Petak, 27.04.2018.

07:36

Atif Dudaković uhapšen zbog ratnog zločina nad Srbima

Nekadašnji komandant Petog korpusa armije BiH Atif Dudaković uhapšen je u Bihaću zbog sumnje da je počinio ratni zločin nad Srbima u jesen 1995. godine.

Izvor: Beta

Atif Dudakoviæ uhapšen zbog ratnog zloèina nad Srbima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

Zar većini na ovim prostorima još nije jasno da se za zločine nad Srbima ne odgovara? Ili, da, barem, neće biti dokaza. Kao i u toliko prethodnih slučajeva. To se već toliko puta ponovilo i toliko puta dokazalo kada se radi o Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj da, meni, ovakvi,"posthumni" procesi izgledaju kao nevidjeno licemerje?! Do sada su svi ti zločini nad Srbima bili karakterisani kao zločini u "odbrambene i demokratske" svrhe?! Jedino tako bih mogao da svrstam i grupišem te zločine jer, do sada, niko nije odgovarao za ubistva, nestanak i izgon desetine hiljada Srba?! Ovo je samo fingiranje pravne države i pokušaj da se Srbima zamažu oči. Da se stvori utisak kako eto, i Muslimansko-hrvatska federacija radi nešto po tom pitanju?! A prošlo je više od četvrt veka?! Za nekima nema više ko da plače. O svedocima, koji su izumrli ili, kojima je svega preko glave da i ne govorimo. Ako uzmemo u obzir još i našu srpsku indolentnost i nezainteresovanost za sopstvene žrtve, od ovoga sudjenja nema ništa.

WillyWonka

pre 5 godina

Pristalica sam principa da svako odgovara za svoja djela i da svako ko je počinio zločin ode na robiju.
Ali mislim da je ovo sve farsa, uspoistavljanje ravnoteže, da se srpska strana umiri pred izricanje konačne presude Karadžiću.
Ono što mi nije jasno, koje se masovne grobnice u tekstu spominju. Imaju li lokacije, nazivi, broj žrtava... Da budem iskren, nisam čuo za te masovne grobnice, a prilično dobro poznajem situaciju. Ako neko zna, neka napiše tačne lokacije.

markoni

pre 5 godina

@Neutralan
Tvoj komentar je daleko od neutralnog,opet se traže krivci među Srbima.Da,bilo ih je,a sad kaži kada je koji musliman odgovarao za zločine,hoćeš da kažeš da ih nije bilo ? Onog Orića već treći put puštaju,šta je pn radio po Srpskim selima oko Srebrenice,nosio im rasadu visibaka možda ?

nebeski posmatrac

pre 5 godina

bivsi vojnik,

Slazem se, moze u analizu da se uvrsti neka vrsta spoznaje o osveti, "sta su oni radili" i slicne stvari, ratna histerija, kao sto mozemo govoriti o osvetnicima u vanratnom stanju i zlocinima iz ljubomore strasti isl, okolnostima samodbrani, ali ostaje cinjenica da ako se ne procesuiraju takvi zlocini i krene sa opravdanjima, svescemo se na novo zivotinja. I tu mislim na sve redom ukljucujici nas koji imamo milion opravdanja a da je bilo do nas nikoga ne bismo optuzili ili osudili kao sto i nismo za sve godine rata a posle rata znamo kako je tesko islo i ide...

rog

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.
(South park, 27. april 2018 10:05)

Znas li ti koliki bi pokolj civila bio u tom regionu da neko nije rekao stop, nazad? Jedno 10 puta veci nego Srebrenica. U tom celom regionu u maju 1992 nije bilo skoro nijednog Srbina, svi su se iselili na ovaj ili onaj nacin pre samog pocetka rata u Bosni. Vojni aerodrom u Bihacu je radio mesecima pre pocetka rata na iseljavanju ljudi.

Mrak

pre 5 godina

Neutralan.

Haj na čas istorije i demografije prvo,da vidiš koji je narod u tim krajevima živio prije rata 90tih godina, i ko sad živi tu. I sam sam protjeran iz tih krajeva, tj. primoran da odem da bih spasio živu glavu. Pozdrav.

bivsi vojnik

pre 5 godina

Postoji ratno pravo i tacka...za svakoga - rat nije izgovor za zlocine nad civilima i vojnicima koji su zarobljeni. Tacka. Cinjenica da nijedan rat ne prodje bez zlocina nad civilima i ratnim zarobljenicima nije izgovor - tamo gde staresine i sistem iza vojske strogo primenjuje propise zlocini su incidenti rata (koji se ne mogu svesti na nulu - uvek ce ih biti, ni u najmirnije doba se ne potpuno mogu spreciti) a ne pravilo. Izgleda da je u nasim ratovima uvek pravilo i trebamo se zapitati....

Medo s mora

pre 5 godina

Vedra noč, poljana u blizu Karlovca, iz pravca Bih dolijeće više transportnih helikoptera srpskih snaga iz Bih, po slijetanju na poljanu dolaze kamioni vojske RH te pune helikoptere s municijom, hranom i ostalim ratnim materijalom, svakom pilotu se na ruke izbroji 8000 DEMa te potom helikopteri polijeću prema Bihačkom džepu, gdje ih Armija Bih dočeka i istovari, i tako jedno 2 godine (kadgod je bila prilika za letjeti).

