spas za Srbiju. Bolesno, sekta i bezobrazluk!

beogradjanka

pre 10 godina

Vulin pa sta je sa ostavkom??? A za Petkovica mi je uopste bilo zao sto je bio ministar on je ipak jedan beogradski gospodin i nije bas za ovu pricu!!!Petkovicu to ne treba on treba da ostane i dalje gospodin!!!

GagY

pre 10 godina

Izuzeto strucna osoba za mesto ministra odbrane ali neka docice izbori pa cemo podvuci crtu i za aflatoksin, malu maturu, kferce ...
(ivan, 9. jul 2013 22:29)

Da, i opet će se pojaviti neki genije, tipa vesna Pešić, da poziva na belolistićarenje. To bi kao trebalo da pokaže "njima" koliko smo mi opasni kad nećemo nizakoga da glasamo. Eto nam zato Tome, Boga, Vulina, Jorgovanke, Kneževića, i ostalih priznatih spasitelja nacije.

severnjak

pre 10 godina

"Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
[link]
(otpor do boljeg života, 9. jul 2013 22:12) "

Da, to je taj, a ovim imenovanjem ga sklanjaju od krivične prijave i mogućeg zatvora.

Nije jedini, puna je Vlada takvih. Valjda drugačijih ni nemaju, nego samo begunce od zakona.

mary

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?
(DexR, 10. jul 2013 09:11)
NISU NAPREDNJACI DOSLI NA VLAST UZ POMOC SVOG GLASACKOK TELA VEC UZ POMOC BELIH LISTICA!!!!

odličan izbor

pre 10 godina

(opet, 9. jul 2013 22:27)
Ma šta kažeš julovac i još sa Slobom ratovao,e u tom slučaju on je pravo rešenje za ministra odbrane.Svaka čast na izboru...

hrvoje

pre 10 godina

Jedini pravi komentar je da je Ministarstvo odbrane toliko nevazno da moze i jedan Vulin da ga vodi.Vucic ne radi tamo gde zna da nema poene a od vojske odavno nema nista jer su mu tako Ameri "preporucili".
Vulin i UDBA pa to nije lose

Goran

pre 10 godina

I sta ce znaciti ako da mesto Vulinu. Za Srbiju je bitno da li ima reformi ili nema a sasvim je svejedno da li ce Vulin biti ministra ovoga ili onoga.

Laza

pre 10 godina

Koliko znam slicice su se razmenjivale vikendom na Terazijama, ne u Nemanjinoj. Ali, sta ja znam, isto tako su me ucili i da su Srbi sami organizovali demonstracije 27. marta, pa da je Nemacka propala i da je zagadjena, izgleda da i ovo sa republikom i demokratijom nije bas tako.

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

Oni koji su unistili ovu drzavu devedesetih posle petog oktobra se primirili a onda ponovo na velika vrata usli u nase zivote. Vucic, Nikolic, Dacic, Mrkonjic, Obradovic, Skundric pa sada Vulin, Direktor RZZO Babic, Bajatovic, i mozda sam nekog zaboravio

Nasim sportom odnosno fudbalom od devedesetih vlada kadar SPS-a. Marjanovic, Bogdanovic Skundric, Antic, Toncev, Ruzic a kosarkom Dacic. Sada se predlazu za potpredsednike FSS Odalovic i Mrakic. Devedestih je pocelo unistavanje Zvezde a uzdizanje Partizana u svim sportovima. Prodajom generacije 1991 i dobijenim parama Zvezdom je upravljao kadar SPS-a (Radmilo Bogdanovic). I gde su te pare otisle. Na ratovanje.I danas nikom nista. Kakve veze Ruzic ima sa sportom?? Iz sporta treba najuriti sve politicare.

Steta sto nije bilo lustracije posle petog oktobra

Mrki

pre 10 godina

Kada sam video promene, primetih da je u prici i min prosvete, medjutim tu nema predloga. Kada ce na mesto, odnosno sva moguca mesta u prosveti da dodju stvarni strucnjaci...?

Glogovac

pre 10 godina

Kako hoće neka radi,samo ne znam koliko je to pametan potez.Vulin ne znam šta njega za to kvalifikuje.Vojsku mora da vodi čvrsta ličnost,a Vulin se nije baš pokazao oko Kosova,brzo je hteo da odusta,tj.podnese ostavku.

student

pre 10 godina

Vucic bi trebao da pripazi malo on jos ima u stanci neke ljude koji nemaju veze sa vezom, kao npr Tomislav Nikolic koji nam je nazalost i predsednik
ali ja verujem u Vucica da ce da se oslobodi tih neznalica i da nece dozvoliti da Vulin bude ministar odbrane!

novi

pre 10 godina

Branko Ruzic je i u fudbalu i u politici...Pa dajte vise nove ljude..Dokle cemo da gledamo stalno jedne te iste...Pa nije ova vlada nicija prcija i nije knjiga valjda spala na nekoliko imena.....

