Subota, 14.04.2018.

09:51

Oglasio se Putin: Osudio napad, spomenuo Jugoslaviju

Ruski predsednik Vladimir Putin danas je snažno osudio napad na Siriju.

Izvor: Tanjug

Oglasio se Putin: Osudio napad, spomenuo Jugoslaviju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Sarma

pre 6 godina

Oglašavamo se i mi osuđujući krađu imovine u SSSR-u i Jugoslaviji od strane državnih organa i maltretiranja i ubistva neistomišljenika od strane tih istih državnih organa u Jugoslaviji i SSSR-u.

vlado

pre 6 godina

zapad je skroz izludio!!rusija ih jedna sikanira.,nemaju nikakvo resenje samo vriste od muke evo 5 godina unazad,,,sta su to rijesili u zadnih 5 godina,,uskoro ce se
smuciti narodu na zapadu da ih stalno uvlace u neke gluposti i smirice se ,,morace svu politiku da mijenjaju

Zoran

pre 6 godina

@S200 Nije tačno. Ni jedan USA medij nije javio da je i jedna raketa srušena. Sve su pogodile ciljeve, e to se može videti na YouTube.

MikiP

pre 6 godina

Od pocetka krize u bivsoj SFRJ slusamo price o propasti USA.
Sve je propalo, pa ce i Amerika ali niko od nas komentatora nece to docekati.
Price o Novom svetskom poretku su najobicnija glupost. Uvek je vazio i vazice poredak koji utvrdjuje onaj koji je jaci.
Zakon jaceg je prirodan zakon, bas kao i zakon gravitacije. Trenutno je NATO najveca sila na planeti. Rusija ce se braniti u slucaju direktnog napada, tada i samo tada. Isto vazi i za Kinu. Kina sa preko milijardu ljudi ne usudjuje se da osvoji Tajvan a kod nas se podgreva prica o povratku na Kosovo koje je u rukama NATO!! Srbija bi ulaskom u novi sukob s NATO paktom zavrsila svoju pricu, zauvek.

gulag

pre 6 godina

Jedina supersila u svijetu je Amerika. Država koja ima 12 aktivnih nuklearnih nosača aviona i stotine baza po svijetu. Rusija je velika sila, ali nije supersila. Kina trenutno može postati supersila, ali kad izgradi nosača aviona koliko i Amerika, jer ima jako gospodarstvo. Mislim da se to ne može dogoditi do kraja ovog stoljeća. Amerika je našla savršeni sistem odnosa koji podilazi svom stanovništvu i čini ga zadovoljnim. Dokle god postoje unutarnje totalitarne ambicije i najmanjeg opsega (Kina i sloboda politike i govora) neće se nitko približiti Americi.

Sasa

pre 6 godina

Stvarno jadno.
(gledam, ne verujem, 14. april 2018 15:56)

A po tvom mišljenju je trebalo šta? Da Rusi lansiraju svoje projektile ka Beloj kući? Oborili su im sve rakete koje su predstavljale opasnost, niko nije povređen, svi se nadaju u mirno rešenje samo naš narod pusti očekuje WW3?

USA pametne rakete su onoliko pametne koliko im je i avion bio nevidljiv iznad Buđanovaca. Sprcali su silne pare iz budžeta za high tech oružje koje ruska „drevna” PVO skida nehajno kao konobarica penu sa piva.

krstareća neurotična vjeverica

pre 6 godina

Putun se predao bez ispaljenog metka. Ovde se ne radi o bombardovanju Sirije, vec je ovo poruka Rusiji....
(Kiza, 14. april 2018 14:54)

Da, poruka je nastavite da radite što i dosad jer vas niti možemo niti smijemo spriječiti, a mi ćemo gađati već razrušenu zemlju.

sasa jokic

pre 6 godina

Rade Piket@ veliki su to ulozi, ali sada je Amerika dokazala da vodi glavni rec. Ja da sam na Putinovom mestu (iako ga ne volim jer je diktator klasicni, bogati) raspalio ni jedan nosac, pa da vidimo. Amerika, Francuska, i UK imaju mnogo ise da izgube od siromasne Rusije.
Putin se obrukao, tacka!

Rade Piket

pre 6 godina

Za sve one koi kritikuju Putina i Rusiju, morali bi znaju da je Rusija stavljena na najteži mogući ispit posle ivolikog bezobrazluka zapada na čelu sa SAD-eom.
Nije teško pogoditi kada bi Rusija ušla u rat, sa zapadnom " demokratijom" da ne bi imala puno izbora već da upotrebi sve naoražanje koje ima na raspolaganju,a to znači zbogom našoj lepoj planeti.
Zato svi koi kritikuju Putina morali bi malo bolje da razmisle, samo se boim da provokacija zapadnih " demokratija" još nije završena i da će biti još Skrioakja i raznih udara na civile.

gledam, ne verujem

pre 6 godina

Neverovatno, kako Rusija izgleda nemocno u celoj prici.
Onoliko medijsko spinovanje o supersili koja raspolaze ne znam kakvim oruzjem i kakvim sistemima... svelo se na osude i hitne sastanke u Savetu bezbednosti.
Pa po Siriji moze da lupa ko kako hoce, koliko vidimo, bez da ista objasnjava Rusima.
Ceo taj spin, koji je pravljen godinama, veoma agresivnom propagandom, tipa "samo nek se Zapad usudi da uradi to i to, mi cemo preduzeti ostre mere!", srusi se preko noci u samo nekoliko sati.
Stvarno jadno.

Bojan L.

pre 6 godina

Ima dosta srušenih tomahavka,pojavile su se slike na tviteru,ima i potvrđenih snimaka s video zapisom.Takođe ih ima i u arapskim medijima iz Libana,Sirije,...Nisam vojni stručnjak,samo bivši PVO,obarane su sa starijim sistemima.Rusi možda nisu palili S-300 i S-400,ali po tim snimcima obaranja se vidi,da je sirijska PVO dobro uvezana i da je dočekivala projektile,vjerovatno zbog ruskih radara.Almasdar i Rusi pišu od 71/103,a jedan tviteraš iz SAA kaže 90/113 oborenih projektila.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Можда би се Путин и умијешао али зависи колико му је у интересу, јер све је то интерес. Сви су ратови због интереса, наравно из интереса су онима који нападају а они који се бране они то морају да би опстали. Међу народима нема љубави, већ само интерес. 🙄

S-200

pre 6 godina

@pinoche Kakvo spinovanje. Ni jedna USA raketa NIJE oborena. Ni jedna. Nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 14. april 2018 13:34)
70% ih je oboreno. Čak i USA mediji javljaju da je procenat pogodaka katastrofalno malen. Imaš snimke pogodaka na jutjubu. Engleska se posebno proslavila sa skorom 10 ispaljenih i 0 pogodaka.

fotke video

pre 6 godina

(S-200, 14. april 2018 14:28)

Tacno, ima snimak 1 "pogotka" (1 krater) i 1 oborene rakete. A postoji nekoliko snimaka povecih eksplozija... Vidi se da ne znaju ni da izvestavaju ni da spinuju

mlekadzija

pre 6 godina

Po ko zna koji put ponovila se situacija u kojoj SAD i njihovi sateliti sprovode kaznene mere ali naravno samo prema slabijem...uspeh zagarantovan.

Dorćol

pre 6 godina

US je dobila neviđenu pomoć najvećih vojnih sila posle nje, UK i Fr dokaz da NATo i te kako može udariti bilo koga, bilo gde i kad god poželi! Fantastična demonstracija moći i očita nemoć Rusa koji su samo jedan od nekoliko igrača i koji tek da se zamisle šta i kako posle! Nikako nisu gospodari situacije kako su si umislili.

S-200

pre 6 godina

@fotke video

Pretvorene u paramparčad i krhotine te razbucane leže diljem Sirijske teritorije, pretežno na jugu i zapadu zemlje... Gde drugo bi bile?

Nešto baš i nema snimaka pogodaka kada se već pozivaš na fotke i video.

Memfis

pre 6 godina

Posle obaranja ruskog aviona u Turskoj pljuvala ga je većina uključujući i mene, ali ispostavilo se da je dobro postupio. Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.

peca

pre 6 godina

Najbitnije je da je on osudio "snažno" napad na Sirija. A do tada nevini narod gine. Užas
(Titogradjanin, 14. april 2018 10:23)

Sinoć u napadima je stradalo 3 čoveka, i to vojnika. O kakvim civilima je ovde reč!? Pa ne mogu da verujem da ste mišljenja da Putin treba da uzvrati? E pa tek tad bi bilo žrtava.

fotke video

pre 6 godina

od 103 raketa oboreno 70,tako da je to zadovoljavajuce.mada licno mislim da ni 10 raketa nije pogodilo cilj
(pinoche, 14. april 2018 13:09)

Jel? Pa gde su te silne oborene rakete?

Hasan Šašić

pre 6 godina

Rusija je izgubila sav kredibilitet u očima svetske javnosti, kratko i jasno. Ne treba živeti u iluziji da jedna ekonomija veličine Italije može da se vojno/ekonomski suprotstavi jedinoj supersili na svetu, SAD, koji dosledno uradi sve što obeća ili zapreti. Srbija da se shodno ovim činjenicama orijentiše u svetu. Takođe, zaboraviti Kinu. Ni Kina nije na 'našoj' strani, i nikad neće preteći SAD i NATO u vojnoj/ekonomskoj moći.

Komša

pre 6 godina

@whiterose
Dobro,sve je bilo dogovoreno i niko ne bi trebalo da napada Putina.
Evo ja ne napadam Putina nego domaće rusofile i natofile koji zagovaraju jačanje uticaja bilo koje od ove dve sile u našoj zemlji.
Ako je tako kako ti kažeš onda su Rusi i Ameri partneri u razbijanju jedne suverene zemlje i postoji opravdana bojazan da će bilo koja druga zemlja koja dozvoli da joj oni odlučuju o sudbini doživeti istu sudbinu kao Sirija.
Svaka čast Putinu što je sačuvao ruske baze pošto je to svrha ruskog bitidanja u Siriji.Verujem da su Sirijci presrećni jer im je sigurno važnija ruska baza od njihove zemlje...Taj rad.A o braniteljima demokratije da ne govorim.
O apsurdima takođe- štitiš narod od gasa direktnim pogotkom u fabriku.Da ima zrno istine u tome potrovali bi sve okolo .Izazvali bi humanitarnu katastrofu da pogode fabriki deterdženta a ne postrojenje za bojne otrove.Priča za predškolski uzrast ...

