Utorak, 17.04.2018.

13:15

Makron: Prvo sebe da sredimo, Balkan neka čeka

Francuski predsednik Emanuel Makron izjavio je da Evropska unija ne treba da prima nove članice dok se dublje ne integriše i ne sprovede reforme.

Izvor: Beta

Makron: Prvo sebe da sredimo, Balkan neka èeka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

parola snadji se

pre 6 godina

Uopste im se ne isplati da primaju nove clanice, bez obzira koliko se to meni ne dopada. Dobili su jeftinu radnu snagu iz Bugarske i Rumunije, a novac koji bi nove clanice dobile za razvoj bi prokockali politicari i narod ovde nista od toga ne bi dobio. I Bosna je dobila novac za deminiranje, a zasto je jos uvek pod minama?!

bigserb

pre 6 godina

Hahahaha, a dokle vise da cekamo? Prodje mi zivot u cekanju, od 1990. kada sam imao 16 godina ja zivim u nekom cekanju na bolji zivot, na ulazak u EU, na sredjivanje stanja u drzavi, a od toga nema nista! Danas imam 44 godine i jos uvek cekam da udjemo u EU, a kako mi se cini, necu to ni doziveti, zato se moramo manuti corava posla, zahvaliti se EU na ponudi isto kao Islandjani, Norvezani i Svajcarci i krenuti svojim putem! Postojala je Srbija i pre EU, a postojace i dugo posle raspada i nestanka iste, zato moramo verovati "U se i u svoje kljuse", a ne slusati obecanja tipa "Ne lipsi magarce do zelene trave"!

Dejan

pre 6 godina

Makron je još daleko od velikog državnika sa vizijom. To se i onako ne postaje preko noći. A da li će postati to će vreme pokazati.
Što se Balkana tiče, mi smo deo njihovog dvorišta i utičemo itekako na ono što se dešava tamo. Utoliko je potrebno da Evropa podrži napredak zemalja Balkana i pomogne, kao i da da jasnu perspektivu, jer je to u interesu EU. Sa ovakvim izjavama kako oni nisu spremi ne pomažu nikome. Ni sebi mi Balkanu!

dejan

pre 6 godina

'Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji, ali da ne želi da EU, koja danas teško funkcioniše sa 28, a sutra sa 27 članica, odluči da može da primi nove članice po istim pravilima. '

Nece nas, ali ne zeli ni da se okrenemo drugima... E pa...

ViennaCallin

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)


A umesto toga šta?

Istočnjačka despotija za vreme Miloševića se završila tako što smo svi prodavali rumunske gaće, mađarske deterdžente i bugarske žvake po buvljacima. Ili ćemo kad-tad izgraditi evropsku zemlju sa vladavinom prava ili ćemo nestati sa karte. Sve ostalo su kafanske utopije.

KOSIGNAS

pre 6 godina

Hvala g. Makron. Konačno se Francuska ponaša kao iskreni prijatelj Srba i Srbije. Još samo da ovo shvate EUfanatici. Srbiji nije mesto u EU.Vreme je da krenemo tamo gde smo dobrodošli, gde nas očekuju.

Phill

pre 6 godina

Ovo mi kao narod nikada necemo ukapirati i izvesti. Prvo moramo sebe da sredimo- da ne bacamo smece po ulici, da ne pljujemo po ulici, da postujemo zakon i sankcionisemo jednako sve one koji ga ne postuju, da nismo neobrazovani, bahati, korumpirani, da ne dajemo nekome glas za flasu zejtina i kilo secera, da ne dajemo da drzavu vode ljudi bez integriteta i znanja iz odredjene oblasti, da se kolektivno bunimo protiv odluka vlasti koje su na nasu stetu, da se obrazujemo, sindikalno udruzujemo i borimo za radnicka prava, itd., itd. Progutali smo pricu da cim udjemo u EU, da ce se onda sve resiti, da ce nam neko drugi resavati probleme, poteci ce med i mleko... E, pa, nece.

Krsta Petrović

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.
(Si, 17. april 2018 14:17)

Imam dva pitanja: 1. A šta vam treba? 2. Zašto bi većina Srba, kada bi imali lepu ponudu, rado odselila u tu nikakvu Evropu?

Micko

pre 6 godina

Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)

A jel ti palo na pamet druze da smo za nesto i sami krivi? Jel si bio skoro do Praga, Budimpeste, Krakova, Sofije? Jel si video nove puteve, sredjene fasade metro linije? Jel si pogledao koliko im je porastao BDP i ostali parametri od kad su usli u Uniju? Jel si proverio stopu nezaposlenosti? Jel mislis da smo ovako bedni, siromasni i korumpirani potrebni Uniji u ovom momentu? Dok su drugi koristili prilike, mi smo ratovali i birali najgore, a sad su nam drugi krivi za sve.

Suzavac

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!

eu

pre 6 godina

Potpuno ga razumem, poslednje sto im treba je Balkan u kojem jos uvek vladaju haos, nacionalizam i neresene granice. Imaju oni dovoljno svojih problema. Neko je ovde pomenuo da oni stalno postavljaju nove zahteve. To uopste nije tacno - jednostavno ni najosnovniji pocetni zahtevi nisu ispunjeni. Da li se nesto fundamentalno promenilo u glavama ljudi u Srbiji od 90-tih godina ? Dovoljno da izadjete malo na ulicu, pa ce vam se samo odgovoriti.

