Petak, 13.05.2022.

07:02

Rat – dan 79: Zelenski, ponovo: "Nastavljamo"; Ukrajina potpisala; Eksplozije u Belgorodskoj oblasti VIDEO

Specijalna operacija ruske vojske u Ukrajini ušla je u 79. dan.

Izvor: B92

Rat – dan 79: Zelenski, ponovo: "Nastavljamo"; Ukrajina potpisala; Eksplozije u Belgorodskoj oblasti VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Ja45

pre 1 godinu

Kad ce svi dusebriznici, shvatiti da Cesi, Poljaci, Madjari, itd. nikada nisu bili pod Rusima, vec pod SSSR. Kad cete vise prestati da uzjednacavate Rusiju sa SSSR ili Srbiju sa Jugoslavijom. Kad su navedene zemlje patile pod SSSR nijedan Rus nije bio na vlasti. Bio je jedan Gruzin (Staljin) i dva Ukrajinca (Hruscev i Breznjev). Prvi Ukrajnski i Drugi Beloruski Front (Armija) su usle u Poljsku, Cesku, itd. sta mislite zasto se ti Frontovi (Armije) zovu tako? Zato sto vecinu cine vojnici iz Rusije? Dosta vise lupanja gluposti, i totalnog ne poznavanja istorije!

Dule

pre 1 godinu

A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)
(Možda je nešto drugo, 13. maj 2022 22:15)

Rusija je pocela da se demografski oporavlja. Najmanje stanovnika je imala 90-ih (140 miliona), sada ima 145.

Ukrajina je imala 50 miliona stanovnika '91, u januaru ove godina 44 miliona.

neutral felš

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)


pod rusima nisu mogli preko granice... ne budi naivan, bolje pitaj roditelje, vidjalo su i poljake i čehe i bugare i rumune krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih, dolazili su kod nas u jugu da rade i prodaju džidža bidže sa siću.
sad naši idu u češku da rade. kapiraš promenu?

GoranH

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?
(Veliki brat, 13. maj 2022 21:05)

Mislim da se u definiciji fašizma voda ne spominje, al onaj ko uskraćuje nekome vodu sigurno zaslužuje da ga nazovu zlotvorom, za Rusiju si u pravu, dovela im je vodu ne baš sa ruske teritorije kako si ti mislio al sa ruske svakako.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)

Mene nije mrzelo da pogledam.
Poljska, Češka i Slovačka imaju više stanovnika nego pod komunistima.
Mađarska, Litvanija i Letonija imaju manje.
A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)

Veliki brat

pre 1 godinu

ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe
(Aleksandar, 13. maj 2022 20:39)

Ne, nego je sve interes, a naš Milošević nije baš bio raspoložen da izlazi u susret bilo kakvim interesima Zapada.
Boli uvo amere i za hrvate i za albance i za srbe, bitan im je samo interes. Da je Srbija prva na početku raspada SFRJ tražila da uđe u NATO i ponudila 2-3 lokacije amerima za baze, da vidiš onda na čijoj bi strani bili.
Setimo se da su albanci krenuli sa oružanim ustankom i u Makedoniji, na vrlo sličan način kao na Kosovu, Makedonija ušla u NATO i evo albanci mirni k'o bubice. Jeste da su uvek treći na izborima pa od njih zavisi koja stranka će sastaviti Vladu, ali bar nema oružanih sukoba i niko im nije oteo parče teritorije.
Eto, isto bi bilo sa Srbijom i Kosovom da smo pre 30 godina ušli u NATO, albanci na Kosovu bi morali da ćute, imali bi sve što su imali i ranije, a to je više nego što ijedna zemlja pruža nacionalnoj manjini.



Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?

Paja

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Ivan78bg

Mi da smo sačuvali kraljevinu makar kao parlamentarnu monarhiju od samog početka bi bili u EU i NATO i ništa od ovoga što nas je snašlo se ne bi desilo. Čak je i Tito imao šansu tokom krize sa SSSR-om da nas odvede na Zapad, ali je ovo nama naša borba dala.

B

pre 1 godinu

Nisam neki ratnik, mada sam ucestvovao u ratu u Hrvatskoj 1991, i u ratu 1999, ali kao elektroinzenjer, mogu da kazem da odluka stranih firmi da odu iz Rusije nije bas pametna. Evo zasto.
Sledeceg meseca ce se navrsiti 30 godina od kad su SRJ uvedene sankcije, a jos pre toga je poceo bojkot slovenacke robe, ukljucujuci i proizvode fabrike "Iskra", koja je uz hrvatski "Koncar" bila glavni proizvodjac elektromaterijala u SFRJ. Kao inzenjer odrzavanja u jednoj prilicno velikoj fabrici sam morao naci nacina da sve i dalje radi, ali kako? Na pocetku je to izgledalo nemoguce, a kasnije sam saznao da su privatnici iz Srbije preuzeli deo asortimana, deo se uvozio iz Makedonije, Turske, kasnije iz Kine. Isto tako ce i Rusi zameniti zapadne proizvode, napraviti svoje, mozda i jos bolje.
Kidanje poslovnih veza nikad nije bilo dobra ideja. Niti ce "Slovenci pomreti od gladi bez srpske psenice", niti ce se Rusi vratiti u kameno doba bez zapadnih firmi...

keka

pre 1 godinu

svaki nas dan rusi izvestavaju od desetinama, a ponekad i stotinama precizno izvedenih akcija i unistenja mts i ljudstva ukrajinskih snaga - a na terenu ukrajina sve jaca i stabilnija. nove informacije govore da se vode borbe u predgradju hersona i da je pitanje dana kada ce biti pod ukr kontrolom, kao i citavo podrucje harkica gde ukr snage vec danima ciste teren.

Aleksandar

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022 18:17)
mi i jesmo bežali od Rusa i išli ka Americi, Francuskoj, Engleskoj .. sećam se, i ako dosta mladjih, da je su na svim skupovima bile zastave zapada, kralj se vraća bežimo od komunizma i Rusa ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe

magistar colovic

pre 1 godinu

Finska je postala nezavisna drzava u vreme Lenjina, koristivsi pravo naroda na samoopredeljenje i otcepljenje. Ta norma je upisana u mnogim pravnim aktima komunistickih drzava ali se nikad nije postovalo. Izmedju ostalog, Hruscov je kao Ukrajinac uticao da se Krim dodeli na upravljanje Ukrajini ali tako su stvari funkcionisale u tadasnjoj crvenoj imperiji. Inace Finska je imala dosta problema ca crvenima, vodili su dva rata od 1939. do 1945. godine. Svi koji su hteli da se oslobode ruske cizme sklapali su pakt i sa crnim djavolom ne bi li se oslobodili pa su tako i u hitlerovoj Nemackoj videli neku vrstu spasioca. Finska je danas demokratska drzava, jako bogata i organizovana, mislim da je na prvom mestu u svetu po indeksu zadovoljstva i srece koju njeni gradjani osecaju.

Ivan78bg

pre 1 godinu

"Kremlj je na sastanku ridruživanje Švedske i Finske NATO-u nazvao "egzistencijalnom pretnjom Rusiji“
Pa upravo zbog egzistencije su Svedska i Finska odlucile da udju u NATO-o.Vide sta Rusija radi u Ukrajni i nisu imali izbora!To je svako mogao da pretpostavi da ce se desiti kao posledica invazije Rusije na Ukrajnu.Mogli da se prikljuce NATO ili da veruju Rusiji da ih nece napasti,posto su videli da Ruska rec ne vredi nista(necemo napasti Urkajnu to je propaganda zapada) prikljuce ce se NATO-u.

Ivan78bg

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.

Soviet 2.0

pre 1 godinu

"Ovo je za nas veliko iznenađenje, jer je kompanija prisutna na ruskom tržištu više od 150 godina, od carske Rusije. To se uvek izjavljivalo na svim sastancima, ali nam se njihova neočekivana odluka čini prilično čudnom.”

