Petak, 31.05.2013.

07:59

Predstavnici Srba s KiM bez izjava

Predstavnici Srba sa severa KiM sastali su se s prvim potpredsednikom vlade Aleksandrom Vučićem. Nakon sastanka niko od Srba nije hteo da da izjavu.

Izvor: Beta

Predstavnici Srba s KiM bez izjava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

Rafa

pre 10 godina

Zelim ljudima sa Kosova sve najbolje, ali i oni moraju da sagledaju realnost i da shvate da je sporazum potpisan uz uzimanje njihovih interesa u obzir i da prihvate ovo resenje kao trenutno najbolje moguce.

Drugi list

pre 10 godina

Od sada ce na KiM medju Srbima sve cesce biti i predstavnika republicke vlasti, tako da se nece moci mesetariti ni nesvesno ni svesno.

Maja80

pre 10 godina

U većini sporazuma uvek postoji nešto sporno. Zato je neophodno da se proanalizira sve što je sporno i donese zaključak koji je u tom trenutku najbolji.

Optimista

pre 10 godina

Logično je da ćemo pronaći zajedničko rešenje. Ipak smo mi svi SRBI i na istoj smo strani, imamo isti interes, tako da je rešenje svih problema pitanje dana.

Vesna

pre 10 godina

Kada je bilo negativnih i suprosstavljenih mišljenja, uvek su davane izjave o tome. Smatram da je ovo pozitivan korak i da ćemo u skorije vreme imati informaciju o postizanju dogovora.

Miloš

pre 10 godina

Samo saradnjom, dogovorom i obostranim razumevanjem može se doći do cilja koji je prihvatljiv i državi Srbiji i srpskom narodu na KIM. Ovi sastanci i dogovori sa Vučićem ohrabruju.

biljana

pre 10 godina

Treba nastaviti razgovora radi rešavanja preostalih spornih pitanja, poput dokumenata, državljanstva i diploma, u implementaciji ovog sporazuma, ali je veoma bitno da i u tim razgovorima predstavnici Srbije ne odstupaju od sporazuma, i ne popuštaju albanskoj strani, i ne sumnjam da će tako i biti. Mislim da će i Srbi na severu Kosova konačno shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.

Quqica

pre 10 godina

Mislim da se stvari polako krecu ka napred, dolaskom delegacije Srba sa Kosova na sastanak kod Vucica. Nadam se da ce se dogovor postici.

Aleksandar

pre 10 godina

Uz maršala Vučića, junačkoga sina,
Nas neće ni pakao smest'...

Jesam se dovoljno kvalifikovao za mesto u Vučićevoj kancelariji za brze komentare, pohvale i preporuke, ili treba celu pesmu da otpevam?

ivanS

pre 10 godina

Veliki uspeh je postignuti dogovor u Briselu,Srbija je izvukla maximalno u ovom momentu i to treba da se prihvati, sada treba rešavati druge probleme

CecaO

pre 10 godina

Nadam se samo da će pre ili kasnije, ali bolje pre, svi shvatiti značaj ovog dogovora! Samo mirnim putem možemo da dođemo do nekog rešenja!

R.Srpska

pre 10 godina

Pozdrav braco sa Kosova.Nemate sta traziti od Vucica i Dacica a brzo ce doci i Stanisic da vas prepada, samo bojkot svega sto dolazi iz Pristine pa nek sprovode sa bukvama plan, a ovi sto su kao nasi, to su ucenjeni Americki ljudi,ako popustite mirno odoste Pristini i pomoci vam nema.

MR

pre 10 godina

A sta da kazu verovatno diktator ljut na njih, covek ne trpi neposlusne pretio i ucenjivao da ce ih posmenjivati ima udbu iza sebe isti je ko Sloba.Vucicu ne zaboravi nicija nije vecna, Sloba je imao i 98% podrske, pa Kostunica 80% i ti ces brzo tako proci, bezvredan si.
,

Napredovanje.

pre 10 godina

Samo razgovori i pregovori mogu dovesti do konacnog dogovora.
Nikome nije lako u ovoj situaciji i zato nikoga ne krivim ali podrzavam i pohvaljujem Aleksandra Vucica jer se zaista trudi da nadje zajednicku rec sa predstavnicima Srba sa Kosova.

VOJVODA

pre 10 godina

Samo da vas podsetim da KOSOVU pripada pola KOPAONIKA i ako krene iseljavanje Srba sa severa Kosova citacemo uskoro drugacije komentare.Vratimo sa samo god. unazad i poruke SNS sa mitinga u K.Mitrovici i onoga koje odluke danas ti isti donose!Sever Kosova ne sme da pripadne Pristini.

srboljub matic

pre 10 godina

Puna podrska Srbima sa severa Kosova. Oni ne zele u Kosovsku drazavu, oni zele da ostanu tamo gde jesu jer je to njihovo pravo. Ako taj deo Kosova u kome zive samo Srbi treba i njega otudjiti kao devedesetih godina proslog
veka onda ova vlada jos jednom pokazuje koliko su unistili i otudjili Srbiju. Tadic nije upotrebio silu prema svom narodu cak i kad je eskalacije na severu Kosova bilo ali sada "mali" i "veliki" upotrebice cak i silu da bi ispunili ono sto su Americi i EU obecali. Ako je datum pregovora za ulzak u EU tamo nekih tridesetih godina ovog veka vazniji od svoje zemlje i svog naroda onda je ovo bankrot radnja ove zemlje. Sever Kosova i nas narod jos uvek imaju tamo institucije i jos uvek tamo nema albanaca, znaci to je jos uvek teritorija srpske drzave a Kosovska drzava proglasena 2008 godine ima svoje okvire i cinjenica da dva premijera ovih dveju drzava Srbije i Kosova koji se obostrano tako i predstavljaju i u srpskim i svetskim medijima, je i bez potpisa naseg premijera nezavisna. Ovde se radi o tome da i sever Kosova pripadne toj novoj drzavi Kosovo. Amerika je svesna da ne sme upotrebiti silu protiv srba na severu Kosova i zato sve vise vrse pritisak na ovu "trojku" kojima su omogucili doci na vlasti u Srbiji da bas ta "trojka" primora srbe da odu silom u drzavu Kosovo. Oni ce to i uraditi jer nemaju skrupela i savesti kao i uvek. Pohlepa za MOC je jaca od njihove savesti jer je i nemaju. Istorija ce opet pokazati koliko nam fali demokratija u periodu od 2000-te do leta 2012. Ponovo sa Tadicem i njegovim kadrom ali bez Djilasa opet ce biti boljitka za nase gradjane.

Djovana

pre 10 godina

Verujem da srbi sa Kosova prilikom posete Vucicu, ulaze u dogovor puni poverenja i puni optimizma, jer su sigurni da je to covek koji misli najbolje za njih a mogu reci i najpametnije, za narod na KiM a i za narod u Srbiji....

Lalegator

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.
(Feniks, 31. maj 2013 17:21)

To se zove represija sinko,sta bi sa referendumom?

ljubica

pre 10 godina

Prost narod slusa ono sto im se servira. Mislim da bi vise trebali da se zainteresuju i poslusaju sta Vucic ima da im kaze, uostalom mogu i sami da imaju uvid u sporazum, pa neka realno sami procene.

Nepismeni

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.
(GIGANT, 31. maj 2013 10:12)

Sacuvaj ti to sto imas i budi vrlo zadovoljan!

Антропокосмос

pre 10 godina

Косметски Срби, чини ми се, полако схватају важност бриселског споразума, јер њиме, барем добијају нешто, док у супротном, немају никаквих гаранција.

Feniks

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.

Makaveli

pre 10 godina

Borba na svim frontovima.Voleo bih da se i ljudi na lokalu SNS-a ugledaju na svog predsednika,i da stave interes gradjana koji su ih izabrali iznad svojih.Samo tako ova borba moze imati rezultate.Podrska Vucicu!

Zoni

pre 10 godina

Od dogovora sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije dosta toga zavisi i mislim da nema mesta neozbiljnosti u ovakvom trenutku.Treba naci neko razumno resenje koje ce moci da se primeni jer vreme tece i nikako ne radi za nas...

Meda

pre 10 godina

Samo se dogovorom moze nesto i postici.Ako se sami ne dogovorimo oko primene sve nam je za dzabe jer svi gledaju kako mi primenjujemo a ne kako Albanci primenjuju sporazum.

jaa

pre 10 godina

odemo botovi! like za vučića, ajmo i cirkularni mail da iste reči koriste. vidi se da radikali jesu i ivek su bili diaciplinovani potpuno psvećeni vođi...

NiNA

pre 10 godina

Zista mi je zao tih ljudi dole, njima je najteze u ovom trenutku. Ali verujem u reci potpredsednika Vlade Vucica, koji garantuje sigurnost i normalan zivot Srbima na KiM. Svim silama se borio za interese Srbije u Briselu, i obezbedio je najbolji moguci sporazum, nadam se da ce mu verovati i ljudi koji su predstavnici svih Srba sa Kosova. Za Srbiju je u ovom trenutku najvaznije da dobije datum za pocetak pregovora o ulasku u EU, sto nam uliva nadu za bolju i sigurniju buducnost svih Srba.

Raša

pre 10 godina

Koliko halabuke da će uraditi ovo ili ono i na kraju ništa iz prostog razloga što nema drugog rešenja! Stvar uspeha je bio u Vučićevom strpljenju pred kojim su poklekli svi pokušaji da se spreči primena sporazuma.

Stav

pre 10 godina

(Dosta nam je lazi, 31. maj 2013 08:57)
---------
Ono što je sigurno, je da Vučić ni u kom slučaju ne bi uradio nešto što nam ne odgovara i čime bi ugrozio i izneverio narod, posebno kada mu rejting raste iz dana u dan. Ako su se stavovi na prošlom sastanku približili, vreme je i da se spoje u jedan zajednički.

JATAGANAC

pre 10 godina

Bolje da se ljudi sa Kosova lepo i direktno od Vucica upoznaju sa detaljima implementacije sporazuma nego da ih informisu neke tzv. ,,patriote,,.

KINEZ

pre 10 godina

Naši Srbi sa KIM ništa ne dobijaju protivljenjem i konfrotacijom sa Beogradom. Predstavnici sa severa Kosova treba da ostave sa strane malopartijske interese i da misle na svoje građane koje predstavljaju i uđu u dogovor sa obostranim interesom i da prevaziđu sve ono oko čega se ne slažu.

lazika

pre 10 godina

Vučić ne „gura probleme pod tepih“, nego ide u susret problemima, i rešava ih. Tako je i sa dogovorenim planom implementacije potpisanog sporazuma. Vučić otvoreno govori koje su stvari još ostale sporne, i tu će morati još da se razgovara, kako bi se i te nedoumice otklonile.

banne

pre 10 godina

Kao i uvek, uvek razmisljam pozitivno i verujem da ce Srbi sa severa KIM i g.Vucic imati konstruktivne razgovore i da ce postici dogovor. Treba saslusati narod, onaj obicni a ne one huskace koji ih kobojagi predstavljaju, a rade za sebe vise nego sto je u interesu gradjana.Nikad ne mogu svi biti zadovoljni, ali treba postovati volju vecine.

Suburban

pre 10 godina

Treba izvrsiti pritisak da se krene sa primenom sporazuma, pa ne moze se vise cekati inertnost onih koji to na Kosovu koce zbog svojih privatnih i poslovnih interesa.

miljan

pre 10 godina

Da ovaj sporazum nije potpisan,u skorije vreme bi i to malo Srba napustilo Kosovo.Nadam se da je narod toga svestan i da ce podrzati primenu sporazuma.