Milos

pre 6 godina

Cek moramo da priznamo Kosovo ove godine kako bi 2030. godine usli mozda u EU?Kriza od pre deset godina je nastala zbog velikog duga,a sada je EU mnogo vise zaduzena nego 2008. godine jer su novim dugom resili stari.Krize se desavaju na svakih deset godia manje vise tako da...posle nadolazece krize pitanje je da li ce imati novca da ulazu u nas,a s druge strane Kina se probija kao vodeca ekonomija sveta koja ne priznaje "Kosovo".

Drnda

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)

A šta bi ti umesto toga? Imaš neku ideju? Ali ideju koja vodi progresu, proizvodnji i prosperitetu?

Zli Zo

pre 6 godina

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?
(Nino, 17. april 2018 14:50) # Link komentara

Sve to , ili skoro sve postoji u zemljama kao što su Rumunija, Bugarska , Hrvatska, koje su u EU. Hrvatska pripada ovom regionu i loša je država. Ili se ne slažeš? Možda je zbog toga i EU oprezna i podiže standarde za prijem. Problem je što će za njihovo ispunjavanje većini biti potrebne decenije.


Ovo nije način. Loša izjava Makrona, kriza liderstva u Evropi je očigledna i to je veliki problem. Nema velikih državnika, izev možda Merkelove. Sve same tehnokrate. Žalosno.

Dare

pre 6 godina

@Mozda za pocetak da sredite socijalne i rasne nemire u vasoj zemlji gospodine Makron ?

Živim u Francuskoj i nigde ne vidim te vaše socijalne i rasne nemire. Da, ovih dana su aktuelni štrajkovi u železnicima, ali zato što su im ukinuli doživotno sigurno zaposlenje na železnici i garantovani minimalni rast plate od 6% godišnje. Francuske je pojam za većinu evropskih zemalja što se tiče socijalnih prilika (35-satno radno vreme, svaka porodica sa 2+ dece prima dečiji dodatak, besplatne škole, uključujući knjige, sveske i pribor, besplatni vrtići od 3 godine, pomoć za nezaposlene, svi imaju osnovno zdravstveno osiguranje...).
Zato dragi moji zemljaci u Srbiji zapitajte se zašto nema socijalnih nemira u Srbiji, a ne zašto ih ima u Francuskoj.

QQaa

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća. Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)
Koji novi uslovi? Mi ne ispunjavamo ni osnovne uslove a kamoli neke nove.

Kalimero

pre 6 godina

Kada ste nam uvodili sankcije,kada ste nas osudjivali za.sve i svasta i kada ste nas bombardovali,niste čekali ni trenutak...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hmm, 17. april 2018 13:50)

Sjajno rečeno, a ja bih dodao još da kada su učlanjivali Rumuniju, Bugarsku, Baltičke države onda je moglo preko noći iz srednjeg veka u EU. Samo da se NATO dokopa granica sa Rusijom.

Nino

pre 6 godina

U prevodu - Rusija i Turska slobodno mogu realizovati svoje interese u delovima Balkana koji i dalje nisu unutar EU.

@(realno_gledano, 17. april 2018 13:50)

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?

EU gradanin srbin

pre 6 godina

Ko je kriv Srbiji kojoj je trebalo toliko vremena i trebace jos, dok se ne opameti i izabere Evropski put. Ne moze da sedi na dve stolice i da ocekuje privilegije za punopravni prijem u clanstvo EU...to bi kostalo nas poreske obveznike u drzavama clanica EU, Makron je 100% u pravu.
Srbija sama odlucuje o stabilnosti u regionu, i sama odlucuje da li ce dozvoliti geopoliticki uticaj Rusije, ako nije sposobna i ne zna da sprovodi evropsku politiku, neka se ugleda na rezim Mila Djukanovica kako se kaze NE Rusiji. Tacka.

Si

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.

Veljko

pre 6 godina

Lepo je sto je covek iskren. Treba se skoncentrisati na sebe, eliminisati korupciju i privuci investitore. Naravno pokusati da se dobije status kao Svajcarska ili Norveska. Nema potrebe biti formalno clan unije ako imate sve privilegije iste. Ako je njima politicki vazno da ne primaju nove clanice, win-win je da imamo integraciju bez formalnog clanstva.

utin

pre 6 godina

koji smo mi licemeri. necemo u eu, stekamo pare u eure, putujemo u segedin po kackavalj i kobasice, kupujemo nemacka i francuska vozila, letujemo u grckoj sto je eu, kupujemo u lidl-u, pola srbije ima nekog ko radi u becu i austriji. pri tom zapitajmo se zasto eu nece nas... pa pogledajte reke i prirodu. kod stare pazove deponija na brdu vetar raznosi smece kilometrima unakolo. je l to kriv francuz, nemac, englez?

Doktor

pre 6 godina

Ljudi ovo je sasvim realna izjava. Pa i ja bih isto pričao na njegovom mestu. A na nama je da budemo pametni i ne srljamo u greške - tipa pustimo Kosovo u UN pod obećanjem evropskih integracija od kojih u doglednoj budućnosti evidentno nema ništa (prema predsedniku Francuske!!). Dakle državnu politiku prilagoditi ovoj činjenici. Raditi na ostvarivanju EU standarda a o pridruživanju otom - potom kada bude bilo političke volje u EU. To ne može na silu. Na nama je da, uz pomoć EU, radimo na dostizanju evropskih standarda, usklađivanju pravnog sistema, suzbijanju korupcije, unapređenju školstva i zdravstva, infrastrukturi, uređivanju pravosuđa i državne uprave, itd. A ulazak u EU ionako ne zavisi od nas...

