Četvrtak, 09.01.2020.

07:55

"Završili smo"

"Iran je završio svoju osvetu za ubistvo generala Kasima Sulejmanija i neće preduzimati nove vojne akcije ako ne bude bilo američke agresije."

Izvor: Tanjug

"Završili smo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Clyde

pre 4 godine

(BOSS, 9. januar 2020 08:12)

E, Bože morona. Naravno da im nisu uzvratili istom merom. Ne žele ljudi da prouzrokuju 3. svetski rat. Samo bud..e mogu da ih ismevaju zbog toga.

BOSS

pre 4 godine

Sa ovim gadjanjem livada sve je receno.Vidim ovdje neke komentare da ce Iran zatvorit prolaz brodovim.Hahahhaha jos bi im to trebalo,ubili bi im onda onog glavnog i srusili sve sto imaju.Sce je ovo velika igra,a mi smo toliko mali da ne mozemo predpostavit sta se krije iza svega ovoga.

Фридер Вагнер

pre 4 godine

Pa ja ne znam ljudi da li mi pratimo iste događaje poslednjih nekoliko dana?

Regionalna sila, iznurena 40-o godišnjim sankcijama direktno sa svoje teritorije gađa US baze u susednoj zemlji bez objave rata a odgovor svetske super-sile su dodatne sankcije. Da li su Iranci imali malo prejake reči u odnosu na učinjeno, naravno, ali oni su sitna buranija u poređenju sa US. Oni nemaju reputaciju nedodirljivih.

"Nedodirljivi" su popili šamarčinu samo takvu i ako ne vrate posle ovoga Iranu najmanje tromesečnim bombardovanjem posle kog bi Iran potpisao nekakav sporazum o ograničenju sopstvenog uticaja u regionu onda nemaju ni nerešeno a kamo li pobedu.

I o kakvom vi pesku pisete, kada su se vec pojavili, pored satelitskih snimaka i snimci sa lomom i krsem unistenim od raketa.

Lepi

pre 4 godine

Kratno i jasno, direktno u centar mete. Amerima ne preostaje ništa drugo nego da pljačkaju i uništavaju zemlje bez nuklearnog naoružanja i navođenih projektila. Davno početkom 90tih Jugoslavija je radila na projektu krstareće rakete koji je polako bio pri kraju paaaaa... Da su završili na vreme, rata nebi ni bilo.

Aleksandar

pre 4 godine

Pre poletanja raketa Ameri obavestebi od Iranaca tu i tu bazu gadjamo. Cilj je bio da se pokaze da i mi mozemo da pogodimo. Na slikama vidi se lepo udareni hangari levo od pacha i gore pala jedna u keugu baze. Eto kolko vredi zivot tog coveka zbog kog izginusecu stampedu preko 40 ljudi.

XXL

pre 4 godine

Dakle iranci su pokazali punu zrelost u situaciji kada su amerikanci želeli da uvuku celi region u rat. Naravno gađali su peščane dine pored američkih baza i o tome ih unapred obavestili diplomatskim kanalima jer nije poenta ubiti američkog vojnika ili bilo koje druge zemlje već da se raspolaže preciznim oružjem odvraćanja. I da se strasti u tom regionu stišaju.

M4

pre 4 godine

Ako ovo sve nije deo dogovora ja onda ne znam šta je. Taj general je postao možda previše jak, pa je možda čak i samom predsedniku Irana zasmetao. Smeta njemu, smeta Amerima. Daj da ga se rešimo, pa ćemo mi kao da vam vratimo i na tome da se završi.

Ja

pre 4 godine

Da su uloge bile obrnute, da su iranci ubili dronom američkog generala, ili nekog važnog političara, od Irana ne bi ostao kamen na kamenu. Sad su pokazali ko su. Mogu ameri da im ubiju koga hoće.

Oliver

pre 4 godine

Tacno sam znao da ce biti gomila paranoicnih komentara iranofila da je sve ovo predstava i da su u stvari Iranci zeleli da se rese Sulejmanija. To sto nema nikakve logike da Iran zeli da se ratosilja svog najboljeg generala,koji je prosirio moc Irana najvise od persijskog carstva,preko Iraka,Sirije i LIbana do Mediterana,na jugu do Jemena,na istoku do Avganistana-to nema nikakve veze. Necemo priznati da je Amerika jaca od Irana uprkos svim dokazima. Jucerasnje vesti iz Bele kuce su bile da je Trump bio spreman na odmazdu da je bio samo jedan mrtav americki vojnik. Trump ne zeli rat ove godine zbog izbora,ali tvrdim da ce u drugom mandatu,oslobodjen briga oko reizbora i impicmenta,Trump povesti rat protiv Irana za promenu teokratskog rezima i unistenje iranskih nuklearnih kapaciteta. Ovo je samo privremeni intermeco,a dogodine cemo zavrsiti posao.

Sloba

pre 4 godine

Kamnei nije rekao da su završili, revolucionarna garda isto tako. Ovo je bio odgovor na lokaciju sa koje su teroristi poleteli. Ministar Zarif i Kamnei su naglasili da je cilj uklanjanje američkog zloćudnog prisustva. Sreća te je Tramp, izgleda, razuman čovek i nije sasvim podlegao pritisku jastrebova u administraciji, a i Iran je ozbiljna država pa nisu podlegli euforiji.

Brzi

pre 4 godine

ovo nema veze sa ratom! Samo pogledajte na berzi ko je uzeo profit na Zlatu! jer je prilicno skocilo kada su ubili sulejmanija, ko je ulozio milion zaradio je oko 450 hiljada za 1 dan! eto ko je najvise zaradio on je i ubio sulejmanija! ;-)

Mare

pre 4 godine

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..
(Brzi, 09. januar 2020 09:56)

Nista? Dogodilo se prijatelju ono sto je Putin hteo. Erdogan dolazi u Soci, izvinjava se, Turska mora da pravi gasovod koji je juce otvoren, Rusi prave dve nuklearne elektrane u Turskoj, kupuje S-400, Turska okrece malo po malo ledja Amerima i priblizava se Rusiji sa kojima pravi dogovor oko Sirije iskljucujuci SAD iz toga. Jos jedna stvar, Turska je najvaznija clanica NATO-a u tom delu sveta, a vojno treca sila u tom savezu, gori samar Ameri nisu mogli da dobiju od toga. A sto se tice obaranja aviona, to je uradio Gulenovac kako bi posvadjao Rusiju i Tursku, ali nisu Erdogan i Putin mala deca, shvatili su to vrlo brzo nakon toga iako Erdogan to nadavno javno nije smeo da kaze jer bi se reklo da nema kontrolu nad nekim delom svoje vojske. To je sah prijatelju, a ne dva deteta koja se gadjaju kamenjima.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Da li je moguce da je vecina komentatora razocarana sto nije poceo rat ili stradalo jos ljudi? Da li ste normalni? Ozbiljno pitam
(Navijac, 09. januar 2020 08:29)

Da, ne volimo ni jedne ni druge a pošto smo i mi dobili svoje, sad zelimo i to isto i drugima.

Kosmopolita

pre 4 godine

Ajatola zavio rep, ni sam ne veruje u svoje lazi da ce mrtav postati mucenik na onom svetu, zna da ne bi imao cemu ni kome da bude ajatola ako naljuti SAD...pa njima bi Izrael presudio bez SAD, kamoli SAD same.
Gospodo komentatori, ovaj Iran sa svojom srednjovekovnom zatucanom ideologijom je naoruzavao i slao borce uostalom i tog Sulejmanija najvecem neprijatelju srpskog naroda Aliji Izetbegovicu, da li ste vi normalni sto branite zlo?

sasa

pre 4 godine

Zaludjenim Irancima mogu samo zaludjeni Srbi da veruju. Sve sto su ovi nesretnici pogodili je bio putnicki avion. I danas ce se opet gomila vas naci koje ce da ubedjuje kako su oni baje. Iran je svetlostnim godinama daleko od onoga sto je bio Irak i Sirija.

