Petak, 15.04.2022.

07:20

Rat – dan 51: Rusija ima novi cilj; Uplovili NATO brodovi; Rusi – sponzori terorizma; Nemci ne daju tenkove

Sukobi u Ukrajini su se ponovo rasplamsali. Razlog tome je potapanje ruske ratne krstarice "Moskva".

Izvor: B92

Rat – dan 51: Rusija ima novi cilj; Uplovili NATO brodovi; Rusi – sponzori terorizma; Nemci ne daju tenkove IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

sasha

pre 2 godine

@Splavar
Mislis da je Milosevic toliki idiot bio da udje u konflikt sa NATO bez podrske Rusije?
Pa sto mu onda porodica sedi sad u Rusiji?
Rusi su nas navukli kao i uvek kroz istoriju, a trgovali nama.

miljas

pre 2 godine

Ko je stvorio terorizam-nisu rusi, ko je stvorio BinLadena-i ko ga je likvidirao---nisu rusi, pa koja zemlja je najveca teroristicka na svetu--nije Rusija , itd.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Zelenski je zatražio od Bajdena da proglasi Rusiju državom sponzorom terorizma.



Oд државе која је од завршетка Другог светског рата сталан креатор и спонзор тероризма и грађанских и међудржавних ратова на целој планети тражи да Русију прогласи спонзором тероризма? То није за обичан, то је за грохотан смех.

Stki

pre 2 godine

Rusija ratuje sa 15% kapaciteta i koristi pesadijako oruzije iz davnih godina. O tenkovima da ne govorim. Ukrajna je sravnjena sa zemljom i tako.
(Z&Z, 
Baš naprotiv Rusi uvode sve stariju opremu jer je novije počelo faliti. A ima preveliku teritoriju da bi veće snage tu usmerila a ostalo ostavila nezaštičeno.

Poplava mozga

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)


I ja bas razmisljam, kakva steta! Da smo dobili tu pomoc, imali bismo srece kao Ukrajina!

z.n.

pre 2 godine

Da li sam to dobro čuo na vestima? Svih 500 mornara sa "Moskve" se vratilo u luku! Da je potopljena od projektila valjda bi se desio i gubitak ljudskih života? Ne deluje po toj osnovi (ako je tačna vest) da baš svi prežive projektil. Ukrajinci se hvale da su čak 2 njihova projektila bila uzrok potapanja broda. Neko tu ne govori istinu.

Splavar

pre 2 godine

@Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)

Ma ko je to tebi rekao da ce neko das brani 99e. Sami smo pre toga pokusali da odbranimo Krajine, delimicno smo uspeli bosansku, hrvatsku nismo. 99e je sve bilo jasno, nista se vise nije moglo braniti. Vecina boraca je vec bilo napustilo zemlju, Nato masina protiv policije, regruta i ono malo profesionalne vojske u avijaciji. Rusija je tada bila nemocna, a Kinu niko nije smatrao za ozbiljno. Mi tada nismo ocekivali niciju pomoc, kakav crni S300. To ste mozda vi po kaficima razglabali, nama nije padalo na pamet dok smo se tukli sa zengama

keki

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.
(Deyan X, 15. april 2022 20:26)

Vi jos ne razumete da se rat vodi selektivno. Ovo nije frontalni pravi rat. Maksimalno se trude da postede gradove i infrastrukturu jer treba ziveti i posle rata. Negde to nije moguce zbog ukrajsnkog pristupa ratovanju. Slicno kao i NATO u Srbiji, mogli su da nam sve mostove sruse u roku od nekoliko minuta, prvog dana.Budimo realni, nisu zeleli to da urade,a ne zato sto ne mogu. Kijev ima preko 10 mostova, bez ijednog stradalog vojnika mogu da ih unazade ali to ocigledno ne rade cim su im ostavili i struju i telekomunikacije netaknute. Ono sto ja pratim od juce, potapanje broda ih je naljutilo. Vidim po izbvestajima i slikama na Telegramu koji do sada nisu bili dostupni. A to znaci bas uzasne slike stradalih i izgorelih UKR vojnika kao i danasnje bombardovanje velikim avionima za koje sam se od pocetka pitao zasto ih ne koriste. A stvari mogu postati mnogo gore ako posalju vise vojske u UKR. Ovo jedino odgovara amerima.

red star

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili

Poplava mozga

pre 2 godine

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.
(Komshija, 15. april 2022 22:12)


Ne zaboravi beskonacne rezerve goriva, zlata, zita, itd.

neutral felš

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

jeste, ali to je i putin mislio za ukrajinsku vojsku posle otmice krima i luganska.

neutral felš

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.
(T-Rex, 15. april 2022 20:14)

cena slobode.

jeti

pre 2 godine

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)
odakle t ideja da ih ne gadja iz daleka? gadjaju ih krstarecim raketama odakle stignu, pa i sa mora

VP

pre 2 godine

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.
(BataUSA, 15. april 2022 21:56)

Izvoli pročitaj nešto iz istorije koju prihvataju sve strane, nemci su trčali da se predaju na zapadu, samo da izbegnu konfrontaciju sa uvek nemilisrdnim Rusima. Rusi su mnooogo češće ratovali sa neprijateljima slične snage : nemci turci evo i sada ameri koliko god ko mislio da ratuju sa ukrima, kad su se jenkiji sudarili sa nekim slične snage? Kad su pobedili ako nisu bar 50 puta jači? A gubili su više nego često od protivnika i preko 20 puta slabijih (Avganistan, Kambodža vijetnam)

Komshija

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.

Zapad može mjesecima lansirati Tomahawke do mile volje jer ima se i može im se, a Putin evo danas diže bombardere da sa velike visine bacaju bombe po Azovstalu. Pametnom dosta.

U međuvremenu, rusofili i dalje misle da 15x manji vojni proračun od amerike same (cijeli NATO da i ne spominjemo) može dati i *približno* iste rezultate, jer, eto, Rusi "pametno" troše pare...

RCZ

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .

Lepi brodovi lepo TONU

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...

GoranH

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.

BataUSA

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.

Deyan X

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.

milan

pre 2 godine

Car je go, pokazalo se da su Rusi prazna prica. Ne mozes da zasnivas ekonomiju na izvozu nafte i gasa i Jos da pretis nekome. zadnjih 50 god nisu izumeli nista značajno za covecanstvo i ocekujes da budeš sila. Pa sta ako Ameri i zapad uvedu sankcije na cipove, procesore, auta, baterije, ostatku sveta. Kinezi bi ispali iz trke za deset godina.
Razbucace Rusiju , a bice to dobro i za nas, da se otreznimo od Rusa vise.

Mlatko

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.

T-Rex

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.

Smuleco

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.
(Ekoneko, 15. april 2022 18:31)

Bolje se ne pitaj u kakvom je stanju rusko nuklearno oružje, i bolje je da ga nikada ne iskoriste....10 hiljada projektila, koliko ih poseduju, dovoljno je da uništi ceo Sunčev sistem.

vukica

pre 2 godine

Ne razumem kako je tako sofisticiran brod lako potonuo, ako je potonuo zbog ruske greske, još veca blamaza nego da su ga ukrajinci potopili

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ghost of Kiev'', snimci iz Arma 3 video igre, snimci iz Star Warsa, razne slike, raznih svjetskih ratišta, ''prebačene'' u Ukrajinu, zataškana ubojstva novinara, za koje su bili optuženi Rusi kilometrima daleko, šutnja o svjedočanstvima civila koja govore o zločinima neonacista, tišina o ukrajinskim ratnim zločinima, granatiranju civila, zlostavljanju civila i zarobljenika, ignoriranje svjedočanstva ukrajinskih zarobljenih vojnika koja govore o zločinima neonacista, ne spominje se ni Buča više, tochka U ispaljena na željezničku stanicu dokazano je iz arsenala naoružanja ukrajinske vojske, Le Pen esktremna desničarka, azov bataljun su pravični borci za slobodu, ruska vojska razbijena, a Zelensky naređuje mobilizaciju i penzionera, spin o upotrebi kemijskog oružja, brod ''Moskva'' je neptun – nije neptun, američka administracija za ekonomsku krizu, rast cijena, optužuje Putina, Rusija poražena, uništena vojno, na tlu dezertiraju, doma ulični prosvjedi, ekonomski propala, ne postoji više, Rusija isključivi krivac za sukob, USA i EU med i mlijeko, sankcije ne pogađaju EU,

Ukrajina bez vojnih gubitaka, financijski stabilna...

od početka sukoba, milijuni dolara plaćeni influencerima, blogerima i raznim takvim ''zanimanjima'' da pucaju lažne vijesti protiv Rusije, preko pet milijuna su ih ispalili.


Okej, ajmo se i danas pretvarati da Rusija gubi snažno.

Ekoneko

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.

Kontras

pre 2 godine

@ Ecatarina mala

Ostao je metalurski kombinat i oko 30 km podzemnih kanala ispod njega u kome se nalazi Azov. Takodje jos nekoliko ulica su pod ukrajinskom kontrolom

Samo sada ce "ciscenje" preostalih ulica i samof metalurskog kombinata izgledati drugacije. Nece biti ulicnih borbi vec ce ih gadjati izgleda iz strateskih bombardera.

Kamen na kamenu nece ostati gde oni pogode.

Izgleda da su ih mnogo naljutili potapanjem "Moskve". Krece rat pravi.

Aca bg

pre 2 godine

Da se izrazim sportskim recnikom: u polufinalu su ispali EU i Rusija,u finale idu Kina i USA.Ne zna se kada ce biti odigrano finale,a po meni je Kina favorit...