Yu Grupa

pre 10 godina

Ma samo da se krene sa implementacijom sporazuma da ne bi izazvali neželjene reakcije... Sada je već kasno da se neki predomišljaju, vreme je da se stvara mir u Srbiji i na Balkanu

natasa

pre 10 godina

Najvažnije je objasniti građanima sve ono što ih zanima, a vezano je za pitanje sporazuma. U pitanju je njihova budućnost, ali i budućnost svih ostalih građana Srbije. Ne sumnjam da će Vučić uspeti da na pravi način predoči sve prednosti, ali i mane ovog sporazuma.

nenad

pre 10 godina

Vučić se za razliku od nekih nikada nije bojao da izađe pred narod jer sve što radi radi za svoju državu i taj isti narod. Podrška Vučiću.

ljubica

pre 10 godina

Verujem da ce Srbi na Kosovu razumeti da je ovim sporazumom njihova bezbednost mnogo veca, i da ce dobiti prava koja nisu imali godinama unazad.I sam Vucic navodi da nije srecan sa sporazumom ,ali da bolje nije moglo,i sa tim se slazem

Viktorija

pre 10 godina

Verujem da mnogi smatraju da su Srbi za Kosova sebicni, nerazumni, nerealni i da traze previse, ali oni svakako treba da se sastaju sa predstavnicima vlasti koliko god da je to potrebno da bi razresili sve nesuglasice I nedoumice. Oni zive tamo medju neprijateljski raspolozenim Albancima i imaju prava da se osecaju nezasticenima i da strepe od svake promene situacije. Desavale su se ruzne stvari pa nije ni cudo sto se svi plase da se to ne ponovi. Na vlastima je da ucine sve da neprijateljstvo izmedju dva naroda prestane, da se situacija stabilizuje i da obezbede da Srbi budu zasticeni u svakom pogledu. Ja verujem da ce do toga doci i verujem da je ovo nepovratan proces u ( uslovno receno ) dobrom pravcu. Zelim da Srbi sa Kosova konacno pocnu da zive normalno i zelim da svi mi pocnemo da zivimo normalno.

ljubica

pre 10 godina

Odbojnost prema sporazumu i ne polazi od samih Srba na Kosovu,vec od pojedinih politickih manipulatora,koji zele iz ove situacije da izvuku licni profit.Pored Vucica im to nece poci za rukom

Natalija54

pre 10 godina

Neka se više dogovore oko tog sporazuma i da se ova saga završi...
(Lela, 31. maj 2013 12:58)
Nema tu zavrsetka, to je samo jedna od etapa u tom sporazumu. Veoma je vazno pocetak sprovodjenja, tacku po tacku u navedenom. Nadam se da ce svi imati razumevanja, a najvise Srbi sa KIM, koji moraju da shvate da unazad ne moze vise. A to je bolje za celokupnu Srbiju.

Orson

pre 10 godina

Privedite tu priču kraju već jedno i skocentrišite se malo na Srbe u Srbiji... Svaka čast Vučiću, ali će morati da radi još par godina da bi se počistio haos koji je vladao preslednjih decenija

Andjela

pre 10 godina

Razgovori moraju biti konstruktivni dosta je bilo praznih prica i vracanja u proslos koje kriv,ko nije itd. Sporazum je tu sad je bitna primena.

bananica

pre 10 godina

Ova vlada ima dobre rezultate. To je cinjenica. Veliki su problemi sa kojima se Srbija suocava, ali bar sada imamo drzavni vrh koji je postigao dobar Sporazum sa Pristinom, I verujem da cemo nastupiti jedinstveno u implementaciji istog.

borisa

pre 10 godina

Mora se naci zajednicko resenje, razumem narod na Kosovu koji je skeptican ali neka razmisle sta su do sada imali sem straha da ce ih Albanci napasti i silom pokusati da uzmu sever.

Grk

pre 10 godina

Ne secam se ovakvog sastanka u prethodnih 12 godina?! Zato sto za to isti nije bilo razloga. Nismo uspevali da postignemo nikakav dogovor. Kosovski Srbi zato nisu imali zbog cega da negoduju. Verujem da necemo ovako moci doveka I da ce svima uskoro biti jasno da moramo u korak sa svetom. Argumenti su na Vucicevoj strani I znam da ce uspeti da im objasni koliko je ovakav sporazum ustvari dobar za sve nas.

Beqa

pre 10 godina

Kosovskim Srbima, posebno onima na severu, naravno ne odgovara nikako da dodje do nekog normalnog zivota. Ako se do toga dodje, onda oni izgube mnogo, pocev od dobiti po 2,5 plate a nista ne raditi, ne placa se porez,
struja, komunalije, televizija, lekovi, ..itd..sve za djabe! Isto tako, ako se do normalizacije dodje, onda ne dobijaju se ni te dnevnice (50 evra za 8 sati) za stati (sesti)na barikadama. Poznato je da Srbija
izdvaja godisnje oko 600 miliona evra za kriminalne-paralelne strukture na Kosovo. Sve to traje vise od 12 godina a finansira se od gladnog naroda Srbije! Znaci, njima nije stalo do srpstva nego hocu i dalje da uzivaju te privilegije koje sada imaju. Biti Srbin na Kosovo postalo najbolja placena profesija!

Vanja

pre 10 godina

Primena sporazuma i nema tu šta da se raspravlja...Ako im se ne sviđa, onda neka se sami snalaze. Pažnja Vučića mora da bude na rešavanju problema u Srbiji

Masa Mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

masa mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

Gutaperka

pre 10 godina

Na kraju se sve svelo na Vucica. Pitam se sta radi premijer? Pitam se gde su svi ti silni strucnjaci I politicki lideri kojima su o Kosovu uvek puna usta, a kad nesto konkretno treba da se preduzme ili ih nema nigde ili vicu nekome da je izdajnik. Znam da ce Vucic uspeti da objasni liderima opstina sa severa Kosova da je ovo najbolje moguce resenje.

Nina

pre 10 godina

Pruža se još jedna prilika da dođe do kompromisa.Neophodno je i da Srbi sa Kosova pokažu dobru volju sa svoje strane i da prestanu sa oštrim protivljenje sporazumu..

Stanislava

pre 10 godina

Implementacija je krenula sa prakticnom primenom a saradnja je neophodna radi sprovodjenja istog. A Vucicu svaka cast na strpljenju.

Mangulica

pre 10 godina

Jednom prilikom je prvi potpredsednik Vlade, Aleksandar Vucic, izjavio u vezi kosovskog problema, da vlasti u Republici moraju uciniti sve sto je u njihovoj moci da Srbija dobije najvise sto moze, a izgubi najmanje , koliko mora. I to je realan stav I jedini stav koji smo culi u poslednjih deset godina. Vucic se vodio tom logikom I uspeo da obezbedi najvise I najbolje moguce za kosovske Srbe. I to treba postovati, jer sumnjam da bi neko drugi uspeo da postigne ovoliko.

foka

pre 10 godina

I umesto da smo vec uveliko otpoceli sa implementacijom sporazuma, i priblizavanju datumu za EU, ovi opet mlate praznu slamu i koce ceo proces. Ne znam sta vise hoce od Vucica, mozda da im ostavi dve plate

SLAVICA

pre 10 godina

Do prošlih razgovora nije dolazilo do bitnijih pomaka u zbližavanju stavova.Srbi sa Kosova su imali sasvim dovoljno vremena za razljašnjenje svih nedoumica i spornih pitanja, tako da bi sada konačno moglo doći do kompromisa.

djomla

pre 10 godina

Kad ce vec vise shvatiti da je sporazum potpisan i da nije vise vreme vladavine DS, kas se sve potpisivalo, a nista nije izvrsavalo? Vreme je da pocne proces implementacije sporazuma. The end

Rade

pre 10 godina

Ako Srbi sa Kosova neće sami da ispuštuju dogovor koji je pravljen u njihovu korist, onda ih treba ostaviti na miru i reći im da se sami snalaze...

DraganaGaga

pre 10 godina

Ne znam sta treba da se desi da se ne postigne dogovor sa kosovskim Srbima. Vazno je da zemlja krene napred I da konacno dobijemo datum za otpocinjanje pregovora za clanstvo. To je vec svima toliko ocigledno. Ne iznenadjuju me neke negativne reakcije, jer znam da je takva husacko-radikalska politika proslost u Srbiji da nekolicina takvih nije ogledalo prave Srbije.

bata Rus

pre 10 godina

Mislio da smo toliko kredita potrosili da nas sad samo Vuciceva borba protiv korupcije moze vratiti na pravi kolosek kad je ulazak u EU u pitanju. Nazalost, prethodna je vlast Srbiju dovela u situaciju da je zapadne sile ucenjuju Kosovom. Ova Vlada takve stvari nije dozvolila I uspela je da obezbedi nesto sto se do pre godinu dana smatralo nemogucim. Nadam se da ce I predstavnici Srba sa Kosova to uvideti I da ce prihvatiti Briselski sporazum.

Emina

pre 10 godina

Srbi sa Kosova moraju doneti odluku koja je u interesu cele Srbije.Usko sagledavanje samo vlastitih interesa moglo bi biti pogubno za sve nas koji živimo u Srbiji, i koji išćekujemo da konačno dođu neka bolja vremena..

knedla1000

pre 10 godina

KiM svakako je nasa bolna tema, ali I problem koji ce se samo produbljivati ukoliko se ne nadje resenje adekvatno za obe strane. Ova Vlada je preuzela mandat u najgore vreme I sve probleme prethodne koalicije. Ipak, mnogim stvarima pristupa daleko ozbiljnije, tako da verujem da ce po pitanju Sporazuma Vucic uspeti da se dogovori sa kosovskim Srbima.

CezarMilan

pre 10 godina

Izgleda da jos uvek postoje oni koji zive ne shvatajuci da su dve decenije prosle pored njih I da su se prilike u svetu promenile. Hoce li drzava Srbija vecito biti izvan svih desavanja I na margini svetske politike I ekonomije? Ajde da malo saradjujemo sa svetom, umesto da budemo sami protiv svih. Zaista verujem da je Vuciceva poseta KIM razjasnila brojne nedoumice da cemo konacno poceti sa izradom plana za implementaciju sporazuma. To ocekujem od ovog sastanka.

Sima

pre 10 godina

Gde mogu da se prijavim da i ja pisem komentare podrske za Vucica, ako se placa fino zasto da ne? Pitam se samo da li se placa po komentaru ili po glasanju ili fiksno?

Goran

pre 10 godina

neiskrena i amaterska poilitika ( politikantstvo) Vucica i Dacica... izjave u stilu " sporazum ce biti sproveden bezuslovno " i ostale trte - mrte su samo za novine i javnost.. bez pristanka Srba sa Kosmeta nikada ovaj sporazum nece moci biti sproveden i Vucic to vrlo dobro zna i stoga ponovo poziva Srbe sa Kosmeta na razgovor i dogovor... napravljena je ogromna greska... pravili su racun bez krcmara jer su prvo trebali da se konsultuju sa Srbia sa Kosmeta pre nego sto su ovakav sporazum potpisali a ne da to urade iza ledja srpskog naroda i da ih dovedu pred svrsen cin..
pokusaju li na silu da ovaj sporazum nametnu srpskom narodu na Kosmetu, eto vam egzodusa hiljada ljudi u centralnu Srbiju a onda svasta moze da se dogodi.
nerazumna i amaterska politika,kao sto rekoh...

panonski

pre 10 godina

A sledeca vest ce biti da su Srbi sa Kosova prihvatili implementaciju briselskog sporazuma, jer su dobili garancije koje su zeleli kao i sve ostale pogodnosti, koje su ispregovarane u Briselu.

GIGANT

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.

sandra

pre 10 godina

Poenta cele price je da moramo da idemo u korak s`vremenom, a ne protiv celog sveta. Nema tu velike filozofije. Vucic je praktican I govori istinu u lice. To treba postovati. Sigurna sam da ce doci do dogovora oko implementacije sporazuma.

