Četvrtak, 25.10.2018.

18:46

Užasan snimak iz GSP, maltretirao maloletnicu VIDEO

Snimak iz jednog beogradskog tramvaja, koji je danas osvanuo na Fejsbuku, izazvao je buru u javnosti.

Izvor: B92

Užasan snimak iz GSP, maltretirao maloletnicu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

understatement

pre 5 godina

Ja sam zensko i nisam kršna ali da sam bila u tom busu, ubila bih ga od batina ili on mene, svejedno, nema šanse da bih ovo mirno gledala.

jasdf

pre 5 godina

@voodoo
Ja nikada nisam platio kaznu za prekoracenje brzine, niti sam ikada vozio pod dejstvom alkohola. Takodje nikada nisam ni podigao glas na svoju zenu ili decu, nisam nikada ni opsovao ili udario osobu koja me je iznervirala. Jedina kazna koju sam platio je bila kada sam pojurio lipova koji je zeni oteo torbicu na sred ulice. Nije mala kazna, 29 000, plus maltretiranje u prekrsajnom sudu, pa postupak koji je on pokrenuo gde je trazio odstetu (koju sam morao da platim). Od tada u slicnim situacijama ne reagujem vec samo zovem policiju.

voodoo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)
Cak i da je tako, pa sta, nije problem da prekoracis brzinu u autu i platis kaznu, nije problem da vozis pijan i platis kaznu, da tebe neko iznervira ne bi ti bio problem da platis kaznu kada ga opsujes, udaris, nije problem muskarcinama ni sopstvenu zenu da udare i plate kaznu, ali je problem kada odrastao covek maltretira i nasrce na dete od 12 godina, 12 godina covece, tad razmisljas o tome da li ces da platis kaznu, a u svim prethodnim slucajevima ne. Ipak ja tvoj komentar nazvao izgovorom i sramnim.

micko

pre 5 godina

naš zakon je očajan, da sam bio prisutan umešao se i isti me napao i ja ga umlatio odgovarao bi ,možda otišao na robiju i još bi kreten mogao da traži odštetu, zato se niko nije umešao, živela kriminalna Srbija u kojoj su kriminalci i ubice zasticeniji od gradjana

Zgrožen

pre 5 godina

Užas ljudi ovo je seksualno zlostavljenje deteta. Policija kako god da zna mora da na?e ovog manijaka i da ga stavi pred licem pravde. Zgrožen sam I besan ljudi jeste li svesni koje signale sistem ostavlja ako ne na?u ovog manijaka pod hitno. A ove osobe u tramvaju imam samo jednu reč ako si pasivan I gledaš dok se neko iživljava nad nekim onda si
indirektno i ti odgovoran.

Pera

pre 5 godina

Miliciju zovi? Ova je spavala 29 godina, nije shvatila da nema vise milicije. Usnula dubokim, lenjim, dokonim, parazitskim, glupim snom. Ali hajde dobro, makar je na strani svetlosti, pa razlikuje dobro od zla, a ne na strani ovog mraka.

Vojvodjanin

pre 5 godina

@ mario marko del tintoreto Nisam ni napisao da je svaki put bilo ovako. Dešavalo se da bude manjeg intenziteta ali bilo je i situacija kada je bilo mnogo odvratnije. Uopšte ne preterujem, za 5 g. mog boravka u Beogradu minimum 10 puta sam u prevozu sretao ljude koji fizički uznemiravaju žene. Svaki put sam odreagovao, osim onog prvog, a nisam jak samo "na rečima"...

Fenomenalnooooo

pre 5 godina

Čini mi se da su pričali kad su uvodili bus plus da uvode i panik taster kod vozača. Šta bi sa tim, da li postoje ili ne?

Zoki

pre 5 godina

Nisu morali da se umešaju, mogli su da viču. Da se jedna od baba proderala "Upomoć zaustavite autobus" vozač bi reagovao. Takođe, neko bi u školama trebao da organizuje predavanje i pripremi decu (posebno devojčice) za ovakve situacije. Ovo dete je jednostavno bilo u šoku i nije znalo kako da reaguje. Da li nekome izgleda kao da ima 18 ili ne uopšte nije bitno. Treće, za otkrivanje ovakvih bolesnika treba organizovati nagradni fond - ko ga prepozna i prijavi dobio bi novčanu nagradu. Rado bih donirao novac u takav fond. Treba li da se čeka da sledeći put napravi nešto što je napravljeno sirotoj Tijani Jurić?

recimo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)

Da pricamo o reagovanju a ne o tuci. Ili mislis da bi te neko kaznio sto si zvao policiji ili rekao vozacu da zaustavi tramvaj.

...

pre 5 godina

@ Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.
(Ej, 25. oktobar 2018 21:18)

Ne nego nismo svi naivni. Gledao sam slican video gde se par kao prepire na ulici, prolaznici pritrce da pomognu, i ovo dvoje ih u tom gurkanju izdžepare. Ne kazem da je to ovde slucaj, ali svet je odavno izgubio nevinost. Jeste, moze se reci da smo svi malo prolupali, zar je to cudno s obzirom u kakvom okruzenju zivimo?

sara

pre 5 godina

Stvarno kakvi komentari. Muskarci da li je vam jasno da je na devojcicu (dete od 12 godina) nasrnuo muskrac. Ona verovatno nikad nista slicno nije dozivela znaci to je sok, fizicka
I psihicka nemoc, strah, neverica....samo zelis da prodje. Pa nju da je napao vrsnjak nista ne bi mogla a kamoli odrasla muska osoba. Kako vam to nije jasno?!

pihhh

pre 5 godina

Ja sam dva puta pomogao devojkama. Prvi put me lik prebio , dosla policija , proslo par nedelja , stize mi prijava , On i njegova devojka koju je maltretirao podneli prijavu protiv mene ...da sam ih ja napao i bla bla bla... i ja slucajni prolaznik nekako ne nenagrabusam tu, osim batina koje sam dobio ,naravno :) Onda , drugi put , lik u busu maltretira neku zenu , vice , dere se na nju...zena krenula da place , vozac stao , ja krenem ka liku , lik na mene , vozac otvori vrata , ja lika nekako srecom izbacim iz jednog suta kroz vrata ... u autobusu muk... ja sidjem na sledecoj i bezanija , sta cu ... :) pouka ove price je , radi kako osecas da trebas da radis... nekad nadrljas , nekad ispadnes "heroj" ... p.s. ne glumiti heroja nikako.

Razuman

pre 5 godina

Ne bih da zvučim zlonamerno, i ovo je zaista događaj za svaku osudu, ali devojčica nakon što se manijak sklonio NONŠALANTNO NAMEŠTA KOSU i reaguje potpuno mirno! Da vidim snimak a ne znam da je reč o manijaku koji napastvuje devojčicu, pomislio bih da je reč o klasičnom problematičnom paru s malo većom razlikom u godinama (on pije/drogira se/ nasilnik, ona navikla i trpi (dakle nezrela i/ili naivna)). Kao prvo bih osudio pasivne, nepomične žene. Mogla je barem jedna da ode i obavesti vozača da zaustavi vozilo. Pitanje je kako bi muškarci reagovali, da ih je bilo - ili bi se povukli u mišje rupe poput pomenutih gospođa, ili bi žedni krvi pretukli manijaka. U svakom slučaju vrlo ružna situacija za videti, a opet, govor tela kao da potvrđuje da se njih dvoje (dobro) poznaju. Devojčica pritom deluje isuviše zrelo za svoje godine, pre svega mislim na reakciju. Svakako užasno za videti.

mario marko del tintoreto

pre 5 godina

@Vojvodjanin

Ja sam rodjen i zivim u Beogradu i nikada ovako nesto (mislim na maltretiranje devojcica i devojaka) u prevozu nisam uzivo video. Ne preterujte s time da ste ovo vidjali vise od deset puta.

hm

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.
(Rambo, 25. oktobar 2018 20:26)

Nasao se moj drug, ali umesto pohvale dobio je prijavu za nanosenje teskih telesnih povreda..

Pametnjaković

pre 5 godina

Deluje kao devojka, a ne devojčica, i deluje kao da se poznaju, ona se nešto specijalno ne opire, ne viče, ne traži pomoć, a kad je on završio, ona je samo nastavila da sedi i gleda napolje kroz prozor, a sve vreme drži mobilni u jednoj ruci. Ni ja ne bih reagovao, ona uvek može da ode u policiju i prijavi slučaj pošto ga očigledno poznaje. Ali imam i blagi utisak da je ovo iscenirano namerno da bi se videla reakcija ljudi okolo.

Ja

pre 5 godina

Ne razumem ove komentare o tome da se oni znaju i da su u vezi! Ako ne znate da je nelegalno biti u vezi sa detetom ( to nikako ne moze biti veza, nego zavodjenje maloletnika ili prisila i iskoriscavanje necije nezrelosti), ako ne znate da ni u vezi niko nema pravo da nekog fizicki i psihicki maltretira, onda se i ne cudim sto niko nije reagovao! Nisu u ovoj zemlji manijaci izuzetak, nego pravilo. sto se vidi i po komentarima!

modesti

pre 5 godina

Ista stvar mi se dogodila u nekada 16b u 20.30, na stanici Zeleni Venac. Imala sam 13 godina. Toliko me je bilo sramota sta je taj covek sve radio, da nisam smela ni roditeljima da kazem. Dugo godina sam krivila sebe; razmisljajuci da sam ja nesto pogresno uradila, "da ga isporvociram". Niko mi nije pomogao. Jedva sam se otrgla, i istrcala cim smo presli most. Sva sreca nije krenuo da me prati. Ne znam tek sta bih radila na pustoj stanici, kada mi u punom autobusu niko nije ponudio pomoc. Slazem se sa onima koji kazu da dete treba nauciti da vice; ali stid je ogroman u tim godinama.

Tomin kolega sa faksa

pre 5 godina

Ljudi, pogledajte poslednje 3 sekunde i bice vam jasno da se znaju. Ali svakako je neko trebao da objasni momku kako treba da se ponasa u javnom prevozu cak iako se njih dvoje samo "zezaju"

amaks

pre 5 godina

Izgleda malo ljudi zna da su svi ti manijaci uglavnom veliki plasljivci, da je bilo ko reagovao pa makar i zena pobego bi odma.
Uf! Kako se iznerviram kad gledam ovo...

Ej

pre 5 godina

Па, о чему ми причамо? Довољно је читати коментаре. Еј, да ли се познају... Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.

marija

pre 5 godina

Koji je broj tramvaja, gde je manijak izašao, u kom delu grada,...???

Bolesnik je i napao devojčicu kad je video da nema ko da mu se ozbiljnije suprotstavi.
Odmah zvati 192.

Naći će ga.
Nadam se.

onako

pre 5 godina

Mnogo toga je nelogično.

