Ponedeljak, 23.04.2018.

18:01

Kome je Šešelj i dalje "faca"?

Izvor: Spasoje Veselinoviæ

Kome je Šešelj i dalje "faca"? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Darko

pre 5 godina

Recite vi šta hoćete ali Šešelj je isti ovakav kakav je i sada vukao preko 30%, ako ne i svih 40% "građana" Srbije u bliskoj prošlosti. Sada vuče 2% jer sva njegova buka i pamet nisu doneli željene rezultate, naprotiv. I šta? Da s njim nešto debelo ne valja došlo se katarzom? Eto, nismo znali sada znamo? Kako da ne? Kamo lepe sreće da je to istina. Istina je da su ti isti od Šešelja odustali zato što je i poslednjoj budali jasno da sa njim idete u slepu ulicu i to je jedini razlog. Duboko u sebi, svi njegovi simpatizeri su i dalje njegovi simpatizeri, isti baš kao što je i on ostao isti i to je ta gorka istina od koje nema ni leka ni uzmaka. Ljudi su odustali od Šešelja ne zato što su postali svesni da je to bila loša politika prepuna revanšizma, nasilja i smrti jednog čoveka velikog intelekta i vrlo primitivnog, nezdravog karaktera (paradoks), nego zato što ta politika njim lično nije donela ništa. U Srbiji nema pravog pomaka jer su i danas na vlasti osobe koje beže od suočenja sa pročlošću. Zato Šešelj i dalje paradira Srbijom a trebalo bi da je na neki način pod ključem - ovako ili onako...bilo kako. Mladi nemaju ovde šanse....

Don Quijote

pre 5 godina

Osnovni postulat demokratije je:

Ne slazem se ni sa jednom recju od onoga sto pricas, ali cu se boriti svim sredstvima da mozes slobodno da kazes to mislis!

Svi oni koji bi zabranjivali govor koji im ne odgovara ili im se ne svidja, nemaju ni d od demokratije u sebi.
Bio sam student Beogradskog Univerziteta i sa kolegama ispred Skupstine Srbije kada nam je pretio pistoljem. Nikada ga nisam podrzavao niti glasao za njega. Danas bih smeo da stavim ruku u vatru da mu je tog dana pistolj bio prazan, a glavu na panj da nikakvog gazenja hrvatske zastave nije bilo pre neki dan. Svo njegovo delovanje je provokacija i foliranje.
Faca je postao u Hagu, gde je nonsalantno otkrio pravu prirodu savremenih medjunarodnih odnosa u kojima nema ni pravde, ni prava, ni demokratije i gde svakoga dana hiljade ljudi, u raznim delovima sveta, stradaju kao kolateralna steta na oltaru novog fasizma. I sve im to rekao u lice, sprdajuci se sa njima.
Laprdanje ne moze biti ratni zlocin. Zna se sta je ratni zlocin, a on ga nije pocinio, a i nije imao formalnu vlast da bi na cinjenje ratnih zlocina slao druge. To se u njegovom procesu i pokazalo.
I da, formalno imam nivo obrazovanja nizi od Seselja, ali vrlo blizu, a mnogo visi od Vulina, Vucica, Tadica i slicnih koji se ovde pominju.

Srrrrrrrrrrrjan

pre 5 godina

Pa odgovara HDZ-u, Haradinaju, ...svim nasim neprijateljima. Njima je on bas faca. I jedni i drugi spomenik da mu podignu. Ma i Srbi da mu podignu spomenik pa da imamo sutra gde da pljunemo. Ovakvo djubre jednom se radja. Ni hitler nam nije naneo ovoliko zla.

lignjasti kokosar

pre 5 godina

...Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.
(miki, 23. april 2018 20:41)

Miki, upravo si opisao razliku izmedju civilizovanog i primitivnog preistorijskog coveka, kada su primitivni ljudi poceli da prave izvesna pravila i da se njima povinuju, pocela je civilizacija covecanstva i formiranje zajednica, plemena, posle naroda! Cak i u tim primitivnim zajednicama se znalo "reda", sta se sme, a sta nije pozeljno raditi, zarad dobrobiti svih clanova!

Eto, ti upravo hvalis onog primitivnog neprilagodjenog coveka, koji i pored inteligencije, ne uspeva da se uklopi, ne zbog ponosa, hrabrosti i slobode, nego iz inata i gluposti!

Sta sve necu naci ovde

pre 5 godina

@srb
Decko trebalo bi malo da izvadis glavu znasvecodakle. Sta bi tek isplivalo kad bi te neko upoznao.. ej ti pod izgovorom ideologije glasas za nekoga ko u poslednjih 20 i kusur godina jedno prica, drugo pise, a trece radi. Covek koji je 90ih primitivnu masu sa nase strane palio da ide da se kolje sa istim takvima koje su palili njihovi seselji, i ti pricas o ideologiji?! Super ideologija, sto samo karlovac, karlobag, ogulin, virovitica? Daj da zaokruzimo i preko cikaga, znas kolko srba ima tamo, pa ako neko slucajno kaze ne moze, da se pokrvimo sa njima.. sto da ne.. po australiji nas ima isto, austrija, nemacka.. daj sve koji nisu u okviru nasih granica da oivicimo, jer to im jedino garantuje normalan zivot, njegov ucenik ce nam pootvarati fabrike da predemo vunu i motamo kablove, izgledacemo kao ljudi iz podruma u filmu underground, al nema veze, ideologija je bitna.. cek da se klepim po celu..

