Petak, 23.09.2022.

19:07

Rusija se isključuje? Vučić jasno poručio: Srbija neće glasati

Predsednik Srbije je kazao da je gotovo siguran da će Zapad pokušati da isključi Rusiju iz Saveta bezbednosti UN.

Izvor: B92

Rusija se iskljuèuje? Vuèiæ jasno poruèio: Srbija neæe glasati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Deda Mirko

pre 1 godinu

@baksuz

Zato što je tako ustrojen Savet Bezbednosti. U hladnom ratu su stalno jedni drugima stavljali veto. Ne bi super sile bile super sile da nemaju pravo veta.

Milence

pre 1 godinu

@
Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

I ja sam tako mislio do 90-tih..., e onda video kako se stiču bogatstva preko noći, "legalnom" pljačkom i kriminalom pod zaštitom države..., odjedno nisam više siguran da su komunisti mnogo grešili...

Ferdinand

pre 1 godinu

“ Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

Baksuz

pre 1 godinu

Ne moze se glasati bez stalne clanice koja moze da stavi veto na svaku odluku, pa i ovu o svom izbacivanju.
(garda, 23. septembar 2022 22:56) # Link komentara

Po kojem zakonu je to tako? Institucija koja daje ovlast je uvijek iznad imenovanog, izabranog. Onaj ko daje ovlast ima moć i da oduzme ovlast. Postoji procedura, postoje prava i obaveze. Svako je smjenjiv i zamjenjiv ako krši kodeks ponašanja i obaveza. Tragicno je da sile koje sjede u Savjetu bezbjednosti rade protiv bezbjednosti. Ne može to tako. Ima da se sav ostali svijet ujedini i riješi tu nakaradnu situaciju.

Sale

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?
(War Inside My Head, 23. septembar 2022 22:11

Kina Americi treba, isto kao Amerika Kini. Rusija ne i Amerika bez Rusije moze.

Nemoguce

pre 1 godinu

Da bi tako nesto izaslo na UN glasanje, treba prvo da prodje odluku SB gde Rusija ima Veto. Nema nista od ovoga, motaj kablove, skupljaj stvari. Uostalom kad bi se tako nesto desilo nijedna rezolucija vise ne vazi, jer recimo sigurno da Srbija nista ne bi potpisala 1999 da se znalo da u SB nema Rusije sa pravom Veta. Ovo bi znacilo nestanak UN .

gox

pre 1 godinu

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Da Mirko, u pravu si, ali je Rusija jedina pod sankcijama !

Reali Z ta

pre 1 godinu

(обс, 23. septembar 2022 21:51)

Zar nije SSSR polako propadao bas zbog toga sto je bio ekskomuniciran, njihova industrija nije mogla da parira ostalima? I zasto neko misli da bi Kina izabrala Rusiju pre Amerike ili pre toga da ostane po strani? I zasto imate toliko optimizma da Rusija moze opstati sama, pa da moze ali po koju cenu da osiromasi gore nego pocetkom 1990ih.

Miroslav

pre 1 godinu

Gde je bila rusija kad su ti ratovi koje je pravila amerika nastali. Sto nije stavila veto na to. Nije rusija principijelna. Da jeste onda ne bi napadala ukrajinu zbog teritorije vec na primer bi rusija napala iran iz principa sto ugnjetava zene, ili napala saudijsku Arabiju sto ugnjetava zene . Amerikanci su napadom na vijetnam imali jasan princip, s to je zastita privatnog vlasništva. Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. I ostale akcije Amerike su vodene jasnim principima. Jer kad ti lopovi komunistički oduzmu imovinu ti je vise neces ulagati i neces obrtati pare i investirati pa pada ekonomska aktivnost

deki

pre 1 godinu

Kina nece glasati protiv Rusije iz prostog razloga sto je sve ovo sto se desava u Ukrajini a sto je zapad zapoceo, put ka Kini i Kina je konacna meta. Licno nemam razumevanje za ruski napad na Ukrajinu jer se to i nama desilo ali NATO je suprotno svim zakonima okruzio Rusiju

War Inside My Head

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?