Pravda

pre 10 godina

Mislim da treba sacekati konacan rasplet ali u8 svakom slucaju je jako pozitivno to sto naprednjaci insistiraju da se zamene oni kojki ne rade dobro svoj posao.
Zaistra sve pohvale za trud i rad Aleksandra Vucica i mislim da ce biti dobar premijer.Sada ili u sledecem mandatu.

verbatim

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Vucic rasteretio malo i mogao vise da se usresredi ka pregovorima o ulasku u EU. jer je on pravi covek za to

suzana

pre 10 godina

Pošto borba protiv korupcije polako ulazi u institucionalne vode, a na polju evrointegracija je najveći deo posla završen, mislim da će Vučić imati više vremena da se angažuje i u oblasti ekonomije, pa se i tu mogu očekivati bolji rezultati.

SARGANSKA - OSMICA

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Aleksandar Vucic rasteretio, i mogao vise da se posveti ka pregovorima o ulasku u EU. Samo ne treba smetnuti sa uma i jednu cinjenicu kada je u pitanju Aleksandar Vulin posle one njegove hocu necu na KIM izgubio sam poverenje u njega.

zvoncica

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

Jadran

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

b&s

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

BARBI

pre 10 godina

Ma kakvi to kad je Vucic sjajno obavljao funkciju ministra odbrane...Zbog cega da tu funkciju preuzme Vulin? Moje misljenje je da to nije dobra ideja... Ne samo da Vucic treba da obavlja funkciju ministra odbrane, vec glasam Vucica za premijera!

Srbin 100%

pre 10 godina

Vucic ovime svakao daje doznanje koalicionim partnerima ali i ostalima da svi moramo da budemo svakog trenutka svesni odgovornosti koje nosimo obavljanjem javne funkcije

mala Sanjica

pre 10 godina

Vučić je zaslužio da bude premijer. Odličan je političar, ali takođe i odličan ministar odbrane sumnjam da bi Vulin bio bolji.

Alegorija

pre 10 godina

Aleksandar je na svom primeru pokazao sta znaci rekonstrukcija i restrukruiranje. Nece po svaku cenu zadrzati jos jednu ministarsku fotelju iako cak dobije i onu prvu ministarsku(premijersku)

Uzor

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

olja

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

Makis

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.

Micko

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.
(olja, 9. jul 2013 21:42)

Jeli bre ljudi, pomozite mi, odakle izviru ovoliko SNS botovi, do nedavno ih nije bilo, ovo mora da je nesto planski!

900

pre 10 godina

To bi bila katastrofa. Pa Vulin je covek sam po sebi katastrofa.Covek u crnom sa nikakvim ili malim iskustvom,pa gde je taj covek ikada radio i sta? Neozbiljno i ispod svakog nivoa. SNS,ja sam siguran,ide stopama DS,DSS i SPS,visoko se vinuli ali ce gadno da padnu,pre ili kasnije,neminovno je.
Samo gledajte.
Prvi ce ih napustiti ovi koji su posle izbora pojurili kod njih jer misle da ce da dobiju posao na drzavnim jaslama,a kad ne budu dobili to,napustice ih,reci ce,sta cu ja tu ako ne mogu posao da dobijem? Drugi ce biti radikali kojih ima u SNS strasno mnogo/vecina,napustice ih kada dodje Seselj.

ja

pre 10 godina

Kakve veze ima ovaj s vojskom? Jel odsluzio armiju uoste?
Auuu, tresce se gora rodice se mrav. Sklanjaj bre sve SPSovce iz vlade. To ce biti rekonstrukcija, ovo sto radite je brisanje prasine, kakva rekonstrukcija.

Aleksandar!!

pre 10 godina

Ako je to rekonstrukcija, onda sam ja Gari Kasparov! To se, sahovskim zargonom, zove: ROKADA, dosuse malo varirana. Kakva predstava nasih politicara. Pa kome treba Nusic i pozoriste, kad svaki, malo trezveniji covek u Srbiji, moze da gleda predstave, da parafraziram: "o foteljama koje zivot znace"! Aplauz i bravo za glumce Narodnog skupstinskog pozorista.

giallo

pre 10 godina

Hahaha... E pa stvarno ste smesni vi radikali... ups... naprednjaci... Dokle vise ovakvih budalastina...? Pitanje za redakciju B92: Zar nema ni jedan novinar koji ce da napise ovo pozoriste u kuci tj u Srbiji? Da li neko od vas ima onu stvar da napise kratko i jasno... "Nema nama Evrope dok ne priznamo Kosovo" Taj vucic, vulin su 90' godina pljuvali po svima nama, a sada nas kao uvode u Evropu ali prvo Kosovo... Daj te jednom za svagda kazi te istinu... Ja se nisam bojao ni 90', a ne sada cu...