EU Citizen

pre 4 godine

A da niste ni počeli :)) Iskreno, ne volim demokratiju, odnosno, ovu savremenu komunjarsku farsu,. iz dosta razloga, ali jedan od većih je što se, kad god je prediznorna godina u USA, sav belosvetski teroristički ološ naglo osili, jer zna da predsednik neće rizikovati rat bez provokacije :)) Naravno, ovo je dogovorena farsa, da Iran sacuva obraz. pred svojim nepismenim stanovništvom, a Trampu se, verovatno, i nez izborne godine nije išlo u rat, on nije tip koji bi ratovao ako ne mora, ali lično mi je žao što nije bilo još barrm dva kruga šamara Iranu, da ode malo vojne industrike,. luka, naftovoda, mostova, čisto da vide da bezonrazluk ne košta samo glave koliko-toliko zamenjivih terorista tipa Sulejmanija.

Dušan

pre 4 godine

Ako su završili,svet treba da se raduje..cilj je bio,očigledno,da skinu svog generala,ali da to odrade ameri za njih..i svet,kao što rekoh,treba da se raduje,jer je slobodniji i mirniji za bar jednu opasnu osobu,sposobnu da povede hiljade ljudi u smrt.

Boban

pre 4 godine

Iran je pokazao moc i dobro uzdrmao Trumpa koji je jucer bio vrlo blag u svom govoru i drugim rijecima kapitulirao. Jer zasto se Amerika uplasila i nije odgovorila a baze joj napadnute?
Iran je pokazao dakle moc kako moze iz jedne drzave da posalje rakete u drugu i koje pogode tacno u celo. To sto nema ljudskih zrtava, a vjerujem da ima nego Amerika nikada nece priznati, je razlog sto su napadi bili obavjesteni unaprijed!!
Ujedno je Trump postigao autogol jer je opet ujedinio Iransku naciju, taman kada je narod poceo da okrece ledja rezimu.

Cobisd

pre 4 godine

Ljudi manje se radujte ubijanju drugih ljudi. Navijate ovde kao da je utakmica u pitanju. I jedna i druga strana. Strašno stvarno.

Zapitajte se kakvi ste postali.

aca

pre 4 godine

Mi Srbi bi trebali da budemo zahvallni SAD,zato sto su eliminisali Sulejmanija,znajuci da je bio vrlo aktivan tokom rata u Bosni i to protiv nas.Jucerasnjim govorom Tramp je pokazao da je dostojan pozicije najmocnijeg coveka na svetu.

Syefan

pre 4 godine

Ne znam da li iko gleda na ovo tako ali ovo čisti zverski atentat kojim se ameri još i hvale.

Svaka čast kauboji prevazišli ste sami sebe.

raso

pre 4 godine

u 21 veku niko zube nije pokazao amerima kao Iran ( naravno rusija , kina one su ipak sile od njih se to ocekuje) vecu obarali dronove , mapadali brodove, cak i zarobili prije par godina brod sa 10 mornara i tako dalje....

Rista

pre 4 godine

Koliko god ovde neki omalovazavali Iran oni su svoje rakete ispalili i pogodili vojne baze SAD sto se vidi na snimcima. Zrtava nije bilo jer su Amerikanci sklonili vojnike kao sto je Pompeo izjavio. Koliko god ovaj napad delovao bezazleno voleo bih da mi neko kaze kada je bilo ko napao americke baze a da za to nije dobio kontranapad? Iran je sada to uradio.

miki

pre 4 godine

ovaj iran je u godinu dana zarabio raketni camac amerike i pustio 9 pripradnika, oborio im dron, gadjao bazu gde je unio 3 americka vojnika i evo opet napao dvije baze....cudno da amerika nije usla u rat, neceg se boji?

Marko

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...
(Dylan, 9. januar 2020 09:13)

Ako pogledas satelitske snimke ti ces videti da je svaka raketa sravnila po jednu zgradu sto znaci da je napad bio vise nego precizan.
Sta se nalazilo u tim zgradama nikada necemo saznati nazalost, ali je sigurno da je poslata poruka bila i vise nego jasna.
Te rakete da nisu pogodile svoje ciljeve Tramp bi jos juce poslao svoja 52 nevidljiva da bombarduju.

marko

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.

Нисте ни почели

pre 4 godine

Потуку се у шуми свиња и мајмун. Свиње навијају за свињу, мајмуни за мајмуна. Само се човек згражава.

Srle

pre 4 godine

Kaze tramp uvescemo im potpunu blokadu prometa nafte kao najzesci model sankcija i aj cik neka kupi neko od njih ako sme (oni koji smeju imaju svoje, rusi i kinezi) i eto kraja sukobu, da se mi ne lazemo, kakve crne osvete i budalastine... iran je prazna puska, taman kao sto je nekada bila "premocna" libija, ili irak... uz to treba dodati i da ocas posla mogu ameri da im zakuvaju gradjanski rat, sto ce se verujem i desiti, obzirom da je iran veoma podeljeno dristvo, verski, plemenski i kulturoloski i da, da je sjajno ne bi bilo diktature.

xdc

pre 4 godine

Iscenirano sve. Bas kao i americki raketni napad na Siriju prosle godine. Jedno je sigurno u poslednjih nekoliko godina Amerika se snazno potiskuje sa bliskog istoka. Prvo Turska pa Sirija uskoro i Irak. Dobitnici Rusija i Iran. Ovo ne pisem kao neki rusofil nego onako objektivno.

Dylan

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...

Goran

pre 4 godine

Amerika i svijet vec placaju cijenu jer sada nemoze da lete iznad Irana a nece moci niti Iraka. Tako da svaki zaobilazak je dupli trosak . A jos ako Iran zatvori Omanski zaliv tek ce nastati pravi haos.

danguba

pre 4 godine

Hehe, srpski eksperti za medjunarodne odnose i geo-politiku u nevjerici. Ovdje se samo kalkulise sa cijenom, ko vise gubi opstim ratom..., a to je definitivno Iran. Rat sa SAD ne mogu dobiti i bio bi ravan samounistenju. Iako, nisam siguran ni da su ameri spremni platiti punu cijenu.

nessa

pre 4 godine

upitajte se samo jedno..ko je do sada raketama tj ko je bombarodovao amere a da mu nisu vratili?po prvi put su i ameri dobili nocnu moru..znaju oni da vojno mogu da poraze iran..tu nema sumlje..ali pitanje je koliko bi mrtvih amerikanaca mogli da istrpe a da ne bace nuklearku na iran?a niko nije lud ni rusija ni kina da trpe radijaciju od glupih amera

банаћанин

pre 4 godine

Иранци знају нема добијених ратова,сада је на цени као и раније пљачка.....

Brzi

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 9. januar 2020 09:24) # Link komentara

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..

trololo

pre 4 godine

E bezveze.A juce sam u Maxiju nakupovao grickalica racunajuci da ide u uzivom prenosu novi rat , kad ono nista.Pa nemoguce da cu morsti da se bavim svojim zivotom sada...

Nisam bot, ali hoću da budem

pre 4 godine

Pa, i Ameri zadnji put ispalili desetine tomahavka na sirijske baze i ubili trojicu vojnika,a botovi odmah raspalili po Rusima, kako ne smeju ništa, kako ne mogu da obore nijednu raketu. Šta ćemo sad?

Učesnik

pre 4 godine

Iran je u napadu na američke vojne baze u Iraku koristio starije tipove raketa, iz 1980-ih godina prošlog veka.
Potrošili zastarele rakete i osetili se!

BOSS

pre 4 godine

Hahahhahaha ovo je za Holivud.
Sta ste im uzvratili??? Ubili su vam najvaznijeg covjeka,a vi bombardovali pijesak.
Ja ne volim SAD al evo jos jednog primjera gdje se dokazuje kolika je to sila,kako god okrenes.

Vladan

pre 4 godine

Izgleda da je tačno da je sve nameštaljka.Da se smire strasti u Iranu.Dali će ostati videćemo.I bolje ovako.Ovaj njihov je bio i u Bosni.

Roy

pre 4 godine

Eto na kraju je ispalo dobro. Pocdtsk WW3 se odgadja do nekog drugog incidenta.
Amerikanci ubili generala i 5 clanova pratnje, kasnije na sahrani u stampedu poginulo jos preko 50. Iranci u raketnom napadu mozda su ubili nekoga, a mozda nikoga. Nebi se reklo da je neko ubijen. Drugacije bi vijesti jutros bile da su oni juce ubili tih 80 koje spominju. Izgleda da je to sve za ovaj put.

Šta reći

pre 4 godine

E, moji Persijanci. Laju, laju pa podviju rep. Osveta je to što ste raketirali praznu bazu iz koje su se amerikanci povukli jer ste im rekli da ćete je gadjati? Bar ubuduće ćutite jer ovako ispadate jadni i čemerni. Niste ni za šta.