Vatra

pre 6 godina

A mozda su napravili dil, kad su se vec zaleteli zapadnjaci bilo bi gorko ponizenje da se vrate. Mozda su ponudili Putinu dil da ih puste da kao jednu noc bombarduju pa ce oni njega da puste da odrzi svetsko prvenstvo u fudbalu inace ce nastaviti hajku. Koga su to zapadnjaci bombardovali samo jednu noc ?
Ipak Rusija je ovde ponizena ali moze biti da su se dogovorili oko svega.

tigar od papira

pre 6 godina

Ljudi shvatite da Rusi ne mogu vojno da pariraju ni zapadu a kamoli moćnoj Americi!
Borbe se više ne vode pešadijom i topovima nego moćnim avionima, pametnim raketama, elektronskim ometačima i antiradarskim ubojitim sredstvima. Rusi imaju šklopocije, tehnika ima je užasno zastarela. Sve i da smeju ne bi ništa mogli, samo bi bili poraženi i trostruko obrukani. Putin je pametan čovek, dobar je potez povukao, zna dobro šta bi ga snašlo.
Ne verujete u propagandu o ruskom oružju, to se namerno godinama spinuje, ne ide šut sa rogatim.

Šone

pre 6 godina

Koliko razočaranih komentatora! Šta je gospodin predsednik trebao da uradi po vama? Šta? Da proglasi opštu mobilizaciju kao Nikolaj II? Da ispali nuklearne projektile u odbranu Asada, koji nije Rus? Ovakva reakcija je pravi državnički čin, pravi. Sve ostalo bi predstavljalo ludilo. To što ovdašnji zamišljaju da su svi Ruski vladari budale spremne da rizikuju svetski rat, to je druga priča. Rusija je naučila lekciju iz prvog svetskog rata. Za razliku od drugih država i drugih naroda.
Interes svoje države na prvom mestu, a ostalo, kako kad, i kako gde. Za razliku od Amerikanaca koji su kao margarin, u sve se mešaju i svugde moraju da pokazuju silu.

CarloNS

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.
(Pera, 14. april 2018 13:08)

Baš zbog toga treba da se trudimo da obnovimo veze sa SAD, jer Rusija sama ne može nikome da pomogne. Ako budemo sedeli na 2 stolice lupaće nam čvrge i jedni i drugi. Svako treba da gleda sebe. Neka se Rusi bore sami, bar imaju čime, mi smo u mnogo goroj situaciji.

U tom smislu jeste dogovor

pre 6 godina

@Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.
(Memfis, 14. april 2018 13:09)
Dogovoreno je, rekli su mu - mi napadamo, a ti sedi i cuti.

petar.

pre 6 godina

Aman ljudi više, čovek ima svoju državu i svoj narod i gleda interes Rusije.
Nije Rusija ničiji sluga niti telohranitelj. Ne može Putin Rus da voli više Siriju ili Srbiju od Sirijca i Srbina,
- i sam je to rekao ali niko ga izgleda nije shvatio ozbiljno?

Zli Zo

pre 6 godina

Vremenom sam shvatio da postoji " zabrinutost" , " osuda" i "snazna osuda" . I to sve pošto ti saveznike nalupaju kao kantu..😁 Ameri opet pokazali ko je gazda. Bombarduju kad hoće, koga hoće i kako hoće.

Pera

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.

Ja

pre 6 godina

Koja je razlika izmedju : zabrinut, veoma zabrinut, osudio..... ne vidim nikakvu. Zabrinut je bio i Jeljcin 1999. pa nas ubise. Nemojte "braco" Rusi da nas vise braniti. Nikada. Nemojte ni da budete zabrinuti. Samo spavajte. I kad vam Turci skinu avion - samo spavajte.....

Pitt

pre 6 godina

Od jutros citam komentare na sajtovima i drustvenim mrezama i ne verujem koliko ljudi ne razume problematiku vezanu za medjunarodne sukobe.
U stvari, zapanjen sam sa koliko se povrsnosti posmatra sukob najjacih svetskih sila.
Velika vecina komentara su na nivou navijackog mentaliteta kojem ovde nema mesta. Ovde se razmislja hladnom glavom, analiticki, studiozno, mudro, takticki, strateski, dugorocno. Ljudi nikako da shvate da ovo nije sport u kojem biras i navijas za jednu stranu.
Ovo je sukob koji na najgori zamislivi nacin moze da unisti covecanstvo ciji smo deo, i neverovatno je saznanje u kolikoj meri to ljudima nije jasno, koliko im nije stalo, vec naprotiv, koliko navijaju za sukob najsirih razmera iako im je i sami ucesnici govore da u jednom takom sukobu ne bi bilo pobednika.

Normalno

pre 6 godina

Normalno da Rusi neće odgovoriti, a NATO će lupati po Siriji dok god im ne dojadi.

Putin jako dobro zna da direktni odgovor vodi ravno u rat.
A Rusija nema ekonomsku snagu da vodi rat.

Rusija je moćna sila, ali kada je ratovanje u pitanju može voditi jedino obrambeni ili hladni rat. Direktni konvecionalni rat Rusija nije sposobna voditi jer je njena ekonomija preslaba.

Pustimo nuklearno ratovanje, do toga neće nikad doći jer garantira uzajamno uništenje, a to nikome nije u interesu.

mesar

pre 6 godina

(Pantagruel, 14. april 2018 11:28)

Prvo Asad je daleko od pobede čak ni glavni grad Damask nije potpuno pod njegovom kontrolom pobunjenici su oko i u predgrađu Damaska.I pored sve Ruske pomoći trenutno Kurdi kontrolišu veću teritoriju u Siriji od Asada.

whiterose

pre 6 godina

Za sve vas generale i analiticare u komentarima sto prozivate Putina i prizeljkujete treci svetski rat. Da vas pitam da li je raketirana neka lokacija gde se nalazio bar 1 ruski vojnik?
Druga stvar - pa nije vam to ulicna tuca da se pokaze ko ima vece testise. To sto mi citamo ovde neke kvazi informacije, to je samo predstava za javnost. Sve je to bilo dogovoreno i isplanirano izmedju "dobrih" i "losih" momaka i tu se radi o interesima koji nemaju veze ni sa demokratijom ni sa hemijskim napadom niti sa bilo cim sto bi prosecnom komentatoru ovde moglo da padne na pamet.

Antirus

pre 6 godina

Ovaj opet "osudjuje"!? Pa covece tvoja vojska je tamo, imas potpisan sporazuma sa Sirijom i ti opet samo osudjujes!? Nisam proamericki, naprotiv, ali se po ko zna koji out potvrdjuje ona stara " ne dao Bog da te rusi brane"!!! Oni vole dolar vise od svega.

Proka

pre 6 godina

Čekaj, pa zar Turska nije upala u Siriju i okupirala deo Sirije, zvanični Damask protestvuje, vi ništa niste utadili da zaustavite Tursku ili to po vama nije agresija na Siriju?

Zora

pre 6 godina

Ha ha ha evo razloga zasto SRB sto pre mora u EU i NATO, od ovih Rusa kao i uvek neko ''razocarenje', i jedno veliko NISTA. Tesko onom koga Rus brani....

mesar

pre 6 godina

P.S.Putin nije ispostovao ni uvoz 5000 Fiata iz Srbije bez carine a ne da nas brani.
(Andrej, 14. april 2018 12:21)

Pa Srbija ima veću trgovinsku razmenu sa Hrvatskom nego sa Rusijom.

Deda Kreza

pre 6 godina

Jedino Rusi ispadaju pametni u ovoj prici. Agresori jos jednom pokazali koliko postuju medjunarodno pravo. A svi koji misle da Rusi nemaju m*** da brane saveznike, nista nisu shvatili.

student psihologije

pre 6 godina

a kako da odgovori? je l ste vi normalni? da putin krene na usa, vb i francusku u sred sredozemlja? to bi se sigurno odlicno zavrsilo po sve.

ma da

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smederevac, 14. april 2018 10:51)

Pa zašto bi i napadali Ruske baze? Putin je prije dva dana pričao kako će sve rakete oboriti...

Koliko ih je ono oborio?

zzz

pre 6 godina

Nije ovo kukavički čin Putina,već iz ove cele situacije učvrstiće svoj uticaj i u gled Rusije u svetu.Mete su dogovorene unapred,zapad je morao da reaguje da bi opravdao sebe.Zar mislite da ne moze da im potopi sve brodove i sta onda,vise nas nema...Super sile nece ratovati nikad direktno upamtite to...

sasa jokic

pre 6 godina

A mi ne znamo da su ovako prosli Jugoslavija, Irak i Libija?
Razlika je sto ste vi sada sa svojim vojnicima i oruzjem u Siriji, kao ikebana. Slazem se ja da bi odgovor dobeo globalni rat, ali sta je alternativa? Cemu oruzje Rusiji?

DM

pre 6 godina

Koga ovaj brani, bolje da se odmah preda...
Na osnovu čega vi hoćete da budete sila? Zemlju koju kao branite i u koju ste poslali svoje oružane snage napada ko kako stigne i vi ne reagujete. Izvinjavam se, reagujete, oštro ste osudili i sazvali hitan sastanak SB UN.
Nešto mi to zvuči poznato.
Pošto se Rusi i Kinezi ponašaju ovako, nama ostalima nije ništa preostalo nego u pakt sa NATO. NATO lično ne podnosim i mislim da su bahata banda, ali što reče jedan pametan čovek: "Sila Boga ne moli."

DaDa

pre 6 godina

Nemoj samo nas da spominješ Putine. Uzgred, po čemu je ta vlada legitimna? Kada su bili fer i demokratski izbori po kojima je Asad postao predsednik? Pa 2000. godine lik je bio jedini kandidat za predsednika.

