I Srbi na proslavi Oluje

Knin -- Obeležavanju godišnjice akcije Oluja ove godine prisustvovaće i Srbi. Oštra osuda napada na povratnike.

Izvor: FoNet, Beta
Pošaljite komentar
  1. Akio Njemačka može slaviti Dan pobjede nad samom sobom 1945., iako su tada pobijene stotine tisuća njemačkih civila i ratnih zarobljenika, a silovani milijuni Njemica, ako uostalom Hrvatska može obilježavati taj dan, iako su na tada partizani ubili desetine tisuća Hrvata, onda ja zbilja ne vidim razlog zbog kojeg Srbi ne bi trebali obilježavat Oluju. Jeste, stradali su mnogi srpski civili u toj operaciji, ali ta operacija nije bila uzrok zla, jer je zlo počelo puno ranije i u puno gorem obliku, a tom operacijom je zlo u Hrvatskoj okončano, ma koliko se neki Srbi pravili ludi.
    (Boro, 26. jul 2006 13:13)

    # Link komentara

  2. Groteksno, patetično i apsurdno. Da sam dio srpskog nacionalnog kurpusa, sa punim pravom bi me bilo sram takvih koji ne znaju zadržati ono malo ponosa koji im je preostao. Ogromna većina Hrvata nije tražila ovakvo samoponiženje, normalnije bi bilo da je više odgovornosti prezentirano sa strane Beograda za događaje iz 90-tih. Ah da, to bi onda značilo priznanje ratne štete. Prilično nezgodno. Ovako se, nasuprot vidljivim pomacima u RH, ponovno stigmatiziraju i oni Srbi koji su cijelo vrijeme bili lojalni svojoj domovini. Povijest će pokazati da su Srbi zaista IZGUBILI rat (rat je vođen čim postoje 2 strane, zar ne?) i pritom počeli slaviti svoj poraz, poput bitke iz 1389. Osobno, uopće me ne interesira takvo stanje svijesti susjedne nacije, ali ako zbog toga bude sljedećih 50 godina rasla napetost poput Izraela i Palestine, onda nije isto. Izgleda da se cijela priča mora završiti s Kosova da bi Srbi(ija) postala svjesna svoga poraza i time zatvorila mračne stranice zajedničke balkanske povijesti. Ne ponovilo se. Nikad više zajedno, nikad više kontra.
    (HrvatRI, 26. jul 2006 10:02)

    # Link komentara

  3. Vecini u Hrvatskoj nije niti na kraju pameti ponizavati dio svojih gradjana (srpske nacionalnosti),vec nam je vazno uspostaviti sistem tolerancije i razumjevanja a i osigurati drzavu da se u buducnosti ne bi ponovila 91-a najbolji nacin za ostvarenje tih ciljeva je potpuno ukljucenje srpskog zivlja u sve sfere zivota ,vec normalne demokratske promjene koje se na zalost nece dogoditi preko noci ,ali Hrvatska je cini mi se na dobrom putu to nikako ne znaci asimilaciju .Pored Oluje isto tako treba obiljeziti s dostojanstvenim pijetetom i Jasenovac ali i Srebrenicu i Ahmice .Doslo je vrijeme odavati pocast zrtvama a ne slaviti zlocince a sto se Oluje tice imalo normalnom covjeku je jasno da Hrvatska nije imala izbor i ucinila je sto bi svako na njenom mjestu ucinio a zlocini pojedinaca jednostavno trebaju biti istrazeni i najostrije kaznjeni. Ukoliko Srbija podje ovim putem imacemo MIR izmedju nas narednih bar tisutju godina.
    (BBB, 26. jul 2006 09:11)

    # Link komentara

  4. Stvar je u tome sto Krajina nije bila miroljubiva zemlja. Ne zaboravite da je iz nje protjerano gotovo svo nesrpsko stanovnistvo, da je cak 30% Hrvatske bilo okupirano, a zemlja potpuno ekonomski paralizirana, a Srbi su konstantno odbijali mirovne planove koji sui m nudili paket beneficija kakav je samo rijetkima bio ponudjen. U isto vrijeme, svako malo su raketirani Karlovac, Sisak, Vinkovci, te ostali hrvatski gradovi. U Krajini je za to vrijeme cvjetao kriminal I sverc. Normalno je da je Hrvatska organizirala Oluju, a Tudjamn je javno pozvao Srbe da ostanu. Ma koliko to nekima tada zvucalo cinicno, Srbi Tudjmanu nikada nisu ni dali sansu, nego su sve odbijali, a vecina Srba je SAMOVOLJNO otisla iz Krajine. Mnogi su ostali I nije im nista bilo, a da ne spominjemo dvjestotinjak hiljada Srba koji su prihvatili HR kao svoju domovinu I ostali zivjeti normalno po Zagrebu, Rijeci, Varazdinu, itd. Da ne spominjem srpske pravoslavne crkve koje su ostale netaknue po hrvatskim gradovima, za razliku od katolickih crkava u Krajini.
    (Vanja, 26. jul 2006 01:37)

