Ponedeljak, 29.01.2018.

21:26

"Milošević pročitao papire, pocrveneo od besa i gađao me"

Diplomata i autor knjige “Poslednji let iz Dejtona“ Nebojša Vujović naveo je bivši predsednik Slobodan Milošević bio dobar taktičar, ali vrlo siromašan strateg.

Izvor: B92

"Miloševiæ proèitao papire, pocrveneo od besa i gaðao me" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

NX_68

pre 6 godina

Ništa taj Milošević nije razumeo i sve što je radio, radio je pogrešno. Jel nedavno njegov saradnik Šainović (a i Milutinović ranije) otkrio da je nudio u leto 1998. amerikancima da Srbija u uđe u NATO uz uslov da Kosovo ostane u našim granicama, pa su mu rekli da je "voz je već pošao sa stanice, i ne možete da uskačete na krivini", što znači: kada vam je nuđeno vi niste hteli, junačili ste se i ponašali kao budale, sada je gotovo. Jel on odgovoran za veleizdaju potpisivanjem Kumanovskog sporazuma? Svako zna da je to bio kraj celovite Srbije i za to On snosi najveću odgovornost.Tek sada smo saznali iz jednog dokumentarca o "Osmoj sednici,"kako je došao na vlast.
Postao je predsednik partije, a da nije imao protivkandidata, na čemu je i sam insistirao? Potom je svrgnuo sa čela CK SK Srbije Stambolića.
Samo ovo što je navedeno, dovoljno je da se taj čovek smatra nečim najstrašnijim što je moglo da se dogodi Srbiji, na poetku rasturanja komunizma u Evropi.
Da ne pominjem najveću inflaciju na svetu ikada, plate od 3-4 marke, turbo-folk seljanu i prostakluk na javnoj i medijskoj sceni toga vremena, kriminal, ratove, sankcije protiv bosanskih Srba, pad Krajine, rat na Kosovu, tajno pregovaranje sa NATO o članstvu, neprstajanje da se priznaju izgubljeni izbori u Beogradu 1996. i protesti koji su trajali skoro pola godine, uz pokušaj da se 5. oktobra 2000. izvedu tenkovi na ulice i puca na demonstrante. Malo li je!?

zvezdarac

pre 6 godina

@jadranka
I sta je bilo kad si se probudila posle kongresa JUL-a?

Nikakav sistem vrednosti nije postojao tokom devedesetih. Samo šačica okupljena oko bračnog para i kriminalci sa ulice imali su slobodu da rade šta hoće. Ostatak naroda je gledao kako da preživi do sledećeg dana. Da se putuje je moglo na dva nacina: da si u nekoj od dve pomenute kategorije ili da palis preko Makedonije ili Mađarske u jednom pravcu. I to vrlo često ilegalno pošto je sve do kraja 1999. godine svaki vojni obveznik morao da vadi dozvolu za izlazak iz zemlje iz svog vojnog odseka.

Iva Jovanovic

pre 6 godina

@Jadranka Djordjevic - vi mora da ste živeli u nekoj drugoj Srbiji od ostatka populacije pod tim "sredjenum Miloševićevim sistemom" ... U kojem je rasturena cela privreda, nikada gora inflacija, deca koja su odlazila na ratišta, uništene sve moralne vrednosti, nigde niste mogli da putujete bez viza, sav šljam koji je isplivao na vrh.... I onda vi postavljate pitanj šta je doneo 5 oktobar?!?! Pa vama očigledno ništa jer žalite za "lepim Slobinim vremenima" - kako vi uopšte možete da shvatite o čemu je pričao Zoran Djindjic i šta je pokušao da uradi za ovu zemlju - sto mu nikako nisu dozvolili vaši istomišljenici!

mirko

pre 6 godina

a sta bi bilo, da su sloba i mira prihvatili slovenacki zahtev, 86 ili 87, za uvodjenje demokratije i trzisne privrede umesto uvodjenja sankcija slovencima. sta bi bilo da je jugoslavija usla u nato, jer je vecina republika.
danas imamo pametnjakovice koji tvrde da su ameri pricali da ce se yuga raspasti 86.87 pa to i jeste bilo realno kada su sloba i mira uveli sankcije sloveniji. shatro je prvo hteo da sacuva komunizam, pa onda sve srbe u jednoj drzavi nevidjenim autoritativnim nacionalizmom, a u stvari je samo tezio samo da ima moc i prkos po neverovatno visokoj ceni.
zalosno je sto jos uvek nemamo politicara koji zeli da nas vodi u nato, gde su nam sve komsije.

Zoran

pre 6 godina

(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Bravo za gospodžu. Gde si to mogla da putuješ jado, kako si mogla da školuješ decu? Sve se ovo razvijalo i dovelo do sadašnje situacije jer ih sve nisu 6. oktobra pohapsili bacili u zatvor i zaboravili gde je ključ. Pošto ovoga nije bilo, ekipa koja je došla na vlast se opustila pa počela da radi isto što i oni samo još više. Videli su da iz predhonde vlasti niko nije odgovarao za sve što nas je snašlo pa ko vele da se ja nafatiram a posle baš me briga. Ovo sadašnji su u tome još brutalniji i bezobzirniji. Dok ne dođe vlast koja će sve iz predhdne da pozatvara zbog dela, pa posle njih još jedna koja će njih, ovde nema sreće. Tek onda će svaka vlast da shvati da će neko da dođe posle njih i pročačka sve šta su radili pa će da paze šta i kako rade..

Dragan

pre 6 godina

Au Jadranka koliko ti lazi napisa.Sada da li lazes sebe to je druga stvar.O kakvoj ti plati pricas koja ujutru vredi 20 maraka a uvece 1.O kakvom pristojnom zivotu o gorivu na ulicama,o kolono izbeglica, praznim prodavnicama,inflaciji najvecoj ikada igde.Gde se to putovalo kada si imao vizni rezim i niko te nije hteo da bi otisao u bilo koju zemju samo sto ti velicinu cipela i DNK nisu trazili.A o ljudima otislim pa bar milin ih je otislo 90.Strasno je koliko ljudi mogu sami sebe da lazu.Sedi 1.

AtheG

pre 6 godina

Sve mi je jasno, ali da neko u komentarima tvrdi da je pre 5. oktobra moglo da se putuje po svetu (WTF!!!???), da smo mogli da lečimo decu (a osnovni medicinski materijal se kupovao pre svake, pa i najmanje intervencije), privreda funkcionisala, ljudi živeli od svog rada (to jedino ako su dilovali devize, benzin, ili tako nešto). Pa u kojoj ste, bre, vi bajci živeli tokom devedesetih? Pa u Srbiji se u poslednjih pedeset godina nije gore živelo nego devedesetih.

komnen barjaktar

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео ...
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Gospođa koja se potpisala ili neki provokator misli da su svi u Srbiji kokošijeg pamćenja te naklapa o nekom sistemu vrednosti u Miloševićevo vreme. Svima je poznato, barem onima sa dugim pamćenjem da je neki sistem vrednosti počeo svoj sunovrat sa Miloševićevim učvršćivanjem na vlasti. 1993. godine bio sam 4. godina fakulteta a izdržavao sam se tako što sam prodavao mesta ispred ekspoziture "Dafiment banke" kod hotela "Hyat" jer je moj pokojni otac u to vreme imao platu od 75 pfeniga!!! Toliko o normalnom školovanju. Ali kao narod ne zaslužujemo bolju vlast kako onda tako i danas. Umesto da je bilo pameti i ondašnja SFRJ postala clanica EU i NATO pojavio se Sloba - sloboda, počelo se sa zaokruživanjem teritorija. Koliki je bio politički diletant pokazuje i ova izjava ovog "diplomate" da je i Kosovo trebalo da se nađe na stolu u Dejtonu. Kamo sreće da jeste ne bi nam se desilo sve ono 3,5 godine kasnije! Ponavljam kakav narod takve i vođe!

Bane

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“...Večiti problem Srba je "Sindrom Vožda". Ako je Karađorđe i bio neophodan oko 1800-te, od početka 20. veka je anahron i taj sindrom više niko u svetu ne razume, a mi ga i dalje guramo i ne damo. Političar koji ga nema Srbima nije interesantan pa da je pametan do Neba i nazad - Srbi ga neće podržati, jer nije prek, bahat i mrk. Velika većina Srba ne razume da pametan čovek traži saučesništvo u inteligentnim odlukama, a ne poltrone i poslušnike - papagaje, kao da samo jedan mozak imaju - šefov. Milošević je bio NAJMOĆNIJI čovek SFRJ prostora, sa najmnogoljudnijim narodom i najjačom Armijom i jedino što je stvarno uspeo to je da od SFRJ prostora načini pakao stratišta ignorišući SVE što nije u skladu sa njegovom vizijom pravde...sada ti prostori imaju Tajkune, političare-kukavice, poltrone i milione slabo obrazovane sirotinje sa kojom niko više ne zna šta da radi...to je pravi rezultat njegovih (i Mirinih) vizija i operativnog delovanja. Zato njega ceo svet i vidi kao najodgovornijeg za propast ovog dela Balkana. Ta činjenica će biti samu uvećavana istorijskom distancom. Živel!

Zoki

pre 6 godina

@Jadranka Đorđević
Ti definitivno nisi zivela u vreme Milosevica ili si bila beba.
Ne, necu zaboraviti taksu na izlazak, najgore sankcije ikada zabelezene, divlju inflaciju, bukvalno najgoru u istoriji sveta, redove za SVE, masovnu pojavu da penzioneri kopaju po kantama za smece itd
Jos da si pricala o Titu pa da kazemo ajd, kupio je mir pa je trajalo dok je trajalo. Al da tako pricas o eri Milosevica, idi dete pokri se od sramote, i par dana ne izlazi na oci nekom starijem, a u medjuvremenu citaj.