Svuda

pre 5 godina

Svi smo se "oslobađali" , hrvati od srba, srbi od muslimana, muslimani od oboje. Svi ratovi su vođeni za teritoriju , a narod kao masa je podbadan verskom ideologijom. Mnogo krvi je proliveno i teško da tu ima pomirenja, jer su neki ljudi jos uvek zivi, a njihove najbliže je neko ubio. Jedini put pomirenja je da se pohapse svi zlocinci, a svi znamo ko su i svi političari koji još uvek raspuruju mržnju, jer kad nema hleba najlakše je okriviti onog preko puta. Znam ja, da je ovo utopija i da ce se ovo desiti nikad, zato ja odoh iz ovog zatvora nacija i odoh na, truli zapad, zauvek bez želje da se ikad vratim iako ovde jako dobro finansijski stojim

Neutralan

pre 5 godina

Ne branim Dudakovica svi koji su pocinili zlocin treba da odgovaraju a ne da ih slavimo.Ja se samo pitam zasto su taj dio Bihacke krajine , razne Srpske formacije drzale u obrucu, granatirale, rusile, hiljade poginulih i ko je sve odgovarao za taj ratni zlocin.
Dajte spisak ljudi koji su ucestvovali.
Molim Vas objavite komentar.

South park

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.

Khal Drogo

pre 5 godina

На жалост, са овим хапшењима се окаснило. Баш окаснило. Разумијем ја да никад неће бити сви који су окрварили руке, сви ниткови који су на том простору чинили злодјела над Србима (а ту су баш бројни злочини), бити процесуирани, није реално, али морало се поодавно позабивити барем неким нитковима, чисто да бројне српске жртве имају барем неку сатисфакцију.
Посебно што је овдје и превише доказа, укључујући и сачуване видео записе.

Сада остаје тежи дио, да судови процесуирају и адекватно казне и овог Атифа и друге зликовце.
Поучени искуством, Срби су изгубили повјерење у тужилаштво и суд БиХ (имали смо и један случај када је исти судија изузео предмет окружном суду у Бијељини и предао у надлежност суда БиХ, а онда исти судија био и предсједавајући суда у истом предмету, наравно нитков је ослобођен, и пазите те дрскости и колико се далеко отишло у исмијавању правде), но ајд да сачекамо и да видимо хоће ли ови зликовци бити осуђени, или је само режирана представа у сврху стварања привида да неко мари и о српским жртвама

Arch Enemy

pre 5 godina

Kao neko ko živi u Republici Srpskoj mnogo puta sam čuo od ljudi koji su bili učesnici rata i kao borci raspoređeni na bihaćkom ratištu da je tamo bilo zločina od strane jedinica kojima je komandovao Dudaković ali sam isto tako čuo da ljudi i njihovi borci kojima je komandovao pokojni Izet Nanić i koji je bio bivši oficir JNA na ratištu u Vukovaru na JNA strani,nisu činili zločine i da su bili časni i pošteni borci,zanimljivo!Mislim da je to njihova 505. neka brigada!

anonymous

pre 5 godina

Ako ne osudimo sve zločince na svakoj strani, posebno ako velicamo ratne zločince postoji velika verovatnoća da šljam opet ispliva, da mu ne možemo ništa u da nam se ovo opet desi. On ako je ratni zločinac mislite li da neće biti zločinac i u miru na neki drugi način?

gojko 12

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca... 
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38) 

Ne od mirotvoraca nego od srba. 
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.
(sarajevo.ba, 27. april 2018 08:52)

General se zove Manojlo Milovanović a oružje im nisu prodali srbi ni vojska Republike Srpske nego srbijanci to jest srbijanski kriminalci poslati od strane DB Srbije Stanišića,Simatovića,Kertesa i Miloševića da zarade na krvi,muci i jadu srpskog naroda i Vojske Republike Srpske.

Marijan, Bihać

pre 5 godina

Iz Bihaća sam, inače nisam Bošnjak, nego Slovenac. Cijeli rat samo proveo u gradu a dvije godina sam bio pripadnik V korpusa Armije BIH. Dudaković je svakako bio najpopularniji general Armije BIH. Mi smo 3.5 godine bili u potpunoj opsadi. Krajina, VRS, Abdicevci... Ukljesteni, ponizeni, blokirani... Dudakovic je napravio respektabilnu vojsku koja je vec 1994.krenula u ofanzivne akcije a kada je dosla OLUJA onda smo stigli na 15 km od Banjaluke. Naravno, to je jedno. Bio je odlican strateg, ali je sigurno bilo i zlocina. Bihac je pricao o tome. Ako je Dudakovic to znao, a nije sprecavao ili kaznjavao, onda je i sam kriv. Ratno pravo se mora postivati.
Pozdrav od Marijana!

Amila_

pre 5 godina

Prestanimo govoriti o narodima! Ponavljam se iz vijesti u vijest: Prestanimo govoriti o narodima!!!
Ovaj covjek ni po cemu nije "moj" i nista nije uradio u moje ime!
Medju Bisnjacima sigurno ima onih kojima je njegovo herojstvo nedodirljiva stvar; kao sto i medju Srbima ima onih kojima je Mladicevo djelo - herojstvo, kao sto i medju Hrvatima ima onih kojima je Gotovina ili Kordic - svetac!
Ali NE SVIMA!
NE SVIMA!
Hapsi i sudi svakog ko se i na najblazi nacin ogrijesio o pravila ratovanja!
I na najblazi!
Za velike prijestupe daj velike kazne!
Nema tu ni moga ni tvoga, nego samo pravi ljudi i losi ljudi.

Smrt fasizmu!

alex

pre 5 godina

Proći će kao i Orić, sa minimalnom kaznom ili će biti
oslobođen, a Fikret Abdić osuđen na 20godina, pa mu kazna smanjena na 15 godina, odležao više od
10 godina.

Dado

pre 5 godina

Klasika. Izborna godina je u Bosni i Hercegovini, sad su ga uhapsili a žestoko će se hapšenju protiviti Bakir Izetbegović i njegova SDA. Tvrdiće da je nevin i da će ga osloboditi optužbi. Suđenje će biti 20 dana pred izbore u oktobru, presuda oslobađajuća, njega vodaju kao mečku po mitinzima po raznim selima i gradovima, i predstavljaju se kao pravi zaštitnici BiH. Kad već građanima ne mogu ponuditi ekonomski prosperitet, nešto se ponudiiti mora.