    # Link komentara

  5. Pomirite se za buducnost novog narastaja, sami mi smo krivi svemu ... zlatna vijec gvozdena vrata otvara. Za bolju buducnost nasoj deci, srecno!
    (OPTIMISTKINJA, 26. jul 2006 01:27)

    # Link komentara

  6. Ne znam jeste li vi u Srbiji toga svjesni no vi ste još jako dobro prošli. Oni koji gube ratove - a vi ste ove iz 90-ih sve redom izgubili - ostaju bez ičega i moraju na ovaj ili onaj način "plaćati" poraze. A iako ste izgubljeni slučaj i EU i SAD vam i danas pokušavaju pomoći da se izvučete nepodvijena repa. Ali ne, vi ne date Mladića, ne date Karađića, ne date Kosovo, opravdavate Srebrenicu, opravdavate Vukovar, i dalje govorite o etničkom čišćenju Srba u Hrvatskoj, i dalje govorite o RS kao o nekakvoj budućoj srpskoj državi iako je proces ukidanja "državnosti" već počeo... Dok se ne okrenete oko sebe i prihvatite realnost nećete se izvući iz tog blata u kojem ste jaaaaaako duboko zaglibili. Koprcanje na jednom mjestu potpuno vas je lišilo snage za bilo kakve velike korake pa vam sad ostaje mnogo, mnogo malih koračića do svjetlosti na kraju tunela. Zato krenite čim prije...
    (magla, 26. jul 2006 01:22)

    # Link komentara

  7. prvo sam bio i ja sokiran kada sam ovo procitao, doslo mi da povracam ali onda kad razmislim.. pa mi izgleda nismo jos ukapirali, shvatili, da smo IZGUBILI taj rat. mi bi trebali biti zahvalni sto u lepoj njihovoj nismo prosli kao nemci u vojvodini gde su pre WW2 ziveli, njih tu vise nema, ostali su samo tragovi - a nas je bar nesto tamo ostalo. zar treba to sve da se desi, da nam prepolove zemju, da nas sve vrate u majcicu srbiju i bombama sravne sa zemljom da bi mi razumeli da smo IZGUBILI rat, na celom planu IZGUBILI. ma kakvu muku da smo i mi pretrpeli - to nikoga nece ni da zagolica. jedino sto nam preostaje da trazimo u takvoj situaciji jeste oprostaj. hajde da gledamo NAPRED, bar ovaj put
    (indijac, 25. jul 2006 22:35)

    # Link komentara

  8. I mi se znamo provaliti sa nekim izjavama. Drago mi je da se ljudi mire. Uskoro cemo slaviti i Jasenovac kao dan oslobodjenja od Srpskih varvara!!!
    (pedja,23, 25. jul 2006 22:06)

    # Link komentara

  9. Ma odlicno samo neka oni slave ali ja ipak imam jedan predlog.Kad vec peva taj Tompson bar neka pozovu i Baju Malog Knindzu .Sto da ne i on covek lepo peva !
    (Mirko Vojvoda, 25. jul 2006 22:00)

    # Link komentara

  10. Ne mogu da verujem. Je l' ovo zaista tako? Srbi idu na proslavu oluje?! Interesuje me u cuje ime.
    Ja se jos uvek secam ljudi koji su tada dolazili u Srbiju, bez igde icega. samo sa glavom na ramenima. Ako je ovo istina, zaista je sramota i VELIKA. Ko god ide od Srba na tu proslavu morao bi da se stidi.
    (Mina, 25. jul 2006 19:51)

