Četvrtak, 13.12.2012.

12:50

"Srbija je homofobna zemlja"

U Srbiji postoji visok stepen homofobije, što potvrđuje podatak da dve trećine građana ne želi da se druži sa LGBT osobama, kaže Dušan Ignjatović.

Izvor: Beta

"Srbija je homofobna zemlja" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Logic

pre 11 godina

Sudeći po broju i prirodi srbofobičnih komentara, Srbi i Srbija su više diskriminisani od LGBT populacije sa svih meridijana.

ist

pre 11 godina

@Mda: A vi zamisljate da ste mnogo pametni ako ponavljate pomodne fraze koje vam serviraju globalni mediji i njihove ekspoziture? Takve korisne idiote vole vlasnici tih medija (i ne samo medija) i nadaju se da ce vremenom svi postati korisni idioti poput vas i ponavljati njihovo fraze i braniti njihove interese kao svoje.

Mda

pre 11 godina

Kod mene u firmi ima nekoliko gejeva koji se ne skrivaju i nemaju nikakvih problema. Firma uglavnom zaposljava mlade sa zavrsenim fakultetom. To valjda sve govori.

Mda

pre 11 godina

e, što volim što sam primitivan, staromodan i sve ostalo... samo da nisam "in" :)
(bole, 13. decembar 2012 13:32)
U stvari ti si glup.

slavko iz jasenovca pristine i zrtva nato bombardovanja !!

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....
(mirko, 13. decembar 2012 18:12(

a koliko ja vidim ti pricas gluposti pa naravno da nismo naklonjeni nekome ko nije nama naklonjen i ko nas mrzi naklonjeni smo onima koji nas ne mrze i to je normalno !!

Mika

pre 11 godina

" bez obzira na različite zakone i prakse i ***stavove*** stanovništva. "

Demokratija, zar ne?

Elem, fobija se odnosi na ekstremne i/ili iracionalne strahove. S tim u vidu, rec "homofobija" se ne koristi na pravi nacin, tj. da opise pojavu i pojedince, vec da etiketira s negativnom konotacijom iste. Pravilan opis bi bio "homonegativnost" jer se odnosi na negativan stav prema populaciji homoseksualne orijentacije u kome ne mora biti straha uopste(mada moze da bude).

mirko

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....

Aleksa

pre 11 godina

(Velja, 13. decembar 2012 16:44)
Pa sta ti hoces da kazez, da voleti gej populaciju znaci biti emancipovan!? Zasto bi se druzio sa njima ako mi ne odgovaraju (njihov stil i nacin zivota), ja imam svoje pravo da biram da li nesto volim ili ne ali to sto njih ne volim ne znaci po automatizmu da sam ne emancipovan i da ne znam sta je lap top ili da mozda posecujem gatare. To je opet medijiski propraceno od strane gej lobija da ako njih ne volis zanci nisi kul... hahaha... Smarate vise sa time, slazem sa da ih treba postovati kao i sve druge ljude ali to ne znaci da ih moram voleti i da se moram druziti sa njima.

Pavle KG

pre 11 godina

Srbija je pre svega zemlja siromasnih i obespravljenih ljudi u vlasti tajkuna i licemernih politicara.Mislim da Srbija mora resiti gomilu vecih i tezih problema nego sto je polozaj gay populacije.

Milan

pre 11 godina

Pod hitno doneti zakon da je svaki gradjanin Srbije koji se zatekne na mestu gde dve osobe homoseksualne orjentacije raznmenjuju neznosti u obavezi da im se pridruzi i na taj nacin pokaze da Srbi nisu homofobicni. U zgradu opstine, suda, ili druge javne ustanove nije dozvoljeno uci u obuci sa "otvorenim prstima". Sa druge strane dozvoljeno je i posve legalno da muskarac udje drzeci svog "decka" za ruku. E koji ste vi indijanci!
p.s. nadam se da ce te objaviti moj komentar i da mi necete spocitati rasizam prema indijancima, posto homofobiju verovatno hocete. Unapred hvala, mada nesto me ne greje sunce.

@vladimir0710

pre 11 godina

Iz te (LGBT) populacije ja nisam zanimljiv ženskim osobama, a mene ne privlače muškarci i kakva je to diskriminacija u pitanju. Jednostavno ne znam o kojoj temi bi razgovarali, ako prihvatam samo one sa visokim koeficijentom inteligencije (>IQ).

antihomofob

pre 11 godina

(analiticar amater, 13. decembar
2012 13:28)

nevjerojatno glup komentar... pazi njega, znaci tebi je ok da netko bira ljude po seksualnoj orjentaciji? onda je isto tako dobro (dopustivo ili nepodlozno osudi) po boji koze ili nacionalnosti.

ne zaboravite, svi smo mi manjina. manjina smo svojom bojom ociju, visinom, gradom odakle smo... a ti, valjda prosjecni Srbendara, sutra ako djecu u Svedsku posaljes, upitaj se kako ce se oni osjecati ako budu odbaceni zbog podrijetla. a ne daj Boze da ti zena rodi gejeve. hoces se s njima druziti?

Yps

pre 11 godina

@poznavalac: Zar sami ne primećujete ispraznost sopstvenih argumenata? "Naci-desnica"?! Da li to znači da je do samo pre 20-30 godina ceo svet bio nacistički nastrojena desnica ili ne znate kakvo je stanje po tom pitanju bilo npr. u Francuskoj, Engleskoj ili Holandiji? Niste svesni kada je krenula ta globalna medijska i propagandna kampanja ili se samo pravite nevešti? Vođe tog EPP-a i tih "spinova" koji ljudima peru mozak u poslednjih 20-30 godina sigurno nisu lokalne vođe - toliko zdravog razuma i logike bi trebalo da ima svako iole prosečne inteligencije.

darkomirnic

pre 11 godina

Ne bi toliko bilo homofobije da nisu prste umješali predstavnici nato pakta i e.unije da ucjenjuju da se parada mora održati. Oni su trebali da se dogovore sa narodom kako da iskažu svoje pravo a ne tražiti spolja pomoć a znate da to narod ne voli.Jer oni su iskorišćeni od strane evrope da bi ucjenivali Srbiju.

majka

pre 11 godina

Mene su vaspitali da ljude delim. Da, da ih delim, ali samo u 2 kategorije :

1. dobri
2. losi

treca kategorija ne postoji. Svog sina sam isto tako vaspitala. Imao je 10 godina kada me je pitao "mama a sta je to gay ?" Nisam imala problem da mu objasnim, kao ni sve ostalo sto ga je u ranijem i kasnijem uzrastu zanimalo o zivotu, ljudima i okruzenju u kojem zivi.
Danas je uspesan mladic i odlican student.
A ja licno, nisam opterecena hoce li imati devojku ili decka. Meni je najvaznija njegova sreca.

Pocnite tako da volite svoju decu. Deca su nasa buducnost pa kako je kroz vaspitanje krojimo tako je danas zivimo....

Don Quijote

pre 11 godina

Ovakvo generalizovanje i stereotipi i predrasude me, blago receno, dovode do ludila. Srbija nije homofobna, Srbi nisu ni homofobni, ni fobni u bilo kom drugom smislu. Jednostavno, kao i bilo gde drugde, ima ljudi koji su tolerantni, manje tolerantni a ima i netolerantnih. Ono cega ipak ima vise kod Srba nego u nekim drugim sredinama, to je manjak mimikrije, manjak foliranja i kezenja ili olajavanja iza ledja. Srbin ce ti generalno reci otvoreno u lice ono sto misli, pa se ti pusi ako ti se ne svidja.
Problem homoseksualaca u Srbiji je neznanje i nepoznavanje. Iz tih razloga, kada sam sa beogradskog asfalta otisao u beli svet, moji prvi kontakti sa tim ljudima bili su uvek usiljeni i napeti. Motalo mi se samo po glavi, ovaj ako pocne da me pipka razbicu ga od batina. Nikada ni jedan od njih nije pokusao da me pipka. Kada sam shvatio da oni mene nece da pipkaju, da nece da me siluju, opustio sam se, prestao da ih posmatram kao nekakvu pretnju prema sebi i danas medju njima imam jako dobrih drugara. Nisam ovde jedini Srbin, i odnos ovih ostalih Srba prema tim ljudima je isti. Znaci nije problem u Srbima.
Kada u Srbiji ljudi pocnu da ih posmatraju na ovakav nacin, kada se shvati da ovi ljudi nisu pretnja ni za koga, nestace i predrasuda i agresije. Naravno, u vecini slicajeva, posto ce netolerantnih i agresivnih ljudi biti uvek, ali to ni u kom slucaju ne znaci da je to glavna karakteristika Srba ili Srbije.

Tzv

pre 11 godina

Jedini homoseksualci koji meni smetaju su ovi profesinalni homoseksualci. Sto se tice same pojave tesko je objasniti da seksualni nagon prema istom polu, znaci usmeren tako da ne dovodi do produzenja vrste mozemo smatrati normalnim. Ne postoji jezik na ovoj planeti u kojem rec za homoseksualca nema negativno ili podrugljivo znacenje. Sve te kulture su na taj zakljucak dosle same za sebe i na osnovu iskustva. Tezak i jalov je zivot ovakvih osoba bez obzira na svu propagandu. Najmanje sto "normalni" mogu uciniti je da se ponasaju normalno prema ovim ljudima. Tuci ili na bilo koji nacin ugrozavati nekoga zato sto je gej ima isto smisla kao i tuci nekoga zato sto ima dijabetes. Jedno je poremecaj seksualnog nagona a drugo poremecaj metabolizma secera i proizvcodnje insulina.

Velja

pre 11 godina

Ajde bre, pa kod nas se i dalje veruje gatarama. Čuj da prihvati većina gay ljude? Haha. Mi imamo pola vlade koja ne zna čemu služi lap top. O čemu mi pričamo :)

!!!

pre 11 godina

Mozda bi mi bila neka uteha kad bih znao da su ljudi odvratni iz neobavestenosti ili gluposti. Da samo jednostavno ne razlikuju svoju slobodu da ne budu homoseksualci od mrznje prema njima. Kad bih samo mogao da procitam ono "ne terajte nas da se druzio sa pederima" jednostavno kao "meni se svidjaju zene a ne muskarci"...
... ali nazalost istina je drugacija: u zemlji luzera i zavisti najlakse je mrzeti i ugnjetavati - tako se ima utisak da postoje i 'nizi', jadniji slojevi ljudi.

Neko je pitao kako je to u drugim zemljama EU? Evo kako je u par macho-zemalja stroge katolicke kulture: guverner jedne od juznih republika Italije je otvoreno homoseksualac, ministar spanske vlade je takodje gej. Italijani su imali u parlamenti jednog transeksualca. Niko normalan ih zbog toga ne voli manje ili vise, na to se gleda kao da su visoki, plavih ociju ili celavi - to je jednostavno jedna njihova osobina.