Mirko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.

pr

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Koreja, Vijetnam, Kuba, Somalija, pola latinske Amerike, Irak, Avganistan, Jugoslavija, Sirija....itd..itd....

Milence

pre 1 godinu

@
Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Ne Mirko, nego ako ćemo da isključujemo ima onih koji na redu pre Rusije...

обс

pre 1 godinu

Немогуће је да збир мишева поједе слона. Могу само да му заголицају стопала. Шалу на страну, уколико би се то десило Русија не би имала обавеза ни према коме! Русија и Кина (земље с највећом територијом и са највећим бројем становника) не могу планетарно бити екскомуницирани јер би тако настала "полуга" с једним ослонцем (Америка) која би померила планету ("дајте ми полугу и ослонац и померићу планету", Архимед).
Треба основати нове Уједињене нације са седиштем у Београду. Срби су остали нормални. 20 година су их убеђивали да су ненормални а сада су ти убеђивачи полудели.

Zx

pre 1 godinu

Dokle ide ovo licemerje. Zašto Rusija i Kina nisu tražile isključenje zapadnih sila kada su unilateralno i nezakonito napadale države širom sveta, zašto im nisu uvodili sankcije, zašto ih nisu besramno demonizovali?!

Pantagruel

pre 1 godinu

Члан 108 Повеље Уједињених нација који Вучић помиње каже да се измене постојеће Повеље могу вршити уколико за њих гласа две трећине држава чланица Генералне скупштине, "укључујући и свих пет сталних чланица Савета безбедности". Према томе, ако Кина гласа против, неће бити могуће изменити Повељу. Технички не би смело ништа да се мења ни без сагласности Русије, па претпостављам да им је у том контексту битно да се њој оспори право на сукцесију Совјетског Савеза. Ако би им то пошло за руком, могли би да избаце Русију не само из Савета безбедности, него и из Уједињених нација у целини. Сличну ствар су урадили Савезној Републици Југославији (сачињеној од Србије и Црне Горе) 1992. године. Рекли су да она нема право да буде ексклузивна наследница Југославије која је престала да постоји (иако ју је Србија фактички створила, јер је једина унела државност у њу 1918. године, пошто је Црна Гора капитулирала 1916), него су то и једнакој мери свих шест бивших република и приморали су их да све испочетка поднесу захтев за чланство у Уједињеним нацијама. Ми смо то најпре одбијали, јер нам је било испод части, а после тога су нам западне државе оспоравале право док не испунимо листу њихових услова и не укину нам санкције. Зато им се и могло да нас 1999. године бомбардују без одлуке Савета безбедности УН. Кажу да им такво одобрење није требало, јер нису интервенисали против чланице УН. Сличну ствар би сада желели да ураде и са Русијом.

Pera

pre 1 godinu

Iskreno, neke koristi nisam video od njih, naprotiv. Mislim da nam se sve ono lose od 90tih do sada i izdesavalo zbog komunizma, od Kominterne, sve do danasnjih dana.

Ivan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)
Pa po tom kriterijumu, Ameriku bi do sad isključili 50 puta.

Bosnjak_Sandzak

pre 1 godinu

Sila Boga ne moli!
(kikirikisemenke, 23. septembar 2022 19:41)

Bog silu ne voli!
(Jakov Ovdasnji, 23. septembar 2022 19:56)

Bog silu polomi!

Ivan

pre 1 godinu

Ne verujem da su Kinezi toliko blesavi. Ne zbog toga što vole Ruse, nego bi Kina bila sledeća na tapetu. Ako isključe Rusiju, sutra će zapadni blok isto moći da izglasa da izbace Kinu, jer neće biti Rusije da stavi veto.

Ranko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.

Dragan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...

Dragan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...

Ivan

pre 1 godinu

Ne verujem da su Kinezi toliko blesavi. Ne zbog toga što vole Ruse, nego bi Kina bila sledeća na tapetu. Ako isključe Rusiju, sutra će zapadni blok isto moći da izglasa da izbace Kinu, jer neće biti Rusije da stavi veto.

Ivan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)
Pa po tom kriterijumu, Ameriku bi do sad isključili 50 puta.