    # Link komentara

  11. Iako sam bila tada previse mlada da bih sa razumevanjem pratila dogadjaje, iz prica i komentara sve jasnije proviruje gorka istina, da je i za rat i za egzodus iz Krajine odgovoran i neko sa "nase" strane, neki likovi kojima je sve to jako koristilo i dobro doslo, koji su postali neko i nesto, bitni i vazni, mozda lecili komplekse a mozda se samo bogatili na svojim sunarodnicima, gurajuci krajiske Srbe sasvim svesno u propast. Nisam primetila da je srpsko drustvo, ni 10 godina posle toga, razjasnilo ko je TACNO kakvu ulogu imao i kako prosao u svemu tome, ko je odbijao mirovne planove i sa sebi slicnim Hrvatima svercovao i preprodavao. Ja kao Srpkinja bih to zelela da znam, pa da se i sa mene i ostalih iskoriscenih skine krivica i sumnja.
    Ko ih i danas stiti?
    (Olga, 25. jul 2006 19:46)

    # Link komentara

  12. Nijedna me vest nije tako sokirala kao ova. Sat vremena mi je trebalo da dodjem sebi. Ovo je ludilo. Zar ima neki narod na ovoj planeti sa manje obraza i casti nego nas srpski. Jerkovicu treba absolutna zabrana za ulazak u Srbiju i RS, a bogami i svim clanovima te toboz srpske stranke. Nek nam je BOG upomoc.
    (Nenad (dijaspora), 25. jul 2006 19:15)

    # Link komentara

  13. Ok je to, al aj neka dodju sad Hrvati na Ravnu Goru da malo slavimo...Nek dodju kad bude skup na Ravnoj Gori. Pa da ih mi malo gadjamo...
    (Dragan_Bijeljina, 25. jul 2006 18:43)

    # Link komentara

  14. Srbi treba da ucestvuju u proslavi Oluje, jer ce to pomoci Hrvatima da im oproste sto su ih protjerali i pobili tijekom te akcije. To je pravi vid "pomirbe". Isto tako, red bi bio da se Srbi izvinu Hrvatima i zbog Jasenovca...
    (cousin Sal, 25. jul 2006 18:25)

    # Link komentara

  15. Da li Srbi trebaju da slave sada "oslobodjenje" Srebrenice ?
    (Dejan, 25. jul 2006 18:17)

    # Link komentara

  16. Mene je malo sramota, a vas?
    (Stidljivko, 25. jul 2006 17:41)

    # Link komentara

  17. Zaista sam iznenadjen ovom vescu. Plasim se da ovo nije dobro sto se dogadja i da u buducnosti moze doneti nesavladive probleme samoj Hrvatskoj. Na ovim prostorima je jako bitno da dodje do pomirenja. Bilo bi dobro kada bi ljudi iz Hrvatske prestali da se zanose i da veruju u gluposti, tipa, da su pobedili Srbiju. Shvatite da ako je neko mnogo mocniji od vas, a vi zelite da profitirate sto taj isti trenutno ima jako puno jos mocnijih "neprijatelja", da je bolje da odbacitete takve ideje. Ti trenutni "neprijatelji" Srbije, mogu preko noci da postanu njeni prijatelji, a vi ostajete da zivite pored te iste Srbije. Umesto nacionalistickih divljanja je bolje pogledati istini u oci, pohapsiti sve ratne zlocince (na svim stranama) i zaista iskreno krenuti u proces pomirenja. Znam da svi mi zelimo da se osecamo bitnim, ali postoji realnost sa kojom svaki odrastao covek mora da se suoci.
    (Pedja, 25. jul 2006 17:06)

    # Link komentara

  18. Bice potrebne mnoge decenije da se svemu ovome pocne nazirati kraj, a mi svakako to necemo doziveti...
    (gastarbajter, 25. jul 2006 17:05)

    # Link komentara

  19. Ti ljudi tamo zive svoju stvarnost, to je njihov zivot i neka donose odluke za koje sami veruju da im cini buducnost boljom.
    Mada... razum kaze drugo, posebno kad su aktivne medjunarodne optuznice povodom tog velikog dana i casnog vojevanja... vrlo lako se moze zavrsiti kao slavljenje ratnog zlocina nakon nekih ocekivanih presuda.
    (gd, 25. jul 2006 16:50)

    # Link komentara

  20. Slažem se da je normalizacija odnosa Srba i Hrvata neophodna ali čemu toliko ponižavanje, za ime boga čovječe? O kakvom to oslobođenju on priča? Ko je koga oslobodio? Nagledao sam se svašta, pročitao neviđene gluposti, ali ovo je vrhunac!!!!!!
    (Srbin iz Hrvatske, 25. jul 2006 16:39)

    # Link komentara

  21. pa cestitam ti praznik unapred!
    (lud 100%, 25. jul 2006 16:35)

