Subota, 16.04.2022.

08:05

Rat – dan 52: Abramovič u Kijevu; Rusi oborili ukrajinski avion; Opet granatiran Harkov

Specijalna operacija ruske vojske u Ukrajini ušla je u 52. dan.

Izvor: B92

Rat – dan 52: Abramoviè u Kijevu; Rusi oborili ukrajinski avion; Opet granatiran Harkov IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

kuki

pre 2 godine

Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .
(Goran, 16. april 2022 21:59) # Link komentara

kao dokaz tvoje tvrdnje imamo drugu tvrdnju

AkiShatriani

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Iz istog razloga zbog kojeg muskarci sa odredjenim tipom zena zele seks i laku zabavu, a za brak uvek biraju sasvim drugacije zene.

anti

pre 2 godine

Za ove koji pricaju da je Amerika napadala druge zemlje, jeste, ali je bila sve bogatija posle toga. Rusija ce biti mnogo siromasnija posle ovog rata, kako god se on zavrsio. Takodje je smesno porediti jedan od najboljih brodova sa jednim F117. Ovo pisem kao neko ko se nadao ujedinjenju EU i Rusije gde bi bili ravnoteza Kini I USA. Ocigledno da je Putinu preca vlast kao sto je i Milosevicu bila. I nemojte te nacionalisticke fore koje samo sluze da neko ostane na vlasti. Imaju i mnoge druge drzave problema sa nacionalnim manjinama u drugim drzavama pa ne rade to sto Putin radi. Cuj, jevrejin a nacista.

Stefan

pre 2 godine

Za sve velike analiticare u komentarima:

Borbe oko Maripolja i generalno u jugoistočnoj ukrajinu traju toliko jer su tu Ukrajinci gomilali odbranu vec 20 godina a intenzivno pislednjih 10.

A sto se tice ukrajine. Putin je uzeo pod svoje sjoro 1/4 vec sa 150.000 direktnih i oko 400.000 van ukrajine resursa. To vam znaci sa pola miliona ljudi covek drzi prostor veci od bivse jugoslavije cele...

Danilo

pre 2 godine

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.
(stevo, 16. april 2022 21:33)

Isto kao što je i Rusija informisana o vojnim sposobnostima NATO-a, pa se "brani" od njega u Ukrajini, a ne direktno.

stevo

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.
(Sava, 16. april 2022 16:38

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.

Goran

pre 2 godine

Šta ste mislili,da će Rusija da dozvoli da zapad naoružava Ukrajinu ?
Lako naoružanje tipa bombe,puške,stingeri,džavelini itd. to eventualno i može da se nekako prošvercuje i dostavi do fronta.
Ali krupna tehnika tipa tenkovi,vojna vozila, artiljerska oružja ,za tako nešto je verovatnoća gotovo nikakva.
Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .

sale

pre 2 godine

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

(me)

Čak ni Amerikanci nisu imali novca Posle rata 1945, a ipak su izgradile Nemačku, zemlje Beneluksa, Francuska i Austrija u periodu od 1948. do 1952. godine imali su svoj maršal plan (ulaganja za izgradnju, vredna 141,67 milijardi dolara). Naprotiv, u zemljama koje su imale tužnu sudbinu i stradale od Sovjetskog Saveza (Češka, Poljska, Mađarska itd.) vladala je deficitarna privreda i diktatura.
Mogu da razumem Tita da je izbacio sve Ruse 1948. godine. Hvala mu na tome.

realno

pre 2 godine

Ne razumem Rusiju?Zbog cega drzave koji su prijatelji Ukrajine da ne pomazu?Kao kada bi se neko bunio sto Rusija pomaze rezimu u Siriji.Svaka pomoc drzavi koja se brani od bilo cije agresije toj drzavi je dobrodosla i znaci.

Veteran

pre 2 godine

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

Zelenski ne mrda iz Kijeva, stoji uz svoj narod, jel Putin obišao svoju vojsku na frontu?

Гиле

pre 2 godine

Око броја погинулих, лажу обе стране. Колико је само тенкова уништено. Нек је у сваком само један погинуо па видите цифре. Погинули неки генерали на обе стране, а није војска. Сигурно и једни и други имају преко 10000 погинулих

ja reko a vi kako hocete

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).
(Komicar, 16. april 2022 12:48)

pa nema rusi da napadnu tenkovima trenutno samo gadjaju artiljeriom. tenkovi i helikopteri im stoje. trenutno ukrainci se ukopavaju i pripremaju za glavni napad.

Srdjan Idzakovic

pre 2 godine

Ko sta radi Rusi osvajaju Mariupolj...i tako vec sedmicama unazad..njega ili brani najsposobnija vojna sila ikad vidjena ili ga napada opasno nesposobna vojska...jer grad je postao pepeo a i dslje nije ruski...brukanje druge vojne sile se nastavlja...teza da "stede ikoga" vise ne pije vode(bar na ovom dijeli ratista)

Goran

pre 2 godine

Rusi za sada nisu postigli ništa u Ukrajini. Dok GOD neosvoje Mariunopolj, apitanje je dali će to ikada i ugraditi ova specijalna akcijske je totalni vojno taktički i politički promašaj Rusije!!

Nilla

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

Zamisli kad neće...pozdrav iz Sankt-Peterburga.

Brutus

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

A zašto onda ni jedan američki predsednik nije prošao tako? Ili i ti kao oni misliš da je primena sile radi ličnih interesa eksluzivno pravo usa?

ime

pre 2 godine

U velikoj su zabludi oni koji misle da Rusi nece ovo zavrsiti u svoju korist. I koji informacije skupljaju samo od zapadnih medija.
Rusija je usla u ovo s 10% vojnika i šklopocijama iz vremena Hladnog rata.

Selektivni udari, bez ugrozavanja civila, infrasteukture, mostova, energetike…

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

Kad prodje oluja, onda nastupa najgori prriod. Koliko ce da traje… ko zna?

I garantujem: najvecu pomoc ce da da Rusija. Onako kako je hranila Nemce u Berlinu. U istom redu za hranu je bio i Nemac i ruski vojnik.

Takodje. Zalosno je da ima onih koji se nasladjuju, navijaju i vesele… iz udobnih fotelja. Jer ce i oni osetiti posledice. Ovo su dve najvece i nabogatije (sirovinama) zemlje u Evropi. Svi smo u problemu.

Glas naroda

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Zato što se rublje pere u vešmašini, a dolari preko ruke.

ls

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Ko kaze da ne idu u Rusiju da rade?

Sava

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.

Petar

pre 2 godine

Najveci profiter u ovom konfiktu je ustvari EU. Doslo im je milion radne snage iz Ukrajine, a zbog sankcija na Ruske derivate imaju politicki razlog da opet kresnu nuklearke i termo elektrane na ugalj, koje su zelene partije zatvorile. Sto bi Rusiji placali za energente kad mogu svoje postojece potencijale da koriste.

Pravda

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica, mislim da su ukrajinci dobili zabranu od Turske da ne bi dodatno narušavali svoje odnose sa Rusijom. Verovatno je i razarač Moskva pogodjena britanskim projektilima ali je praktičnije da to budu ukrajinski, itd.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)
Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

- Retorika je retorika, čija god da je. Onaj ko na retoriku uzvraća bombama taj u rezonovanju ima ogroman problem.

Dule

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica[..]
(Pravda, 16. april 2022 15:25)

Da, mora da je to, niposto da su im razlupali svaki Bajraktar komandni centar, i da ono novo sto dobiju od Turaka im ne ulupavaju Rusi kako polete.

Ukrajinci bi inace izdrzali da se ne pohvale videom unistenih tenkova, pa oni bre i svoje razlupane tenkove objavljuju kao "razbijene ruske kolone", a kamoli da imaju neki realan snimak iz drona.

Mirko_nis

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA
(Marko, 16. april 2022 14:19)

Zabranu su dobili vojni brodovi, ne trgovinski.

