Utorak, 17.04.2012.

22:19

Ubijen član Kekine grupe na NBG

Vujadin Pejanović (34), visokorangirani pripadnik Kekine grupe, ubijen je oko 21 čas iz vatrenog oružja u Ulici Jurija Gagarina 219 na Novom Beogradu.

Izvor: B92

Ubijen èlan Kekine grupe na NBG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

150 Komentari

Sortiraj po:

Cane

pre 12 godina

Kada bi neki pokusali da ociste Beograd od ovog smeca, verovatno bi sebi na ramena navukli policiju i pravosudje.Zasto su oni slobodni i nisu odgovarali za svoja ubistva a hapse se sitni prekrsioci zakona i odvode u zatvor, jer nisu imali da plate racune.
Keka nije zbrisao ocigledno od drzave, vec od osvete drugih.
Policija je ocigledno saucesnik a po kraju su se sirile vec price da su pojedine ubice upravo u inostranstvo sklonili rodjaci, zaposleni u policiji.Dacic nam prica price za malu decu ...

Buduci NE Srbin

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
E, ZATO idem!

Justicija

pre 12 godina

Hvala Bogu, pa ste sklonili imena jadnih cura.

A lik koji je ovo pisao, bi trebao da leti.

Na nivou [novine] ste... (objavite, kakva je ovo cenzura? nismo se za ovo borili!)

vjenceslav

pre 12 godina

Izgleda da nije uredno plaćao članarinu u klubu. Kako se učlani, tako se isčlani. E sad da ga vidim ko neće da plaća članarinu....

Eliot Nes

pre 12 godina

Ukoliko se hitno ne preduzmu radikalnije mere protiv ovog zla možemo očekivati vesti slične onima iz Meksika. Pod hitno oformiti specijalno odeljenje policije sa širim ovlašćenjima , pucati bez upozorenja na kriminace koji poseduju vatreno oružje, ubrzano procesuiranje istih, visoke kaznene mere protiv sudstva, policije i ostalih gamadi koji sarađuju sa ovim zlom. Pa dokle više?

seljadin

pre 12 godina

u demokratskim drzavama poput USA ili Francuske, niko i ne spominje kad ubiju nekoga, to je ko dobar dan, ne zele da uznemiravaju narod.

david

pre 12 godina

Igraju se dečica. Da li ovde postoje zreli ljudi od ovih koji su u vlasti,opoziciji, sudstvu i td. ili su sve nezreli matorci koji prave budale i od sebe i od nas?

Trezor

pre 12 godina

ulicari-inspektori-policija-tuzilastvo-sud-politicari su odgovorni.
Slobodan Homen kaze sam otvoreno da ne postoji politicka saglasnost u koaliciji da li kriminalac treba u zatvor i to sa bukagijama.
Iz nekih komentara ovde vidimo i nacin begstva Luke Bojovica,koji se inace sastao sa Dacicem u onom kaficu.Nije bitno kada,bitno je zasto se sastajao

ja

pre 12 godina

najjaca stvar mi je naslov kekina grupa i visoko rangirani clan.pa ako se zna da postoji takva grupa i takvi clanovipa sto ih se nehapsi i ne trpa u zatvore.kjome to odgovara da ovakvi setaju gradom i ubijau koga hoce.sta radi policija ,vojska ma svi koji su zaduzeni za red i mir u drzavi.ako se dodje do saznanja da postoje kriminalne grupe i ko je vodja i pis se o tome pa valja treba takve i resiti slobode.

Lucija

pre 12 godina

Ubistvo - zaista strašno.
I sad ću da slušam o Kekinoj grupi kao da samo ona postoji.
Koliko znam postoji i Palmina kolubarska grupa, i grupa oko kofera, i grupa oko svinjskog gripa i ko zna koliko njih za koje ne znamo...
Ovi sa Novog Beograda su za njih marginalci.

ma tako je

pre 12 godina

@(Faf Tedi, 18. april 2012 01:21) Potpuno ste u pravu! Slazem se 3OO% sa vama, ali upravo se o tome i radi: da APSOLUTNO SVAKI prekrsaj bude kaznjen prema slovu zakona, a ne prema mogucnosti potkupljivanja!

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 11:33)

Moj potpis se ne odnosi na moj iq. Kao sto rekoh - u americi, kao i svuda gde ima ljudi, ima i krimiala, a ti me ceo svoj komentar ubedjujes u nesto sto sam i sam rekao. Drugo, ti dalje govoris o kriminalu na ekstremno visokom nivou o cemu ne govorim uopste (to je sve pod znakom pitanja, kako, ko, sta), i to je na nivou svetske elite, ne amerike. Ni te nepravde koje ti je amerika nanela, i sve stvari za koje smatras da ti je amerika kriva, umesto da pogledas svoje dvoriste, nemaju veze sa onim o cemu pricam - a to je da kriminalci u americi, onog trenutka kad procure u javnost, zavrsili su sa svojom karijerom. Tad im vise ne vredi ni podmicivanje, ni korupcija nista - bosovi ce sami hteti da ih se otarase.
U Srbiji, imena kriminalaca i njihovi zlocini, objavljuju se svqakodnevno u raznim medijima, dok oni vise po klubovima i splavovima, setaju ulicama, i terorisu ljude, upravljaju zemljom, jer sudstvo i policija (drzava dakle) im nece nista.
Tebi, ocigledno, takvo stanje sasvim prija, u pritvnom ne bi rekao - pa sta i u americi je tako. Amerika, koju toliko mrzis, a video je nisi, ako je tako losa, zasto onda opravdavas nesto sto se desava ovde, time sto se desava tamo?

zoran

pre 12 godina

""Kekinu grupu" je formirao Dejan Stojanović, a uslov ulaska u grupu bio je da su članovi do sada već izvršili neko ubistvo ili pokušali nekog da ubiju...."
=================================

Nema sta , morash imati jak CV da bi bio chlan...sta mislite kako su ovi ljudi na slobodi..?? Ima jedan veoma jednostavan recept. Svi su zaposleni da rade za drzavu. Ostalo znate i sami....
Zbog toga, moje dete nece krochiti jednom nogom u Srbiju, a verujte i mnoga druga deca nashih ljudi koji zive i rade u inostranstvu.
Zao mi je, iskreno, poshtenih koji zive u Srbiji i gledaju ovaj horor ispred sebe na svakodnevnoj bazi. Slushaju lazi politichara, tajkuna, gledaju kriminal a ne mogu nishta da uchine. Iskreno mi je zao.
Tu pomaze ,jedino, vojni udar. Sve potrpati u zatvor...ali sve..od predsednika opshtina pa do vrha drzave, pa krenuti iz pochetka. Nema druge. No, mudro su unishtili i vojsku.

Mihailo

pre 12 godina

Pisac teksta zaboravio je da ispred imena "visoko rangiranog" stavi "gospodin". Takođe, uskraćeni smo za još neke podatke o žrtvama silovanja, zar samo imena i prezimena!? Još jedno podsećanje na "devedesete" kad su novinari koristili odvratni uvlakački eufemizam - "žestoki momci sa asfalta". Oni su kasnije postali "kotroverzni biznismeni". A to je otpad, ološ koji i treba da se trebi, najbolje međusobno.

Nebojsa

pre 12 godina

@ iq=0, druze ne bih da komentarisem tvoj iq, ali obzirom na tvoj naivni komentar o pravdi u Americi bolje da se ne javljas i ne komentarises o slicnim temama. Pobogu, pa tu drzavu su podigli kriminalci na svojim ledjima. Kao saradnici naravno. Dovodili ljude na vlast, resavali se drugih, cak javno pomogli iskrcavanje Amerikanaca na Siciliju u drugom svetskom ratu. To imas svuda. Oni su uvek tu negde, i kada su ratovi izbijali, kod nas i u svetu, uvek su "vodje" prvih borbenih jedinica iz "naroda" bili kriminalci. Kako su ljudi naivni pa to nije normalno vise...

vlada

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
BRAVO SRBIJO, cekajte da ubijaju i dalje, da drogiraju decu po skolama, mozda sve dok ne zaluta neki metak. Prvo policiju treba pohapsiti i celokupno pravosudje. Kako vas nije sramota neznam da li se ovime hvalite ili zalite. SRAMOTA

za sve su drugi krivi

pre 12 godina

Prvo se malo obavestite pa onda krenite da pljujete vlast.taj isti Keka je pobegao iz Srbije 2006, kad je predsednik bio Kostunica, a ne Tadic (sic!).Ministar policije je bio Jocic, koji je kao osumnjiceni za pljacke kioska bio imenovan na to mesto.
Ovi sto su na vlasti od 2008. godine za tri mandata nisu u mogucnosti samo da iskorene tragove i zlodila onih pre njih.Koliko Vas ovde "umire" za Kosovom a zna se u svetu da silna droga ide preko Kosova u Evropu.Koliko znam Kosovo se nigde ne granici sa EU, nego Srbija, pa i ta droga ne moze da leti.Kekinoj grupi su ubistva,nazalost, usput a glavni posao i zarada su im od dilovanja droge.A koliko vidim poceli su po medijima i da ih pozicioniraju i daju "odlikovanja" po rangovima.
Ali dokle god preko medija dobijamo samo proizvoljne poluinformacije, koje se i njima daju bice i ovakvih komentara.

goxy

pre 12 godina

Cekajte malo,pa zar nije predsednik rekao pre neki dan da smo pobedili organizovani kriminal?Kakve se sad to grupe ponovo spominju?
(sima, 18. april 2012 10:22)

Da stvar bude jos gora vecina njih ima mladju bracu koji funkcionisu kao podgrupe.I nije da policija ne zna,pa u pandurskom smo kraju,nego niko nece da cinkari jer rade i za policiju.Ko je lud da celu porodicu stavlja na panj,da mu dete nesme u skolu.Pustis dete u skolu i molis boga da ga uz put ne pokradu,da ne zavrsi na heroinu

Tamara

pre 12 godina

@(Zika, 18. april 2012 09:42)
Ja sam u bloku 61.Ovde se zna tri inspektora koja izlaze na teren,kojem se tuziocu predaje predmet i kod kog sudije se prebacuje predmet.Kekina mama je dusa od zene,secam je se,na lebac da je mazes.Udala se za kretena,rodila dva kretena i napatila se.
Ovde treba dea da odradi posao a ne [opis] milorad veljovic [opis] Dacic i engleskinja snezana malovic.Meni samo nije jasno,na koju foru takve sudije jos uvek rade?
Ubistvo,silovanje,doneta oslobadjajuca presuda,hapsi sudiju za organizovanje kriminala i saradnju.Ovo je prva zemlja u kojoj politicar,inspektor ne sme biti uhapsen,ali prekrsajne prijave,za to uvek imaju m****.
Ove komentare kad procitam da se vracaju 90-te,da ih obavestim da one nikad nisu ni prosle.Ono sto se nije promenilo znaci da ne moze ni da se vrati.U NS pre nekoliko nedelja uhapsen diler trave,ali heroina i krokodila nije.Interesantno.
Tadicu zbog organizovanog ulicnog kriminala i onog drzavnog ti si puko na izborima.Mogao je i gradonacelnik da se oglasi povodom ovog pitanja,bezbednosti,jer u ovom krugu ima osnovne skole, i 5 obdanista ukljucujuci i jaslice

Bojan

pre 12 godina

Ako izostavimo Kekine seme u fudbalu, glavna roba za trgovinu je kokain!
Opste je poznato da je ovako organizovana mafija nastala za vreme prohibicije.
Zasto nas i dalje prave idiotima, pa najbolja borba protiv organizovanog kriminala bi bilo da se droga LEGALIZUJU.
Slobodno lupajte minuse, ali droga je realnost i slika stanja naseg drustva, gde su sve vrednosti unistene.
Dok god ljudi konzumiraju, uvek ce postojati dileri..legalizacijom droge bi drzava izbacila iz posla mnooooogo ljudi, mogla bi kontrolise tok droge, pa cak i da je svede na razumnu meru, kao sto se to danas radi sa duvanom.
Postoji mnogo modela na koji drzava moze da reaguje, ali neki mocni ljudi ne zele da menjaju stanje drzave gde imaju apsolutnu vlast i kontrolu.
Mada, kontrola u opstem haosu - genijalno!

vladimir

pre 12 godina

Gospodine Tadicu jeli ovo smrtonosni udarac organizovanoj mafiji!Bolje nista ne govorite setaju vam se kriminalci po celoj Srbiji a vi znate sve sta rade.

veseljko

pre 12 godina

Neverovatno,imenima i prezimenima u javnost i jos sa navedenim i ucinjenim zlocinima ONI SE PROVODE I ZIVE ZIVOT...BRAVO ZA POLICIJU I BRAVO ZA REFORMIRANO SUDSTVO!!Postavljam sebi i gradjanima pitanje:"Da li mi gradjani treba da budemo i zakon i sud"?!