    # Link komentara

  22. ovo je genijalno...ocekujem i doprinos u kulturno-umetnickom delu programa u kojem bi se dobrovaljac samospalio i tako podsetio kako nam je nekoc bilo...
    koja perverzija!!!
    (r2d2, 25. jul 2006 16:34)

    # Link komentara

  23. Oluja je bila etnicko ciscenje
    (Vedran ZD, 25. jul 2006 16:33)

    # Link komentara

  24. Ovo je zrelost na delu. A to Sto mi nismo navikli na to, spada u nas problem.
    Cestitke na hrabrosti za ovaj stav. I podsecanje - Kantoni u Svajcarskoj imaju izmedju ostalog i praznike kada su u nekim proslim ratovima pobedjivali jedni druge. I nikom ne smeta. Zrelost, ponavljam. Ali dok god smo mi najbolji i najvazniji i nedodirljivi i nebeski i sve ono sto se na nas godinama sliva(lo) sa (nepromenjenog) RTS-a, dotle ce se ljudi iscudjavati i ovakve zrele i mudre poteze karakteristati kao izdaju. E to je nezrelo.
    (Kupola, 25. jul 2006 16:31)

    # Link komentara

  25. Ima li ovaj covjek morala sto je ovo izgovorio?
    U cije ime je on to izrekao?
    U moje i svih one koje poznajem sigurno nije.
    Koliko ce Srba Krajisnika prisustvovati toj "proslavi"?
    Bice ih lako prebrojati sa prstima na jednoj ruci.
    Vidjecete koliko ljudi podrzava ideju doticnoga na sljedecim izborima.
    Dje ti je dostojanstvo?
    Rugas se sa poginulima koje su pobili organizatori proslave kojoj ces da prisustvujes.
    SRAM DA TE BUDE!
    (tuzni_izbjeglica, 25. jul 2006 16:10)

    # Link komentara

  26. M O L I M ?!
    (Jelena, 25. jul 2006 16:05)

    # Link komentara

  27. Pozdravljam ovaj potez gdina Jerkovica.Na zalost SDSS iz tog dijela Hrvatske nije prihvatio mirnu integraciju kao npr. oni iz Baranje. Zato je tu bilo sasvim nepotrebnih zrtava.Vjerojatno i nazalost i sasvim nevinih ljudi. A da bi se doslo na isto. S druge strane kao sto ni Jerkovic nije samo jedna strana medalje, tako ima na drugoj strani taj Thompson i njemu slicni koji eto pale i napadaju povratnike. Obaveza Hrvatske je da takvima stane na kraj svim sredstvima.Srbi koji priznaju i cijene Hrvatsku kao svoju domovinu, sasvim zasluzuju mir i zastitu kao i svi drugi gradjani.Neprijatelji su upravo oni koji izazivaju, napadaju i ugrozavaju povratnike. Zato ih treba naci i kaznjavati.
    (zagrepcanin, 25. jul 2006 15:44)

    # Link komentara

  28. Морам признати да ово делује занимљиво. Предлажем да Србија слави дан када је оборила невидљивог и да обавезно на прославу позовемо америчког амбасадора.
    (горан, 25. jul 2006 15:34)

    # Link komentara

  29. Ovo je zaista da covjek ne povjeruje svojim ocima! Kakva je to stranka sa srpskim predznakom, ma gdje god bila, kad je za njenog funkcionera dan kad su u njegovom selu ubijena 32 CIVILA i "tako oslobodjena Hrvatska" dan za slavlje. Razumijem da je tesko biti manjina, ali bar da se suzdrzi od ovakvih izjava. Pitam se da li pomisli na svoje stradale komsije i rodjake kad izgovara ovako servilne recenice?
    (objektivno, 25. jul 2006 15:31)

    # Link komentara

  30. Ovo je totalna ludost. Mi idemo iz jedne krajnosti u drugu! Pa, dobro, gde su bili ovi ljudi 91-ve godine, pa da kažu: mi nemamo ništa sa Srbijom - ovo je teritorija Hrvatske sa kojom moramo da gradimo dobre odnose. Jednostavno, mislim da razlozi zbog kojih se Srbi uključuju u proslavu "Dana domovinske zahvalnosti" su zakasnili!!! Opšti trend pomirenja ne može da ide ovako bezobzirno. Sa hrvatske strane ovo nije akt pomirenja sve dok na proslavi peva Tompson. još jednom - treba našu intelektualnu elitu "postrojiti" i propitati - šat ste ono gospodo pričali Srbima u Hrvatskoj 91-ve godine?
    (Mona Liza, 25. jul 2006 15:27)