To je to

pre 5 godina

1991. je bio oficir JNA u Zadru. Slavna je njegova izjava da će Hrvate protjerati do Ancone. U Bihaću je odgovoran za ubojstva i Srba i Hrvata. Ajde da nakon 25 godina odgovara bar za nešto. Iako poznavajući BiH sud bit će oslobođen. Jer kad su u pitanju Srbi i Hrvati u Bosni, to su zločinci. A Bošnjaci su samo žrtve. Bar po riječima Izetbegovića.

Ja

pre 5 godina

Ovo je predstava pokusaj stvaranja privida da je to tuzilastvo objektivno a na kraju balade ce biti oslobodjen optuzbi. Sad mozemo da ocekujemo hapsenje nekih Srba

Stručnjak

pre 5 godina

Sve je po političkoj liniji, stoga uvek se mora videti šta je u pozadini. Videli smo do sada da takvi procesi ništa ne znače jer osvedočene zločince puštaju na slobodu (Naser, Čeku, Ramuš, Hašim...) i plus su ugledni građani koji odlučuju o sudbini drugih, dok tamo gde je potrebno osudiće nekoga, što bi rekao onaj u Prokletoj avliji: Sigurno si za nešto kriv, čak i da ti je majka rđavo pomislila dok te nosila u stomaku, kriv si... pa su po tom principu krivi i osuđeni svi najviši rukovodioci, najviši oficiri i direktni učesnici SR, RS, RSK, dok imamo razgovore raznih gotovina, merčepa, glavaša koji direktno pričaju o planu zločina - ništa, imamo žute kuće i etnički čistu Metohiju - opet ništa, srebrenička sela, bosansku krajinu, isparenje 150.000 Srba Sarajeva, onda sitnice tipa oluje, bljeska, agresije na Bileću, Banjaluku itd - nikom ništa. Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...

empty straw

pre 5 godina

Ovo ih je neko naterao. Da je do njih bio bi proglasen ratnim herojem. Da nije tako ne bi bio na slobodi 20 godina nakon zlocina koji su dokumentovani i prikazani na TV.
Sa druge strane, to sto je uhapsen ne znaci da ce biti i osudjen. Setimo se Orica, Hradinaja i sl.

Ako je Alija umro to ne znači da su muslimani čisti

pre 5 godina

U redu, ratni zločin ne zastareva ali ovde se radi o stvarima od pre 23 godine. Pa ti zločinci su se siti naživeli za razliku od njihovih žrtava pa me interesuje šta je radio sud do sada i hoće li odgovarati neko iz sudske vlasti jer je očigledno da su saučesnici u tom zločinu? "Pravda" koja nije na vreme je isto tako nepravda kao i sam zločin kojim se pravda bavi. Kada se deklarativno tvrdi da će odgovarati svi koji su odgovorni onda to podrazumeva da odgovaraju i oni koji su krivi svojim nečinjenjem. U suprotnom, žrtvovaće neku buzdovančinu iz bivše JNA i onda će tvrditi kako je pravda zadovoljena dok im i dalje kaplje krv sa ruku.

nikola

pre 5 godina

cuj istraga vodjena 12 godina?.dok sve nisu skockali da bi bio oslobodjen zbog nedostatka dokaza ili dok nije umro i zadnji svedok.Priča o pravdi i pravosudju na Balkanu bi bila komična da nije tragična.

Beograd

pre 5 godina

Dudakovic je heroj Krajine.Komandant Petog korpusa Armije BIh. Sumnjam da ce se ista lose dogoditi njemu ili nekom od njegovih kad ga nisu uhapsili za sve ove godine. U smislu informativnog razgovora i pustanja da se brani sa slobode.

MRKI

pre 5 godina

Svi koji su ubijali civile, zarobljenike, moraju za to i da odgovaraju, pa makar i za sakasnjenjem od 25 godina. Mnogo je zlocinaca koji su jos na slobodi.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38)

Ne od mirotvoraca nego od srba.
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.

Amila_

pre 5 godina

Prestanimo govoriti o narodima! Ponavljam se iz vijesti u vijest: Prestanimo govoriti o narodima!!!
Ovaj covjek ni po cemu nije "moj" i nista nije uradio u moje ime!
Medju Bisnjacima sigurno ima onih kojima je njegovo herojstvo nedodirljiva stvar; kao sto i medju Srbima ima onih kojima je Mladicevo djelo - herojstvo, kao sto i medju Hrvatima ima onih kojima je Gotovina ili Kordic - svetac!
Ali NE SVIMA!
NE SVIMA!
Hapsi i sudi svakog ko se i na najblazi nacin ogrijesio o pravila ratovanja!
I na najblazi!
Za velike prijestupe daj velike kazne!
Nema tu ni moga ni tvoga, nego samo pravi ljudi i losi ljudi.

Smrt fasizmu!

Dado

pre 5 godina

Klasika. Izborna godina je u Bosni i Hercegovini, sad su ga uhapsili a žestoko će se hapšenju protiviti Bakir Izetbegović i njegova SDA. Tvrdiće da je nevin i da će ga osloboditi optužbi. Suđenje će biti 20 dana pred izbore u oktobru, presuda oslobađajuća, njega vodaju kao mečku po mitinzima po raznim selima i gradovima, i predstavljaju se kao pravi zaštitnici BiH. Kad već građanima ne mogu ponuditi ekonomski prosperitet, nešto se ponudiiti mora.

To je to

pre 5 godina

1991. je bio oficir JNA u Zadru. Slavna je njegova izjava da će Hrvate protjerati do Ancone. U Bihaću je odgovoran za ubojstva i Srba i Hrvata. Ajde da nakon 25 godina odgovara bar za nešto. Iako poznavajući BiH sud bit će oslobođen. Jer kad su u pitanju Srbi i Hrvati u Bosni, to su zločinci. A Bošnjaci su samo žrtve. Bar po riječima Izetbegovića.

nikola

pre 5 godina

cuj istraga vodjena 12 godina?.dok sve nisu skockali da bi bio oslobodjen zbog nedostatka dokaza ili dok nije umro i zadnji svedok.Priča o pravdi i pravosudju na Balkanu bi bila komična da nije tragična.

