Nedelja, 24.05.2020.

09:43

Nestorović: Virus je veštački, kod nas je stigao najlakši oblik; Vakcina Bila Gejtsa je loša VIDEO

Pulmolog Branimir Nestorović rekao je da je pokušavao da utiče na ljude da se manje plaše jer je u medijima bilo preterivanja što se tiče kovida 19.

Izvor: B92

Nestoroviæ: Virus je veštaèki, kod nas je stigao najlakši oblik; Vakcina Bila Gejtsa je loša VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

zardoz

pre 3 godine

Talasi nipodaštavanja i divljenja u odnosu na Nestorovića, Dariju i Kona se smenjuju. Tu nešto kezeće. Ili nas oni zbunjuju, ili ih mi ne shvatamo, ili je nama deško ugoditi, ili je od svega po malo.

Zemljoradnik

pre 3 godine

Ima onaj izraz u englekom - backpedaling. Kad ideš u jednom pravcu a onda u hodu menjaš stav u potpuno suprotno od onog što je u početku bio. “Backpedaling” često ide uz objašnjenje da si od početka sve znao i shvatao, i da sve ranije rečeno, makar bilo potpuno pogrešno i glupo, u krupnom planu ima logičnu svrhu i smisao. Verujem da je doktor vrhunski dečiji pulmolog i skroz gotivan lik, ali u vezi ove epidemije nalupetao se za sve pare. Savet da se slobodno ide u Milano u šoping, ono da su žene zbog estrogena imune, i još stošta... Meni ipak govori da je doktor bio u potpunoj zabludi o čemu se u stvari radi.

ZaphodBeeblebrox

pre 3 godine

Prvo, Gejts ne pravi vakcinu, niti je osmišlja, niti će on nekoga da bode. Čovek daje pare SZO i to je sve, a vakcinu prave druge kompanije koje nemaju veze sa Gejtsom, nije teško pročitati i ukapirati onima kojima mozak služi za više od obavljanja osnovnih funkcija.
Drugo, od doktora koji priča o vanzemaljcima i o tome kako je Tesla vraćao brodove iz prošlosti u budućnost i obratno ne treba očekivati ništa više od jeftinog senzacionalizma za tupavu većinu koja se o tehnici uči od fudbalera i YT "influensera", o vakcinama saznaje sve preko fejsbuka, a o Srbiji misli da je nalepše mesto za život.

Ognjen

pre 3 godine

Covek je objasnio da je, u prvo vreme, kad nismo imali zastitnu opremu, bilo vazno da se se suzbije strah i panika. Strah obara imunitet, cini nas neotpornim na bolest, sta vise- privlaci bolest. Svaki lekar to zna, a ipak cesto zastrasuju ljude, oduzimavsi im svaku nadu, onesposobe coveka za borbu.
Jedino on je bio svetla tacka, neko ko unosi optimizam u mracne price i prognoze iz celog sveta.
Njegov optimizam i vedrina, sveprisutni, ucinili su mnogo da se ponisti sveopste beznadje koje nas je zahvatilo.

Vanja Petrović

pre 3 godine

Pročitala sam tekst doktora Nestorovića nekoliko puta.
Elem, virus je veštački a možda i nije. Mislim jeste, ali nije za miševe već za slepe miševe. Ići u Italiju se moglo, ali u letalni šoping. Uzeti ili ne uzeti lošu vakcinu Bil Gejtsa koja ne postoji? Pitanje je sad, ta nepostojeća vakcina, mislim postoji ali još nije uspostojala jer je loša na nekoliko tipova Korone. A, B, C D, ko da više na pijaci ludila? Možete se zaraziti slobodno u šetnji ali nikako na svadbi; šetajte ne svadbujte, kolektivni imunitet nije potreban jer virus se usmerava na druge narode ali ne i nas, tj, i na nas ali mi smo kao što rekoh u laganoj šetnji šopingujući po Italiji, nikako na nekoj svadbi koje se i ne prave no i to ćemo rešiti kada neko drugi, bilo ko osim Zlog Bilija, proizvede vakcinu koja se bori protiv virusa Korone šetajuće laganice Italijom i njenim mrtvačnicama. Jer, virus nije smrtonosan po nas jer smo bili u karantinu a to je loša ideja, mislim dobra je jer smo izbegli scenarijo Italije koja je bila u problemu, a možda i nije već su sav ovaj haos izrežirali Zli Bili i kompanija, a on pulmolog ih je razotkrio, te je to znanje i nama preneo doduše u zavijenoj formi, no mi smo Srbi nebeski narod i zuji nam samo u glavi gde se hvataju paučina i virusi dok na respiratorni sistem (naš srpski)to ne deluje i mi imamo Koronu al ona je slaba za naša pluća koja je zaštitila DB i njeni aspiratori i respiratori.

Treba mi sedativ podhitno, al ozbiljno!!

struka i buka

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu!
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?
(srbin, 24. maj 2020 14:14

Bravo. Eto, vidite, to je otprilike mera znanja onih koji kritikukuju Nestorovica, cast izuzecima... Sad, kada smo kod tih izuzetaka... zasto ti strucni ljudi, ako ih ima, ovde na diskusiji ne objave sta je pogresno u izjavi nobelovca Montanja? Zasto ne objave svoju strucnu argumentaciju? Ipak, mislim da ovde ima mnogo vise ideoloskih komentatora nego strucnih - a ti ideoloski se pozivaju "na struku i nauku" kao na Sveti Gral, misleci da time iznose neoborivi dokaz... a u stvari, ne znaju, da u nauci ne postoji apsolutnih dokazi, Kurt Gedel, jedan od najboljih matematicara svih vremena, je dokazao 30-tih godina proslog veka da ce " u dovoljno kompleksnom formalnom sistemu uveki postojati neodredjeni iskazi" - to je izazvalo potpunu revoluciju u nauci. Dakle, to je sto se tice matematickih, tj teorijskih dokaza. Sto se tice ekperimenta, oduvek je poznato da on dokazuje nesto samo u odredjenim okolnostima (prostoru, vremenu itt). Zbog toga pravi naucnici i strucnjaci vode medju sobom DIJALOG, ne gadjaju se ideoloskim stavovima. Inace, da dodam, Srdja Jankovic, onaj simpaticni imunolog sto uvek nosi masku, se u nekim stvarima nije slagao sa Nestorovicem. Vidim i on kaze da veruje da nece biti zarazenih tokom leta - bice da se ipak priblizio Nestorovicevom misljenju

ana

pre 3 godine

A sto nije obukao skafander i otisao da pomaze kolegama, umesto da daje intervjue ko neka zvezda. Ili bez skafandera, kad vec njegovo tolko iskustvo i strucnost kaze da nije nista opasno.

Kolega

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura
(Paja moler, 24. maj 2020 13:34)

Kao prvo, šta ti je to virusolog, nije mi poznata ta specijalizacija!
A drugo, po čovjek je pulmolog, znači razumije se u respiratorne bolesti, a korona je upravo to, uglavnom uzrokuje sekundarne respiratorne infekcije i to u većini slučajeva pogađa kronične bolesnike-
Pa ko o tome da zna ako ne pulmolog, ili misliš da bi trebao se posavjetovati s tim tvojim virusologom?!
Zar misliš da je samo kardiolog za srce, npr. internista ne zna ništa o tome?!

arogancija i neznanje

pre 3 godine

Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?
(Zoran, 24. maj 2020 13:38)

Sramotno je to sto se izjavili. Ljudi koji su skocili na Nestorovica, pozicionirajuci se pro-zapadni, u stvari nemaju pojma kako taj zapad funkcionise. Ja zivim na tom zapadu vec vise od 20 godina, dosta sam uspesan i video sam dosta toga. Ovde u HOlandiji je premijer i tim strucnjaka rekao isto sto i Nestorovic jos u martu, u vreme najjace epidemije i kada je nas licni imunitet (na kraju zime) najnizi. Rekli su da idu na kolektivni imunitet bez ikakvih ogranicenja kretanja (osim izbegavane rukovanja, zabrane javnih skupova preko 30 ljudi, zatvaranja restorana/kafea i sportskih aktivnosti i preporucene 1.5m distance). Nije bilo maski u prodavnicama. U crkvama bilo dozvoljeno do 30 ljudi, srpska crkva je svake nedelje imala sluzbu. Bilo je par sporadicnih kritika 1-2 nedelje i onda su zacutali. Pokazalo se da je to bio ispravan pristup njihov broj novih slucajeva je par ispod 1% jos pre nekoliko nedelja. Imaju visoku smrtnost, ali to je posledica karnevala koji su se desili pre zabrane javnih okupljanja.
Nestorovic je covek koji je spasao stotine zivota u svojoj karijeri. Mnogi su se ljudi javljali prethodnih nedelja da to potvrde. Ima NEKOLIKO specijalizacija. Jos uvek intenzivno uci i cita. I onda se javite Vi da ga kritikujete. Sta vi znate o medicini, o molekularnoj biologiji itt? Znate vise od nobelovca Montanja koga Nestorovic citira?

Milunka

pre 3 godine

Nestorović nas konstantno podseća na činjenicu da je naša struka Na nivou žute štampe. Ovakav presedan u vidu Nestorovića srpska nauka ne poznaje.

V for Vendetta

pre 3 godine

Čitam komentare i ne mogu da se čudom načudim ljudskoj povodljivosti. Dr. Nestorović je možda malo preterao, ali za razliku od ostatka "struke" (inače devalvirane raznoraznim "naučnim" teorijama o N polova i rodova, plastičnom hirurgijom i sličnim izumima potrošačkog društva) iznosi realne činjenice. A one upravo govore o tome da; ili mi zaista nemamo pojama o covid-19 pa svako doslovno lupeta šta stigne samo da bi zadobio pažnju "click bait" medija, ili je virus zaista veštački, ljudskom rukom stvoreno biološko oružje, stvoreno ne da poubija, nego da kliki koja je finansirala njegov razvoj omogući apostulnu kontrolu nad zablenatvelim i uplašenim ljudima. U apsolutno globalizovanom svetu na kome živi skoro 8 milijardi ljudi, virus se širi puzećim korakom. Naime, da je zasita tako "zarazan", tako opasan, i da je zaista prirodan, za ovih šest meseci kako "postoji", zarazio bi stotine miliona ljudi, pobio desetine miliona i to samo u prvom talasu. Toga nema, niti će ga biti, a ako čekamo da se 70% populacije zarazi i stekne imunitet, manipulatori iz SZO, Gates, "struka", click bait mediji će nas vodati kao ovce.

srbin

pre 3 godine

Do kad ce ovaj sarlatan da gostuje po svim televizijama i lupeta sta mu padne na pamet ?
(Bakamadafaka, 24. maj 2020 10:05)

Sarlatan? Neko ko je 40 godina strucnja za pulmologiju, ne verujem da je sarlatan. Ne daje popularne izjave, da. Virus je vestacki? 90% da jeste, da je nege slabiji negde jaci, vidi se po smrtnosti, da su novinari preterivali-JESU. Bil Gejts i vakcina? NIKAD, ako nema ko da je pravi ne mora ni on.

Zasto vakcina obavezna kad je 0,07% ljudi zarazeno.

Zox

pre 3 godine

Ekscentrican doktor koji je mnoge izlečio a koga je sadašnja vlast iskoristila kako bi raspisala izbore kad im nije vreme.
Jeste preterao onog dana ali kada bi mi trebala stručna pomoć, verovatno bih se lečio kod njega.

m

pre 3 godine

A u suštini, posle svega (posle posete korone), šta je pogrešno što je Dr Nestorović rekao? Izgleda da je on bio najtačniji! Ostao je na istoj liniji, što se, ispostavlja se, i obistinilo! Naša korona je bila među najblažim.

srbin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43) 


Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?

