Utorak, 14.05.2013.

14:35

Ministarstvo: Mleko je bezbedno

Mleko u Srbiji je bezbedno, jer je nivo aflatoksina ispod propisanih 0,5 mikrograma po kilogramu, izjavio je državni sekretar Ministarstva poljoprivrede.

Izvor: Beta

Ministarstvo: Mleko je bezbedno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

tihomir

pre 10 godina

daj... nece se nista uraditi, samo ti usta rade kao da vas ne znamo. sve ste nas zatrovali zato imamo najvise bolesnika raka dece u svetu. treba vas sve da ne kazem strpati u cuzu i da jedete i pijete zatrovanu hranu i mleko drugo niste zasluzili.

NScentar

pre 10 godina

Prvo i prvo, sto ministar poljoprivrede, Goran Knezevic nije ovo isnasnio, nego drzavni sekretar? Mozda ministar smatra da ovo nije dosta vazno za njega, i ima vise vaznije stavari o cemu da se bavi? Jedna rec: sramota. Evo jedan link, za oni ko znaju Engleski: http://english.blic.rs/News/9484/Vucic-We-will-return-aflatoxin-level-to-005-and-dismiss-responsible-in-milk-affair
Sta se uradilo o kako je ova afera sa aflatoksina se pojavila? NISTA! Opet samo jedna rec: SRAMOTA! Ova vlada moze samo jednu stvar da radi u jedno vreme, a sad je Kosovo, i nista drugo. To znaci, neka deca piju otrov, dok mi ne dazovoljimo EU i Albance na Kosovo. Ja sam bez reci.

Kosta

pre 10 godina

Najbolji su mi oni koji idu u Madjarsku po mleko!! Bolje im je madjarsko gmo mleko nego nase "otrovno"!! Krenula istraga oko Vocnjaka, vinogra i stanova "postenog" Jese pa se on opet setio mleka!

Jagodiceva

pre 10 godina

Vidite...izgleda da treba da ostanu bez vlasti i tek tada pocnu da "vode brigu" o nacionalnom zdravlju !Aflatoksin se, gle cuda, u nedozvoljenim granicama, pojavljuje pre par meseci , stim sto , koliko smo budji i u kakvom sve obliku, progutali u protekloj deceniji govore dosadasnje zdravstvene statistike.Nesporno je da stetne materije , generalno, pa i u ishrani moraju biti strogo kontrolisane i svedene na minium, ali...STRES je taj ciji su nivo i steta nemreljivi !

Mir kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Ovlasceni smo da nas trujete hranom, a nismo ovlasceni da ono sto jedemo i pijemo damo na analizu?! Pazi bogati.

zlocin i (pre ili kasnije) kazna

pre 10 godina

"Ne znamo ko stoji iza spota o mleku, niti se bavimo time ko i kako se reklamira", kazao je državni sekretar Ministarstva poljoprivrede.

Ovo je ZONA SUMRAKA!!!

Novosadjanin

pre 10 godina

@Slavica, Subotica (ili bilo ko)

Jeste uzimali uzorke i slali na ispitivanje Bello organskog mleka i jogurta?

Oni bi, makar po urbanoj legendi, trebalo da imaju nizak nivo aflatoksina jer kompletnu organsku hranu za krave uvoze iz Italije. Medjutim, voleo bih da vidim neku potvrdu u vidu analize tog mleka :( (sta su mi uradili, postao sam skeptik)

da

pre 10 godina

@(Cirkus na srpski nacin, 14. maj 2013 16:18)

U pravu si majstore! Po toj njihovoj logici mogli bi da povecaju i dozvoljenu alkoholisanost za deset puta! Taman da se lepo pokokamo na putevima!
Uostalom, ko im moze dokazati da je stvarno nesto kontrolisano? Ministar kaze "mleko ispravno"! I ko ce od nas i kako da proveri tacnost njegove izjave? Doduse ja licno mleko ne pijem al' ga piju moja deca, a ja obozavam sir i kajmak. Znaci i ja aflatoksine unosim, samo u drugom obliku.
Nego danasnji dan je pun ovakvih i slicnih cinicnih izjava dragih nam clanova vlade. Polako padam u depresiju.

Analitičar za mleko

pre 10 godina

A zašto g. Ješić ne kaže da su i sada u proizvodima najkvalitetnijeg prerađivača mleka u ex Yugoslaviji "Novosadskoj mlekari" rezultati znatno ispod 0,05.Po poslednjim analizama su 0,00. Isto se očekuje uskoro i vrlo kvalitetnoj "Subotičkoj mlekari"

Poldi

pre 10 godina

Eh sto ti je ova vlast, da je kojim slucajem rezultat analize pokazao iznad po zakonu dozvoljenih 0.5% vi bi podigli granicu na 5%.
A za EU ste kao spremni. Kvazi drzava.

Obrad

pre 10 godina

Povecan nivo aflatoksina je problem u celom regionu, jer je pronadjen u mleku, najpre Hrvatske, a potom i Slovenije, Madjarske i na kraju Srbije. Interesantno je da se situacija sa mlekom u ostalim delovima regiona smirila, samo se ovde razbuktava, razradjuje i podize sve vise prasine. Kao da je cela prica nastala da bi se na kraju akcenat stavio na Srbiju i da ispadne da samo u Srbiji ima mleka sa povisenim nivoom aflatoksina.
Kako da je nekome cilj da se ne prodaje i ne izvozi srpsko mleko, a da svi ostali u regionu profitiraju.

István

pre 10 godina

"Ponovo se vraćamo na priču da neovlašćena lica uzimaju uzorke i šalju na analizu u laboratoriju bez postojanja stručne procedure", rekao je Golubović i istakao da ne želi da komentariše političke istupe Ješića. "
Golubovicu, govoris gluposti. Neovlsceno lice sam za to, ali stanje od toga ostaje.

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

I pojeo vuk magarca. Cela frka i bruka i Ministar Knezevic ostade. Onda je PRVI rekao da ceda se nivo aflatoksina vrati na 0,05 i opet nista.Prave nas budalama.I opet napad na Jesica da izaziva paniku. Ma nismo mi za bolje. Trazili ste gledajte. Pa narvano da nema nece nista biti. Ali pravila su pravila. I ja kada mi nadju 1 promil alkohola u krvi kada vozim nista mi nije ali platim kaznu i uzmu mi dozvolu na tri meseca

Dooka

pre 10 godina

Na sta mi trosimo vreme i novac?!?! Neko tamo kaze mleko je lose, onda se jave nadlezni i kazu sve je ok, a u stvari - borba za fotelje preko ledja naroda!

zix

pre 10 godina

ko to izjavljuje da je problem sa aflatoksinom u celom regionu? u kom regionu??? hrvatska je u eu, a eu ne dozvoljava preko 0.05%, madjarska je isto u eu ali oni nisu kao 'neki' koji ispune samo minimum standarda za ulazak u eu, kod njih ne sme da bude ni malo aflatoksina u mleku - sve preko 0.00000000% je zabranjeno. rumunija i bugarska u eu, u crnoj gori je granica 0.05%. jedino za makedoniju i bosnu nisam siguran ali mislim da je i tamo max dozvoljeno 0.05% (tj 10 puta manje nego kod nas), tako da ne znam o kojim problemima u celom regionu pricate??? jeste bio problem ali su ga resili tako sto su bacili zarazeni kukuruz i mleko, a ne kao kod nas: da se poveca granica 10 puta.

Sudija

pre 10 godina

Politicari umesto da se bave istinskim problemima i resavanjem istih, opet prepucavanje oko mleko koje je navodno lose. Ja ne vidim nista lepo u buducnosti.

Vladan R.

pre 10 godina

Da li među čitaocima komentara ima pravnika? Siguran sam da postoji pravni osnov po kojem možemo, ako se ujedinimo, da tužimo državu evropskom sudu za ljudska prava u Strazburu zbog ovog UŽASA sa mlekom i mlečnim proizvodima.