Ako je Alija umro to ne znači da su muslimani čisti

pre 5 godina

U redu, ratni zločin ne zastareva ali ovde se radi o stvarima od pre 23 godine. Pa ti zločinci su se siti naživeli za razliku od njihovih žrtava pa me interesuje šta je radio sud do sada i hoće li odgovarati neko iz sudske vlasti jer je očigledno da su saučesnici u tom zločinu? "Pravda" koja nije na vreme je isto tako nepravda kao i sam zločin kojim se pravda bavi. Kada se deklarativno tvrdi da će odgovarati svi koji su odgovorni onda to podrazumeva da odgovaraju i oni koji su krivi svojim nečinjenjem. U suprotnom, žrtvovaće neku buzdovančinu iz bivše JNA i onda će tvrditi kako je pravda zadovoljena dok im i dalje kaplje krv sa ruku.

gojko 12

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca... 
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38) 

Ne od mirotvoraca nego od srba. 
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.
(sarajevo.ba, 27. april 2018 08:52)

General se zove Manojlo Milovanović a oružje im nisu prodali srbi ni vojska Republike Srpske nego srbijanci to jest srbijanski kriminalci poslati od strane DB Srbije Stanišića,Simatovića,Kertesa i Miloševića da zarade na krvi,muci i jadu srpskog naroda i Vojske Republike Srpske.

Ja

pre 5 godina

Ovo je predstava pokusaj stvaranja privida da je to tuzilastvo objektivno a na kraju balade ce biti oslobodjen optuzbi. Sad mozemo da ocekujemo hapsenje nekih Srba

Marijan, Bihać

pre 5 godina

Iz Bihaća sam, inače nisam Bošnjak, nego Slovenac. Cijeli rat samo proveo u gradu a dvije godina sam bio pripadnik V korpusa Armije BIH. Dudaković je svakako bio najpopularniji general Armije BIH. Mi smo 3.5 godine bili u potpunoj opsadi. Krajina, VRS, Abdicevci... Ukljesteni, ponizeni, blokirani... Dudakovic je napravio respektabilnu vojsku koja je vec 1994.krenula u ofanzivne akcije a kada je dosla OLUJA onda smo stigli na 15 km od Banjaluke. Naravno, to je jedno. Bio je odlican strateg, ali je sigurno bilo i zlocina. Bihac je pricao o tome. Ako je Dudakovic to znao, a nije sprecavao ili kaznjavao, onda je i sam kriv. Ratno pravo se mora postivati.
Pozdrav od Marijana!

Stručnjak

pre 5 godina

Sve je po političkoj liniji, stoga uvek se mora videti šta je u pozadini. Videli smo do sada da takvi procesi ništa ne znače jer osvedočene zločince puštaju na slobodu (Naser, Čeku, Ramuš, Hašim...) i plus su ugledni građani koji odlučuju o sudbini drugih, dok tamo gde je potrebno osudiće nekoga, što bi rekao onaj u Prokletoj avliji: Sigurno si za nešto kriv, čak i da ti je majka rđavo pomislila dok te nosila u stomaku, kriv si... pa su po tom principu krivi i osuđeni svi najviši rukovodioci, najviši oficiri i direktni učesnici SR, RS, RSK, dok imamo razgovore raznih gotovina, merčepa, glavaša koji direktno pričaju o planu zločina - ništa, imamo žute kuće i etnički čistu Metohiju - opet ništa, srebrenička sela, bosansku krajinu, isparenje 150.000 Srba Sarajeva, onda sitnice tipa oluje, bljeska, agresije na Bileću, Banjaluku itd - nikom ništa. Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...

empty straw

pre 5 godina

Ovo ih je neko naterao. Da je do njih bio bi proglasen ratnim herojem. Da nije tako ne bi bio na slobodi 20 godina nakon zlocina koji su dokumentovani i prikazani na TV.
Sa druge strane, to sto je uhapsen ne znaci da ce biti i osudjen. Setimo se Orica, Hradinaja i sl.

MRKI

pre 5 godina

Svi koji su ubijali civile, zarobljenike, moraju za to i da odgovaraju, pa makar i za sakasnjenjem od 25 godina. Mnogo je zlocinaca koji su jos na slobodi.

Svuda

pre 5 godina

Svi smo se "oslobađali" , hrvati od srba, srbi od muslimana, muslimani od oboje. Svi ratovi su vođeni za teritoriju , a narod kao masa je podbadan verskom ideologijom. Mnogo krvi je proliveno i teško da tu ima pomirenja, jer su neki ljudi jos uvek zivi, a njihove najbliže je neko ubio. Jedini put pomirenja je da se pohapse svi zlocinci, a svi znamo ko su i svi političari koji još uvek raspuruju mržnju, jer kad nema hleba najlakše je okriviti onog preko puta. Znam ja, da je ovo utopija i da ce se ovo desiti nikad, zato ja odoh iz ovog zatvora nacija i odoh na, truli zapad, zauvek bez želje da se ikad vratim iako ovde jako dobro finansijski stojim

alex

pre 5 godina

Proći će kao i Orić, sa minimalnom kaznom ili će biti
oslobođen, a Fikret Abdić osuđen na 20godina, pa mu kazna smanjena na 15 godina, odležao više od
10 godina.

South park

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.

Neutralan

pre 5 godina

Ne branim Dudakovica svi koji su pocinili zlocin treba da odgovaraju a ne da ih slavimo.Ja se samo pitam zasto su taj dio Bihacke krajine , razne Srpske formacije drzale u obrucu, granatirale, rusile, hiljade poginulih i ko je sve odgovarao za taj ratni zlocin.
Dajte spisak ljudi koji su ucestvovali.
Molim Vas objavite komentar.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38)

Ne od mirotvoraca nego od srba.
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.