BattaUSA

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!
(papić, 15. april 2022 13:35)

Ko bi se bre predao? Pa nas krisise 3 meseca, i ako su nas stedili, a mi sa tenkovskom municijom, nikakvu podrsku nismo imali, sem moralnu od Rusije, pa izdrzasmo 3 meseca, saka od 6 miliona ljudi... a ovi napali drzavu od 44 miliona (napali sa 120,000 vojnika) ljudi koja ima oruzje, jer nije ratovala do sada (mi smo tad iza sebe imali Hrvatsku i Bosnu gde se mnogo toga potrosilo, pa embargo na uvoz oruzja...) i ocekivali da se preda. Ajde na pricas svasta, gde je to bilo, da napadnes drzvau od 44 miliona ljudi, na tolikom prostranstvu i da ocekujes predaju. Pa branili bi se makar lukovima, strelama i kompljem a kamo li ne sa svim naoruzanjem koje ima.

drvobradi

pre 2 godine

@Jitipi
Severna Makedonija radi sta god joj kazu i od toga do sada nije imala nikakve koristi. Promenili su ime zemlje, uklonili sva sporna obelezja, usli u NATO, uradili sve sto su im rekli, na kraju ih Bugari maltetiraju zbog istorije u osnovnim skolama, bukvalno zele reviziju istorije i ne dozvoljavaju da pocnu pregovore.

jeti

pre 2 godine

Ko nam je bacao i sta nam je bacao nije toliko bitno koliko ko ce nam bacati i sta. Ne bi trebalo da svoju buducnost definisemo slepo na osnovu dogadjaja u prošlosti u smislu - necu da ponesem kišobran na kišu jer me je baba 99te prebila s njim. Nismo mi bili na strani natoa pa da se okrenuo protiv nas nego smo isli protiv svih i svega 10 godina i onda nas je grupa zemalja klepila po glavi.

bla

pre 2 godine

oko 15000 pre mariupolja i 15000 u mariupolju poginulih, po nekim statistikama na 1 poginulog idu 3 ranjena i to je oko 100000-120000 van rata. u regionu donbasa je izmedju 60000 i 120000 iz raznih izvora sto znaci kada se zavrsi ta bitka skoro nista nece ostati od ukrajinske vojske, samo ovi koji se kriju iza civila i to ce potrajati kao i u mariupolju

Aron

pre 2 godine

Ništa to neće promeniti stvari. Ovaj rat je borba za teritorije jer je Putin postavio u suštini ultimatum Ukrajini ili ćete biti neutralni ili ću uzeti Istočnu Ukrajinu. A ove fore tipa širenje Natoa, rusofobija, denacifikacija, deratizacija, priprema za napad na Donbas su najobicniji izgovori. Neću da kažem sve to postoji ali to traje već osam godina. Putin realno nije imao nikakav direktan povod za napad. Isto tako kao što ni Buš nije ima povod za napad na Irak 2003, pravi razlog je bio što je Sadam bio antiamericki orijentacije i naravno nafta.

Zaboravio

pre 2 godine

Pres sekretarka Bele kuće Džen Psaki rekla je da put Džoa Bajdena u Ukrajinu "još nije planiran”. Juče je Bajden rekao da je spreman - ali je njegova administracija odlučila drugačije.
Zaboravio da je bio nedavno u Poljskoj, mogao je u Ukrajinu da udje kada je vec bio blizu.

ecatarina mala

pre 2 godine

"Rusija je danas, prvi put od početka sukoba u Ukrajini, koristila bombardere dugog dometa za napad na opkoljeni lučki grad Mariupolj"

Molim!! pa zar Mariupolj nije pao do sada?

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Ovo sa zauzimanjem Mariuopulja na dnevnoj bazi od strane ruskog okupatora počinje da bude izvor sprdnje o ruskim vojničkim sposobnostima na svjetskom nivou

Pa jel moguche

pre 2 godine

Pazi ovo, Makedonija proterava ruske diplomate 75ti put od januara do sada, pa koliko to Rusa ima u Makedoniji ili ovi Makedonci varaju sapostenjima NATO-a ko da su nekog rusa proterali, a u stvari sto bi rekla Darce Buba-marche---svi (Rusi) su tu kao nekada

papić

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!

Jitipi

pre 2 godine

Severna Makedonija proteruje ruse, slovenija, hrvatska, crna gore...dokle mi mislimo da se pravimo pametni i dozvooljavamo da Rusi rovare po Srbiji.

lemi

pre 2 godine

Putinu je najbolje da potpise neki Kumanovski sporazum,i nekako da povuce vojsku zivu,to mu je najveci uspeh,jer sa Ukraincima jae naisao na tvrd orah.

Haos

pre 2 godine

Ukrajinci obavestili da su unistili 730 tenkova ruskih (sto je opet preuvelicano).
A juce neki nasi, dobro informisani, pisali da je na HILJADE tenkova unistila Ukrajina. Zanimljivo. Nasi bolje znaju i od samih Ukrajinaca.

Mika

pre 2 godine

Ove fantastične brojke koje pišu Ukrajinci o uništenim sredstvima i ljudstvu više govori o vlasti u Ukrajini i zamlaćenosti iste. Pa Ruska vojska ukupno nema toliko sredstava koliko su ovi naveli.

Bane

pre 2 godine

Neverovatnan mi je mentalni sklop našeg naroda.

Potonuo je neki ruski čamac i ajmo mi u NATO koji nas je do juče bombardovao. Jel mi zaboravljamo da smo mi NATO-u oborili nevidljivi F-117 u Buđanovcima, iz prage ako se ne varam? Jel to nije bila sramota, da ti neki pijani Radoje iz puške obori najsavremeniji avion toga doba? Pa nešto ne vidim da je NATO zbog toga izgubio u SRJ niti da je propao.

Dižete SAD u nebesa kako je izašao na kraj sa Iračanima. Kao rešili ih za par nedelja. Jel se sećate gospođe Madlen Olbrajt, jel se sećate dela njenog intervjua koji se često citiran onih dana u periodu kada je umrla. Kada su je pitali da li smrt 500.000 Iračke dece vredi ostvarenog cilja. Da napomenem, ona tada nije osporila ovu cifru, samo je rekla da to jeste bila teška odluka ali da je vredelo.

Juče je objavljeno, od strane Ukrajinaca, da je u Ukrajni nastradalo do sada 197 dece.

500.000 Iračke dece / 197 Ukrajinske dece. Eto kako SAD rešava ratove u 7 dana. Mislite da Rusi ne mogu Kijev da pretvore u tepih za sat i po vremena?

Sramota me šta ovde čitam od naroda kome je NATO po glavama prosipao kasetne bombe i osiromašeni uranijum.

Neko iz mase

pre 2 godine

Sve dok EU vlade ne počnu da šalju vojne pozive svojim stanovnicima, nema brige. Kad to dođe, onda znači da smo svi u velikom problemu.

Prodi

pre 2 godine

Prosto neverovatno kolika je nesposobnost ruske vojske.

Potopljeni brod je bio kamandni brod crnomorske flote, imao pet nivoa satelitskog praćenja i tri nivoa zaštite uključujući integrisani s-400.

dd

pre 2 godine

ja mislio rusija ozbiljna vojna sila kad ono truba.mi smo u evropi okruzeni sa NATO...i to je realnost koju moramo prihvatiti i uci dok jos mozemo.rusija je definitivno izgubila rat u ukrajini.i te teritorije sto su osvojili nece moci zadrzati,jer to ce kostati puno para i ljudskih zivota.rusija koliko god bila velika i bogata zemlja to nece moci izdrzati...jedini spas za srbiju je ulazak u EU i NATO ma koliko bolno bilo.u suprotnom nece nas biti.rusija je pukla a da toga nije ni svesna.i od nje ne mozemo dobiti zastitu,samo sankcije komsija i celoga sveta.urazumimo se dok jos imamo sanse...jos su izgubiili jedan od najboljih ratnih brodova na svetu.nesto tamo ozbiljno ne stima vec skoro 2 meseca!!!i to je nazalost istina!!

Alert

pre 2 godine

Mario, Ukrajinci imaju odavno psiholosko ohrabrenje. Postali su produzena ruka NATO pakta, hteli neki to da vide ili ne hteli. Najveca pomoc u svakom smislu koju dobija ukrajina u svim ratovima vodjenim poslednjih decenija. Finansijska, vojna, sankcije, ljudstvo, mediji, logistika, obavestajci... Sa tim bi se tesko nosila i jedna SAD. Ako cemo realno. Gde god je ko imao min pomoc Ru ili Kine, nisu se isti dobro provodili. I to bas min pomoc. Rumuni im unistili brod.
Sto vec neko napisa, jako cudno i diletantski odradjeno da se takav brod priblizi na 60 km od obale i to po uslovima oluje, kad je odbrana ogranicena. Prosto neverovatno. Mogli su makar prognozu da prate, pa da se udalje na bezbednije. Svasta sebi dozvoljavaju.

Mario

pre 2 godine

Ovo je ogroman ne samo vojni udar na Rusiju. Ogromno psihološko ohrabrenje Ukrajinaca da se nastave boriti.
Svaki dan nas iznenađuju Ukrajinci svojim potezima na bojnom polju, a imam osjećaj da ćemo se još puno puta začuditi.
Šta je iduće? Putin se predao?

Mr M

pre 2 godine

Nemate vi pojma… umesto da se gradi i istrazuje medicina, svemir itd… ljudi samo gledaju rat kao neki derbi - ovde se gube ljudski zivoti, svaki rat za sobom ostavlja velike posledice, to mesto vise nije za zivot narednih 100god.

Ma vazi

pre 2 godine

Moskva potonula zbog pozara i eksplozije dok se po olujnom vremenu vracala u luku?!
Fali jos da je uz sve to bila pod teskom paljbom NATO brodova u Crnom moru dok su je F35 avioni gadjali najsavremenijim protivbrodskim raketama. Uz sve to malo je falilo da se brod vrati u luku.

