Sreda, 28.09.2011.

22:03

SB UN opet bez zajedničkog stava

Hitne zatvorene konsultacije u Savetu bezbednosti UN o situaciji na severu Kosova posle incidenata kod Jarinja završene bez zajedničkog stava, rečeno Tanjugu.

Izvor: B92

SB UN opet bez zajednièkog stava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

gray wolf

pre 12 godina

Ljudi moji nismo mi prvi ni poslednji ljudi na ovoj planeti.

Naša deca i unuci će poželeti da vrate kosovo i metohiju kao što su i naši dedovi vraćali državnost Srbiji posle Otomanske okupacije.
Mi smo trenutno "geopolitički" na kolenima i ne možemo im u tome mnogo pomoći ali bi bilo pametno da im ne otežavamo.
Ne zavaravajte se da kad se okolnosti budu promenile neke nove generacije Srba neće "sa pravom" tražiti svoje nasledje.(Vidite danas Mađare u Rumuniji, Slovačkoj pa i Vojvodini)
Time što danas neki misle da svet nestaje onda kad oni sami nestanu i defetistički nastupaju samo će otežati svojoj deci.

Da se razumemo ja bi prvi potpisao da nikada ni jedan ljudski život ne bude izgubljen u ratu ali ratova će biti dok bude ljudi.
Zato pamet u glavu, hteli mi to ili ne našim potomcima smo ostavili veliko breme i teret. I ne, nismo samo mi Srbi krivi za to.
Mogu ja mom budućem unuku govoriti da je kosovo izgubljeno ali ne vredi. Onog trenutka kad se okolnosti promene i Srbija stane na noge eto njega na Kosovu.
Na žalost tako će biti koliko god ja mrzeo sebe i svoju generaciju zbog toga.

Ivan

pre 12 godina

@(Dragan, 29. septembar 2011 11:07)

A nametnuti granicu ljudima je zakonito i sve u redu ? I to u 21. veku usred evrope koju su puna usta slobodnog protoka ljudi, kapitala i robe i evrope bez granica ?

Ma ajde...

srki

pre 12 godina

Drzava Srbija nishta ne moze da uradi da bi pomogla ljudima dole. Ne kazem da nece, ne moze ili ne sme, zbog raznoraznih ucena. To je realnost koju ljudi dole moraju da shvate. Nazalost srbi iz Srbije su ostavili nashe ljude da se bore sami.

Unko

pre 12 godina

Pa prosto je neverovatno da se nasi zale SB UN.
Ta institucija je odavno prestala da postoji i nista sustinsko ne moze tamo da se dogovori.Od kada je amerika pocela unilateralno da preduzima korake i SB je postao Medjunarodni Statisticki Zavod ( MSZ skraceno) jer samo konstatuje probleme i to je maximalni nivo njihovog dogovora.Samo naivcine i optimisti misle da SB moze nesto da odluci.

Dragan

pre 12 godina

sramota od nas, i ako se pravimo kao bajagi posten narod , niko od nas koji je napisao ove komentare nije rekao ni jedinu rec o tome da barikade i blokade puteva su nezakonite svugde u svetu vec svi bla bla bla !!!

petar

pre 12 godina

Mirko iz Rasa@Zato Rusa ne dopustaju,sto Rusi ne dopustaju UN i EU u Abhaziju i J.Osetiju.Sad sve jasno.Rusi stite samo svoi interesi.Treba sxvatiti da Rusiji boli uvo za Kosovo.Kosovo za nix instrument za trgovinu.

Beogradjanin

pre 12 godina

(Mirko iz Rasa, 29. septembar 2011 08:58)

Za tvoju informaciju, "prijatelji" Rusi su se prvi povukli sa Kosova i vratili se u onu svoju Aziju!

Hahaha joj

pre 12 godina

Na kakve se bre turke pozivate stalno? Vidite li vi razliku izmedju turaka i NATO-a i Amerike? Pa ono sto turci nisu mogli ni za 500 godina, ovi mogu za 5 sati da urade. Ali bukvalno 5 sati. Drugo tad su turci okupirali Srbiju, pa se narod kad tad podigao. Sad kosovari hoce svoje kosovo, gde srba gotovo i da nema, koga ocekujete da se digne za 500 godina tamo?

KOSOVO je KOSOVO. a mi smo SRBIJA.

Ne treba gledati u buducnost da bi se ona videla, dovoljno je sesti i razmisliti, a to nama Srbima najteze pada.

Nebojsa

pre 12 godina

Izgleda Srbi masovno odlepili sa sve politickim vrhom. Kad nesto ne moze da se vrati oruzanom silom naravno da ne moze nekim tamo UN-om. Ili jos bolje, kad je nesto izgubljeno onako sramnim povlacenjem drzave 1999. godine nije moguce to vratiti pregovorima. Batalite sljunak, balvane i kamenje. To je tek sramota!

MarkoSi

pre 12 godina

Ako postoji princip koji je primenjen od strane KFOR da dozvoljava mirne proteste, ali... neka objasne zašto nisu bojevom municijom pucali na albance tokom martovskog pogroma!? Mislim, rušenje i paljenje crkava, kuća i druge srpske imovine, proterivanje Srba nije nasilno? Od prvog dana je jasno i ne treba se zavaravati, KFOR je okupaciona sila kojoj zakon leži u topuzu, a tragovi joj naravno, smrde nečoveštvom.

gradjanin Osetije i Abhazije

pre 12 godina

Kako očekujete pomoć od Moskve,kada je ona isto uradila sa Osetijom i Abhazijom.Ovo liči na to da se Vuk Jeremić žali svom Mentoru i davaocu stipendije LAVROVU.Rusi i Amerikanci su isti-KLONOVI.

djerman

pre 12 godina

Prištevac i ostala ekipa koja je za priznavanje Kosova - o kojoj istini pričate, kakva istina, koga je još briga za to, zapadne zemlje imaju svoje interese oko Kosova i ne interesuje ih što brutalno otimaju taj deo od Srbije. Ne postoji pravda niti pravo po kom je dozvoljeno da otmeš od neke države deo njene teritorije - jednostavno ne postoji. Odakle vam pare ad živite kad ništa ne radite - bar ne regularno? Odakle vam pare za finansiranje lobiranja - ODAKLE PARE!? Da je pravde verovatno bit 20% Kosovara ( mislim i na jedne i na druge) bilo u zatvorima - nema tu pravde - trenutno ste jači i po sili uzimate. Ako se tako završi bojim da se da Balkan neće biti miran zajedno sa problemima u Bosni i Hrvatskoj. Ovo se jednostavno, hteli mi ili ne ne može zaboraviti ako se ne napravi dogovor gde neće samo jedna strana dobiti sve.

Vladimir

pre 12 godina

A meni samo nije jasno što Vi koji znate šta je "gotovo" i šta se "ne može više vratiti" ne zarađujete za život time što ćete gledati u budućnost? Odakle Vama sve te informacije?... Više od tri veka su ovde vladali Turci, pa smo im videli ledja, vojvodinu su držali austro-ugari, pa di su sad? Posle drugog svetskog rata smo zgazili ustaše i ndh ko plitak potok a nemačku su saveznici razbucali ko svinja masan džak... Jevreji nisu imali državu dve hiljade godina al je se nikada nisu odrekli i sad je ponovo imaju. Manite se toga što ste "vidoviti" i što Vam "se javlja"... Manite nas da mučimo svoju muku... staćemo mi na noge opet, a Vi bolje gledajte da do tada ne za****** previše... da ne bi posle Vi vikali kako smo "nebeski narod"... jer srbin nije Bog... Bog je taj koji prašta.

Otvorene oci

pre 12 godina

Nejsno je dokle ce ljudi shvatati da od ovih sednica nema nista. Kada ce se shvatiti nacin kako funkcionishe Savet Bezbednosti? Zar neko misli da mogu da ranjavaju vojnike Amerikancima, Francuzima, Nemcima, Englezima i oni ce glasati PROTIV sebe u UN?
Kada ce se shvatiti da Rusi ovu situaciju iskoriscavaju ISKLJUCIVO za svoj interese jer oni odlicno znaju da od sednica SB nema nista. Uostalom sta ce ti sednica bez zakljucaka. Pa to kao da se nije desilo NISTA.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovo traje nekoliko meseci i sad iznenada "SAD su osudile napad Srba na pripadnike Kfora"", opasni ovi Srbi stvarno! Bacili bez veze par kamenica iz daljine a ovi otuda udri rafalnom paljbom, bojevom municijom? Spominjana "bomba domace izrade" je sporna, jer se ne zna kad je bacena - ako je bacena nakon rafalne paljbe Kfora onda je razumljiva, iako i dalje neprihvatljiva sa stanovista nasih mirnih protesta, ali mislim da EU, Kfor, SAD i ceo Zapad u ovoj situacij debelo preteruje. Ako se zbog jedne "bombe domace izrade" puca u masu bojevom municijom, onda u Iraku niko vise ne bi bio ziv, pa oni imaju po nekoliko takvih bombi dnevno!!! A to je kao teritorija na kojoj Amerika ima kontrolu?

Vidim da je ovde mnogima do bolje buducnosti, do harmonije, do saradnje, do ljubavi medju narodima, OK, za svku pohvalu, dobri neki ljudi. Pa kadu su tako dobri, da imaju dobrotu da ponude i drugima, zasto oni ne naprave neke ustupke, zasto oni ne preduzmu nesto da se smanje napetosti i neizvesnost? Jer zbog njihove dobrote (prema sebi) je sve i pocelo, uvek su trazili SAMO za sebe sve sto im treba a za druge nista. Cak i Klinton im je prilikom jedne posete na Kosovu rekao da se oni sada ponasaju bas onako kako pricaju da su se Srbi ponasali kad je to bila regularna srpska drzava! Cak i on je video koliko ste "dobri"! Hajde da krenemo u buducnost, prihvatite siroku autonomiju u okviru srpske drzave, kao sto zive vasi Albanci u Juznoj Srbiji pa da vec jednom krenemo napred svi zajedno! A vi necete, ipak niste toliko dobri, a? Nije vam cak stalo ni do vasih sunarodnika u J.Srbiji? Jer kad bi se Kosovo normalizovalo i njima bi garantovano bilo bolje. I mogu svi da dube na trepavicama, dok je 1 (jedan) Srbin ziv kosovska prica nece biti gotova.

Lepo je sto ovde ljudi imaju svoje stavove, tako se blize upoznajemo. Ali nije lepo kad ljudi ovde lazu. Neko rece da je Kina nemocna u vezi Tajvana, jer Amerika je "gospodar sveta". Ocigledno nije procitao vest od pre par dana da je Amerika odbila da proda Tajvanu najnoviju generaciju borbenih aviona i da je prihvatila jedino da im obnovi one avione koje vec imaju, a to je nesto sasvim drugo. Takodje izgleda da ovaj dobri covek ne prati situaciju u kojoj Kina ima ogromna novcana sredstva ulozena u americke drzavne papire (dug Amerike) i teoriski moze da "ubije" Ameriku bez ijednog metka. Nije Amerika vise sto je bila. Kina nece ubiti Ameriku ne zato sto je nemocna nego zato sto joj Amerika jos treba kao trziste i kao teritorija na koju planiraju da se rasire ulaganjem svoga kapitala.

BG

pre 12 godina

Ove sednice UN ce pomoci Srbiji isto kao sto su pomogli Gruziji... Rusi sazovu sednicu zbog situacije na Kosovu a SAD nastave po starom.... potom SAD sazovu sednicu SB zbog situacije u Abhaziji i J. Osetiji a Rusi nastave da rade sta hoce... i ne moze im niko nista, ni jednima ni drugima. To su jedine 2 prave sile na svetu i o svemu oni odlucuju daleko od ociju javnosti. Ostale zemlje se nista ne pitaju, samo misle da se pitaju. Dakle, Rusi ce nama pomoci da vratimo Kosova onda kada i SAD pomognu Gruziji da vrate Abhaziju i Juznu Osetiju.... otprilike NIKAD.

djuro

pre 12 godina

do kada ce se koristiti uvijeni eufemizmi za nesto sto je potpuno jasno? Nisu medjunarodne snage dopustile nasilje nad Srbima, nego ga direktno pocinile. Ovde se radi ne o prekoracenju ovlascenja nego o zlocinu, za koji treba da odgovaraju oni koji su pucali na demonstrante i na medicinsku ekipu, oni koji su to naredili i oni koji su pokusali da zlocin zataskaju. Ako je verovati izjavama sa terena i fotografijama, za to postoje jasni dokazi i ako pravni sistem (na Kosovu, Srbiji, Evropi, Marsu, svejedno) nije dovoljan da se ti ljudi kazne, ne znam cemu bilo kakvi razgovori, UN, Savet Bezbednosti i ostale beskorisne price i inicijative. Sistem koji takve stvari dozvoljava, ako dozvoljava, je otvoreni neprijatelj Srbije (i sveta generalno ali o tome mi ne mozemo da brinemo)...

