Ponedeljak, 19.08.2019.

19:45

Amerika testirala zabranjenu krstareću raketu

Pentagon je objavio da je testirao konvencionalne krstareće rakete kopnenog baziranja.

Izvor: Sputnjik

Amerika testirala zabranjenu krstareæu raketu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

ajde

pre 4 godine

Cekaj, znaci SAD moze, ali S.Koreja, Iran i svi drugi ne mogu?
Aha, vazi!
(bigserb, 19. avgust 2019 22:24)
-----------------------------

Tacno. I, sta ti nije jasno? Jeste, Ameri mogu, Iran ne.

Zipo

pre 4 godine

Kako su ljudi plitki. Pa space X vec moze da lansira raketu od vise hiljada milja. Nije problem razdaljina nego preciznost, suprotstavljanhe ometanju i kontrola stete. Za Ruse se utvrdilo da krse sporazum jer im je to kedini nacin da se obezbede posto konvencionalnu trku onako siromasni ne mogu da izdrze ni protiv Engleske, kamoli celog NATO pakta. Ovako nekoliko dugih raketa i nece ih dirati niko. Ali cinjenica je da su prvi prekrsili. Isto je cinjenica da je USA to predvidela i da se sve odvija po planu, sto je jos jedna packa isticnom "rivalu"

Nikola

pre 4 godine

@Milos
Ne nisu smjeli ni da imaju. Jedino sto su imali je znanje da naprave, msm to se ne moze izbrisati a nije ni zabranjeno hah. Rusi nisu nista do sada testirali sto bi prekrsilo sporazum, ali Amerikanci kazu da odavno imaju raketu do 2500km za koju je Iskander paravan. Inace, Amerikanci nisu krsili sporazum ali su oni jasno je imali mogucnost da lansiraju ovu raketu odaaavno. Da ne bude zabune, pa da neko pomisli da su ovo napravili u zadnjih par mjeseci. Rusi su uvjek bili ljuti na njih zato sto su mogli iz Rumunije da lansiraju ove tomahavke, iz univerzalnih sistema. Rusi to mogu takodje, ali oni to postavljaju na svojoj teritoriji.
@edin
Ne,to sto je Rusima eksplodiralo ne bi krsilo sporazum. To je strateska raketa,kao faktor odvracanja. Vidim da malo ko u komentarima shvata da su problem srednji dometi, zato sto su to rakete sa kojima se moze zadati razoran napad za kratko vrijeme sa odredjenih lokacija, i da drugu stranu onesposobis. Krakti domet je premali, dakle 500km. Interkontinentalni domeet je sredstvo odvracanja, ogromne teske rakete, druga strana ima vremena da odgovori i unistili bi jedni druge. A ovi srednjeg dometa super brze pa se moze neprijatelj osakatiti prije nego sto odgovori. Ovde je Amerika u prednosti jer je ona na Ruskim granicama ( Rumunija i Poljska) i u dometu joj je Moskva. Zato Rusi odgovaraju asimetricno. Podvodni nuklearni dronovi, Avangard, rakete koje mogu ostati dugo u vazduhu( ova sto je eksplodirala) itd...

UDBA

pre 4 godine

Napad je najbolja odbrana. To je stav SAD zadnjih 100 godina, a i generalno zapada. Uvijek prebaci krivicu i okrivi drugoga da bi imao izgovor i pokrice za svoja djela/nedjela.

XXX

pre 4 godine

Neverovatan je nivo neinformisanosti ljudi koji ostavljaju komentare. Rakete su imali i jedni i drugi i ranije, ali nije bilo dozvoljeno testiranje od momenta sklapanja sporazuma. Isto tako su mogli da rade i na razvoju istih, ali bez testiranja u praksi. Sto se tiče Severne Koreje, opasno je da takva zemlja ima nuklearno raketno nauruzanje, jer je sve u rukama jednog čoveka i zavisi od njegovog raspoloženja da li će da ih ispali ili ne. Sve ostale nuklearne sile imaju sistem kontrole upotrebe i lanac komande pri upotrebi.