?

pre 3 godine

U ovako ranoj fazi od 15 vakcina 8 sa antitelima? Ako Nestorovic kaze da je vakcina losa, odmah cu da je primim. Cuj losa vakcina u ranoj fazi istrazivanja. I sta kaze iskusni pulmolog, iznenadilo ga sto je najsmesniji virus smrtonosan? Nek mu neko objasni da virus moze da izazove autoimune bolesti, genetske greske, cak i neke oblike raka. 3000 za gospodina

Oliver

pre 3 godine

Pulmologija je nauka o bolestima pluca,njihovom dijagnostikovanju i lecenju. To znaci svih mogucih bolesti pluca kako infektivnih tako i neinfektivnih. Infektivne su virusna,bakterijska,gljivicna i parazitarna zapaljenja pluca,a neinfektivne su npr. astma,emfizem,atelektaza,plucna embolija,tumori pluca itd. Pulmolog je kompetentan za sve to i leci sve to. Posto virus korone napada primarno pluca,to spada u domen pulmologije. Dakle,pulmolog je apsolutno kompetentan da prica o virusnom oboljenju pluca,isto kao sto je kardiolog kompetentan da prica o virusnom oboljenju srca ili neurolog o virusnom oboljenju mozga ili hepatolog o virusnom oboljenju jetre. Je l' to konacno jasno pa da se mnogi vise ne brukaju u komentarima diskreditujuci Nestora po pitanju kompetencije.

Aleksandar

pre 3 godine

Koliko ja pratim, a lekar sam i bavim se i prakticno ovim problemom, najdalje u projektu vakcine otisli su Pomezia-Oxford i oni su vec testirali na 1000 ljudi i nisu prijavili nezeljena dejstva. Sledeci korak je test na 10260 ljudi u koji ulaze i stariji i deca od 5-12 godina.
Ukoliko bude efikasna mogla bi da bude odobrena sredinom jeseni.

Istina

pre 3 godine

Veliki strucnjak a jos veci covek. Ocigledno smeta odredjenim ljudima sto iznosi istine velikim lobijima sto im kvari poslove. Covek koji je prijatelj Novaku Djokovicu nemoze biti los covek. Gospodo Srbi manimo se mrznje nego malo ukljucimo svoj mozak i probajmo bar malo da postujemo nekoga koji nesto znaci u svojoj struci ako smo uopste sposobni za tako nesto.

Dača

pre 3 godine

Čemu ovoliko prepucavanje i pljuvačina ? Svako ima pravo da veruje kome hoće i u šta hoće . Ja recimo , od prvog dana verujem doktoru Nestoroviću jer je više nego očigledno da su velike igre u pitanju . Isto tako poštujem strah , zebnju i mišljenje druge strane i ponašam se u skladu sa tim !

J.

pre 3 godine

"Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko."
(Sbr, 2
Ne, najveći autoriteti medicine su rekli upravo suprotno, ali ti ni maternji jezik ne znaš, a kamoli da znaš ko su autoriteti u medicini.

Realan

pre 3 godine

I ne reče, koja je to firma Bill Gatesa što pravi vakcine?
Grčki doktori našli da je veštački virus, ko konkretno i gde?
Najlakše je samo ubaciti (neproverene) informacije i gledati kako će ljudi sa reaguju.

Igor

pre 3 godine

Pajac! Covek je mozda dobar pulmolog ali svakako nije virusolog ili epidemiolog. A u vakcine moze da se razume kao Marica u... Strasno sta su ovde dozvolili da se radi. U medijima na sav glas propagiraju razne teorije zavere ljudi koji su sebe proglasili sveznajucim. To se ne radi nigde u svetu. BBC, DW, RTL i jos gomile stranih televizija prenose iskljucivo strucne komentare lekara koji su utemeljeni u medjunarodnim naucim istrazivanjima i cinjenicama koje su lako proverljive i pouzdane. Ne postoji ni jedan rekla-kazala pajac koji iznosi ovakve nebuloze. Nasa jedina svetla tacka u ovoj epidemiji je Dr Kon koji je i dalje dosledan struci. Ostali su cista sprdnja s narodom.

teorija zavere

pre 3 godine

"""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)"

Jeste malo haoticno napisano, ali je i jasno na sta se misli. 20% od 15 je 3.

Bravo!

pre 3 godine

Presrecna sam sto imamo strucnjake svetskog ranga u nasoj zemlji, zahvaljujuci prof. Nestorovicu u Srbiji nisu vladali tama i strah tokom krize. Uvek ce biti raznih ljudi, koji prosto ne mogu da shvate koliko je neko knjiga i istrazivanja procitao i vremena ulozio da bi bio u toku sa svetskim umovima i da bi sagledao istinu bolje, dok ima i onih koji umeju da prepoznaju znanje i dobronamernost. Ljudi ko ljudi. Hvala profesore!

Sabre

pre 3 godine

Teror ovog pajaca se nastavlja. Covece, ako malo ali MALO, gram morala imas, za sve zrtve za koje si odgovoran svojim neprestanim lupetanjem, "najsmesniji virus" pa "nismo ozbiljni" "najbolje da se svi zarazimo" pa "opustili smo se" i ostale sizofrene izjave, da i ne ulazim u lupetanja o Tesli koje si izvalio do sada... molim te, samo stani.

Znam da je tesko. Znam da si sad uvideo kao i preCednik koliko je lepo kad si stalno u centru paznje, a da bi ostao moras svaki put sve vise da lupetas, sto postaje maltene nemoguca misija s obzirom koliko si do sada. Ali ajde, mozes ti to. Verujemo u tebe. Samo.. prestani.

Spike

pre 3 godine

"Videlo se da će biti dva meseca intenzivnije i treći manje intenzivno. Na početku je izgledalo crno, pogotovo na zapadu gde su mračili dibidus", rekao je Nestorović.

Kakva besramnost... Da, videlo se, sada posle tri meseca. Zasto to doticni nije rekao tada kada se "videlo"? A istina je da pojma nije imao, kao sto je istina da je potpuno svesno smatrao da je ovaj soj virusa "najsmesniji u istoriji" sa sve preporukom putovanja u Milano, u kome je vec u trenutku te izjave bilo kriticno, sto sve zajedno ukazuje na neznanje i neinformisanost. A ovo "videlo se" i okretanje na segu (kao namerno sam lupao da umirim narod) - besramno je i bezobrazno.

Doticni mozda jeste dobar pulmolog, ali ako i jeste, tu se prica zavrsava. Covek koji znanje crpi iz obskurnih i neproverenih izvora govoreci o Teslinom putovanju kroz vreme, vanzemaljskom poreklu ljudi sa plavim ocima, ne moze se i ne treba uzeti za ozbiljno.

Ovo je jedan od najzalosnijih primera sta bude kada se ljudi iz struke, cesto vrlo uspesni, upuste i samouvereno krecu kroz oblasti o kojima pojma nemaju. Narocito su tome, rekao bih, skloni lekari. Sto zbog prirode skolovanja, sto zbog prirode posla. Nije ni cudo da je prvi stranacki parlament u Srbiji devedesetih bio sastavljen od ogromnog procenta lekara. Kako smo prosli - videli smo. Kako cemo s ovim da prodjemo - videcemo...

A sto se Nestorovicevog znanja o virusima tice, jedina koja manje zna, a podjednako ... kao otvoren prozor je izvesna Grujicic Danica.

sonja

pre 3 godine

slazem se da precesto nastupa na nekim televizijama ali neumesno je da eminentnog strucnjaka svrstavate konteks Ceca i ostali..
on je to sto jeste i njegovu velicinu u medicini ne umanjuju neka gostovanja

шио ми га ђура

pre 3 godine

да ми нисмо били закључани ,само је увођен вишедневни полицијски час

Zoran

pre 3 godine

Ovde je sasvim svejedno da li o virusu, pandemiji, terapiji, vakcini priča Nestorović(predpostavljam da je eminentni lekar), Soraja, Aca Lukas, Kristijan, Žika Šarenica, Tijana Ajfon ili Ceca. Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?

Paja moler

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura

mladen70

pre 3 godine

E pa hajde da vidimo ko je na kraju više bio u pravu?
Nestorovića- Grujičić ili trio Kon-Tepavčević-Tiodorović?
Narod može da bira, ali uvek ću više verovati iskusnim kliničarima od epidemiologa koji su statističari. Njima ne zaboravljam svinjski grip i vakcine na koje su nas tada terali od Novartisa... Kratko sećanje u nas Srba... Napred Nestorovću! Car si što ne plašiš, niti si plašio i mračio od samog početka ovaj narod. E zato im i neveljaš... Reci gotovi smo, pomrećemo i svi će te zavoleti odmah.

sava

pre 3 godine

Evo čovek sa 40 godina iskustva, reko da vakcina nije dobra... Sad nek se jave oni što su pljuvali Djokovića. Nek sad idu i prime vakcinu za primer nama!!!

Lars

pre 3 godine

Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)

Mislio je na ona 3 sa teskim simptomima. To je 20% od 15.

Kosmopolita

pre 3 godine

Bil Gejts ne pravi vakcinu, to je činjenica, on samo svoje fondove daje ozbiljnim kompanijama koje razvijaju i proizvode lekove, u svrsi razvoja vakcine.
Ova populistička izjava političkog doktora režima pred izbore doprinosi sirenju lažnih vesti i propagande u poznatom polupismenom stilu birackog tela kome je poruka namenjena.

stojko

pre 3 godine

neverovatno mi je kako se lako usudjuje da izjavi ovakve stvari. Pritom, on ni sam nije siguran da li je to tacno. Posle ce opet biti, nisam mislio to sto sam rekao.

NIA

pre 3 godine

Nisam lekar pa necu kritikovati po tom pitanju. Problem je sto su se na nas derali svi pocevsi od av pa preko premijera do kriznog staba. A i spremacice. Vakcina je meni problem! Zasto mora biti OBAVEZA? Valjda imam pravo da odlucim da li cu ili ne primiti tu neproverenu vakcinu. Vakcinu koja jos nije izmisljena. Mrtva trka je jos. Imam licno iskustvo i zbog toga u potpunosti podrzavama Novaka. 3 PUTA MERITE A JEDNOM SECITE DECO.

ja

pre 3 godine

Kada se sve sumira covek je sve tacno rekao i bio u pravu. Da napomenem da se javno izvinuo za ono ismevanje virusa na pocetku gde je priznao gresku i da se kaje zbog toga.
Svaka cast doco

Drakče

pre 3 godine

Prof. Nestorović je izuzetan dečiji pulmolog, ali mu, u poslednje vreme, izjave sve više priliče novinaru trećeg oka nego doktoru medicine.
Zašto je prokomentarisao samo jednu vakcinu od desetak koje su u izradi uključujući i rusku vakcinu koja je navodno pokazala odlične rezultate. (još pritom naglasio da to pravi firma Bila Gejtsa)? Zato što mu nije cilj da obrazuje svoj narod i ljude koji ga slušaju već da se dodvori širokoj publici koja već ima takvo mišljenje i voli kada je neko za nešto kriv (Gejts, Ameri, Vatikan, reptili itd).
Manjina koju zanima nauka i onako traži ozbiljnije studije i dokaze od pitke rekla-kazala priče tako da njima ovo nije ni namenjeno.

Veliko razočarenje!

Pametnjaković

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Kako nije stručan pulomolog za respiratorne infekcije?!

Sbr

pre 3 godine

Jedini doktor koji razmišlja svojom glavom. Na žalost nato-szo(bil gejts) ekipi. Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko.

zdrav razum

pre 3 godine

Prosveceni treba da pruze podrsku onima koji se plase novih tehnologija. Zastraseni raznim pricama mnogi ljudi nisu u stanju da donose racionalne odluke. Mozda bi psiholozi i psihijatri trebalo da pomognu u savladavanju straha od vakcine.

zzz

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

Kada spominjes strucnjake opste prakse mislis li na Nestorovica? A iskreno mozemo se sloziti da nam jos i dobro ide pored ovakvih kvazi doktora koji pricaju ove nebuloze javno po televiziji. Covek pulmolog prica o virusima? O svojoj strucnosti je sve sam rekao, vise nego dovoljno da mu se oduzme licenca i zabrani zauvek bavljenje medicinom.