Student ekonomije, UNS

pre 6 godina

(student psihologije, 14. april 2018 11:05)

Kolega, vi sa ruske strane spektra ste godinama govorili da ce Rusija reagovati u slucaju napada na Siriju, jer je, citiram "Rusija nikad jaca". Pa vam ljudi postavljaju logicna pitanja zasto do toga nije doslo, jer je sve ovo deja vu ruske nesposobnosti.

Studirate psihologiju, to biste trebali da znate.

turgidson

pre 6 godina

Koga Rus brani, taj je na početku prop'o.

Treba biti racionalan - niko normalan ni ne očekuje reakciju Rusije, jer svi znaju šta bi to značilo. Međutim, ovo treba biti samo lekcija domaćim rusofilima koji se busaju u prsa i Putina. Što kažu stari - u se i u svoje kljuse. ;)

eh

pre 6 godina

Lepo. Oglasio se predsednik tzv. neke sile kojoj je druga najjaca clanica NATO saveza srusila avion, a on njoj prodaje s400. Sta vise da se kaze, osim da mi zao naroda koji jos uvek veruje ruskim politicarima.

Pantagruel

pre 6 godina

Једино је мапа релевантан показатељ успеха или неуспеха, а она каже да Асад (уз руску подршку) из месеца у месец повећава проценат територије Сирије који се налази под његовом влашћу. Предграђа Дамаска је скоро у потпуности преузео. И не само то, него је из њих потпуно иселио нелојално становништво, чиме се трајно отклања опасност од нових побуна. Не знам да ли сте пажљиво пратили, али само из Источне Гуте исељено је око 165.000 људи (што укључује побуњеничке борце и целокупне њихове породице). Остао је једино још камп Јармук и његова околина. Ако се такав тренд настави у наредним недељама и месецима (падну Думаир, Источни Каламун, Северни Хомс са Ал Растаном), биће јасно да је ово ракетирање било обична представа за очување Трамповог образа као одлучног вође". Гађали су крстарећим ракетама (дакле искључиво стационарне циљеве, који су вероватно одавно испражњени, као штосу били и код нас 1999). Из авиона су испаљивали само ракете са велике удаљености, од преко 200 километара, без уласкау сиријски ваздушни простор. То што су урадили је тек огреботина, а не озбиљан удар. Мислим да је у питању договорена представа. Обратите пажњу на онај руски транспортни брод који је јуче усликан од стране Турака како пролази кроз Босфор. Носио је елементе за понтонске мостове и брзе речне патролне чамце. А то може значити само припрему за прелазак преко Еуфрата и јуриш на нафтна и гасна поља која су отели Курди.

Bg

pre 6 godina

@Borivoje Surdilovic... Rusija pacifilovala Tursku i zakljucala nebo iznad Sirije!!! Samo da te obavestim da je Turska podrzala intervenciju nocas i da nebo nije bilo zakljucano nego na izvolte...

Jolando

pre 6 godina

pa sta je trebao da uradi, da granatira neprijateljske brodove i nosace aviona i da konacno plane treci svetski rat? Putin je u ovom slucaju najsuzdrzaniji i dobar takticar koji nastoji da ne zaobilazi medjunarodne institucije kao sto su to ucinili Tramp i saveznici. Pomogao je Siriji time sto ju je opremio dobrom protivvazdusnom odbranom, pa srecom nema ubijenih i samo je jedan objekat srusen.

srbin

pre 6 godina

Cuti, Vladimire, veca m..a ima onaj Makron tridesetogodisnji bivsi bankar nego ti sezdesetogodisnji bivski agent KGB-a, on reko i otpoceo napade. Rade te ko vola, pa nisu to cecenci nenaoruzani pa da ih bijes kako hoces, to su svetske sile SAD, VB, FR

alban

pre 6 godina

Pa cekaj, zar nisi ti samo pre dva dana rekao da ces svaku americku raketu srusiti? Uvek sam govorio da Rusija treba da se vrati kuci i da neizigrava neku silu, jer je veoma slaba u odnosu na Ameriku a kamoli za NATO.

Borivoje Surdilovic

pre 6 godina

Kao sto utakmica u fudbalu traje 90 minuta, tako i sukob Rusije i Zapada traje vekovima. Ne treba suditi o ishodu nanosnovu danasnjeg dogadjaja.

Ovo je epizoda koja Zapadu nece doneti nista dobro na duze staze, a Rusi ce je iskoristiti za svoje potrebe. Ko ne veruje neka se seti kada je Turska oborila ruski avion. Rusija nije odmah reagovala, a naivni su poceli da pricaju kako su Rusi nemocni i slicno. Kadnije se pokazalo da je jedino Rusija imala korist od svega. Ucvrstila se u Siriji, pacifikovala Tursku, zakljucala nebo iznad dela Sirije. U tom delu Sirije ni danas nije bilo letova niti raketa.

Gaskoin

pre 6 godina

Verovao sam u Rusiju ali su opet kao i 1999. pokazali da prete praznom puškom, samo pricaju i hvale svoje oružije, a amerikanci im ispred nosa rade sta hoce. Putine razocarao si ceo svet!!!

zimzeleni

pre 6 godina

Bolje da je osudio koriscenje hemijskog oruzja i pretnje nuklearnim ratom Severne Koreje, umesto sto sve to podrzava ovaj "oslobodilac" sveta i srpska majka.

zaustavite rat dok se može

pre 6 godina

Putin nije histeričan i impulzivan tip. Putin je smiren, kontroliran, promišljen, racionalan, odgovoran. Neki to krivo tumače, misle da je Putin slab i poražen. Ne, naprotiv, Putin je mudar i ne pokazuje snagu Rusije odmah na prvu. Odgovoran političar štiti svijet od veće tragedije. Hvala svakom racionalnom i odgovornom lideru.

Za neupućene

pre 6 godina

Ovi koji kritikuju rusku reakciju neka prvo sakupe informacije,pa neka ih obrade u svojoj glavi,ako umeju,a tek onda neka ostavljaju komentare.

Smederevac

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi

StudenatJoe

pre 6 godina

Ujedinjene nacije su izgubile svoju svrhu. SAD deluju mimo UN, cak i protiv odluka UN, pa cemu onda postojanje takve medjunarodne institucije? Ovo nije prvi put da je SAD bombardovala neku zemlju a da UN nije donela odluku o tome...

DM

pre 6 godina

Koga ovaj brani, bolje da se odmah preda...
Na osnovu čega vi hoćete da budete sila? Zemlju koju kao branite i u koju ste poslali svoje oružane snage napada ko kako stigne i vi ne reagujete. Izvinjavam se, reagujete, oštro ste osudili i sazvali hitan sastanak SB UN.
Nešto mi to zvuči poznato.
Pošto se Rusi i Kinezi ponašaju ovako, nama ostalima nije ništa preostalo nego u pakt sa NATO. NATO lično ne podnosim i mislim da su bahata banda, ali što reče jedan pametan čovek: "Sila Boga ne moli."

srbin

pre 6 godina

Cuti, Vladimire, veca m..a ima onaj Makron tridesetogodisnji bivsi bankar nego ti sezdesetogodisnji bivski agent KGB-a, on reko i otpoceo napade. Rade te ko vola, pa nisu to cecenci nenaoruzani pa da ih bijes kako hoces, to su svetske sile SAD, VB, FR

Gaskoin

pre 6 godina

Verovao sam u Rusiju ali su opet kao i 1999. pokazali da prete praznom puškom, samo pricaju i hvale svoje oružije, a amerikanci im ispred nosa rade sta hoce. Putine razocarao si ceo svet!!!

zimzeleni

pre 6 godina

Bolje da je osudio koriscenje hemijskog oruzja i pretnje nuklearnim ratom Severne Koreje, umesto sto sve to podrzava ovaj "oslobodilac" sveta i srpska majka.

alban

pre 6 godina

Pa cekaj, zar nisi ti samo pre dva dana rekao da ces svaku americku raketu srusiti? Uvek sam govorio da Rusija treba da se vrati kuci i da neizigrava neku silu, jer je veoma slaba u odnosu na Ameriku a kamoli za NATO.

Ja

pre 6 godina

Koja je razlika izmedju : zabrinut, veoma zabrinut, osudio..... ne vidim nikakvu. Zabrinut je bio i Jeljcin 1999. pa nas ubise. Nemojte "braco" Rusi da nas vise braniti. Nikada. Nemojte ni da budete zabrinuti. Samo spavajte. I kad vam Turci skinu avion - samo spavajte.....

turgidson

pre 6 godina

Koga Rus brani, taj je na početku prop'o.

Treba biti racionalan - niko normalan ni ne očekuje reakciju Rusije, jer svi znaju šta bi to značilo. Međutim, ovo treba biti samo lekcija domaćim rusofilima koji se busaju u prsa i Putina. Što kažu stari - u se i u svoje kljuse. ;)

sasa jokic

pre 6 godina

A mi ne znamo da su ovako prosli Jugoslavija, Irak i Libija?
Razlika je sto ste vi sada sa svojim vojnicima i oruzjem u Siriji, kao ikebana. Slazem se ja da bi odgovor dobeo globalni rat, ali sta je alternativa? Cemu oruzje Rusiji?

Bg

pre 6 godina

@Borivoje Surdilovic... Rusija pacifilovala Tursku i zakljucala nebo iznad Sirije!!! Samo da te obavestim da je Turska podrzala intervenciju nocas i da nebo nije bilo zakljucano nego na izvolte...

Normalno

pre 6 godina

Normalno da Rusi neće odgovoriti, a NATO će lupati po Siriji dok god im ne dojadi.

Putin jako dobro zna da direktni odgovor vodi ravno u rat.
A Rusija nema ekonomsku snagu da vodi rat.

Rusija je moćna sila, ali kada je ratovanje u pitanju može voditi jedino obrambeni ili hladni rat. Direktni konvecionalni rat Rusija nije sposobna voditi jer je njena ekonomija preslaba.