u ogledalo se prvo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samir, Sarajevo, 23. april 2018 20:38)

A HDZ je, valjda, stranka levicara i internacionalista (koji rehabilituju ustasku ikonografiju) a Bakirov SDA je proevropska liberalna levica izrazito gradjanske orjentacije (koja tolerise islamisticke zatvorene zajednice i potencijalne kampove za obuku terorista) ...

mukica

pre 6 godina

Šta reći o Šešelju kad su ga i njegovi radikali provalili, a svi znamo kakve treba da su ti intelektualne sposobnosti da bi mu verovao. Čoveku je pre mnogo godina oduzeta titula vojvode, pravi četnici su ga se odrekli. Nije mi samo jasno čije interese zastupa, pošto srpske sigurno ne.

Laki

pre 6 godina

Gospodin koji je doveo Bosance ili ti Srbe iz Bosne u Beograd , udjete u sediste stranke u Zemunu sve ljudi koji su dosli iz Bosne , Srbijanaca tamo nema , jedino ako neko nije zalutao. Ono sto je bilo , nije vise moglo to da podnese. 90-ih godina je isto tako bilo , dovlacio ih je ovamo a nasi su dobrovoljci isli da se bore za njih, ginuli su Srbijanci a on je Srbe Hrvatskog porekla iseljavao iz stanova I u te stanove ubacivao svoje zemljake iz Bosne. Verujem da su Vucic, Nikolic I mnogi drugi zbog toga I pobegli iz te stranke.

doom

pre 6 godina

@seseljuga

није Шешељ русофил, он је класичан шовиниста, како га је покојни Тијанић описао "дворска луда са Дедиња" у време Мире и Слобе. такав је и сада. питајте све оне мученике из Крајине како и колико их је бранио и одбранио. не бих да давим, не би ми објавили коментар.

srb

pre 6 godina

a kome je vucic faca? Ili djilas? Ili tadic? Onome ko ima interes...radikal sam 13 godina, od kada sam punoletan, nikada mi nije ni bio faca vec intelektualac i postujem ideologiju a ne ljude koji vode stranku. Ljudi ima i ovakvih i onakvih ali ideologija je ta koju pratim jer delim te stavove. Vi se vezujte za ljude i "vodje" pa se pitajte zasto u "demokratiji" volimo da imamo milosevica ili tadica ili vucica, ljude kojima dajemo apsolutnu vlast i koje na izborima kaznjavamo posle 10 godina vladavine. Inace nikada nista od stranke nisam dobio ali sam uvek uradno iznosio svoje stavove, koji su previse opsirni da bih ih ovde pisao. I netacna je tvrdnja mnogih koji komentarisu ovde da mora iq da ti bude u rangu sobne temperature da bi podrzavao seselja, tj njegovu politiku, prvo me upoznajte pa onda pricajte takve baljezgarije. Ne postujem svaki potez niti ga podrzavam ali cu uvek glasati za radikale jer imaju ideologiju u koju verujem

seseljuga

pre 6 godina

(miki, 23. april 2018 20:41)

Pod jedan. Seselj je rusofil, tako da ta tvoja/njegova ideja o "slobodarskom izrazu" pada u vodu, jasno se opredelio za jednu stranu. Kada si ga cuo da kritikuje ruse ili rusiju? Da tako je, nikada.
Pod dva. Ne postoje "evropske vrednosti" na nacin na koji ti impliciras, ono sto definitivno postoji i od cega normalan i kvalitetan zivot zavisi jeste standard. Kakav standard ima Srbija?
Ono sto Seselj ima na pretek a sto ti pogresno percepiras kao neki "licni stav i buntovnistvo" je INAT, nazalost mnogo srba ga ima, zato se neki i prepoznaju u Seseljugi.

yugo45

pre 6 godina

zanimljiv slucaj.... nadprosecna inteligencija pomesana sa prostocom je jako opasna kombinacija.... inteligencijom manipulise one manje inteligentne a nadprosecno proste....

r

pre 6 godina

uglavnom ljudima koji su njegovom zaslugom proterani iz svoji kuca! al zamislite sta bi oni sebi uradili da priznaju da ih je on navukao na balvan revoluciju na svetsku pravdu i na karlovac karlobag viroviticu! oni su rizikovali sve i izgubili kuce i zivote u sredjenoj zemlji i dosli na polja srema gde nema ni kanalizacije jer su pratili njegovu politiku! i dalje mislim da svakom srbinu kad se rodi treba kupiti digitron da ga nosi oko vrata ceo zivot

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...