Čudna li čuda!

Jap Stam

pre 1 godinu

Usa nikad nije marila za poziciju Rusije što mi se nikad nije sviđalo. Činilo se da su odnosi između njih bili bolji dok je Trump bio na vlasti. Putin je sa druge strane preterao kada je napao kompletnu Ukrajnu, umesto da se zadržao na Donjecku i Lugansku. To bi bilo dovoljno za zapad da ga shvate ozbiljno. Sada je stvorena globalna histerija. Retorika se pooštrava sa obe strane i ne vidim kako će ovo da se reši.

Neo

pre 1 godinu

Jel neko razmislja u pravcu da Ukrajina ove godine skoro da i nema poljoprivredu? Mislim na zito i zitarice... sta biti na zimu...
Opet problem za Ukrajinu i EU!

COWBOY

pre 1 godinu

Znaci da se zamrzne sva imovina zemalja koje su bombardovale Srbiju, da se proda I da se novac da Srbiji.To zapad podrzava, ako nema dvolicnosti onda je tako.
Nazalost prut ima dva kraja,koja nisu ista.

molim vas objavite mi komentar !

pre 1 godinu

Kako stvari stoje ruska vojska je pretrpila strahovit poraz u pokušaju prelaska reke Severni Donjec.
(pips čips i video klips, 13. maj

A zamisli i pored takvog "strahovitog poraza" je svejedno (uz gubitke to niko ne spori) ipak uspela u nameri da pređe reku sa još 100-tinak jedinica tehnike i trenutno napreduju dalje .
Zamisli koliko je tek VSU izgubila tehnike,pošto se oko tog strateški bitnog mesta vodio pravi boj skoro nedelju dana.
Naravno Ukrajinci su svu uništenu tehniku prepisali isključivo kao Rusku i to predstavili kao svoju pobedu.
A zapravo kada se slegla prašina, vidi se i to dobro da razbijena tehnika pripada kako jednima tako i drugima,samo sa tom razlikom,da su Rusi vatrenom moći kada se sve sabere i oduzme ,ipak nadvladali ukrajince i naterali ih na povlačenje.
Jedno je činjenica na terenu,a drugo je notorna propaganda !

Boris

pre 1 godinu

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

To su bajke, prvo oko vojnika, to je ukupni personal u stalnom sastavu, ne vojnici, a ni blizu aviona( narocito ne operativnih), lako provjerljivo na mnogo mjesta. I Rusija ima 12 000 tenkova na papiru, ali vise od 9 000 je otpad, nisu odrzavani i stari su, ne funkcionisu i nije isplativo ulagati u njih, operativno je 2700-2800 tenkova.

Dragan

pre 1 godinu

U podzemlju Azovstalja zasigurno ima mnogo toga što Zapad ne želi da izađe na svetlo dana. Zašto RUSI žele da uđu u samu fabriku?. Verovatno da na ulaze u podzemne lagune ubace gasove zagušljivce i da krtice isteraju iz njihovih jazbina da bi onda došli do istine.
Druga varijanta koju su verovatno primenili bila bi da postave minska polja sa dve nezaštićene strane fabrike (s jedne strane je reka sa druge strane je luka)naravno uz video nadzor.
Nemogu zalihe večito trajati.

Никола

pre 1 godinu

Мени је драго због ових Руса. Улагали у тајкуне,нису смели да их хапсе и одузимају стечену имовину бојећи се Запада којем су се увек дивили и додворавали а тајкуни однели лову и купили Челзи,виле и јахте које им Запад сад одузе. Да су улагали у војску,дронове и топове боље би им било.

Nesholo

pre 1 godinu

@ Svedska i sta kazes, Finci imaju 1 milion vojnika i rekli Rusima ajde dodjite, cekamo vas od ww2?! Finska ima oko 5,5 miliona stanovnika ukupno. Po toj logici Rusi imaju oko 30 miliona vojnika, dakle dovoljno da stignu do Lisabona i okupiraju celu Evropu.

istina

pre 1 godinu

@
(Exo, 13. maj 2022 11:30)

Ex kad bi ovo bilo tačno, ali kao po navici samo izmisljaju gluposti, pa naravno kad ste glupi i ne razumete šta Srbi hoće?
- humanitarna pomoc nije oružje, ali vama nikad neće biti jasno kao i konju..
- da puste narod ukraine da bira vladu a ne ovu koju je Englez postavio da razvija i širi naciste,
- a u lazi smo se uvjerili i videli dosta, ne treba nam niko pricati.
- naravno nismo zaboravili i ne slažemo se sto je Rusija bombarduje Ukrajinu to smo vise puta i rekli za razliku od vas koji nikad niste okrivili NATO sto je bombardovao Srbiju..
- ne interesuje nas ko će biti bogat, mi mislimo na nas a ne na svet, kao sto tebe interesuje sve i svako isto tako i NATO-a, a zaboravljaš kad se neko sa strane u kući umesa mira vise u toj kući nema, ali polako sve se vraća sve se placa i svima posle kiše uvek sunce izadje..
Toliko od SRBINA…

WALL-E

pre 1 godinu

Koliko je novca uloženo u ovaj rat, naoružavanje Ukrajine, koliko je napora uloženo na sankcije, da su se ljudi kao vrsta potrudili za mir koliko se sada trude za ovaj rat, živeli bi smo u raju ili bi barem najmanje ukinuli glad u svetu....

bre

pre 1 godinu

@Dragan, kriju se NATO oficiri koje Rusi hoće žive, a Ukrajinci da ih prebace u neku treću zemlju radi bekstva.
(rebro, 13. maj 2022 10:21)

I ne samo NATO oficiri, već su tu i vanzemaljci i vanzemljaci, onda biološko oružije u vidu neonacistikih golubova, ludi naučnici, troglave starlete, Hulk i Black Pather, Doctor Strange nije jer je bio na premijeri novog filma u Beogradu. Sve će to Rusi da raskrinkaju, to samo slepac ne vidi.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!
(zola, 13. maj 2022 13:03)

Za bivše sovjetske republike su to spomenici okupacije. Zapitaj se zašto su odmah potrčali u NATO zajedno sa bivšim članicama Varšavskog pakta.
Jedino mi volimo Rusiju, ali samo zato što je to ljubav na daljinu (romantična i idealizovana). Oni koji su bili u prislinom braku sa njima ih poznaju mnogo bolje.

zola

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!

Dragi zeka

pre 1 godinu

@Albert, 13. maj 2022 12:50

I zapadni mediji su preneli da je rušenje brane na kanalu koji je sprovodio vodu iz Dnjepra do Krima bilo prva stvar koju su Rusi uradili kada su zauzeli Herson. To znači da je brana ipak postojala i da je dotok vode ipak bio zaustavljen.

GoranH

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

Dragi zeka

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Ako je verovati ruskim izveštajima o broju oborenih aviona, Ukrajinci čekaju da im stigne 7 komada, pa da nemaju nijedan. Isto važi i za ukrajinske izveštaje o uništenim ruskim tenkovima.

Mihailo

pre 1 godinu

(qq, 13. maj 2022 08:08)

Po tebi svet ima 1,4 milijardi ljudi? A šta su ostalih 5,6? Da nisu životinje, kako ih je opisivalo ovih tvojih 1,4 milijardi do pre nešto više od 50 godina?

Albert

pre 1 godinu

"Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci.."

Zar još uvek veruješ lažima Kremlja, pa pitaj samog sebe,zašto Ukrajinci iako suočeni sa fizičkim istrebljenjem od strane agresora nisu uništili postrojenje Ruskog gasa koji ide njihovom teritorijom !?