333

pre 4 godine

Naravno da je sve bilo iscenirano i planirano...
Pa rakete su letele iz Irana preko vise od pola Iraka sve do zapadne strane Iraka i sve 22 rakete pogode cilj.
Kako to da ih mocna SAD armija nije presrela ili Izraelska ?

bokelj

pre 4 godine

Ovi te kazu da su promasili izasle su vam juce slike baza . U sred njih je bilo pogodaka. Svaka cast Iranu. Oni ne mogu pobjediti Amere ali su pokazali da itekako mogu da uzvrate i da ne bi bili lak zalogaj pa kome se gine nek izvoli.

Robert

pre 4 godine

Bile one (baze) prazne ili ne, ne znam ko bi se jos usudio da vojnom akcijom odgovori Americi. Iran je pokazao cast i dostojanstvo. Nece ni Ameri bas srljati da dokazuju da (li) su vojno nadmocniji od njih.

Mare

pre 4 godine

Pazi ove koji komentarisu kao da gledaju crtani film pa navijaju i prizeljkuju sukob sa milionima mrtvih neduznih ljudu, a to bi se desilo u celom tom regionu. Shvatite da Irancima ne ide u prilog bilo kakav veci rat, kao ni svakoj normalnoj drzavi, lako je Amerima da ratuju na drugom kraju planete. Naravno da je Iran morao da obavesti Irak sta ce napasti, ovi pomerili americke vojnike, i jedni i drugi pokazali zube i to je to. Iranu se ne zuri jer malo po malo Ameri se povlace sa Bliskog istoka kao sto je Tramp i najavio, sada je i parlament Iraka izglasao da moraju da povuku svoju vojsku iz Iraka sto ce se u bliskoj buducnosti i desiti.

Sewent

pre 4 godine

Koja komedija od ovog Irana.Cuj zavrsili, Ameri im razneli u delove najuticajniju i najvoljeniju licnost a oni zavsili tako sto nista nisu ni poceli.Eto moji Iranofili nadam se da ste naucili jos jednu lekciju o tom Iranu gigantu od pracke.

Siniša

pre 4 godine

Da, predstava je zavrsena. Ova oredstava jsle dobrodosla i "Bijeloj kući", a i Teheranu.
"Bijeloj kući" , odnosno, Trampu, jer je u toku priča oko "impičmenta" tj., opoziva predsjednika!
Teheranu, jer diktatorski režim drži narod "upregnut" i ispire mozak, kako su oni "osamarili Ameriku" i time opravdavaju sankcije i lošu situaciju u kojoj se Iran nalazi. Iran jeste sila, ali regionalna, Amerika je supersila i nikad sebi ne bi dozvolila da joj sravne 3-4 baze i pobiju "preko" 80 ljudi.
Da, PREDSTAVA JE ZAVRŠENA.
WinWin situacija.

Dubrovčanin

pre 4 godine

Varaju se oni koji misle da je ovo završena priča. Odluka o rušenju radikalnog islamskog režima u Iranu već je davno donesena . Amerikanci koriste taktiku opsade i iscrpljivanja koja je korištena u prošlosti kad su se osvajale tvrđave , a i u doba visoko razvijene tehnologije je efikasna . Još jedan dokaz da je ljudska vrsta mentalno još uvijek u Srednjem vijeku.

Darko

pre 4 godine

Žestoka osveta baš. 12 raketa. Skoro bez štete. Obavestili su ih ranije da će ih gađati, ovi otišli u sklonište i gotova priča. Jezik im se zove Farsi.

ha ya

pre 4 godine

Ovde po komentarima zakljucujem da su ljudi razocarani sto nije bilo rata izmedju USA i Irana. U ovakvim situacijama treba sacuvati hladnu glavu i ne dozvoliti neku eskalaciju sukoba. Zar ste zaboravili sta znaci rat i sta on donosi?

sweden

pre 4 godine

Osveta irana raketiranjem americkih bazu u kojima je poginulo, nula americkih vojnika kao i nula vojnika sa saveznicke strane. U trenutku napada americki i saveznicki sistemi protivvazdusni i protivraketni sistemi su bili iskljuceni. Zato sto su nadlezni bili na godisnjim odmorima. Ovako od prilike shvatam ja izjave iranskih zvanicnika.
Ljudi moji pa koga oni lazu, kakva osveta kacusama, ameri imaju kapacitete svaku raketu da obore,
Ovakve izjave vredjaju inteligenciju svakog prosecno inteligentnog coveka.

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

sto znaci; okej je da ste ubili naseg generala tj. bio je olos.

tako je I sloba postupao sa svojim generalima. kur*io se ovamo prema velikim silama, a postavljao sirovine da ispastaju.

kad ce vise kraj tim autokratama. jos saka ih je ostala.

hajfilger

pre 4 godine

Задовољене народне масе Ирана због обећања владе за одмазду за убиство, све у договору са САД, убите овог нашег јер нас кочи а ми ћемо вас мало гађати на места где не буде никог и мир.

Jovan

pre 4 godine

Setimo se vijetnama,somalije,amerika jeste super sila ali na primeru vijetnama znamo da zna da podvije rep,a isto tako u somaliji su pobijene njihove specijalne jedinice i ameri podvili rep i otisli nikakve odmazde i čuda ima i film o tome

BOSS

pre 4 godine

Hahahhahaha ovo je za Holivud.
Sta ste im uzvratili??? Ubili su vam najvaznijeg covjeka,a vi bombardovali pijesak.
Ja ne volim SAD al evo jos jednog primjera gdje se dokazuje kolika je to sila,kako god okrenes.

Siniša

pre 4 godine

Da, predstava je zavrsena. Ova oredstava jsle dobrodosla i "Bijeloj kući", a i Teheranu.
"Bijeloj kući" , odnosno, Trampu, jer je u toku priča oko "impičmenta" tj., opoziva predsjednika!
Teheranu, jer diktatorski režim drži narod "upregnut" i ispire mozak, kako su oni "osamarili Ameriku" i time opravdavaju sankcije i lošu situaciju u kojoj se Iran nalazi. Iran jeste sila, ali regionalna, Amerika je supersila i nikad sebi ne bi dozvolila da joj sravne 3-4 baze i pobiju "preko" 80 ljudi.
Da, PREDSTAVA JE ZAVRŠENA.
WinWin situacija.

Sewent

pre 4 godine

Koja komedija od ovog Irana.Cuj zavrsili, Ameri im razneli u delove najuticajniju i najvoljeniju licnost a oni zavsili tako sto nista nisu ni poceli.Eto moji Iranofili nadam se da ste naucili jos jednu lekciju o tom Iranu gigantu od pracke.

ha ya

pre 4 godine

Ovde po komentarima zakljucujem da su ljudi razocarani sto nije bilo rata izmedju USA i Irana. U ovakvim situacijama treba sacuvati hladnu glavu i ne dozvoliti neku eskalaciju sukoba. Zar ste zaboravili sta znaci rat i sta on donosi?

hajfilger

pre 4 godine

Задовољене народне масе Ирана због обећања владе за одмазду за убиство, све у договору са САД, убите овог нашег јер нас кочи а ми ћемо вас мало гађати на места где не буде никог и мир.

Vladan

pre 4 godine

Izgleda da je tačno da je sve nameštaljka.Da se smire strasti u Iranu.Dali će ostati videćemo.I bolje ovako.Ovaj njihov je bio i u Bosni.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Da li je moguce da je vecina komentatora razocarana sto nije poceo rat ili stradalo jos ljudi? Da li ste normalni? Ozbiljno pitam
(Navijac, 09. januar 2020 08:29)

Da, ne volimo ni jedne ni druge a pošto smo i mi dobili svoje, sad zelimo i to isto i drugima.

Rista

pre 4 godine

Koliko god ovde neki omalovazavali Iran oni su svoje rakete ispalili i pogodili vojne baze SAD sto se vidi na snimcima. Zrtava nije bilo jer su Amerikanci sklonili vojnike kao sto je Pompeo izjavio. Koliko god ovaj napad delovao bezazleno voleo bih da mi neko kaze kada je bilo ko napao americke baze a da za to nije dobio kontranapad? Iran je sada to uradio.

Darko

pre 4 godine

Žestoka osveta baš. 12 raketa. Skoro bez štete. Obavestili su ih ranije da će ih gađati, ovi otišli u sklonište i gotova priča. Jezik im se zove Farsi.