White Power

pre 6 godina

Najveci apsurd je sto su mnogi vec zaboravili strahovladu bracnog para balkanskog Causeskua, sto im je iz secanja iscilelo stajanje u redu za brasno, ulje, secer, gorivo, sto su zaboravili prazne police po radnjama, prazne apoteke, bolnice bez komada sanitetskog materijala, i sto je najgore-rat, mobilizacije, sankcije i prezir citavog civilizovanog sveta.
Narod lobotomiran do te mere sasvim sigurno nema kapacitet da se spase-vec nestaje.

C i n i k

pre 6 godina

Bio je takticar,zato je obezbedio i unucice, a onaj njegov noseci gajbice, postao bogatiji od Trampa?
Ta ekipa oko njega i iz Sps danas su svi multimilioneri, onaj mali njihov PR ne izlazi iz fotelje 30 godina,sve je deblji a narod sve mrsaviji?
Znate li koliko su oni nas i kao drzavu i kao narod unistili? Toliko da ni danas posle toliko decenija nmz da se oporavimo.I nesreca je da su isti ti iz 90.i dalje jahaci fotelja...

Sloba

pre 6 godina

Jactanka Djordjević
8 sednica je prekinula to što si navela a ne 5. oktobar. Milošević = inflacija, vize, devize, benzin u flašama. To je prekinuo 5 oktobar. Ili si mlada ili obmanjuješ..

Lala

pre 6 godina

Milosevic,Nikolic pa sada Vucic su primeri kako Srbija vodi priglupu politiku, ali nisu samo ova tri jadnika primer tako je kroz celu istoriju.

Yugocinik

pre 6 godina

@(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Vama je 5 oktobar za sve kriv!? A sto niste tako lepo izanalizirali dogadjaje od rasturanja SFRJ, pa do 5 oktobra, koji se nije dogodio tek tako iz cista mira?

Sta je to sto u SFRJ nismo imali, a sada imamo?

Ili je mozda bolje zapitati se, sta je to sto sada nemamo, a u SFRJ smo imali?

Beogradjanin

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу,да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету…
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Valjda dok padaju bombe po Srbiji, ljudi putuju, zive od svog rada, malo im bombe pogode neki most dok putuju ili pokusajvaju da dodju do zdrastvene ustanove. 1999 godina je samo kraj tog sistema, a pre toga uf,uf. 1999 je Srbija pobedila NATO, a sledece ce godine je mogla da objavi rat Marsovicima...

Srbija je 5 oktobra dobila smenjivu vlast bez krvoplica. I ja onda tebe ja pitam sta je Srbija bolja od Sirije, Libije, pa i Ruande da je imala srece i nije bilo pucanja? Po tebi izgleda da nije, ali u pravu si Balakan je ovo, bure baruta...

Ko nas Bre za vadi? Zli slobo

pre 6 godina

Slobu je zanimala vlast, za politiku je zaslinio prst i digao u zrak. Sve je on radio po željama, ništa na svoju ruku. Balkanski krvnik, budalaštine, vjerovatno se je privatno smijao karlobag Virovitica ekipi koja i sad najpopularnija.

CATAPA

pre 6 godina

Milošević je prosto bio suludi kockar čije je kockarske cehove plaćao narod glađu i stradavanjem. Jedini put kad se kockao sopstvenom glavom je kada je pokušavao da iznudi sopstveno "lečenje u Rusiji", pa uginuo kao pas.

Miloševići su par koji je bio opsednut strahom da ne prođu kao Čaušesku Nikolaje i Elena, pa tako nije postojao ni zločin i nepočin na koji oni nisu bili spremni i voljni da bi izbegli ono što su zaslužili.

mamakoka

pre 6 godina

Tužno ko je pregovarao o bitnim stvarima.Kakva grupa neljudi se skupila da povede narod da se bije,kolje ,pljačka. I sad kriv samo Sloba.Svi su krivi,a i mi sa njima.Nismo mogli da se dignemo i kazemo:E bas nećemo da se bijemo.Ima da se razidjemo ko ljudi.
I da najurimo gamad koja je bila za rat ,al tudja deca da ginu.

Aleksandar Zogovic

pre 6 godina

Drugovi su u Dejtonu samo zavrsavali ono za sta su se borili 41-45 i poceli da ostvaruju svoja obecanja koja su doneli na kongresu svoje partije KPJ,koji se odrzao 1928 u Drezdenu. Imate zvanicna dokumenta dostupna na internetu.

Neko123

pre 6 godina

@Neko123 
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari. 
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.
(Miodrag, 29. januar 2018 23:00)

А мене још више чуде људи који се хватају за делић коментара који је најмање битан, а уз то и греше у одговору.

Гугл: "define: tactics"

Резултат:
an action or strategy carefully planned to achieve a specific end.
...
synonyms:strategy ..

Знам да постоје суптилне разлике, али се углавном та два појма користе као синоними, а прилично је невероватно да је неко добар тактичар а лош стратег. Добро кува али лоше спрема ручак, добро диже тегове од 20 кила али лоше од 19.

Ratko

pre 6 godina

Neumoljiva je istina, da se agresiji 19 najrazvijenijih zemalja članica NATO-a sa vojnotehničkom nadmoći od 37 puta i ekonomskom nadmoći od čak 676 puta, suprotstavile snage odbrane SRJ i uspele da se odupru i sačuvaju svaku stopu suvereniteta tadašnje SR Jugoslavije. Rat se mogao izbeći samo kapitulacijom cele SRJ, ponuđenim dokumentom u Rambujeu i Parizu pod budnim patronatom NATO-a. Očekivanje da će naše nepristajanje na kapitulaciju naići na ljudsko razumevanje i civilizacijsko postupanje, nije se obistinilo. Nije se obistinilo ni očekivanje agresora da će snage odbrane SR Jugoslavije već treći dan napada biti poražene i moliti za milost a da će predsednik SRJ Slobodan Milošević sa porodicom i saradnicima pobeći iz zemlje. Od zla se branilo i zlu se prkosilo na svakom mestu, sa zanemarljivim brojem sramnih individua koji su tražili pokriće za vlastiti kukavičluk, dezerterstvo ili službu agresoru.

spy gamez

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Ne nego bi danas SR Jugoslavija (Srbija i Crna Gora, sa sve Vojvodinom i Kosovom) bila clanica EU

Zemun grad SPO

pre 6 godina

,,O papirima na kojima je predloženo da se na dnevni red u Dejtonu stavi i Kosovo, kaže da ih je njima Milošević gađao. Predloženo je da se Kosovu da visoka autonomija, gde će Albanci imati svoje institucije. U hotelu, nedaleko od baze gde se pregovaralo, sedeo je Ibrahim Rugova"
Sa istorijske tacke gledista, Milosevic je tada odbio siroku autonomiju za Albance kojom bi Kosovo trajno ostalo u granicama Srbije, pa ne bi bilo ni bombardovanja Srbije, egzodusa Srba i gubitka teritorije. Njegova katastrofalna politika unistila je Srbe i u krajinama, a Srbiju gurnula u izolaciju. Kako kaze gospodin Vujovic ,,Istorija ce dati svoju rec o Milosevicu". Sud u Srbiji vec jeste. U pravosnaznoj presudi za ubistvo Ivana Stambolica i atentat na Vuka Draskovica u Budvi, stoji da je Milosevic nalogodavac zlocina.

Aca

pre 6 godina

Pogledajte na vikipediji vans-ovenov plan i videcete da li je sloba bio lud.Po tom planu bi Srbi najlosije prosli.Ovakva Republika Srpska je vise dobijeno za nas i povezana je,a po tom planu zapadni deo bi bio odvojen od istocnog.Ne znam sta trabunja ovaj?Ako ga je gadjao sa tim papirima...

frizirano

pre 6 godina

Prvo, Nebojsa Vujovic je bivsi diplimata koji je diplomatsku sluzbu napustio pre 15 i vise godina; bio vise nego odan odnasnjem rezimu i u Vasingtonu je proveo 9 godina. Preveliki znacaj je pridao sebi i svojoj ulozi tokom pregovora u Dejtonu. Znajuci ga, kao bivseg kolegu, ne bi me cudilo da je pola toga izmislio. Za pocetak dovoljno dve stvari - Milosevic je tj SRJ pregovarala i potpisala Anexe na DPS,i u ime RS, jer je to Amerika zahtevala. O tome je nedavno govorio i N. Sainovic, na N1, koji je bio u Dejtonu. O mapama je brigu vodio Jovica Stanisic. Nevetovatno kako se pojedinci "preporucuju", blefiranjem. Za Vujovica ne cudi. I jos - biti sa nekim na sluzbenom rucku ne znaci automatski da ste prijatelji

Blunt

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Autonomiju su imali i prije Milosevica (Kosovo i Vojvodina)! Bas tebi nesto nije jasno.

oktobar

pre 6 godina

Srbi su od uvek bili losi diplomati!(Sinatra, 29. januar 2018 22:52)Srbija je imala odlične diplomate u 19-om i na početku 20-og veka.Setimo se da su najveći srpski umovi,književnici,naučnici,profesori na univerzitetima...radili u srpskoj diplomatiji.Dolaskom na vlast komunisti su pobili i oterali sve što je vredelo u srpskom društvu,a naročito u politici i državnim upravama i službama.Tada kreće ponor Srbije i srpskog naroda,jer su ga vodili neobrazovani i ideološki ostrašćeni ljudi.I dalje nismo izašli na pravi put.

