Četvrtak, 26.04.2012.

12:54

Ipak se sastali paori s Petrovićem

Ministar Dušan Petrović i poljoprivrednici ipak seli za pregovarački sto. Ranije u toku dana paori napustili Vladu pre nego što je ministar uspeo da ih primi.

Izvor: Tanjug

Ipak se sastali paori s Petroviæem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Programer

pre 11 godina

@djole bre

Jel' se mi to malo pravimo naivni? Nije Srbija uvezla zato sto u Srbiji nema dovoljno, nego zato da uvoznicki lobi zaradi - domaci prozivodjaci mogu da se gadjaju tim proizvodima po pijaci. Ne znate vi i ne vidite nista - kad je na selu tako dobro, pa sto se prazne ta sela? Ej, velika, uredjena sela sela u Vojvodini se prazne - odose svi na Zapad ili u BG/NS. Videcete vi kada sve pripadne tajkunima, pa kada krene "zavrtanje"...

Paja Patak

pre 11 godina

I trba da blokiraju citavu drzavu! Dokle da paori izdrzavaju neradnike kojima je ovo NEHUMANO! Gospodo hocete leba!!!! Pa mora da se radi a ova nasa drzava kao po obicaju udri po paoru!!! Na samo da podrzavam blokade nego motiku u ruke i udri po ovi nasim politicarima!!!

PA013

pre 12 godina

Molim Vas pogledajte ovaj snimak!
http://www.youtube.com/watch?v=X66YiMCL3yo
Smatram da ih treba ukloniti silom (klin se klinom izbija). Ili tuziti ih sudu, za mnogo toga sto su do sad ucinili ovim blokadama (novcano, jer tu najvise boli), a i sami uvidjate sta su uradili. Kad ne mogu civilizovano da odrze protest - nece nikako! Mogli su da zatvore jednu traku. Ili da pustaju vozila na svakih pola sata - i to bi bilo ljudski. Ovo je NEHUMANO, BEZOBRAZNO I NASILNO!!! Da su hteli, sproveli bi ih do skupstine isti ti policajci sto ih sprecavaju. Sto se politike tice, videli ste iz datog snimka (ne, nema udela, uopste...).

Dacin maturski rad

pre 12 godina

Zar upravo zbog ovakvih slucajeva, kada se pojedinci sakupe u neformalnu grupu, koja pokusaja sa sprovede svoju samovolju, krseci zakon, i nije izmisljen SUZAVAC???
Pokusajmo da zamislimo, da nekom padne na pamet, da iz bilo kog pravca ulaska u London, Rim, Pariz, ili Bec, blokirate saobracajnicu! Prvo bi ih okupali vodom iz smrkova, zatim bi ih nadimili suzavcem, a potom pokupili i pohapsili. Saobracaj MORA da funkcionise!
Brokade ovakve vrste vise nigde ni ne uspevaju, a tek ne, da i ako je nekada ranije i uspevalo, da neka grupa ljudi blokiraju neku saobracajnici, da policija to HITNO ne razbija i uspostavlja normalan saobracaj.
Setimo se kako prolaze aktivisti Zelenih po Evropi ("poslednji Mohikanci"), kada smisle da ometaju saobracajnicu, kojom je drzava resila da preveze npr. nuklearni otpad iz elektrane. Sem povremeno Zelenima, blokade saobracajnica nikom vise ni ne pada na pamet, u civilizovanim drzavama. To se jednostavne NE RADI!!! Razlog je jasan: drzava uvek na sve moguce nacine, svim dozvoljenim sredstvima, USPEVA da uspostavi saobracaj, i suludo je i pokusavati u takvim okolnostima organizovati blokadu.

Dacic pogresno razmislja i "pere ruke" od ovih blokada, ne reagovajuci i prakticno ih tolerisuci, misleci da je to resor DS-a i da se to njega ne tice, ali zaboravljjuci da je On ministrar MUP-a i sto je jos vaznije, zamenik premijera. To ga se itekako tice. Misleci, da bi odlucnom reakciom, uspostavljajuci saobracaj na svim vitalnim saobracajnicama, izgubio neki procenat od revoltiranih paora, ustvari daleko vise gubi onih, kojima je (on i SPS) ponovo bio interesantan, zbog odlucnosti koju je pokazao u polednje 4 god!

bas nema smisla

pre 12 godina

@(slobodan, 26. april 2012 21:11)..... 'ajde, nek' bude po vasem, samo vi pojma nemate sta je STVARNI strajk i blokada! Ovo je sve decja igra! Bar za sada. Ali ne lezi vraze, mozda cete i vi uskoro biti u situaciji da pozelite sve da blokirate. Ko zna?!!

Ljilja

pre 12 godina

Prosli put ste stigli do Bg,docekali Vas ruckom ..i Vi zaboravili zasto ste isli. Takvim blokadama,svakih 15 dana dobijate samo ljutnju ljudi iz Panceva i svih nas.Toliko vremena ste proveli na putu,do sad ste mogli da napisete sta hocete i to isterate a ne da saljete "delegaciju" pregovaraca koja "padne" na jedan rucak.Mada,najbolje za sve Vas bi bilo da se ujedinite,ugledajte se malo na poljoprivrednike iz Beceja! SRECNO!

lokal

pre 12 godina

Jednostavno je.... Pitajte paore zasto nisu dosli u Opovo da blokiraju most, prosli put su dobili ono sto su trazili. Huligani u traktorima ovoga puta su se odlucili da u sirokom luku zaobidju Opovo. Pa ne mozemo da dozvolimo da sakica ljudi paralise celu drzavu. Na kraju ce gradjani da urade ono sto policija nece, jer to nekom ne odgovara....A svi znamo kome. Paori dozovite se pameti ljudi su na ivici nerava.

kako da ne

pre 12 godina

@(bas nema smisla, 26. april 2012 21:46)

Ja cu da jedem uvozni krompir i jabuke a sto se mene tice ti grickaj asfalt... Nemaj brige nismo mi jedina drzava na svetu koja proizvodi hranu, ima ih jos puno.

aca bgd

pre 12 godina

citam ove komentare i prosto ne mogu da verujem koliko narod u Srbiji nema solidarnosti i mozga, pa kad bi svi uradili ovo sto su uradili zemljoradnici svima bi bilo bolje i neke stvari u ovoj lakrdiji od zemlje bi napokon pocele da se resavaju

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
U cemu je tvoj problem??? Zasto generalizujes grupu paora sa svim srpskim seljacima? Da li je ovo opsti protest? NIJE! Da li su sva udruzenja podrzala protest? NISU! Ne pricaj gluposti, krecem se po Srbiji (trenutno sam u Banatu)i vidim da mnogi ljudi rade normalno i svaka ima cast! A taj komentar "da jedemo travu, asfalt"... stvaaaarno!

precanin

pre 12 godina

Ovo me podseca na proslogodisnje barikade na Kosovu i na nezadovoljstvo Crvenih beretkih pre ca.10god.! I tamo su nezadovoljni imali posetu i podrsku Nikolica i Kostunice ! Ovo je prava ucena od strane velikih gazdinstava prema Vladi Srbije , sramota ! Treba to sve razjuriti, pa neka zakazu protestni miting u Beogradu, a ne da traktorima blokiraju celu zemlju !

lala025

pre 12 godina

Kako bi bilo da, kad ovi sto sad blokiraju puteve, budu imali zetvu psenice ili kampanju repe, da mi svi stanemo na izlaz iz njiva i ne damo im da izadju, pa nek 5 dana cekaju sa natovarenim prikolicama u njivi ..... pa na sta to lici!!!!!!

ozon

pre 12 godina

Pitam se ko li stoji iza organizacije ovih "protesta"?
Placamo li mi poreze ovoj drzavi ?
Pa ajde onda policija i zandarmerija neka nam omoguce slobodno kretanje, jer ovo je raspad sistema i krajnje licemerje.
KATASTROFA !

bas nema smisla

pre 12 godina

@(naravno da ne, 26. april 2012 20:51) Ma u pravu si, 'ajde na jesen da blokiramo nasim autima seljake da ih sprecimo da obave berbu a za to vreme cemo da pasemo travu po parkovima i grickamo ulicni sqafalt;-)

ВАН

pre 12 godina

"МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ", МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ"..и.т.д.Ако се паорима не исплати да раде земљу нека је продају и нека праве метле или било шта друго од чега се боље живи. "НАУЧИЛО ДЕТЕ НА ВЕЛИК БАШИШ ОД РОДИТЕЉА"Колико им је лоше економско стање доказ су "ергеле"-трактори од неколико хиљада коња.

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
Prosto neverovatno kakav "inteligentan" komentar...alal vera! Da nije te grupe "paora" ljudima bi krcala creva! Sram te bilo! Prvo, barikade pravi manja grupa "paora", jer je vecina seljaka danas vredno radila na njivama. Drugo, postoje ljudi koji tebe lece, skoluju (ako si skolovan), rade za platu... Ne vrti se nas opstanak od te grupe terorista!

bas nema smisla

pre 12 godina

Vidim da mnogi pljuju po Seljacima. Nisam Ssljak (namerno veliko slovo) ali sam Seljacki sin. Prvo bih hteo da pitam ovog dole gde je video na ovim slikama traktor od 100000€? A drugo da pitam sta bi bilo kad bi sad Seljaci poceli da proizvode samo za sebe? Krcala bi creva svima vama GRADJANIMA a onda bi opet bilo sta radi vlast? Zasto te Seljake ne nateraju da proizvode i za nas u "varosi"? Ajde bre!

Stanojev Jovan

pre 12 godina

DAČIĆU, gde još u Evropi 200 ljudi blokira 250 000 (Južni Banat). Da li si sposoban da to rešiš? Kako ćeš da vodiš zemlju ako nisi u stanju da ovo, sa silom koju imaš, privedeš kraju (pohapsiš i skloniš traktore sa puteva)?

djole bre

pre 12 godina

U prvih pet meseci prošle godine Srbija je uvezla : 9.000 t krompira, 4.000 t paradajza, 899 t paprike, 6.000 t kupusa, 2.000 t belog luka, 18.000 t jabuka... Izvinite poljoprivrednici, a jel vi subvenciju koristite samo za stanove, automobile, letovanja... Znate, taj novac može da se upotrebi za setvu i uzgoj raznih poljoprivrenih kultura koje mogu doneti zaradu.

naravno da ne

pre 12 godina

@bas nema smisla: a kako bi bilo da rafinerije proizvode naftu samo za sebe a ne i za poljoprivrednike i ostale? A kako bi bilo da proizvođači traktora proizvode traktore i mašine samo za sebe? Kako bi bilo da svi rade samo za sebe? A ako seljaci žele da proizvode samo za sebe, neka lepo odbiju regresirani dizel, neka lepo odbiju subvencije koje se isplaćuju iz budžeta koji pune svi građani države i rade samo za sebe. I kako bi bilo kada bi ja sada blokirao seljake da obaljaju žetvu poljoprivrednicima na jesen jer i ja imam probleme? Jel bi mi se ti isti seljaci pridružili? Ne bi jer tada imaju posla. Lako je sada kada su završili sa setvom pa nemaju pametnija posla ali zamisli neki ljudi rade svaki dan i nisu u mogućnosti da sede i piju pivo i jedu pljeskavice ceo dan. Shvatite da većinu građana ne interesuju problemi poljoprivrednika jer imaju i svoje probleme. Jedino što su seljaci uspeli sa ovim blokadama dosad je da unište život građana i da navuku bes istih na sebe.

XA

pre 12 godina

Tadicu, zasto ne ides da se slikas sa paorima na nekoj blokadi. Samo pazi na outft, kao i uvek. Ja mislim da je i ovo deo vase kampanje, sad u pozitivnom ili negativnom kontekstu, to je vec vise nego ocigledno..

Cekao sam danas na blokadi,otisao sam da pozdravim paore da ih podrzim i taman sam se malo odmorio

pre 12 godina

Jos ce te vi jest Miskovicev i kosticev hleb od 330grama za 3 eura i to uvozni.Kako su unistili industriju unistice oni polako i poljoprivredu.A vas ovce sto kao nemozete da putujete i kao bas od ovih blokada su vam kao prava uskracena apsolutno nezalim.Nadam se da ce vas ova drzava jos izmust,niste bolje niste ni zasluzili.

nebraska

pre 12 godina

Ovima sto blokiraju puteve treba izdati upozorenje da imaju pola sata da se sami sklone, nakon toga sklanjati na silu i resen problem.Gde to ima dobijas pare i ne obradjujes zemlju.POhapsiti nekolicinu i ostali se sami sklanjaju.

