Ponedeljak, 13.11.2017.

14:13

Izetbegović najavio: BiH priznaje Kosovo?

Bošnjački član Predsedništva BiH Bakir Izetbegović tvrdi da će BiH priznati jednostrano proglašenu kosovsku nezavisnost, što je, kaže, i dosad trebalo da učini.

Izvor: Tanjug

Izetbegoviæ najavio: BiH priznaje Kosovo? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Todor

pre 6 godina

Gospodin Izetbegović je toliko ispunjen senkama prošlosti,mrakom i mržnjom da mu nije pomoglo ni sva naklonost i dobra volja koje Srbija već godinama šalje prema Sarajevu.Sreća je da to priznanje lažne države Kosovo ne može da se obavi bez saglasnosti Republike Srpske.

Nenad-EU

pre 6 godina

Nevezano sad za temu da li treba ili ne priznati Kosovo, dok god Bakir Izetbegović ne bude shvatio da nije ON Bosna i Hercegovina, nema tu budućnosti.

Vozdovac

pre 6 godina

Zar ovaj nista nije naucio posle neuspele revizije za tuzbu protiv Srbije?! Neverovatno.
(skeptik, 13. novembar 2017 16:49)

Nije stvar u učenju. Ni on, ni Vučić, ni Dodik nisu glupi ljudi. Stvar je u podizanju tenzija i zamajavanju građana , jer nemaju odgovore ni ideje za bilo koje pitanje važno za budućnost ovih provizorijuma od država..Sve je jedna beskonačna igra, sa istim kartama, istim igračima. I očigledno istim gledaocima i konzumentima cele te tragikomične predstave.

Da li se Vučić ponaša išta bolje kada najavljuje nekakve " deklaracije o opstanku srpske nacije" ili šta već? Da li se ponaša bolje kada Dodik govori o ujedinjenju Srbije i RS, a on na to ćuti i ne pada mu na pamet da reaguje ...

Razmislite malo o ovome. Bol jedni drugima možemo nanositi još 100 godina, ali gde nas to vodi? Koliko će ljudi ostati ovde uopšte do tada?

Mare

pre 6 godina

Znate li sta je najjadnije od svega? Da se cak i desi cudo pa BiH prizna Kosovo, reakcija Srbije bi bila sledeca. Povlacimo ambasadora iz BiH, smanjujemo odnose na nivo otpravnika poslova, ljuti smo. A onda nakon par meseci vracamo ambasadora, uspostavljamo odnose, uz sve objasnjenje nasih vlasti "Pa moramo, bitna je saradnja, to je za dobrobit svih nas". I tako bi ostalo da je BiH priznala Kosovo, a za nasa vlast bi imala opravdanje "Eto bili smo ljuti".Moze ko hoce da prizna Kosovo, Srbija tu nista ne moze da uradi, niti da ikako kazni zemlju koja to uradi.

Зоран

pre 6 godina

Република Српска, Црна Гора и Србија то је једна ФАМИЛИЈА!!! И једног дана једна Држава!!!

Baquero

pre 6 godina

U Srbiji ne postoji region pod nazivom "Sandžak" a u toj regiji na koju Izetbegović misli prema poslednjem popisu stanovništva bošnjaci nisu većinsko stanovništvo. A tek ovo oko priznanja Kosova od strane BiH je izlišno komentarisati...

Veverica

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)


Castan i hrabar covek umire jednom a kukavica umire sto puta.

Fedja

pre 6 godina

Kada bi Izetbegovic , Dodik i Covic otvarali fabrike i autoputeve a ne nove-stare rane komsijama i Bosna bi bila srecnija zemlja , a posto nisu sposobni za to mora nacionalizam i podeljenost.Gresim li?

sin lovca na medvede

pre 6 godina

Ima Ustav i naziv Republika i u zajednici je, po Ustavu sa drugim subjektom, koji takodje ima Ustav i zove se Federacija.
Sta je ko od navedenih subjekata u državno-pravnom smislu? Pitanje je suštinsko i nije za OHR, EU, Rusiju, Ameriku...
Odgovor je jedostavan.

GAD

pre 6 godina

Uigrana šema se nastavlja.Kod najave izbora ili nekih političkih akcija iz Bosne krene neka bum vest koju će ovdašnja politička scena da konzumira tokom izbora.Kad zatreba Bosni dobar materijal za mitingovanje i skupljanje glasova iz Srbije kreće neka vatrena vest.I tako stvari stoje na relaciji Sarajevo-Beograd već godinama.