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Aleksandar Vučić čak spreman da Ministarstvo odbrane, koje takođe vodi, prepusti Aleksandru Vulinu, kako bi na sopstvenom primeru pokazao šta znači temeljna i korenita rekonstrukcija.

Aleksandar Vučić na takav nacin samo pokazuje koliko je NEVAZNO ko je Min. odbrane u Srbiji i da to moze "čak" i Vulin da vodi !

R292

pre 10 godina

Vi se šalite ? Pa Vulin je najgori političar u Srbiji. Kakav crni ministar odbrane ? Vučiću, jel' si siguran da si večerao šampinjone, a ne bunike ?

saša73

pre 10 godina

Ako Vulin postane ministar odbrane, predlažem da ministar finansija postane Bogoljub Karić, a Milanka bi mogla da zameni bar jednog Krkobabića ili Jorgovanku iz Narodnu banku. I nema sumnje...što bi rekli "napredni komentatori" na ovakvim mestima...Srbiji će nema sumnje biti bolje. Malo morgen!

Bojan

pre 10 godina

Demagogija. Niko nije ni očekivao prave promene. Biće: krivi su oni od pre, a u ovoj nesposobnoj vlasti sede: Velja, Mrkuta, Knežević, Slavica, Obradović i ostali nesposobnjakovići...

opet

pre 10 godina

komunjarama vojsku? komunjara julovac covek koj ije bi oi sa slobom koji su zapoceli ratove ovde da vodi vojsku pa vi niste normalni ve gore od goreg - Boze pomozi nam

RB

pre 10 godina

Budalastina ,zamzivanje očiju ,a Ruzić koji se vata za mud., za vreme derbija da bude ministar sporta !!? Sramota .
Sps je isti kao za vreme Slobe i gori ...Sloba bar ne bi dao Mrki da seta pevaljku po novinama . Sns ima samo Vucica i to je to ,Stefanovic me podseca na mr.Flicka iz Alo alo , a pstali su prišipetlje kao i Vulin ( Mirin mali) .

Zg

pre 10 godina

Nema potrebe za bilo kakvim dokazivanjem, njegovo ministarstvo je dobro radilo, ali moramo da nađemo novog premijera, tu najviše škripi.
(oktagon, 9. jul 2013 21:59)

Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.

verbatim

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Vucic rasteretio malo i mogao vise da se usresredi ka pregovorima o ulasku u EU. jer je on pravi covek za to

Milutin

pre 10 godina

Vulinu?! Zamolio bih nadlezne da ovu grubu dezinformaciju sto pre I zvanicno demantuju. Neke stvari ipak nisu za salu ili traceve posto smo ionako polusludjeni. Vulin za ministra odbrane?... Pa kad se sad nisam slogirao. Hajte molim vas, nije u redu.

Jadran

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

Pravda

pre 10 godina

Mislim da treba sacekati konacan rasplet ali u8 svakom slucaju je jako pozitivno to sto naprednjaci insistiraju da se zamene oni kojki ne rade dobro svoj posao.
Zaistra sve pohvale za trud i rad Aleksandra Vucica i mislim da ce biti dobar premijer.Sada ili u sledecem mandatu.

kuponko

pre 10 godina

"Dogovor o javnim preduzećima još teži"

KHM...KHM..KHM....KONKURSI....KHM...KONKURSI...KHM...DOGOVOR...OKO ČEGA DOGOVOR? OKO KONKURSA? NEEE, OVDE PIŠE OKO DIREKTORSKIH MESTA? MA NIJE VALJDA?

Goran

pre 10 godina

I sta ce znaciti ako da mesto Vulinu. Za Srbiju je bitno da li ima reformi ili nema a sasvim je svejedno da li ce Vulin biti ministra ovoga ili onoga.

suzana

pre 10 godina

Pošto borba protiv korupcije polako ulazi u institucionalne vode, a na polju evrointegracija je najveći deo posla završen, mislim da će Vučić imati više vremena da se angažuje i u oblasti ekonomije, pa se i tu mogu očekivati bolji rezultati.

b&s

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

Uzor

pre 10 godina

Ako ne uspe jednoobrazna rekonstrukcija Vlade, onda neka bude rotacija Ministarstava SPS i SNS.Vucic ovim potezom treba da pokaze da je ljudski uciniti prvi korak i da nije kraj sveta ako neko bude smenjen sa odredjene funkcije u vrhu. Svi oni koji nisu obavljali dobar posao treba da priznaju to sebi a i nama gradjanima. Godinu dana je sasvim dovoljno da se neki rezultati vec poznaju. Prema svemu tome, Vucic bi trebao dobiti u najmanju ruku mesto premijera, jer je ako ne i jedini pokazao sta znaci posvecenost obavljanja odredjenih funkcija i snosenje odgovornosti.

