Ponedeljak, 19.06.2017.

23:23

Umro američki student nakon povratka iz Severne Koreje

Američki student koji je prošle nedelje pušten iz Severne Koreje u komi, Oto Varmbir (22), umro je u ponedeljak popodne.

Izvor: B92

Umro amerièki student nakon povratka iz Severne Koreje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Jarilo

pre 6 godina

Pojedini komentari (solidan broj ) na ovaj anticivilizacijski uzas su duboko zabrinjavajuci... U njima se vide : autoritarizam (kako drugacije objasniti razumevanje za divljacku diktaturu S. Koreje ) , licemerje, bezosecajnost, duboke antiamericke frustracije... Pojedinci sve nacionalne poraze u zadnjih 30 godina, klasicne autogolove, stavljaju na teret Americi, pa tako obnevideli i ostrasceni vise nisu u stanju da razlikuju ocigledno zlo od dobra. Al' nas je staljinizam "opravio", svaka mu cast..

indijanac neki

pre 6 godina

15 godina teske robije za kradju plakata DIVLJASTVO nad zatvorenikom.
Zatvaranje u Gvantanamo zbog neosnovane sumnje na neodredjeno DIVLJASTVO nad zatvorenicima.
17 godina za ubistvo trideset i kusur ljudi DIVLJASTVO nad zrtvama.
.
.
.
Sve u svemu divljastvo svuda.

Oliver

pre 6 godina

Botulizam koji se pominje verovatno je izmisljotina ludog rezima.Bakterija Clostridium botulinum ima najjaci poznati egzotoksin.Letalna doza za coveka je samo 5 nanograma,sto znaci da je 30 grama dovoljno da ubije sve ljude na Zemlji.To je vrlo retko oboljenje koje se dobija konzumacijom konzervi sa zarazenim mesom.U pitanju je neurointoksikacija,ali bolesnik je svestan do kraja dok je Vormbir bio u teskoj komi,bez sposobnosti govora,vida i bilo kakve motorne reakcije.Doktori u Sinsinatiju nisu nasli nikakve dokaze botulizma.Ustanovili su veliki gubitak mozdane mase,ali dok se ne obavi detaljna autopsija ne mozemo znati uzrok tog gubitka.Znajuci sa stopostotnom sigurnoscu da je Kim Dzong Un ubio svog polubrata koriscenjem VX agensa,sto je najjaci nervni bojni otrov,ko zna kakve su eksperimente vrsili na ovom nesrecniku.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?
(Glava, 20. jun 2017 10:57)
---------
Ja bih voleo da odem na desetak dana, recimo na Maldive. Svboju decu bih školovao i školujem u svojoj državi. Pokušavam da ostvarim posao u svojoj državi. SAD ili NK, kao države gde bih živeo, zanimaju me kao lanjski sneg, što mi, opet, ne oduzima pravo da imam svoje mišljenje kako o postupcima SAD tako i Severne Koreje. Inače, za Vašu informaciju, NK je obično skraćenica za "nogometni klub". U Srbiji se ova država zove Severna Koreja.

ProlazNik

pre 6 godina

Mislim da se pogrešno komentari tipa "zašto je uopšte išao tamo?" tretiraju kao podrška severnokorejskoj vlasti i državi. Evo, ja jasno i glasno kažem da nemam ni trunku simpatije prema tom nenormalnom režimu, a pitam se zašto bi iko tamo išao. Baš zato što je jasno da nema ikakvih ljudskih prava u toj zemlji, ja nikada ne bih poželeo ni da kročim tamo. Žao mi je miliona Korejaca koji žive u krajnje nehumanim uslovima, a veličaju "velikog vođu" jer jedino to znaju i nadam se da će im se život jednog dana promeniti na bolje. Žao mi je i ovog mladića i njegove tragične sudbine. Ali ne razumem komentare koji kažu da je imao pravo da ide gde god želi i da radi šta god želi! Da, imao je pravo, ali da li je to bila pametna odluka? Meni je odlazak u Severnu Koreju nešto kao npr. kad se omladinci penju na visoke zgrade i vise sa velikih visina bez ikakve zaštite, a sve radi avanturizma i dokazivanja na internetu. Ne treba ohrabrivati takvo rizično ponašanje, pa ne treba ohrabrivati ni odlaske u Severnu Koreju. (Uostalom, agencija koja je Amerikancima obezbeđivala turističke ture u S. Koreju, više ne radi to, danas su objavili da prekidaju.) Da, lepo bi bilo da svako može da putuje širom planete gde god poželi i da se uvek oseća sigurno, ali nije tako u stvarnosti. Putujte, ali birajte gde putujete. Velika je planeta Zemlja i još uvek divna, ima dovoljno krajeva gde se može otići, videti svakakve lepote, upoznati ljudi i kulture, ali pre svega biti bezbedan.

jasdf

pre 6 godina

Nije skinuo poster odnekle vec ga je uzeo iz svoje sobe. Ako u sobi zateknem neki propagandni materijal normalno je da smatram da je namenjen meni, bio to flajer za neki supermarket ili za nekog politicara. Tako je mislio i ovaj momak i smatrao da bi taj flajer bio dobar suvenir u SAD. Ja vise preferiram vina iz zemlje gde idem, ali americki studenti vole ta duga i jeftina putovanja gde obidju desetine zemalja pa je to neizvodljivo (i finansijski i zbog kolicine).

Nebeski srpski narode

pre 6 godina

Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.
(Uhapsite doktora, 20. jun 2017 09:07)

Nisu ga mucili samo su ga pustili da umre u mukama?!

sudija

pre 6 godina

Svi zaboravljavaju sta je pokusao da ukrade ovaj nesrecnik - plakat, dakle, propagandni materijal. Tek ako je ukrao da bi unistio, onda to moze da bude krivicno delo, a kradja propagandnog materijala cak sa ciljem da ga zadrzi za sebe, je u funkciji smisla propagande - siri se poruka sa plakata. Kod nas ukradu celo preduzece, pa ne dobiju nista, a tamo za plakat - 15 godina teskog rada. U Severnoj Koreji 15 godina obicnog zivota je teska kazna, a ovo je suludo, cak i da je ubio nekoga, sto je dokaz da nije imao advokata, a to je opet dodatna teska kazna. Za one koji filozofiraju i koji inkriminisu sam njegov boravak u S. Koreji, treba da znaju da je tamo nemoguce uci bez vize, a onda ti prilepe ekipu koja je 24 sata uz tebe, tako da je meni jedino cudno to sto je sigurno bio neko od domacih (agent) prisutan kada je ovaj momak pokusao " kradju", a nije mu skrenuo paznju da je to zabranjeno, nego ga pustio pa prijavio. Bas humano.

TCDD

pre 6 godina

"Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... "


Ako odrastao covek tako razmislja trebalo bi ga obrazovati,svaka drzava ima drugacije zakone,sta je u nekoj drzavi normalno u drugoj je kaznjivo i to znaju svi normalni obrazovani ljudi.Ne branim koreance ali ako ides u drugu drzavu MORAS da postujes njihove zakone bez obzira koliko tebi izgledali suldo.

Impregniran od impresije

pre 6 godina

Jaooo Srbi drze pridiku o postovanju zakona zemalja. Pa ja sma prosto konsterninran! Pa tek taj ozbiljni ton kojim oni povezuju globalnu politiku i sistem kaznjavanja za beznacajne stvari tipa presao si ulicu van zebre. To mora da u samoj Srbiji zive sve sami samosvesni i redu odani podanici. Ljudi koji neguju demokratiju i slobodu govora i zato s pravom kritikuju. A u stvari posredno kao i 11.9.01 kad su slavili Bin Ladena sada slave belosvetske kretene koristeci smrt neduznih. Ovo vise nije licemerje, ovo je moralno iscasenje, budimo optimisticni, jednog dela nacije. I jos ovo sta se dogodilo sa onoliko slavljenom Venecuelom?

Ja

pre 6 godina

Gledam komentare i čudim se. U redu, čovek jeste rizikovao puno, ali aman ljudi, osudite odluku ovih ludaka... Petnaest godina za kradju postera, van svake pameti. Osim toga, zašto je mučen, jel i to u redu po vama??

ШУМАДИНАЦ

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Није 15 месеци, него је осуђен 15 година

Balistik

pre 6 godina

Nije skinuo taj poster i spakovao ga u kofer da bi ga onda pocepao. Klinac je hteo suvenir. To cepanje su napakovali da bi ga osudili za neprijateljsko delovanje. I paradoks je sto bi taj poster bio negde sacuvan u SAD.

Orvelovski besmisao.

Glava

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?

E moji Srbi

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Osudjen je na 15 godina teskog rada.

tosa

pre 6 godina

Severna Koreja je poznata po tome sto rigorozno kaznjava svaku kradju. Zato tamo nema kriminala. Tacno je da je preostro dobiti 15 godina za kradju postera ali postavlja se pitanje zasto je krao poster kad je sigurno znao kaznenu politiku Severne Koreje. To se svakom strancu, kada ulazi u tu zemlju, stavlja do znanja. Prilicno nesmotren potez to sa kradjom postera, naravno ako je istina.

Jelena

pre 6 godina

Zao mi je ovog mladog coveka, ali ne razumem zasto je to uradio. Zar nije znao gde se nalazi i kakve su posledice. Neshvatljiv mi je njegov postupak.

HanSolo

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ti si jadan i bolestan.. Ako misliš američka vojska onda si i smešan..

Ovoj tužnoj I napačenoj familiji sve najbolje.. Nek počiva u miru.

Sandinista

pre 6 godina

"Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor."
Skidanje plakata (jednog od verovatno par miliona širom zemlje) sa zida u nekoj memljivoj uličici smatraš za krađu? U pravnom ili religijskom smislu?

Lorber

pre 6 godina

"Varmbir je u Severnoj Koreji osuđen na 15 godina teškog rada zbog toga što je ukrao propagandni poster, podseća AP."

Kakvo divljaštvo i bolesna država!!! Ovo je kao kad bi strejali pešaka jer prošao ulicu na crveno!

Ni ja ne razumem zašto je morao da krade poster. Da je samo zatražio od "vodiča" takav suvenir, vrlo rado bi mu dali ceo kontejner tog smeća i još platili prevoz do Amerike! Izgleda da je glavom platio to što nije mogao da pojmi da uopšte može postojati nešto tako bolesno kao Severna Koreja.

A za sve domaće bolesnike što opravdavaju ovo: da li ste ikad pomislili da kazna treba da bude srazmerna prekršaju?! Ili je vaš osećaj "pravde" takav da biste vi bez problema javno streljali, vešali i žive spaljivali ljude samo za primer drugima i njihovo zastrašivanje, bez obzira na težinu prekršaja!

S.S. Lazio

pre 6 godina

Uzasno, pogledajte kako izgleda na ovoj slici. Iako ne podrzavam SAD u spoljnoj politici, i smatram da svakodnevno ubija civile iz obesti, ovaj momak nije nista kriv samo zato jer je Amer.

Iskreno saucesce porodici.