Saska

pre 6 godina

Hrvatskoj osporava most koji povezuje hrvatske teritorije , Srbiji otima pokrajinu ,sta jos treba da izjavi Izetbegovic da bi ga obican muslimanski narod otresao o patos zbog konstantnog svadjanja sa drugim narodima?

limar

pre 6 godina

Kakva uigrana akcija tandema Dodik-Izetbegovic.Jedan se bori sa strajkom zdravstvenih radnika,koji je izazvan potezima njegove supruge.A drugi se bori sa opozicijom koja mu pravi haou u NS RS.I odmah se prebacuje loptica na teren nacionalizma i medjusobne netrpeljivosti,u kojoj ce se njih dvojica predstaviti kao najveci zastitnici bosnjaka odnosno srba.Narednih dana ocekujte izjavu Dodika na ovu temu.

markeđani

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)

Da. Nisu ga priznale samo male državice Kina, Rusija, Brazil, Indija i slične.

Demba

pre 6 godina

Moze da se prizna i RS, jel'd'e?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Superhik, 13. novembar 2017 15:02)

Pa kako je Bakir krenuo ni to nije daleko.

Херцеговина_ТБ

pre 6 godina

Не може без сагласности Срба у Босни и Херцеговини, тако да ништа. Демагогија.

Dejan

pre 6 godina

Čini mi se da ste provaljeni. Posebno gospodin Izetbegović. Nesposobnost da urede društvo koje je ekonomski prosperitetno i oslobodjeno od korupcije pokušava da prikrije tako što će da izaziva međunacionalne netrpeljivosti. Da li je neko ovom gospodinu rekao da ljudi nisu budale kao što su bili 90tih godina prošlog veka i da se svašta promenilo od tada? Da li će to što ćemo da se pokoljemo sa komšijama pomoći da živimo bolje? Neće, ali će pomoći da živimo još gore ili ne živimo uopšte. Političari kao on bi čak i na ovom našem zabačenom Balkanu trebalo već da budu na djubrištu istorije!

Abrakapokus

pre 6 godina

Danas sve neke sanjarske izjave...Mile sanja o nezavisnoj RS, Bakir o priznanju Kosova. Valjda zato što je ponedeljak, još uvek su malo pospani od vikenda, pa snovi drmaju li drmaju. Onda će javnost i ovde i tamo nekoliko dana te izjave da žvaće i preživa...i na kraju se opet svi lepo vratimo u realnost - kako raditi i zaraditi, nahraniti decu, otplatiti kredit....i takoooo.

pajs

pre 6 godina

Ne razumem s koje pozicije nastupa Izetbegović? Srbi su konstitutivan narod BiH. Bošnjaci nisu konstitutivan narod Srbije, već manjinski. Ako je Bakir predstavnik BiH, onda treba da ga u Srbiji brine status sva tri konstitutivna naroda iz BiH, Srba, Hrvata i Bošnjaka. Ako je pak predstavnik Bošnjaka BiH, opet nema pravo da BiH naziva "maticom" Bošnjaka u Sandžaku. Konačno, šta je Sandžak pošto takav politički i upravni okvir ne postoji? Ako je to 6 opština u Srbiji koje pripadaju tradicionalnom Sandžaku, u svega tri su Bošnjaci većina - Novom Pazaru, Tutinu i Sjenici. U Prijepolju, Novoj Varoši i Priboju su Srbi većina.

Indoktrinacija

pre 6 godina

Nama nije vazno ko ce da prizna Kosovo, vazno je da ga mi ne priznamo. Da u nepriznavanju te samozvane drzave cekamo trenutak u kojem ce ono ponovo postati nase. Ni tada nam nece biti vazno ko ce priznati da je nase, jer nikada nije ni prestalo da bude.

WillyWonka

pre 6 godina

Iako smatram da bi Kosovo trebale priznati sve države i da će se to neminovno desiti, bez obzira na sve, čini mi se da Bakir ne zna zakone koji vladaju u BiH. Dakle, bez saglasnosti RS-a nema od priznanja ništa. E Bakire, Bakire, da si pametniji ne bi pričao gluposti.

M, DE

pre 6 godina

... "i opet će, i opet će ako bude sreće", reći će komentatori...