Seljak

pre 12 godina

Eto zivim u Francuskoj, i pouzdano znam da se ovde bar sto se obradive zemlje tice subvencije se daju PO HEKTARU! Stim sto postoji jedan organizam sto se zove SAFER koji kontrolise kupoprodaju obradive zemlje: cena po hektaru zatim da li je kupac u mogucnosti da tu zemlju obradjuje (na primer, da li je vec poljoprivrednik) prednost ima "prvi komsija". Sad kakva je procedura kad se radi o uzgoju stoke nije mi poznato, ali znam da se i tu radi o debelim subvencijama. U svakom slucaju subvencije idu onom ko STVARNO obradjuje zemlju (i ovde postoji izdavanje zemlje u zakup)a ne stvarnom (ili fiktivnom) vlasniku.A sad kako je kod nas ne znam. Znam samo da se kod mene u Pomoravlju niko ne otima o zemlju. Ocevinu sam "izdao" samo da je neko radi da se ne pretvori u sumu, a inace ne uzimam ni pare. Cak smatram da mi rodjak cini uslugu jer zemlju ovako isparcanu niko nece ni badava!

z

pre 12 godina

Ako policija nece, onda neka krenu tuzbe ljudi koji gube novac zbog ovakvog ponasanja ratara. Lepo uslikati registracije traktora i onda tuziti vlasnike za pretrpljenu stetu.

Reaaall

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu. Propustili su 20 SNS-ovih autobusa. Sad je jasno ko stoji iza ovoga. Nadam se da će Pančevci kazniti SNS zbog blokade grada.

Milica

pre 12 godina

"da je pod znakom pitanja odlazak pet Pančevki kojima se finansira treći pokušaj vantelesne oplodnje" nasi politicari su uvek bili najveci licemeri i prevaranti!

Pirke

pre 12 godina

Radno vreme mi je zavrseno u 16h,kuci stizem u 19h (a obicno mi treba 50 min.),jedan deo puta morao sam da platim putarinu za auto put,gazdu boli uvo da mi to refundira,plata naravno kasni(ako i moze da se nazove platom)-
Gospodo paori,ako vam zbog svojih problema sa poslodavcem i drzavom,parkiram auto na sred njive dok orete,glavu stavljam na panj da bi me pregazili traktorom,ako se ne pomerim...
SRAM VAS BILO!!!

ajde više

pre 12 godina

Aman rešavajte ovaj haos više! Napravili ste totalni haos u državi...Neka država rešava ovaj problem i počne normalno funkcionisanje saobraćaja...gori smo od afričkih zemalja

Theodore Bagwell

pre 12 godina

Mnogi ovde pisu kako su zavrsili fakultet pre X godina i sada nemaju posao. Pa otvorite i vi neke firme, budite uspesni i zaradite koji dinar. Ako nemate novac za otvaranje firme, uzmite kredit. Vi mislte da je poljoprivrednicima lako. Da bi se proizvelo nesto potrebno je mnogo ulaganja, a sve je poskupelo, samo su proizvodi poljoprivrednika i dalje ostali isti (iste cene). Moram da kazem i to da leti kada na pijaci paradajz kosta 20-40 din. dolaze uglavnom stariji ljudi i pitaju da li moze po nizoj ceni, a deca tih ljudi idu na letovanja, zimovanja, izlaze u kafice (koji su puni 24h), nose markiranu obucu i odecu, voze dobre automobile i posle svi govore o nekoj KRIZI. A ne znam odakle vam para za sve to. Ne podrzavam ove blokade puteva, ali mogli bi da posete BG i ove politicare sto mnogo obecavaju pa neka njima blokiraju puteve. Toliko od mene.

Bane

pre 12 godina

Zahvaljujući seljacima juče sam bio na putu od 6-19h sa predjenih 606 km.Počelo je kod ZR,pa sam probao na Bečej-ne može,pa na Titel-ne može,put Zr-Bg-ne može...da bih na kraju kroz neke njive kod sela Jabuka došao do Pa.Na svim barikadama sam video istu stvar:trakori od 50000-tak hiljada eura!!!??? Bilo je i nekih IMT-a,ali to je više kamuflaža.Ne treba biti mnogo pametan pa uleteti među njih pa saznati razlog blokade:hoće subvencije za njivu i to po hektaru.Vlada daje subv. po proizvodu sa iste.E,tu,i običan čovek sabere 1 i 1 pa dobije rešenje:ti što se bune imaju po minimun 100 i više ha njive;na tim njivama je sigurno nikla trava ili korov;parama koje su već dobili,i prepeodajom goriva koje su dobili(mislim po 60 din/lit!!!???)kupljeni su stanovi u NS,BG,ŠA... E sada je nekom u ministarstvu poljoprivrede došlo iz d... u glavu(verovatno zbog izbora)pa je rešeno da se tome stane na put.Ne kažem da sam 100% u pravu,ali se slušanjem mnogo čuje,a malim mućkanjem glave mnogo sabere.Šta Vi mislite?

zidni

pre 12 godina

A sta da strajkuju lekari i celo zdravstvo, kakve bi onda bile rekcije oni ne bi imali potrebe da blokiraju puteve jer nam trebaju u svakom trenutku, a poljoprivrednici kao i radnici moraju na ovaj nacin da reaguju. Svakom kome smetaju ovi protesti predlozio bih alternativu sklanjanje barikada ali da jesenas hleb bude 100 dinara a mleko 150 pa izvolte gospodo!

Sitni paor

pre 12 godina

Agronome nam NE DIRAJ. Prezadovoljni smo njima. Koliko su nam samo muka i vremena skratili koje smo do sad provodili ispred trezora. Niti oni kostaju ovu drzavu nesto mnogo, a celo selo ima korist od njih i to ne malu vec VELIKU, kao i od ovog sistem subvencionisanja, da i nas Bog pogleda. Dok su na strajk iz mog sela otisla dva veleposednika, ciji kvalitet i stanje zemlje ne zelim da komentarisem. Uzivaju ljudi, nov traktor, nov auto, sredjena kuca. Sad dosli krediti da se plate, a ono drzava ne da 1.400.000 i odma krecu u strajk. Ko je od njih lud da radi kad ne mora

PA013

pre 12 godina

Ovo je bezobrazluk i nasilnost! Niko nema traktor ispod 100 000 eura, a nama koji zivimo od 300 eura mesecno i placamo privatne stanove i izdrzavamo malu decu ne daju da odemo na posao! SRAMOTA!!!!!

Neko

pre 12 godina

Predlažem da se otpuste 2.000 agronoma, jer zbog blokada ne mogu na posao i da se od tog novca povećaju subvencije po kilu poljoprivednih proizvoda za 450.000 gazdinstava. Njihovi troškovi taman toliko iznose na godišnjem nivou.Toliko o nemaštini.

Molotov

pre 12 godina

Danas je jedan decko iz Panceva jedva uspeo da stigne u Beograd i diplomira. Na vasu nesrecu, vi (nije za objavljivanje).
Ukoliko jos koji dan nastavite da se ponasate kao banditi, mi cemo poceti da se ponasamo kao serifi. Kad vec nece policija.

ZRENJANINAC

pre 12 godina

Neka milicija maximalno, (koliko joj je dozvoljeno, da ne bi posle neko pominjao prekomernu upotrebu sile )bude agresivna prema tim koji blokiraju i neka nama omoguci normalan saobracaj...Meni ako posao ili licne obaveze zahtevaju da idem za NS ili BG zelim da to uradim bez ikakvih problema.

gm

pre 12 godina

A šta mislite da prevoznici blokiraju puteve traktorima i kombajnima kad počne žetva.Ovi sada njima dobro udaraju po novčaniku. Što im i ovi nebi vratili istom merom,pa da vide kako je kad ne možeš da radiš.
Ovo nije rešenje da se rešavaju problemi.

ja

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu.

Sve mi je jasno..

@aca
nesto se ne secam da si bilo koji drugi protest podrzao, ni ti, ni poljoprivrednici. sto se mene tice mozes odmah da povecas svoje cene deset puta, pa ces tim istim proizvodima hraniti svinje i zivinu...

Kocta

pre 12 godina

Није ми јасно једна ствар.
Имаш њиву, даш је у аренду и узмеш паре за то. Онда одеш код државе и тражиш субвенцију и бензин за ту њиву коју си дао у аренду а ништа ТИ на њој ниси посејао. Ало !!! Како је то могуће ?! Или имаш њиву која је запарложена јер те мрзи да радиш за разлику од деде ти, и онда за њу тражиш субвенцију а прстом мрдно ниси.
Колико си радио толико и терба да добијаш.
Питам се ко ће да плати штету привреди и појединцима који имају губитак због блокада путева ?! Да можда и они сада да блокирају њиве јер треба да добију субвенцију ?!

steta

pre 12 godina

Steta sto Toma ima tolike silne diplome pa ne moze danas da sedne na traktor i dodje na miting.Prosto ne ide za tako obrazovanog coveka, koji je eto, uspeo cak i da njegovi simpatizeri od silne blokade dodju nesmetano na miting u Beograd.FUJ!!!!!!

Miki

pre 12 godina

Za sve one koji govore da nasi paori voze traktore od 100.000 evra - vecina traktora na snimku su stari IMT po 20-30 godina. Puna podrska protestu poljoprivrednika...

djole bre

pre 12 godina

gospodin Husarik stoji jutros na novom pancevackom putu u jakni od 200e. Tokom dana, staje mercedes E klase i deli hranu I pice strajkacima. U koloni nema ni je dnog traktora ispod 20.000e. A ja ne mogu da stignem na posao i zaradim svoju platu od 300e. DOKLE BRE VISE ?

ljudozder

pre 12 godina

Od ovako trule drzave ja ne znam sta ljudi ocekujete, nego oruzje u ruke i rasterati tu bandu sa puteva. Ocigledno je da se u Srbiji bez prolivanja krvi nista ne postize i jedino je nasilje nacin na koji se razumemo.
Vojska nam sluzi za parade i slikanje a policija da se tuce sa navijacima, mislim ocigledno je onda da obican narod treba da resava ovakve stvari. U kojoj jos to zemlji koje se usudjuje da se naziva demokratskom manjina moze da diktira vecini sta da radi.

Klimt- Bec

pre 12 godina

Da ste na zapadu nebi ste tako radili, jel postoje norme i red za izrazavanje svojih zahteva i prava (t.j.Demonstracije). Koje se svakog dana moraju uredno prijaviti i nesmeju trajati duze od 4h! Za svaki nered posledice snose organizatori, a za pricinjenu stetu gone se Krivicno. Saobracaj nesme da trpi jel je to ogranicavanje slobode kretanja i u protivnom moracete nadohnaditi stetu svim ucesnicima u Saobracaju.

e.

pre 12 godina

Ako ste pažljivo pratili komentare, znate da poljoprivrednici nisu imali nameru da idu za Beograd, nego da blokiraju Vojvodinu ne bi li isterali svoje. Ono što je očigledno jeste da su očekivali da će na taj način da dobiju šta traže, međutim kada im je rečeno da od toga nemaništa, promenili taktiku i sada ne znaju ni sami šta hoće, stoje i blokiraju nadajući se da će nasilnim putem, a ovo jeste nasilan put kada ceo južni Banat većdva dana ne može da funkcioniše. Onima koji ih podržavaju neka malo razmisle da li bi im bilo do podrške da su njihove svakodnevne aktivnosti prekinute i da ispaštaju zarad nekolicine ljudi. Izvinite, ali blokirani ljudi su u većini, a očigledno da nema ko da nas zaštiti od ovakvih okolnosti.

drgry

pre 12 godina

Ne ulazeći u razloge protesta i blokada, i ne ulazeći u razloge onih koji se protiv toga bune:

Komentari tipa: ko su oni da mi ograničavaju slobodu kretanja, nisam mogla da stignem, to policijo, sta ste cekali do sada, nisam od demonstranata mogla da kupim paradajz na pijacu, ti studenti nemaju pojma sta rade, protestvuju u Beogradu a roditelji za 20 evra rade, nisam mogao da slusam dnevnik od tolike lupnjave, ti na ulicama to su huligani, paljevina skupštine pa to je vandalizam... zaista pocinju da zvuče isto.

To što neki ne vide da postoje razlozi za proteste, ne znači da protesta ne treba da bude.

Dobrodošli u 90-e.

nenad

pre 12 godina

u potpunosti podrzavam poljoprivrednike,oni samo traze ono sto im je obecano,dosta je bilo raznoraznih obecanja koja kad treba da se ispune nastaje frka,inace u okruzenju te iste subvencije su daleko vece od 14000 dinara

Zeljko

pre 12 godina

xe xe neki cekaju 2-3 god posao.Ja 9 god. od kako sam diplomirao,a u medjfrmenu fizikalija...sad gledam da doktoriram pa da mi kazu:Doktore malo brze utovaraj taj kamion...u medjuvremenu Dacic neka pohapsi ove sto blokiraju puteve ili da ostavku.Sta da blokiraju trudnice,studenti radnici....?Hoce ih ratari podrzati? To je kriminalni akt sto rade, a ne reagovanje je saucesnistvo u kriminalu!

vladimir

pre 12 godina

Lazna obecanja i manipulacija unazad godinama su dosle na naplatu. Obice im se o glavu bas pred izbore. Podrska zemljoradnicima i ne dozvolite da vas ponovo lazu, kao i sve do sada. Vama ne mogu da prete da cete dobiti otkaz.