Objektivno

pre 10 godina

Ne verujem ni jednima ni drugima, sve su to politicke igrice. Od kad znam za sebe pijem ovo nase domace mleko i nemam nameru da prestanem, bas zato sto izjave o tome kako mleko ne valja dobijam od nekoga ko od te izjave moze samo da profitira, a ne od relevantnih ljudi ciji je to posao.

Sizif

pre 10 godina

Mene samo interesuje otkud tolika disproporcija - ako je u Kanadi, Australiji, Novom Zelandu dozvoljena količina aflatoksina 0,5 ppm, a u EU je 0,05 ppm, tu postoji OZBILJNA dispropocija. Ne može me niko ubediti da su Evropljani znaju nešto što Australijanci ne znaju... ovde se svi bave nivoom, ali se niko ne bavi pitanjem koliko je zaista štetno 0,5, a koliko 0,05ppm i da li je sve samo prljava politička igra, ili svesno trovanje naroda...

Kako god okreneš, više nikome ne treba verovati na reč.

N. Ristic

pre 10 godina

Mogu da mislim o ovoj vlasti šta god ali jesicu ne verujem ni jednu jedinu reč. Nivo aflatoksina je isti kao i kad je on bio na vlasti a ovo mi sve deluje kao početak prljave političke kampanje.

Zaciorski

pre 10 godina

Gorane, kakva je to sramota i kakvi nas ljudi vode??? Svi su nas drugi " ljudi " vodili u zadnjih 20 god.nema ko nije i sta sad? Niko nam nije valjao! Da ne preterujes malo, uostalom oba nivoa aflatoksina su bezbedna, i 0,5 i 0,05. Po vama ja ovde u Severnoj Americi onda trujem svoje dete vec 10 godina?

nekoizmase

pre 10 godina

Otkad ste podigli granicu ja ga više ne pijem ni u kafi. Ne verujem vam ni kada kažete "dobar dan". A Ceca i spot su samo dokaz koliko ovde nema reda i zakona. Raskalašna pevaljka, žena ratnog profitera i okorelog kriminalca, nedovoljno osuđena za sve što je radila, mi prosipa pamet i vređa inteligenciju, po Bog-te-pit'o čijem nalogu. Dno!

Slavica, Subotica

pre 10 godina

Mleko i mlečni proizvodi kod nas još uvek nisu ispravni, naprotiv! Jedna sam od onih koja takođe neovlašteno uzima uzorke, naime prijateljica mi radi na Institutu za biotehnološki razvoj u Mađarskoj (Gödöllõ) upravo na Elisa metodama za određivanje mikotoksina. Zamolila me da joj dostavim nekoliko uzoraka mleka i jogurta još pre mesec dana. Kupila sam proizvode različitih proizvođača. Rezultati za svaki uzorak mleka su loši (0,45-0,6) a još gori za jogurt (0,5-0,8). Prošle nedelje je ponovo zamolila za uzorke mleka, jogurta i sireva, naime njima je teško doći do takvih uzoraka gde je u tako velikoj meri povećan nivo aflatoksina. Rezultati ukazuju na to da je svo aflatoksično mleko prerađeno u jogurt i sireve.
Po tome da je kod nas barem do kraja ove godine na snazi pravilnik, koji dozvoljava 10 puta veći nivo aflatoksina je vidljivo, da uopšte nema niko nameru da reši problem.
Ovo je zločin protiv sopstvenog naroda u prvom redu deci a odgovaraće oni koji "neovlašteno" uzimaju uzorke.

A kad ce obecane smene?

pre 10 godina

Pa vrlo lako moze da se resi ovaj problem. Podignite granicu na 1 i eto resenja. Brzo, efikasno i nadasve ZDRAVO.
A ovaj Golubovic je nevidjeni hohstapler. Umesto da je bar smenjen on i dalje lupeta gluposti. Po kom zakonu je bilo kome zabranjeno da uzme uzorak mleka i uradi analizu? Uostalom Jesic nije bilo ko nego funkcioner AP Vojvodina a samim tim i drzave Srbije.

p.s. Sveti Vucic rece da ce da vrate granicu za 15 dana koliko se secam? Ah da,on je rekao i da cemo saznati sve o "kradji" izbora...i naravno nista.

slucajno?

pre 10 godina

Zaista je interesantno kako Kurir i Informer vec mesecima napadaju iskljucivo 3-4 coveka iz DS. Jesica su poceli da "razvlace" bas posle afere sa aflatoksinom. A cika Misa Beko nije uhapsen kao npr. Miskovic, nego daje iskaze u svojstvu gradjana, sto znaci da nije ni osumnjicen. A znamo ko ima najveci udeo u poslu sa mlekom u Srbiji.

Sasa

pre 10 godina

Ne zelim nimalo da branim ovu vlast i odgovorne ljude iz ove oblasti...zasluzuju najostriju osudu moralnu, materijalnu, krivicnu kako god, ali niko se ne pita niti je postavljeno pitanje kakvo smo mleko pili pre nego sto je utvrdjena granica od 0,05. Bas bih voleo da znam koliki je bio nivo aflatoksina u mleku u periodu od 2000.-2010.

ALexandar

pre 10 godina

Jel oni misle da je ovaj narod malouman i retardiran!Zadrzali nivo od 0,5 umesto da spuste na 0,05 kako su pricali da hoce jel smo konstatovali da niko u EU nama tako visok nivo aflatoksina. Misle proslo mesec-dva i narod zaboravio pa kazu mleko je zdravo LAZZZ.

Goran

pre 10 godina

Ostavili nivo toksicnosti 10 puta veci od propisanog u EU.Idalje nas truju i racunaju da smo doziveli kolektivnu amneziju pa smo zaboravili da je normalno 0,05.Raspisite izbore da vam kazemo sta mislimo o tome gospodo iz vlati i g.dine ministre iz SNS-a. Sramota ljudi kakvi nas vode.

Stojan

pre 10 godina

Građavin Golubovic je nedavno izjavio na B92 da ćemo izvoziti mleko sa 0 toksina, što znači da će gradjani Srbije piti ovo loše mleko sa više toksina. Alfa toksin u Feti i ostalim sirevima je digao cene u prodavnicama za 100 din.Hej, alfatoksin je otrov a ne vitamin. Mi smo završili malo više normalnih škola od vas. Jasno mi je što nas mrzi Zapad, ali zašto i ministri iz SNS.

lili

pre 10 godina

ne treba im verovati da je mleko ok, knezevic neka ga pije za reklamu ali deci ne davati. dokazali su da ih nije briga za narod mnogo puta.

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

Ubili ste nas bre u mozak, godinama nas trujete, pojedosmo meso smrznuto godinama, uvezeno iz kojekakvih nedodjija, jedemo ruski krompir koji je sav izbušen a naš ivanjički truli, uništili ste našeg seljaka, kakvo bre mleko dajemo našoj deci, sve se plašim da i vaši potomci odrastaju na nezdravoj hrani, ma muka mi je više da redjam jer vas ništa ne dotiče, nadam se da će bar nekad da vas grize savest, ako je bar malo imate.

lud zbunjen :)

pre 10 godina

Ovaj ministar ima bas visoko misljenje o nama...

Kao da smo svi ludi... Mleko je zdravo i u granicama koje kaze ministar... A sta cemo sa tim sto nema veze sa pravim granicama, ili onim granicama koje su prvobitno propisane?

Stvarno sam zbunjen:)

djole bre

pre 10 godina

Pa narvno da je ispravno kada je povecan dozvoljeni procenat. Tako isto mozete da donesete zakon po kome je minimalna zarada 1000 dinara, a posle toga da kazete da su u Srbiji plate 18 x iznad minimuma...

Novosadjanin

pre 10 godina

Eh, zbog ovakvih stvari (ja pijem "otrovno" mleko, ja odem do segedina i u Tescu kupim 20-30L dugotrajnog mleka i podosta sira.

Em mi dete pije mleko koje garantovano ispunjava EU normu sto se aflatoksina tice, a pride ne dajem novce domacim mlekarskoj monopolistima.

Dugotrajno mleko u Tesco-u = 55din/litar
Jos drasticniji primer: Jolle trapisto sir, u tescu je < 500din/kg, dok je u Tempu isti sir istog proizvodjaca
oko 950din/kg. (ovde je primer gde se uvoznici pridruzuju monopolu mlekara).