Prvo, deluje kao da se poznaju - možda grešim.
Drugo, ostali deluju kao da nisu iznenađeni - zašto? Ne, nije to bezdušnost, deluje drugačije.
Treće: ovo je kamera iznad vozačeve kabine kod prednjih vrata. Vidi se da su vrata od vozačeve kabine OTVORENA (vide se u desnom delu kadra, sa sve natpisom na njima), ali vozač ne reaguje - kako je to moguće? Svakako čuje, ima li retrovizor za prostor sa putnicima?
Četvrto: kaže "Na snimku je devojčica od 12 godina koju manijak napada, inače ćerka mog prijatelja" - odakle čoveku snimak? Ako mu je GSP dao, zašto to ne kaže, pošto GSP kaže da incident nije prijavljen?
Peto: zašto ne piše na kojoj je liniji, veliki je Beograd, pa da ga lakše lociramo.
Šesto: na drugoj slici izgleda da je datum snimka 18-ti (valjda oktobar), a vreme 06:45. Kada se ovo zapravo dogodilo? Otkud deveojčica od 12 godina u 6:45 sama?

Ovaj tip je kr*ten i sociopata, pa sve i da se poznaju i da ona ima 32, a ne 12 godina zaslužuje kaznu. Ali, pojasnite nam šta gledamo ako već tražite da pomognemo i budite precizni i iskreni.

Inače, ja nisam siguran da bih reagovao: po njegovom ponašanju jasno je da zna da može ovako, a to znači da - može ovako. Prema meni bi verovanto mogao da bude još i gori, a ja sam potreban sam svojoj porodici.
Kukavički, ali delotvorno.
Nažalost, povukao sam se u peterac, samo tu branim, nema istrčavanja.

Mrgud

pre 5 godina

Sasvim normalno nereagovanje.
Moj drugar se tako umešao i prebio napasnika. Kad ne lezi vraže, oni se pomire i udruženo tuže za napad. Jedva se izvukao.
Došlo vreme da se gledaju svoja posla.

Narcisa Zec

pre 5 godina

Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?
(lebovitz, 25. oktobar 2018 19:31)

Dužnost je građana da odreaguju i zaštite slabije od sebe.
Ljudska je dužnost da se zaštiti devojčica od 12 godina.
Ne samo da se gleda sopstvena gu**ca.
Možda će da vas napadne, možda ima nož, možda, možda... ali ne može se živeti kao miš. Ne može se žmuriti, mora se rizikovati.

Pi!

Pozdrav i tebi

pre 5 godina

@mile,

Jao jeste ajd krivi zrtvu. A sta kao ova baba tik iza nje nije videla da covek od XY kila nasrce na devojcicu. Ti mislis da bi se snasao bolje u toj situaciji.

miki

pre 5 godina

Nece niko da se meša. Da neko nekoga bija narod bi gledao jer se plaši za sebe. Plaši se države u kojoj više ne pistoje ni policija ni sudovi. Plaši se drzave u kojoj vam policajac na poziv zbog nasilja odgovori da ne mogu da izađu na teren. Plaše se jer fantomi mogu da biju i ruše a policija neće de izađe na teren. Plaše se tužilaca i sudova koji drže na slobodi nasinike sa pi 300 prijava. Plaše se svega.

Otac dvoje dece

pre 5 godina

Za sve koji komentarisu da devojcica ne reaguje... reakcije dece pre puberteta i u ranom pubertetu su uglavnom da se skamene i da su prosto sokirana reakcijom i bukvalno ne znaju sta da rade... deca koja su uplasena cesto i kad prodje opasnost od soka neko vreme ne umeju da sastave recenicu i kazu sta im se desilo... zato su deca narocito ranjiva kategorija i to nazalost ovakvi manijaci znaju... drama, vikanje i pozivanje u pomoc kasnije dolaze na pamet sa pubertetom... kad dete vec ima neku predstavu sta mu se desava... Ucite decu da se deru iz petnih zila kada god im se nesto ne cini u redu i da beze i traze pomoc od ostalih odraslih... jedino tako...

vlada

pre 5 godina

Moj poznanik je naleteo na nepravednu tuču. Dvojica su tukla nekog klinca. Uleteo, pobacao ih i okrenuo se da ide. Onda je jedan od njih ustao, i izbo ga nožem s leđa. Iskrvario je na putu za bolnicu...

daTiObjasnim

pre 5 godina

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan,

Dusane, u ovakvim situacijama covek a pogotovo dete se jednostavno zaledi. Mozda je ona i htela da vristi ali reci ne izlaze napolje, razumes. A ovo tvoje "ovo ti je nauk za iduci put" je posebno jezivo. Ispade jos da devojcica treba da se zahvali ovom manijaku jer je naucio kako ubuduce treba da se ponasa.

Vojvodjanin

pre 5 godina

Pre 15 - ak godina sam studirao u Beogradu i skoro svakodnevno koristio gradski prevoz. Kad mi se prvi put desilo da vidim ovakvu situaciju u busu, bio sam bukvalno u šoku jer sam došao iz grada u kome toga nema, i tad nisam preduzeo ništa... On je izašao, a devojka je ostala plačući i istrčala na prvoj sledećoj stanici. Mesec dana me je bilo užasno sramota, bio sam jako ljut na sebe i rekao sam da mi se tako nešto više nikad neće desiti. Do kraja faksa sam još bar deset puta viđao manijake u prevozu ali me je bukvalno svaki od njih upoznao... Ne smemo biti indiferentni i moramo svi da reagujemo jer ova država očigledno ne ume.

Peace Frog

pre 5 godina

@ ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti...

Ja stvarno ne mogu da verujem da neko ovako nadobudno pametuje. Mene je, kao devojku od 19 godina sacekao manijak u ulazu zgrade. Svetlo je bilo pokvareno i morala sam doci sve do stepenista da bih upalila drugi prekidac. Zamisli, mrkli mrak, ja palim svetlo i oci u oci stojim sa njim. Secam se njegovog kratkog daha, secam se tih ociju krvavih i secam se sebe koja otvaram usta da bih pocela da vristim a glas ne izlazi. Secam se da pokusavam da bezim a noge ne reaguju. Secam se da sam pokusala da ga odgurnem, ali ne mogu ruke da podignem. Srecom pa je moj prijatelj usao par minuta posle mene u zgradu i video ga. Ovaj je pobegao a ja cu do kraja zivota imaati strah da se krecem bez suzavca kad padne mrak. Jer znam da necu moci da vristim ni da se branim. I da ce neko poput tebe kontati da sam sama to htela jer se nisam branila. Taj efekat se zove "fight or flight". Reakcija na zivotno opasnu situaciju zavisi od predominacije simpatikusa ili parasimpatikusa. Pojedinac nikad ne zna kako ce reagovati dok se jednom ne nadje u takvoj situaciji. Tako da, internet pametnice, videli bismo tebe kad bi se nasao u takvoj situaciji. I da, kako ces reagovati ne zavisi od pola ;)

Ps Najveci broj napada i silovanja se odvija od strane napadaca poznatih zrtvi. Jako je mali broj onih koji nasumicno napadaju po ulici.

Rambo

pre 5 godina

@(Ana, 25. oktobar 2018 20:04)
Dušan je napisao najbolji i naiskreniji komentar. Pogodio je u srž, zato je i dobio dosta minusa. Čovek nije demagog i nema čega da se stidi. A što se tiče vašeg pitanja da li onaj koga poznajete ima pravo da vas maltretira, odgovor je - to zavisi od vas. Ako ste u vezi s nekim ko vas maltretira, potražite pomoć od zakona i nemojte se družiti s njim. Ako se vozite u tramvaju s njim, onda je to vaš problem. Jel treba neko da rizikuje nož u trbuh zato što vi držite kraj sebe takvu osobu? Koliko se puta desilo da neko stane u odbranu žene, a onda bude napadnut i od nje i od njenog "mučitelja", jer otkud njemu pravo da se meša?

Gensek

pre 5 godina

Kad predate snimak oni kažu to nije dokaz na sudu. Ali jeste osnova da policija reaguje po prijavi. No, neko mora prijavu da napravi. I obavezno da naglasite da vas obavestavaju o toku istrage. Ja sam predao snimak lopova koji nam je obio podrume. Uhvatili ga za dva dana. I rekla mi je policajka da vecina ne podnese prijavu uopste jer im obicno pokupi stare stvari. Od nas 16 oštećenih samo smo nas dvojica potpisali prijavu. Eto toliko. Dzabe svi snimci ako neko od tih sto su snimali ili skinuli snimak sa kamere neće da podnese prijavu.

staromodni

pre 5 godina

Ne znam, meni je sve ovde problematično, počev od postojanja stranice pod nazivom “Uživo iz beogradskih tramvaja i buseva". Šta je to, neki voajerizam gde voajeri dele snimke putnika jedni sa drugima?

I više će devojčicu izložiti stresu ovaj snimak gde hiljade zaluđenika mogu da vide kako je neko napada na Fejsu nego sam čin napada. Dodatno maltretiranje žrtve. Da im je stalo do deteta, prosledili bi ga policiji umesto objavljivanja na socijalnim mrežama. Ako policija nije u stanju da samostalno identifikuje manijaka, onda se samo njegova fotografija izvuče sa snimka ili se devojčicina figura i lice potpuno zamagli, pa se snimak tek onda objavi.

Rambo

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.

Uzbuna

pre 5 godina

Dobro, ne znamo odnos. Ali imam predlog. Svakoj zeni ili devojci kojoj se dogodi ivakva ogavnost, da vristi na sav glas kako bi svina stavila do znanja da ne pristaje i ne odobrava ono sto joj se radi. A i da udara, grebe, bije... Mozda tad neko odreaguje...

Ana

pre 5 godina

(Dušan, 25. oktobar 2018 19:30)

Kazete da ne biste reagovali ako bi, usled izostanka njene reakcije - vristanja, otimanja - zakljucili da ona momka zna. To znaci, po vama, da onaj ko nas zna moze da nas maltretira, jel' tako? Sram vas bilo.

darrko

pre 5 godina

Neverovatno kakvi ljudi postoje medju nama. Ne mislim na ovog manijaka, njega će policija uhvatiti, sud osuditi, a zatvorenici... Mislim na ove što komentarišu kako se po njihovom stručnom mišljenju, oni poznaju. Pa što ga je onda prijavila?

Uros

pre 5 godina

Licno sam naleteo na pokusaj silovanja na keju, mogu da napisem samo da se napasnik vise puta "sapleo" i sa glavom ispod moje patike sacekao policiju da ga pokupi. Svedocio sam nakon skoro 3 meseca na sudjenju o tome sto sam video ali ne znam da li je uopste kaznjen. Nemojte ostajati nemi na ovakve stvari, to moze biti vasa majka ili sestra...

Dušan

pre 5 godina

mučno za gledanje, ali lako je ovde komentarisati i pametovati.

prvo ne znaš s kim imaš posla, neko da krene ovog manijaka da zaustavi, on izvadi nož ili pištolj i gotov si. nemoj samo da mi neko kaže da nema šanse da se to dogodi jer imate masu takvih slučajeva gde neko ni kriv ni da strada.

dalje na ovom snimku se ne čuje da se devojka odlučno buni, ne vrišti, ne viče U pomoć. dakle, ključno je da li ona poznaje manijaka koji navaljuje na nju ili ga prvi put vidi. po reakciji sa snimka ljudi koji komentarišu snimak, kao da ga ne zna. ali kako to putnik u tramvaju da zna.

ja lično da sam bio tamo, sve dok ona ne bi počela da vrišti i traži pomoć, ne bih reagovao.

a ako ga slučajno poznaje, pravac policija, evo snimka kao dokaza i neka ga hapsi policija.