Nikola

pre 12 godina

Ako ja zbog blokada ne stignem na ispit, i ne dam uslov za budzet, jel ce paori da mi daju 91000 dinara za skolarinu, plus sve beneficije sto dobijaju studenti na budzetu?

RADE

pre 12 godina

Ovo je stvarno više sramota,nema države ,nema zakona nema ničeg,pa zar neko svoja prava traži na drumu a pritom ugrožava moja prava ovo je da čovek izludi to treba uzeti bager i sve raščistiti sa puta ljudi su ugroženi nemože se obavljati svoj posao nema tu države svaka šuša pravo na put NEMA DRŽAVE OČIGLEDNO, bitno je da se svi promovišu po ceo dan.

Aca

pre 12 godina

Svi vi koji pljujete poljoprivednike i protiv ste protesta znajte da ako nekada budete vi protestovali zbog necega,necete ni vi imati podrsku.Predlazem poljoprivrednicima da se sklone,odustanu od protesta i dignu cene svojih proizvoda 10 puta,Cao!

Kibo

pre 12 godina

Molim Brankicu, autora emisije "Insjader", da joj sledeća tema bude ova blokada puteva. Na raskrsnicama nema jadnih seljaka već radnika od "nekih bogatih" zemljoposednika koji dobijaju dnevnice da blokiraju puteve, a državni organi ne smeju ništa da učine, jer su oni finansirani od istih tih bogatih zemljoradnika. Bila bi to zaista zanimljiv "Insajder" kad bi se prava istina otkrila :-)))

Aleksa

pre 12 godina

kome se ne svidja, gace na stap i neka trazi bolji posao ! i meni kad ne odgovara posao trazim bolji. ako niste zadovoljni, dodjite i vi u grad/vece mesto, radite i "uzivajte" kao sto i mi ostali "uzivamo". nemojte, samo da bijete svoje bitke preko tudjih ledja........ vredjate mi inteligenciju !

P.S. uostalom, uvek mozete otici u inostranstvo ako mislite da tamo cvetaju ruze. :)

Mare

pre 12 godina

Policija nek svakome ko ugrožava saobraćaj napiše prijavu za ugrožavanje saobraćaja, naravno tu postoje i kazneni poeni. Sve po zakonu. Sad su 250 000 ljudi iz Banata i Pančeva taoci 160 ljudi. Ima li država Srbija policija koja će štititi građane?

Lora

pre 12 godina

Vidim ovog puta sve manja podrska poljoprivrednicima za ovo nasilje nad nama. Bilo je vreme, treci put nas maltretiraju.
Evo danas mi je receno sa fakulteta da sam 'mogla vec nekako da dodjem'. Sta li je tek sa nekim ko kasni na ispit ili posao? Iz Panceva je nekako i moglo da se dodje u Beograd. Iz okolnih sela, nikako. I onda vam iz Beograda kazu - pa, mogli ste. Jasno, sede tamo, nemaju pojma sta se konkretno desava i misle da smo lenji i da se nismo snasli.
Mars sa puteva. Moje usi su postale gluve za to sto oni imaju neke razloge za protest. Ima i gomila nas pa ne sedimo njima na njivi da bismo resili problem. Protest je ok, ovo ne. (Znam, drugacije ih nece cuti vlast, je l' da? A ko mene cuje, kome ja da se obratim za ovo?)

zoki

pre 12 godina

Izvini druze hoce li mi ti isti paori dati brasno za dzabe ako im se pridruzim. Vecinu ih znsm i komsije su mi, 5oktobra ni jedan od njih mi se nije pridruzio ,ni jedan traktor nije krenuo tada,vlast je katastrofalna ali ne treba se boriti samo za svoju g····u,kada dobijaju sve povlastice tada ih boli uvo za sve druge

bravo

pre 12 godina

sklanjaj likove..
pa nisu oni jedini nezadovoljni... sta sad
svak ko je nezadovoljan lepo na put pa sprecavaj sve nek
zarade za crkavicu

Secate se bilborda

pre 12 godina

Neka opet nasednu na Tadicev bilbord ! Secate se onog iz 2008 - "Konkretno - 14.000 po hektaru" E sad dobijate batine jer Vam nedaju te pare! Promenili shemu!

On

pre 12 godina

Nisu ratari krivi sto ih policija ne pusta da odu za Beograd.Ali u BG-u ne sme doci do zastoja saobracaja,sve mora da funkcionise normalno.Ministri policije i poljoprivrede automatski da podnesu ostavke.Alo bre,ljudi putuju na mesec a mi ne mozemo otici iz jednog grada u drugi.Smejurija smo od drzave skroz.

Banat

pre 12 godina

Podržavam paore u svakom slučaju ali neću da MENE blokiraju, već NJIH. Neka se sjate u Beograd i njega zatvore sa 30 hiljada traktora, umesto što preče put ZR-NS i blokade prave po selima od 3000 stanovnika. Potpuno bez dobrog efekta.

Uostalom, ja znam kako izgleda traktor. Oni iz kruga dvojke ne znaju.

BgHc

pre 12 godina

Ne podrzavam ovo sto rade ,ali verujem da i medju njima ima postenih ljudi koji mukom zardjuju svoj dinar,ali mi koji se ne bavimo time ne mozemo to da shvatimo.E sad realno gledano i medju njima ima brdo prevaranata,uostalom kad mogu ovi taksisti i panduri da zatvore grad za svaku sitnicu koja im ne odgovara i da terorisu narod nek i ovi isteraju svoje traktorice malo da se zazaju.Ko je nama kriv sto smo glasali za ove koji su sve to dopustili,nek se svako snalazi kako zna i ume ali to onda vec nije normalno......

dipl. ing giska

pre 12 godina

@Rick Hunter,
evo ja pridruzujem, 2 god. od diplomiranja a ne znam sta je posao u struci. Inace kao inzenjeru saobracaja jako mi bodu oci blokade puteva. Moj komentar nema veze sa ratarima niti sa zdravstvenim radnicima... svako bije svoje bitke

dzox

pre 12 godina

kukate na pogresne. Vlas je napravila takvu situaciju da moraju da protestvuju. Ili je vama bas bajno u ovoj drzavi? Treba svi nezadovoljni da se pridruze poljoprivrednicima,pa da se vidi pravo stanje kod nas, umesto da idu na neke poslove za 10 do 15 hiljada.

Aca

pre 12 godina

Nadam se da će se sve rešiti mirno i civilizovano, i da će poljoprivrednici dobiti subvencije koje su im i bile obećane. Iskreno verujem da samovolja i neodgovornost jednog ministra više neće terati seljake iz njive na drum.

Tzeentch

pre 12 godina

Ne razumem kog djavola blokiraju puteve, zasto ljudi, koji nemaju veze s tim sto oni traze, treba da ispastaju? Samo da komsiji umre krava...

Branko

pre 12 godina

Nisam poljoprivredik ali znam kako moj komsija Prca koristi regres za poljopvredu i kako ga dobija.
Moj dragi komsija Prca uzeo je navodno u zakup oko 100h od mojih komsija koji su stari i iznemogli i koji ne obradjuju zemlju.
Sve je to lepo sto je uzeo zemlju u zakup samo jos kada bi tu zemlju i obradjivao vec je uzeo zemlju u zakup samo da bi naplatio regres od 14 hiljada po hektaru. Pa sad drgi moji izracunajte 100*14000 to mu dodje oko milion i cetirsto hiljada dinara.
E sad pogledajte koliko je moj komsija dosetljiv, pare lepo stavi u dzep a zemlja i dalje ostane neobradjena.
Pa mi smo cudo od naroda svaku pametnu inicijativu totalno uprskamo, i uvek krivimo drzavu.
Te pare koje uzimaju nasi pojedini dosetljivi poljoprivrednici, to su pare svih nas poreskih obveznika.
To se zove lov u mutnom pred izbore. Samo neka izvole neka glasaju protiv sadasnje vlasti, a sledeca koja bude dosla nece im dati ni za vodu koju piju.

zex

pre 12 godina

Ko ovo pise?? Nemojte da ljude lazete molim vas, Centa je blokirana, na Zabaljskoom mostu NS-ZR je slobodan prolaz do 17h.
Ko god krene negde neka pozove AMSS i pita.

Milana

pre 12 godina

Konačno su počeli da uklanjaju, a taman sam pomislila da nemamo državu. Dosta je bilo iživljavanja nad gradjanima, a propuštanja na putevima političara koji su ih i nagovorili na ovaj protest (zna se naravno i koji).

ns

pre 12 godina

sto pre ih sve najuriti! sramota sta traze!!! zelim sa decom da putujem za praznike a ne neko da mi to pravo uskracuje. hocu i ja vecu platu vaspitacku , pa su odmah svi pljuvali po tome, a nismo nikoga ugrozili nasim zahtevom deca su primana u vrtic i uvek ce se i primati!!!! a vi ne radite na njivama ovih dana?

Branko

pre 12 godina

Nisam poljoprivredik ali znam kako moj komsija Prca koristi regres za poljopvredu i kako ga dobija.
Moj dragi komsija Prca uzeo je navodno u zakup oko 100h od mojih komsija koji su stari i iznemogli i koji ne obradjuju zemlju.
Sve je to lepo sto je uzeo zemlju u zakup samo jos kada bi tu zemlju i obradjivao vec je uzeo zemlju u zakup samo da bi naplatio regres od 14 hiljada po hektaru. Pa sad drgi moji izracunajte 100*14000 to mu dodje oko milion i cetirsto hiljada dinara.
E sad pogledajte koliko je moj komsija dosetljiv, pare lepo stavi u dzep a zemlja i dalje ostane neobradjena.
Pa mi smo cudo od naroda svaku pametnu inicijativu totalno uprskamo, i uvek krivimo drzavu.
Te pare koje uzimaju nasi pojedini dosetljivi poljoprivrednici, to su pare svih nas poreskih obveznika.
To se zove lov u mutnom pred izbore. Samo neka izvole neka glasaju protiv sadasnje vlasti, a sledeca koja bude dosla nece im dati ni za vodu koju piju.

ns

pre 12 godina

sto pre ih sve najuriti! sramota sta traze!!! zelim sa decom da putujem za praznike a ne neko da mi to pravo uskracuje. hocu i ja vecu platu vaspitacku , pa su odmah svi pljuvali po tome, a nismo nikoga ugrozili nasim zahtevom deca su primana u vrtic i uvek ce se i primati!!!! a vi ne radite na njivama ovih dana?

Lora

pre 12 godina

Vidim ovog puta sve manja podrska poljoprivrednicima za ovo nasilje nad nama. Bilo je vreme, treci put nas maltretiraju.
Evo danas mi je receno sa fakulteta da sam 'mogla vec nekako da dodjem'. Sta li je tek sa nekim ko kasni na ispit ili posao? Iz Panceva je nekako i moglo da se dodje u Beograd. Iz okolnih sela, nikako. I onda vam iz Beograda kazu - pa, mogli ste. Jasno, sede tamo, nemaju pojma sta se konkretno desava i misle da smo lenji i da se nismo snasli.
Mars sa puteva. Moje usi su postale gluve za to sto oni imaju neke razloge za protest. Ima i gomila nas pa ne sedimo njima na njivi da bismo resili problem. Protest je ok, ovo ne. (Znam, drugacije ih nece cuti vlast, je l' da? A ko mene cuje, kome ja da se obratim za ovo?)

Tzeentch

pre 12 godina

Ne razumem kog djavola blokiraju puteve, zasto ljudi, koji nemaju veze s tim sto oni traze, treba da ispastaju? Samo da komsiji umre krava...

Banat

pre 12 godina

Podržavam paore u svakom slučaju ali neću da MENE blokiraju, već NJIH. Neka se sjate u Beograd i njega zatvore sa 30 hiljada traktora, umesto što preče put ZR-NS i blokade prave po selima od 3000 stanovnika. Potpuno bez dobrog efekta.

Uostalom, ja znam kako izgleda traktor. Oni iz kruga dvojke ne znaju.

Kibo

pre 12 godina

Molim Brankicu, autora emisije "Insjader", da joj sledeća tema bude ova blokada puteva. Na raskrsnicama nema jadnih seljaka već radnika od "nekih bogatih" zemljoposednika koji dobijaju dnevnice da blokiraju puteve, a državni organi ne smeju ništa da učine, jer su oni finansirani od istih tih bogatih zemljoradnika. Bila bi to zaista zanimljiv "Insajder" kad bi se prava istina otkrila :-)))

djole bre

pre 12 godina

gospodin Husarik stoji jutros na novom pancevackom putu u jakni od 200e. Tokom dana, staje mercedes E klase i deli hranu I pice strajkacima. U koloni nema ni je dnog traktora ispod 20.000e. A ja ne mogu da stignem na posao i zaradim svoju platu od 300e. DOKLE BRE VISE ?

zoki

pre 12 godina

Izvini druze hoce li mi ti isti paori dati brasno za dzabe ako im se pridruzim. Vecinu ih znsm i komsije su mi, 5oktobra ni jedan od njih mi se nije pridruzio ,ni jedan traktor nije krenuo tada,vlast je katastrofalna ali ne treba se boriti samo za svoju g····u,kada dobijaju sve povlastice tada ih boli uvo za sve druge

Milana

pre 12 godina

Konačno su počeli da uklanjaju, a taman sam pomislila da nemamo državu. Dosta je bilo iživljavanja nad gradjanima, a propuštanja na putevima političara koji su ih i nagovorili na ovaj protest (zna se naravno i koji).