Mirko iz Rasa

pre 12 godina

Naši zapadni prijatelji se zbunili pa bili protiv nas. Pa vlast kaže da oni rade u našem interesu. Dosta više obmana. Zašto se ne uatraži da pored famozne EU razgovorima sa Prištinom posreduje i Rusija. I zašto se od Rusa ne zatraži da njihova vojska uzme učešča u sastavu Stranih trupa na severu Kosova.

aca

pre 12 godina

Vi brizni sto kazete da je Kosovo i Metohija zauvek otislo.....da li cemo se sloziti da je i Srbija vise puta na po par godina cela bila otisla....ali nije potpisala...a i 500 godina vladse Otomani..pa???..nemojte sami sebe da lazete..zna taj zapad ,,sta su Srbi,,samo ih treba dooobro naljutiti...kamen na kamenu im nece dole ostati,,mogu i 200000..vojnika da posalju ,,dzaba...eto ja glup toliko!

Milan

pre 12 godina

Za ove "Kosovo je otišlo" imam poruku: otišlo je i 1389 i to mnogo ozbiljnijem neprijatelju pa smo ga vratili. Jedino što njihov bašibozluk nismo najurili kada je trebalo pa ćemo to morati da ispravimo.

haha

pre 12 godina

Vidim ruski predstavnik se sav razmahao na sednici kao kolega Konuzin mu u Beogradu. Tamo su manji od makovog zrna ali zato uvek glume veliku rusku bracu u Srbiji ispred ovih nasi jadnih i pateticnih rusofila...

Mitrovica

pre 12 godina

Vidim da u tekstu nigde nema onoga sta su na tim konsultacijama rekli Amerikanci i Francuzi. Mislim da je ovde najveci problem. Ovime se postize utisak da je samo Rusija ta koja je iznela svoj stav, a druge delegacije su samo (cutile (ili odobrile, moze da se kaze).
Za vasu informaciju: Amerikanci i Francuzi su ostro osudile bombaski napad i ranjivanje cetiri KFOR-Vojnika.

ića Jagodinac

pre 12 godina

Ako se naša vlast bude i dalje ponašala prema Kosovu kao do sada,brinući o teritoriji a ne o ljudima,izgubićemo totalno severno Kosovo a nećemo biti deo EU.Plašim se osnovano da će se nastaviti rastakanje Srbije i zbog ovih praznoglavih nacionalista od Srbije ostaće samo Beogradski pašaluk u kome ćemo živeti na novou Severne Koreje.Razlika izmedju političara i državnike je što političar narodu govori iskrivljenu sliku stvarnosti a državnik kaže narodu u oči istinu.zašto narodu nije rečeno šta se očekuje od sednice SB.

Markan

pre 12 godina

Vi svi iz Srbije sto trazite priznanje Kosova(Albance i ostale van Srbije ne racunam), zar stvarno mislite da ce se sve zaustaviti ako Srbija prizna Kosovo? Pa tek onda ce da ustanu oni sto zele da otcepe Sandzak i Vojvodinu i tu ce nastati nova zarista. Ne mogu da verujem da vam je u glavi tolika promaja...

d9me

pre 12 godina

Ljudi, izgleda da smo mi posteno zadremali...Iako me najiskrenije zgrozava ovo sto nam rade i sto rade po svetu, ne mogu da se ne setim onih godina (i to do nedavno) kada smo mislili da nam ne mogu nista i da ce nam se pokoriti svako kome pokazemo tri prsta. Tek sad smo stigli do nivoa kada je i kolektivni prosek shvatio da mogu da nam uteraju i celu saku s dola, ako im je to u interesu, i nece nas pitati da li nas boli. Hrabro je inatiti se i svako je cuo za nas, ali da li je inat sam dovoljan ? Mislim, da li mi imamo u ovom trenutku, posle 20 godina, bilo koga ko bi nas zaista podrzao? Tesko. Na treznost smo davno zaboravili , ostalo je uvredjeno pametovanje na gomili i narcisoidna ignorancija stvarnosti. Losi smo politicari i skrti trgovci do zla boga! Kamo srece da se sve meri gostoprimstvom, tenisom, vaterpolom i kosarkom, zaista nam ne bi bilo premca, ali ovako...Kako god, iako vise bez realnog presedana, ali se i dalje nadam da ima smisla istrajati uz ovu zemlju. Možda ćemo stvarno biti najbolji u solo. (sunarodnik iz temerina)

rista motorista

pre 12 godina

":"Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. ""
Sada se postavlja osnovno pitanje dali ce SB verovati Rusima tj. onom "kompletnom materijalu" u koji im je Srbija dostavila - rekla sta se desilo na Kosovu, ili ce verovati vojnicima KFORa jer, ne zaboravimo na Kosovu ima USA i Fra i Ita i DE i GB,... vojnika
Samo secamo se kako je prosao pokusaj Rusije da pre mesec dana u SB progura slicnu stvar, ali nije uspelo jer ubistvo policajca snajperom i palenje Jarinja uopste nije bilo pomenuto od Rusa posto se nije uklapalo u koncept o 'miroljubivim i nenasilnim Srbima'

Bojan Janković

pre 12 godina

Blago nama sa vecito zabrinutim Rusima. Pored njih su nas silovali bombama mesecima. Jaki su nam oni saveznik, nema sta. Talk is cheap Russia.

Dule NS

pre 12 godina

-Prvo, UN su prestale da postoje kada se raspao Varšavski pakt, a zajedno sa UN je prestala da postoji i SFRJ i to veoma krvavo! Sa UN je nestalo i ono malo morala koje je postojalo u svetu!

-Drugo, totalno je nebitno ko je na vlasti u Srbiji, bilo da je Milošević, Đinđić ili Tadić, jednako nas maltretiraju, ponižavaju i uslovljavaju!
Neko reče to je zato što nismo saveznici Amerike! I iskreno veću glupost od te nisam čuo! Srbi bi sigurno bili američki saveznici isto onako kako su to bili u oba svetska rata, samo kada bi im ta Amerika dala i najmanji motiv i razlog za tako nešto! Ali meni lično je veoma drago što nismo i nadam se da u nekom, eventualnom, budućem svetskom ratu nećemo biti NIČIJI saveznici - NIKAD VIŠE!

-Treće, ljudi koji moj narod nazivaju "RULJOM" kao što je to danas učio state department ne mogu nikada biti moji prijatelji! Koliiko god bio realističan čovek ipak imam bar malo dostojanstva! I zadržavam pravo da te iste koji su tako nazvali moj narod ja nazovem još većom RULJOM ali onom belosvetskom!
-Znate, jedna je stvar nekoga pobediti, ali konstantno ponižavati svog protivnika je nešto sasvim drugo!

-Četvrto, nema svrhe da se ovde nerviramo i kidamo! Znamo svi šta su naumili - a to je da bude po njihovom ili milom, a još bolje silom!
Sprema se nova oluja - i to je sasvim sigurno! Time dobijaju jako mnogo - dobijaju celo Kosovo sa rudnim bogatstvima ispod srpskog severa i dobijaju konačan pad demokratije u Srbiji i time opravdanje za sve učinjeno i ono što će tek da učine! A takođe su se rešili muke šta da izmisle kako bi odbili Srbiju za ulazak u EU! Jednim udarcem dve muve!

-Peto, svim revnosnim komšijama bih poručio da su užasno dosadni i naporni i da je bolje za njih same da ne likuju toliko nad srpskom sudbinom jer je karma jako gadna stvar! Udari vas kada se najmanje nadate - ili što bi naš mudri narod rekao "kako seješ tako ćeš i žnjeti"!

Vladimir

pre 12 godina

@VladimirLDP

E imenjace nisi ti bas u toku. Centar nauke u 21.veku nije Amerika vec Evropa. Centri kulture i umetnosti su Indija i Indonezija. Amerika je gotovo bez prirodnih resursa, sve su ispovadili pa samo vrse pritiske na svoje simpatizere da tamo posluju, dok Rusija i Brazil obiluju neiskoriscenim prirodnim bogatstvima. Polako gube sportski prestiz i vise ne osvajaju onoliko medalja koliko su nekada osvajali na raznim takmicenjima. Jedino si u pravu kada je vojska u pitanju, tu su i dalje najmocniji prvenstveno zbog strateskih baza koje imaju svuda u svetu. Ali, u mnogim zemljama te baze su postavljene posle sankcija ili rata, tako da dobar broj zemalja te baze moze svojom vojskom da preotme u slucaju veceg konflikta u svetu.

A dok ja ovo pisem Americki sistem puca po savovima. U 20 gradova Amerike su veliki protesti protiv bankara i korporacija. Kada god je u velikim zemljama doslo do klasnih protesta nastala je revolucija i promena sistema vodjenja zemlje. No videcemo - ako Big Brother (Americka oligarhija) uspe da ovo ugusi bez velikih muka i ekonomskog pada mozda taj Americki san o globalizaciji i nesto duze potraje. Svet se u 21. veku okrenuo decentralizaciji na osnovu populacije, barem se meni tako cini iz svega sto se desava.

Ratko

pre 12 godina

Jeste Amerika mocna masinerija kao sto ste spomenuli ali mocna je i Rusija. Da je volje Rusi bi vojno sa pola gasa mogli da prepolove severni deo Kosova gde zive Srbi. Ne bi postojale nikakve opasnosti za tako nesto niti posledice kada bi hteli to da ucine. Rusija je Svetska sila u rangu sa SAD. Problem je EU koja jos uvek vaga na strani SAD inace bi Rusi odavno resili pitanje Kosova.

andro id

pre 12 godina

e pa nije kosovo otislo, da je otislo ne bi nas maltretirali da ga priznamo, a evo i ovaj koji se potpisuje kao "Pristevac" kaze " ajde da priznamo Kosovo", e pa necemo, nisu Kosovo priznale ni sve zemlje EU, a od nas to traze, a dalje, Nemci pucaju na nase gradjane, ne znam sta bi bilo da neki Srbin pocne da puca na nenaoruzane Nemce negde po Nemackoj -ma uzas!

Srbin NS

pre 12 godina

Svim ovim defetistima domacim i ovim zainteresovanim komsijama okolo:
SRBI se nikada nece odreci Kosmeta, nikada! Da li vam je to jasno? Proucite malo istoriju pa cete razumeti, dakle nikada pa ni tada!

Zemun

pre 12 godina

Meni samo nije jasno zasto Rusi nisu u Kforu? Ili kinezi.. Taj SB UN odlucuje koliko i mi ovde, komentarisuci sve ovo. Ovi koji kazu da je Kosovo igubljeno 1999.. neka razmisle dobro, jer im neko moze "sutra" tako zakucati na vrata i izbaciti ih iz rodjene kuce, pa da vidim da li ce se pomiriti sa tim. Narode Srpski, katastrofa sta nam rade.

postaje jasnije

pre 12 godina

"""Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. """
Dali ovo znaci da je Srbija 'snitch' ['cinkaros'] i da koristi svoje 'prijateljstvo' sa Rusijom da Rusija 'gura' stvari u UN za nju??
Ovaj postupak takodjer objasnjava zasto je Konuzin neki dan onoliko planuo i zasto je istovremeno onoliko hvalio Jeremica.
Samo, pitanje je dali ce se i Nemacka, USA i opstali sa 'kontra' strne pojaviti sa snimcima koji pokazuju da Srbi nisu bas toliko mitroljubivi i nevini koliko tvrde

Nikola Uzice

pre 12 godina

Strasno je citati komentare pojedinih ljudi ovde koji pozivaju na priznanje 'realnosti' na Kosovu...Realnost licemerja govori da je stvorena nova drzava koja se temelji na zlocinima, kriminalu, getoizaciji nealbanaca, ucenama... Onaj ko bi se odlucio da prizna tu realnost priznao bi nase 'pravo' da ne postojimo, da nemamo pravo na dostojanstvo i zivot.