Exo

pre 1 godinu

Kako prosječan Srbin vidi rat u Ukrajini:
- Ukrajina, 5 puta manja zemlja od Rusije ne smije, ponavljam, ne smije imati pomoć saveznika u naoružanju, finansijama i humanitarnoj pomoći jer to nije fer. Moraju se boriti samo sa onim što imaju na raspolaganju.
- Rusija je napala Ukrajinu, Ukrajina bi trebala da se preda jer im narod gine bez potrebe. Dakle, ako te jači napadne, predaj se i pusti nek postavi svoju marionetsku Vladu i osvoji ono po šta je i došao.
- Ono što Zapad kaže, to je jedna velika neistina, smije se gutati samo propaganda RT-a i Zaharove. Oni govore istinu, ostali lažu.
- Rusija je ušla u Ukrajinu iz jednog razloga, to je pobjeda nad fašizmom. Kad su već ušli onda će zauzeti i nekoliko gradova i oblasti da nisu bezveze napali.
- NATO je 1999. g. napao Srbiju i mrzimo ih zbog toga, oteli su nam teritoriju, ubijali djecu, civile, uništavali civilne objekte. Sram ih bilo, ali to sad opravdava napad Rusije jer je to osveta Zapadu.
- Najveća svjetska ekonomija EU će se urušiti kao kula od karata, jedino će Rusija biti bogata i tamo će vladati blagostanje kao što je bilo i do sada. "Ne neću se preseliti u Rusiju jer je malo hladno, navikao sam se na život u Gracu i djeca su već krenula u školu, naprijed Rusi do pobjede protiv tih "nacista"
- Kako to mislite Putin je pogriješio? Putin ne griješi. Jeste, ojačao je NATO pakt, natjerao još dvije zemlje da se učlane ali on je već 20 godina predsjednik Rusije, demokratski izabran, nije autokrata.

Svedska

pre 1 godinu

,,Ako Finska udje u nato to je pocetak ww3 nazalost,,
Finska ce uci u NATO i to uskoro. Finska sad ima 1 milion vojnika sa rezervom a osim toga i savremeno naoruzanje. Sto se tice Rusije i njihove pretnje vec su im rekli : ,,neka dodju, cekamo ih od 2 svedkog rata,,. Kakav ww3 ? Rusija ima samo nuklearno inace je totalni raspad.

Radojko

pre 1 godinu

UK operacije protiv Rusije imaju nekog uspeha samo na polju medijskih manipulacija i laži. Rusi kradu žito sami od sebe? A sami su pisali o brodu sa žitom iz Donjecka koji prolazi kroz Dardanele. I žito jeste uredno predato Egiptu.

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. maj 2022 09:06)
“””

Kroz čitavu Ukrajinu? Nema potrebe za tim, već su okupirali Herson, Zaprozika i Harkiv, a planiraju i Odesu. To su oblasti sa najplodnijom zemljom. A ti slobodno nastavi da pratiš samo TV Putin i ignoriši sve ostale.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski izjavio je večeras da je spreman da razgovara sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom i da moraju naći dogovor bez ultimatuma kao uslova.


Да не постоје услови као што су ултиматуми, а већ унапред поставио услов да не постоје било какви услови- тојест: пријатељи са Запада му рекли да их каже и на тај начин је унапред онемогућено да Путин о разговору почне чак и да размишља.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvanični Kijev je saopštio da je brod natovaren sa skoro 30.000 tona ukrajinske pšenice, navodi CNN.





Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!

Pera Realno

pre 1 godinu

A kako su, čime i odakle prebacili "ukrajinsko" žito do luke u Sevastopolju? Pšenica se vozi u rinfuzi i za brod pšenice u rinfuzi su potrebne stotine kamiona.
Ovo je još jedna "patka" u ratu informacija.

Cile Mile

pre 1 godinu

Volodimir nikako da shvati da mu komšija i brat Vladimir ruši zemlju dok on pregovara sa "prijateljima" iz Engleske, Amerike, Nemačke, Francuske...
Poubijaše se braća kao korejanci svojevremeno u "borbi za slobodu" .

Aleksandar sekularac

pre 1 godinu

sve razumem i propagandu itd ali otkud nekom ideja da bi rusija pristala na evakuaciju nacista iz azivstalja, oni ili se predaju ili budu eliminisani nemam pojma otkud tako glupe ideje na kojima kako vidim rade bas jako jer pucaju propagandu kako su ti banditi heroji i kako se pate u podzemlju . treba taj olos zatrpati i gotovo

qq

pre 1 godinu

Sve ce se to vratiti rusima sa debelom kamatom. A onda ni gas, ni nafta, niti kakvi bakraci ce uspeti da ih spasu. Lepo ceo svet da ih izoluje pa neka istrunu iznutra.

zoki

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..

zoki

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..

Exo

pre 1 godinu

Kako prosječan Srbin vidi rat u Ukrajini:
- Ukrajina, 5 puta manja zemlja od Rusije ne smije, ponavljam, ne smije imati pomoć saveznika u naoružanju, finansijama i humanitarnoj pomoći jer to nije fer. Moraju se boriti samo sa onim što imaju na raspolaganju.
- Rusija je napala Ukrajinu, Ukrajina bi trebala da se preda jer im narod gine bez potrebe. Dakle, ako te jači napadne, predaj se i pusti nek postavi svoju marionetsku Vladu i osvoji ono po šta je i došao.
- Ono što Zapad kaže, to je jedna velika neistina, smije se gutati samo propaganda RT-a i Zaharove. Oni govore istinu, ostali lažu.
- Rusija je ušla u Ukrajinu iz jednog razloga, to je pobjeda nad fašizmom. Kad su već ušli onda će zauzeti i nekoliko gradova i oblasti da nisu bezveze napali.
- NATO je 1999. g. napao Srbiju i mrzimo ih zbog toga, oteli su nam teritoriju, ubijali djecu, civile, uništavali civilne objekte. Sram ih bilo, ali to sad opravdava napad Rusije jer je to osveta Zapadu.
- Najveća svjetska ekonomija EU će se urušiti kao kula od karata, jedino će Rusija biti bogata i tamo će vladati blagostanje kao što je bilo i do sada. "Ne neću se preseliti u Rusiju jer je malo hladno, navikao sam se na život u Gracu i djeca su već krenula u školu, naprijed Rusi do pobjede protiv tih "nacista"
- Kako to mislite Putin je pogriješio? Putin ne griješi. Jeste, ojačao je NATO pakt, natjerao još dvije zemlje da se učlane ali on je već 20 godina predsjednik Rusije, demokratski izabran, nije autokrata.

Aleksandar sekularac

pre 1 godinu

sve razumem i propagandu itd ali otkud nekom ideja da bi rusija pristala na evakuaciju nacista iz azivstalja, oni ili se predaju ili budu eliminisani nemam pojma otkud tako glupe ideje na kojima kako vidim rade bas jako jer pucaju propagandu kako su ti banditi heroji i kako se pate u podzemlju . treba taj olos zatrpati i gotovo

Cile Mile

pre 1 godinu

Volodimir nikako da shvati da mu komšija i brat Vladimir ruši zemlju dok on pregovara sa "prijateljima" iz Engleske, Amerike, Nemačke, Francuske...
Poubijaše se braća kao korejanci svojevremeno u "borbi za slobodu" .

Pera Realno

pre 1 godinu

A kako su, čime i odakle prebacili "ukrajinsko" žito do luke u Sevastopolju? Pšenica se vozi u rinfuzi i za brod pšenice u rinfuzi su potrebne stotine kamiona.
Ovo je još jedna "patka" u ratu informacija.