Oliver

pre 6 godina

@za dve godine
Radi istorijske istine: Milosevic je prihvatio Vens-Ovenov plan,kao i Cosic i Karadzic,poveli su i Konstantina Micotakisa,tadasnjeg premijera Grcke na Pale da ubede bosanske Srbe,ali su hardlajneri Krajisnik,Plavsicka i poslanici odbili.CAk su i DS i DSS odbili taj plan.Nama su tada uveli dodatne sankcije koje su nam unistile privredu,krenula je hiperinflacija,rat se nastavio jos 2 godine,bombardovali su RS,desili se Bljesak,Oluja i Srebrenica.Sve se to ne bi desilo da je taj plan prihvacen,ali za to zaista nije kriv Milosevic,pa on je lupio blokadu na Drini 1994. bosanskim Srbima zbog toga.Dakle,nije bio MIlosevic najgori medju vodjama Srba.Ne branim ga uopste,veliki je krivac za ceo rat,ali bi se pre zavrsio da su ga poslusali.

Slobodan

pre 6 godina

Nazadnjaci prigovaraju DS-u da je za njihove vladavine Kosovo proglasilo ne zavisnost i da se odvoila CG. Jeli Tadic trebao slati vojsku i tenkove na Kosovo i CG kao sto je Sloba slao u sve bivse republike.

Miodrag

pre 6 godina

@Neko123
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari.
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.

Beograd

pre 6 godina

Da je srece da se Milosevic nije pojavio na politickoj sceni Srbije on i njegovi diplomatski trikovi i strategija a sve po narodu. Izgubio je Kosovo nije hteo da im dozvoli autonomiju. Srbi proterani iz Slovenije Hrvatske Bosne Kosovo postalo drzava dosao u sukob sa Milom i oni se odvojili od nas i mi da slusamo ovog diplomatu i njegovu konstataciju istorija ce pokazati jeli bio u pravu. Pa ko je ovde lud? Cuvena niko ne sme da vas bije nas je dovela tu gde jesmo umesto da smo jos davno u EU i standard nekih drzava u njoj.

Jadranka Đorđević

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео децу, одвео их „трбухом за крухом“ и то не зато сто су желели да оду већ зато што су морали! Рушен је Београд, рушена је Србија!!! Чувени 5.октобар 2000. године, почетак демократских промена, или… Процените сами!

za dve godine

pre 6 godina

I šta reče Nebojša “istorija će da sudi” o Miloševiću. Eto mi slepi kod zdravih očiju pa nam treba istorija. Odbili Z4 u Hrvatskoj, upropastili Vens-OvenS-ov u Bosni, umesto autonomije Kosovo država, auuuu i treba nam istorija da nam kaže sud o Slobi (taktičaru i strategu) i drugovima. I Slobin “zamenik” će da bude istorijski. Kuku nama sa “istorićarima”.

jovan

pre 6 godina

Milošević je zalutao u vremenu nije znao na koja vrata treba da kuca kome skute da ljubi i ko u tom vremenu br.1 u geopolitici da je to sagledao mogao je da reši sve probleme tako što bi 88-89 pristupili NATO paktu kao tadašnja celina ( Jugoslavija) i pod NATO štitom rešavao narastajući nacionalizam ali da smo tada ušli u NATO nebi bilo ni nacionalizma ni mržnje jer bi se uklopili u novi svetski poredak i nebih nas “savetovali” podpaljivali podrivali.
Sad bi bili na nivou Češke po standardu i još bolji, narodi bi bili zdraviji manje stresa razaranja svadja mržnje ubijanja i svega što nas je snašlo.
Rat izmedju ljudi koji na isti način razmišljaju istim pismom pišu istim jezikom govore istu muziku slušaju ista im je kuhinja je nešto najgore što nam se moglo desiti, neki to još uvek ne razumeju ali shvatiće da smo svi gubitnici u prošlom ratu, izgubili smo mir i spokoj čast ljudske vrednosti poštenje ljubav najkvalitenije ljude zdravlje dobili smo siromašne zavisne mini državeu u kojima je sad najveći uspeh iseliti se u Švajcarsku Nemačku ili Austriju.

analiticar amater

pre 6 godina

Evo ga jos jedan koji se setio da nesto naskrabq posle 22 godine.
Svi generali pametni, ali posle bitke.

Suditi danas o VO planu je krajnje neozbiljno. VO plan i Dejton nisu isto... jedno je kad nesto potpose nekakv Karadzic, unto vreme predsednik neceg nepriznatog, a drugo je kad to podpisu tri predsednika od kojih jedan predsednik same BiH.

Neko123

pre 6 godina

И у чему је проблем? Па и требао је да поцепа, и требао је да те гађа. У преводу успео је да обезбеди Србима више.

Сиромашан стратег? Еј дипломата, научи мало српског, не можеш директно да преводиш с енглеског у којем се "poor" може користити у овом смислу, у српском то не може. А није ми баш ни јасно како може бити добар тактичар а лош стратег, шта је хтео тиме да каже!?

Ja

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...
(Lord Owen, 29. januar 2018 21:51)

Nemoj tako, pa rece covek da licno poznaje i Vensa i Ovensa a ti ces sad njemu da pricas kako mu se zovu poznanici. Covek mu se na perfektom srpskom predstavio sa " Ja sam lord Ovens. Drago mi je da sam Vas upoznao" i pokazao mu je medalju sa Olimpijade u Berlinu kao dokaz... Vens nije polazao medalju, pa o njemu i moze da se raspravlja... eto...

Zemljoradnik

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“, napominje Vujović.
- Eh šta sve čovek trpi zbog ambasadorske pozicije.

Svrbi ko drugi...

pre 6 godina

Svaki Srbin koji danas još uvek misli da je ovaj čovek išta dobro učinio za Srbiju ne razume da je jedino imao jezik za velike reči, uništio ime Srba u svetu, nije imao taktike da se povuče iz Bosne i Hrvatske,te počne da gradi Srbiju!

Ako bi tada povukao sve Srbe, daneas bi Srbija bila puna investitora i nebi želela da vuče ka Rusiji, nego da ima otvoren trg prema celom svetu!

Kinezi su napravili super inesticiju, dali su Amerima neka grade forme i nauče njihovu snagu šta i kako, onda su počeli godinama kasnije da ih kopiraju...

eh gde bi bili danas da nema te ljubavi do socializma i rata...

Srbija do gde?

Lord Owen

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...

jovan

pre 6 godina

Milošević je zalutao u vremenu nije znao na koja vrata treba da kuca kome skute da ljubi i ko u tom vremenu br.1 u geopolitici da je to sagledao mogao je da reši sve probleme tako što bi 88-89 pristupili NATO paktu kao tadašnja celina ( Jugoslavija) i pod NATO štitom rešavao narastajući nacionalizam ali da smo tada ušli u NATO nebi bilo ni nacionalizma ni mržnje jer bi se uklopili u novi svetski poredak i nebih nas “savetovali” podpaljivali podrivali.
Sad bi bili na nivou Češke po standardu i još bolji, narodi bi bili zdraviji manje stresa razaranja svadja mržnje ubijanja i svega što nas je snašlo.
Rat izmedju ljudi koji na isti način razmišljaju istim pismom pišu istim jezikom govore istu muziku slušaju ista im je kuhinja je nešto najgore što nam se moglo desiti, neki to još uvek ne razumeju ali shvatiće da smo svi gubitnici u prošlom ratu, izgubili smo mir i spokoj čast ljudske vrednosti poštenje ljubav najkvalitenije ljude zdravlje dobili smo siromašne zavisne mini državeu u kojima je sad najveći uspeh iseliti se u Švajcarsku Nemačku ili Austriju.

za dve godine

pre 6 godina

I šta reče Nebojša “istorija će da sudi” o Miloševiću. Eto mi slepi kod zdravih očiju pa nam treba istorija. Odbili Z4 u Hrvatskoj, upropastili Vens-OvenS-ov u Bosni, umesto autonomije Kosovo država, auuuu i treba nam istorija da nam kaže sud o Slobi (taktičaru i strategu) i drugovima. I Slobin “zamenik” će da bude istorijski. Kuku nama sa “istorićarima”.

Lord Owen

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...

Beograd

pre 6 godina

Da je srece da se Milosevic nije pojavio na politickoj sceni Srbije on i njegovi diplomatski trikovi i strategija a sve po narodu. Izgubio je Kosovo nije hteo da im dozvoli autonomiju. Srbi proterani iz Slovenije Hrvatske Bosne Kosovo postalo drzava dosao u sukob sa Milom i oni se odvojili od nas i mi da slusamo ovog diplomatu i njegovu konstataciju istorija ce pokazati jeli bio u pravu. Pa ko je ovde lud? Cuvena niko ne sme da vas bije nas je dovela tu gde jesmo umesto da smo jos davno u EU i standard nekih drzava u njoj.

Zemljoradnik

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“, napominje Vujović.
- Eh šta sve čovek trpi zbog ambasadorske pozicije.

Neko123

pre 6 godina

И у чему је проблем? Па и требао је да поцепа, и требао је да те гађа. У преводу успео је да обезбеди Србима више.

Сиромашан стратег? Еј дипломата, научи мало српског, не можеш директно да преводиш с енглеског у којем се "poor" може користити у овом смислу, у српском то не може. А није ми баш ни јасно како може бити добар тактичар а лош стратег, шта је хтео тиме да каже!?