Nemanja

pre 12 godina

@Bale ne moze da postoji organizovani kriminal bar ne u ovolikoj meri ako nije u direktnoj sprezi sa drzavnim vrhom. To od prilike ide na fazon oni ce kad zatreba da urade nesto za odredjene ljude iz DB-a, vlade, predsednistva (organizuju neki protest, prekid utakmice, paljenje, ubistvo ...)a za uzvrat ce im se progledati kroz prste za njihove licne "poslice" sa strane. I tako to ide, nekad je tako bilo u Italiji, pa i Americi sad je kod nas... :/

Slaven

pre 12 godina

Još će reći da ga je ubila opozicija, jer se ovo ubistvo ne uklapa u predizbornu bajku vlasti, koju podržava i Republički javni tužilac - da je uništen organizovani kriminal.
Inače, žao mi je svakog ubijenog čoveka.
Ne hajdučija, pravna država da.

alex

pre 12 godina

a sta kao niko ne zna da ovi monstrumi rade za policiju a neki i znacke imaju?! a kada malo polete onda sacekusa? a o ovome necete gledati insajder sigurno!

uros

pre 12 godina

Ovo je zaista treba da bude glavna vest. Sta cemo sad da radimo bez jednog od istaknutih clanova Kekine grupe, oce li nas primiti iko u ekonomski savez.

MIJO

pre 12 godina

Dok su god zlocinci na slobodi u srbiji nece biti dobro (Kornjaca ;Savovic ,Perisic )slobodno se krecu i rade a odgovorni za ubistvo civila u Bosni i niko nista ne radi na tome

Nebojsa

pre 12 godina

Tako je kako je. Svi mi iz blokova znamo i za Keku i za sve ostale vec dvadeset godina. Zna i policija, naravno znaju i uzimaju procenat. Takodje pustaju da rade, to im je valjda u interesu. Tako je kod nas, tako je i u Americi, pa bih voleo da se ljudi ne zanose pricama kako je najcrnje kod nas. Tako funkcionise ovaj raspali sistem. Tako je "vecina" htela, to ste i dobili. Kao sto rekoh na pocetku, svako dete zna u kojoj zgradi, u kom ulazu, na kom spratu i u kom stanu se prodaju narkotici.

Tako je kako je...

nejasnoca

pre 12 godina

Ne znam da li ove vase vesti cita neko iz pravosudja ili policije ili neko od novih/starih predsednickih kandidata?? Posto vi ocigledno radite njihov posao a ne ucestvujete na izborima.

Beast from the East

pre 12 godina

Ma neka stignu te 90te, teako je narodu udovoljiti. Hteli su demokratiju, da bude med i mleko. Pa eto je sad, sve je isto, samo smo preimenovani u demokratsko drustvo.

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 10:12)

Nemas ti pojma. U americi, naravno, kao i svuda gde ima ljudi, ima i korumpiranih, i tacno je da i tamo mnoge bande opstaju jer podmicuju policiju. Ali postoji ogromna razlika - tamo kada nesto o nekim zlodelima nekog krimosa procuri u javnost, svet ce da se prevrne da ga uhvate kao i one koje je podmicivao, a ovde za vecinu sve se zna, i vlast i dalje pravi narod budalama, dok kriminalci vladaju. Tamo vlada drzava, a njeni korumpirani delovi ako preteraju ili procure u javnost, unistavaju se.

pera detlic

pre 12 godina

Tadic, Dacic, Malovic, Homen, Trivan ... ''Unisten organozovani kriminal, nema vise vodja kriminalnih grupa u Srbiji, bla, bla bla...

Bale

pre 12 godina

Meni ovo nije jasno?! Covek je kriminalac, clan mafijaske grupe, droga, ubistva, pljacke, silovanja...sve se zna, a on bio na slobodi?! Pa koliko ih jos ima?

sasans

pre 12 godina

Daj ne trujte narod ovakvim glupostima vise. Ovo je vest za dno strane a ne za hed. Koga je briga sto je jos jedan kriminalac ubjen? To je posao za policiju.

malo se (ne) razumem

pre 12 godina

interesantno je koliko ovde jasno pise, sve se zna, sve stoji na dlanu a niko od njih za nista osudjen... pozivam se na deo teksta gde pise da niko nikada nije osudjen... ako se ovo sve zna kada novine pisu, verujem da i policija zna puno vise, pitam se samo zasto ih nisu hapsili ili pobili da narod moze da dise...

PravdaNS

pre 12 godina

@MRV
Ja izlazim obavezno ali da ih sve prefarbam u crno, ne mogu da dozvolim da oni umesto mene zaokruže koga hoće!!! Jer svi znamo da se takve stvari rade na izborima. Blanko listić im ne ostavljam ni u snu.

Zika

pre 12 godina

zivim u bloku 45 vec 20 godina i ovde se tacno zna ako izvrsis ubistvo kom advokatu ostavljas pare koje on dalje deli sa sudijom i tuziocem,palis u stek u okolini Bg-a pa posle na Kipar ili u Spaniju na 3-6 meseci a oni za to vreme ociste dokaze i obrade svedoke i ti se vratis i sve je ok.Pravosudje je najveci zastitnik kriminala u Srbiji,a tako ce i ostati jer je sve savrseno uigrano i niko to ne moze da promeni

Stevan

pre 12 godina

Ne znam zasto ali mi ga uopste nije zao... mozda nije korektno i hriscanski od mene ali je iskreno, ko zna koliko je mladih otislo na onaj svet zahvaljujuci njemu... jos kada bi se i ubica nasao i strpao u zatvor na 40 godina (koji je sigurno vec zasluzio dozivotnu robiju).

Damijan

pre 12 godina

ne žalim ubice, kriminalce, lopove.. čak, s obzirom da je u srbiji za vreme miloševića ukinuta smrtna kazna, ovakve vesti me raduju, a na radost me je dovelo srpsko društvo, jer kod nas kad uhapse ubicu, malo je u pritvoru, 2-3 godine u zatvoru i onda, tako opasan po okolinu, ponovo na slobodi. ovako, na sreću svakako znam da je jedan idiot manje na svetu..

lala

pre 12 godina

Ako su se ubice koje nisu osudjene organizovale u kekinu bandu, mogli bi i sudije koje ih nisu osudili da se organizuju u neki klub. Recimo Klub Nesposobno Podmitljivih Sudija. Onda kriminalci netreba da traze veze kako do tih sudija nego direktno u klub sa svojim problemom. Ili taj klub vec postoji i zove se apelacioni sud?

Calimero

pre 12 godina

Velika je zabaluda da se krimosi medjusobno mogu istrebiti, samo dolaze svirepiji i gori na postojeća upražnjena mesta, dok posao cveta (droga, pljačke, ubitstva) i od toga dobro i relativno mirno žive (pored ovakvog sudstva, tužilaštva i policije) dok oni koji bi da žive od rada umiru od gladi ( štrajk).
A gde smo govori činjenica da od osam krimosa uuhvaćenih u Belgiji "samo" 5 njih su naši ljudi i za većinu TV ima sliku ali za izvesnog Slobodana Kačara nema, nek stave X umesto slike ili inicijale. Pretpostavka je da S.K. ima skuplje advokate.

odliveni mozak

pre 12 godina

a 'kekina grupa' je nesto kao opste poznato, kao drugari iz kraja, kao dobri momci, kao 'otpisani' ili 'sedmorica mladih'...
izvinite, ali ne zelim da znam ni za 'kekinu grupu' ni za kakve gluposti!
kriminalci i njihova udruzenja da se nazivanju pravim imenima!
'kekina grupa', zvuci kao ime benda koji svira po svadbama...
'ajde vise...

Miki

pre 12 godina

Narode, primecuje li iko da u ovoj drzavi se zna ko je u cijoj grupi, na kojoj poziciji, u sta je umesan itd itd, a da doticni, koji su sada aktuelni nisu tamo gde im je mesto, iza resetaka naravno, vec slobodno setuckaju Srbijom.
Ili sam ja lud ili u ovoj drzavi nesto debelo smrdi?!?

MRV

pre 12 godina

Вероватно ћу добити много минуса, али мислим да су за овакво стање у Србији већ више од 20 година криминалци на дну лествице одговорности. Боље позиционирани од њих су полиција, тужилаштво и суд, а на самом врху су друштвени систем и политичари за које стално и послушно гласамо. Зато ја НЕ излазим на изборе, не желим да будем саучесник. А ви?

realno

pre 12 godina

Замерамо полицији што су на слободи. И превиђамо чињеницу да су им пријаве писане. Даље је ствар правосуђа. Хтели смо демократију, и треба (то је фина играчка), само треба да научимо да не може полиција да одређује казне.

Krle

pre 12 godina

Dok nam se politicka elita zabavlja predizbornom kampanjom, na ulicama se "desavaju 90-te"!
Svi idu unapred, mi 1 korak napred deset nazad.
Nije ni cudo da nam sve sto iole valja pobeze iz zemlje.

'funkcija'

pre 12 godina

"Ubijeni V.P (1978)visokopozicionirani pripadnik Kekine grupe" - mora malo preciznije - da li u rangu ministra, drzavnog sekretara, ... - nije svejedno - da se zna ko je kome podredjen ili nadredjen !

lela

pre 12 godina

neka je pokoj dusi mom prijatelju sinisi micicu kojeg je jedan od ovih kriminalaca (nikola sesto) ubio za vreme bombardovanja '99. u noci kad je bombardovan generalstab i bacena "krmaca" na strazevicu, moj prijatelj je ubijen na novom beogradu u sred prodavnice zato je "pogledao" ovog pacenika.

nikola sesto nikada nije osudjen za sinisino ubistvo, iako i policija i sud i ocigledno novinari znaju je izvrsio. zato se u vestima navodi "samo" da je izvrsilac ubistva ali ne i osudjen za ubistvo. eto, to je nasa stvarnost.

Predrag

pre 12 godina

2000 te sam mislio da smo ipak uspeli, NISMO, svakodnevno se dokazuje da nismo. Zivimo i dalje medju olosem, medju korumpiranim politicarima i narkomanima. Izbori, za koga? Svi podjednako lazu, svi lepo zive, diluju sa kriminalnim krugovima, sutra ce da odu u USA da zive, znaju oni dobro kako rade, mi smo zrtve ovakve bolesne politike koja traje vec 22 godine.
2000-te sam bio zaposlen i primao platu kod privatnika, danas sam nezaposlen, vec cetri godine.

PravdaNS

pre 12 godina

Mi smo jedina država na Svetu gde se politika meša u rad policije i tužilaštva i zato se pojedini slučajevi tj. većina nikada ne procesuiraju i ne završavaju!!! Pa ovo vam jasno govori kakvi ljudi su na funkcijama unazad ohoho u državi Srbiji. Političari u Srbiji su teško zlo za sve njene stanovnike, a ovi kriminalci oni svi zajedno rade za političare i dele plen!!! Uf, što vas mrzim sve zajedno, kod nas pravda, istina i zakon spavaju dubokim snom decenijama unazad i isti im ne daju da se probude, nemamo mi neprijatelje u drugim zemljama Sveta, VI STE NAŠI NAJVEĆI NEPRIJATELJI!!!

Djole

pre 12 godina

Sve prolazi u Srbiji ali krimosi nikako, tako ti se ovde zivi vekovima, a ljudi koji nesto hoce da urade ili ne daj boze pokusaju obicno zavrse sa metkom. Djindjic je poslednji velikan a ima ih poprilicno na listi, Srbi ne vole istine jer ih bole, lazne patriote i pravi kriminalci to bi bila slika, i svako u svom svetu pa kako se ko snadje. Zaboravih politicare, izgleda da je njima ipak najbolje, svi sve znaju ali za sebe.

Podgorica

pre 12 godina

Kekina grupa = SPS = Slavica partizanka = Srbija u blatu= Dacic= Palma >> za mesec dana posle izbora nece vise ni vode biti u Bolnicama a nekmoli lekova. Lazu vas 101 na sat od Tadije preko Slavice koja uvelikoprema stan u Briselu ( naravno o trosku nasem) / onaj njen bradonja iz Slovenije je duzan Srbiji 4.000.000,00 Eura za plate ali se Tadic za sada o tome brine da sakrije, (kakva YURA kakvi ...)

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Ne kontam, ja sam Bosnac...

Imali ste cijeli ovaj SPISAK i bili nemocni...

Mene je jednom Drot sarajevski razbio cisto "onako", zato sto sam imao mindjusu u uhu i malo vrludao po "djadi". Neee, od kokaina, tada nismo ni znali sta je to, nego od loze, vlahova i "Stock"-a. Vrh, brate, Stock!
Imao sam i dugu kosu po nesreci, duzine pa tu "do cecinih sisa", danasnjih.
Odma' sam bio sumnjiv i neka sam.
Bio sam mlad i budala i dobio sam na vrijeme po nosu.
Znaci, brate, na vreme!

Poslije, ili shvatis ili postanes Kusta...

Вазак

pre 12 godina

"Navedena ubistva i druga krivična dela su počinjena od sredine '90-ih na ovamo." Tačnije do 2001. kada je "objavljena" Bela knjiga iz koje je tekst prepisan a nije citiran. Alal vera.

Aleksa

pre 12 godina

(Ojha Mile, 17. april 2012 23:51) Niko nece devedesete ali one su tu i nikada nisu ni odlazile: Pink- tu je, turbo folk- tu je, sund i kic na televiziji- tu su, navijaci- tu su, mafija- tu je, korumpirani politicari- tu su, mislim da ne trebam da nastavljam.

Silvijo Dostić

pre 12 godina

Problem je što nam je pravosuđe presporo ili namerno odugovlače jer za većinu krivičnih dela su podnošene prijave koje nisu okončane presudama. Pomenuti Vladimir Milinković zvani Milinko nije član grupe jer je preminuo pre neku godinu, od infarkta, imao je tridesetak godina.