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.

ceca

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac,
ovo je ocigledno snimak iz gspa s obzirom da je kamera visoko. znaci da su ga ljudi iz gspa pustili u javnost a nisu pozvali policiju da njoj prvo pokazu snimak. zasto??? ove zene pozadi sigurno nisu smele ni da zinu ali su mogle da pozovu vozaca

Deda Laza

pre 5 godina

Ja sam odavno rekao. Da se bukvalno dešava silovanje niko ne bi reagovao.
(gags, 25. oktobar 2018 18:59)

Verovatno ne bi. Znaš zašto? Jer bi te budala izbola nožem i dobila dve godine kućnog pritvora. Kad sma bio mlad u Titovoj Jugoslaviji bi ga tukli prvo putnici, pa Milicija pa bi mu sudija rebno 5 godina ako mu je prvo delo a 10-15 za drugo. A onda bi ga i tadašnji kriminalci dočekali kako zaslužuje. Ovako ja sa rizikujem a on da me izbode pa izvadi partijsku knjižicu e izvinite deco, čudna vremena su došla.

Robin

pre 5 godina

Ljudi se plase, ja sam jednom pre 5-6 godina u punoj, punoj, jutarnjoj 23-ci u Kneza Milosa reagovao na klinca koga su drugari. njih 2-3 trojica nesto cackala, jedan od njih je cak imao noz. Klinac, srednja skola, se drao i plakao na zadjem delu autobusa, da mu neko pomogne da ga ovi maltretiraju i svi se pravili ludi, zene, muskarci, ja sam tad bio student, video da ih je 2-3 opsanih klinaca i otisao do vozaca rekao, on zakocio i sva sreca odma je tu bio Saobracajac koji je uleteo i serifski resio, ovi klinci su bezali kroz zatvorena vrata autobusa.. A autobus je bio pun, pun, svi se samo pravili ludi.. Sramota koliko moji sugradjani nemaju hrabrosti ili ne zele da zastite nekog drugog.. Jako tuzno ako mene pitate..

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Ne budi smesan. Snima sigurnosna kamera u tramvaju.

Niko ne reaguje. Slikovit prikaz trenutnog stanja i mentaliteta nacije. Bitno je da se histerise ako je promaja u busu.

lud zbunjenog

pre 5 godina

A od koga ocekujete da reaguje? Od dve zene sto sede iza? Pa taj bi i njih napao a jos ako je naoruzan mizda bi ih i povredio. Ocito da je video da nema muskaraca u blizini i i onda se osilio. Imao je srecu da otac od te devojke nije bio u blizini. A ta devojka je dozivela postenj traumu zahvaljujuci manjkaku na zalost. U nasoj zemlji ovakvih slucajeva je na zalost sve vise, ne zbog loseg zakona i policije vec zbog pravosudnog sistema.

Dušan

pre 5 godina

Koja je svrha kamera u autobusima ako nema nikakve reakcije policije. Dzeparosima u vozilima se ne moze stati na put. Koga štiti policija, samo vlast?

Marija

pre 5 godina

Meni se jednom neki matori, (doduse ja nisam sedela) dobrano prilepio tako u busu, jeste da je bila guzva, i ja kao do toga je. Medjutim sledeca stanica, puno ljudi izadje, ima mesta oko nas, no on se ne pomera. Razmisljam se ja par sekundi,rekoh sta da radim, mislim nikad se nisam nasla u takvoj situaciji (hvala Bogu!) i na kraju se odlucim. Skupim pesnicu, onako dosta primetno, i bukvalno u sebi krenem da brojim do tri da bi se posle okrenula da ga nabodem, ali eto vidis lik se iste sekunde sklanja i odlazi do vrata. Nestao je iz autobusa u roku od deset sekundi.
Ne znam stvarno kako bih se snasla u istoj situaciji da sam bila recimo deset godina mladja,otprilike kao ovo dete. Ali vazno je da ljudi sa strane ODREAGUJU, molim vas, ako ista slicno vidite odmah se ukljucujte!

mile

pre 5 godina

A zasto ta devojka/devijcica nije pocela da zove u pomoc ili vice 'silovanje'? Da je to uradila ili bi se on sklonio ili bi neko reagovao (zvao policiju ili sta god). Ovako nemas pojma o cemu se radi i obicno se ljudi u takvim situacijama sklanjaju i gledaju svoja posla.

Saul Goodman

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Kamera za obezbeđenje je obično bez snimatelja. Nisi ti Belgijanac, pre će biti da se praviš Englez...

Posmatrac

pre 5 godina

Iz Gradskon saobracaja nisu znali koja je linija? Pa sa koje kamere je skinut snimak? Na drugom snimku dama snima i vice zovite policiju a da joj je palo napamet da prekine snimanje i zove sama a?

lebovitz

pre 5 godina

Ljudi moji, čudite se kako niko ne reaguje, pa ljudi se plaše za sopstvenu bezbjednost, takva je država u kojoj ljudi izlaze i pucaju na vas zbog manjeg saobraćajnog nesporazuma, i nikom ništa. Zvuči surovo, ali čovjek prvo gleda sebe, to je ljudska priroda. Strašno je to reći, ali nikome ne pada na pamet da iskušava sreću u obračunu sa huliganom koji ispod duksa možda skriva nož ili pištolj. Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?

Smesni ste

pre 5 godina

Gospode boze komentatori ocekuju da dete od 12 godina pametno reaguje, doziva, ovo ono. Verovatno se zaledila. Pa ja ne bih znala kako da reagujem u momentu sa 40+

kaja

pre 5 godina

Zao mi je devojcice, jer sad ce je biti sramota iz kuce da izadje, osecace se posramljeno zbog ovakvog id*ota! A ove babe ako nisu mogle da ustanu da joj pomognu mogle su bar da dozovu vozaca! Aman!

mare

pre 5 godina

Lepo se vidi i slika batice,"opasnog
momka" bilo bi lepo da posluži za primer ako želi policija da reaguje za sat vremena može da ga nadje...

Petar

pre 5 godina

Znas kad bi se to dogodilo u Svajcarskoj? Nikad zato sto svako zna sta ti sledi, a prvi koji bi to uradio dobio bi takvu kaznu da nikome nesto slicno ne bi palo na pamet. A kod nas ne da nece biti nista, cak cemo mu i lice zakriti, da mu ne ugrozavamo privatnost. To sto on ogrozava privatnost i zivot ljudi u okolini to nije bitno jel da. Da je to drzava kao sto nije taj momak bi danas vec bio u stanici

we will rock you(molim vas objavite mi komentar)

pre 5 godina

Pazi ovako.Ja licno nemam dece,ali moj brat ima devojcicu koja ima 12 godina.Dobro i vaspitano dete.Voli još uvek crtane filmove,igrice,trenira odbojku u Lo,..Zamisli kakve su to gromade u GSP bus-u kada svi gledaju a niko ne reaguje?!Vise njih osuđujem nego manijaka.Meni bi bila scena pred ocima kako maltretira bratovo dete.Ne bi mu rec progovorio bez obzira na posledice!Zar je moguće da su Beograđani tako mlaki i mlitavi ljudi?!!!

Deda Laza

pre 5 godina

Ja sam odavno rekao. Da se bukvalno dešava silovanje niko ne bi reagovao.
(gags, 25. oktobar 2018 18:59)

Verovatno ne bi. Znaš zašto? Jer bi te budala izbola nožem i dobila dve godine kućnog pritvora. Kad sma bio mlad u Titovoj Jugoslaviji bi ga tukli prvo putnici, pa Milicija pa bi mu sudija rebno 5 godina ako mu je prvo delo a 10-15 za drugo. A onda bi ga i tadašnji kriminalci dočekali kako zaslužuje. Ovako ja sa rizikujem a on da me izbode pa izvadi partijsku knjižicu e izvinite deco, čudna vremena su došla.

we will rock you(molim vas objavite mi komentar)

pre 5 godina

Pazi ovako.Ja licno nemam dece,ali moj brat ima devojcicu koja ima 12 godina.Dobro i vaspitano dete.Voli još uvek crtane filmove,igrice,trenira odbojku u Lo,..Zamisli kakve su to gromade u GSP bus-u kada svi gledaju a niko ne reaguje?!Vise njih osuđujem nego manijaka.Meni bi bila scena pred ocima kako maltretira bratovo dete.Ne bi mu rec progovorio bez obzira na posledice!Zar je moguće da su Beograđani tako mlaki i mlitavi ljudi?!!!

Uros

pre 5 godina

Licno sam naleteo na pokusaj silovanja na keju, mogu da napisem samo da se napasnik vise puta "sapleo" i sa glavom ispod moje patike sacekao policiju da ga pokupi. Svedocio sam nakon skoro 3 meseca na sudjenju o tome sto sam video ali ne znam da li je uopste kaznjen. Nemojte ostajati nemi na ovakve stvari, to moze biti vasa majka ili sestra...

mare

pre 5 godina

Lepo se vidi i slika batice,"opasnog
momka" bilo bi lepo da posluži za primer ako želi policija da reaguje za sat vremena može da ga nadje...

Petar

pre 5 godina

Znas kad bi se to dogodilo u Svajcarskoj? Nikad zato sto svako zna sta ti sledi, a prvi koji bi to uradio dobio bi takvu kaznu da nikome nesto slicno ne bi palo na pamet. A kod nas ne da nece biti nista, cak cemo mu i lice zakriti, da mu ne ugrozavamo privatnost. To sto on ogrozava privatnost i zivot ljudi u okolini to nije bitno jel da. Da je to drzava kao sto nije taj momak bi danas vec bio u stanici

Robin

pre 5 godina

Ljudi se plase, ja sam jednom pre 5-6 godina u punoj, punoj, jutarnjoj 23-ci u Kneza Milosa reagovao na klinca koga su drugari. njih 2-3 trojica nesto cackala, jedan od njih je cak imao noz. Klinac, srednja skola, se drao i plakao na zadjem delu autobusa, da mu neko pomogne da ga ovi maltretiraju i svi se pravili ludi, zene, muskarci, ja sam tad bio student, video da ih je 2-3 opsanih klinaca i otisao do vozaca rekao, on zakocio i sva sreca odma je tu bio Saobracajac koji je uleteo i serifski resio, ovi klinci su bezali kroz zatvorena vrata autobusa.. A autobus je bio pun, pun, svi se samo pravili ludi.. Sramota koliko moji sugradjani nemaju hrabrosti ili ne zele da zastite nekog drugog.. Jako tuzno ako mene pitate..

lebovitz

pre 5 godina

Ljudi moji, čudite se kako niko ne reaguje, pa ljudi se plaše za sopstvenu bezbjednost, takva je država u kojoj ljudi izlaze i pucaju na vas zbog manjeg saobraćajnog nesporazuma, i nikom ništa. Zvuči surovo, ali čovjek prvo gleda sebe, to je ljudska priroda. Strašno je to reći, ali nikome ne pada na pamet da iskušava sreću u obračunu sa huliganom koji ispod duksa možda skriva nož ili pištolj. Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?