Carinu na manje kolicine nikad nece naplatiti, a ako se jos uzme PDV nazad (AFA), ispada sve jos jeftinije. U Madjarskoj je pdv 27%, mada verovatno i tamo postoje povlascene kategorije).

A onda malo malo pa procitam kako se mlekari zale na niske cene mleka i mlecnih preradjevina... madre mia

Sve ce to narod pozlatiti

pre 10 godina

Dva dana za smisljanje i realizaciju ideje da se podigne granica sa 0.05 na 0.5 mikrog/l. Posle burnih reakcija, donosi se odluka da se granica vrati na 0.05 mikrog/l, ali moramo imati razumevanja za procedure, postupke, trajanje svega. Dva i po meseca kasnije - dovoljno da Srbi zaborave da ih truju i da sasvim normalno prihvate granicu 0.5 mikrog/l, kao da je oduvek tako bilo i da je sve to uredu i dobro.

ivan78bg

pre 10 godina

Preko noci je donesena uredba da se sa 0.05 poveca na 0.5, a sada treba meseci i godine da prodju dok se ne vrati na 0.05??? Pa gde moze da prodje ova prica osim kod sns glasaca? IMA NAS KOJI RAZMISHLJAMO SVOJOM GLAVOM uglavnom su to beli listici:))))

Zaciorski

pre 10 godina

Sta se pojedinci ljute??? U celoj Severnoj Americi nivo aflatoksina je 0.5, u cemu je problem? Vidim pljuvacina je najvaznija, bez obzira na cinjenice

hrvoje

pre 10 godina

I jeste interesantno da na bilbordu gde poznate licnosti kazu da piju mleko, ne stoji nikakav potpis ni pojedinca ni kompanije ni ministarstva!!!

ja pijem mleko, ali kozije

pre 10 godina

Ma gde sad Jesic opet spominje aflatoksin a taman ga narod zaboravio. Bas sad kad se resava stvar sa Kosovom? Mislim stvarno...Cekaj bre Jesicu da resimo sve "vaznije" probleme pa cemo onda o mleku. Za jedno 200-250 godina.

nevernik

pre 10 godina

Ovo je najjače: "Golubović je kazao da će se izmenama tog zakona svi aspekti bezbednosti hrane uskladiti sa stanjem na terenu, a pojačani nadzor omogućiti da Srbija ima kvalitetan i praktično primenjiv Zakon o bezbednosti hrane."
Pa gde se zakon uskladjuje sa stanjem na terenu?

MUKNAVI

pre 10 godina

Evo opet ista prica, Jesic drumom, Ministarstvo sumom.. Alo be, ima l' neko mleko da valja a`, pitam sada Ministarstvo a sinoc Jesica, a on umesto odgovora sinu mi minus na komentar i otcuta ko mula, u ladovini, ispod duda. Jel bre, da l' ste vi normalni a`? Naravno vi cete za sebe reci da jeste, ali po onome sta se desava sa nasom politikom koju vode jedni te isti, konstatatacija je da je kod nas bas nastupilo vreme i uhvatilo tok.. u kome se vrkoce majmunska gospoda, a raja pala u depresiju i ceka od pohlepnika, i demagoskih zunzara ..bolje dane, i boljitke..

Bata

pre 10 godina

Ako je to mleko savršeno bezbedno zašto više ne može da se izvozi u Evropsku uniju? Zašto se troše ogromne pare da osudjeni kriminalac Ceca reklamira to mleko, umesto da se novac dao poljoprivrednicima da se pomogne kupovina zdrave stočne hrane, umesto budjavog kukuruza?

zolja

pre 10 godina

Ispod 0.5. Bravo za ovu vlast. Ako se tako ponašate i dalje za 20 godina nećete imati narod kojim ćete vladati. Pitam se ko normalan će imati želju da ostane u ovakvoj zemlji.
Ovo nije pitanje politike, već zdravlja najmlađeg stanovništva, i ne sme da ima interesa koji su iznad ovoga.

mile

pre 10 godina

srbija je bezbedna zemlja jer je broj "sacekusa" u gradu ispod dnevno dozvoljenih 10 na 100.000 stanovnika, i jedino vlada ima relevantan broj "sacekusa", ostalo nisu strucni da kazu sta je "sacekusa", sta "nesrecan slucaj", a sta "komsijski obracun".

a ne spomenuti ni jednom u izjavi vlade da treba imati u vidu da je procenat povecan zbog odredjenih okolnosti, i da ne treba brinuti zbog toga, nego se praviti lud a svi znaju da je procenat povecan i ocekuju bar neku rec o tome kada se vlada izjasnjava o toj temi je vrhunski bezobrazluk.
mnogi se ne slazu sa ovim sto cu reci (ni jedna ni druga strana), nikada nisam voleo trenutno vladajucu garnituru ali bih glasao za njih zbog svega pozitivnog sto su uradili ali zbog ovoga sa mlekom, i nacinom na koji nam se obracaju i kako to saopstavaju i sto im je vaznije da sacuvaju koorporacije a ne stanovnike me mesecima toliko iritira da nikada, ali nikada necu glasati za njih.
sva hapsenja u vezi sa korupcijom padaju u vodu, i dokaz da su selektivna (da li su tajkuni u dilu sa njima ili ne) je ova zastita mlecne mafije na ustrb zdravlja stranovnika.

zix

pre 10 godina

a sutra ce da izjave: ispunili smo sve zahteve EU, mozemo sto se tice zakona sutra da postanemo clanovi nego je odluka sto nas jos nece cisto politicka

zolja

pre 10 godina

Ispod 0.5. Bravo za ovu vlast. Ako se tako ponašate i dalje za 20 godina nećete imati narod kojim ćete vladati. Pitam se ko normalan će imati želju da ostane u ovakvoj zemlji.
Ovo nije pitanje politike, već zdravlja najmlađeg stanovništva, i ne sme da ima interesa koji su iznad ovoga.

zix

pre 10 godina

a sutra ce da izjave: ispunili smo sve zahteve EU, mozemo sto se tice zakona sutra da postanemo clanovi nego je odluka sto nas jos nece cisto politicka

A kad ce obecane smene?

pre 10 godina

Pa vrlo lako moze da se resi ovaj problem. Podignite granicu na 1 i eto resenja. Brzo, efikasno i nadasve ZDRAVO.
A ovaj Golubovic je nevidjeni hohstapler. Umesto da je bar smenjen on i dalje lupeta gluposti. Po kom zakonu je bilo kome zabranjeno da uzme uzorak mleka i uradi analizu? Uostalom Jesic nije bilo ko nego funkcioner AP Vojvodina a samim tim i drzave Srbije.

p.s. Sveti Vucic rece da ce da vrate granicu za 15 dana koliko se secam? Ah da,on je rekao i da cemo saznati sve o "kradji" izbora...i naravno nista.