Problem je mozda u tome i sto su Srbi latentni homoseksualci pa svoje frustracije iskazuju mrznjom i nasiljem!?

Ah da, ja nisam homoseksualac, nemam takve interese, ali da jesam mislim da ne bih mrzeo ili izbegavao heteroseksualce iz Srbije... iako bih mozda i imao razloga

srbin

pre 11 godina

moje pravo je da biram sa kim cu da se druzim a sa kim necu i moje pravo i moja stvar je koga cu u kucu da primim a koga necu u cemu je problem !! da nece doci zakon da sa nekim moram da se druzim i da moram da prihvatim onog ko mi nije po volji ma kako da ne !! i onda pricamo o krsenju toboze nekih ljudskih prava strasno !!

delboy

pre 11 godina

generalno srbi ne mrze vec neki pojedinci kao sto neki mrze druge stvari a ne gej populaciju..preterali ste..ljudi nemaju za leba a vi trubite o svojim problemima..pre treba nahraniti i zaposliti narod pa resavati ostale probleme jer to stvara negativnu energiju..i zivotinje kad su gladne napadaju..

Marko

pre 11 godina

KOliko priglupih komentara... Pa naravno da niko nikoga ne tera da se druži sa homoseksualcima, ali sama činjenica da ih ljudi izbegavaju, govori u prilog homofobiji.
Ne razumem, ako ih toliko mrzite, što vam je glupo kad vam se kaže da ste homofobi.
A inače, znam jednog koji je neviđeni homofob i normalnu vezu sa devojkom nije imao jedno 10 godina.

budimo ljudi

pre 11 godina

Uopste ne razumem zasto je nekome vazna sexualna orijentacija osobe sa kojom nema nameru da spava. Naravno da svako ima pravo da se druzi sa kim god hoce, samo mi nije jasno zasto bi pri tom izboru bilo presudno s kim neko deli krevet?
Kapiram samo npr devojku koja je sa razocaranjem konstatovala da je tip koji je sexualno privlaci gay. Tad moze da kaze - E, steta.... i da produzi dalje.
Dajte, ljudi, malo vise otvorenosti.... zivot ce vam biti lepsi.

Jog

pre 11 godina

@Pit: Slazem se s vasim komentarom, samo pretpostavljam da ste hteli da kazete da je rec "homofob" iz arsenala novogovora. Narocito se slazem sa poslednjom recenicom da je u pitanju jedan od projekata krupnog kapitala koji preko takvih pokreta pokusava da drzi psiholosku kontrolu nad ljudima.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Paušalna analiza za dnevnopolitičke potrebe. Ispada da postoji samo crno i belo. Ništa između. Il si za četnike, il si za partizane. Ne može drugačije opredeljenje. Što nas samo po sebi vuče u svojevrstan fašizam (a za njega kažu ljudi da nije dobar). Evo ja, lično - nemam potrebu da se opredeljujem, ali vi mi tu potrebu namećete neviđenim medijskim pritiscima. I posle kad rezultat tih pritisaka bude onakav kakav niste želeli, onda krećete u napad. To što mene baš briga za nečije opredeljenje - da li je to homofobija, heterofilija, ili nešto treće? Je l moram da se opredelim? A kako moram da se opredelim? Ne mrzim one koji su drugačiji od mene. Je l to sad problem? Vaša analitika nema softver za one koji ne mrze? Moram ili da volim, ili da mrzim, da biste imali komparabilan uzorak? Ovakvim idiotskim eksperimentisanjima samo ćete povećati mržnju između "jednih" i "drugih". A do tada ćete i mene naterati da se opredelim. Zato pustite ljude da žive kako žele, i kažnjavajte one koji ometaju druge ljude u normalnom življenju. Ali u svim sferama života. I sjašite malo.

s t v

pre 11 godina

. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.
(Goran, 13. decembar 2012 13:57)

Kako te nije sramota da ovako nešto napišeš ?
Na osnovu čega si to zaključio ?
Koliko si ti relevantan da daješ ovakvu ocenu ?
Ti verovatno nisi PROSEČAN jer ne mrziš. Ti si nadprosečan, jeli ?
Pa ti ne poznaješ razliku između " ne voleti" i "mrzeti".
Bruko jedna.

str

pre 11 godina

Niko Vama ne brani da se Vi druzite sa kime hocete, ali NE SMETE da birate ljude sa kojima ste u kontaktu bas samo zbog tog sexualnog opredeljenja, tu odmah nastupa diskriminacija i to je poenta cele price.
Zapamtite samo jos nesto veoma bitno(obracam se muskoj populaciji) da to sto ti drugar pravi drustvo dok gledas utakmicu, komentarise druge devojke i radi sve "muske" stvari kao ti NE ZNACI da je str8, vec je samo "str8" zbog tebe takvog ogranicenog.

Pozdrav!

emi

pre 11 godina

e stvarno vise su dosadni, pa sto ih tolko muci dal ih neko voli ili ne, recimo ja ne volim sponzoruse, grand paradu, politicare i jos mnoge druge pa se nijedna sponzorusa ne javlja da kuka sto je ne volim, jednostavno radi sta njoj prija i to je to, ali eto gej ljudi uvek moraju da kukaju kako samo njih niko ne voli, pa normalno da ne volim nesto sto nije prirodno, isto ko sto ne volim devojke sa silikonima jer su mi neprirodne, tako su mi i oni ne prirodni i to je to

Pit

pre 11 godina

Sam izraz "novogovor" je kovanica iz arsenala novogovora koji kao takav izaziva otpor kod ljudi koji razmisljaju svojom glavom, jer je novogovor smisljen kao sredstvo za psiholosku manipulaciju.
Cinjenica je da LBGT populacija postoji oduvek, ali postoje oduvek i mnoge druge kategorije ljudi (da ih sada ne redjamo, valjda vecina zna o kome je rec) i to nije nikakav kriterijum i argument. Jedino merilo treba da bude dugorocni uticaj na drustvo, a narod ne bi trebalo da dozvoli da usvaja interes krupnog kapitala kao svoj.

Garbage collector

pre 11 godina

Brat mi je gej.

Ne sme tati da kaže, ne sme kolegama sa posla, a ni većina njegovih ortaka ne zna da je gej.
Kakav bi to bio šok za te ljude da saznaju da je on gej osoba i da mu nije zanimanje da bude gej i da nisu sve predrasude tačne.

Moj brat je mehaničar, radi u auto servisu, bio je juniorski reprezantativac SRJ u košarci, podmladak Partizana, konstantno gleda sport na TV-u. Glasa za SNS, prezire globalizam.

Gej osobe nisu virus ubačen od strane masona, templara, jevreja, amerikanaca, olbrajtove... oni postoje vekovima, milenijumima.

Sedamdesetih i osamdesetih u Srbiji je postojao mnogo veći stepen tolerancije.

Vlada

pre 11 godina

Oni koji biraju osobu za druzenje, pri cemu kao jedan od kriterijuma uzimaju seksualnu orijentaciju potencijalnog prijatelja, najveci su pederi.

dare

pre 11 godina

Nažalost jeste homofobična ali iz nepoznavanja
Neravno i nemogu da razglasim svoju seksualnu orjentaciju ali kad me neko upozna dobro ja to kazem i prodje listom bez vecih problema jer ocenjuju me onda kao ličnost a ne po seksualnoj orjentaciji koju imam svojim rodjenjem

Nataeos

pre 11 godina

Па шта... Барем нисмо хипокрити и кажемо шта мислимо иако се то другима не свиђа!

prokleta avlija

pre 11 godina

Apsolutno se slazem, mada nisam toga bio svestan dok nisam otisao u inostranstvo, sada nakon 10 godina vidim koliko je srpsko drustvo nazalost puno mrznje prema ljudima koje ni ne poznaju i koji im nista nazao nisu ucinili. I u drugim istocnoevropskim zemljama su ljudi manje-vise homofobicni i ksenofobicni, ali u Srbiji su ljudi i agresivni. Ja ne znam koji je uzrok tome, ne moze se nemastinom pravdati bezrazlozna mrznja i nedostatak empatije. Jedan od razloga sto Srbija nestaje je i ta izrazita netolerancija, zatvorenost i mrznja prema svemu razlicitom.

Che

pre 11 godina

Znate sta,onog dana kada Srbiju ne bude izjedala EU,a ponajvise pijavice odavde,kada se sredi nezaposlenost,kada se poprave primanja,kada ozivi industrija i kada privreda stane na noge,kada kriminalac bude sedeo u zatvoru,a tajkun se klanjao pred vlasitima,kada se narod opismeni i kada se za Srbiju bude reklo da je normalna zemlja,e tada niko nece ni binuti da li je neko homoseksualac ili nije niti ce ga bit briga za parade i za proteste protiv iste.
A dokle god se ovo bude nametalo u ovakvoj zemlji,bice trn u oku i dodatna kapisla za frku i svadju.

Ništa novo.

pre 11 godina

Nije ovde reč o "slobodnom izboru prijatelja" već o "prihvatanju različitosti". To da smo homofobični svedoči, uostalom, i većina komentara ispisana na ovu temu i to ništa nije novo.

Dakle mi smo država koja se uključuje u međunarodne procese borbe protiv diskriminacije i to poštujem. Time se preuzima i obaveza i odgovornost. To su veliki koraci za državu ali mislim, još uvek mali za naše društvo. Dug put će mo preći dok se tu nešto značajno ne promeni, jer postoji nizak nivo znanja o diskriminaciji i poštovanju ljudskih prava.
Par seminara nije dovoljno, pogotovu što te seminare pohađaju oni koji tu temu dobro poznaju.
Edukacija širokih razmera je jedino moguće rešenje problema, ali od "malih nogu". Do tada i mediji mogu da odigraju značajnu ulogu (mada je to mač sa dve oštrice.

poznavalac

pre 11 godina

Homofobija je samo vrh ledenog brega netrpeljivosti prema svemu sto ne odgovara standardima koje postavlja naci-desnica. Uzasavajuce je da u ovoj zemlji, koja sebe vidi kao blagu, gostoljubivu i otvorenog srca, buja ostrasceni nacionalizam i sovinizmi svih oblika i karakteristika. Necu reci nista novo ako kazem da ceo sistem ove drzave,( institucije, SPC,Vlada, skupstina, Ustavni sud) ubrzano vodi ka etickom krahu.
A stanovnici samo slepo slede vodje,EPP, "spinove" misleci da je to ono njihovo unutrasnje. jad i beda.