KG

pre 6 godina

Meni. Ja sam iz ugledne porodice višeg srednjeg staleža sa sedmim stepenom stručne smene. Imam posao i porodicu. Politički profili u mojoj porodici su raznoliki i u mom okruženju malo je ljudi koji dele moje mišljenje. Ono čime se izdvajam je sposobnost da razmišljam svojom glavom. Šešelj jeste faca. Nažalost nije ono što je nekada bio, ali i dalje može da nosi sve današnje političare u džepu, i to zadnjem.

miki

pre 6 godina

Imate potpuno pogresan pristup...
Da nije Seselja nikada narod ne bi ni pretpostavio u kakvoj iluziji zive svi koji mastaju o kulturnim i obrazovanim evropljanima. Nikada nasa deca ne bi ni pretpostavila da su samo obicno meso za mlevenje "evropskim kulturnim velicinama".
Zahvaljujuci njemu mozemo videti sav besmisao i smrad takozvanih "evropskih vrednosti".
Njegov pristup podpunog odsustva postovanja prema onima koji to nikada nisu ni zasluzivali je mnogima bio otreznjenje, iako nikada nisu, niti ce glasati za njega.
I svako ko se klanja "evropskim vrednostima" dobio je jasnu definiciju.
Sta god pricao, Seselj je slobodan covek i prica ono sto zaista i misli.
Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.

RistaCrnohumorista

pre 6 godina

Milosevicev covek uzdizao ga kada mu je to trebalo i i isto tako bi ga srozao i preko njega krao glasove dok je mogao!!! Njegovo vreme je proslo sa Milosevicem.

Moca

pre 6 godina

Šešelj je faca još samo minornoj grupi stanovništva koja je uglavnom na margini društva. Hvala Bogu pa ovaj nekada uspešni projekat DB-a sada služi samo kao cirkuska atrakcija u Marićevim emisijama i kao izduvni ventil pomenutima u prvoj rečenici.

Medicinski pobratim.

pre 6 godina

Ovaj covek je uspeo da patriotizam i nacionalizam prestavi kao bolest, to je njegova najveca 'zasluga'.
(raka, 23. april 2018 19:38)
I možda još gore.Čovjek koji je uništio srpsku desnicu, nažalost.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Balerina je mnogo nervozna, azijski sponzor joj je pred bankrotom, a Srbija pred priznavanjem Kosova, ulaskom u NATO i EU. Prosao joj je rok trajanja pa se zato koprca gladna medijske paznje... To joj je "vabudova pesma".

Marko

pre 6 godina

Šešelj- ponizio obeležja strane države i napravio haos u skupštini
Podrška u narodu 2,2%

Vulin- česte zapaljive izjave o stranoj državi
Podrška u narodu N/A (bez SNSa pitanje je i 2%)

Toliko o tome šta narod ove države misli o njima.

Deni

pre 6 godina

Štetu imamo svi mi!
On u Srbiji pretstavlja sve ono što ne valja,sve ono što je već davno trebalo da bude ružna prošlost i da se razumemo,najveći izdajnik srpskog naroda je upravo on!

Solskjaer

pre 6 godina

А шта ће нама било каква сарадња са Хрватима ? Шта, они су нека сила ? Дистанца само, као после раскида са девојком, или ћемо све морати да прођемо још пар пута у наредних сто година, све док не научимо да ништа силом не може.
Немам ништа против њих и зло им не желим, али исто тако не желим више да правимо некаква (лажна) пријатељства са њима !

Miki

pre 6 godina

Ne treba mu pridavati na znacaju i da vati mu prostor u medijima jer je to sto on zeli.Dati mu prostor za otprilike 2,2 procenta...a i to mu je mnogo.Nije mi jasno kako su i dalje na vlasti isti ljudi iz devedesetih? Da ih nabrojimo:Seselj, Vucic, Dacic, Maja Gojkovic, Ljajic, Vulin, Nikolic itd...Znaci treba nas ,....ti.

Miki

pre 6 godina

Ne treba mu pridavati na znacaju i da vati mu prostor u medijima jer je to sto on zeli.Dati mu prostor za otprilike 2,2 procenta...a i to mu je mnogo.Nije mi jasno kako su i dalje na vlasti isti ljudi iz devedesetih? Da ih nabrojimo:Seselj, Vucic, Dacic, Maja Gojkovic, Ljajic, Vulin, Nikolic itd...Znaci treba nas ,....ti.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Balerina je mnogo nervozna, azijski sponzor joj je pred bankrotom, a Srbija pred priznavanjem Kosova, ulaskom u NATO i EU. Prosao joj je rok trajanja pa se zato koprca gladna medijske paznje... To joj je "vabudova pesma".

Moca

pre 6 godina

Šešelj je faca još samo minornoj grupi stanovništva koja je uglavnom na margini društva. Hvala Bogu pa ovaj nekada uspešni projekat DB-a sada služi samo kao cirkuska atrakcija u Marićevim emisijama i kao izduvni ventil pomenutima u prvoj rečenici.

Marko

pre 6 godina

Šešelj- ponizio obeležja strane države i napravio haos u skupštini
Podrška u narodu 2,2%

Vulin- česte zapaljive izjave o stranoj državi
Podrška u narodu N/A (bez SNSa pitanje je i 2%)

Toliko o tome šta narod ove države misli o njima.

RistaCrnohumorista

pre 6 godina

Milosevicev covek uzdizao ga kada mu je to trebalo i i isto tako bi ga srozao i preko njega krao glasove dok je mogao!!! Njegovo vreme je proslo sa Milosevicem.

Deni

pre 6 godina

Štetu imamo svi mi!
On u Srbiji pretstavlja sve ono što ne valja,sve ono što je već davno trebalo da bude ružna prošlost i da se razumemo,najveći izdajnik srpskog naroda je upravo on!

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...