Slavica, Subotica

pre 10 godina

Mleko i mlečni proizvodi kod nas još uvek nisu ispravni, naprotiv! Jedna sam od onih koja takođe neovlašteno uzima uzorke, naime prijateljica mi radi na Institutu za biotehnološki razvoj u Mađarskoj (Gödöllõ) upravo na Elisa metodama za određivanje mikotoksina. Zamolila me da joj dostavim nekoliko uzoraka mleka i jogurta još pre mesec dana. Kupila sam proizvode različitih proizvođača. Rezultati za svaki uzorak mleka su loši (0,45-0,6) a još gori za jogurt (0,5-0,8). Prošle nedelje je ponovo zamolila za uzorke mleka, jogurta i sireva, naime njima je teško doći do takvih uzoraka gde je u tako velikoj meri povećan nivo aflatoksina. Rezultati ukazuju na to da je svo aflatoksično mleko prerađeno u jogurt i sireve.
Po tome da je kod nas barem do kraja ove godine na snazi pravilnik, koji dozvoljava 10 puta veći nivo aflatoksina je vidljivo, da uopšte nema niko nameru da reši problem.
Ovo je zločin protiv sopstvenog naroda u prvom redu deci a odgovaraće oni koji "neovlašteno" uzimaju uzorke.

nekoizmase

pre 10 godina

Otkad ste podigli granicu ja ga više ne pijem ni u kafi. Ne verujem vam ni kada kažete "dobar dan". A Ceca i spot su samo dokaz koliko ovde nema reda i zakona. Raskalašna pevaljka, žena ratnog profitera i okorelog kriminalca, nedovoljno osuđena za sve što je radila, mi prosipa pamet i vređa inteligenciju, po Bog-te-pit'o čijem nalogu. Dno!

ivan78bg

pre 10 godina

Preko noci je donesena uredba da se sa 0.05 poveca na 0.5, a sada treba meseci i godine da prodju dok se ne vrati na 0.05??? Pa gde moze da prodje ova prica osim kod sns glasaca? IMA NAS KOJI RAZMISHLJAMO SVOJOM GLAVOM uglavnom su to beli listici:))))

nevernik

pre 10 godina

Ovo je najjače: "Golubović je kazao da će se izmenama tog zakona svi aspekti bezbednosti hrane uskladiti sa stanjem na terenu, a pojačani nadzor omogućiti da Srbija ima kvalitetan i praktično primenjiv Zakon o bezbednosti hrane."
Pa gde se zakon uskladjuje sa stanjem na terenu?

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

I pojeo vuk magarca. Cela frka i bruka i Ministar Knezevic ostade. Onda je PRVI rekao da ceda se nivo aflatoksina vrati na 0,05 i opet nista.Prave nas budalama.I opet napad na Jesica da izaziva paniku. Ma nismo mi za bolje. Trazili ste gledajte. Pa narvano da nema nece nista biti. Ali pravila su pravila. I ja kada mi nadju 1 promil alkohola u krvi kada vozim nista mi nije ali platim kaznu i uzmu mi dozvolu na tri meseca

slucajno?

pre 10 godina

Zaista je interesantno kako Kurir i Informer vec mesecima napadaju iskljucivo 3-4 coveka iz DS. Jesica su poceli da "razvlace" bas posle afere sa aflatoksinom. A cika Misa Beko nije uhapsen kao npr. Miskovic, nego daje iskaze u svojstvu gradjana, sto znaci da nije ni osumnjicen. A znamo ko ima najveci udeo u poslu sa mlekom u Srbiji.

ALexandar

pre 10 godina

Jel oni misle da je ovaj narod malouman i retardiran!Zadrzali nivo od 0,5 umesto da spuste na 0,05 kako su pricali da hoce jel smo konstatovali da niko u EU nama tako visok nivo aflatoksina. Misle proslo mesec-dva i narod zaboravio pa kazu mleko je zdravo LAZZZ.

Bata

pre 10 godina

Ako je to mleko savršeno bezbedno zašto više ne može da se izvozi u Evropsku uniju? Zašto se troše ogromne pare da osudjeni kriminalac Ceca reklamira to mleko, umesto da se novac dao poljoprivrednicima da se pomogne kupovina zdrave stočne hrane, umesto budjavog kukuruza?

István

pre 10 godina

"Ponovo se vraćamo na priču da neovlašćena lica uzimaju uzorke i šalju na analizu u laboratoriju bez postojanja stručne procedure", rekao je Golubović i istakao da ne želi da komentariše političke istupe Ješića. "
Golubovicu, govoris gluposti. Neovlsceno lice sam za to, ali stanje od toga ostaje.

Novosadjanin

pre 10 godina

Eh, zbog ovakvih stvari (ja pijem "otrovno" mleko, ja odem do segedina i u Tescu kupim 20-30L dugotrajnog mleka i podosta sira.

Em mi dete pije mleko koje garantovano ispunjava EU normu sto se aflatoksina tice, a pride ne dajem novce domacim mlekarskoj monopolistima.

Dugotrajno mleko u Tesco-u = 55din/litar
Jos drasticniji primer: Jolle trapisto sir, u tescu je < 500din/kg, dok je u Tempu isti sir istog proizvodjaca
oko 950din/kg. (ovde je primer gde se uvoznici pridruzuju monopolu mlekara).

Carinu na manje kolicine nikad nece naplatiti, a ako se jos uzme PDV nazad (AFA), ispada sve jos jeftinije. U Madjarskoj je pdv 27%, mada verovatno i tamo postoje povlascene kategorije).

A onda malo malo pa procitam kako se mlekari zale na niske cene mleka i mlecnih preradjevina... madre mia

ja pijem mleko, ali kozije

pre 10 godina

Ma gde sad Jesic opet spominje aflatoksin a taman ga narod zaboravio. Bas sad kad se resava stvar sa Kosovom? Mislim stvarno...Cekaj bre Jesicu da resimo sve "vaznije" probleme pa cemo onda o mleku. Za jedno 200-250 godina.

lud zbunjen :)

pre 10 godina

Ovaj ministar ima bas visoko misljenje o nama...

Kao da smo svi ludi... Mleko je zdravo i u granicama koje kaze ministar... A sta cemo sa tim sto nema veze sa pravim granicama, ili onim granicama koje su prvobitno propisane?

Stvarno sam zbunjen:)

djole bre

pre 10 godina

Pa narvno da je ispravno kada je povecan dozvoljeni procenat. Tako isto mozete da donesete zakon po kome je minimalna zarada 1000 dinara, a posle toga da kazete da su u Srbiji plate 18 x iznad minimuma...

lili

pre 10 godina

ne treba im verovati da je mleko ok, knezevic neka ga pije za reklamu ali deci ne davati. dokazali su da ih nije briga za narod mnogo puta.

hrvoje

pre 10 godina

I jeste interesantno da na bilbordu gde poznate licnosti kazu da piju mleko, ne stoji nikakav potpis ni pojedinca ni kompanije ni ministarstva!!!

Stojan

pre 10 godina

Građavin Golubovic je nedavno izjavio na B92 da ćemo izvoziti mleko sa 0 toksina, što znači da će gradjani Srbije piti ovo loše mleko sa više toksina. Alfa toksin u Feti i ostalim sirevima je digao cene u prodavnicama za 100 din.Hej, alfatoksin je otrov a ne vitamin. Mi smo završili malo više normalnih škola od vas. Jasno mi je što nas mrzi Zapad, ali zašto i ministri iz SNS.

Goran

pre 10 godina

Ostavili nivo toksicnosti 10 puta veci od propisanog u EU.Idalje nas truju i racunaju da smo doziveli kolektivnu amneziju pa smo zaboravili da je normalno 0,05.Raspisite izbore da vam kazemo sta mislimo o tome gospodo iz vlati i g.dine ministre iz SNS-a. Sramota ljudi kakvi nas vode.

mile

pre 10 godina

srbija je bezbedna zemlja jer je broj "sacekusa" u gradu ispod dnevno dozvoljenih 10 na 100.000 stanovnika, i jedino vlada ima relevantan broj "sacekusa", ostalo nisu strucni da kazu sta je "sacekusa", sta "nesrecan slucaj", a sta "komsijski obracun".

a ne spomenuti ni jednom u izjavi vlade da treba imati u vidu da je procenat povecan zbog odredjenih okolnosti, i da ne treba brinuti zbog toga, nego se praviti lud a svi znaju da je procenat povecan i ocekuju bar neku rec o tome kada se vlada izjasnjava o toj temi je vrhunski bezobrazluk.
mnogi se ne slazu sa ovim sto cu reci (ni jedna ni druga strana), nikada nisam voleo trenutno vladajucu garnituru ali bih glasao za njih zbog svega pozitivnog sto su uradili ali zbog ovoga sa mlekom, i nacinom na koji nam se obracaju i kako to saopstavaju i sto im je vaznije da sacuvaju koorporacije a ne stanovnike me mesecima toliko iritira da nikada, ali nikada necu glasati za njih.
sva hapsenja u vezi sa korupcijom padaju u vodu, i dokaz da su selektivna (da li su tajkuni u dilu sa njima ili ne) je ova zastita mlecne mafije na ustrb zdravlja stranovnika.