Ivan

pre 12 godina

Drzavo reaguj, bla bla bla, Dacicu reaguj, bla bla bla, a kad Drzava i Dacic za nesto stvarno reaguju, onda je to zbog izbora, onda je to zamazivanje ociju, kad reaguju i kad nisu izbori, onda je zbog neceg petog, nesto nekad treba i pohvaliti a ne samo pljuvati po navici. Kad ubicu mozda i uhapse onda cete opet pisati negativno, kad ga ne uhapse, onda zasto ne reaguju. Pa to malo nije fer.

naissus

pre 12 godina

sretan sam što sam slobodan i što nisam niti pokušao niti počinio ubistvo. molim se da mi se nikad slično ne dogodi. sigurno je da ne bi menjao svoj život ni za deset ovakvih...

vladas

pre 12 godina

ma to je nemoguće..pa naš ministar policije je izjavio da su kriminalci svi pohapšeni i da nema više klanova...ovo je iz nekog filma sigurno..mi koračamo u eu,proizvodimo 100 miliona automobila..lider na balkanu..itd itd...

apokalipsa danas

pre 12 godina

Ma za pocetak bi trebalo poslati u zatvor svakog od tih sudija.
Najveci kriminalci sede u nasem pravosudju. Ovi na ulicama su mala deca za njih.
Kako iskoreniti kriminal, kad najveci kriminalci sede u sudovima?
U celoj prici najdeblji kraj izvlace policajci koji rizikuju glave hapseci tu bagru, a sudije se takmice ko ce vise kriminalaca pustiti na slobodu.
Prvo bi trebalo promeniti zakone, po kojima bi svakom sudiji pretila 10 puta veca kazna, nego kriminalcima koje oslobadjaju.
Jasno je da je na delu velika korupcija i zaplasivanje sudija, ali ako nisu sprmni i sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, neka se jednostavno povuku i prepuste posao onima koji su dovoljno spremni i hrabri za tako nesto.

Ovako samo sede, rade direktno u intresu kriminalaca, a istovremeno dobijaju pare i od drzave za posao koji ne rade i od tih istih kriminalaca koji ih podmicuju.

Ne samo da kriminal u ovoj drzavi nije iskorenjen nego je u konstantnom porastu iza dana u dan.
Pitanje je samo dana kada ce ti banditi prestati da se ubijaju medjusobno i kada ce poceti da ubijaju i neduzne ljude na ulicama.

Faf Tedi

pre 12 godina

Ovde se spominju teski kriminalci a u komentarima se kuka kako ti kriminalci prolaze bolje od onih kojima se pise kazna za voznju u alkoholisanom stanju.

Nista od nas nece biti dok i ti sto kukaju ne shvate da su i oni ucinili prekrsaj. Svako mora da je svestan posledica svoga dela. Drzava (mi sami - nase drustvo) ne sme da gleda kroz prste nikome.

Ako kriminalci i prolaze bolje to je bolest zvana korupcija i za to neko treba zesce da odgovara, ali to ne znaci da saobracajna policija ne treba da nadzire saobracaj i da se svi pijani vozimo jer je na slobodi diler droge. Pa dokle vise da se vrtimo u zacaranom krugu?

pitanjce

pre 12 godina

Jel i neki os ovih rade preko Brnjaka i Jarinja.Spisak je podugacak bogami.Cini mi se da je za pristup grupi mnogo bitnije kako valjaju drogu, nego da li su vec nekog ubili.

Dante

pre 12 godina

Mrzim sve kriminalce, njihove džipove i tarzanke na glavi...kompletno društvo mora da se odrekne takvih likova. Vec dve godine sam u minusu ali živim pošteno kao najveći car...ne kradem ne ubijam ne dilujem heroin i na to sam ponosan. Ne smeta mi što se ubijaju izmedju sebe ali se plašim da ne nastrada neko nevin. I poruka na kraju...živite pošteno, učite, obrazujte se, zaboravite na pare preko noći i bićete srećni.

Petar_revolucija

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "- Jako lepo i poznato zvuci ovo saopstenje - pokazatelj reforme pravosudja sprovedene pod rukom vrlih demokrata.

david

pre 12 godina

šta je naša realnost? musaka! red kriminala,pa red kosova, red kriminala pa kosova, pa onda malo fiat, pa red kriminala i kosova onda malo tenis i kriminal u fudbalu, pa kosovo, onda investicij3 pa kriminal i kosovo. i to je život u srbiji. ne da im ne verujem nego znam da lažu.

dušanbgd

pre 12 godina

"ja volim 90" a volite a? pa evo vam ih! jos nam samo cobe i mira sa brzim sinkom fali pa da budemo potpuno vraceni u tu dimenziju.

Sloba

pre 12 godina

I zasto sad neko ko je 1978 (moje godiste) ima inicijale i ne zna mu se puno ime i prezime???
Zar se tako ne stite ostali "visoko rangirani clanovi" te grupe ?
Ko stiti kriminalce po medijima? Ne samo vasem nego svim?
Dokle tako???

zoran

pre 12 godina

Svojevremeno je "neki" Ljuba "Zemunac" važio za viđenog krimosa i o njemu su se ispredale legende i po štampi i po čaršiji. Ali, mislim da je nesrećni Ljuba, koji je od tadašnjeg zakona pobegao u Nemačku, gde je i ubijen od drugog, mlađeg krimosa, bio malo dete za ove monstrume koji su, što je najtragičnije, izgleda svi na slobodi i to uglavnom ovde u Beogradu...

eee

pre 12 godina

Dokle vise inicijali! Hocemo puno ime i prezime! Pa to su KRIMINALCI! I javnost treba da zna kos u oni! Mogli ste da napisete i N.N lice, isto mu dodje!

Neko Iz Mase

pre 12 godina

I like 90's!
Sjecas li se Dolly Bell?

-"Svi cemo mi jednog dana zivjet' u Komunizmu".
-"A, dje ti je to"?
-"Nije to grad, to ti je, bona, STANJE".

juzznjak

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "

tu je početak, na žalost i kraj cele priče.

Megatronman

pre 12 godina

Kako slatko, uljepsalo mi je spavanje... Ne prodje niti jedan dan a da opet & opet se ne uvjerih u bratsku slicnost dvaju naroda tj. Hrvata & Srba. Sta mislite da su ovdasnji u zatvoru?
Nego, cekam srpskog Sanadera kao pandana hrvatskom u ovoj balkanskoj tragikomediji. Evo, ja kao D.J. pratim dvadeset godina rap muziku. Jao, koliko daleko smo od East Coast/West Coast gang bangera. A tek Compton. Novi Beograd je Beverly Hills u poredbi sa tim predgradjem L.A.

dobro i...

pre 12 godina

Pobedila je recenica: "Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi". A pre neki dan meni onaj saobracajac milicajac zbog 0.31 promila pise kaznu, zakazuje za 25-ti kod prekrsajnog i daje uplatnicu na 5 soma dinara uz resenje za iskljucenje iz saobracaja... Kaze mi "Moram da ti pisem, sta kada me pitaju >>Gde ti je ovaj od 0,31...?

S. CH

pre 12 godina

kad ce vec jednom neka lepa i normalna vest? zar se samo ubistva
..kriminal...i bolesne stvari desavaju.....eee trula li si Srbijo....

RADE

pre 12 godina

"za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi."

ARMIJA KRIMINALACA I UBICA SETA ULICAMA

Sta ako ja licim na nekog za koga je rezervisan metak!

bezimeni

pre 12 godina

Sve se zna samo nema pravne države da se obračuna sa ološem. Sudovi su na prvom mestu krivi za sve što se događa u vezi svih oblika kriminala, uz pomoć đavoljih advokata sa kojima su u dilu. Kada bi običan građanin u uređenoj državi pročitao ovakav članak-prenerazio bi se.

ZoranNS

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi." Pročitah ovo i krivična dela i ne verujem svojim očima, ne mogu da shvatim, to znači da sudije ne veruju državi i njenoj zaštiti ili je nešto drugo.

Nick

pre 12 godina

A jesu i oni podneli listu za republicke izbore?Kvalifikacije,vidim,imaju...sanse da ih policija na'vata i pravosudje procesuira su gotovo nikakve,a mogucnosti da unaprede rad parlamenta nemerljive.Zivela Srbija!

Đole

pre 12 godina

Ako je dotični ubijeni bio poznati "visokopozicionirani" pripadnik kriminalne grupe za čije je članstvo uslov ubiti nekoga, kako je taj čovek bio na slobodi i tako slobodno ulazio u svoj auto??

isti tretman svima. u bajbok do kraja života!

ZokiNS

pre 12 godina

Aman vise!Hoce li neko vec jednom pohapsiti i osuditi te Keke,Pink Pantere,Klanove ove ili one...muka mi je vise da citam o polupismenim likovima u nasim "medijima".Hocu da mi na prvoj strani novina bude onaj Doca Geneticar i Nole,a ne ove budale!

Sumadinac

pre 12 godina

Ako bi za drzanje ili nosenje oruzja bila minimalna kazna bez mogucnosti smanjenja jedno 10 godina sve bi se drasticno promenilo, a da za ubistvo bude minimalna 30 godina bez prava smanjenja. E sada neke sudije kazu visoke kazne ne resavaju problem... Ali eto da za vezivanje pojasa nije 50 eura kazna nikada se ne bih vezao...
OSTRE KAZNE ZELIMO!

zoran

pre 12 godina

Svojevremeno je "neki" Ljuba "Zemunac" važio za viđenog krimosa i o njemu su se ispredale legende i po štampi i po čaršiji. Ali, mislim da je nesrećni Ljuba, koji je od tadašnjeg zakona pobegao u Nemačku, gde je i ubijen od drugog, mlađeg krimosa, bio malo dete za ove monstrume koji su, što je najtragičnije, izgleda svi na slobodi i to uglavnom ovde u Beogradu...

Đole

pre 12 godina

Ako je dotični ubijeni bio poznati "visokopozicionirani" pripadnik kriminalne grupe za čije je članstvo uslov ubiti nekoga, kako je taj čovek bio na slobodi i tako slobodno ulazio u svoj auto??

isti tretman svima. u bajbok do kraja života!

dobro i...

pre 12 godina

Pobedila je recenica: "Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi". A pre neki dan meni onaj saobracajac milicajac zbog 0.31 promila pise kaznu, zakazuje za 25-ti kod prekrsajnog i daje uplatnicu na 5 soma dinara uz resenje za iskljucenje iz saobracaja... Kaze mi "Moram da ti pisem, sta kada me pitaju >>Gde ti je ovaj od 0,31...?

ZokiNS

pre 12 godina

Aman vise!Hoce li neko vec jednom pohapsiti i osuditi te Keke,Pink Pantere,Klanove ove ili one...muka mi je vise da citam o polupismenim likovima u nasim "medijima".Hocu da mi na prvoj strani novina bude onaj Doca Geneticar i Nole,a ne ove budale!

Sloba

pre 12 godina

I zasto sad neko ko je 1978 (moje godiste) ima inicijale i ne zna mu se puno ime i prezime???
Zar se tako ne stite ostali "visoko rangirani clanovi" te grupe ?
Ko stiti kriminalce po medijima? Ne samo vasem nego svim?
Dokle tako???

RADE

pre 12 godina

"za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi."

ARMIJA KRIMINALACA I UBICA SETA ULICAMA

Sta ako ja licim na nekog za koga je rezervisan metak!

Sumadinac

pre 12 godina

Ako bi za drzanje ili nosenje oruzja bila minimalna kazna bez mogucnosti smanjenja jedno 10 godina sve bi se drasticno promenilo, a da za ubistvo bude minimalna 30 godina bez prava smanjenja. E sada neke sudije kazu visoke kazne ne resavaju problem... Ali eto da za vezivanje pojasa nije 50 eura kazna nikada se ne bih vezao...
OSTRE KAZNE ZELIMO!

eee

pre 12 godina

Dokle vise inicijali! Hocemo puno ime i prezime! Pa to su KRIMINALCI! I javnost treba da zna kos u oni! Mogli ste da napisete i N.N lice, isto mu dodje!

'funkcija'

pre 12 godina

"Ubijeni V.P (1978)visokopozicionirani pripadnik Kekine grupe" - mora malo preciznije - da li u rangu ministra, drzavnog sekretara, ... - nije svejedno - da se zna ko je kome podredjen ili nadredjen !

Nick

pre 12 godina

A jesu i oni podneli listu za republicke izbore?Kvalifikacije,vidim,imaju...sanse da ih policija na'vata i pravosudje procesuira su gotovo nikakve,a mogucnosti da unaprede rad parlamenta nemerljive.Zivela Srbija!

Neko Iz Mase

pre 12 godina

I like 90's!
Sjecas li se Dolly Bell?

-"Svi cemo mi jednog dana zivjet' u Komunizmu".
-"A, dje ti je to"?
-"Nije to grad, to ti je, bona, STANJE".

odliveni mozak

pre 12 godina

a 'kekina grupa' je nesto kao opste poznato, kao drugari iz kraja, kao dobri momci, kao 'otpisani' ili 'sedmorica mladih'...
izvinite, ali ne zelim da znam ni za 'kekinu grupu' ni za kakve gluposti!
kriminalci i njihova udruzenja da se nazivanju pravim imenima!
'kekina grupa', zvuci kao ime benda koji svira po svadbama...
'ajde vise...

juzznjak

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "

tu je početak, na žalost i kraj cele priče.