Dr Who

pre 6 godina

Evo vam vaša divna S. Koreja. Samo se kad god pomislite kako je tamo divno, setite se da ta država ima logore gde sprovode stravične eksperimente i gde naoružanje svakodnevno paradira glavnim gradskim ulicama. Neverovatno da ima ljudi koji bi iz kontre "živeli" u državi koja misli da Hladni rat još traje.

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Bojim se da se ovde nešto izgubilo u prevodu... Verovatno se misli na lezije na mozgu, koje medicinski gledano, obično nastaju usled dejstva nekog infektivnog agensa (virus, bakterija, čak se i pominje neki botulinum u tekstu). Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.

gari ns

pre 6 godina

"Sta je tamo trazio", "Sto se obukla oskudno", "Sta traze u 2 ujutru u klubovima", "Sta hoce ovi lbgt, ima ugrozenijih", "Kakve sad majke, invalidi ne mogu ni da pridju ulazima", "Kakvi invalidi, deca sa Kosova nemaju da jedu". Nastavite niz. Mi smo majstori relativizacije. Zato nas i jasu ko mentole kako ko stigne, jer uvek nadjemo nesto gore da pravdamo lose. Da jedva disemo, rekli bi "Sta hoces, na mesecu ni nema kiseonika, znas kako je tamo".

svi su zli osim mojih

pre 6 godina

Prosao kao crnac u americi kada se igra sa policijom. Au, cekaj, u Americi demokratija, a ovamo je diktatura... Ne sme se nista reci protiv svete liberalne demokrstije. Cak ni istina. DemokraCki. S.Koreja je izolovana zemlja u kojoj blada diktatura jednog vodje. Nema cile mile, nema slobode, nema nista. Normalno je da se postuju pravila koja nigde nisu normalna. Kao i pravilo da im se ne zezas sa drzavom. Da li mi je zao ovog decka? Naravno da jeste. Trebalo je da zna gde ide i sta da radi. Isto bi prosao i u nekoj americkoj projateljskoj zemlji kao je recimo Saudijska Arabija da je tamo uzeo na gradskom trgu da jede svinjetinu. Ali u SA je demokratija, a u SK je diktatura i ti ona zla! Ja se saosecam sa svima, jer se secam kako su nas satanizovali devedesetih da bi sada menjali plocu i borce za slobodu nazivali teroristina. Secate li se vi?

Rajkan

pre 6 godina

Ovo u Srbiji nikada ne bi moglo da se desi! Jerbo plakate vladara cuva partijsko obezbedjenje. A posle kazu Srbija = S. Kofeja. Ipak smo mi "napredniji"

Aca Znalac

pre 6 godina

Mrzim ljude koji zbog političkih razlogadođu u tuđe zemlje i postanu žrtve. To se desilo ovom mladom nadobudnom amerikancu. Šta je očekivao. Razorili su sredinom 50-tih Koreju i podelili jedan te isti narod na Sever i Jug. Dođe dečko iz USA. Šta očekuje da će ga milovati i dati mu sve na tacni. Da će biti novi papa. Demokratija je kao fašizam. Ako nisi uz nas onda si protiv nas. Kakav narod, kakva vlast. Sve je u programima vlastodržaca koji koriste nevine, poput ovog jadova iz USE. Sada će na njegovoj sudbini koju su sami kreiali postaviti nove postulate o demokatiji i pravednom društvu. Svi koji nisu sa njima su neprijatelji ostali su pokusni kunići sem Velike Britanije. Hrabro Srce u duši.

BeKo

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram? 
(Petar, 19. jun 2017 )

"Radoznalost je početak znanja ali i nevolje".

Kineska poslovica

Problem je što je prevelika nevolja za malu radoznalost.

слободни човек

pre 6 godina

није нормално ни да те осуђују на доживотну робију или смрт због поседовања марихуане у неким државама али тако је. Нити да ти соц служба проверава шта имаш у фрижидеру и у шпајзу и одузимају децу ако немаш храну коју сматрају да треба да имаш, своју децу у кади не смеш да сликаш. проблем западњака је увек био да све што је другачије покушавају да промене и да наметну свој став. у Риму идеш у ћорку за храњење голубова, колико год ти викао да је то у Америци дозвољено.

My name is Zlatan

pre 6 godina

A dosta dugo me fascinirala ideja da odem tamo turistički. O Boze gdje mi je bila pamet. Kakva tragedija, kakva tuga, jedan bezbrižni student, koji je onako dječački htio napraviti jedan nestašluk, nastradao u zemlji ludila i diktature. Užasno dobar podsjetnik kako tamo stvari zbilja stoje.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Gde je otisao da izigrava heroja? U zemlju u kojoj predsednik ubije rodjenog ujaka? Svasta. Mogu samo da zamislim kakav je zivot tamo a posebno za drzavne neprijatelje. Uzas.

zz

pre 6 godina

s.koreja je veoma zatvorena zemlja oni zive u nekom svom svetu i po rigoroznim pravilima nama nezamislivim,dovoljna je mala greska i ode glava a u najboljem slucaju dozivotna robija sa teskim radom.imaju diktatora koji je teski psiho i naravno zemlja za izbegavanje,meni nije jasno ko tamo uopste putuje i rizikuje zivot? sto je interesantno dobar deo gradjana srbije gotivi debelog,ali to me uopste ne cudi posto narod u srbiji jako dugo zivi u dktatorskom rezimu,i mi smo dosta zatvoreni u strahu od nekog ratnog sukoba,zavera, i ne verujemo zapadu i na sve nacine pokusavamo da budemo neka ruska gubernija i kineska provincija u srcu evrope,jako smo slicni u razmisljanju

Путник П

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.

Vuk

pre 6 godina

Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor. Treće, kada bi vas okupirali Amerikanci, da li biste ih pustili da se tek tako ušetaju na vašu teritoriju? Ova prica između njih i Amerikanaca traje odavno već, samo se sad našla prilika da se to i objavi. Pitanje je koga sve Amerikanci nisu vrbovali i zašto. I poslednja i najbitnija stvar, istinu nikada nećete saznati, jer su mediji prepričana priča i servira se kako kome odgovara. Mislite svojom glavom! Da im nešto mogu, davno bi oni njih napali, ali ne mogu i sad detaljišu i traže dlaku u jajetu. Zapitajte se da li SAD kao tolika zemlja ne radi to isto, pa čak i na tuđoj teritoriji!

Alex

pre 6 godina

Zalosno. A vecini Srba je Severna Koreja svetionik. Samo zato sto je kontra zapadu, a ovde se vec 30 godina sprovodi najgora antizapadna kampanja zato sto nasim politicarima ne odgovara da budemo uredjena zemlja kao sto su to zemlje zapadne civilizacije nego da budemo kao gubernija da bi mogli da kradu do besvesti.

lal

pre 6 godina

@vanja: pricamo o idiotskoj situaciji za koju nema opravdanja.
ali reci da je to posledica normalne reakcije u nenormalnoj zemlji je najblazeno receno nespretna konstatacija.
gde je to normalno da se krade??? u severnoj koreji sigurno nije...
pokusacu sa random primerima...
normalna reakcija je da imam erekciju, nije normalno da pokusam silovanje... a odsustvo zdravog razuma je da to uradim u teheranu...
normalno je da u zvezdinom dresu igram fudbal, nenormalno mesto za to je npr blok 45...
ako mrtav pijan mokrim po knezu mihajlu (od miloste nazvanim konj) ici cu na treznjenje i platiti kaznu, ako to isto uradim po banu jelacicu, moze se reci da nisam samo bahata pijandura, nego i glupan...
nadam se da sam bio dovoljno slikovit...
ako zivis u rimu, zivi na rimski nacin...

Millennium

pre 6 godina

A šta je kog đavola tražio tamo? Bog mu dao da se rodi u Americi i da može da ode bilo gde ako želi, i on ni manje ni više nego u Severnu Koreju, da skida poster.

Gandor

pre 6 godina

Što se igrao s vatrom nije mi jasno? Klasično traženje đavola.
Šta je očekivao u zemlji čiji vođa bazukom strelja svog rođaka jer nije dovoljno plakao na očevoj sahrani.

Zzz

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Vest je pretuzna. Ali imam zamerku na vas komentar. Nije imao normalnu reakciju u nenormalnoj drzavi. Dakle on je otisao kao gost u neku drzavu. Znajuci gde je otisao i koja su pravila ponasanja. Prekrsio je ta pravila i snosio je posledice koje su vise nego tragicne. Bez zalazenja u to da li su pravila ispravna, moralna ili cak zdravorazumska. To su pravila drzave u koju si dosao i trebas ih postovati.
Zamislite da kod nas dodje neki arapin i neko pokusa da ga ocelari, a arapin mu zbog toga odsece ruku. To je u skladu sa serijatskim zakonom u njegovoj zemlji. Naravno da bi kod nas bio strogo kaznjen zbog toga. Treba se pridrzavati pravila drzave u kojoj si. Bez obzira kakva su ta pravila. Tu nema rasprave, nema nagadjanja, nema moralisanja. Ili se prdrzavati onoga sto zemlja domacina nalaze ili nemojte ici tamo ako vam se ne svidja.
Nadam se da vise niko nece doziveti ovakvu sudbinu. Ne samo u S.K. nego bilo gde na planeti.

nemanja

pre 6 godina

strasno takva tragedija, sta uopste iko ima i da ide u tu severnu koreju. jos su najgori oni koji se tim sistemom jednoumlja oduševljavaju..

Nemanja

pre 6 godina

Ne podrzavam vojne intervencije sa ciljem uvodjenja demokratije, jer su pravi razlozi bili uvek zapravo drugaciji, ali S, Koreja je definitivno zrela za demokratizaciju. Mislim mogli bi oni da nastave da zive slicno, vredan su narod mogli bi da izvoze mnogo toga, uz pomoc J. Koreje brzo bi se transformisali u jednu od Bogatijih zemalja, intra struktura nije problem, narod nije problem ... problem je luda komunisticka dinastija koja bi zbog samo odzivosti na vlasti sve uradila (a to sve su neke katastrofalne stvari poput hiljade ubistava, nuklearnog rata itd)

brm

pre 6 godina

Svi koji idu tamo budu obavešteni od strane agencija da sve što ima lik njihovog vođe tretira se kao božanstvo i da se ne zezaju sa time. Ne ismevaš vođu, de diraš, pipkaš, ne uzimaš ništa što ima njegov lik, ili lik partije ili bilo šta što je politička propaganda. To je tamo svetinja. Kao da odeš u Saudijsku Arabiju i uhvate te da crtaš lik proroka Muhameda. Ideš u zemlju koja je rizična, u kojoj su neka pravila prilično stroga i poprilično kažnjiva, obavešten si o tome i onda rizikuješ. Tužna je sudbina ovog momka, ali potrebno je imati i malo u glavi da se shvati ozbiljnost određenih situacija.

gj

pre 6 godina

Ne zna se da li je ukrao poster posto se na snimku ne vidi ko ga je skinuo, priznao je krivicu tako sto se rasplakao dok je citao tekst koji su mu njihove vlasti sastavile (ukrao sam poster jer mi je mama od mog druga u Americi rekla da joj donesem poster jer cemo tako pobediti S.Koreju). Mislim da je sve jasno...

