Ponedeljak, 09.04.2018.

22:09

SAD prete: "Sa SB ili bez, odgovorićemo"; Rusija upozorava

U Savetu bezbednosti Ujedinjenih nacija održan je hitan sastanak zbog navodnog hemijskog napada u Dumi u Siriji.

Izvor: B92

SAD prete: "Sa SB ili bez, odgovoriæemo"; Rusija upozorava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

neN

pre 6 godina

@pantagruel
Deckic, nemas pojma o cemu pricas.
Ne poznajes ni istoriju dovoljno, ocigledno.

Nasi preci su bili i veliki i mali.
Stali su sa Otomanima(Turska nije postojala kad je harala ovim prostorima) pa smo se orodili sa sultanima i slali vojsku da im pomazemo, jos se junacki borili u cuvenoj bici kod Angore(Ankara, danas ima toponim tamo 'srpski pobednik' ZBOG hrabrog drzanja srpske vojske protiv neprijatelja.
I u vise navrata su mnogi stali i ratovali za Otomane, a protiv Evrope. Posle smo se naravno i borili i oslobodili i uvek ih kocili, ali nije tacno da nismo stali na njihovu stranu kroz istoriju.
To bi morao da znas.

Ne treba gledati nikakvu pravdu, vec treba gledati SEBE da izvucemo sebe, mi smo tako tipican slovenski priglup narod pa smo verovali i gledali u pravdu, izgubismo toliko ljudi u prvom ratu a i drugom, ostasmo mala nacija, a bilo bi nas barem 15/16 miliona, jos i tako mali smo se dodatno izdelili krajem 20. i pocetkom 21. veka. I ti pricas o nekim slavnim precima(ne preTcima)?
Preci su bili slavni i neslavni, ali mnogo bi bolje bilo da su bili PAMETNI, pa da su pokusali da nas sacuvaju i ojacaju, uvecaju, a ne da budemo ovako ranjivi, sitni, mali i izdeljeni. Niti jedan cilj koji smo imali u 19. i 20. veku nismo ispunuli sto se tice srpskih teritorija i prostora. Populacijski ostali smo isti kao na pocetku veka, evo sad se ubrzano i smanjujemo. Drugi su napredovali i brzo razli, bili pametniji.

...

majkroft

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...
(mairondrake, 10. april 2018 09:50)

Naravno, pa oni ne bi bili velike sile da se biju medjusobno. Postoje ljudi koji govore da je na sceni sukob globalistcke vojne struje (GRU) i nacionalne crkvene(KGB) u Rusiji. Inace ova prva radi zajedno sa Americkom vojskom i dovela je Trampa na vlast. Sa druge strane Hilarina CIA radi sa KGB -om. Ako i bude zaostravanja odnosa to ce biti kratkorocno. Putin ce morati da preda vlast, tako barem kazu...

jasdf

pre 6 godina

@pantagruel
Te 1941. Hitler vise nije bio jaci. Nije uspeo da savlada Britaniju, savez sa SSSR je bio uzdrman a bilo je samo pitanje kada ce SAD uci u rat. Tom logikom, tada je trebalo postati saveznik Britanije.

jasdf

pre 6 godina

@goran
Neistina. Vojnici SAD koji pocine ratne zlocine odgovaraju i idu u zatvore. Prosle decenije je izrecena i smrtna kazna.
Kada je poslednji put odgovarao ruski vojnik?

jasdf

pre 6 godina

@proka
A taj poremecen covek ima sredstva i logistiku da osmisli i sprovede taj napad? Jedini napad hemijskim oruzjem koji nije organizovala drzava je izvrsen u Japanu, u metro stanivi. Bilo je nekoliko zrtava, pripremao se godinama i kostao je desetine miliona dolara. Ovo se desilo na otvorenom prostoru.

Berkut

pre 6 godina

Vučić da.presudi da li je bilo upotrebljeno hemijsko oružije ili ne.Kada može da.presuđuje u slučaju Niškog aerodroma zašto ne i u slučaju Sirije.

nenad

pre 6 godina

Primecujete li jednu neverovatnu stvar? Ni američki mediji ni vojska ne pominju mogućnost ruskog protivudara, a Rusi imaju veoma jako oružje u Siriji. U slučaju konforntacije mogu da za 4 sata prebace 200 aviona prema Siriji. Celo vreme se govori sta ce i kako ce SAD da raketiraju, kao da idu na piknik?! Kao da ce Rusi mirno posmatrati napade na vojne ovjekte Sirijica na kojima su jasno i njihovi ljudi. Naravno da nece. Jer, nije in ni ostavljen izbor. Ta cutnja američkih medija o mogućoj konfrontaciji govori ili o poptpunom ratnom haosu koji vlada u Petnagonu ili se radi tek o blefu. Da se razumemo. Amerikanci nece slati avione. S-400, pa i sirijski panciri su veoma opsani, bilo bi tu dosta obaranja. Oni zele da ispucaju svoje tomahavke po raznim tackama sirijske teriotorije. Ruski avioni lete veoma blizu "Donalda Kuka". Rusi su premrežili sirijko nebo sa odbrambenim sistemima PVO. Smesni su ovi amerikanofili koji misle da je ruski "S-400" blef,a da su Rusi kukavice. Kukavice koje su uzele Amerikancima Siruju iz ruku? Upamtite, ako se popucaju Amerikanci i Rusi neko ce morati da bude poražen, a ni jedna atonmska sila to dopustiti sebi nece. Ovo sto rade Ameruikanci i njihovi sateliti Britanci , dovođewe svijeta ne samo u novi hladni rat vec i stvaranje kriza u kojima se atomske sile mogu sukobiti govori da oni očajno brane svoje pozicije. Ali nikad neće imati petlje da i udare po drugoj strani. Oni uvek ratuju kada od rata mogu da prave šou. Ovo nije taj slučaj.

Pantagruel

pre 6 godina

@Revizor "Иди тамо где је јачи. Шта те брига где је правда које у ствари нема". Прочитај још једном то што си написао, па ћеш ваљда схватити да би такав приступ био потпуно супротан свему што смо кроз векове чинили и што је суштина нашег идентитета. Да су наши стари тако размишљали, стали би уз Хитлера или уз Турке, а нису. И баш зато што нису, ми се њима поносимо. Кад доноси тешке одлуке човек увек мор себи да постави само два питања. "Ако поступим овако, да ли би ме се претци постидели да виде шта радим или би сматрали да сам их достојан? " и "Ако овако поступим, да ли би се унуци поносили што сам њихов или би ме сматрали трулом кариком у ланцу који повезује њих и претке". Једино ако је на оба питања одговор позитиван, знаћеш да си на исправном путу.

krele

pre 6 godina

Jasta i onda ovi neki kazu da nama treba ruska vojna baza ovde u Srbiji. Pa bilo bi kao u Siriji.Rusi ni tamo nista ne preduzimaju kada Izraelci bombarduju Sirijske baze a kamoli da to rade Britanci ili jos gore Amerikanci. Samo protestuju i stite svoje baze i to veoma neuspesno.