COWBOY

pre 1 godinu

Znaci da se zamrzne sva imovina zemalja koje su bombardovale Srbiju, da se proda I da se novac da Srbiji.To zapad podrzava, ako nema dvolicnosti onda je tako.
Nazalost prut ima dva kraja,koja nisu ista.

molim vas objavite mi komentar !

pre 1 godinu

Kako stvari stoje ruska vojska je pretrpila strahovit poraz u pokušaju prelaska reke Severni Donjec.
(pips čips i video klips, 13. maj

A zamisli i pored takvog "strahovitog poraza" je svejedno (uz gubitke to niko ne spori) ipak uspela u nameri da pređe reku sa još 100-tinak jedinica tehnike i trenutno napreduju dalje .
Zamisli koliko je tek VSU izgubila tehnike,pošto se oko tog strateški bitnog mesta vodio pravi boj skoro nedelju dana.
Naravno Ukrajinci su svu uništenu tehniku prepisali isključivo kao Rusku i to predstavili kao svoju pobedu.
A zapravo kada se slegla prašina, vidi se i to dobro da razbijena tehnika pripada kako jednima tako i drugima,samo sa tom razlikom,da su Rusi vatrenom moći kada se sve sabere i oduzme ,ipak nadvladali ukrajince i naterali ih na povlačenje.
Jedno je činjenica na terenu,a drugo je notorna propaganda !

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvanični Kijev je saopštio da je brod natovaren sa skoro 30.000 tona ukrajinske pšenice, navodi CNN.





Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!

qq

pre 1 godinu

Sve ce se to vratiti rusima sa debelom kamatom. A onda ni gas, ni nafta, niti kakvi bakraci ce uspeti da ih spasu. Lepo ceo svet da ih izoluje pa neka istrunu iznutra.

bre

pre 1 godinu

@Dragan, kriju se NATO oficiri koje Rusi hoće žive, a Ukrajinci da ih prebace u neku treću zemlju radi bekstva.
(rebro, 13. maj 2022 10:21)

I ne samo NATO oficiri, već su tu i vanzemaljci i vanzemljaci, onda biološko oružije u vidu neonacistikih golubova, ludi naučnici, troglave starlete, Hulk i Black Pather, Doctor Strange nije jer je bio na premijeri novog filma u Beogradu. Sve će to Rusi da raskrinkaju, to samo slepac ne vidi.

Svedska

pre 1 godinu

,,Ako Finska udje u nato to je pocetak ww3 nazalost,,
Finska ce uci u NATO i to uskoro. Finska sad ima 1 milion vojnika sa rezervom a osim toga i savremeno naoruzanje. Sto se tice Rusije i njihove pretnje vec su im rekli : ,,neka dodju, cekamo ih od 2 svedkog rata,,. Kakav ww3 ? Rusija ima samo nuklearno inace je totalni raspad.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!
(zola, 13. maj 2022 13:03)

Za bivše sovjetske republike su to spomenici okupacije. Zapitaj se zašto su odmah potrčali u NATO zajedno sa bivšim članicama Varšavskog pakta.
Jedino mi volimo Rusiju, ali samo zato što je to ljubav na daljinu (romantična i idealizovana). Oni koji su bili u prislinom braku sa njima ih poznaju mnogo bolje.

WALL-E

pre 1 godinu

Koliko je novca uloženo u ovaj rat, naoružavanje Ukrajine, koliko je napora uloženo na sankcije, da su se ljudi kao vrsta potrudili za mir koliko se sada trude za ovaj rat, živeli bi smo u raju ili bi barem najmanje ukinuli glad u svetu....

Ivan78bg

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.

Nesholo

pre 1 godinu

@ Svedska i sta kazes, Finci imaju 1 milion vojnika i rekli Rusima ajde dodjite, cekamo vas od ww2?! Finska ima oko 5,5 miliona stanovnika ukupno. Po toj logici Rusi imaju oko 30 miliona vojnika, dakle dovoljno da stignu do Lisabona i okupiraju celu Evropu.

Dragi zeka

pre 1 godinu

@Albert, 13. maj 2022 12:50

I zapadni mediji su preneli da je rušenje brane na kanalu koji je sprovodio vodu iz Dnjepra do Krima bilo prva stvar koju su Rusi uradili kada su zauzeli Herson. To znači da je brana ipak postojala i da je dotok vode ipak bio zaustavljen.

B

pre 1 godinu

Nisam neki ratnik, mada sam ucestvovao u ratu u Hrvatskoj 1991, i u ratu 1999, ali kao elektroinzenjer, mogu da kazem da odluka stranih firmi da odu iz Rusije nije bas pametna. Evo zasto.
Sledeceg meseca ce se navrsiti 30 godina od kad su SRJ uvedene sankcije, a jos pre toga je poceo bojkot slovenacke robe, ukljucujuci i proizvode fabrike "Iskra", koja je uz hrvatski "Koncar" bila glavni proizvodjac elektromaterijala u SFRJ. Kao inzenjer odrzavanja u jednoj prilicno velikoj fabrici sam morao naci nacina da sve i dalje radi, ali kako? Na pocetku je to izgledalo nemoguce, a kasnije sam saznao da su privatnici iz Srbije preuzeli deo asortimana, deo se uvozio iz Makedonije, Turske, kasnije iz Kine. Isto tako ce i Rusi zameniti zapadne proizvode, napraviti svoje, mozda i jos bolje.
Kidanje poslovnih veza nikad nije bilo dobra ideja. Niti ce "Slovenci pomreti od gladi bez srpske psenice", niti ce se Rusi vratiti u kameno doba bez zapadnih firmi...

Radojko

pre 1 godinu

UK operacije protiv Rusije imaju nekog uspeha samo na polju medijskih manipulacija i laži. Rusi kradu žito sami od sebe? A sami su pisali o brodu sa žitom iz Donjecka koji prolazi kroz Dardanele. I žito jeste uredno predato Egiptu.

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. maj 2022 09:06)
“””

Kroz čitavu Ukrajinu? Nema potrebe za tim, već su okupirali Herson, Zaprozika i Harkiv, a planiraju i Odesu. To su oblasti sa najplodnijom zemljom. A ti slobodno nastavi da pratiš samo TV Putin i ignoriši sve ostale.

zola

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!

Ivan78bg

pre 1 godinu

"Kremlj je na sastanku ridruživanje Švedske i Finske NATO-u nazvao "egzistencijalnom pretnjom Rusiji“
Pa upravo zbog egzistencije su Svedska i Finska odlucile da udju u NATO-o.Vide sta Rusija radi u Ukrajni i nisu imali izbora!To je svako mogao da pretpostavi da ce se desiti kao posledica invazije Rusije na Ukrajnu.Mogli da se prikljuce NATO ili da veruju Rusiji da ih nece napasti,posto su videli da Ruska rec ne vredi nista(necemo napasti Urkajnu to je propaganda zapada) prikljuce ce se NATO-u.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski izjavio je večeras da je spreman da razgovara sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom i da moraju naći dogovor bez ultimatuma kao uslova.


Да не постоје услови као што су ултиматуми, а већ унапред поставио услов да не постоје било какви услови- тојест: пријатељи са Запада му рекли да их каже и на тај начин је унапред онемогућено да Путин о разговору почне чак и да размишља.

Никола

pre 1 godinu

Мени је драго због ових Руса. Улагали у тајкуне,нису смели да их хапсе и одузимају стечену имовину бојећи се Запада којем су се увек дивили и додворавали а тајкуни однели лову и купили Челзи,виле и јахте које им Запад сад одузе. Да су улагали у војску,дронове и топове боље би им било.

Boris

pre 1 godinu

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

To su bajke, prvo oko vojnika, to je ukupni personal u stalnom sastavu, ne vojnici, a ni blizu aviona( narocito ne operativnih), lako provjerljivo na mnogo mjesta. I Rusija ima 12 000 tenkova na papiru, ali vise od 9 000 je otpad, nisu odrzavani i stari su, ne funkcionisu i nije isplativo ulagati u njih, operativno je 2700-2800 tenkova.

Mihailo

pre 1 godinu

(qq, 13. maj 2022 08:08)

Po tebi svet ima 1,4 milijardi ljudi? A šta su ostalih 5,6? Da nisu životinje, kako ih je opisivalo ovih tvojih 1,4 milijardi do pre nešto više od 50 godina?

Neo

pre 1 godinu

Jel neko razmislja u pravcu da Ukrajina ove godine skoro da i nema poljoprivredu? Mislim na zito i zitarice... sta biti na zimu...
Opet problem za Ukrajinu i EU!