Srbin 100%

pre 10 godina

Vucic ovime svakao daje doznanje koalicionim partnerima ali i ostalima da svi moramo da budemo svakog trenutka svesni odgovornosti koje nosimo obavljanjem javne funkcije

david

pre 10 godina

I dalje tvrdim da je VUCIC trojanski konj...ubacen sa zapada da preda Kosovo iz avrsi posao za Ameriku u EU.Glasaci SNS-a,zapitajte se malo sta vam je taj covek obecao,a sta vam je ispunio...ako ste zaboravili sta je pricao i radio pre 20 godina,kako to da ste zaboravili sta je pricao pre samo godinu dana...pa,on je uradio sve kontra od onog sto vam je obecao,a vi i dalje slepi kod ociju....Ne verujem ni najboljem prijatleju koji je preko nocio za 180 stepeni promenio misljenje.Lako je sada biti 'Evropljanin godine"kada Vam je DS sve odradila...dok je DS hapsila HASke optuzenike i donoslia Evropske zakone, isti ovaj VUCIC i DACIC su je optuzivali za izdaju,a sada oni Evropljani...da se covek preksti...

Alegorija

pre 10 godina

Aleksandar je na svom primeru pokazao sta znaci rekonstrukcija i restrukruiranje. Nece po svaku cenu zadrzati jos jednu ministarsku fotelju iako cak dobije i onu prvu ministarsku(premijersku)

BARBI

pre 10 godina

Ma kakvi to kad je Vucic sjajno obavljao funkciju ministra odbrane...Zbog cega da tu funkciju preuzme Vulin? Moje misljenje je da to nije dobra ideja... Ne samo da Vucic treba da obavlja funkciju ministra odbrane, vec glasam Vucica za premijera!

SARGANSKA - OSMICA

pre 10 godina

Bilo bi lepo kada bi se Aleksandar Vucic rasteretio, i mogao vise da se posveti ka pregovorima o ulasku u EU. Samo ne treba smetnuti sa uma i jednu cinjenicu kada je u pitanju Aleksandar Vulin posle one njegove hocu necu na KIM izgubio sam poverenje u njega.

student

pre 10 godina

Vucic bi trebao da pripazi malo on jos ima u stanci neke ljude koji nemaju veze sa vezom, kao npr Tomislav Nikolic koji nam je nazalost i predsednik
ali ja verujem u Vucica da ce da se oslobodi tih neznalica i da nece dozvoliti da Vulin bude ministar odbrane!

zvoncica

pre 10 godina

Vucic je sjajan ministar odbrane i uspeo je za kratko vreme da vrati vojsku na mesto koje joj pripada, medjutim ako on predlaze Vulina za ministra odbrane onda to verovatno radi sa razlogom i s puno poverenja.

beogradjanka

pre 10 godina

Vulin pa sta je sa ostavkom??? A za Petkovica mi je uopste bilo zao sto je bio ministar on je ipak jedan beogradski gospodin i nije bas za ovu pricu!!!Petkovicu to ne treba on treba da ostane i dalje gospodin!!!

ALO BRE STA TO RADITE JESTE LI NORMALNI...

pre 10 godina

Vulin Ministar odbrane, ta ... od coveka da BUDE MINISTAR,pored toliko postenih i casnih ljudi u ovoj zemlji.
Ali kad moze Ilic, Mrkonjic i ostali raznorazni da budu ministri onda verovatno moze i on, to je ta logika a?
Ali ako tako bude nece to na dobro izaci.

klosar72

pre 10 godina

"Ne sumljam u Vučićeve odluke!
(AZAKI, 9. jul 2013 22:03)

Preporučujem (+107) Ne preporučujem (-43)"

SumNJam. Kaže se sumNJam, a ne sumLJam.

To važi za tebe i za 107 nepismenih radikala koji su ti dali plus.

Naravno da ne sumLJate u Vučićeve odluke, zabrinuo bih se da sumLJate u njih...

Za utehu, pismeni ste koliko i on, a od Tome i više...

crni domino

pre 10 godina

Vratite Sutanovca da i Vojska i drzava vide neku korist. Moze i gospodja Micic!
Ovako pravite sprdnju sa gospodinom Vulinom, mada je i aktuelni ministar vojni obicna goloigra za vojna pitanja, ustvari za bilo koja pitanja sem za pitanja hapsenja demokrata i njihovih simpatizera! To je pokazao i dokazao!
Nadam se da ce preziveti Srbija i ovo eksperimentisanje sa rekonstrukcijama i Kurta-Murta rotacijama, iako joj gori pod nogama, a tu vatru niko ne ume da gasi!
To ti je tako kada politicke blente odlucuju sta da se radi!
Ne znam kojoj budali ili bandi je cilj da Srbiju totalno unisti i dovede je do prosjackog stapa!? Da li je moguce da smo toliko maloumni i sebicni!?

mary

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?
(DexR, 10. jul 2013 09:11)
NISU NAPREDNJACI DOSLI NA VLAST UZ POMOC SVOG GLASACKOK TELA VEC UZ POMOC BELIH LISTICA!!!!

