Nikolić: Uspešna borba za podršku

Beograd -- Lider SNS Tomislav Nikolić zatražio od predsednika Srbije da iskaže svoj stav ukoliko bi EU zatražila priznavanje KiM kao uslov za evropske integracije.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Vladi bi bilo bolje da vise deli misljenja sa Nikolicem,tako bi nesto i uradili za nas narod a i za Srbiju!!!
    (stela, 31. jul 2011 22:06)

    # Link komentara

  2. E pa vidi se ko se bori za Srbiju i srpski narod...nisam ni sumljala u tebe Tomo!!!Svaka cast...
    (markoni m, 31. jul 2011 21:55)

    # Link komentara

  3. @
    Nisam ni u jednoj politickoj partiji, ali verujte evo u ponedeljak idem da se uclanim u SNS jer vidim da su iskreno jedini iskreni i da im je stalo Srbije i srpskog naroda na prvom mestu.
    (Lazarevac, 31. jul 2011 12:20)

    A koliko si ti neiskren...kladim se da si aktivista SNS sa zadatkom pokusaja...ali je prilicno jadan
    (Beograd, 31. jul 2011 18:48)

    # Link komentara

  4. Da bi zaslužile podršku građana, sve stranke bi trebalo da izađu sa jasnim i definisanim stavovima o svakom pitanju. Zato ne bi trebalo da čudi velika podrška koju uživaju naprednjaci. Njihovi stavovi su svima poznati, a ozbiljnost i odgovornost u svakoj situaciji su za svaku pohvalu.
    (Principessa, 31. jul 2011 16:31)

    # Link komentara

  5. u redu. ukoliko ultimativno eu zatrazi da srbija prizna kosovo, kao uslov za prijem, srbija ce prekinuti sve kontakte sa eu. i, sta ste onda predvideli, g nikolicu? rat protiv kosova i eu, ili nesto jos "pametnije"? ili, najverovatnije "nista", jer kao i uvek, nemate resenje ni za sta sto se kao problem postavlja pred vama. ali, kao oportunista necete ptopustiti priliku da malo poradite na svojoj promociji. ali, cak ni ovo nije nesreca tolika koliko je sto ni jedna od politickih opcija u srbiji nema odgovor na ovo pitanje.
    (sasa, 31. jul 2011 15:49)

    # Link komentara

  6. Ništa novo za radikale! Uobičajeni scenario. Kao što se i moglo pretpostaviti, radikali su pokušali da i ovako važnu sednicu Skupštine na kojoj je jedina tema bilo stanje na Kosovu i Metohiji, iskoriste u svrhu promovisanja svoje stranke. Ostalo ih je jako malo, pa nije čudno što im jako smeta uspeh Nikolića i Vučića. Bes zbog uspeha i snage SNS-a im je prosto oduzela moć rasuđivanja. Strašno!
    (Duca7, 31. jul 2011 15:35)

    # Link komentara

  7. Boris Tadić se neizjašnjava, on samo naređuje.
    (Kimi, 31. jul 2011 15:05)

    # Link komentara

  8. Vaša "borba za podršku" je samo odbijanje poimanja realnosti, za dnevnopolitičke svrhe, tj dolazak na vlast. Niste vi toliko nenormalni da ne znate šta se dešava na terenu, ali je baš slatko mazati stanovništvo. Nema veze što je to isto stanovništvo sada već sa sumanutim idejama, bitno je da Tomica i Aca dobiju po još jedan stančić.
    (dO, 31. jul 2011 14:51)

    # Link komentara

  9. Право питање на правом месту које сте поставили Тадићу. Сада је на њему да да јасан одговор на све то. Шта му је прече Србија или фотеља коју су му обећали западњаци и европјци у замену за Косово и Метохију.
    (Барошевац, 31. jul 2011 14:42)