ZoranNS

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi." Pročitah ovo i krivična dela i ne verujem svojim očima, ne mogu da shvatim, to znači da sudije ne veruju državi i njenoj zaštiti ili je nešto drugo.

lela

pre 12 godina

neka je pokoj dusi mom prijatelju sinisi micicu kojeg je jedan od ovih kriminalaca (nikola sesto) ubio za vreme bombardovanja '99. u noci kad je bombardovan generalstab i bacena "krmaca" na strazevicu, moj prijatelj je ubijen na novom beogradu u sred prodavnice zato je "pogledao" ovog pacenika.

nikola sesto nikada nije osudjen za sinisino ubistvo, iako i policija i sud i ocigledno novinari znaju je izvrsio. zato se u vestima navodi "samo" da je izvrsilac ubistva ali ne i osudjen za ubistvo. eto, to je nasa stvarnost.

bezimeni

pre 12 godina

Sve se zna samo nema pravne države da se obračuna sa ološem. Sudovi su na prvom mestu krivi za sve što se događa u vezi svih oblika kriminala, uz pomoć đavoljih advokata sa kojima su u dilu. Kada bi običan građanin u uređenoj državi pročitao ovakav članak-prenerazio bi se.

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Ne kontam, ja sam Bosnac...

Imali ste cijeli ovaj SPISAK i bili nemocni...

Mene je jednom Drot sarajevski razbio cisto "onako", zato sto sam imao mindjusu u uhu i malo vrludao po "djadi". Neee, od kokaina, tada nismo ni znali sta je to, nego od loze, vlahova i "Stock"-a. Vrh, brate, Stock!
Imao sam i dugu kosu po nesreci, duzine pa tu "do cecinih sisa", danasnjih.
Odma' sam bio sumnjiv i neka sam.
Bio sam mlad i budala i dobio sam na vrijeme po nosu.
Znaci, brate, na vreme!

Poslije, ili shvatis ili postanes Kusta...

Zika

pre 12 godina

zivim u bloku 45 vec 20 godina i ovde se tacno zna ako izvrsis ubistvo kom advokatu ostavljas pare koje on dalje deli sa sudijom i tuziocem,palis u stek u okolini Bg-a pa posle na Kipar ili u Spaniju na 3-6 meseci a oni za to vreme ociste dokaze i obrade svedoke i ti se vratis i sve je ok.Pravosudje je najveci zastitnik kriminala u Srbiji,a tako ce i ostati jer je sve savrseno uigrano i niko to ne moze da promeni

MRV

pre 12 godina

Вероватно ћу добити много минуса, али мислим да су за овакво стање у Србији већ више од 20 година криминалци на дну лествице одговорности. Боље позиционирани од њих су полиција, тужилаштво и суд, а на самом врху су друштвени систем и политичари за које стално и послушно гласамо. Зато ја НЕ излазим на изборе, не желим да будем саучесник. А ви?

lala

pre 12 godina

Ako su se ubice koje nisu osudjene organizovale u kekinu bandu, mogli bi i sudije koje ih nisu osudili da se organizuju u neki klub. Recimo Klub Nesposobno Podmitljivih Sudija. Onda kriminalci netreba da traze veze kako do tih sudija nego direktno u klub sa svojim problemom. Ili taj klub vec postoji i zove se apelacioni sud?

Aleksa

pre 12 godina

(Ojha Mile, 17. april 2012 23:51) Niko nece devedesete ali one su tu i nikada nisu ni odlazile: Pink- tu je, turbo folk- tu je, sund i kic na televiziji- tu su, navijaci- tu su, mafija- tu je, korumpirani politicari- tu su, mislim da ne trebam da nastavljam.

Dante

pre 12 godina

Mrzim sve kriminalce, njihove džipove i tarzanke na glavi...kompletno društvo mora da se odrekne takvih likova. Vec dve godine sam u minusu ali živim pošteno kao najveći car...ne kradem ne ubijam ne dilujem heroin i na to sam ponosan. Ne smeta mi što se ubijaju izmedju sebe ali se plašim da ne nastrada neko nevin. I poruka na kraju...živite pošteno, učite, obrazujte se, zaboravite na pare preko noći i bićete srećni.

Nebojsa

pre 12 godina

Tako je kako je. Svi mi iz blokova znamo i za Keku i za sve ostale vec dvadeset godina. Zna i policija, naravno znaju i uzimaju procenat. Takodje pustaju da rade, to im je valjda u interesu. Tako je kod nas, tako je i u Americi, pa bih voleo da se ljudi ne zanose pricama kako je najcrnje kod nas. Tako funkcionise ovaj raspali sistem. Tako je "vecina" htela, to ste i dobili. Kao sto rekoh na pocetku, svako dete zna u kojoj zgradi, u kom ulazu, na kom spratu i u kom stanu se prodaju narkotici.

Tako je kako je...

Megatronman

pre 12 godina

Kako slatko, uljepsalo mi je spavanje... Ne prodje niti jedan dan a da opet & opet se ne uvjerih u bratsku slicnost dvaju naroda tj. Hrvata & Srba. Sta mislite da su ovdasnji u zatvoru?
Nego, cekam srpskog Sanadera kao pandana hrvatskom u ovoj balkanskoj tragikomediji. Evo, ja kao D.J. pratim dvadeset godina rap muziku. Jao, koliko daleko smo od East Coast/West Coast gang bangera. A tek Compton. Novi Beograd je Beverly Hills u poredbi sa tim predgradjem L.A.

PravdaNS

pre 12 godina

Mi smo jedina država na Svetu gde se politika meša u rad policije i tužilaštva i zato se pojedini slučajevi tj. većina nikada ne procesuiraju i ne završavaju!!! Pa ovo vam jasno govori kakvi ljudi su na funkcijama unazad ohoho u državi Srbiji. Političari u Srbiji su teško zlo za sve njene stanovnike, a ovi kriminalci oni svi zajedno rade za političare i dele plen!!! Uf, što vas mrzim sve zajedno, kod nas pravda, istina i zakon spavaju dubokim snom decenijama unazad i isti im ne daju da se probude, nemamo mi neprijatelje u drugim zemljama Sveta, VI STE NAŠI NAJVEĆI NEPRIJATELJI!!!

Вазак

pre 12 godina

"Navedena ubistva i druga krivična dela su počinjena od sredine '90-ih na ovamo." Tačnije do 2001. kada je "objavljena" Bela knjiga iz koje je tekst prepisan a nije citiran. Alal vera.

Miki

pre 12 godina

Narode, primecuje li iko da u ovoj drzavi se zna ko je u cijoj grupi, na kojoj poziciji, u sta je umesan itd itd, a da doticni, koji su sada aktuelni nisu tamo gde im je mesto, iza resetaka naravno, vec slobodno setuckaju Srbijom.
Ili sam ja lud ili u ovoj drzavi nesto debelo smrdi?!?

Podgorica

pre 12 godina

Kekina grupa = SPS = Slavica partizanka = Srbija u blatu= Dacic= Palma >> za mesec dana posle izbora nece vise ni vode biti u Bolnicama a nekmoli lekova. Lazu vas 101 na sat od Tadije preko Slavice koja uvelikoprema stan u Briselu ( naravno o trosku nasem) / onaj njen bradonja iz Slovenije je duzan Srbiji 4.000.000,00 Eura za plate ali se Tadic za sada o tome brine da sakrije, (kakva YURA kakvi ...)

apokalipsa danas

pre 12 godina

Ma za pocetak bi trebalo poslati u zatvor svakog od tih sudija.
Najveci kriminalci sede u nasem pravosudju. Ovi na ulicama su mala deca za njih.
Kako iskoreniti kriminal, kad najveci kriminalci sede u sudovima?
U celoj prici najdeblji kraj izvlace policajci koji rizikuju glave hapseci tu bagru, a sudije se takmice ko ce vise kriminalaca pustiti na slobodu.
Prvo bi trebalo promeniti zakone, po kojima bi svakom sudiji pretila 10 puta veca kazna, nego kriminalcima koje oslobadjaju.
Jasno je da je na delu velika korupcija i zaplasivanje sudija, ali ako nisu sprmni i sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, neka se jednostavno povuku i prepuste posao onima koji su dovoljno spremni i hrabri za tako nesto.

Ovako samo sede, rade direktno u intresu kriminalaca, a istovremeno dobijaju pare i od drzave za posao koji ne rade i od tih istih kriminalaca koji ih podmicuju.

Ne samo da kriminal u ovoj drzavi nije iskorenjen nego je u konstantnom porastu iza dana u dan.
Pitanje je samo dana kada ce ti banditi prestati da se ubijaju medjusobno i kada ce poceti da ubijaju i neduzne ljude na ulicama.

Damijan

pre 12 godina

ne žalim ubice, kriminalce, lopove.. čak, s obzirom da je u srbiji za vreme miloševića ukinuta smrtna kazna, ovakve vesti me raduju, a na radost me je dovelo srpsko društvo, jer kod nas kad uhapse ubicu, malo je u pritvoru, 2-3 godine u zatvoru i onda, tako opasan po okolinu, ponovo na slobodi. ovako, na sreću svakako znam da je jedan idiot manje na svetu..

S. CH

pre 12 godina

kad ce vec jednom neka lepa i normalna vest? zar se samo ubistva
..kriminal...i bolesne stvari desavaju.....eee trula li si Srbijo....

Faf Tedi

pre 12 godina

Ovde se spominju teski kriminalci a u komentarima se kuka kako ti kriminalci prolaze bolje od onih kojima se pise kazna za voznju u alkoholisanom stanju.

Nista od nas nece biti dok i ti sto kukaju ne shvate da su i oni ucinili prekrsaj. Svako mora da je svestan posledica svoga dela. Drzava (mi sami - nase drustvo) ne sme da gleda kroz prste nikome.

Ako kriminalci i prolaze bolje to je bolest zvana korupcija i za to neko treba zesce da odgovara, ali to ne znaci da saobracajna policija ne treba da nadzire saobracaj i da se svi pijani vozimo jer je na slobodi diler droge. Pa dokle vise da se vrtimo u zacaranom krugu?

Krle

pre 12 godina

Dok nam se politicka elita zabavlja predizbornom kampanjom, na ulicama se "desavaju 90-te"!
Svi idu unapred, mi 1 korak napred deset nazad.
Nije ni cudo da nam sve sto iole valja pobeze iz zemlje.

Calimero

pre 12 godina

Velika je zabaluda da se krimosi medjusobno mogu istrebiti, samo dolaze svirepiji i gori na postojeća upražnjena mesta, dok posao cveta (droga, pljačke, ubitstva) i od toga dobro i relativno mirno žive (pored ovakvog sudstva, tužilaštva i policije) dok oni koji bi da žive od rada umiru od gladi ( štrajk).
A gde smo govori činjenica da od osam krimosa uuhvaćenih u Belgiji "samo" 5 njih su naši ljudi i za većinu TV ima sliku ali za izvesnog Slobodana Kačara nema, nek stave X umesto slike ili inicijale. Pretpostavka je da S.K. ima skuplje advokate.

realno

pre 12 godina

Замерамо полицији што су на слободи. И превиђамо чињеницу да су им пријаве писане. Даље је ствар правосуђа. Хтели смо демократију, и треба (то је фина играчка), само треба да научимо да не може полиција да одређује казне.

pera detlic

pre 12 godina

Tadic, Dacic, Malovic, Homen, Trivan ... ''Unisten organozovani kriminal, nema vise vodja kriminalnih grupa u Srbiji, bla, bla bla...

Predrag

pre 12 godina

2000 te sam mislio da smo ipak uspeli, NISMO, svakodnevno se dokazuje da nismo. Zivimo i dalje medju olosem, medju korumpiranim politicarima i narkomanima. Izbori, za koga? Svi podjednako lazu, svi lepo zive, diluju sa kriminalnim krugovima, sutra ce da odu u USA da zive, znaju oni dobro kako rade, mi smo zrtve ovakve bolesne politike koja traje vec 22 godine.
2000-te sam bio zaposlen i primao platu kod privatnika, danas sam nezaposlen, vec cetri godine.

Djole

pre 12 godina

Sve prolazi u Srbiji ali krimosi nikako, tako ti se ovde zivi vekovima, a ljudi koji nesto hoce da urade ili ne daj boze pokusaju obicno zavrse sa metkom. Djindjic je poslednji velikan a ima ih poprilicno na listi, Srbi ne vole istine jer ih bole, lazne patriote i pravi kriminalci to bi bila slika, i svako u svom svetu pa kako se ko snadje. Zaboravih politicare, izgleda da je njima ipak najbolje, svi sve znaju ali za sebe.

Stevan

pre 12 godina

Ne znam zasto ali mi ga uopste nije zao... mozda nije korektno i hriscanski od mene ali je iskreno, ko zna koliko je mladih otislo na onaj svet zahvaljujuci njemu... jos kada bi se i ubica nasao i strpao u zatvor na 40 godina (koji je sigurno vec zasluzio dozivotnu robiju).

vladas

pre 12 godina

ma to je nemoguće..pa naš ministar policije je izjavio da su kriminalci svi pohapšeni i da nema više klanova...ovo je iz nekog filma sigurno..mi koračamo u eu,proizvodimo 100 miliona automobila..lider na balkanu..itd itd...

Bale

pre 12 godina

Meni ovo nije jasno?! Covek je kriminalac, clan mafijaske grupe, droga, ubistva, pljacke, silovanja...sve se zna, a on bio na slobodi?! Pa koliko ih jos ima?