Illyria

pre 6 godina

Da li ovi komentari ovde znače da većina Srba odobrava upotrebu bojnih otrova protiv dece i drugih civila od strane Srpskih prijatelja !?

Đuro

pre 6 godina

@Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema
(revizor, 10. april 2018 08:17)


Hahahahhahaha! Biserko revizor!!? Kako je to slatko!!!

nzm

pre 6 godina

Amerikanci ce napasti neku bazu sigurno, ako rusi hoce da budu od pomoci neka zagrevaju rakete na s400 i ostalim pvo sistemima jer ce morati veceras da deluju protiv izraela i sad...

Goran

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.
(Marko, 10. april 2018 08:10)

Nista, apsolutno nista.

Nijedan jedini Americki zvanicnik, a ni vojnik nikada nisu odgovarali za svoje zlocine pred sudom.
Odgovaraju i osudjeni su samo ako na neki nacin "izdaju" USA, tj. ako im nekako svale izdaju na kicmu.

mairondrake

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...

Ljubomir

pre 6 godina

SAD koriste jedino sta im je preostalo za odbranu trona koji se rusi a to je politika obmana, lazi i sirova sila, istorija je puna ovih primera.

Proka

pre 6 godina

Svi isključuju mogućnost da su to možda uradili neki poremećeni ljudi iza kojih ne stoji niko. Možda je neko ko je izgubio nekog bliskog uzeo pravdu u svoje ruke, a da velike sile nemaju ništa sa tim

Steve G

pre 6 godina

Nema ovde rusofilstva u komentarima, samo logika i zdrava pamet. Zasto bi Asad napadao hemijskim oruzjem razbijene pobunjenike pred predajom i samim tim navlacio bes na sebe zapadnih, slobodno se moze reci, neprijatelja!? I zasto se niko ne zapita zbog cega Ameri u Libiji i Siriji podrzavaju islamiste al kaide ako im je al kaida najveci neprijatelj do dana danasnjeg? Da je sve izrezirano ne vidi samo onaj ko nece da vidi, a ja pocinjem zestoko da sumnjam ko im je srusio kule bliznakinje.

revizor

pre 6 godina

Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema

Kosta

pre 6 godina

Ova laz u Dumi je propala i nema potencijal da opravda napad.
Ali, rat jos nije gotov. Treba ocekivati sledece lazi i hajke na Asada i Rusiju, jer lesinari su namirisali krv i nece odustati.

Marko

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.

Vec vidjeno

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

bane

pre 6 godina

Au, pa ovo je kao u skolskom dvoristu. Mali siledzija optuzi nekoga i sa svojim pomagacima ubiju boga u njemu.Nema veze sto krivica a, samim tim i povod ne postoje.Oni lako izmisle svoj razlog i zestoko kazne "zver". Ode svet u tri lepe.

mali zeleni

pre 6 godina

Ovo je samo zamazivanje očiju javnosti. Amerikanci moraju da izvuku svoje ljude iz opkoljenog grada i traže način kako to da izvedu. Verovatno nisu dobili dozvolu od Asada i ekipe pa sada pokušavaju silom kroz neki pritisak u UN da pošalju prvo ratni a onda humanitarni konvoj. Nikakvog rata tu neće biti nego prljava trgovina koja se lomi preko leđa jadnih Sirijaca...

nekoizdrugemase

pre 6 godina

Makar nas nisu sravnili zbog hemijskog napada.
Inace, ne znam da li ste gledali sta su za nas 98-99 pričali. Da smo koljači, da imamo logore dole na Kosovu na kom najstrasnije ubijamo i mučimo albance.

stojan

pre 6 godina

Evo ovako: ja bih pozvao Asada, Makrona, Trampa i Putina i jos ko hoce, Montenegro je otvorena zemlja tipa Casino Royale, da dodju fino u Moracu na drugu utakmicu finala. Prije toga neka svrate u neku od podgorickih kladionica, uplate tikete na razlicite strane. Ciji tiket pobjedi, taj moze da uzme Siriju. Naravno, Boki u kladionici da provjeri regularnost, jer imam neki osecaj i Tramp i Putin ce se klade na sudiju.

info

pre 6 godina

Jezivo je ovoliki postotak poverenja u ruske informacije kod nas.Antizapadna propaganda i dalje šljaka ko devedesetih.
Istina je zapravo da jesu bacili hemiju i da je to odobreno od strane Rusa. Naivni ne kapiraju zašto je Putin to uradio. Jedan od razloga je i inat zbog sankcija nad ruskim tajkunima, a glavni, da je Rusima u interesu da se zakuva jer onda skače cena nafte a ruski budžet se puni najviše zahvaljujući nafti.

Ah još jedna stvar, naravno da zapad neće direktno bombardovati Ruse ali hoće aerodrome gde su ruski avioni i takodje, gledaćemo još jedan poraz ruske pvo.

duje

pre 6 godina

Treba istupiti iz UN-a.
I treba ga ugasiti jednostavno.
Pa da se lepo svi zaratimo pa kako kome bude.
Ali da gori i Pariz i London i New York i Bruxelles može malo i St.Petersburg i Moskva i Peking i Tokyo.

Pa da se na kraju lepo izmirimo i ukinemo novac.

ma

pre 6 godina

dzais al islam, vidi se odmah po nazivu da se radi o jos jednoj americkoj teroristickoj ispostavi.

inace pricao sam nedavno sa studentom iz tunisa koji je kod nas preko jednog programa i kaze da su se i tamo te pobunjenicke naoruzane grupe pojavile niotkuda, srećom je kaze vojska uspela to brzo da istrebi, ali kaze da su svi uvereni da su ameri sve namestili. isto mi prica za libiju, tamo su ranije masovno tunizani isli u kupovinu i da su libijci imali visok standard dok sada kaze svi izbegavaju libiju jer vlada bezvlasce.

Штедиша сам цртам пишем

pre 6 godina

Сваки новинар који терористе "исламске државе" назива побуњеницима је учесник у злочину. Срам вас било!!!

Slaba lazna taktika

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

neko ko zna

pre 6 godina

Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.
(dzoni, 09. april 2018 23:28)

Kao sto smo 41. trebali da pristupimo Trojnom paktu i Hitlerovoj Nemackoj?

Torrente

pre 6 godina

Ukratko, Amerika će očigledno intervenisati "u ime pravde" i "za celo čovečanstvo".

Očigledno pravdoljubivi pravednički zapad mora u otvoreni sukob protiv Rusije.

To je izgleda jedini preostali način da se zaštiti svetski poredak i petrodolar.