    # Link komentara

  10. Au, koja invazija ovih bivsih radikala i njihovog podmlatka na komentare B92. Vikend, suncan dan, a ti po nalogu kuckas komentare za neku stranku - kakav bedan nacin da se zarade pare :( Makar necemo Vucica gledati sutradan na TV-u kako se zali da mu je od 8 miliona, proslo samo 7.997.453 komentara :)
     (Filip, 31. jul 2011 14:40)

    # Link komentara

  11. Gospodine Todorovicu, kakve veze ima to sto vi pricate sa situacijom na KiM? Zaboga, prebolite stare rane i pocnite da se bavite politikom!
    (Ice Queen, 31. jul 2011 14:30)

    # Link komentara

  12. sinoc, na barikadama , nismo se postrojavali, prebrojavali ili isticali stranackim [ ili bilo kojim ]obelezjima. zemlja i mi , [ goloruki ]narod smo u situaciji ; ili - ili i ne pada nam napamet prepucavanja ! to vidim , cinite vi , daleko od nas , iz svojih bezbednih zemunica...a mi stojicki izdrzavamo...i cekamo...
    (nadica, 31. jul 2011 14:24)

    # Link komentara

  13. Mislim da im je Nikolić lepo odgovorio. Koliko vidim SRS sada više služi DS nego sve ostale partije zajedno.
    (pejabb, 31. jul 2011 14:13)

    # Link komentara

  14. Vlast pokušava da izađe na izbore, a da se ne reši pitanje Kosova. Prebacivanje odgovornosti iz mandata u mandat dovelo je do nagomilavanja problema i pokušaj da se uđe u nove izbore, a da Kosovo i dalje ostane nerešivi problem.
    (Čivijaš, 31. jul 2011 13:51)

    # Link komentara

  15. Koliko je Radikalima stalo do Kosova i Metohije,najbolje svedoci podatak da nisu hteli da zajedno sa ostatkom opozicije potpisu zahtev za odrzavanje sednice o Kosovu,jer imaju neki problem sa SNS. Drugim recima usko stranacke interese,neverovatnu mrznju prema jednom coveku i naredjenja vojvode Seselja stavljate ispred nacionalnog interesa cele Srbije. To samo govori da ste vi jedna grupa politickih sarlatana,patoloski iskompleksiranih i sujetnih osoba.I zbog toga vi nemate pravo da bilo kome drzite predavanje,kako se brane interesi zemlje i ko je patriota a ko izdajnik!!! PS:Vama je svaka druga rec "izdajnik",i to takodje govori o vama.
    (Danilovic Dragan, 31. jul 2011 13:51)

    # Link komentara

  16. Toma Nikolić je u pravu. Udario po sujeti Stefanovića koji zapenio po partijskoj liniji i dužnosti. Ni u ovako kriznoj situaciji vlast ne ume da se oslobodi sujete.
    (M-moravac, 31. jul 2011 13:43)

    # Link komentara

  17. Nije mi jasno kako gospoda iz SRS-a ne vide da svakodnevno gube,i ono malo podrske koja im je ostala posle odlaska Nikolica,a oni se i dalje bave najprimitivnijim optuzivanjem i podmetanjem. Kada prodju izori i kada ostanete ispod cenzusa,od mene nece biti srecnijeg coveka.Dan kada mi je se cerka rodila mi je najsrecniji dan u zivotu,ali vas ostanak ispod cenzusa ce biti nesto sto se svakako moze porediti sa tim dogajajem,bar kada sam ja u pitanju.
    (Novica Vili, 31. jul 2011 13:41)

    # Link komentara

  18. Dopada mi se način na koji se Toma Nikolić ophodi prema drugim strankama. Radikalima zameram što i ovu priliku koriste za ličnu prezentaciju, Šešelj svakako nije bio tema sednice. Ne znam da li je tačno to što gospodin Toma Nikolić izjavljuje na njegov račun ali je sigurno da Šešelj sa te daljine ne zna i ne može da vidi u šta se pretvorila njegova stranka i kakvi je ljudi čine. Ne slažem se ni sa izjavom da je logično da na vlasti i dalje bude aktuelna vladajuća većina jer jedino ona može imati podršku Evrope. Koliku podršku Evrope vladajuća većina uživa smo imali prilike da vidimo. NIKAKVU
    (Jovanka Spomenović, 31. jul 2011 13:28)