Ranko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.

Milence

pre 1 godinu

@
Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Ne Mirko, nego ako ćemo da isključujemo ima onih koji na redu pre Rusije...

gox

pre 1 godinu

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Da Mirko, u pravu si, ali je Rusija jedina pod sankcijama !

Milence

pre 1 godinu

@
Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

I ja sam tako mislio do 90-tih..., e onda video kako se stiču bogatstva preko noći, "legalnom" pljačkom i kriminalom pod zaštitom države..., odjedno nisam više siguran da su komunisti mnogo grešili...

обс

pre 1 godinu

Немогуће је да збир мишева поједе слона. Могу само да му заголицају стопала. Шалу на страну, уколико би се то десило Русија не би имала обавеза ни према коме! Русија и Кина (земље с највећом територијом и са највећим бројем становника) не могу планетарно бити екскомуницирани јер би тако настала "полуга" с једним ослонцем (Америка) која би померила планету ("дајте ми полугу и ослонац и померићу планету", Архимед).
Треба основати нове Уједињене нације са седиштем у Београду. Срби су остали нормални. 20 година су их убеђивали да су ненормални а сада су ти убеђивачи полудели.

Pantagruel

pre 1 godinu

Члан 108 Повеље Уједињених нација који Вучић помиње каже да се измене постојеће Повеље могу вршити уколико за њих гласа две трећине држава чланица Генералне скупштине, "укључујући и свих пет сталних чланица Савета безбедности". Према томе, ако Кина гласа против, неће бити могуће изменити Повељу. Технички не би смело ништа да се мења ни без сагласности Русије, па претпостављам да им је у том контексту битно да се њој оспори право на сукцесију Совјетског Савеза. Ако би им то пошло за руком, могли би да избаце Русију не само из Савета безбедности, него и из Уједињених нација у целини. Сличну ствар су урадили Савезној Републици Југославији (сачињеној од Србије и Црне Горе) 1992. године. Рекли су да она нема право да буде ексклузивна наследница Југославије која је престала да постоји (иако ју је Србија фактички створила, јер је једина унела државност у њу 1918. године, пошто је Црна Гора капитулирала 1916), него су то и једнакој мери свих шест бивших република и приморали су их да све испочетка поднесу захтев за чланство у Уједињеним нацијама. Ми смо то најпре одбијали, јер нам је било испод части, а после тога су нам западне државе оспоравале право док не испунимо листу њихових услова и не укину нам санкције. Зато им се и могло да нас 1999. године бомбардују без одлуке Савета безбедности УН. Кажу да им такво одобрење није требало, јер нису интервенисали против чланице УН. Сличну ствар би сада желели да ураде и са Русијом.

Zx

pre 1 godinu

Dokle ide ovo licemerje. Zašto Rusija i Kina nisu tražile isključenje zapadnih sila kada su unilateralno i nezakonito napadale države širom sveta, zašto im nisu uvodili sankcije, zašto ih nisu besramno demonizovali?!

pr

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Koreja, Vijetnam, Kuba, Somalija, pola latinske Amerike, Irak, Avganistan, Jugoslavija, Sirija....itd..itd....

War Inside My Head

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?

deki

pre 1 godinu

Kina nece glasati protiv Rusije iz prostog razloga sto je sve ovo sto se desava u Ukrajini a sto je zapad zapoceo, put ka Kini i Kina je konacna meta. Licno nemam razumevanje za ruski napad na Ukrajinu jer se to i nama desilo ali NATO je suprotno svim zakonima okruzio Rusiju

Bosnjak_Sandzak

pre 1 godinu

Sila Boga ne moli!
(kikirikisemenke, 23. septembar 2022 19:41)

Bog silu ne voli!
(Jakov Ovdasnji, 23. septembar 2022 19:56)

Bog silu polomi!

Pera

pre 1 godinu

Iskreno, neke koristi nisam video od njih, naprotiv. Mislim da nam se sve ono lose od 90tih do sada i izdesavalo zbog komunizma, od Kominterne, sve do danasnjih dana.

Nemoguce

pre 1 godinu

Da bi tako nesto izaslo na UN glasanje, treba prvo da prodje odluku SB gde Rusija ima Veto. Nema nista od ovoga, motaj kablove, skupljaj stvari. Uostalom kad bi se tako nesto desilo nijedna rezolucija vise ne vazi, jer recimo sigurno da Srbija nista ne bi potpisala 1999 da se znalo da u SB nema Rusije sa pravom Veta. Ovo bi znacilo nestanak UN .

Miroslav

pre 1 godinu

Gde je bila rusija kad su ti ratovi koje je pravila amerika nastali. Sto nije stavila veto na to. Nije rusija principijelna. Da jeste onda ne bi napadala ukrajinu zbog teritorije vec na primer bi rusija napala iran iz principa sto ugnjetava zene, ili napala saudijsku Arabiju sto ugnjetava zene . Amerikanci su napadom na vijetnam imali jasan princip, s to je zastita privatnog vlasništva. Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. I ostale akcije Amerike su vodene jasnim principima. Jer kad ti lopovi komunistički oduzmu imovinu ti je vise neces ulagati i neces obrtati pare i investirati pa pada ekonomska aktivnost

Reali Z ta

pre 1 godinu

(обс, 23. septembar 2022 21:51)

Zar nije SSSR polako propadao bas zbog toga sto je bio ekskomuniciran, njihova industrija nije mogla da parira ostalima? I zasto neko misli da bi Kina izabrala Rusiju pre Amerike ili pre toga da ostane po strani? I zasto imate toliko optimizma da Rusija moze opstati sama, pa da moze ali po koju cenu da osiromasi gore nego pocetkom 1990ih.

Mirko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.

Sale

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?
(War Inside My Head, 23. septembar 2022 22:11

Kina Americi treba, isto kao Amerika Kini. Rusija ne i Amerika bez Rusije moze.

Deda Mirko

pre 1 godinu

@baksuz

Zato što je tako ustrojen Savet Bezbednosti. U hladnom ratu su stalno jedni drugima stavljali veto. Ne bi super sile bile super sile da nemaju pravo veta.

Ferdinand

pre 1 godinu

“ Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

Baksuz

pre 1 godinu

Ne moze se glasati bez stalne clanice koja moze da stavi veto na svaku odluku, pa i ovu o svom izbacivanju.
(garda, 23. septembar 2022 22:56) # Link komentara

Po kojem zakonu je to tako? Institucija koja daje ovlast je uvijek iznad imenovanog, izabranog. Onaj ko daje ovlast ima moć i da oduzme ovlast. Postoji procedura, postoje prava i obaveze. Svako je smjenjiv i zamjenjiv ako krši kodeks ponašanja i obaveza. Tragicno je da sile koje sjede u Savjetu bezbjednosti rade protiv bezbjednosti. Ne može to tako. Ima da se sav ostali svijet ujedini i riješi tu nakaradnu situaciju.

Ranko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.

Miroslav

pre 1 godinu

Gde je bila rusija kad su ti ratovi koje je pravila amerika nastali. Sto nije stavila veto na to. Nije rusija principijelna. Da jeste onda ne bi napadala ukrajinu zbog teritorije vec na primer bi rusija napala iran iz principa sto ugnjetava zene, ili napala saudijsku Arabiju sto ugnjetava zene . Amerikanci su napadom na vijetnam imali jasan princip, s to je zastita privatnog vlasništva. Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. I ostale akcije Amerike su vodene jasnim principima. Jer kad ti lopovi komunistički oduzmu imovinu ti je vise neces ulagati i neces obrtati pare i investirati pa pada ekonomska aktivnost

Mirko

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.

Dragan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...

обс

pre 1 godinu

Немогуће је да збир мишева поједе слона. Могу само да му заголицају стопала. Шалу на страну, уколико би се то десило Русија не би имала обавеза ни према коме! Русија и Кина (земље с највећом територијом и са највећим бројем становника) не могу планетарно бити екскомуницирани јер би тако настала "полуга" с једним ослонцем (Америка) која би померила планету ("дајте ми полугу и ослонац и померићу планету", Архимед).
Треба основати нове Уједињене нације са седиштем у Београду. Срби су остали нормални. 20 година су их убеђивали да су ненормални а сада су ти убеђивачи полудели.

Baksuz

pre 1 godinu

Ne moze se glasati bez stalne clanice koja moze da stavi veto na svaku odluku, pa i ovu o svom izbacivanju.
(garda, 23. septembar 2022 22:56) # Link komentara

Po kojem zakonu je to tako? Institucija koja daje ovlast je uvijek iznad imenovanog, izabranog. Onaj ko daje ovlast ima moć i da oduzme ovlast. Postoji procedura, postoje prava i obaveze. Svako je smjenjiv i zamjenjiv ako krši kodeks ponašanja i obaveza. Tragicno je da sile koje sjede u Savjetu bezbjednosti rade protiv bezbjednosti. Ne može to tako. Ima da se sav ostali svijet ujedini i riješi tu nakaradnu situaciju.

Ivan

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)
Pa po tom kriterijumu, Ameriku bi do sad isključili 50 puta.

deki

pre 1 godinu

Kina nece glasati protiv Rusije iz prostog razloga sto je sve ovo sto se desava u Ukrajini a sto je zapad zapoceo, put ka Kini i Kina je konacna meta. Licno nemam razumevanje za ruski napad na Ukrajinu jer se to i nama desilo ali NATO je suprotno svim zakonima okruzio Rusiju

gox

pre 1 godinu

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Da Mirko, u pravu si, ali je Rusija jedina pod sankcijama !

Ivan

pre 1 godinu

Ne verujem da su Kinezi toliko blesavi. Ne zbog toga što vole Ruse, nego bi Kina bila sledeća na tapetu. Ako isključe Rusiju, sutra će zapadni blok isto moći da izglasa da izbace Kinu, jer neće biti Rusije da stavi veto.

Zx

pre 1 godinu

Dokle ide ovo licemerje. Zašto Rusija i Kina nisu tražile isključenje zapadnih sila kada su unilateralno i nezakonito napadale države širom sveta, zašto im nisu uvodili sankcije, zašto ih nisu besramno demonizovali?!

Sale

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?
(War Inside My Head, 23. septembar 2022 22:11

Kina Americi treba, isto kao Amerika Kini. Rusija ne i Amerika bez Rusije moze.

Milence

pre 1 godinu

@
Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Da Dragane, u pravu si, ali to nije opravdanje za agresiju Rusije.
(Mirko, 23. septembar 2022 21:03)

Ne Mirko, nego ako ćemo da isključujemo ima onih koji na redu pre Rusije...

Pera

pre 1 godinu

Iskreno, neke koristi nisam video od njih, naprotiv. Mislim da nam se sve ono lose od 90tih do sada i izdesavalo zbog komunizma, od Kominterne, sve do danasnjih dana.

Reali Z ta

pre 1 godinu

(обс, 23. septembar 2022 21:51)

Zar nije SSSR polako propadao bas zbog toga sto je bio ekskomuniciran, njihova industrija nije mogla da parira ostalima? I zasto neko misli da bi Kina izabrala Rusiju pre Amerike ili pre toga da ostane po strani? I zasto imate toliko optimizma da Rusija moze opstati sama, pa da moze ali po koju cenu da osiromasi gore nego pocetkom 1990ih.

Bosnjak_Sandzak

pre 1 godinu

Sila Boga ne moli!
(kikirikisemenke, 23. septembar 2022 19:41)

Bog silu ne voli!
(Jakov Ovdasnji, 23. septembar 2022 19:56)

Bog silu polomi!

Nemoguce

pre 1 godinu

Da bi tako nesto izaslo na UN glasanje, treba prvo da prodje odluku SB gde Rusija ima Veto. Nema nista od ovoga, motaj kablove, skupljaj stvari. Uostalom kad bi se tako nesto desilo nijedna rezolucija vise ne vazi, jer recimo sigurno da Srbija nista ne bi potpisala 1999 da se znalo da u SB nema Rusije sa pravom Veta. Ovo bi znacilo nestanak UN .

pr

pre 1 godinu

Стварно срамота.Да искључе државу која прети нуклеарним ударима јер су против ње зато што је тенковима ушла на територију суверене државе.
И још да јој ускрате право вета.
Стварно страшно.
(Ranko, 23. septembar 2022 20:09)

Vijetnam, Libija, Sirija, Irak, Jugoslavija...
(Dragan, 23. septembar 2022 20:35)

Koreja, Vijetnam, Kuba, Somalija, pola latinske Amerike, Irak, Avganistan, Jugoslavija, Sirija....itd..itd....

Milence

pre 1 godinu

@
Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

I ja sam tako mislio do 90-tih..., e onda video kako se stiču bogatstva preko noći, "legalnom" pljačkom i kriminalom pod zaštitom države..., odjedno nisam više siguran da su komunisti mnogo grešili...

Ferdinand

pre 1 godinu

“ Znao sam jednog čoveka u Beogradu kojem su komunisti ispali lopovi i oduzeli 4 stana koja je izdavao do 45te. Sve sto je skupljala njegova porodica generacijama neko da oduzme. ”

Komunisti su otimali masovno bar ovi u Hrvatskoj, po Zagrebu i Splitu stanove i vile. Jednoj obitelji su oduzeli vilu a vlasnicima dali u toj vili jednu prostoriju u suterenu i naravno nisu im dalli njihov namjestaj da ga uzmu, skupe tepihe i pokućstvo su sve zadržali za drugove. Po Zagrebu su ubijali neke vlasnike da bi se dočepali stana ili vile. U blazim slučajevima su ljudima vlasnicima useljavali u stan nepoznate ljude a vlasnike stjerali u jednu sobu, a nus prostorije su bile zajedničke. Po selima su otimali stoku i ljetinu. Tzv. ekspoprijacija je legalna pljačka, ozakonjena pljačka. Poduzetnicima su otimali firmice, tvornice i sta je ko imao.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Obrni,okreni,sve oči su uprte u Kinu,ko će više da im ponudi?Ako glasaju za izbacivanje Rusije,zapad će im svakako ponuditi nešto,ali gube uslovno saveznika,jer sutra vrlo lako može da se desi da Kinezi budu na tapetu za isključenje.Na planeti zemlji nema mira i harmonije,đavo izgleda nikako da zaspi?

Pantagruel

pre 1 godinu

Члан 108 Повеље Уједињених нација који Вучић помиње каже да се измене постојеће Повеље могу вршити уколико за њих гласа две трећине држава чланица Генералне скупштине, "укључујући и свих пет сталних чланица Савета безбедности". Према томе, ако Кина гласа против, неће бити могуће изменити Повељу. Технички не би смело ништа да се мења ни без сагласности Русије, па претпостављам да им је у том контексту битно да се њој оспори право на сукцесију Совјетског Савеза. Ако би им то пошло за руком, могли би да избаце Русију не само из Савета безбедности, него и из Уједињених нација у целини. Сличну ствар су урадили Савезној Републици Југославији (сачињеној од Србије и Црне Горе) 1992. године. Рекли су да она нема право да буде ексклузивна наследница Југославије која је престала да постоји (иако ју је Србија фактички створила, јер је једина унела државност у њу 1918. године, пошто је Црна Гора капитулирала 1916), него су то и једнакој мери свих шест бивших република и приморали су их да све испочетка поднесу захтев за чланство у Уједињеним нацијама. Ми смо то најпре одбијали, јер нам је било испод части, а после тога су нам западне државе оспоравале право док не испунимо листу њихових услова и не укину нам санкције. Зато им се и могло да нас 1999. године бомбардују без одлуке Савета безбедности УН. Кажу да им такво одобрење није требало, јер нису интервенисали против чланице УН. Сличну ствар би сада желели да ураде и са Русијом.

Deda Mirko

pre 1 godinu

@baksuz

Zato što je tako ustrojen Savet Bezbednosti. U hladnom ratu su stalno jedni drugima stavljali veto. Ne bi super sile bile super sile da nemaju pravo veta.