Jel imamo mi neki plan za slučaj da ipak ne bude rata narednih 100 godina?

Dule

pre 6 godina

Kad bi se ti pitao mozda ali sreca pa se ne pitas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. novembar 2017 14:38)
Pa ni ti se ne pitas, ni CG ni Makedonija se nisu ptali....

Sims

pre 6 godina

U BiH su inace med i mleko, dobre plate, dobro se zivi, ne odlaze po belom svetu trbuhom za kruhom. On brine covek za rasku oblast u drugoj drzavi, a ne voli kad se to odavde radi sa RS.

C i n i k

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.

mulj

pre 6 godina

Sad krece drama u komentarima. Dragi svi koje ce ova tema da potpali, prekinite da pristajete na provokacije i vi Srbi i vi Bosnjaci. Zbog ovakvih politicara i Srbiju i Bosnu napusta hiljade obrazovanih ljudi godisnje, a to politicarima i odgovara jer mogu da se bave mafijašenjem. Ovde ce ostati samo mulj.

Dragan Rs

pre 6 godina

Bakire... opet si nesto sanjao?

Koliko god je ponekad previse jaka neprijateljska retorika Dodika prema Sarajevu upravo zbog ovakvih izjava u nekim stvarima je u pravu.

lebovitz

pre 6 godina

U oktobru naredne godine su izbori. Kampanja je već počela. Po ustaljenom formatu: vlast se formira nekih 6-8 mjeseci, pa toj vlasti treba oko godinu dana da se "uhoda". Godinu pred izbore se takođe ne radi, ide se u kampanju, i tako je od '90.godine. A ovce pasu li pasu

pajs

pre 6 godina

Ne razumem s koje pozicije nastupa Izetbegović? Srbi su konstitutivan narod BiH. Bošnjaci nisu konstitutivan narod Srbije, već manjinski. Ako je Bakir predstavnik BiH, onda treba da ga u Srbiji brine status sva tri konstitutivna naroda iz BiH, Srba, Hrvata i Bošnjaka. Ako je pak predstavnik Bošnjaka BiH, opet nema pravo da BiH naziva "maticom" Bošnjaka u Sandžaku. Konačno, šta je Sandžak pošto takav politički i upravni okvir ne postoji? Ako je to 6 opština u Srbiji koje pripadaju tradicionalnom Sandžaku, u svega tri su Bošnjaci većina - Novom Pazaru, Tutinu i Sjenici. U Prijepolju, Novoj Varoši i Priboju su Srbi većina.

Dragan Rs

pre 6 godina

Bakire... opet si nesto sanjao?

Koliko god je ponekad previse jaka neprijateljska retorika Dodika prema Sarajevu upravo zbog ovakvih izjava u nekim stvarima je u pravu.

lebovitz

pre 6 godina

U oktobru naredne godine su izbori. Kampanja je već počela. Po ustaljenom formatu: vlast se formira nekih 6-8 mjeseci, pa toj vlasti treba oko godinu dana da se "uhoda". Godinu pred izbore se takođe ne radi, ide se u kampanju, i tako je od '90.godine. A ovce pasu li pasu

mulj

pre 6 godina

Sad krece drama u komentarima. Dragi svi koje ce ova tema da potpali, prekinite da pristajete na provokacije i vi Srbi i vi Bosnjaci. Zbog ovakvih politicara i Srbiju i Bosnu napusta hiljade obrazovanih ljudi godisnje, a to politicarima i odgovara jer mogu da se bave mafijašenjem. Ovde ce ostati samo mulj.

Indoktrinacija

pre 6 godina

Nama nije vazno ko ce da prizna Kosovo, vazno je da ga mi ne priznamo. Da u nepriznavanju te samozvane drzave cekamo trenutak u kojem ce ono ponovo postati nase. Ni tada nam nece biti vazno ko ce priznati da je nase, jer nikada nije ni prestalo da bude.

Sims

pre 6 godina

U BiH su inace med i mleko, dobre plate, dobro se zivi, ne odlaze po belom svetu trbuhom za kruhom. On brine covek za rasku oblast u drugoj drzavi, a ne voli kad se to odavde radi sa RS.

markeđani

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)

Da. Nisu ga priznale samo male državice Kina, Rusija, Brazil, Indija i slične.