Dušan

pre 5 godina

Koja je svrha kamera u autobusima ako nema nikakve reakcije policije. Dzeparosima u vozilima se ne moze stati na put. Koga štiti policija, samo vlast?

Saul Goodman

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Kamera za obezbeđenje je obično bez snimatelja. Nisi ti Belgijanac, pre će biti da se praviš Englez...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Ne budi smesan. Snima sigurnosna kamera u tramvaju.

Niko ne reaguje. Slikovit prikaz trenutnog stanja i mentaliteta nacije. Bitno je da se histerise ako je promaja u busu.

miki

pre 5 godina

Nece niko da se meša. Da neko nekoga bija narod bi gledao jer se plaši za sebe. Plaši se države u kojoj više ne pistoje ni policija ni sudovi. Plaši se drzave u kojoj vam policajac na poziv zbog nasilja odgovori da ne mogu da izađu na teren. Plaše se jer fantomi mogu da biju i ruše a policija neće de izađe na teren. Plaše se tužilaca i sudova koji drže na slobodi nasinike sa pi 300 prijava. Plaše se svega.

lud zbunjenog

pre 5 godina

A od koga ocekujete da reaguje? Od dve zene sto sede iza? Pa taj bi i njih napao a jos ako je naoruzan mizda bi ih i povredio. Ocito da je video da nema muskaraca u blizini i i onda se osilio. Imao je srecu da otac od te devojke nije bio u blizini. A ta devojka je dozivela postenj traumu zahvaljujuci manjkaku na zalost. U nasoj zemlji ovakvih slucajeva je na zalost sve vise, ne zbog loseg zakona i policije vec zbog pravosudnog sistema.

Vojvodjanin

pre 5 godina

Pre 15 - ak godina sam studirao u Beogradu i skoro svakodnevno koristio gradski prevoz. Kad mi se prvi put desilo da vidim ovakvu situaciju u busu, bio sam bukvalno u šoku jer sam došao iz grada u kome toga nema, i tad nisam preduzeo ništa... On je izašao, a devojka je ostala plačući i istrčala na prvoj sledećoj stanici. Mesec dana me je bilo užasno sramota, bio sam jako ljut na sebe i rekao sam da mi se tako nešto više nikad neće desiti. Do kraja faksa sam još bar deset puta viđao manijake u prevozu ali me je bukvalno svaki od njih upoznao... Ne smemo biti indiferentni i moramo svi da reagujemo jer ova država očigledno ne ume.

Marija

pre 5 godina

Meni se jednom neki matori, (doduse ja nisam sedela) dobrano prilepio tako u busu, jeste da je bila guzva, i ja kao do toga je. Medjutim sledeca stanica, puno ljudi izadje, ima mesta oko nas, no on se ne pomera. Razmisljam se ja par sekundi,rekoh sta da radim, mislim nikad se nisam nasla u takvoj situaciji (hvala Bogu!) i na kraju se odlucim. Skupim pesnicu, onako dosta primetno, i bukvalno u sebi krenem da brojim do tri da bi se posle okrenula da ga nabodem, ali eto vidis lik se iste sekunde sklanja i odlazi do vrata. Nestao je iz autobusa u roku od deset sekundi.
Ne znam stvarno kako bih se snasla u istoj situaciji da sam bila recimo deset godina mladja,otprilike kao ovo dete. Ali vazno je da ljudi sa strane ODREAGUJU, molim vas, ako ista slicno vidite odmah se ukljucujte!

Posmatrac

pre 5 godina

Iz Gradskon saobracaja nisu znali koja je linija? Pa sa koje kamere je skinut snimak? Na drugom snimku dama snima i vice zovite policiju a da joj je palo napamet da prekine snimanje i zove sama a?

Narcisa Zec

pre 5 godina

Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?
(lebovitz, 25. oktobar 2018 19:31)

Dužnost je građana da odreaguju i zaštite slabije od sebe.
Ljudska je dužnost da se zaštiti devojčica od 12 godina.
Ne samo da se gleda sopstvena gu**ca.
Možda će da vas napadne, možda ima nož, možda, možda... ali ne može se živeti kao miš. Ne može se žmuriti, mora se rizikovati.

Pi!

Otac dvoje dece

pre 5 godina

Za sve koji komentarisu da devojcica ne reaguje... reakcije dece pre puberteta i u ranom pubertetu su uglavnom da se skamene i da su prosto sokirana reakcijom i bukvalno ne znaju sta da rade... deca koja su uplasena cesto i kad prodje opasnost od soka neko vreme ne umeju da sastave recenicu i kazu sta im se desilo... zato su deca narocito ranjiva kategorija i to nazalost ovakvi manijaci znaju... drama, vikanje i pozivanje u pomoc kasnije dolaze na pamet sa pubertetom... kad dete vec ima neku predstavu sta mu se desava... Ucite decu da se deru iz petnih zila kada god im se nesto ne cini u redu i da beze i traze pomoc od ostalih odraslih... jedino tako...

kaja

pre 5 godina

Zao mi je devojcice, jer sad ce je biti sramota iz kuce da izadje, osecace se posramljeno zbog ovakvog id*ota! A ove babe ako nisu mogle da ustanu da joj pomognu mogle su bar da dozovu vozaca! Aman!

Smesni ste

pre 5 godina

Gospode boze komentatori ocekuju da dete od 12 godina pametno reaguje, doziva, ovo ono. Verovatno se zaledila. Pa ja ne bih znala kako da reagujem u momentu sa 40+

Mrgud

pre 5 godina

Sasvim normalno nereagovanje.
Moj drugar se tako umešao i prebio napasnika. Kad ne lezi vraže, oni se pomire i udruženo tuže za napad. Jedva se izvukao.
Došlo vreme da se gledaju svoja posla.

staromodni

pre 5 godina

Ne znam, meni je sve ovde problematično, počev od postojanja stranice pod nazivom “Uživo iz beogradskih tramvaja i buseva". Šta je to, neki voajerizam gde voajeri dele snimke putnika jedni sa drugima?

I više će devojčicu izložiti stresu ovaj snimak gde hiljade zaluđenika mogu da vide kako je neko napada na Fejsu nego sam čin napada. Dodatno maltretiranje žrtve. Da im je stalo do deteta, prosledili bi ga policiji umesto objavljivanja na socijalnim mrežama. Ako policija nije u stanju da samostalno identifikuje manijaka, onda se samo njegova fotografija izvuče sa snimka ili se devojčicina figura i lice potpuno zamagli, pa se snimak tek onda objavi.

Rambo

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.

Peace Frog

pre 5 godina

@ ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti...

Ja stvarno ne mogu da verujem da neko ovako nadobudno pametuje. Mene je, kao devojku od 19 godina sacekao manijak u ulazu zgrade. Svetlo je bilo pokvareno i morala sam doci sve do stepenista da bih upalila drugi prekidac. Zamisli, mrkli mrak, ja palim svetlo i oci u oci stojim sa njim. Secam se njegovog kratkog daha, secam se tih ociju krvavih i secam se sebe koja otvaram usta da bih pocela da vristim a glas ne izlazi. Secam se da pokusavam da bezim a noge ne reaguju. Secam se da sam pokusala da ga odgurnem, ali ne mogu ruke da podignem. Srecom pa je moj prijatelj usao par minuta posle mene u zgradu i video ga. Ovaj je pobegao a ja cu do kraja zivota imaati strah da se krecem bez suzavca kad padne mrak. Jer znam da necu moci da vristim ni da se branim. I da ce neko poput tebe kontati da sam sama to htela jer se nisam branila. Taj efekat se zove "fight or flight". Reakcija na zivotno opasnu situaciju zavisi od predominacije simpatikusa ili parasimpatikusa. Pojedinac nikad ne zna kako ce reagovati dok se jednom ne nadje u takvoj situaciji. Tako da, internet pametnice, videli bismo tebe kad bi se nasao u takvoj situaciji. I da, kako ces reagovati ne zavisi od pola ;)

Ps Najveci broj napada i silovanja se odvija od strane napadaca poznatih zrtvi. Jako je mali broj onih koji nasumicno napadaju po ulici.

daTiObjasnim

pre 5 godina

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan,

Dusane, u ovakvim situacijama covek a pogotovo dete se jednostavno zaledi. Mozda je ona i htela da vristi ali reci ne izlaze napolje, razumes. A ovo tvoje "ovo ti je nauk za iduci put" je posebno jezivo. Ispade jos da devojcica treba da se zahvali ovom manijaku jer je naucio kako ubuduce treba da se ponasa.

Dušan

pre 5 godina

mučno za gledanje, ali lako je ovde komentarisati i pametovati.

prvo ne znaš s kim imaš posla, neko da krene ovog manijaka da zaustavi, on izvadi nož ili pištolj i gotov si. nemoj samo da mi neko kaže da nema šanse da se to dogodi jer imate masu takvih slučajeva gde neko ni kriv ni da strada.

dalje na ovom snimku se ne čuje da se devojka odlučno buni, ne vrišti, ne viče U pomoć. dakle, ključno je da li ona poznaje manijaka koji navaljuje na nju ili ga prvi put vidi. po reakciji sa snimka ljudi koji komentarišu snimak, kao da ga ne zna. ali kako to putnik u tramvaju da zna.

ja lično da sam bio tamo, sve dok ona ne bi počela da vrišti i traži pomoć, ne bih reagovao.

a ako ga slučajno poznaje, pravac policija, evo snimka kao dokaza i neka ga hapsi policija.

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.

vlada

pre 5 godina

Moj poznanik je naleteo na nepravednu tuču. Dvojica su tukla nekog klinca. Uleteo, pobacao ih i okrenuo se da ide. Onda je jedan od njih ustao, i izbo ga nožem s leđa. Iskrvario je na putu za bolnicu...

Ana

pre 5 godina

(Dušan, 25. oktobar 2018 19:30)

Kazete da ne biste reagovali ako bi, usled izostanka njene reakcije - vristanja, otimanja - zakljucili da ona momka zna. To znaci, po vama, da onaj ko nas zna moze da nas maltretira, jel' tako? Sram vas bilo.

darrko

pre 5 godina

Neverovatno kakvi ljudi postoje medju nama. Ne mislim na ovog manijaka, njega će policija uhvatiti, sud osuditi, a zatvorenici... Mislim na ove što komentarišu kako se po njihovom stručnom mišljenju, oni poznaju. Pa što ga je onda prijavila?

ceca

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac,
ovo je ocigledno snimak iz gspa s obzirom da je kamera visoko. znaci da su ga ljudi iz gspa pustili u javnost a nisu pozvali policiju da njoj prvo pokazu snimak. zasto??? ove zene pozadi sigurno nisu smele ni da zinu ali su mogle da pozovu vozaca

pihhh

pre 5 godina

Ja sam dva puta pomogao devojkama. Prvi put me lik prebio , dosla policija , proslo par nedelja , stize mi prijava , On i njegova devojka koju je maltretirao podneli prijavu protiv mene ...da sam ih ja napao i bla bla bla... i ja slucajni prolaznik nekako ne nenagrabusam tu, osim batina koje sam dobio ,naravno :) Onda , drugi put , lik u busu maltretira neku zenu , vice , dere se na nju...zena krenula da place , vozac stao , ja krenem ka liku , lik na mene , vozac otvori vrata , ja lika nekako srecom izbacim iz jednog suta kroz vrata ... u autobusu muk... ja sidjem na sledecoj i bezanija , sta cu ... :) pouka ove price je , radi kako osecas da trebas da radis... nekad nadrljas , nekad ispadnes "heroj" ... p.s. ne glumiti heroja nikako.