Lepo vreme

pre 10 godina

Samo zajednickim i jedinstvenim delovanjem mozemo uspeti, Vucic to zna, zato i ide da se sastaje sa narodom sa Kosova, kako bi jos jednom pojasnio sve nejasnoce i kako bi zajedno nasli najbolje nacine za dalje realizacije. Verujem da ce i oni Srbi sa Kosova, koji to do sada nisu shvatili, uvideti da je ovo trenutno najvise moguce sto je moglo da se dobije i da ih Srbija nije napustila ni izdala!

jupiter

pre 10 godina

Ovaj sporazum verovatno i nije najbolje resenje, i svi smo svesni da ovo sigurno nije najbolje resenje za Srbiju i narod na Kosovu i njih razumeme u potpunosti, ali moramo se zapitati sta je alternativa, da albanske snage na silu sprovedu svoju vlast na severu, da na celu institucija budu albanci? Mislim da se srbi sa severa Kosova moraju dozvati pameti!

potkivač

pre 10 godina

Vala dosta mi je i kosovara i Vucica.
Jos moramo da ih finansiramo!
Vise neznam kako glupim politicarima nacrtati da je Kosovo izgubljeno 1999 godine kapitulacijom, a da ostatak Srbije treba da zivi kao sav normalan svet, a ne da polako nestaje kao narod, a mladi i pametni napustaju Srbiju! Dokle ce oni da vode glavnu rec u Srbiji i da ih politicari mole, misleci da Kosovo mogu vratiti bez albanaca?
Cist idiotizam i budalastine!

EVROPA

pre 10 godina

Parlamentarno jedinstvo je ono sto ocekuje citav narod, ali i EU ! Nema mesta odbrani licnih stavova i sticanja jeftinih politickih poena, a ni vremena jer su godine prosle u nedovoljnom zalaganju ili necinjenju dok su se institucije urusavale,privreda gasila a sa njom i standard gradjana!

Đole AZ

pre 10 godina

Samo jaka i stabilna Srbija može da zaštiti Srbe na Kosmetu. Ako budemo imali štrajkove radnika i masovne demonstracije mladih, nezaposlenih i nezadovoljnih, neće od Kosmeta ostati ništa...

Dule

pre 10 godina

Ako ih neko može ubediti to je Vučić.Trebalo bi da Srbima sa KiM bude jasno da je dobijeno najviše što može da se dobije u ovom trenutku,i da je to za njihovo dobro ali i za dobro svih Srba u Srbiji.

britka

pre 10 godina

Ulazak u EU nam donosi vise investicija, vise posla za gradjane Srbije I malo sigurniju buducnost. Niko ne kaze da ce nam cvetati cvece, ali ce svakako biti bolje I lakse. Nismo uslovljeni implementacijom evropskih vrednosti I gubitkom nacionalnog identiteta. Svrha svega je sigurnija atmosfera, stabilnija finansijska situacija I EU fondovi. Nije Vucic izmislio toplu vodu, to su cinjenice.

Jasmina

pre 10 godina

Tokom prošlih razgovoro došlo je do značajnog približavanja stavova, sada je vreme da se dve strane potpuno usaglase po pitanju briselskog sporazuma!

BITKA

pre 10 godina

Srbija je bila i 500 godina pod turcima pa je na kraju izvojevala pobedu, tačno je da se Srbija nalazi u nezavidnoj poziciji ali se moramo okrenuti budućnosti i budućnosti naše dece.

LORA

pre 10 godina

Srbi sa Kosova se nisu slozili sa ovakvim sporazumom ali moraju biti svesni samo jedne činjenice, ukoliko Srbija bude tavorila van Evropske unije to ce se pre svega odraziti i na njihov egzistenciju i kolicinu pomoci koju ce srbija moci da im pruzi, pa mislim da treba da se dozovu pameti i prihvate sporazum i njegovu primenu.

RASPUCIN

pre 10 godina

Svi moraju biti svesni situacije i okolnosti u kojima se Srbija nalazi, najlakše je sad reci da nismo trebali dati nista i okrenuti glavu problemima, ostaviti srpski narod na cedilu i na Kosovu ali u Srbiji, ali gde je onda budućnost Srbije.

Kristijan

pre 10 godina

Nemam poverenje u ove predstavnike sa Kosova izgleda oni vode politiku ne za bolji zivot naroda na Kosovu vec namerno prave razdor verovatno po direktivi nekog iz Beograda.

željka

pre 10 godina

Moguće je da predstavnici Srba sa severa Kosova prikazuju lažnu sliku da su svi Srbi sa Kosova protiv ovog sporazuma. Mislim da narod na Kosovu razume, da se više od ovog sporazuma nije moglo izvući, ali da taj sporazum odbacuju oni koji profitiraju na trenutnom stanju na severu Kosova, i kojima odgovara status kvo.

бидермајер

pre 10 godina

Противе се? Нек иду код Тачија ,биће им боље а и нама кад нам се скину са грбаче са својим шпекулантима !

Roda dobar znak

pre 10 godina

Hvala bogu da su i Srbi sa Severa KIM-a da su shvatili da je za njih u ovom trenutku implementacija potpisanog sporazuma najbolja. Dobro je sto su uspeli da priblize svoje stavove stavovima vlade. Samo zajednickim snagama docice se do zeljenog rezultata.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

S'obzirom da je Vučić javno izjavio da "Niko ne sme da pljačka Srbiju" nebi me iznenadilo ako se kosovski Srbi (ugledni biznismeni) kada to budu culi, dobrovoljno ODREKNU Srbije i srpskog drzavljanstva !
Sta ce im takva Srbija ?

Гога

pre 10 godina

Време нам полаку "цури", што више будемо причали а мање радили датум ће бити све даље. Мислим да је овај разговар битан како би кренуло најзад да се примењује бар део договора из Брисела. Надам се да ће Срби са Косова постати свесни шта су све добили.

David

pre 10 godina

Nadam se da su se predstavnici Srba sa Kosova dozvali pameti, i da ce poslusati coveka koji je za tako kratko vreme izveo Srbiju na pravi put, i koji zeli Kosovu i Srbima tamo bolju buducnost!

MarkoDj

pre 10 godina

Jao dokle ce nas saka jada ljudi sputavati da ova zemlja krene boljim putem. Ljudima je vise preko glave Kosova i takozvanih patriota,takvi kao oni su najmanje patriote. Trebali bi lepo na referendum da li smo za primenu sporazuma i zavrsena stvar. Samo se nerviram kad citam vesti.

Ilija

pre 10 godina

I dalje stojim da je to sacica ljudi koja prilikom implementiranja Sporazuma gubi beneficije, duple plate i mogucnost malverzacija, zbog toga je i protiv Sporazuma. To nisu pravi predstavnici Srba, koji zele mirniji i sigurniji zivot na Kosovu, za koji se zalaze i sam Vucic!

Maja Danilovic

pre 10 godina

Verujem u pozitivan ishod razgovora jer je Aleksandar Vucic odgovoran politicar kome je sudbina zemlje i njenih gradjana,naravno i Srba na Kosovu i mEtohiji na prvom mestu.On drzi rec i ono sto obeca ispunice uprkos teskocama i preprekama.

pipi

pre 10 godina

Kad bi kosovo bilo jedini problem u ovoj drzavi, mozda bi ga lakse resili...ali ne, imamo toliko problema da ih je zaista tesko i preko noci resiti

Ameba

pre 10 godina

Veoma je dobro što će Vučić razgovarati sa našim ljudima, jer ćemo jedino kroz razgovore i zajedničkim naporima uspeti da unapredimo trenutnu situaciju i omogućimo što bolji život na severu u budućnosti.

Dosta nam je lazi

pre 10 godina

Vucicu,pokazu javno narodu sta podrazumeva ta implementacija! Zasto krijete sporazum? Prestani da prodajes maglu,provaljen si..

ComelVidra

pre 10 godina

Koliko je Vučić izvukao za Srbe sa Kosova govori i podatak da su albanci upravo odustali od implementacije sporazuma i to u svih pet radnih grupa.

бидермајер

pre 10 godina

Противе се? Нек иду код Тачија ,биће им боље а и нама кад нам се скину са грбаче са својим шпекулантима !

Makaveli

pre 10 godina

Borba na svim frontovima.Voleo bih da se i ljudi na lokalu SNS-a ugledaju na svog predsednika,i da stave interes gradjana koji su ih izabrali iznad svojih.Samo tako ova borba moze imati rezultate.Podrska Vucicu!

NiNA

pre 10 godina

Zista mi je zao tih ljudi dole, njima je najteze u ovom trenutku. Ali verujem u reci potpredsednika Vlade Vucica, koji garantuje sigurnost i normalan zivot Srbima na KiM. Svim silama se borio za interese Srbije u Briselu, i obezbedio je najbolji moguci sporazum, nadam se da ce mu verovati i ljudi koji su predstavnici svih Srba sa Kosova. Za Srbiju je u ovom trenutku najvaznije da dobije datum za pocetak pregovora o ulasku u EU, sto nam uliva nadu za bolju i sigurniju buducnost svih Srba.

Stav

pre 10 godina

(Dosta nam je lazi, 31. maj 2013 08:57)
---------
Ono što je sigurno, je da Vučić ni u kom slučaju ne bi uradio nešto što nam ne odgovara i čime bi ugrozio i izneverio narod, posebno kada mu rejting raste iz dana u dan. Ako su se stavovi na prošlom sastanku približili, vreme je i da se spoje u jedan zajednički.

Meda

pre 10 godina

Samo se dogovorom moze nesto i postici.Ako se sami ne dogovorimo oko primene sve nam je za dzabe jer svi gledaju kako mi primenjujemo a ne kako Albanci primenjuju sporazum.

Zoni

pre 10 godina

Od dogovora sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije dosta toga zavisi i mislim da nema mesta neozbiljnosti u ovakvom trenutku.Treba naci neko razumno resenje koje ce moci da se primeni jer vreme tece i nikako ne radi za nas...

Masa Mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

Feniks

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.

željka

pre 10 godina

Moguće je da predstavnici Srba sa severa Kosova prikazuju lažnu sliku da su svi Srbi sa Kosova protiv ovog sporazuma. Mislim da narod na Kosovu razume, da se više od ovog sporazuma nije moglo izvući, ali da taj sporazum odbacuju oni koji profitiraju na trenutnom stanju na severu Kosova, i kojima odgovara status kvo.

Raša

pre 10 godina

Koliko halabuke da će uraditi ovo ili ono i na kraju ništa iz prostog razloga što nema drugog rešenja! Stvar uspeha je bio u Vučićevom strpljenju pred kojim su poklekli svi pokušaji da se spreči primena sporazuma.

MarkoDj

pre 10 godina

Jao dokle ce nas saka jada ljudi sputavati da ova zemlja krene boljim putem. Ljudima je vise preko glave Kosova i takozvanih patriota,takvi kao oni su najmanje patriote. Trebali bi lepo na referendum da li smo za primenu sporazuma i zavrsena stvar. Samo se nerviram kad citam vesti.

foka

pre 10 godina

I umesto da smo vec uveliko otpoceli sa implementacijom sporazuma, i priblizavanju datumu za EU, ovi opet mlate praznu slamu i koce ceo proces. Ne znam sta vise hoce od Vucica, mozda da im ostavi dve plate

djomla

pre 10 godina

Kad ce vec vise shvatiti da je sporazum potpisan i da nije vise vreme vladavine DS, kas se sve potpisivalo, a nista nije izvrsavalo? Vreme je da pocne proces implementacije sporazuma. The end

Nina

pre 10 godina

Pruža se još jedna prilika da dođe do kompromisa.Neophodno je i da Srbi sa Kosova pokažu dobru volju sa svoje strane i da prestanu sa oštrim protivljenje sporazumu..

banne

pre 10 godina

Kao i uvek, uvek razmisljam pozitivno i verujem da ce Srbi sa severa KIM i g.Vucic imati konstruktivne razgovore i da ce postici dogovor. Treba saslusati narod, onaj obicni a ne one huskace koji ih kobojagi predstavljaju, a rade za sebe vise nego sto je u interesu gradjana.Nikad ne mogu svi biti zadovoljni, ali treba postovati volju vecine.