Marko

pre 6 godina

Na pasosu Amerike lepo pise da postujes zakone zemlje gde se odes.
Ako ides u Severnu Koreju opste je poznato da ne treba krasti i da su zakoni strogi.
Tragedija jeste velika ali i razlog za buku je nepotreban.
U Americi isto mozes da zaglavis 20 godina za kradju cokoladice i da ne izadjes ziv iz zatvora i takvi slucajevi nisu retki.
Mozes isto tako da budes ubijen od policije na ulici ni kriv ni duzan i takvi slucajevi opet nisu retki.
Smrt ovog mladog coveka mnoge drzave mogu da kritikuju ali Amerika nije jedna od njih.

Eleftherios

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ovako je razmišljao i Sloba pa znamo šta je bilo. Zar misliš da bi ta Severna Koreja mogla nešto ako bi ih Amerika napala. Amerikanci jedino ne bi smeli da napadnu Rusiju i Kinu, svi ostali su mačiji kašalj za njih.

Džoni

pre 6 godina

Čim uđeš u Severnu Koreju odmah si pod merama njihove bezbednosne službe. Tamo ne ulazi mnogo stranaca tako da im je lako da sve iskontrolišu. Obavezno ti domaćini napomenu kako da se vladaš da ne bi imao problema i otvoreno ti kažu da si pod nadzorom i da se ne igraš. Ko ovo shvati ozbiljno taj će da se vrati kući, ko to ignoriše i pravi se pametan male su mu šanse. Jeste to sve za zapadno društvo nazadno i neverovatno ali tako je kako je i to se mora ispoštovati. Imam drugare sportiste koji su bili tamo na takmičenju u taekvondou i oni su mi pričali. Nikome nije ni dlaka falila ali su "vodiči" non stop bili uz njih.

Јабучило

pre 6 godina

Осуђен је за крађу по локалном закону. Овог пута није помогло "ај ем Американ ситизен". Жали боже младог живота.

neko

pre 6 godina

Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... kao sto prevaranti u svemu vide prevaru, tako i normalni ljudi misle da svagdje ima normalnih ljudi. Isao je zato sto je bio mlad, neiskusan, pun zivota... zato sto nije imao predrasude. I prosao je tako kako je prosao. U bolesnoj drzavi koju samo bolesni ljudi vide kao normalnu. Ovo je prilika nasim neljudima da se raduju i da likuju nad nevinim zivotom. Samo zato sto je druge nacije, nama ne bas omiljene, tako da ce sigurno biti jos i bolesnijih komentara.

Nebojša

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Slažem se sa delom tvog komentara ali opet ne razumem šta je tamo tražio Severna Koreja je takva kakva je tako da je dobio šta je tražio koliko god to žalosno bilo da recimo ja odem u Ameriku ne bih tamo radio šta ne treba recimo izazivao policajca jer znamo koliko Američki policajci mogu da budu laki na okidaču jednostavno bila zemlja najbolja ili najgora svi se moraju ponašati onako kako je za tu zemlju normalno i uobičajeno ili ne ići tamo drugog nema.

silversurfer

pre 6 godina

Inace mi nisu jasni ljudi koji putuju u takve zemlje i sami izazivaju, na neki nacin prkose. Ne vidim nista sporno, decko je prekrsio zakon jedne suverene zemlje. To sto neko misli kako je kul ponasati se demokratski u ne-demokratskoj sredini bez posledica, taj ocigledno nije pri sebi i to se iz ovog primera, nazalost placa zivotom.

coki

pre 6 godina

Severna Koreja,Rusija i mozda poneka zemlja u Africi,samo u njima moze ovako nesto da se desi(hajde da nas ne racunamo) jer demokratija ne postoji,samo diktatura,tiranija vladara koji se bogate sve vise i vise a narodu sve gore.Ovaj jadnik je ukrao "propagandni poster",sto znaci,ukrao je papir na kome je ime ili lik bolesnika koji je sebe proglasio za vecnog vladara i vlasnika cele zemlje i za to dobio 15 godina zatvora,ali nije izdrzao duze od godinu i po mucenja pa je umro.

aleksandar

pre 6 godina

Ko kaze da je cepao posteer?To je priznao u zatvoru dok su ga tukli.Priznao bi i da si ubio Kenedija u tom zatvoru.Ma mi sve znao taman kao i Severno Koreanci.Ubili dete monstrumi.

Goran

pre 6 godina

"Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 19. jun 2017 23:42)"

Ne sumnjam da bi njihova TV to sigurno tako objavila. Covece, da li ti shvatas da je to zemlja koja je, u doba Kim Il Sunga, imala istog glavnog glumca u svim filmovima? Pogadjas ko je bio glavni glumac? Da, Kim Il Sung, glumio je i u vesternima korejske produkcije! Naravno, nije gljumio ON licno, imao je glumca dvojnika koji je za zivota uzivao najvece pocasti. Ako ne mozes da shvatis, to je otprilike kao ovaj nas Supermen, ali nekoliko puta naglasenije. Ko zna, mozda ce i Supermen doziveti Kimovu slavu ... od nas sve zavisi. Kako smo krenuli - hoce!

Lex

pre 6 godina

Mlad momak, odlican djak, isao je na proputovanje Azijom. U Severnoj Koreji je ostao pet dana a nakon toga je trebao da ide u Kinu. Zadnji dan, pred odlazak, ukrao je poster sa zida, kao suvenir, da bi se hvalio kad dodje kuci. MNogi mlad covek bi uradio isto. Uhvacen na aerodromu zbog kradje posteraa, osidjen na 15 godina, mucen i vracen u Ameriku u vegetativmom stanju sa povredom mozga. Umro odmah nakon dolaska kuci okruzen porodicom. Istorija je puna avanturista, ivaj momak je bio jedan od njih. Nije zasluzio da umre.

tOMi

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram?
(Petar, 19. jun 2017 23:54)

A je li tebi normalno da netko bude osuđen na 15 godina zbog jednog takvog čina? Da neki Čeh ili Nijemac dođu tu u Hrvatsku, izraze želju da pocjepaju plakat s likom Bandića ili Plenkovića, platio bih mu piće a policija teško da bi reagirala. Naravno, da ga baci u smeće, gdje i pripada, nikako na ulicu.

Mislim, zaista ne razumijem tu suludu podršku Srba ovim ludim vođama, uključujući i vašeg malog Velikog Ava. Kako društvo može biti progresivno s takvima na vlasti? Oni ludi ili da polude, kada se stvori kult ličnosti, za narod je kasno.

Srbima je ta Sjeverna Koreja toliko divna radi čistoće i dišpeta prema Americi. Istodobno, u Zapadnoj Europi i po Americi ima par milijuna Srba, a u Sj. Koreji, Rusiji, Kubi, Venecueli i sličnima, par tisuća, stotina,...?

Vanja

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Tragedija i velika sramota za tiranina. Mada kapiram da ce sada krenuti salva komentara da je to medijska propaganda, spijunska posla itd, ali onda razmislim, pogledam ko je kod nas na vlasti i sve se kockice nekako sloze. Tu smo gde i treba da budemo.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Tragedija i velika sramota za tiranina. Mada kapiram da ce sada krenuti salva komentara da je to medijska propaganda, spijunska posla itd, ali onda razmislim, pogledam ko je kod nas na vlasti i sve se kockice nekako sloze. Tu smo gde i treba da budemo.

Vanja

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.

gari ns

pre 6 godina

"Sta je tamo trazio", "Sto se obukla oskudno", "Sta traze u 2 ujutru u klubovima", "Sta hoce ovi lbgt, ima ugrozenijih", "Kakve sad majke, invalidi ne mogu ni da pridju ulazima", "Kakvi invalidi, deca sa Kosova nemaju da jedu". Nastavite niz. Mi smo majstori relativizacije. Zato nas i jasu ko mentole kako ko stigne, jer uvek nadjemo nesto gore da pravdamo lose. Da jedva disemo, rekli bi "Sta hoces, na mesecu ni nema kiseonika, znas kako je tamo".

Lex

pre 6 godina

Mlad momak, odlican djak, isao je na proputovanje Azijom. U Severnoj Koreji je ostao pet dana a nakon toga je trebao da ide u Kinu. Zadnji dan, pred odlazak, ukrao je poster sa zida, kao suvenir, da bi se hvalio kad dodje kuci. MNogi mlad covek bi uradio isto. Uhvacen na aerodromu zbog kradje posteraa, osidjen na 15 godina, mucen i vracen u Ameriku u vegetativmom stanju sa povredom mozga. Umro odmah nakon dolaska kuci okruzen porodicom. Istorija je puna avanturista, ivaj momak je bio jedan od njih. Nije zasluzio da umre.

Goran

pre 6 godina

"Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 19. jun 2017 23:42)"

Ne sumnjam da bi njihova TV to sigurno tako objavila. Covece, da li ti shvatas da je to zemlja koja je, u doba Kim Il Sunga, imala istog glavnog glumca u svim filmovima? Pogadjas ko je bio glavni glumac? Da, Kim Il Sung, glumio je i u vesternima korejske produkcije! Naravno, nije gljumio ON licno, imao je glumca dvojnika koji je za zivota uzivao najvece pocasti. Ako ne mozes da shvatis, to je otprilike kao ovaj nas Supermen, ali nekoliko puta naglasenije. Ko zna, mozda ce i Supermen doziveti Kimovu slavu ... od nas sve zavisi. Kako smo krenuli - hoce!

neko

pre 6 godina

Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... kao sto prevaranti u svemu vide prevaru, tako i normalni ljudi misle da svagdje ima normalnih ljudi. Isao je zato sto je bio mlad, neiskusan, pun zivota... zato sto nije imao predrasude. I prosao je tako kako je prosao. U bolesnoj drzavi koju samo bolesni ljudi vide kao normalnu. Ovo je prilika nasim neljudima da se raduju i da likuju nad nevinim zivotom. Samo zato sto je druge nacije, nama ne bas omiljene, tako da ce sigurno biti jos i bolesnijih komentara.

tOMi

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram?
(Petar, 19. jun 2017 23:54)

A je li tebi normalno da netko bude osuđen na 15 godina zbog jednog takvog čina? Da neki Čeh ili Nijemac dođu tu u Hrvatsku, izraze želju da pocjepaju plakat s likom Bandića ili Plenkovića, platio bih mu piće a policija teško da bi reagirala. Naravno, da ga baci u smeće, gdje i pripada, nikako na ulicu.

Mislim, zaista ne razumijem tu suludu podršku Srba ovim ludim vođama, uključujući i vašeg malog Velikog Ava. Kako društvo može biti progresivno s takvima na vlasti? Oni ludi ili da polude, kada se stvori kult ličnosti, za narod je kasno.

Srbima je ta Sjeverna Koreja toliko divna radi čistoće i dišpeta prema Americi. Istodobno, u Zapadnoj Europi i po Americi ima par milijuna Srba, a u Sj. Koreji, Rusiji, Kubi, Venecueli i sličnima, par tisuća, stotina,...?

aleksandar

pre 6 godina

Ko kaze da je cepao posteer?To je priznao u zatvoru dok su ga tukli.Priznao bi i da si ubio Kenedija u tom zatvoru.Ma mi sve znao taman kao i Severno Koreanci.Ubili dete monstrumi.