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Ispada da vam napad Rusije donosi višestruke prednosti. Možeš da ucenjuješ EU, kritikuješ nesposobnost njihovog parlamenta, javno prozivaš predsednike država EU kako nemačkog tako i francuskog, zahtevaš oružje bez namere da bila šta od toga platiš jer je tobože to u interesu prodavca da ti ga pokloni, aktivno koristiš izraze bojni otrovi i nuklearno oružje u agresivnoj retorici i to bez posledica, žrtvuješ živote i imovinu svojih državljana jer je to tog trenutka u interesu države. Ali ono što je ubedljiva "korist" je što ne moraš da poštuješ nikakva pravila, ni zakonska ni moralna.

Rusofil

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)

# Link komentara
Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car

Andrej

pre 2 godine

Rusofile izgleda mnogo svrbi ovaj Zelenski. Znači da odlično radi posao.
(Locutus, 16. april 2022 10:46)

# Link komentara

Ja jesam Rusofil, ali to neznaci da podrzavam Putina i njegovu agresiju.

Marko

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA

Knjiški moljac

pre 2 godine

@
Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.
(Aron, 16. april 2022 11:35)

Ovo je apsolutno tačno, i tu je srž svih problema izvan zapadnog univerzuma. Neko mora da plati to njihovo blagostanje, komformizam potrošački mentalitet. Ne nameće zapad liberalizam i globalizam da bi svi u svetu bili jednaki, nego da oni žive još bolje. Neko mora da plati cenu američkog sna, tako što će da živi u košmaru. Međutim i njima pre ili kasnije račun mora da stigne na naplatu. To je kosmička pravda.

Tri Tacke

pre 2 godine

Vojna oprema damo stiže Ukrajincima, na mraju je ruski separatisti koriste, dok se front pomera jako polako uvekbu korist Rusa. Ko god je igrao Armu i sl. zna kako se provlači kolona tenkova kroz naseljenk mesto. Ovi navodni gubici Rusa, orat e kolone vozila vfištanje Zelenskog i dr. je jako čudno. Pogledajte live kamere iz Ukrajine j uporedite sa našin ratom iz 1999-te i sve će Vam biti jasno.
Nama poskupljuje i hrana i gorovo, Rusija nikad u većem suficitu, a evropski beonacisti ginu na kilo... Mi smo mrmoti ptezauzezi zavijanjem čokolade. Zašto ove i ovakve sankcije prema Rusiji strašno liče na fakcinu... tj. one vakcine...

Ime

pre 2 godine

Ne bi se mnogo mešao u ratna zbivanja ali zemunski kej je pun Rusa. Ranije se baš obradujem kad ih vidim sa decom, sad svaki dan uslužim nekoliko Ruskih porodica. Ima ih naravno puno više.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)''

U drugom svjetskom ratu, nacisti su pobjegli do Berlina. Kadirov im je spustio rampu na ulaz autuoputa za Njemačku, pa su pobjegli u podzemne hodnike tvornice. Što znači da je grad očišćen, još samo kanalizacija Azovstala.

juhu

pre 2 godine

Ajde da poverujem da je stradalo preko 1900 ukrajinskih civila i maksimum 2000 ukrajinskih vojnika. Ali to onda znači da su civili i vojska krili zajedno u skloništima ili da se vojska zrtvovala isto koliko je žrtvovala i civile. Trebalo bi ponovo da urade tu matematiku jer ona nije podložna propagandi. Ove nedelje je za jedan dan više Njujorčana ranjeno u metrou nego Ukrajinaca u celoj Ukrajini. Zašto se onda uopšte bavimo Ukrajinom?

voja

pre 2 godine

Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)

Pa i jeste pao, ceo Marijupolj je u rukama Rusa osim dela čeličane Azovstalj koja je na izdvojenom prostoru (vidi satelitski na Guglu).

megatronman

pre 2 godine

@Aron
Nažalost si u pravu.
Nitko ovdje u regiji ili regionu nije obratio pažnju na pokolj izmedju Tutsija i Hutija u Ruandi. Ubijeno je oko milion ljudi.
Jesmo li se uzbudili na pokolj u Siriji?
Nismo.

Komicar

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).

Tacka

pre 2 godine

Zelenskom poginulo oko 3000 vojnika i manje. Ali Rusa 20000.
I posle se ovde stalno komentatori pozivaju na brojke unistene ruske vojske i tehnike, prema informacijma ukrajinskog ministarstva odbrane. A mi smo veverice.
Ovaj sam sebi ne veruje.
Drugo. Britanci u Kijevu vrse obuke. Nato baza u Odesi. Stranci u obavestajnoj sluzbi Ukrajine. Ovo je vec uveliko ukljucen NATO pakt u rat. Kakva crna samo Ukrajina. Rusi su objavili da postoji ogroman broj stranih placenika. Neki uhvaceni zivi. Suduce im se. O sankcijama, medijima, novcu, oruzju, logistici, informacijama... da ne pricam.
Rusi se ovde bore protiv zapada. Makar jednog dela zapada.
Te suplje price Ukrajinci hrabri, koliko bi bili hrabri da im nije Amerike, pitanje je.
Svaka drzava na svetu bi bila ovoliko hrabra, da je na mestu Ukrajine.
Ukljucujuci i Srbiju, Irak i ostale.

Alikoj

pre 2 godine

kakva bajka, govore da je 19 hiljada Rusa poginulo, a samo do 3000 Ukrajinaca....posto su ukrajinski gubici oko pet puta veci od ruskih jer im je i vatrena moc oko pet puta slabija to su i gubici Ukrajine mnogostruko veci, kamo srece da je samo 3000 vojnika.

Aron

pre 2 godine

Ko zna šta je istina u ovom trenutku. Mi Srbi kakvi takvi smo ali o ovom konfliktu mnogo realnije govorimo. Na Zapadu je to toliko tendenciono da podseća na nacističke žurnale. Mada budimo realni to tamo iskreno nikog ne interesuje jer oni žive u potrošačkom društvu blagostanja i obilja. Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.

Red

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?

NisamMilicajac

pre 2 godine

Može Srbin da veliča putinovo delo i lik ali iz Rusije bobeže ili beže pametni ljudi, inženjeri, IT stručnjaci i nastade tehnološki vakum.
To će tek da se vidi koliko će Rusija da izugubi. Neki ljudi ne mogu da čekaju da zapad promeni stav prema Rusiji jer život je jedan i nema više.

Pitanja bez odgovora

pre 2 godine

Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. april 2022 09:02)

Jel Zelenski srušio Mariupolj? Ako ćemo da tvrdimo da je 1999. agresija, naravno da jeste, onda je ovo agresija na kvadrat. Daj Bože da se ovaj bratoubilčki rat što pre završi, a mi da budemo samo srbofili i patološki ne vodimo tuđe ratove u glavama.

visočki predstavnik her Kristijan SSmit

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.
(Aron, 16. april 2022 08:56)
Porediti ljudske tragedije sa fudbalskom igrom je groteskno i nedostojno. Svaki ljudski život je jednako vredan. Ili ipak nije? I šta je to što ovaj sukob čini "preozbiljnim za Putina"? Je li bar malo ozbiljan za Bajdena koji je ovaj sukob i pokrenuo i isprovocirao? Koliko je ozbiljan za Zelenskog, Makrona, Šolca...? Hteo bi da komentarišeš i da te neko ozbiljno shvati, a pokušavaš predstaviti kako jedan čovek sam lupa po Ukrajini. Ovde je sukob NATO alijanse sa Rusijom preko Ukrajine, kao što je i sa Kinom preko uvlačenja Rusije u oružani sukob sa zapadnom alijansom. Interesi su Američki, oružje je NATO pakta, a vojnici su Ukrajinci i Ukrajina je poligon sukoba.

jasdf

pre 2 godine

@Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.

Komicar

pre 2 godine

Jes vala dobar. Kaze UKR izgubila 2000 do 3000 vojnika, onako odokativno, šta je 1000 ljudi gore dole, statistika. Samar svima kojima je bilo zabranjeno da sa decom i zenom izadju iz zemlje od prvog dana.... 3000...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zelenski: "Šaljite"




Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…

Paja

pre 2 godine

Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika

Pomnozi ovo sa 20 i vise i docices do realnog broja. Preko 3 hiljada se u zadnja dva, tri dana predalo u Mariupolju. Ili ove gubitke uopste ne racunas?