    # Link komentara

  31. Nisam nikada podrzavao onakav razvoj dogadjaja, pobunu Srba, ratove i sve zajedno divljacki nacin rasturanja stare drzave i pravljenja novih, ali ovo je totalno ludilo. Neki ljudi zaista nemaju ni malo obraza, sreca je jedino sto ce malo traga u zivotu ostaviti pa ce se brzo i zaboraviti. Na zalost, oni koji su ziveli u doba takvih, dobice jednu tesku samarcinu koju ce uvek pamtiti. Miriti se, druziti, saradjivati, gurati razlike u stranu, sve je to normalno, ali pljuvati po lesevima - strava.
    (Dejan, 25. jul 2006 15:17)

    # Link komentara

  32. A da su Sloba i Kraijšnici prihvatili plan Z4, Oluje ne bi ni bilo, a Srbi bi živeli na vekovnim ognjištima.
    Međutim, da je plan tj. staus prihvaćen za Srbe u Hrvtskoj, takav isti je morao da bude dat i Albancima na Kosovu. A to bi, jel da, bilo previše. Tako da nam je lepše ovako - niti su Srbi ostali u Krajini, niti je Kosovo deo Srbije. Baš pametno...
    (Dositej, 25. jul 2006 15:08)

    # Link komentara

  33. Bravo za tog ko je to izjavio. Hrvatska je oslobodjena u Oluji, to je cinjenica. Srbi su bili pozvani da ostanu, i znam puno Srba koji su ostali a da im se nista nije desilo. A znam i one koji su pobjegli pa se vratili i danas zive puno bolje nego njihovi rodjaci i prijatelji u Srbiji. Kazu da im je zao sto su uopce otisli. Eventualno bi se desilo da je tu i tamo neko zaradio neku uvredu na nacionalnoj osnovi, ali s obzirom sto su sve Srbi cinili na prostorima Hrvatske to je normalno. Ovi koji su otisli iz krajine su izigrani od politike Beograda i srpske vlasti. ova izjava kao i izjava crnogorskog patrijarha ce znatno ubrzat proces pomirenja u smislu tolerancije na Srbe u hrv. mislim da su Srbi svojom politikom najvise izgubili u ovom ratu, jer je plan z-4 vec bio maltene gotova stvar i autonomija Srba u hrvatskoj zajamcena, sto znaci da bi se u hrvatskoj osjecali kao kod kuce.
    (Domagoj, 25. jul 2006 15:06)

    # Link komentara

  34. Izgleda da je ovde/tamo moguce ziveti jedino ili u neprijateljstvu ili u apsurdu i bizarnosti.
    (Milos, 25. jul 2006 14:53)

    # Link komentara

  35. Da treba da se pomirimo i normalizujemo...treba! A da treba da slavimo Oluje...naravno da ne treba jer je to bio zlocin!!! A jos uz muzicku intonaciju tog Tompusa ili kako se vec zove to je absolutno ne prihvatljivo!!!
    (Realnost?, 25. jul 2006 14:50)

    # Link komentara

  36. Secam se kolone izbeglica na auto putu i taj dan mi nikad necu zaboravtiti.
    A sad moji Srbi da se upitamo, sta je to bila RS Krajina, Jedna pravedna drzava mozda, gde su Srbi branili pravo svojim komisljama Hrvatima da zive kao sav noprmalna svet, ili mozda su branili Arkanu u istochnim krajevim iste ili drugim mafijasima da pljackaju i proteruju? Srpska Krajina ce ostati u crnoj istoriji Srba kao drzava koja nije zastitila svoje gradjane druge,tj hrvatske nacionalnosti. Sva sreca pa Sloba nikad nije tamo otisao i niti ih je Srbija priznala jer bi danas sigurno platili ratnu odstetu. Sta bi falilo da su prihvatili plan Z4 ili bilo koji drugi koji je garantovao mir a ovako su bili leglo mafijasa a zaveden narod je ginuo. Sa vremenom hrvatska pobeda ce biti sve istaknutija i dobro je sto je ovaj Srbin to izjavio i to nema veze sa asimilacojom a Hrvati su jos i toleranti posle svega, i nemoj molim vas da mi neko pise komentar da nisam patriota ili tako neke gluposti. Hrvatima treba prichati u neposrednom kontaktu da su Srbi iz Srbije dezertirali u masama pogotovo posle poziva Vuka( nisam njegov) i da to nije bio slucaj za vreme napada NATO-a.
    (momabrazil, 25. jul 2006 14:40)