četvrt veka

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća.
Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.

lala

pre 6 godina

znaci, nista od 2025... mozda bude nesto 2030.?
EU u takvim izjavama treba da koristi cuvenu srpsku formulu n+2, gde je n tekuca godina. Kada ce se nesto desiti? - za dve godine

pisipropalo

pre 6 godina

Samo vi sredjujte sebe, treba i te kako!! Takvi kakvi ste nam za pomoc nikako ne trebate! A i pored toga, ko to kaze a i laze da Srpski narod uopste i zeli vise da se pridruzi takvom skupu nacija kakve ste vi i vasi saveznici, koji vec vise od pola veka bez prestabka bombarduju slobodno po svetu neduzne narode, zenu i decu!? Hvala, ali ne hvala!

Torrente

pre 6 godina

Neka pročitaju ovo oni koji još veruju da ćemo predajom KiM ući u EU.

Vuku nas za nos od 2000. godine i stalno nam treba još 7 godina da uđemo.

Dosta više.

Hvala Makronu na iskrenosti.

Milos

pre 6 godina

Evo sad prilike za Predsednika da vrati institucije Republike Srbije koje je povukao sa Kosova posle potpisivanja briselskog sporazuma.Da da podestim, povukao je zdravstvo , skolstvo, opstinske strukture, izdavanje dokumenata...pa sve do zvanicnog zahteva Srbije of pre godinu dana da tzv Kosovo dobije pozivni broj.Takodje pozvao je Srbe da glasaju za sve strukture "drzave Kosovo" na svim izborima.
A sve to zarad "datuma za otpocinjanje pregovora sa EU".
Malo li je?

Edard Stark

pre 6 godina

Ne shvataju da sređuju sebe upravo Balkanom jer VB i SAD (uz posrednu pomoć Rusije) žele da destabilizuju Evropu upravo preko Balkana.

kraja

pre 6 godina

"Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji"

...da ceka balkan, kao turska, 30 godina da se vi smilujete...???
...no pasaran...
...sem toga, da vam amerika pokaze prstom na kosovo, sutra biste ih primili bez uslovljavnja...

bane2407

pre 6 godina

Naravno, Makron je bar jasan dok na ostali vuku za nos i prisiljavaju da radimo za njihove interese direktno protiv svojih.
Bukvalno preslikan scenario koji su decenijama sprovodili ka Turskoj.
Ima li jos ikoga ko im veruje i jednu izgovorenu rec?
Licemerni zapad mi se ogadio.

Čika Boža

pre 6 godina

Stvarno je vreme da i mi donesemo istu odluku i prestanemo da trošimo ogroman novac na pristupanje EU. Neka se jave kad se saberu, ako se saberu.

Pedja

pre 6 godina

Kada dodje i
ako dodje u Beograd,
francuskog predsednika treba sto glasnije izvizdati
i time mu pokazati sta mislimo o
francusksrpskom " prijateljstvu".

Petar

pre 6 godina

Pa onda se ne mesajte u nase zivote nego sredjujte svoje! Vi bi da napravite haos kao sada u Siriji a posle da ostavite rasulo dok vi resavate svoje probleme

četvrt veka

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća.
Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.

Torrente

pre 6 godina

Neka pročitaju ovo oni koji još veruju da ćemo predajom KiM ući u EU.

Vuku nas za nos od 2000. godine i stalno nam treba još 7 godina da uđemo.

Dosta više.

Hvala Makronu na iskrenosti.

lala

pre 6 godina

znaci, nista od 2025... mozda bude nesto 2030.?
EU u takvim izjavama treba da koristi cuvenu srpsku formulu n+2, gde je n tekuca godina. Kada ce se nesto desiti? - za dve godine

Pedja

pre 6 godina

Kada dodje i
ako dodje u Beograd,
francuskog predsednika treba sto glasnije izvizdati
i time mu pokazati sta mislimo o
francusksrpskom " prijateljstvu".

Čika Boža

pre 6 godina

Stvarno je vreme da i mi donesemo istu odluku i prestanemo da trošimo ogroman novac na pristupanje EU. Neka se jave kad se saberu, ako se saberu.

Milos

pre 6 godina

Evo sad prilike za Predsednika da vrati institucije Republike Srbije koje je povukao sa Kosova posle potpisivanja briselskog sporazuma.Da da podestim, povukao je zdravstvo , skolstvo, opstinske strukture, izdavanje dokumenata...pa sve do zvanicnog zahteva Srbije of pre godinu dana da tzv Kosovo dobije pozivni broj.Takodje pozvao je Srbe da glasaju za sve strukture "drzave Kosovo" na svim izborima.
A sve to zarad "datuma za otpocinjanje pregovora sa EU".
Malo li je?

pisipropalo

pre 6 godina

Samo vi sredjujte sebe, treba i te kako!! Takvi kakvi ste nam za pomoc nikako ne trebate! A i pored toga, ko to kaze a i laze da Srpski narod uopste i zeli vise da se pridruzi takvom skupu nacija kakve ste vi i vasi saveznici, koji vec vise od pola veka bez prestabka bombarduju slobodno po svetu neduzne narode, zenu i decu!? Hvala, ali ne hvala!

bane2407

pre 6 godina

Naravno, Makron je bar jasan dok na ostali vuku za nos i prisiljavaju da radimo za njihove interese direktno protiv svojih.
Bukvalno preslikan scenario koji su decenijama sprovodili ka Turskoj.
Ima li jos ikoga ko im veruje i jednu izgovorenu rec?
Licemerni zapad mi se ogadio.