Херцеговина_ТБ

pre 6 godina

Не може без сагласности Срба у Босни и Херцеговини, тако да ништа. Демагогија.

limar

pre 6 godina

Kakva uigrana akcija tandema Dodik-Izetbegovic.Jedan se bori sa strajkom zdravstvenih radnika,koji je izazvan potezima njegove supruge.A drugi se bori sa opozicijom koja mu pravi haou u NS RS.I odmah se prebacuje loptica na teren nacionalizma i medjusobne netrpeljivosti,u kojoj ce se njih dvojica predstaviti kao najveci zastitnici bosnjaka odnosno srba.Narednih dana ocekujte izjavu Dodika na ovu temu.

Dejan

pre 6 godina

Čini mi se da ste provaljeni. Posebno gospodin Izetbegović. Nesposobnost da urede društvo koje je ekonomski prosperitetno i oslobodjeno od korupcije pokušava da prikrije tako što će da izaziva međunacionalne netrpeljivosti. Da li je neko ovom gospodinu rekao da ljudi nisu budale kao što su bili 90tih godina prošlog veka i da se svašta promenilo od tada? Da li će to što ćemo da se pokoljemo sa komšijama pomoći da živimo bolje? Neće, ali će pomoći da živimo još gore ili ne živimo uopšte. Političari kao on bi čak i na ovom našem zabačenom Balkanu trebalo već da budu na djubrištu istorije!

M, DE

pre 6 godina

... "i opet će, i opet će ako bude sreće", reći će komentatori...

Jel imamo mi neki plan za slučaj da ipak ne bude rata narednih 100 godina?

WillyWonka

pre 6 godina

Iako smatram da bi Kosovo trebale priznati sve države i da će se to neminovno desiti, bez obzira na sve, čini mi se da Bakir ne zna zakone koji vladaju u BiH. Dakle, bez saglasnosti RS-a nema od priznanja ništa. E Bakire, Bakire, da si pametniji ne bi pričao gluposti.

Todor

pre 6 godina

Gospodin Izetbegović je toliko ispunjen senkama prošlosti,mrakom i mržnjom da mu nije pomoglo ni sva naklonost i dobra volja koje Srbija već godinama šalje prema Sarajevu.Sreća je da to priznanje lažne države Kosovo ne može da se obavi bez saglasnosti Republike Srpske.

Demba

pre 6 godina

Moze da se prizna i RS, jel'd'e?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Superhik, 13. novembar 2017 15:02)

Pa kako je Bakir krenuo ni to nije daleko.

Veverica

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)


Castan i hrabar covek umire jednom a kukavica umire sto puta.

Nenad-EU

pre 6 godina

Nevezano sad za temu da li treba ili ne priznati Kosovo, dok god Bakir Izetbegović ne bude shvatio da nije ON Bosna i Hercegovina, nema tu budućnosti.

Dule

pre 6 godina

Kad bi se ti pitao mozda ali sreca pa se ne pitas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. novembar 2017 14:38)
Pa ni ti se ne pitas, ni CG ni Makedonija se nisu ptali....

C i n i k

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.

Abrakapokus

pre 6 godina

Danas sve neke sanjarske izjave...Mile sanja o nezavisnoj RS, Bakir o priznanju Kosova. Valjda zato što je ponedeljak, još uvek su malo pospani od vikenda, pa snovi drmaju li drmaju. Onda će javnost i ovde i tamo nekoliko dana te izjave da žvaće i preživa...i na kraju se opet svi lepo vratimo u realnost - kako raditi i zaraditi, nahraniti decu, otplatiti kredit....i takoooo.

GAD

pre 6 godina

Uigrana šema se nastavlja.Kod najave izbora ili nekih političkih akcija iz Bosne krene neka bum vest koju će ovdašnja politička scena da konzumira tokom izbora.Kad zatreba Bosni dobar materijal za mitingovanje i skupljanje glasova iz Srbije kreće neka vatrena vest.I tako stvari stoje na relaciji Sarajevo-Beograd već godinama.

Fedja

pre 6 godina

Kada bi Izetbegovic , Dodik i Covic otvarali fabrike i autoputeve a ne nove-stare rane komsijama i Bosna bi bila srecnija zemlja , a posto nisu sposobni za to mora nacionalizam i podeljenost.Gresim li?

