Сава
pre 5 godina
Ако се Француски дипломата извинуо нека истраже ко је из протокола починио ту,очигледно намерну грешку и грубу провокацију и нека сноси последице.
Ponedeljak, 12.11.2018.
09:41
Ambasador Francuske u Beogradu Frederik Mondoloni uputio je izvinjenje predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću i srpskom narodu.
Izvor: B92
pre 5 godina
Ако се Француски дипломата извинуо нека истраже ко је из протокола починио ту,очигледно намерну грешку и грубу провокацију и нека сноси последице.
pre 5 godina
Ovo je samo posledica. Kad su se culi prvi glasovi da Vucic ne treba da ide u Paris, posle prve provokacije sa zastavom u Notr Damu, prepametni je ignorisao i jos se ljutio kako da ne ide, tamo je nesto za promociju Srbije uz njegovu ljubljenu Merkel. Samarcina za jednog nedostojnog pozicije predsednika, ali na zalost I samar zemlji koja je izabrala jednog takvog mitomana.
pre 5 godina
@Srbijanac
Prava,Karadjordjeva Srbija je bliža pravoj Francuskoj nego bilo kome- stvorena je na istim principima a mi većih i iskrenijih saveznika u 19. veku od obaveštajne službe poljske emigracije i Velike Francuske nismo imali.
Nije strašno kada površno gledaš na istoriju i izvodiš pogrešne zaključke - ali je strašno kada ne kapiraš osnovnu ideju koja je dovela do oslobodjenja tvog naroda i stvaranja tvoje države.
Što se pomenute municije tiče - naručena od Francuza koji su u tom trdnutku nili opterećeni borbama ,te su dogovorili sa Grcima da nam oni dostave municiju a Francuzi posle da to "prebiju" - kalibar dobar dužina čaura neodgovarajuća - greška.
Takodje je prička o tome kako je Ruski car ucenio Francuze i Engleze poluistina prouzrokovana nepoznavanjem odnosa Francuske, Rusije i Engleske.
Da nije Francuza Solunskog fronta ne bi bilo ,zapravo su oni zapretili Engleskoj separatnim mirom a pre toga vršili pritisak i za evakuaciju naše vojske - Rusija je samo potpomogla njihove napore u odredjenom trenutku (dosolila) i napravila prevagu.
Suviše komplikovana priča (i Italija se dosta pitala - čak je najviše i uradila po tom pitanju a Francuzi su više bili organizatori).
Dakle ,istina je da su Rusi i Francuzi peimorali Engleze.
Rusija je za Englesku večiti rival a za Francusku mogući strateški saveznik (Nemačka pretnja,ali i smanjenje uticaja Engleske).
Sada su FR i SR "malo" drugačije - Evropa sve više liči na Veliku Nemačku.
pre 5 godina
Teško, ali baš TEŠKO licemerje … Kao, oni poštuju istorijsku ulogu i značaj Srbije za pobedu saveznika u Prvom svetskom ratu, ali i Beograd mora da poštuje ulogu i značaj Kosova. Izvinite, ČEGA ? Teritorije koja tada nije ni postojala kao bilo kakav pravni entitet, čak ni u smislu autonomije, a kamoli državnog suvereniteta ? Hoće li na kraju ispasti da je "Republika Kosovo" zaštićeni beli medved neke alternativne istorije koja se piše pred našim očima, pa će im davati poseban tretman prilikom obeležavanja svih bitnih datuma iz prošlosti ? Gde je kraj tom arogantnom, autističnom ludilu zapadnih država ? Kako bi, gospodine ambasadore, bilo da je Srbija na svoju proslavu pozvala predstavnike Korzike, paralelno sa zvaničnicima Francuske, i još im dala mesto u prvom redu ? Ili. kada dođe neka važna godišnjica iz doba WW2, da zvanično pozove i one koji veličaju ulogu Višijevke Francuske, pod istovetnim sloganom da treba jednako tretirati i pobednike i poražene, i postojeće i samoproglašene države ? … U stvari, ceo ovaj slučaj govori ne samo o patološkom licemerju Zapada, nego i o suštinskoj snishodljivosti i degutantnom kapitulanstvu vlasti u Beogradu. Kada ne bismo bili obična krpa od države i kada bismo zaista pokazali da poštujemo sebe, onda bi i zauzvrat dobili poštovanje, a ne ovakva poniženja i teška blamiranja.
pre 5 godina
@Srbijanac
Zato smo mi Alziru poslali pravi kalibar da lakse pobedi Francuze?
Uostalom, koja je to vojna logika da ti je cilj da saveznik prodje sto losije? Mogli su jednostavno da ne posalju nista. Nisu bili duzni na to.
pre 5 godina
Ako ne zna sta se desilo kako zna da je greska?
pre 5 godina
Nismo mi NIKADA bili bliski sa francuzima. Oni su nama u toku 1-og rata poslali pogresan kalibar za nase haubice i to namerno da bi nemacke i austorougarske trupe ostale sto duze na juznom frontu. Ko francuze, ruse i britance ne zna, skupo bi ih platio.
pre 5 godina
Ne treba se cuditi ovakvom razvoju dogadjaja; Francuske, kojoj je podignut spomenik zahvalnosti na Kalemegdanu, vise nema, a jos duze nema one Srbije koja je podigla taj spomenik...
pre 5 godina
jbg. sve je to interes a mi se zanosimo u neka prijateljstva.. slucajnost ne postoji. zamisli da je makron bio u 8 redu.. al ajde. to smo pre 100 god sa francuzima bili bliski danas to nije slicaj
pre 5 godina
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
(Petar, 12. novembar 2018 13:17)
O civilizaciji i humanizmu Austro-ugarske monarhije svedoce brojna vesala za srpske civile od Macve do Sumadije.Arcibald Rajs i ostali stranci koji su se zatekli u Srbiji u to vreme sve su dokumentovali pa te horor slike imas u njihovim izvestajima.Bosna je anektirana posle sloma Osmanlijskog carstva i postala je kolonija za izvlacenje rudnih i drugih bogatstava.
pre 5 godina
Mozda ovo ima veze sa docekivanjem, velicanjem i rehabilitacijom osudjenih u Hagu? Mislite o tome. Da ne dodje do zabune, treba da se osude jos mnogi i sa drugih strana, pa ce i druge strane biti skrajnute ako ih velicaju.
pre 5 godina
Na paradi u Moskvi povodom dana pobede 9. maja, Vucic bese u prvom redu pored Putina... Ono sto rece Dachic (ajd i on nesto da pametno kaze) - kad budem mogao da pozovem ministra inostranih poslova Amerika onako kako mogu da pozovem Lavrova - onda cemo imati bliske odnose i sa SAD. Verovatno slicno vazi i za ostale zapadne zemlje. E sad ko je tu pogresio u koracima tj. tako nas odaljio od zapada i priblizio Rusiji - sam bog zna....
pre 5 godina
Mi nema sta da se ljutimo na Francuze, prvo su oni stavili u prve edove svoje danasnje NATO saveznike pa tewk onda druge. Ko je nama kriv kad mi obozavamo Ruse i Kineze, igramo kontru protiv zapada i onda jos da sedimo u prvom redu? Ma nemojte? Pa gde toga ima? Mislimo da smo preterano vazni a ne znamo da pronademo mesto u istoriji a bome ni u realnom zivotu. Samo dramimo, kukamo i placemo.
pre 5 godina
Petar@
Pametnjakovicu, Srbija se Ustancima oslobadjala od Turaka. Srbija nije nista odradjivala za bilo koga, sukob kolonijalnih sila i njihovih zelja za raspodelom kolonija po Africi i svetu je dovela do I sv. rata. Zalosno je da toliko nista ne znas.
pre 5 godina
Nadam se da će Srbija napokon osvjestiti i shvatiti da je za Francuze i Engleze odradjivala prljavi posao u WW1.
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
pre 5 godina
Gde je Vučić sedeo za vreme vecere? Zašto Srbija ništa ne zna? AV je na službenim stranicama objavio samo jednu fotografiju iz Pariza, a hrvatska Predsednica čitav album fotografija. Kolinda je sedela u prvom redu u kojem i Tramp, Merkel, Putin i Makron, a za večerom je sedela sa Ciprasom i drugima koje baš i ne poznam. A AV nije nista objavio. Zašto?
pre 5 godina
Diplomatska kurtoazija i pokvarenost u suštini. Građani Srbije moraju biti svesni da danas plaćamo i još dugo ćemo loš izbor političara koji vode politiku ove države sa svetlom i velikom tradicijom. Uspeli su loši i zli političari da Srbiju dovedu na mesto gde nikada u svojoj istoriji nije bila. Najljubaznije vas molim da objavite komentar.
pre 5 godina
Nije bitno gde je bio Tači, već gde ste stavili Srbiju. Fuj, fuj! Bedan kraj nekada sjajnog prijateljstva. Ne moraju odnosi i politika dve države danas da budu kao nekada; vremena se menjaju i to je razumljivo. Ali makar na stogodišnjicu kraja jednog rata koji je ostavio trajne posledice na učesnike, Evropu i svet, taj jedan dan, stvari su MORALE da izgledaju makar malo drugačije. Malo drugačije. Jasna je poruka organizatora o ujedinjenoj Evropi danas, ali ipak; uvek postoji način. Jednom u životu svi mi imamo priliku da obeležimo 100 godina od kraja Prvog svetskog rata. I onda dobijemo ovaj sramni fijasko. Ne vrede izvinjenja, ambasadore.
pre 5 godina
Svi koji su imali nekog ucesnika Solunskog fronta, lepo treba da se skupe da napisu Pismo peticiju ili sta vec da ne prihvataju izvinjene jer je to vrlo licemerno, znali su sta rade. toliko od mene bar su vam preci to zasluzili u ovim vremenima.
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
(kkk, 12. novembar 2018 09:46
Hmm..kralj Aleksandar nije tako lose priman...dok mu ne dodjose glave nasi sugradjani u Francuskoj.
Sto se tice Tita, apsolutno nisi u pravu. Da je on ziv sjedio bi sigurno u prvom redu i to uz predstavnika Francuske ili Engleske kao predstavnik jedne od zemalja Antante.
Pogledaj docek Tita kod Kenedija, kod Niksona, kod engleske kraljice, kod kineskog predsjednika..
To je bilo nesto drugo, sada je Srbija degradirana na nivo pomocnika sekretara i slicnih praktikanata.
ali Vodja Srbije ce vec i tim da se zadovolji i predstavi to kao trijumf i priznanje.
pre 5 godina
Kod organizacije ovakvih velikih proslava propusti su moguci. I to se desavalo i ranije. Nigde se nije mogao videti ni Grcki premijer Cipras, a Grocka je dala i te kakav doprinos u I Svetskom ratu. Ovde niko ne trazi objasnjenje naseg MSP tj sa li je nasa Ambasada u Parizu bila u radnom kontaktu sa francuskim Protokolom i da li je trazila informacije o preseansu koju ce se primenjivati. A trebalo je. Sve ostalo je gubljenje vremena i zatvaranje u nase balkansko dvoriste.
pre 5 godina
Ево, већ скоро 100 година, епилогом Првог светског рата, сматра се нестанаг са географске карте четири царства, Немачког, Руског, Аустро-угарског и Турског. Углавном се не спомиње нестанак, још једне државе, Краљевине Србије. Као и ова четири царста (која су рат изгубила) и она, која је рат добила, такође је поделила њихову судбину. Већ на мировној конференцији у Паризу, представници Краљевине СХС, нису седели за столом, са државама победницама.
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
(007, 12. novembar 2018 11:31)
Bonde da bi predvideli gde smo za 100 godina, moramo dobro, dobro da proucimo i da znamo sta je bilo u poslednjih 100 godina. Nije izvodljivo na neki drugi nacin, veruj mi...
pre 5 godina
Za Vučića me baš briga, nije moj predsednik, a što se izvinjenja tiče, ne prihvatam ga! Baš sam "ubeđen" da je sve ispalo slučajno... Licemeri!
pre 5 godina
Mišljenja sam da je ipak došlo do greške u protokolu. Kosovo je crna rupa Evrope, siromašna, u ratnom sukobu, prolaznica narkotika i oružja, i država koja nije ni postojala do pre desetak godina. Smetalo mi je oku što se njihov predsednik ili premijer, šta li je već, nalazio u epicentru događanja.
Sa druge strane, i Tsipras premijer Grčke se nigde ne vidi. Malopre sam ga tražila po fotografijama, ali se teško može uočiti na grupnim. No, niko u grčkoj štampi to i ne pominje, takođe sam i to proverila. Ne treba se od toga praviti bauk...
Fakat je da pozicija današnje Srbije u svetu nije baš dobra, i da nas smatraju agresorima i nacionalistima. To znamo mi koji živimo izvan zemlje duže vreme.