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski saopštio je danas da je između 2.500 i 3.000 ukrajinskih vojnika ubijeno tokom sedam nedelja rata sa Rusijom i da još oko 10.000 ranjeno.''

Onda netko kaže da je rat, a ne specijalna operacija. Prema Zelenskom nije ni jedno ni drugo. Imaju gubitaka kao nogometna ekipa u prosječnoj tekmi. Par zamjena igrača i to je to. Nije mi samo jasno zbog čega mobilizira trećepozivce i mladost od 18 godina.

''On je izjavio i da nije poznat broj ukrajinskih civilnih žrtava, prenosi Rojters.''

Možda da pita azov i nacionalnu gardu. Oni su imali udjela u stvaranju tog broja.

''Zelenski je rekao da je između 19.000 i 20.000 ruskih vojnika ubijeno u sukobu.''

Okej, i danas se znači pretvaramo da Rusija gubi snažno.

Goran

pre 2 godine

Ko veruje u ove bajke? Izmedju 2500 i 3000 poginulo Ukrajinskih vojnika, a samo u Mariupolju oko 15 000 vojnika bilo, sad ih ima oko 1000 jos koji se bore. Ovaj Zelenski je totalni idiot i nije mi bas sve jedno jer izgleda da je on taj koji trenutno prica Evropi sta treba i kako da se radi! Sramota.

Mile

pre 2 godine

Za ovo su direktno odgovorni političari sa zapada. Ali i Rusija je trebala da nađe načina da izbegne rušenje grada. Šta vredi i da se neko vrati tu da živi nakon višegodišnje obnove kad ništa više neće biti isto. Rat nikad nikom nije ništa dobro doneo. Ovo nije smelo da se desi.

Aron

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.

SCM

pre 2 godine

Ispada da ukrajinci imaju 20.000 vojnika. Neka kaze da se vise od pola vojske predalo a manji broj preslo da ratuje na strani rusa. Sta je sa tonama stranih placenika. Njih vode kao civilne zrtve?

Dok Ameri pobeđuju

pre 2 godine

Potopili su Moskvu. Žao mi je običnih ljudi koji su samo želeli da rade i uštede za more, auto... Mislite da nekog ko ima 50 godina briga da li mu se država zove Srbija ili Švajcarska? Važno mu je šta sa platom može da priušti porodici i sebi. Da nije tako ne bi ni odlazili iz zemlje.

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Ukrajinci su u vlastitom informativnom mehuru koji im još uvek drži moral trupa. Ali pitanje dokle. Čak i da uzmemo da su im materijalni resursi neograničeni (da će dobivati besplatno hranu i oružje od NATO, što ipak neće jer dobar deo plaćaju) ostaje ograničenje vlastitih ljudskih resursa, a i infrastrukture koju im do sada Rusi praktički nisu gađali jer rade vozovi, ima struje, rade mobilne mreže, Internet, TV... Ratovi traju dok jedna od strane na iscrpi resurse. NATO se nada da će to biti Rusija. Velikodušno gura Ukrajinu u produženi rat sa Rusijom koji će je ekonomski iscrpljivati i usporavati tehnološki napredak. I siguran sam da rat nije u Ukrajini, već bi bio počeo u Kazahstanu, Tadžikistanu, ili negde drugde na granicama Rusije, u već viđenoj taktici "obojenih revolucija" kada teroristi preko noći postanu "radikalne grupe" a onda su samo na korak da u Američkom kongresu budu priznati kao "borci za slobodu i demokratiju".

GMazov

pre 2 godine

"Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika"

Ja razumem da je Zelenski dobar glumac i jako ubedljiv na sceni (ozbiljno mislim) ali njegovo politicko glumatanje i losi (nedrzavnicki) govori ovom izjavom postaju jos tragicniji. Francuzi kazu da su ukrajinski gubici u ljudskim zivotima gotovo 8 puta veci od ruskih i pro-ruskih, (38.000 spram 4.800) sto se poklapa i sa nezavisnim procenama. U redu je umanjivati broj sopstvenih zrtava i uvecavati broj tudjih jer je to deo ratne propagande ali ovako ocigledno lagati ispada groteskno.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zelenski: "Šaljite"




Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…

Tacka

pre 2 godine

Zelenskom poginulo oko 3000 vojnika i manje. Ali Rusa 20000.
I posle se ovde stalno komentatori pozivaju na brojke unistene ruske vojske i tehnike, prema informacijma ukrajinskog ministarstva odbrane. A mi smo veverice.
Ovaj sam sebi ne veruje.
Drugo. Britanci u Kijevu vrse obuke. Nato baza u Odesi. Stranci u obavestajnoj sluzbi Ukrajine. Ovo je vec uveliko ukljucen NATO pakt u rat. Kakva crna samo Ukrajina. Rusi su objavili da postoji ogroman broj stranih placenika. Neki uhvaceni zivi. Suduce im se. O sankcijama, medijima, novcu, oruzju, logistici, informacijama... da ne pricam.
Rusi se ovde bore protiv zapada. Makar jednog dela zapada.
Te suplje price Ukrajinci hrabri, koliko bi bili hrabri da im nije Amerike, pitanje je.
Svaka drzava na svetu bi bila ovoliko hrabra, da je na mestu Ukrajine.
Ukljucujuci i Srbiju, Irak i ostale.

Srdjan Idzakovic

pre 2 godine

Ko sta radi Rusi osvajaju Mariupolj...i tako vec sedmicama unazad..njega ili brani najsposobnija vojna sila ikad vidjena ili ga napada opasno nesposobna vojska...jer grad je postao pepeo a i dslje nije ruski...brukanje druge vojne sile se nastavlja...teza da "stede ikoga" vise ne pije vode(bar na ovom dijeli ratista)

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski saopštio je danas da je između 2.500 i 3.000 ukrajinskih vojnika ubijeno tokom sedam nedelja rata sa Rusijom i da još oko 10.000 ranjeno.''

Onda netko kaže da je rat, a ne specijalna operacija. Prema Zelenskom nije ni jedno ni drugo. Imaju gubitaka kao nogometna ekipa u prosječnoj tekmi. Par zamjena igrača i to je to. Nije mi samo jasno zbog čega mobilizira trećepozivce i mladost od 18 godina.

''On je izjavio i da nije poznat broj ukrajinskih civilnih žrtava, prenosi Rojters.''

Možda da pita azov i nacionalnu gardu. Oni su imali udjela u stvaranju tog broja.

''Zelenski je rekao da je između 19.000 i 20.000 ruskih vojnika ubijeno u sukobu.''

Okej, i danas se znači pretvaramo da Rusija gubi snažno.

ime

pre 2 godine

U velikoj su zabludi oni koji misle da Rusi nece ovo zavrsiti u svoju korist. I koji informacije skupljaju samo od zapadnih medija.
Rusija je usla u ovo s 10% vojnika i šklopocijama iz vremena Hladnog rata.

Selektivni udari, bez ugrozavanja civila, infrasteukture, mostova, energetike…

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

Kad prodje oluja, onda nastupa najgori prriod. Koliko ce da traje… ko zna?

I garantujem: najvecu pomoc ce da da Rusija. Onako kako je hranila Nemce u Berlinu. U istom redu za hranu je bio i Nemac i ruski vojnik.

Takodje. Zalosno je da ima onih koji se nasladjuju, navijaju i vesele… iz udobnih fotelja. Jer ce i oni osetiti posledice. Ovo su dve najvece i nabogatije (sirovinama) zemlje u Evropi. Svi smo u problemu.