Solskjaer

pre 6 godina

А шта ће нама било каква сарадња са Хрватима ? Шта, они су нека сила ? Дистанца само, као после раскида са девојком, или ћемо све морати да прођемо још пар пута у наредних сто година, све док не научимо да ништа силом не може.
Немам ништа против њих и зло им не желим, али исто тако не желим више да правимо некаква (лажна) пријатељства са њима !

doom

pre 6 godina

@seseljuga

није Шешељ русофил, он је класичан шовиниста, како га је покојни Тијанић описао "дворска луда са Дедиња" у време Мире и Слобе. такав је и сада. питајте све оне мученике из Крајине како и колико их је бранио и одбранио. не бих да давим, не би ми објавили коментар.

r

pre 6 godina

uglavnom ljudima koji su njegovom zaslugom proterani iz svoji kuca! al zamislite sta bi oni sebi uradili da priznaju da ih je on navukao na balvan revoluciju na svetsku pravdu i na karlovac karlobag viroviticu! oni su rizikovali sve i izgubili kuce i zivote u sredjenoj zemlji i dosli na polja srema gde nema ni kanalizacije jer su pratili njegovu politiku! i dalje mislim da svakom srbinu kad se rodi treba kupiti digitron da ga nosi oko vrata ceo zivot

mukica

pre 6 godina

Šta reći o Šešelju kad su ga i njegovi radikali provalili, a svi znamo kakve treba da su ti intelektualne sposobnosti da bi mu verovao. Čoveku je pre mnogo godina oduzeta titula vojvode, pravi četnici su ga se odrekli. Nije mi samo jasno čije interese zastupa, pošto srpske sigurno ne.

Medicinski pobratim.

pre 6 godina

Ovaj covek je uspeo da patriotizam i nacionalizam prestavi kao bolest, to je njegova najveca 'zasluga'.
(raka, 23. april 2018 19:38)
I možda još gore.Čovjek koji je uništio srpsku desnicu, nažalost.

seseljuga

pre 6 godina

(miki, 23. april 2018 20:41)

Pod jedan. Seselj je rusofil, tako da ta tvoja/njegova ideja o "slobodarskom izrazu" pada u vodu, jasno se opredelio za jednu stranu. Kada si ga cuo da kritikuje ruse ili rusiju? Da tako je, nikada.
Pod dva. Ne postoje "evropske vrednosti" na nacin na koji ti impliciras, ono sto definitivno postoji i od cega normalan i kvalitetan zivot zavisi jeste standard. Kakav standard ima Srbija?
Ono sto Seselj ima na pretek a sto ti pogresno percepiras kao neki "licni stav i buntovnistvo" je INAT, nazalost mnogo srba ga ima, zato se neki i prepoznaju u Seseljugi.

Laki

pre 6 godina

Gospodin koji je doveo Bosance ili ti Srbe iz Bosne u Beograd , udjete u sediste stranke u Zemunu sve ljudi koji su dosli iz Bosne , Srbijanaca tamo nema , jedino ako neko nije zalutao. Ono sto je bilo , nije vise moglo to da podnese. 90-ih godina je isto tako bilo , dovlacio ih je ovamo a nasi su dobrovoljci isli da se bore za njih, ginuli su Srbijanci a on je Srbe Hrvatskog porekla iseljavao iz stanova I u te stanove ubacivao svoje zemljake iz Bosne. Verujem da su Vucic, Nikolic I mnogi drugi zbog toga I pobegli iz te stranke.

yugo45

pre 6 godina

zanimljiv slucaj.... nadprosecna inteligencija pomesana sa prostocom je jako opasna kombinacija.... inteligencijom manipulise one manje inteligentne a nadprosecno proste....

Srrrrrrrrrrrjan

pre 5 godina

Pa odgovara HDZ-u, Haradinaju, ...svim nasim neprijateljima. Njima je on bas faca. I jedni i drugi spomenik da mu podignu. Ma i Srbi da mu podignu spomenik pa da imamo sutra gde da pljunemo. Ovakvo djubre jednom se radja. Ni hitler nam nije naneo ovoliko zla.

Sta sve necu naci ovde

pre 5 godina

@srb
Decko trebalo bi malo da izvadis glavu znasvecodakle. Sta bi tek isplivalo kad bi te neko upoznao.. ej ti pod izgovorom ideologije glasas za nekoga ko u poslednjih 20 i kusur godina jedno prica, drugo pise, a trece radi. Covek koji je 90ih primitivnu masu sa nase strane palio da ide da se kolje sa istim takvima koje su palili njihovi seselji, i ti pricas o ideologiji?! Super ideologija, sto samo karlovac, karlobag, ogulin, virovitica? Daj da zaokruzimo i preko cikaga, znas kolko srba ima tamo, pa ako neko slucajno kaze ne moze, da se pokrvimo sa njima.. sto da ne.. po australiji nas ima isto, austrija, nemacka.. daj sve koji nisu u okviru nasih granica da oivicimo, jer to im jedino garantuje normalan zivot, njegov ucenik ce nam pootvarati fabrike da predemo vunu i motamo kablove, izgledacemo kao ljudi iz podruma u filmu underground, al nema veze, ideologija je bitna.. cek da se klepim po celu..

u ogledalo se prvo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samir, Sarajevo, 23. april 2018 20:38)

A HDZ je, valjda, stranka levicara i internacionalista (koji rehabilituju ustasku ikonografiju) a Bakirov SDA je proevropska liberalna levica izrazito gradjanske orjentacije (koja tolerise islamisticke zatvorene zajednice i potencijalne kampove za obuku terorista) ...

lignjasti kokosar

pre 5 godina

...Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.
(miki, 23. april 2018 20:41)

Miki, upravo si opisao razliku izmedju civilizovanog i primitivnog preistorijskog coveka, kada su primitivni ljudi poceli da prave izvesna pravila i da se njima povinuju, pocela je civilizacija covecanstva i formiranje zajednica, plemena, posle naroda! Cak i u tim primitivnim zajednicama se znalo "reda", sta se sme, a sta nije pozeljno raditi, zarad dobrobiti svih clanova!