Milos

pre 4 godine

Vole ljudi da komentarisu, bez obzira da li znaju ili ne znaju. Vole da osudjuju, presudjuju, ma sve. Da ste malo razmislili shvatili biste da su oni te rakere imali odavno (rusi & ameri) ali je sporazumom predvidjena zabrana upotrebe, testiranja itd. Oni su sada posle dugog niza godina testirali, sto bi rekli da vide dal rade i dalje kako treba :)

Dusan

pre 4 godine

I to je u redu? A kada drugi to isto urade onda ne sme ili je zabranjeno. Svaka imperija je pala pa ce i ova sigurno samo je pitanje kada i koga ce sve povuci da sobom

daMirda

pre 4 godine

Raketa je ista ona koju su do sada ispaljivali sa brodova (sto je bilo dozvoljeno), ali eto sada moze i sa kopna. Zato su Amerikanci i izasli iz sporazuma, jer od pre par godina imaju i Rusi krstarece rakete koje se ispaljuju sa brodova (testirano u Siriji), pa sporazum vise nema nikakvog smisla.

polo

pre 4 godine

@ Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.A ceo Svet se zakopčava na ledja
(Vladimir Rolovic, 19. avgust 2019 20:12)

Ne, nego se Amerikanci zakopčavaju na ledja?!

Vladimir Rolovic

pre 4 godine

Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.
A ceo Svet se zakopčava na ledja

majstor

pre 4 godine

oni kao se pridrzavali sporazuma a prekinuli ga pre mesec dana i vec i rusi i ameri imaju rakete koje rade odlicno... toliko od sporazuma...

Vladimir Rolovic

pre 4 godine

Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.
A ceo Svet se zakopčava na ledja

Dusan

pre 4 godine

I to je u redu? A kada drugi to isto urade onda ne sme ili je zabranjeno. Svaka imperija je pala pa ce i ova sigurno samo je pitanje kada i koga ce sve povuci da sobom

majstor

pre 4 godine

oni kao se pridrzavali sporazuma a prekinuli ga pre mesec dana i vec i rusi i ameri imaju rakete koje rade odlicno... toliko od sporazuma...

UDBA

pre 4 godine

Napad je najbolja odbrana. To je stav SAD zadnjih 100 godina, a i generalno zapada. Uvijek prebaci krivicu i okrivi drugoga da bi imao izgovor i pokrice za svoja djela/nedjela.

daMirda

pre 4 godine

Raketa je ista ona koju su do sada ispaljivali sa brodova (sto je bilo dozvoljeno), ali eto sada moze i sa kopna. Zato su Amerikanci i izasli iz sporazuma, jer od pre par godina imaju i Rusi krstarece rakete koje se ispaljuju sa brodova (testirano u Siriji), pa sporazum vise nema nikakvog smisla.

Milos

pre 4 godine

Vole ljudi da komentarisu, bez obzira da li znaju ili ne znaju. Vole da osudjuju, presudjuju, ma sve. Da ste malo razmislili shvatili biste da su oni te rakere imali odavno (rusi & ameri) ali je sporazumom predvidjena zabrana upotrebe, testiranja itd. Oni su sada posle dugog niza godina testirali, sto bi rekli da vide dal rade i dalje kako treba :)

Nikola

pre 4 godine

@Milos
Ne nisu smjeli ni da imaju. Jedino sto su imali je znanje da naprave, msm to se ne moze izbrisati a nije ni zabranjeno hah. Rusi nisu nista do sada testirali sto bi prekrsilo sporazum, ali Amerikanci kazu da odavno imaju raketu do 2500km za koju je Iskander paravan. Inace, Amerikanci nisu krsili sporazum ali su oni jasno je imali mogucnost da lansiraju ovu raketu odaaavno. Da ne bude zabune, pa da neko pomisli da su ovo napravili u zadnjih par mjeseci. Rusi su uvjek bili ljuti na njih zato sto su mogli iz Rumunije da lansiraju ove tomahavke, iz univerzalnih sistema. Rusi to mogu takodje, ali oni to postavljaju na svojoj teritoriji.
@edin
Ne,to sto je Rusima eksplodiralo ne bi krsilo sporazum. To je strateska raketa,kao faktor odvracanja. Vidim da malo ko u komentarima shvata da su problem srednji dometi, zato sto su to rakete sa kojima se moze zadati razoran napad za kratko vrijeme sa odredjenih lokacija, i da drugu stranu onesposobis. Krakti domet je premali, dakle 500km. Interkontinentalni domeet je sredstvo odvracanja, ogromne teske rakete, druga strana ima vremena da odgovori i unistili bi jedni druge. A ovi srednjeg dometa super brze pa se moze neprijatelj osakatiti prije nego sto odgovori. Ovde je Amerika u prednosti jer je ona na Ruskim granicama ( Rumunija i Poljska) i u dometu joj je Moskva. Zato Rusi odgovaraju asimetricno. Podvodni nuklearni dronovi, Avangard, rakete koje mogu ostati dugo u vazduhu( ova sto je eksplodirala) itd...