Mangulica

pre 10 godina

Jednom prilikom je prvi potpredsednik Vlade, Aleksandar Vucic, izjavio u vezi kosovskog problema, da vlasti u Republici moraju uciniti sve sto je u njihovoj moci da Srbija dobije najvise sto moze, a izgubi najmanje , koliko mora. I to je realan stav I jedini stav koji smo culi u poslednjih deset godina. Vucic se vodio tom logikom I uspeo da obezbedi najvise I najbolje moguce za kosovske Srbe. I to treba postovati, jer sumnjam da bi neko drugi uspeo da postigne ovoliko.

DraganaGaga

pre 10 godina

Ne znam sta treba da se desi da se ne postigne dogovor sa kosovskim Srbima. Vazno je da zemlja krene napred I da konacno dobijemo datum za otpocinjanje pregovora za clanstvo. To je vec svima toliko ocigledno. Ne iznenadjuju me neke negativne reakcije, jer znam da je takva husacko-radikalska politika proslost u Srbiji da nekolicina takvih nije ogledalo prave Srbije.

Rade

pre 10 godina

Ako Srbi sa Kosova neće sami da ispuštuju dogovor koji je pravljen u njihovu korist, onda ih treba ostaviti na miru i reći im da se sami snalaze...

knedla1000

pre 10 godina

KiM svakako je nasa bolna tema, ali I problem koji ce se samo produbljivati ukoliko se ne nadje resenje adekvatno za obe strane. Ova Vlada je preuzela mandat u najgore vreme I sve probleme prethodne koalicije. Ipak, mnogim stvarima pristupa daleko ozbiljnije, tako da verujem da ce po pitanju Sporazuma Vucic uspeti da se dogovori sa kosovskim Srbima.

Гога

pre 10 godina

Време нам полаку "цури", што више будемо причали а мање радили датум ће бити све даље. Мислим да је овај разговар битан како би кренуло најзад да се примењује бар део договора из Брисела. Надам се да ће Срби са Косова постати свесни шта су све добили.

Gutaperka

pre 10 godina

Na kraju se sve svelo na Vucica. Pitam se sta radi premijer? Pitam se gde su svi ti silni strucnjaci I politicki lideri kojima su o Kosovu uvek puna usta, a kad nesto konkretno treba da se preduzme ili ih nema nigde ili vicu nekome da je izdajnik. Znam da ce Vucic uspeti da objasni liderima opstina sa severa Kosova da je ovo najbolje moguce resenje.

bata Rus

pre 10 godina

Mislio da smo toliko kredita potrosili da nas sad samo Vuciceva borba protiv korupcije moze vratiti na pravi kolosek kad je ulazak u EU u pitanju. Nazalost, prethodna je vlast Srbiju dovela u situaciju da je zapadne sile ucenjuju Kosovom. Ova Vlada takve stvari nije dozvolila I uspela je da obezbedi nesto sto se do pre godinu dana smatralo nemogucim. Nadam se da ce I predstavnici Srba sa Kosova to uvideti I da ce prihvatiti Briselski sporazum.

Ilija

pre 10 godina

I dalje stojim da je to sacica ljudi koja prilikom implementiranja Sporazuma gubi beneficije, duple plate i mogucnost malverzacija, zbog toga je i protiv Sporazuma. To nisu pravi predstavnici Srba, koji zele mirniji i sigurniji zivot na Kosovu, za koji se zalaze i sam Vucic!

Natalija54

pre 10 godina

Neka se više dogovore oko tog sporazuma i da se ova saga završi...
(Lela, 31. maj 2013 12:58)
Nema tu zavrsetka, to je samo jedna od etapa u tom sporazumu. Veoma je vazno pocetak sprovodjenja, tacku po tacku u navedenom. Nadam se da ce svi imati razumevanja, a najvise Srbi sa KIM, koji moraju da shvate da unazad ne moze vise. A to je bolje za celokupnu Srbiju.

Stanislava

pre 10 godina

Implementacija je krenula sa prakticnom primenom a saradnja je neophodna radi sprovodjenja istog. A Vucicu svaka cast na strpljenju.

Suburban

pre 10 godina

Treba izvrsiti pritisak da se krene sa primenom sporazuma, pa ne moze se vise cekati inertnost onih koji to na Kosovu koce zbog svojih privatnih i poslovnih interesa.

SLAVICA

pre 10 godina

Do prošlih razgovora nije dolazilo do bitnijih pomaka u zbližavanju stavova.Srbi sa Kosova su imali sasvim dovoljno vremena za razljašnjenje svih nedoumica i spornih pitanja, tako da bi sada konačno moglo doći do kompromisa.

masa mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

panonski

pre 10 godina

A sledeca vest ce biti da su Srbi sa Kosova prihvatili implementaciju briselskog sporazuma, jer su dobili garancije koje su zeleli kao i sve ostale pogodnosti, koje su ispregovarane u Briselu.

Orson

pre 10 godina

Privedite tu priču kraju već jedno i skocentrišite se malo na Srbe u Srbiji... Svaka čast Vučiću, ali će morati da radi još par godina da bi se počistio haos koji je vladao preslednjih decenija

Yu Grupa

pre 10 godina

Ma samo da se krene sa implementacijom sporazuma da ne bi izazvali neželjene reakcije... Sada je već kasno da se neki predomišljaju, vreme je da se stvara mir u Srbiji i na Balkanu

ljubica

pre 10 godina

Verujem da ce Srbi na Kosovu razumeti da je ovim sporazumom njihova bezbednost mnogo veca, i da ce dobiti prava koja nisu imali godinama unazad.I sam Vucic navodi da nije srecan sa sporazumom ,ali da bolje nije moglo,i sa tim se slazem

britka

pre 10 godina

Ulazak u EU nam donosi vise investicija, vise posla za gradjane Srbije I malo sigurniju buducnost. Niko ne kaze da ce nam cvetati cvece, ali ce svakako biti bolje I lakse. Nismo uslovljeni implementacijom evropskih vrednosti I gubitkom nacionalnog identiteta. Svrha svega je sigurnija atmosfera, stabilnija finansijska situacija I EU fondovi. Nije Vucic izmislio toplu vodu, to su cinjenice.

nenad

pre 10 godina

Vučić se za razliku od nekih nikada nije bojao da izađe pred narod jer sve što radi radi za svoju državu i taj isti narod. Podrška Vučiću.

Roda dobar znak

pre 10 godina

Hvala bogu da su i Srbi sa Severa KIM-a da su shvatili da je za njih u ovom trenutku implementacija potpisanog sporazuma najbolja. Dobro je sto su uspeli da priblize svoje stavove stavovima vlade. Samo zajednickim snagama docice se do zeljenog rezultata.

jupiter

pre 10 godina

Ovaj sporazum verovatno i nije najbolje resenje, i svi smo svesni da ovo sigurno nije najbolje resenje za Srbiju i narod na Kosovu i njih razumeme u potpunosti, ali moramo se zapitati sta je alternativa, da albanske snage na silu sprovedu svoju vlast na severu, da na celu institucija budu albanci? Mislim da se srbi sa severa Kosova moraju dozvati pameti!

Grk

pre 10 godina

Ne secam se ovakvog sastanka u prethodnih 12 godina?! Zato sto za to isti nije bilo razloga. Nismo uspevali da postignemo nikakav dogovor. Kosovski Srbi zato nisu imali zbog cega da negoduju. Verujem da necemo ovako moci doveka I da ce svima uskoro biti jasno da moramo u korak sa svetom. Argumenti su na Vucicevoj strani I znam da ce uspeti da im objasni koliko je ovakav sporazum ustvari dobar za sve nas.

Andjela

pre 10 godina

Razgovori moraju biti konstruktivni dosta je bilo praznih prica i vracanja u proslos koje kriv,ko nije itd. Sporazum je tu sad je bitna primena.

miljan

pre 10 godina

Da ovaj sporazum nije potpisan,u skorije vreme bi i to malo Srba napustilo Kosovo.Nadam se da je narod toga svestan i da ce podrzati primenu sporazuma.

Vanja

pre 10 godina

Primena sporazuma i nema tu šta da se raspravlja...Ako im se ne sviđa, onda neka se sami snalaze. Pažnja Vučića mora da bude na rešavanju problema u Srbiji

pipi

pre 10 godina

Kad bi kosovo bilo jedini problem u ovoj drzavi, mozda bi ga lakse resili...ali ne, imamo toliko problema da ih je zaista tesko i preko noci resiti

Lepo vreme

pre 10 godina

Samo zajednickim i jedinstvenim delovanjem mozemo uspeti, Vucic to zna, zato i ide da se sastaje sa narodom sa Kosova, kako bi jos jednom pojasnio sve nejasnoce i kako bi zajedno nasli najbolje nacine za dalje realizacije. Verujem da ce i oni Srbi sa Kosova, koji to do sada nisu shvatili, uvideti da je ovo trenutno najvise moguce sto je moglo da se dobije i da ih Srbija nije napustila ni izdala!

BITKA

pre 10 godina

Srbija je bila i 500 godina pod turcima pa je na kraju izvojevala pobedu, tačno je da se Srbija nalazi u nezavidnoj poziciji ali se moramo okrenuti budućnosti i budućnosti naše dece.

Đole AZ

pre 10 godina

Samo jaka i stabilna Srbija može da zaštiti Srbe na Kosmetu. Ako budemo imali štrajkove radnika i masovne demonstracije mladih, nezaposlenih i nezadovoljnih, neće od Kosmeta ostati ništa...

CezarMilan

pre 10 godina

Izgleda da jos uvek postoje oni koji zive ne shvatajuci da su dve decenije prosle pored njih I da su se prilike u svetu promenile. Hoce li drzava Srbija vecito biti izvan svih desavanja I na margini svetske politike I ekonomije? Ajde da malo saradjujemo sa svetom, umesto da budemo sami protiv svih. Zaista verujem da je Vuciceva poseta KIM razjasnila brojne nedoumice da cemo konacno poceti sa izradom plana za implementaciju sporazuma. To ocekujem od ovog sastanka.

Jasmina

pre 10 godina

Tokom prošlih razgovoro došlo je do značajnog približavanja stavova, sada je vreme da se dve strane potpuno usaglase po pitanju briselskog sporazuma!

ljubica

pre 10 godina

Odbojnost prema sporazumu i ne polazi od samih Srba na Kosovu,vec od pojedinih politickih manipulatora,koji zele iz ove situacije da izvuku licni profit.Pored Vucica im to nece poci za rukom

sandra

pre 10 godina

Poenta cele price je da moramo da idemo u korak s`vremenom, a ne protiv celog sveta. Nema tu velike filozofije. Vucic je praktican I govori istinu u lice. To treba postovati. Sigurna sam da ce doci do dogovora oko implementacije sporazuma.

bananica

pre 10 godina

Ova vlada ima dobre rezultate. To je cinjenica. Veliki su problemi sa kojima se Srbija suocava, ali bar sada imamo drzavni vrh koji je postigao dobar Sporazum sa Pristinom, I verujem da cemo nastupiti jedinstveno u implementaciji istog.

EVROPA

pre 10 godina

Parlamentarno jedinstvo je ono sto ocekuje citav narod, ali i EU ! Nema mesta odbrani licnih stavova i sticanja jeftinih politickih poena, a ni vremena jer su godine prosle u nedovoljnom zalaganju ili necinjenju dok su se institucije urusavale,privreda gasila a sa njom i standard gradjana!

Kristijan

pre 10 godina

Nemam poverenje u ove predstavnike sa Kosova izgleda oni vode politiku ne za bolji zivot naroda na Kosovu vec namerno prave razdor verovatno po direktivi nekog iz Beograda.