    # Link komentara

  37. Da li je teže Srbima u Hrvatskoj ili nama izbeglicama u Srbiji koji smo sve nenadoknadivo izgubili i živimo pod tuđim krovovima (naravno plaćajući) bez pomoći iz budžeta? Koja će država da nam vrati zdravlje, samopouzdanje, osećaj prave vrednosti. Ja bih to tražila od one koja nam je to i uzela. Bio bi to dobar početak. Nama je oduzeto sve materijalno, a Srbima koji u Hrvatskoj slave Oluju, sav ponos i dostojanstvo. Neka sramota me obuzela.
    (Jelena, 25. jul 2006 14:38)

    # Link komentara

  38. "Tog dana, 5. avgusta 1995, u mom selu Golubiću ubijena su 32 srpska civila. To je tragičan dan za selo, ali i dan kad je oslobođena Hrvatska, država u kojoj svi živimo."

    Reče ovo i ostade živ? ... sve skupa gubi svaki smisao, osjećam se kao da sam sporedni lik u nekoj tragikomediji... Tog 5. avgusta preživio sam golgotu, gledao sam kad ću izgubiti život u onoj prokletoj koloni, osluškivao čuju li se avioni, granate... Otac nam se pridružio poslije 5 dana u Banjaluci, danima ništa nisam jeo dok ga nisam vidio, onako iscrpljenog ali srećnog što još nosi glavu na ramenima, i što vidi mene, mamu i malu sestricu.
    Kod rođaka smo, gledamo HTV, svi slave i uživaju, naslađuju se našom patnjom, igraju kolo ispraćajući jadne ljude koji su u šoku...
    Ne znam, mislio sam da me poslije deset godina ništa ne može iznervirati, uzrujati, u vezi sa tim, ali onda dođe ovakav lik i kao da ponovo sve preživljavam, kao da pričam nekome a taj neko mi ne vjeruje, nego samo klima glavom...
    E, ČOVJEČE... OD KOGA OSLOBOĐENA... OD SVOJIH NESREĆNIH IZMANIPULISANIH GRAĐANA, gurnutih u rat koji nisu željeli... takvi kao ta hulja huškali su narod, pričali ljudima da će ih ustaše sve poklati, da se treba boriti... a onda? A onda je trebalo je prodavati naftu po 7 maraka litar, cigare... oslobađati ljude služenja vojske za pare, mešetariti sa devizama... Jadni narode, šta si mogao očekivati kad su te ovi i ovakvi vodili :(.
    I onda takvi da sebi dozvole ovakvu apsurdnu rečenicu... stradalo 32 ljudi u jednom selu, i to nazvati oslobođenjem... jedino ako je trebalo oslobađati zemlju od ljudi koji je naseljavaju i obrađuju...
    A kruna svega je naci-turbo-folk zvijezda Thompson i njegovi lirski momenti iskazani u stihu "nosi Srbe plavome Jadranu". Već zamišljam "srbina" Jerkovića kako đuska uz ove lake note.
    Strašno...
    (Dušan, 25. jul 2006 14:21)

    # Link komentara

  39. Kada ljudi kazu za pad Krajine "ne ponovilo se nikad" ne treba da brinu - nece se ponoviti ta vrsta oruzane pobune. Za gradjane koji zive na toj teritoriji, a posebno za one koji su nekada tamo ziveli, bilo bi mnogo bolje ne samo da ne gledaju u pravcu Beograda, vec da nikad nisu ni gledali.
    (Milos, 25. jul 2006 14:18)

    # Link komentara

  40. E pa svasta sam se u zivotu naslusao ali ovakvog ponizenja za Srbe nisam , kao da su pobili 32 zivotinje i kao da to nisu uradili isti ti koji ih sad zovu na proslavu , boze oprosti im neznaju sta rade .....pa hajde da okrenemo situaciju i da je to sve tako suprotno ...i da Srbi dovedu neznam Malog Knindzu ...pa odmah bi se digle zene u crnom one sto po Srebrenici tumaraju , razna drustva itd itd ...ali kad to rade Hrvati e onda je to ok , ma ne mogu da verujem...jesam za pomirenje i zajednicki zivot i oprastanje ...ali na neki drugi nacin i drugim primerima , a ne ovako ponizno i sramno , i na kraju Thompson kao slag na tortu...bruka ...i KATASTROFA..pa ima li tu ljudskog dostojanstva...
    (Milan, 25. jul 2006 14:11)