All along the Watchtower

pre 12 godina

Pobi NATO stotine hiljada ljudi na bliskom istoku i nikom ništa a sad će kao da se nešto desi u UN što su ranili 6 Srba.

veterinarBG

pre 12 godina

Vladimir LDP, 28. septembar 2011 23:30)
Prvi put da se slozim s tobom. U prevodu, Amerika je mocna i moze da radi sta hoce, kome hoce i kad hoce, a ko se suprostavi dobice batine, siromastvo i izolaciju! Tacno!
Samo mi ne rece, jel ti podrzavas takvu politiku USA? Ja ne mogu...nece dusa da trpi nepravdu. Znaci, po tebi, neka me biju...

Ezio Auditore

pre 12 godina

Narodski, pa cak i po Vuku receno "ides na svadbu bez k....".
Sa kojom bre silom mislimo da vratimo Kosovo, vojnom, politickom, ekonomskom?
Vojsku da saljemo, ne ide, jaci su.
Politicki smo pijuni.
Ekonomski ruinirani i zavisimo od istog tog zapada.
Pravda je selektivna a istinu kontrolise onaj ko je jaci. Ni tu nemamo adute.

Dakle, hajmo svi vi "Kosovo je Srbija", odgovorite mi na pitanje a ja cu oberucke prihvatiti svaki smislen odgovor.

garde

pre 12 godina

@(...a uz to i ne radi!, 28. septembar 2011 23:02)
Istina je da su rezoluciju 1244 doneli UN. Istina je i to da nijedna strana nije to ispostovala pogotovo najvise srbi, pa su to ovi KFOR, UNMIK i kako se vec zovu, vesto iskoriscavali pa sad su u pat poziciji

nenad

pre 12 godina

jedino resenje je da podnesemo zahtev sjedinjenim americkim drzavama da zelimo da postanemo njihova 55 drzava i svi problemi ce biti reseni sve drugo je utopoja pozdrav

Pedja

pre 12 godina

"Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje."

I boljim i mirnim zivotom i zaposljavanjem se isto bavimo 20 godina pa opet nismo bas daleko dogurali zar ne? A ti mislis da je resenje jednog problema potpuno ignorisanje ili popustanje kod drugog. Svaka cast.

Ajde da ti priznas da je stan gde ti zivis moj kad je vec tako. Nesto cisto sumnjam da bi to tek tako uradio, ali lako je da s*res za nesto sto "ne utice na tebe". Pa sutra ce uticati. To je tvoj narod bre dole isto, alo bre covece sebicni.

Dragan

pre 12 godina

Citajuci ove komentare namece samo jedan zakljucak. Srbima niko ne moze da pomogne. Nacija koja pljuje na sebe ne zavredjuje nikakvu pomoc od bilo koga.

Pristevac

pre 12 godina

Ma mozes da se sastajes i pricas sa kim god hoces, kad nisi u pravu nisi, i na kraju ce istina i pravda pobediti. iako je istina mozda bolna za nekoga posle nekog vremena ce se svi nauciti sa novom situacijom.

Marko Antun

pre 12 godina

Ljudi, Kosovo je otišlo i ništa što Jeremić, Tadić i ostatak vesele dramske grupe učini neće to poništiti. Moj, čisto dobronamjeran, savjet bi bio da vam se političari bave s onim što je u opasnosti da ode, poglavito Vojvodina i Sandžak. I ne, nisam zloguki prorok, ne želim sve najgore već samo kao promatrač sa strane vam govorim kak sve to zgleda. Urediti odnose s Vojvodinom i Sandžakom da ne bi opet bilo "nismo znali", jer Kosovo je moglo ostati u sklopu Srbije da je samo malo manje radila letva, a više mrkva...

jasno je

pre 12 godina

... Srbija u tom aspektu nije nikakav faktor. Srbija moze da trazi i sletanje na Mars ali tamo u SB odlucuju PET velikih.
A ove sednice pozove Rusija da bi jos vise bacila prasinu u ocima Rusa i Srba. Sednice BEZ REZULTATA nikome ne trebaju.

Pristevac

pre 12 godina

Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje.

mirotvorac

pre 12 godina

Sadasnje UN sluze amerikancima kao alibi za sve njihove vojne akcije,intervencije. Ako su UN zaduzene za resavanje konflikata,zasto na KOSOVU nisu plavi slemovi a ne nato(pod zaboravljenom rezolucijom 1244)?

Vladimir LDP

pre 12 godina

Da li je vama jasno da bez Amerike i njihove podrske mozete da sastancite koliko i gde hocete, uzalud je. Jel' stvarno mislite da iko moze da prevlada uticaj Amerike bilo gde u svetu, a kamoli na Kosovu cija vlast je u potpunosti naklonjena toj sili? Pogledajte koliko je jedna Kina nemocna oko Tajvana jer Amerika neda. Taman kad bi Rusija, Kina i EU svi zajedno hteli nesto suprotno interesu SAD na Kosovu, NE BI PROSLO. Moc Amerike je OGROMNA, veca nego sto vi zamisljate pa izjednacavate neke pripite Ruse i haoticne Kineze kao da su im jednaki, ili Evropu koja im konstantno podilazi - NISU. Jedini, ali bukvalno jedini nacin da ista postignete na Kosovu, jeste kroz dogovor sa Amerikom i NI SA KIM VISE. Sve drugo je uzaludno gubljenje vremena. Taci je to shvatio odavno, a nama to nije jasno jos uvek, nakon svega sto smo doziveli suprotstavljajuci se toj Americi (nismo se suprotstavljali nikome drugome, ni Kini, ni Rusiji, ni Evropi, a sta smo doziveli). A dozivecemo izgleda jos, i pitanje hocemo li i posle toga shvatiti gde lezi kljuc problema. Amerika nije samo jos jedna drzava-kontinent, to je centar svetske ekonomske, naucne, vojne i svake druge moci, oni kontrolisu sve tokove prosperiteta covecanstva, i njihovim unistenjem covecanstvo bi otislo nekoliko vekova UNAZAD, tako da se to nece desiti, a mi bismo sa njima da se nadvlacimo. Mozemo, ali to je pogubno i posledice se vrlo brzo osecaju. Sustina je da nam ne trebaju nikakve sednice UN, SB i druge gluposti, sve sto nam treba je telefonski broj gdje Hilari i samo malo razuma, i brzo se sve dogovori i ne bude nasilja i proterivanja Srba.

Jimmy

pre 12 godina

Ja necu ovde nikoga da vredjam, ali ??? koliko jos vremena i patnje treba da prodje dok se ne uvidi da je Kosovo 1999 godine zauvek otislo. jos koliko demostracija, blokiranja, nade, nervoza, razocaranosti, povredjenih a mozda i mrtvih treba da se uvidi da je istina bolna za srbski narod ali da se to ne moze vise promeniti. Narode priznajte Kosovo kao nezavisnu drzavu i zivite dalje u miru i orientisani u novu i bolju buducnost!

...a uz to i ne radi!

pre 12 godina

Ujedinjene nacije :)
Zar nisu oni doneli neku rezoluciju koje se ne pridrzavaju Ameri i njihovi sateliti, koji su gle ironije clanovi tih istih Ujedinjenih nacija. Ja nista ne razumem. Cemu UN sluze?

milentije

pre 12 godina

Zasto je sednica opet zatvorena ?
Pa dokle vise pravljenja lakrdije od UN sa tim "zatvorenim sednicama".Srbija treba da zahteva otvaranje tih zatvorenih sednica - dosta vise igre macke i misha. Dobro znamo ko zahteva zatvorene sednice i zasto.
Dokle ce svet to trpeti ?

Dusan Ilic

pre 12 godina

E sada neka pokazu da su nam pravi prijatelji pa neka popuste u vezi Sirije a za uzvrat da dobiju podrsku oko Kosova, s obzirom da su te dve teme na stolu oko kojih imaju suprotne stavove!

Nikola

pre 12 godina

Sve je ovo zakuvala EU i da bi lažno optužili Srbe i stvorili razlog za odlaganje datuma početka pregovora za pristupanje EU. E naša Evropo, razočarala si nas. Pročitali smo te.

bice corak

pre 12 godina

Bice: "Tresla se brda - rodio se mis"
Rusija ce predloziti rezoluciju ili saopstenje, Kina po svom obicaju biti neutralna a Fra, GB i USA ce uloziti veto i nista se nece deesiti !!

bice corak

pre 12 godina

Bice: "Tresla se brda - rodio se mis"
Rusija ce predloziti rezoluciju ili saopstenje, Kina po svom obicaju biti neutralna a Fra, GB i USA ce uloziti veto i nista se nece deesiti !!

milentije

pre 12 godina

Zasto je sednica opet zatvorena ?
Pa dokle vise pravljenja lakrdije od UN sa tim "zatvorenim sednicama".Srbija treba da zahteva otvaranje tih zatvorenih sednica - dosta vise igre macke i misha. Dobro znamo ko zahteva zatvorene sednice i zasto.
Dokle ce svet to trpeti ?

Vladimir LDP

pre 12 godina

Da li je vama jasno da bez Amerike i njihove podrske mozete da sastancite koliko i gde hocete, uzalud je. Jel' stvarno mislite da iko moze da prevlada uticaj Amerike bilo gde u svetu, a kamoli na Kosovu cija vlast je u potpunosti naklonjena toj sili? Pogledajte koliko je jedna Kina nemocna oko Tajvana jer Amerika neda. Taman kad bi Rusija, Kina i EU svi zajedno hteli nesto suprotno interesu SAD na Kosovu, NE BI PROSLO. Moc Amerike je OGROMNA, veca nego sto vi zamisljate pa izjednacavate neke pripite Ruse i haoticne Kineze kao da su im jednaki, ili Evropu koja im konstantno podilazi - NISU. Jedini, ali bukvalno jedini nacin da ista postignete na Kosovu, jeste kroz dogovor sa Amerikom i NI SA KIM VISE. Sve drugo je uzaludno gubljenje vremena. Taci je to shvatio odavno, a nama to nije jasno jos uvek, nakon svega sto smo doziveli suprotstavljajuci se toj Americi (nismo se suprotstavljali nikome drugome, ni Kini, ni Rusiji, ni Evropi, a sta smo doziveli). A dozivecemo izgleda jos, i pitanje hocemo li i posle toga shvatiti gde lezi kljuc problema. Amerika nije samo jos jedna drzava-kontinent, to je centar svetske ekonomske, naucne, vojne i svake druge moci, oni kontrolisu sve tokove prosperiteta covecanstva, i njihovim unistenjem covecanstvo bi otislo nekoliko vekova UNAZAD, tako da se to nece desiti, a mi bismo sa njima da se nadvlacimo. Mozemo, ali to je pogubno i posledice se vrlo brzo osecaju. Sustina je da nam ne trebaju nikakve sednice UN, SB i druge gluposti, sve sto nam treba je telefonski broj gdje Hilari i samo malo razuma, i brzo se sve dogovori i ne bude nasilja i proterivanja Srba.

Pristevac

pre 12 godina

Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje.

Marko Antun

pre 12 godina

Ljudi, Kosovo je otišlo i ništa što Jeremić, Tadić i ostatak vesele dramske grupe učini neće to poništiti. Moj, čisto dobronamjeran, savjet bi bio da vam se političari bave s onim što je u opasnosti da ode, poglavito Vojvodina i Sandžak. I ne, nisam zloguki prorok, ne želim sve najgore već samo kao promatrač sa strane vam govorim kak sve to zgleda. Urediti odnose s Vojvodinom i Sandžakom da ne bi opet bilo "nismo znali", jer Kosovo je moglo ostati u sklopu Srbije da je samo malo manje radila letva, a više mrkva...

Nikola

pre 12 godina

Sve je ovo zakuvala EU i da bi lažno optužili Srbe i stvorili razlog za odlaganje datuma početka pregovora za pristupanje EU. E naša Evropo, razočarala si nas. Pročitali smo te.

Jimmy

pre 12 godina

Ja necu ovde nikoga da vredjam, ali ??? koliko jos vremena i patnje treba da prodje dok se ne uvidi da je Kosovo 1999 godine zauvek otislo. jos koliko demostracija, blokiranja, nade, nervoza, razocaranosti, povredjenih a mozda i mrtvih treba da se uvidi da je istina bolna za srbski narod ali da se to ne moze vise promeniti. Narode priznajte Kosovo kao nezavisnu drzavu i zivite dalje u miru i orientisani u novu i bolju buducnost!

jasno je

pre 12 godina

... Srbija u tom aspektu nije nikakav faktor. Srbija moze da trazi i sletanje na Mars ali tamo u SB odlucuju PET velikih.
A ove sednice pozove Rusija da bi jos vise bacila prasinu u ocima Rusa i Srba. Sednice BEZ REZULTATA nikome ne trebaju.