GIGANT

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.

Emina

pre 10 godina

Srbi sa Kosova moraju doneti odluku koja je u interesu cele Srbije.Usko sagledavanje samo vlastitih interesa moglo bi biti pogubno za sve nas koji živimo u Srbiji, i koji išćekujemo da konačno dođu neka bolja vremena..

natasa

pre 10 godina

Najvažnije je objasniti građanima sve ono što ih zanima, a vezano je za pitanje sporazuma. U pitanju je njihova budućnost, ali i budućnost svih ostalih građana Srbije. Ne sumnjam da će Vučić uspeti da na pravi način predoči sve prednosti, ali i mane ovog sporazuma.

Maja Danilovic

pre 10 godina

Verujem u pozitivan ishod razgovora jer je Aleksandar Vucic odgovoran politicar kome je sudbina zemlje i njenih gradjana,naravno i Srba na Kosovu i mEtohiji na prvom mestu.On drzi rec i ono sto obeca ispunice uprkos teskocama i preprekama.

LORA

pre 10 godina

Srbi sa Kosova se nisu slozili sa ovakvim sporazumom ali moraju biti svesni samo jedne činjenice, ukoliko Srbija bude tavorila van Evropske unije to ce se pre svega odraziti i na njihov egzistenciju i kolicinu pomoci koju ce srbija moci da im pruzi, pa mislim da treba da se dozovu pameti i prihvate sporazum i njegovu primenu.

Dule

pre 10 godina

Ako ih neko može ubediti to je Vučić.Trebalo bi da Srbima sa KiM bude jasno da je dobijeno najviše što može da se dobije u ovom trenutku,i da je to za njihovo dobro ali i za dobro svih Srba u Srbiji.

borisa

pre 10 godina

Mora se naci zajednicko resenje, razumem narod na Kosovu koji je skeptican ali neka razmisle sta su do sada imali sem straha da ce ih Albanci napasti i silom pokusati da uzmu sever.

David

pre 10 godina

Nadam se da su se predstavnici Srba sa Kosova dozvali pameti, i da ce poslusati coveka koji je za tako kratko vreme izveo Srbiju na pravi put, i koji zeli Kosovu i Srbima tamo bolju buducnost!

RASPUCIN

pre 10 godina

Svi moraju biti svesni situacije i okolnosti u kojima se Srbija nalazi, najlakše je sad reci da nismo trebali dati nista i okrenuti glavu problemima, ostaviti srpski narod na cedilu i na Kosovu ali u Srbiji, ali gde je onda budućnost Srbije.

Beqa

pre 10 godina

Kosovskim Srbima, posebno onima na severu, naravno ne odgovara nikako da dodje do nekog normalnog zivota. Ako se do toga dodje, onda oni izgube mnogo, pocev od dobiti po 2,5 plate a nista ne raditi, ne placa se porez,
struja, komunalije, televizija, lekovi, ..itd..sve za djabe! Isto tako, ako se do normalizacije dodje, onda ne dobijaju se ni te dnevnice (50 evra za 8 sati) za stati (sesti)na barikadama. Poznato je da Srbija
izdvaja godisnje oko 600 miliona evra za kriminalne-paralelne strukture na Kosovo. Sve to traje vise od 12 godina a finansira se od gladnog naroda Srbije! Znaci, njima nije stalo do srpstva nego hocu i dalje da uzivaju te privilegije koje sada imaju. Biti Srbin na Kosovo postalo najbolja placena profesija!

Viktorija

pre 10 godina

Verujem da mnogi smatraju da su Srbi za Kosova sebicni, nerazumni, nerealni i da traze previse, ali oni svakako treba da se sastaju sa predstavnicima vlasti koliko god da je to potrebno da bi razresili sve nesuglasice I nedoumice. Oni zive tamo medju neprijateljski raspolozenim Albancima i imaju prava da se osecaju nezasticenima i da strepe od svake promene situacije. Desavale su se ruzne stvari pa nije ni cudo sto se svi plase da se to ne ponovi. Na vlastima je da ucine sve da neprijateljstvo izmedju dva naroda prestane, da se situacija stabilizuje i da obezbede da Srbi budu zasticeni u svakom pogledu. Ja verujem da ce do toga doci i verujem da je ovo nepovratan proces u ( uslovno receno ) dobrom pravcu. Zelim da Srbi sa Kosova konacno pocnu da zive normalno i zelim da svi mi pocnemo da zivimo normalno.

Ameba

pre 10 godina

Veoma je dobro što će Vučić razgovarati sa našim ljudima, jer ćemo jedino kroz razgovore i zajedničkim naporima uspeti da unapredimo trenutnu situaciju i omogućimo što bolji život na severu u budućnosti.

ComelVidra

pre 10 godina

Koliko je Vučić izvukao za Srbe sa Kosova govori i podatak da su albanci upravo odustali od implementacije sporazuma i to u svih pet radnih grupa.

Dosta nam je lazi

pre 10 godina

Vucicu,pokazu javno narodu sta podrazumeva ta implementacija! Zasto krijete sporazum? Prestani da prodajes maglu,provaljen si..

Bucko razmisljam

pre 10 godina

S'obzirom da je Vučić javno izjavio da "Niko ne sme da pljačka Srbiju" nebi me iznenadilo ako se kosovski Srbi (ugledni biznismeni) kada to budu culi, dobrovoljno ODREKNU Srbije i srpskog drzavljanstva !
Sta ce im takva Srbija ?

Sima

pre 10 godina

Gde mogu da se prijavim da i ja pisem komentare podrske za Vucica, ako se placa fino zasto da ne? Pitam se samo da li se placa po komentaru ili po glasanju ili fiksno?

potkivač

pre 10 godina

Vala dosta mi je i kosovara i Vucica.
Jos moramo da ih finansiramo!
Vise neznam kako glupim politicarima nacrtati da je Kosovo izgubljeno 1999 godine kapitulacijom, a da ostatak Srbije treba da zivi kao sav normalan svet, a ne da polako nestaje kao narod, a mladi i pametni napustaju Srbiju! Dokle ce oni da vode glavnu rec u Srbiji i da ih politicari mole, misleci da Kosovo mogu vratiti bez albanaca?
Cist idiotizam i budalastine!

srboljub matic

pre 10 godina

Puna podrska Srbima sa severa Kosova. Oni ne zele u Kosovsku drazavu, oni zele da ostanu tamo gde jesu jer je to njihovo pravo. Ako taj deo Kosova u kome zive samo Srbi treba i njega otudjiti kao devedesetih godina proslog
veka onda ova vlada jos jednom pokazuje koliko su unistili i otudjili Srbiju. Tadic nije upotrebio silu prema svom narodu cak i kad je eskalacije na severu Kosova bilo ali sada "mali" i "veliki" upotrebice cak i silu da bi ispunili ono sto su Americi i EU obecali. Ako je datum pregovora za ulzak u EU tamo nekih tridesetih godina ovog veka vazniji od svoje zemlje i svog naroda onda je ovo bankrot radnja ove zemlje. Sever Kosova i nas narod jos uvek imaju tamo institucije i jos uvek tamo nema albanaca, znaci to je jos uvek teritorija srpske drzave a Kosovska drzava proglasena 2008 godine ima svoje okvire i cinjenica da dva premijera ovih dveju drzava Srbije i Kosova koji se obostrano tako i predstavljaju i u srpskim i svetskim medijima, je i bez potpisa naseg premijera nezavisna. Ovde se radi o tome da i sever Kosova pripadne toj novoj drzavi Kosovo. Amerika je svesna da ne sme upotrebiti silu protiv srba na severu Kosova i zato sve vise vrse pritisak na ovu "trojku" kojima su omogucili doci na vlasti u Srbiji da bas ta "trojka" primora srbe da odu silom u drzavu Kosovo. Oni ce to i uraditi jer nemaju skrupela i savesti kao i uvek. Pohlepa za MOC je jaca od njihove savesti jer je i nemaju. Istorija ce opet pokazati koliko nam fali demokratija u periodu od 2000-te do leta 2012. Ponovo sa Tadicem i njegovim kadrom ali bez Djilasa opet ce biti boljitka za nase gradjane.

Aleksandar

pre 10 godina

Uz maršala Vučića, junačkoga sina,
Nas neće ni pakao smest'...

Jesam se dovoljno kvalifikovao za mesto u Vučićevoj kancelariji za brze komentare, pohvale i preporuke, ili treba celu pesmu da otpevam?

jaa

pre 10 godina

odemo botovi! like za vučića, ajmo i cirkularni mail da iste reči koriste. vidi se da radikali jesu i ivek su bili diaciplinovani potpuno psvećeni vođi...

VOJVODA

pre 10 godina

Samo da vas podsetim da KOSOVU pripada pola KOPAONIKA i ako krene iseljavanje Srba sa severa Kosova citacemo uskoro drugacije komentare.Vratimo sa samo god. unazad i poruke SNS sa mitinga u K.Mitrovici i onoga koje odluke danas ti isti donose!Sever Kosova ne sme da pripadne Pristini.

MR

pre 10 godina

A sta da kazu verovatno diktator ljut na njih, covek ne trpi neposlusne pretio i ucenjivao da ce ih posmenjivati ima udbu iza sebe isti je ko Sloba.Vucicu ne zaboravi nicija nije vecna, Sloba je imao i 98% podrske, pa Kostunica 80% i ti ces brzo tako proci, bezvredan si.
,

Nepismeni

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.
(GIGANT, 31. maj 2013 10:12)

Sacuvaj ti to sto imas i budi vrlo zadovoljan!

Goran

pre 10 godina

neiskrena i amaterska poilitika ( politikantstvo) Vucica i Dacica... izjave u stilu " sporazum ce biti sproveden bezuslovno " i ostale trte - mrte su samo za novine i javnost.. bez pristanka Srba sa Kosmeta nikada ovaj sporazum nece moci biti sproveden i Vucic to vrlo dobro zna i stoga ponovo poziva Srbe sa Kosmeta na razgovor i dogovor... napravljena je ogromna greska... pravili su racun bez krcmara jer su prvo trebali da se konsultuju sa Srbia sa Kosmeta pre nego sto su ovakav sporazum potpisali a ne da to urade iza ledja srpskog naroda i da ih dovedu pred svrsen cin..
pokusaju li na silu da ovaj sporazum nametnu srpskom narodu na Kosmetu, eto vam egzodusa hiljada ljudi u centralnu Srbiju a onda svasta moze da se dogodi.
nerazumna i amaterska politika,kao sto rekoh...

R.Srpska

pre 10 godina

Pozdrav braco sa Kosova.Nemate sta traziti od Vucica i Dacica a brzo ce doci i Stanisic da vas prepada, samo bojkot svega sto dolazi iz Pristine pa nek sprovode sa bukvama plan, a ovi sto su kao nasi, to su ucenjeni Americki ljudi,ako popustite mirno odoste Pristini i pomoci vam nema.

JATAGANAC

pre 10 godina

Bolje da se ljudi sa Kosova lepo i direktno od Vucica upoznaju sa detaljima implementacije sporazuma nego da ih informisu neke tzv. ,,patriote,,.

ivanS

pre 10 godina

Veliki uspeh je postignuti dogovor u Briselu,Srbija je izvukla maximalno u ovom momentu i to treba da se prihvati, sada treba rešavati druge probleme

Lalegator

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.
(Feniks, 31. maj 2013 17:21)

To se zove represija sinko,sta bi sa referendumom?

KINEZ

pre 10 godina

Naši Srbi sa KIM ništa ne dobijaju protivljenjem i konfrotacijom sa Beogradom. Predstavnici sa severa Kosova treba da ostave sa strane malopartijske interese i da misle na svoje građane koje predstavljaju i uđu u dogovor sa obostranim interesom i da prevaziđu sve ono oko čega se ne slažu.