Petar_revolucija

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "- Jako lepo i poznato zvuci ovo saopstenje - pokazatelj reforme pravosudja sprovedene pod rukom vrlih demokrata.

david

pre 12 godina

šta je naša realnost? musaka! red kriminala,pa red kosova, red kriminala pa kosova, pa onda malo fiat, pa red kriminala i kosova onda malo tenis i kriminal u fudbalu, pa kosovo, onda investicij3 pa kriminal i kosovo. i to je život u srbiji. ne da im ne verujem nego znam da lažu.

malo se (ne) razumem

pre 12 godina

interesantno je koliko ovde jasno pise, sve se zna, sve stoji na dlanu a niko od njih za nista osudjen... pozivam se na deo teksta gde pise da niko nikada nije osudjen... ako se ovo sve zna kada novine pisu, verujem da i policija zna puno vise, pitam se samo zasto ih nisu hapsili ili pobili da narod moze da dise...

sasans

pre 12 godina

Daj ne trujte narod ovakvim glupostima vise. Ovo je vest za dno strane a ne za hed. Koga je briga sto je jos jedan kriminalac ubjen? To je posao za policiju.

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 10:12)

Nemas ti pojma. U americi, naravno, kao i svuda gde ima ljudi, ima i korumpiranih, i tacno je da i tamo mnoge bande opstaju jer podmicuju policiju. Ali postoji ogromna razlika - tamo kada nesto o nekim zlodelima nekog krimosa procuri u javnost, svet ce da se prevrne da ga uhvate kao i one koje je podmicivao, a ovde za vecinu sve se zna, i vlast i dalje pravi narod budalama, dok kriminalci vladaju. Tamo vlada drzava, a njeni korumpirani delovi ako preteraju ili procure u javnost, unistavaju se.

Silvijo Dostić

pre 12 godina

Problem je što nam je pravosuđe presporo ili namerno odugovlače jer za većinu krivičnih dela su podnošene prijave koje nisu okončane presudama. Pomenuti Vladimir Milinković zvani Milinko nije član grupe jer je preminuo pre neku godinu, od infarkta, imao je tridesetak godina.

Ivan

pre 12 godina

Drzavo reaguj, bla bla bla, Dacicu reaguj, bla bla bla, a kad Drzava i Dacic za nesto stvarno reaguju, onda je to zbog izbora, onda je to zamazivanje ociju, kad reaguju i kad nisu izbori, onda je zbog neceg petog, nesto nekad treba i pohvaliti a ne samo pljuvati po navici. Kad ubicu mozda i uhapse onda cete opet pisati negativno, kad ga ne uhapse, onda zasto ne reaguju. Pa to malo nije fer.

PravdaNS

pre 12 godina

@MRV
Ja izlazim obavezno ali da ih sve prefarbam u crno, ne mogu da dozvolim da oni umesto mene zaokruže koga hoće!!! Jer svi znamo da se takve stvari rade na izborima. Blanko listić im ne ostavljam ni u snu.

nejasnoca

pre 12 godina

Ne znam da li ove vase vesti cita neko iz pravosudja ili policije ili neko od novih/starih predsednickih kandidata?? Posto vi ocigledno radite njihov posao a ne ucestvujete na izborima.

Tamara

pre 12 godina

@(Zika, 18. april 2012 09:42)
Ja sam u bloku 61.Ovde se zna tri inspektora koja izlaze na teren,kojem se tuziocu predaje predmet i kod kog sudije se prebacuje predmet.Kekina mama je dusa od zene,secam je se,na lebac da je mazes.Udala se za kretena,rodila dva kretena i napatila se.
Ovde treba dea da odradi posao a ne [opis] milorad veljovic [opis] Dacic i engleskinja snezana malovic.Meni samo nije jasno,na koju foru takve sudije jos uvek rade?
Ubistvo,silovanje,doneta oslobadjajuca presuda,hapsi sudiju za organizovanje kriminala i saradnju.Ovo je prva zemlja u kojoj politicar,inspektor ne sme biti uhapsen,ali prekrsajne prijave,za to uvek imaju m****.
Ove komentare kad procitam da se vracaju 90-te,da ih obavestim da one nikad nisu ni prosle.Ono sto se nije promenilo znaci da ne moze ni da se vrati.U NS pre nekoliko nedelja uhapsen diler trave,ali heroina i krokodila nije.Interesantno.
Tadicu zbog organizovanog ulicnog kriminala i onog drzavnog ti si puko na izborima.Mogao je i gradonacelnik da se oglasi povodom ovog pitanja,bezbednosti,jer u ovom krugu ima osnovne skole, i 5 obdanista ukljucujuci i jaslice

dušanbgd

pre 12 godina

"ja volim 90" a volite a? pa evo vam ih! jos nam samo cobe i mira sa brzim sinkom fali pa da budemo potpuno vraceni u tu dimenziju.

Mihailo

pre 12 godina

Pisac teksta zaboravio je da ispred imena "visoko rangiranog" stavi "gospodin". Takođe, uskraćeni smo za još neke podatke o žrtvama silovanja, zar samo imena i prezimena!? Još jedno podsećanje na "devedesete" kad su novinari koristili odvratni uvlakački eufemizam - "žestoki momci sa asfalta". Oni su kasnije postali "kotroverzni biznismeni". A to je otpad, ološ koji i treba da se trebi, najbolje međusobno.

Beast from the East

pre 12 godina

Ma neka stignu te 90te, teako je narodu udovoljiti. Hteli su demokratiju, da bude med i mleko. Pa eto je sad, sve je isto, samo smo preimenovani u demokratsko drustvo.

alex

pre 12 godina

a sta kao niko ne zna da ovi monstrumi rade za policiju a neki i znacke imaju?! a kada malo polete onda sacekusa? a o ovome necete gledati insajder sigurno!

naissus

pre 12 godina

sretan sam što sam slobodan i što nisam niti pokušao niti počinio ubistvo. molim se da mi se nikad slično ne dogodi. sigurno je da ne bi menjao svoj život ni za deset ovakvih...

vladimir

pre 12 godina

Gospodine Tadicu jeli ovo smrtonosni udarac organizovanoj mafiji!Bolje nista ne govorite setaju vam se kriminalci po celoj Srbiji a vi znate sve sta rade.

Nemanja

pre 12 godina

@Bale ne moze da postoji organizovani kriminal bar ne u ovolikoj meri ako nije u direktnoj sprezi sa drzavnim vrhom. To od prilike ide na fazon oni ce kad zatreba da urade nesto za odredjene ljude iz DB-a, vlade, predsednistva (organizuju neki protest, prekid utakmice, paljenje, ubistvo ...)a za uzvrat ce im se progledati kroz prste za njihove licne "poslice" sa strane. I tako to ide, nekad je tako bilo u Italiji, pa i Americi sad je kod nas... :/

veseljko

pre 12 godina

Neverovatno,imenima i prezimenima u javnost i jos sa navedenim i ucinjenim zlocinima ONI SE PROVODE I ZIVE ZIVOT...BRAVO ZA POLICIJU I BRAVO ZA REFORMIRANO SUDSTVO!!Postavljam sebi i gradjanima pitanje:"Da li mi gradjani treba da budemo i zakon i sud"?!

Lucija

pre 12 godina

Ubistvo - zaista strašno.
I sad ću da slušam o Kekinoj grupi kao da samo ona postoji.
Koliko znam postoji i Palmina kolubarska grupa, i grupa oko kofera, i grupa oko svinjskog gripa i ko zna koliko njih za koje ne znamo...
Ovi sa Novog Beograda su za njih marginalci.

pitanjce

pre 12 godina

Jel i neki os ovih rade preko Brnjaka i Jarinja.Spisak je podugacak bogami.Cini mi se da je za pristup grupi mnogo bitnije kako valjaju drogu, nego da li su vec nekog ubili.

Bojan

pre 12 godina

Ako izostavimo Kekine seme u fudbalu, glavna roba za trgovinu je kokain!
Opste je poznato da je ovako organizovana mafija nastala za vreme prohibicije.
Zasto nas i dalje prave idiotima, pa najbolja borba protiv organizovanog kriminala bi bilo da se droga LEGALIZUJU.
Slobodno lupajte minuse, ali droga je realnost i slika stanja naseg drustva, gde su sve vrednosti unistene.
Dok god ljudi konzumiraju, uvek ce postojati dileri..legalizacijom droge bi drzava izbacila iz posla mnooooogo ljudi, mogla bi kontrolise tok droge, pa cak i da je svede na razumnu meru, kao sto se to danas radi sa duvanom.
Postoji mnogo modela na koji drzava moze da reaguje, ali neki mocni ljudi ne zele da menjaju stanje drzave gde imaju apsolutnu vlast i kontrolu.
Mada, kontrola u opstem haosu - genijalno!

Trezor

pre 12 godina

ulicari-inspektori-policija-tuzilastvo-sud-politicari su odgovorni.
Slobodan Homen kaze sam otvoreno da ne postoji politicka saglasnost u koaliciji da li kriminalac treba u zatvor i to sa bukagijama.
Iz nekih komentara ovde vidimo i nacin begstva Luke Bojovica,koji se inace sastao sa Dacicem u onom kaficu.Nije bitno kada,bitno je zasto se sastajao

Justicija

pre 12 godina

Hvala Bogu, pa ste sklonili imena jadnih cura.

A lik koji je ovo pisao, bi trebao da leti.

Na nivou [novine] ste... (objavite, kakva je ovo cenzura? nismo se za ovo borili!)

vlada

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
BRAVO SRBIJO, cekajte da ubijaju i dalje, da drogiraju decu po skolama, mozda sve dok ne zaluta neki metak. Prvo policiju treba pohapsiti i celokupno pravosudje. Kako vas nije sramota neznam da li se ovime hvalite ili zalite. SRAMOTA

goxy

pre 12 godina

Cekajte malo,pa zar nije predsednik rekao pre neki dan da smo pobedili organizovani kriminal?Kakve se sad to grupe ponovo spominju?
(sima, 18. april 2012 10:22)

Da stvar bude jos gora vecina njih ima mladju bracu koji funkcionisu kao podgrupe.I nije da policija ne zna,pa u pandurskom smo kraju,nego niko nece da cinkari jer rade i za policiju.Ko je lud da celu porodicu stavlja na panj,da mu dete nesme u skolu.Pustis dete u skolu i molis boga da ga uz put ne pokradu,da ne zavrsi na heroinu

zoran

pre 12 godina

""Kekinu grupu" je formirao Dejan Stojanović, a uslov ulaska u grupu bio je da su članovi do sada već izvršili neko ubistvo ili pokušali nekog da ubiju...."
=================================

Nema sta , morash imati jak CV da bi bio chlan...sta mislite kako su ovi ljudi na slobodi..?? Ima jedan veoma jednostavan recept. Svi su zaposleni da rade za drzavu. Ostalo znate i sami....
Zbog toga, moje dete nece krochiti jednom nogom u Srbiju, a verujte i mnoga druga deca nashih ljudi koji zive i rade u inostranstvu.
Zao mi je, iskreno, poshtenih koji zive u Srbiji i gledaju ovaj horor ispred sebe na svakodnevnoj bazi. Slushaju lazi politichara, tajkuna, gledaju kriminal a ne mogu nishta da uchine. Iskreno mi je zao.
Tu pomaze ,jedino, vojni udar. Sve potrpati u zatvor...ali sve..od predsednika opshtina pa do vrha drzave, pa krenuti iz pochetka. Nema druge. No, mudro su unishtili i vojsku.

za sve su drugi krivi

pre 12 godina

Prvo se malo obavestite pa onda krenite da pljujete vlast.taj isti Keka je pobegao iz Srbije 2006, kad je predsednik bio Kostunica, a ne Tadic (sic!).Ministar policije je bio Jocic, koji je kao osumnjiceni za pljacke kioska bio imenovan na to mesto.
Ovi sto su na vlasti od 2008. godine za tri mandata nisu u mogucnosti samo da iskorene tragove i zlodila onih pre njih.Koliko Vas ovde "umire" za Kosovom a zna se u svetu da silna droga ide preko Kosova u Evropu.Koliko znam Kosovo se nigde ne granici sa EU, nego Srbija, pa i ta droga ne moze da leti.Kekinoj grupi su ubistva,nazalost, usput a glavni posao i zarada su im od dilovanja droge.A koliko vidim poceli su po medijima i da ih pozicioniraju i daju "odlikovanja" po rangovima.
Ali dokle god preko medija dobijamo samo proizvoljne poluinformacije, koje se i njima daju bice i ovakvih komentara.

Eliot Nes

pre 12 godina

Ukoliko se hitno ne preduzmu radikalnije mere protiv ovog zla možemo očekivati vesti slične onima iz Meksika. Pod hitno oformiti specijalno odeljenje policije sa širim ovlašćenjima , pucati bez upozorenja na kriminace koji poseduju vatreno oružje, ubrzano procesuiranje istih, visoke kaznene mere protiv sudstva, policije i ostalih gamadi koji sarađuju sa ovim zlom. Pa dokle više?

vjenceslav

pre 12 godina

Izgleda da nije uredno plaćao članarinu u klubu. Kako se učlani, tako se isčlani. E sad da ga vidim ko neće da plaća članarinu....

ja

pre 12 godina

najjaca stvar mi je naslov kekina grupa i visoko rangirani clan.pa ako se zna da postoji takva grupa i takvi clanovipa sto ih se nehapsi i ne trpa u zatvore.kjome to odgovara da ovakvi setaju gradom i ubijau koga hoce.sta radi policija ,vojska ma svi koji su zaduzeni za red i mir u drzavi.ako se dodje do saznanja da postoje kriminalne grupe i ko je vodja i pis se o tome pa valja treba takve i resiti slobode.

uros

pre 12 godina

Ovo je zaista treba da bude glavna vest. Sta cemo sad da radimo bez jednog od istaknutih clanova Kekine grupe, oce li nas primiti iko u ekonomski savez.