Aleksandar!!

pre 10 godina

Kakve reci hvale, poverenja i podrske! Nekada su to bili DS botovi a danas SNS botovi. Nema razlike... Kad li ce ljudi shvatiti da politicari nisu pastiri a da oni (narod Srbije) nisu ovce?

Sasa jokic

pre 10 godina

Za mene je Vulin proto tip devedesetih. Sve negativno sto jedan covek moze da predstavlja.
Cinjenica da ga Vucic drzi uz sebe je samo dokaz da je neko sedmo krilo UDBE trenutno na vlasti.

V. D. Raka

pre 10 godina

Sjajna kultna serija "Servisna stanica" - Mija Aleksić u ulozi V. D. Rake vrši reorganizaciju, kao prvi potez novoizabranog V. D. Sećate se kako su vrteli stolove i stolice po kafani...

Glogovac

pre 10 godina

Kako hoće neka radi,samo ne znam koliko je to pametan potez.Vulin ne znam šta njega za to kvalifikuje.Vojsku mora da vodi čvrsta ličnost,a Vulin se nije baš pokazao oko Kosova,brzo je hteo da odusta,tj.podnese ostavku.

mala Sanjica

pre 10 godina

Vučić je zaslužio da bude premijer. Odličan je političar, ali takođe i odličan ministar odbrane sumnjam da bi Vulin bio bolji.

otpor do boljeg života

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2002/12/26/srpski/D02122506.shtml

toza

pre 10 godina

Cela ova šarada oko rekonstrkcije vlade neodoljivo podseća na film U raljama života i šteficu Cvek koja pored silnih obećanja (čuvena izjava Bate živojinovića "sad ću da te k...") na kraju ostane nevina.

Kako prepoznajete ljudsko biće?

pre 10 godina

Ej, ljudi! Ko su ovi likovi koji "vladaju" ovom zemljom?!!

Ne umeju da se potpišu, u životu jednu kreativnu i poštenu stvar nisu uradili, a igraju ping-pong našim životima i našim sudbinama. Vulin Ministar odbrane???!!! Koji CRNI Vulin??!! Vučić kontroliše (formalno, znamo ko je gazda) sve živo u ovoj državi - na osnovu isfantaziranih ovlašćenja!! Pa ko su oni??!!

EJ - likovi kao Vučić, Dačić, Dinkić, Vulin, Đilas,... da se pitaju o nečemu!! Naravno i ne pitaju se - zato i jesu na tim pozicijama, jer ljudi od integriteta nikada ne bi dozvolili da budu nekom otirač.

komarac

pre 10 godina

JUL se vratio na velika vrata, fali Drecun da preuzme TV i izvjestavanje sa Kosova... Bekutu i Zoricu Brunclik da budu zaduzeni za kulturu...

Kako se vi sprdate sa narodom...
Kako ce se sa vama sprdati narod na slijedecim izborima, ako se u medjuvremenu pojavi iko normalan.
Ali neka, narodu je trebalo da vidi kako SNS vlada da se uvjeri kako to izgleda, drugacije mi i ne ucimo.

Patrijota

pre 10 godina

Citam ovo i ne mogu da verujem svojim ocima!? Mali Vulin, politicki sin i cedo tetka Mire Markovic, Ministar odbrane?????????????????????????????????
Zvacu pod hitno Vesli Klarka, bivseg glavnokomadujuceg NATO-a, da urgira gde treba da nas pod hitno ponovo bombarduju, jer drugog nacina za otreznjenje ovog glupog naroda nema!?

Dok se nekom ne smrkne....

pre 10 godina

Ja sam ubedjen da je ovo izmisljotinja ali ako je istina bice to dokaz kako likovi sa 0,0001% glasackog tela dolaze do visina,kako lako se izbrise jedna mracna proslost i td.On i Velja Ilic nemaju zajedno 0,005% glasova.

Zozef

pre 10 godina

Ne mislim nista dobro o Vučicu, ali nestabilnoj osobi sa psihijatrijskom dijagnozom dati da bude ministar (i to vojni) je moguce samo u "porno" Srbiji

Miroslav

pre 10 godina

To bi bila katastrofa.Ova jadna vojska tek je krenula malo da se oporavlja, i veoma je bitno da na celu tog resora bude snažna politička figura koja ima političku težinu i slobodo odlučivanja. A šta će da uradi tamo neka slina, marginalni političar bez ikakvog autoriteta.