Beograd

pre 5 godina

Dudakovic je heroj Krajine.Komandant Petog korpusa Armije BIh. Sumnjam da ce se ista lose dogoditi njemu ili nekom od njegovih kad ga nisu uhapsili za sve ove godine. U smislu informativnog razgovora i pustanja da se brani sa slobode.

Khal Drogo

pre 5 godina

На жалост, са овим хапшењима се окаснило. Баш окаснило. Разумијем ја да никад неће бити сви који су окрварили руке, сви ниткови који су на том простору чинили злодјела над Србима (а ту су баш бројни злочини), бити процесуирани, није реално, али морало се поодавно позабивити барем неким нитковима, чисто да бројне српске жртве имају барем неку сатисфакцију.
Посебно што је овдје и превише доказа, укључујући и сачуване видео записе.

Сада остаје тежи дио, да судови процесуирају и адекватно казне и овог Атифа и друге зликовце.
Поучени искуством, Срби су изгубили повјерење у тужилаштво и суд БиХ (имали смо и један случај када је исти судија изузео предмет окружном суду у Бијељини и предао у надлежност суда БиХ, а онда исти судија био и предсједавајући суда у истом предмету, наравно нитков је ослобођен, и пазите те дрскости и колико се далеко отишло у исмијавању правде), но ајд да сачекамо и да видимо хоће ли ови зликовци бити осуђени, или је само режирана представа у сврху стварања привида да неко мари и о српским жртвама

Arch Enemy

pre 5 godina

Kao neko ko živi u Republici Srpskoj mnogo puta sam čuo od ljudi koji su bili učesnici rata i kao borci raspoređeni na bihaćkom ratištu da je tamo bilo zločina od strane jedinica kojima je komandovao Dudaković ali sam isto tako čuo da ljudi i njihovi borci kojima je komandovao pokojni Izet Nanić i koji je bio bivši oficir JNA na ratištu u Vukovaru na JNA strani,nisu činili zločine i da su bili časni i pošteni borci,zanimljivo!Mislim da je to njihova 505. neka brigada!

bivsi vojnik

pre 5 godina

Postoji ratno pravo i tacka...za svakoga - rat nije izgovor za zlocine nad civilima i vojnicima koji su zarobljeni. Tacka. Cinjenica da nijedan rat ne prodje bez zlocina nad civilima i ratnim zarobljenicima nije izgovor - tamo gde staresine i sistem iza vojske strogo primenjuje propise zlocini su incidenti rata (koji se ne mogu svesti na nulu - uvek ce ih biti, ni u najmirnije doba se ne potpuno mogu spreciti) a ne pravilo. Izgleda da je u nasim ratovima uvek pravilo i trebamo se zapitati....

anonymous

pre 5 godina

Ako ne osudimo sve zločince na svakoj strani, posebno ako velicamo ratne zločince postoji velika verovatnoća da šljam opet ispliva, da mu ne možemo ništa u da nam se ovo opet desi. On ako je ratni zločinac mislite li da neće biti zločinac i u miru na neki drugi način?

markoni

pre 5 godina

@Neutralan
Tvoj komentar je daleko od neutralnog,opet se traže krivci među Srbima.Da,bilo ih je,a sad kaži kada je koji musliman odgovarao za zločine,hoćeš da kažeš da ih nije bilo ? Onog Orića već treći put puštaju,šta je pn radio po Srpskim selima oko Srebrenice,nosio im rasadu visibaka možda ?

Medo s mora

pre 5 godina

Vedra noč, poljana u blizu Karlovca, iz pravca Bih dolijeće više transportnih helikoptera srpskih snaga iz Bih, po slijetanju na poljanu dolaze kamioni vojske RH te pune helikoptere s municijom, hranom i ostalim ratnim materijalom, svakom pilotu se na ruke izbroji 8000 DEMa te potom helikopteri polijeću prema Bihačkom džepu, gdje ih Armija Bih dočeka i istovari, i tako jedno 2 godine (kadgod je bila prilika za letjeti).

Mrak

pre 5 godina

Neutralan.

Haj na čas istorije i demografije prvo,da vidiš koji je narod u tim krajevima živio prije rata 90tih godina, i ko sad živi tu. I sam sam protjeran iz tih krajeva, tj. primoran da odem da bih spasio živu glavu. Pozdrav.

rog

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.
(South park, 27. april 2018 10:05)

Znas li ti koliki bi pokolj civila bio u tom regionu da neko nije rekao stop, nazad? Jedno 10 puta veci nego Srebrenica. U tom celom regionu u maju 1992 nije bilo skoro nijednog Srbina, svi su se iselili na ovaj ili onaj nacin pre samog pocetka rata u Bosni. Vojni aerodrom u Bihacu je radio mesecima pre pocetka rata na iseljavanju ljudi.

WillyWonka

pre 5 godina

Pristalica sam principa da svako odgovara za svoja djela i da svako ko je počinio zločin ode na robiju.
Ali mislim da je ovo sve farsa, uspoistavljanje ravnoteže, da se srpska strana umiri pred izricanje konačne presude Karadžiću.
Ono što mi nije jasno, koje se masovne grobnice u tekstu spominju. Imaju li lokacije, nazivi, broj žrtava... Da budem iskren, nisam čuo za te masovne grobnice, a prilično dobro poznajem situaciju. Ako neko zna, neka napiše tačne lokacije.

nebeski posmatrac

pre 5 godina

bivsi vojnik,

Slazem se, moze u analizu da se uvrsti neka vrsta spoznaje o osveti, "sta su oni radili" i slicne stvari, ratna histerija, kao sto mozemo govoriti o osvetnicima u vanratnom stanju i zlocinima iz ljubomore strasti isl, okolnostima samodbrani, ali ostaje cinjenica da ako se ne procesuiraju takvi zlocini i krene sa opravdanjima, svescemo se na novo zivotinja. I tu mislim na sve redom ukljucujici nas koji imamo milion opravdanja a da je bilo do nas nikoga ne bismo optuzili ili osudili kao sto i nismo za sve godine rata a posle rata znamo kako je tesko islo i ide...