    # Link komentara

  41. Pozdravljam svaki napor da se odnosi između Srba i Hrvata poboljšaju ali siguran sam da to nikako neće postići uz muziku nekog kao što je Thompson!
    (Mario, 25. jul 2006 14:07)

    # Link komentara

  42. Normalno je da i hrvatski Srbi slave nacionalni praznik povodom oslobodjenja Hrvatske.
    RSK nije bila miroljubiva drzavica sa Gandijem i Dalaj Lamom na celu, nego nepriznata okupirana teritorija nastala na ciscenju svih nesrba 1991. godine.
    (Ivana, 25. jul 2006 13:58)

    # Link komentara

  43. Slazem se da je ovo bizarana vijest. Ukoliko je uopste istinita. Samo jedan komentar: Srbe iz Krajine nisu isterali Hrvati nego njihovi vodje. Preporucujem knjigu: Knin je pao u Beogradu.
    (Vlado, 25. jul 2006 13:54)

    # Link komentara

  44. Da su Hrvatsku doživljavali kao svoju državu mnoge se stvari ne bi ni dogodile. No, bolje ikad nego nikad. Naravno da gradjani Hrvatske, koji se bave politikom i zauzimaju odredjene položaje, treba da učestvuju u obeležavanju svih državnih praznika. Oni su pre svega gradjani Hrvatske, a privatno mogu biti po nacionalnosti što im drago.
    Moj utisak je da gradjani Hrvatske srpskog porekla više ne gledaju u pravcu Beograda i to im je vrlo, vrlo pametno.
    Nadam se da će doći dan kada ovakva vest neće biti "vest".
    (vanja, 25. jul 2006 13:43)

    # Link komentara

  45. Thompson, istine radi na službenom, dakle snimljenom repertoaru ima uglavnom pjesme koje spadaju u nekakav etno - zvuk. Nema ustaških pjesama, jer to u Hrvatskoj ne bi smio objaviti.
    Međutim, kad je na koncertu, u živo, zna mu se "omaknuti" koja da "digne" publiku.
    (Tko pjeva zlo ne misli, 25. jul 2006 13:40)

    # Link komentara

  46. Kada covek procita ovu vest, ostane zgranut jer toliko groteskno i ponizavajuce zvuci da je prosto neverovatno (sve ovo nema nikakve veze sa piscem clanka nego sa njegovom sustinom razvoja dogadjaja tamo). Da li je moguce da ljudi koji su ziveli u selu u kome su ubijeni toliki ljudi mogu da zaborave sve strahote i da kao pravi odgovor na ruku pomirenja kninskih Srba organizator im dovede muzicku velicinu kakav je Tompson. Da se covek skameni kada procita. Da li je moguce da postoji tolika bolesna zelja da se od tih ljudi koji su tamo ostali da zive, ili se vratili gleda samo kao na objekte za ponizavanje i podrugivanje. Valjda treba da su srecni sto su uopste zivi?!
    (Aleksandar, 25. jul 2006 13:14)

    # Link komentara

  47. Nista cudno. Veca riba jede manju, odn. jaca nacija asimilira slabiju. Uskoro se moze ocekivati i da ono malo Srba na Kosovu pocne slaviti Mart 2004, eto, samo dok se "konacni status" napokon resi.
    (bobi, 25. jul 2006 13:13)

    # Link komentara

  48. A sta reci o Draganu Jerkovicu? Svi ljudi iz Knina i okoline znaju kakve je sve finansijske malverzacije radio za vrijeme SR Hrvatske i RSK u Kninu. Kako ga nije sramota? Treba da ide na stub srama! Uzas! ne mogu da vjerujem da se ovo desava!
    (Kninjanin, 25. jul 2006 13:08)

    # Link komentara

  49. Kako kod to hrvatskoj da nazivaju, ali ta operacija je za posledicu imala prinudno iseljavanje većine srpskog življa sa tih prostora pa ipak Hrvatsku niko ne optužuje za prinudno iseljavanje Srba ?!?
    (Dejan, 25. jul 2006 13:08)