Rajkan

pre 6 godina

Ovo u Srbiji nikada ne bi moglo da se desi! Jerbo plakate vladara cuva partijsko obezbedjenje. A posle kazu Srbija = S. Kofeja. Ipak smo mi "napredniji"

svi su zli osim mojih

pre 6 godina

Prosao kao crnac u americi kada se igra sa policijom. Au, cekaj, u Americi demokratija, a ovamo je diktatura... Ne sme se nista reci protiv svete liberalne demokrstije. Cak ni istina. DemokraCki. S.Koreja je izolovana zemlja u kojoj blada diktatura jednog vodje. Nema cile mile, nema slobode, nema nista. Normalno je da se postuju pravila koja nigde nisu normalna. Kao i pravilo da im se ne zezas sa drzavom. Da li mi je zao ovog decka? Naravno da jeste. Trebalo je da zna gde ide i sta da radi. Isto bi prosao i u nekoj americkoj projateljskoj zemlji kao je recimo Saudijska Arabija da je tamo uzeo na gradskom trgu da jede svinjetinu. Ali u SA je demokratija, a u SK je diktatura i ti ona zla! Ja se saosecam sa svima, jer se secam kako su nas satanizovali devedesetih da bi sada menjali plocu i borce za slobodu nazivali teroristina. Secate li se vi?

gj

pre 6 godina

Ne zna se da li je ukrao poster posto se na snimku ne vidi ko ga je skinuo, priznao je krivicu tako sto se rasplakao dok je citao tekst koji su mu njihove vlasti sastavile (ukrao sam poster jer mi je mama od mog druga u Americi rekla da joj donesem poster jer cemo tako pobediti S.Koreju). Mislim da je sve jasno...

Alex

pre 6 godina

Zalosno. A vecini Srba je Severna Koreja svetionik. Samo zato sto je kontra zapadu, a ovde se vec 30 godina sprovodi najgora antizapadna kampanja zato sto nasim politicarima ne odgovara da budemo uredjena zemlja kao sto su to zemlje zapadne civilizacije nego da budemo kao gubernija da bi mogli da kradu do besvesti.

Gandor

pre 6 godina

Što se igrao s vatrom nije mi jasno? Klasično traženje đavola.
Šta je očekivao u zemlji čiji vođa bazukom strelja svog rođaka jer nije dovoljno plakao na očevoj sahrani.

слободни човек

pre 6 godina

није нормално ни да те осуђују на доживотну робију или смрт због поседовања марихуане у неким државама али тако је. Нити да ти соц служба проверава шта имаш у фрижидеру и у шпајзу и одузимају децу ако немаш храну коју сматрају да треба да имаш, своју децу у кади не смеш да сликаш. проблем западњака је увек био да све што је другачије покушавају да промене и да наметну свој став. у Риму идеш у ћорку за храњење голубова, колико год ти викао да је то у Америци дозвољено.

Nebojša

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Slažem se sa delom tvog komentara ali opet ne razumem šta je tamo tražio Severna Koreja je takva kakva je tako da je dobio šta je tražio koliko god to žalosno bilo da recimo ja odem u Ameriku ne bih tamo radio šta ne treba recimo izazivao policajca jer znamo koliko Američki policajci mogu da budu laki na okidaču jednostavno bila zemlja najbolja ili najgora svi se moraju ponašati onako kako je za tu zemlju normalno i uobičajeno ili ne ići tamo drugog nema.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Gde je otisao da izigrava heroja? U zemlju u kojoj predsednik ubije rodjenog ujaka? Svasta. Mogu samo da zamislim kakav je zivot tamo a posebno za drzavne neprijatelje. Uzas.

Millennium

pre 6 godina

A šta je kog đavola tražio tamo? Bog mu dao da se rodi u Americi i da može da ode bilo gde ako želi, i on ni manje ni više nego u Severnu Koreju, da skida poster.

Džoni

pre 6 godina

Čim uđeš u Severnu Koreju odmah si pod merama njihove bezbednosne službe. Tamo ne ulazi mnogo stranaca tako da im je lako da sve iskontrolišu. Obavezno ti domaćini napomenu kako da se vladaš da ne bi imao problema i otvoreno ti kažu da si pod nadzorom i da se ne igraš. Ko ovo shvati ozbiljno taj će da se vrati kući, ko to ignoriše i pravi se pametan male su mu šanse. Jeste to sve za zapadno društvo nazadno i neverovatno ali tako je kako je i to se mora ispoštovati. Imam drugare sportiste koji su bili tamo na takmičenju u taekvondou i oni su mi pričali. Nikome nije ni dlaka falila ali su "vodiči" non stop bili uz njih.

My name is Zlatan

pre 6 godina

A dosta dugo me fascinirala ideja da odem tamo turistički. O Boze gdje mi je bila pamet. Kakva tragedija, kakva tuga, jedan bezbrižni student, koji je onako dječački htio napraviti jedan nestašluk, nastradao u zemlji ludila i diktature. Užasno dobar podsjetnik kako tamo stvari zbilja stoje.

Путник П

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.

Eleftherios

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ovako je razmišljao i Sloba pa znamo šta je bilo. Zar misliš da bi ta Severna Koreja mogla nešto ako bi ih Amerika napala. Amerikanci jedino ne bi smeli da napadnu Rusiju i Kinu, svi ostali su mačiji kašalj za njih.

lal

pre 6 godina

@vanja: pricamo o idiotskoj situaciji za koju nema opravdanja.
ali reci da je to posledica normalne reakcije u nenormalnoj zemlji je najblazeno receno nespretna konstatacija.
gde je to normalno da se krade??? u severnoj koreji sigurno nije...
pokusacu sa random primerima...
normalna reakcija je da imam erekciju, nije normalno da pokusam silovanje... a odsustvo zdravog razuma je da to uradim u teheranu...
normalno je da u zvezdinom dresu igram fudbal, nenormalno mesto za to je npr blok 45...
ako mrtav pijan mokrim po knezu mihajlu (od miloste nazvanim konj) ici cu na treznjenje i platiti kaznu, ako to isto uradim po banu jelacicu, moze se reci da nisam samo bahata pijandura, nego i glupan...
nadam se da sam bio dovoljno slikovit...
ako zivis u rimu, zivi na rimski nacin...

zz

pre 6 godina

s.koreja je veoma zatvorena zemlja oni zive u nekom svom svetu i po rigoroznim pravilima nama nezamislivim,dovoljna je mala greska i ode glava a u najboljem slucaju dozivotna robija sa teskim radom.imaju diktatora koji je teski psiho i naravno zemlja za izbegavanje,meni nije jasno ko tamo uopste putuje i rizikuje zivot? sto je interesantno dobar deo gradjana srbije gotivi debelog,ali to me uopste ne cudi posto narod u srbiji jako dugo zivi u dktatorskom rezimu,i mi smo dosta zatvoreni u strahu od nekog ratnog sukoba,zavera, i ne verujemo zapadu i na sve nacine pokusavamo da budemo neka ruska gubernija i kineska provincija u srcu evrope,jako smo slicni u razmisljanju

Zzz

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Vest je pretuzna. Ali imam zamerku na vas komentar. Nije imao normalnu reakciju u nenormalnoj drzavi. Dakle on je otisao kao gost u neku drzavu. Znajuci gde je otisao i koja su pravila ponasanja. Prekrsio je ta pravila i snosio je posledice koje su vise nego tragicne. Bez zalazenja u to da li su pravila ispravna, moralna ili cak zdravorazumska. To su pravila drzave u koju si dosao i trebas ih postovati.
Zamislite da kod nas dodje neki arapin i neko pokusa da ga ocelari, a arapin mu zbog toga odsece ruku. To je u skladu sa serijatskim zakonom u njegovoj zemlji. Naravno da bi kod nas bio strogo kaznjen zbog toga. Treba se pridrzavati pravila drzave u kojoj si. Bez obzira kakva su ta pravila. Tu nema rasprave, nema nagadjanja, nema moralisanja. Ili se prdrzavati onoga sto zemlja domacina nalaze ili nemojte ici tamo ako vam se ne svidja.
Nadam se da vise niko nece doziveti ovakvu sudbinu. Ne samo u S.K. nego bilo gde na planeti.

Marko

pre 6 godina

Na pasosu Amerike lepo pise da postujes zakone zemlje gde se odes.
Ako ides u Severnu Koreju opste je poznato da ne treba krasti i da su zakoni strogi.
Tragedija jeste velika ali i razlog za buku je nepotreban.
U Americi isto mozes da zaglavis 20 godina za kradju cokoladice i da ne izadjes ziv iz zatvora i takvi slucajevi nisu retki.
Mozes isto tako da budes ubijen od policije na ulici ni kriv ni duzan i takvi slucajevi opet nisu retki.
Smrt ovog mladog coveka mnoge drzave mogu da kritikuju ali Amerika nije jedna od njih.

coki

pre 6 godina

Severna Koreja,Rusija i mozda poneka zemlja u Africi,samo u njima moze ovako nesto da se desi(hajde da nas ne racunamo) jer demokratija ne postoji,samo diktatura,tiranija vladara koji se bogate sve vise i vise a narodu sve gore.Ovaj jadnik je ukrao "propagandni poster",sto znaci,ukrao je papir na kome je ime ili lik bolesnika koji je sebe proglasio za vecnog vladara i vlasnika cele zemlje i za to dobio 15 godina zatvora,ali nije izdrzao duze od godinu i po mucenja pa je umro.

Јабучило

pre 6 godina

Осуђен је за крађу по локалном закону. Овог пута није помогло "ај ем Американ ситизен". Жали боже младог живота.

brm

pre 6 godina

Svi koji idu tamo budu obavešteni od strane agencija da sve što ima lik njihovog vođe tretira se kao božanstvo i da se ne zezaju sa time. Ne ismevaš vođu, de diraš, pipkaš, ne uzimaš ništa što ima njegov lik, ili lik partije ili bilo šta što je politička propaganda. To je tamo svetinja. Kao da odeš u Saudijsku Arabiju i uhvate te da crtaš lik proroka Muhameda. Ideš u zemlju koja je rizična, u kojoj su neka pravila prilično stroga i poprilično kažnjiva, obavešten si o tome i onda rizikuješ. Tužna je sudbina ovog momka, ali potrebno je imati i malo u glavi da se shvati ozbiljnost određenih situacija.

Nemanja

pre 6 godina

Ne podrzavam vojne intervencije sa ciljem uvodjenja demokratije, jer su pravi razlozi bili uvek zapravo drugaciji, ali S, Koreja je definitivno zrela za demokratizaciju. Mislim mogli bi oni da nastave da zive slicno, vredan su narod mogli bi da izvoze mnogo toga, uz pomoc J. Koreje brzo bi se transformisali u jednu od Bogatijih zemalja, intra struktura nije problem, narod nije problem ... problem je luda komunisticka dinastija koja bi zbog samo odzivosti na vlasti sve uradila (a to sve su neke katastrofalne stvari poput hiljade ubistava, nuklearnog rata itd)

E moji Srbi

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Osudjen je na 15 godina teskog rada.