Eto, ti upravo hvalis onog primitivnog neprilagodjenog coveka, koji i pored inteligencije, ne uspeva da se uklopi, ne zbog ponosa, hrabrosti i slobode, nego iz inata i gluposti!

KG

pre 6 godina

Meni. Ja sam iz ugledne porodice višeg srednjeg staleža sa sedmim stepenom stručne smene. Imam posao i porodicu. Politički profili u mojoj porodici su raznoliki i u mom okruženju malo je ljudi koji dele moje mišljenje. Ono čime se izdvajam je sposobnost da razmišljam svojom glavom. Šešelj jeste faca. Nažalost nije ono što je nekada bio, ali i dalje može da nosi sve današnje političare u džepu, i to zadnjem.

srb

pre 6 godina

a kome je vucic faca? Ili djilas? Ili tadic? Onome ko ima interes...radikal sam 13 godina, od kada sam punoletan, nikada mi nije ni bio faca vec intelektualac i postujem ideologiju a ne ljude koji vode stranku. Ljudi ima i ovakvih i onakvih ali ideologija je ta koju pratim jer delim te stavove. Vi se vezujte za ljude i "vodje" pa se pitajte zasto u "demokratiji" volimo da imamo milosevica ili tadica ili vucica, ljude kojima dajemo apsolutnu vlast i koje na izborima kaznjavamo posle 10 godina vladavine. Inace nikada nista od stranke nisam dobio ali sam uvek uradno iznosio svoje stavove, koji su previse opsirni da bih ih ovde pisao. I netacna je tvrdnja mnogih koji komentarisu ovde da mora iq da ti bude u rangu sobne temperature da bi podrzavao seselja, tj njegovu politiku, prvo me upoznajte pa onda pricajte takve baljezgarije. Ne postujem svaki potez niti ga podrzavam ali cu uvek glasati za radikale jer imaju ideologiju u koju verujem

miki

pre 6 godina

Imate potpuno pogresan pristup...
Da nije Seselja nikada narod ne bi ni pretpostavio u kakvoj iluziji zive svi koji mastaju o kulturnim i obrazovanim evropljanima. Nikada nasa deca ne bi ni pretpostavila da su samo obicno meso za mlevenje "evropskim kulturnim velicinama".
Zahvaljujuci njemu mozemo videti sav besmisao i smrad takozvanih "evropskih vrednosti".
Njegov pristup podpunog odsustva postovanja prema onima koji to nikada nisu ni zasluzivali je mnogima bio otreznjenje, iako nikada nisu, niti ce glasati za njega.
I svako ko se klanja "evropskim vrednostima" dobio je jasnu definiciju.
Sta god pricao, Seselj je slobodan covek i prica ono sto zaista i misli.
Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.

Don Quijote

pre 5 godina

Osnovni postulat demokratije je:

Ne slazem se ni sa jednom recju od onoga sto pricas, ali cu se boriti svim sredstvima da mozes slobodno da kazes to mislis!

Svi oni koji bi zabranjivali govor koji im ne odgovara ili im se ne svidja, nemaju ni d od demokratije u sebi.
Bio sam student Beogradskog Univerziteta i sa kolegama ispred Skupstine Srbije kada nam je pretio pistoljem. Nikada ga nisam podrzavao niti glasao za njega. Danas bih smeo da stavim ruku u vatru da mu je tog dana pistolj bio prazan, a glavu na panj da nikakvog gazenja hrvatske zastave nije bilo pre neki dan. Svo njegovo delovanje je provokacija i foliranje.
Faca je postao u Hagu, gde je nonsalantno otkrio pravu prirodu savremenih medjunarodnih odnosa u kojima nema ni pravde, ni prava, ni demokratije i gde svakoga dana hiljade ljudi, u raznim delovima sveta, stradaju kao kolateralna steta na oltaru novog fasizma. I sve im to rekao u lice, sprdajuci se sa njima.
Laprdanje ne moze biti ratni zlocin. Zna se sta je ratni zlocin, a on ga nije pocinio, a i nije imao formalnu vlast da bi na cinjenje ratnih zlocina slao druge. To se u njegovom procesu i pokazalo.
I da, formalno imam nivo obrazovanja nizi od Seselja, ali vrlo blizu, a mnogo visi od Vulina, Vucica, Tadica i slicnih koji se ovde pominju.