Brutus

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

A zašto onda ni jedan američki predsednik nije prošao tako? Ili i ti kao oni misliš da je primena sile radi ličnih interesa eksluzivno pravo usa?

visočki predstavnik her Kristijan SSmit

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.
(Aron, 16. april 2022 08:56)
Porediti ljudske tragedije sa fudbalskom igrom je groteskno i nedostojno. Svaki ljudski život je jednako vredan. Ili ipak nije? I šta je to što ovaj sukob čini "preozbiljnim za Putina"? Je li bar malo ozbiljan za Bajdena koji je ovaj sukob i pokrenuo i isprovocirao? Koliko je ozbiljan za Zelenskog, Makrona, Šolca...? Hteo bi da komentarišeš i da te neko ozbiljno shvati, a pokušavaš predstaviti kako jedan čovek sam lupa po Ukrajini. Ovde je sukob NATO alijanse sa Rusijom preko Ukrajine, kao što je i sa Kinom preko uvlačenja Rusije u oružani sukob sa zapadnom alijansom. Interesi su Američki, oružje je NATO pakta, a vojnici su Ukrajinci i Ukrajina je poligon sukoba.

sale

pre 2 godine

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

(me)

Čak ni Amerikanci nisu imali novca Posle rata 1945, a ipak su izgradile Nemačku, zemlje Beneluksa, Francuska i Austrija u periodu od 1948. do 1952. godine imali su svoj maršal plan (ulaganja za izgradnju, vredna 141,67 milijardi dolara). Naprotiv, u zemljama koje su imale tužnu sudbinu i stradale od Sovjetskog Saveza (Češka, Poljska, Mađarska itd.) vladala je deficitarna privreda i diktatura.
Mogu da razumem Tita da je izbacio sve Ruse 1948. godine. Hvala mu na tome.

stevo

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.
(Sava, 16. april 2022 16:38

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.

GMazov

pre 2 godine

"Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika"

Ja razumem da je Zelenski dobar glumac i jako ubedljiv na sceni (ozbiljno mislim) ali njegovo politicko glumatanje i losi (nedrzavnicki) govori ovom izjavom postaju jos tragicniji. Francuzi kazu da su ukrajinski gubici u ljudskim zivotima gotovo 8 puta veci od ruskih i pro-ruskih, (38.000 spram 4.800) sto se poklapa i sa nezavisnim procenama. U redu je umanjivati broj sopstvenih zrtava i uvecavati broj tudjih jer je to deo ratne propagande ali ovako ocigledno lagati ispada groteskno.

Knjiški moljac

pre 2 godine

@
Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.
(Aron, 16. april 2022 11:35)

Ovo je apsolutno tačno, i tu je srž svih problema izvan zapadnog univerzuma. Neko mora da plati to njihovo blagostanje, komformizam potrošački mentalitet. Ne nameće zapad liberalizam i globalizam da bi svi u svetu bili jednaki, nego da oni žive još bolje. Neko mora da plati cenu američkog sna, tako što će da živi u košmaru. Međutim i njima pre ili kasnije račun mora da stigne na naplatu. To je kosmička pravda.

Marko

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA

ls

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Ko kaze da ne idu u Rusiju da rade?

Veteran

pre 2 godine

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

Zelenski ne mrda iz Kijeva, stoji uz svoj narod, jel Putin obišao svoju vojsku na frontu?

megatronman

pre 2 godine

@Aron
Nažalost si u pravu.
Nitko ovdje u regiji ili regionu nije obratio pažnju na pokolj izmedju Tutsija i Hutija u Ruandi. Ubijeno je oko milion ljudi.
Jesmo li se uzbudili na pokolj u Siriji?
Nismo.

Glas naroda

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Zato što se rublje pere u vešmašini, a dolari preko ruke.

Rusofil

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)

# Link komentara
Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car

jasdf

pre 2 godine

@Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.

NisamMilicajac

pre 2 godine

Može Srbin da veliča putinovo delo i lik ali iz Rusije bobeže ili beže pametni ljudi, inženjeri, IT stručnjaci i nastade tehnološki vakum.
To će tek da se vidi koliko će Rusija da izugubi. Neki ljudi ne mogu da čekaju da zapad promeni stav prema Rusiji jer život je jedan i nema više.

Nilla

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

Zamisli kad neće...pozdrav iz Sankt-Peterburga.

Pitanja bez odgovora

pre 2 godine

Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. april 2022 09:02)

Jel Zelenski srušio Mariupolj? Ako ćemo da tvrdimo da je 1999. agresija, naravno da jeste, onda je ovo agresija na kvadrat. Daj Bože da se ovaj bratoubilčki rat što pre završi, a mi da budemo samo srbofili i patološki ne vodimo tuđe ratove u glavama.

Red

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?

Sava

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.

Goran

pre 2 godine

Ko veruje u ove bajke? Izmedju 2500 i 3000 poginulo Ukrajinskih vojnika, a samo u Mariupolju oko 15 000 vojnika bilo, sad ih ima oko 1000 jos koji se bore. Ovaj Zelenski je totalni idiot i nije mi bas sve jedno jer izgleda da je on taj koji trenutno prica Evropi sta treba i kako da se radi! Sramota.

Paja

pre 2 godine

Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika

Pomnozi ovo sa 20 i vise i docices do realnog broja. Preko 3 hiljada se u zadnja dva, tri dana predalo u Mariupolju. Ili ove gubitke uopste ne racunas?

voja

pre 2 godine

Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)

Pa i jeste pao, ceo Marijupolj je u rukama Rusa osim dela čeličane Azovstalj koja je na izdvojenom prostoru (vidi satelitski na Guglu).

Komicar

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Ukrajinci su u vlastitom informativnom mehuru koji im još uvek drži moral trupa. Ali pitanje dokle. Čak i da uzmemo da su im materijalni resursi neograničeni (da će dobivati besplatno hranu i oružje od NATO, što ipak neće jer dobar deo plaćaju) ostaje ograničenje vlastitih ljudskih resursa, a i infrastrukture koju im do sada Rusi praktički nisu gađali jer rade vozovi, ima struje, rade mobilne mreže, Internet, TV... Ratovi traju dok jedna od strane na iscrpi resurse. NATO se nada da će to biti Rusija. Velikodušno gura Ukrajinu u produženi rat sa Rusijom koji će je ekonomski iscrpljivati i usporavati tehnološki napredak. I siguran sam da rat nije u Ukrajini, već bi bio počeo u Kazahstanu, Tadžikistanu, ili negde drugde na granicama Rusije, u već viđenoj taktici "obojenih revolucija" kada teroristi preko noći postanu "radikalne grupe" a onda su samo na korak da u Američkom kongresu budu priznati kao "borci za slobodu i demokratiju".

realno

pre 2 godine

Ne razumem Rusiju?Zbog cega drzave koji su prijatelji Ukrajine da ne pomazu?Kao kada bi se neko bunio sto Rusija pomaze rezimu u Siriji.Svaka pomoc drzavi koja se brani od bilo cije agresije toj drzavi je dobrodosla i znaci.

Goran

pre 2 godine

Rusi za sada nisu postigli ništa u Ukrajini. Dok GOD neosvoje Mariunopolj, apitanje je dali će to ikada i ugraditi ova specijalna akcijske je totalni vojno taktički i politički promašaj Rusije!!

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)''

U drugom svjetskom ratu, nacisti su pobjegli do Berlina. Kadirov im je spustio rampu na ulaz autuoputa za Njemačku, pa su pobjegli u podzemne hodnike tvornice. Što znači da je grad očišćen, još samo kanalizacija Azovstala.

Dule

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica[..]
(Pravda, 16. april 2022 15:25)

Da, mora da je to, niposto da su im razlupali svaki Bajraktar komandni centar, i da ono novo sto dobiju od Turaka im ne ulupavaju Rusi kako polete.

Ukrajinci bi inace izdrzali da se ne pohvale videom unistenih tenkova, pa oni bre i svoje razlupane tenkove objavljuju kao "razbijene ruske kolone", a kamoli da imaju neki realan snimak iz drona.

ja reko a vi kako hocete

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).
(Komicar, 16. april 2022 12:48)

pa nema rusi da napadnu tenkovima trenutno samo gadjaju artiljeriom. tenkovi i helikopteri im stoje. trenutno ukrainci se ukopavaju i pripremaju za glavni napad.