Ko je za to kriv? Nisu valjda svi ostali loši a samo je Srbija cvećka?
pre 5 godina
Po zavrsetku rata nam je iz Francuske stigao racun za vojnicke pertle cisto radi istine. Mozda nismo jos platili.
pre 5 godina
Sve ok.
Makrona treba docekati kao iskrenog prijatelja,a to sto samo mi ne vidimo da je Kosovo odavno nezavisno, od Srbije narocito,to je nas problem.Svet ide dalje,tako i mi moramo da se ponasamo.Kosovo je propala prica i ne treba gubiti vreme i novac na to guslanje o srednjem veku jer je besmisleno.
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
pre 5 godina
Многи читаоци и коментатори на порталу ће, у својој (на жалост, оправданој) озлојеђености и горчини, то занемарити, али ово извињење је само још једна потврда лепе чињенице да су нам од свих западних народа (европских или прекоокеанских) Французи били и остали најискренији и најближи пријатељи. Оваква извињења ће нам, од осталих западњака, упутити само понеки обичан грађанин, и НИЈЕДАН дипломата нити политичар. Та мисао нагони на утеху и понос, али и на тугу, зато што је подршка Француске кроз историју одувек, па и сад, уступала место анимозитету Англосаксонаца, одувек моћнијих и утицајнијих од Гала, али зато што се из све чешћих извињења Француза Србима дâ назрети да се Французи коначно кају и да увиђају да им је земља можда трајно уништена економски, културолошки, социјално... Сад не треба бити злобан и хладан, ваљало би захвалити се људима попут Мондолонија и уживати у исконској традицији пријатељства између наших народа, колико год да она још буде постојала, притиснута убрзаним таласом културног поништења. А тај талас, да не буде забуне, прети свима нама у Европи.
pre 5 godina
Mene, ako se sete na Dan bezbednosti - sete se, ako se ne sete, nikom ništa...
pre 5 godina
Koji licemeri.
pre 5 godina
"Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima."
(mokisa, 12. novembar 2018 09:44)
Moze nam uvek biti gore. Bar trideset godina unazad tesim sebe da smo sisli do dna i da sada mozemo samo da krenemo navise Nazalost, to dno kao da nastavlja da nam se izmice ispod nas. A za to sto nas je snaslo, i sto nas snalazi, glavni krivci smo MI SAMI! Ostatak sveta je samo doprineo cinjenjem ili ne cinjenjem. Mi kao narod smo trebali da u proslosti imamo m...a pa da se suprostavimo domacim prodavcima magle jos od 1945. I to onim "nasim", srpskim. Ali ne, udvaraci i podrepe muve su cinile sve da se domognu vlasti na stetu naroda. Ko god da se usudio pobuniti znamo kako je i gde zavrsavao. I tamo ga nisu slali ni Francuzi, ni Ameri, ni Englezi, ni Rusi... Ne, ne slali su ih nasi Srbi na drzavnim funkcijama. Na nesrecu, danas su isti ti samo preobukli odela i promenili imena a princip je ostao isti. Ko god da podigne glas, proglase ga da je"Narodni neprijatelj".
pre 5 godina
Stvarno ne znam šta je radila naša ambasada u Francuskoj? Zar nisu mogli kontaktirati njihov Protokol i da se malo pozanimaju o ovom ili onom. Posao sa MVP, i svakako razrešenja, možda čak i ambasadora.
pre 5 godina
"e l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!"
(E, 12. novembar 2018 10:04)
Nisam psiholog, al' mogu da probam. Vidi ovako:
Francuska nam je spasila vojsku od gladi i bolesti, pa su sa Amerima omogucili dinastiji Karadjordjevic stvaranje Jugoslavije (Vojvodina, Kosovo, Dalmacija, Slovenija, Crna Gora.....) u kojoj su svi Srbi ziveli u jednoj drzavi i za koju je omiljeni srpski heroj Gavrilo Princip dao svoj zivot.
Posle Drugog svetskog rata, od Jugoslavije su napravili "malu Ameriku" u odnosu na istocnoevropske zemlje dajuci Titu "sakom i kapom" zajmove i kredite od cega je napravljena skoro pa celokupna sadasnja infrastruktura, plus Zadar i Istra-za malo, pa i Trst.
Pocetkom devedesetih nudili su nam da prvi, preko reda, budemo primljeni u EU, ali to se nama nije cinilo kao dobra ideja, pa sad' imamo izgubljene ratove, mrtve, ranjene, izbeglice i kapitulacije, te gomile ex yu drzavica-mesnih zajednica u kojima su Srbi nacionalne manjine.
Naravno mi nikada ni za sta nismo krivi, jer su tu stalno dezurni nam krivci poput: Francuza, Rusa, Amerikanaca, Engleza, Vatikana,
pre 5 godina
Hvala na naporu da popravite ono što se popraviti ne može. Među mojim precima su i petorica dedova koji su učestvovali u proboju Solunskog fronta. Mamin i tatin otac i tri mamina strica. Dvojica od njih su vitezovi Karađorđeve zvezde. Iz obe porodice (mamine i tatine) u Prvom ratu poginulo je ili umrlo od bolesti njih 18.
Nisu mi dali mandat, Vaša ekselencijo, da izvinjenje prihvatim. Uostalom, svi moji preci borili su se za slobodu Srbije, a ne za mesto na tribinama prilikom proslave. I zbog toga je Vaše izvinjenje neprihvatljivo.
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
(geda, 12. novembar 2018 09:46)
Koliko istinit komentar!Svaka čast,bravo.
pre 5 godina
Treba traziti od svih srpskih novinara koji ce prisustvovati na koferenciji za stampu, kada Makron dodje u posetu, da traze izvinjenje srpskom narodu javno za postupak za koji je on licno odgovoran kao predsednik Francuske!
pre 5 godina
Не прихватам извињење јер је лажно. Планирано дугорочно понижавање Србије и српских тешких жртава за слободу од стране Француске је тако дрско и планирано да народ треба Макрона да дочека достојанствено му окренувши леђа. Боље би било да се Његова екселенција амбасадор Француске није појављивао у нашој јавности са лажним извињењем.
pre 5 godina
ma opusteno! ovaj narod ponižava i sopstvena vlast i navikli smo na te gluposti!
pre 5 godina
Da je redosled u izvinjenju bio drugačiji možda bih i poverovao u iskrenost. Odnosno da ste se izvinili prvo Srpskom narodu pa predsedniku. Ovako mislim da je u pitanju kontrola načinjene štete pred posetu predsednika Francuske pa nam stavljate obloge da nas manje boli glava od vašeg šamaranja. A i da se izbegne neki skandal koji bi i onako nikada manju popularnost Francuskog predsednika još više potkopao.
pre 5 godina
Ovo neka bude opomena srpskom narodu da se ne zaleće nikada više za druge i njihov interes i da ne bude više topovsko meso.
pre 5 godina
Izvinjenje treba da uputi onaj ko je to organizovao, ili sam predsednik Francuske. Lokalno, to je nedovoljno. Mada mi smo ionak navikli na ponizenja sve od predsednika SAD do salterskog sluzbenika kod "nas". Lokalno smo najjaci u Svetu, ugledni, postovani sa prijateljima na sve strane. Ma vodimo 100 : 0 protiv celog Sveta. A istina je, istina je "Tamo daleko", daleko od zemlje za koju smo se borili i slobode koju smo izvojevali.
pre 5 godina
Само је фалило да каже да ће на обележавању 200-те годишњице све да буде дрзгачије.... Аххахахаха, како се ови спрдају са Србијом. У памет вам Срби, када бирате савезнике. Немци су започели и изгубили оба СВЕТСКА рата, али своје савезнике из тих ратова и мазе и пазе, а нас наши савезници из тих ратова, мало бомбардују, мало понижавају, а некада се и спрдају са нама као у овом случају.
pre 5 godina
Kada se covek ponasa ponizno vece postovanje ne moze ni ocekivati. To je taj ugled Srbije u svetu za koji je se predsenik Vucic izborio.
pre 5 godina
Kao gluvi telefoni, oni ga pitaju jednu konkretnu stvar a njegov odgovor nema ni jednu dodirnu tačku sa tim pitanjem. Što bi pros’ narod rek’o: kaga bre ti praviš budalom?!
pre 5 godina
Videli smo kakav je ugled Vučića i napredne Srbije u svetu
pre 5 godina
Hteli su da nas ponize i to je svesno uradjeno. Nema tu nikakve greške, da pokazu gde nam je mesto i sta misle o nama. I nemojte da mislite da nas mnogo nesto zale sto smo izginuli u WWI. Smatraju da smo krivci za taj rat. I Britanci i Francuzi, a Nemci i Austrija da ne govorimo. A ovo sad je isto jao i tad. Da nas počiste i da nam saviju glavu.
A nismo ni mi cvece
pre 5 godina
nije greška ... nadam se da je sada svima jasno kako svet vidi srbiju ... promene!!!
pre 5 godina
Ambasador je profesionalac i njega niko nije pitao za protokol ceremonije. Al drzavni Protokol i MIP Francuske su to uradili namerno. Sve u svemu...velika sramota...i naznaka koliko smo u Parizu (o)cenjeni...
pre 5 godina
Ne znam šta se dogoilo. Kažem da je to bila greška za žaljenje i molimo predsednika Vučića i srpski narod za izvinjenje“, rekao je Mondolini za Prvu televiziju.
Ako je i bila "greška" za tu grešku Srbija sama snosi najvecu odgovornost !
Srbija je ocigledno "uporno tvrdeci" da "Kosovo je Srbija" naprosto "zbunila organizatore" koji su Hasima Tacija smatrajuci ga jednim od "predstavnika Srbije" pozicionirali u prve redove amatrajuci da je svejedno da li Vucic ili Hasim Taci predstavljaju Srbiju i tako se Vucicu "zalomilo zacelje" !
Mozda ce nekom drugom prigodom kada svima postane jasno da "Kosovo NIJE Srbija" Vucic biti "prepoznat" kao predstavnik Srbije pa ce "s'obzirom na veliko-narastao ugled" Srbije u svetu dobiti "pocasno mesto uz PUTINA" a Hasima Tacija ce "gurnuti" sa "ZAPADNJACIMA" ?
pre 5 godina
Ne treba da se izvinjavate ni Vučiću ni sadašnjim Srbima koji su nedostojni svojih predaka, treba da se izvinjavate srpskim žrtvama I svetskog rata, koje su svesno izignorisane i zaboravljene kako u današnjoj Fransuskoj tako i u ovakvoj Srbiji. Obraz ko đon.
pre 5 godina
Pobeda u I ratu nam je samo donela vece probleme...
Stvorena je Jugoslavija koja nas je koštala isto toliko...
Danas su pobednici neki drugi! To su Hrvatska, Nemačka itd... To su zemlje koje su bile na suprotnoj strani i tada i u drugom ratu i opet će biti.
Nama je potrebno da nađemo svoje mesto, koje očigledno nije u zadnjem redu ceremonija u Parizu!
Ali, nismo ni mi toliko glupi, jednom ćemo već naučiti!
pre 5 godina
Moramo sačekati 200-tu godišnjicu, možda dobijemo bolju poziciju?
pre 5 godina
Je l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!
pre 5 godina
Srbija je izgubila 62% muskog stanovnistva, rodoljuba, koji su se borili za svoju zemlju. Velika vecina onih koji su preziveli su oni koji su u stilu Vulina izbegli mobilizaciju. E takvi su se razmnozavali, i promenili mentalnu sliku Srbije, zato smo tu gde smo.
pre 5 godina
Mene samo zanima kakva je ovo poruka.Plasi me ako ovo znaci da ce Kosmet zauzeti mesto Srbije ukoliko ne uradimo ono sto od nas zahtevaju nasi zapadni "prijatelji".
pre 5 godina
Krava se ritnula, mleko je prosuto. Gotovom poslu, mane nema. Većina Srba sa malo mozga u glavi je znala da u Parizu sledi Srbiji još jedan šamar, pored onog sa zastavom Kosova*, samo nismo znali nalin na koji će to da se dogodi. Uživajte, Francuzi, u vašim novim saveznicima. Brata po oružju ste juče sahranili. Izvinjenje ne prihvatamo. Zbogom.
pre 5 godina
Ma važi, „nenamerna” greška. Realno nismo bili cvećke poslednjih decenija, ali ovo nismo zaslužili, i nema te vode koja će oprati ovu sramotu.
pre 5 godina
a sada brzo nešto za informer i pink, novi je dan i treba sanirati šta se može.
pre 5 godina
Govor Makrona je bio takav kao da je samo Francuska učestvovala u pobedi, pomenuvši GB. Gde je Srbija, Belgija, Rusija...? Oni su trebali da budu do Makrona a ne Tramp, SAD su ušli u rat 1917. Znači drugi red, a Nemačka, Austrija treći. Za ove koji nisu postojali da ne pričamo...
pre 5 godina
Gospodo neko je u nase ime vezivao vojnike zapada za bandere u Bosni. Sada je stigao racun za to.
pre 5 godina
Neka hvala na izvinjenju. Posto dolazi Makron neka mu se Srpski narod zahvali belim carsavima preko prozora i balkona. Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima.
pre 5 godina
Tako mi Rasporeda Sedenja mlogo smo uvredjeni i iznenadjeni !
pre 5 godina
Navikli smo na takav tretman. Nekada ponosan narod je sada polomljen i ponizen i u svojoj drzavi.