MIhajlo Jovanovic

pre 11 godina

Srbija to jeste. I to nije neki tamo usputni, nebitni fenomen. Kao "imamo i preča posla".

Imamo, ali ovo je mera naše ljudskosti.
Uzalud vam trud svirači, što kaže pesma... Trubimo mi, ali u pogrešan instrument. Sve je naglavačke, jer je LJUDSKOST naglavačke.

Prebiti geja je isto što i prebiti dete zbog grudve, ili vezati starca za žicu jer nije platio kartu u GSP, ili upasti u tuđi stan sa troje dece na osnovu nekog "sudskog" papira i isterati ga na zimu...

hvala.

Milos

pre 11 godina

To je kao kada bi neko tvrdio da nije rasista, vec da 'samo' ne zeli da se druzi sa crncima, niti da vidi crnce na rukovodecim polozajima. To nema veze sa ekonomskim standardom, vec je u pitanju prikrivena mrznja. Diskriminacija je losa drustvo.

analiticar amater

pre 11 godina

Ej, ej polako ti direktore za ljudska prava. Pravo svakoga je da sam bira s kim ce da se druzi, i nemas ti pravo da ikome lepis atribute zbog toga, a jos manje da nekoga osudjujes i omalovazavas zbog toga.
Da si ti neki covek sirokih shvatanja, zbog ove izjave bi morao odmah dapodneses ostavku. Ja svojim izborom prijatelja (a to se tebe najmanje tice) ne ugrozavam nikoga, nicija prava i tvoju kritiku smatram uvredom. Moje je pravo da biram ko ce da mi se svidi i da o LGBT populaciji mislim sta mislim, ali NIKO nema pravo da me proziva zbog toga sve dok ja nekoga svojim misljenjem ne ugrozavam, a pogotovo ne da me zbog toga nipodastava i predstavlja kao nekog primitivca.
Zbog takvog stava LGBT populacija i izaziva kritike vecine u Srbiji - misle da ce ovakvim prozivanjem i nipodastavanjem uciniti da ih ljudi prihvate, ali naravno da takav napadan stav odmah izaziva i kontrareakciju i imamo problem u komunikaciji.
Ovakve izjave uopste ne pomazu, i po meni bi se mogle nazvati izjavama mrznje.
U Srbiji nisu prihvacene i mnoge druge stvari koje su normlane u razvijenim zemljama, pa to vazi i za LGBT kao takav.

NETOLERANTNI

pre 11 godina

U svim ovim nastojanjima da se ovoj populaciji obezbedi ravnopravnost ide se u drugu krajnost da se svim ostalim uskraćuju prava. Pa valjda i mi netolerantni imamo pravo na svoj stav i da kažemo koga i šta volimo i nevolimo. Zar se stvarno ide na to da ne smeš da kažeš "ne volim pedere i lezbejke" pa čak i da se krivično sankcioniše. Alo ljudi pa svi valjda imamo pravo na svoj stav i mišljenje zašto samo oni.

mozgofobi

pre 11 godina

e, moji nesrećni Srbi...
na osnovu ovih par komentara vidi se dubina taloga u kojem živimo.
i da, ja ne bih da mi ovakvi 'pravi srbi' budu u okruženju, a koje su im seksualne sklonosti - o tome ne želim ni 1 sec da razmišljam

Goran

pre 11 godina

"... Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge,...
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "

Vi verovatno komentarišete iz neke paralelne dimenzije u kojoj je srpski narod drugačiji nego u ovoj. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.

Sandman

pre 11 godina

A sto neko ne napise statistiku za ostale zemlje u EU po ovom pitanju? Cisto da znamo gde smo. Siguran sam da u ostalim zemljama gradjani ne polecu da se druze sa gej populacijom...

a.s.

pre 11 godina

A koja zemlja nije homofobna!?
Mozda samo ima nesto vise tolerancije na javno ispoljavanje gay populacije, inace niko ih ne zeli naduze u svojoj blizini. Na svu zalost ali to je prosto tako.

Sociolog

pre 11 godina

za sve pametne komentarore- homofobija se odnosi na mrznju ili strah prema LGBT osobama, to je izraz. meri se kao i etnicka distanca, slicna je metodologija. mozete pre slanja uvazenih i cenjenij misljenja da koristite google ili wikipediju. toliko.

Nebojsa S.

pre 11 godina

"On je naveo da izveštaji Beogradskog centra za ljudska prava i Gej strejt alijanse kontinuirano ukazuju na prisustvo homofobije u društvu i kao primer naveo da bi polovini populacije smetalo da im LGBT osobe stanuju u susedstvu."

Ze mene je to stvar estetike. Gospodine Ignjatovicu, mozete da me promenite samo ako me lobotomirate. Za razliku od Vas koji biste da bolno da promenite moj ukus i jedan pogled na Svet, ja Vas ne zelim da menjam!

Nikola NS

pre 11 godina

"nesklonošću da se prihvati nešto novo"

Homoseksualnost u antropoloskom smislu nije nista novo i postojalo je jos u vreme anticke Grcke. Jedino sto treba da bude novo jeste eliminacije mrznje i nerazumevanja prema takvim osobama. Procenat gej populacije nije nista novo, taj procenat je uvek prisutan u slicnoj meri bez obzira na to da li ostatak drustva to razume i prihvata ili ne. U pitanju je samo eliminacija mrznje i klero-fasizma (poseban pozdrav Pahomiju).

misko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.

nenad

pre 11 godina

Pretpostavljam da se družimo i ja i vi sa gejovima i dan danas, ali da to ne znamo. Imao sam prijatelja/poznanika za kojeg sam tek kasnije saznao da ima drugačije seksualne preference, i sad znam razlog zašto je to čuvao tajnom - da ga ne bi svi napustili jer misle da je otrovan.

komšija preko puta

pre 11 godina

Druženje je korisno trošenje slobodnog vremena. To što dve trećine hetero osoba radije svoje slobodno vreme posvećuje suporotnom polu i razmenjivanju iskustava sa istoplnim osobama koje imaju ista hetero interesovanja, ne treba nikog da čudi. Narod od davnina ima poslovicu: Svaka ptica svome jatu leti. A narod je vazda bio pametniji od pojedinca.

Mirko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji. [...]
(misko, 13. decembar 2012 13:07)

Genijalno. XD

@ misko

pre 11 godina

Ne, nismo mi ti koji vekovima mrzimo druge...ccc... samo Albance, Hrvate, Slovence, Madjare, Vojvodjane, one sa dugom kosom a i one sa prekratkom... Sve u svemu - sve one koji su nam dovoljno blizu.
Vozi ti Misko i dalje sa vezanim ocima - mozes ti to!

besna glista

pre 11 godina

Mrzimo se zato sto smo razliciti, mrzimo se zato sto smo isti, mrzimo svoje komsije, svoje rodjake, zavidimo im, utrkujemo se s njima, nadmudrujemo i vecito teramo neki inat, koljemo se i ubijamo, paranoicni smo i u svima i svemu vidimo neprijatelja i pretnju, pljujemo sve i svja i za sve su nam drugi krivi. Zao mi je ali tako je. Srbija je zemlja MRZNJE. Bila i ostala.

misko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.

mozgofobi

pre 11 godina

e, moji nesrećni Srbi...
na osnovu ovih par komentara vidi se dubina taloga u kojem živimo.
i da, ja ne bih da mi ovakvi 'pravi srbi' budu u okruženju, a koje su im seksualne sklonosti - o tome ne želim ni 1 sec da razmišljam

analiticar amater

pre 11 godina

Ej, ej polako ti direktore za ljudska prava. Pravo svakoga je da sam bira s kim ce da se druzi, i nemas ti pravo da ikome lepis atribute zbog toga, a jos manje da nekoga osudjujes i omalovazavas zbog toga.
Da si ti neki covek sirokih shvatanja, zbog ove izjave bi morao odmah dapodneses ostavku. Ja svojim izborom prijatelja (a to se tebe najmanje tice) ne ugrozavam nikoga, nicija prava i tvoju kritiku smatram uvredom. Moje je pravo da biram ko ce da mi se svidi i da o LGBT populaciji mislim sta mislim, ali NIKO nema pravo da me proziva zbog toga sve dok ja nekoga svojim misljenjem ne ugrozavam, a pogotovo ne da me zbog toga nipodastava i predstavlja kao nekog primitivca.
Zbog takvog stava LGBT populacija i izaziva kritike vecine u Srbiji - misle da ce ovakvim prozivanjem i nipodastavanjem uciniti da ih ljudi prihvate, ali naravno da takav napadan stav odmah izaziva i kontrareakciju i imamo problem u komunikaciji.
Ovakve izjave uopste ne pomazu, i po meni bi se mogle nazvati izjavama mrznje.
U Srbiji nisu prihvacene i mnoge druge stvari koje su normlane u razvijenim zemljama, pa to vazi i za LGBT kao takav.

Goran

pre 11 godina

"... Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge,...
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "

Vi verovatno komentarišete iz neke paralelne dimenzije u kojoj je srpski narod drugačiji nego u ovoj. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.

Sandman

pre 11 godina

A sto neko ne napise statistiku za ostale zemlje u EU po ovom pitanju? Cisto da znamo gde smo. Siguran sam da u ostalim zemljama gradjani ne polecu da se druze sa gej populacijom...

besna glista

pre 11 godina

Mrzimo se zato sto smo razliciti, mrzimo se zato sto smo isti, mrzimo svoje komsije, svoje rodjake, zavidimo im, utrkujemo se s njima, nadmudrujemo i vecito teramo neki inat, koljemo se i ubijamo, paranoicni smo i u svima i svemu vidimo neprijatelja i pretnju, pljujemo sve i svja i za sve su nam drugi krivi. Zao mi je ali tako je. Srbija je zemlja MRZNJE. Bila i ostala.

@ misko

pre 11 godina

Ne, nismo mi ti koji vekovima mrzimo druge...ccc... samo Albance, Hrvate, Slovence, Madjare, Vojvodjane, one sa dugom kosom a i one sa prekratkom... Sve u svemu - sve one koji su nam dovoljno blizu.
Vozi ti Misko i dalje sa vezanim ocima - mozes ti to!

Mirko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji. [...]
(misko, 13. decembar 2012 13:07)

Genijalno. XD

nenad

pre 11 godina

Pretpostavljam da se družimo i ja i vi sa gejovima i dan danas, ali da to ne znamo. Imao sam prijatelja/poznanika za kojeg sam tek kasnije saznao da ima drugačije seksualne preference, i sad znam razlog zašto je to čuvao tajnom - da ga ne bi svi napustili jer misle da je otrovan.

NETOLERANTNI

pre 11 godina

U svim ovim nastojanjima da se ovoj populaciji obezbedi ravnopravnost ide se u drugu krajnost da se svim ostalim uskraćuju prava. Pa valjda i mi netolerantni imamo pravo na svoj stav i da kažemo koga i šta volimo i nevolimo. Zar se stvarno ide na to da ne smeš da kažeš "ne volim pedere i lezbejke" pa čak i da se krivično sankcioniše. Alo ljudi pa svi valjda imamo pravo na svoj stav i mišljenje zašto samo oni.

Garbage collector

pre 11 godina

Brat mi je gej.

Ne sme tati da kaže, ne sme kolegama sa posla, a ni većina njegovih ortaka ne zna da je gej.
Kakav bi to bio šok za te ljude da saznaju da je on gej osoba i da mu nije zanimanje da bude gej i da nisu sve predrasude tačne.

Moj brat je mehaničar, radi u auto servisu, bio je juniorski reprezantativac SRJ u košarci, podmladak Partizana, konstantno gleda sport na TV-u. Glasa za SNS, prezire globalizam.

Gej osobe nisu virus ubačen od strane masona, templara, jevreja, amerikanaca, olbrajtove... oni postoje vekovima, milenijumima.

Sedamdesetih i osamdesetih u Srbiji je postojao mnogo veći stepen tolerancije.

Nikola NS

pre 11 godina

"nesklonošću da se prihvati nešto novo"

Homoseksualnost u antropoloskom smislu nije nista novo i postojalo je jos u vreme anticke Grcke. Jedino sto treba da bude novo jeste eliminacije mrznje i nerazumevanja prema takvim osobama. Procenat gej populacije nije nista novo, taj procenat je uvek prisutan u slicnoj meri bez obzira na to da li ostatak drustva to razume i prihvata ili ne. U pitanju je samo eliminacija mrznje i klero-fasizma (poseban pozdrav Pahomiju).

MIhajlo Jovanovic

pre 11 godina

Srbija to jeste. I to nije neki tamo usputni, nebitni fenomen. Kao "imamo i preča posla".

Imamo, ali ovo je mera naše ljudskosti.
Uzalud vam trud svirači, što kaže pesma... Trubimo mi, ali u pogrešan instrument. Sve je naglavačke, jer je LJUDSKOST naglavačke.

Prebiti geja je isto što i prebiti dete zbog grudve, ili vezati starca za žicu jer nije platio kartu u GSP, ili upasti u tuđi stan sa troje dece na osnovu nekog "sudskog" papira i isterati ga na zimu...

hvala.

Milos

pre 11 godina

To je kao kada bi neko tvrdio da nije rasista, vec da 'samo' ne zeli da se druzi sa crncima, niti da vidi crnce na rukovodecim polozajima. To nema veze sa ekonomskim standardom, vec je u pitanju prikrivena mrznja. Diskriminacija je losa drustvo.

komšija preko puta

pre 11 godina

Druženje je korisno trošenje slobodnog vremena. To što dve trećine hetero osoba radije svoje slobodno vreme posvećuje suporotnom polu i razmenjivanju iskustava sa istoplnim osobama koje imaju ista hetero interesovanja, ne treba nikog da čudi. Narod od davnina ima poslovicu: Svaka ptica svome jatu leti. A narod je vazda bio pametniji od pojedinca.

s t v

pre 11 godina

. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.
(Goran, 13. decembar 2012 13:57)

Kako te nije sramota da ovako nešto napišeš ?
Na osnovu čega si to zaključio ?
Koliko si ti relevantan da daješ ovakvu ocenu ?
Ti verovatno nisi PROSEČAN jer ne mrziš. Ti si nadprosečan, jeli ?
Pa ti ne poznaješ razliku između " ne voleti" i "mrzeti".
Bruko jedna.

str

pre 11 godina

Niko Vama ne brani da se Vi druzite sa kime hocete, ali NE SMETE da birate ljude sa kojima ste u kontaktu bas samo zbog tog sexualnog opredeljenja, tu odmah nastupa diskriminacija i to je poenta cele price.
Zapamtite samo jos nesto veoma bitno(obracam se muskoj populaciji) da to sto ti drugar pravi drustvo dok gledas utakmicu, komentarise druge devojke i radi sve "muske" stvari kao ti NE ZNACI da je str8, vec je samo "str8" zbog tebe takvog ogranicenog.

Pozdrav!

Nebojsa S.

pre 11 godina

"On je naveo da izveštaji Beogradskog centra za ljudska prava i Gej strejt alijanse kontinuirano ukazuju na prisustvo homofobije u društvu i kao primer naveo da bi polovini populacije smetalo da im LGBT osobe stanuju u susedstvu."

Ze mene je to stvar estetike. Gospodine Ignjatovicu, mozete da me promenite samo ako me lobotomirate. Za razliku od Vas koji biste da bolno da promenite moj ukus i jedan pogled na Svet, ja Vas ne zelim da menjam!

a.s.

pre 11 godina

A koja zemlja nije homofobna!?
Mozda samo ima nesto vise tolerancije na javno ispoljavanje gay populacije, inace niko ih ne zeli naduze u svojoj blizini. Na svu zalost ali to je prosto tako.

Vlada

pre 11 godina

Oni koji biraju osobu za druzenje, pri cemu kao jedan od kriterijuma uzimaju seksualnu orijentaciju potencijalnog prijatelja, najveci su pederi.

srbin

pre 11 godina

moje pravo je da biram sa kim cu da se druzim a sa kim necu i moje pravo i moja stvar je koga cu u kucu da primim a koga necu u cemu je problem !! da nece doci zakon da sa nekim moram da se druzim i da moram da prihvatim onog ko mi nije po volji ma kako da ne !! i onda pricamo o krsenju toboze nekih ljudskih prava strasno !!

Sociolog

pre 11 godina

za sve pametne komentarore- homofobija se odnosi na mrznju ili strah prema LGBT osobama, to je izraz. meri se kao i etnicka distanca, slicna je metodologija. mozete pre slanja uvazenih i cenjenij misljenja da koristite google ili wikipediju. toliko.

emi

pre 11 godina

e stvarno vise su dosadni, pa sto ih tolko muci dal ih neko voli ili ne, recimo ja ne volim sponzoruse, grand paradu, politicare i jos mnoge druge pa se nijedna sponzorusa ne javlja da kuka sto je ne volim, jednostavno radi sta njoj prija i to je to, ali eto gej ljudi uvek moraju da kukaju kako samo njih niko ne voli, pa normalno da ne volim nesto sto nije prirodno, isto ko sto ne volim devojke sa silikonima jer su mi neprirodne, tako su mi i oni ne prirodni i to je to

majka

pre 11 godina

Mene su vaspitali da ljude delim. Da, da ih delim, ali samo u 2 kategorije :

1. dobri
2. losi

treca kategorija ne postoji. Svog sina sam isto tako vaspitala. Imao je 10 godina kada me je pitao "mama a sta je to gay ?" Nisam imala problem da mu objasnim, kao ni sve ostalo sto ga je u ranijem i kasnijem uzrastu zanimalo o zivotu, ljudima i okruzenju u kojem zivi.
Danas je uspesan mladic i odlican student.
A ja licno, nisam opterecena hoce li imati devojku ili decka. Meni je najvaznija njegova sreca.

Pocnite tako da volite svoju decu. Deca su nasa buducnost pa kako je kroz vaspitanje krojimo tako je danas zivimo....

prokleta avlija

pre 11 godina

Apsolutno se slazem, mada nisam toga bio svestan dok nisam otisao u inostranstvo, sada nakon 10 godina vidim koliko je srpsko drustvo nazalost puno mrznje prema ljudima koje ni ne poznaju i koji im nista nazao nisu ucinili. I u drugim istocnoevropskim zemljama su ljudi manje-vise homofobicni i ksenofobicni, ali u Srbiji su ljudi i agresivni. Ja ne znam koji je uzrok tome, ne moze se nemastinom pravdati bezrazlozna mrznja i nedostatak empatije. Jedan od razloga sto Srbija nestaje je i ta izrazita netolerancija, zatvorenost i mrznja prema svemu razlicitom.

poznavalac

pre 11 godina

Homofobija je samo vrh ledenog brega netrpeljivosti prema svemu sto ne odgovara standardima koje postavlja naci-desnica. Uzasavajuce je da u ovoj zemlji, koja sebe vidi kao blagu, gostoljubivu i otvorenog srca, buja ostrasceni nacionalizam i sovinizmi svih oblika i karakteristika. Necu reci nista novo ako kazem da ceo sistem ove drzave,( institucije, SPC,Vlada, skupstina, Ustavni sud) ubrzano vodi ka etickom krahu.
A stanovnici samo slepo slede vodje,EPP, "spinove" misleci da je to ono njihovo unutrasnje. jad i beda.

Nataeos

pre 11 godina

Па шта... Барем нисмо хипокрити и кажемо шта мислимо иако се то другима не свиђа!

dare

pre 11 godina

Nažalost jeste homofobična ali iz nepoznavanja
Neravno i nemogu da razglasim svoju seksualnu orjentaciju ali kad me neko upozna dobro ja to kazem i prodje listom bez vecih problema jer ocenjuju me onda kao ličnost a ne po seksualnoj orjentaciji koju imam svojim rodjenjem

Che

pre 11 godina

Znate sta,onog dana kada Srbiju ne bude izjedala EU,a ponajvise pijavice odavde,kada se sredi nezaposlenost,kada se poprave primanja,kada ozivi industrija i kada privreda stane na noge,kada kriminalac bude sedeo u zatvoru,a tajkun se klanjao pred vlasitima,kada se narod opismeni i kada se za Srbiju bude reklo da je normalna zemlja,e tada niko nece ni binuti da li je neko homoseksualac ili nije niti ce ga bit briga za parade i za proteste protiv iste.
A dokle god se ovo bude nametalo u ovakvoj zemlji,bice trn u oku i dodatna kapisla za frku i svadju.

Velja

pre 11 godina

Ajde bre, pa kod nas se i dalje veruje gatarama. Čuj da prihvati većina gay ljude? Haha. Mi imamo pola vlade koja ne zna čemu služi lap top. O čemu mi pričamo :)

budimo ljudi

pre 11 godina

Uopste ne razumem zasto je nekome vazna sexualna orijentacija osobe sa kojom nema nameru da spava. Naravno da svako ima pravo da se druzi sa kim god hoce, samo mi nije jasno zasto bi pri tom izboru bilo presudno s kim neko deli krevet?
Kapiram samo npr devojku koja je sa razocaranjem konstatovala da je tip koji je sexualno privlaci gay. Tad moze da kaze - E, steta.... i da produzi dalje.
Dajte, ljudi, malo vise otvorenosti.... zivot ce vam biti lepsi.

delboy

pre 11 godina

generalno srbi ne mrze vec neki pojedinci kao sto neki mrze druge stvari a ne gej populaciju..preterali ste..ljudi nemaju za leba a vi trubite o svojim problemima..pre treba nahraniti i zaposliti narod pa resavati ostale probleme jer to stvara negativnu energiju..i zivotinje kad su gladne napadaju..

Pit

pre 11 godina

Sam izraz "novogovor" je kovanica iz arsenala novogovora koji kao takav izaziva otpor kod ljudi koji razmisljaju svojom glavom, jer je novogovor smisljen kao sredstvo za psiholosku manipulaciju.
Cinjenica je da LBGT populacija postoji oduvek, ali postoje oduvek i mnoge druge kategorije ljudi (da ih sada ne redjamo, valjda vecina zna o kome je rec) i to nije nikakav kriterijum i argument. Jedino merilo treba da bude dugorocni uticaj na drustvo, a narod ne bi trebalo da dozvoli da usvaja interes krupnog kapitala kao svoj.

slavko iz jasenovca pristine i zrtva nato bombardovanja !!

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....
(mirko, 13. decembar 2012 18:12(

a koliko ja vidim ti pricas gluposti pa naravno da nismo naklonjeni nekome ko nije nama naklonjen i ko nas mrzi naklonjeni smo onima koji nas ne mrze i to je normalno !!

Ništa novo.

pre 11 godina

Nije ovde reč o "slobodnom izboru prijatelja" već o "prihvatanju različitosti". To da smo homofobični svedoči, uostalom, i većina komentara ispisana na ovu temu i to ništa nije novo.

Dakle mi smo država koja se uključuje u međunarodne procese borbe protiv diskriminacije i to poštujem. Time se preuzima i obaveza i odgovornost. To su veliki koraci za državu ali mislim, još uvek mali za naše društvo. Dug put će mo preći dok se tu nešto značajno ne promeni, jer postoji nizak nivo znanja o diskriminaciji i poštovanju ljudskih prava.
Par seminara nije dovoljno, pogotovu što te seminare pohađaju oni koji tu temu dobro poznaju.
Edukacija širokih razmera je jedino moguće rešenje problema, ali od "malih nogu". Do tada i mediji mogu da odigraju značajnu ulogu (mada je to mač sa dve oštrice.

Aleksa

pre 11 godina

(Velja, 13. decembar 2012 16:44)
Pa sta ti hoces da kazez, da voleti gej populaciju znaci biti emancipovan!? Zasto bi se druzio sa njima ako mi ne odgovaraju (njihov stil i nacin zivota), ja imam svoje pravo da biram da li nesto volim ili ne ali to sto njih ne volim ne znaci po automatizmu da sam ne emancipovan i da ne znam sta je lap top ili da mozda posecujem gatare. To je opet medijiski propraceno od strane gej lobija da ako njih ne volis zanci nisi kul... hahaha... Smarate vise sa time, slazem sa da ih treba postovati kao i sve druge ljude ali to ne znaci da ih moram voleti i da se moram druziti sa njima.

Milan

pre 11 godina

Pod hitno doneti zakon da je svaki gradjanin Srbije koji se zatekne na mestu gde dve osobe homoseksualne orjentacije raznmenjuju neznosti u obavezi da im se pridruzi i na taj nacin pokaze da Srbi nisu homofobicni. U zgradu opstine, suda, ili druge javne ustanove nije dozvoljeno uci u obuci sa "otvorenim prstima". Sa druge strane dozvoljeno je i posve legalno da muskarac udje drzeci svog "decka" za ruku. E koji ste vi indijanci!
p.s. nadam se da ce te objaviti moj komentar i da mi necete spocitati rasizam prema indijancima, posto homofobiju verovatno hocete. Unapred hvala, mada nesto me ne greje sunce.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Paušalna analiza za dnevnopolitičke potrebe. Ispada da postoji samo crno i belo. Ništa između. Il si za četnike, il si za partizane. Ne može drugačije opredeljenje. Što nas samo po sebi vuče u svojevrstan fašizam (a za njega kažu ljudi da nije dobar). Evo ja, lično - nemam potrebu da se opredeljujem, ali vi mi tu potrebu namećete neviđenim medijskim pritiscima. I posle kad rezultat tih pritisaka bude onakav kakav niste želeli, onda krećete u napad. To što mene baš briga za nečije opredeljenje - da li je to homofobija, heterofilija, ili nešto treće? Je l moram da se opredelim? A kako moram da se opredelim? Ne mrzim one koji su drugačiji od mene. Je l to sad problem? Vaša analitika nema softver za one koji ne mrze? Moram ili da volim, ili da mrzim, da biste imali komparabilan uzorak? Ovakvim idiotskim eksperimentisanjima samo ćete povećati mržnju između "jednih" i "drugih". A do tada ćete i mene naterati da se opredelim. Zato pustite ljude da žive kako žele, i kažnjavajte one koji ometaju druge ljude u normalnom življenju. Ali u svim sferama života. I sjašite malo.

Marko

pre 11 godina

KOliko priglupih komentara... Pa naravno da niko nikoga ne tera da se druži sa homoseksualcima, ali sama činjenica da ih ljudi izbegavaju, govori u prilog homofobiji.
Ne razumem, ako ih toliko mrzite, što vam je glupo kad vam se kaže da ste homofobi.
A inače, znam jednog koji je neviđeni homofob i normalnu vezu sa devojkom nije imao jedno 10 godina.

Yps

pre 11 godina

@poznavalac: Zar sami ne primećujete ispraznost sopstvenih argumenata? "Naci-desnica"?! Da li to znači da je do samo pre 20-30 godina ceo svet bio nacistički nastrojena desnica ili ne znate kakvo je stanje po tom pitanju bilo npr. u Francuskoj, Engleskoj ili Holandiji? Niste svesni kada je krenula ta globalna medijska i propagandna kampanja ili se samo pravite nevešti? Vođe tog EPP-a i tih "spinova" koji ljudima peru mozak u poslednjih 20-30 godina sigurno nisu lokalne vođe - toliko zdravog razuma i logike bi trebalo da ima svako iole prosečne inteligencije.

darkomirnic

pre 11 godina

Ne bi toliko bilo homofobije da nisu prste umješali predstavnici nato pakta i e.unije da ucjenjuju da se parada mora održati. Oni su trebali da se dogovore sa narodom kako da iskažu svoje pravo a ne tražiti spolja pomoć a znate da to narod ne voli.Jer oni su iskorišćeni od strane evrope da bi ucjenivali Srbiju.

Pavle KG

pre 11 godina

Srbija je pre svega zemlja siromasnih i obespravljenih ljudi u vlasti tajkuna i licemernih politicara.Mislim da Srbija mora resiti gomilu vecih i tezih problema nego sto je polozaj gay populacije.

Jog

pre 11 godina

@Pit: Slazem se s vasim komentarom, samo pretpostavljam da ste hteli da kazete da je rec "homofob" iz arsenala novogovora. Narocito se slazem sa poslednjom recenicom da je u pitanju jedan od projekata krupnog kapitala koji preko takvih pokreta pokusava da drzi psiholosku kontrolu nad ljudima.

Tzv

pre 11 godina

Jedini homoseksualci koji meni smetaju su ovi profesinalni homoseksualci. Sto se tice same pojave tesko je objasniti da seksualni nagon prema istom polu, znaci usmeren tako da ne dovodi do produzenja vrste mozemo smatrati normalnim. Ne postoji jezik na ovoj planeti u kojem rec za homoseksualca nema negativno ili podrugljivo znacenje. Sve te kulture su na taj zakljucak dosle same za sebe i na osnovu iskustva. Tezak i jalov je zivot ovakvih osoba bez obzira na svu propagandu. Najmanje sto "normalni" mogu uciniti je da se ponasaju normalno prema ovim ljudima. Tuci ili na bilo koji nacin ugrozavati nekoga zato sto je gej ima isto smisla kao i tuci nekoga zato sto ima dijabetes. Jedno je poremecaj seksualnog nagona a drugo poremecaj metabolizma secera i proizvcodnje insulina.

antihomofob

pre 11 godina

(analiticar amater, 13. decembar
2012 13:28)

nevjerojatno glup komentar... pazi njega, znaci tebi je ok da netko bira ljude po seksualnoj orjentaciji? onda je isto tako dobro (dopustivo ili nepodlozno osudi) po boji koze ili nacionalnosti.

ne zaboravite, svi smo mi manjina. manjina smo svojom bojom ociju, visinom, gradom odakle smo... a ti, valjda prosjecni Srbendara, sutra ako djecu u Svedsku posaljes, upitaj se kako ce se oni osjecati ako budu odbaceni zbog podrijetla. a ne daj Boze da ti zena rodi gejeve. hoces se s njima druziti?

!!!

pre 11 godina

Mozda bi mi bila neka uteha kad bih znao da su ljudi odvratni iz neobavestenosti ili gluposti. Da samo jednostavno ne razlikuju svoju slobodu da ne budu homoseksualci od mrznje prema njima. Kad bih samo mogao da procitam ono "ne terajte nas da se druzio sa pederima" jednostavno kao "meni se svidjaju zene a ne muskarci"...
... ali nazalost istina je drugacija: u zemlji luzera i zavisti najlakse je mrzeti i ugnjetavati - tako se ima utisak da postoje i 'nizi', jadniji slojevi ljudi.

Neko je pitao kako je to u drugim zemljama EU? Evo kako je u par macho-zemalja stroge katolicke kulture: guverner jedne od juznih republika Italije je otvoreno homoseksualac, ministar spanske vlade je takodje gej. Italijani su imali u parlamenti jednog transeksualca. Niko normalan ih zbog toga ne voli manje ili vise, na to se gleda kao da su visoki, plavih ociju ili celavi - to je jednostavno jedna njihova osobina.

Problem je mozda u tome i sto su Srbi latentni homoseksualci pa svoje frustracije iskazuju mrznjom i nasiljem!?

Ah da, ja nisam homoseksualac, nemam takve interese, ali da jesam mislim da ne bih mrzeo ili izbegavao heteroseksualce iz Srbije... iako bih mozda i imao razloga

Don Quijote

pre 11 godina

Ovakvo generalizovanje i stereotipi i predrasude me, blago receno, dovode do ludila. Srbija nije homofobna, Srbi nisu ni homofobni, ni fobni u bilo kom drugom smislu. Jednostavno, kao i bilo gde drugde, ima ljudi koji su tolerantni, manje tolerantni a ima i netolerantnih. Ono cega ipak ima vise kod Srba nego u nekim drugim sredinama, to je manjak mimikrije, manjak foliranja i kezenja ili olajavanja iza ledja. Srbin ce ti generalno reci otvoreno u lice ono sto misli, pa se ti pusi ako ti se ne svidja.
Problem homoseksualaca u Srbiji je neznanje i nepoznavanje. Iz tih razloga, kada sam sa beogradskog asfalta otisao u beli svet, moji prvi kontakti sa tim ljudima bili su uvek usiljeni i napeti. Motalo mi se samo po glavi, ovaj ako pocne da me pipka razbicu ga od batina. Nikada ni jedan od njih nije pokusao da me pipka. Kada sam shvatio da oni mene nece da pipkaju, da nece da me siluju, opustio sam se, prestao da ih posmatram kao nekakvu pretnju prema sebi i danas medju njima imam jako dobrih drugara. Nisam ovde jedini Srbin, i odnos ovih ostalih Srba prema tim ljudima je isti. Znaci nije problem u Srbima.
Kada u Srbiji ljudi pocnu da ih posmatraju na ovakav nacin, kada se shvati da ovi ljudi nisu pretnja ni za koga, nestace i predrasuda i agresije. Naravno, u vecini slicajeva, posto ce netolerantnih i agresivnih ljudi biti uvek, ali to ni u kom slucaju ne znaci da je to glavna karakteristika Srba ili Srbije.

@vladimir0710

pre 11 godina

Iz te (LGBT) populacije ja nisam zanimljiv ženskim osobama, a mene ne privlače muškarci i kakva je to diskriminacija u pitanju. Jednostavno ne znam o kojoj temi bi razgovarali, ako prihvatam samo one sa visokim koeficijentom inteligencije (>IQ).

mirko

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....

Mika

pre 11 godina

" bez obzira na različite zakone i prakse i ***stavove*** stanovništva. "

Demokratija, zar ne?

Elem, fobija se odnosi na ekstremne i/ili iracionalne strahove. S tim u vidu, rec "homofobija" se ne koristi na pravi nacin, tj. da opise pojavu i pojedince, vec da etiketira s negativnom konotacijom iste. Pravilan opis bi bio "homonegativnost" jer se odnosi na negativan stav prema populaciji homoseksualne orijentacije u kome ne mora biti straha uopste(mada moze da bude).

Mda

pre 11 godina

Kod mene u firmi ima nekoliko gejeva koji se ne skrivaju i nemaju nikakvih problema. Firma uglavnom zaposljava mlade sa zavrsenim fakultetom. To valjda sve govori.

ist

pre 11 godina

@Mda: A vi zamisljate da ste mnogo pametni ako ponavljate pomodne fraze koje vam serviraju globalni mediji i njihove ekspoziture? Takve korisne idiote vole vlasnici tih medija (i ne samo medija) i nadaju se da ce vremenom svi postati korisni idioti poput vas i ponavljati njihovo fraze i braniti njihove interese kao svoje.

Logic

pre 11 godina

Sudeći po broju i prirodi srbofobičnih komentara, Srbi i Srbija su više diskriminisani od LGBT populacije sa svih meridijana.

Mda

pre 11 godina

e, što volim što sam primitivan, staromodan i sve ostalo... samo da nisam "in" :)
(bole, 13. decembar 2012 13:32)
U stvari ti si glup.

misko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.

Sandman

pre 11 godina

A sto neko ne napise statistiku za ostale zemlje u EU po ovom pitanju? Cisto da znamo gde smo. Siguran sam da u ostalim zemljama gradjani ne polecu da se druze sa gej populacijom...

mozgofobi

pre 11 godina

e, moji nesrećni Srbi...
na osnovu ovih par komentara vidi se dubina taloga u kojem živimo.
i da, ja ne bih da mi ovakvi 'pravi srbi' budu u okruženju, a koje su im seksualne sklonosti - o tome ne želim ni 1 sec da razmišljam

NETOLERANTNI

pre 11 godina

U svim ovim nastojanjima da se ovoj populaciji obezbedi ravnopravnost ide se u drugu krajnost da se svim ostalim uskraćuju prava. Pa valjda i mi netolerantni imamo pravo na svoj stav i da kažemo koga i šta volimo i nevolimo. Zar se stvarno ide na to da ne smeš da kažeš "ne volim pedere i lezbejke" pa čak i da se krivično sankcioniše. Alo ljudi pa svi valjda imamo pravo na svoj stav i mišljenje zašto samo oni.

analiticar amater

pre 11 godina

Ej, ej polako ti direktore za ljudska prava. Pravo svakoga je da sam bira s kim ce da se druzi, i nemas ti pravo da ikome lepis atribute zbog toga, a jos manje da nekoga osudjujes i omalovazavas zbog toga.
Da si ti neki covek sirokih shvatanja, zbog ove izjave bi morao odmah dapodneses ostavku. Ja svojim izborom prijatelja (a to se tebe najmanje tice) ne ugrozavam nikoga, nicija prava i tvoju kritiku smatram uvredom. Moje je pravo da biram ko ce da mi se svidi i da o LGBT populaciji mislim sta mislim, ali NIKO nema pravo da me proziva zbog toga sve dok ja nekoga svojim misljenjem ne ugrozavam, a pogotovo ne da me zbog toga nipodastava i predstavlja kao nekog primitivca.
Zbog takvog stava LGBT populacija i izaziva kritike vecine u Srbiji - misle da ce ovakvim prozivanjem i nipodastavanjem uciniti da ih ljudi prihvate, ali naravno da takav napadan stav odmah izaziva i kontrareakciju i imamo problem u komunikaciji.
Ovakve izjave uopste ne pomazu, i po meni bi se mogle nazvati izjavama mrznje.
U Srbiji nisu prihvacene i mnoge druge stvari koje su normlane u razvijenim zemljama, pa to vazi i za LGBT kao takav.

besna glista

pre 11 godina

Mrzimo se zato sto smo razliciti, mrzimo se zato sto smo isti, mrzimo svoje komsije, svoje rodjake, zavidimo im, utrkujemo se s njima, nadmudrujemo i vecito teramo neki inat, koljemo se i ubijamo, paranoicni smo i u svima i svemu vidimo neprijatelja i pretnju, pljujemo sve i svja i za sve su nam drugi krivi. Zao mi je ali tako je. Srbija je zemlja MRZNJE. Bila i ostala.

@ misko

pre 11 godina

Ne, nismo mi ti koji vekovima mrzimo druge...ccc... samo Albance, Hrvate, Slovence, Madjare, Vojvodjane, one sa dugom kosom a i one sa prekratkom... Sve u svemu - sve one koji su nam dovoljno blizu.
Vozi ti Misko i dalje sa vezanim ocima - mozes ti to!

Goran

pre 11 godina

"... Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge,...
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "

Vi verovatno komentarišete iz neke paralelne dimenzije u kojoj je srpski narod drugačiji nego u ovoj. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.

a.s.

pre 11 godina

A koja zemlja nije homofobna!?
Mozda samo ima nesto vise tolerancije na javno ispoljavanje gay populacije, inace niko ih ne zeli naduze u svojoj blizini. Na svu zalost ali to je prosto tako.

s t v

pre 11 godina

. Jedna od osnovnih karakteristika PROSEČNOG stanovnika Srbije je mrznja prema svemu drugom i drugačijem.
(Goran, 13. decembar 2012 13:57)

Kako te nije sramota da ovako nešto napišeš ?
Na osnovu čega si to zaključio ?
Koliko si ti relevantan da daješ ovakvu ocenu ?
Ti verovatno nisi PROSEČAN jer ne mrziš. Ti si nadprosečan, jeli ?
Pa ti ne poznaješ razliku između " ne voleti" i "mrzeti".
Bruko jedna.

Nebojsa S.

pre 11 godina

"On je naveo da izveštaji Beogradskog centra za ljudska prava i Gej strejt alijanse kontinuirano ukazuju na prisustvo homofobije u društvu i kao primer naveo da bi polovini populacije smetalo da im LGBT osobe stanuju u susedstvu."

Ze mene je to stvar estetike. Gospodine Ignjatovicu, mozete da me promenite samo ako me lobotomirate. Za razliku od Vas koji biste da bolno da promenite moj ukus i jedan pogled na Svet, ja Vas ne zelim da menjam!

Nataeos

pre 11 godina

Па шта... Барем нисмо хипокрити и кажемо шта мислимо иако се то другима не свиђа!

str

pre 11 godina

Niko Vama ne brani da se Vi druzite sa kime hocete, ali NE SMETE da birate ljude sa kojima ste u kontaktu bas samo zbog tog sexualnog opredeljenja, tu odmah nastupa diskriminacija i to je poenta cele price.
Zapamtite samo jos nesto veoma bitno(obracam se muskoj populaciji) da to sto ti drugar pravi drustvo dok gledas utakmicu, komentarise druge devojke i radi sve "muske" stvari kao ti NE ZNACI da je str8, vec je samo "str8" zbog tebe takvog ogranicenog.

Pozdrav!

poznavalac

pre 11 godina

Homofobija je samo vrh ledenog brega netrpeljivosti prema svemu sto ne odgovara standardima koje postavlja naci-desnica. Uzasavajuce je da u ovoj zemlji, koja sebe vidi kao blagu, gostoljubivu i otvorenog srca, buja ostrasceni nacionalizam i sovinizmi svih oblika i karakteristika. Necu reci nista novo ako kazem da ceo sistem ove drzave,( institucije, SPC,Vlada, skupstina, Ustavni sud) ubrzano vodi ka etickom krahu.
A stanovnici samo slepo slede vodje,EPP, "spinove" misleci da je to ono njihovo unutrasnje. jad i beda.

prokleta avlija

pre 11 godina

Apsolutno se slazem, mada nisam toga bio svestan dok nisam otisao u inostranstvo, sada nakon 10 godina vidim koliko je srpsko drustvo nazalost puno mrznje prema ljudima koje ni ne poznaju i koji im nista nazao nisu ucinili. I u drugim istocnoevropskim zemljama su ljudi manje-vise homofobicni i ksenofobicni, ali u Srbiji su ljudi i agresivni. Ja ne znam koji je uzrok tome, ne moze se nemastinom pravdati bezrazlozna mrznja i nedostatak empatije. Jedan od razloga sto Srbija nestaje je i ta izrazita netolerancija, zatvorenost i mrznja prema svemu razlicitom.

Vlada

pre 11 godina

Oni koji biraju osobu za druzenje, pri cemu kao jedan od kriterijuma uzimaju seksualnu orijentaciju potencijalnog prijatelja, najveci su pederi.

emi

pre 11 godina

e stvarno vise su dosadni, pa sto ih tolko muci dal ih neko voli ili ne, recimo ja ne volim sponzoruse, grand paradu, politicare i jos mnoge druge pa se nijedna sponzorusa ne javlja da kuka sto je ne volim, jednostavno radi sta njoj prija i to je to, ali eto gej ljudi uvek moraju da kukaju kako samo njih niko ne voli, pa normalno da ne volim nesto sto nije prirodno, isto ko sto ne volim devojke sa silikonima jer su mi neprirodne, tako su mi i oni ne prirodni i to je to

komšija preko puta

pre 11 godina

Druženje je korisno trošenje slobodnog vremena. To što dve trećine hetero osoba radije svoje slobodno vreme posvećuje suporotnom polu i razmenjivanju iskustava sa istoplnim osobama koje imaju ista hetero interesovanja, ne treba nikog da čudi. Narod od davnina ima poslovicu: Svaka ptica svome jatu leti. A narod je vazda bio pametniji od pojedinca.

Nikola NS

pre 11 godina

"nesklonošću da se prihvati nešto novo"

Homoseksualnost u antropoloskom smislu nije nista novo i postojalo je jos u vreme anticke Grcke. Jedino sto treba da bude novo jeste eliminacije mrznje i nerazumevanja prema takvim osobama. Procenat gej populacije nije nista novo, taj procenat je uvek prisutan u slicnoj meri bez obzira na to da li ostatak drustva to razume i prihvata ili ne. U pitanju je samo eliminacija mrznje i klero-fasizma (poseban pozdrav Pahomiju).

MIhajlo Jovanovic

pre 11 godina

Srbija to jeste. I to nije neki tamo usputni, nebitni fenomen. Kao "imamo i preča posla".

Imamo, ali ovo je mera naše ljudskosti.
Uzalud vam trud svirači, što kaže pesma... Trubimo mi, ali u pogrešan instrument. Sve je naglavačke, jer je LJUDSKOST naglavačke.

Prebiti geja je isto što i prebiti dete zbog grudve, ili vezati starca za žicu jer nije platio kartu u GSP, ili upasti u tuđi stan sa troje dece na osnovu nekog "sudskog" papira i isterati ga na zimu...

hvala.

srbin

pre 11 godina

moje pravo je da biram sa kim cu da se druzim a sa kim necu i moje pravo i moja stvar je koga cu u kucu da primim a koga necu u cemu je problem !! da nece doci zakon da sa nekim moram da se druzim i da moram da prihvatim onog ko mi nije po volji ma kako da ne !! i onda pricamo o krsenju toboze nekih ljudskih prava strasno !!

nenad

pre 11 godina

Pretpostavljam da se družimo i ja i vi sa gejovima i dan danas, ali da to ne znamo. Imao sam prijatelja/poznanika za kojeg sam tek kasnije saznao da ima drugačije seksualne preference, i sad znam razlog zašto je to čuvao tajnom - da ga ne bi svi napustili jer misle da je otrovan.

Garbage collector

pre 11 godina

Brat mi je gej.

Ne sme tati da kaže, ne sme kolegama sa posla, a ni većina njegovih ortaka ne zna da je gej.
Kakav bi to bio šok za te ljude da saznaju da je on gej osoba i da mu nije zanimanje da bude gej i da nisu sve predrasude tačne.

Moj brat je mehaničar, radi u auto servisu, bio je juniorski reprezantativac SRJ u košarci, podmladak Partizana, konstantno gleda sport na TV-u. Glasa za SNS, prezire globalizam.

Gej osobe nisu virus ubačen od strane masona, templara, jevreja, amerikanaca, olbrajtove... oni postoje vekovima, milenijumima.

Sedamdesetih i osamdesetih u Srbiji je postojao mnogo veći stepen tolerancije.

Ništa novo.

pre 11 godina

Nije ovde reč o "slobodnom izboru prijatelja" već o "prihvatanju različitosti". To da smo homofobični svedoči, uostalom, i većina komentara ispisana na ovu temu i to ništa nije novo.

Dakle mi smo država koja se uključuje u međunarodne procese borbe protiv diskriminacije i to poštujem. Time se preuzima i obaveza i odgovornost. To su veliki koraci za državu ali mislim, još uvek mali za naše društvo. Dug put će mo preći dok se tu nešto značajno ne promeni, jer postoji nizak nivo znanja o diskriminaciji i poštovanju ljudskih prava.
Par seminara nije dovoljno, pogotovu što te seminare pohađaju oni koji tu temu dobro poznaju.
Edukacija širokih razmera je jedino moguće rešenje problema, ali od "malih nogu". Do tada i mediji mogu da odigraju značajnu ulogu (mada je to mač sa dve oštrice.

majka

pre 11 godina

Mene su vaspitali da ljude delim. Da, da ih delim, ali samo u 2 kategorije :

1. dobri
2. losi

treca kategorija ne postoji. Svog sina sam isto tako vaspitala. Imao je 10 godina kada me je pitao "mama a sta je to gay ?" Nisam imala problem da mu objasnim, kao ni sve ostalo sto ga je u ranijem i kasnijem uzrastu zanimalo o zivotu, ljudima i okruzenju u kojem zivi.
Danas je uspesan mladic i odlican student.
A ja licno, nisam opterecena hoce li imati devojku ili decka. Meni je najvaznija njegova sreca.

Pocnite tako da volite svoju decu. Deca su nasa buducnost pa kako je kroz vaspitanje krojimo tako je danas zivimo....

Milos

pre 11 godina

To je kao kada bi neko tvrdio da nije rasista, vec da 'samo' ne zeli da se druzi sa crncima, niti da vidi crnce na rukovodecim polozajima. To nema veze sa ekonomskim standardom, vec je u pitanju prikrivena mrznja. Diskriminacija je losa drustvo.

Sociolog

pre 11 godina

za sve pametne komentarore- homofobija se odnosi na mrznju ili strah prema LGBT osobama, to je izraz. meri se kao i etnicka distanca, slicna je metodologija. mozete pre slanja uvazenih i cenjenij misljenja da koristite google ili wikipediju. toliko.

Che

pre 11 godina

Znate sta,onog dana kada Srbiju ne bude izjedala EU,a ponajvise pijavice odavde,kada se sredi nezaposlenost,kada se poprave primanja,kada ozivi industrija i kada privreda stane na noge,kada kriminalac bude sedeo u zatvoru,a tajkun se klanjao pred vlasitima,kada se narod opismeni i kada se za Srbiju bude reklo da je normalna zemlja,e tada niko nece ni binuti da li je neko homoseksualac ili nije niti ce ga bit briga za parade i za proteste protiv iste.
A dokle god se ovo bude nametalo u ovakvoj zemlji,bice trn u oku i dodatna kapisla za frku i svadju.

Marko

pre 11 godina

KOliko priglupih komentara... Pa naravno da niko nikoga ne tera da se druži sa homoseksualcima, ali sama činjenica da ih ljudi izbegavaju, govori u prilog homofobiji.
Ne razumem, ako ih toliko mrzite, što vam je glupo kad vam se kaže da ste homofobi.
A inače, znam jednog koji je neviđeni homofob i normalnu vezu sa devojkom nije imao jedno 10 godina.

antihomofob

pre 11 godina

(analiticar amater, 13. decembar
2012 13:28)

nevjerojatno glup komentar... pazi njega, znaci tebi je ok da netko bira ljude po seksualnoj orjentaciji? onda je isto tako dobro (dopustivo ili nepodlozno osudi) po boji koze ili nacionalnosti.

ne zaboravite, svi smo mi manjina. manjina smo svojom bojom ociju, visinom, gradom odakle smo... a ti, valjda prosjecni Srbendara, sutra ako djecu u Svedsku posaljes, upitaj se kako ce se oni osjecati ako budu odbaceni zbog podrijetla. a ne daj Boze da ti zena rodi gejeve. hoces se s njima druziti?

darkomirnic

pre 11 godina

Ne bi toliko bilo homofobije da nisu prste umješali predstavnici nato pakta i e.unije da ucjenjuju da se parada mora održati. Oni su trebali da se dogovore sa narodom kako da iskažu svoje pravo a ne tražiti spolja pomoć a znate da to narod ne voli.Jer oni su iskorišćeni od strane evrope da bi ucjenivali Srbiju.

mirko

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....

!!!

pre 11 godina

Mozda bi mi bila neka uteha kad bih znao da su ljudi odvratni iz neobavestenosti ili gluposti. Da samo jednostavno ne razlikuju svoju slobodu da ne budu homoseksualci od mrznje prema njima. Kad bih samo mogao da procitam ono "ne terajte nas da se druzio sa pederima" jednostavno kao "meni se svidjaju zene a ne muskarci"...
... ali nazalost istina je drugacija: u zemlji luzera i zavisti najlakse je mrzeti i ugnjetavati - tako se ima utisak da postoje i 'nizi', jadniji slojevi ljudi.

Neko je pitao kako je to u drugim zemljama EU? Evo kako je u par macho-zemalja stroge katolicke kulture: guverner jedne od juznih republika Italije je otvoreno homoseksualac, ministar spanske vlade je takodje gej. Italijani su imali u parlamenti jednog transeksualca. Niko normalan ih zbog toga ne voli manje ili vise, na to se gleda kao da su visoki, plavih ociju ili celavi - to je jednostavno jedna njihova osobina.

Problem je mozda u tome i sto su Srbi latentni homoseksualci pa svoje frustracije iskazuju mrznjom i nasiljem!?

Ah da, ja nisam homoseksualac, nemam takve interese, ali da jesam mislim da ne bih mrzeo ili izbegavao heteroseksualce iz Srbije... iako bih mozda i imao razloga

Mirko

pre 11 godina

Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji. [...]
(misko, 13. decembar 2012 13:07)

Genijalno. XD

dare

pre 11 godina

Nažalost jeste homofobična ali iz nepoznavanja
Neravno i nemogu da razglasim svoju seksualnu orjentaciju ali kad me neko upozna dobro ja to kazem i prodje listom bez vecih problema jer ocenjuju me onda kao ličnost a ne po seksualnoj orjentaciji koju imam svojim rodjenjem

Don Quijote

pre 11 godina

Ovakvo generalizovanje i stereotipi i predrasude me, blago receno, dovode do ludila. Srbija nije homofobna, Srbi nisu ni homofobni, ni fobni u bilo kom drugom smislu. Jednostavno, kao i bilo gde drugde, ima ljudi koji su tolerantni, manje tolerantni a ima i netolerantnih. Ono cega ipak ima vise kod Srba nego u nekim drugim sredinama, to je manjak mimikrije, manjak foliranja i kezenja ili olajavanja iza ledja. Srbin ce ti generalno reci otvoreno u lice ono sto misli, pa se ti pusi ako ti se ne svidja.
Problem homoseksualaca u Srbiji je neznanje i nepoznavanje. Iz tih razloga, kada sam sa beogradskog asfalta otisao u beli svet, moji prvi kontakti sa tim ljudima bili su uvek usiljeni i napeti. Motalo mi se samo po glavi, ovaj ako pocne da me pipka razbicu ga od batina. Nikada ni jedan od njih nije pokusao da me pipka. Kada sam shvatio da oni mene nece da pipkaju, da nece da me siluju, opustio sam se, prestao da ih posmatram kao nekakvu pretnju prema sebi i danas medju njima imam jako dobrih drugara. Nisam ovde jedini Srbin, i odnos ovih ostalih Srba prema tim ljudima je isti. Znaci nije problem u Srbima.
Kada u Srbiji ljudi pocnu da ih posmatraju na ovakav nacin, kada se shvati da ovi ljudi nisu pretnja ni za koga, nestace i predrasuda i agresije. Naravno, u vecini slicajeva, posto ce netolerantnih i agresivnih ljudi biti uvek, ali to ni u kom slucaju ne znaci da je to glavna karakteristika Srba ili Srbije.