CecaO

pre 10 godina

Nadam se samo da će pre ili kasnije, ali bolje pre, svi shvatiti značaj ovog dogovora! Samo mirnim putem možemo da dođemo do nekog rešenja!

lazika

pre 10 godina

Vučić ne „gura probleme pod tepih“, nego ide u susret problemima, i rešava ih. Tako je i sa dogovorenim planom implementacije potpisanog sporazuma. Vučić otvoreno govori koje su stvari još ostale sporne, i tu će morati još da se razgovara, kako bi se i te nedoumice otklonile.

ljubica

pre 10 godina

Prost narod slusa ono sto im se servira. Mislim da bi vise trebali da se zainteresuju i poslusaju sta Vucic ima da im kaze, uostalom mogu i sami da imaju uvid u sporazum, pa neka realno sami procene.

Антропокосмос

pre 10 godina

Косметски Срби, чини ми се, полако схватају важност бриселског споразума, јер њиме, барем добијају нешто, док у супротном, немају никаквих гаранција.

Napredovanje.

pre 10 godina

Samo razgovori i pregovori mogu dovesti do konacnog dogovora.
Nikome nije lako u ovoj situaciji i zato nikoga ne krivim ali podrzavam i pohvaljujem Aleksandra Vucica jer se zaista trudi da nadje zajednicku rec sa predstavnicima Srba sa Kosova.

Djovana

pre 10 godina

Verujem da srbi sa Kosova prilikom posete Vucicu, ulaze u dogovor puni poverenja i puni optimizma, jer su sigurni da je to covek koji misli najbolje za njih a mogu reci i najpametnije, za narod na KiM a i za narod u Srbiji....

Optimista

pre 10 godina

Logično je da ćemo pronaći zajedničko rešenje. Ipak smo mi svi SRBI i na istoj smo strani, imamo isti interes, tako da je rešenje svih problema pitanje dana.

Vesna

pre 10 godina

Kada je bilo negativnih i suprosstavljenih mišljenja, uvek su davane izjave o tome. Smatram da je ovo pozitivan korak i da ćemo u skorije vreme imati informaciju o postizanju dogovora.

Quqica

pre 10 godina

Mislim da se stvari polako krecu ka napred, dolaskom delegacije Srba sa Kosova na sastanak kod Vucica. Nadam se da ce se dogovor postici.

biljana

pre 10 godina

Treba nastaviti razgovora radi rešavanja preostalih spornih pitanja, poput dokumenata, državljanstva i diploma, u implementaciji ovog sporazuma, ali je veoma bitno da i u tim razgovorima predstavnici Srbije ne odstupaju od sporazuma, i ne popuštaju albanskoj strani, i ne sumnjam da će tako i biti. Mislim da će i Srbi na severu Kosova konačno shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.

Maja80

pre 10 godina

U većini sporazuma uvek postoji nešto sporno. Zato je neophodno da se proanalizira sve što je sporno i donese zaključak koji je u tom trenutku najbolji.

Rafa

pre 10 godina

Zelim ljudima sa Kosova sve najbolje, ali i oni moraju da sagledaju realnost i da shvate da je sporazum potpisan uz uzimanje njihovih interesa u obzir i da prihvate ovo resenje kao trenutno najbolje moguce.

Miloš

pre 10 godina

Samo saradnjom, dogovorom i obostranim razumevanjem može se doći do cilja koji je prihvatljiv i državi Srbiji i srpskom narodu na KIM. Ovi sastanci i dogovori sa Vučićem ohrabruju.

Drugi list

pre 10 godina

Od sada ce na KiM medju Srbima sve cesce biti i predstavnika republicke vlasti, tako da se nece moci mesetariti ni nesvesno ni svesno.

potkivač

pre 10 godina

Vala dosta mi je i kosovara i Vucica.
Jos moramo da ih finansiramo!
Vise neznam kako glupim politicarima nacrtati da je Kosovo izgubljeno 1999 godine kapitulacijom, a da ostatak Srbije treba da zivi kao sav normalan svet, a ne da polako nestaje kao narod, a mladi i pametni napustaju Srbiju! Dokle ce oni da vode glavnu rec u Srbiji i da ih politicari mole, misleci da Kosovo mogu vratiti bez albanaca?
Cist idiotizam i budalastine!

Sima

pre 10 godina

Gde mogu da se prijavim da i ja pisem komentare podrske za Vucica, ako se placa fino zasto da ne? Pitam se samo da li se placa po komentaru ili po glasanju ili fiksno?

Goran

pre 10 godina

neiskrena i amaterska poilitika ( politikantstvo) Vucica i Dacica... izjave u stilu " sporazum ce biti sproveden bezuslovno " i ostale trte - mrte su samo za novine i javnost.. bez pristanka Srba sa Kosmeta nikada ovaj sporazum nece moci biti sproveden i Vucic to vrlo dobro zna i stoga ponovo poziva Srbe sa Kosmeta na razgovor i dogovor... napravljena je ogromna greska... pravili su racun bez krcmara jer su prvo trebali da se konsultuju sa Srbia sa Kosmeta pre nego sto su ovakav sporazum potpisali a ne da to urade iza ledja srpskog naroda i da ih dovedu pred svrsen cin..
pokusaju li na silu da ovaj sporazum nametnu srpskom narodu na Kosmetu, eto vam egzodusa hiljada ljudi u centralnu Srbiju a onda svasta moze da se dogodi.
nerazumna i amaterska politika,kao sto rekoh...

Dosta nam je lazi

pre 10 godina

Vucicu,pokazu javno narodu sta podrazumeva ta implementacija! Zasto krijete sporazum? Prestani da prodajes maglu,provaljen si..

Maja Danilovic

pre 10 godina

Verujem u pozitivan ishod razgovora jer je Aleksandar Vucic odgovoran politicar kome je sudbina zemlje i njenih gradjana,naravno i Srba na Kosovu i mEtohiji na prvom mestu.On drzi rec i ono sto obeca ispunice uprkos teskocama i preprekama.

бидермајер

pre 10 godina

Противе се? Нек иду код Тачија ,биће им боље а и нама кад нам се скину са грбаче са својим шпекулантима !

ComelVidra

pre 10 godina

Koliko je Vučić izvukao za Srbe sa Kosova govori i podatak da su albanci upravo odustali od implementacije sporazuma i to u svih pet radnih grupa.

R.Srpska

pre 10 godina

Pozdrav braco sa Kosova.Nemate sta traziti od Vucica i Dacica a brzo ce doci i Stanisic da vas prepada, samo bojkot svega sto dolazi iz Pristine pa nek sprovode sa bukvama plan, a ovi sto su kao nasi, to su ucenjeni Americki ljudi,ako popustite mirno odoste Pristini i pomoci vam nema.

željka

pre 10 godina

Moguće je da predstavnici Srba sa severa Kosova prikazuju lažnu sliku da su svi Srbi sa Kosova protiv ovog sporazuma. Mislim da narod na Kosovu razume, da se više od ovog sporazuma nije moglo izvući, ali da taj sporazum odbacuju oni koji profitiraju na trenutnom stanju na severu Kosova, i kojima odgovara status kvo.

Ameba

pre 10 godina

Veoma je dobro što će Vučić razgovarati sa našim ljudima, jer ćemo jedino kroz razgovore i zajedničkim naporima uspeti da unapredimo trenutnu situaciju i omogućimo što bolji život na severu u budućnosti.

Roda dobar znak

pre 10 godina

Hvala bogu da su i Srbi sa Severa KIM-a da su shvatili da je za njih u ovom trenutku implementacija potpisanog sporazuma najbolja. Dobro je sto su uspeli da priblize svoje stavove stavovima vlade. Samo zajednickim snagama docice se do zeljenog rezultata.

NiNA

pre 10 godina

Zista mi je zao tih ljudi dole, njima je najteze u ovom trenutku. Ali verujem u reci potpredsednika Vlade Vucica, koji garantuje sigurnost i normalan zivot Srbima na KiM. Svim silama se borio za interese Srbije u Briselu, i obezbedio je najbolji moguci sporazum, nadam se da ce mu verovati i ljudi koji su predstavnici svih Srba sa Kosova. Za Srbiju je u ovom trenutku najvaznije da dobije datum za pocetak pregovora o ulasku u EU, sto nam uliva nadu za bolju i sigurniju buducnost svih Srba.

Makaveli

pre 10 godina

Borba na svim frontovima.Voleo bih da se i ljudi na lokalu SNS-a ugledaju na svog predsednika,i da stave interes gradjana koji su ih izabrali iznad svojih.Samo tako ova borba moze imati rezultate.Podrska Vucicu!

srboljub matic

pre 10 godina

Puna podrska Srbima sa severa Kosova. Oni ne zele u Kosovsku drazavu, oni zele da ostanu tamo gde jesu jer je to njihovo pravo. Ako taj deo Kosova u kome zive samo Srbi treba i njega otudjiti kao devedesetih godina proslog
veka onda ova vlada jos jednom pokazuje koliko su unistili i otudjili Srbiju. Tadic nije upotrebio silu prema svom narodu cak i kad je eskalacije na severu Kosova bilo ali sada "mali" i "veliki" upotrebice cak i silu da bi ispunili ono sto su Americi i EU obecali. Ako je datum pregovora za ulzak u EU tamo nekih tridesetih godina ovog veka vazniji od svoje zemlje i svog naroda onda je ovo bankrot radnja ove zemlje. Sever Kosova i nas narod jos uvek imaju tamo institucije i jos uvek tamo nema albanaca, znaci to je jos uvek teritorija srpske drzave a Kosovska drzava proglasena 2008 godine ima svoje okvire i cinjenica da dva premijera ovih dveju drzava Srbije i Kosova koji se obostrano tako i predstavljaju i u srpskim i svetskim medijima, je i bez potpisa naseg premijera nezavisna. Ovde se radi o tome da i sever Kosova pripadne toj novoj drzavi Kosovo. Amerika je svesna da ne sme upotrebiti silu protiv srba na severu Kosova i zato sve vise vrse pritisak na ovu "trojku" kojima su omogucili doci na vlasti u Srbiji da bas ta "trojka" primora srbe da odu silom u drzavu Kosovo. Oni ce to i uraditi jer nemaju skrupela i savesti kao i uvek. Pohlepa za MOC je jaca od njihove savesti jer je i nemaju. Istorija ce opet pokazati koliko nam fali demokratija u periodu od 2000-te do leta 2012. Ponovo sa Tadicem i njegovim kadrom ali bez Djilasa opet ce biti boljitka za nase gradjane.

Stav

pre 10 godina

(Dosta nam je lazi, 31. maj 2013 08:57)
---------
Ono što je sigurno, je da Vučić ni u kom slučaju ne bi uradio nešto što nam ne odgovara i čime bi ugrozio i izneverio narod, posebno kada mu rejting raste iz dana u dan. Ako su se stavovi na prošlom sastanku približili, vreme je i da se spoje u jedan zajednički.

VOJVODA

pre 10 godina

Samo da vas podsetim da KOSOVU pripada pola KOPAONIKA i ako krene iseljavanje Srba sa severa Kosova citacemo uskoro drugacije komentare.Vratimo sa samo god. unazad i poruke SNS sa mitinga u K.Mitrovici i onoga koje odluke danas ti isti donose!Sever Kosova ne sme da pripadne Pristini.

GIGANT

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.