Ministar

pre 10 godina

Bas me zanima da vidim opis posla za ministra odbrane i da uporedim sa kvalifikacijama ovog coveka... al sam blesav, al sam blesav...

sarene laze

pre 10 godina

sta ima da prepusta i maze oci narodu kad se on mesa u sva ministarsva i obavlja posao premijera tj. pokusava da ga obavlja...ne znam ko im je glavni u marketingu ali briljantno obavlja posao-tako sto je procenio sta treba da servira Srpskom narodu i da zamaze ko zna kakve afere presipanjem iz supljega u prazno....

sumorni

pre 10 godina

"Evo, rekoše vam botovi u čemu je stvar i kakva rekonstrukcija slijedi ;) Makar se moglo i ranije doznati čitajući partijski dirigirane komentare.
(Zg, 9. jul 2013 22:26) "

Pa botine već mesecima proturaju tu tezu, pa je bilo i očekivano, ali da će Diktator to da izvede na ovakav demagoški način, "odričući se ministarstva vojnog", na to zaista nismo bili spremni. Ipak smo mislili da imaju makar malo stila.

Takozvani zapad će naravno preći preko uvodjenja diktature na mala vrata dokle god dobija od ovih sve što im zatraže, a i više od toga, i neće mu smetati da ono što ne bi dopustili kod sebe dopuste negde drugde.

Sve u svemu, nova predstava režirana za onu ekipu koja još uvek traži način da sidje sa pokretnih stepenica.

arcibald

pre 10 godina

pa oni ce se samo izrotirati i u stvari isti ljudi su u istom krugu samo na nekim drugim mestima..a toliko nam je gdin vucic obecavao i to iz nedelje u nedelju..jedino su nas izmajmunisali ...ovo je uvreda inteligencije ono malo naroda koji mozda ne gleda farmu ,ekrema i ostalo za zaglupljivanje pa je ostao jos gram mozga ..samo je pitanje dokle

odličan izbor

pre 10 godina

(opet, 9. jul 2013 22:27)
Ma šta kažeš julovac i još sa Slobom ratovao,e u tom slučaju on je pravo rešenje za ministra odbrane.Svaka čast na izboru...

Milan

pre 10 godina

Ne razumem zasto ljudi uporedjuju Dacica, Nikolica i Vucica sa Slobom i Seseljem, pa oni su robijali i platili glavom zato sto nisu hteli da prodaju Kosovo ( ne idealizujem ih da se razumemo )a ovi bez ikakve trgovine sve prodadose. Pricate da je Dacic mali Sloba a on se postano ispljuvao na njegov grob, pricate da su Vucic i Nikolic Seseljevci a oni ga prodadose kad mu je bilo najteze, kamo srece da su im ostali verni jer em bi znali na cemu smo sa njima em nas ne bi ovoliko upropastili. Ja razumem demokrate sto ih pljuju zbog onoga sta su bili nekada ali nikako ne mogu da razumem bivse radikale sto ih velicaju zbog onoga sto su sada postali. Valjda je logicno da demokrate budu odusevljeni ovime sto oni sada rade a da ih ex radikali pljuju kad ono obrnuto, mislim ili stvarno nismo normalni ili su svi ljudi toliko ispolitizovani i ispranih mozgova da podrzavaju one ciji su 'simpatizeri' a pljuju one koji su im konkurencija potpuno nezavisno od toga ko sta i kako radi za Srbiju vec iskljucivo u skladu sa tim iz koje stranke dolazi. Vucic je do juce pljuvao Evropu i Amere i svi SNS-ovci su ga zdusno podrzavali, sada kada je dobio priliku da proda ono sto je ostalo od Kosova i od ove nase zemlje odjednom nas ubedjuje kako ne mozemo bez njih i svi SNS-ovci se okrecu Evropi i Amerima, sutra ako kaze idemo sa Bangladesom pola nacije bi nas ubedjivalo kako je Banglades spas za Srbiju. Bolesno, sekta i bezobrazluk!

mirjana

pre 10 godina

I eto tako, prodje skoro dve nedelje (moze i NJ to mu dodje isto) kako nisam posecivala B92. Mogu da primetim da se nista bitno nije promenilo, sns botovi rade punom parom, komentari su im na zavidnom nivou...pismenost...besprekorna kao i do sada...sta reci....beda u glavu njima mozak ne smeta. Mogli bi i vas malo da rekonstruisu, ako nista drugo ono bar da nadju nekog pismenog medju vama...ako ga imate!

realan

pre 10 godina

A sta ste drugo ocekivali od neoradikala bez bedza iz srBske nestrucne stranke? Dokaz da Srbijom trenutno vladaju nepismeni, neobrazovani i sizofreni kvazinacionalisti i kvazieksperti iz G17(Dosovksi Jul) i ekipe iz ''zlatnih'' 90-ih...Uostalom, narode Serbistana, trazili ste sada gledajte i kukajte!