Путник П

pre 3 godine

Прича шта му се прича, није битно шта је тачно, а шта није, и тако... :) Воли човек да је у центру пажње... То је мој утисак...

alba greaca

pre 3 godine

@Ono, kad loš pevač, tripuje da peva, pa razbija, a publika ga tapšanjem i veselim nasmejanim licima podržava...
(Mediocritical, 24. maj 2020 09:52)


Ono, kada, tripuješ, da si, pismen, pa, razbijaš, a publika, ne verije, i, moli, da, bar, pročitaš bukvar, pre sledećeg, pokušaja!

Naravno, drži socijalno-fizičku distancu, izgleda je kod tebe onaj najteži oblik! ;-)

Negativni komentari na račun gospodina Nestorovića, pa čak i od onih koji potpadaju pod struku, najčešće imaju elemente komedije apsurda, pošto dolaze od ljudi koji za života nisu pročitali koliko on za jedan dan!

Naravno, kao svako ko zaista ima znanje, shvata koliko "ne zna", pa se bez sujete poziva na mišljenje onih koje smatra pametnijim, a to nisu pekari, mesari, limari…… a i doktori koji sem knjige za ispit nikada ništa nisu pročitali - svi oni koji ga stavljaju u usta, iako najčešće i ne razumeju šta priča!

čivijaš

pre 3 godine

Ko hoće samo neka uzme švedski model. Znajte da samo preživeli stiču imunitet.
Hvala Dr. Konu ja sam za oprez i distancu a ko hoće da stiče imunitet neka rizikuje samo svoj život.

kecman

pre 3 godine

Moraću da popijem još jednu kafu pa da pokušam da shvatim šta je sve rekao.
(Royal, 24. maj 2020 10:07)
Preporučujem i duplu rakiju uz kafu.

Hueso Viejo

pre 3 godine

""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?

eKomentator

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

@jerem
hoces da kazes da je novak u pravu za vakcinu zato sto je najbolji teniser na svetu?? kakve veze imaju izlecena deca sa ovime balvane?? svaka njemu cast sto je izgradio lepu karijeru, ali neka se kloni televizije I neka prestane vise da truje ovaj narod glupostima. nek ide na kliniku I nek leci decu ako to jedino zna!!

Saša

pre 3 godine

Poštovanje za uvaženog prof. Nestorovića. Pročitao sam tekst više puta pažljivo reč po reč. Slagali se mi ili ne sa njim, bili "pozicija" ili "opozicija", profesor je postavio neka sasvim logička pitanja, koje i običan čovek svakodnevno postavlja sebi i stručnoj javnosti.Profesor u tekstu daje svoje viđenje situacije, ima pravo na to, u svojoj oblasti je ekspert, to svi znamo i to je nesporno. Njegovi stavovi o ovoj pandemiji uvek bude razmišljanje. Lično, mislim da ne govori olako, kako sam kaže, svakog jutra pročita ono najnovije u svetu o korona virusu,prelista radove stručnjaka, ispitivanja svetskih eksperata, nova istraživanja i to prokomentariše.
Njegovi stavovi, meni se čini, uvek su bili dosta blizu realnosti, kako neko reče, prof.Nestorović je izgleda sve pogodio u vezi sa procenom toka pandemije...
Želeo bih još nešto da prokomentarišem... ona famozna izjava o šopingu u Trstu...za koju mu mnogi zameraju. Imajuči u vidu splet teških okolnosti, tragičan i ogroman broj nastradalih u Italiji, sigurno da nisu najsrećnije sklopljene profesorove rečenice, na toj konferenciji za štampu. Međutim,ja mislim je da su svi članovi Kriznog štaba itekako dobro znali kakve opasnosti nosi sobom ovaj virus, zamislite da su delovali panično tada i uplašeno... Šta bi onda bilo, stampedo, panika, jurnjava po bankama, prodavnicama, strah, šta reći starima, deci... Čak i tada običan građanin, posle te konferencije, mogao je da oseti da se "nešto" čudno dešava ili će se desiti.

hm?

pre 3 godine

Virus koji se samo vezuje za ljudske celije nije delo majke prirode i na zalost, svedoci smo prvog bioloskog rata u svetu za koji jos uvek nije potpuno jasno da li je pokrenut od strane Amerikanaca protiv Kine ili obrnuto....

JeRemija

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.

.

pre 3 godine

vlast mora da se promeni u smislu da odgovorni počnu da odgovaraju za sve urađeno ili izgovoreno. ova praksa da smo u 21 veku a da za ništa ne odgovaraš i da samo bogato živiš na grbači naroda će dovsti do žestokog pucanja.

Marin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.

Vasilis Spanulis

pre 3 godine

Profesor, doktor, pulmolog ...
cije su znanje iz medicine ismevali
automehanicari,
geometri,
peraci prozora i
lakireri.
(Pedja, 24. maj 2020 09:59)

Netačne priče o Tesli, boelsti španske groznice, nameštanje Vimbdona, putu za Milano, skupljanje kolektivnog imuniteta NISU naišle na odobravanje kolega dotičnog STRUČNJAKA.

IT

pre 3 godine

Ubaci se biološko oružje, narod umire, svi se utrkuju za vakcinu da bi profitirali na planiranoj nesreći i onda nam govore da je vakcinisanje obavezno i da ko to ne učini je neodgovoran pojedinac koji se ne uklapa u društvo.

Majkl Džondar

pre 3 godine

Sve je istina za ovo preterivanje, i logično je je da je hteo da umiri situaciju i ja bih. Ali nažalost, mi smo sad u takvoj fazi da šta god neko da kaže, ima da ga namažemo. To su godine, ugnjetavanja i maltretiranja od strane naših vladara.

Goran Loznica

pre 3 godine

“Nestorović je kazao da pravljenje vakcine protiv koronavirusa ide loše, te da ona koju pravi firma Bila Gejtsa je jako loša i ne bi je primio.”
-Doktor Kon čita i nevera hahahahha

Hades

pre 3 godine

Nemoj da pricas, molim te. Ove tvoje proizvoljne izjave i procene uopste nista dobro ne donose. To sto su nas zatvorili i na smrt zaplasili, pa ima malo umrlih, koristis kao pokrice za tvoju teoriju da nam virus nista ne moze. Sad lupas tu za vakcinu o kojoj nemas pojma. Idi radi za sta si strucan, penzionisi se, idu i reality, samo nam sjasi i ti sa grbace.

Rile

pre 3 godine

Doktor je u pravu... Sve demokrate u USA imali su karantin dok Trampovi ne, cak ni masku nije nosio.
Pa Gejcova vakcina je svaka jer na vrhovnom sudu su roditelji dobili presudu od vakcina... Tako da od 2000 ni jedna nije bezbedna... I ova bsg nasa je bila manje bezbedna gde dolazi do komplikacija za 30, 40 godina a ove posle 2000 uzas. Zato drzave ne garantuju i vecina drzava ih ne stavlja u rasporedu. SZO je pokazao nestrucnost i ako je normalno kao sto nije to ne treba da postoji.
Sto niko ziv ne prica o Lukasenku. Da nisu svi pomrli u Belorusiju?

Djokica

pre 3 godine

Aman brate dosta vise sarlatanstva!
Ako je odlican pulmolog, nije i virusolog, astrofizicar, sexolog, psihoterapeut... Ajde što je on odlepio i veruje u sve i svasta, ali vi novinari prestanite da njegove izjave vise prenosite kao relevantne.
Saucescnici ste u konfuziji koja se stvara kod naroda.

zarkoooo

pre 3 godine

Carrreee.. na televiziji se pricalo samo najgore, niko nije pominjao 90% onih koji nemaju simptome.. Zastrasivanje.. Vranje, zarazeni u cetvrtak prosli pusteni u ovu subotu i o da vranje zariste ne sme covek vise ni da se razboli

Vukojica

pre 3 godine

Jel to znaci da mozemo da tuzimo mts/krizni stab/drzavu zbog sirenja panike u toku vanrednog stanja sms porukama da nam se blizi italijanski scenario?

Vukojica

pre 3 godine

Jel to znaci da mozemo da tuzimo mts/krizni stab/drzavu zbog sirenja panike u toku vanrednog stanja sms porukama da nam se blizi italijanski scenario?

Goran Loznica

pre 3 godine

“Nestorović je kazao da pravljenje vakcine protiv koronavirusa ide loše, te da ona koju pravi firma Bila Gejtsa je jako loša i ne bi je primio.”
-Doktor Kon čita i nevera hahahahha

Djokica

pre 3 godine

Aman brate dosta vise sarlatanstva!
Ako je odlican pulmolog, nije i virusolog, astrofizicar, sexolog, psihoterapeut... Ajde što je on odlepio i veruje u sve i svasta, ali vi novinari prestanite da njegove izjave vise prenosite kao relevantne.
Saucescnici ste u konfuziji koja se stvara kod naroda.

Vasilis Spanulis

pre 3 godine

Profesor, doktor, pulmolog ...
cije su znanje iz medicine ismevali
automehanicari,
geometri,
peraci prozora i
lakireri.
(Pedja, 24. maj 2020 09:59)

Netačne priče o Tesli, boelsti španske groznice, nameštanje Vimbdona, putu za Milano, skupljanje kolektivnog imuniteta NISU naišle na odobravanje kolega dotičnog STRUČNJAKA.

Hades

pre 3 godine

Nemoj da pricas, molim te. Ove tvoje proizvoljne izjave i procene uopste nista dobro ne donose. To sto su nas zatvorili i na smrt zaplasili, pa ima malo umrlih, koristis kao pokrice za tvoju teoriju da nam virus nista ne moze. Sad lupas tu za vakcinu o kojoj nemas pojma. Idi radi za sta si strucan, penzionisi se, idu i reality, samo nam sjasi i ti sa grbace.

Marin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.

.

pre 3 godine

vlast mora da se promeni u smislu da odgovorni počnu da odgovaraju za sve urađeno ili izgovoreno. ova praksa da smo u 21 veku a da za ništa ne odgovaraš i da samo bogato živiš na grbači naroda će dovsti do žestokog pucanja.

Majkl Džondar

pre 3 godine

Sve je istina za ovo preterivanje, i logično je je da je hteo da umiri situaciju i ja bih. Ali nažalost, mi smo sad u takvoj fazi da šta god neko da kaže, ima da ga namažemo. To su godine, ugnjetavanja i maltretiranja od strane naših vladara.

Kosmopolita

pre 3 godine

Bil Gejts ne pravi vakcinu, to je činjenica, on samo svoje fondove daje ozbiljnim kompanijama koje razvijaju i proizvode lekove, u svrsi razvoja vakcine.
Ova populistička izjava političkog doktora režima pred izbore doprinosi sirenju lažnih vesti i propagande u poznatom polupismenom stilu birackog tela kome je poruka namenjena.

Milunka

pre 3 godine

Nestorović nas konstantno podseća na činjenicu da je naša struka Na nivou žute štampe. Ovakav presedan u vidu Nestorovića srpska nauka ne poznaje.

stojko

pre 3 godine

neverovatno mi je kako se lako usudjuje da izjavi ovakve stvari. Pritom, on ni sam nije siguran da li je to tacno. Posle ce opet biti, nisam mislio to sto sam rekao.