Nikola

pre 12 godina

Ako ja zbog blokada ne stignem na ispit, i ne dam uslov za budzet, jel ce paori da mi daju 91000 dinara za skolarinu, plus sve beneficije sto dobijaju studenti na budzetu?

Zeljko

pre 12 godina

xe xe neki cekaju 2-3 god posao.Ja 9 god. od kako sam diplomirao,a u medjfrmenu fizikalija...sad gledam da doktoriram pa da mi kazu:Doktore malo brze utovaraj taj kamion...u medjuvremenu Dacic neka pohapsi ove sto blokiraju puteve ili da ostavku.Sta da blokiraju trudnice,studenti radnici....?Hoce ih ratari podrzati? To je kriminalni akt sto rade, a ne reagovanje je saucesnistvo u kriminalu!

Molotov

pre 12 godina

Danas je jedan decko iz Panceva jedva uspeo da stigne u Beograd i diplomira. Na vasu nesrecu, vi (nije za objavljivanje).
Ukoliko jos koji dan nastavite da se ponasate kao banditi, mi cemo poceti da se ponasamo kao serifi. Kad vec nece policija.

Mare

pre 12 godina

Policija nek svakome ko ugrožava saobraćaj napiše prijavu za ugrožavanje saobraćaja, naravno tu postoje i kazneni poeni. Sve po zakonu. Sad su 250 000 ljudi iz Banata i Pančeva taoci 160 ljudi. Ima li država Srbija policija koja će štititi građane?

On

pre 12 godina

Nisu ratari krivi sto ih policija ne pusta da odu za Beograd.Ali u BG-u ne sme doci do zastoja saobracaja,sve mora da funkcionise normalno.Ministri policije i poljoprivrede automatski da podnesu ostavke.Alo bre,ljudi putuju na mesec a mi ne mozemo otici iz jednog grada u drugi.Smejurija smo od drzave skroz.

Aleksa

pre 12 godina

kome se ne svidja, gace na stap i neka trazi bolji posao ! i meni kad ne odgovara posao trazim bolji. ako niste zadovoljni, dodjite i vi u grad/vece mesto, radite i "uzivajte" kao sto i mi ostali "uzivamo". nemojte, samo da bijete svoje bitke preko tudjih ledja........ vredjate mi inteligenciju !

P.S. uostalom, uvek mozete otici u inostranstvo ako mislite da tamo cvetaju ruze. :)

Klimt- Bec

pre 12 godina

Da ste na zapadu nebi ste tako radili, jel postoje norme i red za izrazavanje svojih zahteva i prava (t.j.Demonstracije). Koje se svakog dana moraju uredno prijaviti i nesmeju trajati duze od 4h! Za svaki nered posledice snose organizatori, a za pricinjenu stetu gone se Krivicno. Saobracaj nesme da trpi jel je to ogranicavanje slobode kretanja i u protivnom moracete nadohnaditi stetu svim ucesnicima u Saobracaju.

Bane

pre 12 godina

Zahvaljujući seljacima juče sam bio na putu od 6-19h sa predjenih 606 km.Počelo je kod ZR,pa sam probao na Bečej-ne može,pa na Titel-ne može,put Zr-Bg-ne može...da bih na kraju kroz neke njive kod sela Jabuka došao do Pa.Na svim barikadama sam video istu stvar:trakori od 50000-tak hiljada eura!!!??? Bilo je i nekih IMT-a,ali to je više kamuflaža.Ne treba biti mnogo pametan pa uleteti među njih pa saznati razlog blokade:hoće subvencije za njivu i to po hektaru.Vlada daje subv. po proizvodu sa iste.E,tu,i običan čovek sabere 1 i 1 pa dobije rešenje:ti što se bune imaju po minimun 100 i više ha njive;na tim njivama je sigurno nikla trava ili korov;parama koje su već dobili,i prepeodajom goriva koje su dobili(mislim po 60 din/lit!!!???)kupljeni su stanovi u NS,BG,ŠA... E sada je nekom u ministarstvu poljoprivrede došlo iz d... u glavu(verovatno zbog izbora)pa je rešeno da se tome stane na put.Ne kažem da sam 100% u pravu,ali se slušanjem mnogo čuje,a malim mućkanjem glave mnogo sabere.Šta Vi mislite?

bravo

pre 12 godina

sklanjaj likove..
pa nisu oni jedini nezadovoljni... sta sad
svak ko je nezadovoljan lepo na put pa sprecavaj sve nek
zarade za crkavicu

Aca

pre 12 godina

Nadam se da će se sve rešiti mirno i civilizovano, i da će poljoprivrednici dobiti subvencije koje su im i bile obećane. Iskreno verujem da samovolja i neodgovornost jednog ministra više neće terati seljake iz njive na drum.

e.

pre 12 godina

Ako ste pažljivo pratili komentare, znate da poljoprivrednici nisu imali nameru da idu za Beograd, nego da blokiraju Vojvodinu ne bi li isterali svoje. Ono što je očigledno jeste da su očekivali da će na taj način da dobiju šta traže, međutim kada im je rečeno da od toga nemaništa, promenili taktiku i sada ne znaju ni sami šta hoće, stoje i blokiraju nadajući se da će nasilnim putem, a ovo jeste nasilan put kada ceo južni Banat većdva dana ne može da funkcioniše. Onima koji ih podržavaju neka malo razmisle da li bi im bilo do podrške da su njihove svakodnevne aktivnosti prekinute i da ispaštaju zarad nekolicine ljudi. Izvinite, ali blokirani ljudi su u većini, a očigledno da nema ko da nas zaštiti od ovakvih okolnosti.

PA013

pre 12 godina

Ovo je bezobrazluk i nasilnost! Niko nema traktor ispod 100 000 eura, a nama koji zivimo od 300 eura mesecno i placamo privatne stanove i izdrzavamo malu decu ne daju da odemo na posao! SRAMOTA!!!!!

dzox

pre 12 godina

kukate na pogresne. Vlas je napravila takvu situaciju da moraju da protestvuju. Ili je vama bas bajno u ovoj drzavi? Treba svi nezadovoljni da se pridruze poljoprivrednicima,pa da se vidi pravo stanje kod nas, umesto da idu na neke poslove za 10 do 15 hiljada.

gm

pre 12 godina

A šta mislite da prevoznici blokiraju puteve traktorima i kombajnima kad počne žetva.Ovi sada njima dobro udaraju po novčaniku. Što im i ovi nebi vratili istom merom,pa da vide kako je kad ne možeš da radiš.
Ovo nije rešenje da se rešavaju problemi.

vladimir

pre 12 godina

Lazna obecanja i manipulacija unazad godinama su dosle na naplatu. Obice im se o glavu bas pred izbore. Podrska zemljoradnicima i ne dozvolite da vas ponovo lazu, kao i sve do sada. Vama ne mogu da prete da cete dobiti otkaz.

Kocta

pre 12 godina

Није ми јасно једна ствар.
Имаш њиву, даш је у аренду и узмеш паре за то. Онда одеш код државе и тражиш субвенцију и бензин за ту њиву коју си дао у аренду а ништа ТИ на њој ниси посејао. Ало !!! Како је то могуће ?! Или имаш њиву која је запарложена јер те мрзи да радиш за разлику од деде ти, и онда за њу тражиш субвенцију а прстом мрдно ниси.
Колико си радио толико и терба да добијаш.
Питам се ко ће да плати штету привреди и појединцима који имају губитак због блокада путева ?! Да можда и они сада да блокирају њиве јер треба да добију субвенцију ?!

zex

pre 12 godina

Ko ovo pise?? Nemojte da ljude lazete molim vas, Centa je blokirana, na Zabaljskoom mostu NS-ZR je slobodan prolaz do 17h.
Ko god krene negde neka pozove AMSS i pita.

ZRENJANINAC

pre 12 godina

Neka milicija maximalno, (koliko joj je dozvoljeno, da ne bi posle neko pominjao prekomernu upotrebu sile )bude agresivna prema tim koji blokiraju i neka nama omoguci normalan saobracaj...Meni ako posao ili licne obaveze zahtevaju da idem za NS ili BG zelim da to uradim bez ikakvih problema.

Secate se bilborda

pre 12 godina

Neka opet nasednu na Tadicev bilbord ! Secate se onog iz 2008 - "Konkretno - 14.000 po hektaru" E sad dobijate batine jer Vam nedaju te pare! Promenili shemu!

RADE

pre 12 godina

Ovo je stvarno više sramota,nema države ,nema zakona nema ničeg,pa zar neko svoja prava traži na drumu a pritom ugrožava moja prava ovo je da čovek izludi to treba uzeti bager i sve raščistiti sa puta ljudi su ugroženi nemože se obavljati svoj posao nema tu države svaka šuša pravo na put NEMA DRŽAVE OČIGLEDNO, bitno je da se svi promovišu po ceo dan.

Pirke

pre 12 godina

Radno vreme mi je zavrseno u 16h,kuci stizem u 19h (a obicno mi treba 50 min.),jedan deo puta morao sam da platim putarinu za auto put,gazdu boli uvo da mi to refundira,plata naravno kasni(ako i moze da se nazove platom)-
Gospodo paori,ako vam zbog svojih problema sa poslodavcem i drzavom,parkiram auto na sred njive dok orete,glavu stavljam na panj da bi me pregazili traktorom,ako se ne pomerim...
SRAM VAS BILO!!!

drgry

pre 12 godina

Ne ulazeći u razloge protesta i blokada, i ne ulazeći u razloge onih koji se protiv toga bune:

Komentari tipa: ko su oni da mi ograničavaju slobodu kretanja, nisam mogla da stignem, to policijo, sta ste cekali do sada, nisam od demonstranata mogla da kupim paradajz na pijacu, ti studenti nemaju pojma sta rade, protestvuju u Beogradu a roditelji za 20 evra rade, nisam mogao da slusam dnevnik od tolike lupnjave, ti na ulicama to su huligani, paljevina skupštine pa to je vandalizam... zaista pocinju da zvuče isto.

To što neki ne vide da postoje razlozi za proteste, ne znači da protesta ne treba da bude.

Dobrodošli u 90-e.

nenad

pre 12 godina

u potpunosti podrzavam poljoprivrednike,oni samo traze ono sto im je obecano,dosta je bilo raznoraznih obecanja koja kad treba da se ispune nastaje frka,inace u okruzenju te iste subvencije su daleko vece od 14000 dinara

ajde više

pre 12 godina

Aman rešavajte ovaj haos više! Napravili ste totalni haos u državi...Neka država rešava ovaj problem i počne normalno funkcionisanje saobraćaja...gori smo od afričkih zemalja

Aca

pre 12 godina

Svi vi koji pljujete poljoprivednike i protiv ste protesta znajte da ako nekada budete vi protestovali zbog necega,necete ni vi imati podrsku.Predlazem poljoprivrednicima da se sklone,odustanu od protesta i dignu cene svojih proizvoda 10 puta,Cao!

djole bre

pre 12 godina

U prvih pet meseci prošle godine Srbija je uvezla : 9.000 t krompira, 4.000 t paradajza, 899 t paprike, 6.000 t kupusa, 2.000 t belog luka, 18.000 t jabuka... Izvinite poljoprivrednici, a jel vi subvenciju koristite samo za stanove, automobile, letovanja... Znate, taj novac može da se upotrebi za setvu i uzgoj raznih poljoprivrenih kultura koje mogu doneti zaradu.

ja

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu.

Sve mi je jasno..

@aca
nesto se ne secam da si bilo koji drugi protest podrzao, ni ti, ni poljoprivrednici. sto se mene tice mozes odmah da povecas svoje cene deset puta, pa ces tim istim proizvodima hraniti svinje i zivinu...

ljudozder

pre 12 godina

Od ovako trule drzave ja ne znam sta ljudi ocekujete, nego oruzje u ruke i rasterati tu bandu sa puteva. Ocigledno je da se u Srbiji bez prolivanja krvi nista ne postize i jedino je nasilje nacin na koji se razumemo.
Vojska nam sluzi za parade i slikanje a policija da se tuce sa navijacima, mislim ocigledno je onda da obican narod treba da resava ovakve stvari. U kojoj jos to zemlji koje se usudjuje da se naziva demokratskom manjina moze da diktira vecini sta da radi.