Petar

pre 6 godina

Pa onda se ne mesajte u nase zivote nego sredjujte svoje! Vi bi da napravite haos kao sada u Siriji a posle da ostavite rasulo dok vi resavate svoje probleme

Kalimero

pre 6 godina

Kada ste nam uvodili sankcije,kada ste nas osudjivali za.sve i svasta i kada ste nas bombardovali,niste čekali ni trenutak...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hmm, 17. april 2018 13:50)

Sjajno rečeno, a ja bih dodao još da kada su učlanjivali Rumuniju, Bugarsku, Baltičke države onda je moglo preko noći iz srednjeg veka u EU. Samo da se NATO dokopa granica sa Rusijom.

Suzavac

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!

utin

pre 6 godina

koji smo mi licemeri. necemo u eu, stekamo pare u eure, putujemo u segedin po kackavalj i kobasice, kupujemo nemacka i francuska vozila, letujemo u grckoj sto je eu, kupujemo u lidl-u, pola srbije ima nekog ko radi u becu i austriji. pri tom zapitajmo se zasto eu nece nas... pa pogledajte reke i prirodu. kod stare pazove deponija na brdu vetar raznosi smece kilometrima unakolo. je l to kriv francuz, nemac, englez?

Micko

pre 6 godina

Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)

A jel ti palo na pamet druze da smo za nesto i sami krivi? Jel si bio skoro do Praga, Budimpeste, Krakova, Sofije? Jel si video nove puteve, sredjene fasade metro linije? Jel si pogledao koliko im je porastao BDP i ostali parametri od kad su usli u Uniju? Jel si proverio stopu nezaposlenosti? Jel mislis da smo ovako bedni, siromasni i korumpirani potrebni Uniji u ovom momentu? Dok su drugi koristili prilike, mi smo ratovali i birali najgore, a sad su nam drugi krivi za sve.

Edard Stark

pre 6 godina

Ne shvataju da sređuju sebe upravo Balkanom jer VB i SAD (uz posrednu pomoć Rusije) žele da destabilizuju Evropu upravo preko Balkana.

Phill

pre 6 godina

Ovo mi kao narod nikada necemo ukapirati i izvesti. Prvo moramo sebe da sredimo- da ne bacamo smece po ulici, da ne pljujemo po ulici, da postujemo zakon i sankcionisemo jednako sve one koji ga ne postuju, da nismo neobrazovani, bahati, korumpirani, da ne dajemo nekome glas za flasu zejtina i kilo secera, da ne dajemo da drzavu vode ljudi bez integriteta i znanja iz odredjene oblasti, da se kolektivno bunimo protiv odluka vlasti koje su na nasu stetu, da se obrazujemo, sindikalno udruzujemo i borimo za radnicka prava, itd., itd. Progutali smo pricu da cim udjemo u EU, da ce se onda sve resiti, da ce nam neko drugi resavati probleme, poteci ce med i mleko... E, pa, nece.

kraja

pre 6 godina

"Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji"

...da ceka balkan, kao turska, 30 godina da se vi smilujete...???
...no pasaran...
...sem toga, da vam amerika pokaze prstom na kosovo, sutra biste ih primili bez uslovljavnja...

Milos

pre 6 godina

Cek moramo da priznamo Kosovo ove godine kako bi 2030. godine usli mozda u EU?Kriza od pre deset godina je nastala zbog velikog duga,a sada je EU mnogo vise zaduzena nego 2008. godine jer su novim dugom resili stari.Krize se desavaju na svakih deset godia manje vise tako da...posle nadolazece krize pitanje je da li ce imati novca da ulazu u nas,a s druge strane Kina se probija kao vodeca ekonomija sveta koja ne priznaje "Kosovo".

Nino

pre 6 godina

U prevodu - Rusija i Turska slobodno mogu realizovati svoje interese u delovima Balkana koji i dalje nisu unutar EU.

@(realno_gledano, 17. april 2018 13:50)

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?

Dare

pre 6 godina

@Mozda za pocetak da sredite socijalne i rasne nemire u vasoj zemlji gospodine Makron ?

Živim u Francuskoj i nigde ne vidim te vaše socijalne i rasne nemire. Da, ovih dana su aktuelni štrajkovi u železnicima, ali zato što su im ukinuli doživotno sigurno zaposlenje na železnici i garantovani minimalni rast plate od 6% godišnje. Francuske je pojam za većinu evropskih zemalja što se tiče socijalnih prilika (35-satno radno vreme, svaka porodica sa 2+ dece prima dečiji dodatak, besplatne škole, uključujući knjige, sveske i pribor, besplatni vrtići od 3 godine, pomoć za nezaposlene, svi imaju osnovno zdravstveno osiguranje...).
Zato dragi moji zemljaci u Srbiji zapitajte se zašto nema socijalnih nemira u Srbiji, a ne zašto ih ima u Francuskoj.

KOSIGNAS

pre 6 godina

Hvala g. Makron. Konačno se Francuska ponaša kao iskreni prijatelj Srba i Srbije. Još samo da ovo shvate EUfanatici. Srbiji nije mesto u EU.Vreme je da krenemo tamo gde smo dobrodošli, gde nas očekuju.