    # Link komentara

  19. Deklaracijom o Kosovu i Metohiji se osuđuje svako nasilje i poziva na mirno rešavanje krize nastale nakon poteza Prištine. Meni i dalje nije jasno koji su to dalji koraci i na koji način će se zaštititi životi i interesi Srba na Kosovu?
    (Lady D, 31. jul 2011 13:25)

    # Link komentara

  20. Odlicno, samo vi odustajte od EU, to ce biti vise glasova za LDP na sledecim izborima, jer vecinu gradjana ove zemlje zanima bolji zivot i briga ih za Kosovo na kom zivi apsolutno vecinsko albansko stanovnistva (maltene 95%). Ovim se jos dodtano pokazuje da je jedina prava pro-evropska stranka u ovoj zemlji LDP a svi drugi obicni laznjaci kojima to koristi za skupljanje jeftinih poena kod gradjana koji cesto nisu u stanju da procene ko govori pravu istinu. Zahvaljujuci ovim desavanjima oko Kosova sve je ocigledno ko je u pravu i ko govori istinu.
    (Vladimir LDP, 31. jul 2011 13:24)

    # Link komentara

  21. Potpuno korektno pitanje gospodina Nikolica,upuceno predsedniku Demokratske Stranke. Stvarno bi bilo u redu da gradjani Srbije konacno saznaju,kako ce se Boris Tadic i njegova koalicija ponasati u slucaju da EU pred Srbiju i zvanicno postavi ovakav uslov(nezvanicno nam je taj uslov postavljen vec nekoliko puta,iz najuticajnijih zemalja EU)? Neka izadje i jasno i glasno kaze gradjanima ove zemlje :"U tom slucaju prekidamo bilo kakvu pricu sa EU,jer nam je drzavni i nacionalni interes broj jedan,zastita teritorijalnog integriteta i suvereniteta,juzne srpske pokrajine"! da li je Tadic u stanju da tako nesto izjavi? Pa ja sam siguran da nije!!!
    (Mican, 31. jul 2011 13:14)

    # Link komentara

  22. "Odgovorio sam da prekidamo odnose sa EU onog časa kada postavi uslov priznanja Kosmeta kao uslov za integracije", rekao je Nikolić.

    e ovakvo vidjenje stvari je nama potrebno da bi ispravili greske po pitanju Kosova. Da nasa vlada deli misljenje sa Nikolicem, sve bi ispalo dobro za srpski narod, medjutim, nasa vlast ne zeli da protivreci EU, tako da bi bez pogovora potpisala nezavisnost, i izdala nas narod.
    (danijel, 31. jul 2011 13:10)

    # Link komentara

  23. Tadic je polako odustao od Kosova, sve zarad naseg puta u EU. Koju ce cenu Srbija platiti da bi stigla u Evropu? Politika aktuelne vlasti nas je dovela u tu situaciju, da Srbija vise ne moze da odlucuje u svoje ime. To je postala privilegija, koja nam je zasad nedostizna.
    (dobri, 31. jul 2011 13:07)

    # Link komentara

  24. Jucerasnja sednica je trebala da resi neke aktuelne probleme, stranacka neslaganja su trebala ostati po strani. Jedino vazno juce je bilo pitanje Kosova i stav Srbije prema skorasnjim desavanjima. Ipak, nismo ostali uskraceni za radikalske fobije, sujetu i primitivizam. Hoce li se Radikali ikada oporaviti od soka i preboleti cinjenicu da su naprednjaci zaista najjaci i da je Nikolic juce bio upravu?
    (Gaj Marije, 31. jul 2011 13:03)

    # Link komentara

  25. tadicu je vaznija kruna na glavi nego glava !!! Toma je lepo rekao, neka se izjasni sta mu je privilegija, Srbija mora da zna sta njen predsednik misli i sta ce uraditi !!!
    (Vrhovna komanda, 31. jul 2011 12:52)