Theodore Bagwell

pre 12 godina

Mnogi ovde pisu kako su zavrsili fakultet pre X godina i sada nemaju posao. Pa otvorite i vi neke firme, budite uspesni i zaradite koji dinar. Ako nemate novac za otvaranje firme, uzmite kredit. Vi mislte da je poljoprivrednicima lako. Da bi se proizvelo nesto potrebno je mnogo ulaganja, a sve je poskupelo, samo su proizvodi poljoprivrednika i dalje ostali isti (iste cene). Moram da kazem i to da leti kada na pijaci paradajz kosta 20-40 din. dolaze uglavnom stariji ljudi i pitaju da li moze po nizoj ceni, a deca tih ljudi idu na letovanja, zimovanja, izlaze u kafice (koji su puni 24h), nose markiranu obucu i odecu, voze dobre automobile i posle svi govore o nekoj KRIZI. A ne znam odakle vam para za sve to. Ne podrzavam ove blokade puteva, ali mogli bi da posete BG i ove politicare sto mnogo obecavaju pa neka njima blokiraju puteve. Toliko od mene.

nebraska

pre 12 godina

Ovima sto blokiraju puteve treba izdati upozorenje da imaju pola sata da se sami sklone, nakon toga sklanjati na silu i resen problem.Gde to ima dobijas pare i ne obradjujes zemlju.POhapsiti nekolicinu i ostali se sami sklanjaju.

BgHc

pre 12 godina

Ne podrzavam ovo sto rade ,ali verujem da i medju njima ima postenih ljudi koji mukom zardjuju svoj dinar,ali mi koji se ne bavimo time ne mozemo to da shvatimo.E sad realno gledano i medju njima ima brdo prevaranata,uostalom kad mogu ovi taksisti i panduri da zatvore grad za svaku sitnicu koja im ne odgovara i da terorisu narod nek i ovi isteraju svoje traktorice malo da se zazaju.Ko je nama kriv sto smo glasali za ove koji su sve to dopustili,nek se svako snalazi kako zna i ume ali to onda vec nije normalno......

dipl. ing giska

pre 12 godina

@Rick Hunter,
evo ja pridruzujem, 2 god. od diplomiranja a ne znam sta je posao u struci. Inace kao inzenjeru saobracaja jako mi bodu oci blokade puteva. Moj komentar nema veze sa ratarima niti sa zdravstvenim radnicima... svako bije svoje bitke

Stanojev Jovan

pre 12 godina

DAČIĆU, gde još u Evropi 200 ljudi blokira 250 000 (Južni Banat). Da li si sposoban da to rešiš? Kako ćeš da vodiš zemlju ako nisi u stanju da ovo, sa silom koju imaš, privedeš kraju (pohapsiš i skloniš traktore sa puteva)?

steta

pre 12 godina

Steta sto Toma ima tolike silne diplome pa ne moze danas da sedne na traktor i dodje na miting.Prosto ne ide za tako obrazovanog coveka, koji je eto, uspeo cak i da njegovi simpatizeri od silne blokade dodju nesmetano na miting u Beograd.FUJ!!!!!!

Sitni paor

pre 12 godina

Agronome nam NE DIRAJ. Prezadovoljni smo njima. Koliko su nam samo muka i vremena skratili koje smo do sad provodili ispred trezora. Niti oni kostaju ovu drzavu nesto mnogo, a celo selo ima korist od njih i to ne malu vec VELIKU, kao i od ovog sistem subvencionisanja, da i nas Bog pogleda. Dok su na strajk iz mog sela otisla dva veleposednika, ciji kvalitet i stanje zemlje ne zelim da komentarisem. Uzivaju ljudi, nov traktor, nov auto, sredjena kuca. Sad dosli krediti da se plate, a ono drzava ne da 1.400.000 i odma krecu u strajk. Ko je od njih lud da radi kad ne mora

naravno da ne

pre 12 godina

@bas nema smisla: a kako bi bilo da rafinerije proizvode naftu samo za sebe a ne i za poljoprivrednike i ostale? A kako bi bilo da proizvođači traktora proizvode traktore i mašine samo za sebe? Kako bi bilo da svi rade samo za sebe? A ako seljaci žele da proizvode samo za sebe, neka lepo odbiju regresirani dizel, neka lepo odbiju subvencije koje se isplaćuju iz budžeta koji pune svi građani države i rade samo za sebe. I kako bi bilo kada bi ja sada blokirao seljake da obaljaju žetvu poljoprivrednicima na jesen jer i ja imam probleme? Jel bi mi se ti isti seljaci pridružili? Ne bi jer tada imaju posla. Lako je sada kada su završili sa setvom pa nemaju pametnija posla ali zamisli neki ljudi rade svaki dan i nisu u mogućnosti da sede i piju pivo i jedu pljeskavice ceo dan. Shvatite da većinu građana ne interesuju problemi poljoprivrednika jer imaju i svoje probleme. Jedino što su seljaci uspeli sa ovim blokadama dosad je da unište život građana i da navuku bes istih na sebe.

Reaaall

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu. Propustili su 20 SNS-ovih autobusa. Sad je jasno ko stoji iza ovoga. Nadam se da će Pančevci kazniti SNS zbog blokade grada.

z

pre 12 godina

Ako policija nece, onda neka krenu tuzbe ljudi koji gube novac zbog ovakvog ponasanja ratara. Lepo uslikati registracije traktora i onda tuziti vlasnike za pretrpljenu stetu.

Cekao sam danas na blokadi,otisao sam da pozdravim paore da ih podrzim i taman sam se malo odmorio

pre 12 godina

Jos ce te vi jest Miskovicev i kosticev hleb od 330grama za 3 eura i to uvozni.Kako su unistili industriju unistice oni polako i poljoprivredu.A vas ovce sto kao nemozete da putujete i kao bas od ovih blokada su vam kao prava uskracena apsolutno nezalim.Nadam se da ce vas ova drzava jos izmust,niste bolje niste ni zasluzili.

Miki

pre 12 godina

Za sve one koji govore da nasi paori voze traktore od 100.000 evra - vecina traktora na snimku su stari IMT po 20-30 godina. Puna podrska protestu poljoprivrednika...

Milica

pre 12 godina

"da je pod znakom pitanja odlazak pet Pančevki kojima se finansira treći pokušaj vantelesne oplodnje" nasi politicari su uvek bili najveci licemeri i prevaranti!

bas nema smisla

pre 12 godina

Vidim da mnogi pljuju po Seljacima. Nisam Ssljak (namerno veliko slovo) ali sam Seljacki sin. Prvo bih hteo da pitam ovog dole gde je video na ovim slikama traktor od 100000€? A drugo da pitam sta bi bilo kad bi sad Seljaci poceli da proizvode samo za sebe? Krcala bi creva svima vama GRADJANIMA a onda bi opet bilo sta radi vlast? Zasto te Seljake ne nateraju da proizvode i za nas u "varosi"? Ajde bre!

Seljak

pre 12 godina

Eto zivim u Francuskoj, i pouzdano znam da se ovde bar sto se obradive zemlje tice subvencije se daju PO HEKTARU! Stim sto postoji jedan organizam sto se zove SAFER koji kontrolise kupoprodaju obradive zemlje: cena po hektaru zatim da li je kupac u mogucnosti da tu zemlju obradjuje (na primer, da li je vec poljoprivrednik) prednost ima "prvi komsija". Sad kakva je procedura kad se radi o uzgoju stoke nije mi poznato, ali znam da se i tu radi o debelim subvencijama. U svakom slucaju subvencije idu onom ko STVARNO obradjuje zemlju (i ovde postoji izdavanje zemlje u zakup)a ne stvarnom (ili fiktivnom) vlasniku.A sad kako je kod nas ne znam. Znam samo da se kod mene u Pomoravlju niko ne otima o zemlju. Ocevinu sam "izdao" samo da je neko radi da se ne pretvori u sumu, a inace ne uzimam ni pare. Cak smatram da mi rodjak cini uslugu jer zemlju ovako isparcanu niko nece ni badava!

Neko

pre 12 godina

Predlažem da se otpuste 2.000 agronoma, jer zbog blokada ne mogu na posao i da se od tog novca povećaju subvencije po kilu poljoprivednih proizvoda za 450.000 gazdinstava. Njihovi troškovi taman toliko iznose na godišnjem nivou.Toliko o nemaštini.

zidni

pre 12 godina

A sta da strajkuju lekari i celo zdravstvo, kakve bi onda bile rekcije oni ne bi imali potrebe da blokiraju puteve jer nam trebaju u svakom trenutku, a poljoprivrednici kao i radnici moraju na ovaj nacin da reaguju. Svakom kome smetaju ovi protesti predlozio bih alternativu sklanjanje barikada ali da jesenas hleb bude 100 dinara a mleko 150 pa izvolte gospodo!

XA

pre 12 godina

Tadicu, zasto ne ides da se slikas sa paorima na nekoj blokadi. Samo pazi na outft, kao i uvek. Ja mislim da je i ovo deo vase kampanje, sad u pozitivnom ili negativnom kontekstu, to je vec vise nego ocigledno..

ozon

pre 12 godina

Pitam se ko li stoji iza organizacije ovih "protesta"?
Placamo li mi poreze ovoj drzavi ?
Pa ajde onda policija i zandarmerija neka nam omoguce slobodno kretanje, jer ovo je raspad sistema i krajnje licemerje.
KATASTROFA !

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
Prosto neverovatno kakav "inteligentan" komentar...alal vera! Da nije te grupe "paora" ljudima bi krcala creva! Sram te bilo! Prvo, barikade pravi manja grupa "paora", jer je vecina seljaka danas vredno radila na njivama. Drugo, postoje ljudi koji tebe lece, skoluju (ako si skolovan), rade za platu... Ne vrti se nas opstanak od te grupe terorista!

ВАН

pre 12 godina

"МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ", МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ"..и.т.д.Ако се паорима не исплати да раде земљу нека је продају и нека праве метле или било шта друго од чега се боље живи. "НАУЧИЛО ДЕТЕ НА ВЕЛИК БАШИШ ОД РОДИТЕЉА"Колико им је лоше економско стање доказ су "ергеле"-трактори од неколико хиљада коња.

lala025

pre 12 godina

Kako bi bilo da, kad ovi sto sad blokiraju puteve, budu imali zetvu psenice ili kampanju repe, da mi svi stanemo na izlaz iz njiva i ne damo im da izadju, pa nek 5 dana cekaju sa natovarenim prikolicama u njivi ..... pa na sta to lici!!!!!!

precanin

pre 12 godina

Ovo me podseca na proslogodisnje barikade na Kosovu i na nezadovoljstvo Crvenih beretkih pre ca.10god.! I tamo su nezadovoljni imali posetu i podrsku Nikolica i Kostunice ! Ovo je prava ucena od strane velikih gazdinstava prema Vladi Srbije , sramota ! Treba to sve razjuriti, pa neka zakazu protestni miting u Beogradu, a ne da traktorima blokiraju celu zemlju !

bas nema smisla

pre 12 godina

@(naravno da ne, 26. april 2012 20:51) Ma u pravu si, 'ajde na jesen da blokiramo nasim autima seljake da ih sprecimo da obave berbu a za to vreme cemo da pasemo travu po parkovima i grickamo ulicni sqafalt;-)

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
U cemu je tvoj problem??? Zasto generalizujes grupu paora sa svim srpskim seljacima? Da li je ovo opsti protest? NIJE! Da li su sva udruzenja podrzala protest? NISU! Ne pricaj gluposti, krecem se po Srbiji (trenutno sam u Banatu)i vidim da mnogi ljudi rade normalno i svaka ima cast! A taj komentar "da jedemo travu, asfalt"... stvaaaarno!

lokal

pre 12 godina

Jednostavno je.... Pitajte paore zasto nisu dosli u Opovo da blokiraju most, prosli put su dobili ono sto su trazili. Huligani u traktorima ovoga puta su se odlucili da u sirokom luku zaobidju Opovo. Pa ne mozemo da dozvolimo da sakica ljudi paralise celu drzavu. Na kraju ce gradjani da urade ono sto policija nece, jer to nekom ne odgovara....A svi znamo kome. Paori dozovite se pameti ljudi su na ivici nerava.

kako da ne

pre 12 godina

@(bas nema smisla, 26. april 2012 21:46)

Ja cu da jedem uvozni krompir i jabuke a sto se mene tice ti grickaj asfalt... Nemaj brige nismo mi jedina drzava na svetu koja proizvodi hranu, ima ih jos puno.

aca bgd

pre 12 godina

citam ove komentare i prosto ne mogu da verujem koliko narod u Srbiji nema solidarnosti i mozga, pa kad bi svi uradili ovo sto su uradili zemljoradnici svima bi bilo bolje i neke stvari u ovoj lakrdiji od zemlje bi napokon pocele da se resavaju

Ljilja

pre 12 godina

Prosli put ste stigli do Bg,docekali Vas ruckom ..i Vi zaboravili zasto ste isli. Takvim blokadama,svakih 15 dana dobijate samo ljutnju ljudi iz Panceva i svih nas.Toliko vremena ste proveli na putu,do sad ste mogli da napisete sta hocete i to isterate a ne da saljete "delegaciju" pregovaraca koja "padne" na jedan rucak.Mada,najbolje za sve Vas bi bilo da se ujedinite,ugledajte se malo na poljoprivrednike iz Beceja! SRECNO!