XXX

pre 4 godine

Neverovatan je nivo neinformisanosti ljudi koji ostavljaju komentare. Rakete su imali i jedni i drugi i ranije, ali nije bilo dozvoljeno testiranje od momenta sklapanja sporazuma. Isto tako su mogli da rade i na razvoju istih, ali bez testiranja u praksi. Sto se tiče Severne Koreje, opasno je da takva zemlja ima nuklearno raketno nauruzanje, jer je sve u rukama jednog čoveka i zavisi od njegovog raspoloženja da li će da ih ispali ili ne. Sve ostale nuklearne sile imaju sistem kontrole upotrebe i lanac komande pri upotrebi.

ajde

pre 4 godine

Cekaj, znaci SAD moze, ali S.Koreja, Iran i svi drugi ne mogu?
Aha, vazi!
(bigserb, 19. avgust 2019 22:24)
-----------------------------

Tacno. I, sta ti nije jasno? Jeste, Ameri mogu, Iran ne.

Zipo

pre 4 godine

Kako su ljudi plitki. Pa space X vec moze da lansira raketu od vise hiljada milja. Nije problem razdaljina nego preciznost, suprotstavljanhe ometanju i kontrola stete. Za Ruse se utvrdilo da krse sporazum jer im je to kedini nacin da se obezbede posto konvencionalnu trku onako siromasni ne mogu da izdrze ni protiv Engleske, kamoli celog NATO pakta. Ovako nekoliko dugih raketa i nece ih dirati niko. Ali cinjenica je da su prvi prekrsili. Isto je cinjenica da je USA to predvidela i da se sve odvija po planu, sto je jos jedna packa isticnom "rivalu"

polo

pre 4 godine

@ Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.A ceo Svet se zakopčava na ledja
(Vladimir Rolovic, 19. avgust 2019 20:12)

Ne, nego se Amerikanci zakopčavaju na ledja?!

Zipo

pre 4 godine

Kako su ljudi plitki. Pa space X vec moze da lansira raketu od vise hiljada milja. Nije problem razdaljina nego preciznost, suprotstavljanhe ometanju i kontrola stete. Za Ruse se utvrdilo da krse sporazum jer im je to kedini nacin da se obezbede posto konvencionalnu trku onako siromasni ne mogu da izdrze ni protiv Engleske, kamoli celog NATO pakta. Ovako nekoliko dugih raketa i nece ih dirati niko. Ali cinjenica je da su prvi prekrsili. Isto je cinjenica da je USA to predvidela i da se sve odvija po planu, sto je jos jedna packa isticnom "rivalu"

ajde

pre 4 godine

Cekaj, znaci SAD moze, ali S.Koreja, Iran i svi drugi ne mogu?
Aha, vazi!
(bigserb, 19. avgust 2019 22:24)
-----------------------------

Tacno. I, sta ti nije jasno? Jeste, Ameri mogu, Iran ne.

XXX

pre 4 godine

Neverovatan je nivo neinformisanosti ljudi koji ostavljaju komentare. Rakete su imali i jedni i drugi i ranije, ali nije bilo dozvoljeno testiranje od momenta sklapanja sporazuma. Isto tako su mogli da rade i na razvoju istih, ali bez testiranja u praksi. Sto se tiče Severne Koreje, opasno je da takva zemlja ima nuklearno raketno nauruzanje, jer je sve u rukama jednog čoveka i zavisi od njegovog raspoloženja da li će da ih ispali ili ne. Sve ostale nuklearne sile imaju sistem kontrole upotrebe i lanac komande pri upotrebi.