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

Oni koji su unistili ovu drzavu devedesetih posle petog oktobra se primirili a onda ponovo na velika vrata usli u nase zivote. Vucic, Nikolic, Dacic, Mrkonjic, Obradovic, Skundric pa sada Vulin, Direktor RZZO Babic, Bajatovic, i mozda sam nekog zaboravio

Nasim sportom odnosno fudbalom od devedesetih vlada kadar SPS-a. Marjanovic, Bogdanovic Skundric, Antic, Toncev, Ruzic a kosarkom Dacic. Sada se predlazu za potpredsednike FSS Odalovic i Mrakic. Devedestih je pocelo unistavanje Zvezde a uzdizanje Partizana u svim sportovima. Prodajom generacije 1991 i dobijenim parama Zvezdom je upravljao kadar SPS-a (Radmilo Bogdanovic). I gde su te pare otisle. Na ratovanje.I danas nikom nista. Kakve veze Ruzic ima sa sportom?? Iz sporta treba najuriti sve politicare.

Steta sto nije bilo lustracije posle petog oktobra

novi

pre 10 godina

Branko Ruzic je i u fudbalu i u politici...Pa dajte vise nove ljude..Dokle cemo da gledamo stalno jedne te iste...Pa nije ova vlada nicija prcija i nije knjiga valjda spala na nekoliko imena.....

GagY

pre 10 godina

Izuzeto strucna osoba za mesto ministra odbrane ali neka docice izbori pa cemo podvuci crtu i za aflatoksin, malu maturu, kferce ...
(ivan, 9. jul 2013 22:29)

Da, i opet će se pojaviti neki genije, tipa vesna Pešić, da poziva na belolistićarenje. To bi kao trebalo da pokaže "njima" koliko smo mi opasni kad nećemo nizakoga da glasamo. Eto nam zato Tome, Boga, Vulina, Jorgovanke, Kneževića, i ostalih priznatih spasitelja nacije.

delijaaa

pre 10 godina

Ako je Vucic spreman da prepusti ministarstvo odbrane Vulinu onda to samo znace da ima puno poverenje u njega jer ne verujem da bi dozvolio da se urusi ugled koji je vrati vojci.
(Makis, 9. jul 2013 22:05)

Ok, kapiram, SNS bot si, imas neku sitnu korist....ali verujem da je i tebi smesno zvucalo kada si napisao ovaj komentar

onako usput

pre 10 godina

realno ne mogu oni bolje! za godinu dana jedino su uspeli da povecaju nivo aflatoxina u mleku! gradjanima sa kreditima u CHF su pomogli tako da jos vise plate banci! kosovo kao tema je PASSE, minutaza na RTS-u im je manja nego MUSLIMANSKOJ BRACI u egiptu!

Srdjan Bg

pre 10 godina

Da li je to onaj sto je virio Miri iza suknje i nosio dugu masnu kosu,jao boze koji smo mi mazohisti pa trpimo godinama jedne te iste da nas jasu.

DexR

pre 10 godina

Bivši julovci, komunjare, likovi koji su veličali Srbiju do Zagreba, ljudi koji su branili zločine i zločince. I to je rekonstrukcija, to su ljudi koji nas "mudro" vode. Ne razumem glasače naprednjaka, da li ste za to glasali?

Rajko

pre 10 godina

Ruzic ministar sporta?! Ne, uopste nije u pitanju sukob interesa, to u ovoj zemlji ne postoji. Bitno je da je Obradovic dobro radio svoj posao.

SNS Bot

pre 10 godina

Cekam direktivu direktno od Vucica dal da lajkujem i dajem plus na ovu vest.
Ako mi se ne javi ne reagujem. Nisam bas toliko blesav. He he he Vulin....

Laza

pre 10 godina

Koliko znam slicice su se razmenjivale vikendom na Terazijama, ne u Nemanjinoj. Ali, sta ja znam, isto tako su me ucili i da su Srbi sami organizovali demonstracije 27. marta, pa da je Nemacka propala i da je zagadjena, izgleda da i ovo sa republikom i demokratijom nije bas tako.

severnjak

pre 10 godina

"Iskreno se nadam da ne pišu o istom Gradimiru Dragutinoviću
[link]
(otpor do boljeg života, 9. jul 2013 22:12) "

Da, to je taj, a ovim imenovanjem ga sklanjaju od krivične prijave i mogućeg zatvora.

Nije jedini, puna je Vlada takvih. Valjda drugačijih ni nemaju, nego samo begunce od zakona.

Mrki

pre 10 godina

Kada sam video promene, primetih da je u prici i min prosvete, medjutim tu nema predloga. Kada ce na mesto, odnosno sva moguca mesta u prosveti da dodju stvarni strucnjaci...?

Goxy

pre 10 godina

A o onoj sramoti od ministra prosvete Žarku Obradoviću ni reči ne mogu verovati da je moguće da će posle svega on i dalje ostati ministar.

Django

pre 10 godina

Ljudi moji,po ovo je totalna sizofrenija..Vulin za ministra odbrane,temeljna rekonstrukcija vlade..!?
Ima li granice ovom ludilu,pa ko nam to radi o glavi??