PA013

pre 12 godina

Molim Vas pogledajte ovaj snimak!
http://www.youtube.com/watch?v=X66YiMCL3yo
Smatram da ih treba ukloniti silom (klin se klinom izbija). Ili tuziti ih sudu, za mnogo toga sto su do sad ucinili ovim blokadama (novcano, jer tu najvise boli), a i sami uvidjate sta su uradili. Kad ne mogu civilizovano da odrze protest - nece nikako! Mogli su da zatvore jednu traku. Ili da pustaju vozila na svakih pola sata - i to bi bilo ljudski. Ovo je NEHUMANO, BEZOBRAZNO I NASILNO!!! Da su hteli, sproveli bi ih do skupstine isti ti policajci sto ih sprecavaju. Sto se politike tice, videli ste iz datog snimka (ne, nema udela, uopste...).

Dacin maturski rad

pre 12 godina

Zar upravo zbog ovakvih slucajeva, kada se pojedinci sakupe u neformalnu grupu, koja pokusaja sa sprovede svoju samovolju, krseci zakon, i nije izmisljen SUZAVAC???
Pokusajmo da zamislimo, da nekom padne na pamet, da iz bilo kog pravca ulaska u London, Rim, Pariz, ili Bec, blokirate saobracajnicu! Prvo bi ih okupali vodom iz smrkova, zatim bi ih nadimili suzavcem, a potom pokupili i pohapsili. Saobracaj MORA da funkcionise!
Brokade ovakve vrste vise nigde ni ne uspevaju, a tek ne, da i ako je nekada ranije i uspevalo, da neka grupa ljudi blokiraju neku saobracajnici, da policija to HITNO ne razbija i uspostavlja normalan saobracaj.
Setimo se kako prolaze aktivisti Zelenih po Evropi ("poslednji Mohikanci"), kada smisle da ometaju saobracajnicu, kojom je drzava resila da preveze npr. nuklearni otpad iz elektrane. Sem povremeno Zelenima, blokade saobracajnica nikom vise ni ne pada na pamet, u civilizovanim drzavama. To se jednostavne NE RADI!!! Razlog je jasan: drzava uvek na sve moguce nacine, svim dozvoljenim sredstvima, USPEVA da uspostavi saobracaj, i suludo je i pokusavati u takvim okolnostima organizovati blokadu.

Dacic pogresno razmislja i "pere ruke" od ovih blokada, ne reagovajuci i prakticno ih tolerisuci, misleci da je to resor DS-a i da se to njega ne tice, ali zaboravljjuci da je On ministrar MUP-a i sto je jos vaznije, zamenik premijera. To ga se itekako tice. Misleci, da bi odlucnom reakciom, uspostavljajuci saobracaj na svim vitalnim saobracajnicama, izgubio neki procenat od revoltiranih paora, ustvari daleko vise gubi onih, kojima je (on i SPS) ponovo bio interesantan, zbog odlucnosti koju je pokazao u polednje 4 god!

Programer

pre 11 godina

@djole bre

Jel' se mi to malo pravimo naivni? Nije Srbija uvezla zato sto u Srbiji nema dovoljno, nego zato da uvoznicki lobi zaradi - domaci prozivodjaci mogu da se gadjaju tim proizvodima po pijaci. Ne znate vi i ne vidite nista - kad je na selu tako dobro, pa sto se prazne ta sela? Ej, velika, uredjena sela sela u Vojvodini se prazne - odose svi na Zapad ili u BG/NS. Videcete vi kada sve pripadne tajkunima, pa kada krene "zavrtanje"...

Paja Patak

pre 11 godina

I trba da blokiraju citavu drzavu! Dokle da paori izdrzavaju neradnike kojima je ovo NEHUMANO! Gospodo hocete leba!!!! Pa mora da se radi a ova nasa drzava kao po obicaju udri po paoru!!! Na samo da podrzavam blokade nego motiku u ruke i udri po ovi nasim politicarima!!!

bas nema smisla

pre 12 godina

@(slobodan, 26. april 2012 21:11)..... 'ajde, nek' bude po vasem, samo vi pojma nemate sta je STVARNI strajk i blokada! Ovo je sve decja igra! Bar za sada. Ali ne lezi vraze, mozda cete i vi uskoro biti u situaciji da pozelite sve da blokirate. Ko zna?!!

Aca

pre 12 godina

Nadam se da će se sve rešiti mirno i civilizovano, i da će poljoprivrednici dobiti subvencije koje su im i bile obećane. Iskreno verujem da samovolja i neodgovornost jednog ministra više neće terati seljake iz njive na drum.

nenad

pre 12 godina

u potpunosti podrzavam poljoprivrednike,oni samo traze ono sto im je obecano,dosta je bilo raznoraznih obecanja koja kad treba da se ispune nastaje frka,inace u okruzenju te iste subvencije su daleko vece od 14000 dinara

Miki

pre 12 godina

Za sve one koji govore da nasi paori voze traktore od 100.000 evra - vecina traktora na snimku su stari IMT po 20-30 godina. Puna podrska protestu poljoprivrednika...

ns

pre 12 godina

sto pre ih sve najuriti! sramota sta traze!!! zelim sa decom da putujem za praznike a ne neko da mi to pravo uskracuje. hocu i ja vecu platu vaspitacku , pa su odmah svi pljuvali po tome, a nismo nikoga ugrozili nasim zahtevom deca su primana u vrtic i uvek ce se i primati!!!! a vi ne radite na njivama ovih dana?

Aca

pre 12 godina

Svi vi koji pljujete poljoprivednike i protiv ste protesta znajte da ako nekada budete vi protestovali zbog necega,necete ni vi imati podrsku.Predlazem poljoprivrednicima da se sklone,odustanu od protesta i dignu cene svojih proizvoda 10 puta,Cao!

dzox

pre 12 godina

kukate na pogresne. Vlas je napravila takvu situaciju da moraju da protestvuju. Ili je vama bas bajno u ovoj drzavi? Treba svi nezadovoljni da se pridruze poljoprivrednicima,pa da se vidi pravo stanje kod nas, umesto da idu na neke poslove za 10 do 15 hiljada.

Branko

pre 12 godina

Nisam poljoprivredik ali znam kako moj komsija Prca koristi regres za poljopvredu i kako ga dobija.
Moj dragi komsija Prca uzeo je navodno u zakup oko 100h od mojih komsija koji su stari i iznemogli i koji ne obradjuju zemlju.
Sve je to lepo sto je uzeo zemlju u zakup samo jos kada bi tu zemlju i obradjivao vec je uzeo zemlju u zakup samo da bi naplatio regres od 14 hiljada po hektaru. Pa sad drgi moji izracunajte 100*14000 to mu dodje oko milion i cetirsto hiljada dinara.
E sad pogledajte koliko je moj komsija dosetljiv, pare lepo stavi u dzep a zemlja i dalje ostane neobradjena.
Pa mi smo cudo od naroda svaku pametnu inicijativu totalno uprskamo, i uvek krivimo drzavu.
Te pare koje uzimaju nasi pojedini dosetljivi poljoprivrednici, to su pare svih nas poreskih obveznika.
To se zove lov u mutnom pred izbore. Samo neka izvole neka glasaju protiv sadasnje vlasti, a sledeca koja bude dosla nece im dati ni za vodu koju piju.

vladimir

pre 12 godina

Lazna obecanja i manipulacija unazad godinama su dosle na naplatu. Obice im se o glavu bas pred izbore. Podrska zemljoradnicima i ne dozvolite da vas ponovo lazu, kao i sve do sada. Vama ne mogu da prete da cete dobiti otkaz.

bas nema smisla

pre 12 godina

Vidim da mnogi pljuju po Seljacima. Nisam Ssljak (namerno veliko slovo) ali sam Seljacki sin. Prvo bih hteo da pitam ovog dole gde je video na ovim slikama traktor od 100000€? A drugo da pitam sta bi bilo kad bi sad Seljaci poceli da proizvode samo za sebe? Krcala bi creva svima vama GRADJANIMA a onda bi opet bilo sta radi vlast? Zasto te Seljake ne nateraju da proizvode i za nas u "varosi"? Ajde bre!

Milana

pre 12 godina

Konačno su počeli da uklanjaju, a taman sam pomislila da nemamo državu. Dosta je bilo iživljavanja nad gradjanima, a propuštanja na putevima političara koji su ih i nagovorili na ovaj protest (zna se naravno i koji).

Tzeentch

pre 12 godina

Ne razumem kog djavola blokiraju puteve, zasto ljudi, koji nemaju veze s tim sto oni traze, treba da ispastaju? Samo da komsiji umre krava...

Lora

pre 12 godina

Vidim ovog puta sve manja podrska poljoprivrednicima za ovo nasilje nad nama. Bilo je vreme, treci put nas maltretiraju.
Evo danas mi je receno sa fakulteta da sam 'mogla vec nekako da dodjem'. Sta li je tek sa nekim ko kasni na ispit ili posao? Iz Panceva je nekako i moglo da se dodje u Beograd. Iz okolnih sela, nikako. I onda vam iz Beograda kazu - pa, mogli ste. Jasno, sede tamo, nemaju pojma sta se konkretno desava i misle da smo lenji i da se nismo snasli.
Mars sa puteva. Moje usi su postale gluve za to sto oni imaju neke razloge za protest. Ima i gomila nas pa ne sedimo njima na njivi da bismo resili problem. Protest je ok, ovo ne. (Znam, drugacije ih nece cuti vlast, je l' da? A ko mene cuje, kome ja da se obratim za ovo?)

zidni

pre 12 godina

A sta da strajkuju lekari i celo zdravstvo, kakve bi onda bile rekcije oni ne bi imali potrebe da blokiraju puteve jer nam trebaju u svakom trenutku, a poljoprivrednici kao i radnici moraju na ovaj nacin da reaguju. Svakom kome smetaju ovi protesti predlozio bih alternativu sklanjanje barikada ali da jesenas hleb bude 100 dinara a mleko 150 pa izvolte gospodo!

drgry

pre 12 godina

Ne ulazeći u razloge protesta i blokada, i ne ulazeći u razloge onih koji se protiv toga bune:

Komentari tipa: ko su oni da mi ograničavaju slobodu kretanja, nisam mogla da stignem, to policijo, sta ste cekali do sada, nisam od demonstranata mogla da kupim paradajz na pijacu, ti studenti nemaju pojma sta rade, protestvuju u Beogradu a roditelji za 20 evra rade, nisam mogao da slusam dnevnik od tolike lupnjave, ti na ulicama to su huligani, paljevina skupštine pa to je vandalizam... zaista pocinju da zvuče isto.

To što neki ne vide da postoje razlozi za proteste, ne znači da protesta ne treba da bude.

Dobrodošli u 90-e.

Cekao sam danas na blokadi,otisao sam da pozdravim paore da ih podrzim i taman sam se malo odmorio

pre 12 godina

Jos ce te vi jest Miskovicev i kosticev hleb od 330grama za 3 eura i to uvozni.Kako su unistili industriju unistice oni polako i poljoprivredu.A vas ovce sto kao nemozete da putujete i kao bas od ovih blokada su vam kao prava uskracena apsolutno nezalim.Nadam se da ce vas ova drzava jos izmust,niste bolje niste ni zasluzili.

Banat

pre 12 godina

Podržavam paore u svakom slučaju ali neću da MENE blokiraju, već NJIH. Neka se sjate u Beograd i njega zatvore sa 30 hiljada traktora, umesto što preče put ZR-NS i blokade prave po selima od 3000 stanovnika. Potpuno bez dobrog efekta.

Uostalom, ja znam kako izgleda traktor. Oni iz kruga dvojke ne znaju.

Kibo

pre 12 godina

Molim Brankicu, autora emisije "Insjader", da joj sledeća tema bude ova blokada puteva. Na raskrsnicama nema jadnih seljaka već radnika od "nekih bogatih" zemljoposednika koji dobijaju dnevnice da blokiraju puteve, a državni organi ne smeju ništa da učine, jer su oni finansirani od istih tih bogatih zemljoradnika. Bila bi to zaista zanimljiv "Insajder" kad bi se prava istina otkrila :-)))

On

pre 12 godina

Nisu ratari krivi sto ih policija ne pusta da odu za Beograd.Ali u BG-u ne sme doci do zastoja saobracaja,sve mora da funkcionise normalno.Ministri policije i poljoprivrede automatski da podnesu ostavke.Alo bre,ljudi putuju na mesec a mi ne mozemo otici iz jednog grada u drugi.Smejurija smo od drzave skroz.

djole bre

pre 12 godina

U prvih pet meseci prošle godine Srbija je uvezla : 9.000 t krompira, 4.000 t paradajza, 899 t paprike, 6.000 t kupusa, 2.000 t belog luka, 18.000 t jabuka... Izvinite poljoprivrednici, a jel vi subvenciju koristite samo za stanove, automobile, letovanja... Znate, taj novac može da se upotrebi za setvu i uzgoj raznih poljoprivrenih kultura koje mogu doneti zaradu.