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
pre 5 godina
Kada izaberes predsednika kao mi onda moras i da se suocis sa posledicama...
pre 5 godina
Nije 62 vec 52%. I to je svakako strašno. Lepo što se predsednik Makron izvinuo. Ali posle priče i objašnjenja sa zastavom, trebao je on a i svi u organizaciji obratiti pažnju na tretman Srbije.
pre 5 godina
Protokol je skandalozan i skoro neoprostiv. Ali pokazuje ikako funkcioniše srpska diplomatija pod Ovim Što Sve Zna. Da se neko uključio ranije, moglo je da se predupredi.
pre 5 godina
Mi smo izgubili po 2 miliona ljudi u dva svetska rata boreci se za Francuske interese. Zauzvrat smo dobili zastavu Kosova na ceremoniji. Mislim da tolike zrtve zasluzuju malo vise postovanja.
Opet - ne vidim da ce neko u Francuskoj odgovarati ili biti smenjen - tako da njegovo "izvinjenje" i ne smatram iskrenim.
Pre bih rekao da je ovaj primer pokazao koliko Francusku boli ona stvar za saveznika Srbiju i nase poginule pretke. Ovo je sramota!
A jos gora sramota je sto predsednbik Srbije pokazuje na ni on od samopostovanja niti od postovanja zrtava nema nista. Njega zanima samo kako da ga Francuska podrzi u ostajanju na vlasti! Sramno i jadno!
pre 5 godina
A zašto bismo se mi izvinjavali? Valjda bi trebalo da oprostimo...
pre 5 godina
Mislite moli za oproštaj?!
pre 5 godina
Kad bi nam gospodin ambasador još rekao u čemu smo to bliski i kada su zadnji put glasali za nešto što Srbija smatra svojim interesom ili se makar uzdržali da ne glasaju protiv Srbije.
pre 5 godina
Pa ako je Kosovo - Srbija onda je Tači sedeo na dobrom mestu
pre 5 godina
То је најмање што можете да урадите, Французи.
pre 5 godina
Nemas ti za sta da se pravdas. Ti si samo ambasador a Makron presednik koji vodi zemlju. Inace koliko vidim u prvom redu nema ni Tereza Mej pa ne vidim da se nesto Englezi ljute. Makronu je sada vaznija Nemacka i Taci ali to opet nema veze sa onom Francuskom iz 1918. Toj Francuskoj Srbija treba da bude zahvalna ovoj ne.
pre 5 godina
Od izvinjenja mi nemamo nista, a od slike koja je obisla svet samo stetu.
pre 5 godina
Bar bi ti, kao diplomata, politicar, trebalo da znas da se vlasti, politicari na vrhu drzave menjaju svuda u svetu, pa i kod nas. Prema tome, izvinjenje narodu, a ne trenutnoj vlasti...
pre 5 godina
Dzaba se ti Ambasadore izvinjavas.Neko ti je to posle skandalaiz Pariza naredio.Bilo pa proslo.Ivinjenje je trebalo da uputi Predsednik Francuske
pre 5 godina
Sta Srbije ima od izvinjenja ?
pre 5 godina
Izvinjenje reda radi.Smehotres je ova Francuska.Inace nas saveznik iz 1999...
pre 5 godina
Pa i na svadbi se zna unapred gde ces sedeti. Postoje oni koji su placeni da bi skupili sve informacije....i onda lepo odlucis. Kao Poljaci , na primer.
pre 5 godina
Težina izvinjenja Ambasadora je zanemarljiva u odnosu na težinu nanete štete Srbiji, nipodaštavanja njenih žrtava i izdaje savezništva po ko zna koji put, te promocije tačija (namerno malim "t") i njegovog terorističko-kriminalnog Kosova! Neka se Makron izvini prvom prilikom, za koju treba da se "izlakta" da je napravi što pre, pa će izvinjenje imati nekog smisla.
pre 5 godina
Lepo sam rekao da tamo ne treba ici. To nam nisu prijatelji
pre 5 godina
E pa ne može!
pre 5 godina
То ваше извињење да ставите, знате већ где.
pre 5 godina
Vašem cinizmu i ponižavanjima nema kraja zato odbijamo izvinjenje.
pre 5 godina
Svete , znate kako se kaže "Posle j..... nema kajanja"
Vazda nas drndate pa se navodno izvinjavate, ja ne primam izvinjenje a valjda se i moj mali glas negde računa.
pre 5 godina
Dobro, lakše je tražiti izvinjenje, nego uraditi stvari kako treba. Pored toga ovo izvinjenje je lokalno, a slike iz Pariz su obišle svet...
pre 5 godina
Sad se jasno vidi da je potez da se učestvuje bio totalna katastrofa. Ali naš predsednik misli da je najpametniji i mislio je da će biti glavna zvezda.
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
pre 5 godina
E svaka mu čast.
pre 5 godina
Desilo se to da je jasan kao dan albanski lobi jači od sve srpske politike! Ono što Dacic maze oči narodu sa povlačenjem priznanja od nekih ne bitnih i nepoznatih državica je primjer srpske politike tj. njene jačine! Albanci su jaki ko zemlja i to su dokazali na ovom skupu, a dokazat će još puno puta na bitnim primjerima! Nikad niko od jačih zemalja neće povući priznanje Kosova!
pre 5 godina
Sve ste rekli juče, šta nam stvarno mislite, doviđenja!
pre 5 godina
Primamo izvinjenje ! Hvala
pre 5 godina
Znaš koliko nas briga za vaše izvinjenje. Ovo ostaje za istoriju, a izvinjenje ne može da ispravi ono što se desilo juče na stogodišnjicu završetka Velikog rata. To ostavlja gorak ukus i poniženje svim Srbima. Sad ste uradili to što ste uradili, a mi sledeći put da budemo pažljivi i ne dozvoljavamo stranim mediokritetima da unižavaju ne nas, nego sve one stotine hiljada ljudi koji su umrli za slobodu Srbije i Evrope. Skoro ovoliko poniženje nismo doživeli, i to od Francuske.
pre 5 godina
Sramota, jadna Francuska.
pre 5 godina
Srpski narod nije ni bio u Parizu. Niko ozbiljan Francusku vise ne smatra saveznikom tako da je tvoje izvinjenje koliko god licemerno, nepotrebno.
pre 5 godina
Kao deo naroda, prihvatam izvinjenje. Što se Vučića tiče, taj nije u stanju ni za stolicu da se izbori, a kamoli za državne interese.
pre 5 godina
Eh, izvine se ali ništa. Bilo je šta je bilo. Tako se prekraja istorija.
pre 5 godina
Ma jao stvarno. Posle bitke svi generali.
Kao eto slucajno se na takvom dogadjaju desio propust. Moreee
pre 5 godina
Ja se detetu izvinjavam zato sto imamo ovakvog predsednika. Tako da, sve je u redu...
pre 5 godina
ma daaaaa,verovatno je raspored napravljen spontano jel tako? Srbija danas nema prijatelja,a najmanje na zapadu, to je činjenica.činjenica je i da svetom vladaju oni koji su izgubili prvi i drugi svetski rat.
pre 5 godina
lep gest, ali kasno.
pre 5 godina
Svaka cast voditeljima tv.Prve, koji su na direktan način, svojim pitanjima, suočili predstavnika francuske drzave, sa pitanjima na koje ni vrstan diplomata ne moze da pruzi drugaciji odgovor. Ponizavanje Srbije, njenih zrtava, na 100 godina od kraja Veliko rata, ne zasluzuje nista drugo.
pre 5 godina
Nije greška gospodine, već namera.
pre 5 godina
Miliondvestahiljada mrtvih za mesto u drugom redu? Shvatate li Vi koliko je sramote u takvoj neodgovornosti?
pre 5 godina
U diplomatskim igrama i igricama teško da ima grešaka.
pre 5 godina
Nije greška gospodine, već namera.
pre 5 godina
Vašem cinizmu i ponižavanjima nema kraja zato odbijamo izvinjenje.
pre 5 godina
Ne treba da se izvinjavate ni Vučiću ni sadašnjim Srbima koji su nedostojni svojih predaka, treba da se izvinjavate srpskim žrtvama I svetskog rata, koje su svesno izignorisane i zaboravljene kako u današnjoj Fransuskoj tako i u ovakvoj Srbiji. Obraz ko đon.
pre 5 godina
Navikli smo na takav tretman. Nekada ponosan narod je sada polomljen i ponizen i u svojoj drzavi.
pre 5 godina
Dobro, lakše je tražiti izvinjenje, nego uraditi stvari kako treba. Pored toga ovo izvinjenje je lokalno, a slike iz Pariz su obišle svet...
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
pre 5 godina
Svete , znate kako se kaže "Posle j..... nema kajanja"
Vazda nas drndate pa se navodno izvinjavate, ja ne primam izvinjenje a valjda se i moj mali glas negde računa.
pre 5 godina
Primamo izvinjenje ! Hvala
pre 5 godina
Pa ako je Kosovo - Srbija onda je Tači sedeo na dobrom mestu
pre 5 godina
Pa i na svadbi se zna unapred gde ces sedeti. Postoje oni koji su placeni da bi skupili sve informacije....i onda lepo odlucis. Kao Poljaci , na primer.
pre 5 godina
Kad bi nam gospodin ambasador još rekao u čemu smo to bliski i kada su zadnji put glasali za nešto što Srbija smatra svojim interesom ili se makar uzdržali da ne glasaju protiv Srbije.
pre 5 godina
Treba traziti od svih srpskih novinara koji ce prisustvovati na koferenciji za stampu, kada Makron dodje u posetu, da traze izvinjenje srpskom narodu javno za postupak za koji je on licno odgovoran kao predsednik Francuske!
pre 5 godina
Не прихватам извињење јер је лажно. Планирано дугорочно понижавање Србије и српских тешких жртава за слободу од стране Француске је тако дрско и планирано да народ треба Макрона да дочека достојанствено му окренувши леђа. Боље би било да се Његова екселенција амбасадор Француске није појављивао у нашој јавности са лажним извињењем.
pre 5 godina
Ja se detetu izvinjavam zato sto imamo ovakvog predsednika. Tako da, sve je u redu...
pre 5 godina
Videli smo kakav je ugled Vučića i napredne Srbije u svetu
pre 5 godina
Neka hvala na izvinjenju. Posto dolazi Makron neka mu se Srpski narod zahvali belim carsavima preko prozora i balkona. Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima.
pre 5 godina
Izvinjenje reda radi.Smehotres je ova Francuska.Inace nas saveznik iz 1999...
pre 5 godina
ma daaaaa,verovatno je raspored napravljen spontano jel tako? Srbija danas nema prijatelja,a najmanje na zapadu, to je činjenica.činjenica je i da svetom vladaju oni koji su izgubili prvi i drugi svetski rat.
pre 5 godina
Govor Makrona je bio takav kao da je samo Francuska učestvovala u pobedi, pomenuvši GB. Gde je Srbija, Belgija, Rusija...? Oni su trebali da budu do Makrona a ne Tramp, SAD su ušli u rat 1917. Znači drugi red, a Nemačka, Austrija treći. Za ove koji nisu postojali da ne pričamo...
pre 5 godina
Многи читаоци и коментатори на порталу ће, у својој (на жалост, оправданој) озлојеђености и горчини, то занемарити, али ово извињење је само још једна потврда лепе чињенице да су нам од свих западних народа (европских или прекоокеанских) Французи били и остали најискренији и најближи пријатељи. Оваква извињења ће нам, од осталих западњака, упутити само понеки обичан грађанин, и НИЈЕДАН дипломата нити политичар. Та мисао нагони на утеху и понос, али и на тугу, зато што је подршка Француске кроз историју одувек, па и сад, уступала место анимозитету Англосаксонаца, одувек моћнијих и утицајнијих од Гала, али зато што се из све чешћих извињења Француза Србима дâ назрети да се Французи коначно кају и да увиђају да им је земља можда трајно уништена економски, културолошки, социјално... Сад не треба бити злобан и хладан, ваљало би захвалити се људима попут Мондолонија и уживати у исконској традицији пријатељства између наших народа, колико год да она још буде постојала, притиснута убрзаним таласом културног поништења. А тај талас, да не буде забуне, прети свима нама у Европи.
pre 5 godina
Krava se ritnula, mleko je prosuto. Gotovom poslu, mane nema. Većina Srba sa malo mozga u glavi je znala da u Parizu sledi Srbiji još jedan šamar, pored onog sa zastavom Kosova*, samo nismo znali nalin na koji će to da se dogodi. Uživajte, Francuzi, u vašim novim saveznicima. Brata po oružju ste juče sahranili. Izvinjenje ne prihvatamo. Zbogom.
pre 5 godina
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
(Petar, 12. novembar 2018 13:17)
O civilizaciji i humanizmu Austro-ugarske monarhije svedoce brojna vesala za srpske civile od Macve do Sumadije.Arcibald Rajs i ostali stranci koji su se zatekli u Srbiji u to vreme sve su dokumentovali pa te horor slike imas u njihovim izvestajima.Bosna je anektirana posle sloma Osmanlijskog carstva i postala je kolonija za izvlacenje rudnih i drugih bogatstava.
pre 5 godina
Srbija je izgubila 62% muskog stanovnistva, rodoljuba, koji su se borili za svoju zemlju. Velika vecina onih koji su preziveli su oni koji su u stilu Vulina izbegli mobilizaciju. E takvi su se razmnozavali, i promenili mentalnu sliku Srbije, zato smo tu gde smo.
pre 5 godina
Sramota, jadna Francuska.
pre 5 godina
Hteli su da nas ponize i to je svesno uradjeno. Nema tu nikakve greške, da pokazu gde nam je mesto i sta misle o nama. I nemojte da mislite da nas mnogo nesto zale sto smo izginuli u WWI. Smatraju da smo krivci za taj rat. I Britanci i Francuzi, a Nemci i Austrija da ne govorimo. A ovo sad je isto jao i tad. Da nas počiste i da nam saviju glavu.