Robert

pre 4 godine

Bile one (baze) prazne ili ne, ne znam ko bi se jos usudio da vojnom akcijom odgovori Americi. Iran je pokazao cast i dostojanstvo. Nece ni Ameri bas srljati da dokazuju da (li) su vojno nadmocniji od njih.

danguba

pre 4 godine

Hehe, srpski eksperti za medjunarodne odnose i geo-politiku u nevjerici. Ovdje se samo kalkulise sa cijenom, ko vise gubi opstim ratom..., a to je definitivno Iran. Rat sa SAD ne mogu dobiti i bio bi ravan samounistenju. Iako, nisam siguran ni da su ameri spremni platiti punu cijenu.

Šta reći

pre 4 godine

E, moji Persijanci. Laju, laju pa podviju rep. Osveta je to što ste raketirali praznu bazu iz koje su se amerikanci povukli jer ste im rekli da ćete je gadjati? Bar ubuduće ćutite jer ovako ispadate jadni i čemerni. Niste ni za šta.

sweden

pre 4 godine

Osveta irana raketiranjem americkih bazu u kojima je poginulo, nula americkih vojnika kao i nula vojnika sa saveznicke strane. U trenutku napada americki i saveznicki sistemi protivvazdusni i protivraketni sistemi su bili iskljuceni. Zato sto su nadlezni bili na godisnjim odmorima. Ovako od prilike shvatam ja izjave iranskih zvanicnika.
Ljudi moji pa koga oni lazu, kakva osveta kacusama, ameri imaju kapacitete svaku raketu da obore,
Ovakve izjave vredjaju inteligenciju svakog prosecno inteligentnog coveka.

Mare

pre 4 godine

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..
(Brzi, 09. januar 2020 09:56)

Nista? Dogodilo se prijatelju ono sto je Putin hteo. Erdogan dolazi u Soci, izvinjava se, Turska mora da pravi gasovod koji je juce otvoren, Rusi prave dve nuklearne elektrane u Turskoj, kupuje S-400, Turska okrece malo po malo ledja Amerima i priblizava se Rusiji sa kojima pravi dogovor oko Sirije iskljucujuci SAD iz toga. Jos jedna stvar, Turska je najvaznija clanica NATO-a u tom delu sveta, a vojno treca sila u tom savezu, gori samar Ameri nisu mogli da dobiju od toga. A sto se tice obaranja aviona, to je uradio Gulenovac kako bi posvadjao Rusiju i Tursku, ali nisu Erdogan i Putin mala deca, shvatili su to vrlo brzo nakon toga iako Erdogan to nadavno javno nije smeo da kaze jer bi se reklo da nema kontrolu nad nekim delom svoje vojske. To je sah prijatelju, a ne dva deteta koja se gadjaju kamenjima.

trololo

pre 4 godine

E bezveze.A juce sam u Maxiju nakupovao grickalica racunajuci da ide u uzivom prenosu novi rat , kad ono nista.Pa nemoguce da cu morsti da se bavim svojim zivotom sada...

Ja

pre 4 godine

Da su uloge bile obrnute, da su iranci ubili dronom američkog generala, ili nekog važnog političara, od Irana ne bi ostao kamen na kamenu. Sad su pokazali ko su. Mogu ameri da im ubiju koga hoće.

M4

pre 4 godine

Ako ovo sve nije deo dogovora ja onda ne znam šta je. Taj general je postao možda previše jak, pa je možda čak i samom predsedniku Irana zasmetao. Smeta njemu, smeta Amerima. Daj da ga se rešimo, pa ćemo mi kao da vam vratimo i na tome da se završi.

Нисте ни почели

pre 4 godine

Потуку се у шуми свиња и мајмун. Свиње навијају за свињу, мајмуни за мајмуна. Само се човек згражава.

Dubrovčanin

pre 4 godine

Varaju se oni koji misle da je ovo završena priča. Odluka o rušenju radikalnog islamskog režima u Iranu već je davno donesena . Amerikanci koriste taktiku opsade i iscrpljivanja koja je korištena u prošlosti kad su se osvajale tvrđave , a i u doba visoko razvijene tehnologije je efikasna . Još jedan dokaz da je ljudska vrsta mentalno još uvijek u Srednjem vijeku.

Jovan

pre 4 godine

Setimo se vijetnama,somalije,amerika jeste super sila ali na primeru vijetnama znamo da zna da podvije rep,a isto tako u somaliji su pobijene njihove specijalne jedinice i ameri podvili rep i otisli nikakve odmazde i čuda ima i film o tome

Marko

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...
(Dylan, 9. januar 2020 09:13)

Ako pogledas satelitske snimke ti ces videti da je svaka raketa sravnila po jednu zgradu sto znaci da je napad bio vise nego precizan.
Sta se nalazilo u tim zgradama nikada necemo saznati nazalost, ali je sigurno da je poslata poruka bila i vise nego jasna.
Te rakete da nisu pogodile svoje ciljeve Tramp bi jos juce poslao svoja 52 nevidljiva da bombarduju.

aca

pre 4 godine

Mi Srbi bi trebali da budemo zahvallni SAD,zato sto su eliminisali Sulejmanija,znajuci da je bio vrlo aktivan tokom rata u Bosni i to protiv nas.Jucerasnjim govorom Tramp je pokazao da je dostojan pozicije najmocnijeg coveka na svetu.

Roy

pre 4 godine

Eto na kraju je ispalo dobro. Pocdtsk WW3 se odgadja do nekog drugog incidenta.
Amerikanci ubili generala i 5 clanova pratnje, kasnije na sahrani u stampedu poginulo jos preko 50. Iranci u raketnom napadu mozda su ubili nekoga, a mozda nikoga. Nebi se reklo da je neko ubijen. Drugacije bi vijesti jutros bile da su oni juce ubili tih 80 koje spominju. Izgleda da je to sve za ovaj put.

miki

pre 4 godine

ovaj iran je u godinu dana zarabio raketni camac amerike i pustio 9 pripradnika, oborio im dron, gadjao bazu gde je unio 3 americka vojnika i evo opet napao dvije baze....cudno da amerika nije usla u rat, neceg se boji?

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

sto znaci; okej je da ste ubili naseg generala tj. bio je olos.

tako je I sloba postupao sa svojim generalima. kur*io se ovamo prema velikim silama, a postavljao sirovine da ispastaju.

kad ce vise kraj tim autokratama. jos saka ih je ostala.

333

pre 4 godine

Naravno da je sve bilo iscenirano i planirano...
Pa rakete su letele iz Irana preko vise od pola Iraka sve do zapadne strane Iraka i sve 22 rakete pogode cilj.
Kako to da ih mocna SAD armija nije presrela ili Izraelska ?

Dylan

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...

Mare

pre 4 godine

Pazi ove koji komentarisu kao da gledaju crtani film pa navijaju i prizeljkuju sukob sa milionima mrtvih neduznih ljudu, a to bi se desilo u celom tom regionu. Shvatite da Irancima ne ide u prilog bilo kakav veci rat, kao ni svakoj normalnoj drzavi, lako je Amerima da ratuju na drugom kraju planete. Naravno da je Iran morao da obavesti Irak sta ce napasti, ovi pomerili americke vojnike, i jedni i drugi pokazali zube i to je to. Iranu se ne zuri jer malo po malo Ameri se povlace sa Bliskog istoka kao sto je Tramp i najavio, sada je i parlament Iraka izglasao da moraju da povuku svoju vojsku iz Iraka sto ce se u bliskoj buducnosti i desiti.

Nisam bot, ali hoću da budem

pre 4 godine

Pa, i Ameri zadnji put ispalili desetine tomahavka na sirijske baze i ubili trojicu vojnika,a botovi odmah raspalili po Rusima, kako ne smeju ništa, kako ne mogu da obore nijednu raketu. Šta ćemo sad?

Dušan

pre 4 godine

Ako su završili,svet treba da se raduje..cilj je bio,očigledno,da skinu svog generala,ali da to odrade ameri za njih..i svet,kao što rekoh,treba da se raduje,jer je slobodniji i mirniji za bar jednu opasnu osobu,sposobnu da povede hiljade ljudi u smrt.