Oliver

pre 6 godina

@za dve godine
Radi istorijske istine: Milosevic je prihvatio Vens-Ovenov plan,kao i Cosic i Karadzic,poveli su i Konstantina Micotakisa,tadasnjeg premijera Grcke na Pale da ubede bosanske Srbe,ali su hardlajneri Krajisnik,Plavsicka i poslanici odbili.CAk su i DS i DSS odbili taj plan.Nama su tada uveli dodatne sankcije koje su nam unistile privredu,krenula je hiperinflacija,rat se nastavio jos 2 godine,bombardovali su RS,desili se Bljesak,Oluja i Srebrenica.Sve se to ne bi desilo da je taj plan prihvacen,ali za to zaista nije kriv Milosevic,pa on je lupio blokadu na Drini 1994. bosanskim Srbima zbog toga.Dakle,nije bio MIlosevic najgori medju vodjama Srba.Ne branim ga uopste,veliki je krivac za ceo rat,ali bi se pre zavrsio da su ga poslusali.

Ja

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...
(Lord Owen, 29. januar 2018 21:51)

Nemoj tako, pa rece covek da licno poznaje i Vensa i Ovensa a ti ces sad njemu da pricas kako mu se zovu poznanici. Covek mu se na perfektom srpskom predstavio sa " Ja sam lord Ovens. Drago mi je da sam Vas upoznao" i pokazao mu je medalju sa Olimpijade u Berlinu kao dokaz... Vens nije polazao medalju, pa o njemu i moze da se raspravlja... eto...

Svrbi ko drugi...

pre 6 godina

Svaki Srbin koji danas još uvek misli da je ovaj čovek išta dobro učinio za Srbiju ne razume da je jedino imao jezik za velike reči, uništio ime Srba u svetu, nije imao taktike da se povuče iz Bosne i Hrvatske,te počne da gradi Srbiju!

Ako bi tada povukao sve Srbe, daneas bi Srbija bila puna investitora i nebi želela da vuče ka Rusiji, nego da ima otvoren trg prema celom svetu!

Kinezi su napravili super inesticiju, dali su Amerima neka grade forme i nauče njihovu snagu šta i kako, onda su počeli godinama kasnije da ih kopiraju...

eh gde bi bili danas da nema te ljubavi do socializma i rata...

Srbija do gde?

Slobodan

pre 6 godina

Nazadnjaci prigovaraju DS-u da je za njihove vladavine Kosovo proglasilo ne zavisnost i da se odvoila CG. Jeli Tadic trebao slati vojsku i tenkove na Kosovo i CG kao sto je Sloba slao u sve bivse republike.

analiticar amater

pre 6 godina

Evo ga jos jedan koji se setio da nesto naskrabq posle 22 godine.
Svi generali pametni, ali posle bitke.

Suditi danas o VO planu je krajnje neozbiljno. VO plan i Dejton nisu isto... jedno je kad nesto potpose nekakv Karadzic, unto vreme predsednik neceg nepriznatog, a drugo je kad to podpisu tri predsednika od kojih jedan predsednik same BiH.

Jadranka Đorđević

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео децу, одвео их „трбухом за крухом“ и то не зато сто су желели да оду већ зато што су морали! Рушен је Београд, рушена је Србија!!! Чувени 5.октобар 2000. године, почетак демократских промена, или… Процените сами!

Miodrag

pre 6 godina

@Neko123
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari.
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.

AtheG

pre 6 godina

Sve mi je jasno, ali da neko u komentarima tvrdi da je pre 5. oktobra moglo da se putuje po svetu (WTF!!!???), da smo mogli da lečimo decu (a osnovni medicinski materijal se kupovao pre svake, pa i najmanje intervencije), privreda funkcionisala, ljudi živeli od svog rada (to jedino ako su dilovali devize, benzin, ili tako nešto). Pa u kojoj ste, bre, vi bajci živeli tokom devedesetih? Pa u Srbiji se u poslednjih pedeset godina nije gore živelo nego devedesetih.

komnen barjaktar

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео ...
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Gospođa koja se potpisala ili neki provokator misli da su svi u Srbiji kokošijeg pamćenja te naklapa o nekom sistemu vrednosti u Miloševićevo vreme. Svima je poznato, barem onima sa dugim pamćenjem da je neki sistem vrednosti počeo svoj sunovrat sa Miloševićevim učvršćivanjem na vlasti. 1993. godine bio sam 4. godina fakulteta a izdržavao sam se tako što sam prodavao mesta ispred ekspoziture "Dafiment banke" kod hotela "Hyat" jer je moj pokojni otac u to vreme imao platu od 75 pfeniga!!! Toliko o normalnom školovanju. Ali kao narod ne zaslužujemo bolju vlast kako onda tako i danas. Umesto da je bilo pameti i ondašnja SFRJ postala clanica EU i NATO pojavio se Sloba - sloboda, počelo se sa zaokruživanjem teritorija. Koliki je bio politički diletant pokazuje i ova izjava ovog "diplomate" da je i Kosovo trebalo da se nađe na stolu u Dejtonu. Kamo sreće da jeste ne bi nam se desilo sve ono 3,5 godine kasnije! Ponavljam kakav narod takve i vođe!

Bane

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“...Večiti problem Srba je "Sindrom Vožda". Ako je Karađorđe i bio neophodan oko 1800-te, od početka 20. veka je anahron i taj sindrom više niko u svetu ne razume, a mi ga i dalje guramo i ne damo. Političar koji ga nema Srbima nije interesantan pa da je pametan do Neba i nazad - Srbi ga neće podržati, jer nije prek, bahat i mrk. Velika većina Srba ne razume da pametan čovek traži saučesništvo u inteligentnim odlukama, a ne poltrone i poslušnike - papagaje, kao da samo jedan mozak imaju - šefov. Milošević je bio NAJMOĆNIJI čovek SFRJ prostora, sa najmnogoljudnijim narodom i najjačom Armijom i jedino što je stvarno uspeo to je da od SFRJ prostora načini pakao stratišta ignorišući SVE što nije u skladu sa njegovom vizijom pravde...sada ti prostori imaju Tajkune, političare-kukavice, poltrone i milione slabo obrazovane sirotinje sa kojom niko više ne zna šta da radi...to je pravi rezultat njegovih (i Mirinih) vizija i operativnog delovanja. Zato njega ceo svet i vidi kao najodgovornijeg za propast ovog dela Balkana. Ta činjenica će biti samu uvećavana istorijskom distancom. Živel!

Dragan

pre 6 godina

Au Jadranka koliko ti lazi napisa.Sada da li lazes sebe to je druga stvar.O kakvoj ti plati pricas koja ujutru vredi 20 maraka a uvece 1.O kakvom pristojnom zivotu o gorivu na ulicama,o kolono izbeglica, praznim prodavnicama,inflaciji najvecoj ikada igde.Gde se to putovalo kada si imao vizni rezim i niko te nije hteo da bi otisao u bilo koju zemju samo sto ti velicinu cipela i DNK nisu trazili.A o ljudima otislim pa bar milin ih je otislo 90.Strasno je koliko ljudi mogu sami sebe da lazu.Sedi 1.

Zoki

pre 6 godina

@Jadranka Đorđević
Ti definitivno nisi zivela u vreme Milosevica ili si bila beba.
Ne, necu zaboraviti taksu na izlazak, najgore sankcije ikada zabelezene, divlju inflaciju, bukvalno najgoru u istoriji sveta, redove za SVE, masovnu pojavu da penzioneri kopaju po kantama za smece itd
Jos da si pricala o Titu pa da kazemo ajd, kupio je mir pa je trajalo dok je trajalo. Al da tako pricas o eri Milosevica, idi dete pokri se od sramote, i par dana ne izlazi na oci nekom starijem, a u medjuvremenu citaj.

White Power

pre 6 godina

Najveci apsurd je sto su mnogi vec zaboravili strahovladu bracnog para balkanskog Causeskua, sto im je iz secanja iscilelo stajanje u redu za brasno, ulje, secer, gorivo, sto su zaboravili prazne police po radnjama, prazne apoteke, bolnice bez komada sanitetskog materijala, i sto je najgore-rat, mobilizacije, sankcije i prezir citavog civilizovanog sveta.
Narod lobotomiran do te mere sasvim sigurno nema kapacitet da se spase-vec nestaje.

C i n i k

pre 6 godina

Bio je takticar,zato je obezbedio i unucice, a onaj njegov noseci gajbice, postao bogatiji od Trampa?
Ta ekipa oko njega i iz Sps danas su svi multimilioneri, onaj mali njihov PR ne izlazi iz fotelje 30 godina,sve je deblji a narod sve mrsaviji?
Znate li koliko su oni nas i kao drzavu i kao narod unistili? Toliko da ni danas posle toliko decenija nmz da se oporavimo.I nesreca je da su isti ti iz 90.i dalje jahaci fotelja...

Lala

pre 6 godina

Milosevic,Nikolic pa sada Vucic su primeri kako Srbija vodi priglupu politiku, ali nisu samo ova tri jadnika primer tako je kroz celu istoriju.

Zoran

pre 6 godina

(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Bravo za gospodžu. Gde si to mogla da putuješ jado, kako si mogla da školuješ decu? Sve se ovo razvijalo i dovelo do sadašnje situacije jer ih sve nisu 6. oktobra pohapsili bacili u zatvor i zaboravili gde je ključ. Pošto ovoga nije bilo, ekipa koja je došla na vlast se opustila pa počela da radi isto što i oni samo još više. Videli su da iz predhonde vlasti niko nije odgovarao za sve što nas je snašlo pa ko vele da se ja nafatiram a posle baš me briga. Ovo sadašnji su u tome još brutalniji i bezobzirniji. Dok ne dođe vlast koja će sve iz predhdne da pozatvara zbog dela, pa posle njih još jedna koja će njih, ovde nema sreće. Tek onda će svaka vlast da shvati da će neko da dođe posle njih i pročačka sve šta su radili pa će da paze šta i kako rade..