Aleksa

pre 12 godina

kome se ne svidja, gace na stap i neka trazi bolji posao ! i meni kad ne odgovara posao trazim bolji. ako niste zadovoljni, dodjite i vi u grad/vece mesto, radite i "uzivajte" kao sto i mi ostali "uzivamo". nemojte, samo da bijete svoje bitke preko tudjih ledja........ vredjate mi inteligenciju !

P.S. uostalom, uvek mozete otici u inostranstvo ako mislite da tamo cvetaju ruze. :)

Secate se bilborda

pre 12 godina

Neka opet nasednu na Tadicev bilbord ! Secate se onog iz 2008 - "Konkretno - 14.000 po hektaru" E sad dobijate batine jer Vam nedaju te pare! Promenili shemu!

Theodore Bagwell

pre 12 godina

Mnogi ovde pisu kako su zavrsili fakultet pre X godina i sada nemaju posao. Pa otvorite i vi neke firme, budite uspesni i zaradite koji dinar. Ako nemate novac za otvaranje firme, uzmite kredit. Vi mislte da je poljoprivrednicima lako. Da bi se proizvelo nesto potrebno je mnogo ulaganja, a sve je poskupelo, samo su proizvodi poljoprivrednika i dalje ostali isti (iste cene). Moram da kazem i to da leti kada na pijaci paradajz kosta 20-40 din. dolaze uglavnom stariji ljudi i pitaju da li moze po nizoj ceni, a deca tih ljudi idu na letovanja, zimovanja, izlaze u kafice (koji su puni 24h), nose markiranu obucu i odecu, voze dobre automobile i posle svi govore o nekoj KRIZI. A ne znam odakle vam para za sve to. Ne podrzavam ove blokade puteva, ali mogli bi da posete BG i ove politicare sto mnogo obecavaju pa neka njima blokiraju puteve. Toliko od mene.

zoki

pre 12 godina

Izvini druze hoce li mi ti isti paori dati brasno za dzabe ako im se pridruzim. Vecinu ih znsm i komsije su mi, 5oktobra ni jedan od njih mi se nije pridruzio ,ni jedan traktor nije krenuo tada,vlast je katastrofalna ali ne treba se boriti samo za svoju g····u,kada dobijaju sve povlastice tada ih boli uvo za sve druge

Zeljko

pre 12 godina

xe xe neki cekaju 2-3 god posao.Ja 9 god. od kako sam diplomirao,a u medjfrmenu fizikalija...sad gledam da doktoriram pa da mi kazu:Doktore malo brze utovaraj taj kamion...u medjuvremenu Dacic neka pohapsi ove sto blokiraju puteve ili da ostavku.Sta da blokiraju trudnice,studenti radnici....?Hoce ih ratari podrzati? To je kriminalni akt sto rade, a ne reagovanje je saucesnistvo u kriminalu!

Mare

pre 12 godina

Policija nek svakome ko ugrožava saobraćaj napiše prijavu za ugrožavanje saobraćaja, naravno tu postoje i kazneni poeni. Sve po zakonu. Sad su 250 000 ljudi iz Banata i Pančeva taoci 160 ljudi. Ima li država Srbija policija koja će štititi građane?

BgHc

pre 12 godina

Ne podrzavam ovo sto rade ,ali verujem da i medju njima ima postenih ljudi koji mukom zardjuju svoj dinar,ali mi koji se ne bavimo time ne mozemo to da shvatimo.E sad realno gledano i medju njima ima brdo prevaranata,uostalom kad mogu ovi taksisti i panduri da zatvore grad za svaku sitnicu koja im ne odgovara i da terorisu narod nek i ovi isteraju svoje traktorice malo da se zazaju.Ko je nama kriv sto smo glasali za ove koji su sve to dopustili,nek se svako snalazi kako zna i ume ali to onda vec nije normalno......

bravo

pre 12 godina

sklanjaj likove..
pa nisu oni jedini nezadovoljni... sta sad
svak ko je nezadovoljan lepo na put pa sprecavaj sve nek
zarade za crkavicu

PA013

pre 12 godina

Ovo je bezobrazluk i nasilnost! Niko nema traktor ispod 100 000 eura, a nama koji zivimo od 300 eura mesecno i placamo privatne stanove i izdrzavamo malu decu ne daju da odemo na posao! SRAMOTA!!!!!

Bane

pre 12 godina

Zahvaljujući seljacima juče sam bio na putu od 6-19h sa predjenih 606 km.Počelo je kod ZR,pa sam probao na Bečej-ne može,pa na Titel-ne može,put Zr-Bg-ne može...da bih na kraju kroz neke njive kod sela Jabuka došao do Pa.Na svim barikadama sam video istu stvar:trakori od 50000-tak hiljada eura!!!??? Bilo je i nekih IMT-a,ali to je više kamuflaža.Ne treba biti mnogo pametan pa uleteti među njih pa saznati razlog blokade:hoće subvencije za njivu i to po hektaru.Vlada daje subv. po proizvodu sa iste.E,tu,i običan čovek sabere 1 i 1 pa dobije rešenje:ti što se bune imaju po minimun 100 i više ha njive;na tim njivama je sigurno nikla trava ili korov;parama koje su već dobili,i prepeodajom goriva koje su dobili(mislim po 60 din/lit!!!???)kupljeni su stanovi u NS,BG,ŠA... E sada je nekom u ministarstvu poljoprivrede došlo iz d... u glavu(verovatno zbog izbora)pa je rešeno da se tome stane na put.Ne kažem da sam 100% u pravu,ali se slušanjem mnogo čuje,a malim mućkanjem glave mnogo sabere.Šta Vi mislite?

djole bre

pre 12 godina

gospodin Husarik stoji jutros na novom pancevackom putu u jakni od 200e. Tokom dana, staje mercedes E klase i deli hranu I pice strajkacima. U koloni nema ni je dnog traktora ispod 20.000e. A ja ne mogu da stignem na posao i zaradim svoju platu od 300e. DOKLE BRE VISE ?

Molotov

pre 12 godina

Danas je jedan decko iz Panceva jedva uspeo da stigne u Beograd i diplomira. Na vasu nesrecu, vi (nije za objavljivanje).
Ukoliko jos koji dan nastavite da se ponasate kao banditi, mi cemo poceti da se ponasamo kao serifi. Kad vec nece policija.

Nikola

pre 12 godina

Ako ja zbog blokada ne stignem na ispit, i ne dam uslov za budzet, jel ce paori da mi daju 91000 dinara za skolarinu, plus sve beneficije sto dobijaju studenti na budzetu?

ljudozder

pre 12 godina

Od ovako trule drzave ja ne znam sta ljudi ocekujete, nego oruzje u ruke i rasterati tu bandu sa puteva. Ocigledno je da se u Srbiji bez prolivanja krvi nista ne postize i jedino je nasilje nacin na koji se razumemo.
Vojska nam sluzi za parade i slikanje a policija da se tuce sa navijacima, mislim ocigledno je onda da obican narod treba da resava ovakve stvari. U kojoj jos to zemlji koje se usudjuje da se naziva demokratskom manjina moze da diktira vecini sta da radi.

e.

pre 12 godina

Ako ste pažljivo pratili komentare, znate da poljoprivrednici nisu imali nameru da idu za Beograd, nego da blokiraju Vojvodinu ne bi li isterali svoje. Ono što je očigledno jeste da su očekivali da će na taj način da dobiju šta traže, međutim kada im je rečeno da od toga nemaništa, promenili taktiku i sada ne znaju ni sami šta hoće, stoje i blokiraju nadajući se da će nasilnim putem, a ovo jeste nasilan put kada ceo južni Banat većdva dana ne može da funkcioniše. Onima koji ih podržavaju neka malo razmisle da li bi im bilo do podrške da su njihove svakodnevne aktivnosti prekinute i da ispaštaju zarad nekolicine ljudi. Izvinite, ali blokirani ljudi su u većini, a očigledno da nema ko da nas zaštiti od ovakvih okolnosti.

Klimt- Bec

pre 12 godina

Da ste na zapadu nebi ste tako radili, jel postoje norme i red za izrazavanje svojih zahteva i prava (t.j.Demonstracije). Koje se svakog dana moraju uredno prijaviti i nesmeju trajati duze od 4h! Za svaki nered posledice snose organizatori, a za pricinjenu stetu gone se Krivicno. Saobracaj nesme da trpi jel je to ogranicavanje slobode kretanja i u protivnom moracete nadohnaditi stetu svim ucesnicima u Saobracaju.

Neko

pre 12 godina

Predlažem da se otpuste 2.000 agronoma, jer zbog blokada ne mogu na posao i da se od tog novca povećaju subvencije po kilu poljoprivednih proizvoda za 450.000 gazdinstava. Njihovi troškovi taman toliko iznose na godišnjem nivou.Toliko o nemaštini.

Sitni paor

pre 12 godina

Agronome nam NE DIRAJ. Prezadovoljni smo njima. Koliko su nam samo muka i vremena skratili koje smo do sad provodili ispred trezora. Niti oni kostaju ovu drzavu nesto mnogo, a celo selo ima korist od njih i to ne malu vec VELIKU, kao i od ovog sistem subvencionisanja, da i nas Bog pogleda. Dok su na strajk iz mog sela otisla dva veleposednika, ciji kvalitet i stanje zemlje ne zelim da komentarisem. Uzivaju ljudi, nov traktor, nov auto, sredjena kuca. Sad dosli krediti da se plate, a ono drzava ne da 1.400.000 i odma krecu u strajk. Ko je od njih lud da radi kad ne mora

nebraska

pre 12 godina

Ovima sto blokiraju puteve treba izdati upozorenje da imaju pola sata da se sami sklone, nakon toga sklanjati na silu i resen problem.Gde to ima dobijas pare i ne obradjujes zemlju.POhapsiti nekolicinu i ostali se sami sklanjaju.

Kocta

pre 12 godina

Није ми јасно једна ствар.
Имаш њиву, даш је у аренду и узмеш паре за то. Онда одеш код државе и тражиш субвенцију и бензин за ту њиву коју си дао у аренду а ништа ТИ на њој ниси посејао. Ало !!! Како је то могуће ?! Или имаш њиву која је запарложена јер те мрзи да радиш за разлику од деде ти, и онда за њу тражиш субвенцију а прстом мрдно ниси.
Колико си радио толико и терба да добијаш.
Питам се ко ће да плати штету привреди и појединцима који имају губитак због блокада путева ?! Да можда и они сада да блокирају њиве јер треба да добију субвенцију ?!

steta

pre 12 godina

Steta sto Toma ima tolike silne diplome pa ne moze danas da sedne na traktor i dodje na miting.Prosto ne ide za tako obrazovanog coveka, koji je eto, uspeo cak i da njegovi simpatizeri od silne blokade dodju nesmetano na miting u Beograd.FUJ!!!!!!

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
Prosto neverovatno kakav "inteligentan" komentar...alal vera! Da nije te grupe "paora" ljudima bi krcala creva! Sram te bilo! Prvo, barikade pravi manja grupa "paora", jer je vecina seljaka danas vredno radila na njivama. Drugo, postoje ljudi koji tebe lece, skoluju (ako si skolovan), rade za platu... Ne vrti se nas opstanak od te grupe terorista!

Pirke

pre 12 godina

Radno vreme mi je zavrseno u 16h,kuci stizem u 19h (a obicno mi treba 50 min.),jedan deo puta morao sam da platim putarinu za auto put,gazdu boli uvo da mi to refundira,plata naravno kasni(ako i moze da se nazove platom)-
Gospodo paori,ako vam zbog svojih problema sa poslodavcem i drzavom,parkiram auto na sred njive dok orete,glavu stavljam na panj da bi me pregazili traktorom,ako se ne pomerim...
SRAM VAS BILO!!!

bas nema smisla

pre 12 godina

@(naravno da ne, 26. april 2012 20:51) Ma u pravu si, 'ajde na jesen da blokiramo nasim autima seljake da ih sprecimo da obave berbu a za to vreme cemo da pasemo travu po parkovima i grickamo ulicni sqafalt;-)

ZRENJANINAC

pre 12 godina

Neka milicija maximalno, (koliko joj je dozvoljeno, da ne bi posle neko pominjao prekomernu upotrebu sile )bude agresivna prema tim koji blokiraju i neka nama omoguci normalan saobracaj...Meni ako posao ili licne obaveze zahtevaju da idem za NS ili BG zelim da to uradim bez ikakvih problema.

Reaaall

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu. Propustili su 20 SNS-ovih autobusa. Sad je jasno ko stoji iza ovoga. Nadam se da će Pančevci kazniti SNS zbog blokade grada.

Stanojev Jovan

pre 12 godina

DAČIĆU, gde još u Evropi 200 ljudi blokira 250 000 (Južni Banat). Da li si sposoban da to rešiš? Kako ćeš da vodiš zemlju ako nisi u stanju da ovo, sa silom koju imaš, privedeš kraju (pohapsiš i skloniš traktore sa puteva)?

precanin

pre 12 godina

Ovo me podseca na proslogodisnje barikade na Kosovu i na nezadovoljstvo Crvenih beretkih pre ca.10god.! I tamo su nezadovoljni imali posetu i podrsku Nikolica i Kostunice ! Ovo je prava ucena od strane velikih gazdinstava prema Vladi Srbije , sramota ! Treba to sve razjuriti, pa neka zakazu protestni miting u Beogradu, a ne da traktorima blokiraju celu zemlju !