Srle

pre 4 godine

Kaze tramp uvescemo im potpunu blokadu prometa nafte kao najzesci model sankcija i aj cik neka kupi neko od njih ako sme (oni koji smeju imaju svoje, rusi i kinezi) i eto kraja sukobu, da se mi ne lazemo, kakve crne osvete i budalastine... iran je prazna puska, taman kao sto je nekada bila "premocna" libija, ili irak... uz to treba dodati i da ocas posla mogu ameri da im zakuvaju gradjanski rat, sto ce se verujem i desiti, obzirom da je iran veoma podeljeno dristvo, verski, plemenski i kulturoloski i da, da je sjajno ne bi bilo diktature.

Boban

pre 4 godine

Iran je pokazao moc i dobro uzdrmao Trumpa koji je jucer bio vrlo blag u svom govoru i drugim rijecima kapitulirao. Jer zasto se Amerika uplasila i nije odgovorila a baze joj napadnute?
Iran je pokazao dakle moc kako moze iz jedne drzave da posalje rakete u drugu i koje pogode tacno u celo. To sto nema ljudskih zrtava, a vjerujem da ima nego Amerika nikada nece priznati, je razlog sto su napadi bili obavjesteni unaprijed!!
Ujedno je Trump postigao autogol jer je opet ujedinio Iransku naciju, taman kada je narod poceo da okrece ledja rezimu.

Brzi

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 9. januar 2020 09:24) # Link komentara

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..

Kosmopolita

pre 4 godine

Ajatola zavio rep, ni sam ne veruje u svoje lazi da ce mrtav postati mucenik na onom svetu, zna da ne bi imao cemu ni kome da bude ajatola ako naljuti SAD...pa njima bi Izrael presudio bez SAD, kamoli SAD same.
Gospodo komentatori, ovaj Iran sa svojom srednjovekovnom zatucanom ideologijom je naoruzavao i slao borce uostalom i tog Sulejmanija najvecem neprijatelju srpskog naroda Aliji Izetbegovicu, da li ste vi normalni sto branite zlo?

Cobisd

pre 4 godine

Ljudi manje se radujte ubijanju drugih ljudi. Navijate ovde kao da je utakmica u pitanju. I jedna i druga strana. Strašno stvarno.

Zapitajte se kakvi ste postali.

nessa

pre 4 godine

upitajte se samo jedno..ko je do sada raketama tj ko je bombarodovao amere a da mu nisu vratili?po prvi put su i ameri dobili nocnu moru..znaju oni da vojno mogu da poraze iran..tu nema sumlje..ali pitanje je koliko bi mrtvih amerikanaca mogli da istrpe a da ne bace nuklearku na iran?a niko nije lud ni rusija ni kina da trpe radijaciju od glupih amera

xdc

pre 4 godine

Iscenirano sve. Bas kao i americki raketni napad na Siriju prosle godine. Jedno je sigurno u poslednjih nekoliko godina Amerika se snazno potiskuje sa bliskog istoka. Prvo Turska pa Sirija uskoro i Irak. Dobitnici Rusija i Iran. Ovo ne pisem kao neki rusofil nego onako objektivno.

bokelj

pre 4 godine

Ovi te kazu da su promasili izasle su vam juce slike baza . U sred njih je bilo pogodaka. Svaka cast Iranu. Oni ne mogu pobjediti Amere ali su pokazali da itekako mogu da uzvrate i da ne bi bili lak zalogaj pa kome se gine nek izvoli.

sasa

pre 4 godine

Zaludjenim Irancima mogu samo zaludjeni Srbi da veruju. Sve sto su ovi nesretnici pogodili je bio putnicki avion. I danas ce se opet gomila vas naci koje ce da ubedjuje kako su oni baje. Iran je svetlostnim godinama daleko od onoga sto je bio Irak i Sirija.

банаћанин

pre 4 godine

Иранци знају нема добијених ратова,сада је на цени као и раније пљачка.....

Syefan

pre 4 godine

Ne znam da li iko gleda na ovo tako ali ovo čisti zverski atentat kojim se ameri još i hvale.

Svaka čast kauboji prevazišli ste sami sebe.

Oliver

pre 4 godine

Tacno sam znao da ce biti gomila paranoicnih komentara iranofila da je sve ovo predstava i da su u stvari Iranci zeleli da se rese Sulejmanija. To sto nema nikakve logike da Iran zeli da se ratosilja svog najboljeg generala,koji je prosirio moc Irana najvise od persijskog carstva,preko Iraka,Sirije i LIbana do Mediterana,na jugu do Jemena,na istoku do Avganistana-to nema nikakve veze. Necemo priznati da je Amerika jaca od Irana uprkos svim dokazima. Jucerasnje vesti iz Bele kuce su bile da je Trump bio spreman na odmazdu da je bio samo jedan mrtav americki vojnik. Trump ne zeli rat ove godine zbog izbora,ali tvrdim da ce u drugom mandatu,oslobodjen briga oko reizbora i impicmenta,Trump povesti rat protiv Irana za promenu teokratskog rezima i unistenje iranskih nuklearnih kapaciteta. Ovo je samo privremeni intermeco,a dogodine cemo zavrsiti posao.

raso

pre 4 godine

u 21 veku niko zube nije pokazao amerima kao Iran ( naravno rusija , kina one su ipak sile od njih se to ocekuje) vecu obarali dronove , mapadali brodove, cak i zarobili prije par godina brod sa 10 mornara i tako dalje....

Učesnik

pre 4 godine

Iran je u napadu na američke vojne baze u Iraku koristio starije tipove raketa, iz 1980-ih godina prošlog veka.
Potrošili zastarele rakete i osetili se!

Goran

pre 4 godine

Amerika i svijet vec placaju cijenu jer sada nemoze da lete iznad Irana a nece moci niti Iraka. Tako da svaki zaobilazak je dupli trosak . A jos ako Iran zatvori Omanski zaliv tek ce nastati pravi haos.

Фридер Вагнер

pre 4 godine

Pa ja ne znam ljudi da li mi pratimo iste događaje poslednjih nekoliko dana?

Regionalna sila, iznurena 40-o godišnjim sankcijama direktno sa svoje teritorije gađa US baze u susednoj zemlji bez objave rata a odgovor svetske super-sile su dodatne sankcije. Da li su Iranci imali malo prejake reči u odnosu na učinjeno, naravno, ali oni su sitna buranija u poređenju sa US. Oni nemaju reputaciju nedodirljivih.

"Nedodirljivi" su popili šamarčinu samo takvu i ako ne vrate posle ovoga Iranu najmanje tromesečnim bombardovanjem posle kog bi Iran potpisao nekakav sporazum o ograničenju sopstvenog uticaja u regionu onda nemaju ni nerešeno a kamo li pobedu.

I o kakvom vi pesku pisete, kada su se vec pojavili, pored satelitskih snimaka i snimci sa lomom i krsem unistenim od raketa.

marko

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.

BOSS

pre 4 godine

Sa ovim gadjanjem livada sve je receno.Vidim ovdje neke komentare da ce Iran zatvorit prolaz brodovim.Hahahhaha jos bi im to trebalo,ubili bi im onda onog glavnog i srusili sve sto imaju.Sce je ovo velika igra,a mi smo toliko mali da ne mozemo predpostavit sta se krije iza svega ovoga.

EU Citizen

pre 4 godine

A da niste ni počeli :)) Iskreno, ne volim demokratiju, odnosno, ovu savremenu komunjarsku farsu,. iz dosta razloga, ali jedan od većih je što se, kad god je prediznorna godina u USA, sav belosvetski teroristički ološ naglo osili, jer zna da predsednik neće rizikovati rat bez provokacije :)) Naravno, ovo je dogovorena farsa, da Iran sacuva obraz. pred svojim nepismenim stanovništvom, a Trampu se, verovatno, i nez izborne godine nije išlo u rat, on nije tip koji bi ratovao ako ne mora, ali lično mi je žao što nije bilo još barrm dva kruga šamara Iranu, da ode malo vojne industrike,. luka, naftovoda, mostova, čisto da vide da bezonrazluk ne košta samo glave koliko-toliko zamenjivih terorista tipa Sulejmanija.