Rambo

pre 5 godina

@(Ana, 25. oktobar 2018 20:04)
Dušan je napisao najbolji i naiskreniji komentar. Pogodio je u srž, zato je i dobio dosta minusa. Čovek nije demagog i nema čega da se stidi. A što se tiče vašeg pitanja da li onaj koga poznajete ima pravo da vas maltretira, odgovor je - to zavisi od vas. Ako ste u vezi s nekim ko vas maltretira, potražite pomoć od zakona i nemojte se družiti s njim. Ako se vozite u tramvaju s njim, onda je to vaš problem. Jel treba neko da rizikuje nož u trbuh zato što vi držite kraj sebe takvu osobu? Koliko se puta desilo da neko stane u odbranu žene, a onda bude napadnut i od nje i od njenog "mučitelja", jer otkud njemu pravo da se meša?

sara

pre 5 godina

Stvarno kakvi komentari. Muskarci da li je vam jasno da je na devojcicu (dete od 12 godina) nasrnuo muskrac. Ona verovatno nikad nista slicno nije dozivela znaci to je sok, fizicka
I psihicka nemoc, strah, neverica....samo zelis da prodje. Pa nju da je napao vrsnjak nista ne bi mogla a kamoli odrasla muska osoba. Kako vam to nije jasno?!

Uzbuna

pre 5 godina

Dobro, ne znamo odnos. Ali imam predlog. Svakoj zeni ili devojci kojoj se dogodi ivakva ogavnost, da vristi na sav glas kako bi svina stavila do znanja da ne pristaje i ne odobrava ono sto joj se radi. A i da udara, grebe, bije... Mozda tad neko odreaguje...

Gensek

pre 5 godina

Kad predate snimak oni kažu to nije dokaz na sudu. Ali jeste osnova da policija reaguje po prijavi. No, neko mora prijavu da napravi. I obavezno da naglasite da vas obavestavaju o toku istrage. Ja sam predao snimak lopova koji nam je obio podrume. Uhvatili ga za dva dana. I rekla mi je policajka da vecina ne podnese prijavu uopste jer im obicno pokupi stare stvari. Od nas 16 oštećenih samo smo nas dvojica potpisali prijavu. Eto toliko. Dzabe svi snimci ako neko od tih sto su snimali ili skinuli snimak sa kamere neće da podnese prijavu.

mile

pre 5 godina

A zasto ta devojka/devijcica nije pocela da zove u pomoc ili vice 'silovanje'? Da je to uradila ili bi se on sklonio ili bi neko reagovao (zvao policiju ili sta god). Ovako nemas pojma o cemu se radi i obicno se ljudi u takvim situacijama sklanjaju i gledaju svoja posla.

modesti

pre 5 godina

Ista stvar mi se dogodila u nekada 16b u 20.30, na stanici Zeleni Venac. Imala sam 13 godina. Toliko me je bilo sramota sta je taj covek sve radio, da nisam smela ni roditeljima da kazem. Dugo godina sam krivila sebe; razmisljajuci da sam ja nesto pogresno uradila, "da ga isporvociram". Niko mi nije pomogao. Jedva sam se otrgla, i istrcala cim smo presli most. Sva sreca nije krenuo da me prati. Ne znam tek sta bih radila na pustoj stanici, kada mi u punom autobusu niko nije ponudio pomoc. Slazem se sa onima koji kazu da dete treba nauciti da vice; ali stid je ogroman u tim godinama.

Ej

pre 5 godina

Па, о чему ми причамо? Довољно је читати коментаре. Еј, да ли се познају... Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.

Pozdrav i tebi

pre 5 godina

@mile,

Jao jeste ajd krivi zrtvu. A sta kao ova baba tik iza nje nije videla da covek od XY kila nasrce na devojcicu. Ti mislis da bi se snasao bolje u toj situaciji.

Ja

pre 5 godina

Ne razumem ove komentare o tome da se oni znaju i da su u vezi! Ako ne znate da je nelegalno biti u vezi sa detetom ( to nikako ne moze biti veza, nego zavodjenje maloletnika ili prisila i iskoriscavanje necije nezrelosti), ako ne znate da ni u vezi niko nema pravo da nekog fizicki i psihicki maltretira, onda se i ne cudim sto niko nije reagovao! Nisu u ovoj zemlji manijaci izuzetak, nego pravilo. sto se vidi i po komentarima!

Zoki

pre 5 godina

Nisu morali da se umešaju, mogli su da viču. Da se jedna od baba proderala "Upomoć zaustavite autobus" vozač bi reagovao. Takođe, neko bi u školama trebao da organizuje predavanje i pripremi decu (posebno devojčice) za ovakve situacije. Ovo dete je jednostavno bilo u šoku i nije znalo kako da reaguje. Da li nekome izgleda kao da ima 18 ili ne uopšte nije bitno. Treće, za otkrivanje ovakvih bolesnika treba organizovati nagradni fond - ko ga prepozna i prijavi dobio bi novčanu nagradu. Rado bih donirao novac u takav fond. Treba li da se čeka da sledeći put napravi nešto što je napravljeno sirotoj Tijani Jurić?

onako

pre 5 godina

Mnogo toga je nelogično.

Prvo, deluje kao da se poznaju - možda grešim.
Drugo, ostali deluju kao da nisu iznenađeni - zašto? Ne, nije to bezdušnost, deluje drugačije.
Treće: ovo je kamera iznad vozačeve kabine kod prednjih vrata. Vidi se da su vrata od vozačeve kabine OTVORENA (vide se u desnom delu kadra, sa sve natpisom na njima), ali vozač ne reaguje - kako je to moguće? Svakako čuje, ima li retrovizor za prostor sa putnicima?
Četvrto: kaže "Na snimku je devojčica od 12 godina koju manijak napada, inače ćerka mog prijatelja" - odakle čoveku snimak? Ako mu je GSP dao, zašto to ne kaže, pošto GSP kaže da incident nije prijavljen?
Peto: zašto ne piše na kojoj je liniji, veliki je Beograd, pa da ga lakše lociramo.
Šesto: na drugoj slici izgleda da je datum snimka 18-ti (valjda oktobar), a vreme 06:45. Kada se ovo zapravo dogodilo? Otkud deveojčica od 12 godina u 6:45 sama?

Ovaj tip je kr*ten i sociopata, pa sve i da se poznaju i da ona ima 32, a ne 12 godina zaslužuje kaznu. Ali, pojasnite nam šta gledamo ako već tražite da pomognemo i budite precizni i iskreni.

Inače, ja nisam siguran da bih reagovao: po njegovom ponašanju jasno je da zna da može ovako, a to znači da - može ovako. Prema meni bi verovanto mogao da bude još i gori, a ja sam potreban sam svojoj porodici.
Kukavički, ali delotvorno.
Nažalost, povukao sam se u peterac, samo tu branim, nema istrčavanja.

Tomin kolega sa faksa

pre 5 godina

Ljudi, pogledajte poslednje 3 sekunde i bice vam jasno da se znaju. Ali svakako je neko trebao da objasni momku kako treba da se ponasa u javnom prevozu cak iako se njih dvoje samo "zezaju"

Fenomenalnooooo

pre 5 godina

Čini mi se da su pričali kad su uvodili bus plus da uvode i panik taster kod vozača. Šta bi sa tim, da li postoje ili ne?

hm

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.
(Rambo, 25. oktobar 2018 20:26)

Nasao se moj drug, ali umesto pohvale dobio je prijavu za nanosenje teskih telesnih povreda..

marija

pre 5 godina

Koji je broj tramvaja, gde je manijak izašao, u kom delu grada,...???

Bolesnik je i napao devojčicu kad je video da nema ko da mu se ozbiljnije suprotstavi.
Odmah zvati 192.

Naći će ga.
Nadam se.

mario marko del tintoreto

pre 5 godina

@Vojvodjanin

Ja sam rodjen i zivim u Beogradu i nikada ovako nesto (mislim na maltretiranje devojcica i devojaka) u prevozu nisam uzivo video. Ne preterujte s time da ste ovo vidjali vise od deset puta.

micko

pre 5 godina

naš zakon je očajan, da sam bio prisutan umešao se i isti me napao i ja ga umlatio odgovarao bi ,možda otišao na robiju i još bi kreten mogao da traži odštetu, zato se niko nije umešao, živela kriminalna Srbija u kojoj su kriminalci i ubice zasticeniji od gradjana

...

pre 5 godina

@ Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.
(Ej, 25. oktobar 2018 21:18)

Ne nego nismo svi naivni. Gledao sam slican video gde se par kao prepire na ulici, prolaznici pritrce da pomognu, i ovo dvoje ih u tom gurkanju izdžepare. Ne kazem da je to ovde slucaj, ali svet je odavno izgubio nevinost. Jeste, moze se reci da smo svi malo prolupali, zar je to cudno s obzirom u kakvom okruzenju zivimo?

Vojvodjanin

pre 5 godina

@ mario marko del tintoreto Nisam ni napisao da je svaki put bilo ovako. Dešavalo se da bude manjeg intenziteta ali bilo je i situacija kada je bilo mnogo odvratnije. Uopšte ne preterujem, za 5 g. mog boravka u Beogradu minimum 10 puta sam u prevozu sretao ljude koji fizički uznemiravaju žene. Svaki put sam odreagovao, osim onog prvog, a nisam jak samo "na rečima"...

understatement

pre 5 godina

Ja sam zensko i nisam kršna ali da sam bila u tom busu, ubila bih ga od batina ili on mene, svejedno, nema šanse da bih ovo mirno gledala.

voodoo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)
Cak i da je tako, pa sta, nije problem da prekoracis brzinu u autu i platis kaznu, nije problem da vozis pijan i platis kaznu, da tebe neko iznervira ne bi ti bio problem da platis kaznu kada ga opsujes, udaris, nije problem muskarcinama ni sopstvenu zenu da udare i plate kaznu, ali je problem kada odrastao covek maltretira i nasrce na dete od 12 godina, 12 godina covece, tad razmisljas o tome da li ces da platis kaznu, a u svim prethodnim slucajevima ne. Ipak ja tvoj komentar nazvao izgovorom i sramnim.

recimo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)

Da pricamo o reagovanju a ne o tuci. Ili mislis da bi te neko kaznio sto si zvao policiji ili rekao vozacu da zaustavi tramvaj.