Vuk

pre 6 godina

Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor. Treće, kada bi vas okupirali Amerikanci, da li biste ih pustili da se tek tako ušetaju na vašu teritoriju? Ova prica između njih i Amerikanaca traje odavno već, samo se sad našla prilika da se to i objavi. Pitanje je koga sve Amerikanci nisu vrbovali i zašto. I poslednja i najbitnija stvar, istinu nikada nećete saznati, jer su mediji prepričana priča i servira se kako kome odgovara. Mislite svojom glavom! Da im nešto mogu, davno bi oni njih napali, ali ne mogu i sad detaljišu i traže dlaku u jajetu. Zapitajte se da li SAD kao tolika zemlja ne radi to isto, pa čak i na tuđoj teritoriji!

nemanja

pre 6 godina

strasno takva tragedija, sta uopste iko ima i da ide u tu severnu koreju. jos su najgori oni koji se tim sistemom jednoumlja oduševljavaju..

Ja

pre 6 godina

Gledam komentare i čudim se. U redu, čovek jeste rizikovao puno, ali aman ljudi, osudite odluku ovih ludaka... Petnaest godina za kradju postera, van svake pameti. Osim toga, zašto je mučen, jel i to u redu po vama??

HanSolo

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ti si jadan i bolestan.. Ako misliš američka vojska onda si i smešan..

Ovoj tužnoj I napačenoj familiji sve najbolje.. Nek počiva u miru.

Lorber

pre 6 godina

"Varmbir je u Severnoj Koreji osuđen na 15 godina teškog rada zbog toga što je ukrao propagandni poster, podseća AP."

Kakvo divljaštvo i bolesna država!!! Ovo je kao kad bi strejali pešaka jer prošao ulicu na crveno!

Ni ja ne razumem zašto je morao da krade poster. Da je samo zatražio od "vodiča" takav suvenir, vrlo rado bi mu dali ceo kontejner tog smeća i još platili prevoz do Amerike! Izgleda da je glavom platio to što nije mogao da pojmi da uopšte može postojati nešto tako bolesno kao Severna Koreja.

A za sve domaće bolesnike što opravdavaju ovo: da li ste ikad pomislili da kazna treba da bude srazmerna prekršaju?! Ili je vaš osećaj "pravde" takav da biste vi bez problema javno streljali, vešali i žive spaljivali ljude samo za primer drugima i njihovo zastrašivanje, bez obzira na težinu prekršaja!

silversurfer

pre 6 godina

Inace mi nisu jasni ljudi koji putuju u takve zemlje i sami izazivaju, na neki nacin prkose. Ne vidim nista sporno, decko je prekrsio zakon jedne suverene zemlje. To sto neko misli kako je kul ponasati se demokratski u ne-demokratskoj sredini bez posledica, taj ocigledno nije pri sebi i to se iz ovog primera, nazalost placa zivotom.

S.S. Lazio

pre 6 godina

Uzasno, pogledajte kako izgleda na ovoj slici. Iako ne podrzavam SAD u spoljnoj politici, i smatram da svakodnevno ubija civile iz obesti, ovaj momak nije nista kriv samo zato jer je Amer.

Iskreno saucesce porodici.

Dr Who

pre 6 godina

Evo vam vaša divna S. Koreja. Samo se kad god pomislite kako je tamo divno, setite se da ta država ima logore gde sprovode stravične eksperimente i gde naoružanje svakodnevno paradira glavnim gradskim ulicama. Neverovatno da ima ljudi koji bi iz kontre "živeli" u državi koja misli da Hladni rat još traje.

ШУМАДИНАЦ

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Није 15 месеци, него је осуђен 15 година

BeKo

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram? 
(Petar, 19. jun 2017 )

"Radoznalost je početak znanja ali i nevolje".

Kineska poslovica

Problem je što je prevelika nevolja za malu radoznalost.

Jelena

pre 6 godina

Zao mi je ovog mladog coveka, ali ne razumem zasto je to uradio. Zar nije znao gde se nalazi i kakve su posledice. Neshvatljiv mi je njegov postupak.

Balistik

pre 6 godina

Nije skinuo taj poster i spakovao ga u kofer da bi ga onda pocepao. Klinac je hteo suvenir. To cepanje su napakovali da bi ga osudili za neprijateljsko delovanje. I paradoks je sto bi taj poster bio negde sacuvan u SAD.

Orvelovski besmisao.

Nebeski srpski narode

pre 6 godina

Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.
(Uhapsite doktora, 20. jun 2017 09:07)

Nisu ga mucili samo su ga pustili da umre u mukama?!

Aca Znalac

pre 6 godina

Mrzim ljude koji zbog političkih razlogadođu u tuđe zemlje i postanu žrtve. To se desilo ovom mladom nadobudnom amerikancu. Šta je očekivao. Razorili su sredinom 50-tih Koreju i podelili jedan te isti narod na Sever i Jug. Dođe dečko iz USA. Šta očekuje da će ga milovati i dati mu sve na tacni. Da će biti novi papa. Demokratija je kao fašizam. Ako nisi uz nas onda si protiv nas. Kakav narod, kakva vlast. Sve je u programima vlastodržaca koji koriste nevine, poput ovog jadova iz USE. Sada će na njegovoj sudbini koju su sami kreiali postaviti nove postulate o demokatiji i pravednom društvu. Svi koji nisu sa njima su neprijatelji ostali su pokusni kunići sem Velike Britanije. Hrabro Srce u duši.

Glava

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?

sudija

pre 6 godina

Svi zaboravljavaju sta je pokusao da ukrade ovaj nesrecnik - plakat, dakle, propagandni materijal. Tek ako je ukrao da bi unistio, onda to moze da bude krivicno delo, a kradja propagandnog materijala cak sa ciljem da ga zadrzi za sebe, je u funkciji smisla propagande - siri se poruka sa plakata. Kod nas ukradu celo preduzece, pa ne dobiju nista, a tamo za plakat - 15 godina teskog rada. U Severnoj Koreji 15 godina obicnog zivota je teska kazna, a ovo je suludo, cak i da je ubio nekoga, sto je dokaz da nije imao advokata, a to je opet dodatna teska kazna. Za one koji filozofiraju i koji inkriminisu sam njegov boravak u S. Koreji, treba da znaju da je tamo nemoguce uci bez vize, a onda ti prilepe ekipu koja je 24 sata uz tebe, tako da je meni jedino cudno to sto je sigurno bio neko od domacih (agent) prisutan kada je ovaj momak pokusao " kradju", a nije mu skrenuo paznju da je to zabranjeno, nego ga pustio pa prijavio. Bas humano.

Sandinista

pre 6 godina

"Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor."
Skidanje plakata (jednog od verovatno par miliona širom zemlje) sa zida u nekoj memljivoj uličici smatraš za krađu? U pravnom ili religijskom smislu?

Impregniran od impresije

pre 6 godina

Jaooo Srbi drze pridiku o postovanju zakona zemalja. Pa ja sma prosto konsterninran! Pa tek taj ozbiljni ton kojim oni povezuju globalnu politiku i sistem kaznjavanja za beznacajne stvari tipa presao si ulicu van zebre. To mora da u samoj Srbiji zive sve sami samosvesni i redu odani podanici. Ljudi koji neguju demokratiju i slobodu govora i zato s pravom kritikuju. A u stvari posredno kao i 11.9.01 kad su slavili Bin Ladena sada slave belosvetske kretene koristeci smrt neduznih. Ovo vise nije licemerje, ovo je moralno iscasenje, budimo optimisticni, jednog dela nacije. I jos ovo sta se dogodilo sa onoliko slavljenom Venecuelom?

TCDD

pre 6 godina

"Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... "


Ako odrastao covek tako razmislja trebalo bi ga obrazovati,svaka drzava ima drugacije zakone,sta je u nekoj drzavi normalno u drugoj je kaznjivo i to znaju svi normalni obrazovani ljudi.Ne branim koreance ali ako ides u drugu drzavu MORAS da postujes njihove zakone bez obzira koliko tebi izgledali suldo.

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Bojim se da se ovde nešto izgubilo u prevodu... Verovatno se misli na lezije na mozgu, koje medicinski gledano, obično nastaju usled dejstva nekog infektivnog agensa (virus, bakterija, čak se i pominje neki botulinum u tekstu). Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.

tosa

pre 6 godina

Severna Koreja je poznata po tome sto rigorozno kaznjava svaku kradju. Zato tamo nema kriminala. Tacno je da je preostro dobiti 15 godina za kradju postera ali postavlja se pitanje zasto je krao poster kad je sigurno znao kaznenu politiku Severne Koreje. To se svakom strancu, kada ulazi u tu zemlju, stavlja do znanja. Prilicno nesmotren potez to sa kradjom postera, naravno ako je istina.

Jarilo

pre 6 godina

Pojedini komentari (solidan broj ) na ovaj anticivilizacijski uzas su duboko zabrinjavajuci... U njima se vide : autoritarizam (kako drugacije objasniti razumevanje za divljacku diktaturu S. Koreje ) , licemerje, bezosecajnost, duboke antiamericke frustracije... Pojedinci sve nacionalne poraze u zadnjih 30 godina, klasicne autogolove, stavljaju na teret Americi, pa tako obnevideli i ostrasceni vise nisu u stanju da razlikuju ocigledno zlo od dobra. Al' nas je staljinizam "opravio", svaka mu cast..

ProlazNik

pre 6 godina

Mislim da se pogrešno komentari tipa "zašto je uopšte išao tamo?" tretiraju kao podrška severnokorejskoj vlasti i državi. Evo, ja jasno i glasno kažem da nemam ni trunku simpatije prema tom nenormalnom režimu, a pitam se zašto bi iko tamo išao. Baš zato što je jasno da nema ikakvih ljudskih prava u toj zemlji, ja nikada ne bih poželeo ni da kročim tamo. Žao mi je miliona Korejaca koji žive u krajnje nehumanim uslovima, a veličaju "velikog vođu" jer jedino to znaju i nadam se da će im se život jednog dana promeniti na bolje. Žao mi je i ovog mladića i njegove tragične sudbine. Ali ne razumem komentare koji kažu da je imao pravo da ide gde god želi i da radi šta god želi! Da, imao je pravo, ali da li je to bila pametna odluka? Meni je odlazak u Severnu Koreju nešto kao npr. kad se omladinci penju na visoke zgrade i vise sa velikih visina bez ikakve zaštite, a sve radi avanturizma i dokazivanja na internetu. Ne treba ohrabrivati takvo rizično ponašanje, pa ne treba ohrabrivati ni odlaske u Severnu Koreju. (Uostalom, agencija koja je Amerikancima obezbeđivala turističke ture u S. Koreju, više ne radi to, danas su objavili da prekidaju.) Da, lepo bi bilo da svako može da putuje širom planete gde god poželi i da se uvek oseća sigurno, ali nije tako u stvarnosti. Putujte, ali birajte gde putujete. Velika je planeta Zemlja i još uvek divna, ima dovoljno krajeva gde se može otići, videti svakakve lepote, upoznati ljudi i kulture, ali pre svega biti bezbedan.