A nismo ni mi cvece
pre 5 godina
Lepo sam rekao da tamo ne treba ici. To nam nisu prijatelji
pre 5 godina
Kada se covek ponasa ponizno vece postovanje ne moze ni ocekivati. To je taj ugled Srbije u svetu za koji je se predsenik Vucic izborio.
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
pre 5 godina
Nije bitno gde je bio Tači, već gde ste stavili Srbiju. Fuj, fuj! Bedan kraj nekada sjajnog prijateljstva. Ne moraju odnosi i politika dve države danas da budu kao nekada; vremena se menjaju i to je razumljivo. Ali makar na stogodišnjicu kraja jednog rata koji je ostavio trajne posledice na učesnike, Evropu i svet, taj jedan dan, stvari su MORALE da izgledaju makar malo drugačije. Malo drugačije. Jasna je poruka organizatora o ujedinjenoj Evropi danas, ali ipak; uvek postoji način. Jednom u životu svi mi imamo priliku da obeležimo 100 godina od kraja Prvog svetskog rata. I onda dobijemo ovaj sramni fijasko. Ne vrede izvinjenja, ambasadore.
pre 5 godina
Za Vučića me baš briga, nije moj predsednik, a što se izvinjenja tiče, ne prihvatam ga! Baš sam "ubeđen" da je sve ispalo slučajno... Licemeri!
pre 5 godina
nije greška ... nadam se da je sada svima jasno kako svet vidi srbiju ... promene!!!
pre 5 godina
Sve ste rekli juče, šta nam stvarno mislite, doviđenja!
pre 5 godina
Hvala na naporu da popravite ono što se popraviti ne može. Među mojim precima su i petorica dedova koji su učestvovali u proboju Solunskog fronta. Mamin i tatin otac i tri mamina strica. Dvojica od njih su vitezovi Karađorđeve zvezde. Iz obe porodice (mamine i tatine) u Prvom ratu poginulo je ili umrlo od bolesti njih 18.
Nisu mi dali mandat, Vaša ekselencijo, da izvinjenje prihvatim. Uostalom, svi moji preci borili su se za slobodu Srbije, a ne za mesto na tribinama prilikom proslave. I zbog toga je Vaše izvinjenje neprihvatljivo.
pre 5 godina
Ma važi, „nenamerna” greška. Realno nismo bili cvećke poslednjih decenija, ali ovo nismo zaslužili, i nema te vode koja će oprati ovu sramotu.
pre 5 godina
Eh, izvine se ali ništa. Bilo je šta je bilo. Tako se prekraja istorija.
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
(geda, 12. novembar 2018 09:46)
Koliko istinit komentar!Svaka čast,bravo.
pre 5 godina
Mene samo zanima kakva je ovo poruka.Plasi me ako ovo znaci da ce Kosmet zauzeti mesto Srbije ukoliko ne uradimo ono sto od nas zahtevaju nasi zapadni "prijatelji".
pre 5 godina
Svi koji su imali nekog ucesnika Solunskog fronta, lepo treba da se skupe da napisu Pismo peticiju ili sta vec da ne prihvataju izvinjene jer je to vrlo licemerno, znali su sta rade. toliko od mene bar su vam preci to zasluzili u ovim vremenima.
pre 5 godina
U diplomatskim igrama i igricama teško da ima grešaka.
pre 5 godina
Od izvinjenja mi nemamo nista, a od slike koja je obisla svet samo stetu.
pre 5 godina
Miliondvestahiljada mrtvih za mesto u drugom redu? Shvatate li Vi koliko je sramote u takvoj neodgovornosti?
pre 5 godina
Dzaba se ti Ambasadore izvinjavas.Neko ti je to posle skandalaiz Pariza naredio.Bilo pa proslo.Ivinjenje je trebalo da uputi Predsednik Francuske
pre 5 godina
То ваше извињење да ставите, знате већ где.
pre 5 godina
То је најмање што можете да урадите, Французи.
pre 5 godina
Srpski narod nije ni bio u Parizu. Niko ozbiljan Francusku vise ne smatra saveznikom tako da je tvoje izvinjenje koliko god licemerno, nepotrebno.
pre 5 godina
Protokol je skandalozan i skoro neoprostiv. Ali pokazuje ikako funkcioniše srpska diplomatija pod Ovim Što Sve Zna. Da se neko uključio ranije, moglo je da se predupredi.
pre 5 godina
Mislite moli za oproštaj?!
pre 5 godina
Nemas ti za sta da se pravdas. Ti si samo ambasador a Makron presednik koji vodi zemlju. Inace koliko vidim u prvom redu nema ni Tereza Mej pa ne vidim da se nesto Englezi ljute. Makronu je sada vaznija Nemacka i Taci ali to opet nema veze sa onom Francuskom iz 1918. Toj Francuskoj Srbija treba da bude zahvalna ovoj ne.
pre 5 godina
Svaka cast voditeljima tv.Prve, koji su na direktan način, svojim pitanjima, suočili predstavnika francuske drzave, sa pitanjima na koje ni vrstan diplomata ne moze da pruzi drugaciji odgovor. Ponizavanje Srbije, njenih zrtava, na 100 godina od kraja Veliko rata, ne zasluzuje nista drugo.
pre 5 godina
Težina izvinjenja Ambasadora je zanemarljiva u odnosu na težinu nanete štete Srbiji, nipodaštavanja njenih žrtava i izdaje savezništva po ko zna koji put, te promocije tačija (namerno malim "t") i njegovog terorističko-kriminalnog Kosova! Neka se Makron izvini prvom prilikom, za koju treba da se "izlakta" da je napravi što pre, pa će izvinjenje imati nekog smisla.
pre 5 godina
Mi smo izgubili po 2 miliona ljudi u dva svetska rata boreci se za Francuske interese. Zauzvrat smo dobili zastavu Kosova na ceremoniji. Mislim da tolike zrtve zasluzuju malo vise postovanja.
Opet - ne vidim da ce neko u Francuskoj odgovarati ili biti smenjen - tako da njegovo "izvinjenje" i ne smatram iskrenim.
Pre bih rekao da je ovaj primer pokazao koliko Francusku boli ona stvar za saveznika Srbiju i nase poginule pretke. Ovo je sramota!
A jos gora sramota je sto predsednbik Srbije pokazuje na ni on od samopostovanja niti od postovanja zrtava nema nista. Njega zanima samo kako da ga Francuska podrzi u ostajanju na vlasti! Sramno i jadno!
pre 5 godina
Kao gluvi telefoni, oni ga pitaju jednu konkretnu stvar a njegov odgovor nema ni jednu dodirnu tačku sa tim pitanjem. Što bi pros’ narod rek’o: kaga bre ti praviš budalom?!
pre 5 godina
Znaš koliko nas briga za vaše izvinjenje. Ovo ostaje za istoriju, a izvinjenje ne može da ispravi ono što se desilo juče na stogodišnjicu završetka Velikog rata. To ostavlja gorak ukus i poniženje svim Srbima. Sad ste uradili to što ste uradili, a mi sledeći put da budemo pažljivi i ne dozvoljavamo stranim mediokritetima da unižavaju ne nas, nego sve one stotine hiljada ljudi koji su umrli za slobodu Srbije i Evrope. Skoro ovoliko poniženje nismo doživeli, i to od Francuske.
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
pre 5 godina
Само је фалило да каже да ће на обележавању 200-те годишњице све да буде дрзгачије.... Аххахахаха, како се ови спрдају са Србијом. У памет вам Срби, када бирате савезнике. Немци су започели и изгубили оба СВЕТСКА рата, али своје савезнике из тих ратова и мазе и пазе, а нас наши савезници из тих ратова, мало бомбардују, мало понижавају, а некада се и спрдају са нама као у овом случају.
pre 5 godina
Kada izaberes predsednika kao mi onda moras i da se suocis sa posledicama...
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
(007, 12. novembar 2018 11:31)
Bonde da bi predvideli gde smo za 100 godina, moramo dobro, dobro da proucimo i da znamo sta je bilo u poslednjih 100 godina. Nije izvodljivo na neki drugi nacin, veruj mi...
pre 5 godina
"e l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!"
(E, 12. novembar 2018 10:04)
Nisam psiholog, al' mogu da probam. Vidi ovako:
Francuska nam je spasila vojsku od gladi i bolesti, pa su sa Amerima omogucili dinastiji Karadjordjevic stvaranje Jugoslavije (Vojvodina, Kosovo, Dalmacija, Slovenija, Crna Gora.....) u kojoj su svi Srbi ziveli u jednoj drzavi i za koju je omiljeni srpski heroj Gavrilo Princip dao svoj zivot.
Posle Drugog svetskog rata, od Jugoslavije su napravili "malu Ameriku" u odnosu na istocnoevropske zemlje dajuci Titu "sakom i kapom" zajmove i kredite od cega je napravljena skoro pa celokupna sadasnja infrastruktura, plus Zadar i Istra-za malo, pa i Trst.
Pocetkom devedesetih nudili su nam da prvi, preko reda, budemo primljeni u EU, ali to se nama nije cinilo kao dobra ideja, pa sad' imamo izgubljene ratove, mrtve, ranjene, izbeglice i kapitulacije, te gomile ex yu drzavica-mesnih zajednica u kojima su Srbi nacionalne manjine.
Naravno mi nikada ni za sta nismo krivi, jer su tu stalno dezurni nam krivci poput: Francuza, Rusa, Amerikanaca, Engleza, Vatikana,
pre 5 godina
ma opusteno! ovaj narod ponižava i sopstvena vlast i navikli smo na te gluposti!
pre 5 godina
a sada brzo nešto za informer i pink, novi je dan i treba sanirati šta se može.
pre 5 godina
Ambasador je profesionalac i njega niko nije pitao za protokol ceremonije. Al drzavni Protokol i MIP Francuske su to uradili namerno. Sve u svemu...velika sramota...i naznaka koliko smo u Parizu (o)cenjeni...
pre 5 godina
Sad se jasno vidi da je potez da se učestvuje bio totalna katastrofa. Ali naš predsednik misli da je najpametniji i mislio je da će biti glavna zvezda.
pre 5 godina
Petar@
Pametnjakovicu, Srbija se Ustancima oslobadjala od Turaka. Srbija nije nista odradjivala za bilo koga, sukob kolonijalnih sila i njihovih zelja za raspodelom kolonija po Africi i svetu je dovela do I sv. rata. Zalosno je da toliko nista ne znas.
pre 5 godina
Ovo neka bude opomena srpskom narodu da se ne zaleće nikada više za druge i njihov interes i da ne bude više topovsko meso.
pre 5 godina
Stvarno ne znam šta je radila naša ambasada u Francuskoj? Zar nisu mogli kontaktirati njihov Protokol i da se malo pozanimaju o ovom ili onom. Posao sa MVP, i svakako razrešenja, možda čak i ambasadora.
pre 5 godina
lep gest, ali kasno.
pre 5 godina
Moramo sačekati 200-tu godišnjicu, možda dobijemo bolju poziciju?
pre 5 godina
Ma jao stvarno. Posle bitke svi generali.