Goran Mitrović

pre 6 godina

Amerikanka je rekla i da bi mogla da pokaže slike leševa, žrtvi navodnog hemijskog napada (cak je opisivala i neke scene) ali da neće to uraditi jer se to (nekako) prevazišlo. Mislim da cilja na to kao, nema potrebe da pokazujem, svi znaju da to što govorim je tačno (i ja verujem da ona u svom ludilu veruje u to) Cim sam čuo to odmah sam se setio one bočice kao antraksa što je svojevremeno donosio američki predstavnik u UN da obmanjuje ceo svet. Pred napad na Irak zbog nepostojeceg oružja za masovno uništenje. Ta situacija i ova su veoma slične. I Iračani su uništili svoje biološko-hemijsko oružje uz nadzor UN, kao i Asad. I opet to ih neće odvratiti od napada jer mislim da su ga isplanirali i pre nego se napad kao desio. Jedino su čekali da se desi izgovor ili su ga sami organizovali. Bilo kako, mislim da će raketirali sirijsku vojsku iako znaju da nemaju stvarni povod i da time rizikuju sukob sa Rusijom. Ali u igri pokazivanja svetu ko je glavni ovo je njima prihvatljiva cena. Na žalost u SAD su na vlasti ludaci.

Pera ložač

pre 6 godina

Hejli je rekla da hemijski napad može da izvede samo "čudovište".
Saglasan sam.
Decenije iskustva su iza Amera gde su vežbali i usavršili. Od (severne) Koreje, pa nadalje.

Cezar

pre 6 godina

Zbog cega bi covek koji pobedjuje napao saku jada od preostalih pobunjenika hemiskim oruzijem? Aaaa... on zeli da izazove vas bes da bi ga bombardovali? Nije nego! Ja stvarno ne znam da li ovo moze da proguta neko sa makar 3 vijuge. Izrezirali ste sve! Racak, Markale, Irak, Libiju, Siriju a sad bi i Iran i ako moze Kinu i Rusiju. Eeee malo sutra. Izlomicete zube samo tako.

dzoni

pre 6 godina

Bice belaja! Rusiju pritiskaju sa svih strana do te mere, da ce Rusija biti primorana da vojno odgovori i onda neka nam je Bog u pomoci, obzirom da nas zapadne sile smatraju "malim rusima" u sred Evrope. Nasa aktuelna vlast treba sto pre da se napokon opredeli kojim putem cemo ici, a to je zapad, EU, u protivnom ne gine nam sirijski scenario! Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.

kobi brajant

pre 6 godina

"SAD su odlučne da čudovište koje baca hemijske bombe na sirijski narod nateraju da položi račune"

puna podrška! isto za bacanje osiromašenog uranijuma na srpski narod.

Miki

pre 6 godina

Za rat na Balkanu Vašington je optuživao Slobodana Miloševića. Za rat u Irak Vašington je optuživao Huseina. Za probleme u Libiji Vašington je optuživao Gadafija. Sada Vašington optužuje Asada za rat u Siriji.
Vašington ko je vodio 20 godina rat u Vijetnam ??

Jop

pre 6 godina

Ajde udrite vec jednom na ruse pa da vidite kako cete proci. Dosadni ste vise sa tom demagogijom. A i rusi dosta ste bili tolerantni, mora to ostrije. Resite to u siriji pa da vidimo kako cemo s amerima

Sima

pre 6 godina

I ptice na grani znaju da ce uskoro rat. Jednostavno, kapitalizmu treba nova etapa u razvoju da se ne bi raspao i jasno je sta ce biti.

A onda period pomirenja, izgradnje, zanosa i napretka...

Marko

pre 6 godina

Ovde su dovoljne varnice da sve skrene sa koloseka zapadu je ovo poslednja šansa da zaustavi snagu istoka jer možda kroz tri do pet godina bude kasno da zadrži globalnu dominaciju.Rast Kine i Rusije mora se zaustaviti po svaku cenu to je nova doktrina koja može sve skupa da nas gurne u ambis.

Mare

pre 6 godina

Gledam uzivo prenos, koliko su smesni predstavnici ovih "manjih" drzava, americki poltroni, svi odreda citaju sastave sa papira, a vi pogodite ko im je te recenice sastavljao.

Cvexi

pre 6 godina

Bice dosta gusto ovih dana, blize smo globalnom sukobu sad nego za vreme kubanske krize. Na stranu da li volimo amere ili ne, ali ti ljudi su izgubili svaki kompas i polako ali sigurno dovode covecanstvo u veliku opasnost.

Cezar

pre 6 godina

Zbog cega bi covek koji pobedjuje napao saku jada od preostalih pobunjenika hemiskim oruzijem? Aaaa... on zeli da izazove vas bes da bi ga bombardovali? Nije nego! Ja stvarno ne znam da li ovo moze da proguta neko sa makar 3 vijuge. Izrezirali ste sve! Racak, Markale, Irak, Libiju, Siriju a sad bi i Iran i ako moze Kinu i Rusiju. Eeee malo sutra. Izlomicete zube samo tako.

Pera ložač

pre 6 godina

Hejli je rekla da hemijski napad može da izvede samo "čudovište".
Saglasan sam.
Decenije iskustva su iza Amera gde su vežbali i usavršili. Od (severne) Koreje, pa nadalje.

Cvexi

pre 6 godina

Bice dosta gusto ovih dana, blize smo globalnom sukobu sad nego za vreme kubanske krize. Na stranu da li volimo amere ili ne, ali ti ljudi su izgubili svaki kompas i polako ali sigurno dovode covecanstvo u veliku opasnost.

kobi brajant

pre 6 godina

"SAD su odlučne da čudovište koje baca hemijske bombe na sirijski narod nateraju da položi račune"

puna podrška! isto za bacanje osiromašenog uranijuma na srpski narod.

Miki

pre 6 godina

Za rat na Balkanu Vašington je optuživao Slobodana Miloševića. Za rat u Irak Vašington je optuživao Huseina. Za probleme u Libiji Vašington je optuživao Gadafija. Sada Vašington optužuje Asada za rat u Siriji.
Vašington ko je vodio 20 godina rat u Vijetnam ??

Mare

pre 6 godina

Gledam uzivo prenos, koliko su smesni predstavnici ovih "manjih" drzava, americki poltroni, svi odreda citaju sastave sa papira, a vi pogodite ko im je te recenice sastavljao.

Jop

pre 6 godina

Ajde udrite vec jednom na ruse pa da vidite kako cete proci. Dosadni ste vise sa tom demagogijom. A i rusi dosta ste bili tolerantni, mora to ostrije. Resite to u siriji pa da vidimo kako cemo s amerima

Sima

pre 6 godina

I ptice na grani znaju da ce uskoro rat. Jednostavno, kapitalizmu treba nova etapa u razvoju da se ne bi raspao i jasno je sta ce biti.

A onda period pomirenja, izgradnje, zanosa i napretka...