Sve ce to narod pozlatiti

pre 10 godina

Dva dana za smisljanje i realizaciju ideje da se podigne granica sa 0.05 na 0.5 mikrog/l. Posle burnih reakcija, donosi se odluka da se granica vrati na 0.05 mikrog/l, ali moramo imati razumevanja za procedure, postupke, trajanje svega. Dva i po meseca kasnije - dovoljno da Srbi zaborave da ih truju i da sasvim normalno prihvate granicu 0.5 mikrog/l, kao da je oduvek tako bilo i da je sve to uredu i dobro.

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

Ubili ste nas bre u mozak, godinama nas trujete, pojedosmo meso smrznuto godinama, uvezeno iz kojekakvih nedodjija, jedemo ruski krompir koji je sav izbušen a naš ivanjički truli, uništili ste našeg seljaka, kakvo bre mleko dajemo našoj deci, sve se plašim da i vaši potomci odrastaju na nezdravoj hrani, ma muka mi je više da redjam jer vas ništa ne dotiče, nadam se da će bar nekad da vas grize savest, ako je bar malo imate.

zlocin i (pre ili kasnije) kazna

pre 10 godina

"Ne znamo ko stoji iza spota o mleku, niti se bavimo time ko i kako se reklamira", kazao je državni sekretar Ministarstva poljoprivrede.

Ovo je ZONA SUMRAKA!!!

zix

pre 10 godina

ko to izjavljuje da je problem sa aflatoksinom u celom regionu? u kom regionu??? hrvatska je u eu, a eu ne dozvoljava preko 0.05%, madjarska je isto u eu ali oni nisu kao 'neki' koji ispune samo minimum standarda za ulazak u eu, kod njih ne sme da bude ni malo aflatoksina u mleku - sve preko 0.00000000% je zabranjeno. rumunija i bugarska u eu, u crnoj gori je granica 0.05%. jedino za makedoniju i bosnu nisam siguran ali mislim da je i tamo max dozvoljeno 0.05% (tj 10 puta manje nego kod nas), tako da ne znam o kojim problemima u celom regionu pricate??? jeste bio problem ali su ga resili tako sto su bacili zarazeni kukuruz i mleko, a ne kao kod nas: da se poveca granica 10 puta.

MUKNAVI

pre 10 godina

Evo opet ista prica, Jesic drumom, Ministarstvo sumom.. Alo be, ima l' neko mleko da valja a`, pitam sada Ministarstvo a sinoc Jesica, a on umesto odgovora sinu mi minus na komentar i otcuta ko mula, u ladovini, ispod duda. Jel bre, da l' ste vi normalni a`? Naravno vi cete za sebe reci da jeste, ali po onome sta se desava sa nasom politikom koju vode jedni te isti, konstatatacija je da je kod nas bas nastupilo vreme i uhvatilo tok.. u kome se vrkoce majmunska gospoda, a raja pala u depresiju i ceka od pohlepnika, i demagoskih zunzara ..bolje dane, i boljitke..

Vladan R.

pre 10 godina

Da li među čitaocima komentara ima pravnika? Siguran sam da postoji pravni osnov po kojem možemo, ako se ujedinimo, da tužimo državu evropskom sudu za ljudska prava u Strazburu zbog ovog UŽASA sa mlekom i mlečnim proizvodima.

Poldi

pre 10 godina

Eh sto ti je ova vlast, da je kojim slucajem rezultat analize pokazao iznad po zakonu dozvoljenih 0.5% vi bi podigli granicu na 5%.
A za EU ste kao spremni. Kvazi drzava.

Mir kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Ovlasceni smo da nas trujete hranom, a nismo ovlasceni da ono sto jedemo i pijemo damo na analizu?! Pazi bogati.

da

pre 10 godina

@(Cirkus na srpski nacin, 14. maj 2013 16:18)

U pravu si majstore! Po toj njihovoj logici mogli bi da povecaju i dozvoljenu alkoholisanost za deset puta! Taman da se lepo pokokamo na putevima!
Uostalom, ko im moze dokazati da je stvarno nesto kontrolisano? Ministar kaze "mleko ispravno"! I ko ce od nas i kako da proveri tacnost njegove izjave? Doduse ja licno mleko ne pijem al' ga piju moja deca, a ja obozavam sir i kajmak. Znaci i ja aflatoksine unosim, samo u drugom obliku.
Nego danasnji dan je pun ovakvih i slicnih cinicnih izjava dragih nam clanova vlade. Polako padam u depresiju.

NScentar

pre 10 godina

Prvo i prvo, sto ministar poljoprivrede, Goran Knezevic nije ovo isnasnio, nego drzavni sekretar? Mozda ministar smatra da ovo nije dosta vazno za njega, i ima vise vaznije stavari o cemu da se bavi? Jedna rec: sramota. Evo jedan link, za oni ko znaju Engleski: http://english.blic.rs/News/9484/Vucic-We-will-return-aflatoxin-level-to-005-and-dismiss-responsible-in-milk-affair
Sta se uradilo o kako je ova afera sa aflatoksina se pojavila? NISTA! Opet samo jedna rec: SRAMOTA! Ova vlada moze samo jednu stvar da radi u jedno vreme, a sad je Kosovo, i nista drugo. To znaci, neka deca piju otrov, dok mi ne dazovoljimo EU i Albance na Kosovo. Ja sam bez reci.

tihomir

pre 10 godina

daj... nece se nista uraditi, samo ti usta rade kao da vas ne znamo. sve ste nas zatrovali zato imamo najvise bolesnika raka dece u svetu. treba vas sve da ne kazem strpati u cuzu i da jedete i pijete zatrovanu hranu i mleko drugo niste zasluzili.

Jagodiceva

pre 10 godina

Vidite...izgleda da treba da ostanu bez vlasti i tek tada pocnu da "vode brigu" o nacionalnom zdravlju !Aflatoksin se, gle cuda, u nedozvoljenim granicama, pojavljuje pre par meseci , stim sto , koliko smo budji i u kakvom sve obliku, progutali u protekloj deceniji govore dosadasnje zdravstvene statistike.Nesporno je da stetne materije , generalno, pa i u ishrani moraju biti strogo kontrolisane i svedene na minium, ali...STRES je taj ciji su nivo i steta nemreljivi !

Novosadjanin

pre 10 godina

@Slavica, Subotica (ili bilo ko)

Jeste uzimali uzorke i slali na ispitivanje Bello organskog mleka i jogurta?

Oni bi, makar po urbanoj legendi, trebalo da imaju nizak nivo aflatoksina jer kompletnu organsku hranu za krave uvoze iz Italije. Medjutim, voleo bih da vidim neku potvrdu u vidu analize tog mleka :( (sta su mi uradili, postao sam skeptik)

Objektivno

pre 10 godina

Ne verujem ni jednima ni drugima, sve su to politicke igrice. Od kad znam za sebe pijem ovo nase domace mleko i nemam nameru da prestanem, bas zato sto izjave o tome kako mleko ne valja dobijam od nekoga ko od te izjave moze samo da profitira, a ne od relevantnih ljudi ciji je to posao.

Obrad

pre 10 godina

Povecan nivo aflatoksina je problem u celom regionu, jer je pronadjen u mleku, najpre Hrvatske, a potom i Slovenije, Madjarske i na kraju Srbije. Interesantno je da se situacija sa mlekom u ostalim delovima regiona smirila, samo se ovde razbuktava, razradjuje i podize sve vise prasine. Kao da je cela prica nastala da bi se na kraju akcenat stavio na Srbiju i da ispadne da samo u Srbiji ima mleka sa povisenim nivoom aflatoksina.
Kako da je nekome cilj da se ne prodaje i ne izvozi srpsko mleko, a da svi ostali u regionu profitiraju.

Sudija

pre 10 godina

Politicari umesto da se bave istinskim problemima i resavanjem istih, opet prepucavanje oko mleko koje je navodno lose. Ja ne vidim nista lepo u buducnosti.

Dooka

pre 10 godina

Na sta mi trosimo vreme i novac?!?! Neko tamo kaze mleko je lose, onda se jave nadlezni i kazu sve je ok, a u stvari - borba za fotelje preko ledja naroda!