Kao eto slucajno se na takvom dogadjaju desio propust. Moreee
pre 5 godina
Koji licemeri.
pre 5 godina
Desilo se to da je jasan kao dan albanski lobi jači od sve srpske politike! Ono što Dacic maze oči narodu sa povlačenjem priznanja od nekih ne bitnih i nepoznatih državica je primjer srpske politike tj. njene jačine! Albanci su jaki ko zemlja i to su dokazali na ovom skupu, a dokazat će još puno puta na bitnim primjerima! Nikad niko od jačih zemalja neće povući priznanje Kosova!
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
(kkk, 12. novembar 2018 09:46
Hmm..kralj Aleksandar nije tako lose priman...dok mu ne dodjose glave nasi sugradjani u Francuskoj.
Sto se tice Tita, apsolutno nisi u pravu. Da je on ziv sjedio bi sigurno u prvom redu i to uz predstavnika Francuske ili Engleske kao predstavnik jedne od zemalja Antante.
Pogledaj docek Tita kod Kenedija, kod Niksona, kod engleske kraljice, kod kineskog predsjednika..
To je bilo nesto drugo, sada je Srbija degradirana na nivo pomocnika sekretara i slicnih praktikanata.
ali Vodja Srbije ce vec i tim da se zadovolji i predstavi to kao trijumf i priznanje.
pre 5 godina
Tako mi Rasporeda Sedenja mlogo smo uvredjeni i iznenadjeni !
pre 5 godina
Po zavrsetku rata nam je iz Francuske stigao racun za vojnicke pertle cisto radi istine. Mozda nismo jos platili.
pre 5 godina
Sta Srbije ima od izvinjenja ?
pre 5 godina
Da je redosled u izvinjenju bio drugačiji možda bih i poverovao u iskrenost. Odnosno da ste se izvinili prvo Srpskom narodu pa predsedniku. Ovako mislim da je u pitanju kontrola načinjene štete pred posetu predsednika Francuske pa nam stavljate obloge da nas manje boli glava od vašeg šamaranja. A i da se izbegne neki skandal koji bi i onako nikada manju popularnost Francuskog predsednika još više potkopao.
pre 5 godina
Pobeda u I ratu nam je samo donela vece probleme...
Stvorena je Jugoslavija koja nas je koštala isto toliko...
Danas su pobednici neki drugi! To su Hrvatska, Nemačka itd... To su zemlje koje su bile na suprotnoj strani i tada i u drugom ratu i opet će biti.
Nama je potrebno da nađemo svoje mesto, koje očigledno nije u zadnjem redu ceremonija u Parizu!
Ali, nismo ni mi toliko glupi, jednom ćemo već naučiti!
pre 5 godina
Bar bi ti, kao diplomata, politicar, trebalo da znas da se vlasti, politicari na vrhu drzave menjaju svuda u svetu, pa i kod nas. Prema tome, izvinjenje narodu, a ne trenutnoj vlasti...
pre 5 godina
Kao deo naroda, prihvatam izvinjenje. Što se Vučića tiče, taj nije u stanju ni za stolicu da se izbori, a kamoli za državne interese.
pre 5 godina
Izvinjenje treba da uputi onaj ko je to organizovao, ili sam predsednik Francuske. Lokalno, to je nedovoljno. Mada mi smo ionak navikli na ponizenja sve od predsednika SAD do salterskog sluzbenika kod "nas". Lokalno smo najjaci u Svetu, ugledni, postovani sa prijateljima na sve strane. Ma vodimo 100 : 0 protiv celog Sveta. A istina je, istina je "Tamo daleko", daleko od zemlje za koju smo se borili i slobode koju smo izvojevali.
pre 5 godina
Gde je Vučić sedeo za vreme vecere? Zašto Srbija ništa ne zna? AV je na službenim stranicama objavio samo jednu fotografiju iz Pariza, a hrvatska Predsednica čitav album fotografija. Kolinda je sedela u prvom redu u kojem i Tramp, Merkel, Putin i Makron, a za večerom je sedela sa Ciprasom i drugima koje baš i ne poznam. A AV nije nista objavio. Zašto?
pre 5 godina
Mene, ako se sete na Dan bezbednosti - sete se, ako se ne sete, nikom ništa...
pre 5 godina
Je l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!
pre 5 godina
Ево, већ скоро 100 година, епилогом Првог светског рата, сматра се нестанаг са географске карте четири царства, Немачког, Руског, Аустро-угарског и Турског. Углавном се не спомиње нестанак, још једне државе, Краљевине Србије. Као и ова четири царста (која су рат изгубила) и она, која је рат добила, такође је поделила њихову судбину. Већ на мировној конференцији у Паризу, представници Краљевине СХС, нису седели за столом, са државама победницама.
pre 5 godina
"Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima."
(mokisa, 12. novembar 2018 09:44)
Moze nam uvek biti gore. Bar trideset godina unazad tesim sebe da smo sisli do dna i da sada mozemo samo da krenemo navise Nazalost, to dno kao da nastavlja da nam se izmice ispod nas. A za to sto nas je snaslo, i sto nas snalazi, glavni krivci smo MI SAMI! Ostatak sveta je samo doprineo cinjenjem ili ne cinjenjem. Mi kao narod smo trebali da u proslosti imamo m...a pa da se suprostavimo domacim prodavcima magle jos od 1945. I to onim "nasim", srpskim. Ali ne, udvaraci i podrepe muve su cinile sve da se domognu vlasti na stetu naroda. Ko god da se usudio pobuniti znamo kako je i gde zavrsavao. I tamo ga nisu slali ni Francuzi, ni Ameri, ni Englezi, ni Rusi... Ne, ne slali su ih nasi Srbi na drzavnim funkcijama. Na nesrecu, danas su isti ti samo preobukli odela i promenili imena a princip je ostao isti. Ko god da podigne glas, proglase ga da je"Narodni neprijatelj".
pre 5 godina
E svaka mu čast.
pre 5 godina
Diplomatska kurtoazija i pokvarenost u suštini. Građani Srbije moraju biti svesni da danas plaćamo i još dugo ćemo loš izbor političara koji vode politiku ove države sa svetlom i velikom tradicijom. Uspeli su loši i zli političari da Srbiju dovedu na mesto gde nikada u svojoj istoriji nije bila. Najljubaznije vas molim da objavite komentar.
pre 5 godina
Ако се Француски дипломата извинуо нека истраже ко је из протокола починио ту,очигледно намерну грешку и грубу провокацију и нека сноси последице.
pre 5 godina
Nije 62 vec 52%. I to je svakako strašno. Lepo što se predsednik Makron izvinuo. Ali posle priče i objašnjenja sa zastavom, trebao je on a i svi u organizaciji obratiti pažnju na tretman Srbije.
pre 5 godina
Gospodo neko je u nase ime vezivao vojnike zapada za bandere u Bosni. Sada je stigao racun za to.
pre 5 godina
Kod organizacije ovakvih velikih proslava propusti su moguci. I to se desavalo i ranije. Nigde se nije mogao videti ni Grcki premijer Cipras, a Grocka je dala i te kakav doprinos u I Svetskom ratu. Ovde niko ne trazi objasnjenje naseg MSP tj sa li je nasa Ambasada u Parizu bila u radnom kontaktu sa francuskim Protokolom i da li je trazila informacije o preseansu koju ce se primenjivati. A trebalo je. Sve ostalo je gubljenje vremena i zatvaranje u nase balkansko dvoriste.
pre 5 godina
Ne znam šta se dogoilo. Kažem da je to bila greška za žaljenje i molimo predsednika Vučića i srpski narod za izvinjenje“, rekao je Mondolini za Prvu televiziju.
Ako je i bila "greška" za tu grešku Srbija sama snosi najvecu odgovornost !
Srbija je ocigledno "uporno tvrdeci" da "Kosovo je Srbija" naprosto "zbunila organizatore" koji su Hasima Tacija smatrajuci ga jednim od "predstavnika Srbije" pozicionirali u prve redove amatrajuci da je svejedno da li Vucic ili Hasim Taci predstavljaju Srbiju i tako se Vucicu "zalomilo zacelje" !
Mozda ce nekom drugom prigodom kada svima postane jasno da "Kosovo NIJE Srbija" Vucic biti "prepoznat" kao predstavnik Srbije pa ce "s'obzirom na veliko-narastao ugled" Srbije u svetu dobiti "pocasno mesto uz PUTINA" a Hasima Tacija ce "gurnuti" sa "ZAPADNJACIMA" ?
pre 5 godina
Na paradi u Moskvi povodom dana pobede 9. maja, Vucic bese u prvom redu pored Putina... Ono sto rece Dachic (ajd i on nesto da pametno kaze) - kad budem mogao da pozovem ministra inostranih poslova Amerika onako kako mogu da pozovem Lavrova - onda cemo imati bliske odnose i sa SAD. Verovatno slicno vazi i za ostale zapadne zemlje. E sad ko je tu pogresio u koracima tj. tako nas odaljio od zapada i priblizio Rusiji - sam bog zna....
pre 5 godina
E pa ne može!
pre 5 godina
Nadam se da će Srbija napokon osvjestiti i shvatiti da je za Francuze i Engleze odradjivala prljavi posao u WW1.
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
pre 5 godina
jbg. sve je to interes a mi se zanosimo u neka prijateljstva.. slucajnost ne postoji. zamisli da je makron bio u 8 redu.. al ajde. to smo pre 100 god sa francuzima bili bliski danas to nije slicaj
pre 5 godina
Mi nema sta da se ljutimo na Francuze, prvo su oni stavili u prve edove svoje danasnje NATO saveznike pa tewk onda druge. Ko je nama kriv kad mi obozavamo Ruse i Kineze, igramo kontru protiv zapada i onda jos da sedimo u prvom redu? Ma nemojte? Pa gde toga ima? Mislimo da smo preterano vazni a ne znamo da pronademo mesto u istoriji a bome ni u realnom zivotu. Samo dramimo, kukamo i placemo.
pre 5 godina
Ne treba se cuditi ovakvom razvoju dogadjaja; Francuske, kojoj je podignut spomenik zahvalnosti na Kalemegdanu, vise nema, a jos duze nema one Srbije koja je podigla taj spomenik...
pre 5 godina
Mozda ovo ima veze sa docekivanjem, velicanjem i rehabilitacijom osudjenih u Hagu? Mislite o tome. Da ne dodje do zabune, treba da se osude jos mnogi i sa drugih strana, pa ce i druge strane biti skrajnute ako ih velicaju.
pre 5 godina
Mišljenja sam da je ipak došlo do greške u protokolu. Kosovo je crna rupa Evrope, siromašna, u ratnom sukobu, prolaznica narkotika i oružja, i država koja nije ni postojala do pre desetak godina. Smetalo mi je oku što se njihov predsednik ili premijer, šta li je već, nalazio u epicentru događanja.
Sa druge strane, i Tsipras premijer Grčke se nigde ne vidi. Malopre sam ga tražila po fotografijama, ali se teško može uočiti na grupnim. No, niko u grčkoj štampi to i ne pominje, takođe sam i to proverila. Ne treba se od toga praviti bauk...
Fakat je da pozicija današnje Srbije u svetu nije baš dobra, i da nas smatraju agresorima i nacionalistima. To znamo mi koji živimo izvan zemlje duže vreme.
Ko je za to kriv? Nisu valjda svi ostali loši a samo je Srbija cvećka?
pre 5 godina
A zašto bismo se mi izvinjavali? Valjda bi trebalo da oprostimo...
pre 5 godina
Sve ok.