Pristevac

pre 12 godina

Ma mozes da se sastajes i pricas sa kim god hoces, kad nisi u pravu nisi, i na kraju ce istina i pravda pobediti. iako je istina mozda bolna za nekoga posle nekog vremena ce se svi nauciti sa novom situacijom.

...a uz to i ne radi!

pre 12 godina

Ujedinjene nacije :)
Zar nisu oni doneli neku rezoluciju koje se ne pridrzavaju Ameri i njihovi sateliti, koji su gle ironije clanovi tih istih Ujedinjenih nacija. Ja nista ne razumem. Cemu UN sluze?

mirotvorac

pre 12 godina

Sadasnje UN sluze amerikancima kao alibi za sve njihove vojne akcije,intervencije. Ako su UN zaduzene za resavanje konflikata,zasto na KOSOVU nisu plavi slemovi a ne nato(pod zaboravljenom rezolucijom 1244)?

Otvorene oci

pre 12 godina

Nejsno je dokle ce ljudi shvatati da od ovih sednica nema nista. Kada ce se shvatiti nacin kako funkcionishe Savet Bezbednosti? Zar neko misli da mogu da ranjavaju vojnike Amerikancima, Francuzima, Nemcima, Englezima i oni ce glasati PROTIV sebe u UN?
Kada ce se shvatiti da Rusi ovu situaciju iskoriscavaju ISKLJUCIVO za svoj interese jer oni odlicno znaju da od sednica SB nema nista. Uostalom sta ce ti sednica bez zakljucaka. Pa to kao da se nije desilo NISTA.

Mirko iz Rasa

pre 12 godina

Naši zapadni prijatelji se zbunili pa bili protiv nas. Pa vlast kaže da oni rade u našem interesu. Dosta više obmana. Zašto se ne uatraži da pored famozne EU razgovorima sa Prištinom posreduje i Rusija. I zašto se od Rusa ne zatraži da njihova vojska uzme učešča u sastavu Stranih trupa na severu Kosova.

BG

pre 12 godina

Ove sednice UN ce pomoci Srbiji isto kao sto su pomogli Gruziji... Rusi sazovu sednicu zbog situacije na Kosovu a SAD nastave po starom.... potom SAD sazovu sednicu SB zbog situacije u Abhaziji i J. Osetiji a Rusi nastave da rade sta hoce... i ne moze im niko nista, ni jednima ni drugima. To su jedine 2 prave sile na svetu i o svemu oni odlucuju daleko od ociju javnosti. Ostale zemlje se nista ne pitaju, samo misle da se pitaju. Dakle, Rusi ce nama pomoci da vratimo Kosova onda kada i SAD pomognu Gruziji da vrate Abhaziju i Juznu Osetiju.... otprilike NIKAD.

Dusan Ilic

pre 12 godina

E sada neka pokazu da su nam pravi prijatelji pa neka popuste u vezi Sirije a za uzvrat da dobiju podrsku oko Kosova, s obzirom da su te dve teme na stolu oko kojih imaju suprotne stavove!

gradjanin Osetije i Abhazije

pre 12 godina

Kako očekujete pomoć od Moskve,kada je ona isto uradila sa Osetijom i Abhazijom.Ovo liči na to da se Vuk Jeremić žali svom Mentoru i davaocu stipendije LAVROVU.Rusi i Amerikanci su isti-KLONOVI.

Markan

pre 12 godina

Vi svi iz Srbije sto trazite priznanje Kosova(Albance i ostale van Srbije ne racunam), zar stvarno mislite da ce se sve zaustaviti ako Srbija prizna Kosovo? Pa tek onda ce da ustanu oni sto zele da otcepe Sandzak i Vojvodinu i tu ce nastati nova zarista. Ne mogu da verujem da vam je u glavi tolika promaja...

Milan

pre 12 godina

Za ove "Kosovo je otišlo" imam poruku: otišlo je i 1389 i to mnogo ozbiljnijem neprijatelju pa smo ga vratili. Jedino što njihov bašibozluk nismo najurili kada je trebalo pa ćemo to morati da ispravimo.

Vladimir

pre 12 godina

A meni samo nije jasno što Vi koji znate šta je "gotovo" i šta se "ne može više vratiti" ne zarađujete za život time što ćete gledati u budućnost? Odakle Vama sve te informacije?... Više od tri veka su ovde vladali Turci, pa smo im videli ledja, vojvodinu su držali austro-ugari, pa di su sad? Posle drugog svetskog rata smo zgazili ustaše i ndh ko plitak potok a nemačku su saveznici razbucali ko svinja masan džak... Jevreji nisu imali državu dve hiljade godina al je se nikada nisu odrekli i sad je ponovo imaju. Manite se toga što ste "vidoviti" i što Vam "se javlja"... Manite nas da mučimo svoju muku... staćemo mi na noge opet, a Vi bolje gledajte da do tada ne za****** previše... da ne bi posle Vi vikali kako smo "nebeski narod"... jer srbin nije Bog... Bog je taj koji prašta.

Beogradjanin

pre 12 godina

(Mirko iz Rasa, 29. septembar 2011 08:58)

Za tvoju informaciju, "prijatelji" Rusi su se prvi povukli sa Kosova i vratili se u onu svoju Aziju!

Mitrovica

pre 12 godina

Vidim da u tekstu nigde nema onoga sta su na tim konsultacijama rekli Amerikanci i Francuzi. Mislim da je ovde najveci problem. Ovime se postize utisak da je samo Rusija ta koja je iznela svoj stav, a druge delegacije su samo (cutile (ili odobrile, moze da se kaze).
Za vasu informaciju: Amerikanci i Francuzi su ostro osudile bombaski napad i ranjivanje cetiri KFOR-Vojnika.

aca

pre 12 godina

Vi brizni sto kazete da je Kosovo i Metohija zauvek otislo.....da li cemo se sloziti da je i Srbija vise puta na po par godina cela bila otisla....ali nije potpisala...a i 500 godina vladse Otomani..pa???..nemojte sami sebe da lazete..zna taj zapad ,,sta su Srbi,,samo ih treba dooobro naljutiti...kamen na kamenu im nece dole ostati,,mogu i 200000..vojnika da posalju ,,dzaba...eto ja glup toliko!

petar

pre 12 godina

Mirko iz Rasa@Zato Rusa ne dopustaju,sto Rusi ne dopustaju UN i EU u Abhaziju i J.Osetiju.Sad sve jasno.Rusi stite samo svoi interesi.Treba sxvatiti da Rusiji boli uvo za Kosovo.Kosovo za nix instrument za trgovinu.

rista motorista

pre 12 godina

":"Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. ""
Sada se postavlja osnovno pitanje dali ce SB verovati Rusima tj. onom "kompletnom materijalu" u koji im je Srbija dostavila - rekla sta se desilo na Kosovu, ili ce verovati vojnicima KFORa jer, ne zaboravimo na Kosovu ima USA i Fra i Ita i DE i GB,... vojnika
Samo secamo se kako je prosao pokusaj Rusije da pre mesec dana u SB progura slicnu stvar, ali nije uspelo jer ubistvo policajca snajperom i palenje Jarinja uopste nije bilo pomenuto od Rusa posto se nije uklapalo u koncept o 'miroljubivim i nenasilnim Srbima'

Hahaha joj

pre 12 godina

Na kakve se bre turke pozivate stalno? Vidite li vi razliku izmedju turaka i NATO-a i Amerike? Pa ono sto turci nisu mogli ni za 500 godina, ovi mogu za 5 sati da urade. Ali bukvalno 5 sati. Drugo tad su turci okupirali Srbiju, pa se narod kad tad podigao. Sad kosovari hoce svoje kosovo, gde srba gotovo i da nema, koga ocekujete da se digne za 500 godina tamo?

KOSOVO je KOSOVO. a mi smo SRBIJA.

Ne treba gledati u buducnost da bi se ona videla, dovoljno je sesti i razmisliti, a to nama Srbima najteze pada.

Vladimir

pre 12 godina

@VladimirLDP

E imenjace nisi ti bas u toku. Centar nauke u 21.veku nije Amerika vec Evropa. Centri kulture i umetnosti su Indija i Indonezija. Amerika je gotovo bez prirodnih resursa, sve su ispovadili pa samo vrse pritiske na svoje simpatizere da tamo posluju, dok Rusija i Brazil obiluju neiskoriscenim prirodnim bogatstvima. Polako gube sportski prestiz i vise ne osvajaju onoliko medalja koliko su nekada osvajali na raznim takmicenjima. Jedino si u pravu kada je vojska u pitanju, tu su i dalje najmocniji prvenstveno zbog strateskih baza koje imaju svuda u svetu. Ali, u mnogim zemljama te baze su postavljene posle sankcija ili rata, tako da dobar broj zemalja te baze moze svojom vojskom da preotme u slucaju veceg konflikta u svetu.

A dok ja ovo pisem Americki sistem puca po savovima. U 20 gradova Amerike su veliki protesti protiv bankara i korporacija. Kada god je u velikim zemljama doslo do klasnih protesta nastala je revolucija i promena sistema vodjenja zemlje. No videcemo - ako Big Brother (Americka oligarhija) uspe da ovo ugusi bez velikih muka i ekonomskog pada mozda taj Americki san o globalizaciji i nesto duze potraje. Svet se u 21. veku okrenuo decentralizaciji na osnovu populacije, barem se meni tako cini iz svega sto se desava.

djerman

pre 12 godina

Prištevac i ostala ekipa koja je za priznavanje Kosova - o kojoj istini pričate, kakva istina, koga je još briga za to, zapadne zemlje imaju svoje interese oko Kosova i ne interesuje ih što brutalno otimaju taj deo od Srbije. Ne postoji pravda niti pravo po kom je dozvoljeno da otmeš od neke države deo njene teritorije - jednostavno ne postoji. Odakle vam pare ad živite kad ništa ne radite - bar ne regularno? Odakle vam pare za finansiranje lobiranja - ODAKLE PARE!? Da je pravde verovatno bit 20% Kosovara ( mislim i na jedne i na druge) bilo u zatvorima - nema tu pravde - trenutno ste jači i po sili uzimate. Ako se tako završi bojim da se da Balkan neće biti miran zajedno sa problemima u Bosni i Hrvatskoj. Ovo se jednostavno, hteli mi ili ne ne može zaboraviti ako se ne napravi dogovor gde neće samo jedna strana dobiti sve.

MarkoSi

pre 12 godina

Ako postoji princip koji je primenjen od strane KFOR da dozvoljava mirne proteste, ali... neka objasne zašto nisu bojevom municijom pucali na albance tokom martovskog pogroma!? Mislim, rušenje i paljenje crkava, kuća i druge srpske imovine, proterivanje Srba nije nasilno? Od prvog dana je jasno i ne treba se zavaravati, KFOR je okupaciona sila kojoj zakon leži u topuzu, a tragovi joj naravno, smrde nečoveštvom.

Bojan Janković

pre 12 godina

Blago nama sa vecito zabrinutim Rusima. Pored njih su nas silovali bombama mesecima. Jaki su nam oni saveznik, nema sta. Talk is cheap Russia.

veterinarBG

pre 12 godina

Vladimir LDP, 28. septembar 2011 23:30)
Prvi put da se slozim s tobom. U prevodu, Amerika je mocna i moze da radi sta hoce, kome hoce i kad hoce, a ko se suprostavi dobice batine, siromastvo i izolaciju! Tacno!
Samo mi ne rece, jel ti podrzavas takvu politiku USA? Ja ne mogu...nece dusa da trpi nepravdu. Znaci, po tebi, neka me biju...

Nikola Uzice

pre 12 godina

Strasno je citati komentare pojedinih ljudi ovde koji pozivaju na priznanje 'realnosti' na Kosovu...Realnost licemerja govori da je stvorena nova drzava koja se temelji na zlocinima, kriminalu, getoizaciji nealbanaca, ucenama... Onaj ko bi se odlucio da prizna tu realnost priznao bi nase 'pravo' da ne postojimo, da nemamo pravo na dostojanstvo i zivot.