Buduci NE Srbin

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
E, ZATO idem!

ma tako je

pre 12 godina

@(Faf Tedi, 18. april 2012 01:21) Potpuno ste u pravu! Slazem se 3OO% sa vama, ali upravo se o tome i radi: da APSOLUTNO SVAKI prekrsaj bude kaznjen prema slovu zakona, a ne prema mogucnosti potkupljivanja!

seljadin

pre 12 godina

u demokratskim drzavama poput USA ili Francuske, niko i ne spominje kad ubiju nekoga, to je ko dobar dan, ne zele da uznemiravaju narod.

Nebojsa

pre 12 godina

@ iq=0, druze ne bih da komentarisem tvoj iq, ali obzirom na tvoj naivni komentar o pravdi u Americi bolje da se ne javljas i ne komentarises o slicnim temama. Pobogu, pa tu drzavu su podigli kriminalci na svojim ledjima. Kao saradnici naravno. Dovodili ljude na vlast, resavali se drugih, cak javno pomogli iskrcavanje Amerikanaca na Siciliju u drugom svetskom ratu. To imas svuda. Oni su uvek tu negde, i kada su ratovi izbijali, kod nas i u svetu, uvek su "vodje" prvih borbenih jedinica iz "naroda" bili kriminalci. Kako su ljudi naivni pa to nije normalno vise...

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 11:33)

Moj potpis se ne odnosi na moj iq. Kao sto rekoh - u americi, kao i svuda gde ima ljudi, ima i krimiala, a ti me ceo svoj komentar ubedjujes u nesto sto sam i sam rekao. Drugo, ti dalje govoris o kriminalu na ekstremno visokom nivou o cemu ne govorim uopste (to je sve pod znakom pitanja, kako, ko, sta), i to je na nivou svetske elite, ne amerike. Ni te nepravde koje ti je amerika nanela, i sve stvari za koje smatras da ti je amerika kriva, umesto da pogledas svoje dvoriste, nemaju veze sa onim o cemu pricam - a to je da kriminalci u americi, onog trenutka kad procure u javnost, zavrsili su sa svojom karijerom. Tad im vise ne vredi ni podmicivanje, ni korupcija nista - bosovi ce sami hteti da ih se otarase.
U Srbiji, imena kriminalaca i njihovi zlocini, objavljuju se svqakodnevno u raznim medijima, dok oni vise po klubovima i splavovima, setaju ulicama, i terorisu ljude, upravljaju zemljom, jer sudstvo i policija (drzava dakle) im nece nista.
Tebi, ocigledno, takvo stanje sasvim prija, u pritvnom ne bi rekao - pa sta i u americi je tako. Amerika, koju toliko mrzis, a video je nisi, ako je tako losa, zasto onda opravdavas nesto sto se desava ovde, time sto se desava tamo?

Cane

pre 12 godina

Kada bi neki pokusali da ociste Beograd od ovog smeca, verovatno bi sebi na ramena navukli policiju i pravosudje.Zasto su oni slobodni i nisu odgovarali za svoja ubistva a hapse se sitni prekrsioci zakona i odvode u zatvor, jer nisu imali da plate racune.
Keka nije zbrisao ocigledno od drzave, vec od osvete drugih.
Policija je ocigledno saucesnik a po kraju su se sirile vec price da su pojedine ubice upravo u inostranstvo sklonili rodjaci, zaposleni u policiji.Dacic nam prica price za malu decu ...

MIJO

pre 12 godina

Dok su god zlocinci na slobodi u srbiji nece biti dobro (Kornjaca ;Savovic ,Perisic )slobodno se krecu i rade a odgovorni za ubistvo civila u Bosni i niko nista ne radi na tome

Slaven

pre 12 godina

Još će reći da ga je ubila opozicija, jer se ovo ubistvo ne uklapa u predizbornu bajku vlasti, koju podržava i Republički javni tužilac - da je uništen organizovani kriminal.
Inače, žao mi je svakog ubijenog čoveka.
Ne hajdučija, pravna država da.

david

pre 12 godina

Igraju se dečica. Da li ovde postoje zreli ljudi od ovih koji su u vlasti,opoziciji, sudstvu i td. ili su sve nezreli matorci koji prave budale i od sebe i od nas?

Megatronman

pre 12 godina

Kako slatko, uljepsalo mi je spavanje... Ne prodje niti jedan dan a da opet & opet se ne uvjerih u bratsku slicnost dvaju naroda tj. Hrvata & Srba. Sta mislite da su ovdasnji u zatvoru?
Nego, cekam srpskog Sanadera kao pandana hrvatskom u ovoj balkanskoj tragikomediji. Evo, ja kao D.J. pratim dvadeset godina rap muziku. Jao, koliko daleko smo od East Coast/West Coast gang bangera. A tek Compton. Novi Beograd je Beverly Hills u poredbi sa tim predgradjem L.A.

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Ne kontam, ja sam Bosnac...

Imali ste cijeli ovaj SPISAK i bili nemocni...

Mene je jednom Drot sarajevski razbio cisto "onako", zato sto sam imao mindjusu u uhu i malo vrludao po "djadi". Neee, od kokaina, tada nismo ni znali sta je to, nego od loze, vlahova i "Stock"-a. Vrh, brate, Stock!
Imao sam i dugu kosu po nesreci, duzine pa tu "do cecinih sisa", danasnjih.
Odma' sam bio sumnjiv i neka sam.
Bio sam mlad i budala i dobio sam na vrijeme po nosu.
Znaci, brate, na vreme!

Poslije, ili shvatis ili postanes Kusta...

dobro i...

pre 12 godina

Pobedila je recenica: "Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi". A pre neki dan meni onaj saobracajac milicajac zbog 0.31 promila pise kaznu, zakazuje za 25-ti kod prekrsajnog i daje uplatnicu na 5 soma dinara uz resenje za iskljucenje iz saobracaja... Kaze mi "Moram da ti pisem, sta kada me pitaju >>Gde ti je ovaj od 0,31...?

Sumadinac

pre 12 godina

Ako bi za drzanje ili nosenje oruzja bila minimalna kazna bez mogucnosti smanjenja jedno 10 godina sve bi se drasticno promenilo, a da za ubistvo bude minimalna 30 godina bez prava smanjenja. E sada neke sudije kazu visoke kazne ne resavaju problem... Ali eto da za vezivanje pojasa nije 50 eura kazna nikada se ne bih vezao...
OSTRE KAZNE ZELIMO!

MRV

pre 12 godina

Вероватно ћу добити много минуса, али мислим да су за овакво стање у Србији већ више од 20 година криминалци на дну лествице одговорности. Боље позиционирани од њих су полиција, тужилаштво и суд, а на самом врху су друштвени систем и политичари за које стално и послушно гласамо. Зато ја НЕ излазим на изборе, не желим да будем саучесник. А ви?

sasans

pre 12 godina

Daj ne trujte narod ovakvim glupostima vise. Ovo je vest za dno strane a ne za hed. Koga je briga sto je jos jedan kriminalac ubjen? To je posao za policiju.

Ivan

pre 12 godina

Drzavo reaguj, bla bla bla, Dacicu reaguj, bla bla bla, a kad Drzava i Dacic za nesto stvarno reaguju, onda je to zbog izbora, onda je to zamazivanje ociju, kad reaguju i kad nisu izbori, onda je zbog neceg petog, nesto nekad treba i pohvaliti a ne samo pljuvati po navici. Kad ubicu mozda i uhapse onda cete opet pisati negativno, kad ga ne uhapse, onda zasto ne reaguju. Pa to malo nije fer.

seljadin

pre 12 godina

u demokratskim drzavama poput USA ili Francuske, niko i ne spominje kad ubiju nekoga, to je ko dobar dan, ne zele da uznemiravaju narod.

Beast from the East

pre 12 godina

Ma neka stignu te 90te, teako je narodu udovoljiti. Hteli su demokratiju, da bude med i mleko. Pa eto je sad, sve je isto, samo smo preimenovani u demokratsko drustvo.

Nebojsa

pre 12 godina

@ iq=0, druze ne bih da komentarisem tvoj iq, ali obzirom na tvoj naivni komentar o pravdi u Americi bolje da se ne javljas i ne komentarises o slicnim temama. Pobogu, pa tu drzavu su podigli kriminalci na svojim ledjima. Kao saradnici naravno. Dovodili ljude na vlast, resavali se drugih, cak javno pomogli iskrcavanje Amerikanaca na Siciliju u drugom svetskom ratu. To imas svuda. Oni su uvek tu negde, i kada su ratovi izbijali, kod nas i u svetu, uvek su "vodje" prvih borbenih jedinica iz "naroda" bili kriminalci. Kako su ljudi naivni pa to nije normalno vise...

Neko Iz Mase

pre 12 godina

I like 90's!
Sjecas li se Dolly Bell?

-"Svi cemo mi jednog dana zivjet' u Komunizmu".
-"A, dje ti je to"?
-"Nije to grad, to ti je, bona, STANJE".

pitanjce

pre 12 godina

Jel i neki os ovih rade preko Brnjaka i Jarinja.Spisak je podugacak bogami.Cini mi se da je za pristup grupi mnogo bitnije kako valjaju drogu, nego da li su vec nekog ubili.

Krle

pre 12 godina

Dok nam se politicka elita zabavlja predizbornom kampanjom, na ulicama se "desavaju 90-te"!
Svi idu unapred, mi 1 korak napred deset nazad.
Nije ni cudo da nam sve sto iole valja pobeze iz zemlje.

S. CH

pre 12 godina

kad ce vec jednom neka lepa i normalna vest? zar se samo ubistva
..kriminal...i bolesne stvari desavaju.....eee trula li si Srbijo....

zoran

pre 12 godina

Svojevremeno je "neki" Ljuba "Zemunac" važio za viđenog krimosa i o njemu su se ispredale legende i po štampi i po čaršiji. Ali, mislim da je nesrećni Ljuba, koji je od tadašnjeg zakona pobegao u Nemačku, gde je i ubijen od drugog, mlađeg krimosa, bio malo dete za ove monstrume koji su, što je najtragičnije, izgleda svi na slobodi i to uglavnom ovde u Beogradu...

Podgorica

pre 12 godina

Kekina grupa = SPS = Slavica partizanka = Srbija u blatu= Dacic= Palma >> za mesec dana posle izbora nece vise ni vode biti u Bolnicama a nekmoli lekova. Lazu vas 101 na sat od Tadije preko Slavice koja uvelikoprema stan u Briselu ( naravno o trosku nasem) / onaj njen bradonja iz Slovenije je duzan Srbiji 4.000.000,00 Eura za plate ali se Tadic za sada o tome brine da sakrije, (kakva YURA kakvi ...)

Djole

pre 12 godina

Sve prolazi u Srbiji ali krimosi nikako, tako ti se ovde zivi vekovima, a ljudi koji nesto hoce da urade ili ne daj boze pokusaju obicno zavrse sa metkom. Djindjic je poslednji velikan a ima ih poprilicno na listi, Srbi ne vole istine jer ih bole, lazne patriote i pravi kriminalci to bi bila slika, i svako u svom svetu pa kako se ko snadje. Zaboravih politicare, izgleda da je njima ipak najbolje, svi sve znaju ali za sebe.

Nebojsa

pre 12 godina

Tako je kako je. Svi mi iz blokova znamo i za Keku i za sve ostale vec dvadeset godina. Zna i policija, naravno znaju i uzimaju procenat. Takodje pustaju da rade, to im je valjda u interesu. Tako je kod nas, tako je i u Americi, pa bih voleo da se ljudi ne zanose pricama kako je najcrnje kod nas. Tako funkcionise ovaj raspali sistem. Tako je "vecina" htela, to ste i dobili. Kao sto rekoh na pocetku, svako dete zna u kojoj zgradi, u kom ulazu, na kom spratu i u kom stanu se prodaju narkotici.

Tako je kako je...

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 10:12)

Nemas ti pojma. U americi, naravno, kao i svuda gde ima ljudi, ima i korumpiranih, i tacno je da i tamo mnoge bande opstaju jer podmicuju policiju. Ali postoji ogromna razlika - tamo kada nesto o nekim zlodelima nekog krimosa procuri u javnost, svet ce da se prevrne da ga uhvate kao i one koje je podmicivao, a ovde za vecinu sve se zna, i vlast i dalje pravi narod budalama, dok kriminalci vladaju. Tamo vlada drzava, a njeni korumpirani delovi ako preteraju ili procure u javnost, unistavaju se.

za sve su drugi krivi

pre 12 godina

Prvo se malo obavestite pa onda krenite da pljujete vlast.taj isti Keka je pobegao iz Srbije 2006, kad je predsednik bio Kostunica, a ne Tadic (sic!).Ministar policije je bio Jocic, koji je kao osumnjiceni za pljacke kioska bio imenovan na to mesto.
Ovi sto su na vlasti od 2008. godine za tri mandata nisu u mogucnosti samo da iskorene tragove i zlodila onih pre njih.Koliko Vas ovde "umire" za Kosovom a zna se u svetu da silna droga ide preko Kosova u Evropu.Koliko znam Kosovo se nigde ne granici sa EU, nego Srbija, pa i ta droga ne moze da leti.Kekinoj grupi su ubistva,nazalost, usput a glavni posao i zarada su im od dilovanja droge.A koliko vidim poceli su po medijima i da ih pozicioniraju i daju "odlikovanja" po rangovima.
Ali dokle god preko medija dobijamo samo proizvoljne poluinformacije, koje se i njima daju bice i ovakvih komentara.