Makrona treba docekati kao iskrenog prijatelja,a to sto samo mi ne vidimo da je Kosovo odavno nezavisno, od Srbije narocito,to je nas problem.Svet ide dalje,tako i mi moramo da se ponasamo.Kosovo je propala prica i ne treba gubiti vreme i novac na to guslanje o srednjem veku jer je besmisleno.
pre 5 godina
Ovo je samo posledica. Kad su se culi prvi glasovi da Vucic ne treba da ide u Paris, posle prve provokacije sa zastavom u Notr Damu, prepametni je ignorisao i jos se ljutio kako da ne ide, tamo je nesto za promociju Srbije uz njegovu ljubljenu Merkel. Samarcina za jednog nedostojnog pozicije predsednika, ali na zalost I samar zemlji koja je izabrala jednog takvog mitomana.
pre 5 godina
Teško, ali baš TEŠKO licemerje … Kao, oni poštuju istorijsku ulogu i značaj Srbije za pobedu saveznika u Prvom svetskom ratu, ali i Beograd mora da poštuje ulogu i značaj Kosova. Izvinite, ČEGA ? Teritorije koja tada nije ni postojala kao bilo kakav pravni entitet, čak ni u smislu autonomije, a kamoli državnog suvereniteta ? Hoće li na kraju ispasti da je "Republika Kosovo" zaštićeni beli medved neke alternativne istorije koja se piše pred našim očima, pa će im davati poseban tretman prilikom obeležavanja svih bitnih datuma iz prošlosti ? Gde je kraj tom arogantnom, autističnom ludilu zapadnih država ? Kako bi, gospodine ambasadore, bilo da je Srbija na svoju proslavu pozvala predstavnike Korzike, paralelno sa zvaničnicima Francuske, i još im dala mesto u prvom redu ? Ili. kada dođe neka važna godišnjica iz doba WW2, da zvanično pozove i one koji veličaju ulogu Višijevke Francuske, pod istovetnim sloganom da treba jednako tretirati i pobednike i poražene, i postojeće i samoproglašene države ? … U stvari, ceo ovaj slučaj govori ne samo o patološkom licemerju Zapada, nego i o suštinskoj snishodljivosti i degutantnom kapitulanstvu vlasti u Beogradu. Kada ne bismo bili obična krpa od države i kada bismo zaista pokazali da poštujemo sebe, onda bi i zauzvrat dobili poštovanje, a ne ovakva poniženja i teška blamiranja.
pre 5 godina
Nismo mi NIKADA bili bliski sa francuzima. Oni su nama u toku 1-og rata poslali pogresan kalibar za nase haubice i to namerno da bi nemacke i austorougarske trupe ostale sto duze na juznom frontu. Ko francuze, ruse i britance ne zna, skupo bi ih platio.
pre 5 godina
Ako ne zna sta se desilo kako zna da je greska?
pre 5 godina
@Srbijanac
Prava,Karadjordjeva Srbija je bliža pravoj Francuskoj nego bilo kome- stvorena je na istim principima a mi većih i iskrenijih saveznika u 19. veku od obaveštajne službe poljske emigracije i Velike Francuske nismo imali.
Nije strašno kada površno gledaš na istoriju i izvodiš pogrešne zaključke - ali je strašno kada ne kapiraš osnovnu ideju koja je dovela do oslobodjenja tvog naroda i stvaranja tvoje države.
Što se pomenute municije tiče - naručena od Francuza koji su u tom trdnutku nili opterećeni borbama ,te su dogovorili sa Grcima da nam oni dostave municiju a Francuzi posle da to "prebiju" - kalibar dobar dužina čaura neodgovarajuća - greška.
Takodje je prička o tome kako je Ruski car ucenio Francuze i Engleze poluistina prouzrokovana nepoznavanjem odnosa Francuske, Rusije i Engleske.
Da nije Francuza Solunskog fronta ne bi bilo ,zapravo su oni zapretili Engleskoj separatnim mirom a pre toga vršili pritisak i za evakuaciju naše vojske - Rusija je samo potpomogla njihove napore u odredjenom trenutku (dosolila) i napravila prevagu.
Suviše komplikovana priča (i Italija se dosta pitala - čak je najviše i uradila po tom pitanju a Francuzi su više bili organizatori).
Dakle ,istina je da su Rusi i Francuzi peimorali Engleze.
Rusija je za Englesku večiti rival a za Francusku mogući strateški saveznik (Nemačka pretnja,ali i smanjenje uticaja Engleske).
Sada su FR i SR "malo" drugačije - Evropa sve više liči na Veliku Nemačku.
pre 5 godina
@Srbijanac
Zato smo mi Alziru poslali pravi kalibar da lakse pobedi Francuze?
Uostalom, koja je to vojna logika da ti je cilj da saveznik prodje sto losije? Mogli su jednostavno da ne posalju nista. Nisu bili duzni na to.
pre 5 godina
Ne treba da se izvinjavate ni Vučiću ni sadašnjim Srbima koji su nedostojni svojih predaka, treba da se izvinjavate srpskim žrtvama I svetskog rata, koje su svesno izignorisane i zaboravljene kako u današnjoj Fransuskoj tako i u ovakvoj Srbiji. Obraz ko đon.
pre 5 godina
Navikli smo na takav tretman. Nekada ponosan narod je sada polomljen i ponizen i u svojoj drzavi.
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
pre 5 godina
Ja se detetu izvinjavam zato sto imamo ovakvog predsednika. Tako da, sve je u redu...
pre 5 godina
Hteli su da nas ponize i to je svesno uradjeno. Nema tu nikakve greške, da pokazu gde nam je mesto i sta misle o nama. I nemojte da mislite da nas mnogo nesto zale sto smo izginuli u WWI. Smatraju da smo krivci za taj rat. I Britanci i Francuzi, a Nemci i Austrija da ne govorimo. A ovo sad je isto jao i tad. Da nas počiste i da nam saviju glavu.
A nismo ni mi cvece
pre 5 godina
Za Vučića me baš briga, nije moj predsednik, a što se izvinjenja tiče, ne prihvatam ga! Baš sam "ubeđen" da je sve ispalo slučajno... Licemeri!
pre 5 godina
Izvinjenje reda radi.Smehotres je ova Francuska.Inace nas saveznik iz 1999...
pre 5 godina
Krava se ritnula, mleko je prosuto. Gotovom poslu, mane nema. Većina Srba sa malo mozga u glavi je znala da u Parizu sledi Srbiji još jedan šamar, pored onog sa zastavom Kosova*, samo nismo znali nalin na koji će to da se dogodi. Uživajte, Francuzi, u vašim novim saveznicima. Brata po oružju ste juče sahranili. Izvinjenje ne prihvatamo. Zbogom.
pre 5 godina
Srbija je izgubila 62% muskog stanovnistva, rodoljuba, koji su se borili za svoju zemlju. Velika vecina onih koji su preziveli su oni koji su u stilu Vulina izbegli mobilizaciju. E takvi su se razmnozavali, i promenili mentalnu sliku Srbije, zato smo tu gde smo.
pre 5 godina
Lepo sam rekao da tamo ne treba ici. To nam nisu prijatelji
pre 5 godina
Kada se covek ponasa ponizno vece postovanje ne moze ni ocekivati. To je taj ugled Srbije u svetu za koji je se predsenik Vucic izborio.
pre 5 godina
Opusteno, braco. Ova Srbija vise ionako nije Stepina, vec Nediceva.
(geda, 12. novembar 2018 09:46)
Koliko istinit komentar!Svaka čast,bravo.
pre 5 godina
Mišljenja sam da je ipak došlo do greške u protokolu. Kosovo je crna rupa Evrope, siromašna, u ratnom sukobu, prolaznica narkotika i oružja, i država koja nije ni postojala do pre desetak godina. Smetalo mi je oku što se njihov predsednik ili premijer, šta li je već, nalazio u epicentru događanja.
Sa druge strane, i Tsipras premijer Grčke se nigde ne vidi. Malopre sam ga tražila po fotografijama, ali se teško može uočiti na grupnim. No, niko u grčkoj štampi to i ne pominje, takođe sam i to proverila. Ne treba se od toga praviti bauk...
Fakat je da pozicija današnje Srbije u svetu nije baš dobra, i da nas smatraju agresorima i nacionalistima. To znamo mi koji živimo izvan zemlje duže vreme.
Ko je za to kriv? Nisu valjda svi ostali loši a samo je Srbija cvećka?
pre 5 godina
Gde je Vučić sedeo za vreme vecere? Zašto Srbija ništa ne zna? AV je na službenim stranicama objavio samo jednu fotografiju iz Pariza, a hrvatska Predsednica čitav album fotografija. Kolinda je sedela u prvom redu u kojem i Tramp, Merkel, Putin i Makron, a za večerom je sedela sa Ciprasom i drugima koje baš i ne poznam. A AV nije nista objavio. Zašto?
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
pre 5 godina
Kao gluvi telefoni, oni ga pitaju jednu konkretnu stvar a njegov odgovor nema ni jednu dodirnu tačku sa tim pitanjem. Što bi pros’ narod rek’o: kaga bre ti praviš budalom?!
pre 5 godina
Само је фалило да каже да ће на обележавању 200-те годишњице све да буде дрзгачије.... Аххахахаха, како се ови спрдају са Србијом. У памет вам Срби, када бирате савезнике. Немци су започели и изгубили оба СВЕТСКА рата, али своје савезнике из тих ратова и мазе и пазе, а нас наши савезници из тих ратова, мало бомбардују, мало понижавају, а некада се и спрдају са нама као у овом случају.
pre 5 godina
ma opusteno! ovaj narod ponižava i sopstvena vlast i navikli smo na te gluposti!
pre 5 godina
Mi smo izgubili po 2 miliona ljudi u dva svetska rata boreci se za Francuske interese. Zauzvrat smo dobili zastavu Kosova na ceremoniji. Mislim da tolike zrtve zasluzuju malo vise postovanja.
Opet - ne vidim da ce neko u Francuskoj odgovarati ili biti smenjen - tako da njegovo "izvinjenje" i ne smatram iskrenim.
Pre bih rekao da je ovaj primer pokazao koliko Francusku boli ona stvar za saveznika Srbiju i nase poginule pretke. Ovo je sramota!
A jos gora sramota je sto predsednbik Srbije pokazuje na ni on od samopostovanja niti od postovanja zrtava nema nista. Njega zanima samo kako da ga Francuska podrzi u ostajanju na vlasti! Sramno i jadno!
pre 5 godina
Mene, ako se sete na Dan bezbednosti - sete se, ako se ne sete, nikom ništa...
pre 5 godina
Ambasador je profesionalac i njega niko nije pitao za protokol ceremonije. Al drzavni Protokol i MIP Francuske su to uradili namerno. Sve u svemu...velika sramota...i naznaka koliko smo u Parizu (o)cenjeni...
pre 5 godina
Sad se jasno vidi da je potez da se učestvuje bio totalna katastrofa. Ali naš predsednik misli da je najpametniji i mislio je da će biti glavna zvezda.
pre 5 godina
Primamo izvinjenje ! Hvala
pre 5 godina
Kada izaberes predsednika kao mi onda moras i da se suocis sa posledicama...
pre 5 godina
a sada brzo nešto za informer i pink, novi je dan i treba sanirati šta se može.
pre 5 godina
Sve ok.
Makrona treba docekati kao iskrenog prijatelja,a to sto samo mi ne vidimo da je Kosovo odavno nezavisno, od Srbije narocito,to je nas problem.Svet ide dalje,tako i mi moramo da se ponasamo.Kosovo je propala prica i ne treba gubiti vreme i novac na to guslanje o srednjem veku jer je besmisleno.
pre 5 godina
"Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima."
(mokisa, 12. novembar 2018 09:44)
Moze nam uvek biti gore. Bar trideset godina unazad tesim sebe da smo sisli do dna i da sada mozemo samo da krenemo navise Nazalost, to dno kao da nastavlja da nam se izmice ispod nas. A za to sto nas je snaslo, i sto nas snalazi, glavni krivci smo MI SAMI! Ostatak sveta je samo doprineo cinjenjem ili ne cinjenjem. Mi kao narod smo trebali da u proslosti imamo m...a pa da se suprostavimo domacim prodavcima magle jos od 1945. I to onim "nasim", srpskim. Ali ne, udvaraci i podrepe muve su cinile sve da se domognu vlasti na stetu naroda. Ko god da se usudio pobuniti znamo kako je i gde zavrsavao. I tamo ga nisu slali ni Francuzi, ni Ameri, ni Englezi, ni Rusi... Ne, ne slali su ih nasi Srbi na drzavnim funkcijama. Na nesrecu, danas su isti ti samo preobukli odela i promenili imena a princip je ostao isti. Ko god da podigne glas, proglase ga da je"Narodni neprijatelj".
pre 5 godina
Tako mi Rasporeda Sedenja mlogo smo uvredjeni i iznenadjeni !
pre 5 godina
Na mirovnoj konferenciji u Versaju koja je odrzana povodom zavrsetka rata, srpski premijer Nikola Pasic, je uz najvece drzavne i vojne pocasti usao prvi u salu gde se zasedalo. Cak je i na Beloj Kuci istaknuta srpska zastava. Pogledajte dokle smo stigli sa ovakvom pametnom politikom... Prvo Kralj Aleksandar, pa Tito, pa Sloba, pa oni, pa ovi, pa ko zna jos...
Pozdrav iz inostranstva... Tuga
(kkk, 12. novembar 2018 09:46
Hmm..kralj Aleksandar nije tako lose priman...dok mu ne dodjose glave nasi sugradjani u Francuskoj.
Sto se tice Tita, apsolutno nisi u pravu. Da je on ziv sjedio bi sigurno u prvom redu i to uz predstavnika Francuske ili Engleske kao predstavnik jedne od zemalja Antante.
Pogledaj docek Tita kod Kenedija, kod Niksona, kod engleske kraljice, kod kineskog predsjednika..