Darko

pre 5 godina

Recite vi šta hoćete ali Šešelj je isti ovakav kakav je i sada vukao preko 30%, ako ne i svih 40% "građana" Srbije u bliskoj prošlosti. Sada vuče 2% jer sva njegova buka i pamet nisu doneli željene rezultate, naprotiv. I šta? Da s njim nešto debelo ne valja došlo se katarzom? Eto, nismo znali sada znamo? Kako da ne? Kamo lepe sreće da je to istina. Istina je da su ti isti od Šešelja odustali zato što je i poslednjoj budali jasno da sa njim idete u slepu ulicu i to je jedini razlog. Duboko u sebi, svi njegovi simpatizeri su i dalje njegovi simpatizeri, isti baš kao što je i on ostao isti i to je ta gorka istina od koje nema ni leka ni uzmaka. Ljudi su odustali od Šešelja ne zato što su postali svesni da je to bila loša politika prepuna revanšizma, nasilja i smrti jednog čoveka velikog intelekta i vrlo primitivnog, nezdravog karaktera (paradoks), nego zato što ta politika njim lično nije donela ništa. U Srbiji nema pravog pomaka jer su i danas na vlasti osobe koje beže od suočenja sa pročlošću. Zato Šešelj i dalje paradira Srbijom a trebalo bi da je na neki način pod ključem - ovako ili onako...bilo kako. Mladi nemaju ovde šanse....

KG

pre 6 godina

Meni. Ja sam iz ugledne porodice višeg srednjeg staleža sa sedmim stepenom stručne smene. Imam posao i porodicu. Politički profili u mojoj porodici su raznoliki i u mom okruženju malo je ljudi koji dele moje mišljenje. Ono čime se izdvajam je sposobnost da razmišljam svojom glavom. Šešelj jeste faca. Nažalost nije ono što je nekada bio, ali i dalje može da nosi sve današnje političare u džepu, i to zadnjem.

Solskjaer

pre 6 godina

А шта ће нама било каква сарадња са Хрватима ? Шта, они су нека сила ? Дистанца само, као после раскида са девојком, или ћемо све морати да прођемо још пар пута у наредних сто година, све док не научимо да ништа силом не може.
Немам ништа против њих и зло им не желим, али исто тако не желим више да правимо некаква (лажна) пријатељства са њима !

srb

pre 6 godina

a kome je vucic faca? Ili djilas? Ili tadic? Onome ko ima interes...radikal sam 13 godina, od kada sam punoletan, nikada mi nije ni bio faca vec intelektualac i postujem ideologiju a ne ljude koji vode stranku. Ljudi ima i ovakvih i onakvih ali ideologija je ta koju pratim jer delim te stavove. Vi se vezujte za ljude i "vodje" pa se pitajte zasto u "demokratiji" volimo da imamo milosevica ili tadica ili vucica, ljude kojima dajemo apsolutnu vlast i koje na izborima kaznjavamo posle 10 godina vladavine. Inace nikada nista od stranke nisam dobio ali sam uvek uradno iznosio svoje stavove, koji su previse opsirni da bih ih ovde pisao. I netacna je tvrdnja mnogih koji komentarisu ovde da mora iq da ti bude u rangu sobne temperature da bi podrzavao seselja, tj njegovu politiku, prvo me upoznajte pa onda pricajte takve baljezgarije. Ne postujem svaki potez niti ga podrzavam ali cu uvek glasati za radikale jer imaju ideologiju u koju verujem

miki

pre 6 godina

Imate potpuno pogresan pristup...
Da nije Seselja nikada narod ne bi ni pretpostavio u kakvoj iluziji zive svi koji mastaju o kulturnim i obrazovanim evropljanima. Nikada nasa deca ne bi ni pretpostavila da su samo obicno meso za mlevenje "evropskim kulturnim velicinama".
Zahvaljujuci njemu mozemo videti sav besmisao i smrad takozvanih "evropskih vrednosti".
Njegov pristup podpunog odsustva postovanja prema onima koji to nikada nisu ni zasluzivali je mnogima bio otreznjenje, iako nikada nisu, niti ce glasati za njega.
I svako ko se klanja "evropskim vrednostima" dobio je jasnu definiciju.
Sta god pricao, Seselj je slobodan covek i prica ono sto zaista i misli.
Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.

u ogledalo se prvo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samir, Sarajevo, 23. april 2018 20:38)

A HDZ je, valjda, stranka levicara i internacionalista (koji rehabilituju ustasku ikonografiju) a Bakirov SDA je proevropska liberalna levica izrazito gradjanske orjentacije (koja tolerise islamisticke zatvorene zajednice i potencijalne kampove za obuku terorista) ...

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Apsolutno se ne mogu porediti, kao sto se to cini i ovim clankom, uticaj desnicara u Hrvatskoj i Seselja i Vulina u Srbiji. Dok u Hrvatskoj ni jedan takav politicar nije ni clan Sabora niti obavlja neku od funkcija u izvrsnoj vlasti, niti i na koji nacin formulise politiku Hrvatske drzave, dotle su Seselj i njegovi radikali parlamentarna stranka a Vulin ministar odbrane. I to se ne moze porediti! A uporno se relativizuje uticaj i znacaj njih dvojice...pa za Seselja je glasalo 200,000 ljudi u Srbiji dok su takvi u Hrvatskoj apsolutno marginalni likovi. Htjeli vi to priznati ili ne...