Razuman

pre 5 godina

Ne bih da zvučim zlonamerno, i ovo je zaista događaj za svaku osudu, ali devojčica nakon što se manijak sklonio NONŠALANTNO NAMEŠTA KOSU i reaguje potpuno mirno! Da vidim snimak a ne znam da je reč o manijaku koji napastvuje devojčicu, pomislio bih da je reč o klasičnom problematičnom paru s malo većom razlikom u godinama (on pije/drogira se/ nasilnik, ona navikla i trpi (dakle nezrela i/ili naivna)). Kao prvo bih osudio pasivne, nepomične žene. Mogla je barem jedna da ode i obavesti vozača da zaustavi vozilo. Pitanje je kako bi muškarci reagovali, da ih je bilo - ili bi se povukli u mišje rupe poput pomenutih gospođa, ili bi žedni krvi pretukli manijaka. U svakom slučaju vrlo ružna situacija za videti, a opet, govor tela kao da potvrđuje da se njih dvoje (dobro) poznaju. Devojčica pritom deluje isuviše zrelo za svoje godine, pre svega mislim na reakciju. Svakako užasno za videti.

Zgrožen

pre 5 godina

Užas ljudi ovo je seksualno zlostavljenje deteta. Policija kako god da zna mora da na?e ovog manijaka i da ga stavi pred licem pravde. Zgrožen sam I besan ljudi jeste li svesni koje signale sistem ostavlja ako ne na?u ovog manijaka pod hitno. A ove osobe u tramvaju imam samo jednu reč ako si pasivan I gledaš dok se neko iživljava nad nekim onda si
indirektno i ti odgovoran.

Pametnjaković

pre 5 godina

Deluje kao devojka, a ne devojčica, i deluje kao da se poznaju, ona se nešto specijalno ne opire, ne viče, ne traži pomoć, a kad je on završio, ona je samo nastavila da sedi i gleda napolje kroz prozor, a sve vreme drži mobilni u jednoj ruci. Ni ja ne bih reagovao, ona uvek može da ode u policiju i prijavi slučaj pošto ga očigledno poznaje. Ali imam i blagi utisak da je ovo iscenirano namerno da bi se videla reakcija ljudi okolo.

amaks

pre 5 godina

Izgleda malo ljudi zna da su svi ti manijaci uglavnom veliki plasljivci, da je bilo ko reagovao pa makar i zena pobego bi odma.
Uf! Kako se iznerviram kad gledam ovo...

Pera

pre 5 godina

Miliciju zovi? Ova je spavala 29 godina, nije shvatila da nema vise milicije. Usnula dubokim, lenjim, dokonim, parazitskim, glupim snom. Ali hajde dobro, makar je na strani svetlosti, pa razlikuje dobro od zla, a ne na strani ovog mraka.

jasdf

pre 5 godina

@voodoo
Ja nikada nisam platio kaznu za prekoracenje brzine, niti sam ikada vozio pod dejstvom alkohola. Takodje nikada nisam ni podigao glas na svoju zenu ili decu, nisam nikada ni opsovao ili udario osobu koja me je iznervirala. Jedina kazna koju sam platio je bila kada sam pojurio lipova koji je zeni oteo torbicu na sred ulice. Nije mala kazna, 29 000, plus maltretiranje u prekrsajnom sudu, pa postupak koji je on pokrenuo gde je trazio odstetu (koju sam morao da platim). Od tada u slicnim situacijama ne reagujem vec samo zovem policiju.

mile

pre 5 godina

A zasto ta devojka/devijcica nije pocela da zove u pomoc ili vice 'silovanje'? Da je to uradila ili bi se on sklonio ili bi neko reagovao (zvao policiju ili sta god). Ovako nemas pojma o cemu se radi i obicno se ljudi u takvim situacijama sklanjaju i gledaju svoja posla.

Tomin kolega sa faksa

pre 5 godina

Ljudi, pogledajte poslednje 3 sekunde i bice vam jasno da se znaju. Ali svakako je neko trebao da objasni momku kako treba da se ponasa u javnom prevozu cak iako se njih dvoje samo "zezaju"

Dušan

pre 5 godina

mučno za gledanje, ali lako je ovde komentarisati i pametovati.

prvo ne znaš s kim imaš posla, neko da krene ovog manijaka da zaustavi, on izvadi nož ili pištolj i gotov si. nemoj samo da mi neko kaže da nema šanse da se to dogodi jer imate masu takvih slučajeva gde neko ni kriv ni da strada.

dalje na ovom snimku se ne čuje da se devojka odlučno buni, ne vrišti, ne viče U pomoć. dakle, ključno je da li ona poznaje manijaka koji navaljuje na nju ili ga prvi put vidi. po reakciji sa snimka ljudi koji komentarišu snimak, kao da ga ne zna. ali kako to putnik u tramvaju da zna.

ja lično da sam bio tamo, sve dok ona ne bi počela da vrišti i traži pomoć, ne bih reagovao.

a ako ga slučajno poznaje, pravac policija, evo snimka kao dokaza i neka ga hapsi policija.

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.

Pametnjaković

pre 5 godina

Deluje kao devojka, a ne devojčica, i deluje kao da se poznaju, ona se nešto specijalno ne opire, ne viče, ne traži pomoć, a kad je on završio, ona je samo nastavila da sedi i gleda napolje kroz prozor, a sve vreme drži mobilni u jednoj ruci. Ni ja ne bih reagovao, ona uvek može da ode u policiju i prijavi slučaj pošto ga očigledno poznaje. Ali imam i blagi utisak da je ovo iscenirano namerno da bi se videla reakcija ljudi okolo.

we will rock you(molim vas objavite mi komentar)

pre 5 godina

Pazi ovako.Ja licno nemam dece,ali moj brat ima devojcicu koja ima 12 godina.Dobro i vaspitano dete.Voli još uvek crtane filmove,igrice,trenira odbojku u Lo,..Zamisli kakve su to gromade u GSP bus-u kada svi gledaju a niko ne reaguje?!Vise njih osuđujem nego manijaka.Meni bi bila scena pred ocima kako maltretira bratovo dete.Ne bi mu rec progovorio bez obzira na posledice!Zar je moguće da su Beograđani tako mlaki i mlitavi ljudi?!!!

Deda Laza

pre 5 godina

Ja sam odavno rekao. Da se bukvalno dešava silovanje niko ne bi reagovao.
(gags, 25. oktobar 2018 18:59)

Verovatno ne bi. Znaš zašto? Jer bi te budala izbola nožem i dobila dve godine kućnog pritvora. Kad sma bio mlad u Titovoj Jugoslaviji bi ga tukli prvo putnici, pa Milicija pa bi mu sudija rebno 5 godina ako mu je prvo delo a 10-15 za drugo. A onda bi ga i tadašnji kriminalci dočekali kako zaslužuje. Ovako ja sa rizikujem a on da me izbode pa izvadi partijsku knjižicu e izvinite deco, čudna vremena su došla.

lebovitz

pre 5 godina

Ljudi moji, čudite se kako niko ne reaguje, pa ljudi se plaše za sopstvenu bezbjednost, takva je država u kojoj ljudi izlaze i pucaju na vas zbog manjeg saobraćajnog nesporazuma, i nikom ništa. Zvuči surovo, ali čovjek prvo gleda sebe, to je ljudska priroda. Strašno je to reći, ali nikome ne pada na pamet da iskušava sreću u obračunu sa huliganom koji ispod duksa možda skriva nož ili pištolj. Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?

Narcisa Zec

pre 5 godina

Na kraju krajeva, nije dužnost građana da čuvaju red i mir, za šta služi država?
(lebovitz, 25. oktobar 2018 19:31)

Dužnost je građana da odreaguju i zaštite slabije od sebe.
Ljudska je dužnost da se zaštiti devojčica od 12 godina.
Ne samo da se gleda sopstvena gu**ca.
Možda će da vas napadne, možda ima nož, možda, možda... ali ne može se živeti kao miš. Ne može se žmuriti, mora se rizikovati.

Pi!

staromodni

pre 5 godina

Ne znam, meni je sve ovde problematično, počev od postojanja stranice pod nazivom “Uživo iz beogradskih tramvaja i buseva". Šta je to, neki voajerizam gde voajeri dele snimke putnika jedni sa drugima?

I više će devojčicu izložiti stresu ovaj snimak gde hiljade zaluđenika mogu da vide kako je neko napada na Fejsu nego sam čin napada. Dodatno maltretiranje žrtve. Da im je stalo do deteta, prosledili bi ga policiji umesto objavljivanja na socijalnim mrežama. Ako policija nije u stanju da samostalno identifikuje manijaka, onda se samo njegova fotografija izvuče sa snimka ili se devojčicina figura i lice potpuno zamagli, pa se snimak tek onda objavi.

Ana

pre 5 godina

(Dušan, 25. oktobar 2018 19:30)

Kazete da ne biste reagovali ako bi, usled izostanka njene reakcije - vristanja, otimanja - zakljucili da ona momka zna. To znaci, po vama, da onaj ko nas zna moze da nas maltretira, jel' tako? Sram vas bilo.

Razuman

pre 5 godina

Ne bih da zvučim zlonamerno, i ovo je zaista događaj za svaku osudu, ali devojčica nakon što se manijak sklonio NONŠALANTNO NAMEŠTA KOSU i reaguje potpuno mirno! Da vidim snimak a ne znam da je reč o manijaku koji napastvuje devojčicu, pomislio bih da je reč o klasičnom problematičnom paru s malo većom razlikom u godinama (on pije/drogira se/ nasilnik, ona navikla i trpi (dakle nezrela i/ili naivna)). Kao prvo bih osudio pasivne, nepomične žene. Mogla je barem jedna da ode i obavesti vozača da zaustavi vozilo. Pitanje je kako bi muškarci reagovali, da ih je bilo - ili bi se povukli u mišje rupe poput pomenutih gospođa, ili bi žedni krvi pretukli manijaka. U svakom slučaju vrlo ružna situacija za videti, a opet, govor tela kao da potvrđuje da se njih dvoje (dobro) poznaju. Devojčica pritom deluje isuviše zrelo za svoje godine, pre svega mislim na reakciju. Svakako užasno za videti.

mario marko del tintoreto

pre 5 godina

@Vojvodjanin

Ja sam rodjen i zivim u Beogradu i nikada ovako nesto (mislim na maltretiranje devojcica i devojaka) u prevozu nisam uzivo video. Ne preterujte s time da ste ovo vidjali vise od deset puta.

Mrgud

pre 5 godina

Sasvim normalno nereagovanje.
Moj drugar se tako umešao i prebio napasnika. Kad ne lezi vraže, oni se pomire i udruženo tuže za napad. Jedva se izvukao.
Došlo vreme da se gledaju svoja posla.

Rambo

pre 5 godina

@(Ana, 25. oktobar 2018 20:04)
Dušan je napisao najbolji i naiskreniji komentar. Pogodio je u srž, zato je i dobio dosta minusa. Čovek nije demagog i nema čega da se stidi. A što se tiče vašeg pitanja da li onaj koga poznajete ima pravo da vas maltretira, odgovor je - to zavisi od vas. Ako ste u vezi s nekim ko vas maltretira, potražite pomoć od zakona i nemojte se družiti s njim. Ako se vozite u tramvaju s njim, onda je to vaš problem. Jel treba neko da rizikuje nož u trbuh zato što vi držite kraj sebe takvu osobu? Koliko se puta desilo da neko stane u odbranu žene, a onda bude napadnut i od nje i od njenog "mučitelja", jer otkud njemu pravo da se meša?