Oliver

pre 6 godina

Botulizam koji se pominje verovatno je izmisljotina ludog rezima.Bakterija Clostridium botulinum ima najjaci poznati egzotoksin.Letalna doza za coveka je samo 5 nanograma,sto znaci da je 30 grama dovoljno da ubije sve ljude na Zemlji.To je vrlo retko oboljenje koje se dobija konzumacijom konzervi sa zarazenim mesom.U pitanju je neurointoksikacija,ali bolesnik je svestan do kraja dok je Vormbir bio u teskoj komi,bez sposobnosti govora,vida i bilo kakve motorne reakcije.Doktori u Sinsinatiju nisu nasli nikakve dokaze botulizma.Ustanovili su veliki gubitak mozdane mase,ali dok se ne obavi detaljna autopsija ne mozemo znati uzrok tog gubitka.Znajuci sa stopostotnom sigurnoscu da je Kim Dzong Un ubio svog polubrata koriscenjem VX agensa,sto je najjaci nervni bojni otrov,ko zna kakve su eksperimente vrsili na ovom nesrecniku.

jasdf

pre 6 godina

Nije skinuo poster odnekle vec ga je uzeo iz svoje sobe. Ako u sobi zateknem neki propagandni materijal normalno je da smatram da je namenjen meni, bio to flajer za neki supermarket ili za nekog politicara. Tako je mislio i ovaj momak i smatrao da bi taj flajer bio dobar suvenir u SAD. Ja vise preferiram vina iz zemlje gde idem, ali americki studenti vole ta duga i jeftina putovanja gde obidju desetine zemalja pa je to neizvodljivo (i finansijski i zbog kolicine).

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?
(Glava, 20. jun 2017 10:57)
---------
Ja bih voleo da odem na desetak dana, recimo na Maldive. Svboju decu bih školovao i školujem u svojoj državi. Pokušavam da ostvarim posao u svojoj državi. SAD ili NK, kao države gde bih živeo, zanimaju me kao lanjski sneg, što mi, opet, ne oduzima pravo da imam svoje mišljenje kako o postupcima SAD tako i Severne Koreje. Inače, za Vašu informaciju, NK je obično skraćenica za "nogometni klub". U Srbiji se ova država zove Severna Koreja.

indijanac neki

pre 6 godina

15 godina teske robije za kradju plakata DIVLJASTVO nad zatvorenikom.
Zatvaranje u Gvantanamo zbog neosnovane sumnje na neodredjeno DIVLJASTVO nad zatvorenicima.
17 godina za ubistvo trideset i kusur ljudi DIVLJASTVO nad zrtvama.
.
.
.
Sve u svemu divljastvo svuda.

Vanja

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Tragedija i velika sramota za tiranina. Mada kapiram da ce sada krenuti salva komentara da je to medijska propaganda, spijunska posla itd, ali onda razmislim, pogledam ko je kod nas na vlasti i sve se kockice nekako sloze. Tu smo gde i treba da budemo.

svi su zli osim mojih

pre 6 godina

Prosao kao crnac u americi kada se igra sa policijom. Au, cekaj, u Americi demokratija, a ovamo je diktatura... Ne sme se nista reci protiv svete liberalne demokrstije. Cak ni istina. DemokraCki. S.Koreja je izolovana zemlja u kojoj blada diktatura jednog vodje. Nema cile mile, nema slobode, nema nista. Normalno je da se postuju pravila koja nigde nisu normalna. Kao i pravilo da im se ne zezas sa drzavom. Da li mi je zao ovog decka? Naravno da jeste. Trebalo je da zna gde ide i sta da radi. Isto bi prosao i u nekoj americkoj projateljskoj zemlji kao je recimo Saudijska Arabija da je tamo uzeo na gradskom trgu da jede svinjetinu. Ali u SA je demokratija, a u SK je diktatura i ti ona zla! Ja se saosecam sa svima, jer se secam kako su nas satanizovali devedesetih da bi sada menjali plocu i borce za slobodu nazivali teroristina. Secate li se vi?

Vuk

pre 6 godina

Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor. Treće, kada bi vas okupirali Amerikanci, da li biste ih pustili da se tek tako ušetaju na vašu teritoriju? Ova prica između njih i Amerikanaca traje odavno već, samo se sad našla prilika da se to i objavi. Pitanje je koga sve Amerikanci nisu vrbovali i zašto. I poslednja i najbitnija stvar, istinu nikada nećete saznati, jer su mediji prepričana priča i servira se kako kome odgovara. Mislite svojom glavom! Da im nešto mogu, davno bi oni njih napali, ali ne mogu i sad detaljišu i traže dlaku u jajetu. Zapitajte se da li SAD kao tolika zemlja ne radi to isto, pa čak i na tuđoj teritoriji!

silversurfer

pre 6 godina

Inace mi nisu jasni ljudi koji putuju u takve zemlje i sami izazivaju, na neki nacin prkose. Ne vidim nista sporno, decko je prekrsio zakon jedne suverene zemlje. To sto neko misli kako je kul ponasati se demokratski u ne-demokratskoj sredini bez posledica, taj ocigledno nije pri sebi i to se iz ovog primera, nazalost placa zivotom.

coki

pre 6 godina

Severna Koreja,Rusija i mozda poneka zemlja u Africi,samo u njima moze ovako nesto da se desi(hajde da nas ne racunamo) jer demokratija ne postoji,samo diktatura,tiranija vladara koji se bogate sve vise i vise a narodu sve gore.Ovaj jadnik je ukrao "propagandni poster",sto znaci,ukrao je papir na kome je ime ili lik bolesnika koji je sebe proglasio za vecnog vladara i vlasnika cele zemlje i za to dobio 15 godina zatvora,ali nije izdrzao duze od godinu i po mucenja pa je umro.

Alex

pre 6 godina

Zalosno. A vecini Srba je Severna Koreja svetionik. Samo zato sto je kontra zapadu, a ovde se vec 30 godina sprovodi najgora antizapadna kampanja zato sto nasim politicarima ne odgovara da budemo uredjena zemlja kao sto su to zemlje zapadne civilizacije nego da budemo kao gubernija da bi mogli da kradu do besvesti.

Aca Znalac

pre 6 godina

Mrzim ljude koji zbog političkih razlogadođu u tuđe zemlje i postanu žrtve. To se desilo ovom mladom nadobudnom amerikancu. Šta je očekivao. Razorili su sredinom 50-tih Koreju i podelili jedan te isti narod na Sever i Jug. Dođe dečko iz USA. Šta očekuje da će ga milovati i dati mu sve na tacni. Da će biti novi papa. Demokratija je kao fašizam. Ako nisi uz nas onda si protiv nas. Kakav narod, kakva vlast. Sve je u programima vlastodržaca koji koriste nevine, poput ovog jadova iz USE. Sada će na njegovoj sudbini koju su sami kreiali postaviti nove postulate o demokatiji i pravednom društvu. Svi koji nisu sa njima su neprijatelji ostali su pokusni kunići sem Velike Britanije. Hrabro Srce u duši.

neko

pre 6 godina

Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... kao sto prevaranti u svemu vide prevaru, tako i normalni ljudi misle da svagdje ima normalnih ljudi. Isao je zato sto je bio mlad, neiskusan, pun zivota... zato sto nije imao predrasude. I prosao je tako kako je prosao. U bolesnoj drzavi koju samo bolesni ljudi vide kao normalnu. Ovo je prilika nasim neljudima da se raduju i da likuju nad nevinim zivotom. Samo zato sto je druge nacije, nama ne bas omiljene, tako da ce sigurno biti jos i bolesnijih komentara.

gari ns

pre 6 godina

"Sta je tamo trazio", "Sto se obukla oskudno", "Sta traze u 2 ujutru u klubovima", "Sta hoce ovi lbgt, ima ugrozenijih", "Kakve sad majke, invalidi ne mogu ni da pridju ulazima", "Kakvi invalidi, deca sa Kosova nemaju da jedu". Nastavite niz. Mi smo majstori relativizacije. Zato nas i jasu ko mentole kako ko stigne, jer uvek nadjemo nesto gore da pravdamo lose. Da jedva disemo, rekli bi "Sta hoces, na mesecu ni nema kiseonika, znas kako je tamo".

tOMi

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram?
(Petar, 19. jun 2017 23:54)

A je li tebi normalno da netko bude osuđen na 15 godina zbog jednog takvog čina? Da neki Čeh ili Nijemac dođu tu u Hrvatsku, izraze želju da pocjepaju plakat s likom Bandića ili Plenkovića, platio bih mu piće a policija teško da bi reagirala. Naravno, da ga baci u smeće, gdje i pripada, nikako na ulicu.

Mislim, zaista ne razumijem tu suludu podršku Srba ovim ludim vođama, uključujući i vašeg malog Velikog Ava. Kako društvo može biti progresivno s takvima na vlasti? Oni ludi ili da polude, kada se stvori kult ličnosti, za narod je kasno.

Srbima je ta Sjeverna Koreja toliko divna radi čistoće i dišpeta prema Americi. Istodobno, u Zapadnoj Europi i po Americi ima par milijuna Srba, a u Sj. Koreji, Rusiji, Kubi, Venecueli i sličnima, par tisuća, stotina,...?

Путник П

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.

My name is Zlatan

pre 6 godina

A dosta dugo me fascinirala ideja da odem tamo turistički. O Boze gdje mi je bila pamet. Kakva tragedija, kakva tuga, jedan bezbrižni student, koji je onako dječački htio napraviti jedan nestašluk, nastradao u zemlji ludila i diktature. Užasno dobar podsjetnik kako tamo stvari zbilja stoje.

lal

pre 6 godina

@vanja: pricamo o idiotskoj situaciji za koju nema opravdanja.
ali reci da je to posledica normalne reakcije u nenormalnoj zemlji je najblazeno receno nespretna konstatacija.
gde je to normalno da se krade??? u severnoj koreji sigurno nije...
pokusacu sa random primerima...
normalna reakcija je da imam erekciju, nije normalno da pokusam silovanje... a odsustvo zdravog razuma je da to uradim u teheranu...
normalno je da u zvezdinom dresu igram fudbal, nenormalno mesto za to je npr blok 45...
ako mrtav pijan mokrim po knezu mihajlu (od miloste nazvanim konj) ici cu na treznjenje i platiti kaznu, ako to isto uradim po banu jelacicu, moze se reci da nisam samo bahata pijandura, nego i glupan...
nadam se da sam bio dovoljno slikovit...
ako zivis u rimu, zivi na rimski nacin...

слободни човек

pre 6 godina

није нормално ни да те осуђују на доживотну робију или смрт због поседовања марихуане у неким државама али тако је. Нити да ти соц служба проверава шта имаш у фрижидеру и у шпајзу и одузимају децу ако немаш храну коју сматрају да треба да имаш, своју децу у кади не смеш да сликаш. проблем западњака је увек био да све што је другачије покушавају да промене и да наметну свој став. у Риму идеш у ћорку за храњење голубова, колико год ти викао да је то у Америци дозвољено.