    # Link komentara

  26. Kakve su ovo izjave,pa Toma odlicno zna vec odavno da je uslov za ulazak Srbije u EU priznavanje Kosova.Sta jos treba da se uradi da bi se to razumelo..mozda da se to pojedincima napise na celo velikim slovima.Ovo je takticno sakupljanje poena od onih primitivaca koji ne vide dalje od nosa.A sta ces ti Tomo tada ako dodjes na vlast da radis,da neces mozda da zaratis kao devedesetih ili ces mozda da prodas srbe svojim omiljenim Rusima koji pruzaju utociste tvojim finansijerima i kriminalcima koji su opljackali narod?Ne mogu da verujem kako neki jos uvek opstaju na politickoj pozornici? Nerazumljivo.
    (pit, 31. jul 2011 12:52)

    # Link komentara

  27. Da li je moguce da radikali ponovo potezu pitanje Vojislava Seselja i odlazak Nikolica i Vucica iz SRS? Pa zar i u momentu kada Srbija treba da resi vazno pitanje KiM, i kada se treba spasavati nas narod u juznoj pokrajni, Radikali ponovo imaju problem sa razmiricama iz 2008. godine?! I jos uvek se usudjuju da sebe nazivaju ozbiljnom politickom strankom...
    (dalia, 31. jul 2011 12:50)

    # Link komentara

  28. Kakve veze ima Kosovo sa tim za sta se Nikolic bori?!
    (Draganas, 31. jul 2011 12:46)

    # Link komentara

  29. Vatreni govor, koji smo sinoc mogli cuti u Skupstini, predsednika Borisa Tadica je bio cista demagogija, prazna patriotska prica o miru i diplomatskoj spremnosti Srbije da nastavi pregovore. Niko nije pomenuo, ni Stefanovic, ni Tadic, ni ministri, da se pregovori odvijaju u korist Pristine; da je Srbija nemocna; da ministar Jeremic nema nikakav kredibilitet u SB; da polako gubimo Kosovo!!! Tuzno i strasno... Normalno je da lider najvece i najjace opozicione partije postavi pitanje: "Sta ako moramo da biramo, Kosovo ili EU", jer nam se to namece kao sledeci scenario. I zaista Borise Tadicu, sta ce onda biti vas odgovor medjunarodnoj zajednici?
    (bananica, 31. jul 2011 12:46)

    # Link komentara

  30. У тренутку када се чини да је излаз и решење толико далеко и скоро немогуће до њега доћи,када је потребна хладна глава и конкретне одлуке,неко себи даје за право,да из сопствене сујете и додворавања сопственом лидеру,све интересе Србије и њених грађана баца под ноге.Старе размирице и препуцавања се помињу не би ли велики вођа чуо као га бране његови миљеници.Све им је не битно,само да своју сујету задовоље,свађалице и прзнице,продавци магле и бацачи клетви,СРАМ вас бре било,народ доле не спава,проводи ноћи на барикадама,очекује решење и помоћ,а вама је стало до тих глупости,ко је издајник а ко плаћеник! Ви сте брука за овај народ! Шта је вама важније Грађани Србије или Војислав Шешељ? Одговорите на то питање! Мада мислим да је грађанима тај одговор одавно познат,зато и добијате толико ''велику'' подршку на изборима!
    (Карамазов, 31. jul 2011 12:43)

    # Link komentara

  31. Što se radikala tiče, sve je već viđeno,(pljuvanje, vređanje, pogan jezik). Da su ostali na tome, dobili bi više simpatija na odbrani Kosova, ovako ostaše bez moje podrške. A što se Naprednjaka tiče, Tomislave moraš shvatiti da je žutima preči ulazak u EU, nego spas Srba koji žive na Kosovu i celovitost Srbije. Uradili su sve da se dodvore svetskim moćnicima, gaće im već spale ispod kolena, ali uslovljavanja nisu prestala. Nikako da shvate da moraju da se okrenu Srbiji i svom narodu od kog su se otuđili.
    (mo-dragi, 31. jul 2011 12:34)