Dusan

pre 4 godine

I to je u redu? A kada drugi to isto urade onda ne sme ili je zabranjeno. Svaka imperija je pala pa ce i ova sigurno samo je pitanje kada i koga ce sve povuci da sobom

Vladimir Rolovic

pre 4 godine

Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.
A ceo Svet se zakopčava na ledja

polo

pre 4 godine

@ Znaci Amerikanci su poštovali sporazum pa kada su izašli za dva meseca razvili novu raketu i testirali je.A ceo Svet se zakopčava na ledja
(Vladimir Rolovic, 19. avgust 2019 20:12)

Ne, nego se Amerikanci zakopčavaju na ledja?!

UDBA

pre 4 godine

Napad je najbolja odbrana. To je stav SAD zadnjih 100 godina, a i generalno zapada. Uvijek prebaci krivicu i okrivi drugoga da bi imao izgovor i pokrice za svoja djela/nedjela.

Milos

pre 4 godine

Vole ljudi da komentarisu, bez obzira da li znaju ili ne znaju. Vole da osudjuju, presudjuju, ma sve. Da ste malo razmislili shvatili biste da su oni te rakere imali odavno (rusi & ameri) ali je sporazumom predvidjena zabrana upotrebe, testiranja itd. Oni su sada posle dugog niza godina testirali, sto bi rekli da vide dal rade i dalje kako treba :)

Nikola

pre 4 godine

@Milos
Ne nisu smjeli ni da imaju. Jedino sto su imali je znanje da naprave, msm to se ne moze izbrisati a nije ni zabranjeno hah. Rusi nisu nista do sada testirali sto bi prekrsilo sporazum, ali Amerikanci kazu da odavno imaju raketu do 2500km za koju je Iskander paravan. Inace, Amerikanci nisu krsili sporazum ali su oni jasno je imali mogucnost da lansiraju ovu raketu odaaavno. Da ne bude zabune, pa da neko pomisli da su ovo napravili u zadnjih par mjeseci. Rusi su uvjek bili ljuti na njih zato sto su mogli iz Rumunije da lansiraju ove tomahavke, iz univerzalnih sistema. Rusi to mogu takodje, ali oni to postavljaju na svojoj teritoriji.
@edin
Ne,to sto je Rusima eksplodiralo ne bi krsilo sporazum. To je strateska raketa,kao faktor odvracanja. Vidim da malo ko u komentarima shvata da su problem srednji dometi, zato sto su to rakete sa kojima se moze zadati razoran napad za kratko vrijeme sa odredjenih lokacija, i da drugu stranu onesposobis. Krakti domet je premali, dakle 500km. Interkontinentalni domeet je sredstvo odvracanja, ogromne teske rakete, druga strana ima vremena da odgovori i unistili bi jedni druge. A ovi srednjeg dometa super brze pa se moze neprijatelj osakatiti prije nego sto odgovori. Ovde je Amerika u prednosti jer je ona na Ruskim granicama ( Rumunija i Poljska) i u dometu joj je Moskva. Zato Rusi odgovaraju asimetricno. Podvodni nuklearni dronovi, Avangard, rakete koje mogu ostati dugo u vazduhu( ova sto je eksplodirala) itd...

majstor

pre 4 godine

oni kao se pridrzavali sporazuma a prekinuli ga pre mesec dana i vec i rusi i ameri imaju rakete koje rade odlicno... toliko od sporazuma...

daMirda

pre 4 godine

Raketa je ista ona koju su do sada ispaljivali sa brodova (sto je bilo dozvoljeno), ali eto sada moze i sa kopna. Zato su Amerikanci i izasli iz sporazuma, jer od pre par godina imaju i Rusi krstarece rakete koje se ispaljuju sa brodova (testirano u Siriji), pa sporazum vise nema nikakvog smisla.