Stavra

pre 10 godina

Pa sto ne uzmete Ziku Obretkovica za ministra kad vec delite i Kurti i Murti da se i on malo ofajdi? Ionako je sve obicna farsa pa ispada da i nije vazno ko je gde.

Marko

pre 10 godina

Gomila zemalja centralne i juzne amerike su bile u sustini diktatorske drzave cije je diktatore podrzavala svetska zajednica samo zato sto nisu talasali (posto ih realno boli uvo za nase "obilne" resurse i "velika prirodna bogatsva" o kojima smo citali 8 godina u osnovnoj). Ovo sto Vucic radi je veoma slicno onome sto se desavalo po raznim banana zemljama (i jos uvek se desava). Gomila nesposobnih na vlasti koji se samo rotiraju kao sto se ringispil rotira oko ose oni oko Vucica. Pola vlade zavrsilo neke SegaMega fakultete (i budimo objektivni, ko tamo ista uci? Fakulteti gde predaju estradne "zvezde") i sada oni donose odluke o svim sferama zivota gradjana. Guverner - strucnost pod znakom pitanja, ministar finansija - vec 13 godina dokazuje svoju nestrucnost i ona krivi koalicione partnere kada dodju izbori. Iskreno se nadam da cemo propasti i da ce nas more progutati posto u ovoj zemlji nakon toliko ratova, bede i patnje jos uvek gaje kult licnosti, nepotizam, nacionalizam, i ostale izme. Mozda se tek onda opametimo. Ako me neko pljacka neka od ovih politicara barem neka ima fakultet, duboko se potresem kada vidim kako trozubi, zutozubi, bezubi i polupismeni "masteri" i "strucnjaci" pokusavaju da mi prodaju maglu a ja ne mogu da se odbrani od njih posto ih vecina istih takvih podrzava svojim glasovima.

NINA

pre 10 godina

Vucicu,bi to bila najfatalnija greska i potez,strmoglav pad stecene popularnosti i nekih, da kazemo,konacno dobro odradjenih stvari.Vulinu ne treba dati da pazi ni na dve ovce,a kamoli da vodi Ministarsvo Odbrane,jer zna se kolika je svetlosna razlika izmedju prvog i drugog.Bolje je Vucicu da se pozabavi cak i proverom saradnika G.Vulina,zbog "kuloarskih" prica da su pojedine osobe "do juce" nasoj vojsci na kursevima "servirale" umesto potrebnih pojedine novoskrojene jezike,onda postaju na ko zna koji nacin njegove saradnici,a sad mu prepustite i celo Ministarsvo Odbrane,nevidjena lakrdija i strasno kakve osobe dolaze do znacajnih polozaja!Mozda u samoj Vladi imamo i strane agente,danas Vulinove saradnike/ce,a sutra kada doticni postane ministar Odbrane,ne bi bilo ni iznenadjenje da njima damo neku fotelju,jednom recju smesno i demotivisuce za mlade,obrazovane i skolovane ljude,pred cijim ocima Vulin uzima za saradnike najvece diletante,a vi nam ga jos stavljate sa tim istim diletantima oko njega na celo Ministarsva Odbrane?!!!

hrvoje

pre 10 godina

Jedini pravi komentar je da je Ministarstvo odbrane toliko nevazno da moze i jedan Vulin da ga vodi.Vucic ne radi tamo gde zna da nema poene a od vojske odavno nema nista jer su mu tako Ameri "preporucili".
Vulin i UDBA pa to nije lose

Direktor vodovoda Istoricar to vam je pocetak te departizacije.

pre 10 godina

Ruzic i Vulin da vam budu ministri a?!
I to je znaci ta rekonstrukcija, pa ovo vise nije smesno ovo je ... nema prave reci koja to moze opisati.

Pik

pre 10 godina

Da li je moguce da medju naprednjacima nema dovoljno vernih i poverljivih ljudi, nego ko god dodje sa strane dobije mesto ministra ili neku jaku funkciju.To vam govori sta Glavni misli o vama!Mislite o tome!

nsadjanka

pre 10 godina

vulin odbrana, a mirka i marko da se vrate pod hitno-nju za ministarku policije a marko neka bude za omladinu, kad podele resore sporta i omladine. ima covek dugogodisnje iskustvo sa omladinom tokom devedesetih. vaspitavao je generacije i generacije otporasa. i onda kad se evropa odusevi iznenadnim i naprednim evropejstvom ovog triA fantastika, eto njima nobelova nagrada za mir.
igrajte se jos malo. danas pocinje exit. nije slucajno sto se ove godine zove REVOLUCIJA!!!!!!

ALSENEKADDOBROJELO

pre 10 godina

(Miroslav, 10. jul 2013 10:00)

Apsolutno se slažem, dobro se nisu setili da postave Ekrema jevrića za ministra odbrane!