VojniStrateg

pre 2 godine

Rusi su se poprilicno izbrukali kad su pomislili da mogu tako blizu da pridju ukrajinskoj obali a da ne budu meta. Za vreme bombardovanja Jugoslavije nasi su postavili nora topove na crnogorsku obalu pa se nato brodovi nisu usudjivali da pridju. Ovi rusi kao da su rodjeni juce, misle da im je tehnika toliko superiorna te tako olako postupaju. Ne znam kakva im je obucenost obicnih vojnika, al im je zato komandujuci kadar zreo za otkaz i penziju.

Aca

pre 2 godine

Sad ako udje voda u nukearne projektike koji su pod vodom, eto nama radijacije na svim morima i vodama. Zardjace oplata i uci voda u nikelarke i onda kad zracenje uranijuma dodje u kontakt sa vodom vise nece biti voda ni za pice niti ce ribe biti u morima. Imalo je tu mnogo nuklearnih projketikla, svaki je bio 15 pita jaci od onih sto su baceni na Japan u drugom svetskom ratu.

ivan

pre 2 godine

Mene samo zanima kako će Ukrajina otplatiti svo to silno oružije koje dobija? Do kraja rata će biti milijarde dolara u pitanju. Doći će ti "pokloni" na naplatu, kad tad.

Ekoneko

pre 2 godine

Tacno se vidi da su vojne starešine dobile mesto samo zbog svoje politicke kartice a ne zbog svog znanja, iskustva i veštine. Tek kada stigne zapadno oruzje u Ukrajinske ruke Rusi su ga nagrabusili, a do sada su debelo nagrabusili... Evo sta se desava kada imate korupciju i malverzacije na vrhu pa na dole, uvukla se u svaki cosak a za to placaju zivotima ruski vojnici. Kao sto rece jedan komentar najbolje da se okrenemo Zapadu ni ja isto licno ne volim ali treba misliti na buducnost, a Rusi ne mogu sebe da zastite pre svega. I da, jos veca je sramota ako se krstarica Moskva sama zapalila ili imali neki kvar nego to da su je Ukrajinci pogodili eto tu vidite da je nesto trulo u Ruskoj armiji...

Che

pre 2 godine

Kompletnoj posadi krstarice "Moskva" treba dati kalaše u ruke i poslati ih na prve borbene linije. To je puno bolje od onog što je nesposobnim vojnicima radio Staljin.

Krstivoje

pre 2 godine

Šta god da je tačno, gubitak glavnog komandnog broda je dokaz nesposobnosti komandnog kadra i neobučenosti posade. Da ne pričam koliko to demorališe sve ruske vojnike na frontu...

Marko

pre 2 godine

PRE SVEGA TREBA BITI REALAN BEZ OBZIRA DAL NEKO VOLEO RUSE ILI NE. Silni ljudi pišu kako je Ukrajina pobedila, jel može neko da mi kaže šta je ovde pobeda? Pola zemlje kompletno uništeno, raseljeno i ubijeno ko zna koliko ljudi, Hersonska oblast 95% Ruska, Zaporoška oblast 80% Ruska, Harkovska oblast 50% Ruska, Luganska oblast 95% Ruska, Donjecka oblast 60% Ruska i još će se ratovati a ovo će se nastaviti vremenom ka Nikolaevu i Odesi. Rusi ovo što su do sada osvojili neće vratiti nazad nikad, ko misli suprotno taj se jako vara. Žestoke borbe će se sada voditi, biće gadnih scena za videti u narednim danima. Što se tiče Rusa naravno da su imali promašaja u planiranju ali to je kompletno ispravljeno. Ruski zvaničnici nikad nisu izjavili koliko će trajati sve ovo tako da može potrajati mesecima. Šteta za MOSKVU, prelep brod ali dobro šta je tu je što bi se reklo. Ukrajina je već izgubila iz razloga navedenih gore i zbog Zelenskog će nastaviti da gubi narod i cm po cm svoje teritorije. Da su malo bili pametniji mogli su da žive u izobilju svega i da budu vaga između Istoka i Zapada a uz sve to UA je bila bogata zemlja. Ukrajna bi najmanje izgubila da je poštovala Minski sporazum, definitivno manje da je pre ovoga ispunila ona 3 zahteva a ovo sada je put bez povratka. I još jedna stvar, Rusi i Ukrajinci nisu nikakva braća.

Retrogradni Merkur

pre 2 godine

Mi koliko danas da sednemo sa EU i Zapadom generalno i da počnemo da dogovaramo šta se može dogovoriti. Da uvedemo sankcije Rusiji ali da tražimo da nam daju tačan datum ulaska u EU. Početi prelaziti na zapadnu vojnu tehniku i generalno jednom za svagda okrenuti se Zapadu. Ni meni se to ne sviđa, ali naš interes i naša zemlja je na prvom mestu. Rusi više sebi ne mogu da pomognu a kamoli nama.

hm?

pre 2 godine

Ruska armija je u katastrofalnom stanju!! Nikakve organizacije, komandnog kadra, sposobnosti da se prilagode uslovima rata… ocigledno sve sama korupcija, poltronizam i nepotizam na glavnim komandnim mestima. Izgubiti najvazniji, komandni brod flote je najveci gubitak koji je neko u ratu pretrpeo od 2. svetskog rata do danas, bez obzira na to koja verzija je tacna, ruska ili ukrajinska. Ono sto niko nije pitao je i sta je potonulo sa “Moskvom”, posto pise da je krstarica mogla da nosi krstarece rakete sa nuklearnom bojevom glavom do 350 KT!?

Retrogradni Merkur

pre 2 godine

Mi koliko danas da sednemo sa EU i Zapadom generalno i da počnemo da dogovaramo šta se može dogovoriti. Da uvedemo sankcije Rusiji ali da tražimo da nam daju tačan datum ulaska u EU. Početi prelaziti na zapadnu vojnu tehniku i generalno jednom za svagda okrenuti se Zapadu. Ni meni se to ne sviđa, ali naš interes i naša zemlja je na prvom mestu. Rusi više sebi ne mogu da pomognu a kamoli nama.

Bane

pre 2 godine

Neverovatnan mi je mentalni sklop našeg naroda.

Potonuo je neki ruski čamac i ajmo mi u NATO koji nas je do juče bombardovao. Jel mi zaboravljamo da smo mi NATO-u oborili nevidljivi F-117 u Buđanovcima, iz prage ako se ne varam? Jel to nije bila sramota, da ti neki pijani Radoje iz puške obori najsavremeniji avion toga doba? Pa nešto ne vidim da je NATO zbog toga izgubio u SRJ niti da je propao.

Dižete SAD u nebesa kako je izašao na kraj sa Iračanima. Kao rešili ih za par nedelja. Jel se sećate gospođe Madlen Olbrajt, jel se sećate dela njenog intervjua koji se često citiran onih dana u periodu kada je umrla. Kada su je pitali da li smrt 500.000 Iračke dece vredi ostvarenog cilja. Da napomenem, ona tada nije osporila ovu cifru, samo je rekla da to jeste bila teška odluka ali da je vredelo.

Juče je objavljeno, od strane Ukrajinaca, da je u Ukrajni nastradalo do sada 197 dece.

500.000 Iračke dece / 197 Ukrajinske dece. Eto kako SAD rešava ratove u 7 dana. Mislite da Rusi ne mogu Kijev da pretvore u tepih za sat i po vremena?

Sramota me šta ovde čitam od naroda kome je NATO po glavama prosipao kasetne bombe i osiromašeni uranijum.

hm?

pre 2 godine

Ruska armija je u katastrofalnom stanju!! Nikakve organizacije, komandnog kadra, sposobnosti da se prilagode uslovima rata… ocigledno sve sama korupcija, poltronizam i nepotizam na glavnim komandnim mestima. Izgubiti najvazniji, komandni brod flote je najveci gubitak koji je neko u ratu pretrpeo od 2. svetskog rata do danas, bez obzira na to koja verzija je tacna, ruska ili ukrajinska. Ono sto niko nije pitao je i sta je potonulo sa “Moskvom”, posto pise da je krstarica mogla da nosi krstarece rakete sa nuklearnom bojevom glavom do 350 KT!?

Prodi

pre 2 godine

Prosto neverovatno kolika je nesposobnost ruske vojske.

Potopljeni brod je bio kamandni brod crnomorske flote, imao pet nivoa satelitskog praćenja i tri nivoa zaštite uključujući integrisani s-400.

Che

pre 2 godine

Kompletnoj posadi krstarice "Moskva" treba dati kalaše u ruke i poslati ih na prve borbene linije. To je puno bolje od onog što je nesposobnim vojnicima radio Staljin.

lemi

pre 2 godine

Putinu je najbolje da potpise neki Kumanovski sporazum,i nekako da povuce vojsku zivu,to mu je najveci uspeh,jer sa Ukraincima jae naisao na tvrd orah.

Jitipi

pre 2 godine

Severna Makedonija proteruje ruse, slovenija, hrvatska, crna gore...dokle mi mislimo da se pravimo pametni i dozvooljavamo da Rusi rovare po Srbiji.

Mr M

pre 2 godine

Nemate vi pojma… umesto da se gradi i istrazuje medicina, svemir itd… ljudi samo gledaju rat kao neki derbi - ovde se gube ljudski zivoti, svaki rat za sobom ostavlja velike posledice, to mesto vise nije za zivot narednih 100god.

VojniStrateg

pre 2 godine

Rusi su se poprilicno izbrukali kad su pomislili da mogu tako blizu da pridju ukrajinskoj obali a da ne budu meta. Za vreme bombardovanja Jugoslavije nasi su postavili nora topove na crnogorsku obalu pa se nato brodovi nisu usudjivali da pridju. Ovi rusi kao da su rodjeni juce, misle da im je tehnika toliko superiorna te tako olako postupaju. Ne znam kakva im je obucenost obicnih vojnika, al im je zato komandujuci kadar zreo za otkaz i penziju.