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Balerina je mnogo nervozna, azijski sponzor joj je pred bankrotom, a Srbija pred priznavanjem Kosova, ulaskom u NATO i EU. Prosao joj je rok trajanja pa se zato koprca gladna medijske paznje... To joj je "vabudova pesma".

Laki

pre 6 godina

Gospodin koji je doveo Bosance ili ti Srbe iz Bosne u Beograd , udjete u sediste stranke u Zemunu sve ljudi koji su dosli iz Bosne , Srbijanaca tamo nema , jedino ako neko nije zalutao. Ono sto je bilo , nije vise moglo to da podnese. 90-ih godina je isto tako bilo , dovlacio ih je ovamo a nasi su dobrovoljci isli da se bore za njih, ginuli su Srbijanci a on je Srbe Hrvatskog porekla iseljavao iz stanova I u te stanove ubacivao svoje zemljake iz Bosne. Verujem da su Vucic, Nikolic I mnogi drugi zbog toga I pobegli iz te stranke.

Don Quijote

pre 5 godina

Osnovni postulat demokratije je:

Ne slazem se ni sa jednom recju od onoga sto pricas, ali cu se boriti svim sredstvima da mozes slobodno da kazes to mislis!

Svi oni koji bi zabranjivali govor koji im ne odgovara ili im se ne svidja, nemaju ni d od demokratije u sebi.
Bio sam student Beogradskog Univerziteta i sa kolegama ispred Skupstine Srbije kada nam je pretio pistoljem. Nikada ga nisam podrzavao niti glasao za njega. Danas bih smeo da stavim ruku u vatru da mu je tog dana pistolj bio prazan, a glavu na panj da nikakvog gazenja hrvatske zastave nije bilo pre neki dan. Svo njegovo delovanje je provokacija i foliranje.
Faca je postao u Hagu, gde je nonsalantno otkrio pravu prirodu savremenih medjunarodnih odnosa u kojima nema ni pravde, ni prava, ni demokratije i gde svakoga dana hiljade ljudi, u raznim delovima sveta, stradaju kao kolateralna steta na oltaru novog fasizma. I sve im to rekao u lice, sprdajuci se sa njima.
Laprdanje ne moze biti ratni zlocin. Zna se sta je ratni zlocin, a on ga nije pocinio, a i nije imao formalnu vlast da bi na cinjenje ratnih zlocina slao druge. To se u njegovom procesu i pokazalo.
I da, formalno imam nivo obrazovanja nizi od Seselja, ali vrlo blizu, a mnogo visi od Vulina, Vucica, Tadica i slicnih koji se ovde pominju.

RistaCrnohumorista

pre 6 godina

Milosevicev covek uzdizao ga kada mu je to trebalo i i isto tako bi ga srozao i preko njega krao glasove dok je mogao!!! Njegovo vreme je proslo sa Milosevicem.

Deni

pre 6 godina

Štetu imamo svi mi!
On u Srbiji pretstavlja sve ono što ne valja,sve ono što je već davno trebalo da bude ružna prošlost i da se razumemo,najveći izdajnik srpskog naroda je upravo on!

Miki

pre 6 godina

Ne treba mu pridavati na znacaju i da vati mu prostor u medijima jer je to sto on zeli.Dati mu prostor za otprilike 2,2 procenta...a i to mu je mnogo.Nije mi jasno kako su i dalje na vlasti isti ljudi iz devedesetih? Da ih nabrojimo:Seselj, Vucic, Dacic, Maja Gojkovic, Ljajic, Vulin, Nikolic itd...Znaci treba nas ,....ti.

Moca

pre 6 godina

Šešelj je faca još samo minornoj grupi stanovništva koja je uglavnom na margini društva. Hvala Bogu pa ovaj nekada uspešni projekat DB-a sada služi samo kao cirkuska atrakcija u Marićevim emisijama i kao izduvni ventil pomenutima u prvoj rečenici.

Marko

pre 6 godina

Šešelj- ponizio obeležja strane države i napravio haos u skupštini
Podrška u narodu 2,2%

Vulin- česte zapaljive izjave o stranoj državi
Podrška u narodu N/A (bez SNSa pitanje je i 2%)

Toliko o tome šta narod ove države misli o njima.

doom

pre 6 godina

@seseljuga

није Шешељ русофил, он је класичан шовиниста, како га је покојни Тијанић описао "дворска луда са Дедиња" у време Мире и Слобе. такав је и сада. питајте све оне мученике из Крајине како и колико их је бранио и одбранио. не бих да давим, не би ми објавили коментар.

seseljuga

pre 6 godina

(miki, 23. april 2018 20:41)

Pod jedan. Seselj je rusofil, tako da ta tvoja/njegova ideja o "slobodarskom izrazu" pada u vodu, jasno se opredelio za jednu stranu. Kada si ga cuo da kritikuje ruse ili rusiju? Da tako je, nikada.
Pod dva. Ne postoje "evropske vrednosti" na nacin na koji ti impliciras, ono sto definitivno postoji i od cega normalan i kvalitetan zivot zavisi jeste standard. Kakav standard ima Srbija?
Ono sto Seselj ima na pretek a sto ti pogresno percepiras kao neki "licni stav i buntovnistvo" je INAT, nazalost mnogo srba ga ima, zato se neki i prepoznaju u Seseljugi.

mukica

pre 6 godina

Šta reći o Šešelju kad su ga i njegovi radikali provalili, a svi znamo kakve treba da su ti intelektualne sposobnosti da bi mu verovao. Čoveku je pre mnogo godina oduzeta titula vojvode, pravi četnici su ga se odrekli. Nije mi samo jasno čije interese zastupa, pošto srpske sigurno ne.