QQaa

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća. Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)
Koji novi uslovi? Mi ne ispunjavamo ni osnovne uslove a kamoli neke nove.

dejan

pre 6 godina

'Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji, ali da ne želi da EU, koja danas teško funkcioniše sa 28, a sutra sa 27 članica, odluči da može da primi nove članice po istim pravilima. '

Nece nas, ali ne zeli ni da se okrenemo drugima... E pa...

ViennaCallin

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)


A umesto toga šta?

Istočnjačka despotija za vreme Miloševića se završila tako što smo svi prodavali rumunske gaće, mađarske deterdžente i bugarske žvake po buvljacima. Ili ćemo kad-tad izgraditi evropsku zemlju sa vladavinom prava ili ćemo nestati sa karte. Sve ostalo su kafanske utopije.

Doktor

pre 6 godina

Ljudi ovo je sasvim realna izjava. Pa i ja bih isto pričao na njegovom mestu. A na nama je da budemo pametni i ne srljamo u greške - tipa pustimo Kosovo u UN pod obećanjem evropskih integracija od kojih u doglednoj budućnosti evidentno nema ništa (prema predsedniku Francuske!!). Dakle državnu politiku prilagoditi ovoj činjenici. Raditi na ostvarivanju EU standarda a o pridruživanju otom - potom kada bude bilo političke volje u EU. To ne može na silu. Na nama je da, uz pomoć EU, radimo na dostizanju evropskih standarda, usklađivanju pravnog sistema, suzbijanju korupcije, unapređenju školstva i zdravstva, infrastrukturi, uređivanju pravosuđa i državne uprave, itd. A ulazak u EU ionako ne zavisi od nas...

Si

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.

Veljko

pre 6 godina

Lepo je sto je covek iskren. Treba se skoncentrisati na sebe, eliminisati korupciju i privuci investitore. Naravno pokusati da se dobije status kao Svajcarska ili Norveska. Nema potrebe biti formalno clan unije ako imate sve privilegije iste. Ako je njima politicki vazno da ne primaju nove clanice, win-win je da imamo integraciju bez formalnog clanstva.

EU gradanin srbin

pre 6 godina

Ko je kriv Srbiji kojoj je trebalo toliko vremena i trebace jos, dok se ne opameti i izabere Evropski put. Ne moze da sedi na dve stolice i da ocekuje privilegije za punopravni prijem u clanstvo EU...to bi kostalo nas poreske obveznike u drzavama clanica EU, Makron je 100% u pravu.
Srbija sama odlucuje o stabilnosti u regionu, i sama odlucuje da li ce dozvoliti geopoliticki uticaj Rusije, ako nije sposobna i ne zna da sprovodi evropsku politiku, neka se ugleda na rezim Mila Djukanovica kako se kaze NE Rusiji. Tacka.

Zli Zo

pre 6 godina

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?
(Nino, 17. april 2018 14:50) # Link komentara

Sve to , ili skoro sve postoji u zemljama kao što su Rumunija, Bugarska , Hrvatska, koje su u EU. Hrvatska pripada ovom regionu i loša je država. Ili se ne slažeš? Možda je zbog toga i EU oprezna i podiže standarde za prijem. Problem je što će za njihovo ispunjavanje većini biti potrebne decenije.


Ovo nije način. Loša izjava Makrona, kriza liderstva u Evropi je očigledna i to je veliki problem. Nema velikih državnika, izev možda Merkelove. Sve same tehnokrate. Žalosno.

Krsta Petrović

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.
(Si, 17. april 2018 14:17)

Imam dva pitanja: 1. A šta vam treba? 2. Zašto bi većina Srba, kada bi imali lepu ponudu, rado odselila u tu nikakvu Evropu?

bigserb

pre 6 godina

Hahahaha, a dokle vise da cekamo? Prodje mi zivot u cekanju, od 1990. kada sam imao 16 godina ja zivim u nekom cekanju na bolji zivot, na ulazak u EU, na sredjivanje stanja u drzavi, a od toga nema nista! Danas imam 44 godine i jos uvek cekam da udjemo u EU, a kako mi se cini, necu to ni doziveti, zato se moramo manuti corava posla, zahvaliti se EU na ponudi isto kao Islandjani, Norvezani i Svajcarci i krenuti svojim putem! Postojala je Srbija i pre EU, a postojace i dugo posle raspada i nestanka iste, zato moramo verovati "U se i u svoje kljuse", a ne slusati obecanja tipa "Ne lipsi magarce do zelene trave"!

eu

pre 6 godina

Potpuno ga razumem, poslednje sto im treba je Balkan u kojem jos uvek vladaju haos, nacionalizam i neresene granice. Imaju oni dovoljno svojih problema. Neko je ovde pomenuo da oni stalno postavljaju nove zahteve. To uopste nije tacno - jednostavno ni najosnovniji pocetni zahtevi nisu ispunjeni. Da li se nesto fundamentalno promenilo u glavama ljudi u Srbiji od 90-tih godina ? Dovoljno da izadjete malo na ulicu, pa ce vam se samo odgovoriti.