Ekoneko

pre 2 godine

Tacno se vidi da su vojne starešine dobile mesto samo zbog svoje politicke kartice a ne zbog svog znanja, iskustva i veštine. Tek kada stigne zapadno oruzje u Ukrajinske ruke Rusi su ga nagrabusili, a do sada su debelo nagrabusili... Evo sta se desava kada imate korupciju i malverzacije na vrhu pa na dole, uvukla se u svaki cosak a za to placaju zivotima ruski vojnici. Kao sto rece jedan komentar najbolje da se okrenemo Zapadu ni ja isto licno ne volim ali treba misliti na buducnost, a Rusi ne mogu sebe da zastite pre svega. I da, jos veca je sramota ako se krstarica Moskva sama zapalila ili imali neki kvar nego to da su je Ukrajinci pogodili eto tu vidite da je nesto trulo u Ruskoj armiji...

Krstivoje

pre 2 godine

Šta god da je tačno, gubitak glavnog komandnog broda je dokaz nesposobnosti komandnog kadra i neobučenosti posade. Da ne pričam koliko to demorališe sve ruske vojnike na frontu...

dd

pre 2 godine

ja mislio rusija ozbiljna vojna sila kad ono truba.mi smo u evropi okruzeni sa NATO...i to je realnost koju moramo prihvatiti i uci dok jos mozemo.rusija je definitivno izgubila rat u ukrajini.i te teritorije sto su osvojili nece moci zadrzati,jer to ce kostati puno para i ljudskih zivota.rusija koliko god bila velika i bogata zemlja to nece moci izdrzati...jedini spas za srbiju je ulazak u EU i NATO ma koliko bolno bilo.u suprotnom nece nas biti.rusija je pukla a da toga nije ni svesna.i od nje ne mozemo dobiti zastitu,samo sankcije komsija i celoga sveta.urazumimo se dok jos imamo sanse...jos su izgubiili jedan od najboljih ratnih brodova na svetu.nesto tamo ozbiljno ne stima vec skoro 2 meseca!!!i to je nazalost istina!!

jeti

pre 2 godine

Ko nam je bacao i sta nam je bacao nije toliko bitno koliko ko ce nam bacati i sta. Ne bi trebalo da svoju buducnost definisemo slepo na osnovu dogadjaja u prošlosti u smislu - necu da ponesem kišobran na kišu jer me je baba 99te prebila s njim. Nismo mi bili na strani natoa pa da se okrenuo protiv nas nego smo isli protiv svih i svega 10 godina i onda nas je grupa zemalja klepila po glavi.

Mario

pre 2 godine

Ovo je ogroman ne samo vojni udar na Rusiju. Ogromno psihološko ohrabrenje Ukrajinaca da se nastave boriti.
Svaki dan nas iznenađuju Ukrajinci svojim potezima na bojnom polju, a imam osjećaj da ćemo se još puno puta začuditi.
Šta je iduće? Putin se predao?

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Ovo sa zauzimanjem Mariuopulja na dnevnoj bazi od strane ruskog okupatora počinje da bude izvor sprdnje o ruskim vojničkim sposobnostima na svjetskom nivou

ecatarina mala

pre 2 godine

"Rusija je danas, prvi put od početka sukoba u Ukrajini, koristila bombardere dugog dometa za napad na opkoljeni lučki grad Mariupolj"

Molim!! pa zar Mariupolj nije pao do sada?

Marko

pre 2 godine

PRE SVEGA TREBA BITI REALAN BEZ OBZIRA DAL NEKO VOLEO RUSE ILI NE. Silni ljudi pišu kako je Ukrajina pobedila, jel može neko da mi kaže šta je ovde pobeda? Pola zemlje kompletno uništeno, raseljeno i ubijeno ko zna koliko ljudi, Hersonska oblast 95% Ruska, Zaporoška oblast 80% Ruska, Harkovska oblast 50% Ruska, Luganska oblast 95% Ruska, Donjecka oblast 60% Ruska i još će se ratovati a ovo će se nastaviti vremenom ka Nikolaevu i Odesi. Rusi ovo što su do sada osvojili neće vratiti nazad nikad, ko misli suprotno taj se jako vara. Žestoke borbe će se sada voditi, biće gadnih scena za videti u narednim danima. Što se tiče Rusa naravno da su imali promašaja u planiranju ali to je kompletno ispravljeno. Ruski zvaničnici nikad nisu izjavili koliko će trajati sve ovo tako da može potrajati mesecima. Šteta za MOSKVU, prelep brod ali dobro šta je tu je što bi se reklo. Ukrajina je već izgubila iz razloga navedenih gore i zbog Zelenskog će nastaviti da gubi narod i cm po cm svoje teritorije. Da su malo bili pametniji mogli su da žive u izobilju svega i da budu vaga između Istoka i Zapada a uz sve to UA je bila bogata zemlja. Ukrajna bi najmanje izgubila da je poštovala Minski sporazum, definitivno manje da je pre ovoga ispunila ona 3 zahteva a ovo sada je put bez povratka. I još jedna stvar, Rusi i Ukrajinci nisu nikakva braća.

BattaUSA

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!
(papić, 15. april 2022 13:35)

Ko bi se bre predao? Pa nas krisise 3 meseca, i ako su nas stedili, a mi sa tenkovskom municijom, nikakvu podrsku nismo imali, sem moralnu od Rusije, pa izdrzasmo 3 meseca, saka od 6 miliona ljudi... a ovi napali drzavu od 44 miliona (napali sa 120,000 vojnika) ljudi koja ima oruzje, jer nije ratovala do sada (mi smo tad iza sebe imali Hrvatsku i Bosnu gde se mnogo toga potrosilo, pa embargo na uvoz oruzja...) i ocekivali da se preda. Ajde na pricas svasta, gde je to bilo, da napadnes drzvau od 44 miliona ljudi, na tolikom prostranstvu i da ocekujes predaju. Pa branili bi se makar lukovima, strelama i kompljem a kamo li ne sa svim naoruzanjem koje ima.

milan

pre 2 godine

Car je go, pokazalo se da su Rusi prazna prica. Ne mozes da zasnivas ekonomiju na izvozu nafte i gasa i Jos da pretis nekome. zadnjih 50 god nisu izumeli nista značajno za covecanstvo i ocekujes da budeš sila. Pa sta ako Ameri i zapad uvedu sankcije na cipove, procesore, auta, baterije, ostatku sveta. Kinezi bi ispali iz trke za deset godina.
Razbucace Rusiju , a bice to dobro i za nas, da se otreznimo od Rusa vise.

papić

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!

Aron

pre 2 godine

Ništa to neće promeniti stvari. Ovaj rat je borba za teritorije jer je Putin postavio u suštini ultimatum Ukrajini ili ćete biti neutralni ili ću uzeti Istočnu Ukrajinu. A ove fore tipa širenje Natoa, rusofobija, denacifikacija, deratizacija, priprema za napad na Donbas su najobicniji izgovori. Neću da kažem sve to postoji ali to traje već osam godina. Putin realno nije imao nikakav direktan povod za napad. Isto tako kao što ni Buš nije ima povod za napad na Irak 2003, pravi razlog je bio što je Sadam bio antiamericki orijentacije i naravno nafta.

Haos

pre 2 godine

Ukrajinci obavestili da su unistili 730 tenkova ruskih (sto je opet preuvelicano).
A juce neki nasi, dobro informisani, pisali da je na HILJADE tenkova unistila Ukrajina. Zanimljivo. Nasi bolje znaju i od samih Ukrajinaca.

ivan

pre 2 godine

Mene samo zanima kako će Ukrajina otplatiti svo to silno oružije koje dobija? Do kraja rata će biti milijarde dolara u pitanju. Doći će ti "pokloni" na naplatu, kad tad.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ghost of Kiev'', snimci iz Arma 3 video igre, snimci iz Star Warsa, razne slike, raznih svjetskih ratišta, ''prebačene'' u Ukrajinu, zataškana ubojstva novinara, za koje su bili optuženi Rusi kilometrima daleko, šutnja o svjedočanstvima civila koja govore o zločinima neonacista, tišina o ukrajinskim ratnim zločinima, granatiranju civila, zlostavljanju civila i zarobljenika, ignoriranje svjedočanstva ukrajinskih zarobljenih vojnika koja govore o zločinima neonacista, ne spominje se ni Buča više, tochka U ispaljena na željezničku stanicu dokazano je iz arsenala naoružanja ukrajinske vojske, Le Pen esktremna desničarka, azov bataljun su pravični borci za slobodu, ruska vojska razbijena, a Zelensky naređuje mobilizaciju i penzionera, spin o upotrebi kemijskog oružja, brod ''Moskva'' je neptun – nije neptun, američka administracija za ekonomsku krizu, rast cijena, optužuje Putina, Rusija poražena, uništena vojno, na tlu dezertiraju, doma ulični prosvjedi, ekonomski propala, ne postoji više, Rusija isključivi krivac za sukob, USA i EU med i mlijeko, sankcije ne pogađaju EU,

Ukrajina bez vojnih gubitaka, financijski stabilna...

od početka sukoba, milijuni dolara plaćeni influencerima, blogerima i raznim takvim ''zanimanjima'' da pucaju lažne vijesti protiv Rusije, preko pet milijuna su ih ispalili.


Okej, ajmo se i danas pretvarati da Rusija gubi snažno.

Ekoneko

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.

neutral felš

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

jeste, ali to je i putin mislio za ukrajinsku vojsku posle otmice krima i luganska.

Alert

pre 2 godine

Mario, Ukrajinci imaju odavno psiholosko ohrabrenje. Postali su produzena ruka NATO pakta, hteli neki to da vide ili ne hteli. Najveca pomoc u svakom smislu koju dobija ukrajina u svim ratovima vodjenim poslednjih decenija. Finansijska, vojna, sankcije, ljudstvo, mediji, logistika, obavestajci... Sa tim bi se tesko nosila i jedna SAD. Ako cemo realno. Gde god je ko imao min pomoc Ru ili Kine, nisu se isti dobro provodili. I to bas min pomoc. Rumuni im unistili brod.
Sto vec neko napisa, jako cudno i diletantski odradjeno da se takav brod priblizi na 60 km od obale i to po uslovima oluje, kad je odbrana ogranicena. Prosto neverovatno. Mogli su makar prognozu da prate, pa da se udalje na bezbednije. Svasta sebi dozvoljavaju.

vukica

pre 2 godine

Ne razumem kako je tako sofisticiran brod lako potonuo, ako je potonuo zbog ruske greske, još veca blamaza nego da su ga ukrajinci potopili

Stki

pre 2 godine

Rusija ratuje sa 15% kapaciteta i koristi pesadijako oruzije iz davnih godina. O tenkovima da ne govorim. Ukrajna je sravnjena sa zemljom i tako.
(Z&Z, 
Baš naprotiv Rusi uvode sve stariju opremu jer je novije počelo faliti. A ima preveliku teritoriju da bi veće snage tu usmerila a ostalo ostavila nezaštičeno.

Ma vazi

pre 2 godine

Moskva potonula zbog pozara i eksplozije dok se po olujnom vremenu vracala u luku?!
Fali jos da je uz sve to bila pod teskom paljbom NATO brodova u Crnom moru dok su je F35 avioni gadjali najsavremenijim protivbrodskim raketama. Uz sve to malo je falilo da se brod vrati u luku.

Neko iz mase

pre 2 godine

Sve dok EU vlade ne počnu da šalju vojne pozive svojim stanovnicima, nema brige. Kad to dođe, onda znači da smo svi u velikom problemu.

neutral felš

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.
(T-Rex, 15. april 2022 20:14)

cena slobode.

drvobradi

pre 2 godine

@Jitipi
Severna Makedonija radi sta god joj kazu i od toga do sada nije imala nikakve koristi. Promenili su ime zemlje, uklonili sva sporna obelezja, usli u NATO, uradili sve sto su im rekli, na kraju ih Bugari maltetiraju zbog istorije u osnovnim skolama, bukvalno zele reviziju istorije i ne dozvoljavaju da pocnu pregovore.

Kontras

pre 2 godine

@ Ecatarina mala

Ostao je metalurski kombinat i oko 30 km podzemnih kanala ispod njega u kome se nalazi Azov. Takodje jos nekoliko ulica su pod ukrajinskom kontrolom

Samo sada ce "ciscenje" preostalih ulica i samof metalurskog kombinata izgledati drugacije. Nece biti ulicnih borbi vec ce ih gadjati izgleda iz strateskih bombardera.

Kamen na kamenu nece ostati gde oni pogode.

Izgleda da su ih mnogo naljutili potapanjem "Moskve". Krece rat pravi.

z.n.

pre 2 godine

Da li sam to dobro čuo na vestima? Svih 500 mornara sa "Moskve" se vratilo u luku! Da je potopljena od projektila valjda bi se desio i gubitak ljudskih života? Ne deluje po toj osnovi (ako je tačna vest) da baš svi prežive projektil. Ukrajinci se hvale da su čak 2 njihova projektila bila uzrok potapanja broda. Neko tu ne govori istinu.

Pa jel moguche

pre 2 godine

Pazi ovo, Makedonija proterava ruske diplomate 75ti put od januara do sada, pa koliko to Rusa ima u Makedoniji ili ovi Makedonci varaju sapostenjima NATO-a ko da su nekog rusa proterali, a u stvari sto bi rekla Darce Buba-marche---svi (Rusi) su tu kao nekada

Zaboravio

pre 2 godine

Pres sekretarka Bele kuće Džen Psaki rekla je da put Džoa Bajdena u Ukrajinu "još nije planiran”. Juče je Bajden rekao da je spreman - ali je njegova administracija odlučila drugačije.
Zaboravio da je bio nedavno u Poljskoj, mogao je u Ukrajinu da udje kada je vec bio blizu.

keki

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.
(Deyan X, 15. april 2022 20:26)

Vi jos ne razumete da se rat vodi selektivno. Ovo nije frontalni pravi rat. Maksimalno se trude da postede gradove i infrastrukturu jer treba ziveti i posle rata. Negde to nije moguce zbog ukrajsnkog pristupa ratovanju. Slicno kao i NATO u Srbiji, mogli su da nam sve mostove sruse u roku od nekoliko minuta, prvog dana.Budimo realni, nisu zeleli to da urade,a ne zato sto ne mogu. Kijev ima preko 10 mostova, bez ijednog stradalog vojnika mogu da ih unazade ali to ocigledno ne rade cim su im ostavili i struju i telekomunikacije netaknute. Ono sto ja pratim od juce, potapanje broda ih je naljutilo. Vidim po izbvestajima i slikama na Telegramu koji do sada nisu bili dostupni. A to znaci bas uzasne slike stradalih i izgorelih UKR vojnika kao i danasnje bombardovanje velikim avionima za koje sam se od pocetka pitao zasto ih ne koriste. A stvari mogu postati mnogo gore ako posalju vise vojske u UKR. Ovo jedino odgovara amerima.

Splavar

pre 2 godine

@Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)

Ma ko je to tebi rekao da ce neko das brani 99e. Sami smo pre toga pokusali da odbranimo Krajine, delimicno smo uspeli bosansku, hrvatsku nismo. 99e je sve bilo jasno, nista se vise nije moglo braniti. Vecina boraca je vec bilo napustilo zemlju, Nato masina protiv policije, regruta i ono malo profesionalne vojske u avijaciji. Rusija je tada bila nemocna, a Kinu niko nije smatrao za ozbiljno. Mi tada nismo ocekivali niciju pomoc, kakav crni S300. To ste mozda vi po kaficima razglabali, nama nije padalo na pamet dok smo se tukli sa zengama

Komshija

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.

Zapad može mjesecima lansirati Tomahawke do mile volje jer ima se i može im se, a Putin evo danas diže bombardere da sa velike visine bacaju bombe po Azovstalu. Pametnom dosta.

U međuvremenu, rusofili i dalje misle da 15x manji vojni proračun od amerike same (cijeli NATO da i ne spominjemo) može dati i *približno* iste rezultate, jer, eto, Rusi "pametno" troše pare...

bla

pre 2 godine

oko 15000 pre mariupolja i 15000 u mariupolju poginulih, po nekim statistikama na 1 poginulog idu 3 ranjena i to je oko 100000-120000 van rata. u regionu donbasa je izmedju 60000 i 120000 iz raznih izvora sto znaci kada se zavrsi ta bitka skoro nista nece ostati od ukrajinske vojske, samo ovi koji se kriju iza civila i to ce potrajati kao i u mariupolju

BataUSA

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.

Lepi brodovi lepo TONU

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...

Poplava mozga

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)


I ja bas razmisljam, kakva steta! Da smo dobili tu pomoc, imali bismo srece kao Ukrajina!

Mika

pre 2 godine

Ove fantastične brojke koje pišu Ukrajinci o uništenim sredstvima i ljudstvu više govori o vlasti u Ukrajini i zamlaćenosti iste. Pa Ruska vojska ukupno nema toliko sredstava koliko su ovi naveli.

Smuleco

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.
(Ekoneko, 15. april 2022 18:31)

Bolje se ne pitaj u kakvom je stanju rusko nuklearno oružje, i bolje je da ga nikada ne iskoriste....10 hiljada projektila, koliko ih poseduju, dovoljno je da uništi ceo Sunčev sistem.

VP

pre 2 godine

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.
(BataUSA, 15. april 2022 21:56)

Izvoli pročitaj nešto iz istorije koju prihvataju sve strane, nemci su trčali da se predaju na zapadu, samo da izbegnu konfrontaciju sa uvek nemilisrdnim Rusima. Rusi su mnooogo češće ratovali sa neprijateljima slične snage : nemci turci evo i sada ameri koliko god ko mislio da ratuju sa ukrima, kad su se jenkiji sudarili sa nekim slične snage? Kad su pobedili ako nisu bar 50 puta jači? A gubili su više nego često od protivnika i preko 20 puta slabijih (Avganistan, Kambodža vijetnam)

Aca bg

pre 2 godine

Da se izrazim sportskim recnikom: u polufinalu su ispali EU i Rusija,u finale idu Kina i USA.Ne zna se kada ce biti odigrano finale,a po meni je Kina favorit...

RCZ

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .

Deyan X

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.

Poplava mozga

pre 2 godine

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.
(Komshija, 15. april 2022 22:12)


Ne zaboravi beskonacne rezerve goriva, zlata, zita, itd.

jeti

pre 2 godine

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)
odakle t ideja da ih ne gadja iz daleka? gadjaju ih krstarecim raketama odakle stignu, pa i sa mora

red star

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili

Mlatko

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.

Aca

pre 2 godine

Sad ako udje voda u nukearne projektike koji su pod vodom, eto nama radijacije na svim morima i vodama. Zardjace oplata i uci voda u nikelarke i onda kad zracenje uranijuma dodje u kontakt sa vodom vise nece biti voda ni za pice niti ce ribe biti u morima. Imalo je tu mnogo nuklearnih projketikla, svaki je bio 15 pita jaci od onih sto su baceni na Japan u drugom svetskom ratu.

T-Rex

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.

miljas

pre 2 godine

Ko je stvorio terorizam-nisu rusi, ko je stvorio BinLadena-i ko ga je likvidirao---nisu rusi, pa koja zemlja je najveca teroristicka na svetu--nije Rusija , itd.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Zelenski je zatražio od Bajdena da proglasi Rusiju državom sponzorom terorizma.