Uzbuna

pre 5 godina

Dobro, ne znamo odnos. Ali imam predlog. Svakoj zeni ili devojci kojoj se dogodi ivakva ogavnost, da vristi na sav glas kako bi svina stavila do znanja da ne pristaje i ne odobrava ono sto joj se radi. A i da udara, grebe, bije... Mozda tad neko odreaguje...

recimo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)

Da pricamo o reagovanju a ne o tuci. Ili mislis da bi te neko kaznio sto si zvao policiji ili rekao vozacu da zaustavi tramvaj.

Petar

pre 5 godina

Znas kad bi se to dogodilo u Svajcarskoj? Nikad zato sto svako zna sta ti sledi, a prvi koji bi to uradio dobio bi takvu kaznu da nikome nesto slicno ne bi palo na pamet. A kod nas ne da nece biti nista, cak cemo mu i lice zakriti, da mu ne ugrozavamo privatnost. To sto on ogrozava privatnost i zivot ljudi u okolini to nije bitno jel da. Da je to drzava kao sto nije taj momak bi danas vec bio u stanici

onako

pre 5 godina

Mnogo toga je nelogično.

Prvo, deluje kao da se poznaju - možda grešim.
Drugo, ostali deluju kao da nisu iznenađeni - zašto? Ne, nije to bezdušnost, deluje drugačije.
Treće: ovo je kamera iznad vozačeve kabine kod prednjih vrata. Vidi se da su vrata od vozačeve kabine OTVORENA (vide se u desnom delu kadra, sa sve natpisom na njima), ali vozač ne reaguje - kako je to moguće? Svakako čuje, ima li retrovizor za prostor sa putnicima?
Četvrto: kaže "Na snimku je devojčica od 12 godina koju manijak napada, inače ćerka mog prijatelja" - odakle čoveku snimak? Ako mu je GSP dao, zašto to ne kaže, pošto GSP kaže da incident nije prijavljen?
Peto: zašto ne piše na kojoj je liniji, veliki je Beograd, pa da ga lakše lociramo.
Šesto: na drugoj slici izgleda da je datum snimka 18-ti (valjda oktobar), a vreme 06:45. Kada se ovo zapravo dogodilo? Otkud deveojčica od 12 godina u 6:45 sama?

Ovaj tip je kr*ten i sociopata, pa sve i da se poznaju i da ona ima 32, a ne 12 godina zaslužuje kaznu. Ali, pojasnite nam šta gledamo ako već tražite da pomognemo i budite precizni i iskreni.

Inače, ja nisam siguran da bih reagovao: po njegovom ponašanju jasno je da zna da može ovako, a to znači da - može ovako. Prema meni bi verovanto mogao da bude još i gori, a ja sam potreban sam svojoj porodici.
Kukavički, ali delotvorno.
Nažalost, povukao sam se u peterac, samo tu branim, nema istrčavanja.

Saul Goodman

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Kamera za obezbeđenje je obično bez snimatelja. Nisi ti Belgijanac, pre će biti da se praviš Englez...

darrko

pre 5 godina

Neverovatno kakvi ljudi postoje medju nama. Ne mislim na ovog manijaka, njega će policija uhvatiti, sud osuditi, a zatvorenici... Mislim na ove što komentarišu kako se po njihovom stručnom mišljenju, oni poznaju. Pa što ga je onda prijavila?

...

pre 5 godina

@ Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.
(Ej, 25. oktobar 2018 21:18)

Ne nego nismo svi naivni. Gledao sam slican video gde se par kao prepire na ulici, prolaznici pritrce da pomognu, i ovo dvoje ih u tom gurkanju izdžepare. Ne kazem da je to ovde slucaj, ali svet je odavno izgubio nevinost. Jeste, moze se reci da smo svi malo prolupali, zar je to cudno s obzirom u kakvom okruzenju zivimo?

Posmatrac

pre 5 godina

Iz Gradskon saobracaja nisu znali koja je linija? Pa sa koje kamere je skinut snimak? Na drugom snimku dama snima i vice zovite policiju a da joj je palo napamet da prekine snimanje i zove sama a?

Uros

pre 5 godina

Licno sam naleteo na pokusaj silovanja na keju, mogu da napisem samo da se napasnik vise puta "sapleo" i sa glavom ispod moje patike sacekao policiju da ga pokupi. Svedocio sam nakon skoro 3 meseca na sudjenju o tome sto sam video ali ne znam da li je uopste kaznjen. Nemojte ostajati nemi na ovakve stvari, to moze biti vasa majka ili sestra...

daTiObjasnim

pre 5 godina

ako ga je prvi put videla u životu, mnogo mi je žao devojčice, nije reagovala kako treba, iz straha verovatno, ali nauk za sledeći put. ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti, vozač bi morao da zaustavi tramvaj, zoveš policiju i zatvoriš vrata, panda ga vidim, vozač bi bio siguran od napasnika u kabini.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan,

Dusane, u ovakvim situacijama covek a pogotovo dete se jednostavno zaledi. Mozda je ona i htela da vristi ali reci ne izlaze napolje, razumes. A ovo tvoje "ovo ti je nauk za iduci put" je posebno jezivo. Ispade jos da devojcica treba da se zahvali ovom manijaku jer je naucio kako ubuduce treba da se ponasa.

Vojvodjanin

pre 5 godina

Pre 15 - ak godina sam studirao u Beogradu i skoro svakodnevno koristio gradski prevoz. Kad mi se prvi put desilo da vidim ovakvu situaciju u busu, bio sam bukvalno u šoku jer sam došao iz grada u kome toga nema, i tad nisam preduzeo ništa... On je izašao, a devojka je ostala plačući i istrčala na prvoj sledećoj stanici. Mesec dana me je bilo užasno sramota, bio sam jako ljut na sebe i rekao sam da mi se tako nešto više nikad neće desiti. Do kraja faksa sam još bar deset puta viđao manijake u prevozu ali me je bukvalno svaki od njih upoznao... Ne smemo biti indiferentni i moramo svi da reagujemo jer ova država očigledno ne ume.

Marija

pre 5 godina

Meni se jednom neki matori, (doduse ja nisam sedela) dobrano prilepio tako u busu, jeste da je bila guzva, i ja kao do toga je. Medjutim sledeca stanica, puno ljudi izadje, ima mesta oko nas, no on se ne pomera. Razmisljam se ja par sekundi,rekoh sta da radim, mislim nikad se nisam nasla u takvoj situaciji (hvala Bogu!) i na kraju se odlucim. Skupim pesnicu, onako dosta primetno, i bukvalno u sebi krenem da brojim do tri da bi se posle okrenula da ga nabodem, ali eto vidis lik se iste sekunde sklanja i odlazi do vrata. Nestao je iz autobusa u roku od deset sekundi.
Ne znam stvarno kako bih se snasla u istoj situaciji da sam bila recimo deset godina mladja,otprilike kao ovo dete. Ali vazno je da ljudi sa strane ODREAGUJU, molim vas, ako ista slicno vidite odmah se ukljucujte!

kaja

pre 5 godina

Zao mi je devojcice, jer sad ce je biti sramota iz kuce da izadje, osecace se posramljeno zbog ovakvog id*ota! A ove babe ako nisu mogle da ustanu da joj pomognu mogle su bar da dozovu vozaca! Aman!

vlada

pre 5 godina

Moj poznanik je naleteo na nepravednu tuču. Dvojica su tukla nekog klinca. Uleteo, pobacao ih i okrenuo se da ide. Onda je jedan od njih ustao, i izbo ga nožem s leđa. Iskrvario je na putu za bolnicu...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac, 25. oktobar 2018 18:52)

Ne budi smesan. Snima sigurnosna kamera u tramvaju.

Niko ne reaguje. Slikovit prikaz trenutnog stanja i mentaliteta nacije. Bitno je da se histerise ako je promaja u busu.

lud zbunjenog

pre 5 godina

A od koga ocekujete da reaguje? Od dve zene sto sede iza? Pa taj bi i njih napao a jos ako je naoruzan mizda bi ih i povredio. Ocito da je video da nema muskaraca u blizini i i onda se osilio. Imao je srecu da otac od te devojke nije bio u blizini. A ta devojka je dozivela postenj traumu zahvaljujuci manjkaku na zalost. U nasoj zemlji ovakvih slucajeva je na zalost sve vise, ne zbog loseg zakona i policije vec zbog pravosudnog sistema.

Robin

pre 5 godina

Ljudi se plase, ja sam jednom pre 5-6 godina u punoj, punoj, jutarnjoj 23-ci u Kneza Milosa reagovao na klinca koga su drugari. njih 2-3 trojica nesto cackala, jedan od njih je cak imao noz. Klinac, srednja skola, se drao i plakao na zadjem delu autobusa, da mu neko pomogne da ga ovi maltretiraju i svi se pravili ludi, zene, muskarci, ja sam tad bio student, video da ih je 2-3 opsanih klinaca i otisao do vozaca rekao, on zakocio i sva sreca odma je tu bio Saobracajac koji je uleteo i serifski resio, ovi klinci su bezali kroz zatvorena vrata autobusa.. A autobus je bio pun, pun, svi se samo pravili ludi.. Sramota koliko moji sugradjani nemaju hrabrosti ili ne zele da zastite nekog drugog.. Jako tuzno ako mene pitate..

Smesni ste

pre 5 godina

Gospode boze komentatori ocekuju da dete od 12 godina pametno reaguje, doziva, ovo ono. Verovatno se zaledila. Pa ja ne bih znala kako da reagujem u momentu sa 40+

voodoo

pre 5 godina

Svi pricate o nekom reagovanju a zaboravili ste da ste u Srbiji, gde bi vecu kaznu dobio taj koji reaguje nego ovaj nasilnik.
(DisordeR, 25. oktobar 2018 21:14)
Cak i da je tako, pa sta, nije problem da prekoracis brzinu u autu i platis kaznu, nije problem da vozis pijan i platis kaznu, da tebe neko iznervira ne bi ti bio problem da platis kaznu kada ga opsujes, udaris, nije problem muskarcinama ni sopstvenu zenu da udare i plate kaznu, ali je problem kada odrastao covek maltretira i nasrce na dete od 12 godina, 12 godina covece, tad razmisljas o tome da li ces da platis kaznu, a u svim prethodnim slucajevima ne. Ipak ja tvoj komentar nazvao izgovorom i sramnim.

Rambo

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.

Peace Frog

pre 5 godina

@ ne možeš očekivati pomoć ako je ne tražiš. trebala je da vrišti...