Mare

pre 6 godina

Znate li sta je najjadnije od svega? Da se cak i desi cudo pa BiH prizna Kosovo, reakcija Srbije bi bila sledeca. Povlacimo ambasadora iz BiH, smanjujemo odnose na nivo otpravnika poslova, ljuti smo. A onda nakon par meseci vracamo ambasadora, uspostavljamo odnose, uz sve objasnjenje nasih vlasti "Pa moramo, bitna je saradnja, to je za dobrobit svih nas". I tako bi ostalo da je BiH priznala Kosovo, a za nasa vlast bi imala opravdanje "Eto bili smo ljuti".Moze ko hoce da prizna Kosovo, Srbija tu nista ne moze da uradi, niti da ikako kazni zemlju koja to uradi.

Зоран

pre 6 godina

Република Српска, Црна Гора и Србија то је једна ФАМИЛИЈА!!! И једног дана једна Држава!!!

Baquero

pre 6 godina

U Srbiji ne postoji region pod nazivom "Sandžak" a u toj regiji na koju Izetbegović misli prema poslednjem popisu stanovništva bošnjaci nisu većinsko stanovništvo. A tek ovo oko priznanja Kosova od strane BiH je izlišno komentarisati...

Vozdovac

pre 6 godina

Zar ovaj nista nije naucio posle neuspele revizije za tuzbu protiv Srbije?! Neverovatno.
(skeptik, 13. novembar 2017 16:49)

Nije stvar u učenju. Ni on, ni Vučić, ni Dodik nisu glupi ljudi. Stvar je u podizanju tenzija i zamajavanju građana , jer nemaju odgovore ni ideje za bilo koje pitanje važno za budućnost ovih provizorijuma od država..Sve je jedna beskonačna igra, sa istim kartama, istim igračima. I očigledno istim gledaocima i konzumentima cele te tragikomične predstave.

Da li se Vučić ponaša išta bolje kada najavljuje nekakve " deklaracije o opstanku srpske nacije" ili šta već? Da li se ponaša bolje kada Dodik govori o ujedinjenju Srbije i RS, a on na to ćuti i ne pada mu na pamet da reaguje ...

Razmislite malo o ovome. Bol jedni drugima možemo nanositi još 100 godina, ali gde nas to vodi? Koliko će ljudi ostati ovde uopšte do tada?

Saska

pre 6 godina

Hrvatskoj osporava most koji povezuje hrvatske teritorije , Srbiji otima pokrajinu ,sta jos treba da izjavi Izetbegovic da bi ga obican muslimanski narod otresao o patos zbog konstantnog svadjanja sa drugim narodima?

sin lovca na medvede

pre 6 godina

Ima Ustav i naziv Republika i u zajednici je, po Ustavu sa drugim subjektom, koji takodje ima Ustav i zove se Federacija.
Sta je ko od navedenih subjekata u državno-pravnom smislu? Pitanje je suštinsko i nije za OHR, EU, Rusiju, Ameriku...
Odgovor je jedostavan.

M, DE

pre 6 godina

... "i opet će, i opet će ako bude sreće", reći će komentatori...

Jel imamo mi neki plan za slučaj da ipak ne bude rata narednih 100 godina?

mulj

pre 6 godina

Sad krece drama u komentarima. Dragi svi koje ce ova tema da potpali, prekinite da pristajete na provokacije i vi Srbi i vi Bosnjaci. Zbog ovakvih politicara i Srbiju i Bosnu napusta hiljade obrazovanih ljudi godisnje, a to politicarima i odgovara jer mogu da se bave mafijašenjem. Ovde ce ostati samo mulj.

C i n i k

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.

GAD

pre 6 godina

Uigrana šema se nastavlja.Kod najave izbora ili nekih političkih akcija iz Bosne krene neka bum vest koju će ovdašnja politička scena da konzumira tokom izbora.Kad zatreba Bosni dobar materijal za mitingovanje i skupljanje glasova iz Srbije kreće neka vatrena vest.I tako stvari stoje na relaciji Sarajevo-Beograd već godinama.

Vozdovac

pre 6 godina

Zar ovaj nista nije naucio posle neuspele revizije za tuzbu protiv Srbije?! Neverovatno.
(skeptik, 13. novembar 2017 16:49)

Nije stvar u učenju. Ni on, ni Vučić, ni Dodik nisu glupi ljudi. Stvar je u podizanju tenzija i zamajavanju građana , jer nemaju odgovore ni ideje za bilo koje pitanje važno za budućnost ovih provizorijuma od država..Sve je jedna beskonačna igra, sa istim kartama, istim igračima. I očigledno istim gledaocima i konzumentima cele te tragikomične predstave.