JeRemija

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.

kecman

pre 3 godine

Moraću da popijem još jednu kafu pa da pokušam da shvatim šta je sve rekao.
(Royal, 24. maj 2020 10:07)
Preporučujem i duplu rakiju uz kafu.

hm?

pre 3 godine

Virus koji se samo vezuje za ljudske celije nije delo majke prirode i na zalost, svedoci smo prvog bioloskog rata u svetu za koji jos uvek nije potpuno jasno da li je pokrenut od strane Amerikanaca protiv Kine ili obrnuto....

zarkoooo

pre 3 godine

Carrreee.. na televiziji se pricalo samo najgore, niko nije pominjao 90% onih koji nemaju simptome.. Zastrasivanje.. Vranje, zarazeni u cetvrtak prosli pusteni u ovu subotu i o da vranje zariste ne sme covek vise ni da se razboli

Saša

pre 3 godine

Poštovanje za uvaženog prof. Nestorovića. Pročitao sam tekst više puta pažljivo reč po reč. Slagali se mi ili ne sa njim, bili "pozicija" ili "opozicija", profesor je postavio neka sasvim logička pitanja, koje i običan čovek svakodnevno postavlja sebi i stručnoj javnosti.Profesor u tekstu daje svoje viđenje situacije, ima pravo na to, u svojoj oblasti je ekspert, to svi znamo i to je nesporno. Njegovi stavovi o ovoj pandemiji uvek bude razmišljanje. Lično, mislim da ne govori olako, kako sam kaže, svakog jutra pročita ono najnovije u svetu o korona virusu,prelista radove stručnjaka, ispitivanja svetskih eksperata, nova istraživanja i to prokomentariše.
Njegovi stavovi, meni se čini, uvek su bili dosta blizu realnosti, kako neko reče, prof.Nestorović je izgleda sve pogodio u vezi sa procenom toka pandemije...
Želeo bih još nešto da prokomentarišem... ona famozna izjava o šopingu u Trstu...za koju mu mnogi zameraju. Imajuči u vidu splet teških okolnosti, tragičan i ogroman broj nastradalih u Italiji, sigurno da nisu najsrećnije sklopljene profesorove rečenice, na toj konferenciji za štampu. Međutim,ja mislim je da su svi članovi Kriznog štaba itekako dobro znali kakve opasnosti nosi sobom ovaj virus, zamislite da su delovali panično tada i uplašeno... Šta bi onda bilo, stampedo, panika, jurnjava po bankama, prodavnicama, strah, šta reći starima, deci... Čak i tada običan građanin, posle te konferencije, mogao je da oseti da se "nešto" čudno dešava ili će se desiti.

Spike

pre 3 godine

"Videlo se da će biti dva meseca intenzivnije i treći manje intenzivno. Na početku je izgledalo crno, pogotovo na zapadu gde su mračili dibidus", rekao je Nestorović.

Kakva besramnost... Da, videlo se, sada posle tri meseca. Zasto to doticni nije rekao tada kada se "videlo"? A istina je da pojma nije imao, kao sto je istina da je potpuno svesno smatrao da je ovaj soj virusa "najsmesniji u istoriji" sa sve preporukom putovanja u Milano, u kome je vec u trenutku te izjave bilo kriticno, sto sve zajedno ukazuje na neznanje i neinformisanost. A ovo "videlo se" i okretanje na segu (kao namerno sam lupao da umirim narod) - besramno je i bezobrazno.

Doticni mozda jeste dobar pulmolog, ali ako i jeste, tu se prica zavrsava. Covek koji znanje crpi iz obskurnih i neproverenih izvora govoreci o Teslinom putovanju kroz vreme, vanzemaljskom poreklu ljudi sa plavim ocima, ne moze se i ne treba uzeti za ozbiljno.

Ovo je jedan od najzalosnijih primera sta bude kada se ljudi iz struke, cesto vrlo uspesni, upuste i samouvereno krecu kroz oblasti o kojima pojma nemaju. Narocito su tome, rekao bih, skloni lekari. Sto zbog prirode skolovanja, sto zbog prirode posla. Nije ni cudo da je prvi stranacki parlament u Srbiji devedesetih bio sastavljen od ogromnog procenta lekara. Kako smo prosli - videli smo. Kako cemo s ovim da prodjemo - videcemo...

A sto se Nestorovicevog znanja o virusima tice, jedina koja manje zna, a podjednako ... kao otvoren prozor je izvesna Grujicic Danica.

Realan

pre 3 godine

I ne reče, koja je to firma Bill Gatesa što pravi vakcine?
Grčki doktori našli da je veštački virus, ko konkretno i gde?
Najlakše je samo ubaciti (neproverene) informacije i gledati kako će ljudi sa reaguju.

Igor

pre 3 godine

Pajac! Covek je mozda dobar pulmolog ali svakako nije virusolog ili epidemiolog. A u vakcine moze da se razume kao Marica u... Strasno sta su ovde dozvolili da se radi. U medijima na sav glas propagiraju razne teorije zavere ljudi koji su sebe proglasili sveznajucim. To se ne radi nigde u svetu. BBC, DW, RTL i jos gomile stranih televizija prenose iskljucivo strucne komentare lekara koji su utemeljeni u medjunarodnim naucim istrazivanjima i cinjenicama koje su lako proverljive i pouzdane. Ne postoji ni jedan rekla-kazala pajac koji iznosi ovakve nebuloze. Nasa jedina svetla tacka u ovoj epidemiji je Dr Kon koji je i dalje dosledan struci. Ostali su cista sprdnja s narodom.

mladen70

pre 3 godine

E pa hajde da vidimo ko je na kraju više bio u pravu?
Nestorovića- Grujičić ili trio Kon-Tepavčević-Tiodorović?
Narod može da bira, ali uvek ću više verovati iskusnim kliničarima od epidemiologa koji su statističari. Njima ne zaboravljam svinjski grip i vakcine na koje su nas tada terali od Novartisa... Kratko sećanje u nas Srba... Napred Nestorovću! Car si što ne plašiš, niti si plašio i mračio od samog početka ovaj narod. E zato im i neveljaš... Reci gotovi smo, pomrećemo i svi će te zavoleti odmah.

eKomentator

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

@jerem
hoces da kazes da je novak u pravu za vakcinu zato sto je najbolji teniser na svetu?? kakve veze imaju izlecena deca sa ovime balvane?? svaka njemu cast sto je izgradio lepu karijeru, ali neka se kloni televizije I neka prestane vise da truje ovaj narod glupostima. nek ide na kliniku I nek leci decu ako to jedino zna!!

Drakče

pre 3 godine

Prof. Nestorović je izuzetan dečiji pulmolog, ali mu, u poslednje vreme, izjave sve više priliče novinaru trećeg oka nego doktoru medicine.
Zašto je prokomentarisao samo jednu vakcinu od desetak koje su u izradi uključujući i rusku vakcinu koja je navodno pokazala odlične rezultate. (još pritom naglasio da to pravi firma Bila Gejtsa)? Zato što mu nije cilj da obrazuje svoj narod i ljude koji ga slušaju već da se dodvori širokoj publici koja već ima takvo mišljenje i voli kada je neko za nešto kriv (Gejts, Ameri, Vatikan, reptili itd).
Manjina koju zanima nauka i onako traži ozbiljnije studije i dokaze od pitke rekla-kazala priče tako da njima ovo nije ni namenjeno.

Veliko razočarenje!

Paja moler

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura

Sabre

pre 3 godine

Teror ovog pajaca se nastavlja. Covece, ako malo ali MALO, gram morala imas, za sve zrtve za koje si odgovoran svojim neprestanim lupetanjem, "najsmesniji virus" pa "nismo ozbiljni" "najbolje da se svi zarazimo" pa "opustili smo se" i ostale sizofrene izjave, da i ne ulazim u lupetanja o Tesli koje si izvalio do sada... molim te, samo stani.

Znam da je tesko. Znam da si sad uvideo kao i preCednik koliko je lepo kad si stalno u centru paznje, a da bi ostao moras svaki put sve vise da lupetas, sto postaje maltene nemoguca misija s obzirom koliko si do sada. Ali ajde, mozes ti to. Verujemo u tebe. Samo.. prestani.

zzz

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

Kada spominjes strucnjake opste prakse mislis li na Nestorovica? A iskreno mozemo se sloziti da nam jos i dobro ide pored ovakvih kvazi doktora koji pricaju ove nebuloze javno po televiziji. Covek pulmolog prica o virusima? O svojoj strucnosti je sve sam rekao, vise nego dovoljno da mu se oduzme licenca i zabrani zauvek bavljenje medicinom.

Vanja Petrović

pre 3 godine

Pročitala sam tekst doktora Nestorovića nekoliko puta.
Elem, virus je veštački a možda i nije. Mislim jeste, ali nije za miševe već za slepe miševe. Ići u Italiju se moglo, ali u letalni šoping. Uzeti ili ne uzeti lošu vakcinu Bil Gejtsa koja ne postoji? Pitanje je sad, ta nepostojeća vakcina, mislim postoji ali još nije uspostojala jer je loša na nekoliko tipova Korone. A, B, C D, ko da više na pijaci ludila? Možete se zaraziti slobodno u šetnji ali nikako na svadbi; šetajte ne svadbujte, kolektivni imunitet nije potreban jer virus se usmerava na druge narode ali ne i nas, tj, i na nas ali mi smo kao što rekoh u laganoj šetnji šopingujući po Italiji, nikako na nekoj svadbi koje se i ne prave no i to ćemo rešiti kada neko drugi, bilo ko osim Zlog Bilija, proizvede vakcinu koja se bori protiv virusa Korone šetajuće laganice Italijom i njenim mrtvačnicama. Jer, virus nije smrtonosan po nas jer smo bili u karantinu a to je loša ideja, mislim dobra je jer smo izbegli scenarijo Italije koja je bila u problemu, a možda i nije već su sav ovaj haos izrežirali Zli Bili i kompanija, a on pulmolog ih je razotkrio, te je to znanje i nama preneo doduše u zavijenoj formi, no mi smo Srbi nebeski narod i zuji nam samo u glavi gde se hvataju paučina i virusi dok na respiratorni sistem (naš srpski)to ne deluje i mi imamo Koronu al ona je slaba za naša pluća koja je zaštitila DB i njeni aspiratori i respiratori.

Treba mi sedativ podhitno, al ozbiljno!!

IT

pre 3 godine

Ubaci se biološko oružje, narod umire, svi se utrkuju za vakcinu da bi profitirali na planiranoj nesreći i onda nam govore da je vakcinisanje obavezno i da ko to ne učini je neodgovoran pojedinac koji se ne uklapa u društvo.

Pametnjaković

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Kako nije stručan pulomolog za respiratorne infekcije?!

srbin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43) 


Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?

J.

pre 3 godine

"Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko."
(Sbr, 2
Ne, najveći autoriteti medicine su rekli upravo suprotno, ali ti ni maternji jezik ne znaš, a kamoli da znaš ko su autoriteti u medicini.

Oliver

pre 3 godine

Pulmologija je nauka o bolestima pluca,njihovom dijagnostikovanju i lecenju. To znaci svih mogucih bolesti pluca kako infektivnih tako i neinfektivnih. Infektivne su virusna,bakterijska,gljivicna i parazitarna zapaljenja pluca,a neinfektivne su npr. astma,emfizem,atelektaza,plucna embolija,tumori pluca itd. Pulmolog je kompetentan za sve to i leci sve to. Posto virus korone napada primarno pluca,to spada u domen pulmologije. Dakle,pulmolog je apsolutno kompetentan da prica o virusnom oboljenju pluca,isto kao sto je kardiolog kompetentan da prica o virusnom oboljenju srca ili neurolog o virusnom oboljenju mozga ili hepatolog o virusnom oboljenju jetre. Je l' to konacno jasno pa da se mnogi vise ne brukaju u komentarima diskreditujuci Nestora po pitanju kompetencije.

Zoran

pre 3 godine

Ovde je sasvim svejedno da li o virusu, pandemiji, terapiji, vakcini priča Nestorović(predpostavljam da je eminentni lekar), Soraja, Aca Lukas, Kristijan, Žika Šarenica, Tijana Ajfon ili Ceca. Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?

srbin

pre 3 godine

Do kad ce ovaj sarlatan da gostuje po svim televizijama i lupeta sta mu padne na pamet ?
(Bakamadafaka, 24. maj 2020 10:05)

Sarlatan? Neko ko je 40 godina strucnja za pulmologiju, ne verujem da je sarlatan. Ne daje popularne izjave, da. Virus je vestacki? 90% da jeste, da je nege slabiji negde jaci, vidi se po smrtnosti, da su novinari preterivali-JESU. Bil Gejts i vakcina? NIKAD, ako nema ko da je pravi ne mora ni on.

Zasto vakcina obavezna kad je 0,07% ljudi zarazeno.