Brzi

pre 4 godine

ovo nema veze sa ratom! Samo pogledajte na berzi ko je uzeo profit na Zlatu! jer je prilicno skocilo kada su ubili sulejmanija, ko je ulozio milion zaradio je oko 450 hiljada za 1 dan! eto ko je najvise zaradio on je i ubio sulejmanija! ;-)

XXL

pre 4 godine

Dakle iranci su pokazali punu zrelost u situaciji kada su amerikanci želeli da uvuku celi region u rat. Naravno gađali su peščane dine pored američkih baza i o tome ih unapred obavestili diplomatskim kanalima jer nije poenta ubiti američkog vojnika ili bilo koje druge zemlje već da se raspolaže preciznim oružjem odvraćanja. I da se strasti u tom regionu stišaju.

Aleksandar

pre 4 godine

Pre poletanja raketa Ameri obavestebi od Iranaca tu i tu bazu gadjamo. Cilj je bio da se pokaze da i mi mozemo da pogodimo. Na slikama vidi se lepo udareni hangari levo od pacha i gore pala jedna u keugu baze. Eto kolko vredi zivot tog coveka zbog kog izginusecu stampedu preko 40 ljudi.

Lepi

pre 4 godine

Kratno i jasno, direktno u centar mete. Amerima ne preostaje ništa drugo nego da pljačkaju i uništavaju zemlje bez nuklearnog naoružanja i navođenih projektila. Davno početkom 90tih Jugoslavija je radila na projektu krstareće rakete koji je polako bio pri kraju paaaaa... Da su završili na vreme, rata nebi ni bilo.

Sloba

pre 4 godine

Kamnei nije rekao da su završili, revolucionarna garda isto tako. Ovo je bio odgovor na lokaciju sa koje su teroristi poleteli. Ministar Zarif i Kamnei su naglasili da je cilj uklanjanje američkog zloćudnog prisustva. Sreća te je Tramp, izgleda, razuman čovek i nije sasvim podlegao pritisku jastrebova u administraciji, a i Iran je ozbiljna država pa nisu podlegli euforiji.

Clyde

pre 4 godine

(BOSS, 9. januar 2020 08:12)

E, Bože morona. Naravno da im nisu uzvratili istom merom. Ne žele ljudi da prouzrokuju 3. svetski rat. Samo bud..e mogu da ih ismevaju zbog toga.

Robert

pre 4 godine

Bile one (baze) prazne ili ne, ne znam ko bi se jos usudio da vojnom akcijom odgovori Americi. Iran je pokazao cast i dostojanstvo. Nece ni Ameri bas srljati da dokazuju da (li) su vojno nadmocniji od njih.

Boban

pre 4 godine

Iran je pokazao moc i dobro uzdrmao Trumpa koji je jucer bio vrlo blag u svom govoru i drugim rijecima kapitulirao. Jer zasto se Amerika uplasila i nije odgovorila a baze joj napadnute?
Iran je pokazao dakle moc kako moze iz jedne drzave da posalje rakete u drugu i koje pogode tacno u celo. To sto nema ljudskih zrtava, a vjerujem da ima nego Amerika nikada nece priznati, je razlog sto su napadi bili obavjesteni unaprijed!!
Ujedno je Trump postigao autogol jer je opet ujedinio Iransku naciju, taman kada je narod poceo da okrece ledja rezimu.

trololo

pre 4 godine

E bezveze.A juce sam u Maxiju nakupovao grickalica racunajuci da ide u uzivom prenosu novi rat , kad ono nista.Pa nemoguce da cu morsti da se bavim svojim zivotom sada...

Marko

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...
(Dylan, 9. januar 2020 09:13)

Ako pogledas satelitske snimke ti ces videti da je svaka raketa sravnila po jednu zgradu sto znaci da je napad bio vise nego precizan.
Sta se nalazilo u tim zgradama nikada necemo saznati nazalost, ali je sigurno da je poslata poruka bila i vise nego jasna.
Te rakete da nisu pogodile svoje ciljeve Tramp bi jos juce poslao svoja 52 nevidljiva da bombarduju.

bokelj

pre 4 godine

Ovi te kazu da su promasili izasle su vam juce slike baza . U sred njih je bilo pogodaka. Svaka cast Iranu. Oni ne mogu pobjediti Amere ali su pokazali da itekako mogu da uzvrate i da ne bi bili lak zalogaj pa kome se gine nek izvoli.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Da li je moguce da je vecina komentatora razocarana sto nije poceo rat ili stradalo jos ljudi? Da li ste normalni? Ozbiljno pitam
(Navijac, 09. januar 2020 08:29)

Da, ne volimo ni jedne ni druge a pošto smo i mi dobili svoje, sad zelimo i to isto i drugima.

BOSS

pre 4 godine

Hahahhahaha ovo je za Holivud.
Sta ste im uzvratili??? Ubili su vam najvaznijeg covjeka,a vi bombardovali pijesak.
Ja ne volim SAD al evo jos jednog primjera gdje se dokazuje kolika je to sila,kako god okrenes.

Šta reći

pre 4 godine

E, moji Persijanci. Laju, laju pa podviju rep. Osveta je to što ste raketirali praznu bazu iz koje su se amerikanci povukli jer ste im rekli da ćete je gadjati? Bar ubuduće ćutite jer ovako ispadate jadni i čemerni. Niste ni za šta.

Jovan

pre 4 godine

Setimo se vijetnama,somalije,amerika jeste super sila ali na primeru vijetnama znamo da zna da podvije rep,a isto tako u somaliji su pobijene njihove specijalne jedinice i ameri podvili rep i otisli nikakve odmazde i čuda ima i film o tome

Sewent

pre 4 godine

Koja komedija od ovog Irana.Cuj zavrsili, Ameri im razneli u delove najuticajniju i najvoljeniju licnost a oni zavsili tako sto nista nisu ni poceli.Eto moji Iranofili nadam se da ste naucili jos jednu lekciju o tom Iranu gigantu od pracke.

Rista

pre 4 godine

Koliko god ovde neki omalovazavali Iran oni su svoje rakete ispalili i pogodili vojne baze SAD sto se vidi na snimcima. Zrtava nije bilo jer su Amerikanci sklonili vojnike kao sto je Pompeo izjavio. Koliko god ovaj napad delovao bezazleno voleo bih da mi neko kaze kada je bilo ko napao americke baze a da za to nije dobio kontranapad? Iran je sada to uradio.

sweden

pre 4 godine

Osveta irana raketiranjem americkih bazu u kojima je poginulo, nula americkih vojnika kao i nula vojnika sa saveznicke strane. U trenutku napada americki i saveznicki sistemi protivvazdusni i protivraketni sistemi su bili iskljuceni. Zato sto su nadlezni bili na godisnjim odmorima. Ovako od prilike shvatam ja izjave iranskih zvanicnika.
Ljudi moji pa koga oni lazu, kakva osveta kacusama, ameri imaju kapacitete svaku raketu da obore,
Ovakve izjave vredjaju inteligenciju svakog prosecno inteligentnog coveka.

Dylan

pre 4 godine

USA su otprilike likvidirale u apsolutno bezocnom atentatu najviseg rangiranog irenskog operativca sa kompletnom pratnjom. Onda je Iran krenuo da preti ali posto oni u stvari ne mogu da uradie nista kao osvetili su se tako sto su ispalili par raketa koje nisu napravile signifikantnu stetu. Super je da nije doslo do prave konfrontacije ali zemlje kao Iran jednostavno ne treba uzimati za ozbiljno kad krenu da prete, u stvari bolje bi im bilo da probaju da nadju svoje mesto u medjunarodnom poretku shodno velicini i ugledu umesto sto izazivaju jedinu supersilu pa kad dobiju po usima onda kevecu...

Brzi

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 9. januar 2020 09:24) # Link komentara

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..