    # Link komentara

  32. Nikoliću u pravu si, jer zbog disonantnih tonova koji dolaze od ljudi koji zastupaju Vladu, a trebalo bi da se drže stanovišta koje Ustav podrazumeva, a to je celovitost Srbije, čiji je sastavni deo Kosovo i Metohija, moraš biti mnogo uporniji i žustriji da bi to došlo do mozga predstavnika vlasti.
    (moravko, 31. jul 2011 12:21)

    # Link komentara

  33. Nisam ni u jednoj politickoj partiji, ali verujte evo u ponedeljak idem da se uclanim u SNS jer vidim da su iskreno jedini iskreni i da im je stalo Srbije i srpskog naroda na prvom mestu.
    (Lazarevac, 31. jul 2011 12:20)

    # Link komentara

  34. Dokle ce ovaj narod da trpi ovakvu vlast? Srbi su sampioni u trpljenju!
    (Nikola, 31. jul 2011 12:18)

    # Link komentara

  35. Neverovatno da gospodin Nikolic ima zadatak u skupstini Srbije da uproscava i objasnjava svima njihova nedela.Svaka mu cast jer govori naj jednostavnijim Srpskim jeziikom koji razume svako ko to zeli.Ocigledno da on slusa i sledi svoje gradjane za sta nemoze niko nista da mu zameri jer to je misljenje vecine.
    (vlada top, 31. jul 2011 12:12)

    # Link komentara

  36. Dopada mi se što Tomislav Nikolić iznosi jasno i glasno svoj stav. Nema nikakve dileme niti nejasnoća. Još jednom pokazuje ozbiljnost koja nam je jako potrebna pri donošenju odluka koje su u interesu Srbije, kada usko stranačke interese u ovakvim situacijama treba ostaviti sa strane. Mislim da opravdano zaslužuje ogromnu podršku koju ima u narodu.
    (Duki, 31. jul 2011 12:06)

    # Link komentara

  37. Hoce li neko navesti stav vladajuce koalicije povodom Kosova, jer se tamo ne zna ko pije a ko placa?! Onaj Dacic malo malo pa promeni misljenje, preko podele Kosova do odustajanja od EU ako uslov bude nezavisnost, Palmu i penzionere zabole, onaj Jeremic vice nema nezavisnosti a Tadic kako se mora naci resenje prihvatljivo i za Albance...
    (Seljak Veseljak, 31. jul 2011 12:04)

    # Link komentara

  38. E neka si mu rekao! Radikali nikada nemaju,svoju pricu oni samo kazuju scenario koji im se pripremi,ne bitno na koju se temu razmatra!
    (karamelica, 31. jul 2011 12:01)

    # Link komentara

  39. Cela situacija na Kosovu je pokazala bezidejnost Beograda da resi krizu koja nas muci vec godinama... Kosovo nije problem od juce, kao ni nezavisnost istog, ne mogu da poverujem da za svo ovo vreme nije moglo da se pronadje neko resenje da se ovakve stvari ne desavaju! Malo malo pa neki pogrom nad Srbima dole, a ova vlast sta radi - samo kuka i zali se na Albance! Nemamo dovoljno jaku spolju politiku da bismo spevali zalopojke po raznim sednicama u UN i slicnim institucijama jer je demokrate nisu dobro kreirale!
    (AlTair, 31. jul 2011 12:01)

    # Link komentara

  40. Nikolic je jedini spas za Srbiju, za Kosovo za nas Narod!!!
    Hvala vam sto postojite!
    (Bane, 31. jul 2011 11:54)

    # Link komentara

  41. Ponasanje radikala na sednici je neprihvatljivo! Opsednutost SNS-om ce ih skupo kostati na sledecim izborima! A sto se rezima tice dovoljno su pokazali svoje sposobnosti, podsecaju me na rezim Milosevica kada su nam bombe padale u dvorista a on nam je govorio da smo na dohvat pobede... Tako i ovi danas govore da smo na domak resenja i ljudi sa kojima tako uspesno rpegovaraju posalju specijalce i uvedu embargo...
    (Loodaya, 31. jul 2011 11:52)

    # Link komentara

  42. Koliko je Nikolic iskompleksiran Tadicem to je neverovatno. U stvari, on je iskompleksiran svojim zivotom jer je neuk, prost, licemeran i ne zna da radi nista u zivotu.Zato se bavi politikom, a to od svega radi najgore. Tomas Dzeferson je davno rekao da politikom ne smeju da se bave "gologuzovici" jer ce doci u iskusenje da "marishu". Kod nas nije poslusan.
    (politikolog, 31. jul 2011 11:52)

    # Link komentara

  43. U teskim trenucima za srpski narod na Kosovu radikali uspevaju da u parlamentu iskazu svoju mrznju prema drugim poslanicima. U teskim situacijama kao sto je ova svi treba da budu slozni i da zajedno nadju najbolje resenje za Kosovo a ne medjusobno da se prozivaju.
    (Cakana, 31. jul 2011 11:43)

    # Link komentara

  44. Pa Tadić polako priznaje Kosovo. Njegova politika prema Kosovu je peh do peha. Od mišljenja Medjunarodnog suda pravde, preko rezolucije UN, do ovih pregovora. Sa njihovom politikom Kosovo je svakim danom sve dalje od Srbije. Zbog toga su potrebni neki bolji ljudi.
    (Super Mario, 31. jul 2011 11:36)

    # Link komentara

  45. Bože, Bože, ovi radikali nisu čisti. U toku rasprave o Kosovu i Metohiji, oni spopadaju Nikolića i optužuju ga za gluposti. Eto, zato će nam i propasti država.
    (Joe, 31. jul 2011 11:20)

    # Link komentara

  46. EXPLICITNO INPLICITNO

    Старопартијска препуцавања....Срс Снс

    Мука би била да постоји странка која и експлицитно и инплицитно признаје косово !?
    И то без условљавања ЕУ :lol:

    Овако је лако!!
    (бидермајер, 31. jul 2011 11:09)

    # Link komentara

  47. Jos jedna tuzna sapunica u Skupstini...
    Odavno je jasno da drzava Srbija,nema strategiju dalje od izbornih aspiracija.
    U trenutku kada je tema vise nego ozbiljna,ponovo strancarenje,optuzivanje,pa cak i standardne posalice i cerekanje u skupstini..:(((..da li to lici na jedinstveni stav?
    Sto je najgore utisak je da i ono sto pojedinci govore ima za cilj samopromociju na srpskoj muci..
    Mozda nikada nije kasno da ucimo na albanskom,hrvatskom jedinstvu po pitanju nacionalnih interesa...
    Ja ne mogu da verujem da godinama na izborima isplivavaju samoreklameri i koristoljubivci.
    Zar ne postoje ljudi sa drzatvornim idejama u smislu predvidjanja,planiranja pravih poteza cak i kada je sasvim jasna realnost i raspored snaga...
    Jos uvek ne gledamo u svoje interese,vec samo slusamo zadatke i obecanja licemera koji imaju svoj plan a na koji mi nasedamo iz godine u godinu....
    (istok, 31. jul 2011 10:57)

    # Link komentara

  48. Gospodin Nikolic je na sinosnjoj sednici jasno stavio do znanja svima da je bio i da ce uvek biti uz svoj narod i da treba to da bude svima na prvom mestu briga sa sopstveni narod ,i da sa narodom nema kalkulacije .
    (DUBRAVKO, 31. jul 2011 10:54)

    # Link komentara

  49. Od danas imate moj glas gospodine Nikolicu...Svaka cast na stavu!! Takav covek treba da vodi Srbiju!!!
    (Beogradjanka, 31. jul 2011 10:51)

    # Link komentara