Dragi zeka

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Ako je verovati ruskim izveštajima o broju oborenih aviona, Ukrajinci čekaju da im stigne 7 komada, pa da nemaju nijedan. Isto važi i za ukrajinske izveštaje o uništenim ruskim tenkovima.

GoranH

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

Albert

pre 1 godinu

"Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci.."

Zar još uvek veruješ lažima Kremlja, pa pitaj samog sebe,zašto Ukrajinci iako suočeni sa fizičkim istrebljenjem od strane agresora nisu uništili postrojenje Ruskog gasa koji ide njihovom teritorijom !?

GoranH

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?
(Veliki brat, 13. maj 2022 21:05)

Mislim da se u definiciji fašizma voda ne spominje, al onaj ko uskraćuje nekome vodu sigurno zaslužuje da ga nazovu zlotvorom, za Rusiju si u pravu, dovela im je vodu ne baš sa ruske teritorije kako si ti mislio al sa ruske svakako.

neutral felš

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)


pod rusima nisu mogli preko granice... ne budi naivan, bolje pitaj roditelje, vidjalo su i poljake i čehe i bugare i rumune krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih, dolazili su kod nas u jugu da rade i prodaju džidža bidže sa siću.
sad naši idu u češku da rade. kapiraš promenu?

Dragan

pre 1 godinu

U podzemlju Azovstalja zasigurno ima mnogo toga što Zapad ne želi da izađe na svetlo dana. Zašto RUSI žele da uđu u samu fabriku?. Verovatno da na ulaze u podzemne lagune ubace gasove zagušljivce i da krtice isteraju iz njihovih jazbina da bi onda došli do istine.
Druga varijanta koju su verovatno primenili bila bi da postave minska polja sa dve nezaštićene strane fabrike (s jedne strane je reka sa druge strane je luka)naravno uz video nadzor.
Nemogu zalihe večito trajati.

istina

pre 1 godinu

@
(Exo, 13. maj 2022 11:30)

Ex kad bi ovo bilo tačno, ali kao po navici samo izmisljaju gluposti, pa naravno kad ste glupi i ne razumete šta Srbi hoće?
- humanitarna pomoc nije oružje, ali vama nikad neće biti jasno kao i konju..
- da puste narod ukraine da bira vladu a ne ovu koju je Englez postavio da razvija i širi naciste,
- a u lazi smo se uvjerili i videli dosta, ne treba nam niko pricati.
- naravno nismo zaboravili i ne slažemo se sto je Rusija bombarduje Ukrajinu to smo vise puta i rekli za razliku od vas koji nikad niste okrivili NATO sto je bombardovao Srbiju..
- ne interesuje nas ko će biti bogat, mi mislimo na nas a ne na svet, kao sto tebe interesuje sve i svako isto tako i NATO-a, a zaboravljaš kad se neko sa strane u kući umesa mira vise u toj kući nema, ali polako sve se vraća sve se placa i svima posle kiše uvek sunce izadje..
Toliko od SRBINA…

Jap Stam

pre 1 godinu

Usa nikad nije marila za poziciju Rusije što mi se nikad nije sviđalo. Činilo se da su odnosi između njih bili bolji dok je Trump bio na vlasti. Putin je sa druge strane preterao kada je napao kompletnu Ukrajnu, umesto da se zadržao na Donjecku i Lugansku. To bi bilo dovoljno za zapad da ga shvate ozbiljno. Sada je stvorena globalna histerija. Retorika se pooštrava sa obe strane i ne vidim kako će ovo da se reši.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)

Mene nije mrzelo da pogledam.
Poljska, Češka i Slovačka imaju više stanovnika nego pod komunistima.
Mađarska, Litvanija i Letonija imaju manje.
A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)

magistar colovic

pre 1 godinu

Finska je postala nezavisna drzava u vreme Lenjina, koristivsi pravo naroda na samoopredeljenje i otcepljenje. Ta norma je upisana u mnogim pravnim aktima komunistickih drzava ali se nikad nije postovalo. Izmedju ostalog, Hruscov je kao Ukrajinac uticao da se Krim dodeli na upravljanje Ukrajini ali tako su stvari funkcionisale u tadasnjoj crvenoj imperiji. Inace Finska je imala dosta problema ca crvenima, vodili su dva rata od 1939. do 1945. godine. Svi koji su hteli da se oslobode ruske cizme sklapali su pakt i sa crnim djavolom ne bi li se oslobodili pa su tako i u hitlerovoj Nemackoj videli neku vrstu spasioca. Finska je danas demokratska drzava, jako bogata i organizovana, mislim da je na prvom mestu u svetu po indeksu zadovoljstva i srece koju njeni gradjani osecaju.

keka

pre 1 godinu

svaki nas dan rusi izvestavaju od desetinama, a ponekad i stotinama precizno izvedenih akcija i unistenja mts i ljudstva ukrajinskih snaga - a na terenu ukrajina sve jaca i stabilnija. nove informacije govore da se vode borbe u predgradju hersona i da je pitanje dana kada ce biti pod ukr kontrolom, kao i citavo podrucje harkica gde ukr snage vec danima ciste teren.

Aleksandar

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022 18:17)
mi i jesmo bežali od Rusa i išli ka Americi, Francuskoj, Engleskoj .. sećam se, i ako dosta mladjih, da je su na svim skupovima bile zastave zapada, kralj se vraća bežimo od komunizma i Rusa ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe

Veliki brat

pre 1 godinu

ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe
(Aleksandar, 13. maj 2022 20:39)

Ne, nego je sve interes, a naš Milošević nije baš bio raspoložen da izlazi u susret bilo kakvim interesima Zapada.
Boli uvo amere i za hrvate i za albance i za srbe, bitan im je samo interes. Da je Srbija prva na početku raspada SFRJ tražila da uđe u NATO i ponudila 2-3 lokacije amerima za baze, da vidiš onda na čijoj bi strani bili.
Setimo se da su albanci krenuli sa oružanim ustankom i u Makedoniji, na vrlo sličan način kao na Kosovu, Makedonija ušla u NATO i evo albanci mirni k'o bubice. Jeste da su uvek treći na izborima pa od njih zavisi koja stranka će sastaviti Vladu, ali bar nema oružanih sukoba i niko im nije oteo parče teritorije.
Eto, isto bi bilo sa Srbijom i Kosovom da smo pre 30 godina ušli u NATO, albanci na Kosovu bi morali da ćute, imali bi sve što su imali i ranije, a to je više nego što ijedna zemlja pruža nacionalnoj manjini.



Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?

Paja

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .

Soviet 2.0

pre 1 godinu

"Ovo je za nas veliko iznenađenje, jer je kompanija prisutna na ruskom tržištu više od 150 godina, od carske Rusije. To se uvek izjavljivalo na svim sastancima, ali nam se njihova neočekivana odluka čini prilično čudnom.”

Čudna li čuda!

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Ivan78bg

Mi da smo sačuvali kraljevinu makar kao parlamentarnu monarhiju od samog početka bi bili u EU i NATO i ništa od ovoga što nas je snašlo se ne bi desilo. Čak je i Tito imao šansu tokom krize sa SSSR-om da nas odvede na Zapad, ali je ovo nama naša borba dala.

Ja45

pre 1 godinu

Kad ce svi dusebriznici, shvatiti da Cesi, Poljaci, Madjari, itd. nikada nisu bili pod Rusima, vec pod SSSR. Kad cete vise prestati da uzjednacavate Rusiju sa SSSR ili Srbiju sa Jugoslavijom. Kad su navedene zemlje patile pod SSSR nijedan Rus nije bio na vlasti. Bio je jedan Gruzin (Staljin) i dva Ukrajinca (Hruscev i Breznjev). Prvi Ukrajnski i Drugi Beloruski Front (Armija) su usle u Poljsku, Cesku, itd. sta mislite zasto se ti Frontovi (Armije) zovu tako? Zato sto vecinu cine vojnici iz Rusije? Dosta vise lupanja gluposti, i totalnog ne poznavanja istorije!