Marko

pre 6 godina

Ovde su dovoljne varnice da sve skrene sa koloseka zapadu je ovo poslednja šansa da zaustavi snagu istoka jer možda kroz tri do pet godina bude kasno da zadrži globalnu dominaciju.Rast Kine i Rusije mora se zaustaviti po svaku cenu to je nova doktrina koja može sve skupa da nas gurne u ambis.

Ljubomir

pre 6 godina

SAD koriste jedino sta im je preostalo za odbranu trona koji se rusi a to je politika obmana, lazi i sirova sila, istorija je puna ovih primera.

Marko

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.

nekoizdrugemase

pre 6 godina

Makar nas nisu sravnili zbog hemijskog napada.
Inace, ne znam da li ste gledali sta su za nas 98-99 pričali. Da smo koljači, da imamo logore dole na Kosovu na kom najstrasnije ubijamo i mučimo albance.

Kosta

pre 6 godina

Ova laz u Dumi je propala i nema potencijal da opravda napad.
Ali, rat jos nije gotov. Treba ocekivati sledece lazi i hajke na Asada i Rusiju, jer lesinari su namirisali krv i nece odustati.

Штедиша сам цртам пишем

pre 6 godina

Сваки новинар који терористе "исламске државе" назива побуњеницима је учесник у злочину. Срам вас било!!!

Vec vidjeno

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

dzoni

pre 6 godina

Bice belaja! Rusiju pritiskaju sa svih strana do te mere, da ce Rusija biti primorana da vojno odgovori i onda neka nam je Bog u pomoci, obzirom da nas zapadne sile smatraju "malim rusima" u sred Evrope. Nasa aktuelna vlast treba sto pre da se napokon opredeli kojim putem cemo ici, a to je zapad, EU, u protivnom ne gine nam sirijski scenario! Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.

neko ko zna

pre 6 godina

Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.
(dzoni, 09. april 2018 23:28)

Kao sto smo 41. trebali da pristupimo Trojnom paktu i Hitlerovoj Nemackoj?

Goran Mitrović

pre 6 godina

Amerikanka je rekla i da bi mogla da pokaže slike leševa, žrtvi navodnog hemijskog napada (cak je opisivala i neke scene) ali da neće to uraditi jer se to (nekako) prevazišlo. Mislim da cilja na to kao, nema potrebe da pokazujem, svi znaju da to što govorim je tačno (i ja verujem da ona u svom ludilu veruje u to) Cim sam čuo to odmah sam se setio one bočice kao antraksa što je svojevremeno donosio američki predstavnik u UN da obmanjuje ceo svet. Pred napad na Irak zbog nepostojeceg oružja za masovno uništenje. Ta situacija i ova su veoma slične. I Iračani su uništili svoje biološko-hemijsko oružje uz nadzor UN, kao i Asad. I opet to ih neće odvratiti od napada jer mislim da su ga isplanirali i pre nego se napad kao desio. Jedino su čekali da se desi izgovor ili su ga sami organizovali. Bilo kako, mislim da će raketirali sirijsku vojsku iako znaju da nemaju stvarni povod i da time rizikuju sukob sa Rusijom. Ali u igri pokazivanja svetu ko je glavni ovo je njima prihvatljiva cena. Na žalost u SAD su na vlasti ludaci.

ma

pre 6 godina

dzais al islam, vidi se odmah po nazivu da se radi o jos jednoj americkoj teroristickoj ispostavi.

inace pricao sam nedavno sa studentom iz tunisa koji je kod nas preko jednog programa i kaze da su se i tamo te pobunjenicke naoruzane grupe pojavile niotkuda, srećom je kaze vojska uspela to brzo da istrebi, ali kaze da su svi uvereni da su ameri sve namestili. isto mi prica za libiju, tamo su ranije masovno tunizani isli u kupovinu i da su libijci imali visok standard dok sada kaze svi izbegavaju libiju jer vlada bezvlasce.

bane

pre 6 godina

Au, pa ovo je kao u skolskom dvoristu. Mali siledzija optuzi nekoga i sa svojim pomagacima ubiju boga u njemu.Nema veze sto krivica a, samim tim i povod ne postoje.Oni lako izmisle svoj razlog i zestoko kazne "zver". Ode svet u tri lepe.

mali zeleni

pre 6 godina

Ovo je samo zamazivanje očiju javnosti. Amerikanci moraju da izvuku svoje ljude iz opkoljenog grada i traže način kako to da izvedu. Verovatno nisu dobili dozvolu od Asada i ekipe pa sada pokušavaju silom kroz neki pritisak u UN da pošalju prvo ratni a onda humanitarni konvoj. Nikakvog rata tu neće biti nego prljava trgovina koja se lomi preko leđa jadnih Sirijaca...

Torrente

pre 6 godina

Ukratko, Amerika će očigledno intervenisati "u ime pravde" i "za celo čovečanstvo".

Očigledno pravdoljubivi pravednički zapad mora u otvoreni sukob protiv Rusije.

To je izgleda jedini preostali način da se zaštiti svetski poredak i petrodolar.

Slaba lazna taktika

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

duje

pre 6 godina

Treba istupiti iz UN-a.
I treba ga ugasiti jednostavno.
Pa da se lepo svi zaratimo pa kako kome bude.
Ali da gori i Pariz i London i New York i Bruxelles može malo i St.Petersburg i Moskva i Peking i Tokyo.

Pa da se na kraju lepo izmirimo i ukinemo novac.

revizor

pre 6 godina

Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema

Steve G

pre 6 godina

Nema ovde rusofilstva u komentarima, samo logika i zdrava pamet. Zasto bi Asad napadao hemijskim oruzjem razbijene pobunjenike pred predajom i samim tim navlacio bes na sebe zapadnih, slobodno se moze reci, neprijatelja!? I zasto se niko ne zapita zbog cega Ameri u Libiji i Siriji podrzavaju islamiste al kaide ako im je al kaida najveci neprijatelj do dana danasnjeg? Da je sve izrezirano ne vidi samo onaj ko nece da vidi, a ja pocinjem zestoko da sumnjam ko im je srusio kule bliznakinje.

nenad

pre 6 godina

Primecujete li jednu neverovatnu stvar? Ni američki mediji ni vojska ne pominju mogućnost ruskog protivudara, a Rusi imaju veoma jako oružje u Siriji. U slučaju konforntacije mogu da za 4 sata prebace 200 aviona prema Siriji. Celo vreme se govori sta ce i kako ce SAD da raketiraju, kao da idu na piknik?! Kao da ce Rusi mirno posmatrati napade na vojne ovjekte Sirijica na kojima su jasno i njihovi ljudi. Naravno da nece. Jer, nije in ni ostavljen izbor. Ta cutnja američkih medija o mogućoj konfrontaciji govori ili o poptpunom ratnom haosu koji vlada u Petnagonu ili se radi tek o blefu. Da se razumemo. Amerikanci nece slati avione. S-400, pa i sirijski panciri su veoma opsani, bilo bi tu dosta obaranja. Oni zele da ispucaju svoje tomahavke po raznim tackama sirijske teriotorije. Ruski avioni lete veoma blizu "Donalda Kuka". Rusi su premrežili sirijko nebo sa odbrambenim sistemima PVO. Smesni su ovi amerikanofili koji misle da je ruski "S-400" blef,a da su Rusi kukavice. Kukavice koje su uzele Amerikancima Siruju iz ruku? Upamtite, ako se popucaju Amerikanci i Rusi neko ce morati da bude poražen, a ni jedna atonmska sila to dopustiti sebi nece. Ovo sto rade Ameruikanci i njihovi sateliti Britanci , dovođewe svijeta ne samo u novi hladni rat vec i stvaranje kriza u kojima se atomske sile mogu sukobiti govori da oni očajno brane svoje pozicije. Ali nikad neće imati petlje da i udare po drugoj strani. Oni uvek ratuju kada od rata mogu da prave šou. Ovo nije taj slučaj.

Goran

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.
(Marko, 10. april 2018 08:10)

Nista, apsolutno nista.

Nijedan jedini Americki zvanicnik, a ni vojnik nikada nisu odgovarali za svoje zlocine pred sudom.
Odgovaraju i osudjeni su samo ako na neki nacin "izdaju" USA, tj. ako im nekako svale izdaju na kicmu.

info

pre 6 godina

Jezivo je ovoliki postotak poverenja u ruske informacije kod nas.Antizapadna propaganda i dalje šljaka ko devedesetih.
Istina je zapravo da jesu bacili hemiju i da je to odobreno od strane Rusa. Naivni ne kapiraju zašto je Putin to uradio. Jedan od razloga je i inat zbog sankcija nad ruskim tajkunima, a glavni, da je Rusima u interesu da se zakuva jer onda skače cena nafte a ruski budžet se puni najviše zahvaljujući nafti.

Ah još jedna stvar, naravno da zapad neće direktno bombardovati Ruse ali hoće aerodrome gde su ruski avioni i takodje, gledaćemo još jedan poraz ruske pvo.

Pantagruel

pre 6 godina

@Revizor "Иди тамо где је јачи. Шта те брига где је правда које у ствари нема". Прочитај још једном то што си написао, па ћеш ваљда схватити да би такав приступ био потпуно супротан свему што смо кроз векове чинили и што је суштина нашег идентитета. Да су наши стари тако размишљали, стали би уз Хитлера или уз Турке, а нису. И баш зато што нису, ми се њима поносимо. Кад доноси тешке одлуке човек увек мор себи да постави само два питања. "Ако поступим овако, да ли би ме се претци постидели да виде шта радим или би сматрали да сам их достојан? " и "Ако овако поступим, да ли би се унуци поносили што сам њихов или би ме сматрали трулом кариком у ланцу који повезује њих и претке". Једино ако је на оба питања одговор позитиван, знаћеш да си на исправном путу.

mairondrake

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...

Đuro

pre 6 godina

@Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema
(revizor, 10. april 2018 08:17)


Hahahahhahaha! Biserko revizor!!? Kako je to slatko!!!

nzm

pre 6 godina

Amerikanci ce napasti neku bazu sigurno, ako rusi hoce da budu od pomoci neka zagrevaju rakete na s400 i ostalim pvo sistemima jer ce morati veceras da deluju protiv izraela i sad...

Proka

pre 6 godina

Svi isključuju mogućnost da su to možda uradili neki poremećeni ljudi iza kojih ne stoji niko. Možda je neko ko je izgubio nekog bliskog uzeo pravdu u svoje ruke, a da velike sile nemaju ništa sa tim

stojan

pre 6 godina

Evo ovako: ja bih pozvao Asada, Makrona, Trampa i Putina i jos ko hoce, Montenegro je otvorena zemlja tipa Casino Royale, da dodju fino u Moracu na drugu utakmicu finala. Prije toga neka svrate u neku od podgorickih kladionica, uplate tikete na razlicite strane. Ciji tiket pobjedi, taj moze da uzme Siriju. Naravno, Boki u kladionici da provjeri regularnost, jer imam neki osecaj i Tramp i Putin ce se klade na sudiju.

Berkut

pre 6 godina

Vučić da.presudi da li je bilo upotrebljeno hemijsko oružije ili ne.Kada može da.presuđuje u slučaju Niškog aerodroma zašto ne i u slučaju Sirije.

Illyria

pre 6 godina

Da li ovi komentari ovde znače da većina Srba odobrava upotrebu bojnih otrova protiv dece i drugih civila od strane Srpskih prijatelja !?

krele

pre 6 godina

Jasta i onda ovi neki kazu da nama treba ruska vojna baza ovde u Srbiji. Pa bilo bi kao u Siriji.Rusi ni tamo nista ne preduzimaju kada Izraelci bombarduju Sirijske baze a kamoli da to rade Britanci ili jos gore Amerikanci. Samo protestuju i stite svoje baze i to veoma neuspesno.

neN

pre 6 godina

@pantagruel
Deckic, nemas pojma o cemu pricas.
Ne poznajes ni istoriju dovoljno, ocigledno.

Nasi preci su bili i veliki i mali.
Stali su sa Otomanima(Turska nije postojala kad je harala ovim prostorima) pa smo se orodili sa sultanima i slali vojsku da im pomazemo, jos se junacki borili u cuvenoj bici kod Angore(Ankara, danas ima toponim tamo 'srpski pobednik' ZBOG hrabrog drzanja srpske vojske protiv neprijatelja.
I u vise navrata su mnogi stali i ratovali za Otomane, a protiv Evrope. Posle smo se naravno i borili i oslobodili i uvek ih kocili, ali nije tacno da nismo stali na njihovu stranu kroz istoriju.
To bi morao da znas.

Ne treba gledati nikakvu pravdu, vec treba gledati SEBE da izvucemo sebe, mi smo tako tipican slovenski priglup narod pa smo verovali i gledali u pravdu, izgubismo toliko ljudi u prvom ratu a i drugom, ostasmo mala nacija, a bilo bi nas barem 15/16 miliona, jos i tako mali smo se dodatno izdelili krajem 20. i pocetkom 21. veka. I ti pricas o nekim slavnim precima(ne preTcima)?
Preci su bili slavni i neslavni, ali mnogo bi bolje bilo da su bili PAMETNI, pa da su pokusali da nas sacuvaju i ojacaju, uvecaju, a ne da budemo ovako ranjivi, sitni, mali i izdeljeni. Niti jedan cilj koji smo imali u 19. i 20. veku nismo ispunuli sto se tice srpskih teritorija i prostora. Populacijski ostali smo isti kao na pocetku veka, evo sad se ubrzano i smanjujemo. Drugi su napredovali i brzo razli, bili pametniji.

...

jasdf

pre 6 godina

@goran
Neistina. Vojnici SAD koji pocine ratne zlocine odgovaraju i idu u zatvore. Prosle decenije je izrecena i smrtna kazna.
Kada je poslednji put odgovarao ruski vojnik?

jasdf

pre 6 godina

@pantagruel
Te 1941. Hitler vise nije bio jaci. Nije uspeo da savlada Britaniju, savez sa SSSR je bio uzdrman a bilo je samo pitanje kada ce SAD uci u rat. Tom logikom, tada je trebalo postati saveznik Britanije.

jasdf

pre 6 godina

@proka
A taj poremecen covek ima sredstva i logistiku da osmisli i sprovede taj napad? Jedini napad hemijskim oruzjem koji nije organizovala drzava je izvrsen u Japanu, u metro stanivi. Bilo je nekoliko zrtava, pripremao se godinama i kostao je desetine miliona dolara. Ovo se desilo na otvorenom prostoru.

majkroft

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...
(mairondrake, 10. april 2018 09:50)

Naravno, pa oni ne bi bili velike sile da se biju medjusobno. Postoje ljudi koji govore da je na sceni sukob globalistcke vojne struje (GRU) i nacionalne crkvene(KGB) u Rusiji. Inace ova prva radi zajedno sa Americkom vojskom i dovela je Trampa na vlast. Sa druge strane Hilarina CIA radi sa KGB -om. Ako i bude zaostravanja odnosa to ce biti kratkorocno. Putin ce morati da preda vlast, tako barem kazu...

dzoni

pre 6 godina

Bice belaja! Rusiju pritiskaju sa svih strana do te mere, da ce Rusija biti primorana da vojno odgovori i onda neka nam je Bog u pomoci, obzirom da nas zapadne sile smatraju "malim rusima" u sred Evrope. Nasa aktuelna vlast treba sto pre da se napokon opredeli kojim putem cemo ici, a to je zapad, EU, u protivnom ne gine nam sirijski scenario! Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.

revizor

pre 6 godina

Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema

info

pre 6 godina

Jezivo je ovoliki postotak poverenja u ruske informacije kod nas.Antizapadna propaganda i dalje šljaka ko devedesetih.
Istina je zapravo da jesu bacili hemiju i da je to odobreno od strane Rusa. Naivni ne kapiraju zašto je Putin to uradio. Jedan od razloga je i inat zbog sankcija nad ruskim tajkunima, a glavni, da je Rusima u interesu da se zakuva jer onda skače cena nafte a ruski budžet se puni najviše zahvaljujući nafti.

Ah još jedna stvar, naravno da zapad neće direktno bombardovati Ruse ali hoće aerodrome gde su ruski avioni i takodje, gledaćemo još jedan poraz ruske pvo.

Proka

pre 6 godina

Svi isključuju mogućnost da su to možda uradili neki poremećeni ljudi iza kojih ne stoji niko. Možda je neko ko je izgubio nekog bliskog uzeo pravdu u svoje ruke, a da velike sile nemaju ništa sa tim

Illyria

pre 6 godina

Da li ovi komentari ovde znače da većina Srba odobrava upotrebu bojnih otrova protiv dece i drugih civila od strane Srpskih prijatelja !?

stojan

pre 6 godina

Evo ovako: ja bih pozvao Asada, Makrona, Trampa i Putina i jos ko hoce, Montenegro je otvorena zemlja tipa Casino Royale, da dodju fino u Moracu na drugu utakmicu finala. Prije toga neka svrate u neku od podgorickih kladionica, uplate tikete na razlicite strane. Ciji tiket pobjedi, taj moze da uzme Siriju. Naravno, Boki u kladionici da provjeri regularnost, jer imam neki osecaj i Tramp i Putin ce se klade na sudiju.

Cezar

pre 6 godina

Zbog cega bi covek koji pobedjuje napao saku jada od preostalih pobunjenika hemiskim oruzijem? Aaaa... on zeli da izazove vas bes da bi ga bombardovali? Nije nego! Ja stvarno ne znam da li ovo moze da proguta neko sa makar 3 vijuge. Izrezirali ste sve! Racak, Markale, Irak, Libiju, Siriju a sad bi i Iran i ako moze Kinu i Rusiju. Eeee malo sutra. Izlomicete zube samo tako.

Jop

pre 6 godina

Ajde udrite vec jednom na ruse pa da vidite kako cete proci. Dosadni ste vise sa tom demagogijom. A i rusi dosta ste bili tolerantni, mora to ostrije. Resite to u siriji pa da vidimo kako cemo s amerima

Pera ložač

pre 6 godina

Hejli je rekla da hemijski napad može da izvede samo "čudovište".
Saglasan sam.
Decenije iskustva su iza Amera gde su vežbali i usavršili. Od (severne) Koreje, pa nadalje.

kobi brajant

pre 6 godina

"SAD su odlučne da čudovište koje baca hemijske bombe na sirijski narod nateraju da položi račune"

puna podrška! isto za bacanje osiromašenog uranijuma na srpski narod.

krele

pre 6 godina

Jasta i onda ovi neki kazu da nama treba ruska vojna baza ovde u Srbiji. Pa bilo bi kao u Siriji.Rusi ni tamo nista ne preduzimaju kada Izraelci bombarduju Sirijske baze a kamoli da to rade Britanci ili jos gore Amerikanci. Samo protestuju i stite svoje baze i to veoma neuspesno.

Miki

pre 6 godina

Za rat na Balkanu Vašington je optuživao Slobodana Miloševića. Za rat u Irak Vašington je optuživao Huseina. Za probleme u Libiji Vašington je optuživao Gadafija. Sada Vašington optužuje Asada za rat u Siriji.
Vašington ko je vodio 20 godina rat u Vijetnam ??

Cvexi

pre 6 godina

Bice dosta gusto ovih dana, blize smo globalnom sukobu sad nego za vreme kubanske krize. Na stranu da li volimo amere ili ne, ali ti ljudi su izgubili svaki kompas i polako ali sigurno dovode covecanstvo u veliku opasnost.

neko ko zna

pre 6 godina

Dosta smo se mi kao nacija ztrvovali, treba da budemo prakticni bez emocija, da prevlada napokon razum i da se napokon okrenemo dominatnim politickim silama, a to su USA, EU.
(dzoni, 09. april 2018 23:28)

Kao sto smo 41. trebali da pristupimo Trojnom paktu i Hitlerovoj Nemackoj?

Mare

pre 6 godina

Gledam uzivo prenos, koliko su smesni predstavnici ovih "manjih" drzava, americki poltroni, svi odreda citaju sastave sa papira, a vi pogodite ko im je te recenice sastavljao.

Kosta

pre 6 godina

Ova laz u Dumi je propala i nema potencijal da opravda napad.
Ali, rat jos nije gotov. Treba ocekivati sledece lazi i hajke na Asada i Rusiju, jer lesinari su namirisali krv i nece odustati.

Marko

pre 6 godina

Ovde su dovoljne varnice da sve skrene sa koloseka zapadu je ovo poslednja šansa da zaustavi snagu istoka jer možda kroz tri do pet godina bude kasno da zadrži globalnu dominaciju.Rast Kine i Rusije mora se zaustaviti po svaku cenu to je nova doktrina koja može sve skupa da nas gurne u ambis.

Ljubomir

pre 6 godina

SAD koriste jedino sta im je preostalo za odbranu trona koji se rusi a to je politika obmana, lazi i sirova sila, istorija je puna ovih primera.

Sima

pre 6 godina

I ptice na grani znaju da ce uskoro rat. Jednostavno, kapitalizmu treba nova etapa u razvoju da se ne bi raspao i jasno je sta ce biti.

A onda period pomirenja, izgradnje, zanosa i napretka...

duje

pre 6 godina

Treba istupiti iz UN-a.
I treba ga ugasiti jednostavno.
Pa da se lepo svi zaratimo pa kako kome bude.
Ali da gori i Pariz i London i New York i Bruxelles može malo i St.Petersburg i Moskva i Peking i Tokyo.

Pa da se na kraju lepo izmirimo i ukinemo novac.

Vec vidjeno

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

nekoizdrugemase

pre 6 godina

Makar nas nisu sravnili zbog hemijskog napada.
Inace, ne znam da li ste gledali sta su za nas 98-99 pričali. Da smo koljači, da imamo logore dole na Kosovu na kom najstrasnije ubijamo i mučimo albance.

Berkut

pre 6 godina

Vučić da.presudi da li je bilo upotrebljeno hemijsko oružije ili ne.Kada može da.presuđuje u slučaju Niškog aerodroma zašto ne i u slučaju Sirije.

mali zeleni

pre 6 godina

Ovo je samo zamazivanje očiju javnosti. Amerikanci moraju da izvuku svoje ljude iz opkoljenog grada i traže način kako to da izvedu. Verovatno nisu dobili dozvolu od Asada i ekipe pa sada pokušavaju silom kroz neki pritisak u UN da pošalju prvo ratni a onda humanitarni konvoj. Nikakvog rata tu neće biti nego prljava trgovina koja se lomi preko leđa jadnih Sirijaca...

Marko

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.

Goran Mitrović

pre 6 godina

Amerikanka je rekla i da bi mogla da pokaže slike leševa, žrtvi navodnog hemijskog napada (cak je opisivala i neke scene) ali da neće to uraditi jer se to (nekako) prevazišlo. Mislim da cilja na to kao, nema potrebe da pokazujem, svi znaju da to što govorim je tačno (i ja verujem da ona u svom ludilu veruje u to) Cim sam čuo to odmah sam se setio one bočice kao antraksa što je svojevremeno donosio američki predstavnik u UN da obmanjuje ceo svet. Pred napad na Irak zbog nepostojeceg oružja za masovno uništenje. Ta situacija i ova su veoma slične. I Iračani su uništili svoje biološko-hemijsko oružje uz nadzor UN, kao i Asad. I opet to ih neće odvratiti od napada jer mislim da su ga isplanirali i pre nego se napad kao desio. Jedino su čekali da se desi izgovor ili su ga sami organizovali. Bilo kako, mislim da će raketirali sirijsku vojsku iako znaju da nemaju stvarni povod i da time rizikuju sukob sa Rusijom. Ali u igri pokazivanja svetu ko je glavni ovo je njima prihvatljiva cena. Na žalost u SAD su na vlasti ludaci.

Штедиша сам цртам пишем

pre 6 godina

Сваки новинар који терористе "исламске државе" назива побуњеницима је учесник у злочину. Срам вас било!!!

Slaba lazna taktika

pre 6 godina

Naravno da celi svet zna tko je to „cudovite“ koja iz nemoci baca hemijsko oruzje na civile, kako bi imalo razloga da napadne Siriju.
Sto se tice napada, to ne bi bilo prvi put da kauboji napadju neku drzavu bez odobrednja Saveza bebednosti pri UN, cime bi nasli i izvrsili „pravdu“.

ma

pre 6 godina

dzais al islam, vidi se odmah po nazivu da se radi o jos jednoj americkoj teroristickoj ispostavi.

inace pricao sam nedavno sa studentom iz tunisa koji je kod nas preko jednog programa i kaze da su se i tamo te pobunjenicke naoruzane grupe pojavile niotkuda, srećom je kaze vojska uspela to brzo da istrebi, ali kaze da su svi uvereni da su ameri sve namestili. isto mi prica za libiju, tamo su ranije masovno tunizani isli u kupovinu i da su libijci imali visok standard dok sada kaze svi izbegavaju libiju jer vlada bezvlasce.

jasdf

pre 6 godina

@goran
Neistina. Vojnici SAD koji pocine ratne zlocine odgovaraju i idu u zatvore. Prosle decenije je izrecena i smrtna kazna.
Kada je poslednji put odgovarao ruski vojnik?

bane

pre 6 godina

Au, pa ovo je kao u skolskom dvoristu. Mali siledzija optuzi nekoga i sa svojim pomagacima ubiju boga u njemu.Nema veze sto krivica a, samim tim i povod ne postoje.Oni lako izmisle svoj razlog i zestoko kazne "zver". Ode svet u tri lepe.

Torrente

pre 6 godina

Ukratko, Amerika će očigledno intervenisati "u ime pravde" i "za celo čovečanstvo".

Očigledno pravdoljubivi pravednički zapad mora u otvoreni sukob protiv Rusije.

To je izgleda jedini preostali način da se zaštiti svetski poredak i petrodolar.

Đuro

pre 6 godina

@Dosadni ste sa tim Rusofilstvom u komentarima.Šta nas briga što se oni svađaju.Gledajmo svoja posla.Idi tamo gde je jači,a ne gde je neka pravda,koje u stvari i nema
(revizor, 10. april 2018 08:17)


Hahahahhahaha! Biserko revizor!!? Kako je to slatko!!!

nenad

pre 6 godina

Primecujete li jednu neverovatnu stvar? Ni američki mediji ni vojska ne pominju mogućnost ruskog protivudara, a Rusi imaju veoma jako oružje u Siriji. U slučaju konforntacije mogu da za 4 sata prebace 200 aviona prema Siriji. Celo vreme se govori sta ce i kako ce SAD da raketiraju, kao da idu na piknik?! Kao da ce Rusi mirno posmatrati napade na vojne ovjekte Sirijica na kojima su jasno i njihovi ljudi. Naravno da nece. Jer, nije in ni ostavljen izbor. Ta cutnja američkih medija o mogućoj konfrontaciji govori ili o poptpunom ratnom haosu koji vlada u Petnagonu ili se radi tek o blefu. Da se razumemo. Amerikanci nece slati avione. S-400, pa i sirijski panciri su veoma opsani, bilo bi tu dosta obaranja. Oni zele da ispucaju svoje tomahavke po raznim tackama sirijske teriotorije. Ruski avioni lete veoma blizu "Donalda Kuka". Rusi su premrežili sirijko nebo sa odbrambenim sistemima PVO. Smesni su ovi amerikanofili koji misle da je ruski "S-400" blef,a da su Rusi kukavice. Kukavice koje su uzele Amerikancima Siruju iz ruku? Upamtite, ako se popucaju Amerikanci i Rusi neko ce morati da bude poražen, a ni jedna atonmska sila to dopustiti sebi nece. Ovo sto rade Ameruikanci i njihovi sateliti Britanci , dovođewe svijeta ne samo u novi hladni rat vec i stvaranje kriza u kojima se atomske sile mogu sukobiti govori da oni očajno brane svoje pozicije. Ali nikad neće imati petlje da i udare po drugoj strani. Oni uvek ratuju kada od rata mogu da prave šou. Ovo nije taj slučaj.

majkroft

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...
(mairondrake, 10. april 2018 09:50)

Naravno, pa oni ne bi bili velike sile da se biju medjusobno. Postoje ljudi koji govore da je na sceni sukob globalistcke vojne struje (GRU) i nacionalne crkvene(KGB) u Rusiji. Inace ova prva radi zajedno sa Americkom vojskom i dovela je Trampa na vlast. Sa druge strane Hilarina CIA radi sa KGB -om. Ako i bude zaostravanja odnosa to ce biti kratkorocno. Putin ce morati da preda vlast, tako barem kazu...

Pantagruel

pre 6 godina

@Revizor "Иди тамо где је јачи. Шта те брига где је правда које у ствари нема". Прочитај још једном то што си написао, па ћеш ваљда схватити да би такав приступ био потпуно супротан свему што смо кроз векове чинили и што је суштина нашег идентитета. Да су наши стари тако размишљали, стали би уз Хитлера или уз Турке, а нису. И баш зато што нису, ми се њима поносимо. Кад доноси тешке одлуке човек увек мор себи да постави само два питања. "Ако поступим овако, да ли би ме се претци постидели да виде шта радим или би сматрали да сам их достојан? " и "Ако овако поступим, да ли би се унуци поносили што сам њихов или би ме сматрали трулом кариком у ланцу који повезује њих и претке". Једино ако је на оба питања одговор позитиван, знаћеш да си на исправном путу.

Steve G

pre 6 godina

Nema ovde rusofilstva u komentarima, samo logika i zdrava pamet. Zasto bi Asad napadao hemijskim oruzjem razbijene pobunjenike pred predajom i samim tim navlacio bes na sebe zapadnih, slobodno se moze reci, neprijatelja!? I zasto se niko ne zapita zbog cega Ameri u Libiji i Siriji podrzavaju islamiste al kaide ako im je al kaida najveci neprijatelj do dana danasnjeg? Da je sve izrezirano ne vidi samo onaj ko nece da vidi, a ja pocinjem zestoko da sumnjam ko im je srusio kule bliznakinje.

nzm

pre 6 godina

Amerikanci ce napasti neku bazu sigurno, ako rusi hoce da budu od pomoci neka zagrevaju rakete na s400 i ostalim pvo sistemima jer ce morati veceras da deluju protiv izraela i sad...

jasdf

pre 6 godina

@pantagruel
Te 1941. Hitler vise nije bio jaci. Nije uspeo da savlada Britaniju, savez sa SSSR je bio uzdrman a bilo je samo pitanje kada ce SAD uci u rat. Tom logikom, tada je trebalo postati saveznik Britanije.

mairondrake

pre 6 godina

Radim u Rusiji za TechnipFMC, ko je malo bolje upucen zna kakva je to kompanija, cija je...Meni je fascinantno kako se ovako svadjaju Rusi I Ameri, a kada su u pitanju veliki projekti sve prsti od saradnje. Francuze tek necu da komentarisem...Kada je u pitanju oil and gas, profit...nema hladnog rata, nema sukoba...

jasdf

pre 6 godina

@proka
A taj poremecen covek ima sredstva i logistiku da osmisli i sprovede taj napad? Jedini napad hemijskim oruzjem koji nije organizovala drzava je izvrsen u Japanu, u metro stanivi. Bilo je nekoliko zrtava, pripremao se godinama i kostao je desetine miliona dolara. Ovo se desilo na otvorenom prostoru.

Goran

pre 6 godina

I šta će biti sa Hejlijevom u slučaju da nezavisna komisija utvrdi da nije bilo hemijskog oružja, pošto ona bez dokaza ubeđuje ceo svet da je istina na strani SAD.
(Marko, 10. april 2018 08:10)

Nista, apsolutno nista.

Nijedan jedini Americki zvanicnik, a ni vojnik nikada nisu odgovarali za svoje zlocine pred sudom.
Odgovaraju i osudjeni su samo ako na neki nacin "izdaju" USA, tj. ako im nekako svale izdaju na kicmu.

neN

pre 6 godina

@pantagruel
Deckic, nemas pojma o cemu pricas.
Ne poznajes ni istoriju dovoljno, ocigledno.

Nasi preci su bili i veliki i mali.
Stali su sa Otomanima(Turska nije postojala kad je harala ovim prostorima) pa smo se orodili sa sultanima i slali vojsku da im pomazemo, jos se junacki borili u cuvenoj bici kod Angore(Ankara, danas ima toponim tamo 'srpski pobednik' ZBOG hrabrog drzanja srpske vojske protiv neprijatelja.
I u vise navrata su mnogi stali i ratovali za Otomane, a protiv Evrope. Posle smo se naravno i borili i oslobodili i uvek ih kocili, ali nije tacno da nismo stali na njihovu stranu kroz istoriju.
To bi morao da znas.

Ne treba gledati nikakvu pravdu, vec treba gledati SEBE da izvucemo sebe, mi smo tako tipican slovenski priglup narod pa smo verovali i gledali u pravdu, izgubismo toliko ljudi u prvom ratu a i drugom, ostasmo mala nacija, a bilo bi nas barem 15/16 miliona, jos i tako mali smo se dodatno izdelili krajem 20. i pocetkom 21. veka. I ti pricas o nekim slavnim precima(ne preTcima)?
Preci su bili slavni i neslavni, ali mnogo bi bolje bilo da su bili PAMETNI, pa da su pokusali da nas sacuvaju i ojacaju, uvecaju, a ne da budemo ovako ranjivi, sitni, mali i izdeljeni. Niti jedan cilj koji smo imali u 19. i 20. veku nismo ispunuli sto se tice srpskih teritorija i prostora. Populacijski ostali smo isti kao na pocetku veka, evo sad se ubrzano i smanjujemo. Drugi su napredovali i brzo razli, bili pametniji.

...