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

Zar većini na ovim prostorima još nije jasno da se za zločine nad Srbima ne odgovara? Ili, da, barem, neće biti dokaza. Kao i u toliko prethodnih slučajeva. To se već toliko puta ponovilo i toliko puta dokazalo kada se radi o Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj da, meni, ovakvi,"posthumni" procesi izgledaju kao nevidjeno licemerje?! Do sada su svi ti zločini nad Srbima bili karakterisani kao zločini u "odbrambene i demokratske" svrhe?! Jedino tako bih mogao da svrstam i grupišem te zločine jer, do sada, niko nije odgovarao za ubistva, nestanak i izgon desetine hiljada Srba?! Ovo je samo fingiranje pravne države i pokušaj da se Srbima zamažu oči. Da se stvori utisak kako eto, i Muslimansko-hrvatska federacija radi nešto po tom pitanju?! A prošlo je više od četvrt veka?! Za nekima nema više ko da plače. O svedocima, koji su izumrli ili, kojima je svega preko glave da i ne govorimo. Ako uzmemo u obzir još i našu srpsku indolentnost i nezainteresovanost za sopstvene žrtve, od ovoga sudjenja nema ništa.

Beograd

pre 5 godina

Dudakovic je heroj Krajine.Komandant Petog korpusa Armije BIh. Sumnjam da ce se ista lose dogoditi njemu ili nekom od njegovih kad ga nisu uhapsili za sve ove godine. U smislu informativnog razgovora i pustanja da se brani sa slobode.

Neutralan

pre 5 godina

Ne branim Dudakovica svi koji su pocinili zlocin treba da odgovaraju a ne da ih slavimo.Ja se samo pitam zasto su taj dio Bihacke krajine , razne Srpske formacije drzale u obrucu, granatirale, rusile, hiljade poginulih i ko je sve odgovarao za taj ratni zlocin.
Dajte spisak ljudi koji su ucestvovali.
Molim Vas objavite komentar.

rog

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.
(South park, 27. april 2018 10:05)

Znas li ti koliki bi pokolj civila bio u tom regionu da neko nije rekao stop, nazad? Jedno 10 puta veci nego Srebrenica. U tom celom regionu u maju 1992 nije bilo skoro nijednog Srbina, svi su se iselili na ovaj ili onaj nacin pre samog pocetka rata u Bosni. Vojni aerodrom u Bihacu je radio mesecima pre pocetka rata na iseljavanju ljudi.

Marijan, Bihać

pre 5 godina

Iz Bihaća sam, inače nisam Bošnjak, nego Slovenac. Cijeli rat samo proveo u gradu a dvije godina sam bio pripadnik V korpusa Armije BIH. Dudaković je svakako bio najpopularniji general Armije BIH. Mi smo 3.5 godine bili u potpunoj opsadi. Krajina, VRS, Abdicevci... Ukljesteni, ponizeni, blokirani... Dudakovic je napravio respektabilnu vojsku koja je vec 1994.krenula u ofanzivne akcije a kada je dosla OLUJA onda smo stigli na 15 km od Banjaluke. Naravno, to je jedno. Bio je odlican strateg, ali je sigurno bilo i zlocina. Bihac je pricao o tome. Ako je Dudakovic to znao, a nije sprecavao ili kaznjavao, onda je i sam kriv. Ratno pravo se mora postivati.
Pozdrav od Marijana!

Amila_

pre 5 godina

Prestanimo govoriti o narodima! Ponavljam se iz vijesti u vijest: Prestanimo govoriti o narodima!!!
Ovaj covjek ni po cemu nije "moj" i nista nije uradio u moje ime!
Medju Bisnjacima sigurno ima onih kojima je njegovo herojstvo nedodirljiva stvar; kao sto i medju Srbima ima onih kojima je Mladicevo djelo - herojstvo, kao sto i medju Hrvatima ima onih kojima je Gotovina ili Kordic - svetac!
Ali NE SVIMA!
NE SVIMA!
Hapsi i sudi svakog ko se i na najblazi nacin ogrijesio o pravila ratovanja!
I na najblazi!
Za velike prijestupe daj velike kazne!
Nema tu ni moga ni tvoga, nego samo pravi ljudi i losi ljudi.

Smrt fasizmu!

To je to

pre 5 godina

1991. je bio oficir JNA u Zadru. Slavna je njegova izjava da će Hrvate protjerati do Ancone. U Bihaću je odgovoran za ubojstva i Srba i Hrvata. Ajde da nakon 25 godina odgovara bar za nešto. Iako poznavajući BiH sud bit će oslobođen. Jer kad su u pitanju Srbi i Hrvati u Bosni, to su zločinci. A Bošnjaci su samo žrtve. Bar po riječima Izetbegovića.

WillyWonka

pre 5 godina

Pristalica sam principa da svako odgovara za svoja djela i da svako ko je počinio zločin ode na robiju.
Ali mislim da je ovo sve farsa, uspoistavljanje ravnoteže, da se srpska strana umiri pred izricanje konačne presude Karadžiću.
Ono što mi nije jasno, koje se masovne grobnice u tekstu spominju. Imaju li lokacije, nazivi, broj žrtava... Da budem iskren, nisam čuo za te masovne grobnice, a prilično dobro poznajem situaciju. Ako neko zna, neka napiše tačne lokacije.