Srbin NS

pre 12 godina

Svim ovim defetistima domacim i ovim zainteresovanim komsijama okolo:
SRBI se nikada nece odreci Kosmeta, nikada! Da li vam je to jasno? Proucite malo istoriju pa cete razumeti, dakle nikada pa ni tada!

haha

pre 12 godina

Vidim ruski predstavnik se sav razmahao na sednici kao kolega Konuzin mu u Beogradu. Tamo su manji od makovog zrna ali zato uvek glume veliku rusku bracu u Srbiji ispred ovih nasi jadnih i pateticnih rusofila...

Ratko

pre 12 godina

Jeste Amerika mocna masinerija kao sto ste spomenuli ali mocna je i Rusija. Da je volje Rusi bi vojno sa pola gasa mogli da prepolove severni deo Kosova gde zive Srbi. Ne bi postojale nikakve opasnosti za tako nesto niti posledice kada bi hteli to da ucine. Rusija je Svetska sila u rangu sa SAD. Problem je EU koja jos uvek vaga na strani SAD inace bi Rusi odavno resili pitanje Kosova.

djuro

pre 12 godina

do kada ce se koristiti uvijeni eufemizmi za nesto sto je potpuno jasno? Nisu medjunarodne snage dopustile nasilje nad Srbima, nego ga direktno pocinile. Ovde se radi ne o prekoracenju ovlascenja nego o zlocinu, za koji treba da odgovaraju oni koji su pucali na demonstrante i na medicinsku ekipu, oni koji su to naredili i oni koji su pokusali da zlocin zataskaju. Ako je verovati izjavama sa terena i fotografijama, za to postoje jasni dokazi i ako pravni sistem (na Kosovu, Srbiji, Evropi, Marsu, svejedno) nije dovoljan da se ti ljudi kazne, ne znam cemu bilo kakvi razgovori, UN, Savet Bezbednosti i ostale beskorisne price i inicijative. Sistem koji takve stvari dozvoljava, ako dozvoljava, je otvoreni neprijatelj Srbije (i sveta generalno ali o tome mi ne mozemo da brinemo)...

Dragan

pre 12 godina

Citajuci ove komentare namece samo jedan zakljucak. Srbima niko ne moze da pomogne. Nacija koja pljuje na sebe ne zavredjuje nikakvu pomoc od bilo koga.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovo traje nekoliko meseci i sad iznenada "SAD su osudile napad Srba na pripadnike Kfora"", opasni ovi Srbi stvarno! Bacili bez veze par kamenica iz daljine a ovi otuda udri rafalnom paljbom, bojevom municijom? Spominjana "bomba domace izrade" je sporna, jer se ne zna kad je bacena - ako je bacena nakon rafalne paljbe Kfora onda je razumljiva, iako i dalje neprihvatljiva sa stanovista nasih mirnih protesta, ali mislim da EU, Kfor, SAD i ceo Zapad u ovoj situacij debelo preteruje. Ako se zbog jedne "bombe domace izrade" puca u masu bojevom municijom, onda u Iraku niko vise ne bi bio ziv, pa oni imaju po nekoliko takvih bombi dnevno!!! A to je kao teritorija na kojoj Amerika ima kontrolu?

Vidim da je ovde mnogima do bolje buducnosti, do harmonije, do saradnje, do ljubavi medju narodima, OK, za svku pohvalu, dobri neki ljudi. Pa kadu su tako dobri, da imaju dobrotu da ponude i drugima, zasto oni ne naprave neke ustupke, zasto oni ne preduzmu nesto da se smanje napetosti i neizvesnost? Jer zbog njihove dobrote (prema sebi) je sve i pocelo, uvek su trazili SAMO za sebe sve sto im treba a za druge nista. Cak i Klinton im je prilikom jedne posete na Kosovu rekao da se oni sada ponasaju bas onako kako pricaju da su se Srbi ponasali kad je to bila regularna srpska drzava! Cak i on je video koliko ste "dobri"! Hajde da krenemo u buducnost, prihvatite siroku autonomiju u okviru srpske drzave, kao sto zive vasi Albanci u Juznoj Srbiji pa da vec jednom krenemo napred svi zajedno! A vi necete, ipak niste toliko dobri, a? Nije vam cak stalo ni do vasih sunarodnika u J.Srbiji? Jer kad bi se Kosovo normalizovalo i njima bi garantovano bilo bolje. I mogu svi da dube na trepavicama, dok je 1 (jedan) Srbin ziv kosovska prica nece biti gotova.

Lepo je sto ovde ljudi imaju svoje stavove, tako se blize upoznajemo. Ali nije lepo kad ljudi ovde lazu. Neko rece da je Kina nemocna u vezi Tajvana, jer Amerika je "gospodar sveta". Ocigledno nije procitao vest od pre par dana da je Amerika odbila da proda Tajvanu najnoviju generaciju borbenih aviona i da je prihvatila jedino da im obnovi one avione koje vec imaju, a to je nesto sasvim drugo. Takodje izgleda da ovaj dobri covek ne prati situaciju u kojoj Kina ima ogromna novcana sredstva ulozena u americke drzavne papire (dug Amerike) i teoriski moze da "ubije" Ameriku bez ijednog metka. Nije Amerika vise sto je bila. Kina nece ubiti Ameriku ne zato sto je nemocna nego zato sto joj Amerika jos treba kao trziste i kao teritorija na koju planiraju da se rasire ulaganjem svoga kapitala.

d9me

pre 12 godina

Ljudi, izgleda da smo mi posteno zadremali...Iako me najiskrenije zgrozava ovo sto nam rade i sto rade po svetu, ne mogu da se ne setim onih godina (i to do nedavno) kada smo mislili da nam ne mogu nista i da ce nam se pokoriti svako kome pokazemo tri prsta. Tek sad smo stigli do nivoa kada je i kolektivni prosek shvatio da mogu da nam uteraju i celu saku s dola, ako im je to u interesu, i nece nas pitati da li nas boli. Hrabro je inatiti se i svako je cuo za nas, ali da li je inat sam dovoljan ? Mislim, da li mi imamo u ovom trenutku, posle 20 godina, bilo koga ko bi nas zaista podrzao? Tesko. Na treznost smo davno zaboravili , ostalo je uvredjeno pametovanje na gomili i narcisoidna ignorancija stvarnosti. Losi smo politicari i skrti trgovci do zla boga! Kamo srece da se sve meri gostoprimstvom, tenisom, vaterpolom i kosarkom, zaista nam ne bi bilo premca, ali ovako...Kako god, iako vise bez realnog presedana, ali se i dalje nadam da ima smisla istrajati uz ovu zemlju. Možda ćemo stvarno biti najbolji u solo. (sunarodnik iz temerina)

All along the Watchtower

pre 12 godina

Pobi NATO stotine hiljada ljudi na bliskom istoku i nikom ništa a sad će kao da se nešto desi u UN što su ranili 6 Srba.

Pedja

pre 12 godina

"Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje."

I boljim i mirnim zivotom i zaposljavanjem se isto bavimo 20 godina pa opet nismo bas daleko dogurali zar ne? A ti mislis da je resenje jednog problema potpuno ignorisanje ili popustanje kod drugog. Svaka cast.

Ajde da ti priznas da je stan gde ti zivis moj kad je vec tako. Nesto cisto sumnjam da bi to tek tako uradio, ali lako je da s*res za nesto sto "ne utice na tebe". Pa sutra ce uticati. To je tvoj narod bre dole isto, alo bre covece sebicni.

Ezio Auditore

pre 12 godina

Narodski, pa cak i po Vuku receno "ides na svadbu bez k....".
Sa kojom bre silom mislimo da vratimo Kosovo, vojnom, politickom, ekonomskom?
Vojsku da saljemo, ne ide, jaci su.
Politicki smo pijuni.
Ekonomski ruinirani i zavisimo od istog tog zapada.
Pravda je selektivna a istinu kontrolise onaj ko je jaci. Ni tu nemamo adute.

Dakle, hajmo svi vi "Kosovo je Srbija", odgovorite mi na pitanje a ja cu oberucke prihvatiti svaki smislen odgovor.

Nebojsa

pre 12 godina

Izgleda Srbi masovno odlepili sa sve politickim vrhom. Kad nesto ne moze da se vrati oruzanom silom naravno da ne moze nekim tamo UN-om. Ili jos bolje, kad je nesto izgubljeno onako sramnim povlacenjem drzave 1999. godine nije moguce to vratiti pregovorima. Batalite sljunak, balvane i kamenje. To je tek sramota!

Dragan

pre 12 godina

sramota od nas, i ako se pravimo kao bajagi posten narod , niko od nas koji je napisao ove komentare nije rekao ni jedinu rec o tome da barikade i blokade puteva su nezakonite svugde u svetu vec svi bla bla bla !!!

andro id

pre 12 godina

e pa nije kosovo otislo, da je otislo ne bi nas maltretirali da ga priznamo, a evo i ovaj koji se potpisuje kao "Pristevac" kaze " ajde da priznamo Kosovo", e pa necemo, nisu Kosovo priznale ni sve zemlje EU, a od nas to traze, a dalje, Nemci pucaju na nase gradjane, ne znam sta bi bilo da neki Srbin pocne da puca na nenaoruzane Nemce negde po Nemackoj -ma uzas!

Unko

pre 12 godina

Pa prosto je neverovatno da se nasi zale SB UN.
Ta institucija je odavno prestala da postoji i nista sustinsko ne moze tamo da se dogovori.Od kada je amerika pocela unilateralno da preduzima korake i SB je postao Medjunarodni Statisticki Zavod ( MSZ skraceno) jer samo konstatuje probleme i to je maximalni nivo njihovog dogovora.Samo naivcine i optimisti misle da SB moze nesto da odluci.

Zemun

pre 12 godina

Meni samo nije jasno zasto Rusi nisu u Kforu? Ili kinezi.. Taj SB UN odlucuje koliko i mi ovde, komentarisuci sve ovo. Ovi koji kazu da je Kosovo igubljeno 1999.. neka razmisle dobro, jer im neko moze "sutra" tako zakucati na vrata i izbaciti ih iz rodjene kuce, pa da vidim da li ce se pomiriti sa tim. Narode Srpski, katastrofa sta nam rade.

Dule NS

pre 12 godina

-Prvo, UN su prestale da postoje kada se raspao Varšavski pakt, a zajedno sa UN je prestala da postoji i SFRJ i to veoma krvavo! Sa UN je nestalo i ono malo morala koje je postojalo u svetu!

-Drugo, totalno je nebitno ko je na vlasti u Srbiji, bilo da je Milošević, Đinđić ili Tadić, jednako nas maltretiraju, ponižavaju i uslovljavaju!
Neko reče to je zato što nismo saveznici Amerike! I iskreno veću glupost od te nisam čuo! Srbi bi sigurno bili američki saveznici isto onako kako su to bili u oba svetska rata, samo kada bi im ta Amerika dala i najmanji motiv i razlog za tako nešto! Ali meni lično je veoma drago što nismo i nadam se da u nekom, eventualnom, budućem svetskom ratu nećemo biti NIČIJI saveznici - NIKAD VIŠE!

-Treće, ljudi koji moj narod nazivaju "RULJOM" kao što je to danas učio state department ne mogu nikada biti moji prijatelji! Koliiko god bio realističan čovek ipak imam bar malo dostojanstva! I zadržavam pravo da te iste koji su tako nazvali moj narod ja nazovem još većom RULJOM ali onom belosvetskom!
-Znate, jedna je stvar nekoga pobediti, ali konstantno ponižavati svog protivnika je nešto sasvim drugo!

-Četvrto, nema svrhe da se ovde nerviramo i kidamo! Znamo svi šta su naumili - a to je da bude po njihovom ili milom, a još bolje silom!
Sprema se nova oluja - i to je sasvim sigurno! Time dobijaju jako mnogo - dobijaju celo Kosovo sa rudnim bogatstvima ispod srpskog severa i dobijaju konačan pad demokratije u Srbiji i time opravdanje za sve učinjeno i ono što će tek da učine! A takođe su se rešili muke šta da izmisle kako bi odbili Srbiju za ulazak u EU! Jednim udarcem dve muve!

-Peto, svim revnosnim komšijama bih poručio da su užasno dosadni i naporni i da je bolje za njih same da ne likuju toliko nad srpskom sudbinom jer je karma jako gadna stvar! Udari vas kada se najmanje nadate - ili što bi naš mudri narod rekao "kako seješ tako ćeš i žnjeti"!