Sloba

pre 6 godina

Jactanka Djordjević
8 sednica je prekinula to što si navela a ne 5. oktobar. Milošević = inflacija, vize, devize, benzin u flašama. To je prekinuo 5 oktobar. Ili si mlada ili obmanjuješ..

Zemun grad SPO

pre 6 godina

,,O papirima na kojima je predloženo da se na dnevni red u Dejtonu stavi i Kosovo, kaže da ih je njima Milošević gađao. Predloženo je da se Kosovu da visoka autonomija, gde će Albanci imati svoje institucije. U hotelu, nedaleko od baze gde se pregovaralo, sedeo je Ibrahim Rugova"
Sa istorijske tacke gledista, Milosevic je tada odbio siroku autonomiju za Albance kojom bi Kosovo trajno ostalo u granicama Srbije, pa ne bi bilo ni bombardovanja Srbije, egzodusa Srba i gubitka teritorije. Njegova katastrofalna politika unistila je Srbe i u krajinama, a Srbiju gurnula u izolaciju. Kako kaze gospodin Vujovic ,,Istorija ce dati svoju rec o Milosevicu". Sud u Srbiji vec jeste. U pravosnaznoj presudi za ubistvo Ivana Stambolica i atentat na Vuka Draskovica u Budvi, stoji da je Milosevic nalogodavac zlocina.

Blunt

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Autonomiju su imali i prije Milosevica (Kosovo i Vojvodina)! Bas tebi nesto nije jasno.

CATAPA

pre 6 godina

Milošević je prosto bio suludi kockar čije je kockarske cehove plaćao narod glađu i stradavanjem. Jedini put kad se kockao sopstvenom glavom je kada je pokušavao da iznudi sopstveno "lečenje u Rusiji", pa uginuo kao pas.

Miloševići su par koji je bio opsednut strahom da ne prođu kao Čaušesku Nikolaje i Elena, pa tako nije postojao ni zločin i nepočin na koji oni nisu bili spremni i voljni da bi izbegli ono što su zaslužili.

oktobar

pre 6 godina

Srbi su od uvek bili losi diplomati!(Sinatra, 29. januar 2018 22:52)Srbija je imala odlične diplomate u 19-om i na početku 20-og veka.Setimo se da su najveći srpski umovi,književnici,naučnici,profesori na univerzitetima...radili u srpskoj diplomatiji.Dolaskom na vlast komunisti su pobili i oterali sve što je vredelo u srpskom društvu,a naročito u politici i državnim upravama i službama.Tada kreće ponor Srbije i srpskog naroda,jer su ga vodili neobrazovani i ideološki ostrašćeni ljudi.I dalje nismo izašli na pravi put.

spy gamez

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Ne nego bi danas SR Jugoslavija (Srbija i Crna Gora, sa sve Vojvodinom i Kosovom) bila clanica EU

frizirano

pre 6 godina

Prvo, Nebojsa Vujovic je bivsi diplimata koji je diplomatsku sluzbu napustio pre 15 i vise godina; bio vise nego odan odnasnjem rezimu i u Vasingtonu je proveo 9 godina. Preveliki znacaj je pridao sebi i svojoj ulozi tokom pregovora u Dejtonu. Znajuci ga, kao bivseg kolegu, ne bi me cudilo da je pola toga izmislio. Za pocetak dovoljno dve stvari - Milosevic je tj SRJ pregovarala i potpisala Anexe na DPS,i u ime RS, jer je to Amerika zahtevala. O tome je nedavno govorio i N. Sainovic, na N1, koji je bio u Dejtonu. O mapama je brigu vodio Jovica Stanisic. Nevetovatno kako se pojedinci "preporucuju", blefiranjem. Za Vujovica ne cudi. I jos - biti sa nekim na sluzbenom rucku ne znaci automatski da ste prijatelji

Beogradjanin

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу,да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету…
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Valjda dok padaju bombe po Srbiji, ljudi putuju, zive od svog rada, malo im bombe pogode neki most dok putuju ili pokusajvaju da dodju do zdrastvene ustanove. 1999 godina je samo kraj tog sistema, a pre toga uf,uf. 1999 je Srbija pobedila NATO, a sledece ce godine je mogla da objavi rat Marsovicima...

Srbija je 5 oktobra dobila smenjivu vlast bez krvoplica. I ja onda tebe ja pitam sta je Srbija bolja od Sirije, Libije, pa i Ruande da je imala srece i nije bilo pucanja? Po tebi izgleda da nije, ali u pravu si Balakan je ovo, bure baruta...

Iva Jovanovic

pre 6 godina

@Jadranka Djordjevic - vi mora da ste živeli u nekoj drugoj Srbiji od ostatka populacije pod tim "sredjenum Miloševićevim sistemom" ... U kojem je rasturena cela privreda, nikada gora inflacija, deca koja su odlazila na ratišta, uništene sve moralne vrednosti, nigde niste mogli da putujete bez viza, sav šljam koji je isplivao na vrh.... I onda vi postavljate pitanj šta je doneo 5 oktobar?!?! Pa vama očigledno ništa jer žalite za "lepim Slobinim vremenima" - kako vi uopšte možete da shvatite o čemu je pričao Zoran Djindjic i šta je pokušao da uradi za ovu zemlju - sto mu nikako nisu dozvolili vaši istomišljenici!

zvezdarac

pre 6 godina

@jadranka
I sta je bilo kad si se probudila posle kongresa JUL-a?

Nikakav sistem vrednosti nije postojao tokom devedesetih. Samo šačica okupljena oko bračnog para i kriminalci sa ulice imali su slobodu da rade šta hoće. Ostatak naroda je gledao kako da preživi do sledećeg dana. Da se putuje je moglo na dva nacina: da si u nekoj od dve pomenute kategorije ili da palis preko Makedonije ili Mađarske u jednom pravcu. I to vrlo često ilegalno pošto je sve do kraja 1999. godine svaki vojni obveznik morao da vadi dozvolu za izlazak iz zemlje iz svog vojnog odseka.

Yugocinik

pre 6 godina

@(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Vama je 5 oktobar za sve kriv!? A sto niste tako lepo izanalizirali dogadjaje od rasturanja SFRJ, pa do 5 oktobra, koji se nije dogodio tek tako iz cista mira?

Sta je to sto u SFRJ nismo imali, a sada imamo?

Ili je mozda bolje zapitati se, sta je to sto sada nemamo, a u SFRJ smo imali?

mamakoka

pre 6 godina

Tužno ko je pregovarao o bitnim stvarima.Kakva grupa neljudi se skupila da povede narod da se bije,kolje ,pljačka. I sad kriv samo Sloba.Svi su krivi,a i mi sa njima.Nismo mogli da se dignemo i kazemo:E bas nećemo da se bijemo.Ima da se razidjemo ko ljudi.
I da najurimo gamad koja je bila za rat ,al tudja deca da ginu.

Ko nas Bre za vadi? Zli slobo

pre 6 godina

Slobu je zanimala vlast, za politiku je zaslinio prst i digao u zrak. Sve je on radio po željama, ništa na svoju ruku. Balkanski krvnik, budalaštine, vjerovatno se je privatno smijao karlobag Virovitica ekipi koja i sad najpopularnija.

mirko

pre 6 godina

a sta bi bilo, da su sloba i mira prihvatili slovenacki zahtev, 86 ili 87, za uvodjenje demokratije i trzisne privrede umesto uvodjenja sankcija slovencima. sta bi bilo da je jugoslavija usla u nato, jer je vecina republika.
danas imamo pametnjakovice koji tvrde da su ameri pricali da ce se yuga raspasti 86.87 pa to i jeste bilo realno kada su sloba i mira uveli sankcije sloveniji. shatro je prvo hteo da sacuva komunizam, pa onda sve srbe u jednoj drzavi nevidjenim autoritativnim nacionalizmom, a u stvari je samo tezio samo da ima moc i prkos po neverovatno visokoj ceni.
zalosno je sto jos uvek nemamo politicara koji zeli da nas vodi u nato, gde su nam sve komsije.

Aleksandar Zogovic

pre 6 godina

Drugovi su u Dejtonu samo zavrsavali ono za sta su se borili 41-45 i poceli da ostvaruju svoja obecanja koja su doneli na kongresu svoje partije KPJ,koji se odrzao 1928 u Drezdenu. Imate zvanicna dokumenta dostupna na internetu.

NX_68

pre 6 godina

Ništa taj Milošević nije razumeo i sve što je radio, radio je pogrešno. Jel nedavno njegov saradnik Šainović (a i Milutinović ranije) otkrio da je nudio u leto 1998. amerikancima da Srbija u uđe u NATO uz uslov da Kosovo ostane u našim granicama, pa su mu rekli da je "voz je već pošao sa stanice, i ne možete da uskačete na krivini", što znači: kada vam je nuđeno vi niste hteli, junačili ste se i ponašali kao budale, sada je gotovo. Jel on odgovoran za veleizdaju potpisivanjem Kumanovskog sporazuma? Svako zna da je to bio kraj celovite Srbije i za to On snosi najveću odgovornost.Tek sada smo saznali iz jednog dokumentarca o "Osmoj sednici,"kako je došao na vlast.
Postao je predsednik partije, a da nije imao protivkandidata, na čemu je i sam insistirao? Potom je svrgnuo sa čela CK SK Srbije Stambolića.
Samo ovo što je navedeno, dovoljno je da se taj čovek smatra nečim najstrašnijim što je moglo da se dogodi Srbiji, na poetku rasturanja komunizma u Evropi.
Da ne pominjem najveću inflaciju na svetu ikada, plate od 3-4 marke, turbo-folk seljanu i prostakluk na javnoj i medijskoj sceni toga vremena, kriminal, ratove, sankcije protiv bosanskih Srba, pad Krajine, rat na Kosovu, tajno pregovaranje sa NATO o članstvu, neprstajanje da se priznaju izgubljeni izbori u Beogradu 1996. i protesti koji su trajali skoro pola godine, uz pokušaj da se 5. oktobra 2000. izvedu tenkovi na ulice i puca na demonstrante. Malo li je!?