Goran

pre 2 godine

Šta ste mislili,da će Rusija da dozvoli da zapad naoružava Ukrajinu ?
Lako naoružanje tipa bombe,puške,stingeri,džavelini itd. to eventualno i može da se nekako prošvercuje i dostavi do fronta.
Ali krupna tehnika tipa tenkovi,vojna vozila, artiljerska oružja ,za tako nešto je verovatnoća gotovo nikakva.
Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Ispada da vam napad Rusije donosi višestruke prednosti. Možeš da ucenjuješ EU, kritikuješ nesposobnost njihovog parlamenta, javno prozivaš predsednike država EU kako nemačkog tako i francuskog, zahtevaš oružje bez namere da bila šta od toga platiš jer je tobože to u interesu prodavca da ti ga pokloni, aktivno koristiš izraze bojni otrovi i nuklearno oružje u agresivnoj retorici i to bez posledica, žrtvuješ živote i imovinu svojih državljana jer je to tog trenutka u interesu države. Ali ono što je ubedljiva "korist" je što ne moraš da poštuješ nikakva pravila, ni zakonska ni moralna.

Dok Ameri pobeđuju

pre 2 godine

Potopili su Moskvu. Žao mi je običnih ljudi koji su samo želeli da rade i uštede za more, auto... Mislite da nekog ko ima 50 godina briga da li mu se država zove Srbija ili Švajcarska? Važno mu je šta sa platom može da priušti porodici i sebi. Da nije tako ne bi ni odlazili iz zemlje.

juhu

pre 2 godine

Ajde da poverujem da je stradalo preko 1900 ukrajinskih civila i maksimum 2000 ukrajinskih vojnika. Ali to onda znači da su civili i vojska krili zajedno u skloništima ili da se vojska zrtvovala isto koliko je žrtvovala i civile. Trebalo bi ponovo da urade tu matematiku jer ona nije podložna propagandi. Ove nedelje je za jedan dan više Njujorčana ranjeno u metrou nego Ukrajinaca u celoj Ukrajini. Zašto se onda uopšte bavimo Ukrajinom?

Komicar

pre 2 godine

Jes vala dobar. Kaze UKR izgubila 2000 do 3000 vojnika, onako odokativno, šta je 1000 ljudi gore dole, statistika. Samar svima kojima je bilo zabranjeno da sa decom i zenom izadju iz zemlje od prvog dana.... 3000...

Mirko_nis

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA
(Marko, 16. april 2022 14:19)

Zabranu su dobili vojni brodovi, ne trgovinski.

Alikoj

pre 2 godine

kakva bajka, govore da je 19 hiljada Rusa poginulo, a samo do 3000 Ukrajinaca....posto su ukrajinski gubici oko pet puta veci od ruskih jer im je i vatrena moc oko pet puta slabija to su i gubici Ukrajine mnogostruko veci, kamo srece da je samo 3000 vojnika.

Danilo

pre 2 godine

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.
(stevo, 16. april 2022 21:33)

Isto kao što je i Rusija informisana o vojnim sposobnostima NATO-a, pa se "brani" od njega u Ukrajini, a ne direktno.

Andrej

pre 2 godine

Rusofile izgleda mnogo svrbi ovaj Zelenski. Znači da odlično radi posao.
(Locutus, 16. april 2022 10:46)

# Link komentara

Ja jesam Rusofil, ali to neznaci da podrzavam Putina i njegovu agresiju.

Ime

pre 2 godine

Ne bi se mnogo mešao u ratna zbivanja ali zemunski kej je pun Rusa. Ranije se baš obradujem kad ih vidim sa decom, sad svaki dan uslužim nekoliko Ruskih porodica. Ima ih naravno puno više.

Гиле

pre 2 godine

Око броја погинулих, лажу обе стране. Колико је само тенкова уништено. Нек је у сваком само један погинуо па видите цифре. Погинули неки генерали на обе стране, а није војска. Сигурно и једни и други имају преко 10000 погинулих

Zemljoradnik

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)
Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

- Retorika je retorika, čija god da je. Onaj ko na retoriku uzvraća bombama taj u rezonovanju ima ogroman problem.

SCM

pre 2 godine

Ispada da ukrajinci imaju 20.000 vojnika. Neka kaze da se vise od pola vojske predalo a manji broj preslo da ratuje na strani rusa. Sta je sa tonama stranih placenika. Njih vode kao civilne zrtve?

Aron

pre 2 godine

Ko zna šta je istina u ovom trenutku. Mi Srbi kakvi takvi smo ali o ovom konfliktu mnogo realnije govorimo. Na Zapadu je to toliko tendenciono da podseća na nacističke žurnale. Mada budimo realni to tamo iskreno nikog ne interesuje jer oni žive u potrošačkom društvu blagostanja i obilja. Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.

Petar

pre 2 godine

Najveci profiter u ovom konfiktu je ustvari EU. Doslo im je milion radne snage iz Ukrajine, a zbog sankcija na Ruske derivate imaju politicki razlog da opet kresnu nuklearke i termo elektrane na ugalj, koje su zelene partije zatvorile. Sto bi Rusiji placali za energente kad mogu svoje postojece potencijale da koriste.

Stefan

pre 2 godine

Za sve velike analiticare u komentarima:

Borbe oko Maripolja i generalno u jugoistočnoj ukrajinu traju toliko jer su tu Ukrajinci gomilali odbranu vec 20 godina a intenzivno pislednjih 10.

A sto se tice ukrajine. Putin je uzeo pod svoje sjoro 1/4 vec sa 150.000 direktnih i oko 400.000 van ukrajine resursa. To vam znaci sa pola miliona ljudi covek drzi prostor veci od bivse jugoslavije cele...

Aron

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.

Mile

pre 2 godine

Za ovo su direktno odgovorni političari sa zapada. Ali i Rusija je trebala da nađe načina da izbegne rušenje grada. Šta vredi i da se neko vrati tu da živi nakon višegodišnje obnove kad ništa više neće biti isto. Rat nikad nikom nije ništa dobro doneo. Ovo nije smelo da se desi.

Pravda

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica, mislim da su ukrajinci dobili zabranu od Turske da ne bi dodatno narušavali svoje odnose sa Rusijom. Verovatno je i razarač Moskva pogodjena britanskim projektilima ali je praktičnije da to budu ukrajinski, itd.

Tri Tacke

pre 2 godine

Vojna oprema damo stiže Ukrajincima, na mraju je ruski separatisti koriste, dok se front pomera jako polako uvekbu korist Rusa. Ko god je igrao Armu i sl. zna kako se provlači kolona tenkova kroz naseljenk mesto. Ovi navodni gubici Rusa, orat e kolone vozila vfištanje Zelenskog i dr. je jako čudno. Pogledajte live kamere iz Ukrajine j uporedite sa našin ratom iz 1999-te i sve će Vam biti jasno.
Nama poskupljuje i hrana i gorovo, Rusija nikad u većem suficitu, a evropski beonacisti ginu na kilo... Mi smo mrmoti ptezauzezi zavijanjem čokolade. Zašto ove i ovakve sankcije prema Rusiji strašno liče na fakcinu... tj. one vakcine...

AkiShatriani

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Iz istog razloga zbog kojeg muskarci sa odredjenim tipom zena zele seks i laku zabavu, a za brak uvek biraju sasvim drugacije zene.

anti

pre 2 godine

Za ove koji pricaju da je Amerika napadala druge zemlje, jeste, ali je bila sve bogatija posle toga. Rusija ce biti mnogo siromasnija posle ovog rata, kako god se on zavrsio. Takodje je smesno porediti jedan od najboljih brodova sa jednim F117. Ovo pisem kao neko ko se nadao ujedinjenju EU i Rusije gde bi bili ravnoteza Kini I USA. Ocigledno da je Putinu preca vlast kao sto je i Milosevicu bila. I nemojte te nacionalisticke fore koje samo sluze da neko ostane na vlasti. Imaju i mnoge druge drzave problema sa nacionalnim manjinama u drugim drzavama pa ne rade to sto Putin radi. Cuj, jevrejin a nacista.

kuki

pre 2 godine

Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .
(Goran, 16. april 2022 21:59) # Link komentara

kao dokaz tvoje tvrdnje imamo drugu tvrdnju

ime

pre 2 godine

U velikoj su zabludi oni koji misle da Rusi nece ovo zavrsiti u svoju korist. I koji informacije skupljaju samo od zapadnih medija.
Rusija je usla u ovo s 10% vojnika i šklopocijama iz vremena Hladnog rata.

Selektivni udari, bez ugrozavanja civila, infrasteukture, mostova, energetike…

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

Kad prodje oluja, onda nastupa najgori prriod. Koliko ce da traje… ko zna?

I garantujem: najvecu pomoc ce da da Rusija. Onako kako je hranila Nemce u Berlinu. U istom redu za hranu je bio i Nemac i ruski vojnik.

Takodje. Zalosno je da ima onih koji se nasladjuju, navijaju i vesele… iz udobnih fotelja. Jer ce i oni osetiti posledice. Ovo su dve najvece i nabogatije (sirovinama) zemlje u Evropi. Svi smo u problemu.

Sava

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.

Veteran

pre 2 godine

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

Zelenski ne mrda iz Kijeva, stoji uz svoj narod, jel Putin obišao svoju vojsku na frontu?

Rusofil

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)

# Link komentara
Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car

Srdjan Idzakovic

pre 2 godine

Ko sta radi Rusi osvajaju Mariupolj...i tako vec sedmicama unazad..njega ili brani najsposobnija vojna sila ikad vidjena ili ga napada opasno nesposobna vojska...jer grad je postao pepeo a i dslje nije ruski...brukanje druge vojne sile se nastavlja...teza da "stede ikoga" vise ne pije vode(bar na ovom dijeli ratista)

jasdf

pre 2 godine

@Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.

Brutus

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

A zašto onda ni jedan američki predsednik nije prošao tako? Ili i ti kao oni misliš da je primena sile radi ličnih interesa eksluzivno pravo usa?

realno

pre 2 godine

Ne razumem Rusiju?Zbog cega drzave koji su prijatelji Ukrajine da ne pomazu?Kao kada bi se neko bunio sto Rusija pomaze rezimu u Siriji.Svaka pomoc drzavi koja se brani od bilo cije agresije toj drzavi je dobrodosla i znaci.

ls

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Ko kaze da ne idu u Rusiju da rade?

Goran

pre 2 godine

Rusi za sada nisu postigli ništa u Ukrajini. Dok GOD neosvoje Mariunopolj, apitanje je dali će to ikada i ugraditi ova specijalna akcijske je totalni vojno taktički i politički promašaj Rusije!!

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)''

U drugom svjetskom ratu, nacisti su pobjegli do Berlina. Kadirov im je spustio rampu na ulaz autuoputa za Njemačku, pa su pobjegli u podzemne hodnike tvornice. Što znači da je grad očišćen, još samo kanalizacija Azovstala.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zelenski: "Šaljite"




Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…

Aron

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.

Red

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)

Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?

Tri Tacke

pre 2 godine

Vojna oprema damo stiže Ukrajincima, na mraju je ruski separatisti koriste, dok se front pomera jako polako uvekbu korist Rusa. Ko god je igrao Armu i sl. zna kako se provlači kolona tenkova kroz naseljenk mesto. Ovi navodni gubici Rusa, orat e kolone vozila vfištanje Zelenskog i dr. je jako čudno. Pogledajte live kamere iz Ukrajine j uporedite sa našin ratom iz 1999-te i sve će Vam biti jasno.
Nama poskupljuje i hrana i gorovo, Rusija nikad u većem suficitu, a evropski beonacisti ginu na kilo... Mi smo mrmoti ptezauzezi zavijanjem čokolade. Zašto ove i ovakve sankcije prema Rusiji strašno liče na fakcinu... tj. one vakcine...

Tacka

pre 2 godine

Zelenskom poginulo oko 3000 vojnika i manje. Ali Rusa 20000.
I posle se ovde stalno komentatori pozivaju na brojke unistene ruske vojske i tehnike, prema informacijma ukrajinskog ministarstva odbrane. A mi smo veverice.
Ovaj sam sebi ne veruje.
Drugo. Britanci u Kijevu vrse obuke. Nato baza u Odesi. Stranci u obavestajnoj sluzbi Ukrajine. Ovo je vec uveliko ukljucen NATO pakt u rat. Kakva crna samo Ukrajina. Rusi su objavili da postoji ogroman broj stranih placenika. Neki uhvaceni zivi. Suduce im se. O sankcijama, medijima, novcu, oruzju, logistici, informacijama... da ne pricam.
Rusi se ovde bore protiv zapada. Makar jednog dela zapada.
Te suplje price Ukrajinci hrabri, koliko bi bili hrabri da im nije Amerike, pitanje je.
Svaka drzava na svetu bi bila ovoliko hrabra, da je na mestu Ukrajine.
Ukljucujuci i Srbiju, Irak i ostale.

Petar

pre 2 godine

Najveci profiter u ovom konfiktu je ustvari EU. Doslo im je milion radne snage iz Ukrajine, a zbog sankcija na Ruske derivate imaju politicki razlog da opet kresnu nuklearke i termo elektrane na ugalj, koje su zelene partije zatvorile. Sto bi Rusiji placali za energente kad mogu svoje postojece potencijale da koriste.

Pitanja bez odgovora

pre 2 godine

Ovaj klon i strani plaćenik i dalje traži što više oružja a jedan Mariupolj od pola miliona stanovnika sravnjen da zemljom?! Pola miliona ljudi je ostalo bez krova nad glavom, bez posla, egzistencije i prava na život, zbog par majmuna u foteljama koji su iznad zakona i volje naroda…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. april 2022 09:02)

Jel Zelenski srušio Mariupolj? Ako ćemo da tvrdimo da je 1999. agresija, naravno da jeste, onda je ovo agresija na kvadrat. Daj Bože da se ovaj bratoubilčki rat što pre završi, a mi da budemo samo srbofili i patološki ne vodimo tuđe ratove u glavama.

NisamMilicajac

pre 2 godine

Može Srbin da veliča putinovo delo i lik ali iz Rusije bobeže ili beže pametni ljudi, inženjeri, IT stručnjaci i nastade tehnološki vakum.
To će tek da se vidi koliko će Rusija da izugubi. Neki ljudi ne mogu da čekaju da zapad promeni stav prema Rusiji jer život je jedan i nema više.

Nilla

pre 2 godine

Sudice Putinu Ruski narod, proci ce kao Causesku, Sadam, Gadafi...i poslednji ruski Car
(Rusofil, 16. april 2022 15:57)

Zamisli kad neće...pozdrav iz Sankt-Peterburga.

voja

pre 2 godine

Zar nije Kadirov rekao da Mariupol pada za 2 sata?! to je rekao pre par dana?!
(Boban, 16. april 2022 12:16)

Pa i jeste pao, ceo Marijupolj je u rukama Rusa osim dela čeličane Azovstalj koja je na izdvojenom prostoru (vidi satelitski na Guglu).

Stefan

pre 2 godine

Za sve velike analiticare u komentarima:

Borbe oko Maripolja i generalno u jugoistočnoj ukrajinu traju toliko jer su tu Ukrajinci gomilali odbranu vec 20 godina a intenzivno pislednjih 10.

A sto se tice ukrajine. Putin je uzeo pod svoje sjoro 1/4 vec sa 150.000 direktnih i oko 400.000 van ukrajine resursa. To vam znaci sa pola miliona ljudi covek drzi prostor veci od bivse jugoslavije cele...

sale

pre 2 godine

Ovaj rat ce se zavrsiti, Ukrajina (ono sto ostane od nje) ce nastaviti da zivi sama, razrusena i devastirana… ono mao sto se bude ulagalo u nju, generacije ce da otpoacuju. Nema Evropa novca ni za sebe…

(me)

Čak ni Amerikanci nisu imali novca Posle rata 1945, a ipak su izgradile Nemačku, zemlje Beneluksa, Francuska i Austrija u periodu od 1948. do 1952. godine imali su svoj maršal plan (ulaganja za izgradnju, vredna 141,67 milijardi dolara). Naprotiv, u zemljama koje su imale tužnu sudbinu i stradale od Sovjetskog Saveza (Češka, Poljska, Mađarska itd.) vladala je deficitarna privreda i diktatura.
Mogu da razumem Tita da je izbacio sve Ruse 1948. godine. Hvala mu na tome.

stevo

pre 2 godine

A zamislite samo da se NATO umesa sa svojim najmodernijim oruzijem koje i nesmeju da daju ne-NATO clanicama, pa sravnili bi ih do Moskve, ni nuklearke im nebi pomogle, presreli bi ih pre nego se lansiraju.
(Sava, 16. april 2022 16:38

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.

visočki predstavnik her Kristijan SSmit

pre 2 godine

Nažalost ovaj sukob je izgleda bio preozbiljan za Putina, to se vidi po izveštajima sa ratišta i praćenju iz celog sveta. Ovaj rat je svetski važan zato što se ovde radi o nafti, gasu, zitu i drugim sirovinama koje su jako bitne za ekonomiju celog sveta. Naravno da nikog ne interesuje Jemen, Somalija, Ethiopija jer su to u civilizaciskom smislu nevažne zemlje. Zato me čudi što se mnogi iznenađuju što se ne obraća pažnja na neke druge konflikte već je sva pažnja usmerena na Ukrajinu. Da li Huti u Jemenu pobeđuju saudijsku stranu ili ne je potpuno nevažno i irelevantno zato što je to u suštini pustinja. Budimo realni i mi pratimo rezultate iz Premijer Lige a ne iz druge finske.
(Aron, 16. april 2022 08:56)
Porediti ljudske tragedije sa fudbalskom igrom je groteskno i nedostojno. Svaki ljudski život je jednako vredan. Ili ipak nije? I šta je to što ovaj sukob čini "preozbiljnim za Putina"? Je li bar malo ozbiljan za Bajdena koji je ovaj sukob i pokrenuo i isprovocirao? Koliko je ozbiljan za Zelenskog, Makrona, Šolca...? Hteo bi da komentarišeš i da te neko ozbiljno shvati, a pokušavaš predstaviti kako jedan čovek sam lupa po Ukrajini. Ovde je sukob NATO alijanse sa Rusijom preko Ukrajine, kao što je i sa Kinom preko uvlačenja Rusije u oružani sukob sa zapadnom alijansom. Interesi su Američki, oružje je NATO pakta, a vojnici su Ukrajinci i Ukrajina je poligon sukoba.

Goran

pre 2 godine

Šta ste mislili,da će Rusija da dozvoli da zapad naoružava Ukrajinu ?
Lako naoružanje tipa bombe,puške,stingeri,džavelini itd. to eventualno i može da se nekako prošvercuje i dostavi do fronta.
Ali krupna tehnika tipa tenkovi,vojna vozila, artiljerska oružja ,za tako nešto je verovatnoća gotovo nikakva.
Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .

Paja

pre 2 godine

Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika

Pomnozi ovo sa 20 i vise i docices do realnog broja. Preko 3 hiljada se u zadnja dva, tri dana predalo u Mariupolju. Ili ove gubitke uopste ne racunas?

Komicar

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski saopštio je danas da je između 2.500 i 3.000 ukrajinskih vojnika ubijeno tokom sedam nedelja rata sa Rusijom i da još oko 10.000 ranjeno.''

Onda netko kaže da je rat, a ne specijalna operacija. Prema Zelenskom nije ni jedno ni drugo. Imaju gubitaka kao nogometna ekipa u prosječnoj tekmi. Par zamjena igrača i to je to. Nije mi samo jasno zbog čega mobilizira trećepozivce i mladost od 18 godina.

''On je izjavio i da nije poznat broj ukrajinskih civilnih žrtava, prenosi Rojters.''

Možda da pita azov i nacionalnu gardu. Oni su imali udjela u stvaranju tog broja.

''Zelenski je rekao da je između 19.000 i 20.000 ruskih vojnika ubijeno u sukobu.''

Okej, i danas se znači pretvaramo da Rusija gubi snažno.

Dule

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica[..]
(Pravda, 16. april 2022 15:25)

Da, mora da je to, niposto da su im razlupali svaki Bajraktar komandni centar, i da ono novo sto dobiju od Turaka im ne ulupavaju Rusi kako polete.

Ukrajinci bi inace izdrzali da se ne pohvale videom unistenih tenkova, pa oni bre i svoje razlupane tenkove objavljuju kao "razbijene ruske kolone", a kamoli da imaju neki realan snimak iz drona.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Zelenski, sudice ti tvoj narod jer si tvrdoglavoscu I glupavom retorikom unistio zemlju koja vise ni ne postoji
(zaciorski, 16. april 2022 09:04)
Zanimljivo vidjenje, njegova retorika unistava, ne ruske bombe.
(jasdf, 16. april 2022 10:19)
Zelenski je nato retorika,nije njegova,jel nesto nije jasno?
(Red, 16. april 2022 11:13)

- Retorika je retorika, čija god da je. Onaj ko na retoriku uzvraća bombama taj u rezonovanju ima ogroman problem.

Alikoj

pre 2 godine

kakva bajka, govore da je 19 hiljada Rusa poginulo, a samo do 3000 Ukrajinaca....posto su ukrajinski gubici oko pet puta veci od ruskih jer im je i vatrena moc oko pet puta slabija to su i gubici Ukrajine mnogostruko veci, kamo srece da je samo 3000 vojnika.

Mile

pre 2 godine

Za ovo su direktno odgovorni političari sa zapada. Ali i Rusija je trebala da nađe načina da izbegne rušenje grada. Šta vredi i da se neko vrati tu da živi nakon višegodišnje obnove kad ništa više neće biti isto. Rat nikad nikom nije ništa dobro doneo. Ovo nije smelo da se desi.

Aron

pre 2 godine

Ko zna šta je istina u ovom trenutku. Mi Srbi kakvi takvi smo ali o ovom konfliktu mnogo realnije govorimo. Na Zapadu je to toliko tendenciono da podseća na nacističke žurnale. Mada budimo realni to tamo iskreno nikog ne interesuje jer oni žive u potrošačkom društvu blagostanja i obilja. Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.

Andrej

pre 2 godine

Rusofile izgleda mnogo svrbi ovaj Zelenski. Znači da odlično radi posao.
(Locutus, 16. april 2022 10:46)

# Link komentara

Ja jesam Rusofil, ali to neznaci da podrzavam Putina i njegovu agresiju.

GMazov

pre 2 godine

"Zelenski: Ukrajinski gubici između 2.500 i 3.000 vojnika"

Ja razumem da je Zelenski dobar glumac i jako ubedljiv na sceni (ozbiljno mislim) ali njegovo politicko glumatanje i losi (nedrzavnicki) govori ovom izjavom postaju jos tragicniji. Francuzi kazu da su ukrajinski gubici u ljudskim zivotima gotovo 8 puta veci od ruskih i pro-ruskih, (38.000 spram 4.800) sto se poklapa i sa nezavisnim procenama. U redu je umanjivati broj sopstvenih zrtava i uvecavati broj tudjih jer je to deo ratne propagande ali ovako ocigledno lagati ispada groteskno.

Goran

pre 2 godine

Ko veruje u ove bajke? Izmedju 2500 i 3000 poginulo Ukrajinskih vojnika, a samo u Mariupolju oko 15 000 vojnika bilo, sad ih ima oko 1000 jos koji se bore. Ovaj Zelenski je totalni idiot i nije mi bas sve jedno jer izgleda da je on taj koji trenutno prica Evropi sta treba i kako da se radi! Sramota.

Knjiški moljac

pre 2 godine

@
Oni su jedno sto godina ispred nas i njima je sve to isto Sirija, Ukrajina, Afghanistan, Somalija. Za njih je to sve divljina i nešto što je prevaziđeno. Ljudi hoće da lete u svemir, da šetaju Mesecom u Marsom i da imaju leteći automobil.
(Aron, 16. april 2022 11:35)

Ovo je apsolutno tačno, i tu je srž svih problema izvan zapadnog univerzuma. Neko mora da plati to njihovo blagostanje, komformizam potrošački mentalitet. Ne nameće zapad liberalizam i globalizam da bi svi u svetu bili jednaki, nego da oni žive još bolje. Neko mora da plati cenu američkog sna, tako što će da živi u košmaru. Međutim i njima pre ili kasnije račun mora da stigne na naplatu. To je kosmička pravda.