Marko

pre 6 godina

Na pasosu Amerike lepo pise da postujes zakone zemlje gde se odes.
Ako ides u Severnu Koreju opste je poznato da ne treba krasti i da su zakoni strogi.
Tragedija jeste velika ali i razlog za buku je nepotreban.
U Americi isto mozes da zaglavis 20 godina za kradju cokoladice i da ne izadjes ziv iz zatvora i takvi slucajevi nisu retki.
Mozes isto tako da budes ubijen od policije na ulici ni kriv ni duzan i takvi slucajevi opet nisu retki.
Smrt ovog mladog coveka mnoge drzave mogu da kritikuju ali Amerika nije jedna od njih.

Nebojša

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Slažem se sa delom tvog komentara ali opet ne razumem šta je tamo tražio Severna Koreja je takva kakva je tako da je dobio šta je tražio koliko god to žalosno bilo da recimo ja odem u Ameriku ne bih tamo radio šta ne treba recimo izazivao policajca jer znamo koliko Američki policajci mogu da budu laki na okidaču jednostavno bila zemlja najbolja ili najgora svi se moraju ponašati onako kako je za tu zemlju normalno i uobičajeno ili ne ići tamo drugog nema.

tosa

pre 6 godina

Severna Koreja je poznata po tome sto rigorozno kaznjava svaku kradju. Zato tamo nema kriminala. Tacno je da je preostro dobiti 15 godina za kradju postera ali postavlja se pitanje zasto je krao poster kad je sigurno znao kaznenu politiku Severne Koreje. To se svakom strancu, kada ulazi u tu zemlju, stavlja do znanja. Prilicno nesmotren potez to sa kradjom postera, naravno ako je istina.

Eleftherios

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ovako je razmišljao i Sloba pa znamo šta je bilo. Zar misliš da bi ta Severna Koreja mogla nešto ako bi ih Amerika napala. Amerikanci jedino ne bi smeli da napadnu Rusiju i Kinu, svi ostali su mačiji kašalj za njih.

zz

pre 6 godina

s.koreja je veoma zatvorena zemlja oni zive u nekom svom svetu i po rigoroznim pravilima nama nezamislivim,dovoljna je mala greska i ode glava a u najboljem slucaju dozivotna robija sa teskim radom.imaju diktatora koji je teski psiho i naravno zemlja za izbegavanje,meni nije jasno ko tamo uopste putuje i rizikuje zivot? sto je interesantno dobar deo gradjana srbije gotivi debelog,ali to me uopste ne cudi posto narod u srbiji jako dugo zivi u dktatorskom rezimu,i mi smo dosta zatvoreni u strahu od nekog ratnog sukoba,zavera, i ne verujemo zapadu i na sve nacine pokusavamo da budemo neka ruska gubernija i kineska provincija u srcu evrope,jako smo slicni u razmisljanju

Millennium

pre 6 godina

A šta je kog đavola tražio tamo? Bog mu dao da se rodi u Americi i da može da ode bilo gde ako želi, i on ni manje ni više nego u Severnu Koreju, da skida poster.

Oliver Kosta

pre 6 godina

Gde je otisao da izigrava heroja? U zemlju u kojoj predsednik ubije rodjenog ujaka? Svasta. Mogu samo da zamislim kakav je zivot tamo a posebno za drzavne neprijatelje. Uzas.

Јабучило

pre 6 godina

Осуђен је за крађу по локалном закону. Овог пута није помогло "ај ем Американ ситизен". Жали боже младог живота.

aleksandar

pre 6 godina

Ko kaze da je cepao posteer?To je priznao u zatvoru dok su ga tukli.Priznao bi i da si ubio Kenedija u tom zatvoru.Ma mi sve znao taman kao i Severno Koreanci.Ubili dete monstrumi.

Nemanja

pre 6 godina

Ne podrzavam vojne intervencije sa ciljem uvodjenja demokratije, jer su pravi razlozi bili uvek zapravo drugaciji, ali S, Koreja je definitivno zrela za demokratizaciju. Mislim mogli bi oni da nastave da zive slicno, vredan su narod mogli bi da izvoze mnogo toga, uz pomoc J. Koreje brzo bi se transformisali u jednu od Bogatijih zemalja, intra struktura nije problem, narod nije problem ... problem je luda komunisticka dinastija koja bi zbog samo odzivosti na vlasti sve uradila (a to sve su neke katastrofalne stvari poput hiljade ubistava, nuklearnog rata itd)

TCDD

pre 6 godina

"Komentari sa najvise pluseva “Sta ima da ide tamo”... Kako smo los narod, a pritom i zaostao. Momak je rodjen slobodan, nije rodjen u komunizmu, niti u nekoj polu demokratiji. Kad odrastes u normalnom okruzenju mislis da je svagdje tako... "


Ako odrastao covek tako razmislja trebalo bi ga obrazovati,svaka drzava ima drugacije zakone,sta je u nekoj drzavi normalno u drugoj je kaznjivo i to znaju svi normalni obrazovani ljudi.Ne branim koreance ali ako ides u drugu drzavu MORAS da postujes njihove zakone bez obzira koliko tebi izgledali suldo.

Zzz

pre 6 godina

Tužna vest. Kako je ovaj mladić nastradao ni kriv ni dužan samo zato što je imao normalnu reakciju u nenormalnoj zemlji. Žrtva ludila Kim Džong Uma, ludog uma. Jako mi je žao što je ovako završio.
(Vanja, 19. jun 2017 23:51)

Vest je pretuzna. Ali imam zamerku na vas komentar. Nije imao normalnu reakciju u nenormalnoj drzavi. Dakle on je otisao kao gost u neku drzavu. Znajuci gde je otisao i koja su pravila ponasanja. Prekrsio je ta pravila i snosio je posledice koje su vise nego tragicne. Bez zalazenja u to da li su pravila ispravna, moralna ili cak zdravorazumska. To su pravila drzave u koju si dosao i trebas ih postovati.
Zamislite da kod nas dodje neki arapin i neko pokusa da ga ocelari, a arapin mu zbog toga odsece ruku. To je u skladu sa serijatskim zakonom u njegovoj zemlji. Naravno da bi kod nas bio strogo kaznjen zbog toga. Treba se pridrzavati pravila drzave u kojoj si. Bez obzira kakva su ta pravila. Tu nema rasprave, nema nagadjanja, nema moralisanja. Ili se prdrzavati onoga sto zemlja domacina nalaze ili nemojte ici tamo ako vam se ne svidja.
Nadam se da vise niko nece doziveti ovakvu sudbinu. Ne samo u S.K. nego bilo gde na planeti.

Gandor

pre 6 godina

Što se igrao s vatrom nije mi jasno? Klasično traženje đavola.
Šta je očekivao u zemlji čiji vođa bazukom strelja svog rođaka jer nije dovoljno plakao na očevoj sahrani.

Lorber

pre 6 godina

"Varmbir je u Severnoj Koreji osuđen na 15 godina teškog rada zbog toga što je ukrao propagandni poster, podseća AP."

Kakvo divljaštvo i bolesna država!!! Ovo je kao kad bi strejali pešaka jer prošao ulicu na crveno!

Ni ja ne razumem zašto je morao da krade poster. Da je samo zatražio od "vodiča" takav suvenir, vrlo rado bi mu dali ceo kontejner tog smeća i još platili prevoz do Amerike! Izgleda da je glavom platio to što nije mogao da pojmi da uopšte može postojati nešto tako bolesno kao Severna Koreja.

A za sve domaće bolesnike što opravdavaju ovo: da li ste ikad pomislili da kazna treba da bude srazmerna prekršaju?! Ili je vaš osećaj "pravde" takav da biste vi bez problema javno streljali, vešali i žive spaljivali ljude samo za primer drugima i njihovo zastrašivanje, bez obzira na težinu prekršaja!

Lex

pre 6 godina

Mlad momak, odlican djak, isao je na proputovanje Azijom. U Severnoj Koreji je ostao pet dana a nakon toga je trebao da ide u Kinu. Zadnji dan, pred odlazak, ukrao je poster sa zida, kao suvenir, da bi se hvalio kad dodje kuci. MNogi mlad covek bi uradio isto. Uhvacen na aerodromu zbog kradje posteraa, osidjen na 15 godina, mucen i vracen u Ameriku u vegetativmom stanju sa povredom mozga. Umro odmah nakon dolaska kuci okruzen porodicom. Istorija je puna avanturista, ivaj momak je bio jedan od njih. Nije zasluzio da umre.

Goran

pre 6 godina

"Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 19. jun 2017 23:42)"

Ne sumnjam da bi njihova TV to sigurno tako objavila. Covece, da li ti shvatas da je to zemlja koja je, u doba Kim Il Sunga, imala istog glavnog glumca u svim filmovima? Pogadjas ko je bio glavni glumac? Da, Kim Il Sung, glumio je i u vesternima korejske produkcije! Naravno, nije gljumio ON licno, imao je glumca dvojnika koji je za zivota uzivao najvece pocasti. Ako ne mozes da shvatis, to je otprilike kao ovaj nas Supermen, ali nekoliko puta naglasenije. Ko zna, mozda ce i Supermen doziveti Kimovu slavu ... od nas sve zavisi. Kako smo krenuli - hoce!

gj

pre 6 godina

Ne zna se da li je ukrao poster posto se na snimku ne vidi ko ga je skinuo, priznao je krivicu tako sto se rasplakao dok je citao tekst koji su mu njihove vlasti sastavile (ukrao sam poster jer mi je mama od mog druga u Americi rekla da joj donesem poster jer cemo tako pobediti S.Koreju). Mislim da je sve jasno...

Jelena

pre 6 godina

Zao mi je ovog mladog coveka, ali ne razumem zasto je to uradio. Zar nije znao gde se nalazi i kakve su posledice. Neshvatljiv mi je njegov postupak.

HanSolo

pre 6 godina

Tako će završiti i vojska ako pokuša nešto
(Marko, 19. jun 2017 23:42)

Ti si jadan i bolestan.. Ako misliš američka vojska onda si i smešan..

Ovoj tužnoj I napačenoj familiji sve najbolje.. Nek počiva u miru.

nemanja

pre 6 godina

strasno takva tragedija, sta uopste iko ima i da ide u tu severnu koreju. jos su najgori oni koji se tim sistemom jednoumlja oduševljavaju..

Rajkan

pre 6 godina

Ovo u Srbiji nikada ne bi moglo da se desi! Jerbo plakate vladara cuva partijsko obezbedjenje. A posle kazu Srbija = S. Kofeja. Ipak smo mi "napredniji"

Glava

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?

Ja

pre 6 godina

Gledam komentare i čudim se. U redu, čovek jeste rizikovao puno, ali aman ljudi, osudite odluku ovih ludaka... Petnaest godina za kradju postera, van svake pameti. Osim toga, zašto je mučen, jel i to u redu po vama??

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Ziveo sam u Americi cetiri godine. Pitam ja vas sad gde bi ste vi voleli da odete na destak dana, a da se pritom, lepo provedete, u US ili u NK? Gde biste se radije skolovali u US ili u NK? Gde biste prigvatili posao u US ili u NK?
(Glava, 20. jun 2017 10:57)
---------
Ja bih voleo da odem na desetak dana, recimo na Maldive. Svboju decu bih školovao i školujem u svojoj državi. Pokušavam da ostvarim posao u svojoj državi. SAD ili NK, kao države gde bih živeo, zanimaju me kao lanjski sneg, što mi, opet, ne oduzima pravo da imam svoje mišljenje kako o postupcima SAD tako i Severne Koreje. Inače, za Vašu informaciju, NK je obično skraćenica za "nogometni klub". U Srbiji se ova država zove Severna Koreja.