Djovana

pre 10 godina

Verujem da srbi sa Kosova prilikom posete Vucicu, ulaze u dogovor puni poverenja i puni optimizma, jer su sigurni da je to covek koji misli najbolje za njih a mogu reci i najpametnije, za narod na KiM a i za narod u Srbiji....

ivanS

pre 10 godina

Veliki uspeh je postignuti dogovor u Briselu,Srbija je izvukla maximalno u ovom momentu i to treba da se prihvati, sada treba rešavati druge probleme

Dule

pre 10 godina

Ako ih neko može ubediti to je Vučić.Trebalo bi da Srbima sa KiM bude jasno da je dobijeno najviše što može da se dobije u ovom trenutku,i da je to za njihovo dobro ali i za dobro svih Srba u Srbiji.

banne

pre 10 godina

Kao i uvek, uvek razmisljam pozitivno i verujem da ce Srbi sa severa KIM i g.Vucic imati konstruktivne razgovore i da ce postici dogovor. Treba saslusati narod, onaj obicni a ne one huskace koji ih kobojagi predstavljaju, a rade za sebe vise nego sto je u interesu gradjana.Nikad ne mogu svi biti zadovoljni, ali treba postovati volju vecine.

Napredovanje.

pre 10 godina

Samo razgovori i pregovori mogu dovesti do konacnog dogovora.
Nikome nije lako u ovoj situaciji i zato nikoga ne krivim ali podrzavam i pohvaljujem Aleksandra Vucica jer se zaista trudi da nadje zajednicku rec sa predstavnicima Srba sa Kosova.

MarkoDj

pre 10 godina

Jao dokle ce nas saka jada ljudi sputavati da ova zemlja krene boljim putem. Ljudima je vise preko glave Kosova i takozvanih patriota,takvi kao oni su najmanje patriote. Trebali bi lepo na referendum da li smo za primenu sporazuma i zavrsena stvar. Samo se nerviram kad citam vesti.

Ilija

pre 10 godina

I dalje stojim da je to sacica ljudi koja prilikom implementiranja Sporazuma gubi beneficije, duple plate i mogucnost malverzacija, zbog toga je i protiv Sporazuma. To nisu pravi predstavnici Srba, koji zele mirniji i sigurniji zivot na Kosovu, za koji se zalaze i sam Vucic!

BITKA

pre 10 godina

Srbija je bila i 500 godina pod turcima pa je na kraju izvojevala pobedu, tačno je da se Srbija nalazi u nezavidnoj poziciji ali se moramo okrenuti budućnosti i budućnosti naše dece.

nenad

pre 10 godina

Vučić se za razliku od nekih nikada nije bojao da izađe pred narod jer sve što radi radi za svoju državu i taj isti narod. Podrška Vučiću.

Nepismeni

pre 10 godina

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu. I slazem se da u ovom trenutku treba sacuvati srpske glave, jer ce se nekada promeniti svetske prilike kada cemo iskoristiti da Kosovo vratimo u nase granice.
(GIGANT, 31. maj 2013 10:12)

Sacuvaj ti to sto imas i budi vrlo zadovoljan!

sandra

pre 10 godina

Poenta cele price je da moramo da idemo u korak s`vremenom, a ne protiv celog sveta. Nema tu velike filozofije. Vucic je praktican I govori istinu u lice. To treba postovati. Sigurna sam da ce doci do dogovora oko implementacije sporazuma.

lazika

pre 10 godina

Vučić ne „gura probleme pod tepih“, nego ide u susret problemima, i rešava ih. Tako je i sa dogovorenim planom implementacije potpisanog sporazuma. Vučić otvoreno govori koje su stvari još ostale sporne, i tu će morati još da se razgovara, kako bi se i te nedoumice otklonile.

JATAGANAC

pre 10 godina

Bolje da se ljudi sa Kosova lepo i direktno od Vucica upoznaju sa detaljima implementacije sporazuma nego da ih informisu neke tzv. ,,patriote,,.

pipi

pre 10 godina

Kad bi kosovo bilo jedini problem u ovoj drzavi, mozda bi ga lakse resili...ali ne, imamo toliko problema da ih je zaista tesko i preko noci resiti

Гога

pre 10 godina

Време нам полаку "цури", што више будемо причали а мање радили датум ће бити све даље. Мислим да је овај разговар битан како би кренуло најзад да се примењује бар део договора из Брисела. Надам се да ће Срби са Косова постати свесни шта су све добили.

Natalija54

pre 10 godina

Neka se više dogovore oko tog sporazuma i da se ova saga završi...
(Lela, 31. maj 2013 12:58)
Nema tu zavrsetka, to je samo jedna od etapa u tom sporazumu. Veoma je vazno pocetak sprovodjenja, tacku po tacku u navedenom. Nadam se da ce svi imati razumevanja, a najvise Srbi sa KIM, koji moraju da shvate da unazad ne moze vise. A to je bolje za celokupnu Srbiju.

ljubica

pre 10 godina

Prost narod slusa ono sto im se servira. Mislim da bi vise trebali da se zainteresuju i poslusaju sta Vucic ima da im kaze, uostalom mogu i sami da imaju uvid u sporazum, pa neka realno sami procene.

jupiter

pre 10 godina

Ovaj sporazum verovatno i nije najbolje resenje, i svi smo svesni da ovo sigurno nije najbolje resenje za Srbiju i narod na Kosovu i njih razumeme u potpunosti, ali moramo se zapitati sta je alternativa, da albanske snage na silu sprovedu svoju vlast na severu, da na celu institucija budu albanci? Mislim da se srbi sa severa Kosova moraju dozvati pameti!

foka

pre 10 godina

I umesto da smo vec uveliko otpoceli sa implementacijom sporazuma, i priblizavanju datumu za EU, ovi opet mlate praznu slamu i koce ceo proces. Ne znam sta vise hoce od Vucica, mozda da im ostavi dve plate

djomla

pre 10 godina

Kad ce vec vise shvatiti da je sporazum potpisan i da nije vise vreme vladavine DS, kas se sve potpisivalo, a nista nije izvrsavalo? Vreme je da pocne proces implementacije sporazuma. The end

Mangulica

pre 10 godina

Jednom prilikom je prvi potpredsednik Vlade, Aleksandar Vucic, izjavio u vezi kosovskog problema, da vlasti u Republici moraju uciniti sve sto je u njihovoj moci da Srbija dobije najvise sto moze, a izgubi najmanje , koliko mora. I to je realan stav I jedini stav koji smo culi u poslednjih deset godina. Vucic se vodio tom logikom I uspeo da obezbedi najvise I najbolje moguce za kosovske Srbe. I to treba postovati, jer sumnjam da bi neko drugi uspeo da postigne ovoliko.

bata Rus

pre 10 godina

Mislio da smo toliko kredita potrosili da nas sad samo Vuciceva borba protiv korupcije moze vratiti na pravi kolosek kad je ulazak u EU u pitanju. Nazalost, prethodna je vlast Srbiju dovela u situaciju da je zapadne sile ucenjuju Kosovom. Ova Vlada takve stvari nije dozvolila I uspela je da obezbedi nesto sto se do pre godinu dana smatralo nemogucim. Nadam se da ce I predstavnici Srba sa Kosova to uvideti I da ce prihvatiti Briselski sporazum.

Masa Mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

ljubica

pre 10 godina

Verujem da ce Srbi na Kosovu razumeti da je ovim sporazumom njihova bezbednost mnogo veca, i da ce dobiti prava koja nisu imali godinama unazad.I sam Vucic navodi da nije srecan sa sporazumom ,ali da bolje nije moglo,i sa tim se slazem

Антропокосмос

pre 10 godina

Косметски Срби, чини ми се, полако схватају важност бриселског споразума, јер њиме, барем добијају нешто, док у супротном, немају никаквих гаранција.

David

pre 10 godina

Nadam se da su se predstavnici Srba sa Kosova dozvali pameti, i da ce poslusati coveka koji je za tako kratko vreme izveo Srbiju na pravi put, i koji zeli Kosovu i Srbima tamo bolju buducnost!

EVROPA

pre 10 godina

Parlamentarno jedinstvo je ono sto ocekuje citav narod, ali i EU ! Nema mesta odbrani licnih stavova i sticanja jeftinih politickih poena, a ni vremena jer su godine prosle u nedovoljnom zalaganju ili necinjenju dok su se institucije urusavale,privreda gasila a sa njom i standard gradjana!

LORA

pre 10 godina

Srbi sa Kosova se nisu slozili sa ovakvim sporazumom ali moraju biti svesni samo jedne činjenice, ukoliko Srbija bude tavorila van Evropske unije to ce se pre svega odraziti i na njihov egzistenciju i kolicinu pomoci koju ce srbija moci da im pruzi, pa mislim da treba da se dozovu pameti i prihvate sporazum i njegovu primenu.

SLAVICA

pre 10 godina

Do prošlih razgovora nije dolazilo do bitnijih pomaka u zbližavanju stavova.Srbi sa Kosova su imali sasvim dovoljno vremena za razljašnjenje svih nedoumica i spornih pitanja, tako da bi sada konačno moglo doći do kompromisa.

Nina

pre 10 godina

Pruža se još jedna prilika da dođe do kompromisa.Neophodno je i da Srbi sa Kosova pokažu dobru volju sa svoje strane i da prestanu sa oštrim protivljenje sporazumu..

Gutaperka

pre 10 godina

Na kraju se sve svelo na Vucica. Pitam se sta radi premijer? Pitam se gde su svi ti silni strucnjaci I politicki lideri kojima su o Kosovu uvek puna usta, a kad nesto konkretno treba da se preduzme ili ih nema nigde ili vicu nekome da je izdajnik. Znam da ce Vucic uspeti da objasni liderima opstina sa severa Kosova da je ovo najbolje moguce resenje.

Orson

pre 10 godina

Privedite tu priču kraju već jedno i skocentrišite se malo na Srbe u Srbiji... Svaka čast Vučiću, ali će morati da radi još par godina da bi se počistio haos koji je vladao preslednjih decenija

miljan

pre 10 godina

Da ovaj sporazum nije potpisan,u skorije vreme bi i to malo Srba napustilo Kosovo.Nadam se da je narod toga svestan i da ce podrzati primenu sporazuma.

Viktorija

pre 10 godina

Verujem da mnogi smatraju da su Srbi za Kosova sebicni, nerazumni, nerealni i da traze previse, ali oni svakako treba da se sastaju sa predstavnicima vlasti koliko god da je to potrebno da bi razresili sve nesuglasice I nedoumice. Oni zive tamo medju neprijateljski raspolozenim Albancima i imaju prava da se osecaju nezasticenima i da strepe od svake promene situacije. Desavale su se ruzne stvari pa nije ni cudo sto se svi plase da se to ne ponovi. Na vlastima je da ucine sve da neprijateljstvo izmedju dva naroda prestane, da se situacija stabilizuje i da obezbede da Srbi budu zasticeni u svakom pogledu. Ja verujem da ce do toga doci i verujem da je ovo nepovratan proces u ( uslovno receno ) dobrom pravcu. Zelim da Srbi sa Kosova konacno pocnu da zive normalno i zelim da svi mi pocnemo da zivimo normalno.

KINEZ

pre 10 godina

Naši Srbi sa KIM ništa ne dobijaju protivljenjem i konfrotacijom sa Beogradom. Predstavnici sa severa Kosova treba da ostave sa strane malopartijske interese i da misle na svoje građane koje predstavljaju i uđu u dogovor sa obostranim interesom i da prevaziđu sve ono oko čega se ne slažu.

Raša

pre 10 godina

Koliko halabuke da će uraditi ovo ili ono i na kraju ništa iz prostog razloga što nema drugog rešenja! Stvar uspeha je bio u Vučićevom strpljenju pred kojim su poklekli svi pokušaji da se spreči primena sporazuma.

Quqica

pre 10 godina

Mislim da se stvari polako krecu ka napred, dolaskom delegacije Srba sa Kosova na sastanak kod Vucica. Nadam se da ce se dogovor postici.

Lepo vreme

pre 10 godina

Samo zajednickim i jedinstvenim delovanjem mozemo uspeti, Vucic to zna, zato i ide da se sastaje sa narodom sa Kosova, kako bi jos jednom pojasnio sve nejasnoce i kako bi zajedno nasli najbolje nacine za dalje realizacije. Verujem da ce i oni Srbi sa Kosova, koji to do sada nisu shvatili, uvideti da je ovo trenutno najvise moguce sto je moglo da se dobije i da ih Srbija nije napustila ni izdala!