Dule

pre 1 godinu

A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)
(Možda je nešto drugo, 13. maj 2022 22:15)

Rusija je pocela da se demografski oporavlja. Najmanje stanovnika je imala 90-ih (140 miliona), sada ima 145.

Ukrajina je imala 50 miliona stanovnika '91, u januaru ove godina 44 miliona.

qq

pre 1 godinu

Sve ce se to vratiti rusima sa debelom kamatom. A onda ni gas, ni nafta, niti kakvi bakraci ce uspeti da ih spasu. Lepo ceo svet da ih izoluje pa neka istrunu iznutra.

Exo

pre 1 godinu

Kako prosječan Srbin vidi rat u Ukrajini:
- Ukrajina, 5 puta manja zemlja od Rusije ne smije, ponavljam, ne smije imati pomoć saveznika u naoružanju, finansijama i humanitarnoj pomoći jer to nije fer. Moraju se boriti samo sa onim što imaju na raspolaganju.
- Rusija je napala Ukrajinu, Ukrajina bi trebala da se preda jer im narod gine bez potrebe. Dakle, ako te jači napadne, predaj se i pusti nek postavi svoju marionetsku Vladu i osvoji ono po šta je i došao.
- Ono što Zapad kaže, to je jedna velika neistina, smije se gutati samo propaganda RT-a i Zaharove. Oni govore istinu, ostali lažu.
- Rusija je ušla u Ukrajinu iz jednog razloga, to je pobjeda nad fašizmom. Kad su već ušli onda će zauzeti i nekoliko gradova i oblasti da nisu bezveze napali.
- NATO je 1999. g. napao Srbiju i mrzimo ih zbog toga, oteli su nam teritoriju, ubijali djecu, civile, uništavali civilne objekte. Sram ih bilo, ali to sad opravdava napad Rusije jer je to osveta Zapadu.
- Najveća svjetska ekonomija EU će se urušiti kao kula od karata, jedino će Rusija biti bogata i tamo će vladati blagostanje kao što je bilo i do sada. "Ne neću se preseliti u Rusiju jer je malo hladno, navikao sam se na život u Gracu i djeca su već krenula u školu, naprijed Rusi do pobjede protiv tih "nacista"
- Kako to mislite Putin je pogriješio? Putin ne griješi. Jeste, ojačao je NATO pakt, natjerao još dvije zemlje da se učlane ali on je već 20 godina predsjednik Rusije, demokratski izabran, nije autokrata.

Albert

pre 1 godinu

"Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci.."

Zar još uvek veruješ lažima Kremlja, pa pitaj samog sebe,zašto Ukrajinci iako suočeni sa fizičkim istrebljenjem od strane agresora nisu uništili postrojenje Ruskog gasa koji ide njihovom teritorijom !?

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. maj 2022 09:06)
“””

Kroz čitavu Ukrajinu? Nema potrebe za tim, već su okupirali Herson, Zaprozika i Harkiv, a planiraju i Odesu. To su oblasti sa najplodnijom zemljom. A ti slobodno nastavi da pratiš samo TV Putin i ignoriši sve ostale.

Svedska

pre 1 godinu

,,Ako Finska udje u nato to je pocetak ww3 nazalost,,
Finska ce uci u NATO i to uskoro. Finska sad ima 1 milion vojnika sa rezervom a osim toga i savremeno naoruzanje. Sto se tice Rusije i njihove pretnje vec su im rekli : ,,neka dodju, cekamo ih od 2 svedkog rata,,. Kakav ww3 ? Rusija ima samo nuklearno inace je totalni raspad.

bre

pre 1 godinu

@Dragan, kriju se NATO oficiri koje Rusi hoće žive, a Ukrajinci da ih prebace u neku treću zemlju radi bekstva.
(rebro, 13. maj 2022 10:21)

I ne samo NATO oficiri, već su tu i vanzemaljci i vanzemljaci, onda biološko oružije u vidu neonacistikih golubova, ludi naučnici, troglave starlete, Hulk i Black Pather, Doctor Strange nije jer je bio na premijeri novog filma u Beogradu. Sve će to Rusi da raskrinkaju, to samo slepac ne vidi.

zoki

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..

Aleksandar sekularac

pre 1 godinu

sve razumem i propagandu itd ali otkud nekom ideja da bi rusija pristala na evakuaciju nacista iz azivstalja, oni ili se predaju ili budu eliminisani nemam pojma otkud tako glupe ideje na kojima kako vidim rade bas jako jer pucaju propagandu kako su ti banditi heroji i kako se pate u podzemlju . treba taj olos zatrpati i gotovo

Nesholo

pre 1 godinu

@ Svedska i sta kazes, Finci imaju 1 milion vojnika i rekli Rusima ajde dodjite, cekamo vas od ww2?! Finska ima oko 5,5 miliona stanovnika ukupno. Po toj logici Rusi imaju oko 30 miliona vojnika, dakle dovoljno da stignu do Lisabona i okupiraju celu Evropu.

molim vas objavite mi komentar !

pre 1 godinu

Kako stvari stoje ruska vojska je pretrpila strahovit poraz u pokušaju prelaska reke Severni Donjec.
(pips čips i video klips, 13. maj

A zamisli i pored takvog "strahovitog poraza" je svejedno (uz gubitke to niko ne spori) ipak uspela u nameri da pređe reku sa još 100-tinak jedinica tehnike i trenutno napreduju dalje .
Zamisli koliko je tek VSU izgubila tehnike,pošto se oko tog strateški bitnog mesta vodio pravi boj skoro nedelju dana.
Naravno Ukrajinci su svu uništenu tehniku prepisali isključivo kao Rusku i to predstavili kao svoju pobedu.
A zapravo kada se slegla prašina, vidi se i to dobro da razbijena tehnika pripada kako jednima tako i drugima,samo sa tom razlikom,da su Rusi vatrenom moći kada se sve sabere i oduzme ,ipak nadvladali ukrajince i naterali ih na povlačenje.
Jedno je činjenica na terenu,a drugo je notorna propaganda !

istina

pre 1 godinu

@
(Exo, 13. maj 2022 11:30)

Ex kad bi ovo bilo tačno, ali kao po navici samo izmisljaju gluposti, pa naravno kad ste glupi i ne razumete šta Srbi hoće?
- humanitarna pomoc nije oružje, ali vama nikad neće biti jasno kao i konju..
- da puste narod ukraine da bira vladu a ne ovu koju je Englez postavio da razvija i širi naciste,
- a u lazi smo se uvjerili i videli dosta, ne treba nam niko pricati.
- naravno nismo zaboravili i ne slažemo se sto je Rusija bombarduje Ukrajinu to smo vise puta i rekli za razliku od vas koji nikad niste okrivili NATO sto je bombardovao Srbiju..
- ne interesuje nas ko će biti bogat, mi mislimo na nas a ne na svet, kao sto tebe interesuje sve i svako isto tako i NATO-a, a zaboravljaš kad se neko sa strane u kući umesa mira vise u toj kući nema, ali polako sve se vraća sve se placa i svima posle kiše uvek sunce izadje..
Toliko od SRBINA…

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvanični Kijev je saopštio da je brod natovaren sa skoro 30.000 tona ukrajinske pšenice, navodi CNN.





Padaju bombe, granate, rakete a Rusi sa 1500 šlepera kroz čitavu Ukrajinu teraju pšenicu u luku i kradu istu? Da li ima ljudi koji u ovo veruju da je izvodljivo, bez obzira o kome se radi?!

Ivan78bg

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!
(zola, 13. maj 2022 13:03)

Za bivše sovjetske republike su to spomenici okupacije. Zapitaj se zašto su odmah potrčali u NATO zajedno sa bivšim članicama Varšavskog pakta.
Jedino mi volimo Rusiju, ali samo zato što je to ljubav na daljinu (romantična i idealizovana). Oni koji su bili u prislinom braku sa njima ih poznaju mnogo bolje.