Drnda

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)

A šta bi ti umesto toga? Imaš neku ideju? Ali ideju koja vodi progresu, proizvodnji i prosperitetu?

parola snadji se

pre 6 godina

Uopste im se ne isplati da primaju nove clanice, bez obzira koliko se to meni ne dopada. Dobili su jeftinu radnu snagu iz Bugarske i Rumunije, a novac koji bi nove clanice dobile za razvoj bi prokockali politicari i narod ovde nista od toga ne bi dobio. I Bosna je dobila novac za deminiranje, a zasto je jos uvek pod minama?!

Dejan

pre 6 godina

Makron je još daleko od velikog državnika sa vizijom. To se i onako ne postaje preko noći. A da li će postati to će vreme pokazati.
Što se Balkana tiče, mi smo deo njihovog dvorišta i utičemo itekako na ono što se dešava tamo. Utoliko je potrebno da Evropa podrži napredak zemalja Balkana i pomogne, kao i da da jasnu perspektivu, jer je to u interesu EU. Sa ovakvim izjavama kako oni nisu spremi ne pomažu nikome. Ni sebi mi Balkanu!

EU gradanin srbin

pre 6 godina

Ko je kriv Srbiji kojoj je trebalo toliko vremena i trebace jos, dok se ne opameti i izabere Evropski put. Ne moze da sedi na dve stolice i da ocekuje privilegije za punopravni prijem u clanstvo EU...to bi kostalo nas poreske obveznike u drzavama clanica EU, Makron je 100% u pravu.
Srbija sama odlucuje o stabilnosti u regionu, i sama odlucuje da li ce dozvoliti geopoliticki uticaj Rusije, ako nije sposobna i ne zna da sprovodi evropsku politiku, neka se ugleda na rezim Mila Djukanovica kako se kaze NE Rusiji. Tacka.

četvrt veka

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća.
Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.

Micko

pre 6 godina

Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)

A jel ti palo na pamet druze da smo za nesto i sami krivi? Jel si bio skoro do Praga, Budimpeste, Krakova, Sofije? Jel si video nove puteve, sredjene fasade metro linije? Jel si pogledao koliko im je porastao BDP i ostali parametri od kad su usli u Uniju? Jel si proverio stopu nezaposlenosti? Jel mislis da smo ovako bedni, siromasni i korumpirani potrebni Uniji u ovom momentu? Dok su drugi koristili prilike, mi smo ratovali i birali najgore, a sad su nam drugi krivi za sve.

Pedja

pre 6 godina

Kada dodje i
ako dodje u Beograd,
francuskog predsednika treba sto glasnije izvizdati
i time mu pokazati sta mislimo o
francusksrpskom " prijateljstvu".

ViennaCallin

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)


A umesto toga šta?

Istočnjačka despotija za vreme Miloševića se završila tako što smo svi prodavali rumunske gaće, mađarske deterdžente i bugarske žvake po buvljacima. Ili ćemo kad-tad izgraditi evropsku zemlju sa vladavinom prava ili ćemo nestati sa karte. Sve ostalo su kafanske utopije.

pisipropalo

pre 6 godina

Samo vi sredjujte sebe, treba i te kako!! Takvi kakvi ste nam za pomoc nikako ne trebate! A i pored toga, ko to kaze a i laze da Srpski narod uopste i zeli vise da se pridruzi takvom skupu nacija kakve ste vi i vasi saveznici, koji vec vise od pola veka bez prestabka bombarduju slobodno po svetu neduzne narode, zenu i decu!? Hvala, ali ne hvala!

Drnda

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!
(Suzavac, 17. april 2018 15:11)

A šta bi ti umesto toga? Imaš neku ideju? Ali ideju koja vodi progresu, proizvodnji i prosperitetu?

Čika Boža

pre 6 godina

Stvarno je vreme da i mi donesemo istu odluku i prestanemo da trošimo ogroman novac na pristupanje EU. Neka se jave kad se saberu, ako se saberu.

utin

pre 6 godina

koji smo mi licemeri. necemo u eu, stekamo pare u eure, putujemo u segedin po kackavalj i kobasice, kupujemo nemacka i francuska vozila, letujemo u grckoj sto je eu, kupujemo u lidl-u, pola srbije ima nekog ko radi u becu i austriji. pri tom zapitajmo se zasto eu nece nas... pa pogledajte reke i prirodu. kod stare pazove deponija na brdu vetar raznosi smece kilometrima unakolo. je l to kriv francuz, nemac, englez?

Suzavac

pre 6 godina

Navukli su me na pricu o evropskoj Srbiji, liberalizmu i vladavini prava 5-og oktobra... Vise nikad! Sto je vec covek u komentarima i rek'o, daleko vam lepa kuca!

QQaa

pre 6 godina

Ma vaša Evropa. Daleko vam lepa kuća. Skoro 20 godina nas vučete za nos. I još 7 godina, neće biti dovoljno.Stalno novi zahtevi. Bio sam za Evropu, ali preteraste ga. Dosta mi vas je.
(četvrt veka, 17. april 2018 13:39)
Koji novi uslovi? Mi ne ispunjavamo ni osnovne uslove a kamoli neke nove.

Krsta Petrović

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.
(Si, 17. april 2018 14:17)

Imam dva pitanja: 1. A šta vam treba? 2. Zašto bi većina Srba, kada bi imali lepu ponudu, rado odselila u tu nikakvu Evropu?

KOSIGNAS

pre 6 godina

Hvala g. Makron. Konačno se Francuska ponaša kao iskreni prijatelj Srba i Srbije. Još samo da ovo shvate EUfanatici. Srbiji nije mesto u EU.Vreme je da krenemo tamo gde smo dobrodošli, gde nas očekuju.