Stručnjak

pre 5 godina

Sve je po političkoj liniji, stoga uvek se mora videti šta je u pozadini. Videli smo do sada da takvi procesi ništa ne znače jer osvedočene zločince puštaju na slobodu (Naser, Čeku, Ramuš, Hašim...) i plus su ugledni građani koji odlučuju o sudbini drugih, dok tamo gde je potrebno osudiće nekoga, što bi rekao onaj u Prokletoj avliji: Sigurno si za nešto kriv, čak i da ti je majka rđavo pomislila dok te nosila u stomaku, kriv si... pa su po tom principu krivi i osuđeni svi najviši rukovodioci, najviši oficiri i direktni učesnici SR, RS, RSK, dok imamo razgovore raznih gotovina, merčepa, glavaša koji direktno pričaju o planu zločina - ništa, imamo žute kuće i etnički čistu Metohiju - opet ništa, srebrenička sela, bosansku krajinu, isparenje 150.000 Srba Sarajeva, onda sitnice tipa oluje, bljeska, agresije na Bileću, Banjaluku itd - nikom ništa. Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...

South park

pre 5 godina

Anegdota jedna ali istinita.Kada su se sreli Manojlo Milovanovic i Atif Dudakovic i tada nailazi Alija Izedbegovic i Atif mu kaze evo govorim generalu Milovanovicu kako sam odbranio Bihac a Alija mu odgovara odbranio bi ti.... da ja nisam preko unprofora poslao 40 miliona maraka.Ovo je vise puta pricao general Manojlo Milovanovic.On je po svedocenju obicnih vojnika otkinuo cin i bacio ga u blato kada je usao u Bihac sa vojskom i receno mu stop nazad.

Svuda

pre 5 godina

Svi smo se "oslobađali" , hrvati od srba, srbi od muslimana, muslimani od oboje. Svi ratovi su vođeni za teritoriju , a narod kao masa je podbadan verskom ideologijom. Mnogo krvi je proliveno i teško da tu ima pomirenja, jer su neki ljudi jos uvek zivi, a njihove najbliže je neko ubio. Jedini put pomirenja je da se pohapse svi zlocinci, a svi znamo ko su i svi političari koji još uvek raspuruju mržnju, jer kad nema hleba najlakše je okriviti onog preko puta. Znam ja, da je ovo utopija i da ce se ovo desiti nikad, zato ja odoh iz ovog zatvora nacija i odoh na, truli zapad, zauvek bez želje da se ikad vratim iako ovde jako dobro finansijski stojim

sarajevo.ba

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca...
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38)

Ne od mirotvoraca nego od srba.
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.

Khal Drogo

pre 5 godina

На жалост, са овим хапшењима се окаснило. Баш окаснило. Разумијем ја да никад неће бити сви који су окрварили руке, сви ниткови који су на том простору чинили злодјела над Србима (а ту су баш бројни злочини), бити процесуирани, није реално, али морало се поодавно позабивити барем неким нитковима, чисто да бројне српске жртве имају барем неку сатисфакцију.
Посебно што је овдје и превише доказа, укључујући и сачуване видео записе.

Сада остаје тежи дио, да судови процесуирају и адекватно казне и овог Атифа и друге зликовце.
Поучени искуством, Срби су изгубили повјерење у тужилаштво и суд БиХ (имали смо и један случај када је исти судија изузео предмет окружном суду у Бијељини и предао у надлежност суда БиХ, а онда исти судија био и предсједавајући суда у истом предмету, наравно нитков је ослобођен, и пазите те дрскости и колико се далеко отишло у исмијавању правде), но ајд да сачекамо и да видимо хоће ли ови зликовци бити осуђени, или је само режирана представа у сврху стварања привида да неко мари и о српским жртвама

gojko 12

pre 5 godina

Tako da, pustite i tog Atifa nesrećnog, što bejaše na rubu sloma u bihaćkom džepu kad odjednom stigoše milioni i municija na volšeban način od mirotvoraca... 
(Stručnjak, 27. april 2018 08:38) 

Ne od mirotvoraca nego od srba. 
Imas svjedocenje generala Milivojevica( mislim da se tako preziva) koji jasno kaze da su Dudakovicu oruzje i municiju prodavali srbi tipa Arkan, Legija.
(sarajevo.ba, 27. april 2018 08:52)

General se zove Manojlo Milovanović a oružje im nisu prodali srbi ni vojska Republike Srpske nego srbijanci to jest srbijanski kriminalci poslati od strane DB Srbije Stanišića,Simatovića,Kertesa i Miloševića da zarade na krvi,muci i jadu srpskog naroda i Vojske Republike Srpske.

Ako je Alija umro to ne znači da su muslimani čisti

pre 5 godina

U redu, ratni zločin ne zastareva ali ovde se radi o stvarima od pre 23 godine. Pa ti zločinci su se siti naživeli za razliku od njihovih žrtava pa me interesuje šta je radio sud do sada i hoće li odgovarati neko iz sudske vlasti jer je očigledno da su saučesnici u tom zločinu? "Pravda" koja nije na vreme je isto tako nepravda kao i sam zločin kojim se pravda bavi. Kada se deklarativno tvrdi da će odgovarati svi koji su odgovorni onda to podrazumeva da odgovaraju i oni koji su krivi svojim nečinjenjem. U suprotnom, žrtvovaće neku buzdovančinu iz bivše JNA i onda će tvrditi kako je pravda zadovoljena dok im i dalje kaplje krv sa ruku.

Arch Enemy

pre 5 godina

Kao neko ko živi u Republici Srpskoj mnogo puta sam čuo od ljudi koji su bili učesnici rata i kao borci raspoređeni na bihaćkom ratištu da je tamo bilo zločina od strane jedinica kojima je komandovao Dudaković ali sam isto tako čuo da ljudi i njihovi borci kojima je komandovao pokojni Izet Nanić i koji je bio bivši oficir JNA na ratištu u Vukovaru na JNA strani,nisu činili zločine i da su bili časni i pošteni borci,zanimljivo!Mislim da je to njihova 505. neka brigada!