To je bilo nesto drugo, sada je Srbija degradirana na nivo pomocnika sekretara i slicnih praktikanata.
ali Vodja Srbije ce vec i tim da se zadovolji i predstavi to kao trijumf i priznanje.
pre 5 godina
Izvinjenje treba da uputi onaj ko je to organizovao, ili sam predsednik Francuske. Lokalno, to je nedovoljno. Mada mi smo ionak navikli na ponizenja sve od predsednika SAD do salterskog sluzbenika kod "nas". Lokalno smo najjaci u Svetu, ugledni, postovani sa prijateljima na sve strane. Ma vodimo 100 : 0 protiv celog Sveta. A istina je, istina je "Tamo daleko", daleko od zemlje za koju smo se borili i slobode koju smo izvojevali.
pre 5 godina
Po zavrsetku rata nam je iz Francuske stigao racun za vojnicke pertle cisto radi istine. Mozda nismo jos platili.
pre 5 godina
Moramo sačekati 200-tu godišnjicu, možda dobijemo bolju poziciju?
pre 5 godina
Kao deo naroda, prihvatam izvinjenje. Što se Vučića tiče, taj nije u stanju ni za stolicu da se izbori, a kamoli za državne interese.
pre 5 godina
Desilo se to da je jasan kao dan albanski lobi jači od sve srpske politike! Ono što Dacic maze oči narodu sa povlačenjem priznanja od nekih ne bitnih i nepoznatih državica je primjer srpske politike tj. njene jačine! Albanci su jaki ko zemlja i to su dokazali na ovom skupu, a dokazat će još puno puta na bitnim primjerima! Nikad niko od jačih zemalja neće povući priznanje Kosova!
pre 5 godina
Da je redosled u izvinjenju bio drugačiji možda bih i poverovao u iskrenost. Odnosno da ste se izvinili prvo Srpskom narodu pa predsedniku. Ovako mislim da je u pitanju kontrola načinjene štete pred posetu predsednika Francuske pa nam stavljate obloge da nas manje boli glava od vašeg šamaranja. A i da se izbegne neki skandal koji bi i onako nikada manju popularnost Francuskog predsednika još više potkopao.
pre 5 godina
Ne treba se cuditi ovakvom razvoju dogadjaja; Francuske, kojoj je podignut spomenik zahvalnosti na Kalemegdanu, vise nema, a jos duze nema one Srbije koja je podigla taj spomenik...
pre 5 godina
Nadam se da će Srbija napokon osvjestiti i shvatiti da je za Francuze i Engleze odradjivala prljavi posao u WW1.
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
pre 5 godina
Ako ne zna sta se desilo kako zna da je greska?
pre 5 godina
Gospodo neko je u nase ime vezivao vojnike zapada za bandere u Bosni. Sada je stigao racun za to.
pre 5 godina
Ne znam šta se dogoilo. Kažem da je to bila greška za žaljenje i molimo predsednika Vučića i srpski narod za izvinjenje“, rekao je Mondolini za Prvu televiziju.
Ako je i bila "greška" za tu grešku Srbija sama snosi najvecu odgovornost !
Srbija je ocigledno "uporno tvrdeci" da "Kosovo je Srbija" naprosto "zbunila organizatore" koji su Hasima Tacija smatrajuci ga jednim od "predstavnika Srbije" pozicionirali u prve redove amatrajuci da je svejedno da li Vucic ili Hasim Taci predstavljaju Srbiju i tako se Vucicu "zalomilo zacelje" !
Mozda ce nekom drugom prigodom kada svima postane jasno da "Kosovo NIJE Srbija" Vucic biti "prepoznat" kao predstavnik Srbije pa ce "s'obzirom na veliko-narastao ugled" Srbije u svetu dobiti "pocasno mesto uz PUTINA" a Hasima Tacija ce "gurnuti" sa "ZAPADNJACIMA" ?
pre 5 godina
Nismo mi NIKADA bili bliski sa francuzima. Oni su nama u toku 1-og rata poslali pogresan kalibar za nase haubice i to namerno da bi nemacke i austorougarske trupe ostale sto duze na juznom frontu. Ko francuze, ruse i britance ne zna, skupo bi ih platio.
pre 5 godina
Diplomatska kurtoazija i pokvarenost u suštini. Građani Srbije moraju biti svesni da danas plaćamo i još dugo ćemo loš izbor političara koji vode politiku ove države sa svetlom i velikom tradicijom. Uspeli su loši i zli političari da Srbiju dovedu na mesto gde nikada u svojoj istoriji nije bila. Najljubaznije vas molim da objavite komentar.
pre 5 godina
Mi nema sta da se ljutimo na Francuze, prvo su oni stavili u prve edove svoje danasnje NATO saveznike pa tewk onda druge. Ko je nama kriv kad mi obozavamo Ruse i Kineze, igramo kontru protiv zapada i onda jos da sedimo u prvom redu? Ma nemojte? Pa gde toga ima? Mislimo da smo preterano vazni a ne znamo da pronademo mesto u istoriji a bome ni u realnom zivotu. Samo dramimo, kukamo i placemo.
pre 5 godina
Na paradi u Moskvi povodom dana pobede 9. maja, Vucic bese u prvom redu pored Putina... Ono sto rece Dachic (ajd i on nesto da pametno kaze) - kad budem mogao da pozovem ministra inostranih poslova Amerika onako kako mogu da pozovem Lavrova - onda cemo imati bliske odnose i sa SAD. Verovatno slicno vazi i za ostale zapadne zemlje. E sad ko je tu pogresio u koracima tj. tako nas odaljio od zapada i priblizio Rusiji - sam bog zna....
pre 5 godina
jbg. sve je to interes a mi se zanosimo u neka prijateljstva.. slucajnost ne postoji. zamisli da je makron bio u 8 redu.. al ajde. to smo pre 100 god sa francuzima bili bliski danas to nije slicaj
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
pre 5 godina
Многи читаоци и коментатори на порталу ће, у својој (на жалост, оправданој) озлојеђености и горчини, то занемарити, али ово извињење је само још једна потврда лепе чињенице да су нам од свих западних народа (европских или прекоокеанских) Французи били и остали најискренији и најближи пријатељи. Оваква извињења ће нам, од осталих западњака, упутити само понеки обичан грађанин, и НИЈЕДАН дипломата нити политичар. Та мисао нагони на утеху и понос, али и на тугу, зато што је подршка Француске кроз историју одувек, па и сад, уступала место анимозитету Англосаксонаца, одувек моћнијих и утицајнијих од Гала, али зато што се из све чешћих извињења Француза Србима дâ назрети да се Французи коначно кају и да увиђају да им је земља можда трајно уништена економски, културолошки, социјално... Сад не треба бити злобан и хладан, ваљало би захвалити се људима попут Мондолонија и уживати у исконској традицији пријатељства између наших народа, колико год да она још буде постојала, притиснута убрзаним таласом културног поништења. А тај талас, да не буде забуне, прети свима нама у Европи.
pre 5 godina
Ovo je samo posledica. Kad su se culi prvi glasovi da Vucic ne treba da ide u Paris, posle prve provokacije sa zastavom u Notr Damu, prepametni je ignorisao i jos se ljutio kako da ne ide, tamo je nesto za promociju Srbije uz njegovu ljubljenu Merkel. Samarcina za jednog nedostojnog pozicije predsednika, ali na zalost I samar zemlji koja je izabrala jednog takvog mitomana.
pre 5 godina
"e l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!"
(E, 12. novembar 2018 10:04)
Nisam psiholog, al' mogu da probam. Vidi ovako:
Francuska nam je spasila vojsku od gladi i bolesti, pa su sa Amerima omogucili dinastiji Karadjordjevic stvaranje Jugoslavije (Vojvodina, Kosovo, Dalmacija, Slovenija, Crna Gora.....) u kojoj su svi Srbi ziveli u jednoj drzavi i za koju je omiljeni srpski heroj Gavrilo Princip dao svoj zivot.
Posle Drugog svetskog rata, od Jugoslavije su napravili "malu Ameriku" u odnosu na istocnoevropske zemlje dajuci Titu "sakom i kapom" zajmove i kredite od cega je napravljena skoro pa celokupna sadasnja infrastruktura, plus Zadar i Istra-za malo, pa i Trst.
Pocetkom devedesetih nudili su nam da prvi, preko reda, budemo primljeni u EU, ali to se nama nije cinilo kao dobra ideja, pa sad' imamo izgubljene ratove, mrtve, ranjene, izbeglice i kapitulacije, te gomile ex yu drzavica-mesnih zajednica u kojima su Srbi nacionalne manjine.
Naravno mi nikada ni za sta nismo krivi, jer su tu stalno dezurni nam krivci poput: Francuza, Rusa, Amerikanaca, Engleza, Vatikana,
pre 5 godina
Mozda ovo ima veze sa docekivanjem, velicanjem i rehabilitacijom osudjenih u Hagu? Mislite o tome. Da ne dodje do zabune, treba da se osude jos mnogi i sa drugih strana, pa ce i druge strane biti skrajnute ako ih velicaju.
pre 5 godina
Nije 62 vec 52%. I to je svakako strašno. Lepo što se predsednik Makron izvinuo. Ali posle priče i objašnjenja sa zastavom, trebao je on a i svi u organizaciji obratiti pažnju na tretman Srbije.
pre 5 godina
Teško, ali baš TEŠKO licemerje … Kao, oni poštuju istorijsku ulogu i značaj Srbije za pobedu saveznika u Prvom svetskom ratu, ali i Beograd mora da poštuje ulogu i značaj Kosova. Izvinite, ČEGA ? Teritorije koja tada nije ni postojala kao bilo kakav pravni entitet, čak ni u smislu autonomije, a kamoli državnog suvereniteta ? Hoće li na kraju ispasti da je "Republika Kosovo" zaštićeni beli medved neke alternativne istorije koja se piše pred našim očima, pa će im davati poseban tretman prilikom obeležavanja svih bitnih datuma iz prošlosti ? Gde je kraj tom arogantnom, autističnom ludilu zapadnih država ? Kako bi, gospodine ambasadore, bilo da je Srbija na svoju proslavu pozvala predstavnike Korzike, paralelno sa zvaničnicima Francuske, i još im dala mesto u prvom redu ? Ili. kada dođe neka važna godišnjica iz doba WW2, da zvanično pozove i one koji veličaju ulogu Višijevke Francuske, pod istovetnim sloganom da treba jednako tretirati i pobednike i poražene, i postojeće i samoproglašene države ? … U stvari, ceo ovaj slučaj govori ne samo o patološkom licemerju Zapada, nego i o suštinskoj snishodljivosti i degutantnom kapitulanstvu vlasti u Beogradu. Kada ne bismo bili obična krpa od države i kada bismo zaista pokazali da poštujemo sebe, onda bi i zauzvrat dobili poštovanje, a ne ovakva poniženja i teška blamiranja.
pre 5 godina
lep gest, ali kasno.
pre 5 godina
Je l moguće da ste lično uvređeni i pogođeni? Da mi neki psiholog objasni ovaj fenomen. Hvala!
pre 5 godina
Pa ako je Kosovo - Srbija onda je Tači sedeo na dobrom mestu
pre 5 godina
Vašem cinizmu i ponižavanjima nema kraja zato odbijamo izvinjenje.
pre 5 godina
Treba traziti od svih srpskih novinara koji ce prisustvovati na koferenciji za stampu, kada Makron dodje u posetu, da traze izvinjenje srpskom narodu javno za postupak za koji je on licno odgovoran kao predsednik Francuske!
pre 5 godina
E svaka mu čast.
pre 5 godina
То је најмање што можете да урадите, Французи.
pre 5 godina
Videli smo kakav je ugled Vučića i napredne Srbije u svetu
pre 5 godina
Neka hvala na izvinjenju. Posto dolazi Makron neka mu se Srpski narod zahvali belim carsavima preko prozora i balkona. Pokazimo jednom m... kao narod,gore nam i onako biti ne moze.Toliko barem dugujemo precima.
pre 5 godina
Не прихватам извињење јер је лажно. Планирано дугорочно понижавање Србије и српских тешких жртава за слободу од стране Француске је тако дрско и планирано да народ треба Макрона да дочека достојанствено му окренувши леђа. Боље би било да се Његова екселенција амбасадор Француске није појављивао у нашој јавности са лажним извињењем.
pre 5 godina
Svi koji su imali nekog ucesnika Solunskog fronta, lepo treba da se skupe da napisu Pismo peticiju ili sta vec da ne prihvataju izvinjene jer je to vrlo licemerno, znali su sta rade. toliko od mene bar su vam preci to zasluzili u ovim vremenima.
pre 5 godina
Nemas ti za sta da se pravdas. Ti si samo ambasador a Makron presednik koji vodi zemlju. Inace koliko vidim u prvom redu nema ni Tereza Mej pa ne vidim da se nesto Englezi ljute. Makronu je sada vaznija Nemacka i Taci ali to opet nema veze sa onom Francuskom iz 1918. Toj Francuskoj Srbija treba da bude zahvalna ovoj ne.
pre 5 godina
Čime se vi bavite...gde je ko stajao tokom proslave nečega što se desilo pre sto godina. Zašto niko ne misli gde da budemo ZA 100 godina.