Oд државе која је од завршетка Другог светског рата сталан креатор и спонзор тероризма и грађанских и међудржавних ратова на целој планети тражи да Русију прогласи спонзором тероризма? То није за обичан, то је за грохотан смех.

GoranH

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.

sasha

pre 2 godine

@Splavar
Mislis da je Milosevic toliki idiot bio da udje u konflikt sa NATO bez podrske Rusije?
Pa sto mu onda porodica sedi sad u Rusiji?
Rusi su nas navukli kao i uvek kroz istoriju, a trgovali nama.

Bane

pre 2 godine

Neverovatnan mi je mentalni sklop našeg naroda.

Potonuo je neki ruski čamac i ajmo mi u NATO koji nas je do juče bombardovao. Jel mi zaboravljamo da smo mi NATO-u oborili nevidljivi F-117 u Buđanovcima, iz prage ako se ne varam? Jel to nije bila sramota, da ti neki pijani Radoje iz puške obori najsavremeniji avion toga doba? Pa nešto ne vidim da je NATO zbog toga izgubio u SRJ niti da je propao.

Dižete SAD u nebesa kako je izašao na kraj sa Iračanima. Kao rešili ih za par nedelja. Jel se sećate gospođe Madlen Olbrajt, jel se sećate dela njenog intervjua koji se često citiran onih dana u periodu kada je umrla. Kada su je pitali da li smrt 500.000 Iračke dece vredi ostvarenog cilja. Da napomenem, ona tada nije osporila ovu cifru, samo je rekla da to jeste bila teška odluka ali da je vredelo.

Juče je objavljeno, od strane Ukrajinaca, da je u Ukrajni nastradalo do sada 197 dece.

500.000 Iračke dece / 197 Ukrajinske dece. Eto kako SAD rešava ratove u 7 dana. Mislite da Rusi ne mogu Kijev da pretvore u tepih za sat i po vremena?

Sramota me šta ovde čitam od naroda kome je NATO po glavama prosipao kasetne bombe i osiromašeni uranijum.

Retrogradni Merkur

pre 2 godine

Mi koliko danas da sednemo sa EU i Zapadom generalno i da počnemo da dogovaramo šta se može dogovoriti. Da uvedemo sankcije Rusiji ali da tražimo da nam daju tačan datum ulaska u EU. Početi prelaziti na zapadnu vojnu tehniku i generalno jednom za svagda okrenuti se Zapadu. Ni meni se to ne sviđa, ali naš interes i naša zemlja je na prvom mestu. Rusi više sebi ne mogu da pomognu a kamoli nama.

Marko

pre 2 godine

PRE SVEGA TREBA BITI REALAN BEZ OBZIRA DAL NEKO VOLEO RUSE ILI NE. Silni ljudi pišu kako je Ukrajina pobedila, jel može neko da mi kaže šta je ovde pobeda? Pola zemlje kompletno uništeno, raseljeno i ubijeno ko zna koliko ljudi, Hersonska oblast 95% Ruska, Zaporoška oblast 80% Ruska, Harkovska oblast 50% Ruska, Luganska oblast 95% Ruska, Donjecka oblast 60% Ruska i još će se ratovati a ovo će se nastaviti vremenom ka Nikolaevu i Odesi. Rusi ovo što su do sada osvojili neće vratiti nazad nikad, ko misli suprotno taj se jako vara. Žestoke borbe će se sada voditi, biće gadnih scena za videti u narednim danima. Što se tiče Rusa naravno da su imali promašaja u planiranju ali to je kompletno ispravljeno. Ruski zvaničnici nikad nisu izjavili koliko će trajati sve ovo tako da može potrajati mesecima. Šteta za MOSKVU, prelep brod ali dobro šta je tu je što bi se reklo. Ukrajina je već izgubila iz razloga navedenih gore i zbog Zelenskog će nastaviti da gubi narod i cm po cm svoje teritorije. Da su malo bili pametniji mogli su da žive u izobilju svega i da budu vaga između Istoka i Zapada a uz sve to UA je bila bogata zemlja. Ukrajna bi najmanje izgubila da je poštovala Minski sporazum, definitivno manje da je pre ovoga ispunila ona 3 zahteva a ovo sada je put bez povratka. I još jedna stvar, Rusi i Ukrajinci nisu nikakva braća.

papić

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!

Jitipi

pre 2 godine

Severna Makedonija proteruje ruse, slovenija, hrvatska, crna gore...dokle mi mislimo da se pravimo pametni i dozvooljavamo da Rusi rovare po Srbiji.

lemi

pre 2 godine

Putinu je najbolje da potpise neki Kumanovski sporazum,i nekako da povuce vojsku zivu,to mu je najveci uspeh,jer sa Ukraincima jae naisao na tvrd orah.

ivan

pre 2 godine

Mene samo zanima kako će Ukrajina otplatiti svo to silno oružije koje dobija? Do kraja rata će biti milijarde dolara u pitanju. Doći će ti "pokloni" na naplatu, kad tad.

hm?

pre 2 godine

Ruska armija je u katastrofalnom stanju!! Nikakve organizacije, komandnog kadra, sposobnosti da se prilagode uslovima rata… ocigledno sve sama korupcija, poltronizam i nepotizam na glavnim komandnim mestima. Izgubiti najvazniji, komandni brod flote je najveci gubitak koji je neko u ratu pretrpeo od 2. svetskog rata do danas, bez obzira na to koja verzija je tacna, ruska ili ukrajinska. Ono sto niko nije pitao je i sta je potonulo sa “Moskvom”, posto pise da je krstarica mogla da nosi krstarece rakete sa nuklearnom bojevom glavom do 350 KT!?

bla

pre 2 godine

oko 15000 pre mariupolja i 15000 u mariupolju poginulih, po nekim statistikama na 1 poginulog idu 3 ranjena i to je oko 100000-120000 van rata. u regionu donbasa je izmedju 60000 i 120000 iz raznih izvora sto znaci kada se zavrsi ta bitka skoro nista nece ostati od ukrajinske vojske, samo ovi koji se kriju iza civila i to ce potrajati kao i u mariupolju

Mika

pre 2 godine

Ove fantastične brojke koje pišu Ukrajinci o uništenim sredstvima i ljudstvu više govori o vlasti u Ukrajini i zamlaćenosti iste. Pa Ruska vojska ukupno nema toliko sredstava koliko su ovi naveli.

jeti

pre 2 godine

Ko nam je bacao i sta nam je bacao nije toliko bitno koliko ko ce nam bacati i sta. Ne bi trebalo da svoju buducnost definisemo slepo na osnovu dogadjaja u prošlosti u smislu - necu da ponesem kišobran na kišu jer me je baba 99te prebila s njim. Nismo mi bili na strani natoa pa da se okrenuo protiv nas nego smo isli protiv svih i svega 10 godina i onda nas je grupa zemalja klepila po glavi.

dd

pre 2 godine

ja mislio rusija ozbiljna vojna sila kad ono truba.mi smo u evropi okruzeni sa NATO...i to je realnost koju moramo prihvatiti i uci dok jos mozemo.rusija je definitivno izgubila rat u ukrajini.i te teritorije sto su osvojili nece moci zadrzati,jer to ce kostati puno para i ljudskih zivota.rusija koliko god bila velika i bogata zemlja to nece moci izdrzati...jedini spas za srbiju je ulazak u EU i NATO ma koliko bolno bilo.u suprotnom nece nas biti.rusija je pukla a da toga nije ni svesna.i od nje ne mozemo dobiti zastitu,samo sankcije komsija i celoga sveta.urazumimo se dok jos imamo sanse...jos su izgubiili jedan od najboljih ratnih brodova na svetu.nesto tamo ozbiljno ne stima vec skoro 2 meseca!!!i to je nazalost istina!!

Aca bg

pre 2 godine

Da se izrazim sportskim recnikom: u polufinalu su ispali EU i Rusija,u finale idu Kina i USA.Ne zna se kada ce biti odigrano finale,a po meni je Kina favorit...

Mario

pre 2 godine

Ovo je ogroman ne samo vojni udar na Rusiju. Ogromno psihološko ohrabrenje Ukrajinaca da se nastave boriti.
Svaki dan nas iznenađuju Ukrajinci svojim potezima na bojnom polju, a imam osjećaj da ćemo se još puno puta začuditi.
Šta je iduće? Putin se predao?

Pa jel moguche

pre 2 godine

Pazi ovo, Makedonija proterava ruske diplomate 75ti put od januara do sada, pa koliko to Rusa ima u Makedoniji ili ovi Makedonci varaju sapostenjima NATO-a ko da su nekog rusa proterali, a u stvari sto bi rekla Darce Buba-marche---svi (Rusi) su tu kao nekada

Aca

pre 2 godine

Sad ako udje voda u nukearne projektike koji su pod vodom, eto nama radijacije na svim morima i vodama. Zardjace oplata i uci voda u nikelarke i onda kad zracenje uranijuma dodje u kontakt sa vodom vise nece biti voda ni za pice niti ce ribe biti u morima. Imalo je tu mnogo nuklearnih projketikla, svaki je bio 15 pita jaci od onih sto su baceni na Japan u drugom svetskom ratu.

milan

pre 2 godine

Car je go, pokazalo se da su Rusi prazna prica. Ne mozes da zasnivas ekonomiju na izvozu nafte i gasa i Jos da pretis nekome. zadnjih 50 god nisu izumeli nista značajno za covecanstvo i ocekujes da budeš sila. Pa sta ako Ameri i zapad uvedu sankcije na cipove, procesore, auta, baterije, ostatku sveta. Kinezi bi ispali iz trke za deset godina.
Razbucace Rusiju , a bice to dobro i za nas, da se otreznimo od Rusa vise.