Da li se Vučić ponaša išta bolje kada najavljuje nekakve " deklaracije o opstanku srpske nacije" ili šta već? Da li se ponaša bolje kada Dodik govori o ujedinjenju Srbije i RS, a on na to ćuti i ne pada mu na pamet da reaguje ...

Razmislite malo o ovome. Bol jedni drugima možemo nanositi još 100 godina, ali gde nas to vodi? Koliko će ljudi ostati ovde uopšte do tada?

Abrakapokus

pre 6 godina

Danas sve neke sanjarske izjave...Mile sanja o nezavisnoj RS, Bakir o priznanju Kosova. Valjda zato što je ponedeljak, još uvek su malo pospani od vikenda, pa snovi drmaju li drmaju. Onda će javnost i ovde i tamo nekoliko dana te izjave da žvaće i preživa...i na kraju se opet svi lepo vratimo u realnost - kako raditi i zaraditi, nahraniti decu, otplatiti kredit....i takoooo.

Dule

pre 6 godina

Kad bi se ti pitao mozda ali sreca pa se ne pitas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. novembar 2017 14:38)
Pa ni ti se ne pitas, ni CG ni Makedonija se nisu ptali....

Mare

pre 6 godina

Znate li sta je najjadnije od svega? Da se cak i desi cudo pa BiH prizna Kosovo, reakcija Srbije bi bila sledeca. Povlacimo ambasadora iz BiH, smanjujemo odnose na nivo otpravnika poslova, ljuti smo. A onda nakon par meseci vracamo ambasadora, uspostavljamo odnose, uz sve objasnjenje nasih vlasti "Pa moramo, bitna je saradnja, to je za dobrobit svih nas". I tako bi ostalo da je BiH priznala Kosovo, a za nasa vlast bi imala opravdanje "Eto bili smo ljuti".Moze ko hoce da prizna Kosovo, Srbija tu nista ne moze da uradi, niti da ikako kazni zemlju koja to uradi.

WillyWonka

pre 6 godina

Iako smatram da bi Kosovo trebale priznati sve države i da će se to neminovno desiti, bez obzira na sve, čini mi se da Bakir ne zna zakone koji vladaju u BiH. Dakle, bez saglasnosti RS-a nema od priznanja ništa. E Bakire, Bakire, da si pametniji ne bi pričao gluposti.

Indoktrinacija

pre 6 godina

Nama nije vazno ko ce da prizna Kosovo, vazno je da ga mi ne priznamo. Da u nepriznavanju te samozvane drzave cekamo trenutak u kojem ce ono ponovo postati nase. Ni tada nam nece biti vazno ko ce priznati da je nase, jer nikada nije ni prestalo da bude.

markeđani

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)

Da. Nisu ga priznale samo male državice Kina, Rusija, Brazil, Indija i slične.

Dragan Rs

pre 6 godina

Bakire... opet si nesto sanjao?

Koliko god je ponekad previse jaka neprijateljska retorika Dodika prema Sarajevu upravo zbog ovakvih izjava u nekim stvarima je u pravu.

pajs

pre 6 godina

Ne razumem s koje pozicije nastupa Izetbegović? Srbi su konstitutivan narod BiH. Bošnjaci nisu konstitutivan narod Srbije, već manjinski. Ako je Bakir predstavnik BiH, onda treba da ga u Srbiji brine status sva tri konstitutivna naroda iz BiH, Srba, Hrvata i Bošnjaka. Ako je pak predstavnik Bošnjaka BiH, opet nema pravo da BiH naziva "maticom" Bošnjaka u Sandžaku. Konačno, šta je Sandžak pošto takav politički i upravni okvir ne postoji? Ako je to 6 opština u Srbiji koje pripadaju tradicionalnom Sandžaku, u svega tri su Bošnjaci većina - Novom Pazaru, Tutinu i Sjenici. U Prijepolju, Novoj Varoši i Priboju su Srbi većina.