Pustimo nuklearno ratovanje, do toga neće nikad doći jer garantira uzajamno uništenje, a to nikome nije u interesu.

Student ekonomije, UNS

pre 6 godina

(student psihologije, 14. april 2018 11:05)

Kolega, vi sa ruske strane spektra ste godinama govorili da ce Rusija reagovati u slucaju napada na Siriju, jer je, citiram "Rusija nikad jaca". Pa vam ljudi postavljaju logicna pitanja zasto do toga nije doslo, jer je sve ovo deja vu ruske nesposobnosti.

Studirate psihologiju, to biste trebali da znate.

Hasan Šašić

pre 6 godina

Rusija je izgubila sav kredibilitet u očima svetske javnosti, kratko i jasno. Ne treba živeti u iluziji da jedna ekonomija veličine Italije može da se vojno/ekonomski suprotstavi jedinoj supersili na svetu, SAD, koji dosledno uradi sve što obeća ili zapreti. Srbija da se shodno ovim činjenicama orijentiše u svetu. Takođe, zaboraviti Kinu. Ni Kina nije na 'našoj' strani, i nikad neće preteći SAD i NATO u vojnoj/ekonomskoj moći.

eh

pre 6 godina

Lepo. Oglasio se predsednik tzv. neke sile kojoj je druga najjaca clanica NATO saveza srusila avion, a on njoj prodaje s400. Sta vise da se kaze, osim da mi zao naroda koji jos uvek veruje ruskim politicarima.

Borivoje Surdilovic

pre 6 godina

Kao sto utakmica u fudbalu traje 90 minuta, tako i sukob Rusije i Zapada traje vekovima. Ne treba suditi o ishodu nanosnovu danasnjeg dogadjaja.

Ovo je epizoda koja Zapadu nece doneti nista dobro na duze staze, a Rusi ce je iskoristiti za svoje potrebe. Ko ne veruje neka se seti kada je Turska oborila ruski avion. Rusija nije odmah reagovala, a naivni su poceli da pricaju kako su Rusi nemocni i slicno. Kadnije se pokazalo da je jedino Rusija imala korist od svega. Ucvrstila se u Siriji, pacifikovala Tursku, zakljucala nebo iznad dela Sirije. U tom delu Sirije ni danas nije bilo letova niti raketa.

tigar od papira

pre 6 godina

Ljudi shvatite da Rusi ne mogu vojno da pariraju ni zapadu a kamoli moćnoj Americi!
Borbe se više ne vode pešadijom i topovima nego moćnim avionima, pametnim raketama, elektronskim ometačima i antiradarskim ubojitim sredstvima. Rusi imaju šklopocije, tehnika ima je užasno zastarela. Sve i da smeju ne bi ništa mogli, samo bi bili poraženi i trostruko obrukani. Putin je pametan čovek, dobar je potez povukao, zna dobro šta bi ga snašlo.
Ne verujete u propagandu o ruskom oružju, to se namerno godinama spinuje, ne ide šut sa rogatim.

mesar

pre 6 godina

P.S.Putin nije ispostovao ni uvoz 5000 Fiata iz Srbije bez carine a ne da nas brani.
(Andrej, 14. april 2018 12:21)

Pa Srbija ima veću trgovinsku razmenu sa Hrvatskom nego sa Rusijom.

DaDa

pre 6 godina

Nemoj samo nas da spominješ Putine. Uzgred, po čemu je ta vlada legitimna? Kada su bili fer i demokratski izbori po kojima je Asad postao predsednik? Pa 2000. godine lik je bio jedini kandidat za predsednika.

StudenatJoe

pre 6 godina

Ujedinjene nacije su izgubile svoju svrhu. SAD deluju mimo UN, cak i protiv odluka UN, pa cemu onda postojanje takve medjunarodne institucije? Ovo nije prvi put da je SAD bombardovala neku zemlju a da UN nije donela odluku o tome...

CarloNS

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.
(Pera, 14. april 2018 13:08)

Baš zbog toga treba da se trudimo da obnovimo veze sa SAD, jer Rusija sama ne može nikome da pomogne. Ako budemo sedeli na 2 stolice lupaće nam čvrge i jedni i drugi. Svako treba da gleda sebe. Neka se Rusi bore sami, bar imaju čime, mi smo u mnogo goroj situaciji.

U tom smislu jeste dogovor

pre 6 godina

@Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.
(Memfis, 14. april 2018 13:09)
Dogovoreno je, rekli su mu - mi napadamo, a ti sedi i cuti.

zaustavite rat dok se može

pre 6 godina

Putin nije histeričan i impulzivan tip. Putin je smiren, kontroliran, promišljen, racionalan, odgovoran. Neki to krivo tumače, misle da je Putin slab i poražen. Ne, naprotiv, Putin je mudar i ne pokazuje snagu Rusije odmah na prvu. Odgovoran političar štiti svijet od veće tragedije. Hvala svakom racionalnom i odgovornom lideru.

Zora

pre 6 godina

Ha ha ha evo razloga zasto SRB sto pre mora u EU i NATO, od ovih Rusa kao i uvek neko ''razocarenje', i jedno veliko NISTA. Tesko onom koga Rus brani....

student psihologije

pre 6 godina

a kako da odgovori? je l ste vi normalni? da putin krene na usa, vb i francusku u sred sredozemlja? to bi se sigurno odlicno zavrsilo po sve.

Dorćol

pre 6 godina

US je dobila neviđenu pomoć najvećih vojnih sila posle nje, UK i Fr dokaz da NATo i te kako može udariti bilo koga, bilo gde i kad god poželi! Fantastična demonstracija moći i očita nemoć Rusa koji su samo jedan od nekoliko igrača i koji tek da se zamisle šta i kako posle! Nikako nisu gospodari situacije kako su si umislili.

MikiP

pre 6 godina

Od pocetka krize u bivsoj SFRJ slusamo price o propasti USA.
Sve je propalo, pa ce i Amerika ali niko od nas komentatora nece to docekati.
Price o Novom svetskom poretku su najobicnija glupost. Uvek je vazio i vazice poredak koji utvrdjuje onaj koji je jaci.
Zakon jaceg je prirodan zakon, bas kao i zakon gravitacije. Trenutno je NATO najveca sila na planeti. Rusija ce se braniti u slucaju direktnog napada, tada i samo tada. Isto vazi i za Kinu. Kina sa preko milijardu ljudi ne usudjuje se da osvoji Tajvan a kod nas se podgreva prica o povratku na Kosovo koje je u rukama NATO!! Srbija bi ulaskom u novi sukob s NATO paktom zavrsila svoju pricu, zauvek.

fotke video

pre 6 godina

od 103 raketa oboreno 70,tako da je to zadovoljavajuce.mada licno mislim da ni 10 raketa nije pogodilo cilj
(pinoche, 14. april 2018 13:09)

Jel? Pa gde su te silne oborene rakete?

gledam, ne verujem

pre 6 godina

Neverovatno, kako Rusija izgleda nemocno u celoj prici.
Onoliko medijsko spinovanje o supersili koja raspolaze ne znam kakvim oruzjem i kakvim sistemima... svelo se na osude i hitne sastanke u Savetu bezbednosti.
Pa po Siriji moze da lupa ko kako hoce, koliko vidimo, bez da ista objasnjava Rusima.
Ceo taj spin, koji je pravljen godinama, veoma agresivnom propagandom, tipa "samo nek se Zapad usudi da uradi to i to, mi cemo preduzeti ostre mere!", srusi se preko noci u samo nekoliko sati.
Stvarno jadno.

ma da

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smederevac, 14. april 2018 10:51)

Pa zašto bi i napadali Ruske baze? Putin je prije dva dana pričao kako će sve rakete oboriti...

Koliko ih je ono oborio?

Zli Zo

pre 6 godina

Vremenom sam shvatio da postoji " zabrinutost" , " osuda" i "snazna osuda" . I to sve pošto ti saveznike nalupaju kao kantu..😁 Ameri opet pokazali ko je gazda. Bombarduju kad hoće, koga hoće i kako hoće.

Pantagruel

pre 6 godina

Једино је мапа релевантан показатељ успеха или неуспеха, а она каже да Асад (уз руску подршку) из месеца у месец повећава проценат територије Сирије који се налази под његовом влашћу. Предграђа Дамаска је скоро у потпуности преузео. И не само то, него је из њих потпуно иселио нелојално становништво, чиме се трајно отклања опасност од нових побуна. Не знам да ли сте пажљиво пратили, али само из Источне Гуте исељено је око 165.000 људи (што укључује побуњеничке борце и целокупне њихове породице). Остао је једино још камп Јармук и његова околина. Ако се такав тренд настави у наредним недељама и месецима (падну Думаир, Источни Каламун, Северни Хомс са Ал Растаном), биће јасно да је ово ракетирање било обична представа за очување Трамповог образа као одлучног вође". Гађали су крстарећим ракетама (дакле искључиво стационарне циљеве, који су вероватно одавно испражњени, као штосу били и код нас 1999). Из авиона су испаљивали само ракете са велике удаљености, од преко 200 километара, без уласкау сиријски ваздушни простор. То што су урадили је тек огреботина, а не озбиљан удар. Мислим да је у питању договорена представа. Обратите пажњу на онај руски транспортни брод који је јуче усликан од стране Турака како пролази кроз Босфор. Носио је елементе за понтонске мостове и брзе речне патролне чамце. А то може значити само припрему за прелазак преко Еуфрата и јуриш на нафтна и гасна поља која су отели Курди.

gulag

pre 6 godina

Jedina supersila u svijetu je Amerika. Država koja ima 12 aktivnih nuklearnih nosača aviona i stotine baza po svijetu. Rusija je velika sila, ali nije supersila. Kina trenutno može postati supersila, ali kad izgradi nosača aviona koliko i Amerika, jer ima jako gospodarstvo. Mislim da se to ne može dogoditi do kraja ovog stoljeća. Amerika je našla savršeni sistem odnosa koji podilazi svom stanovništvu i čini ga zadovoljnim. Dokle god postoje unutarnje totalitarne ambicije i najmanjeg opsega (Kina i sloboda politike i govora) neće se nitko približiti Americi.

Antirus

pre 6 godina

Ovaj opet "osudjuje"!? Pa covece tvoja vojska je tamo, imas potpisan sporazuma sa Sirijom i ti opet samo osudjujes!? Nisam proamericki, naprotiv, ali se po ko zna koji out potvrdjuje ona stara " ne dao Bog da te rusi brane"!!! Oni vole dolar vise od svega.

mesar

pre 6 godina

(Pantagruel, 14. april 2018 11:28)

Prvo Asad je daleko od pobede čak ni glavni grad Damask nije potpuno pod njegovom kontrolom pobunjenici su oko i u predgrađu Damaska.I pored sve Ruske pomoći trenutno Kurdi kontrolišu veću teritoriju u Siriji od Asada.

Smederevac

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi

Jolando

pre 6 godina

pa sta je trebao da uradi, da granatira neprijateljske brodove i nosace aviona i da konacno plane treci svetski rat? Putin je u ovom slucaju najsuzdrzaniji i dobar takticar koji nastoji da ne zaobilazi medjunarodne institucije kao sto su to ucinili Tramp i saveznici. Pomogao je Siriji time sto ju je opremio dobrom protivvazdusnom odbranom, pa srecom nema ubijenih i samo je jedan objekat srusen.

zzz

pre 6 godina

Nije ovo kukavički čin Putina,već iz ove cele situacije učvrstiće svoj uticaj i u gled Rusije u svetu.Mete su dogovorene unapred,zapad je morao da reaguje da bi opravdao sebe.Zar mislite da ne moze da im potopi sve brodove i sta onda,vise nas nema...Super sile nece ratovati nikad direktno upamtite to...

Za neupućene

pre 6 godina

Ovi koji kritikuju rusku reakciju neka prvo sakupe informacije,pa neka ih obrade u svojoj glavi,ako umeju,a tek onda neka ostavljaju komentare.

Proka

pre 6 godina

Čekaj, pa zar Turska nije upala u Siriju i okupirala deo Sirije, zvanični Damask protestvuje, vi ništa niste utadili da zaustavite Tursku ili to po vama nije agresija na Siriju?

sasa jokic

pre 6 godina

Rade Piket@ veliki su to ulozi, ali sada je Amerika dokazala da vodi glavni rec. Ja da sam na Putinovom mestu (iako ga ne volim jer je diktator klasicni, bogati) raspalio ni jedan nosac, pa da vidimo. Amerika, Francuska, i UK imaju mnogo ise da izgube od siromasne Rusije.
Putin se obrukao, tacka!

petar.

pre 6 godina

Aman ljudi više, čovek ima svoju državu i svoj narod i gleda interes Rusije.
Nije Rusija ničiji sluga niti telohranitelj. Ne može Putin Rus da voli više Siriju ili Srbiju od Sirijca i Srbina,
- i sam je to rekao ali niko ga izgleda nije shvatio ozbiljno?

Pitt

pre 6 godina

Od jutros citam komentare na sajtovima i drustvenim mrezama i ne verujem koliko ljudi ne razume problematiku vezanu za medjunarodne sukobe.
U stvari, zapanjen sam sa koliko se povrsnosti posmatra sukob najjacih svetskih sila.
Velika vecina komentara su na nivou navijackog mentaliteta kojem ovde nema mesta. Ovde se razmislja hladnom glavom, analiticki, studiozno, mudro, takticki, strateski, dugorocno. Ljudi nikako da shvate da ovo nije sport u kojem biras i navijas za jednu stranu.
Ovo je sukob koji na najgori zamislivi nacin moze da unisti covecanstvo ciji smo deo, i neverovatno je saznanje u kolikoj meri to ljudima nije jasno, koliko im nije stalo, vec naprotiv, koliko navijaju za sukob najsirih razmera iako im je i sami ucesnici govore da u jednom takom sukobu ne bi bilo pobednika.

Komša

pre 6 godina

@whiterose
Dobro,sve je bilo dogovoreno i niko ne bi trebalo da napada Putina.
Evo ja ne napadam Putina nego domaće rusofile i natofile koji zagovaraju jačanje uticaja bilo koje od ove dve sile u našoj zemlji.
Ako je tako kako ti kažeš onda su Rusi i Ameri partneri u razbijanju jedne suverene zemlje i postoji opravdana bojazan da će bilo koja druga zemlja koja dozvoli da joj oni odlučuju o sudbini doživeti istu sudbinu kao Sirija.
Svaka čast Putinu što je sačuvao ruske baze pošto je to svrha ruskog bitidanja u Siriji.Verujem da su Sirijci presrećni jer im je sigurno važnija ruska baza od njihove zemlje...Taj rad.A o braniteljima demokratije da ne govorim.
O apsurdima takođe- štitiš narod od gasa direktnim pogotkom u fabriku.Da ima zrno istine u tome potrovali bi sve okolo .Izazvali bi humanitarnu katastrofu da pogode fabriki deterdženta a ne postrojenje za bojne otrove.Priča za predškolski uzrast ...

krstareća neurotična vjeverica

pre 6 godina

Putun se predao bez ispaljenog metka. Ovde se ne radi o bombardovanju Sirije, vec je ovo poruka Rusiji....
(Kiza, 14. april 2018 14:54)

Da, poruka je nastavite da radite što i dosad jer vas niti možemo niti smijemo spriječiti, a mi ćemo gađati već razrušenu zemlju.

Šone

pre 6 godina

Koliko razočaranih komentatora! Šta je gospodin predsednik trebao da uradi po vama? Šta? Da proglasi opštu mobilizaciju kao Nikolaj II? Da ispali nuklearne projektile u odbranu Asada, koji nije Rus? Ovakva reakcija je pravi državnički čin, pravi. Sve ostalo bi predstavljalo ludilo. To što ovdašnji zamišljaju da su svi Ruski vladari budale spremne da rizikuju svetski rat, to je druga priča. Rusija je naučila lekciju iz prvog svetskog rata. Za razliku od drugih država i drugih naroda.
Interes svoje države na prvom mestu, a ostalo, kako kad, i kako gde. Za razliku od Amerikanaca koji su kao margarin, u sve se mešaju i svugde moraju da pokazuju silu.

mlekadzija

pre 6 godina

Po ko zna koji put ponovila se situacija u kojoj SAD i njihovi sateliti sprovode kaznene mere ali naravno samo prema slabijem...uspeh zagarantovan.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Можда би се Путин и умијешао али зависи колико му је у интересу, јер све је то интерес. Сви су ратови због интереса, наравно из интереса су онима који нападају а они који се бране они то морају да би опстали. Међу народима нема љубави, већ само интерес. 🙄

S-200

pre 6 godina

@pinoche Kakvo spinovanje. Ni jedna USA raketa NIJE oborena. Ni jedna. Nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 14. april 2018 13:34)
70% ih je oboreno. Čak i USA mediji javljaju da je procenat pogodaka katastrofalno malen. Imaš snimke pogodaka na jutjubu. Engleska se posebno proslavila sa skorom 10 ispaljenih i 0 pogodaka.

Rade Piket

pre 6 godina

Za sve one koi kritikuju Putina i Rusiju, morali bi znaju da je Rusija stavljena na najteži mogući ispit posle ivolikog bezobrazluka zapada na čelu sa SAD-eom.
Nije teško pogoditi kada bi Rusija ušla u rat, sa zapadnom " demokratijom" da ne bi imala puno izbora već da upotrebi sve naoražanje koje ima na raspolaganju,a to znači zbogom našoj lepoj planeti.
Zato svi koi kritikuju Putina morali bi malo bolje da razmisle, samo se boim da provokacija zapadnih " demokratija" još nije završena i da će biti još Skrioakja i raznih udara na civile.

Vatra

pre 6 godina

A mozda su napravili dil, kad su se vec zaleteli zapadnjaci bilo bi gorko ponizenje da se vrate. Mozda su ponudili Putinu dil da ih puste da kao jednu noc bombarduju pa ce oni njega da puste da odrzi svetsko prvenstvo u fudbalu inace ce nastaviti hajku. Koga su to zapadnjaci bombardovali samo jednu noc ?
Ipak Rusija je ovde ponizena ali moze biti da su se dogovorili oko svega.

Memfis

pre 6 godina

Posle obaranja ruskog aviona u Turskoj pljuvala ga je većina uključujući i mene, ali ispostavilo se da je dobro postupio. Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.

fotke video

pre 6 godina

(S-200, 14. april 2018 14:28)

Tacno, ima snimak 1 "pogotka" (1 krater) i 1 oborene rakete. A postoji nekoliko snimaka povecih eksplozija... Vidi se da ne znaju ni da izvestavaju ni da spinuju

peca

pre 6 godina

Najbitnije je da je on osudio "snažno" napad na Sirija. A do tada nevini narod gine. Užas
(Titogradjanin, 14. april 2018 10:23)

Sinoć u napadima je stradalo 3 čoveka, i to vojnika. O kakvim civilima je ovde reč!? Pa ne mogu da verujem da ste mišljenja da Putin treba da uzvrati? E pa tek tad bi bilo žrtava.

Zoran

pre 6 godina

@S200 Nije tačno. Ni jedan USA medij nije javio da je i jedna raketa srušena. Sve su pogodile ciljeve, e to se može videti na YouTube.

Pera

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.

whiterose

pre 6 godina

Za sve vas generale i analiticare u komentarima sto prozivate Putina i prizeljkujete treci svetski rat. Da vas pitam da li je raketirana neka lokacija gde se nalazio bar 1 ruski vojnik?
Druga stvar - pa nije vam to ulicna tuca da se pokaze ko ima vece testise. To sto mi citamo ovde neke kvazi informacije, to je samo predstava za javnost. Sve je to bilo dogovoreno i isplanirano izmedju "dobrih" i "losih" momaka i tu se radi o interesima koji nemaju veze ni sa demokratijom ni sa hemijskim napadom niti sa bilo cim sto bi prosecnom komentatoru ovde moglo da padne na pamet.

S-200

pre 6 godina

@fotke video

Pretvorene u paramparčad i krhotine te razbucane leže diljem Sirijske teritorije, pretežno na jugu i zapadu zemlje... Gde drugo bi bile?

Nešto baš i nema snimaka pogodaka kada se već pozivaš na fotke i video.

Sasa

pre 6 godina

Stvarno jadno.
(gledam, ne verujem, 14. april 2018 15:56)

A po tvom mišljenju je trebalo šta? Da Rusi lansiraju svoje projektile ka Beloj kući? Oborili su im sve rakete koje su predstavljale opasnost, niko nije povređen, svi se nadaju u mirno rešenje samo naš narod pusti očekuje WW3?

USA pametne rakete su onoliko pametne koliko im je i avion bio nevidljiv iznad Buđanovaca. Sprcali su silne pare iz budžeta za high tech oružje koje ruska „drevna” PVO skida nehajno kao konobarica penu sa piva.

Deda Kreza

pre 6 godina

Jedino Rusi ispadaju pametni u ovoj prici. Agresori jos jednom pokazali koliko postuju medjunarodno pravo. A svi koji misle da Rusi nemaju m*** da brane saveznike, nista nisu shvatili.

Bojan L.

pre 6 godina

Ima dosta srušenih tomahavka,pojavile su se slike na tviteru,ima i potvrđenih snimaka s video zapisom.Takođe ih ima i u arapskim medijima iz Libana,Sirije,...Nisam vojni stručnjak,samo bivši PVO,obarane su sa starijim sistemima.Rusi možda nisu palili S-300 i S-400,ali po tim snimcima obaranja se vidi,da je sirijska PVO dobro uvezana i da je dočekivala projektile,vjerovatno zbog ruskih radara.Almasdar i Rusi pišu od 71/103,a jedan tviteraš iz SAA kaže 90/113 oborenih projektila.

Sarma

pre 6 godina

Oglašavamo se i mi osuđujući krađu imovine u SSSR-u i Jugoslaviji od strane državnih organa i maltretiranja i ubistva neistomišljenika od strane tih istih državnih organa u Jugoslaviji i SSSR-u.

vlado

pre 6 godina

zapad je skroz izludio!!rusija ih jedna sikanira.,nemaju nikakvo resenje samo vriste od muke evo 5 godina unazad,,,sta su to rijesili u zadnih 5 godina,,uskoro ce se
smuciti narodu na zapadu da ih stalno uvlace u neke gluposti i smirice se ,,morace svu politiku da mijenjaju

Borivoje Surdilovic

pre 6 godina

Kao sto utakmica u fudbalu traje 90 minuta, tako i sukob Rusije i Zapada traje vekovima. Ne treba suditi o ishodu nanosnovu danasnjeg dogadjaja.

Ovo je epizoda koja Zapadu nece doneti nista dobro na duze staze, a Rusi ce je iskoristiti za svoje potrebe. Ko ne veruje neka se seti kada je Turska oborila ruski avion. Rusija nije odmah reagovala, a naivni su poceli da pricaju kako su Rusi nemocni i slicno. Kadnije se pokazalo da je jedino Rusija imala korist od svega. Ucvrstila se u Siriji, pacifikovala Tursku, zakljucala nebo iznad dela Sirije. U tom delu Sirije ni danas nije bilo letova niti raketa.

zaustavite rat dok se može

pre 6 godina

Putin nije histeričan i impulzivan tip. Putin je smiren, kontroliran, promišljen, racionalan, odgovoran. Neki to krivo tumače, misle da je Putin slab i poražen. Ne, naprotiv, Putin je mudar i ne pokazuje snagu Rusije odmah na prvu. Odgovoran političar štiti svijet od veće tragedije. Hvala svakom racionalnom i odgovornom lideru.

zimzeleni

pre 6 godina

Bolje da je osudio koriscenje hemijskog oruzja i pretnje nuklearnim ratom Severne Koreje, umesto sto sve to podrzava ovaj "oslobodilac" sveta i srpska majka.

Za neupućene

pre 6 godina

Ovi koji kritikuju rusku reakciju neka prvo sakupe informacije,pa neka ih obrade u svojoj glavi,ako umeju,a tek onda neka ostavljaju komentare.

Jolando

pre 6 godina

pa sta je trebao da uradi, da granatira neprijateljske brodove i nosace aviona i da konacno plane treci svetski rat? Putin je u ovom slucaju najsuzdrzaniji i dobar takticar koji nastoji da ne zaobilazi medjunarodne institucije kao sto su to ucinili Tramp i saveznici. Pomogao je Siriji time sto ju je opremio dobrom protivvazdusnom odbranom, pa srecom nema ubijenih i samo je jedan objekat srusen.

zzz

pre 6 godina

Nije ovo kukavički čin Putina,već iz ove cele situacije učvrstiće svoj uticaj i u gled Rusije u svetu.Mete su dogovorene unapred,zapad je morao da reaguje da bi opravdao sebe.Zar mislite da ne moze da im potopi sve brodove i sta onda,vise nas nema...Super sile nece ratovati nikad direktno upamtite to...

Smederevac

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi

Deda Kreza

pre 6 godina

Jedino Rusi ispadaju pametni u ovoj prici. Agresori jos jednom pokazali koliko postuju medjunarodno pravo. A svi koji misle da Rusi nemaju m*** da brane saveznike, nista nisu shvatili.

Šone

pre 6 godina

Koliko razočaranih komentatora! Šta je gospodin predsednik trebao da uradi po vama? Šta? Da proglasi opštu mobilizaciju kao Nikolaj II? Da ispali nuklearne projektile u odbranu Asada, koji nije Rus? Ovakva reakcija je pravi državnički čin, pravi. Sve ostalo bi predstavljalo ludilo. To što ovdašnji zamišljaju da su svi Ruski vladari budale spremne da rizikuju svetski rat, to je druga priča. Rusija je naučila lekciju iz prvog svetskog rata. Za razliku od drugih država i drugih naroda.
Interes svoje države na prvom mestu, a ostalo, kako kad, i kako gde. Za razliku od Amerikanaca koji su kao margarin, u sve se mešaju i svugde moraju da pokazuju silu.

srbin

pre 6 godina

Cuti, Vladimire, veca m..a ima onaj Makron tridesetogodisnji bivsi bankar nego ti sezdesetogodisnji bivski agent KGB-a, on reko i otpoceo napade. Rade te ko vola, pa nisu to cecenci nenaoruzani pa da ih bijes kako hoces, to su svetske sile SAD, VB, FR

Memfis

pre 6 godina

Posle obaranja ruskog aviona u Turskoj pljuvala ga je većina uključujući i mene, ali ispostavilo se da je dobro postupio. Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.

Rade Piket

pre 6 godina

Za sve one koi kritikuju Putina i Rusiju, morali bi znaju da je Rusija stavljena na najteži mogući ispit posle ivolikog bezobrazluka zapada na čelu sa SAD-eom.
Nije teško pogoditi kada bi Rusija ušla u rat, sa zapadnom " demokratijom" da ne bi imala puno izbora već da upotrebi sve naoražanje koje ima na raspolaganju,a to znači zbogom našoj lepoj planeti.
Zato svi koi kritikuju Putina morali bi malo bolje da razmisle, samo se boim da provokacija zapadnih " demokratija" još nije završena i da će biti još Skrioakja i raznih udara na civile.

DM

pre 6 godina

Koga ovaj brani, bolje da se odmah preda...
Na osnovu čega vi hoćete da budete sila? Zemlju koju kao branite i u koju ste poslali svoje oružane snage napada ko kako stigne i vi ne reagujete. Izvinjavam se, reagujete, oštro ste osudili i sazvali hitan sastanak SB UN.
Nešto mi to zvuči poznato.
Pošto se Rusi i Kinezi ponašaju ovako, nama ostalima nije ništa preostalo nego u pakt sa NATO. NATO lično ne podnosim i mislim da su bahata banda, ali što reče jedan pametan čovek: "Sila Boga ne moli."

Sasa

pre 6 godina

Stvarno jadno.
(gledam, ne verujem, 14. april 2018 15:56)

A po tvom mišljenju je trebalo šta? Da Rusi lansiraju svoje projektile ka Beloj kući? Oborili su im sve rakete koje su predstavljale opasnost, niko nije povređen, svi se nadaju u mirno rešenje samo naš narod pusti očekuje WW3?

USA pametne rakete su onoliko pametne koliko im je i avion bio nevidljiv iznad Buđanovaca. Sprcali su silne pare iz budžeta za high tech oružje koje ruska „drevna” PVO skida nehajno kao konobarica penu sa piva.

Bojan L.

pre 6 godina

Ima dosta srušenih tomahavka,pojavile su se slike na tviteru,ima i potvrđenih snimaka s video zapisom.Takođe ih ima i u arapskim medijima iz Libana,Sirije,...Nisam vojni stručnjak,samo bivši PVO,obarane su sa starijim sistemima.Rusi možda nisu palili S-300 i S-400,ali po tim snimcima obaranja se vidi,da je sirijska PVO dobro uvezana i da je dočekivala projektile,vjerovatno zbog ruskih radara.Almasdar i Rusi pišu od 71/103,a jedan tviteraš iz SAA kaže 90/113 oborenih projektila.

S-200

pre 6 godina

@pinoche Kakvo spinovanje. Ni jedna USA raketa NIJE oborena. Ni jedna. Nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 14. april 2018 13:34)
70% ih je oboreno. Čak i USA mediji javljaju da je procenat pogodaka katastrofalno malen. Imaš snimke pogodaka na jutjubu. Engleska se posebno proslavila sa skorom 10 ispaljenih i 0 pogodaka.

whiterose

pre 6 godina

Za sve vas generale i analiticare u komentarima sto prozivate Putina i prizeljkujete treci svetski rat. Da vas pitam da li je raketirana neka lokacija gde se nalazio bar 1 ruski vojnik?
Druga stvar - pa nije vam to ulicna tuca da se pokaze ko ima vece testise. To sto mi citamo ovde neke kvazi informacije, to je samo predstava za javnost. Sve je to bilo dogovoreno i isplanirano izmedju "dobrih" i "losih" momaka i tu se radi o interesima koji nemaju veze ni sa demokratijom ni sa hemijskim napadom niti sa bilo cim sto bi prosecnom komentatoru ovde moglo da padne na pamet.

Pantagruel

pre 6 godina

Једино је мапа релевантан показатељ успеха или неуспеха, а она каже да Асад (уз руску подршку) из месеца у месец повећава проценат територије Сирије који се налази под његовом влашћу. Предграђа Дамаска је скоро у потпуности преузео. И не само то, него је из њих потпуно иселио нелојално становништво, чиме се трајно отклања опасност од нових побуна. Не знам да ли сте пажљиво пратили, али само из Источне Гуте исељено је око 165.000 људи (што укључује побуњеничке борце и целокупне њихове породице). Остао је једино још камп Јармук и његова околина. Ако се такав тренд настави у наредним недељама и месецима (падну Думаир, Источни Каламун, Северни Хомс са Ал Растаном), биће јасно да је ово ракетирање било обична представа за очување Трамповог образа као одлучног вође". Гађали су крстарећим ракетама (дакле искључиво стационарне циљеве, који су вероватно одавно испражњени, као штосу били и код нас 1999). Из авиона су испаљивали само ракете са велике удаљености, од преко 200 километара, без уласкау сиријски ваздушни простор. То што су урадили је тек огреботина, а не озбиљан удар. Мислим да је у питању договорена представа. Обратите пажњу на онај руски транспортни брод који је јуче усликан од стране Турака како пролази кроз Босфор. Носио је елементе за понтонске мостове и брзе речне патролне чамце. А то може значити само припрему за прелазак преко Еуфрата и јуриш на нафтна и гасна поља која су отели Курди.

student psihologije

pre 6 godina

a kako da odgovori? je l ste vi normalni? da putin krene na usa, vb i francusku u sred sredozemlja? to bi se sigurno odlicno zavrsilo po sve.

krstareća neurotična vjeverica

pre 6 godina

Putun se predao bez ispaljenog metka. Ovde se ne radi o bombardovanju Sirije, vec je ovo poruka Rusiji....
(Kiza, 14. april 2018 14:54)

Da, poruka je nastavite da radite što i dosad jer vas niti možemo niti smijemo spriječiti, a mi ćemo gađati već razrušenu zemlju.

tigar od papira

pre 6 godina

Ljudi shvatite da Rusi ne mogu vojno da pariraju ni zapadu a kamoli moćnoj Americi!
Borbe se više ne vode pešadijom i topovima nego moćnim avionima, pametnim raketama, elektronskim ometačima i antiradarskim ubojitim sredstvima. Rusi imaju šklopocije, tehnika ima je užasno zastarela. Sve i da smeju ne bi ništa mogli, samo bi bili poraženi i trostruko obrukani. Putin je pametan čovek, dobar je potez povukao, zna dobro šta bi ga snašlo.
Ne verujete u propagandu o ruskom oružju, to se namerno godinama spinuje, ne ide šut sa rogatim.

DaDa

pre 6 godina

Nemoj samo nas da spominješ Putine. Uzgred, po čemu je ta vlada legitimna? Kada su bili fer i demokratski izbori po kojima je Asad postao predsednik? Pa 2000. godine lik je bio jedini kandidat za predsednika.

mesar

pre 6 godina

(Pantagruel, 14. april 2018 11:28)

Prvo Asad je daleko od pobede čak ni glavni grad Damask nije potpuno pod njegovom kontrolom pobunjenici su oko i u predgrađu Damaska.I pored sve Ruske pomoći trenutno Kurdi kontrolišu veću teritoriju u Siriji od Asada.

petar.

pre 6 godina

Aman ljudi više, čovek ima svoju državu i svoj narod i gleda interes Rusije.
Nije Rusija ničiji sluga niti telohranitelj. Ne može Putin Rus da voli više Siriju ili Srbiju od Sirijca i Srbina,
- i sam je to rekao ali niko ga izgleda nije shvatio ozbiljno?

Gaskoin

pre 6 godina

Verovao sam u Rusiju ali su opet kao i 1999. pokazali da prete praznom puškom, samo pricaju i hvale svoje oružije, a amerikanci im ispred nosa rade sta hoce. Putine razocarao si ceo svet!!!

Hasan Šašić

pre 6 godina

Rusija je izgubila sav kredibilitet u očima svetske javnosti, kratko i jasno. Ne treba živeti u iluziji da jedna ekonomija veličine Italije može da se vojno/ekonomski suprotstavi jedinoj supersili na svetu, SAD, koji dosledno uradi sve što obeća ili zapreti. Srbija da se shodno ovim činjenicama orijentiše u svetu. Takođe, zaboraviti Kinu. Ni Kina nije na 'našoj' strani, i nikad neće preteći SAD i NATO u vojnoj/ekonomskoj moći.

alban

pre 6 godina

Pa cekaj, zar nisi ti samo pre dva dana rekao da ces svaku americku raketu srusiti? Uvek sam govorio da Rusija treba da se vrati kuci i da neizigrava neku silu, jer je veoma slaba u odnosu na Ameriku a kamoli za NATO.

turgidson

pre 6 godina

Koga Rus brani, taj je na početku prop'o.

Treba biti racionalan - niko normalan ni ne očekuje reakciju Rusije, jer svi znaju šta bi to značilo. Međutim, ovo treba biti samo lekcija domaćim rusofilima koji se busaju u prsa i Putina. Što kažu stari - u se i u svoje kljuse. ;)

peca

pre 6 godina

Najbitnije je da je on osudio "snažno" napad na Sirija. A do tada nevini narod gine. Užas
(Titogradjanin, 14. april 2018 10:23)

Sinoć u napadima je stradalo 3 čoveka, i to vojnika. O kakvim civilima je ovde reč!? Pa ne mogu da verujem da ste mišljenja da Putin treba da uzvrati? E pa tek tad bi bilo žrtava.

Pera

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.

eh

pre 6 godina

Lepo. Oglasio se predsednik tzv. neke sile kojoj je druga najjaca clanica NATO saveza srusila avion, a on njoj prodaje s400. Sta vise da se kaze, osim da mi zao naroda koji jos uvek veruje ruskim politicarima.

Student ekonomije, UNS

pre 6 godina

(student psihologije, 14. april 2018 11:05)

Kolega, vi sa ruske strane spektra ste godinama govorili da ce Rusija reagovati u slucaju napada na Siriju, jer je, citiram "Rusija nikad jaca". Pa vam ljudi postavljaju logicna pitanja zasto do toga nije doslo, jer je sve ovo deja vu ruske nesposobnosti.

Studirate psihologiju, to biste trebali da znate.

S-200

pre 6 godina

@fotke video

Pretvorene u paramparčad i krhotine te razbucane leže diljem Sirijske teritorije, pretežno na jugu i zapadu zemlje... Gde drugo bi bile?

Nešto baš i nema snimaka pogodaka kada se već pozivaš na fotke i video.

Dorćol

pre 6 godina

US je dobila neviđenu pomoć najvećih vojnih sila posle nje, UK i Fr dokaz da NATo i te kako može udariti bilo koga, bilo gde i kad god poželi! Fantastična demonstracija moći i očita nemoć Rusa koji su samo jedan od nekoliko igrača i koji tek da se zamisle šta i kako posle! Nikako nisu gospodari situacije kako su si umislili.

CarloNS

pre 6 godina

Za one koji misle da Rusi treba vojno da reaguju, postavljam pitanje, da li ste svesni kako bi se tada razvijala dalja situacija ?!! Amerika bi povećala vojne kapacitete koje tamo angažuje, isto bi uradili Velika Britanija, Francuska, priključila bi se Australija, Kanada, ceo NATO pakt ... S druge strane, Rusija bi bila potpuno sama. To bi značilo da Rusija mora izuzetno mnogo vojno da se angažuje, sa velikim materijalnim i ljudskim gubicima, zbog nekoliko lokacija u Siriji koje bombarduju Amerika i njeni saveznici. Da ne spominjemo potencijalnu mogućnost razvoja tog sukoba u nešto mnogo veće uz upotrebu nuklearnog oružja. Da li to ima logike, da se Rusija sama suprostavlja zapadnim silama ?!!! Lako je komentarisati sa sigurne distance, pored kompjutera, praviti se pametan ... Treba sagledati sve mnogo šire.
(Pera, 14. april 2018 13:08)

Baš zbog toga treba da se trudimo da obnovimo veze sa SAD, jer Rusija sama ne može nikome da pomogne. Ako budemo sedeli na 2 stolice lupaće nam čvrge i jedni i drugi. Svako treba da gleda sebe. Neka se Rusi bore sami, bar imaju čime, mi smo u mnogo goroj situaciji.

ma da

pre 6 godina

Au ljudi kako razmisljate,vas uticaj na medije je isti ko kod Amerikanaca,ja ne videh da su oni napali bazu Rusku,da su napali,bilo bi svasta,vi ovde navijate za rat Rusije i Amerike,pa da li znate kakve bi posledice imao svet,ne bi postojao,e sad sto navijate da pobedu Amerikanci to je već za Lazu,koliko su nam zla naneli..e moji Srbi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smederevac, 14. april 2018 10:51)

Pa zašto bi i napadali Ruske baze? Putin je prije dva dana pričao kako će sve rakete oboriti...

Koliko ih je ono oborio?

sasa jokic

pre 6 godina

A mi ne znamo da su ovako prosli Jugoslavija, Irak i Libija?
Razlika je sto ste vi sada sa svojim vojnicima i oruzjem u Siriji, kao ikebana. Slazem se ja da bi odgovor dobeo globalni rat, ali sta je alternativa? Cemu oruzje Rusiji?

Ja

pre 6 godina

Koja je razlika izmedju : zabrinut, veoma zabrinut, osudio..... ne vidim nikakvu. Zabrinut je bio i Jeljcin 1999. pa nas ubise. Nemojte "braco" Rusi da nas vise braniti. Nikada. Nemojte ni da budete zabrinuti. Samo spavajte. I kad vam Turci skinu avion - samo spavajte.....

Pitt

pre 6 godina

Od jutros citam komentare na sajtovima i drustvenim mrezama i ne verujem koliko ljudi ne razume problematiku vezanu za medjunarodne sukobe.
U stvari, zapanjen sam sa koliko se povrsnosti posmatra sukob najjacih svetskih sila.
Velika vecina komentara su na nivou navijackog mentaliteta kojem ovde nema mesta. Ovde se razmislja hladnom glavom, analiticki, studiozno, mudro, takticki, strateski, dugorocno. Ljudi nikako da shvate da ovo nije sport u kojem biras i navijas za jednu stranu.
Ovo je sukob koji na najgori zamislivi nacin moze da unisti covecanstvo ciji smo deo, i neverovatno je saznanje u kolikoj meri to ljudima nije jasno, koliko im nije stalo, vec naprotiv, koliko navijaju za sukob najsirih razmera iako im je i sami ucesnici govore da u jednom takom sukobu ne bi bilo pobednika.

fotke video

pre 6 godina

od 103 raketa oboreno 70,tako da je to zadovoljavajuce.mada licno mislim da ni 10 raketa nije pogodilo cilj
(pinoche, 14. april 2018 13:09)

Jel? Pa gde su te silne oborene rakete?

mlekadzija

pre 6 godina

Po ko zna koji put ponovila se situacija u kojoj SAD i njihovi sateliti sprovode kaznene mere ali naravno samo prema slabijem...uspeh zagarantovan.

Zora

pre 6 godina

Ha ha ha evo razloga zasto SRB sto pre mora u EU i NATO, od ovih Rusa kao i uvek neko ''razocarenje', i jedno veliko NISTA. Tesko onom koga Rus brani....

StudenatJoe

pre 6 godina

Ujedinjene nacije su izgubile svoju svrhu. SAD deluju mimo UN, cak i protiv odluka UN, pa cemu onda postojanje takve medjunarodne institucije? Ovo nije prvi put da je SAD bombardovala neku zemlju a da UN nije donela odluku o tome...

Normalno

pre 6 godina

Normalno da Rusi neće odgovoriti, a NATO će lupati po Siriji dok god im ne dojadi.

Putin jako dobro zna da direktni odgovor vodi ravno u rat.
A Rusija nema ekonomsku snagu da vodi rat.

Rusija je moćna sila, ali kada je ratovanje u pitanju može voditi jedino obrambeni ili hladni rat. Direktni konvecionalni rat Rusija nije sposobna voditi jer je njena ekonomija preslaba.

Pustimo nuklearno ratovanje, do toga neće nikad doći jer garantira uzajamno uništenje, a to nikome nije u interesu.

Komša

pre 6 godina

@whiterose
Dobro,sve je bilo dogovoreno i niko ne bi trebalo da napada Putina.
Evo ja ne napadam Putina nego domaće rusofile i natofile koji zagovaraju jačanje uticaja bilo koje od ove dve sile u našoj zemlji.
Ako je tako kako ti kažeš onda su Rusi i Ameri partneri u razbijanju jedne suverene zemlje i postoji opravdana bojazan da će bilo koja druga zemlja koja dozvoli da joj oni odlučuju o sudbini doživeti istu sudbinu kao Sirija.
Svaka čast Putinu što je sačuvao ruske baze pošto je to svrha ruskog bitidanja u Siriji.Verujem da su Sirijci presrećni jer im je sigurno važnija ruska baza od njihove zemlje...Taj rad.A o braniteljima demokratije da ne govorim.
O apsurdima takođe- štitiš narod od gasa direktnim pogotkom u fabriku.Da ima zrno istine u tome potrovali bi sve okolo .Izazvali bi humanitarnu katastrofu da pogode fabriki deterdženta a ne postrojenje za bojne otrove.Priča za predškolski uzrast ...

U tom smislu jeste dogovor

pre 6 godina

@Polako, namazan je Putin, a ovo deluje kao dogovoren napad.
(Memfis, 14. april 2018 13:09)
Dogovoreno je, rekli su mu - mi napadamo, a ti sedi i cuti.

Vatra

pre 6 godina

A mozda su napravili dil, kad su se vec zaleteli zapadnjaci bilo bi gorko ponizenje da se vrate. Mozda su ponudili Putinu dil da ih puste da kao jednu noc bombarduju pa ce oni njega da puste da odrzi svetsko prvenstvo u fudbalu inace ce nastaviti hajku. Koga su to zapadnjaci bombardovali samo jednu noc ?
Ipak Rusija je ovde ponizena ali moze biti da su se dogovorili oko svega.

gulag

pre 6 godina

Jedina supersila u svijetu je Amerika. Država koja ima 12 aktivnih nuklearnih nosača aviona i stotine baza po svijetu. Rusija je velika sila, ali nije supersila. Kina trenutno može postati supersila, ali kad izgradi nosača aviona koliko i Amerika, jer ima jako gospodarstvo. Mislim da se to ne može dogoditi do kraja ovog stoljeća. Amerika je našla savršeni sistem odnosa koji podilazi svom stanovništvu i čini ga zadovoljnim. Dokle god postoje unutarnje totalitarne ambicije i najmanjeg opsega (Kina i sloboda politike i govora) neće se nitko približiti Americi.

Bg

pre 6 godina

@Borivoje Surdilovic... Rusija pacifilovala Tursku i zakljucala nebo iznad Sirije!!! Samo da te obavestim da je Turska podrzala intervenciju nocas i da nebo nije bilo zakljucano nego na izvolte...

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Можда би се Путин и умијешао али зависи колико му је у интересу, јер све је то интерес. Сви су ратови због интереса, наравно из интереса су онима који нападају а они који се бране они то морају да би опстали. Међу народима нема љубави, већ само интерес. 🙄

sasa jokic

pre 6 godina

Rade Piket@ veliki su to ulozi, ali sada je Amerika dokazala da vodi glavni rec. Ja da sam na Putinovom mestu (iako ga ne volim jer je diktator klasicni, bogati) raspalio ni jedan nosac, pa da vidimo. Amerika, Francuska, i UK imaju mnogo ise da izgube od siromasne Rusije.
Putin se obrukao, tacka!

fotke video

pre 6 godina

(S-200, 14. april 2018 14:28)

Tacno, ima snimak 1 "pogotka" (1 krater) i 1 oborene rakete. A postoji nekoliko snimaka povecih eksplozija... Vidi se da ne znaju ni da izvestavaju ni da spinuju

gledam, ne verujem

pre 6 godina

Neverovatno, kako Rusija izgleda nemocno u celoj prici.
Onoliko medijsko spinovanje o supersili koja raspolaze ne znam kakvim oruzjem i kakvim sistemima... svelo se na osude i hitne sastanke u Savetu bezbednosti.
Pa po Siriji moze da lupa ko kako hoce, koliko vidimo, bez da ista objasnjava Rusima.
Ceo taj spin, koji je pravljen godinama, veoma agresivnom propagandom, tipa "samo nek se Zapad usudi da uradi to i to, mi cemo preduzeti ostre mere!", srusi se preko noci u samo nekoliko sati.
Stvarno jadno.

Antirus

pre 6 godina

Ovaj opet "osudjuje"!? Pa covece tvoja vojska je tamo, imas potpisan sporazuma sa Sirijom i ti opet samo osudjujes!? Nisam proamericki, naprotiv, ali se po ko zna koji out potvrdjuje ona stara " ne dao Bog da te rusi brane"!!! Oni vole dolar vise od svega.

mesar

pre 6 godina

P.S.Putin nije ispostovao ni uvoz 5000 Fiata iz Srbije bez carine a ne da nas brani.
(Andrej, 14. april 2018 12:21)

Pa Srbija ima veću trgovinsku razmenu sa Hrvatskom nego sa Rusijom.

MikiP

pre 6 godina

Od pocetka krize u bivsoj SFRJ slusamo price o propasti USA.
Sve je propalo, pa ce i Amerika ali niko od nas komentatora nece to docekati.
Price o Novom svetskom poretku su najobicnija glupost. Uvek je vazio i vazice poredak koji utvrdjuje onaj koji je jaci.
Zakon jaceg je prirodan zakon, bas kao i zakon gravitacije. Trenutno je NATO najveca sila na planeti. Rusija ce se braniti u slucaju direktnog napada, tada i samo tada. Isto vazi i za Kinu. Kina sa preko milijardu ljudi ne usudjuje se da osvoji Tajvan a kod nas se podgreva prica o povratku na Kosovo koje je u rukama NATO!! Srbija bi ulaskom u novi sukob s NATO paktom zavrsila svoju pricu, zauvek.

Proka

pre 6 godina

Čekaj, pa zar Turska nije upala u Siriju i okupirala deo Sirije, zvanični Damask protestvuje, vi ništa niste utadili da zaustavite Tursku ili to po vama nije agresija na Siriju?

Zli Zo

pre 6 godina

Vremenom sam shvatio da postoji " zabrinutost" , " osuda" i "snazna osuda" . I to sve pošto ti saveznike nalupaju kao kantu..😁 Ameri opet pokazali ko je gazda. Bombarduju kad hoće, koga hoće i kako hoće.

Zoran

pre 6 godina

@S200 Nije tačno. Ni jedan USA medij nije javio da je i jedna raketa srušena. Sve su pogodile ciljeve, e to se može videti na YouTube.

vlado

pre 6 godina

zapad je skroz izludio!!rusija ih jedna sikanira.,nemaju nikakvo resenje samo vriste od muke evo 5 godina unazad,,,sta su to rijesili u zadnih 5 godina,,uskoro ce se
smuciti narodu na zapadu da ih stalno uvlace u neke gluposti i smirice se ,,morace svu politiku da mijenjaju

Sarma

pre 6 godina

Oglašavamo se i mi osuđujući krađu imovine u SSSR-u i Jugoslaviji od strane državnih organa i maltretiranja i ubistva neistomišljenika od strane tih istih državnih organa u Jugoslaviji i SSSR-u.