Stki

pre 2 godine

Rusija ratuje sa 15% kapaciteta i koristi pesadijako oruzije iz davnih godina. O tenkovima da ne govorim. Ukrajna je sravnjena sa zemljom i tako.
(Z&Z, 
Baš naprotiv Rusi uvode sve stariju opremu jer je novije počelo faliti. A ima preveliku teritoriju da bi veće snage tu usmerila a ostalo ostavila nezaštičeno.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 2 godine

''Ghost of Kiev'', snimci iz Arma 3 video igre, snimci iz Star Warsa, razne slike, raznih svjetskih ratišta, ''prebačene'' u Ukrajinu, zataškana ubojstva novinara, za koje su bili optuženi Rusi kilometrima daleko, šutnja o svjedočanstvima civila koja govore o zločinima neonacista, tišina o ukrajinskim ratnim zločinima, granatiranju civila, zlostavljanju civila i zarobljenika, ignoriranje svjedočanstva ukrajinskih zarobljenih vojnika koja govore o zločinima neonacista, ne spominje se ni Buča više, tochka U ispaljena na željezničku stanicu dokazano je iz arsenala naoružanja ukrajinske vojske, Le Pen esktremna desničarka, azov bataljun su pravični borci za slobodu, ruska vojska razbijena, a Zelensky naređuje mobilizaciju i penzionera, spin o upotrebi kemijskog oružja, brod ''Moskva'' je neptun – nije neptun, američka administracija za ekonomsku krizu, rast cijena, optužuje Putina, Rusija poražena, uništena vojno, na tlu dezertiraju, doma ulični prosvjedi, ekonomski propala, ne postoji više, Rusija isključivi krivac za sukob, USA i EU med i mlijeko, sankcije ne pogađaju EU,

Ukrajina bez vojnih gubitaka, financijski stabilna...

od početka sukoba, milijuni dolara plaćeni influencerima, blogerima i raznim takvim ''zanimanjima'' da pucaju lažne vijesti protiv Rusije, preko pet milijuna su ih ispalili.


Okej, ajmo se i danas pretvarati da Rusija gubi snažno.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Ovo sa zauzimanjem Mariuopulja na dnevnoj bazi od strane ruskog okupatora počinje da bude izvor sprdnje o ruskim vojničkim sposobnostima na svjetskom nivou

Mlatko

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.

Poplava mozga

pre 2 godine

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.
(Komshija, 15. april 2022 22:12)


Ne zaboravi beskonacne rezerve goriva, zlata, zita, itd.

Kontras

pre 2 godine

@ Ecatarina mala

Ostao je metalurski kombinat i oko 30 km podzemnih kanala ispod njega u kome se nalazi Azov. Takodje jos nekoliko ulica su pod ukrajinskom kontrolom

Samo sada ce "ciscenje" preostalih ulica i samof metalurskog kombinata izgledati drugacije. Nece biti ulicnih borbi vec ce ih gadjati izgleda iz strateskih bombardera.

Kamen na kamenu nece ostati gde oni pogode.

Izgleda da su ih mnogo naljutili potapanjem "Moskve". Krece rat pravi.

Deyan X

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.

Prodi

pre 2 godine

Prosto neverovatno kolika je nesposobnost ruske vojske.

Potopljeni brod je bio kamandni brod crnomorske flote, imao pet nivoa satelitskog praćenja i tri nivoa zaštite uključujući integrisani s-400.

keki

pre 2 godine

Ukrajini ce trebati 20 godina da se oporavi od ovog rata. Svaki Novi Dan produzice taj rok oporavka. I mi smo na kraju podvili rep I potpisali Kumanovski sporazum. Tako da kolko God mozda Rusi nemogu u Kijev, a ni NATO nije mogao u Srbiju, za Ukrajinu bilo bi bolje da se sto pre potpise mirovni sporazum.
(Deyan X, 15. april 2022 20:26)

Vi jos ne razumete da se rat vodi selektivno. Ovo nije frontalni pravi rat. Maksimalno se trude da postede gradove i infrastrukturu jer treba ziveti i posle rata. Negde to nije moguce zbog ukrajsnkog pristupa ratovanju. Slicno kao i NATO u Srbiji, mogli su da nam sve mostove sruse u roku od nekoliko minuta, prvog dana.Budimo realni, nisu zeleli to da urade,a ne zato sto ne mogu. Kijev ima preko 10 mostova, bez ijednog stradalog vojnika mogu da ih unazade ali to ocigledno ne rade cim su im ostavili i struju i telekomunikacije netaknute. Ono sto ja pratim od juce, potapanje broda ih je naljutilo. Vidim po izbvestajima i slikama na Telegramu koji do sada nisu bili dostupni. A to znaci bas uzasne slike stradalih i izgorelih UKR vojnika kao i danasnje bombardovanje velikim avionima za koje sam se od pocetka pitao zasto ih ne koriste. A stvari mogu postati mnogo gore ako posalju vise vojske u UKR. Ovo jedino odgovara amerima.

RCZ

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .

Ekoneko

pre 2 godine

Tacno se vidi da su vojne starešine dobile mesto samo zbog svoje politicke kartice a ne zbog svog znanja, iskustva i veštine. Tek kada stigne zapadno oruzje u Ukrajinske ruke Rusi su ga nagrabusili, a do sada su debelo nagrabusili... Evo sta se desava kada imate korupciju i malverzacije na vrhu pa na dole, uvukla se u svaki cosak a za to placaju zivotima ruski vojnici. Kao sto rece jedan komentar najbolje da se okrenemo Zapadu ni ja isto licno ne volim ali treba misliti na buducnost, a Rusi ne mogu sebe da zastite pre svega. I da, jos veca je sramota ako se krstarica Moskva sama zapalila ili imali neki kvar nego to da su je Ukrajinci pogodili eto tu vidite da je nesto trulo u Ruskoj armiji...

T-Rex

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.

neutral felš

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

jeste, ali to je i putin mislio za ukrajinsku vojsku posle otmice krima i luganska.

Che

pre 2 godine

Kompletnoj posadi krstarice "Moskva" treba dati kalaše u ruke i poslati ih na prve borbene linije. To je puno bolje od onog što je nesposobnim vojnicima radio Staljin.

BataUSA

pre 2 godine

Samo da napomenem onima koji ocito ne znaju . Na osnovu traljavog napada sovjetske vojske na Finsku 1939 , Hitler je izveo zakljucak da je ta vojska nesposobna i da ce je lako pregaziti . Pa je napao SSSR . Epilog svi znamo , sovjetska zastava na rajhstagu . Nemojmo zuriti sa zaključcima .
(RCZ, 15. april 2022 21:07)

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.

z.n.

pre 2 godine

Da li sam to dobro čuo na vestima? Svih 500 mornara sa "Moskve" se vratilo u luku! Da je potopljena od projektila valjda bi se desio i gubitak ljudskih života? Ne deluje po toj osnovi (ako je tačna vest) da baš svi prežive projektil. Ukrajinci se hvale da su čak 2 njihova projektila bila uzrok potapanja broda. Neko tu ne govori istinu.

ecatarina mala

pre 2 godine

"Rusija je danas, prvi put od početka sukoba u Ukrajini, koristila bombardere dugog dometa za napad na opkoljeni lučki grad Mariupolj"

Molim!! pa zar Mariupolj nije pao do sada?

VP

pre 2 godine

Greaska! Rezultate znamo, milioni mrtvih Rusa koji su uspeli da lesevima uguse daleko malobrojnijeg neprijatelja na svojoj teritoriji. Neka hvala, prevelika cena placena. I stvarno mislis da su Rusi sami porazili Nemce i zavijorili zastavu... E moj ti.
(BataUSA, 15. april 2022 21:56)

Izvoli pročitaj nešto iz istorije koju prihvataju sve strane, nemci su trčali da se predaju na zapadu, samo da izbegnu konfrontaciju sa uvek nemilisrdnim Rusima. Rusi su mnooogo češće ratovali sa neprijateljima slične snage : nemci turci evo i sada ameri koliko god ko mislio da ratuju sa ukrima, kad su se jenkiji sudarili sa nekim slične snage? Kad su pobedili ako nisu bar 50 puta jači? A gubili su više nego često od protivnika i preko 20 puta slabijih (Avganistan, Kambodža vijetnam)

Haos

pre 2 godine

Ukrajinci obavestili da su unistili 730 tenkova ruskih (sto je opet preuvelicano).
A juce neki nasi, dobro informisani, pisali da je na HILJADE tenkova unistila Ukrajina. Zanimljivo. Nasi bolje znaju i od samih Ukrajinaca.

Komshija

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)

Pa jednostavno zato jer, za razliku od zapada, Putin nema beskonačne rezerve vođenih ni bombi ni krstarećih/balističkih raketa.

Zapad može mjesecima lansirati Tomahawke do mile volje jer ima se i može im se, a Putin evo danas diže bombardere da sa velike visine bacaju bombe po Azovstalu. Pametnom dosta.

U međuvremenu, rusofili i dalje misle da 15x manji vojni proračun od amerike same (cijeli NATO da i ne spominjemo) može dati i *približno* iste rezultate, jer, eto, Rusi "pametno" troše pare...

Ma vazi

pre 2 godine

Moskva potonula zbog pozara i eksplozije dok se po olujnom vremenu vracala u luku?!
Fali jos da je uz sve to bila pod teskom paljbom NATO brodova u Crnom moru dok su je F35 avioni gadjali najsavremenijim protivbrodskim raketama. Uz sve to malo je falilo da se brod vrati u luku.

drvobradi

pre 2 godine

@Jitipi
Severna Makedonija radi sta god joj kazu i od toga do sada nije imala nikakve koristi. Promenili su ime zemlje, uklonili sva sporna obelezja, usli u NATO, uradili sve sto su im rekli, na kraju ih Bugari maltetiraju zbog istorije u osnovnim skolama, bukvalno zele reviziju istorije i ne dozvoljavaju da pocnu pregovore.