Зоран

pre 6 godina

Република Српска, Црна Гора и Србија то је једна ФАМИЛИЈА!!! И једног дана једна Држава!!!

limar

pre 6 godina

Kakva uigrana akcija tandema Dodik-Izetbegovic.Jedan se bori sa strajkom zdravstvenih radnika,koji je izazvan potezima njegove supruge.A drugi se bori sa opozicijom koja mu pravi haou u NS RS.I odmah se prebacuje loptica na teren nacionalizma i medjusobne netrpeljivosti,u kojoj ce se njih dvojica predstaviti kao najveci zastitnici bosnjaka odnosno srba.Narednih dana ocekujte izjavu Dodika na ovu temu.

Херцеговина_ТБ

pre 6 godina

Не може без сагласности Срба у Босни и Херцеговини, тако да ништа. Демагогија.

Veverica

pre 6 godina

Zar RS nije u interesu da priznaju Kosovo a da onda po istom principu traze to za sebe? Ne vidim ni da nesto Srbija ima koristi od nepriznavanja Kosova koje su priznale sve bogate i velike zemlje.
(C i n i k, 13. novembar 2017 14:56)


Castan i hrabar covek umire jednom a kukavica umire sto puta.

Sims

pre 6 godina

U BiH su inace med i mleko, dobre plate, dobro se zivi, ne odlaze po belom svetu trbuhom za kruhom. On brine covek za rasku oblast u drugoj drzavi, a ne voli kad se to odavde radi sa RS.

Baquero

pre 6 godina

U Srbiji ne postoji region pod nazivom "Sandžak" a u toj regiji na koju Izetbegović misli prema poslednjem popisu stanovništva bošnjaci nisu većinsko stanovništvo. A tek ovo oko priznanja Kosova od strane BiH je izlišno komentarisati...

Demba

pre 6 godina

Moze da se prizna i RS, jel'd'e?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Superhik, 13. novembar 2017 15:02)

Pa kako je Bakir krenuo ni to nije daleko.

Dejan

pre 6 godina

Čini mi se da ste provaljeni. Posebno gospodin Izetbegović. Nesposobnost da urede društvo koje je ekonomski prosperitetno i oslobodjeno od korupcije pokušava da prikrije tako što će da izaziva međunacionalne netrpeljivosti. Da li je neko ovom gospodinu rekao da ljudi nisu budale kao što su bili 90tih godina prošlog veka i da se svašta promenilo od tada? Da li će to što ćemo da se pokoljemo sa komšijama pomoći da živimo bolje? Neće, ali će pomoći da živimo još gore ili ne živimo uopšte. Političari kao on bi čak i na ovom našem zabačenom Balkanu trebalo već da budu na djubrištu istorije!

Todor

pre 6 godina

Gospodin Izetbegović je toliko ispunjen senkama prošlosti,mrakom i mržnjom da mu nije pomoglo ni sva naklonost i dobra volja koje Srbija već godinama šalje prema Sarajevu.Sreća je da to priznanje lažne države Kosovo ne može da se obavi bez saglasnosti Republike Srpske.

Saska

pre 6 godina

Hrvatskoj osporava most koji povezuje hrvatske teritorije , Srbiji otima pokrajinu ,sta jos treba da izjavi Izetbegovic da bi ga obican muslimanski narod otresao o patos zbog konstantnog svadjanja sa drugim narodima?

Nenad-EU

pre 6 godina

Nevezano sad za temu da li treba ili ne priznati Kosovo, dok god Bakir Izetbegović ne bude shvatio da nije ON Bosna i Hercegovina, nema tu budućnosti.

sin lovca na medvede

pre 6 godina

Ima Ustav i naziv Republika i u zajednici je, po Ustavu sa drugim subjektom, koji takodje ima Ustav i zove se Federacija.
Sta je ko od navedenih subjekata u državno-pravnom smislu? Pitanje je suštinsko i nije za OHR, EU, Rusiju, Ameriku...
Odgovor je jedostavan.

lebovitz

pre 6 godina

U oktobru naredne godine su izbori. Kampanja je već počela. Po ustaljenom formatu: vlast se formira nekih 6-8 mjeseci, pa toj vlasti treba oko godinu dana da se "uhoda". Godinu pred izbore se takođe ne radi, ide se u kampanju, i tako je od '90.godine. A ovce pasu li pasu

Fedja

pre 6 godina

Kada bi Izetbegovic , Dodik i Covic otvarali fabrike i autoputeve a ne nove-stare rane komsijama i Bosna bi bila srecnija zemlja , a posto nisu sposobni za to mora nacionalizam i podeljenost.Gresim li?