Mare

pre 4 godine

Ne, Rusima je zemlja članica direktno srušila MiG (Turska) prije par godina, i? Što se dogodilo? Jedno veliko NIŠTA, toliko o "velikim i hrabrim Rujama"...NATO je SUPERSILA, svidjelo se to nekome ili ne...a Iran je ovu maskaradu sa "osvetom" izveo samo radi svoje javnosti, znaju kako prolaze svi koji "čačkaju mečku", primjer su IRAK, SIRIJA itd...itd..
(Brzi, 09. januar 2020 09:56)

Nista? Dogodilo se prijatelju ono sto je Putin hteo. Erdogan dolazi u Soci, izvinjava se, Turska mora da pravi gasovod koji je juce otvoren, Rusi prave dve nuklearne elektrane u Turskoj, kupuje S-400, Turska okrece malo po malo ledja Amerima i priblizava se Rusiji sa kojima pravi dogovor oko Sirije iskljucujuci SAD iz toga. Jos jedna stvar, Turska je najvaznija clanica NATO-a u tom delu sveta, a vojno treca sila u tom savezu, gori samar Ameri nisu mogli da dobiju od toga. A sto se tice obaranja aviona, to je uradio Gulenovac kako bi posvadjao Rusiju i Tursku, ali nisu Erdogan i Putin mala deca, shvatili su to vrlo brzo nakon toga iako Erdogan to nadavno javno nije smeo da kaze jer bi se reklo da nema kontrolu nad nekim delom svoje vojske. To je sah prijatelju, a ne dva deteta koja se gadjaju kamenjima.

nessa

pre 4 godine

upitajte se samo jedno..ko je do sada raketama tj ko je bombarodovao amere a da mu nisu vratili?po prvi put su i ameri dobili nocnu moru..znaju oni da vojno mogu da poraze iran..tu nema sumlje..ali pitanje je koliko bi mrtvih amerikanaca mogli da istrpe a da ne bace nuklearku na iran?a niko nije lud ni rusija ni kina da trpe radijaciju od glupih amera

miki

pre 4 godine

ovaj iran je u godinu dana zarabio raketni camac amerike i pustio 9 pripradnika, oborio im dron, gadjao bazu gde je unio 3 americka vojnika i evo opet napao dvije baze....cudno da amerika nije usla u rat, neceg se boji?

Goran

pre 4 godine

Amerika i svijet vec placaju cijenu jer sada nemoze da lete iznad Irana a nece moci niti Iraka. Tako da svaki zaobilazak je dupli trosak . A jos ako Iran zatvori Omanski zaliv tek ce nastati pravi haos.

marko

pre 4 godine

rusi nikad ne bi dozvolili u Siriji da im neko pogodi dvije baze, ova baza al sad je dosta unistena nekoliko hangara i objekata je unistenk, da se vidjeti na ovoj slici.

Syefan

pre 4 godine

Ne znam da li iko gleda na ovo tako ali ovo čisti zverski atentat kojim se ameri još i hvale.

Svaka čast kauboji prevazišli ste sami sebe.

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

sto znaci; okej je da ste ubili naseg generala tj. bio je olos.

tako je I sloba postupao sa svojim generalima. kur*io se ovamo prema velikim silama, a postavljao sirovine da ispastaju.

kad ce vise kraj tim autokratama. jos saka ih je ostala.

Srle

pre 4 godine

Kaze tramp uvescemo im potpunu blokadu prometa nafte kao najzesci model sankcija i aj cik neka kupi neko od njih ako sme (oni koji smeju imaju svoje, rusi i kinezi) i eto kraja sukobu, da se mi ne lazemo, kakve crne osvete i budalastine... iran je prazna puska, taman kao sto je nekada bila "premocna" libija, ili irak... uz to treba dodati i da ocas posla mogu ameri da im zakuvaju gradjanski rat, sto ce se verujem i desiti, obzirom da je iran veoma podeljeno dristvo, verski, plemenski i kulturoloski i da, da je sjajno ne bi bilo diktature.

Nisam bot, ali hoću da budem

pre 4 godine

Pa, i Ameri zadnji put ispalili desetine tomahavka na sirijske baze i ubili trojicu vojnika,a botovi odmah raspalili po Rusima, kako ne smeju ništa, kako ne mogu da obore nijednu raketu. Šta ćemo sad?

Dubrovčanin

pre 4 godine

Varaju se oni koji misle da je ovo završena priča. Odluka o rušenju radikalnog islamskog režima u Iranu već je davno donesena . Amerikanci koriste taktiku opsade i iscrpljivanja koja je korištena u prošlosti kad su se osvajale tvrđave , a i u doba visoko razvijene tehnologije je efikasna . Još jedan dokaz da je ljudska vrsta mentalno još uvijek u Srednjem vijeku.

EU Citizen

pre 4 godine

A da niste ni počeli :)) Iskreno, ne volim demokratiju, odnosno, ovu savremenu komunjarsku farsu,. iz dosta razloga, ali jedan od većih je što se, kad god je prediznorna godina u USA, sav belosvetski teroristički ološ naglo osili, jer zna da predsednik neće rizikovati rat bez provokacije :)) Naravno, ovo je dogovorena farsa, da Iran sacuva obraz. pred svojim nepismenim stanovništvom, a Trampu se, verovatno, i nez izborne godine nije išlo u rat, on nije tip koji bi ratovao ako ne mora, ali lično mi je žao što nije bilo još barrm dva kruga šamara Iranu, da ode malo vojne industrike,. luka, naftovoda, mostova, čisto da vide da bezonrazluk ne košta samo glave koliko-toliko zamenjivih terorista tipa Sulejmanija.

aca

pre 4 godine

Mi Srbi bi trebali da budemo zahvallni SAD,zato sto su eliminisali Sulejmanija,znajuci da je bio vrlo aktivan tokom rata u Bosni i to protiv nas.Jucerasnjim govorom Tramp je pokazao da je dostojan pozicije najmocnijeg coveka na svetu.

ha ya

pre 4 godine

Ovde po komentarima zakljucujem da su ljudi razocarani sto nije bilo rata izmedju USA i Irana. U ovakvim situacijama treba sacuvati hladnu glavu i ne dozvoliti neku eskalaciju sukoba. Zar ste zaboravili sta znaci rat i sta on donosi?

XXL

pre 4 godine

Dakle iranci su pokazali punu zrelost u situaciji kada su amerikanci želeli da uvuku celi region u rat. Naravno gađali su peščane dine pored američkih baza i o tome ih unapred obavestili diplomatskim kanalima jer nije poenta ubiti američkog vojnika ili bilo koje druge zemlje već da se raspolaže preciznim oružjem odvraćanja. I da se strasti u tom regionu stišaju.

Darko

pre 4 godine

Žestoka osveta baš. 12 raketa. Skoro bez štete. Obavestili su ih ranije da će ih gađati, ovi otišli u sklonište i gotova priča. Jezik im se zove Farsi.

raso

pre 4 godine

u 21 veku niko zube nije pokazao amerima kao Iran ( naravno rusija , kina one su ipak sile od njih se to ocekuje) vecu obarali dronove , mapadali brodove, cak i zarobili prije par godina brod sa 10 mornara i tako dalje....

Siniša

pre 4 godine

Da, predstava je zavrsena. Ova oredstava jsle dobrodosla i "Bijeloj kući", a i Teheranu.
"Bijeloj kući" , odnosno, Trampu, jer je u toku priča oko "impičmenta" tj., opoziva predsjednika!
Teheranu, jer diktatorski režim drži narod "upregnut" i ispire mozak, kako su oni "osamarili Ameriku" i time opravdavaju sankcije i lošu situaciju u kojoj se Iran nalazi. Iran jeste sila, ali regionalna, Amerika je supersila i nikad sebi ne bi dozvolila da joj sravne 3-4 baze i pobiju "preko" 80 ljudi.
Da, PREDSTAVA JE ZAVRŠENA.
WinWin situacija.

333

pre 4 godine

Naravno da je sve bilo iscenirano i planirano...
Pa rakete su letele iz Irana preko vise od pola Iraka sve do zapadne strane Iraka i sve 22 rakete pogode cilj.
Kako to da ih mocna SAD armija nije presrela ili Izraelska ?

xdc

pre 4 godine

Iscenirano sve. Bas kao i americki raketni napad na Siriju prosle godine. Jedno je sigurno u poslednjih nekoliko godina Amerika se snazno potiskuje sa bliskog istoka. Prvo Turska pa Sirija uskoro i Irak. Dobitnici Rusija i Iran. Ovo ne pisem kao neki rusofil nego onako objektivno.

Dušan

pre 4 godine

Ako su završili,svet treba da se raduje..cilj je bio,očigledno,da skinu svog generala,ali da to odrade ameri za njih..i svet,kao što rekoh,treba da se raduje,jer je slobodniji i mirniji za bar jednu opasnu osobu,sposobnu da povede hiljade ljudi u smrt.

hajfilger

pre 4 godine

Задовољене народне масе Ирана због обећања владе за одмазду за убиство, све у договору са САД, убите овог нашег јер нас кочи а ми ћемо вас мало гађати на места где не буде никог и мир.

sasa

pre 4 godine

Zaludjenim Irancima mogu samo zaludjeni Srbi da veruju. Sve sto su ovi nesretnici pogodili je bio putnicki avion. I danas ce se opet gomila vas naci koje ce da ubedjuje kako su oni baje. Iran je svetlostnim godinama daleko od onoga sto je bio Irak i Sirija.