Dado

pre 5 godina

Klasika. Izborna godina je u Bosni i Hercegovini, sad su ga uhapsili a žestoko će se hapšenju protiviti Bakir Izetbegović i njegova SDA. Tvrdiće da je nevin i da će ga osloboditi optužbi. Suđenje će biti 20 dana pred izbore u oktobru, presuda oslobađajuća, njega vodaju kao mečku po mitinzima po raznim selima i gradovima, i predstavljaju se kao pravi zaštitnici BiH. Kad već građanima ne mogu ponuditi ekonomski prosperitet, nešto se ponudiiti mora.

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

Zar većini na ovim prostorima još nije jasno da se za zločine nad Srbima ne odgovara? Ili, da, barem, neće biti dokaza. Kao i u toliko prethodnih slučajeva. To se već toliko puta ponovilo i toliko puta dokazalo kada se radi o Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj da, meni, ovakvi,"posthumni" procesi izgledaju kao nevidjeno licemerje?! Do sada su svi ti zločini nad Srbima bili karakterisani kao zločini u "odbrambene i demokratske" svrhe?! Jedino tako bih mogao da svrstam i grupišem te zločine jer, do sada, niko nije odgovarao za ubistva, nestanak i izgon desetine hiljada Srba?! Ovo je samo fingiranje pravne države i pokušaj da se Srbima zamažu oči. Da se stvori utisak kako eto, i Muslimansko-hrvatska federacija radi nešto po tom pitanju?! A prošlo je više od četvrt veka?! Za nekima nema više ko da plače. O svedocima, koji su izumrli ili, kojima je svega preko glave da i ne govorimo. Ako uzmemo u obzir još i našu srpsku indolentnost i nezainteresovanost za sopstvene žrtve, od ovoga sudjenja nema ništa.

Ja

pre 5 godina

Ovo je predstava pokusaj stvaranja privida da je to tuzilastvo objektivno a na kraju balade ce biti oslobodjen optuzbi. Sad mozemo da ocekujemo hapsenje nekih Srba

nikola

pre 5 godina

cuj istraga vodjena 12 godina?.dok sve nisu skockali da bi bio oslobodjen zbog nedostatka dokaza ili dok nije umro i zadnji svedok.Priča o pravdi i pravosudju na Balkanu bi bila komična da nije tragična.

empty straw

pre 5 godina

Ovo ih je neko naterao. Da je do njih bio bi proglasen ratnim herojem. Da nije tako ne bi bio na slobodi 20 godina nakon zlocina koji su dokumentovani i prikazani na TV.
Sa druge strane, to sto je uhapsen ne znaci da ce biti i osudjen. Setimo se Orica, Hradinaja i sl.

Mrak

pre 5 godina

Neutralan.

Haj na čas istorije i demografije prvo,da vidiš koji je narod u tim krajevima živio prije rata 90tih godina, i ko sad živi tu. I sam sam protjeran iz tih krajeva, tj. primoran da odem da bih spasio živu glavu. Pozdrav.

Medo s mora

pre 5 godina

Vedra noč, poljana u blizu Karlovca, iz pravca Bih dolijeće više transportnih helikoptera srpskih snaga iz Bih, po slijetanju na poljanu dolaze kamioni vojske RH te pune helikoptere s municijom, hranom i ostalim ratnim materijalom, svakom pilotu se na ruke izbroji 8000 DEMa te potom helikopteri polijeću prema Bihačkom džepu, gdje ih Armija Bih dočeka i istovari, i tako jedno 2 godine (kadgod je bila prilika za letjeti).

markoni

pre 5 godina

@Neutralan
Tvoj komentar je daleko od neutralnog,opet se traže krivci među Srbima.Da,bilo ih je,a sad kaži kada je koji musliman odgovarao za zločine,hoćeš da kažeš da ih nije bilo ? Onog Orića već treći put puštaju,šta je pn radio po Srpskim selima oko Srebrenice,nosio im rasadu visibaka možda ?

alex

pre 5 godina

Proći će kao i Orić, sa minimalnom kaznom ili će biti
oslobođen, a Fikret Abdić osuđen na 20godina, pa mu kazna smanjena na 15 godina, odležao više od
10 godina.

anonymous

pre 5 godina

Ako ne osudimo sve zločince na svakoj strani, posebno ako velicamo ratne zločince postoji velika verovatnoća da šljam opet ispliva, da mu ne možemo ništa u da nam se ovo opet desi. On ako je ratni zločinac mislite li da neće biti zločinac i u miru na neki drugi način?

MRKI

pre 5 godina

Svi koji su ubijali civile, zarobljenike, moraju za to i da odgovaraju, pa makar i za sakasnjenjem od 25 godina. Mnogo je zlocinaca koji su jos na slobodi.

bivsi vojnik

pre 5 godina

Postoji ratno pravo i tacka...za svakoga - rat nije izgovor za zlocine nad civilima i vojnicima koji su zarobljeni. Tacka. Cinjenica da nijedan rat ne prodje bez zlocina nad civilima i ratnim zarobljenicima nije izgovor - tamo gde staresine i sistem iza vojske strogo primenjuje propise zlocini su incidenti rata (koji se ne mogu svesti na nulu - uvek ce ih biti, ni u najmirnije doba se ne potpuno mogu spreciti) a ne pravilo. Izgleda da je u nasim ratovima uvek pravilo i trebamo se zapitati....

nebeski posmatrac

pre 5 godina

bivsi vojnik,

Slazem se, moze u analizu da se uvrsti neka vrsta spoznaje o osveti, "sta su oni radili" i slicne stvari, ratna histerija, kao sto mozemo govoriti o osvetnicima u vanratnom stanju i zlocinima iz ljubomore strasti isl, okolnostima samodbrani, ali ostaje cinjenica da ako se ne procesuiraju takvi zlocini i krene sa opravdanjima, svescemo se na novo zivotinja. I tu mislim na sve redom ukljucujici nas koji imamo milion opravdanja a da je bilo do nas nikoga ne bismo optuzili ili osudili kao sto i nismo za sve godine rata a posle rata znamo kako je tesko islo i ide...