Edard Stark

pre 6 godina

Ne shvataju da sređuju sebe upravo Balkanom jer VB i SAD (uz posrednu pomoć Rusije) žele da destabilizuju Evropu upravo preko Balkana.

Dare

pre 6 godina

@Mozda za pocetak da sredite socijalne i rasne nemire u vasoj zemlji gospodine Makron ?

Živim u Francuskoj i nigde ne vidim te vaše socijalne i rasne nemire. Da, ovih dana su aktuelni štrajkovi u železnicima, ali zato što su im ukinuli doživotno sigurno zaposlenje na železnici i garantovani minimalni rast plate od 6% godišnje. Francuske je pojam za većinu evropskih zemalja što se tiče socijalnih prilika (35-satno radno vreme, svaka porodica sa 2+ dece prima dečiji dodatak, besplatne škole, uključujući knjige, sveske i pribor, besplatni vrtići od 3 godine, pomoć za nezaposlene, svi imaju osnovno zdravstveno osiguranje...).
Zato dragi moji zemljaci u Srbiji zapitajte se zašto nema socijalnih nemira u Srbiji, a ne zašto ih ima u Francuskoj.

Torrente

pre 6 godina

Neka pročitaju ovo oni koji još veruju da ćemo predajom KiM ući u EU.

Vuku nas za nos od 2000. godine i stalno nam treba još 7 godina da uđemo.

Dosta više.

Hvala Makronu na iskrenosti.

Milos

pre 6 godina

Evo sad prilike za Predsednika da vrati institucije Republike Srbije koje je povukao sa Kosova posle potpisivanja briselskog sporazuma.Da da podestim, povukao je zdravstvo , skolstvo, opstinske strukture, izdavanje dokumenata...pa sve do zvanicnog zahteva Srbije of pre godinu dana da tzv Kosovo dobije pozivni broj.Takodje pozvao je Srbe da glasaju za sve strukture "drzave Kosovo" na svim izborima.
A sve to zarad "datuma za otpocinjanje pregovora sa EU".
Malo li je?

bane2407

pre 6 godina

Naravno, Makron je bar jasan dok na ostali vuku za nos i prisiljavaju da radimo za njihove interese direktno protiv svojih.
Bukvalno preslikan scenario koji su decenijama sprovodili ka Turskoj.
Ima li jos ikoga ko im veruje i jednu izgovorenu rec?
Licemerni zapad mi se ogadio.

Petar

pre 6 godina

Pa onda se ne mesajte u nase zivote nego sredjujte svoje! Vi bi da napravite haos kao sada u Siriji a posle da ostavite rasulo dok vi resavate svoje probleme

Si

pre 6 godina

Bogu hvala da i nas malo pogleda. Takva kakva je, razjedinjena, nefunkcionalna i zaokupljena sobom i svojim problemima, EU nam ne treba bar do 3025 godine.

Nino

pre 6 godina

U prevodu - Rusija i Turska slobodno mogu realizovati svoje interese u delovima Balkana koji i dalje nisu unutar EU.

@(realno_gledano, 17. april 2018 13:50)

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?

Kalimero

pre 6 godina

Kada ste nam uvodili sankcije,kada ste nas osudjivali za.sve i svasta i kada ste nas bombardovali,niste čekali ni trenutak...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hmm, 17. april 2018 13:50)

Sjajno rečeno, a ja bih dodao još da kada su učlanjivali Rumuniju, Bugarsku, Baltičke države onda je moglo preko noći iz srednjeg veka u EU. Samo da se NATO dokopa granica sa Rusijom.

eu

pre 6 godina

Potpuno ga razumem, poslednje sto im treba je Balkan u kojem jos uvek vladaju haos, nacionalizam i neresene granice. Imaju oni dovoljno svojih problema. Neko je ovde pomenuo da oni stalno postavljaju nove zahteve. To uopste nije tacno - jednostavno ni najosnovniji pocetni zahtevi nisu ispunjeni. Da li se nesto fundamentalno promenilo u glavama ljudi u Srbiji od 90-tih godina ? Dovoljno da izadjete malo na ulicu, pa ce vam se samo odgovoriti.

Zli Zo

pre 6 godina

Da, EU će svakako zbog toga u najhitnijem mogućem postupku primiti Zapadni Balkan u EU...Kako da ne?!

Realno, Zapadni Balkan je vrlo loša regija u Europi, tu je najviše korupcije po svim statistikama, najmanja razvijenost, najmanje poštivanja ljudskih prava, loša infrastruktura i velika povezanost s Rusijom, odnosno Turskom i gdje vladaju lokalni diktatori.

Kakva je to zemlja u kojoj jedna te ista osoba vlada 25 godina ili u kojoj predsjednik otvara privatne stambene zgrade i ima više ovlasti od premijera?
(Nino, 17. april 2018 14:50) # Link komentara

Sve to , ili skoro sve postoji u zemljama kao što su Rumunija, Bugarska , Hrvatska, koje su u EU. Hrvatska pripada ovom regionu i loša je država. Ili se ne slažeš? Možda je zbog toga i EU oprezna i podiže standarde za prijem. Problem je što će za njihovo ispunjavanje većini biti potrebne decenije.