    # Link komentara

  50. Srbi na proslavi Oluje.Srbi u svojoj dražavi na proslavi državnog praznika.Zar treba drugačije da bude.Znamo sve šta se desilo ali tu smo gde smo. Ako im ta država obezbeđuje mogućnost na život kao sav normalan svet ići će i srbi iz Srbije u Hrvatsku ne bi li bili ljudi. Pod uslovom da nas prime. Ovde u Srbiji gde će još decenijama trajati ideološke fame, pozivanje na istoriju bez priznavanja faktičkog stanja koje smo sami stvarali neće dugo biti dobroga. Za političare hoće.
    Politika je sredstvo za bolji život pojedinaca. Bar kod nas u Srbiji.Dakle srbi u Hrvatdkoj su građani svoje zemlje u njoj i za nju treba da žive a svoje korene da ne zaboravljaju.To je normalno.
    Zar treba kao Izrael, kolevka hristova, da večno ginu, da propovedamo Hristovo, ko tebe kamenom ti njega hlebom, a da u stvarnosti apokalipsu smrti i razaranja sprovodimo.
    Sve u svemu pozdravljam svaku razumnu odluku koja dobro donosi a ne smrt i razaranja.
    Todorović Radivoj, Šabac
    (Todorvić Radivoj, 25. jul 2006 13:07)

    # Link komentara

  51. Postovani gospodine Jerkovicu, gde Vam je dostojanstvo? Razumem ja da nije lako nama Srbima da u poznatim i teskim okolnostima osanemo tamo, ali mislim da preterujete. Treba oprostiti, jer nas tome uci nasa vera, ali govoriti da je u tzv. "oluji oslobodjena Hrvatska" i prisustvovati takvoj "proslavi" zaista vredja ne samo Srbe koji poticu iz podrucja Krajine, vec i sve ostale Srbe ma gde se oni nalazili. Nikad ne mogu zaboraviti koliko tesko mi je bilo dok je padala nasa Krajina!!! Strasno i ne ponovilo se nikad!
    (kom, 25. jul 2006 13:06)

    # Link komentara

  52. Gde ide ovaj svet? Oni krajisnici juce dobili presudu protiv Srbije koja ih je nasilno mobilisala i slala u rat, koji toboze oni nisu ni zapoceli, ni hteli, ni podrzavali. Ovaj danas kaze kako je Hrvatska, drzava u kojoj zive, oslobodjena onog dana kad je pocela Oluja. Pa dragi moji jedan detalj ste zaboravili: da je Srbija tog dana dobila 'na poklon' desetine hiljada vasih izbeglica, koje u Srbiji finansiraju iz budzeta, koje traze posao, stvaraju svoje klanove i sl. Kad je vasa drzava oslobodjena, a sto se oni ne vrate tamo?
    (my way, 25. jul 2006 12:46)

    # Link komentara

  53. Koliko se sjećam Dragan Jerković je bio ministar u Vladi Krajine koja je odbijala bilo kakav kompromis i dogovor s Hrvatskom.Gurali su nas sirotinju na prve linije jer nismo imali nekoliko stotina njemačkih maraka na da damo doktoru da nas oslobodi vojne obaveze kao što su to drugi radili.Ali ipak sada šta je tu je i ja podržavam sve što će pridonijeti normalizaciji i boljim odnosima Srba i Hrvata na tim područjima.
    (krajisnik iz australije, 25. jul 2006 12:45)

    # Link komentara

  54. "Tog dana, 5. avgusta 1995, u mom selu Golubiću ubijena su 32 srpska civila. To je tragičan dan za selo, ali i dan kad je oslobođena Hrvatska, država u kojoj svi živimo."
    Ljudi ovo zvuci uzasno tuzno.Secam se te izbeglicke kolone,tih jadnih izmanipulisanih ljudi...
    ...i danas taj isti narod treba to da slavi...
    ...Mozda je ova planeta ipak samo pakao neke druge.
    (nepotpisan, 25. jul 2006 12:43)

    # Link komentara

  55. Sta ti je zivot. Zbog mira ili u katolike ili slaviti zlocin pa poslije zapjevati koju Thompsonovu... Pa kad bi makar to donijelo mir i toleranciju. Ali...
    (Rade, 25. jul 2006 12:37)

    # Link komentara

  56. Apsurd nad apsurdima.
    (Neutron, 25. jul 2006 12:00)

    # Link komentara

  57. Veoma pametan potez koji ce sigurno doprinjeti pomirenju...sada jos da hrvati otkazu "tompsonovanje" to bi bila prava stvar...
    (Bosanac, 25. jul 2006 11:57)

    # Link komentara