Zaciorski

pre 10 godina

Sta se pojedinci ljute??? U celoj Severnoj Americi nivo aflatoksina je 0.5, u cemu je problem? Vidim pljuvacina je najvaznija, bez obzira na cinjenice

Zaciorski

pre 10 godina

Gorane, kakva je to sramota i kakvi nas ljudi vode??? Svi su nas drugi " ljudi " vodili u zadnjih 20 god.nema ko nije i sta sad? Niko nam nije valjao! Da ne preterujes malo, uostalom oba nivoa aflatoksina su bezbedna, i 0,5 i 0,05. Po vama ja ovde u Severnoj Americi onda trujem svoje dete vec 10 godina?

Analitičar za mleko

pre 10 godina

A zašto g. Ješić ne kaže da su i sada u proizvodima najkvalitetnijeg prerađivača mleka u ex Yugoslaviji "Novosadskoj mlekari" rezultati znatno ispod 0,05.Po poslednjim analizama su 0,00. Isto se očekuje uskoro i vrlo kvalitetnoj "Subotičkoj mlekari"

Sasa

pre 10 godina

Ne zelim nimalo da branim ovu vlast i odgovorne ljude iz ove oblasti...zasluzuju najostriju osudu moralnu, materijalnu, krivicnu kako god, ali niko se ne pita niti je postavljeno pitanje kakvo smo mleko pili pre nego sto je utvrdjena granica od 0,05. Bas bih voleo da znam koliki je bio nivo aflatoksina u mleku u periodu od 2000.-2010.

Sizif

pre 10 godina

Mene samo interesuje otkud tolika disproporcija - ako je u Kanadi, Australiji, Novom Zelandu dozvoljena količina aflatoksina 0,5 ppm, a u EU je 0,05 ppm, tu postoji OZBILJNA dispropocija. Ne može me niko ubediti da su Evropljani znaju nešto što Australijanci ne znaju... ovde se svi bave nivoom, ali se niko ne bavi pitanjem koliko je zaista štetno 0,5, a koliko 0,05ppm i da li je sve samo prljava politička igra, ili svesno trovanje naroda...

Kako god okreneš, više nikome ne treba verovati na reč.

N. Ristic

pre 10 godina

Mogu da mislim o ovoj vlasti šta god ali jesicu ne verujem ni jednu jedinu reč. Nivo aflatoksina je isti kao i kad je on bio na vlasti a ovo mi sve deluje kao početak prljave političke kampanje.

Kosta

pre 10 godina

Najbolji su mi oni koji idu u Madjarsku po mleko!! Bolje im je madjarsko gmo mleko nego nase "otrovno"!! Krenula istraga oko Vocnjaka, vinogra i stanova "postenog" Jese pa se on opet setio mleka!

Zaciorski

pre 10 godina

Sta se pojedinci ljute??? U celoj Severnoj Americi nivo aflatoksina je 0.5, u cemu je problem? Vidim pljuvacina je najvaznija, bez obzira na cinjenice

Zaciorski

pre 10 godina

Gorane, kakva je to sramota i kakvi nas ljudi vode??? Svi su nas drugi " ljudi " vodili u zadnjih 20 god.nema ko nije i sta sad? Niko nam nije valjao! Da ne preterujes malo, uostalom oba nivoa aflatoksina su bezbedna, i 0,5 i 0,05. Po vama ja ovde u Severnoj Americi onda trujem svoje dete vec 10 godina?

Kosta

pre 10 godina

Najbolji su mi oni koji idu u Madjarsku po mleko!! Bolje im je madjarsko gmo mleko nego nase "otrovno"!! Krenula istraga oko Vocnjaka, vinogra i stanova "postenog" Jese pa se on opet setio mleka!

Obrad

pre 10 godina

Povecan nivo aflatoksina je problem u celom regionu, jer je pronadjen u mleku, najpre Hrvatske, a potom i Slovenije, Madjarske i na kraju Srbije. Interesantno je da se situacija sa mlekom u ostalim delovima regiona smirila, samo se ovde razbuktava, razradjuje i podize sve vise prasine. Kao da je cela prica nastala da bi se na kraju akcenat stavio na Srbiju i da ispadne da samo u Srbiji ima mleka sa povisenim nivoom aflatoksina.
Kako da je nekome cilj da se ne prodaje i ne izvozi srpsko mleko, a da svi ostali u regionu profitiraju.

N. Ristic

pre 10 godina

Mogu da mislim o ovoj vlasti šta god ali jesicu ne verujem ni jednu jedinu reč. Nivo aflatoksina je isti kao i kad je on bio na vlasti a ovo mi sve deluje kao početak prljave političke kampanje.

Sasa

pre 10 godina

Ne zelim nimalo da branim ovu vlast i odgovorne ljude iz ove oblasti...zasluzuju najostriju osudu moralnu, materijalnu, krivicnu kako god, ali niko se ne pita niti je postavljeno pitanje kakvo smo mleko pili pre nego sto je utvrdjena granica od 0,05. Bas bih voleo da znam koliki je bio nivo aflatoksina u mleku u periodu od 2000.-2010.

Dooka

pre 10 godina

Na sta mi trosimo vreme i novac?!?! Neko tamo kaze mleko je lose, onda se jave nadlezni i kazu sve je ok, a u stvari - borba za fotelje preko ledja naroda!

Sizif

pre 10 godina

Mene samo interesuje otkud tolika disproporcija - ako je u Kanadi, Australiji, Novom Zelandu dozvoljena količina aflatoksina 0,5 ppm, a u EU je 0,05 ppm, tu postoji OZBILJNA dispropocija. Ne može me niko ubediti da su Evropljani znaju nešto što Australijanci ne znaju... ovde se svi bave nivoom, ali se niko ne bavi pitanjem koliko je zaista štetno 0,5, a koliko 0,05ppm i da li je sve samo prljava politička igra, ili svesno trovanje naroda...

Kako god okreneš, više nikome ne treba verovati na reč.

Analitičar za mleko

pre 10 godina

A zašto g. Ješić ne kaže da su i sada u proizvodima najkvalitetnijeg prerađivača mleka u ex Yugoslaviji "Novosadskoj mlekari" rezultati znatno ispod 0,05.Po poslednjim analizama su 0,00. Isto se očekuje uskoro i vrlo kvalitetnoj "Subotičkoj mlekari"

Objektivno

pre 10 godina

Ne verujem ni jednima ni drugima, sve su to politicke igrice. Od kad znam za sebe pijem ovo nase domace mleko i nemam nameru da prestanem, bas zato sto izjave o tome kako mleko ne valja dobijam od nekoga ko od te izjave moze samo da profitira, a ne od relevantnih ljudi ciji je to posao.

Sudija

pre 10 godina

Politicari umesto da se bave istinskim problemima i resavanjem istih, opet prepucavanje oko mleko koje je navodno lose. Ja ne vidim nista lepo u buducnosti.

Jagodiceva

pre 10 godina

Vidite...izgleda da treba da ostanu bez vlasti i tek tada pocnu da "vode brigu" o nacionalnom zdravlju !Aflatoksin se, gle cuda, u nedozvoljenim granicama, pojavljuje pre par meseci , stim sto , koliko smo budji i u kakvom sve obliku, progutali u protekloj deceniji govore dosadasnje zdravstvene statistike.Nesporno je da stetne materije , generalno, pa i u ishrani moraju biti strogo kontrolisane i svedene na minium, ali...STRES je taj ciji su nivo i steta nemreljivi !

zolja

pre 10 godina

Ispod 0.5. Bravo za ovu vlast. Ako se tako ponašate i dalje za 20 godina nećete imati narod kojim ćete vladati. Pitam se ko normalan će imati želju da ostane u ovakvoj zemlji.
Ovo nije pitanje politike, već zdravlja najmlađeg stanovništva, i ne sme da ima interesa koji su iznad ovoga.

ja pijem mleko, ali kozije

pre 10 godina

Ma gde sad Jesic opet spominje aflatoksin a taman ga narod zaboravio. Bas sad kad se resava stvar sa Kosovom? Mislim stvarno...Cekaj bre Jesicu da resimo sve "vaznije" probleme pa cemo onda o mleku. Za jedno 200-250 godina.