ZokiNS

pre 12 godina

Aman vise!Hoce li neko vec jednom pohapsiti i osuditi te Keke,Pink Pantere,Klanove ove ili one...muka mi je vise da citam o polupismenim likovima u nasim "medijima".Hocu da mi na prvoj strani novina bude onaj Doca Geneticar i Nole,a ne ove budale!

Nick

pre 12 godina

A jesu i oni podneli listu za republicke izbore?Kvalifikacije,vidim,imaju...sanse da ih policija na'vata i pravosudje procesuira su gotovo nikakve,a mogucnosti da unaprede rad parlamenta nemerljive.Zivela Srbija!

dušanbgd

pre 12 godina

"ja volim 90" a volite a? pa evo vam ih! jos nam samo cobe i mira sa brzim sinkom fali pa da budemo potpuno vraceni u tu dimenziju.

Aleksa

pre 12 godina

(Ojha Mile, 17. april 2012 23:51) Niko nece devedesete ali one su tu i nikada nisu ni odlazile: Pink- tu je, turbo folk- tu je, sund i kic na televiziji- tu su, navijaci- tu su, mafija- tu je, korumpirani politicari- tu su, mislim da ne trebam da nastavljam.

Bojan

pre 12 godina

Ako izostavimo Kekine seme u fudbalu, glavna roba za trgovinu je kokain!
Opste je poznato da je ovako organizovana mafija nastala za vreme prohibicije.
Zasto nas i dalje prave idiotima, pa najbolja borba protiv organizovanog kriminala bi bilo da se droga LEGALIZUJU.
Slobodno lupajte minuse, ali droga je realnost i slika stanja naseg drustva, gde su sve vrednosti unistene.
Dok god ljudi konzumiraju, uvek ce postojati dileri..legalizacijom droge bi drzava izbacila iz posla mnooooogo ljudi, mogla bi kontrolise tok droge, pa cak i da je svede na razumnu meru, kao sto se to danas radi sa duvanom.
Postoji mnogo modela na koji drzava moze da reaguje, ali neki mocni ljudi ne zele da menjaju stanje drzave gde imaju apsolutnu vlast i kontrolu.
Mada, kontrola u opstem haosu - genijalno!

Slaven

pre 12 godina

Još će reći da ga je ubila opozicija, jer se ovo ubistvo ne uklapa u predizbornu bajku vlasti, koju podržava i Republički javni tužilac - da je uništen organizovani kriminal.
Inače, žao mi je svakog ubijenog čoveka.
Ne hajdučija, pravna država da.

zoran

pre 12 godina

""Kekinu grupu" je formirao Dejan Stojanović, a uslov ulaska u grupu bio je da su članovi do sada već izvršili neko ubistvo ili pokušali nekog da ubiju...."
=================================

Nema sta , morash imati jak CV da bi bio chlan...sta mislite kako su ovi ljudi na slobodi..?? Ima jedan veoma jednostavan recept. Svi su zaposleni da rade za drzavu. Ostalo znate i sami....
Zbog toga, moje dete nece krochiti jednom nogom u Srbiju, a verujte i mnoga druga deca nashih ljudi koji zive i rade u inostranstvu.
Zao mi je, iskreno, poshtenih koji zive u Srbiji i gledaju ovaj horor ispred sebe na svakodnevnoj bazi. Slushaju lazi politichara, tajkuna, gledaju kriminal a ne mogu nishta da uchine. Iskreno mi je zao.
Tu pomaze ,jedino, vojni udar. Sve potrpati u zatvor...ali sve..od predsednika opshtina pa do vrha drzave, pa krenuti iz pochetka. Nema druge. No, mudro su unishtili i vojsku.

bezimeni

pre 12 godina

Sve se zna samo nema pravne države da se obračuna sa ološem. Sudovi su na prvom mestu krivi za sve što se događa u vezi svih oblika kriminala, uz pomoć đavoljih advokata sa kojima su u dilu. Kada bi običan građanin u uređenoj državi pročitao ovakav članak-prenerazio bi se.

ZoranNS

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi." Pročitah ovo i krivična dela i ne verujem svojim očima, ne mogu da shvatim, to znači da sudije ne veruju državi i njenoj zaštiti ili je nešto drugo.

Dante

pre 12 godina

Mrzim sve kriminalce, njihove džipove i tarzanke na glavi...kompletno društvo mora da se odrekne takvih likova. Vec dve godine sam u minusu ali živim pošteno kao najveći car...ne kradem ne ubijam ne dilujem heroin i na to sam ponosan. Ne smeta mi što se ubijaju izmedju sebe ali se plašim da ne nastrada neko nevin. I poruka na kraju...živite pošteno, učite, obrazujte se, zaboravite na pare preko noći i bićete srećni.

apokalipsa danas

pre 12 godina

Ma za pocetak bi trebalo poslati u zatvor svakog od tih sudija.
Najveci kriminalci sede u nasem pravosudju. Ovi na ulicama su mala deca za njih.
Kako iskoreniti kriminal, kad najveci kriminalci sede u sudovima?
U celoj prici najdeblji kraj izvlace policajci koji rizikuju glave hapseci tu bagru, a sudije se takmice ko ce vise kriminalaca pustiti na slobodu.
Prvo bi trebalo promeniti zakone, po kojima bi svakom sudiji pretila 10 puta veca kazna, nego kriminalcima koje oslobadjaju.
Jasno je da je na delu velika korupcija i zaplasivanje sudija, ali ako nisu sprmni i sposobni da obavljaju svoj posao kako treba, neka se jednostavno povuku i prepuste posao onima koji su dovoljno spremni i hrabri za tako nesto.

Ovako samo sede, rade direktno u intresu kriminalaca, a istovremeno dobijaju pare i od drzave za posao koji ne rade i od tih istih kriminalaca koji ih podmicuju.

Ne samo da kriminal u ovoj drzavi nije iskorenjen nego je u konstantnom porastu iza dana u dan.
Pitanje je samo dana kada ce ti banditi prestati da se ubijaju medjusobno i kada ce poceti da ubijaju i neduzne ljude na ulicama.

realno

pre 12 godina

Замерамо полицији што су на слободи. И превиђамо чињеницу да су им пријаве писане. Даље је ствар правосуђа. Хтели смо демократију, и треба (то је фина играчка), само треба да научимо да не може полиција да одређује казне.

'funkcija'

pre 12 godina

"Ubijeni V.P (1978)visokopozicionirani pripadnik Kekine grupe" - mora malo preciznije - da li u rangu ministra, drzavnog sekretara, ... - nije svejedno - da se zna ko je kome podredjen ili nadredjen !

RADE

pre 12 godina

"za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi."

ARMIJA KRIMINALACA I UBICA SETA ULICAMA

Sta ako ja licim na nekog za koga je rezervisan metak!

Đole

pre 12 godina

Ako je dotični ubijeni bio poznati "visokopozicionirani" pripadnik kriminalne grupe za čije je članstvo uslov ubiti nekoga, kako je taj čovek bio na slobodi i tako slobodno ulazio u svoj auto??

isti tretman svima. u bajbok do kraja života!

vladas

pre 12 godina

ma to je nemoguće..pa naš ministar policije je izjavio da su kriminalci svi pohapšeni i da nema više klanova...ovo je iz nekog filma sigurno..mi koračamo u eu,proizvodimo 100 miliona automobila..lider na balkanu..itd itd...

Silvijo Dostić

pre 12 godina

Problem je što nam je pravosuđe presporo ili namerno odugovlače jer za većinu krivičnih dela su podnošene prijave koje nisu okončane presudama. Pomenuti Vladimir Milinković zvani Milinko nije član grupe jer je preminuo pre neku godinu, od infarkta, imao je tridesetak godina.

PravdaNS

pre 12 godina

Mi smo jedina država na Svetu gde se politika meša u rad policije i tužilaštva i zato se pojedini slučajevi tj. većina nikada ne procesuiraju i ne završavaju!!! Pa ovo vam jasno govori kakvi ljudi su na funkcijama unazad ohoho u državi Srbiji. Političari u Srbiji su teško zlo za sve njene stanovnike, a ovi kriminalci oni svi zajedno rade za političare i dele plen!!! Uf, što vas mrzim sve zajedno, kod nas pravda, istina i zakon spavaju dubokim snom decenijama unazad i isti im ne daju da se probude, nemamo mi neprijatelje u drugim zemljama Sveta, VI STE NAŠI NAJVEĆI NEPRIJATELJI!!!

Predrag

pre 12 godina

2000 te sam mislio da smo ipak uspeli, NISMO, svakodnevno se dokazuje da nismo. Zivimo i dalje medju olosem, medju korumpiranim politicarima i narkomanima. Izbori, za koga? Svi podjednako lazu, svi lepo zive, diluju sa kriminalnim krugovima, sutra ce da odu u USA da zive, znaju oni dobro kako rade, mi smo zrtve ovakve bolesne politike koja traje vec 22 godine.
2000-te sam bio zaposlen i primao platu kod privatnika, danas sam nezaposlen, vec cetri godine.

odliveni mozak

pre 12 godina

a 'kekina grupa' je nesto kao opste poznato, kao drugari iz kraja, kao dobri momci, kao 'otpisani' ili 'sedmorica mladih'...
izvinite, ali ne zelim da znam ni za 'kekinu grupu' ni za kakve gluposti!
kriminalci i njihova udruzenja da se nazivanju pravim imenima!
'kekina grupa', zvuci kao ime benda koji svira po svadbama...
'ajde vise...

lala

pre 12 godina

Ako su se ubice koje nisu osudjene organizovale u kekinu bandu, mogli bi i sudije koje ih nisu osudili da se organizuju u neki klub. Recimo Klub Nesposobno Podmitljivih Sudija. Onda kriminalci netreba da traze veze kako do tih sudija nego direktno u klub sa svojim problemom. Ili taj klub vec postoji i zove se apelacioni sud?

uros

pre 12 godina

Ovo je zaista treba da bude glavna vest. Sta cemo sad da radimo bez jednog od istaknutih clanova Kekine grupe, oce li nas primiti iko u ekonomski savez.

vlada

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
BRAVO SRBIJO, cekajte da ubijaju i dalje, da drogiraju decu po skolama, mozda sve dok ne zaluta neki metak. Prvo policiju treba pohapsiti i celokupno pravosudje. Kako vas nije sramota neznam da li se ovime hvalite ili zalite. SRAMOTA

Lucija

pre 12 godina

Ubistvo - zaista strašno.
I sad ću da slušam o Kekinoj grupi kao da samo ona postoji.
Koliko znam postoji i Palmina kolubarska grupa, i grupa oko kofera, i grupa oko svinjskog gripa i ko zna koliko njih za koje ne znamo...
Ovi sa Novog Beograda su za njih marginalci.

Justicija

pre 12 godina

Hvala Bogu, pa ste sklonili imena jadnih cura.

A lik koji je ovo pisao, bi trebao da leti.

Na nivou [novine] ste... (objavite, kakva je ovo cenzura? nismo se za ovo borili!)

Sloba

pre 12 godina

I zasto sad neko ko je 1978 (moje godiste) ima inicijale i ne zna mu se puno ime i prezime???
Zar se tako ne stite ostali "visoko rangirani clanovi" te grupe ?
Ko stiti kriminalce po medijima? Ne samo vasem nego svim?
Dokle tako???

juzznjak

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "

tu je početak, na žalost i kraj cele priče.

Petar_revolucija

pre 12 godina

"Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi. "- Jako lepo i poznato zvuci ovo saopstenje - pokazatelj reforme pravosudja sprovedene pod rukom vrlih demokrata.

david

pre 12 godina

šta je naša realnost? musaka! red kriminala,pa red kosova, red kriminala pa kosova, pa onda malo fiat, pa red kriminala i kosova onda malo tenis i kriminal u fudbalu, pa kosovo, onda investicij3 pa kriminal i kosovo. i to je život u srbiji. ne da im ne verujem nego znam da lažu.

Faf Tedi

pre 12 godina

Ovde se spominju teski kriminalci a u komentarima se kuka kako ti kriminalci prolaze bolje od onih kojima se pise kazna za voznju u alkoholisanom stanju.

Nista od nas nece biti dok i ti sto kukaju ne shvate da su i oni ucinili prekrsaj. Svako mora da je svestan posledica svoga dela. Drzava (mi sami - nase drustvo) ne sme da gleda kroz prste nikome.

Ako kriminalci i prolaze bolje to je bolest zvana korupcija i za to neko treba zesce da odgovara, ali to ne znaci da saobracajna policija ne treba da nadzire saobracaj i da se svi pijani vozimo jer je na slobodi diler droge. Pa dokle vise da se vrtimo u zacaranom krugu?