Ivan

pre 12 godina

@(Dragan, 29. septembar 2011 11:07)

A nametnuti granicu ljudima je zakonito i sve u redu ? I to u 21. veku usred evrope koju su puna usta slobodnog protoka ljudi, kapitala i robe i evrope bez granica ?

Ma ajde...

garde

pre 12 godina

@(...a uz to i ne radi!, 28. septembar 2011 23:02)
Istina je da su rezoluciju 1244 doneli UN. Istina je i to da nijedna strana nije to ispostovala pogotovo najvise srbi, pa su to ovi KFOR, UNMIK i kako se vec zovu, vesto iskoriscavali pa sad su u pat poziciji

srki

pre 12 godina

Drzava Srbija nishta ne moze da uradi da bi pomogla ljudima dole. Ne kazem da nece, ne moze ili ne sme, zbog raznoraznih ucena. To je realnost koju ljudi dole moraju da shvate. Nazalost srbi iz Srbije su ostavili nashe ljude da se bore sami.

postaje jasnije

pre 12 godina

"""Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. """
Dali ovo znaci da je Srbija 'snitch' ['cinkaros'] i da koristi svoje 'prijateljstvo' sa Rusijom da Rusija 'gura' stvari u UN za nju??
Ovaj postupak takodjer objasnjava zasto je Konuzin neki dan onoliko planuo i zasto je istovremeno onoliko hvalio Jeremica.
Samo, pitanje je dali ce se i Nemacka, USA i opstali sa 'kontra' strne pojaviti sa snimcima koji pokazuju da Srbi nisu bas toliko mitroljubivi i nevini koliko tvrde

gray wolf

pre 12 godina

Ljudi moji nismo mi prvi ni poslednji ljudi na ovoj planeti.

Naša deca i unuci će poželeti da vrate kosovo i metohiju kao što su i naši dedovi vraćali državnost Srbiji posle Otomanske okupacije.
Mi smo trenutno "geopolitički" na kolenima i ne možemo im u tome mnogo pomoći ali bi bilo pametno da im ne otežavamo.
Ne zavaravajte se da kad se okolnosti budu promenile neke nove generacije Srba neće "sa pravom" tražiti svoje nasledje.(Vidite danas Mađare u Rumuniji, Slovačkoj pa i Vojvodini)
Time što danas neki misle da svet nestaje onda kad oni sami nestanu i defetistički nastupaju samo će otežati svojoj deci.

Da se razumemo ja bi prvi potpisao da nikada ni jedan ljudski život ne bude izgubljen u ratu ali ratova će biti dok bude ljudi.
Zato pamet u glavu, hteli mi to ili ne našim potomcima smo ostavili veliko breme i teret. I ne, nismo samo mi Srbi krivi za to.
Mogu ja mom budućem unuku govoriti da je kosovo izgubljeno ali ne vredi. Onog trenutka kad se okolnosti promene i Srbija stane na noge eto njega na Kosovu.
Na žalost tako će biti koliko god ja mrzeo sebe i svoju generaciju zbog toga.

nenad

pre 12 godina

jedino resenje je da podnesemo zahtev sjedinjenim americkim drzavama da zelimo da postanemo njihova 55 drzava i svi problemi ce biti reseni sve drugo je utopoja pozdrav

ića Jagodinac

pre 12 godina

Ako se naša vlast bude i dalje ponašala prema Kosovu kao do sada,brinući o teritoriji a ne o ljudima,izgubićemo totalno severno Kosovo a nećemo biti deo EU.Plašim se osnovano da će se nastaviti rastakanje Srbije i zbog ovih praznoglavih nacionalista od Srbije ostaće samo Beogradski pašaluk u kome ćemo živeti na novou Severne Koreje.Razlika izmedju političara i državnike je što političar narodu govori iskrivljenu sliku stvarnosti a državnik kaže narodu u oči istinu.zašto narodu nije rečeno šta se očekuje od sednice SB.

Pristevac

pre 12 godina

Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje.

Pristevac

pre 12 godina

Ma mozes da se sastajes i pricas sa kim god hoces, kad nisi u pravu nisi, i na kraju ce istina i pravda pobediti. iako je istina mozda bolna za nekoga posle nekog vremena ce se svi nauciti sa novom situacijom.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Da li je vama jasno da bez Amerike i njihove podrske mozete da sastancite koliko i gde hocete, uzalud je. Jel' stvarno mislite da iko moze da prevlada uticaj Amerike bilo gde u svetu, a kamoli na Kosovu cija vlast je u potpunosti naklonjena toj sili? Pogledajte koliko je jedna Kina nemocna oko Tajvana jer Amerika neda. Taman kad bi Rusija, Kina i EU svi zajedno hteli nesto suprotno interesu SAD na Kosovu, NE BI PROSLO. Moc Amerike je OGROMNA, veca nego sto vi zamisljate pa izjednacavate neke pripite Ruse i haoticne Kineze kao da su im jednaki, ili Evropu koja im konstantno podilazi - NISU. Jedini, ali bukvalno jedini nacin da ista postignete na Kosovu, jeste kroz dogovor sa Amerikom i NI SA KIM VISE. Sve drugo je uzaludno gubljenje vremena. Taci je to shvatio odavno, a nama to nije jasno jos uvek, nakon svega sto smo doziveli suprotstavljajuci se toj Americi (nismo se suprotstavljali nikome drugome, ni Kini, ni Rusiji, ni Evropi, a sta smo doziveli). A dozivecemo izgleda jos, i pitanje hocemo li i posle toga shvatiti gde lezi kljuc problema. Amerika nije samo jos jedna drzava-kontinent, to je centar svetske ekonomske, naucne, vojne i svake druge moci, oni kontrolisu sve tokove prosperiteta covecanstva, i njihovim unistenjem covecanstvo bi otislo nekoliko vekova UNAZAD, tako da se to nece desiti, a mi bismo sa njima da se nadvlacimo. Mozemo, ali to je pogubno i posledice se vrlo brzo osecaju. Sustina je da nam ne trebaju nikakve sednice UN, SB i druge gluposti, sve sto nam treba je telefonski broj gdje Hilari i samo malo razuma, i brzo se sve dogovori i ne bude nasilja i proterivanja Srba.

Jimmy

pre 12 godina

Ja necu ovde nikoga da vredjam, ali ??? koliko jos vremena i patnje treba da prodje dok se ne uvidi da je Kosovo 1999 godine zauvek otislo. jos koliko demostracija, blokiranja, nade, nervoza, razocaranosti, povredjenih a mozda i mrtvih treba da se uvidi da je istina bolna za srbski narod ali da se to ne moze vise promeniti. Narode priznajte Kosovo kao nezavisnu drzavu i zivite dalje u miru i orientisani u novu i bolju buducnost!

Marko Antun

pre 12 godina

Ljudi, Kosovo je otišlo i ništa što Jeremić, Tadić i ostatak vesele dramske grupe učini neće to poništiti. Moj, čisto dobronamjeran, savjet bi bio da vam se političari bave s onim što je u opasnosti da ode, poglavito Vojvodina i Sandžak. I ne, nisam zloguki prorok, ne želim sve najgore već samo kao promatrač sa strane vam govorim kak sve to zgleda. Urediti odnose s Vojvodinom i Sandžakom da ne bi opet bilo "nismo znali", jer Kosovo je moglo ostati u sklopu Srbije da je samo malo manje radila letva, a više mrkva...

Nikola

pre 12 godina

Sve je ovo zakuvala EU i da bi lažno optužili Srbe i stvorili razlog za odlaganje datuma početka pregovora za pristupanje EU. E naša Evropo, razočarala si nas. Pročitali smo te.

milentije

pre 12 godina

Zasto je sednica opet zatvorena ?
Pa dokle vise pravljenja lakrdije od UN sa tim "zatvorenim sednicama".Srbija treba da zahteva otvaranje tih zatvorenih sednica - dosta vise igre macke i misha. Dobro znamo ko zahteva zatvorene sednice i zasto.
Dokle ce svet to trpeti ?

mirotvorac

pre 12 godina

Sadasnje UN sluze amerikancima kao alibi za sve njihove vojne akcije,intervencije. Ako su UN zaduzene za resavanje konflikata,zasto na KOSOVU nisu plavi slemovi a ne nato(pod zaboravljenom rezolucijom 1244)?

Dusan Ilic

pre 12 godina

E sada neka pokazu da su nam pravi prijatelji pa neka popuste u vezi Sirije a za uzvrat da dobiju podrsku oko Kosova, s obzirom da su te dve teme na stolu oko kojih imaju suprotne stavove!

jasno je

pre 12 godina

... Srbija u tom aspektu nije nikakav faktor. Srbija moze da trazi i sletanje na Mars ali tamo u SB odlucuju PET velikih.
A ove sednice pozove Rusija da bi jos vise bacila prasinu u ocima Rusa i Srba. Sednice BEZ REZULTATA nikome ne trebaju.

...a uz to i ne radi!

pre 12 godina

Ujedinjene nacije :)
Zar nisu oni doneli neku rezoluciju koje se ne pridrzavaju Ameri i njihovi sateliti, koji su gle ironije clanovi tih istih Ujedinjenih nacija. Ja nista ne razumem. Cemu UN sluze?

Milan

pre 12 godina

Za ove "Kosovo je otišlo" imam poruku: otišlo je i 1389 i to mnogo ozbiljnijem neprijatelju pa smo ga vratili. Jedino što njihov bašibozluk nismo najurili kada je trebalo pa ćemo to morati da ispravimo.

Vladimir

pre 12 godina

@VladimirLDP

E imenjace nisi ti bas u toku. Centar nauke u 21.veku nije Amerika vec Evropa. Centri kulture i umetnosti su Indija i Indonezija. Amerika je gotovo bez prirodnih resursa, sve su ispovadili pa samo vrse pritiske na svoje simpatizere da tamo posluju, dok Rusija i Brazil obiluju neiskoriscenim prirodnim bogatstvima. Polako gube sportski prestiz i vise ne osvajaju onoliko medalja koliko su nekada osvajali na raznim takmicenjima. Jedino si u pravu kada je vojska u pitanju, tu su i dalje najmocniji prvenstveno zbog strateskih baza koje imaju svuda u svetu. Ali, u mnogim zemljama te baze su postavljene posle sankcija ili rata, tako da dobar broj zemalja te baze moze svojom vojskom da preotme u slucaju veceg konflikta u svetu.

A dok ja ovo pisem Americki sistem puca po savovima. U 20 gradova Amerike su veliki protesti protiv bankara i korporacija. Kada god je u velikim zemljama doslo do klasnih protesta nastala je revolucija i promena sistema vodjenja zemlje. No videcemo - ako Big Brother (Americka oligarhija) uspe da ovo ugusi bez velikih muka i ekonomskog pada mozda taj Americki san o globalizaciji i nesto duze potraje. Svet se u 21. veku okrenuo decentralizaciji na osnovu populacije, barem se meni tako cini iz svega sto se desava.

aca

pre 12 godina

Vi brizni sto kazete da je Kosovo i Metohija zauvek otislo.....da li cemo se sloziti da je i Srbija vise puta na po par godina cela bila otisla....ali nije potpisala...a i 500 godina vladse Otomani..pa???..nemojte sami sebe da lazete..zna taj zapad ,,sta su Srbi,,samo ih treba dooobro naljutiti...kamen na kamenu im nece dole ostati,,mogu i 200000..vojnika da posalju ,,dzaba...eto ja glup toliko!

Mirko iz Rasa

pre 12 godina

Naši zapadni prijatelji se zbunili pa bili protiv nas. Pa vlast kaže da oni rade u našem interesu. Dosta više obmana. Zašto se ne uatraži da pored famozne EU razgovorima sa Prištinom posreduje i Rusija. I zašto se od Rusa ne zatraži da njihova vojska uzme učešča u sastavu Stranih trupa na severu Kosova.

Vladimir

pre 12 godina

A meni samo nije jasno što Vi koji znate šta je "gotovo" i šta se "ne može više vratiti" ne zarađujete za život time što ćete gledati u budućnost? Odakle Vama sve te informacije?... Više od tri veka su ovde vladali Turci, pa smo im videli ledja, vojvodinu su držali austro-ugari, pa di su sad? Posle drugog svetskog rata smo zgazili ustaše i ndh ko plitak potok a nemačku su saveznici razbucali ko svinja masan džak... Jevreji nisu imali državu dve hiljade godina al je se nikada nisu odrekli i sad je ponovo imaju. Manite se toga što ste "vidoviti" i što Vam "se javlja"... Manite nas da mučimo svoju muku... staćemo mi na noge opet, a Vi bolje gledajte da do tada ne za****** previše... da ne bi posle Vi vikali kako smo "nebeski narod"... jer srbin nije Bog... Bog je taj koji prašta.