Novosadjanin

pre 10 godina

@Slavica, Subotica (ili bilo ko)

Jeste uzimali uzorke i slali na ispitivanje Bello organskog mleka i jogurta?

Oni bi, makar po urbanoj legendi, trebalo da imaju nizak nivo aflatoksina jer kompletnu organsku hranu za krave uvoze iz Italije. Medjutim, voleo bih da vidim neku potvrdu u vidu analize tog mleka :( (sta su mi uradili, postao sam skeptik)

zix

pre 10 godina

a sutra ce da izjave: ispunili smo sve zahteve EU, mozemo sto se tice zakona sutra da postanemo clanovi nego je odluka sto nas jos nece cisto politicka

nekoizmase

pre 10 godina

Otkad ste podigli granicu ja ga više ne pijem ni u kafi. Ne verujem vam ni kada kažete "dobar dan". A Ceca i spot su samo dokaz koliko ovde nema reda i zakona. Raskalašna pevaljka, žena ratnog profitera i okorelog kriminalca, nedovoljno osuđena za sve što je radila, mi prosipa pamet i vređa inteligenciju, po Bog-te-pit'o čijem nalogu. Dno!

zlocin i (pre ili kasnije) kazna

pre 10 godina

"Ne znamo ko stoji iza spota o mleku, niti se bavimo time ko i kako se reklamira", kazao je državni sekretar Ministarstva poljoprivrede.

Ovo je ZONA SUMRAKA!!!

ivan78bg

pre 10 godina

Preko noci je donesena uredba da se sa 0.05 poveca na 0.5, a sada treba meseci i godine da prodju dok se ne vrati na 0.05??? Pa gde moze da prodje ova prica osim kod sns glasaca? IMA NAS KOJI RAZMISHLJAMO SVOJOM GLAVOM uglavnom su to beli listici:))))

A kad ce obecane smene?

pre 10 godina

Pa vrlo lako moze da se resi ovaj problem. Podignite granicu na 1 i eto resenja. Brzo, efikasno i nadasve ZDRAVO.
A ovaj Golubovic je nevidjeni hohstapler. Umesto da je bar smenjen on i dalje lupeta gluposti. Po kom zakonu je bilo kome zabranjeno da uzme uzorak mleka i uradi analizu? Uostalom Jesic nije bilo ko nego funkcioner AP Vojvodina a samim tim i drzave Srbije.

p.s. Sveti Vucic rece da ce da vrate granicu za 15 dana koliko se secam? Ah da,on je rekao i da cemo saznati sve o "kradji" izbora...i naravno nista.

MUKNAVI

pre 10 godina

Evo opet ista prica, Jesic drumom, Ministarstvo sumom.. Alo be, ima l' neko mleko da valja a`, pitam sada Ministarstvo a sinoc Jesica, a on umesto odgovora sinu mi minus na komentar i otcuta ko mula, u ladovini, ispod duda. Jel bre, da l' ste vi normalni a`? Naravno vi cete za sebe reci da jeste, ali po onome sta se desava sa nasom politikom koju vode jedni te isti, konstatatacija je da je kod nas bas nastupilo vreme i uhvatilo tok.. u kome se vrkoce majmunska gospoda, a raja pala u depresiju i ceka od pohlepnika, i demagoskih zunzara ..bolje dane, i boljitke..

Sve ce to narod pozlatiti

pre 10 godina

Dva dana za smisljanje i realizaciju ideje da se podigne granica sa 0.05 na 0.5 mikrog/l. Posle burnih reakcija, donosi se odluka da se granica vrati na 0.05 mikrog/l, ali moramo imati razumevanja za procedure, postupke, trajanje svega. Dva i po meseca kasnije - dovoljno da Srbi zaborave da ih truju i da sasvim normalno prihvate granicu 0.5 mikrog/l, kao da je oduvek tako bilo i da je sve to uredu i dobro.

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

Ubili ste nas bre u mozak, godinama nas trujete, pojedosmo meso smrznuto godinama, uvezeno iz kojekakvih nedodjija, jedemo ruski krompir koji je sav izbušen a naš ivanjički truli, uništili ste našeg seljaka, kakvo bre mleko dajemo našoj deci, sve se plašim da i vaši potomci odrastaju na nezdravoj hrani, ma muka mi je više da redjam jer vas ništa ne dotiče, nadam se da će bar nekad da vas grize savest, ako je bar malo imate.

zix

pre 10 godina

ko to izjavljuje da je problem sa aflatoksinom u celom regionu? u kom regionu??? hrvatska je u eu, a eu ne dozvoljava preko 0.05%, madjarska je isto u eu ali oni nisu kao 'neki' koji ispune samo minimum standarda za ulazak u eu, kod njih ne sme da bude ni malo aflatoksina u mleku - sve preko 0.00000000% je zabranjeno. rumunija i bugarska u eu, u crnoj gori je granica 0.05%. jedino za makedoniju i bosnu nisam siguran ali mislim da je i tamo max dozvoljeno 0.05% (tj 10 puta manje nego kod nas), tako da ne znam o kojim problemima u celom regionu pricate??? jeste bio problem ali su ga resili tako sto su bacili zarazeni kukuruz i mleko, a ne kao kod nas: da se poveca granica 10 puta.

Poldi

pre 10 godina

Eh sto ti je ova vlast, da je kojim slucajem rezultat analize pokazao iznad po zakonu dozvoljenih 0.5% vi bi podigli granicu na 5%.
A za EU ste kao spremni. Kvazi drzava.

Mir kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Ovlasceni smo da nas trujete hranom, a nismo ovlasceni da ono sto jedemo i pijemo damo na analizu?! Pazi bogati.

tihomir

pre 10 godina

daj... nece se nista uraditi, samo ti usta rade kao da vas ne znamo. sve ste nas zatrovali zato imamo najvise bolesnika raka dece u svetu. treba vas sve da ne kazem strpati u cuzu i da jedete i pijete zatrovanu hranu i mleko drugo niste zasluzili.

mile

pre 10 godina

srbija je bezbedna zemlja jer je broj "sacekusa" u gradu ispod dnevno dozvoljenih 10 na 100.000 stanovnika, i jedino vlada ima relevantan broj "sacekusa", ostalo nisu strucni da kazu sta je "sacekusa", sta "nesrecan slucaj", a sta "komsijski obracun".

a ne spomenuti ni jednom u izjavi vlade da treba imati u vidu da je procenat povecan zbog odredjenih okolnosti, i da ne treba brinuti zbog toga, nego se praviti lud a svi znaju da je procenat povecan i ocekuju bar neku rec o tome kada se vlada izjasnjava o toj temi je vrhunski bezobrazluk.
mnogi se ne slazu sa ovim sto cu reci (ni jedna ni druga strana), nikada nisam voleo trenutno vladajucu garnituru ali bih glasao za njih zbog svega pozitivnog sto su uradili ali zbog ovoga sa mlekom, i nacinom na koji nam se obracaju i kako to saopstavaju i sto im je vaznije da sacuvaju koorporacije a ne stanovnike me mesecima toliko iritira da nikada, ali nikada necu glasati za njih.
sva hapsenja u vezi sa korupcijom padaju u vodu, i dokaz da su selektivna (da li su tajkuni u dilu sa njima ili ne) je ova zastita mlecne mafije na ustrb zdravlja stranovnika.

nevernik

pre 10 godina

Ovo je najjače: "Golubović je kazao da će se izmenama tog zakona svi aspekti bezbednosti hrane uskladiti sa stanjem na terenu, a pojačani nadzor omogućiti da Srbija ima kvalitetan i praktično primenjiv Zakon o bezbednosti hrane."
Pa gde se zakon uskladjuje sa stanjem na terenu?

lud zbunjen :)

pre 10 godina

Ovaj ministar ima bas visoko misljenje o nama...

Kao da smo svi ludi... Mleko je zdravo i u granicama koje kaze ministar... A sta cemo sa tim sto nema veze sa pravim granicama, ili onim granicama koje su prvobitno propisane?

Stvarno sam zbunjen:)

slucajno?

pre 10 godina

Zaista je interesantno kako Kurir i Informer vec mesecima napadaju iskljucivo 3-4 coveka iz DS. Jesica su poceli da "razvlace" bas posle afere sa aflatoksinom. A cika Misa Beko nije uhapsen kao npr. Miskovic, nego daje iskaze u svojstvu gradjana, sto znaci da nije ni osumnjicen. A znamo ko ima najveci udeo u poslu sa mlekom u Srbiji.

hrvoje

pre 10 godina

I jeste interesantno da na bilbordu gde poznate licnosti kazu da piju mleko, ne stoji nikakav potpis ni pojedinca ni kompanije ni ministarstva!!!

Novosadjanin

pre 10 godina

Eh, zbog ovakvih stvari (ja pijem "otrovno" mleko, ja odem do segedina i u Tescu kupim 20-30L dugotrajnog mleka i podosta sira.

Em mi dete pije mleko koje garantovano ispunjava EU normu sto se aflatoksina tice, a pride ne dajem novce domacim mlekarskoj monopolistima.

Dugotrajno mleko u Tesco-u = 55din/litar
Jos drasticniji primer: Jolle trapisto sir, u tescu je < 500din/kg, dok je u Tempu isti sir istog proizvodjaca
oko 950din/kg. (ovde je primer gde se uvoznici pridruzuju monopolu mlekara).

Carinu na manje kolicine nikad nece naplatiti, a ako se jos uzme PDV nazad (AFA), ispada sve jos jeftinije. U Madjarskoj je pdv 27%, mada verovatno i tamo postoje povlascene kategorije).

A onda malo malo pa procitam kako se mlekari zale na niske cene mleka i mlecnih preradjevina... madre mia

djole bre

pre 10 godina

Pa narvno da je ispravno kada je povecan dozvoljeni procenat. Tako isto mozete da donesete zakon po kome je minimalna zarada 1000 dinara, a posle toga da kazete da su u Srbiji plate 18 x iznad minimuma...

Stojan

pre 10 godina

Građavin Golubovic je nedavno izjavio na B92 da ćemo izvoziti mleko sa 0 toksina, što znači da će gradjani Srbije piti ovo loše mleko sa više toksina. Alfa toksin u Feti i ostalim sirevima je digao cene u prodavnicama za 100 din.Hej, alfatoksin je otrov a ne vitamin. Mi smo završili malo više normalnih škola od vas. Jasno mi je što nas mrzi Zapad, ali zašto i ministri iz SNS.

lili

pre 10 godina

ne treba im verovati da je mleko ok, knezevic neka ga pije za reklamu ali deci ne davati. dokazali su da ih nije briga za narod mnogo puta.

ALexandar

pre 10 godina

Jel oni misle da je ovaj narod malouman i retardiran!Zadrzali nivo od 0,5 umesto da spuste na 0,05 kako su pricali da hoce jel smo konstatovali da niko u EU nama tako visok nivo aflatoksina. Misle proslo mesec-dva i narod zaboravio pa kazu mleko je zdravo LAZZZ.

Slavica, Subotica

pre 10 godina

Mleko i mlečni proizvodi kod nas još uvek nisu ispravni, naprotiv! Jedna sam od onih koja takođe neovlašteno uzima uzorke, naime prijateljica mi radi na Institutu za biotehnološki razvoj u Mađarskoj (Gödöllõ) upravo na Elisa metodama za određivanje mikotoksina. Zamolila me da joj dostavim nekoliko uzoraka mleka i jogurta još pre mesec dana. Kupila sam proizvode različitih proizvođača. Rezultati za svaki uzorak mleka su loši (0,45-0,6) a još gori za jogurt (0,5-0,8). Prošle nedelje je ponovo zamolila za uzorke mleka, jogurta i sireva, naime njima je teško doći do takvih uzoraka gde je u tako velikoj meri povećan nivo aflatoksina. Rezultati ukazuju na to da je svo aflatoksično mleko prerađeno u jogurt i sireve.
Po tome da je kod nas barem do kraja ove godine na snazi pravilnik, koji dozvoljava 10 puta veći nivo aflatoksina je vidljivo, da uopšte nema niko nameru da reši problem.
Ovo je zločin protiv sopstvenog naroda u prvom redu deci a odgovaraće oni koji "neovlašteno" uzimaju uzorke.

Goran

pre 10 godina

Ostavili nivo toksicnosti 10 puta veci od propisanog u EU.Idalje nas truju i racunaju da smo doziveli kolektivnu amneziju pa smo zaboravili da je normalno 0,05.Raspisite izbore da vam kazemo sta mislimo o tome gospodo iz vlati i g.dine ministre iz SNS-a. Sramota ljudi kakvi nas vode.

Bata

pre 10 godina

Ako je to mleko savršeno bezbedno zašto više ne može da se izvozi u Evropsku uniju? Zašto se troše ogromne pare da osudjeni kriminalac Ceca reklamira to mleko, umesto da se novac dao poljoprivrednicima da se pomogne kupovina zdrave stočne hrane, umesto budjavog kukuruza?

István

pre 10 godina

"Ponovo se vraćamo na priču da neovlašćena lica uzimaju uzorke i šalju na analizu u laboratoriju bez postojanja stručne procedure", rekao je Golubović i istakao da ne želi da komentariše političke istupe Ješića. "
Golubovicu, govoris gluposti. Neovlsceno lice sam za to, ali stanje od toga ostaje.

Cirkus na srpski nacin

pre 10 godina

I pojeo vuk magarca. Cela frka i bruka i Ministar Knezevic ostade. Onda je PRVI rekao da ceda se nivo aflatoksina vrati na 0,05 i opet nista.Prave nas budalama.I opet napad na Jesica da izaziva paniku. Ma nismo mi za bolje. Trazili ste gledajte. Pa narvano da nema nece nista biti. Ali pravila su pravila. I ja kada mi nadju 1 promil alkohola u krvi kada vozim nista mi nije ali platim kaznu i uzmu mi dozvolu na tri meseca

Vladan R.

pre 10 godina

Da li među čitaocima komentara ima pravnika? Siguran sam da postoji pravni osnov po kojem možemo, ako se ujedinimo, da tužimo državu evropskom sudu za ljudska prava u Strazburu zbog ovog UŽASA sa mlekom i mlečnim proizvodima.

da

pre 10 godina

@(Cirkus na srpski nacin, 14. maj 2013 16:18)

U pravu si majstore! Po toj njihovoj logici mogli bi da povecaju i dozvoljenu alkoholisanost za deset puta! Taman da se lepo pokokamo na putevima!
Uostalom, ko im moze dokazati da je stvarno nesto kontrolisano? Ministar kaze "mleko ispravno"! I ko ce od nas i kako da proveri tacnost njegove izjave? Doduse ja licno mleko ne pijem al' ga piju moja deca, a ja obozavam sir i kajmak. Znaci i ja aflatoksine unosim, samo u drugom obliku.
Nego danasnji dan je pun ovakvih i slicnih cinicnih izjava dragih nam clanova vlade. Polako padam u depresiju.

NScentar

pre 10 godina

Prvo i prvo, sto ministar poljoprivrede, Goran Knezevic nije ovo isnasnio, nego drzavni sekretar? Mozda ministar smatra da ovo nije dosta vazno za njega, i ima vise vaznije stavari o cemu da se bavi? Jedna rec: sramota. Evo jedan link, za oni ko znaju Engleski: http://english.blic.rs/News/9484/Vucic-We-will-return-aflatoxin-level-to-005-and-dismiss-responsible-in-milk-affair
Sta se uradilo o kako je ova afera sa aflatoksina se pojavila? NISTA! Opet samo jedna rec: SRAMOTA! Ova vlada moze samo jednu stvar da radi u jedno vreme, a sad je Kosovo, i nista drugo. To znaci, neka deca piju otrov, dok mi ne dazovoljimo EU i Albance na Kosovo. Ja sam bez reci.