Ja stvarno ne mogu da verujem da neko ovako nadobudno pametuje. Mene je, kao devojku od 19 godina sacekao manijak u ulazu zgrade. Svetlo je bilo pokvareno i morala sam doci sve do stepenista da bih upalila drugi prekidac. Zamisli, mrkli mrak, ja palim svetlo i oci u oci stojim sa njim. Secam se njegovog kratkog daha, secam se tih ociju krvavih i secam se sebe koja otvaram usta da bih pocela da vristim a glas ne izlazi. Secam se da pokusavam da bezim a noge ne reaguju. Secam se da sam pokusala da ga odgurnem, ali ne mogu ruke da podignem. Srecom pa je moj prijatelj usao par minuta posle mene u zgradu i video ga. Ovaj je pobegao a ja cu do kraja zivota imaati strah da se krecem bez suzavca kad padne mrak. Jer znam da necu moci da vristim ni da se branim. I da ce neko poput tebe kontati da sam sama to htela jer se nisam branila. Taj efekat se zove "fight or flight". Reakcija na zivotno opasnu situaciju zavisi od predominacije simpatikusa ili parasimpatikusa. Pojedinac nikad ne zna kako ce reagovati dok se jednom ne nadje u takvoj situaciji. Tako da, internet pametnice, videli bismo tebe kad bi se nasao u takvoj situaciji. I da, kako ces reagovati ne zavisi od pola ;)

Ps Najveci broj napada i silovanja se odvija od strane napadaca poznatih zrtvi. Jako je mali broj onih koji nasumicno napadaju po ulici.

miki

pre 5 godina

Nece niko da se meša. Da neko nekoga bija narod bi gledao jer se plaši za sebe. Plaši se države u kojoj više ne pistoje ni policija ni sudovi. Plaši se drzave u kojoj vam policajac na poziv zbog nasilja odgovori da ne mogu da izađu na teren. Plaše se jer fantomi mogu da biju i ruše a policija neće de izađe na teren. Plaše se tužilaca i sudova koji drže na slobodi nasinike sa pi 300 prijava. Plaše se svega.

sara

pre 5 godina

Stvarno kakvi komentari. Muskarci da li je vam jasno da je na devojcicu (dete od 12 godina) nasrnuo muskrac. Ona verovatno nikad nista slicno nije dozivela znaci to je sok, fizicka
I psihicka nemoc, strah, neverica....samo zelis da prodje. Pa nju da je napao vrsnjak nista ne bi mogla a kamoli odrasla muska osoba. Kako vam to nije jasno?!

Otac dvoje dece

pre 5 godina

Za sve koji komentarisu da devojcica ne reaguje... reakcije dece pre puberteta i u ranom pubertetu su uglavnom da se skamene i da su prosto sokirana reakcijom i bukvalno ne znaju sta da rade... deca koja su uplasena cesto i kad prodje opasnost od soka neko vreme ne umeju da sastave recenicu i kazu sta im se desilo... zato su deca narocito ranjiva kategorija i to nazalost ovakvi manijaci znaju... drama, vikanje i pozivanje u pomoc kasnije dolaze na pamet sa pubertetom... kad dete vec ima neku predstavu sta mu se desava... Ucite decu da se deru iz petnih zila kada god im se nesto ne cini u redu i da beze i traze pomoc od ostalih odraslih... jedino tako...

Ej

pre 5 godina

Па, о чему ми причамо? Довољно је читати коментаре. Еј, да ли се познају... Значи ако се познају, онда је напаствовање у реду. Људи, бре, па овај народ је скроз пролупао.

Ja

pre 5 godina

Ne razumem ove komentare o tome da se oni znaju i da su u vezi! Ako ne znate da je nelegalno biti u vezi sa detetom ( to nikako ne moze biti veza, nego zavodjenje maloletnika ili prisila i iskoriscavanje necije nezrelosti), ako ne znate da ni u vezi niko nema pravo da nekog fizicki i psihicki maltretira, onda se i ne cudim sto niko nije reagovao! Nisu u ovoj zemlji manijaci izuzetak, nego pravilo. sto se vidi i po komentarima!

mare

pre 5 godina

Lepo se vidi i slika batice,"opasnog
momka" bilo bi lepo da posluži za primer ako želi policija da reaguje za sat vremena može da ga nadje...

ceca

pre 5 godina

Pa šta je ovo, kako niko ne trza, a i ovaj koji to snima?!
(Belgijanac,
ovo je ocigledno snimak iz gspa s obzirom da je kamera visoko. znaci da su ga ljudi iz gspa pustili u javnost a nisu pozvali policiju da njoj prvo pokazu snimak. zasto??? ove zene pozadi sigurno nisu smele ni da zinu ali su mogle da pozovu vozaca

modesti

pre 5 godina

Ista stvar mi se dogodila u nekada 16b u 20.30, na stanici Zeleni Venac. Imala sam 13 godina. Toliko me je bilo sramota sta je taj covek sve radio, da nisam smela ni roditeljima da kazem. Dugo godina sam krivila sebe; razmisljajuci da sam ja nesto pogresno uradila, "da ga isporvociram". Niko mi nije pomogao. Jedva sam se otrgla, i istrcala cim smo presli most. Sva sreca nije krenuo da me prati. Ne znam tek sta bih radila na pustoj stanici, kada mi u punom autobusu niko nije ponudio pomoc. Slazem se sa onima koji kazu da dete treba nauciti da vice; ali stid je ogroman u tim godinama.

amaks

pre 5 godina

Izgleda malo ljudi zna da su svi ti manijaci uglavnom veliki plasljivci, da je bilo ko reagovao pa makar i zena pobego bi odma.
Uf! Kako se iznerviram kad gledam ovo...

marija

pre 5 godina

Koji je broj tramvaja, gde je manijak izašao, u kom delu grada,...???

Bolesnik je i napao devojčicu kad je video da nema ko da mu se ozbiljnije suprotstavi.
Odmah zvati 192.

Naći će ga.
Nadam se.

Vojvodjanin

pre 5 godina

@ mario marko del tintoreto Nisam ni napisao da je svaki put bilo ovako. Dešavalo se da bude manjeg intenziteta ali bilo je i situacija kada je bilo mnogo odvratnije. Uopšte ne preterujem, za 5 g. mog boravka u Beogradu minimum 10 puta sam u prevozu sretao ljude koji fizički uznemiravaju žene. Svaki put sam odreagovao, osim onog prvog, a nisam jak samo "na rečima"...

Zgrožen

pre 5 godina

Užas ljudi ovo je seksualno zlostavljenje deteta. Policija kako god da zna mora da na?e ovog manijaka i da ga stavi pred licem pravde. Zgrožen sam I besan ljudi jeste li svesni koje signale sistem ostavlja ako ne na?u ovog manijaka pod hitno. A ove osobe u tramvaju imam samo jednu reč ako si pasivan I gledaš dok se neko iživljava nad nekim onda si
indirektno i ti odgovoran.

understatement

pre 5 godina

Ja sam zensko i nisam kršna ali da sam bila u tom busu, ubila bih ga od batina ili on mene, svejedno, nema šanse da bih ovo mirno gledala.

pihhh

pre 5 godina

Ja sam dva puta pomogao devojkama. Prvi put me lik prebio , dosla policija , proslo par nedelja , stize mi prijava , On i njegova devojka koju je maltretirao podneli prijavu protiv mene ...da sam ih ja napao i bla bla bla... i ja slucajni prolaznik nekako ne nenagrabusam tu, osim batina koje sam dobio ,naravno :) Onda , drugi put , lik u busu maltretira neku zenu , vice , dere se na nju...zena krenula da place , vozac stao , ja krenem ka liku , lik na mene , vozac otvori vrata , ja lika nekako srecom izbacim iz jednog suta kroz vrata ... u autobusu muk... ja sidjem na sledecoj i bezanija , sta cu ... :) pouka ove price je , radi kako osecas da trebas da radis... nekad nadrljas , nekad ispadnes "heroj" ... p.s. ne glumiti heroja nikako.

Dušan

pre 5 godina

Koja je svrha kamera u autobusima ako nema nikakve reakcije policije. Dzeparosima u vozilima se ne moze stati na put. Koga štiti policija, samo vlast?

Pozdrav i tebi

pre 5 godina

@mile,

Jao jeste ajd krivi zrtvu. A sta kao ova baba tik iza nje nije videla da covek od XY kila nasrce na devojcicu. Ti mislis da bi se snasao bolje u toj situaciji.

Gensek

pre 5 godina

Kad predate snimak oni kažu to nije dokaz na sudu. Ali jeste osnova da policija reaguje po prijavi. No, neko mora prijavu da napravi. I obavezno da naglasite da vas obavestavaju o toku istrage. Ja sam predao snimak lopova koji nam je obio podrume. Uhvatili ga za dva dana. I rekla mi je policajka da vecina ne podnese prijavu uopste jer im obicno pokupi stare stvari. Od nas 16 oštećenih samo smo nas dvojica potpisali prijavu. Eto toliko. Dzabe svi snimci ako neko od tih sto su snimali ili skinuli snimak sa kamere neće da podnese prijavu.

Zoki

pre 5 godina

Nisu morali da se umešaju, mogli su da viču. Da se jedna od baba proderala "Upomoć zaustavite autobus" vozač bi reagovao. Takođe, neko bi u školama trebao da organizuje predavanje i pripremi decu (posebno devojčice) za ovakve situacije. Ovo dete je jednostavno bilo u šoku i nije znalo kako da reaguje. Da li nekome izgleda kao da ima 18 ili ne uopšte nije bitno. Treće, za otkrivanje ovakvih bolesnika treba organizovati nagradni fond - ko ga prepozna i prijavi dobio bi novčanu nagradu. Rado bih donirao novac u takav fond. Treba li da se čeka da sledeći put napravi nešto što je napravljeno sirotoj Tijani Jurić?

jasdf

pre 5 godina

@voodoo
Ja nikada nisam platio kaznu za prekoracenje brzine, niti sam ikada vozio pod dejstvom alkohola. Takodje nikada nisam ni podigao glas na svoju zenu ili decu, nisam nikada ni opsovao ili udario osobu koja me je iznervirala. Jedina kazna koju sam platio je bila kada sam pojurio lipova koji je zeni oteo torbicu na sred ulice. Nije mala kazna, 29 000, plus maltretiranje u prekrsajnom sudu, pa postupak koji je on pokrenuo gde je trazio odstetu (koju sam morao da platim). Od tada u slicnim situacijama ne reagujem vec samo zovem policiju.

Pera

pre 5 godina

Miliciju zovi? Ova je spavala 29 godina, nije shvatila da nema vise milicije. Usnula dubokim, lenjim, dokonim, parazitskim, glupim snom. Ali hajde dobro, makar je na strani svetlosti, pa razlikuje dobro od zla, a ne na strani ovog mraka.

micko

pre 5 godina

naš zakon je očajan, da sam bio prisutan umešao se i isti me napao i ja ga umlatio odgovarao bi ,možda otišao na robiju i još bi kreten mogao da traži odštetu, zato se niko nije umešao, živela kriminalna Srbija u kojoj su kriminalci i ubice zasticeniji od gradjana

hm

pre 5 godina

Sad će navala internet heroja. Šta bi mu oni radili i kako bi mu pokazali da su bili tamo! Samo što se, eto, za ovih 25 godina kako živim u Beogradu baš ni jednom ne zadesi jedan od tih "heroja" na ovakvom mestu.
(Rambo, 25. oktobar 2018 20:26)

Nasao se moj drug, ali umesto pohvale dobio je prijavu za nanosenje teskih telesnih povreda..

Fenomenalnooooo

pre 5 godina

Čini mi se da su pričali kad su uvodili bus plus da uvode i panik taster kod vozača. Šta bi sa tim, da li postoje ili ne?