Pavle KG

pre 11 godina

Srbija je pre svega zemlja siromasnih i obespravljenih ljudi u vlasti tajkuna i licemernih politicara.Mislim da Srbija mora resiti gomilu vecih i tezih problema nego sto je polozaj gay populacije.

Milan

pre 11 godina

Pod hitno doneti zakon da je svaki gradjanin Srbije koji se zatekne na mestu gde dve osobe homoseksualne orjentacije raznmenjuju neznosti u obavezi da im se pridruzi i na taj nacin pokaze da Srbi nisu homofobicni. U zgradu opstine, suda, ili druge javne ustanove nije dozvoljeno uci u obuci sa "otvorenim prstima". Sa druge strane dozvoljeno je i posve legalno da muskarac udje drzeci svog "decka" za ruku. E koji ste vi indijanci!
p.s. nadam se da ce te objaviti moj komentar i da mi necete spocitati rasizam prema indijancima, posto homofobiju verovatno hocete. Unapred hvala, mada nesto me ne greje sunce.

slavko iz jasenovca pristine i zrtva nato bombardovanja !!

pre 11 godina

"Visok stepen homofobije je veoma smela ocena.Srpski narod vekovima nije taj koji mrzi druge, osim možda prema LGBT populaciji.Ovaj demokratski svet koji nas bombarduje i otima teritorije upravo obrnuto je homofobičan, prema svima osim prema LGBT populaciji.Tu se mi razlikujemo gospodine Ignjatoviću.Sada proceniti koje je homofobičan.
(misko, 13. decembar 2012 13:07) "
Koliko ja vidim, srpski narod nije naklonjen ni prema albancima, ni romima, ni prema hrvatima, ima generalno nisko misljenje o rumunima i bugarima, Nije naklonjen ni Nato i ostalim savezima, ni Evropskoj uniji ima rezervisano misljenje o demokratskom svetu.....
(mirko, 13. decembar 2012 18:12(

a koliko ja vidim ti pricas gluposti pa naravno da nismo naklonjeni nekome ko nije nama naklonjen i ko nas mrzi naklonjeni smo onima koji nas ne mrze i to je normalno !!

Tzv

pre 11 godina

Jedini homoseksualci koji meni smetaju su ovi profesinalni homoseksualci. Sto se tice same pojave tesko je objasniti da seksualni nagon prema istom polu, znaci usmeren tako da ne dovodi do produzenja vrste mozemo smatrati normalnim. Ne postoji jezik na ovoj planeti u kojem rec za homoseksualca nema negativno ili podrugljivo znacenje. Sve te kulture su na taj zakljucak dosle same za sebe i na osnovu iskustva. Tezak i jalov je zivot ovakvih osoba bez obzira na svu propagandu. Najmanje sto "normalni" mogu uciniti je da se ponasaju normalno prema ovim ljudima. Tuci ili na bilo koji nacin ugrozavati nekoga zato sto je gej ima isto smisla kao i tuci nekoga zato sto ima dijabetes. Jedno je poremecaj seksualnog nagona a drugo poremecaj metabolizma secera i proizvcodnje insulina.

budimo ljudi

pre 11 godina

Uopste ne razumem zasto je nekome vazna sexualna orijentacija osobe sa kojom nema nameru da spava. Naravno da svako ima pravo da se druzi sa kim god hoce, samo mi nije jasno zasto bi pri tom izboru bilo presudno s kim neko deli krevet?
Kapiram samo npr devojku koja je sa razocaranjem konstatovala da je tip koji je sexualno privlaci gay. Tad moze da kaze - E, steta.... i da produzi dalje.
Dajte, ljudi, malo vise otvorenosti.... zivot ce vam biti lepsi.

Aleksa

pre 11 godina

(Velja, 13. decembar 2012 16:44)
Pa sta ti hoces da kazez, da voleti gej populaciju znaci biti emancipovan!? Zasto bi se druzio sa njima ako mi ne odgovaraju (njihov stil i nacin zivota), ja imam svoje pravo da biram da li nesto volim ili ne ali to sto njih ne volim ne znaci po automatizmu da sam ne emancipovan i da ne znam sta je lap top ili da mozda posecujem gatare. To je opet medijiski propraceno od strane gej lobija da ako njih ne volis zanci nisi kul... hahaha... Smarate vise sa time, slazem sa da ih treba postovati kao i sve druge ljude ali to ne znaci da ih moram voleti i da se moram druziti sa njima.

@vladimir0710

pre 11 godina

Iz te (LGBT) populacije ja nisam zanimljiv ženskim osobama, a mene ne privlače muškarci i kakva je to diskriminacija u pitanju. Jednostavno ne znam o kojoj temi bi razgovarali, ako prihvatam samo one sa visokim koeficijentom inteligencije (>IQ).

delboy

pre 11 godina

generalno srbi ne mrze vec neki pojedinci kao sto neki mrze druge stvari a ne gej populaciju..preterali ste..ljudi nemaju za leba a vi trubite o svojim problemima..pre treba nahraniti i zaposliti narod pa resavati ostale probleme jer to stvara negativnu energiju..i zivotinje kad su gladne napadaju..

Pit

pre 11 godina

Sam izraz "novogovor" je kovanica iz arsenala novogovora koji kao takav izaziva otpor kod ljudi koji razmisljaju svojom glavom, jer je novogovor smisljen kao sredstvo za psiholosku manipulaciju.
Cinjenica je da LBGT populacija postoji oduvek, ali postoje oduvek i mnoge druge kategorije ljudi (da ih sada ne redjamo, valjda vecina zna o kome je rec) i to nije nikakav kriterijum i argument. Jedino merilo treba da bude dugorocni uticaj na drustvo, a narod ne bi trebalo da dozvoli da usvaja interes krupnog kapitala kao svoj.

Mda

pre 11 godina

e, što volim što sam primitivan, staromodan i sve ostalo... samo da nisam "in" :)
(bole, 13. decembar 2012 13:32)
U stvari ti si glup.

Yps

pre 11 godina

@poznavalac: Zar sami ne primećujete ispraznost sopstvenih argumenata? "Naci-desnica"?! Da li to znači da je do samo pre 20-30 godina ceo svet bio nacistički nastrojena desnica ili ne znate kakvo je stanje po tom pitanju bilo npr. u Francuskoj, Engleskoj ili Holandiji? Niste svesni kada je krenula ta globalna medijska i propagandna kampanja ili se samo pravite nevešti? Vođe tog EPP-a i tih "spinova" koji ljudima peru mozak u poslednjih 20-30 godina sigurno nisu lokalne vođe - toliko zdravog razuma i logike bi trebalo da ima svako iole prosečne inteligencije.

Velja

pre 11 godina

Ajde bre, pa kod nas se i dalje veruje gatarama. Čuj da prihvati većina gay ljude? Haha. Mi imamo pola vlade koja ne zna čemu služi lap top. O čemu mi pričamo :)

Jog

pre 11 godina

@Pit: Slazem se s vasim komentarom, samo pretpostavljam da ste hteli da kazete da je rec "homofob" iz arsenala novogovora. Narocito se slazem sa poslednjom recenicom da je u pitanju jedan od projekata krupnog kapitala koji preko takvih pokreta pokusava da drzi psiholosku kontrolu nad ljudima.

Mda

pre 11 godina

Kod mene u firmi ima nekoliko gejeva koji se ne skrivaju i nemaju nikakvih problema. Firma uglavnom zaposljava mlade sa zavrsenim fakultetom. To valjda sve govori.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Paušalna analiza za dnevnopolitičke potrebe. Ispada da postoji samo crno i belo. Ništa između. Il si za četnike, il si za partizane. Ne može drugačije opredeljenje. Što nas samo po sebi vuče u svojevrstan fašizam (a za njega kažu ljudi da nije dobar). Evo ja, lično - nemam potrebu da se opredeljujem, ali vi mi tu potrebu namećete neviđenim medijskim pritiscima. I posle kad rezultat tih pritisaka bude onakav kakav niste želeli, onda krećete u napad. To što mene baš briga za nečije opredeljenje - da li je to homofobija, heterofilija, ili nešto treće? Je l moram da se opredelim? A kako moram da se opredelim? Ne mrzim one koji su drugačiji od mene. Je l to sad problem? Vaša analitika nema softver za one koji ne mrze? Moram ili da volim, ili da mrzim, da biste imali komparabilan uzorak? Ovakvim idiotskim eksperimentisanjima samo ćete povećati mržnju između "jednih" i "drugih". A do tada ćete i mene naterati da se opredelim. Zato pustite ljude da žive kako žele, i kažnjavajte one koji ometaju druge ljude u normalnom življenju. Ali u svim sferama života. I sjašite malo.

Mika

pre 11 godina

" bez obzira na različite zakone i prakse i ***stavove*** stanovništva. "

Demokratija, zar ne?

Elem, fobija se odnosi na ekstremne i/ili iracionalne strahove. S tim u vidu, rec "homofobija" se ne koristi na pravi nacin, tj. da opise pojavu i pojedince, vec da etiketira s negativnom konotacijom iste. Pravilan opis bi bio "homonegativnost" jer se odnosi na negativan stav prema populaciji homoseksualne orijentacije u kome ne mora biti straha uopste(mada moze da bude).

Logic

pre 11 godina

Sudeći po broju i prirodi srbofobičnih komentara, Srbi i Srbija su više diskriminisani od LGBT populacije sa svih meridijana.

ist

pre 11 godina

@Mda: A vi zamisljate da ste mnogo pametni ako ponavljate pomodne fraze koje vam serviraju globalni mediji i njihove ekspoziture? Takve korisne idiote vole vlasnici tih medija (i ne samo medija) i nadaju se da ce vremenom svi postati korisni idioti poput vas i ponavljati njihovo fraze i braniti njihove interese kao svoje.