Ovo nije način. Loša izjava Makrona, kriza liderstva u Evropi je očigledna i to je veliki problem. Nema velikih državnika, izev možda Merkelove. Sve same tehnokrate. Žalosno.

Veljko

pre 6 godina

Lepo je sto je covek iskren. Treba se skoncentrisati na sebe, eliminisati korupciju i privuci investitore. Naravno pokusati da se dobije status kao Svajcarska ili Norveska. Nema potrebe biti formalno clan unije ako imate sve privilegije iste. Ako je njima politicki vazno da ne primaju nove clanice, win-win je da imamo integraciju bez formalnog clanstva.

Milos

pre 6 godina

Cek moramo da priznamo Kosovo ove godine kako bi 2030. godine usli mozda u EU?Kriza od pre deset godina je nastala zbog velikog duga,a sada je EU mnogo vise zaduzena nego 2008. godine jer su novim dugom resili stari.Krize se desavaju na svakih deset godia manje vise tako da...posle nadolazece krize pitanje je da li ce imati novca da ulazu u nas,a s druge strane Kina se probija kao vodeca ekonomija sveta koja ne priznaje "Kosovo".

Doktor

pre 6 godina

Ljudi ovo je sasvim realna izjava. Pa i ja bih isto pričao na njegovom mestu. A na nama je da budemo pametni i ne srljamo u greške - tipa pustimo Kosovo u UN pod obećanjem evropskih integracija od kojih u doglednoj budućnosti evidentno nema ništa (prema predsedniku Francuske!!). Dakle državnu politiku prilagoditi ovoj činjenici. Raditi na ostvarivanju EU standarda a o pridruživanju otom - potom kada bude bilo političke volje u EU. To ne može na silu. Na nama je da, uz pomoć EU, radimo na dostizanju evropskih standarda, usklađivanju pravnog sistema, suzbijanju korupcije, unapređenju školstva i zdravstva, infrastrukturi, uređivanju pravosuđa i državne uprave, itd. A ulazak u EU ionako ne zavisi od nas...

Dejan

pre 6 godina

Makron je još daleko od velikog državnika sa vizijom. To se i onako ne postaje preko noći. A da li će postati to će vreme pokazati.
Što se Balkana tiče, mi smo deo njihovog dvorišta i utičemo itekako na ono što se dešava tamo. Utoliko je potrebno da Evropa podrži napredak zemalja Balkana i pomogne, kao i da da jasnu perspektivu, jer je to u interesu EU. Sa ovakvim izjavama kako oni nisu spremi ne pomažu nikome. Ni sebi mi Balkanu!

Phill

pre 6 godina

Ovo mi kao narod nikada necemo ukapirati i izvesti. Prvo moramo sebe da sredimo- da ne bacamo smece po ulici, da ne pljujemo po ulici, da postujemo zakon i sankcionisemo jednako sve one koji ga ne postuju, da nismo neobrazovani, bahati, korumpirani, da ne dajemo nekome glas za flasu zejtina i kilo secera, da ne dajemo da drzavu vode ljudi bez integriteta i znanja iz odredjene oblasti, da se kolektivno bunimo protiv odluka vlasti koje su na nasu stetu, da se obrazujemo, sindikalno udruzujemo i borimo za radnicka prava, itd., itd. Progutali smo pricu da cim udjemo u EU, da ce se onda sve resiti, da ce nam neko drugi resavati probleme, poteci ce med i mleko... E, pa, nece.

bigserb

pre 6 godina

Hahahaha, a dokle vise da cekamo? Prodje mi zivot u cekanju, od 1990. kada sam imao 16 godina ja zivim u nekom cekanju na bolji zivot, na ulazak u EU, na sredjivanje stanja u drzavi, a od toga nema nista! Danas imam 44 godine i jos uvek cekam da udjemo u EU, a kako mi se cini, necu to ni doziveti, zato se moramo manuti corava posla, zahvaliti se EU na ponudi isto kao Islandjani, Norvezani i Svajcarci i krenuti svojim putem! Postojala je Srbija i pre EU, a postojace i dugo posle raspada i nestanka iste, zato moramo verovati "U se i u svoje kljuse", a ne slusati obecanja tipa "Ne lipsi magarce do zelene trave"!

kraja

pre 6 godina

"Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji"

...da ceka balkan, kao turska, 30 godina da se vi smilujete...???
...no pasaran...
...sem toga, da vam amerika pokaze prstom na kosovo, sutra biste ih primili bez uslovljavnja...

lala

pre 6 godina

znaci, nista od 2025... mozda bude nesto 2030.?
EU u takvim izjavama treba da koristi cuvenu srpsku formulu n+2, gde je n tekuca godina. Kada ce se nesto desiti? - za dve godine

dejan

pre 6 godina

'Makron je rekao da ne želi da se Balkan okrene Turskoj ili Rusiji, ali da ne želi da EU, koja danas teško funkcioniše sa 28, a sutra sa 27 članica, odluči da može da primi nove članice po istim pravilima. '

Nece nas, ali ne zeli ni da se okrenemo drugima... E pa...

parola snadji se

pre 6 godina

Uopste im se ne isplati da primaju nove clanice, bez obzira koliko se to meni ne dopada. Dobili su jeftinu radnu snagu iz Bugarske i Rumunije, a novac koji bi nove clanice dobile za razvoj bi prokockali politicari i narod ovde nista od toga ne bi dobio. I Bosna je dobila novac za deminiranje, a zasto je jos uvek pod minama?!