Vreme je da ostavite prošlost.
(007, 12. novembar 2018 11:31)
Bonde da bi predvideli gde smo za 100 godina, moramo dobro, dobro da proucimo i da znamo sta je bilo u poslednjih 100 godina. Nije izvodljivo na neki drugi nacin, veruj mi...
pre 5 godina
Sramota, jadna Francuska.
pre 5 godina
Hvala na naporu da popravite ono što se popraviti ne može. Među mojim precima su i petorica dedova koji su učestvovali u proboju Solunskog fronta. Mamin i tatin otac i tri mamina strica. Dvojica od njih su vitezovi Karađorđeve zvezde. Iz obe porodice (mamine i tatine) u Prvom ratu poginulo je ili umrlo od bolesti njih 18.
Nisu mi dali mandat, Vaša ekselencijo, da izvinjenje prihvatim. Uostalom, svi moji preci borili su se za slobodu Srbije, a ne za mesto na tribinama prilikom proslave. I zbog toga je Vaše izvinjenje neprihvatljivo.
pre 5 godina
Nije bitno gde je bio Tači, već gde ste stavili Srbiju. Fuj, fuj! Bedan kraj nekada sjajnog prijateljstva. Ne moraju odnosi i politika dve države danas da budu kao nekada; vremena se menjaju i to je razumljivo. Ali makar na stogodišnjicu kraja jednog rata koji je ostavio trajne posledice na učesnike, Evropu i svet, taj jedan dan, stvari su MORALE da izgledaju makar malo drugačije. Malo drugačije. Jasna je poruka organizatora o ujedinjenoj Evropi danas, ali ipak; uvek postoji način. Jednom u životu svi mi imamo priliku da obeležimo 100 godina od kraja Prvog svetskog rata. I onda dobijemo ovaj sramni fijasko. Ne vrede izvinjenja, ambasadore.
pre 5 godina
Svete , znate kako se kaže "Posle j..... nema kajanja"
Vazda nas drndate pa se navodno izvinjavate, ja ne primam izvinjenje a valjda se i moj mali glas negde računa.
pre 5 godina
Mene samo zanima kakva je ovo poruka.Plasi me ako ovo znaci da ce Kosmet zauzeti mesto Srbije ukoliko ne uradimo ono sto od nas zahtevaju nasi zapadni "prijatelji".
pre 5 godina
Austrougarska monarhija bila je najhumanija, najciviliziranija monarhija toga doba. Bez potlačenih, bez robova, bez kolonija. Kao takvi Britanci i Francuzi su im složili zamku, na koju je Austro ugarska nakraju upala, a odradila ju je Srbija.
Na kraju, Austorugarska je oslobodila i Bosnu i Srbiju od Turaka, bez njene pomoći to nebi bilo moguce. Vraceno joj je nozem u ledja.
(Petar, 12. novembar 2018 13:17)
O civilizaciji i humanizmu Austro-ugarske monarhije svedoce brojna vesala za srpske civile od Macve do Sumadije.Arcibald Rajs i ostali stranci koji su se zatekli u Srbiji u to vreme sve su dokumentovali pa te horor slike imas u njihovim izvestajima.Bosna je anektirana posle sloma Osmanlijskog carstva i postala je kolonija za izvlacenje rudnih i drugih bogatstava.
pre 5 godina
Nije greška gospodine, već namera.
pre 5 godina
ma daaaaa,verovatno je raspored napravljen spontano jel tako? Srbija danas nema prijatelja,a najmanje na zapadu, to je činjenica.činjenica je i da svetom vladaju oni koji su izgubili prvi i drugi svetski rat.
pre 5 godina
Govor Makrona je bio takav kao da je samo Francuska učestvovala u pobedi, pomenuvši GB. Gde je Srbija, Belgija, Rusija...? Oni su trebali da budu do Makrona a ne Tramp, SAD su ušli u rat 1917. Znači drugi red, a Nemačka, Austrija treći. Za ove koji nisu postojali da ne pričamo...
pre 5 godina
Mislite moli za oproštaj?!
pre 5 godina
Kod organizacije ovakvih velikih proslava propusti su moguci. I to se desavalo i ranije. Nigde se nije mogao videti ni Grcki premijer Cipras, a Grocka je dala i te kakav doprinos u I Svetskom ratu. Ovde niko ne trazi objasnjenje naseg MSP tj sa li je nasa Ambasada u Parizu bila u radnom kontaktu sa francuskim Protokolom i da li je trazila informacije o preseansu koju ce se primenjivati. A trebalo je. Sve ostalo je gubljenje vremena i zatvaranje u nase balkansko dvoriste.
pre 5 godina
Ma važi, „nenamerna” greška. Realno nismo bili cvećke poslednjih decenija, ali ovo nismo zaslužili, i nema te vode koja će oprati ovu sramotu.
pre 5 godina
Pobeda u I ratu nam je samo donela vece probleme...
Stvorena je Jugoslavija koja nas je koštala isto toliko...
Danas su pobednici neki drugi! To su Hrvatska, Nemačka itd... To su zemlje koje su bile na suprotnoj strani i tada i u drugom ratu i opet će biti.
Nama je potrebno da nađemo svoje mesto, koje očigledno nije u zadnjem redu ceremonija u Parizu!
Ali, nismo ni mi toliko glupi, jednom ćemo već naučiti!
pre 5 godina
Koji licemeri.
pre 5 godina
Eh, izvine se ali ništa. Bilo je šta je bilo. Tako se prekraja istorija.
pre 5 godina
Petar@
Pametnjakovicu, Srbija se Ustancima oslobadjala od Turaka. Srbija nije nista odradjivala za bilo koga, sukob kolonijalnih sila i njihovih zelja za raspodelom kolonija po Africi i svetu je dovela do I sv. rata. Zalosno je da toliko nista ne znas.
pre 5 godina
Protokol je skandalozan i skoro neoprostiv. Ali pokazuje ikako funkcioniše srpska diplomatija pod Ovim Što Sve Zna. Da se neko uključio ranije, moglo je da se predupredi.
pre 5 godina
Kad bi nam gospodin ambasador još rekao u čemu smo to bliski i kada su zadnji put glasali za nešto što Srbija smatra svojim interesom ili se makar uzdržali da ne glasaju protiv Srbije.
pre 5 godina
nije greška ... nadam se da je sada svima jasno kako svet vidi srbiju ... promene!!!
pre 5 godina
Dzaba se ti Ambasadore izvinjavas.Neko ti je to posle skandalaiz Pariza naredio.Bilo pa proslo.Ivinjenje je trebalo da uputi Predsednik Francuske
pre 5 godina
Sve ste rekli juče, šta nam stvarno mislite, doviđenja!
pre 5 godina
Težina izvinjenja Ambasadora je zanemarljiva u odnosu na težinu nanete štete Srbiji, nipodaštavanja njenih žrtava i izdaje savezništva po ko zna koji put, te promocije tačija (namerno malim "t") i njegovog terorističko-kriminalnog Kosova! Neka se Makron izvini prvom prilikom, za koju treba da se "izlakta" da je napravi što pre, pa će izvinjenje imati nekog smisla.
pre 5 godina
То ваше извињење да ставите, знате већ где.
pre 5 godina
Dobro, lakše je tražiti izvinjenje, nego uraditi stvari kako treba. Pored toga ovo izvinjenje je lokalno, a slike iz Pariz su obišle svet...
pre 5 godina
Srpski narod nije ni bio u Parizu. Niko ozbiljan Francusku vise ne smatra saveznikom tako da je tvoje izvinjenje koliko god licemerno, nepotrebno.
pre 5 godina
Svaka cast voditeljima tv.Prve, koji su na direktan način, svojim pitanjima, suočili predstavnika francuske drzave, sa pitanjima na koje ni vrstan diplomata ne moze da pruzi drugaciji odgovor. Ponizavanje Srbije, njenih zrtava, na 100 godina od kraja Veliko rata, ne zasluzuje nista drugo.
pre 5 godina
Miliondvestahiljada mrtvih za mesto u drugom redu? Shvatate li Vi koliko je sramote u takvoj neodgovornosti?
pre 5 godina
Stvarno ne znam šta je radila naša ambasada u Francuskoj? Zar nisu mogli kontaktirati njihov Protokol i da se malo pozanimaju o ovom ili onom. Posao sa MVP, i svakako razrešenja, možda čak i ambasadora.
pre 5 godina
Pa i na svadbi se zna unapred gde ces sedeti. Postoje oni koji su placeni da bi skupili sve informacije....i onda lepo odlucis. Kao Poljaci , na primer.
pre 5 godina
Od izvinjenja mi nemamo nista, a od slike koja je obisla svet samo stetu.
pre 5 godina
@Srbijanac
Prava,Karadjordjeva Srbija je bliža pravoj Francuskoj nego bilo kome- stvorena je na istim principima a mi većih i iskrenijih saveznika u 19. veku od obaveštajne službe poljske emigracije i Velike Francuske nismo imali.
Nije strašno kada površno gledaš na istoriju i izvodiš pogrešne zaključke - ali je strašno kada ne kapiraš osnovnu ideju koja je dovela do oslobodjenja tvog naroda i stvaranja tvoje države.
Što se pomenute municije tiče - naručena od Francuza koji su u tom trdnutku nili opterećeni borbama ,te su dogovorili sa Grcima da nam oni dostave municiju a Francuzi posle da to "prebiju" - kalibar dobar dužina čaura neodgovarajuća - greška.
Takodje je prička o tome kako je Ruski car ucenio Francuze i Engleze poluistina prouzrokovana nepoznavanjem odnosa Francuske, Rusije i Engleske.
Da nije Francuza Solunskog fronta ne bi bilo ,zapravo su oni zapretili Engleskoj separatnim mirom a pre toga vršili pritisak i za evakuaciju naše vojske - Rusija je samo potpomogla njihove napore u odredjenom trenutku (dosolila) i napravila prevagu.
Suviše komplikovana priča (i Italija se dosta pitala - čak je najviše i uradila po tom pitanju a Francuzi su više bili organizatori).
Dakle ,istina je da su Rusi i Francuzi peimorali Engleze.
Rusija je za Englesku večiti rival a za Francusku mogući strateški saveznik (Nemačka pretnja,ali i smanjenje uticaja Engleske).
Sada su FR i SR "malo" drugačije - Evropa sve više liči na Veliku Nemačku.
pre 5 godina
Sta Srbije ima od izvinjenja ?
pre 5 godina
Ево, већ скоро 100 година, епилогом Првог светског рата, сматра се нестанаг са географске карте четири царства, Немачког, Руског, Аустро-угарског и Турског. Углавном се не спомиње нестанак, још једне државе, Краљевине Србије. Као и ова четири царста (која су рат изгубила) и она, која је рат добила, такође је поделила њихову судбину. Већ на мировној конференцији у Паризу, представници Краљевине СХС, нису седели за столом, са државама победницама.
pre 5 godina
Bar bi ti, kao diplomata, politicar, trebalo da znas da se vlasti, politicari na vrhu drzave menjaju svuda u svetu, pa i kod nas. Prema tome, izvinjenje narodu, a ne trenutnoj vlasti...
pre 5 godina
A zašto bismo se mi izvinjavali? Valjda bi trebalo da oprostimo...
pre 5 godina
U diplomatskim igrama i igricama teško da ima grešaka.
pre 5 godina
Ma jao stvarno. Posle bitke svi generali.
Kao eto slucajno se na takvom dogadjaju desio propust. Moreee
pre 5 godina
Znaš koliko nas briga za vaše izvinjenje. Ovo ostaje za istoriju, a izvinjenje ne može da ispravi ono što se desilo juče na stogodišnjicu završetka Velikog rata. To ostavlja gorak ukus i poniženje svim Srbima. Sad ste uradili to što ste uradili, a mi sledeći put da budemo pažljivi i ne dozvoljavamo stranim mediokritetima da unižavaju ne nas, nego sve one stotine hiljada ljudi koji su umrli za slobodu Srbije i Evrope. Skoro ovoliko poniženje nismo doživeli, i to od Francuske.
pre 5 godina
Ovo neka bude opomena srpskom narodu da se ne zaleće nikada više za druge i njihov interes i da ne bude više topovsko meso.
pre 5 godina
E pa ne može!
pre 5 godina
@Srbijanac
Zato smo mi Alziru poslali pravi kalibar da lakse pobedi Francuze?
Uostalom, koja je to vojna logika da ti je cilj da saveznik prodje sto losije? Mogli su jednostavno da ne posalju nista. Nisu bili duzni na to.
pre 5 godina
Ако се Француски дипломата извинуо нека истраже ко је из протокола починио ту,очигледно намерну грешку и грубу провокацију и нека сноси последице.
107 Komentari
Sortiraj po: