1. Problem je sto nije proslo dovoljno vremena da bi se procenio stvarni znacaj Djindjica za Srbiju. Zato se ovo i desava. Pravi se kult licnosti zbog tragicne smrti. Jedno je sigurno, on bi prvi bio protiv toga.
    (Clan DS-a od 1990 - 2001, 13. mart 2018 21:18)

    # Link komentara

  2. Alo, vi koji koristite priliku da opravdavate postavljanje slobinog spomenika, nemate pravo da poredite neuporedivo. Zna se tu vrlo dobro ko je radio za dobrobit a ko je svojom imbecilnom politikom uništio sve što je mogao i radio na uništavanju onakve državetine. toliko!
    (Dragan, 13. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  3. Nije on nista covek kriv...hteo za drzavu sve najbolje..a mi..dobili bas to..anarhiju..bogatih..
    (Seknusen, 13. mart 2018 19:49)

    # Link komentara

  4. Sramota, dokle ide ljudska glupost.
     (nenad rs, 13. mart 2018 18:22)

    # Link komentara

  5. Nismo ga zasluzivali ni onda, ne zasluzujemo ni secanje na njega sada. Spodobe koje su ga ubile i dalje vedre i oblace po Srbiji a mi cutimo.
     (Gazda Dojkan, 13. mart 2018 17:39)

    # Link komentara

  6. Šteta, ovaj je , za razliku od prvog, odlično urađen. I ako sam žestoko protiv svega što je Đinđić govorio ,a posebno šta je radio, njegov mural bi ukrasio ovu fasadu. Šteta!
     (čika Boki, 13. mart 2018 16:57)

    # Link komentara

  7. „Oni nivo javnog i političkog života spuštaju na takvu dubinu da pristojni ljudi iz te politike beže", kaže Đinđić.
    „I onda ćete imati politiku na najnižem mogućem civilizacijskom nivou, gde se razlika, granica između časti i beščašća, između istine i laži, između činjenica i kleveta, između onoga što je sramotno i onoga što je pristojno u potpunosti briše. Onda ste do grla u blatu, a oni kažu: Dođite da raspravljamo. Dođite da diskutujemo na našem terenu – u blatu do grla. To je Srpska radikalna stranka na našoj političkoj sceni, u našoj istoriji, u našoj sudbini. Ona nije politički protivnik ni meni, ni bilo kome od ljudi koji se pristojno bave politikom. Ona je virus. Kao što za organizam virus nije protivnik, tako ni Srpska radikalna stranka nije protivnik, ali je problem, ali je bolest.”
    (Balvanizacija, 13. mart 2018 16:54)

    # Link komentara

  8. @Paja Patak...Naravno da niko ne unistava murale vodja navijaca (pravilnije bi bilo reci kriminalaca), jer se normalni ljudi time ne bave. Kada je neko normalan u pitanju, odmah se nadje neka budala da to unisti. Zato mislim da, ako se podigne spomenik Milosevicu, nista mu se lose nece desiti, jer su njegovi politicki protivnici normalni i kulturni ljudi.
    (Trovach, 13. mart 2018 16:44)

    # Link komentara

  9. E jadna Srbijo.
     (Inovator, 13. mart 2018 16:42)

    # Link komentara

  10. Pa to isto sleduje i budućem spomeniku Miloševiću. Srbija je beznadežno i duboko podeljeno društvo zasnovano na nepravdi svake vrste i teroru jačeg. U tom kontekstu, uništavanje spomenika je ideološki ispravna srpska tradicija jer je zasnovana na političkom revanšizmu koji je samo eufemizam za ličnu osvetu. Mi se kao narod nikad nismo okupili oko ideje države već se isključivo okupljamo oko ideje pljačke i podele ratnog plena tako da je uništavanje murala odlična prilika da se neki mladi partijski skojevac afirmiše.
    (walker, 13. mart 2018 15:49)

    # Link komentara

  11. @nenad
    Ili kako mali Djokica zamislja liberalnu demokratiju.
    Sloboda prestaje ugrozavanjem drugih. Moje je pravo da zastupam koju god ideologiju hocu, da na mom zidu imam cij god mural hocu.... Tvoje je pravo isto to, ali ne da mi lomis prozore, busis gume i slicne. Vandalizmom prestaje demokratija, nastaju prekrsaji i krivicna dela. Ne slazes se sa Djindjicem? Tvoj problem. Hoces da unistavas tudj zid, ici ces u zatvor zbog toga.
    Ili mislis da je demokratija da ja unistim onaj spomenik pod lipom?
     (jasdf, 13. mart 2018 15:46)

    # Link komentara

  12. Živeo sam i u Titovom vremenu,Slobinom,Djindjićevom itd.da ne nabrajam.Nisam za skidanje spomenika,bista,petokraka.To je deo naše prošlosti,kakva god da nam je.Ima parkova i mesta za svačiji spomenik ili bistu,šta god.Ko poštuje Dražu neka poseti njegov spomenik,ko voli Tita,Slobu.....
    (Sale Jagodina, 13. mart 2018 15:36)

    # Link komentara

  13. Srbi su podijeljni nazalost!
     (mrki, 13. mart 2018 15:30)

    # Link komentara

  14. onaj koji je to uradio nema pojma ko je naslikan.Isto bi prošao bilo ko na tom mestu.Bitno je napraviti štetu.Koliko je puta oskrnavljen spomenik Janiki Balašu u Novom Sadu i zasto.
    (lepi džo, 13. mart 2018 15:21)

    # Link komentara

  15. Ne mogu mladi ljudi da shvate tu energiju i nadu koju ju je širio Đinđić. Da, poverovali smo da ponovo možemo da budemo normalna zemlja, sa normalnim nadama, jer se videlo da čovek radi brzo i ima velike planove. Mladi su navikli da ih Vučić obmanjuje i da im prepričava kako je doručkovao punjene lignje. Da se razumemo, mrzeli su ga zato što je bio bolji. Zato su ga i ubili. Današnja DS bi bila bruka za njega, da je živ.
    (woah, 13. mart 2018 15:16)

    # Link komentara

  16. @psiholog
    Srbiji je potreban psiholog u polotičkom smislu.Danas ,u 21 mi smo još predpolitičko društvo.U političkom smislu smo ne zaostali,nego ostali - ostali smo u 1835. godini kada smo želeli da se politički razvijemo ali smo naleteli na politički pakt lokalnog siledžije (Miloša) i velikih sila (Rusije,Austroje i Turske) i Ustav , koji danas slavimo (Sretenjski) je ostao samo pusta želja ,mrtvo slovo na papiru.
    Od tada do danas traje borba razumnih,odraslih,zrelih ljudi koji žele da se naše društvo rukovodi pravilima sa onima koji ne žele da odrastu,koji smatraju da su pravno nesposobni ili maloletni i da bi najbolje bilo da umesto njih odlučuje Vodja.
    Krajnje je nebitno ime vodje i kakvu ideologiju deklarativno zastupa jer je on potreba onih koji ne žele da budu odgovorni - kad mu istekne rok trajanja oni će ga prvi mazati blatom i ustoličavati novog vodju,koji se neće obazirati na njihove greške- jer je za sve kriv stari vodja.
    (Komša, 13. mart 2018 15:11)

    # Link komentara

  17. Neinteligentna Srbija uzvraca udarac - to je to!
    (Mikula mali, 13. mart 2018
    Inteligentna Srbija je trebala taj mural malo da podigne da Zorana ne caste kucici i ostale zivotinje... Kad su se unistavali murali partizanovih( i beogradskih) legendi nigdje vas nije bilo.
    (Ivan Petrovski, 13. mart 2018 15:10)

    # Link komentara

  18. Ali zato murali vodjama navijaca kriminalcima, dilerima droge niko ne unistava.Primer Salet Mutavom na Vozdovcu
     (Paja Patak, 13. mart 2018 15:06)

    # Link komentara

  19. TO je odlična prilika da mural napravi neko KO UME DA SLIKA, a ne ovi amateri. Ljudi nije nikakva sramota reći da je ovo što je opet prekrečeno ružno i diletantski oslikano.
    (Milan, 13. mart 2018 15:01)

    # Link komentara

  20. Narod koji ubija svoje lidere, nikad nece imati svetlu buducnost i srecu... Ocigledno, nama to odgovara!?
     (Kako drugacije, 13. mart 2018 14:51)

    # Link komentara

  21. Nakon ovoga sam siguran da zivimo sa varvarima!!
    (Dejan, 13. mart 2018 14:50)

    # Link komentara

  22. Neinteligentna Srbija uzvraca udarac - to je to!
    (Mikula mali, 13. mart 2018 14:49)

    # Link komentara

  23. Ne vidim potrebu za škrabanjem po zidu, pa čak kad je i mural u pitanju. Meni je ovo u rangu lepljenja političkih postera koji ruže grad
     (Sazda, 13. mart 2018 14:44)

    # Link komentara

  24. Da sam kojim slučajem neka vlast, ali slobodna, a ne zavisna od "zapadnih vrednosti", ne bi dozvolio nikakvo škrabanje po zidovima, pa ni mural! Ismejavamo S. Koreju, ali smo svi mogli nedavno na TV-u da vidimo kako izgleda njihov glavni grad. Besprekorno čiste ulice, savršeno uredjeni parkovi i ne postoji niti jedan jedini grafit, nigde! Zidovi su nam uništeni grafitima, ružnim porukama, a i ko odlučuje koji je mural umetnički, a koji nije? Po kom zakonu je dozvoljeno crtanje likova auto sprejem, a zabranjeno crtanje preko njih? Zato, najstrožije kažnjavati svako šaranje!
     (nagard, 13. mart 2018 14:42)

    # Link komentara

  25. Neko šara sprejom po Mladiću, neko po Đinđiću, ako smo zaista toliko demokratski i progresivni ne vidim čemu frka oko ovoga, svako ima pravo da izrazi svoj stav...
    (Čemu frka oko malo spreja, 13. mart 2018 13:39)
    Ima li glupljeg poredjenja od ovog? Kako te, bre, nije sramota?
    (Hojtjiko, 13. mart 2018 14:23)

    # Link komentara

  26. Neko šara sprejom po Mladiću, neko po Đinđiću, ako smo zaista toliko demokratski i progresivni ne vidim čemu frka oko ovoga
    ---…--
    Sto se demokratije i slobode tice, nema frke oko ovoga. Frka je sto neki likovi izjednacavaju ratnog zlocinca i Zorana Djindjica. E to je frka. Nema veze sa zakonima, nego sa mentalnim stanjem srpske nacije.
    (mentalno, 13. mart 2018 14:21)

    # Link komentara

  27. Miloševićev spomenik ne bi preživeo ni toliko. Samo bi džabe bacali pare.
    (miki, 13. mart 2018 14:18)

    # Link komentara

  28. Vidim da se svi komentatori zgražavaju nad ovim i zahtevaju momentalno hapšenje i kažnjavanje počinilaca pa reko da pitam od kad je to u Srbiji žvrljanje murala i grafita krivično ili prekršajno delo? Da nisam nešto propustio?
    (Miloš, 13. mart 2018 14:08)

    # Link komentara

  29. Ne treba se toliko baviti prosloscu , okrenimo se buducnosti. Neka se u drzavi konacno uspostavi vladavina prava i jednakost svih gradjana pred zakonom ,od farbanja zidova nema vajde.
    (Mirko, 13. mart 2018 14:08)

    # Link komentara

  30. Nema više nade za nas. Ništa se neće promeniti.
    (Dragan, 13. mart 2018 14:07)

    # Link komentara

  31. Neko šara sprejom po Mladiću, neko po Đinđiću, ako smo zaista toliko demokratski i progresivni ne vidim čemu frka oko ovoga, svako ima pravo da izrazi svoj stav...
    (Čemu frka oko malo spreja, 13. mart 2018 13:39)

    Pa zar postoji mural posvećen najgorem monstrumu u ratovima devedesetih?!
    (EU Foričar, 13. mart 2018 14:03)

    # Link komentara

  32. I, koji je zakon prekršen škrabanjem preko škrabanja?
    (Obey, 13. mart 2018 13:57)

    # Link komentara

  33. Srbija zaslužuje ono što ima.
    (Petar, 13. mart 2018 13:51)

    # Link komentara

  34. Za stotinak godina možda ljudi ovde nešto i ukapiraju.
     (dejan, 13. mart 2018 13:50)

    # Link komentara

  35. Neko šara sprejom po Mladiću, neko po Đinđiću, ako smo zaista toliko demokratski i progresivni ne vidim čemu frka oko ovoga, svako ima pravo da izrazi svoj stav...
    (Čemu frka oko malo spreja, 13. mart 2018 13:39)

    # Link komentara

  36. Legalno se vraćaju Sloba i 90-te, uništavaju se zdrav duh i misao...ludilo brale!
    (Dragan, 13. mart

    Na osnovu prekrecenog murala si sve to zakljucio? Prvo, murali ne bi trebalo da se nalaze na svim javnim povrsinama, odnosno (javnim) objektima, vec je potrebno doneti zakon kojim se isti zabranjuju ili odredjuje gde i na koji nacin i u kom smislu poruke smeju da se "ostavljaju". Dok se to ne dogodi, necivilizovanost ce koristiti rupu u nasem sistemu, kako sa jedne tako i druge strane. Vecinom su sa umetnicke tacke gledista, murali sveobuhvatno ruglo objekata ili povrsina na kojima se nalaze, tako i opstina i gradova kojih su prethodno pomenute deo. Nista vise a ni manje. (: Ostavite se praznih prica o devedesetim godinama koje se ne vracaju, vec mi stagniramo zato sto sa jedne strane imamo one koji misle da su bolji, a sa druge strane one za koje misle da su gori. A svi su isti nesumnjivo. Nema tu zdrave misli i zdravog "ludila". Tu postoji nazovi zdrava misao iza koje se krije stranacka ideologija koja je daleko od nje.
    (Simbioza sa zvukovima, 13. mart 2018 13:38)

    # Link komentara

  37. Prvo - okanite se neveštih murala. Od kada je to nivo spomenika za osobu kakav je bio Đinđić?
    (Nenad, 13. mart 2018 13:28)

    # Link komentara

  38. Pitam samo: ako se zeli trajnije sacuvati jedan takav mural, jednoj osobi kao sto je bi Zoran Djindjic, zasto se ne naslika, nacrta na naku izdignutu, nedohvatljivu fasadu, zid, koji ce biti nedohvatljiv vandalima? Ovo je besmisleni rat...danas ga ima, sutra ga opet nece biti. Mislim, kako i na kom mestu stoji (usred nekih skrabotina), tako je i postovan! Sramota!!!!
    (jelena, 13. mart 2018 13:27)

    # Link komentara

  39. mi kao drustvo nismo sposobni skoro 30 godina da napravimo normalnu drzavu , a cudimo se sto se mural unistava . iskren da budem protiv sam velicanja bilo kog iz perioda vladavine slobodana milosevica i kasnije do danasnjeg dana . nista oni nisu doneli srbiji sem bedu , cemer i jad . ja koji sam ucestvovao 90 tih u svim anti rezimskim demostracijama gadim se i sam sebe kad vidim gde smo danas , ne zbog sebe vec zbog buducnosti nase dece :(
     (kladzom do bola, 13. mart 2018 13:27)

    # Link komentara

  40. Nesrecnici. Eto njima je to bio verovatno najveci domet u zivotu. Da kupe crvenu farbu i izvrljaju mural. Cisto sumnjam da imaju posao ili bar dva dana neke vise skole npr. Pa neka ih. Ostace tako nesrecni, 100.000 puta manji od coveka kog su izvrljali.
     (Dragana, 13. mart 2018 13:23)

    # Link komentara

  41. A da li je neko očekivao nešto drugo?
     (Pero, 13. mart 2018 13:22)

    # Link komentara

  42. “Srbija nema snage da se obracuna sa huliganima”-AV.
    (Boki, 13. mart 2018 13:22)

    # Link komentara

  43. Strašno.
    Imate kamere, Stefanoviću.
    (marija, 13. mart 2018 12:53)

    Da, ali se ne zna cije su!!!
    (;-), 13. mart 2018 13:20)

    # Link komentara

  44. pa sta nije ni prvi ni poslednji mural koji je unisten...
     (andra, 13. mart 2018 13:20)

    # Link komentara

  45. Srbiji treba zakon o lustraciji i zakon o poreklu imovine. Hapsenje vise hiljada ljudi, politicara, tajkuna, direktora opljackanih preduzeca, sudija...Utvrdjivanje istine i krivicne odgovornosti za period od 1990g do danas. Inace, nikad necemo biti normalna drzava. Nikad.
    (psiholog, 13. mart 2018 13:08)

    Слажем се, само је толико касно за то да више нема ко то да уради. Лустрација се спомињала још за време ДОС-а и кад се распао, онда су у наредну владу ушли управо они који су требали бити лустровани. Данас управо само они чине власт у држави.
     (Живчан_неки_лик, 13. mart 2018 13:18)

    # Link komentara

  46. Zar je neko mislio da će biti drugačije?
     (Pedu, 13. mart 2018 13:17)

    # Link komentara

  47. Legalno se vraćaju Sloba i 90-te, uništavaju se zdrav duh i misao...ludilo brale!
    (Dragan, 13. mart 2018 13:16)

    # Link komentara

  48. U komentarima vidimo klasičan primer liberalne ideologije u praksi.
    Svako ima pravo na političko izražavanje, osim...
    Ovo "osim" je osnovno pravilo na kome liberalizam u praksi funkcioniše, tako što u pravilima koja "važe za sve", pravi izuzetke.
    Ne misle svi ljudi u Srbiji da je restauracija kapitalizma u Srbiji dobra stvar, koliko god to bilo čudno ljudima koji su profitirali od kapitalizma u Srbiji.
    Politički grafiti se redovono uništavaju, a to uništavanje je isto deo političkog izražavanja koliko i njihovo stvaranje, samo je neprihvatljivo ako je to Đinđićev grafit.
    (Nenad, 13. mart 2018 13:15)

    # Link komentara

  49. pa nek postave kamere, uhvatice ih odmah,
     (Salerno, 13. mart 2018 13:14)

    # Link komentara

  50. Pa kad bi neko imao bar malkice mozga pa da je postavio kamere!
    (nenad nesic, 13. mart 2018 13:10)

    # Link komentara

  51. Srbiji treba zakon o lustraciji i zakon o poreklu imovine. Hapsenje vise hiljada ljudi, politicara, tajkuna, direktora opljackanih preduzeca, sudija...Utvrdjivanje istine i krivicne odgovornosti za period od 1990g do danas. Inace, nikad necemo biti normalna drzava. Nikad.
     (psiholog, 13. mart 2018 13:08)

    # Link komentara

  52. glupo je unistavati umetnicko delo zbog neslaganja sa onim ko je naslikan. sa druge strane podrzavaoci lika i dela treba jednom konacno da prihvate da se doticni ne dopada svima...
     (cudo, 13. mart 2018 13:07)

    # Link komentara

  53. To su te velike "patriote"
    Na rečima Glavni a na delima Sramni!
     (LaleGator, 13. mart 2018 13:07)

    # Link komentara

  54. Da ste organizovani pa da ste postavili neki nadzor... Niste valjda mislili da ce ovoga puta potrajati duze od 24h?
     (Žan-Luk, 13. mart 2018 13:04)

    # Link komentara

  55. Poguban uticaj ruske politike na mozak pojedinaca dovodi do ovakvih stvari.
     (Xman, 13. mart 2018 13:00)

    # Link komentara

  56. Strasno vise, ali kao sto bi pokojni Zoran rekao " ne kukajte, jer ne vredi kukati, mi smo narod koji kuka stalno i to nam postaje profesija" nego lepo nacrtas mural na sigurnije mesto posto ocigledno na tom nije. A bojim se i za spomenik sada kada mu postave, jer ocigledno ima vandala koji bi i spomenik pokojnog Zorana oskrnavili, prema tome mora se razmisljati o zastiti unapred.
    (Stefan, 13. mart 2018 12:58)

    # Link komentara

  57. Kao da se samo njegov unistava. To je kao "dobar dan" u poslednje vreme. Valjda nemamo pametnija posla.
     (Jelena, 13. mart 2018 12:56)

    # Link komentara

  58. Zao mi je, nema nas vise (od njih). Prosto nas nema. Sto se pre okanemo te iluzije, lakse ce nam biti.
    (Sasha, 13. mart 2018 12:56)

    # Link komentara

  59. Džaba ste krečili...
    (Brdjanin, 13. mart 2018 12:55)

    # Link komentara

  60. Akoovo urade muralu, sta ce biti sa spomenikom?
     (EU, 13. mart 2018 12:55)

    # Link komentara

  61. Strašno.
    Imate kamere, Stefanoviću.
    (marija, 13. mart 2018 12:53)

    # Link komentara

  62. Nikad u Srbiji nece biti bolje...
     (R.Lee, 13. mart 2018 12:53)

    # Link komentara

  63. Los izbor lokacije. Da je tu Vucicev mural niko ga ne bi ni popreko pogledao.
    (DOBITNIK TRANZICIJE, 13. mart 2018 12:51)

    # Link komentara

  64. Zar nije sad zaštićen staklom?
     (roki, 13. mart 2018 12:50)

    # Link komentara

  65. Slika i prilika srpskog društva i potonuća istog.
    (Nemanja, 13. mart 2018 12:49)

    # Link komentara