Pera Realno

pre 1 godinu

A kako su, čime i odakle prebacili "ukrajinsko" žito do luke u Sevastopolju? Pšenica se vozi u rinfuzi i za brod pšenice u rinfuzi su potrebne stotine kamiona.
Ovo je još jedna "patka" u ratu informacija.

Dragan

pre 1 godinu

U podzemlju Azovstalja zasigurno ima mnogo toga što Zapad ne želi da izađe na svetlo dana. Zašto RUSI žele da uđu u samu fabriku?. Verovatno da na ulaze u podzemne lagune ubace gasove zagušljivce i da krtice isteraju iz njihovih jazbina da bi onda došli do istine.
Druga varijanta koju su verovatno primenili bila bi da postave minska polja sa dve nezaštićene strane fabrike (s jedne strane je reka sa druge strane je luka)naravno uz video nadzor.
Nemogu zalihe večito trajati.

Cile Mile

pre 1 godinu

Volodimir nikako da shvati da mu komšija i brat Vladimir ruši zemlju dok on pregovara sa "prijateljima" iz Engleske, Amerike, Nemačke, Francuske...
Poubijaše se braća kao korejanci svojevremeno u "borbi za slobodu" .

Radojko

pre 1 godinu

UK operacije protiv Rusije imaju nekog uspeha samo na polju medijskih manipulacija i laži. Rusi kradu žito sami od sebe? A sami su pisali o brodu sa žitom iz Donjecka koji prolazi kroz Dardanele. I žito jeste uredno predato Egiptu.

Ivan78bg

pre 1 godinu

"Kremlj je na sastanku ridruživanje Švedske i Finske NATO-u nazvao "egzistencijalnom pretnjom Rusiji“
Pa upravo zbog egzistencije su Svedska i Finska odlucile da udju u NATO-o.Vide sta Rusija radi u Ukrajni i nisu imali izbora!To je svako mogao da pretpostavi da ce se desiti kao posledica invazije Rusije na Ukrajnu.Mogli da se prikljuce NATO ili da veruju Rusiji da ih nece napasti,posto su videli da Ruska rec ne vredi nista(necemo napasti Urkajnu to je propaganda zapada) prikljuce ce se NATO-u.

keka

pre 1 godinu

svaki nas dan rusi izvestavaju od desetinama, a ponekad i stotinama precizno izvedenih akcija i unistenja mts i ljudstva ukrajinskih snaga - a na terenu ukrajina sve jaca i stabilnija. nove informacije govore da se vode borbe u predgradju hersona i da je pitanje dana kada ce biti pod ukr kontrolom, kao i citavo podrucje harkica gde ukr snage vec danima ciste teren.

COWBOY

pre 1 godinu

Znaci da se zamrzne sva imovina zemalja koje su bombardovale Srbiju, da se proda I da se novac da Srbiji.To zapad podrzava, ako nema dvolicnosti onda je tako.
Nazalost prut ima dva kraja,koja nisu ista.

Paja

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .

Veliki brat

pre 1 godinu

ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe
(Aleksandar, 13. maj 2022 20:39)

Ne, nego je sve interes, a naš Milošević nije baš bio raspoložen da izlazi u susret bilo kakvim interesima Zapada.
Boli uvo amere i za hrvate i za albance i za srbe, bitan im je samo interes. Da je Srbija prva na početku raspada SFRJ tražila da uđe u NATO i ponudila 2-3 lokacije amerima za baze, da vidiš onda na čijoj bi strani bili.
Setimo se da su albanci krenuli sa oružanim ustankom i u Makedoniji, na vrlo sličan način kao na Kosovu, Makedonija ušla u NATO i evo albanci mirni k'o bubice. Jeste da su uvek treći na izborima pa od njih zavisi koja stranka će sastaviti Vladu, ali bar nema oružanih sukoba i niko im nije oteo parče teritorije.
Eto, isto bi bilo sa Srbijom i Kosovom da smo pre 30 godina ušli u NATO, albanci na Kosovu bi morali da ćute, imali bi sve što su imali i ranije, a to je više nego što ijedna zemlja pruža nacionalnoj manjini.



Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?

Никола

pre 1 godinu

Мени је драго због ових Руса. Улагали у тајкуне,нису смели да их хапсе и одузимају стечену имовину бојећи се Запада којем су се увек дивили и додворавали а тајкуни однели лову и купили Челзи,виле и јахте које им Запад сад одузе. Да су улагали у војску,дронове и топове боље би им било.

B

pre 1 godinu

Nisam neki ratnik, mada sam ucestvovao u ratu u Hrvatskoj 1991, i u ratu 1999, ali kao elektroinzenjer, mogu da kazem da odluka stranih firmi da odu iz Rusije nije bas pametna. Evo zasto.
Sledeceg meseca ce se navrsiti 30 godina od kad su SRJ uvedene sankcije, a jos pre toga je poceo bojkot slovenacke robe, ukljucujuci i proizvode fabrike "Iskra", koja je uz hrvatski "Koncar" bila glavni proizvodjac elektromaterijala u SFRJ. Kao inzenjer odrzavanja u jednoj prilicno velikoj fabrici sam morao naci nacina da sve i dalje radi, ali kako? Na pocetku je to izgledalo nemoguce, a kasnije sam saznao da su privatnici iz Srbije preuzeli deo asortimana, deo se uvozio iz Makedonije, Turske, kasnije iz Kine. Isto tako ce i Rusi zameniti zapadne proizvode, napraviti svoje, mozda i jos bolje.
Kidanje poslovnih veza nikad nije bilo dobra ideja. Niti ce "Slovenci pomreti od gladi bez srpske psenice", niti ce se Rusi vratiti u kameno doba bez zapadnih firmi...

Aleksandar

pre 1 godinu

Kada covek cita ove "Srbe" koji vise vole Rusiju od Srbije pozelis da Tito nije rekao istorisko ne Staljinu.Svi ali bukvalno svi koji su bili pod Ruskom okupacijom u tzv istocnom bloku Ruse ne mogu da vide ocima!Cim su mogli otisli su u NATO i danas zive daleko bolje nego kada su bili pod Rusima(Rusi su bili ubedljivo najveci narod u SSSR ,iako je zvanicno bilo 14 jezika u SSSR prakticno je Ruski bio glavni jezik,samim tim i Rusi nose najvecu odgovornost za ponasanje SSR-a) Da su tada i nas okupirali bar ne bi bilo ovih rusofila a vecina ne bi mogla da vidi Ruse ocima.Pa bi i nama napokon svanulo.
(Ivan78bg, 13. maj 2022 18:17)
mi i jesmo bežali od Rusa i išli ka Americi, Francuskoj, Engleskoj .. sećam se, i ako dosta mladjih, da je su na svim skupovima bile zastave zapada, kralj se vraća bežimo od komunizma i Rusa ali je taj zapad tada procenio da je držanje strane Albancima i Hrvatima bolja opcija i oterao nas od sebe

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski izjavio je večeras da je spreman da razgovara sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom i da moraju naći dogovor bez ultimatuma kao uslova.


Да не постоје услови као што су ултиматуми, а већ унапред поставио услов да не постоје било какви услови- тојест: пријатељи са Запада му рекли да их каже и на тај начин је унапред онемогућено да Путин о разговору почне чак и да размишља.

zola

pre 1 godinu

Kako su svi docekali neki razlog da pocnu da brisu istoriju unistavaju spomenuke itd... Kao zele da se istorija zaboravi i svi budemo jednaki i dobri...
Ovako galopirajuci povratak fasizma nece dobro proci!

GoranH

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Ivan78bg

Mi da smo sačuvali kraljevinu makar kao parlamentarnu monarhiju od samog početka bi bili u EU i NATO i ništa od ovoga što nas je snašlo se ne bi desilo. Čak je i Tito imao šansu tokom krize sa SSSR-om da nas odvede na Zapad, ali je ovo nama naša borba dala.