ZaphodBeeblebrox

pre 3 godine

Prvo, Gejts ne pravi vakcinu, niti je osmišlja, niti će on nekoga da bode. Čovek daje pare SZO i to je sve, a vakcinu prave druge kompanije koje nemaju veze sa Gejtsom, nije teško pročitati i ukapirati onima kojima mozak služi za više od obavljanja osnovnih funkcija.
Drugo, od doktora koji priča o vanzemaljcima i o tome kako je Tesla vraćao brodove iz prošlosti u budućnost i obratno ne treba očekivati ništa više od jeftinog senzacionalizma za tupavu većinu koja se o tehnici uči od fudbalera i YT "influensera", o vakcinama saznaje sve preko fejsbuka, a o Srbiji misli da je nalepše mesto za život.

Rile

pre 3 godine

Doktor je u pravu... Sve demokrate u USA imali su karantin dok Trampovi ne, cak ni masku nije nosio.
Pa Gejcova vakcina je svaka jer na vrhovnom sudu su roditelji dobili presudu od vakcina... Tako da od 2000 ni jedna nije bezbedna... I ova bsg nasa je bila manje bezbedna gde dolazi do komplikacija za 30, 40 godina a ove posle 2000 uzas. Zato drzave ne garantuju i vecina drzava ih ne stavlja u rasporedu. SZO je pokazao nestrucnost i ako je normalno kao sto nije to ne treba da postoji.
Sto niko ziv ne prica o Lukasenku. Da nisu svi pomrli u Belorusiju?

Hueso Viejo

pre 3 godine

""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?

čivijaš

pre 3 godine

Ko hoće samo neka uzme švedski model. Znajte da samo preživeli stiču imunitet.
Hvala Dr. Konu ja sam za oprez i distancu a ko hoće da stiče imunitet neka rizikuje samo svoj život.

?

pre 3 godine

U ovako ranoj fazi od 15 vakcina 8 sa antitelima? Ako Nestorovic kaze da je vakcina losa, odmah cu da je primim. Cuj losa vakcina u ranoj fazi istrazivanja. I sta kaze iskusni pulmolog, iznenadilo ga sto je najsmesniji virus smrtonosan? Nek mu neko objasni da virus moze da izazove autoimune bolesti, genetske greske, cak i neke oblike raka. 3000 za gospodina

ana

pre 3 godine

A sto nije obukao skafander i otisao da pomaze kolegama, umesto da daje intervjue ko neka zvezda. Ili bez skafandera, kad vec njegovo tolko iskustvo i strucnost kaze da nije nista opasno.

Путник П

pre 3 godine

Прича шта му се прича, није битно шта је тачно, а шта није, и тако... :) Воли човек да је у центру пажње... То је мој утисак...

arogancija i neznanje

pre 3 godine

Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?
(Zoran, 24. maj 2020 13:38)

Sramotno je to sto se izjavili. Ljudi koji su skocili na Nestorovica, pozicionirajuci se pro-zapadni, u stvari nemaju pojma kako taj zapad funkcionise. Ja zivim na tom zapadu vec vise od 20 godina, dosta sam uspesan i video sam dosta toga. Ovde u HOlandiji je premijer i tim strucnjaka rekao isto sto i Nestorovic jos u martu, u vreme najjace epidemije i kada je nas licni imunitet (na kraju zime) najnizi. Rekli su da idu na kolektivni imunitet bez ikakvih ogranicenja kretanja (osim izbegavane rukovanja, zabrane javnih skupova preko 30 ljudi, zatvaranja restorana/kafea i sportskih aktivnosti i preporucene 1.5m distance). Nije bilo maski u prodavnicama. U crkvama bilo dozvoljeno do 30 ljudi, srpska crkva je svake nedelje imala sluzbu. Bilo je par sporadicnih kritika 1-2 nedelje i onda su zacutali. Pokazalo se da je to bio ispravan pristup njihov broj novih slucajeva je par ispod 1% jos pre nekoliko nedelja. Imaju visoku smrtnost, ali to je posledica karnevala koji su se desili pre zabrane javnih okupljanja.
Nestorovic je covek koji je spasao stotine zivota u svojoj karijeri. Mnogi su se ljudi javljali prethodnih nedelja da to potvrde. Ima NEKOLIKO specijalizacija. Jos uvek intenzivno uci i cita. I onda se javite Vi da ga kritikujete. Sta vi znate o medicini, o molekularnoj biologiji itt? Znate vise od nobelovca Montanja koga Nestorovic citira?

Istina

pre 3 godine

Veliki strucnjak a jos veci covek. Ocigledno smeta odredjenim ljudima sto iznosi istine velikim lobijima sto im kvari poslove. Covek koji je prijatelj Novaku Djokovicu nemoze biti los covek. Gospodo Srbi manimo se mrznje nego malo ukljucimo svoj mozak i probajmo bar malo da postujemo nekoga koji nesto znaci u svojoj struci ako smo uopste sposobni za tako nesto.

Aleksandar

pre 3 godine

Koliko ja pratim, a lekar sam i bavim se i prakticno ovim problemom, najdalje u projektu vakcine otisli su Pomezia-Oxford i oni su vec testirali na 1000 ljudi i nisu prijavili nezeljena dejstva. Sledeci korak je test na 10260 ljudi u koji ulaze i stariji i deca od 5-12 godina.
Ukoliko bude efikasna mogla bi da bude odobrena sredinom jeseni.

шио ми га ђура

pre 3 godine

да ми нисмо били закључани ,само је увођен вишедневни полицијски час

Bravo!

pre 3 godine

Presrecna sam sto imamo strucnjake svetskog ranga u nasoj zemlji, zahvaljujuci prof. Nestorovicu u Srbiji nisu vladali tama i strah tokom krize. Uvek ce biti raznih ljudi, koji prosto ne mogu da shvate koliko je neko knjiga i istrazivanja procitao i vremena ulozio da bi bio u toku sa svetskim umovima i da bi sagledao istinu bolje, dok ima i onih koji umeju da prepoznaju znanje i dobronamernost. Ljudi ko ljudi. Hvala profesore!

Kolega

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura
(Paja moler, 24. maj 2020 13:34)

Kao prvo, šta ti je to virusolog, nije mi poznata ta specijalizacija!
A drugo, po čovjek je pulmolog, znači razumije se u respiratorne bolesti, a korona je upravo to, uglavnom uzrokuje sekundarne respiratorne infekcije i to u većini slučajeva pogađa kronične bolesnike-
Pa ko o tome da zna ako ne pulmolog, ili misliš da bi trebao se posavjetovati s tim tvojim virusologom?!
Zar misliš da je samo kardiolog za srce, npr. internista ne zna ništa o tome?!

V for Vendetta

pre 3 godine

Čitam komentare i ne mogu da se čudom načudim ljudskoj povodljivosti. Dr. Nestorović je možda malo preterao, ali za razliku od ostatka "struke" (inače devalvirane raznoraznim "naučnim" teorijama o N polova i rodova, plastičnom hirurgijom i sličnim izumima potrošačkog društva) iznosi realne činjenice. A one upravo govore o tome da; ili mi zaista nemamo pojama o covid-19 pa svako doslovno lupeta šta stigne samo da bi zadobio pažnju "click bait" medija, ili je virus zaista veštački, ljudskom rukom stvoreno biološko oružje, stvoreno ne da poubija, nego da kliki koja je finansirala njegov razvoj omogući apostulnu kontrolu nad zablenatvelim i uplašenim ljudima. U apsolutno globalizovanom svetu na kome živi skoro 8 milijardi ljudi, virus se širi puzećim korakom. Naime, da je zasita tako "zarazan", tako opasan, i da je zaista prirodan, za ovih šest meseci kako "postoji", zarazio bi stotine miliona ljudi, pobio desetine miliona i to samo u prvom talasu. Toga nema, niti će ga biti, a ako čekamo da se 70% populacije zarazi i stekne imunitet, manipulatori iz SZO, Gates, "struka", click bait mediji će nas vodati kao ovce.

Zox

pre 3 godine

Ekscentrican doktor koji je mnoge izlečio a koga je sadašnja vlast iskoristila kako bi raspisala izbore kad im nije vreme.
Jeste preterao onog dana ali kada bi mi trebala stručna pomoć, verovatno bih se lečio kod njega.

m

pre 3 godine

A u suštini, posle svega (posle posete korone), šta je pogrešno što je Dr Nestorović rekao? Izgleda da je on bio najtačniji! Ostao je na istoj liniji, što se, ispostavlja se, i obistinilo! Naša korona je bila među najblažim.

Zemljoradnik

pre 3 godine

Ima onaj izraz u englekom - backpedaling. Kad ideš u jednom pravcu a onda u hodu menjaš stav u potpuno suprotno od onog što je u početku bio. “Backpedaling” često ide uz objašnjenje da si od početka sve znao i shvatao, i da sve ranije rečeno, makar bilo potpuno pogrešno i glupo, u krupnom planu ima logičnu svrhu i smisao. Verujem da je doktor vrhunski dečiji pulmolog i skroz gotivan lik, ali u vezi ove epidemije nalupetao se za sve pare. Savet da se slobodno ide u Milano u šoping, ono da su žene zbog estrogena imune, i još stošta... Meni ipak govori da je doktor bio u potpunoj zabludi o čemu se u stvari radi.

teorija zavere

pre 3 godine

"""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)"

Jeste malo haoticno napisano, ali je i jasno na sta se misli. 20% od 15 je 3.

struka i buka

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu!
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?
(srbin, 24. maj 2020 14:14

Bravo. Eto, vidite, to je otprilike mera znanja onih koji kritikukuju Nestorovica, cast izuzecima... Sad, kada smo kod tih izuzetaka... zasto ti strucni ljudi, ako ih ima, ovde na diskusiji ne objave sta je pogresno u izjavi nobelovca Montanja? Zasto ne objave svoju strucnu argumentaciju? Ipak, mislim da ovde ima mnogo vise ideoloskih komentatora nego strucnih - a ti ideoloski se pozivaju "na struku i nauku" kao na Sveti Gral, misleci da time iznose neoborivi dokaz... a u stvari, ne znaju, da u nauci ne postoji apsolutnih dokazi, Kurt Gedel, jedan od najboljih matematicara svih vremena, je dokazao 30-tih godina proslog veka da ce " u dovoljno kompleksnom formalnom sistemu uveki postojati neodredjeni iskazi" - to je izazvalo potpunu revoluciju u nauci. Dakle, to je sto se tice matematickih, tj teorijskih dokaza. Sto se tice ekperimenta, oduvek je poznato da on dokazuje nesto samo u odredjenim okolnostima (prostoru, vremenu itt). Zbog toga pravi naucnici i strucnjaci vode medju sobom DIJALOG, ne gadjaju se ideoloskim stavovima. Inace, da dodam, Srdja Jankovic, onaj simpaticni imunolog sto uvek nosi masku, se u nekim stvarima nije slagao sa Nestorovicem. Vidim i on kaze da veruje da nece biti zarazenih tokom leta - bice da se ipak priblizio Nestorovicevom misljenju

Dača

pre 3 godine

Čemu ovoliko prepucavanje i pljuvačina ? Svako ima pravo da veruje kome hoće i u šta hoće . Ja recimo , od prvog dana verujem doktoru Nestoroviću jer je više nego očigledno da su velike igre u pitanju . Isto tako poštujem strah , zebnju i mišljenje druge strane i ponašam se u skladu sa tim !

Ognjen

pre 3 godine

Covek je objasnio da je, u prvo vreme, kad nismo imali zastitnu opremu, bilo vazno da se se suzbije strah i panika. Strah obara imunitet, cini nas neotpornim na bolest, sta vise- privlaci bolest. Svaki lekar to zna, a ipak cesto zastrasuju ljude, oduzimavsi im svaku nadu, onesposobe coveka za borbu.
Jedino on je bio svetla tacka, neko ko unosi optimizam u mracne price i prognoze iz celog sveta.
Njegov optimizam i vedrina, sveprisutni, ucinili su mnogo da se ponisti sveopste beznadje koje nas je zahvatilo.

Sbr

pre 3 godine

Jedini doktor koji razmišlja svojom glavom. Na žalost nato-szo(bil gejts) ekipi. Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko.