Medicinski pobratim.

pre 6 godina

Ovaj covek je uspeo da patriotizam i nacionalizam prestavi kao bolest, to je njegova najveca 'zasluga'.
(raka, 23. april 2018 19:38)
I možda još gore.Čovjek koji je uništio srpsku desnicu, nažalost.

r

pre 6 godina

uglavnom ljudima koji su njegovom zaslugom proterani iz svoji kuca! al zamislite sta bi oni sebi uradili da priznaju da ih je on navukao na balvan revoluciju na svetsku pravdu i na karlovac karlobag viroviticu! oni su rizikovali sve i izgubili kuce i zivote u sredjenoj zemlji i dosli na polja srema gde nema ni kanalizacije jer su pratili njegovu politiku! i dalje mislim da svakom srbinu kad se rodi treba kupiti digitron da ga nosi oko vrata ceo zivot

yugo45

pre 6 godina

zanimljiv slucaj.... nadprosecna inteligencija pomesana sa prostocom je jako opasna kombinacija.... inteligencijom manipulise one manje inteligentne a nadprosecno proste....

Srrrrrrrrrrrjan

pre 5 godina

Pa odgovara HDZ-u, Haradinaju, ...svim nasim neprijateljima. Njima je on bas faca. I jedni i drugi spomenik da mu podignu. Ma i Srbi da mu podignu spomenik pa da imamo sutra gde da pljunemo. Ovakvo djubre jednom se radja. Ni hitler nam nije naneo ovoliko zla.

lignjasti kokosar

pre 5 godina

...Covek koji moze slobodno da donosi odluke, bez straha, sa hrabroscu i osecanjem ponosa, jedino i moze slobodno ziveti.
Ja nisam od takvih i zavidim svima koji jesu.
(miki, 23. april 2018 20:41)

Miki, upravo si opisao razliku izmedju civilizovanog i primitivnog preistorijskog coveka, kada su primitivni ljudi poceli da prave izvesna pravila i da se njima povinuju, pocela je civilizacija covecanstva i formiranje zajednica, plemena, posle naroda! Cak i u tim primitivnim zajednicama se znalo "reda", sta se sme, a sta nije pozeljno raditi, zarad dobrobiti svih clanova!

Eto, ti upravo hvalis onog primitivnog neprilagodjenog coveka, koji i pored inteligencije, ne uspeva da se uklopi, ne zbog ponosa, hrabrosti i slobode, nego iz inata i gluposti!

Sta sve necu naci ovde

pre 5 godina

@srb
Decko trebalo bi malo da izvadis glavu znasvecodakle. Sta bi tek isplivalo kad bi te neko upoznao.. ej ti pod izgovorom ideologije glasas za nekoga ko u poslednjih 20 i kusur godina jedno prica, drugo pise, a trece radi. Covek koji je 90ih primitivnu masu sa nase strane palio da ide da se kolje sa istim takvima koje su palili njihovi seselji, i ti pricas o ideologiji?! Super ideologija, sto samo karlovac, karlobag, ogulin, virovitica? Daj da zaokruzimo i preko cikaga, znas kolko srba ima tamo, pa ako neko slucajno kaze ne moze, da se pokrvimo sa njima.. sto da ne.. po australiji nas ima isto, austrija, nemacka.. daj sve koji nisu u okviru nasih granica da oivicimo, jer to im jedino garantuje normalan zivot, njegov ucenik ce nam pootvarati fabrike da predemo vunu i motamo kablove, izgledacemo kao ljudi iz podruma u filmu underground, al nema veze, ideologija je bitna.. cek da se klepim po celu..

Darko

pre 5 godina

Recite vi šta hoćete ali Šešelj je isti ovakav kakav je i sada vukao preko 30%, ako ne i svih 40% "građana" Srbije u bliskoj prošlosti. Sada vuče 2% jer sva njegova buka i pamet nisu doneli željene rezultate, naprotiv. I šta? Da s njim nešto debelo ne valja došlo se katarzom? Eto, nismo znali sada znamo? Kako da ne? Kamo lepe sreće da je to istina. Istina je da su ti isti od Šešelja odustali zato što je i poslednjoj budali jasno da sa njim idete u slepu ulicu i to je jedini razlog. Duboko u sebi, svi njegovi simpatizeri su i dalje njegovi simpatizeri, isti baš kao što je i on ostao isti i to je ta gorka istina od koje nema ni leka ni uzmaka. Ljudi su odustali od Šešelja ne zato što su postali svesni da je to bila loša politika prepuna revanšizma, nasilja i smrti jednog čoveka velikog intelekta i vrlo primitivnog, nezdravog karaktera (paradoks), nego zato što ta politika njim lično nije donela ništa. U Srbiji nema pravog pomaka jer su i danas na vlasti osobe koje beže od suočenja sa pročlošću. Zato Šešelj i dalje paradira Srbijom a trebalo bi da je na neki način pod ključem - ovako ili onako...bilo kako. Mladi nemaju ovde šanse....