Pingvin iz Nišavu

pre 2 godine

Ukrajinci su u vlastitom informativnom mehuru koji im još uvek drži moral trupa. Ali pitanje dokle. Čak i da uzmemo da su im materijalni resursi neograničeni (da će dobivati besplatno hranu i oružje od NATO, što ipak neće jer dobar deo plaćaju) ostaje ograničenje vlastitih ljudskih resursa, a i infrastrukture koju im do sada Rusi praktički nisu gađali jer rade vozovi, ima struje, rade mobilne mreže, Internet, TV... Ratovi traju dok jedna od strane na iscrpi resurse. NATO se nada da će to biti Rusija. Velikodušno gura Ukrajinu u produženi rat sa Rusijom koji će je ekonomski iscrpljivati i usporavati tehnološki napredak. I siguran sam da rat nije u Ukrajini, već bi bio počeo u Kazahstanu, Tadžikistanu, ili negde drugde na granicama Rusije, u već viđenoj taktici "obojenih revolucija" kada teroristi preko noći postanu "radikalne grupe" a onda su samo na korak da u Američkom kongresu budu priznati kao "borci za slobodu i demokratiju".

ja reko a vi kako hocete

pre 2 godine

Zasto nema vise snimaka ukrajinske strane?
(pitanje, 16. april 2022 11:40)

Kako zašto? Pa nema više video materijala iz arme, dcs-a i call of duty da povuku. Takodje, više nemaju tenkove i transportere da ih slikaju kao ruske (iako imaju digitalnu žutu kamuflažu).
(Komicar, 16. april 2022 12:48)

pa nema rusi da napadnu tenkovima trenutno samo gadjaju artiljeriom. tenkovi i helikopteri im stoje. trenutno ukrainci se ukopavaju i pripremaju za glavni napad.

Pravda

pre 2 godine

Vezano za pitanja o neobjavljivanju snimaka delovanja Batraktara i ovih dronova samoubica, mislim da su ukrajinci dobili zabranu od Turske da ne bi dodatno narušavali svoje odnose sa Rusijom. Verovatno je i razarač Moskva pogodjena britanskim projektilima ali je praktičnije da to budu ukrajinski, itd.

Mirko_nis

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA
(Marko, 16. april 2022 14:19)

Zabranu su dobili vojni brodovi, ne trgovinski.

SCM

pre 2 godine

Ispada da ukrajinci imaju 20.000 vojnika. Neka kaze da se vise od pola vojske predalo a manji broj preslo da ratuje na strani rusa. Sta je sa tonama stranih placenika. Njih vode kao civilne zrtve?

Dok Ameri pobeđuju

pre 2 godine

Potopili su Moskvu. Žao mi je običnih ljudi koji su samo želeli da rade i uštede za more, auto... Mislite da nekog ko ima 50 godina briga da li mu se država zove Srbija ili Švajcarska? Važno mu je šta sa platom može da priušti porodici i sebi. Da nije tako ne bi ni odlazili iz zemlje.

Marko

pre 2 godine

"Rumunija zabranjuje ulazak u luke brodovima pod zastavom Rusije"...ALI, PAZI, ALI "Osim toga, ograničenja se ne odnose na brodove koji u EU transportuju gas, naftu i naftne derivate, titanijum, aluminijum, bakar, nikl, rudu gvoždja, određene hemijske proizvode, nesankcionisane farmaceutske proizvode, hranu, poljoprivredne proizvode,đubriva, nuklearno gorivo i opremu za nuklearne elektrane, ugalj i druge vrste fosilnih goriva"...HAHAHAHAHA

juhu

pre 2 godine

Ajde da poverujem da je stradalo preko 1900 ukrajinskih civila i maksimum 2000 ukrajinskih vojnika. Ali to onda znači da su civili i vojska krili zajedno u skloništima ili da se vojska zrtvovala isto koliko je žrtvovala i civile. Trebalo bi ponovo da urade tu matematiku jer ona nije podložna propagandi. Ove nedelje je za jedan dan više Njujorčana ranjeno u metrou nego Ukrajinaca u celoj Ukrajini. Zašto se onda uopšte bavimo Ukrajinom?

Danilo

pre 2 godine

Nato je odlično informisan o vojnim sposobnostima Rusije, zato i ne pokušava.
(stevo, 16. april 2022 21:33)

Isto kao što je i Rusija informisana o vojnim sposobnostima NATO-a, pa se "brani" od njega u Ukrajini, a ne direktno.

Komicar

pre 2 godine

Jes vala dobar. Kaze UKR izgubila 2000 do 3000 vojnika, onako odokativno, šta je 1000 ljudi gore dole, statistika. Samar svima kojima je bilo zabranjeno da sa decom i zenom izadju iz zemlje od prvog dana.... 3000...

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Ispada da vam napad Rusije donosi višestruke prednosti. Možeš da ucenjuješ EU, kritikuješ nesposobnost njihovog parlamenta, javno prozivaš predsednike država EU kako nemačkog tako i francuskog, zahtevaš oružje bez namere da bila šta od toga platiš jer je tobože to u interesu prodavca da ti ga pokloni, aktivno koristiš izraze bojni otrovi i nuklearno oružje u agresivnoj retorici i to bez posledica, žrtvuješ živote i imovinu svojih državljana jer je to tog trenutka u interesu države. Ali ono što je ubedljiva "korist" je što ne moraš da poštuješ nikakva pravila, ni zakonska ni moralna.

Гиле

pre 2 godine

Око броја погинулих, лажу обе стране. Колико је само тенкова уништено. Нек је у сваком само један погинуо па видите цифре. Погинули неки генерали на обе стране, а није војска. Сигурно и једни и други имају преко 10000 погинулих

Glas naroda

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Zato što se rublje pere u vešmašini, a dolari preko ruke.

megatronman

pre 2 godine

@Aron
Nažalost si u pravu.
Nitko ovdje u regiji ili regionu nije obratio pažnju na pokolj izmedju Tutsija i Hutija u Ruandi. Ubijeno je oko milion ljudi.
Jesmo li se uzbudili na pokolj u Siriji?
Nismo.

anti

pre 2 godine

Za ove koji pricaju da je Amerika napadala druge zemlje, jeste, ali je bila sve bogatija posle toga. Rusija ce biti mnogo siromasnija posle ovog rata, kako god se on zavrsio. Takodje je smesno porediti jedan od najboljih brodova sa jednim F117. Ovo pisem kao neko ko se nadao ujedinjenju EU i Rusije gde bi bili ravnoteza Kini I USA. Ocigledno da je Putinu preca vlast kao sto je i Milosevicu bila. I nemojte te nacionalisticke fore koje samo sluze da neko ostane na vlasti. Imaju i mnoge druge drzave problema sa nacionalnim manjinama u drugim drzavama pa ne rade to sto Putin radi. Cuj, jevrejin a nacista.

AkiShatriani

pre 2 godine

Zasto Srbi rusofili idu raditi u Njemačku ili Austriju ili Ameriku i Kanadu
a ne u Rusiju ???
(mario, 16. april 2022 16:19)

Iz istog razloga zbog kojeg muskarci sa odredjenim tipom zena zele seks i laku zabavu, a za brak uvek biraju sasvim drugacije zene.

Ime

pre 2 godine

Ne bi se mnogo mešao u ratna zbivanja ali zemunski kej je pun Rusa. Ranije se baš obradujem kad ih vidim sa decom, sad svaki dan uslužim nekoliko Ruskih porodica. Ima ih naravno puno više.

kuki

pre 2 godine

Kao dokaz ove moje tvrdnje ,imate danas oboreni transportni avion iznad Odese sa vojnom opremom namenjenom Ukrajini .
(Goran, 16. april 2022 21:59) # Link komentara

kao dokaz tvoje tvrdnje imamo drugu tvrdnju