NIA

pre 3 godine

Nisam lekar pa necu kritikovati po tom pitanju. Problem je sto su se na nas derali svi pocevsi od av pa preko premijera do kriznog staba. A i spremacice. Vakcina je meni problem! Zasto mora biti OBAVEZA? Valjda imam pravo da odlucim da li cu ili ne primiti tu neproverenu vakcinu. Vakcinu koja jos nije izmisljena. Mrtva trka je jos. Imam licno iskustvo i zbog toga u potpunosti podrzavama Novaka. 3 PUTA MERITE A JEDNOM SECITE DECO.

Lars

pre 3 godine

Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)

Mislio je na ona 3 sa teskim simptomima. To je 20% od 15.

alba greaca

pre 3 godine

@Ono, kad loš pevač, tripuje da peva, pa razbija, a publika ga tapšanjem i veselim nasmejanim licima podržava...
(Mediocritical, 24. maj 2020 09:52)


Ono, kada, tripuješ, da si, pismen, pa, razbijaš, a publika, ne verije, i, moli, da, bar, pročitaš bukvar, pre sledećeg, pokušaja!

Naravno, drži socijalno-fizičku distancu, izgleda je kod tebe onaj najteži oblik! ;-)

Negativni komentari na račun gospodina Nestorovića, pa čak i od onih koji potpadaju pod struku, najčešće imaju elemente komedije apsurda, pošto dolaze od ljudi koji za života nisu pročitali koliko on za jedan dan!

Naravno, kao svako ko zaista ima znanje, shvata koliko "ne zna", pa se bez sujete poziva na mišljenje onih koje smatra pametnijim, a to nisu pekari, mesari, limari…… a i doktori koji sem knjige za ispit nikada ništa nisu pročitali - svi oni koji ga stavljaju u usta, iako najčešće i ne razumeju šta priča!

sonja

pre 3 godine

slazem se da precesto nastupa na nekim televizijama ali neumesno je da eminentnog strucnjaka svrstavate konteks Ceca i ostali..
on je to sto jeste i njegovu velicinu u medicini ne umanjuju neka gostovanja

zdrav razum

pre 3 godine

Prosveceni treba da pruze podrsku onima koji se plase novih tehnologija. Zastraseni raznim pricama mnogi ljudi nisu u stanju da donose racionalne odluke. Mozda bi psiholozi i psihijatri trebalo da pomognu u savladavanju straha od vakcine.

ja

pre 3 godine

Kada se sve sumira covek je sve tacno rekao i bio u pravu. Da napomenem da se javno izvinuo za ono ismevanje virusa na pocetku gde je priznao gresku i da se kaje zbog toga.
Svaka cast doco

sava

pre 3 godine

Evo čovek sa 40 godina iskustva, reko da vakcina nije dobra... Sad nek se jave oni što su pljuvali Djokovića. Nek sad idu i prime vakcinu za primer nama!!!

zardoz

pre 3 godine

Talasi nipodaštavanja i divljenja u odnosu na Nestorovića, Dariju i Kona se smenjuju. Tu nešto kezeće. Ili nas oni zbunjuju, ili ih mi ne shvatamo, ili je nama deško ugoditi, ili je od svega po malo.

Vasilis Spanulis

pre 3 godine

Profesor, doktor, pulmolog ...
cije su znanje iz medicine ismevali
automehanicari,
geometri,
peraci prozora i
lakireri.
(Pedja, 24. maj 2020 09:59)

Netačne priče o Tesli, boelsti španske groznice, nameštanje Vimbdona, putu za Milano, skupljanje kolektivnog imuniteta NISU naišle na odobravanje kolega dotičnog STRUČNJAKA.

Vukojica

pre 3 godine

Jel to znaci da mozemo da tuzimo mts/krizni stab/drzavu zbog sirenja panike u toku vanrednog stanja sms porukama da nam se blizi italijanski scenario?

Saša

pre 3 godine

Poštovanje za uvaženog prof. Nestorovića. Pročitao sam tekst više puta pažljivo reč po reč. Slagali se mi ili ne sa njim, bili "pozicija" ili "opozicija", profesor je postavio neka sasvim logička pitanja, koje i običan čovek svakodnevno postavlja sebi i stručnoj javnosti.Profesor u tekstu daje svoje viđenje situacije, ima pravo na to, u svojoj oblasti je ekspert, to svi znamo i to je nesporno. Njegovi stavovi o ovoj pandemiji uvek bude razmišljanje. Lično, mislim da ne govori olako, kako sam kaže, svakog jutra pročita ono najnovije u svetu o korona virusu,prelista radove stručnjaka, ispitivanja svetskih eksperata, nova istraživanja i to prokomentariše.
Njegovi stavovi, meni se čini, uvek su bili dosta blizu realnosti, kako neko reče, prof.Nestorović je izgleda sve pogodio u vezi sa procenom toka pandemije...
Želeo bih još nešto da prokomentarišem... ona famozna izjava o šopingu u Trstu...za koju mu mnogi zameraju. Imajuči u vidu splet teških okolnosti, tragičan i ogroman broj nastradalih u Italiji, sigurno da nisu najsrećnije sklopljene profesorove rečenice, na toj konferenciji za štampu. Međutim,ja mislim je da su svi članovi Kriznog štaba itekako dobro znali kakve opasnosti nosi sobom ovaj virus, zamislite da su delovali panično tada i uplašeno... Šta bi onda bilo, stampedo, panika, jurnjava po bankama, prodavnicama, strah, šta reći starima, deci... Čak i tada običan građanin, posle te konferencije, mogao je da oseti da se "nešto" čudno dešava ili će se desiti.

JeRemija

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.

Rile

pre 3 godine

Doktor je u pravu... Sve demokrate u USA imali su karantin dok Trampovi ne, cak ni masku nije nosio.
Pa Gejcova vakcina je svaka jer na vrhovnom sudu su roditelji dobili presudu od vakcina... Tako da od 2000 ni jedna nije bezbedna... I ova bsg nasa je bila manje bezbedna gde dolazi do komplikacija za 30, 40 godina a ove posle 2000 uzas. Zato drzave ne garantuju i vecina drzava ih ne stavlja u rasporedu. SZO je pokazao nestrucnost i ako je normalno kao sto nije to ne treba da postoji.
Sto niko ziv ne prica o Lukasenku. Da nisu svi pomrli u Belorusiju?

Marin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.

Djokica

pre 3 godine

Aman brate dosta vise sarlatanstva!
Ako je odlican pulmolog, nije i virusolog, astrofizicar, sexolog, psihoterapeut... Ajde što je on odlepio i veruje u sve i svasta, ali vi novinari prestanite da njegove izjave vise prenosite kao relevantne.
Saucescnici ste u konfuziji koja se stvara kod naroda.

Hades

pre 3 godine

Nemoj da pricas, molim te. Ove tvoje proizvoljne izjave i procene uopste nista dobro ne donose. To sto su nas zatvorili i na smrt zaplasili, pa ima malo umrlih, koristis kao pokrice za tvoju teoriju da nam virus nista ne moze. Sad lupas tu za vakcinu o kojoj nemas pojma. Idi radi za sta si strucan, penzionisi se, idu i reality, samo nam sjasi i ti sa grbace.

Istina

pre 3 godine

Veliki strucnjak a jos veci covek. Ocigledno smeta odredjenim ljudima sto iznosi istine velikim lobijima sto im kvari poslove. Covek koji je prijatelj Novaku Djokovicu nemoze biti los covek. Gospodo Srbi manimo se mrznje nego malo ukljucimo svoj mozak i probajmo bar malo da postujemo nekoga koji nesto znaci u svojoj struci ako smo uopste sposobni za tako nesto.

hm?

pre 3 godine

Virus koji se samo vezuje za ljudske celije nije delo majke prirode i na zalost, svedoci smo prvog bioloskog rata u svetu za koji jos uvek nije potpuno jasno da li je pokrenut od strane Amerikanaca protiv Kine ili obrnuto....

Bravo!

pre 3 godine

Presrecna sam sto imamo strucnjake svetskog ranga u nasoj zemlji, zahvaljujuci prof. Nestorovicu u Srbiji nisu vladali tama i strah tokom krize. Uvek ce biti raznih ljudi, koji prosto ne mogu da shvate koliko je neko knjiga i istrazivanja procitao i vremena ulozio da bi bio u toku sa svetskim umovima i da bi sagledao istinu bolje, dok ima i onih koji umeju da prepoznaju znanje i dobronamernost. Ljudi ko ljudi. Hvala profesore!

srbin

pre 3 godine

Do kad ce ovaj sarlatan da gostuje po svim televizijama i lupeta sta mu padne na pamet ?
(Bakamadafaka, 24. maj 2020 10:05)

Sarlatan? Neko ko je 40 godina strucnja za pulmologiju, ne verujem da je sarlatan. Ne daje popularne izjave, da. Virus je vestacki? 90% da jeste, da je nege slabiji negde jaci, vidi se po smrtnosti, da su novinari preterivali-JESU. Bil Gejts i vakcina? NIKAD, ako nema ko da je pravi ne mora ni on.

Zasto vakcina obavezna kad je 0,07% ljudi zarazeno.

Dača

pre 3 godine

Čemu ovoliko prepucavanje i pljuvačina ? Svako ima pravo da veruje kome hoće i u šta hoće . Ja recimo , od prvog dana verujem doktoru Nestoroviću jer je više nego očigledno da su velike igre u pitanju . Isto tako poštujem strah , zebnju i mišljenje druge strane i ponašam se u skladu sa tim !

mladen70

pre 3 godine

E pa hajde da vidimo ko je na kraju više bio u pravu?
Nestorovića- Grujičić ili trio Kon-Tepavčević-Tiodorović?
Narod može da bira, ali uvek ću više verovati iskusnim kliničarima od epidemiologa koji su statističari. Njima ne zaboravljam svinjski grip i vakcine na koje su nas tada terali od Novartisa... Kratko sećanje u nas Srba... Napred Nestorovću! Car si što ne plašiš, niti si plašio i mračio od samog početka ovaj narod. E zato im i neveljaš... Reci gotovi smo, pomrećemo i svi će te zavoleti odmah.

Sbr

pre 3 godine

Jedini doktor koji razmišlja svojom glavom. Na žalost nato-szo(bil gejts) ekipi. Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko.

IT

pre 3 godine

Ubaci se biološko oružje, narod umire, svi se utrkuju za vakcinu da bi profitirali na planiranoj nesreći i onda nam govore da je vakcinisanje obavezno i da ko to ne učini je neodgovoran pojedinac koji se ne uklapa u društvo.

alba greaca

pre 3 godine

@Ono, kad loš pevač, tripuje da peva, pa razbija, a publika ga tapšanjem i veselim nasmejanim licima podržava...
(Mediocritical, 24. maj 2020 09:52)


Ono, kada, tripuješ, da si, pismen, pa, razbijaš, a publika, ne verije, i, moli, da, bar, pročitaš bukvar, pre sledećeg, pokušaja!

Naravno, drži socijalno-fizičku distancu, izgleda je kod tebe onaj najteži oblik! ;-)

Negativni komentari na račun gospodina Nestorovića, pa čak i od onih koji potpadaju pod struku, najčešće imaju elemente komedije apsurda, pošto dolaze od ljudi koji za života nisu pročitali koliko on za jedan dan!

Naravno, kao svako ko zaista ima znanje, shvata koliko "ne zna", pa se bez sujete poziva na mišljenje onih koje smatra pametnijim, a to nisu pekari, mesari, limari…… a i doktori koji sem knjige za ispit nikada ništa nisu pročitali - svi oni koji ga stavljaju u usta, iako najčešće i ne razumeju šta priča!