Dr Who

pre 6 godina

Evo vam vaša divna S. Koreja. Samo se kad god pomislite kako je tamo divno, setite se da ta država ima logore gde sprovode stravične eksperimente i gde naoružanje svakodnevno paradira glavnim gradskim ulicama. Neverovatno da ima ljudi koji bi iz kontre "živeli" u državi koja misli da Hladni rat još traje.

Džoni

pre 6 godina

Čim uđeš u Severnu Koreju odmah si pod merama njihove bezbednosne službe. Tamo ne ulazi mnogo stranaca tako da im je lako da sve iskontrolišu. Obavezno ti domaćini napomenu kako da se vladaš da ne bi imao problema i otvoreno ti kažu da si pod nadzorom i da se ne igraš. Ko ovo shvati ozbiljno taj će da se vrati kući, ko to ignoriše i pravi se pametan male su mu šanse. Jeste to sve za zapadno društvo nazadno i neverovatno ali tako je kako je i to se mora ispoštovati. Imam drugare sportiste koji su bili tamo na takmičenju u taekvondou i oni su mi pričali. Nikome nije ni dlaka falila ali su "vodiči" non stop bili uz njih.

Sandinista

pre 6 godina

"Čudno malo komentarišete, malo blesavo. Prvo, šta on tamo traži? Drugo, ukrao si stvar (nebitno koju, UKRAO SI)! U nekim zemljama se za to gubi ruka i ide se u zatvor."
Skidanje plakata (jednog od verovatno par miliona širom zemlje) sa zida u nekoj memljivoj uličici smatraš za krađu? U pravnom ili religijskom smislu?

brm

pre 6 godina

Svi koji idu tamo budu obavešteni od strane agencija da sve što ima lik njihovog vođe tretira se kao božanstvo i da se ne zezaju sa time. Ne ismevaš vođu, de diraš, pipkaš, ne uzimaš ništa što ima njegov lik, ili lik partije ili bilo šta što je politička propaganda. To je tamo svetinja. Kao da odeš u Saudijsku Arabiju i uhvate te da crtaš lik proroka Muhameda. Ideš u zemlju koja je rizična, u kojoj su neka pravila prilično stroga i poprilično kažnjiva, obavešten si o tome i onda rizikuješ. Tužna je sudbina ovog momka, ali potrebno je imati i malo u glavi da se shvati ozbiljnost određenih situacija.

S.S. Lazio

pre 6 godina

Uzasno, pogledajte kako izgleda na ovoj slici. Iako ne podrzavam SAD u spoljnoj politici, i smatram da svakodnevno ubija civile iz obesti, ovaj momak nije nista kriv samo zato jer je Amer.

Iskreno saucesce porodici.

Jarilo

pre 6 godina

Pojedini komentari (solidan broj ) na ovaj anticivilizacijski uzas su duboko zabrinjavajuci... U njima se vide : autoritarizam (kako drugacije objasniti razumevanje za divljacku diktaturu S. Koreje ) , licemerje, bezosecajnost, duboke antiamericke frustracije... Pojedinci sve nacionalne poraze u zadnjih 30 godina, klasicne autogolove, stavljaju na teret Americi, pa tako obnevideli i ostrasceni vise nisu u stanju da razlikuju ocigledno zlo od dobra. Al' nas je staljinizam "opravio", svaka mu cast..

Balistik

pre 6 godina

Nije skinuo taj poster i spakovao ga u kofer da bi ga onda pocepao. Klinac je hteo suvenir. To cepanje su napakovali da bi ga osudili za neprijateljsko delovanje. I paradoks je sto bi taj poster bio negde sacuvan u SAD.

Orvelovski besmisao.

sudija

pre 6 godina

Svi zaboravljavaju sta je pokusao da ukrade ovaj nesrecnik - plakat, dakle, propagandni materijal. Tek ako je ukrao da bi unistio, onda to moze da bude krivicno delo, a kradja propagandnog materijala cak sa ciljem da ga zadrzi za sebe, je u funkciji smisla propagande - siri se poruka sa plakata. Kod nas ukradu celo preduzece, pa ne dobiju nista, a tamo za plakat - 15 godina teskog rada. U Severnoj Koreji 15 godina obicnog zivota je teska kazna, a ovo je suludo, cak i da je ubio nekoga, sto je dokaz da nije imao advokata, a to je opet dodatna teska kazna. Za one koji filozofiraju i koji inkriminisu sam njegov boravak u S. Koreji, treba da znaju da je tamo nemoguce uci bez vize, a onda ti prilepe ekipu koja je 24 sata uz tebe, tako da je meni jedino cudno to sto je sigurno bio neko od domacih (agent) prisutan kada je ovaj momak pokusao " kradju", a nije mu skrenuo paznju da je to zabranjeno, nego ga pustio pa prijavio. Bas humano.

Impregniran od impresije

pre 6 godina

Jaooo Srbi drze pridiku o postovanju zakona zemalja. Pa ja sma prosto konsterninran! Pa tek taj ozbiljni ton kojim oni povezuju globalnu politiku i sistem kaznjavanja za beznacajne stvari tipa presao si ulicu van zebre. To mora da u samoj Srbiji zive sve sami samosvesni i redu odani podanici. Ljudi koji neguju demokratiju i slobodu govora i zato s pravom kritikuju. A u stvari posredno kao i 11.9.01 kad su slavili Bin Ladena sada slave belosvetske kretene koristeci smrt neduznih. Ovo vise nije licemerje, ovo je moralno iscasenje, budimo optimisticni, jednog dela nacije. I jos ovo sta se dogodilo sa onoliko slavljenom Venecuelom?

Nebeski srpski narode

pre 6 godina

Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.
(Uhapsite doktora, 20. jun 2017 09:07)

Nisu ga mucili samo su ga pustili da umre u mukama?!

jasdf

pre 6 godina

Nije skinuo poster odnekle vec ga je uzeo iz svoje sobe. Ako u sobi zateknem neki propagandni materijal normalno je da smatram da je namenjen meni, bio to flajer za neki supermarket ili za nekog politicara. Tako je mislio i ovaj momak i smatrao da bi taj flajer bio dobar suvenir u SAD. Ja vise preferiram vina iz zemlje gde idem, ali americki studenti vole ta duga i jeftina putovanja gde obidju desetine zemalja pa je to neizvodljivo (i finansijski i zbog kolicine).

Uhapsite doktora

pre 6 godina

Bojim se da se ovde nešto izgubilo u prevodu... Verovatno se misli na lezije na mozgu, koje medicinski gledano, obično nastaju usled dejstva nekog infektivnog agensa (virus, bakterija, čak se i pominje neki botulinum u tekstu). Dakle, niko njega nije mučio kao u špijunskim filmovima, već je verovatno boravio u lošim uslovima. Mogli su i tamo da mu ukažu neophodnu medicinsku pomoć, ali nisu. Pustili su čoveka da umre.

E moji Srbi

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Osudjen je na 15 godina teskog rada.

ШУМАДИНАЦ

pre 6 godina

Осудити неког на 15 месеци затвора због крађе плаката је веома болесно и не може да се оправда било чим.
(Путник П, 20. jun 2017 07:23)

Није 15 месеци, него је осуђен 15 година

indijanac neki

pre 6 godina

15 godina teske robije za kradju plakata DIVLJASTVO nad zatvorenikom.
Zatvaranje u Gvantanamo zbog neosnovane sumnje na neodredjeno DIVLJASTVO nad zatvorenicima.
17 godina za ubistvo trideset i kusur ljudi DIVLJASTVO nad zrtvama.
.
.
.
Sve u svemu divljastvo svuda.

Oliver

pre 6 godina

Botulizam koji se pominje verovatno je izmisljotina ludog rezima.Bakterija Clostridium botulinum ima najjaci poznati egzotoksin.Letalna doza za coveka je samo 5 nanograma,sto znaci da je 30 grama dovoljno da ubije sve ljude na Zemlji.To je vrlo retko oboljenje koje se dobija konzumacijom konzervi sa zarazenim mesom.U pitanju je neurointoksikacija,ali bolesnik je svestan do kraja dok je Vormbir bio u teskoj komi,bez sposobnosti govora,vida i bilo kakve motorne reakcije.Doktori u Sinsinatiju nisu nasli nikakve dokaze botulizma.Ustanovili su veliki gubitak mozdane mase,ali dok se ne obavi detaljna autopsija ne mozemo znati uzrok tog gubitka.Znajuci sa stopostotnom sigurnoscu da je Kim Dzong Un ubio svog polubrata koriscenjem VX agensa,sto je najjaci nervni bojni otrov,ko zna kakve su eksperimente vrsili na ovom nesrecniku.

BeKo

pre 6 godina

Sta ima studenat da ide u Severnu Koreju i da krade ili unistava ili sta god postere sam Vodjom...sto reskiras svoj zivot? Zbog cega, ne kapiram? 
(Petar, 19. jun 2017 )

"Radoznalost je početak znanja ali i nevolje".

Kineska poslovica

Problem je što je prevelika nevolja za malu radoznalost.

ProlazNik

pre 6 godina

Mislim da se pogrešno komentari tipa "zašto je uopšte išao tamo?" tretiraju kao podrška severnokorejskoj vlasti i državi. Evo, ja jasno i glasno kažem da nemam ni trunku simpatije prema tom nenormalnom režimu, a pitam se zašto bi iko tamo išao. Baš zato što je jasno da nema ikakvih ljudskih prava u toj zemlji, ja nikada ne bih poželeo ni da kročim tamo. Žao mi je miliona Korejaca koji žive u krajnje nehumanim uslovima, a veličaju "velikog vođu" jer jedino to znaju i nadam se da će im se život jednog dana promeniti na bolje. Žao mi je i ovog mladića i njegove tragične sudbine. Ali ne razumem komentare koji kažu da je imao pravo da ide gde god želi i da radi šta god želi! Da, imao je pravo, ali da li je to bila pametna odluka? Meni je odlazak u Severnu Koreju nešto kao npr. kad se omladinci penju na visoke zgrade i vise sa velikih visina bez ikakve zaštite, a sve radi avanturizma i dokazivanja na internetu. Ne treba ohrabrivati takvo rizično ponašanje, pa ne treba ohrabrivati ni odlaske u Severnu Koreju. (Uostalom, agencija koja je Amerikancima obezbeđivala turističke ture u S. Koreju, više ne radi to, danas su objavili da prekidaju.) Da, lepo bi bilo da svako može da putuje širom planete gde god poželi i da se uvek oseća sigurno, ali nije tako u stvarnosti. Putujte, ali birajte gde putujete. Velika je planeta Zemlja i još uvek divna, ima dovoljno krajeva gde se može otići, videti svakakve lepote, upoznati ljudi i kulture, ali pre svega biti bezbedan.