Ratko

pre 12 godina

Jeste Amerika mocna masinerija kao sto ste spomenuli ali mocna je i Rusija. Da je volje Rusi bi vojno sa pola gasa mogli da prepolove severni deo Kosova gde zive Srbi. Ne bi postojale nikakve opasnosti za tako nesto niti posledice kada bi hteli to da ucine. Rusija je Svetska sila u rangu sa SAD. Problem je EU koja jos uvek vaga na strani SAD inace bi Rusi odavno resili pitanje Kosova.

haha

pre 12 godina

Vidim ruski predstavnik se sav razmahao na sednici kao kolega Konuzin mu u Beogradu. Tamo su manji od makovog zrna ali zato uvek glume veliku rusku bracu u Srbiji ispred ovih nasi jadnih i pateticnih rusofila...

petar

pre 12 godina

Mirko iz Rasa@Zato Rusa ne dopustaju,sto Rusi ne dopustaju UN i EU u Abhaziju i J.Osetiju.Sad sve jasno.Rusi stite samo svoi interesi.Treba sxvatiti da Rusiji boli uvo za Kosovo.Kosovo za nix instrument za trgovinu.

Hahaha joj

pre 12 godina

Na kakve se bre turke pozivate stalno? Vidite li vi razliku izmedju turaka i NATO-a i Amerike? Pa ono sto turci nisu mogli ni za 500 godina, ovi mogu za 5 sati da urade. Ali bukvalno 5 sati. Drugo tad su turci okupirali Srbiju, pa se narod kad tad podigao. Sad kosovari hoce svoje kosovo, gde srba gotovo i da nema, koga ocekujete da se digne za 500 godina tamo?

KOSOVO je KOSOVO. a mi smo SRBIJA.

Ne treba gledati u buducnost da bi se ona videla, dovoljno je sesti i razmisliti, a to nama Srbima najteze pada.

djerman

pre 12 godina

Prištevac i ostala ekipa koja je za priznavanje Kosova - o kojoj istini pričate, kakva istina, koga je još briga za to, zapadne zemlje imaju svoje interese oko Kosova i ne interesuje ih što brutalno otimaju taj deo od Srbije. Ne postoji pravda niti pravo po kom je dozvoljeno da otmeš od neke države deo njene teritorije - jednostavno ne postoji. Odakle vam pare ad živite kad ništa ne radite - bar ne regularno? Odakle vam pare za finansiranje lobiranja - ODAKLE PARE!? Da je pravde verovatno bit 20% Kosovara ( mislim i na jedne i na druge) bilo u zatvorima - nema tu pravde - trenutno ste jači i po sili uzimate. Ako se tako završi bojim da se da Balkan neće biti miran zajedno sa problemima u Bosni i Hrvatskoj. Ovo se jednostavno, hteli mi ili ne ne može zaboraviti ako se ne napravi dogovor gde neće samo jedna strana dobiti sve.

Srbin NS

pre 12 godina

Svim ovim defetistima domacim i ovim zainteresovanim komsijama okolo:
SRBI se nikada nece odreci Kosmeta, nikada! Da li vam je to jasno? Proucite malo istoriju pa cete razumeti, dakle nikada pa ni tada!

Otvorene oci

pre 12 godina

Nejsno je dokle ce ljudi shvatati da od ovih sednica nema nista. Kada ce se shvatiti nacin kako funkcionishe Savet Bezbednosti? Zar neko misli da mogu da ranjavaju vojnike Amerikancima, Francuzima, Nemcima, Englezima i oni ce glasati PROTIV sebe u UN?
Kada ce se shvatiti da Rusi ovu situaciju iskoriscavaju ISKLJUCIVO za svoj interese jer oni odlicno znaju da od sednica SB nema nista. Uostalom sta ce ti sednica bez zakljucaka. Pa to kao da se nije desilo NISTA.

Beogradjanin

pre 12 godina

(Mirko iz Rasa, 29. septembar 2011 08:58)

Za tvoju informaciju, "prijatelji" Rusi su se prvi povukli sa Kosova i vratili se u onu svoju Aziju!

Bojan Janković

pre 12 godina

Blago nama sa vecito zabrinutim Rusima. Pored njih su nas silovali bombama mesecima. Jaki su nam oni saveznik, nema sta. Talk is cheap Russia.

bice corak

pre 12 godina

Bice: "Tresla se brda - rodio se mis"
Rusija ce predloziti rezoluciju ili saopstenje, Kina po svom obicaju biti neutralna a Fra, GB i USA ce uloziti veto i nista se nece deesiti !!

Nikola Uzice

pre 12 godina

Strasno je citati komentare pojedinih ljudi ovde koji pozivaju na priznanje 'realnosti' na Kosovu...Realnost licemerja govori da je stvorena nova drzava koja se temelji na zlocinima, kriminalu, getoizaciji nealbanaca, ucenama... Onaj ko bi se odlucio da prizna tu realnost priznao bi nase 'pravo' da ne postojimo, da nemamo pravo na dostojanstvo i zivot.

Markan

pre 12 godina

Vi svi iz Srbije sto trazite priznanje Kosova(Albance i ostale van Srbije ne racunam), zar stvarno mislite da ce se sve zaustaviti ako Srbija prizna Kosovo? Pa tek onda ce da ustanu oni sto zele da otcepe Sandzak i Vojvodinu i tu ce nastati nova zarista. Ne mogu da verujem da vam je u glavi tolika promaja...

gradjanin Osetije i Abhazije

pre 12 godina

Kako očekujete pomoć od Moskve,kada je ona isto uradila sa Osetijom i Abhazijom.Ovo liči na to da se Vuk Jeremić žali svom Mentoru i davaocu stipendije LAVROVU.Rusi i Amerikanci su isti-KLONOVI.

MarkoSi

pre 12 godina

Ako postoji princip koji je primenjen od strane KFOR da dozvoljava mirne proteste, ali... neka objasne zašto nisu bojevom municijom pucali na albance tokom martovskog pogroma!? Mislim, rušenje i paljenje crkava, kuća i druge srpske imovine, proterivanje Srba nije nasilno? Od prvog dana je jasno i ne treba se zavaravati, KFOR je okupaciona sila kojoj zakon leži u topuzu, a tragovi joj naravno, smrde nečoveštvom.

Zemun

pre 12 godina

Meni samo nije jasno zasto Rusi nisu u Kforu? Ili kinezi.. Taj SB UN odlucuje koliko i mi ovde, komentarisuci sve ovo. Ovi koji kazu da je Kosovo igubljeno 1999.. neka razmisle dobro, jer im neko moze "sutra" tako zakucati na vrata i izbaciti ih iz rodjene kuce, pa da vidim da li ce se pomiriti sa tim. Narode Srpski, katastrofa sta nam rade.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovo traje nekoliko meseci i sad iznenada "SAD su osudile napad Srba na pripadnike Kfora"", opasni ovi Srbi stvarno! Bacili bez veze par kamenica iz daljine a ovi otuda udri rafalnom paljbom, bojevom municijom? Spominjana "bomba domace izrade" je sporna, jer se ne zna kad je bacena - ako je bacena nakon rafalne paljbe Kfora onda je razumljiva, iako i dalje neprihvatljiva sa stanovista nasih mirnih protesta, ali mislim da EU, Kfor, SAD i ceo Zapad u ovoj situacij debelo preteruje. Ako se zbog jedne "bombe domace izrade" puca u masu bojevom municijom, onda u Iraku niko vise ne bi bio ziv, pa oni imaju po nekoliko takvih bombi dnevno!!! A to je kao teritorija na kojoj Amerika ima kontrolu?

Vidim da je ovde mnogima do bolje buducnosti, do harmonije, do saradnje, do ljubavi medju narodima, OK, za svku pohvalu, dobri neki ljudi. Pa kadu su tako dobri, da imaju dobrotu da ponude i drugima, zasto oni ne naprave neke ustupke, zasto oni ne preduzmu nesto da se smanje napetosti i neizvesnost? Jer zbog njihove dobrote (prema sebi) je sve i pocelo, uvek su trazili SAMO za sebe sve sto im treba a za druge nista. Cak i Klinton im je prilikom jedne posete na Kosovu rekao da se oni sada ponasaju bas onako kako pricaju da su se Srbi ponasali kad je to bila regularna srpska drzava! Cak i on je video koliko ste "dobri"! Hajde da krenemo u buducnost, prihvatite siroku autonomiju u okviru srpske drzave, kao sto zive vasi Albanci u Juznoj Srbiji pa da vec jednom krenemo napred svi zajedno! A vi necete, ipak niste toliko dobri, a? Nije vam cak stalo ni do vasih sunarodnika u J.Srbiji? Jer kad bi se Kosovo normalizovalo i njima bi garantovano bilo bolje. I mogu svi da dube na trepavicama, dok je 1 (jedan) Srbin ziv kosovska prica nece biti gotova.

Lepo je sto ovde ljudi imaju svoje stavove, tako se blize upoznajemo. Ali nije lepo kad ljudi ovde lazu. Neko rece da je Kina nemocna u vezi Tajvana, jer Amerika je "gospodar sveta". Ocigledno nije procitao vest od pre par dana da je Amerika odbila da proda Tajvanu najnoviju generaciju borbenih aviona i da je prihvatila jedino da im obnovi one avione koje vec imaju, a to je nesto sasvim drugo. Takodje izgleda da ovaj dobri covek ne prati situaciju u kojoj Kina ima ogromna novcana sredstva ulozena u americke drzavne papire (dug Amerike) i teoriski moze da "ubije" Ameriku bez ijednog metka. Nije Amerika vise sto je bila. Kina nece ubiti Ameriku ne zato sto je nemocna nego zato sto joj Amerika jos treba kao trziste i kao teritorija na koju planiraju da se rasire ulaganjem svoga kapitala.

veterinarBG

pre 12 godina

Vladimir LDP, 28. septembar 2011 23:30)
Prvi put da se slozim s tobom. U prevodu, Amerika je mocna i moze da radi sta hoce, kome hoce i kad hoce, a ko se suprostavi dobice batine, siromastvo i izolaciju! Tacno!
Samo mi ne rece, jel ti podrzavas takvu politiku USA? Ja ne mogu...nece dusa da trpi nepravdu. Znaci, po tebi, neka me biju...

Pedja

pre 12 godina

"Ma narode. Ajde da budemo jasni. Da se prizna drzava Kosovo i da se od sutra bavimo drugim stvarima kao: bolji i miran zivot, zaposljavanje, bolja buducnost novih generacija itd. Ova je politika pokazala svoje vec 20 godina. Gde je to sve dovela ovaj narod ? mislim da nije potrebno da se komentuje."

I boljim i mirnim zivotom i zaposljavanjem se isto bavimo 20 godina pa opet nismo bas daleko dogurali zar ne? A ti mislis da je resenje jednog problema potpuno ignorisanje ili popustanje kod drugog. Svaka cast.

Ajde da ti priznas da je stan gde ti zivis moj kad je vec tako. Nesto cisto sumnjam da bi to tek tako uradio, ali lako je da s*res za nesto sto "ne utice na tebe". Pa sutra ce uticati. To je tvoj narod bre dole isto, alo bre covece sebicni.

Ezio Auditore

pre 12 godina

Narodski, pa cak i po Vuku receno "ides na svadbu bez k....".
Sa kojom bre silom mislimo da vratimo Kosovo, vojnom, politickom, ekonomskom?
Vojsku da saljemo, ne ide, jaci su.
Politicki smo pijuni.
Ekonomski ruinirani i zavisimo od istog tog zapada.
Pravda je selektivna a istinu kontrolise onaj ko je jaci. Ni tu nemamo adute.