Kolega

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura
(Paja moler, 24. maj 2020 13:34)

Kao prvo, šta ti je to virusolog, nije mi poznata ta specijalizacija!
A drugo, po čovjek je pulmolog, znači razumije se u respiratorne bolesti, a korona je upravo to, uglavnom uzrokuje sekundarne respiratorne infekcije i to u većini slučajeva pogađa kronične bolesnike-
Pa ko o tome da zna ako ne pulmolog, ili misliš da bi trebao se posavjetovati s tim tvojim virusologom?!
Zar misliš da je samo kardiolog za srce, npr. internista ne zna ništa o tome?!

arogancija i neznanje

pre 3 godine

Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?
(Zoran, 24. maj 2020 13:38)

Sramotno je to sto se izjavili. Ljudi koji su skocili na Nestorovica, pozicionirajuci se pro-zapadni, u stvari nemaju pojma kako taj zapad funkcionise. Ja zivim na tom zapadu vec vise od 20 godina, dosta sam uspesan i video sam dosta toga. Ovde u HOlandiji je premijer i tim strucnjaka rekao isto sto i Nestorovic jos u martu, u vreme najjace epidemije i kada je nas licni imunitet (na kraju zime) najnizi. Rekli su da idu na kolektivni imunitet bez ikakvih ogranicenja kretanja (osim izbegavane rukovanja, zabrane javnih skupova preko 30 ljudi, zatvaranja restorana/kafea i sportskih aktivnosti i preporucene 1.5m distance). Nije bilo maski u prodavnicama. U crkvama bilo dozvoljeno do 30 ljudi, srpska crkva je svake nedelje imala sluzbu. Bilo je par sporadicnih kritika 1-2 nedelje i onda su zacutali. Pokazalo se da je to bio ispravan pristup njihov broj novih slucajeva je par ispod 1% jos pre nekoliko nedelja. Imaju visoku smrtnost, ali to je posledica karnevala koji su se desili pre zabrane javnih okupljanja.
Nestorovic je covek koji je spasao stotine zivota u svojoj karijeri. Mnogi su se ljudi javljali prethodnih nedelja da to potvrde. Ima NEKOLIKO specijalizacija. Jos uvek intenzivno uci i cita. I onda se javite Vi da ga kritikujete. Sta vi znate o medicini, o molekularnoj biologiji itt? Znate vise od nobelovca Montanja koga Nestorovic citira?

V for Vendetta

pre 3 godine

Čitam komentare i ne mogu da se čudom načudim ljudskoj povodljivosti. Dr. Nestorović je možda malo preterao, ali za razliku od ostatka "struke" (inače devalvirane raznoraznim "naučnim" teorijama o N polova i rodova, plastičnom hirurgijom i sličnim izumima potrošačkog društva) iznosi realne činjenice. A one upravo govore o tome da; ili mi zaista nemamo pojama o covid-19 pa svako doslovno lupeta šta stigne samo da bi zadobio pažnju "click bait" medija, ili je virus zaista veštački, ljudskom rukom stvoreno biološko oružje, stvoreno ne da poubija, nego da kliki koja je finansirala njegov razvoj omogući apostulnu kontrolu nad zablenatvelim i uplašenim ljudima. U apsolutno globalizovanom svetu na kome živi skoro 8 milijardi ljudi, virus se širi puzećim korakom. Naime, da je zasita tako "zarazan", tako opasan, i da je zaista prirodan, za ovih šest meseci kako "postoji", zarazio bi stotine miliona ljudi, pobio desetine miliona i to samo u prvom talasu. Toga nema, niti će ga biti, a ako čekamo da se 70% populacije zarazi i stekne imunitet, manipulatori iz SZO, Gates, "struka", click bait mediji će nas vodati kao ovce.

sava

pre 3 godine

Evo čovek sa 40 godina iskustva, reko da vakcina nije dobra... Sad nek se jave oni što su pljuvali Djokovića. Nek sad idu i prime vakcinu za primer nama!!!

eKomentator

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

@jerem
hoces da kazes da je novak u pravu za vakcinu zato sto je najbolji teniser na svetu?? kakve veze imaju izlecena deca sa ovime balvane?? svaka njemu cast sto je izgradio lepu karijeru, ali neka se kloni televizije I neka prestane vise da truje ovaj narod glupostima. nek ide na kliniku I nek leci decu ako to jedino zna!!

zzz

pre 3 godine

@grujo

Jok ti si stručan. Od knjiga si pročitao možda samo Cicibana, a znaš da pljuješ po pulmologu sa 30 godina iskustva, koji je izlečio na hiljade dece...

Ti si pametan a on je glup...

Kakvog naroda sve ima, još nam u državi i dobro ide, kakvih sve stručnjaka opšte prakse imamo.
(JeRemija, 24. maj 2020 10:51)

Kada spominjes strucnjake opste prakse mislis li na Nestorovica? A iskreno mozemo se sloziti da nam jos i dobro ide pored ovakvih kvazi doktora koji pricaju ove nebuloze javno po televiziji. Covek pulmolog prica o virusima? O svojoj strucnosti je sve sam rekao, vise nego dovoljno da mu se oduzme licenca i zabrani zauvek bavljenje medicinom.

Kosmopolita

pre 3 godine

Bil Gejts ne pravi vakcinu, to je činjenica, on samo svoje fondove daje ozbiljnim kompanijama koje razvijaju i proizvode lekove, u svrsi razvoja vakcine.
Ova populistička izjava političkog doktora režima pred izbore doprinosi sirenju lažnih vesti i propagande u poznatom polupismenom stilu birackog tela kome je poruka namenjena.

ja

pre 3 godine

Kada se sve sumira covek je sve tacno rekao i bio u pravu. Da napomenem da se javno izvinuo za ono ismevanje virusa na pocetku gde je priznao gresku i da se kaje zbog toga.
Svaka cast doco

Ognjen

pre 3 godine

Covek je objasnio da je, u prvo vreme, kad nismo imali zastitnu opremu, bilo vazno da se se suzbije strah i panika. Strah obara imunitet, cini nas neotpornim na bolest, sta vise- privlaci bolest. Svaki lekar to zna, a ipak cesto zastrasuju ljude, oduzimavsi im svaku nadu, onesposobe coveka za borbu.
Jedino on je bio svetla tacka, neko ko unosi optimizam u mracne price i prognoze iz celog sveta.
Njegov optimizam i vedrina, sveprisutni, ucinili su mnogo da se ponisti sveopste beznadje koje nas je zahvatilo.

zarkoooo

pre 3 godine

Carrreee.. na televiziji se pricalo samo najgore, niko nije pominjao 90% onih koji nemaju simptome.. Zastrasivanje.. Vranje, zarazeni u cetvrtak prosli pusteni u ovu subotu i o da vranje zariste ne sme covek vise ni da se razboli

Sabre

pre 3 godine

Teror ovog pajaca se nastavlja. Covece, ako malo ali MALO, gram morala imas, za sve zrtve za koje si odgovoran svojim neprestanim lupetanjem, "najsmesniji virus" pa "nismo ozbiljni" "najbolje da se svi zarazimo" pa "opustili smo se" i ostale sizofrene izjave, da i ne ulazim u lupetanja o Tesli koje si izvalio do sada... molim te, samo stani.

Znam da je tesko. Znam da si sad uvideo kao i preCednik koliko je lepo kad si stalno u centru paznje, a da bi ostao moras svaki put sve vise da lupetas, sto postaje maltene nemoguca misija s obzirom koliko si do sada. Ali ajde, mozes ti to. Verujemo u tebe. Samo.. prestani.

Pametnjaković

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Kako nije stručan pulomolog za respiratorne infekcije?!

Paja moler

pre 3 godine

Ništa on ne zna. Gugla i čita razne vesti. On je samo dečiji pulmolog. Nije virusolog. Plaavooki su vanzemaljci, Srbi imaju jak gen jer je njegov deda prepešačio Albaniju su samo neke od njegovih izjava. Šeta se od studija do studija kao Nada Macura

srbin

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu! Jednostavno, nije strucan. Ali kakva je, nije se trebalo ni nadati drugome.
(Marin, 24. maj 2020 10:43) 


Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?

m

pre 3 godine

A u suštini, posle svega (posle posete korone), šta je pogrešno što je Dr Nestorović rekao? Izgleda da je on bio najtačniji! Ostao je na istoj liniji, što se, ispostavlja se, i obistinilo! Naša korona je bila među najblažim.

Goran Loznica

pre 3 godine

“Nestorović je kazao da pravljenje vakcine protiv koronavirusa ide loše, te da ona koju pravi firma Bila Gejtsa je jako loša i ne bi je primio.”
-Doktor Kon čita i nevera hahahahha

Oliver

pre 3 godine

Pulmologija je nauka o bolestima pluca,njihovom dijagnostikovanju i lecenju. To znaci svih mogucih bolesti pluca kako infektivnih tako i neinfektivnih. Infektivne su virusna,bakterijska,gljivicna i parazitarna zapaljenja pluca,a neinfektivne su npr. astma,emfizem,atelektaza,plucna embolija,tumori pluca itd. Pulmolog je kompetentan za sve to i leci sve to. Posto virus korone napada primarno pluca,to spada u domen pulmologije. Dakle,pulmolog je apsolutno kompetentan da prica o virusnom oboljenju pluca,isto kao sto je kardiolog kompetentan da prica o virusnom oboljenju srca ili neurolog o virusnom oboljenju mozga ili hepatolog o virusnom oboljenju jetre. Je l' to konacno jasno pa da se mnogi vise ne brukaju u komentarima diskreditujuci Nestora po pitanju kompetencije.

Igor

pre 3 godine

Pajac! Covek je mozda dobar pulmolog ali svakako nije virusolog ili epidemiolog. A u vakcine moze da se razume kao Marica u... Strasno sta su ovde dozvolili da se radi. U medijima na sav glas propagiraju razne teorije zavere ljudi koji su sebe proglasili sveznajucim. To se ne radi nigde u svetu. BBC, DW, RTL i jos gomile stranih televizija prenose iskljucivo strucne komentare lekara koji su utemeljeni u medjunarodnim naucim istrazivanjima i cinjenicama koje su lako proverljive i pouzdane. Ne postoji ni jedan rekla-kazala pajac koji iznosi ovakve nebuloze. Nasa jedina svetla tacka u ovoj epidemiji je Dr Kon koji je i dalje dosledan struci. Ostali su cista sprdnja s narodom.

stojko

pre 3 godine

neverovatno mi je kako se lako usudjuje da izjavi ovakve stvari. Pritom, on ni sam nije siguran da li je to tacno. Posle ce opet biti, nisam mislio to sto sam rekao.

Hueso Viejo

pre 3 godine

""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?

Spike

pre 3 godine

"Videlo se da će biti dva meseca intenzivnije i treći manje intenzivno. Na početku je izgledalo crno, pogotovo na zapadu gde su mračili dibidus", rekao je Nestorović.

Kakva besramnost... Da, videlo se, sada posle tri meseca. Zasto to doticni nije rekao tada kada se "videlo"? A istina je da pojma nije imao, kao sto je istina da je potpuno svesno smatrao da je ovaj soj virusa "najsmesniji u istoriji" sa sve preporukom putovanja u Milano, u kome je vec u trenutku te izjave bilo kriticno, sto sve zajedno ukazuje na neznanje i neinformisanost. A ovo "videlo se" i okretanje na segu (kao namerno sam lupao da umirim narod) - besramno je i bezobrazno.

Doticni mozda jeste dobar pulmolog, ali ako i jeste, tu se prica zavrsava. Covek koji znanje crpi iz obskurnih i neproverenih izvora govoreci o Teslinom putovanju kroz vreme, vanzemaljskom poreklu ljudi sa plavim ocima, ne moze se i ne treba uzeti za ozbiljno.

Ovo je jedan od najzalosnijih primera sta bude kada se ljudi iz struke, cesto vrlo uspesni, upuste i samouvereno krecu kroz oblasti o kojima pojma nemaju. Narocito su tome, rekao bih, skloni lekari. Sto zbog prirode skolovanja, sto zbog prirode posla. Nije ni cudo da je prvi stranacki parlament u Srbiji devedesetih bio sastavljen od ogromnog procenta lekara. Kako smo prosli - videli smo. Kako cemo s ovim da prodjemo - videcemo...

A sto se Nestorovicevog znanja o virusima tice, jedina koja manje zna, a podjednako ... kao otvoren prozor je izvesna Grujicic Danica.