GoranH

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...
(Lepi brodovi lepo TONU, 15. april 2022 21:17)

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.

Smuleco

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.
(Ekoneko, 15. april 2022 18:31)

Bolje se ne pitaj u kakvom je stanju rusko nuklearno oružje, i bolje je da ga nikada ne iskoriste....10 hiljada projektila, koliko ih poseduju, dovoljno je da uništi ceo Sunčev sistem.

Aron

pre 2 godine

Ništa to neće promeniti stvari. Ovaj rat je borba za teritorije jer je Putin postavio u suštini ultimatum Ukrajini ili ćete biti neutralni ili ću uzeti Istočnu Ukrajinu. A ove fore tipa širenje Natoa, rusofobija, denacifikacija, deratizacija, priprema za napad na Donbas su najobicniji izgovori. Neću da kažem sve to postoji ali to traje već osam godina. Putin realno nije imao nikakav direktan povod za napad. Isto tako kao što ni Buš nije ima povod za napad na Irak 2003, pravi razlog je bio što je Sadam bio antiamericki orijentacije i naravno nafta.

neutral felš

pre 2 godine

@deda: Sta to dobija Svedska i Finska , zivom u jednoj od zemalja i sve do sada sto je "dobijeno" je mnogo skuplja hrana, gorivo itd i vojska ce dobiti vise para i mozda ce uci u NATO.
(T-Rex, 15. april 2022 20:14)

cena slobode.

Splavar

pre 2 godine

@Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)

Ma ko je to tebi rekao da ce neko das brani 99e. Sami smo pre toga pokusali da odbranimo Krajine, delimicno smo uspeli bosansku, hrvatsku nismo. 99e je sve bilo jasno, nista se vise nije moglo braniti. Vecina boraca je vec bilo napustilo zemlju, Nato masina protiv policije, regruta i ono malo profesionalne vojske u avijaciji. Rusija je tada bila nemocna, a Kinu niko nije smatrao za ozbiljno. Mi tada nismo ocekivali niciju pomoc, kakav crni S300. To ste mozda vi po kaficima razglabali, nama nije padalo na pamet dok smo se tukli sa zengama

Ekoneko

pre 2 godine

Pitam se u kakvom su stanju nuklearna oruzje Rusije, ako ih odrzavaju i modernizuju kao svoju vojsku onda smo svi skupa zajedno u velikom problemu... Da se ne desi neka slucajna havarija kao u krstarici Moskva ? Nadam se da tamo nisu muljali i krali po nuklearnim silosima ili skladištima kao sto su radili u svim sferama Ruske armije ili uopste drzave.

Krstivoje

pre 2 godine

Šta god da je tačno, gubitak glavnog komandnog broda je dokaz nesposobnosti komandnog kadra i neobučenosti posade. Da ne pričam koliko to demorališe sve ruske vojnike na frontu...

VojniStrateg

pre 2 godine

Rusi su se poprilicno izbrukali kad su pomislili da mogu tako blizu da pridju ukrajinskoj obali a da ne budu meta. Za vreme bombardovanja Jugoslavije nasi su postavili nora topove na crnogorsku obalu pa se nato brodovi nisu usudjivali da pridju. Ovi rusi kao da su rodjeni juce, misle da im je tehnika toliko superiorna te tako olako postupaju. Ne znam kakva im je obucenost obicnih vojnika, al im je zato komandujuci kadar zreo za otkaz i penziju.

Zaboravio

pre 2 godine

Pres sekretarka Bele kuće Džen Psaki rekla je da put Džoa Bajdena u Ukrajinu "još nije planiran”. Juče je Bajden rekao da je spreman - ali je njegova administracija odlučila drugačije.
Zaboravio da je bio nedavno u Poljskoj, mogao je u Ukrajinu da udje kada je vec bio blizu.

Lepi brodovi lepo TONU

pre 2 godine

Bio bi drugačije, da Putin ne brine za žrtve u Ukrajini. Onda bi mogao, po NATO sistemu, da ih raketira iz Rusije, ili da ih avijacijom razori.
(Mlatko, 15. april 2022 20:53) # Link komentara

Da, baš...Putinu "suza suzu" stiže radi žrtava u ukrajini...Eto, crninu svaki dan nosi...

red star

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili

Alert

pre 2 godine

Mario, Ukrajinci imaju odavno psiholosko ohrabrenje. Postali su produzena ruka NATO pakta, hteli neki to da vide ili ne hteli. Najveca pomoc u svakom smislu koju dobija ukrajina u svim ratovima vodjenim poslednjih decenija. Finansijska, vojna, sankcije, ljudstvo, mediji, logistika, obavestajci... Sa tim bi se tesko nosila i jedna SAD. Ako cemo realno. Gde god je ko imao min pomoc Ru ili Kine, nisu se isti dobro provodili. I to bas min pomoc. Rumuni im unistili brod.
Sto vec neko napisa, jako cudno i diletantski odradjeno da se takav brod priblizi na 60 km od obale i to po uslovima oluje, kad je odbrana ogranicena. Prosto neverovatno. Mogli su makar prognozu da prate, pa da se udalje na bezbednije. Svasta sebi dozvoljavaju.

BattaUSA

pre 2 godine

Ljudi Ukraina prah i pepeo, ništa nije od nje ostalo a ovi ih ubedjuju da i dalje pobeđuju. Prodaje se naoružanje, ratni profiteri drmaju a nama cele otišle u nebesa. Da se niko nije mešao od početka rata Ukraina bi se predala i ne bi bilo toliko žrtava i ruševina. Ovako ih teraju u sve veći propast. Kad bi želeli da okončaju ovo Ameri i Evropa ne bi slali oružje nego bi gledali kako da naprave neki dogovor i da se potpiše što Rusija traži a ne traži celu Ukrainu nego 2 Republike, Krim koji je njihov već kao i par regija koje ih spajaju kopneno sa Krimom. A ako mislite da je Rusija slaba grdno se varate. Od početka rata je na energentima zaradila više nego što je potrošila u ratu!
(papić, 15. april 2022 13:35)

Ko bi se bre predao? Pa nas krisise 3 meseca, i ako su nas stedili, a mi sa tenkovskom municijom, nikakvu podrsku nismo imali, sem moralnu od Rusije, pa izdrzasmo 3 meseca, saka od 6 miliona ljudi... a ovi napali drzavu od 44 miliona (napali sa 120,000 vojnika) ljudi koja ima oruzje, jer nije ratovala do sada (mi smo tad iza sebe imali Hrvatsku i Bosnu gde se mnogo toga potrosilo, pa embargo na uvoz oruzja...) i ocekivali da se preda. Ajde na pricas svasta, gde je to bilo, da napadnes drzvau od 44 miliona ljudi, na tolikom prostranstvu i da ocekujes predaju. Pa branili bi se makar lukovima, strelama i kompljem a kamo li ne sa svim naoruzanjem koje ima.

Neko iz mase

pre 2 godine

Sve dok EU vlade ne počnu da šalju vojne pozive svojim stanovnicima, nema brige. Kad to dođe, onda znači da smo svi u velikom problemu.

Mr M

pre 2 godine

Nemate vi pojma… umesto da se gradi i istrazuje medicina, svemir itd… ljudi samo gledaju rat kao neki derbi - ovde se gube ljudski zivoti, svaki rat za sobom ostavlja velike posledice, to mesto vise nije za zivot narednih 100god.

Poplava mozga

pre 2 godine

Cekajte….pa dobro zasto nama Rusi nisu slali oruzije 99-te kad smo ratovali sa Nato….Ukrajna jeste izmanipulisana od strane Nato-a ali sad barem dobijaju oruzije…..a mi smo bili izmanipulisani…..kao ne damo americku bazu na Kosovu,priblizavaju se Rusiji a oni u Grckoj i Turskoj imaju sta hoce….prvo je to bila prica,posle Rusi i Kinezi ce nas da brane….na kraju ni taj S300 nismo dobili
(red star, 15. april 2022 22:37)


I ja bas razmisljam, kakva steta! Da smo dobili tu pomoc, imali bismo srece kao Ukrajina!

sasha

pre 2 godine

@Splavar
Mislis da je Milosevic toliki idiot bio da udje u konflikt sa NATO bez podrske Rusije?
Pa sto mu onda porodica sedi sad u Rusiji?
Rusi su nas navukli kao i uvek kroz istoriju, a trgovali nama.

jeti

pre 2 godine

Objasnio si da Putinu nije žao civilnih žrtava al nisi objasnio zašto onda ne primenjuje NATO sistem. Možda iz inata neće da ih kopira.
(GoranH, 15. april 2022 21:46)
odakle t ideja da ih ne gadja iz daleka? gadjaju ih krstarecim raketama odakle stignu, pa i sa mora

vukica

pre 2 godine

Ne razumem kako je tako sofisticiran brod lako potonuo, ako je potonuo zbog ruske greske, još veca blamaza nego da su ga ukrajinci potopili

miljas

pre 2 godine

Ko je stvorio terorizam-nisu rusi, ko je stvorio BinLadena-i ko ga je likvidirao---nisu rusi, pa koja zemlja je najveca teroristicka na svetu--nije Rusija , itd.

Самосвесна грађанка

pre 2 godine

Zelenski je zatražio od Bajdena da proglasi Rusiju državom sponzorom terorizma.



Oд државе која је од завршетка Другог светског рата сталан креатор и спонзор тероризма и грађанских и међудржавних ратова на целој планети тражи да Русију прогласи спонзором тероризма? То није за обичан, то је за грохотан смех.