Dakle, hajmo svi vi "Kosovo je Srbija", odgovorite mi na pitanje a ja cu oberucke prihvatiti svaki smislen odgovor.

rista motorista

pre 12 godina

":"Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. ""
Sada se postavlja osnovno pitanje dali ce SB verovati Rusima tj. onom "kompletnom materijalu" u koji im je Srbija dostavila - rekla sta se desilo na Kosovu, ili ce verovati vojnicima KFORa jer, ne zaboravimo na Kosovu ima USA i Fra i Ita i DE i GB,... vojnika
Samo secamo se kako je prosao pokusaj Rusije da pre mesec dana u SB progura slicnu stvar, ali nije uspelo jer ubistvo policajca snajperom i palenje Jarinja uopste nije bilo pomenuto od Rusa posto se nije uklapalo u koncept o 'miroljubivim i nenasilnim Srbima'

djuro

pre 12 godina

do kada ce se koristiti uvijeni eufemizmi za nesto sto je potpuno jasno? Nisu medjunarodne snage dopustile nasilje nad Srbima, nego ga direktno pocinile. Ovde se radi ne o prekoracenju ovlascenja nego o zlocinu, za koji treba da odgovaraju oni koji su pucali na demonstrante i na medicinsku ekipu, oni koji su to naredili i oni koji su pokusali da zlocin zataskaju. Ako je verovati izjavama sa terena i fotografijama, za to postoje jasni dokazi i ako pravni sistem (na Kosovu, Srbiji, Evropi, Marsu, svejedno) nije dovoljan da se ti ljudi kazne, ne znam cemu bilo kakvi razgovori, UN, Savet Bezbednosti i ostale beskorisne price i inicijative. Sistem koji takve stvari dozvoljava, ako dozvoljava, je otvoreni neprijatelj Srbije (i sveta generalno ali o tome mi ne mozemo da brinemo)...

Mitrovica

pre 12 godina

Vidim da u tekstu nigde nema onoga sta su na tim konsultacijama rekli Amerikanci i Francuzi. Mislim da je ovde najveci problem. Ovime se postize utisak da je samo Rusija ta koja je iznela svoj stav, a druge delegacije su samo (cutile (ili odobrile, moze da se kaze).
Za vasu informaciju: Amerikanci i Francuzi su ostro osudile bombaski napad i ranjivanje cetiri KFOR-Vojnika.

Nebojsa

pre 12 godina

Izgleda Srbi masovno odlepili sa sve politickim vrhom. Kad nesto ne moze da se vrati oruzanom silom naravno da ne moze nekim tamo UN-om. Ili jos bolje, kad je nesto izgubljeno onako sramnim povlacenjem drzave 1999. godine nije moguce to vratiti pregovorima. Batalite sljunak, balvane i kamenje. To je tek sramota!

Dragan

pre 12 godina

sramota od nas, i ako se pravimo kao bajagi posten narod , niko od nas koji je napisao ove komentare nije rekao ni jedinu rec o tome da barikade i blokade puteva su nezakonite svugde u svetu vec svi bla bla bla !!!

Dragan

pre 12 godina

Citajuci ove komentare namece samo jedan zakljucak. Srbima niko ne moze da pomogne. Nacija koja pljuje na sebe ne zavredjuje nikakvu pomoc od bilo koga.

nenad

pre 12 godina

jedino resenje je da podnesemo zahtev sjedinjenim americkim drzavama da zelimo da postanemo njihova 55 drzava i svi problemi ce biti reseni sve drugo je utopoja pozdrav

Dule NS

pre 12 godina

-Prvo, UN su prestale da postoje kada se raspao Varšavski pakt, a zajedno sa UN je prestala da postoji i SFRJ i to veoma krvavo! Sa UN je nestalo i ono malo morala koje je postojalo u svetu!

-Drugo, totalno je nebitno ko je na vlasti u Srbiji, bilo da je Milošević, Đinđić ili Tadić, jednako nas maltretiraju, ponižavaju i uslovljavaju!
Neko reče to je zato što nismo saveznici Amerike! I iskreno veću glupost od te nisam čuo! Srbi bi sigurno bili američki saveznici isto onako kako su to bili u oba svetska rata, samo kada bi im ta Amerika dala i najmanji motiv i razlog za tako nešto! Ali meni lično je veoma drago što nismo i nadam se da u nekom, eventualnom, budućem svetskom ratu nećemo biti NIČIJI saveznici - NIKAD VIŠE!

-Treće, ljudi koji moj narod nazivaju "RULJOM" kao što je to danas učio state department ne mogu nikada biti moji prijatelji! Koliiko god bio realističan čovek ipak imam bar malo dostojanstva! I zadržavam pravo da te iste koji su tako nazvali moj narod ja nazovem još većom RULJOM ali onom belosvetskom!
-Znate, jedna je stvar nekoga pobediti, ali konstantno ponižavati svog protivnika je nešto sasvim drugo!

-Četvrto, nema svrhe da se ovde nerviramo i kidamo! Znamo svi šta su naumili - a to je da bude po njihovom ili milom, a još bolje silom!
Sprema se nova oluja - i to je sasvim sigurno! Time dobijaju jako mnogo - dobijaju celo Kosovo sa rudnim bogatstvima ispod srpskog severa i dobijaju konačan pad demokratije u Srbiji i time opravdanje za sve učinjeno i ono što će tek da učine! A takođe su se rešili muke šta da izmisle kako bi odbili Srbiju za ulazak u EU! Jednim udarcem dve muve!

-Peto, svim revnosnim komšijama bih poručio da su užasno dosadni i naporni i da je bolje za njih same da ne likuju toliko nad srpskom sudbinom jer je karma jako gadna stvar! Udari vas kada se najmanje nadate - ili što bi naš mudri narod rekao "kako seješ tako ćeš i žnjeti"!

BG

pre 12 godina

Ove sednice UN ce pomoci Srbiji isto kao sto su pomogli Gruziji... Rusi sazovu sednicu zbog situacije na Kosovu a SAD nastave po starom.... potom SAD sazovu sednicu SB zbog situacije u Abhaziji i J. Osetiji a Rusi nastave da rade sta hoce... i ne moze im niko nista, ni jednima ni drugima. To su jedine 2 prave sile na svetu i o svemu oni odlucuju daleko od ociju javnosti. Ostale zemlje se nista ne pitaju, samo misle da se pitaju. Dakle, Rusi ce nama pomoci da vratimo Kosova onda kada i SAD pomognu Gruziji da vrate Abhaziju i Juznu Osetiju.... otprilike NIKAD.

garde

pre 12 godina

@(...a uz to i ne radi!, 28. septembar 2011 23:02)
Istina je da su rezoluciju 1244 doneli UN. Istina je i to da nijedna strana nije to ispostovala pogotovo najvise srbi, pa su to ovi KFOR, UNMIK i kako se vec zovu, vesto iskoriscavali pa sad su u pat poziciji

d9me

pre 12 godina

Ljudi, izgleda da smo mi posteno zadremali...Iako me najiskrenije zgrozava ovo sto nam rade i sto rade po svetu, ne mogu da se ne setim onih godina (i to do nedavno) kada smo mislili da nam ne mogu nista i da ce nam se pokoriti svako kome pokazemo tri prsta. Tek sad smo stigli do nivoa kada je i kolektivni prosek shvatio da mogu da nam uteraju i celu saku s dola, ako im je to u interesu, i nece nas pitati da li nas boli. Hrabro je inatiti se i svako je cuo za nas, ali da li je inat sam dovoljan ? Mislim, da li mi imamo u ovom trenutku, posle 20 godina, bilo koga ko bi nas zaista podrzao? Tesko. Na treznost smo davno zaboravili , ostalo je uvredjeno pametovanje na gomili i narcisoidna ignorancija stvarnosti. Losi smo politicari i skrti trgovci do zla boga! Kamo srece da se sve meri gostoprimstvom, tenisom, vaterpolom i kosarkom, zaista nam ne bi bilo premca, ali ovako...Kako god, iako vise bez realnog presedana, ali se i dalje nadam da ima smisla istrajati uz ovu zemlju. Možda ćemo stvarno biti najbolji u solo. (sunarodnik iz temerina)

Unko

pre 12 godina

Pa prosto je neverovatno da se nasi zale SB UN.
Ta institucija je odavno prestala da postoji i nista sustinsko ne moze tamo da se dogovori.Od kada je amerika pocela unilateralno da preduzima korake i SB je postao Medjunarodni Statisticki Zavod ( MSZ skraceno) jer samo konstatuje probleme i to je maximalni nivo njihovog dogovora.Samo naivcine i optimisti misle da SB moze nesto da odluci.

Ivan

pre 12 godina

@(Dragan, 29. septembar 2011 11:07)

A nametnuti granicu ljudima je zakonito i sve u redu ? I to u 21. veku usred evrope koju su puna usta slobodnog protoka ljudi, kapitala i robe i evrope bez granica ?

Ma ajde...

andro id

pre 12 godina

e pa nije kosovo otislo, da je otislo ne bi nas maltretirali da ga priznamo, a evo i ovaj koji se potpisuje kao "Pristevac" kaze " ajde da priznamo Kosovo", e pa necemo, nisu Kosovo priznale ni sve zemlje EU, a od nas to traze, a dalje, Nemci pucaju na nase gradjane, ne znam sta bi bilo da neki Srbin pocne da puca na nenaoruzane Nemce negde po Nemackoj -ma uzas!

postaje jasnije

pre 12 godina

"""Kako saznaje agencija Beta u diplomatskim izvorima, ruskoj strani je na tom sastanku dostavljen kompletan materijal sa informacijama o situaciji na severu Kosova, uključujući i korišćenje bojeve municije na prelazu Jarinje, koji će Rusija predočiti učesnicima večerašnjih zatvorenih konsultacija u sedištu UN. """
Dali ovo znaci da je Srbija 'snitch' ['cinkaros'] i da koristi svoje 'prijateljstvo' sa Rusijom da Rusija 'gura' stvari u UN za nju??
Ovaj postupak takodjer objasnjava zasto je Konuzin neki dan onoliko planuo i zasto je istovremeno onoliko hvalio Jeremica.
Samo, pitanje je dali ce se i Nemacka, USA i opstali sa 'kontra' strne pojaviti sa snimcima koji pokazuju da Srbi nisu bas toliko mitroljubivi i nevini koliko tvrde

gray wolf

pre 12 godina

Ljudi moji nismo mi prvi ni poslednji ljudi na ovoj planeti.

Naša deca i unuci će poželeti da vrate kosovo i metohiju kao što su i naši dedovi vraćali državnost Srbiji posle Otomanske okupacije.
Mi smo trenutno "geopolitički" na kolenima i ne možemo im u tome mnogo pomoći ali bi bilo pametno da im ne otežavamo.
Ne zavaravajte se da kad se okolnosti budu promenile neke nove generacije Srba neće "sa pravom" tražiti svoje nasledje.(Vidite danas Mađare u Rumuniji, Slovačkoj pa i Vojvodini)
Time što danas neki misle da svet nestaje onda kad oni sami nestanu i defetistički nastupaju samo će otežati svojoj deci.

Da se razumemo ja bi prvi potpisao da nikada ni jedan ljudski život ne bude izgubljen u ratu ali ratova će biti dok bude ljudi.
Zato pamet u glavu, hteli mi to ili ne našim potomcima smo ostavili veliko breme i teret. I ne, nismo samo mi Srbi krivi za to.
Mogu ja mom budućem unuku govoriti da je kosovo izgubljeno ali ne vredi. Onog trenutka kad se okolnosti promene i Srbija stane na noge eto njega na Kosovu.
Na žalost tako će biti koliko god ja mrzeo sebe i svoju generaciju zbog toga.

ića Jagodinac

pre 12 godina

Ako se naša vlast bude i dalje ponašala prema Kosovu kao do sada,brinući o teritoriji a ne o ljudima,izgubićemo totalno severno Kosovo a nećemo biti deo EU.Plašim se osnovano da će se nastaviti rastakanje Srbije i zbog ovih praznoglavih nacionalista od Srbije ostaće samo Beogradski pašaluk u kome ćemo živeti na novou Severne Koreje.Razlika izmedju političara i državnike je što političar narodu govori iskrivljenu sliku stvarnosti a državnik kaže narodu u oči istinu.zašto narodu nije rečeno šta se očekuje od sednice SB.

All along the Watchtower

pre 12 godina

Pobi NATO stotine hiljada ljudi na bliskom istoku i nikom ništa a sad će kao da se nešto desi u UN što su ranili 6 Srba.

srki

pre 12 godina

Drzava Srbija nishta ne moze da uradi da bi pomogla ljudima dole. Ne kazem da nece, ne moze ili ne sme, zbog raznoraznih ucena. To je realnost koju ljudi dole moraju da shvate. Nazalost srbi iz Srbije su ostavili nashe ljude da se bore sami.