Majkl Džondar

pre 3 godine

Sve je istina za ovo preterivanje, i logično je je da je hteo da umiri situaciju i ja bih. Ali nažalost, mi smo sad u takvoj fazi da šta god neko da kaže, ima da ga namažemo. To su godine, ugnjetavanja i maltretiranja od strane naših vladara.

sonja

pre 3 godine

slazem se da precesto nastupa na nekim televizijama ali neumesno je da eminentnog strucnjaka svrstavate konteks Ceca i ostali..
on je to sto jeste i njegovu velicinu u medicini ne umanjuju neka gostovanja

struka i buka

pre 3 godine

Da je ozbiljna drzava, lekar pulmolog ne bi trebalo da prica stvari vezane za ovu temu!
(Marin, 24. maj 2020 10:43)

Pulmolog nije strucan da prica o respiratornim bolestima?
(srbin, 24. maj 2020 14:14

Bravo. Eto, vidite, to je otprilike mera znanja onih koji kritikukuju Nestorovica, cast izuzecima... Sad, kada smo kod tih izuzetaka... zasto ti strucni ljudi, ako ih ima, ovde na diskusiji ne objave sta je pogresno u izjavi nobelovca Montanja? Zasto ne objave svoju strucnu argumentaciju? Ipak, mislim da ovde ima mnogo vise ideoloskih komentatora nego strucnih - a ti ideoloski se pozivaju "na struku i nauku" kao na Sveti Gral, misleci da time iznose neoborivi dokaz... a u stvari, ne znaju, da u nauci ne postoji apsolutnih dokazi, Kurt Gedel, jedan od najboljih matematicara svih vremena, je dokazao 30-tih godina proslog veka da ce " u dovoljno kompleksnom formalnom sistemu uveki postojati neodredjeni iskazi" - to je izazvalo potpunu revoluciju u nauci. Dakle, to je sto se tice matematickih, tj teorijskih dokaza. Sto se tice ekperimenta, oduvek je poznato da on dokazuje nesto samo u odredjenim okolnostima (prostoru, vremenu itt). Zbog toga pravi naucnici i strucnjaci vode medju sobom DIJALOG, ne gadjaju se ideoloskim stavovima. Inace, da dodam, Srdja Jankovic, onaj simpaticni imunolog sto uvek nosi masku, se u nekim stvarima nije slagao sa Nestorovicem. Vidim i on kaze da veruje da nece biti zarazenih tokom leta - bice da se ipak priblizio Nestorovicevom misljenju

čivijaš

pre 3 godine

Ko hoće samo neka uzme švedski model. Znajte da samo preživeli stiču imunitet.
Hvala Dr. Konu ja sam za oprez i distancu a ko hoće da stiče imunitet neka rizikuje samo svoj život.

?

pre 3 godine

U ovako ranoj fazi od 15 vakcina 8 sa antitelima? Ako Nestorovic kaze da je vakcina losa, odmah cu da je primim. Cuj losa vakcina u ranoj fazi istrazivanja. I sta kaze iskusni pulmolog, iznenadilo ga sto je najsmesniji virus smrtonosan? Nek mu neko objasni da virus moze da izazove autoimune bolesti, genetske greske, cak i neke oblike raka. 3000 za gospodina

Zox

pre 3 godine

Ekscentrican doktor koji je mnoge izlečio a koga je sadašnja vlast iskoristila kako bi raspisala izbore kad im nije vreme.
Jeste preterao onog dana ali kada bi mi trebala stručna pomoć, verovatno bih se lečio kod njega.

Zoran

pre 3 godine

Ovde je sasvim svejedno da li o virusu, pandemiji, terapiji, vakcini priča Nestorović(predpostavljam da je eminentni lekar), Soraja, Aca Lukas, Kristijan, Žika Šarenica, Tijana Ajfon ili Ceca. Na isto mu dođe. Na kraju, zar nije Nestorović jako često učesnik TV emisija u društvu nabrojanih? Nivo?

ZaphodBeeblebrox

pre 3 godine

Prvo, Gejts ne pravi vakcinu, niti je osmišlja, niti će on nekoga da bode. Čovek daje pare SZO i to je sve, a vakcinu prave druge kompanije koje nemaju veze sa Gejtsom, nije teško pročitati i ukapirati onima kojima mozak služi za više od obavljanja osnovnih funkcija.
Drugo, od doktora koji priča o vanzemaljcima i o tome kako je Tesla vraćao brodove iz prošlosti u budućnost i obratno ne treba očekivati ništa više od jeftinog senzacionalizma za tupavu većinu koja se o tehnici uči od fudbalera i YT "influensera", o vakcinama saznaje sve preko fejsbuka, a o Srbiji misli da je nalepše mesto za život.

Milunka

pre 3 godine

Nestorović nas konstantno podseća na činjenicu da je naša struka Na nivou žute štampe. Ovakav presedan u vidu Nestorovića srpska nauka ne poznaje.

ana

pre 3 godine

A sto nije obukao skafander i otisao da pomaze kolegama, umesto da daje intervjue ko neka zvezda. Ili bez skafandera, kad vec njegovo tolko iskustvo i strucnost kaze da nije nista opasno.

J.

pre 3 godine

"Da je virus veštački rekli su najveći autoriteti medicine, a ja trebam verovati Gejtsu? A vi nato botovi kmečite. By the way..... Pozdravio vas Lukašenko."
(Sbr, 2
Ne, najveći autoriteti medicine su rekli upravo suprotno, ali ti ni maternji jezik ne znaš, a kamoli da znaš ko su autoriteti u medicini.

Realan

pre 3 godine

I ne reče, koja je to firma Bill Gatesa što pravi vakcine?
Grčki doktori našli da je veštački virus, ko konkretno i gde?
Najlakše je samo ubaciti (neproverene) informacije i gledati kako će ljudi sa reaguju.

Drakče

pre 3 godine

Prof. Nestorović je izuzetan dečiji pulmolog, ali mu, u poslednje vreme, izjave sve više priliče novinaru trećeg oka nego doktoru medicine.
Zašto je prokomentarisao samo jednu vakcinu od desetak koje su u izradi uključujući i rusku vakcinu koja je navodno pokazala odlične rezultate. (još pritom naglasio da to pravi firma Bila Gejtsa)? Zato što mu nije cilj da obrazuje svoj narod i ljude koji ga slušaju već da se dodvori širokoj publici koja već ima takvo mišljenje i voli kada je neko za nešto kriv (Gejts, Ameri, Vatikan, reptili itd).
Manjina koju zanima nauka i onako traži ozbiljnije studije i dokaze od pitke rekla-kazala priče tako da njima ovo nije ni namenjeno.

Veliko razočarenje!

NIA

pre 3 godine

Nisam lekar pa necu kritikovati po tom pitanju. Problem je sto su se na nas derali svi pocevsi od av pa preko premijera do kriznog staba. A i spremacice. Vakcina je meni problem! Zasto mora biti OBAVEZA? Valjda imam pravo da odlucim da li cu ili ne primiti tu neproverenu vakcinu. Vakcinu koja jos nije izmisljena. Mrtva trka je jos. Imam licno iskustvo i zbog toga u potpunosti podrzavama Novaka. 3 PUTA MERITE A JEDNOM SECITE DECO.

Aleksandar

pre 3 godine

Koliko ja pratim, a lekar sam i bavim se i prakticno ovim problemom, najdalje u projektu vakcine otisli su Pomezia-Oxford i oni su vec testirali na 1000 ljudi i nisu prijavili nezeljena dejstva. Sledeci korak je test na 10260 ljudi u koji ulaze i stariji i deca od 5-12 godina.
Ukoliko bude efikasna mogla bi da bude odobrena sredinom jeseni.

Путник П

pre 3 godine

Прича шта му се прича, није битно шта је тачно, а шта није, и тако... :) Воли човек да је у центру пажње... То је мој утисак...

Vanja Petrović

pre 3 godine

Pročitala sam tekst doktora Nestorovića nekoliko puta.
Elem, virus je veštački a možda i nije. Mislim jeste, ali nije za miševe već za slepe miševe. Ići u Italiju se moglo, ali u letalni šoping. Uzeti ili ne uzeti lošu vakcinu Bil Gejtsa koja ne postoji? Pitanje je sad, ta nepostojeća vakcina, mislim postoji ali još nije uspostojala jer je loša na nekoliko tipova Korone. A, B, C D, ko da više na pijaci ludila? Možete se zaraziti slobodno u šetnji ali nikako na svadbi; šetajte ne svadbujte, kolektivni imunitet nije potreban jer virus se usmerava na druge narode ali ne i nas, tj, i na nas ali mi smo kao što rekoh u laganoj šetnji šopingujući po Italiji, nikako na nekoj svadbi koje se i ne prave no i to ćemo rešiti kada neko drugi, bilo ko osim Zlog Bilija, proizvede vakcinu koja se bori protiv virusa Korone šetajuće laganice Italijom i njenim mrtvačnicama. Jer, virus nije smrtonosan po nas jer smo bili u karantinu a to je loša ideja, mislim dobra je jer smo izbegli scenarijo Italije koja je bila u problemu, a možda i nije već su sav ovaj haos izrežirali Zli Bili i kompanija, a on pulmolog ih je razotkrio, te je to znanje i nama preneo doduše u zavijenoj formi, no mi smo Srbi nebeski narod i zuji nam samo u glavi gde se hvataju paučina i virusi dok na respiratorni sistem (naš srpski)to ne deluje i mi imamo Koronu al ona je slaba za naša pluća koja je zaštitila DB i njeni aspiratori i respiratori.

Treba mi sedativ podhitno, al ozbiljno!!

zdrav razum

pre 3 godine

Prosveceni treba da pruze podrsku onima koji se plase novih tehnologija. Zastraseni raznim pricama mnogi ljudi nisu u stanju da donose racionalne odluke. Mozda bi psiholozi i psihijatri trebalo da pomognu u savladavanju straha od vakcine.

.

pre 3 godine

vlast mora da se promeni u smislu da odgovorni počnu da odgovaraju za sve urađeno ili izgovoreno. ova praksa da smo u 21 veku a da za ništa ne odgovaraš i da samo bogato živiš na grbači naroda će dovsti do žestokog pucanja.

kecman

pre 3 godine

Moraću da popijem još jednu kafu pa da pokušam da shvatim šta je sve rekao.
(Royal, 24. maj 2020 10:07)
Preporučujem i duplu rakiju uz kafu.

teorija zavere

pre 3 godine

"""Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)"

Jeste malo haoticno napisano, ali je i jasno na sta se misli. 20% od 15 je 3.

Zemljoradnik

pre 3 godine

Ima onaj izraz u englekom - backpedaling. Kad ideš u jednom pravcu a onda u hodu menjaš stav u potpuno suprotno od onog što je u početku bio. “Backpedaling” često ide uz objašnjenje da si od početka sve znao i shvatao, i da sve ranije rečeno, makar bilo potpuno pogrešno i glupo, u krupnom planu ima logičnu svrhu i smisao. Verujem da je doktor vrhunski dečiji pulmolog i skroz gotivan lik, ali u vezi ove epidemije nalupetao se za sve pare. Savet da se slobodno ide u Milano u šoping, ono da su žene zbog estrogena imune, i još stošta... Meni ipak govori da je doktor bio u potpunoj zabludi o čemu se u stvari radi.

Lars

pre 3 godine

Od 15 koji su ih primili 3 imaju teška dejstva, samo 8 je imalo antitela. Pazite, to je 20 odsto", rekao je on."

Ne smem da osporim medicinsko znanje profesora Nestorovića, ali procentni račun mu je - neuobičajen?
(Hueso Viejo, 24. maj 2020 11:07)

Mislio je na ona 3 sa teskim simptomima. To je 20% od 15.

шио ми га ђура

pre 3 godine

да ми нисмо били закључани ,само је увођен вишедневни полицијски час

zardoz

pre 3 godine

Talasi nipodaštavanja i divljenja u odnosu na Nestorovića, Dariju i Kona se smenjuju. Tu nešto kezeće. Ili nas oni zbunjuju, ili ih mi ne shvatamo, ili je nama deško ugoditi, ili je od svega po malo.