RADE

pre 12 godina

Ovo je stvarno više sramota,nema države ,nema zakona nema ničeg,pa zar neko svoja prava traži na drumu a pritom ugrožava moja prava ovo je da čovek izludi to treba uzeti bager i sve raščistiti sa puta ljudi su ugroženi nemože se obavljati svoj posao nema tu države svaka šuša pravo na put NEMA DRŽAVE OČIGLEDNO, bitno je da se svi promovišu po ceo dan.

XA

pre 12 godina

Tadicu, zasto ne ides da se slikas sa paorima na nekoj blokadi. Samo pazi na outft, kao i uvek. Ja mislim da je i ovo deo vase kampanje, sad u pozitivnom ili negativnom kontekstu, to je vec vise nego ocigledno..

ВАН

pre 12 godina

"МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ", МОРЕ МАРКО НЕ ОРИ ДРУМОВЕ! МОРЕ ТУРЦИ НЕ ГАЗТЕ ОРАЊЕ"..и.т.д.Ако се паорима не исплати да раде земљу нека је продају и нека праве метле или било шта друго од чега се боље живи. "НАУЧИЛО ДЕТЕ НА ВЕЛИК БАШИШ ОД РОДИТЕЉА"Колико им је лоше економско стање доказ су "ергеле"-трактори од неколико хиљада коња.

ja

pre 12 godina

Blokade puteva u Pančevu uspeli su, kako saznajemo, da prođu simpatizeri SNS-a koji su krenuli na miting u Beogradu.

Sve mi je jasno..

@aca
nesto se ne secam da si bilo koji drugi protest podrzao, ni ti, ni poljoprivrednici. sto se mene tice mozes odmah da povecas svoje cene deset puta, pa ces tim istim proizvodima hraniti svinje i zivinu...

z

pre 12 godina

Ako policija nece, onda neka krenu tuzbe ljudi koji gube novac zbog ovakvog ponasanja ratara. Lepo uslikati registracije traktora i onda tuziti vlasnike za pretrpljenu stetu.

gm

pre 12 godina

A šta mislite da prevoznici blokiraju puteve traktorima i kombajnima kad počne žetva.Ovi sada njima dobro udaraju po novčaniku. Što im i ovi nebi vratili istom merom,pa da vide kako je kad ne možeš da radiš.
Ovo nije rešenje da se rešavaju problemi.

naravno da ne

pre 12 godina

@bas nema smisla: a kako bi bilo da rafinerije proizvode naftu samo za sebe a ne i za poljoprivrednike i ostale? A kako bi bilo da proizvođači traktora proizvode traktore i mašine samo za sebe? Kako bi bilo da svi rade samo za sebe? A ako seljaci žele da proizvode samo za sebe, neka lepo odbiju regresirani dizel, neka lepo odbiju subvencije koje se isplaćuju iz budžeta koji pune svi građani države i rade samo za sebe. I kako bi bilo kada bi ja sada blokirao seljake da obaljaju žetvu poljoprivrednicima na jesen jer i ja imam probleme? Jel bi mi se ti isti seljaci pridružili? Ne bi jer tada imaju posla. Lako je sada kada su završili sa setvom pa nemaju pametnija posla ali zamisli neki ljudi rade svaki dan i nisu u mogućnosti da sede i piju pivo i jedu pljeskavice ceo dan. Shvatite da većinu građana ne interesuju problemi poljoprivrednika jer imaju i svoje probleme. Jedino što su seljaci uspeli sa ovim blokadama dosad je da unište život građana i da navuku bes istih na sebe.

aca bgd

pre 12 godina

citam ove komentare i prosto ne mogu da verujem koliko narod u Srbiji nema solidarnosti i mozga, pa kad bi svi uradili ovo sto su uradili zemljoradnici svima bi bilo bolje i neke stvari u ovoj lakrdiji od zemlje bi napokon pocele da se resavaju

Seljak

pre 12 godina

Eto zivim u Francuskoj, i pouzdano znam da se ovde bar sto se obradive zemlje tice subvencije se daju PO HEKTARU! Stim sto postoji jedan organizam sto se zove SAFER koji kontrolise kupoprodaju obradive zemlje: cena po hektaru zatim da li je kupac u mogucnosti da tu zemlju obradjuje (na primer, da li je vec poljoprivrednik) prednost ima "prvi komsija". Sad kakva je procedura kad se radi o uzgoju stoke nije mi poznato, ali znam da se i tu radi o debelim subvencijama. U svakom slucaju subvencije idu onom ko STVARNO obradjuje zemlju (i ovde postoji izdavanje zemlje u zakup)a ne stvarnom (ili fiktivnom) vlasniku.A sad kako je kod nas ne znam. Znam samo da se kod mene u Pomoravlju niko ne otima o zemlju. Ocevinu sam "izdao" samo da je neko radi da se ne pretvori u sumu, a inace ne uzimam ni pare. Cak smatram da mi rodjak cini uslugu jer zemlju ovako isparcanu niko nece ni badava!

ozon

pre 12 godina

Pitam se ko li stoji iza organizacije ovih "protesta"?
Placamo li mi poreze ovoj drzavi ?
Pa ajde onda policija i zandarmerija neka nam omoguce slobodno kretanje, jer ovo je raspad sistema i krajnje licemerje.
KATASTROFA !

lala025

pre 12 godina

Kako bi bilo da, kad ovi sto sad blokiraju puteve, budu imali zetvu psenice ili kampanju repe, da mi svi stanemo na izlaz iz njiva i ne damo im da izadju, pa nek 5 dana cekaju sa natovarenim prikolicama u njivi ..... pa na sta to lici!!!!!!

dipl. ing giska

pre 12 godina

@Rick Hunter,
evo ja pridruzujem, 2 god. od diplomiranja a ne znam sta je posao u struci. Inace kao inzenjeru saobracaja jako mi bodu oci blokade puteva. Moj komentar nema veze sa ratarima niti sa zdravstvenim radnicima... svako bije svoje bitke

slobodan

pre 12 godina

@bas nema smisla
U cemu je tvoj problem??? Zasto generalizujes grupu paora sa svim srpskim seljacima? Da li je ovo opsti protest? NIJE! Da li su sva udruzenja podrzala protest? NISU! Ne pricaj gluposti, krecem se po Srbiji (trenutno sam u Banatu)i vidim da mnogi ljudi rade normalno i svaka ima cast! A taj komentar "da jedemo travu, asfalt"... stvaaaarno!

Ljilja

pre 12 godina

Prosli put ste stigli do Bg,docekali Vas ruckom ..i Vi zaboravili zasto ste isli. Takvim blokadama,svakih 15 dana dobijate samo ljutnju ljudi iz Panceva i svih nas.Toliko vremena ste proveli na putu,do sad ste mogli da napisete sta hocete i to isterate a ne da saljete "delegaciju" pregovaraca koja "padne" na jedan rucak.Mada,najbolje za sve Vas bi bilo da se ujedinite,ugledajte se malo na poljoprivrednike iz Beceja! SRECNO!

Milica

pre 12 godina

"da je pod znakom pitanja odlazak pet Pančevki kojima se finansira treći pokušaj vantelesne oplodnje" nasi politicari su uvek bili najveci licemeri i prevaranti!

ajde više

pre 12 godina

Aman rešavajte ovaj haos više! Napravili ste totalni haos u državi...Neka država rešava ovaj problem i počne normalno funkcionisanje saobraćaja...gori smo od afričkih zemalja

bas nema smisla

pre 12 godina

@(slobodan, 26. april 2012 21:11)..... 'ajde, nek' bude po vasem, samo vi pojma nemate sta je STVARNI strajk i blokada! Ovo je sve decja igra! Bar za sada. Ali ne lezi vraze, mozda cete i vi uskoro biti u situaciji da pozelite sve da blokirate. Ko zna?!!

kako da ne

pre 12 godina

@(bas nema smisla, 26. april 2012 21:46)

Ja cu da jedem uvozni krompir i jabuke a sto se mene tice ti grickaj asfalt... Nemaj brige nismo mi jedina drzava na svetu koja proizvodi hranu, ima ih jos puno.

PA013

pre 12 godina

Molim Vas pogledajte ovaj snimak!
http://www.youtube.com/watch?v=X66YiMCL3yo
Smatram da ih treba ukloniti silom (klin se klinom izbija). Ili tuziti ih sudu, za mnogo toga sto su do sad ucinili ovim blokadama (novcano, jer tu najvise boli), a i sami uvidjate sta su uradili. Kad ne mogu civilizovano da odrze protest - nece nikako! Mogli su da zatvore jednu traku. Ili da pustaju vozila na svakih pola sata - i to bi bilo ljudski. Ovo je NEHUMANO, BEZOBRAZNO I NASILNO!!! Da su hteli, sproveli bi ih do skupstine isti ti policajci sto ih sprecavaju. Sto se politike tice, videli ste iz datog snimka (ne, nema udela, uopste...).

zex

pre 12 godina

Ko ovo pise?? Nemojte da ljude lazete molim vas, Centa je blokirana, na Zabaljskoom mostu NS-ZR je slobodan prolaz do 17h.
Ko god krene negde neka pozove AMSS i pita.

lokal

pre 12 godina

Jednostavno je.... Pitajte paore zasto nisu dosli u Opovo da blokiraju most, prosli put su dobili ono sto su trazili. Huligani u traktorima ovoga puta su se odlucili da u sirokom luku zaobidju Opovo. Pa ne mozemo da dozvolimo da sakica ljudi paralise celu drzavu. Na kraju ce gradjani da urade ono sto policija nece, jer to nekom ne odgovara....A svi znamo kome. Paori dozovite se pameti ljudi su na ivici nerava.

Dacin maturski rad

pre 12 godina

Zar upravo zbog ovakvih slucajeva, kada se pojedinci sakupe u neformalnu grupu, koja pokusaja sa sprovede svoju samovolju, krseci zakon, i nije izmisljen SUZAVAC???
Pokusajmo da zamislimo, da nekom padne na pamet, da iz bilo kog pravca ulaska u London, Rim, Pariz, ili Bec, blokirate saobracajnicu! Prvo bi ih okupali vodom iz smrkova, zatim bi ih nadimili suzavcem, a potom pokupili i pohapsili. Saobracaj MORA da funkcionise!
Brokade ovakve vrste vise nigde ni ne uspevaju, a tek ne, da i ako je nekada ranije i uspevalo, da neka grupa ljudi blokiraju neku saobracajnici, da policija to HITNO ne razbija i uspostavlja normalan saobracaj.
Setimo se kako prolaze aktivisti Zelenih po Evropi ("poslednji Mohikanci"), kada smisle da ometaju saobracajnicu, kojom je drzava resila da preveze npr. nuklearni otpad iz elektrane. Sem povremeno Zelenima, blokade saobracajnica nikom vise ni ne pada na pamet, u civilizovanim drzavama. To se jednostavne NE RADI!!! Razlog je jasan: drzava uvek na sve moguce nacine, svim dozvoljenim sredstvima, USPEVA da uspostavi saobracaj, i suludo je i pokusavati u takvim okolnostima organizovati blokadu.

Dacic pogresno razmislja i "pere ruke" od ovih blokada, ne reagovajuci i prakticno ih tolerisuci, misleci da je to resor DS-a i da se to njega ne tice, ali zaboravljjuci da je On ministrar MUP-a i sto je jos vaznije, zamenik premijera. To ga se itekako tice. Misleci, da bi odlucnom reakciom, uspostavljajuci saobracaj na svim vitalnim saobracajnicama, izgubio neki procenat od revoltiranih paora, ustvari daleko vise gubi onih, kojima je (on i SPS) ponovo bio interesantan, zbog odlucnosti koju je pokazao u polednje 4 god!

Paja Patak

pre 11 godina

I trba da blokiraju citavu drzavu! Dokle da paori izdrzavaju neradnike kojima je ovo NEHUMANO! Gospodo hocete leba!!!! Pa mora da se radi a ova nasa drzava kao po obicaju udri po paoru!!! Na samo da podrzavam blokade nego motiku u ruke i udri po ovi nasim politicarima!!!

Programer

pre 11 godina

@djole bre

Jel' se mi to malo pravimo naivni? Nije Srbija uvezla zato sto u Srbiji nema dovoljno, nego zato da uvoznicki lobi zaradi - domaci prozivodjaci mogu da se gadjaju tim proizvodima po pijaci. Ne znate vi i ne vidite nista - kad je na selu tako dobro, pa sto se prazne ta sela? Ej, velika, uredjena sela sela u Vojvodini se prazne - odose svi na Zapad ili u BG/NS. Videcete vi kada sve pripadne tajkunima, pa kada krene "zavrtanje"...