Ratko

pre 6 godina

Neumoljiva je istina, da se agresiji 19 najrazvijenijih zemalja članica NATO-a sa vojnotehničkom nadmoći od 37 puta i ekonomskom nadmoći od čak 676 puta, suprotstavile snage odbrane SRJ i uspele da se odupru i sačuvaju svaku stopu suvereniteta tadašnje SR Jugoslavije. Rat se mogao izbeći samo kapitulacijom cele SRJ, ponuđenim dokumentom u Rambujeu i Parizu pod budnim patronatom NATO-a. Očekivanje da će naše nepristajanje na kapitulaciju naići na ljudsko razumevanje i civilizacijsko postupanje, nije se obistinilo. Nije se obistinilo ni očekivanje agresora da će snage odbrane SR Jugoslavije već treći dan napada biti poražene i moliti za milost a da će predsednik SRJ Slobodan Milošević sa porodicom i saradnicima pobeći iz zemlje. Od zla se branilo i zlu se prkosilo na svakom mestu, sa zanemarljivim brojem sramnih individua koji su tražili pokriće za vlastiti kukavičluk, dezerterstvo ili službu agresoru.

Aca

pre 6 godina

Pogledajte na vikipediji vans-ovenov plan i videcete da li je sloba bio lud.Po tom planu bi Srbi najlosije prosli.Ovakva Republika Srpska je vise dobijeno za nas i povezana je,a po tom planu zapadni deo bi bio odvojen od istocnog.Ne znam sta trabunja ovaj?Ako ga je gadjao sa tim papirima...

Neko123

pre 6 godina

@Neko123 
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari. 
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.
(Miodrag, 29. januar 2018 23:00)

А мене још више чуде људи који се хватају за делић коментара који је најмање битан, а уз то и греше у одговору.

Гугл: "define: tactics"

Резултат:
an action or strategy carefully planned to achieve a specific end.
...
synonyms:strategy ..

Знам да постоје суптилне разлике, али се углавном та два појма користе као синоними, а прилично је невероватно да је неко добар тактичар а лош стратег. Добро кува али лоше спрема ручак, добро диже тегове од 20 кила али лоше од 19.

Jadranka Đorđević

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео децу, одвео их „трбухом за крухом“ и то не зато сто су желели да оду већ зато што су морали! Рушен је Београд, рушена је Србија!!! Чувени 5.октобар 2000. године, почетак демократских промена, или… Процените сами!

Neko123

pre 6 godina

И у чему је проблем? Па и требао је да поцепа, и требао је да те гађа. У преводу успео је да обезбеди Србима више.

Сиромашан стратег? Еј дипломата, научи мало српског, не можеш директно да преводиш с енглеског у којем се "poor" може користити у овом смислу, у српском то не може. А није ми баш ни јасно како може бити добар тактичар а лош стратег, шта је хтео тиме да каже!?

Svrbi ko drugi...

pre 6 godina

Svaki Srbin koji danas još uvek misli da je ovaj čovek išta dobro učinio za Srbiju ne razume da je jedino imao jezik za velike reči, uništio ime Srba u svetu, nije imao taktike da se povuče iz Bosne i Hrvatske,te počne da gradi Srbiju!

Ako bi tada povukao sve Srbe, daneas bi Srbija bila puna investitora i nebi želela da vuče ka Rusiji, nego da ima otvoren trg prema celom svetu!

Kinezi su napravili super inesticiju, dali su Amerima neka grade forme i nauče njihovu snagu šta i kako, onda su počeli godinama kasnije da ih kopiraju...

eh gde bi bili danas da nema te ljubavi do socializma i rata...

Srbija do gde?

Beograd

pre 6 godina

Da je srece da se Milosevic nije pojavio na politickoj sceni Srbije on i njegovi diplomatski trikovi i strategija a sve po narodu. Izgubio je Kosovo nije hteo da im dozvoli autonomiju. Srbi proterani iz Slovenije Hrvatske Bosne Kosovo postalo drzava dosao u sukob sa Milom i oni se odvojili od nas i mi da slusamo ovog diplomatu i njegovu konstataciju istorija ce pokazati jeli bio u pravu. Pa ko je ovde lud? Cuvena niko ne sme da vas bije nas je dovela tu gde jesmo umesto da smo jos davno u EU i standard nekih drzava u njoj.

Lord Owen

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...

jovan

pre 6 godina

Milošević je zalutao u vremenu nije znao na koja vrata treba da kuca kome skute da ljubi i ko u tom vremenu br.1 u geopolitici da je to sagledao mogao je da reši sve probleme tako što bi 88-89 pristupili NATO paktu kao tadašnja celina ( Jugoslavija) i pod NATO štitom rešavao narastajući nacionalizam ali da smo tada ušli u NATO nebi bilo ni nacionalizma ni mržnje jer bi se uklopili u novi svetski poredak i nebih nas “savetovali” podpaljivali podrivali.
Sad bi bili na nivou Češke po standardu i još bolji, narodi bi bili zdraviji manje stresa razaranja svadja mržnje ubijanja i svega što nas je snašlo.
Rat izmedju ljudi koji na isti način razmišljaju istim pismom pišu istim jezikom govore istu muziku slušaju ista im je kuhinja je nešto najgore što nam se moglo desiti, neki to još uvek ne razumeju ali shvatiće da smo svi gubitnici u prošlom ratu, izgubili smo mir i spokoj čast ljudske vrednosti poštenje ljubav najkvalitenije ljude zdravlje dobili smo siromašne zavisne mini državeu u kojima je sad najveći uspeh iseliti se u Švajcarsku Nemačku ili Austriju.

za dve godine

pre 6 godina

I šta reče Nebojša “istorija će da sudi” o Miloševiću. Eto mi slepi kod zdravih očiju pa nam treba istorija. Odbili Z4 u Hrvatskoj, upropastili Vens-OvenS-ov u Bosni, umesto autonomije Kosovo država, auuuu i treba nam istorija da nam kaže sud o Slobi (taktičaru i strategu) i drugovima. I Slobin “zamenik” će da bude istorijski. Kuku nama sa “istorićarima”.

Slobodan

pre 6 godina

Nazadnjaci prigovaraju DS-u da je za njihove vladavine Kosovo proglasilo ne zavisnost i da se odvoila CG. Jeli Tadic trebao slati vojsku i tenkove na Kosovo i CG kao sto je Sloba slao u sve bivse republike.

Ratko

pre 6 godina

Neumoljiva je istina, da se agresiji 19 najrazvijenijih zemalja članica NATO-a sa vojnotehničkom nadmoći od 37 puta i ekonomskom nadmoći od čak 676 puta, suprotstavile snage odbrane SRJ i uspele da se odupru i sačuvaju svaku stopu suvereniteta tadašnje SR Jugoslavije. Rat se mogao izbeći samo kapitulacijom cele SRJ, ponuđenim dokumentom u Rambujeu i Parizu pod budnim patronatom NATO-a. Očekivanje da će naše nepristajanje na kapitulaciju naići na ljudsko razumevanje i civilizacijsko postupanje, nije se obistinilo. Nije se obistinilo ni očekivanje agresora da će snage odbrane SR Jugoslavije već treći dan napada biti poražene i moliti za milost a da će predsednik SRJ Slobodan Milošević sa porodicom i saradnicima pobeći iz zemlje. Od zla se branilo i zlu se prkosilo na svakom mestu, sa zanemarljivim brojem sramnih individua koji su tražili pokriće za vlastiti kukavičluk, dezerterstvo ili službu agresoru.

Oliver

pre 6 godina

@za dve godine
Radi istorijske istine: Milosevic je prihvatio Vens-Ovenov plan,kao i Cosic i Karadzic,poveli su i Konstantina Micotakisa,tadasnjeg premijera Grcke na Pale da ubede bosanske Srbe,ali su hardlajneri Krajisnik,Plavsicka i poslanici odbili.CAk su i DS i DSS odbili taj plan.Nama su tada uveli dodatne sankcije koje su nam unistile privredu,krenula je hiperinflacija,rat se nastavio jos 2 godine,bombardovali su RS,desili se Bljesak,Oluja i Srebrenica.Sve se to ne bi desilo da je taj plan prihvacen,ali za to zaista nije kriv Milosevic,pa on je lupio blokadu na Drini 1994. bosanskim Srbima zbog toga.Dakle,nije bio MIlosevic najgori medju vodjama Srba.Ne branim ga uopste,veliki je krivac za ceo rat,ali bi se pre zavrsio da su ga poslusali.

Zemljoradnik

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“, napominje Vujović.
- Eh šta sve čovek trpi zbog ambasadorske pozicije.

Ja

pre 6 godina

e moj diplomata,ne zove se plan ”vens-ovenS” jer njegov sutvorac nije lord ovenS, vec oven, ili David Anthony Llewellyn Owen! dobro smo i prosli kakve smo diplomate imali...
(Lord Owen, 29. januar 2018 21:51)

Nemoj tako, pa rece covek da licno poznaje i Vensa i Ovensa a ti ces sad njemu da pricas kako mu se zovu poznanici. Covek mu se na perfektom srpskom predstavio sa " Ja sam lord Ovens. Drago mi je da sam Vas upoznao" i pokazao mu je medalju sa Olimpijade u Berlinu kao dokaz... Vens nije polazao medalju, pa o njemu i moze da se raspravlja... eto...

analiticar amater

pre 6 godina

Evo ga jos jedan koji se setio da nesto naskrabq posle 22 godine.
Svi generali pametni, ali posle bitke.