Вазак

pre 12 godina

"Navedena ubistva i druga krivična dela su počinjena od sredine '90-ih na ovamo." Tačnije do 2001. kada je "objavljena" Bela knjiga iz koje je tekst prepisan a nije citiran. Alal vera.

lela

pre 12 godina

neka je pokoj dusi mom prijatelju sinisi micicu kojeg je jedan od ovih kriminalaca (nikola sesto) ubio za vreme bombardovanja '99. u noci kad je bombardovan generalstab i bacena "krmaca" na strazevicu, moj prijatelj je ubijen na novom beogradu u sred prodavnice zato je "pogledao" ovog pacenika.

nikola sesto nikada nije osudjen za sinisino ubistvo, iako i policija i sud i ocigledno novinari znaju je izvrsio. zato se u vestima navodi "samo" da je izvrsilac ubistva ali ne i osudjen za ubistvo. eto, to je nasa stvarnost.

Miki

pre 12 godina

Narode, primecuje li iko da u ovoj drzavi se zna ko je u cijoj grupi, na kojoj poziciji, u sta je umesan itd itd, a da doticni, koji su sada aktuelni nisu tamo gde im je mesto, iza resetaka naravno, vec slobodno setuckaju Srbijom.
Ili sam ja lud ili u ovoj drzavi nesto debelo smrdi?!?

Damijan

pre 12 godina

ne žalim ubice, kriminalce, lopove.. čak, s obzirom da je u srbiji za vreme miloševića ukinuta smrtna kazna, ovakve vesti me raduju, a na radost me je dovelo srpsko društvo, jer kod nas kad uhapse ubicu, malo je u pritvoru, 2-3 godine u zatvoru i onda, tako opasan po okolinu, ponovo na slobodi. ovako, na sreću svakako znam da je jedan idiot manje na svetu..

nejasnoca

pre 12 godina

Ne znam da li ove vase vesti cita neko iz pravosudja ili policije ili neko od novih/starih predsednickih kandidata?? Posto vi ocigledno radite njihov posao a ne ucestvujete na izborima.

Bale

pre 12 godina

Meni ovo nije jasno?! Covek je kriminalac, clan mafijaske grupe, droga, ubistva, pljacke, silovanja...sve se zna, a on bio na slobodi?! Pa koliko ih jos ima?

goxy

pre 12 godina

Cekajte malo,pa zar nije predsednik rekao pre neki dan da smo pobedili organizovani kriminal?Kakve se sad to grupe ponovo spominju?
(sima, 18. april 2012 10:22)

Da stvar bude jos gora vecina njih ima mladju bracu koji funkcionisu kao podgrupe.I nije da policija ne zna,pa u pandurskom smo kraju,nego niko nece da cinkari jer rade i za policiju.Ko je lud da celu porodicu stavlja na panj,da mu dete nesme u skolu.Pustis dete u skolu i molis boga da ga uz put ne pokradu,da ne zavrsi na heroinu

alex

pre 12 godina

a sta kao niko ne zna da ovi monstrumi rade za policiju a neki i znacke imaju?! a kada malo polete onda sacekusa? a o ovome necete gledati insajder sigurno!

ja

pre 12 godina

najjaca stvar mi je naslov kekina grupa i visoko rangirani clan.pa ako se zna da postoji takva grupa i takvi clanovipa sto ih se nehapsi i ne trpa u zatvore.kjome to odgovara da ovakvi setaju gradom i ubijau koga hoce.sta radi policija ,vojska ma svi koji su zaduzeni za red i mir u drzavi.ako se dodje do saznanja da postoje kriminalne grupe i ko je vodja i pis se o tome pa valja treba takve i resiti slobode.

vjenceslav

pre 12 godina

Izgleda da nije uredno plaćao članarinu u klubu. Kako se učlani, tako se isčlani. E sad da ga vidim ko neće da plaća članarinu....

Cane

pre 12 godina

Kada bi neki pokusali da ociste Beograd od ovog smeca, verovatno bi sebi na ramena navukli policiju i pravosudje.Zasto su oni slobodni i nisu odgovarali za svoja ubistva a hapse se sitni prekrsioci zakona i odvode u zatvor, jer nisu imali da plate racune.
Keka nije zbrisao ocigledno od drzave, vec od osvete drugih.
Policija je ocigledno saucesnik a po kraju su se sirile vec price da su pojedine ubice upravo u inostranstvo sklonili rodjaci, zaposleni u policiji.Dacic nam prica price za malu decu ...

eee

pre 12 godina

Dokle vise inicijali! Hocemo puno ime i prezime! Pa to su KRIMINALCI! I javnost treba da zna kos u oni! Mogli ste da napisete i N.N lice, isto mu dodje!

naissus

pre 12 godina

sretan sam što sam slobodan i što nisam niti pokušao niti počinio ubistvo. molim se da mi se nikad slično ne dogodi. sigurno je da ne bi menjao svoj život ni za deset ovakvih...

Calimero

pre 12 godina

Velika je zabaluda da se krimosi medjusobno mogu istrebiti, samo dolaze svirepiji i gori na postojeća upražnjena mesta, dok posao cveta (droga, pljačke, ubitstva) i od toga dobro i relativno mirno žive (pored ovakvog sudstva, tužilaštva i policije) dok oni koji bi da žive od rada umiru od gladi ( štrajk).
A gde smo govori činjenica da od osam krimosa uuhvaćenih u Belgiji "samo" 5 njih su naši ljudi i za većinu TV ima sliku ali za izvesnog Slobodana Kačara nema, nek stave X umesto slike ili inicijale. Pretpostavka je da S.K. ima skuplje advokate.

Stevan

pre 12 godina

Ne znam zasto ali mi ga uopste nije zao... mozda nije korektno i hriscanski od mene ali je iskreno, ko zna koliko je mladih otislo na onaj svet zahvaljujuci njemu... jos kada bi se i ubica nasao i strpao u zatvor na 40 godina (koji je sigurno vec zasluzio dozivotnu robiju).

PravdaNS

pre 12 godina

@MRV
Ja izlazim obavezno ali da ih sve prefarbam u crno, ne mogu da dozvolim da oni umesto mene zaokruže koga hoće!!! Jer svi znamo da se takve stvari rade na izborima. Blanko listić im ne ostavljam ni u snu.

Zika

pre 12 godina

zivim u bloku 45 vec 20 godina i ovde se tacno zna ako izvrsis ubistvo kom advokatu ostavljas pare koje on dalje deli sa sudijom i tuziocem,palis u stek u okolini Bg-a pa posle na Kipar ili u Spaniju na 3-6 meseci a oni za to vreme ociste dokaze i obrade svedoke i ti se vratis i sve je ok.Pravosudje je najveci zastitnik kriminala u Srbiji,a tako ce i ostati jer je sve savrseno uigrano i niko to ne moze da promeni

malo se (ne) razumem

pre 12 godina

interesantno je koliko ovde jasno pise, sve se zna, sve stoji na dlanu a niko od njih za nista osudjen... pozivam se na deo teksta gde pise da niko nikada nije osudjen... ako se ovo sve zna kada novine pisu, verujem da i policija zna puno vise, pitam se samo zasto ih nisu hapsili ili pobili da narod moze da dise...

pera detlic

pre 12 godina

Tadic, Dacic, Malovic, Homen, Trivan ... ''Unisten organozovani kriminal, nema vise vodja kriminalnih grupa u Srbiji, bla, bla bla...

Mihailo

pre 12 godina

Pisac teksta zaboravio je da ispred imena "visoko rangiranog" stavi "gospodin". Takođe, uskraćeni smo za još neke podatke o žrtvama silovanja, zar samo imena i prezimena!? Još jedno podsećanje na "devedesete" kad su novinari koristili odvratni uvlakački eufemizam - "žestoki momci sa asfalta". Oni su kasnije postali "kotroverzni biznismeni". A to je otpad, ološ koji i treba da se trebi, najbolje međusobno.

Nemanja

pre 12 godina

@Bale ne moze da postoji organizovani kriminal bar ne u ovolikoj meri ako nije u direktnoj sprezi sa drzavnim vrhom. To od prilike ide na fazon oni ce kad zatreba da urade nesto za odredjene ljude iz DB-a, vlade, predsednistva (organizuju neki protest, prekid utakmice, paljenje, ubistvo ...)a za uzvrat ce im se progledati kroz prste za njihove licne "poslice" sa strane. I tako to ide, nekad je tako bilo u Italiji, pa i Americi sad je kod nas... :/

vladimir

pre 12 godina

Gospodine Tadicu jeli ovo smrtonosni udarac organizovanoj mafiji!Bolje nista ne govorite setaju vam se kriminalci po celoj Srbiji a vi znate sve sta rade.

veseljko

pre 12 godina

Neverovatno,imenima i prezimenima u javnost i jos sa navedenim i ucinjenim zlocinima ONI SE PROVODE I ZIVE ZIVOT...BRAVO ZA POLICIJU I BRAVO ZA REFORMIRANO SUDSTVO!!Postavljam sebi i gradjanima pitanje:"Da li mi gradjani treba da budemo i zakon i sud"?!

Tamara

pre 12 godina

@(Zika, 18. april 2012 09:42)
Ja sam u bloku 61.Ovde se zna tri inspektora koja izlaze na teren,kojem se tuziocu predaje predmet i kod kog sudije se prebacuje predmet.Kekina mama je dusa od zene,secam je se,na lebac da je mazes.Udala se za kretena,rodila dva kretena i napatila se.
Ovde treba dea da odradi posao a ne [opis] milorad veljovic [opis] Dacic i engleskinja snezana malovic.Meni samo nije jasno,na koju foru takve sudije jos uvek rade?
Ubistvo,silovanje,doneta oslobadjajuca presuda,hapsi sudiju za organizovanje kriminala i saradnju.Ovo je prva zemlja u kojoj politicar,inspektor ne sme biti uhapsen,ali prekrsajne prijave,za to uvek imaju m****.
Ove komentare kad procitam da se vracaju 90-te,da ih obavestim da one nikad nisu ni prosle.Ono sto se nije promenilo znaci da ne moze ni da se vrati.U NS pre nekoliko nedelja uhapsen diler trave,ali heroina i krokodila nije.Interesantno.
Tadicu zbog organizovanog ulicnog kriminala i onog drzavnog ti si puko na izborima.Mogao je i gradonacelnik da se oglasi povodom ovog pitanja,bezbednosti,jer u ovom krugu ima osnovne skole, i 5 obdanista ukljucujuci i jaslice

MIJO

pre 12 godina

Dok su god zlocinci na slobodi u srbiji nece biti dobro (Kornjaca ;Savovic ,Perisic )slobodno se krecu i rade a odgovorni za ubistvo civila u Bosni i niko nista ne radi na tome

ma tako je

pre 12 godina

@(Faf Tedi, 18. april 2012 01:21) Potpuno ste u pravu! Slazem se 3OO% sa vama, ali upravo se o tome i radi: da APSOLUTNO SVAKI prekrsaj bude kaznjen prema slovu zakona, a ne prema mogucnosti potkupljivanja!

Trezor

pre 12 godina

ulicari-inspektori-policija-tuzilastvo-sud-politicari su odgovorni.
Slobodan Homen kaze sam otvoreno da ne postoji politicka saglasnost u koaliciji da li kriminalac treba u zatvor i to sa bukagijama.
Iz nekih komentara ovde vidimo i nacin begstva Luke Bojovica,koji se inace sastao sa Dacicem u onom kaficu.Nije bitno kada,bitno je zasto se sastajao

david

pre 12 godina

Igraju se dečica. Da li ovde postoje zreli ljudi od ovih koji su u vlasti,opoziciji, sudstvu i td. ili su sve nezreli matorci koji prave budale i od sebe i od nas?

iq=0

pre 12 godina

(Nebojsa, 18. april 2012 11:33)

Moj potpis se ne odnosi na moj iq. Kao sto rekoh - u americi, kao i svuda gde ima ljudi, ima i krimiala, a ti me ceo svoj komentar ubedjujes u nesto sto sam i sam rekao. Drugo, ti dalje govoris o kriminalu na ekstremno visokom nivou o cemu ne govorim uopste (to je sve pod znakom pitanja, kako, ko, sta), i to je na nivou svetske elite, ne amerike. Ni te nepravde koje ti je amerika nanela, i sve stvari za koje smatras da ti je amerika kriva, umesto da pogledas svoje dvoriste, nemaju veze sa onim o cemu pricam - a to je da kriminalci u americi, onog trenutka kad procure u javnost, zavrsili su sa svojom karijerom. Tad im vise ne vredi ni podmicivanje, ni korupcija nista - bosovi ce sami hteti da ih se otarase.
U Srbiji, imena kriminalaca i njihovi zlocini, objavljuju se svqakodnevno u raznim medijima, dok oni vise po klubovima i splavovima, setaju ulicama, i terorisu ljude, upravljaju zemljom, jer sudstvo i policija (drzava dakle) im nece nista.
Tebi, ocigledno, takvo stanje sasvim prija, u pritvnom ne bi rekao - pa sta i u americi je tako. Amerika, koju toliko mrzis, a video je nisi, ako je tako losa, zasto onda opravdavas nesto sto se desava ovde, time sto se desava tamo?

Eliot Nes

pre 12 godina

Ukoliko se hitno ne preduzmu radikalnije mere protiv ovog zla možemo očekivati vesti slične onima iz Meksika. Pod hitno oformiti specijalno odeljenje policije sa širim ovlašćenjima , pucati bez upozorenja na kriminace koji poseduju vatreno oružje, ubrzano procesuiranje istih, visoke kaznene mere protiv sudstva, policije i ostalih gamadi koji sarađuju sa ovim zlom. Pa dokle više?

Buduci NE Srbin

pre 12 godina

Za većinu tih krivičnih dela podnošene su prijave koje nisu okončane presudama, a izvršioci su na slobodi.
E, ZATO idem!