1. "Srbija priznavanjem realnosti ne može dobiti Kosovo, ali može dobiti to da ne bude i dalje nedovršena država", smatra Veber.Ipak ce biti da je obrnuto, tj da je KiM nedovrsena drzava jer je nepriznata u UN. A Srbija je priznata u UN. Ili se mozda UN vise ne racuna?
    (hmm, 10. jul 2018 22:44)
    - Skretanje sa teme. On priča o Srbiji, ne o Kosovu. Druga stvar, članstvo u UN nije jedina mera da li je država dovršena ili ne. Postoje i drugi kriterijumi. Definisanost granice, kontrola celokupne granice od strane te države, prisustvo državnih organa, sudstva, vojske i policije na celoj teritoriji, itd. Slagali se ili ne, treba slušati i razumeti šta čovek kaže. Daj Bože da je Srbija dovršena i definisana država, problem za nas ne bi postojao.
    (Zemljoradnik, 11. jul 2018 05:31)

    # Link komentara

  2. Nema veze sa realnoscu.
    (Adviser, 10. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  3. Trebalo bi ovo dati da svi Srbi citaju svaki dan. 30 g guslamo o Kosovu,svaki dan, a realnost je da na Kosovu nema Srba i da smo ga 99 i konacno kao teritoriju izgubili, s tim da sustinski, mi Kosovo nikad nismo ni imali sem na papiru, u Ustavu. Ali papir trpi svasta pa tako i Kosovo koje nema nikakve veze vise sa nama. Problem je sto mnogi Kosovo posmatraju samo kao teritoriju ali izbegavaju istinu, da tamo zivi drugi narod,a bez naroda ni teritorija nista ne znaci. Sto pre potpisemo sporazum sa Kosovom bice nam kao narodu bolje, da sto pre udjemo u evroatlanske integracije i ne gubimo vise ni vreme ni novac,a bogami ni narod,jer iseljavanje iz Srbije nije naivno...
     (C i n i k, 10. jul 2018 23:34)

    # Link komentara

  4. Бодо је у праву што се тиче компромиса, али је и само то у праву! Нема договора између Срба и Албанаца, и време је да то сви схвате, јер то је РЕАЛНОСТ! Ова два народа неће више моћи да се прожимају ни на један начин, и ако се тражи модул за решавање мора се размишљати у правцу тоталног раздвајања које је примењено између Грка и Турака после првог светског рата!
    Тачно је и то да Србија, због Косова, никада неће бити комплетна држава, један део ће дугорочно бити окупиран! Косово никада неће бити држава, јер не постоји правни механизам да се то наметне онима који не верују у НАТО-митологију. Али ни ЕУ никада неће бити заједница народа, већ само поцепана крпа за мазање очију, како својих, тако и ближњих! ТО ЈЕ РЕАЛНОСТ, коју су сви заједно у ватри и крви сковали, да их жуља и боде док постоје, а ЕУ је најклимавија у том постојању. Решавање косовског чвора је само бирократско застрањивања, млаћења празне сламе Гебелсовом методом, коју баштине главни актери, без критичког сагледавања њеног учинка на конкретном терену, у доба свог утемељивача! Србија није Украјина, и неће никада бити, а процес "ЕУ-опасуљивања" уместо ка, потераће Србе далеко, што даље, од ЕУ и против ЕУ!
    (011, 10. jul 2018 23:14)

    # Link komentara

  5. Nemci su pokrovitelji rata u Jugoslaviji,zemlje koja više ne postoji ali postoje granice između srpskog naroda!Oni nastavljaju da parčaju srpski narod!Usprotivimo se tome,neću granicu na Drini,granice prema Kosovu i Metohiji!Dosta više!
    (Jaja, 10. jul 2018 23:12)

    # Link komentara

  6. Znaci proci cemo jos gore nego sto smo mislili.
    (dendi, 10. jul 2018 23:06)

    # Link komentara

  7. Zbog cega je ovaj tip relevantan?
    (srba_the_wanderer, 10. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  8. "Srbija priznavanjem realnosti ne može dobiti Kosovo, ali može dobiti to da ne bude i dalje nedovršena država", smatra Veber.

    Ipak ce biti da je obrnuto, tj da je KiM nedovrsena drzava jer je nepriznata u UN. A Srbija je priznata u UN. Ili se mozda UN vise ne racuna?
    (hmm, 10. jul 2018 22:44)