Suditi danas o VO planu je krajnje neozbiljno. VO plan i Dejton nisu isto... jedno je kad nesto potpose nekakv Karadzic, unto vreme predsednik neceg nepriznatog, a drugo je kad to podpisu tri predsednika od kojih jedan predsednik same BiH.

Aca

pre 6 godina

Pogledajte na vikipediji vans-ovenov plan i videcete da li je sloba bio lud.Po tom planu bi Srbi najlosije prosli.Ovakva Republika Srpska je vise dobijeno za nas i povezana je,a po tom planu zapadni deo bi bio odvojen od istocnog.Ne znam sta trabunja ovaj?Ako ga je gadjao sa tim papirima...

Neko123

pre 6 godina

@Neko123 
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari. 
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.
(Miodrag, 29. januar 2018 23:00)

А мене још више чуде људи који се хватају за делић коментара који је најмање битан, а уз то и греше у одговору.

Гугл: "define: tactics"

Резултат:
an action or strategy carefully planned to achieve a specific end.
...
synonyms:strategy ..

Знам да постоје суптилне разлике, али се углавном та два појма користе као синоними, а прилично је невероватно да је неко добар тактичар а лош стратег. Добро кува али лоше спрема ручак, добро диже тегове од 20 кила али лоше од 19.

Miodrag

pre 6 godina

@Neko123
Cudi me nekad ko komentarise koje vesti. Ajd bas, taktika je kratkorocna, koristis je svakodnevno za kratkorocne stvari.
Strategija pak je plan za dugorconi cilj. To je covek hteo da kaze i sem ovog "siromasan", odlicno je ocenio.

komnen barjaktar

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу, да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету… А шта смо добили? Добили смо сталне притиске, растурену привреду, пљачкашку приватизацију, тајкунизацију, затиирање традиционалних вредности, председнике који су се извињавали за све и свашта… Добили смо систем који нам је отео ...
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Gospođa koja se potpisala ili neki provokator misli da su svi u Srbiji kokošijeg pamćenja te naklapa o nekom sistemu vrednosti u Miloševićevo vreme. Svima je poznato, barem onima sa dugim pamćenjem da je neki sistem vrednosti počeo svoj sunovrat sa Miloševićevim učvršćivanjem na vlasti. 1993. godine bio sam 4. godina fakulteta a izdržavao sam se tako što sam prodavao mesta ispred ekspoziture "Dafiment banke" kod hotela "Hyat" jer je moj pokojni otac u to vreme imao platu od 75 pfeniga!!! Toliko o normalnom školovanju. Ali kao narod ne zaslužujemo bolju vlast kako onda tako i danas. Umesto da je bilo pameti i ondašnja SFRJ postala clanica EU i NATO pojavio se Sloba - sloboda, počelo se sa zaokruživanjem teritorija. Koliki je bio politički diletant pokazuje i ova izjava ovog "diplomate" da je i Kosovo trebalo da se nađe na stolu u Dejtonu. Kamo sreće da jeste ne bi nam se desilo sve ono 3,5 godine kasnije! Ponavljam kakav narod takve i vođe!

Blunt

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Autonomiju su imali i prije Milosevica (Kosovo i Vojvodina)! Bas tebi nesto nije jasno.

Bane

pre 6 godina

“Milošević je pročitao, pocrveneo od besa i onda me gađao papirima. Ja sam ih uredno skupio sa poda, imam i svedoke. Govorio je da u javnosti ne bi preživeo takav potez“...Večiti problem Srba je "Sindrom Vožda". Ako je Karađorđe i bio neophodan oko 1800-te, od početka 20. veka je anahron i taj sindrom više niko u svetu ne razume, a mi ga i dalje guramo i ne damo. Političar koji ga nema Srbima nije interesantan pa da je pametan do Neba i nazad - Srbi ga neće podržati, jer nije prek, bahat i mrk. Velika većina Srba ne razume da pametan čovek traži saučesništvo u inteligentnim odlukama, a ne poltrone i poslušnike - papagaje, kao da samo jedan mozak imaju - šefov. Milošević je bio NAJMOĆNIJI čovek SFRJ prostora, sa najmnogoljudnijim narodom i najjačom Armijom i jedino što je stvarno uspeo to je da od SFRJ prostora načini pakao stratišta ignorišući SVE što nije u skladu sa njegovom vizijom pravde...sada ti prostori imaju Tajkune, političare-kukavice, poltrone i milione slabo obrazovane sirotinje sa kojom niko više ne zna šta da radi...to je pravi rezultat njegovih (i Mirinih) vizija i operativnog delovanja. Zato njega ceo svet i vidi kao najodgovornijeg za propast ovog dela Balkana. Ta činjenica će biti samu uvećavana istorijskom distancom. Živel!

spy gamez

pre 6 godina

Kome nije jasno...
Da je tada dao autonomiju danas bi i vojvodina i raska bile drzave
(miki, 29. januar 2018 23:32)

Ne nego bi danas SR Jugoslavija (Srbija i Crna Gora, sa sve Vojvodinom i Kosovom) bila clanica EU

Aleksandar Zogovic

pre 6 godina

Drugovi su u Dejtonu samo zavrsavali ono za sta su se borili 41-45 i poceli da ostvaruju svoja obecanja koja su doneli na kongresu svoje partije KPJ,koji se odrzao 1928 u Drezdenu. Imate zvanicna dokumenta dostupna na internetu.

oktobar

pre 6 godina

Srbi su od uvek bili losi diplomati!(Sinatra, 29. januar 2018 22:52)Srbija je imala odlične diplomate u 19-om i na početku 20-og veka.Setimo se da su najveći srpski umovi,književnici,naučnici,profesori na univerzitetima...radili u srpskoj diplomatiji.Dolaskom na vlast komunisti su pobili i oterali sve što je vredelo u srpskom društvu,a naročito u politici i državnim upravama i službama.Tada kreće ponor Srbije i srpskog naroda,jer su ga vodili neobrazovani i ideološki ostrašćeni ljudi.I dalje nismo izašli na pravi put.

mirko

pre 6 godina

a sta bi bilo, da su sloba i mira prihvatili slovenacki zahtev, 86 ili 87, za uvodjenje demokratije i trzisne privrede umesto uvodjenja sankcija slovencima. sta bi bilo da je jugoslavija usla u nato, jer je vecina republika.
danas imamo pametnjakovice koji tvrde da su ameri pricali da ce se yuga raspasti 86.87 pa to i jeste bilo realno kada su sloba i mira uveli sankcije sloveniji. shatro je prvo hteo da sacuva komunizam, pa onda sve srbe u jednoj drzavi nevidjenim autoritativnim nacionalizmom, a u stvari je samo tezio samo da ima moc i prkos po neverovatno visokoj ceni.
zalosno je sto jos uvek nemamo politicara koji zeli da nas vodi u nato, gde su nam sve komsije.

Iva Jovanovic

pre 6 godina

@Jadranka Djordjevic - vi mora da ste živeli u nekoj drugoj Srbiji od ostatka populacije pod tim "sredjenum Miloševićevim sistemom" ... U kojem je rasturena cela privreda, nikada gora inflacija, deca koja su odlazila na ratišta, uništene sve moralne vrednosti, nigde niste mogli da putujete bez viza, sav šljam koji je isplivao na vrh.... I onda vi postavljate pitanj šta je doneo 5 oktobar?!?! Pa vama očigledno ništa jer žalite za "lepim Slobinim vremenima" - kako vi uopšte možete da shvatite o čemu je pričao Zoran Djindjic i šta je pokušao da uradi za ovu zemlju - sto mu nikako nisu dozvolili vaši istomišljenici!

zvezdarac

pre 6 godina

@jadranka
I sta je bilo kad si se probudila posle kongresa JUL-a?

Nikakav sistem vrednosti nije postojao tokom devedesetih. Samo šačica okupljena oko bračnog para i kriminalci sa ulice imali su slobodu da rade šta hoće. Ostatak naroda je gledao kako da preživi do sledećeg dana. Da se putuje je moglo na dva nacina: da si u nekoj od dve pomenute kategorije ili da palis preko Makedonije ili Mađarske u jednom pravcu. I to vrlo često ilegalno pošto je sve do kraja 1999. godine svaki vojni obveznik morao da vadi dozvolu za izlazak iz zemlje iz svog vojnog odseka.

Dragan

pre 6 godina

Au Jadranka koliko ti lazi napisa.Sada da li lazes sebe to je druga stvar.O kakvoj ti plati pricas koja ujutru vredi 20 maraka a uvece 1.O kakvom pristojnom zivotu o gorivu na ulicama,o kolono izbeglica, praznim prodavnicama,inflaciji najvecoj ikada igde.Gde se to putovalo kada si imao vizni rezim i niko te nije hteo da bi otisao u bilo koju zemju samo sto ti velicinu cipela i DNK nisu trazili.A o ljudima otislim pa bar milin ih je otislo 90.Strasno je koliko ljudi mogu sami sebe da lazu.Sedi 1.

CATAPA

pre 6 godina

Milošević je prosto bio suludi kockar čije je kockarske cehove plaćao narod glađu i stradavanjem. Jedini put kad se kockao sopstvenom glavom je kada je pokušavao da iznudi sopstveno "lečenje u Rusiji", pa uginuo kao pas.

Miloševići su par koji je bio opsednut strahom da ne prođu kao Čaušesku Nikolaje i Elena, pa tako nije postojao ni zločin i nepočin na koji oni nisu bili spremni i voljni da bi izbegli ono što su zaslužili.