Možda je nešto drugo

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)

Mene nije mrzelo da pogledam.
Poljska, Češka i Slovačka imaju više stanovnika nego pod komunistima.
Mađarska, Litvanija i Letonija imaju manje.
A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)

Boris

pre 1 godinu

Izgleda da ne shvatamo koliko je Ukrajinska vojska jaka. 200 hiljada vojnika stalni sastav. Aviona ima mnogo, evo ti onaj glavni deo borbenih: MiG-29 - 165, MiG-23M\UB - 120, Su-27\UB - 52, Su-25 - 45, Su-24M\MR - 250. Preko 600 borbenih aviona. Više od 500 helikoptera.

To su bajke, prvo oko vojnika, to je ukupni personal u stalnom sastavu, ne vojnici, a ni blizu aviona( narocito ne operativnih), lako provjerljivo na mnogo mjesta. I Rusija ima 12 000 tenkova na papiru, ali vise od 9 000 je otpad, nisu odrzavani i stari su, ne funkcionisu i nije isplativo ulagati u njih, operativno je 2700-2800 tenkova.

Neo

pre 1 godinu

Jel neko razmislja u pravcu da Ukrajina ove godine skoro da i nema poljoprivredu? Mislim na zito i zitarice... sta biti na zimu...
Opet problem za Ukrajinu i EU!

GoranH

pre 1 godinu

Napišite zašto se Krim malo navodnjava. Zato što su im ukrajinski fašisti već 7 godina zatvorili vodu. Svom narodu na Krimu kako kažu Ukrajinci..
(zoki, 13. maj 2022 07:56)

Znaš li ti ko su fašisti i šta taj termin označava ?

Drugo, pošto su građani Krima na navodno slobodnom referendumu odlučili da hoće da budu deo Rusije, neka im Rusija dovede vodu sa ruske teritorije, kakvu obavezu Ukrajina ima prema Krimu?
(Veliki brat, 13. maj 2022 21:05)

Mislim da se u definiciji fašizma voda ne spominje, al onaj ko uskraćuje nekome vodu sigurno zaslužuje da ga nazovu zlotvorom, za Rusiju si u pravu, dovela im je vodu ne baš sa ruske teritorije kako si ti mislio al sa ruske svakako.

Jap Stam

pre 1 godinu

Usa nikad nije marila za poziciju Rusije što mi se nikad nije sviđalo. Činilo se da su odnosi između njih bili bolji dok je Trump bio na vlasti. Putin je sa druge strane preterao kada je napao kompletnu Ukrajnu, umesto da se zadržao na Donjecku i Lugansku. To bi bilo dovoljno za zapad da ga shvate ozbiljno. Sada je stvorena globalna histerija. Retorika se pooštrava sa obe strane i ne vidim kako će ovo da se reši.

magistar colovic

pre 1 godinu

Finska je postala nezavisna drzava u vreme Lenjina, koristivsi pravo naroda na samoopredeljenje i otcepljenje. Ta norma je upisana u mnogim pravnim aktima komunistickih drzava ali se nikad nije postovalo. Izmedju ostalog, Hruscov je kao Ukrajinac uticao da se Krim dodeli na upravljanje Ukrajini ali tako su stvari funkcionisale u tadasnjoj crvenoj imperiji. Inace Finska je imala dosta problema ca crvenima, vodili su dva rata od 1939. do 1945. godine. Svi koji su hteli da se oslobode ruske cizme sklapali su pakt i sa crnim djavolom ne bi li se oslobodili pa su tako i u hitlerovoj Nemackoj videli neku vrstu spasioca. Finska je danas demokratska drzava, jako bogata i organizovana, mislim da je na prvom mestu u svetu po indeksu zadovoljstva i srece koju njeni gradjani osecaju.

Dragi zeka

pre 1 godinu

@Albert, 13. maj 2022 12:50

I zapadni mediji su preneli da je rušenje brane na kanalu koji je sprovodio vodu iz Dnjepra do Krima bilo prva stvar koju su Rusi uradili kada su zauzeli Herson. To znači da je brana ipak postojala i da je dotok vode ipak bio zaustavljen.

Dragi zeka

pre 1 godinu

"Koliko ti Ukri imaju ustvari aviona?"
Rabotnik, 13. maj 2022 11:44

Ako je verovati ruskim izveštajima o broju oborenih aviona, Ukrajinci čekaju da im stigne 7 komada, pa da nemaju nijedan. Isto važi i za ukrajinske izveštaje o uništenim ruskim tenkovima.

WALL-E

pre 1 godinu

Koliko je novca uloženo u ovaj rat, naoružavanje Ukrajine, koliko je napora uloženo na sankcije, da su se ljudi kao vrsta potrudili za mir koliko se sada trude za ovaj rat, živeli bi smo u raju ili bi barem najmanje ukinuli glad u svetu....

Mihailo

pre 1 godinu

(qq, 13. maj 2022 08:08)

Po tebi svet ima 1,4 milijardi ljudi? A šta su ostalih 5,6? Da nisu životinje, kako ih je opisivalo ovih tvojih 1,4 milijardi do pre nešto više od 50 godina?

Soviet 2.0

pre 1 godinu

"Ovo je za nas veliko iznenađenje, jer je kompanija prisutna na ruskom tržištu više od 150 godina, od carske Rusije. To se uvek izjavljivalo na svim sastancima, ali nam se njihova neočekivana odluka čini prilično čudnom.”

Čudna li čuda!

neutral felš

pre 1 godinu

Bas mi se neda objasnjavati svaki put na ovu temu. Da li znas da iz tih zemalja koje su bile pod rusima niko nije ostao u tim svojim zemljama,zbog tog dobrog zivota sto kazes. Desetine miliona mladih poljaka,latvijaca,litvanaca,madjara,rumuna,bugara,hrvata je otislo u zapadne zemlje i nikad se nece vratiti vise u svoju zemlju. Nesto tu ne stima. Da li znas da ti ljudi koji su i ziveli pod rusima su sad ljudi od 60+ godina i ti ih sigurno nisi mogao sresti nigde da ti pricaju to kako je bilo. Ali vazno je biti ovde protiv rusa .
(Paja, 13. maj 2022 21:26)


pod rusima nisu mogli preko granice... ne budi naivan, bolje pitaj roditelje, vidjalo su i poljake i čehe i bugare i rumune krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih, dolazili su kod nas u jugu da rade i prodaju džidža bidže sa siću.
sad naši idu u češku da rade. kapiraš promenu?

Ja45

pre 1 godinu

Kad ce svi dusebriznici, shvatiti da Cesi, Poljaci, Madjari, itd. nikada nisu bili pod Rusima, vec pod SSSR. Kad cete vise prestati da uzjednacavate Rusiju sa SSSR ili Srbiju sa Jugoslavijom. Kad su navedene zemlje patile pod SSSR nijedan Rus nije bio na vlasti. Bio je jedan Gruzin (Staljin) i dva Ukrajinca (Hruscev i Breznjev). Prvi Ukrajnski i Drugi Beloruski Front (Armija) su usle u Poljsku, Cesku, itd. sta mislite zasto se ti Frontovi (Armije) zovu tako? Zato sto vecinu cine vojnici iz Rusije? Dosta vise lupanja gluposti, i totalnog ne poznavanja istorije!

Dule

pre 1 godinu

A kako stoji Rusija? I ona ima manje stanovnika nego 90ih. Izgleda i njihovi mladi beže od fobrog života, baš kao i naši ;)
(Možda je nešto drugo, 13. maj 2022 22:15)

Rusija je pocela da se demografski oporavlja. Najmanje stanovnika je imala 90-ih (140 miliona), sada ima 145.

Ukrajina je imala 50 miliona stanovnika '91, u januaru ove godina 44 miliona.