Đole AZ

pre 10 godina

Samo jaka i stabilna Srbija može da zaštiti Srbe na Kosmetu. Ako budemo imali štrajkove radnika i masovne demonstracije mladih, nezaposlenih i nezadovoljnih, neće od Kosmeta ostati ništa...

Stanislava

pre 10 godina

Implementacija je krenula sa prakticnom primenom a saradnja je neophodna radi sprovodjenja istog. A Vucicu svaka cast na strpljenju.

bananica

pre 10 godina

Ova vlada ima dobre rezultate. To je cinjenica. Veliki su problemi sa kojima se Srbija suocava, ali bar sada imamo drzavni vrh koji je postigao dobar Sporazum sa Pristinom, I verujem da cemo nastupiti jedinstveno u implementaciji istog.

Grk

pre 10 godina

Ne secam se ovakvog sastanka u prethodnih 12 godina?! Zato sto za to isti nije bilo razloga. Nismo uspevali da postignemo nikakav dogovor. Kosovski Srbi zato nisu imali zbog cega da negoduju. Verujem da necemo ovako moci doveka I da ce svima uskoro biti jasno da moramo u korak sa svetom. Argumenti su na Vucicevoj strani I znam da ce uspeti da im objasni koliko je ovakav sporazum ustvari dobar za sve nas.

masa mileusnic

pre 10 godina

Ne vidim vise nijedan argument na strani kosovskih Srba kojim mogu da opravdaju svoje nezadovoljstvo sporazumom. Objasnjeno im je sve I verujem da je nemoguce ne postici dogovor, posebno ako Vucic dogovara.

ljubica

pre 10 godina

Odbojnost prema sporazumu i ne polazi od samih Srba na Kosovu,vec od pojedinih politickih manipulatora,koji zele iz ove situacije da izvuku licni profit.Pored Vucica im to nece poci za rukom

Yu Grupa

pre 10 godina

Ma samo da se krene sa implementacijom sporazuma da ne bi izazvali neželjene reakcije... Sada je već kasno da se neki predomišljaju, vreme je da se stvara mir u Srbiji i na Balkanu

Suburban

pre 10 godina

Treba izvrsiti pritisak da se krene sa primenom sporazuma, pa ne moze se vise cekati inertnost onih koji to na Kosovu koce zbog svojih privatnih i poslovnih interesa.

CecaO

pre 10 godina

Nadam se samo da će pre ili kasnije, ali bolje pre, svi shvatiti značaj ovog dogovora! Samo mirnim putem možemo da dođemo do nekog rešenja!

RASPUCIN

pre 10 godina

Svi moraju biti svesni situacije i okolnosti u kojima se Srbija nalazi, najlakše je sad reci da nismo trebali dati nista i okrenuti glavu problemima, ostaviti srpski narod na cedilu i na Kosovu ali u Srbiji, ali gde je onda budućnost Srbije.

Kristijan

pre 10 godina

Nemam poverenje u ove predstavnike sa Kosova izgleda oni vode politiku ne za bolji zivot naroda na Kosovu vec namerno prave razdor verovatno po direktivi nekog iz Beograda.

britka

pre 10 godina

Ulazak u EU nam donosi vise investicija, vise posla za gradjane Srbije I malo sigurniju buducnost. Niko ne kaze da ce nam cvetati cvece, ali ce svakako biti bolje I lakse. Nismo uslovljeni implementacijom evropskih vrednosti I gubitkom nacionalnog identiteta. Svrha svega je sigurnija atmosfera, stabilnija finansijska situacija I EU fondovi. Nije Vucic izmislio toplu vodu, to su cinjenice.

panonski

pre 10 godina

A sledeca vest ce biti da su Srbi sa Kosova prihvatili implementaciju briselskog sporazuma, jer su dobili garancije koje su zeleli kao i sve ostale pogodnosti, koje su ispregovarane u Briselu.

CezarMilan

pre 10 godina

Izgleda da jos uvek postoje oni koji zive ne shvatajuci da su dve decenije prosle pored njih I da su se prilike u svetu promenile. Hoce li drzava Srbija vecito biti izvan svih desavanja I na margini svetske politike I ekonomije? Ajde da malo saradjujemo sa svetom, umesto da budemo sami protiv svih. Zaista verujem da je Vuciceva poseta KIM razjasnila brojne nedoumice da cemo konacno poceti sa izradom plana za implementaciju sporazuma. To ocekujem od ovog sastanka.

Jasmina

pre 10 godina

Tokom prošlih razgovoro došlo je do značajnog približavanja stavova, sada je vreme da se dve strane potpuno usaglase po pitanju briselskog sporazuma!

Emina

pre 10 godina

Srbi sa Kosova moraju doneti odluku koja je u interesu cele Srbije.Usko sagledavanje samo vlastitih interesa moglo bi biti pogubno za sve nas koji živimo u Srbiji, i koji išćekujemo da konačno dođu neka bolja vremena..

knedla1000

pre 10 godina

KiM svakako je nasa bolna tema, ali I problem koji ce se samo produbljivati ukoliko se ne nadje resenje adekvatno za obe strane. Ova Vlada je preuzela mandat u najgore vreme I sve probleme prethodne koalicije. Ipak, mnogim stvarima pristupa daleko ozbiljnije, tako da verujem da ce po pitanju Sporazuma Vucic uspeti da se dogovori sa kosovskim Srbima.

borisa

pre 10 godina

Mora se naci zajednicko resenje, razumem narod na Kosovu koji je skeptican ali neka razmisle sta su do sada imali sem straha da ce ih Albanci napasti i silom pokusati da uzmu sever.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

S'obzirom da je Vučić javno izjavio da "Niko ne sme da pljačka Srbiju" nebi me iznenadilo ako se kosovski Srbi (ugledni biznismeni) kada to budu culi, dobrovoljno ODREKNU Srbije i srpskog drzavljanstva !
Sta ce im takva Srbija ?

DraganaGaga

pre 10 godina

Ne znam sta treba da se desi da se ne postigne dogovor sa kosovskim Srbima. Vazno je da zemlja krene napred I da konacno dobijemo datum za otpocinjanje pregovora za clanstvo. To je vec svima toliko ocigledno. Ne iznenadjuju me neke negativne reakcije, jer znam da je takva husacko-radikalska politika proslost u Srbiji da nekolicina takvih nije ogledalo prave Srbije.

Andjela

pre 10 godina

Razgovori moraju biti konstruktivni dosta je bilo praznih prica i vracanja u proslos koje kriv,ko nije itd. Sporazum je tu sad je bitna primena.

natasa

pre 10 godina

Najvažnije je objasniti građanima sve ono što ih zanima, a vezano je za pitanje sporazuma. U pitanju je njihova budućnost, ali i budućnost svih ostalih građana Srbije. Ne sumnjam da će Vučić uspeti da na pravi način predoči sve prednosti, ali i mane ovog sporazuma.

Meda

pre 10 godina

Samo se dogovorom moze nesto i postici.Ako se sami ne dogovorimo oko primene sve nam je za dzabe jer svi gledaju kako mi primenjujemo a ne kako Albanci primenjuju sporazum.

Feniks

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.

Beqa

pre 10 godina

Kosovskim Srbima, posebno onima na severu, naravno ne odgovara nikako da dodje do nekog normalnog zivota. Ako se do toga dodje, onda oni izgube mnogo, pocev od dobiti po 2,5 plate a nista ne raditi, ne placa se porez,
struja, komunalije, televizija, lekovi, ..itd..sve za djabe! Isto tako, ako se do normalizacije dodje, onda ne dobijaju se ni te dnevnice (50 evra za 8 sati) za stati (sesti)na barikadama. Poznato je da Srbija
izdvaja godisnje oko 600 miliona evra za kriminalne-paralelne strukture na Kosovo. Sve to traje vise od 12 godina a finansira se od gladnog naroda Srbije! Znaci, njima nije stalo do srpstva nego hocu i dalje da uzivaju te privilegije koje sada imaju. Biti Srbin na Kosovo postalo najbolja placena profesija!

Vanja

pre 10 godina

Primena sporazuma i nema tu šta da se raspravlja...Ako im se ne sviđa, onda neka se sami snalaze. Pažnja Vučića mora da bude na rešavanju problema u Srbiji

Rade

pre 10 godina

Ako Srbi sa Kosova neće sami da ispuštuju dogovor koji je pravljen u njihovu korist, onda ih treba ostaviti na miru i reći im da se sami snalaze...

Zoni

pre 10 godina

Od dogovora sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije dosta toga zavisi i mislim da nema mesta neozbiljnosti u ovakvom trenutku.Treba naci neko razumno resenje koje ce moci da se primeni jer vreme tece i nikako ne radi za nas...

MR

pre 10 godina

A sta da kazu verovatno diktator ljut na njih, covek ne trpi neposlusne pretio i ucenjivao da ce ih posmenjivati ima udbu iza sebe isti je ko Sloba.Vucicu ne zaboravi nicija nije vecna, Sloba je imao i 98% podrske, pa Kostunica 80% i ti ces brzo tako proci, bezvredan si.
,

jaa

pre 10 godina

odemo botovi! like za vučića, ajmo i cirkularni mail da iste reči koriste. vidi se da radikali jesu i ivek su bili diaciplinovani potpuno psvećeni vođi...

Lalegator

pre 10 godina

Resenje se mora pronaci i najbolji put je dogovorom sa predstavnicima Srba sa Kosova i Metohije.Svi moramo biti svesni situacije u kojoj se nasa zemlja nalazi kako bi se pronaslo neko odrzivo resenje.
(Feniks, 31. maj 2013 17:21)

To se zove represija sinko,sta bi sa referendumom?

Rafa

pre 10 godina

Zelim ljudima sa Kosova sve najbolje, ali i oni moraju da sagledaju realnost i da shvate da je sporazum potpisan uz uzimanje njihovih interesa u obzir i da prihvate ovo resenje kao trenutno najbolje moguce.

Aleksandar

pre 10 godina

Uz maršala Vučića, junačkoga sina,
Nas neće ni pakao smest'...

Jesam se dovoljno kvalifikovao za mesto u Vučićevoj kancelariji za brze komentare, pohvale i preporuke, ili treba celu pesmu da otpevam?

Miloš

pre 10 godina

Samo saradnjom, dogovorom i obostranim razumevanjem može se doći do cilja koji je prihvatljiv i državi Srbiji i srpskom narodu na KIM. Ovi sastanci i dogovori sa Vučićem ohrabruju.

Drugi list

pre 10 godina

Od sada ce na KiM medju Srbima sve cesce biti i predstavnika republicke vlasti, tako da se nece moci mesetariti ni nesvesno ni svesno.

Maja80

pre 10 godina

U većini sporazuma uvek postoji nešto sporno. Zato je neophodno da se proanalizira sve što je sporno i donese zaključak koji je u tom trenutku najbolji.

Optimista

pre 10 godina

Logično je da ćemo pronaći zajedničko rešenje. Ipak smo mi svi SRBI i na istoj smo strani, imamo isti interes, tako da je rešenje svih problema pitanje dana.

Vesna

pre 10 godina

Kada je bilo negativnih i suprosstavljenih mišljenja, uvek su davane izjave o tome. Smatram da je ovo pozitivan korak i da ćemo u skorije vreme imati informaciju o postizanju dogovora.

biljana

pre 10 godina

Treba nastaviti razgovora radi rešavanja preostalih spornih pitanja, poput dokumenata, državljanstva i diploma, u implementaciji ovog sporazuma, ali je veoma bitno da i u tim razgovorima predstavnici Srbije ne odstupaju od sporazuma, i ne popuštaju albanskoj strani, i ne sumnjam da će tako i biti. Mislim da će i Srbi na severu Kosova konačno shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.