Zoran

pre 6 godina

(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)
Bravo za gospodžu. Gde si to mogla da putuješ jado, kako si mogla da školuješ decu? Sve se ovo razvijalo i dovelo do sadašnje situacije jer ih sve nisu 6. oktobra pohapsili bacili u zatvor i zaboravili gde je ključ. Pošto ovoga nije bilo, ekipa koja je došla na vlast se opustila pa počela da radi isto što i oni samo još više. Videli su da iz predhonde vlasti niko nije odgovarao za sve što nas je snašlo pa ko vele da se ja nafatiram a posle baš me briga. Ovo sadašnji su u tome još brutalniji i bezobzirniji. Dok ne dođe vlast koja će sve iz predhdne da pozatvara zbog dela, pa posle njih još jedna koja će njih, ovde nema sreće. Tek onda će svaka vlast da shvati da će neko da dođe posle njih i pročačka sve šta su radili pa će da paze šta i kako rade..

Sloba

pre 6 godina

Jactanka Djordjević
8 sednica je prekinula to što si navela a ne 5. oktobar. Milošević = inflacija, vize, devize, benzin u flašama. To je prekinuo 5 oktobar. Ili si mlada ili obmanjuješ..

Beogradjanin

pre 6 godina

Шта је то Србији донео 5 октобар ??Срушен је један систем вредности који, да се разумемо, није био савршен, али је то било време када је свако могао да школује децу,да се лечи, пристојно живи од прихода које остварује радећи свој посао, да путује свуда по свету…
(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Valjda dok padaju bombe po Srbiji, ljudi putuju, zive od svog rada, malo im bombe pogode neki most dok putuju ili pokusajvaju da dodju do zdrastvene ustanove. 1999 godina je samo kraj tog sistema, a pre toga uf,uf. 1999 je Srbija pobedila NATO, a sledece ce godine je mogla da objavi rat Marsovicima...

Srbija je 5 oktobra dobila smenjivu vlast bez krvoplica. I ja onda tebe ja pitam sta je Srbija bolja od Sirije, Libije, pa i Ruande da je imala srece i nije bilo pucanja? Po tebi izgleda da nije, ali u pravu si Balakan je ovo, bure baruta...

Lala

pre 6 godina

Milosevic,Nikolic pa sada Vucic su primeri kako Srbija vodi priglupu politiku, ali nisu samo ova tri jadnika primer tako je kroz celu istoriju.

Zemun grad SPO

pre 6 godina

,,O papirima na kojima je predloženo da se na dnevni red u Dejtonu stavi i Kosovo, kaže da ih je njima Milošević gađao. Predloženo je da se Kosovu da visoka autonomija, gde će Albanci imati svoje institucije. U hotelu, nedaleko od baze gde se pregovaralo, sedeo je Ibrahim Rugova"
Sa istorijske tacke gledista, Milosevic je tada odbio siroku autonomiju za Albance kojom bi Kosovo trajno ostalo u granicama Srbije, pa ne bi bilo ni bombardovanja Srbije, egzodusa Srba i gubitka teritorije. Njegova katastrofalna politika unistila je Srbe i u krajinama, a Srbiju gurnula u izolaciju. Kako kaze gospodin Vujovic ,,Istorija ce dati svoju rec o Milosevicu". Sud u Srbiji vec jeste. U pravosnaznoj presudi za ubistvo Ivana Stambolica i atentat na Vuka Draskovica u Budvi, stoji da je Milosevic nalogodavac zlocina.

White Power

pre 6 godina

Najveci apsurd je sto su mnogi vec zaboravili strahovladu bracnog para balkanskog Causeskua, sto im je iz secanja iscilelo stajanje u redu za brasno, ulje, secer, gorivo, sto su zaboravili prazne police po radnjama, prazne apoteke, bolnice bez komada sanitetskog materijala, i sto je najgore-rat, mobilizacije, sankcije i prezir citavog civilizovanog sveta.
Narod lobotomiran do te mere sasvim sigurno nema kapacitet da se spase-vec nestaje.

Zoki

pre 6 godina

@Jadranka Đorđević
Ti definitivno nisi zivela u vreme Milosevica ili si bila beba.
Ne, necu zaboraviti taksu na izlazak, najgore sankcije ikada zabelezene, divlju inflaciju, bukvalno najgoru u istoriji sveta, redove za SVE, masovnu pojavu da penzioneri kopaju po kantama za smece itd
Jos da si pricala o Titu pa da kazemo ajd, kupio je mir pa je trajalo dok je trajalo. Al da tako pricas o eri Milosevica, idi dete pokri se od sramote, i par dana ne izlazi na oci nekom starijem, a u medjuvremenu citaj.

Ko nas Bre za vadi? Zli slobo

pre 6 godina

Slobu je zanimala vlast, za politiku je zaslinio prst i digao u zrak. Sve je on radio po željama, ništa na svoju ruku. Balkanski krvnik, budalaštine, vjerovatno se je privatno smijao karlobag Virovitica ekipi koja i sad najpopularnija.

C i n i k

pre 6 godina

Bio je takticar,zato je obezbedio i unucice, a onaj njegov noseci gajbice, postao bogatiji od Trampa?
Ta ekipa oko njega i iz Sps danas su svi multimilioneri, onaj mali njihov PR ne izlazi iz fotelje 30 godina,sve je deblji a narod sve mrsaviji?
Znate li koliko su oni nas i kao drzavu i kao narod unistili? Toliko da ni danas posle toliko decenija nmz da se oporavimo.I nesreca je da su isti ti iz 90.i dalje jahaci fotelja...

Yugocinik

pre 6 godina

@(Jadranka Đorđević, 29. januar 2018 23:50)

Vama je 5 oktobar za sve kriv!? A sto niste tako lepo izanalizirali dogadjaje od rasturanja SFRJ, pa do 5 oktobra, koji se nije dogodio tek tako iz cista mira?

Sta je to sto u SFRJ nismo imali, a sada imamo?

Ili je mozda bolje zapitati se, sta je to sto sada nemamo, a u SFRJ smo imali?

AtheG

pre 6 godina

Sve mi je jasno, ali da neko u komentarima tvrdi da je pre 5. oktobra moglo da se putuje po svetu (WTF!!!???), da smo mogli da lečimo decu (a osnovni medicinski materijal se kupovao pre svake, pa i najmanje intervencije), privreda funkcionisala, ljudi živeli od svog rada (to jedino ako su dilovali devize, benzin, ili tako nešto). Pa u kojoj ste, bre, vi bajci živeli tokom devedesetih? Pa u Srbiji se u poslednjih pedeset godina nije gore živelo nego devedesetih.

NX_68

pre 6 godina

Ništa taj Milošević nije razumeo i sve što je radio, radio je pogrešno. Jel nedavno njegov saradnik Šainović (a i Milutinović ranije) otkrio da je nudio u leto 1998. amerikancima da Srbija u uđe u NATO uz uslov da Kosovo ostane u našim granicama, pa su mu rekli da je "voz je već pošao sa stanice, i ne možete da uskačete na krivini", što znači: kada vam je nuđeno vi niste hteli, junačili ste se i ponašali kao budale, sada je gotovo. Jel on odgovoran za veleizdaju potpisivanjem Kumanovskog sporazuma? Svako zna da je to bio kraj celovite Srbije i za to On snosi najveću odgovornost.Tek sada smo saznali iz jednog dokumentarca o "Osmoj sednici,"kako je došao na vlast.
Postao je predsednik partije, a da nije imao protivkandidata, na čemu je i sam insistirao? Potom je svrgnuo sa čela CK SK Srbije Stambolića.
Samo ovo što je navedeno, dovoljno je da se taj čovek smatra nečim najstrašnijim što je moglo da se dogodi Srbiji, na poetku rasturanja komunizma u Evropi.
Da ne pominjem najveću inflaciju na svetu ikada, plate od 3-4 marke, turbo-folk seljanu i prostakluk na javnoj i medijskoj sceni toga vremena, kriminal, ratove, sankcije protiv bosanskih Srba, pad Krajine, rat na Kosovu, tajno pregovaranje sa NATO o članstvu, neprstajanje da se priznaju izgubljeni izbori u Beogradu 1996. i protesti koji su trajali skoro pola godine, uz pokušaj da se 5. oktobra 2000. izvedu tenkovi na ulice i puca na demonstrante. Malo li je!?

frizirano

pre 6 godina

Prvo, Nebojsa Vujovic je bivsi diplimata koji je diplomatsku sluzbu napustio pre 15 i vise godina; bio vise nego odan odnasnjem rezimu i u Vasingtonu je proveo 9 godina. Preveliki znacaj je pridao sebi i svojoj ulozi tokom pregovora u Dejtonu. Znajuci ga, kao bivseg kolegu, ne bi me cudilo da je pola toga izmislio. Za pocetak dovoljno dve stvari - Milosevic je tj SRJ pregovarala i potpisala Anexe na DPS,i u ime RS, jer je to Amerika zahtevala. O tome je nedavno govorio i N. Sainovic, na N1, koji je bio u Dejtonu. O mapama je brigu vodio Jovica Stanisic. Nevetovatno kako se pojedinci "preporucuju", blefiranjem. Za Vujovica ne cudi. I jos - biti sa nekim na sluzbenom rucku ne znaci automatski da ste prijatelji

mamakoka

pre 6 godina

Tužno ko je pregovarao o bitnim stvarima.Kakva grupa neljudi se skupila da povede narod da se bije,kolje ,pljačka. I sad kriv samo Sloba.Svi su krivi,a i mi sa njima.Nismo mogli da se dignemo i kazemo:E bas nećemo da se bijemo.Ima da se razidjemo ko ljudi.
I da najurimo gamad koja je bila za rat ,al tudja deca da ginu.