Ja

pre 4 godine

Da su uloge bile obrnute, da su iranci ubili dronom američkog generala, ili nekog važnog političara, od Irana ne bi ostao kamen na kamenu. Sad su pokazali ko su. Mogu ameri da im ubiju koga hoće.

Lepi

pre 4 godine

Kratno i jasno, direktno u centar mete. Amerima ne preostaje ništa drugo nego da pljačkaju i uništavaju zemlje bez nuklearnog naoružanja i navođenih projektila. Davno početkom 90tih Jugoslavija je radila na projektu krstareće rakete koji je polako bio pri kraju paaaaa... Da su završili na vreme, rata nebi ni bilo.

danguba

pre 4 godine

Hehe, srpski eksperti za medjunarodne odnose i geo-politiku u nevjerici. Ovdje se samo kalkulise sa cijenom, ko vise gubi opstim ratom..., a to je definitivno Iran. Rat sa SAD ne mogu dobiti i bio bi ravan samounistenju. Iako, nisam siguran ni da su ameri spremni platiti punu cijenu.

Učesnik

pre 4 godine

Iran je u napadu na američke vojne baze u Iraku koristio starije tipove raketa, iz 1980-ih godina prošlog veka.
Potrošili zastarele rakete i osetili se!

Фридер Вагнер

pre 4 godine

Pa ja ne znam ljudi da li mi pratimo iste događaje poslednjih nekoliko dana?

Regionalna sila, iznurena 40-o godišnjim sankcijama direktno sa svoje teritorije gađa US baze u susednoj zemlji bez objave rata a odgovor svetske super-sile su dodatne sankcije. Da li su Iranci imali malo prejake reči u odnosu na učinjeno, naravno, ali oni su sitna buranija u poređenju sa US. Oni nemaju reputaciju nedodirljivih.

"Nedodirljivi" su popili šamarčinu samo takvu i ako ne vrate posle ovoga Iranu najmanje tromesečnim bombardovanjem posle kog bi Iran potpisao nekakav sporazum o ograničenju sopstvenog uticaja u regionu onda nemaju ni nerešeno a kamo li pobedu.

I o kakvom vi pesku pisete, kada su se vec pojavili, pored satelitskih snimaka i snimci sa lomom i krsem unistenim od raketa.

Vladan

pre 4 godine

Izgleda da je tačno da je sve nameštaljka.Da se smire strasti u Iranu.Dali će ostati videćemo.I bolje ovako.Ovaj njihov je bio i u Bosni.

Mare

pre 4 godine

Pazi ove koji komentarisu kao da gledaju crtani film pa navijaju i prizeljkuju sukob sa milionima mrtvih neduznih ljudu, a to bi se desilo u celom tom regionu. Shvatite da Irancima ne ide u prilog bilo kakav veci rat, kao ni svakoj normalnoj drzavi, lako je Amerima da ratuju na drugom kraju planete. Naravno da je Iran morao da obavesti Irak sta ce napasti, ovi pomerili americke vojnike, i jedni i drugi pokazali zube i to je to. Iranu se ne zuri jer malo po malo Ameri se povlace sa Bliskog istoka kao sto je Tramp i najavio, sada je i parlament Iraka izglasao da moraju da povuku svoju vojsku iz Iraka sto ce se u bliskoj buducnosti i desiti.

Roy

pre 4 godine

Eto na kraju je ispalo dobro. Pocdtsk WW3 se odgadja do nekog drugog incidenta.
Amerikanci ubili generala i 5 clanova pratnje, kasnije na sahrani u stampedu poginulo jos preko 50. Iranci u raketnom napadu mozda su ubili nekoga, a mozda nikoga. Nebi se reklo da je neko ubijen. Drugacije bi vijesti jutros bile da su oni juce ubili tih 80 koje spominju. Izgleda da je to sve za ovaj put.

Kosmopolita

pre 4 godine

Ajatola zavio rep, ni sam ne veruje u svoje lazi da ce mrtav postati mucenik na onom svetu, zna da ne bi imao cemu ni kome da bude ajatola ako naljuti SAD...pa njima bi Izrael presudio bez SAD, kamoli SAD same.
Gospodo komentatori, ovaj Iran sa svojom srednjovekovnom zatucanom ideologijom je naoruzavao i slao borce uostalom i tog Sulejmanija najvecem neprijatelju srpskog naroda Aliji Izetbegovicu, da li ste vi normalni sto branite zlo?

Sloba

pre 4 godine

Kamnei nije rekao da su završili, revolucionarna garda isto tako. Ovo je bio odgovor na lokaciju sa koje su teroristi poleteli. Ministar Zarif i Kamnei su naglasili da je cilj uklanjanje američkog zloćudnog prisustva. Sreća te je Tramp, izgleda, razuman čovek i nije sasvim podlegao pritisku jastrebova u administraciji, a i Iran je ozbiljna država pa nisu podlegli euforiji.

Oliver

pre 4 godine

Tacno sam znao da ce biti gomila paranoicnih komentara iranofila da je sve ovo predstava i da su u stvari Iranci zeleli da se rese Sulejmanija. To sto nema nikakve logike da Iran zeli da se ratosilja svog najboljeg generala,koji je prosirio moc Irana najvise od persijskog carstva,preko Iraka,Sirije i LIbana do Mediterana,na jugu do Jemena,na istoku do Avganistana-to nema nikakve veze. Necemo priznati da je Amerika jaca od Irana uprkos svim dokazima. Jucerasnje vesti iz Bele kuce su bile da je Trump bio spreman na odmazdu da je bio samo jedan mrtav americki vojnik. Trump ne zeli rat ove godine zbog izbora,ali tvrdim da ce u drugom mandatu,oslobodjen briga oko reizbora i impicmenta,Trump povesti rat protiv Irana za promenu teokratskog rezima i unistenje iranskih nuklearnih kapaciteta. Ovo je samo privremeni intermeco,a dogodine cemo zavrsiti posao.

BOSS

pre 4 godine

Sa ovim gadjanjem livada sve je receno.Vidim ovdje neke komentare da ce Iran zatvorit prolaz brodovim.Hahahhaha jos bi im to trebalo,ubili bi im onda onog glavnog i srusili sve sto imaju.Sce je ovo velika igra,a mi smo toliko mali da ne mozemo predpostavit sta se krije iza svega ovoga.

Нисте ни почели

pre 4 godine

Потуку се у шуми свиња и мајмун. Свиње навијају за свињу, мајмуни за мајмуна. Само се човек згражава.

M4

pre 4 godine

Ako ovo sve nije deo dogovora ja onda ne znam šta je. Taj general je postao možda previše jak, pa je možda čak i samom predsedniku Irana zasmetao. Smeta njemu, smeta Amerima. Daj da ga se rešimo, pa ćemo mi kao da vam vratimo i na tome da se završi.

банаћанин

pre 4 godine

Иранци знају нема добијених ратова,сада је на цени као и раније пљачка.....

Brzi

pre 4 godine

ovo nema veze sa ratom! Samo pogledajte na berzi ko je uzeo profit na Zlatu! jer je prilicno skocilo kada su ubili sulejmanija, ko je ulozio milion zaradio je oko 450 hiljada za 1 dan! eto ko je najvise zaradio on je i ubio sulejmanija! ;-)

Cobisd

pre 4 godine

Ljudi manje se radujte ubijanju drugih ljudi. Navijate ovde kao da je utakmica u pitanju. I jedna i druga strana. Strašno stvarno.

Zapitajte se kakvi ste postali.

Aleksandar

pre 4 godine

Pre poletanja raketa Ameri obavestebi od Iranaca tu i tu bazu gadjamo. Cilj je bio da se pokaze da i mi mozemo da pogodimo. Na slikama vidi se lepo udareni hangari levo od pacha i gore pala jedna u keugu baze. Eto kolko vredi zivot tog coveka zbog kog izginusecu stampedu preko 40 ljudi.

Clyde

pre 4 godine

(BOSS, 9. januar 2020 08:12)

E, Bože morona. Naravno da im nisu uzvratili istom merom. Ne žele ljudi da prouzrokuju 3. svetski rat. Samo bud..e mogu da ih ismevaju zbog toga.