Ponedeljak, 03.04.2017.

16:03

Vuletić: Za neke je politička karijera završena

Posle predsedničkih izbora moglo bi se reći da je za pojedine kandidate na neki način završena politička karijera, kaže analitičar Vladimir Vuletić.

Izvor: Tanjug

Vuletiæ: Za neke je politièka karijera završena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

nebb

pre 7 godina

Grešiš, silno grešiš sinko! Radule je spas za ovu napaćenu Srbiju! Njena budućnost. Njegov rezultat na predsedničkim izborima je takav jer ga ljudi ne vide na toj funkciji. Radule je budući premijer, daće Bog, zato je većina njegovih simpatizera glasala za Jankovića.

grozni

pre 7 godina

Kakav placeni komentar!

Naravno da cu na sledecim izborima da glasam za Radulovica, na ovim nisam samo zato sto sam znao da ne moze da udje u drugi krug!

Radulovic-buduci premijer normalne Srbije!

slana torta

pre 7 godina

ugasili su oni koji se nisu pojavili na izborima: Čeda, Vuk, Živković, Šutanovac i sa druge strane Dačić zbog pakta sa djavolom. I nadam se da će te njuške koje gledamo 2-3 decenije nestati iz politike. Vojvoda će polako da pada ispod cenzusa, njegovo je prošlo, Čanak, stari DB, će uhvatiti nešto u lokalu. Jeremić treba da se poveže sa Boškom Obradovićem, Jeremić ima priču i konekcije, a Boško program, da se orijentišu na srpske regione i decentralizaciju. Janković da napravi pokret koji će da pokupi stare glasače DS ali bez starih članova, Janković u mom Novom Sadu skoro pobedio Vučića (biće berba ušiju lokalnim naprednjacima od strane velikog vođe) dogodine u lokalu SNS lako može da izgubi Novi Sad. Radulovic bi trebao da iskoristi to što je u skupštini da ostane iznad cenzusa. Beli je ok, ali ako njegovo delovanje ne postane proaktivno, a ne samo kritično, neće ga uskoro ni biti.
Ovi izbori su istorijski po stepenu represije, silovanja medija i hipnozi gradjana od strane vladajućeg kandidata. Spiskao je čovek brdo para (koje inače duguje većini drzavnih firmi, zdravstvenim ustanovama, školama, famaceutskim kompanijama...). Njegova priča je mehur od sapunice koji bi davno puko da nije gazda Putina i Merkelove za koje odradjuje prljav posao po Srbiji. Okupio je oko sebe katastrofalne ljude, Kariće, Nešu, Zlatibora, Malog i to će mu se obiti o glavu.

za saradnju Janković + DJB- Radulović

pre 7 godina

Reč dve o Raduloviću: Zeznuo se jeste, ali cenim da mu je to prva greška od kad se pojavio. Ja sam i dalje za djb zato što su osvetlali obraz na parlamentarnim i dali su mi nadu. Prekombinovao se očigledno, hteo je, kao i svi mi, jednog zajedničkog kandidata, naravno da nije on kriv što se nisu ujedinili, a najbolje bi bilo da je pozvao birače da glasaju- samo bez sopstvene kandidature. Ovako je nepotrebno doveo u pitanje teško stečeni rispekt u zadnje dve godine. Voleo bih lično da vidim saradnju ili ujedinjenje Janković- Radulović pošto mi je to maltene ista opcija. Ali mora da se smanji sujeta i da se ide ka dogovoru i ukrupnjavanju. Siguran sam da još ljudi misli tako.

Dj

pre 7 godina

Za Radulovica nisam glasao jedino iz razloga sto sam smatrao da je Jeremic bolji za tu poziciju (sto jeste diskutabilno al ajde...)

Verujem da su vecina Jeremicevih, Jankovicevih a mozda i Belog glasaca podrzavaoci DJB

PV

pre 7 godina

Floskula da je Radulović bio Vučićev ministar, namenjena je za političke rasprave u kafanskom delu glasačkog tela, koji u Srbiji uopšte nije mali. Činjenice govore da on jedini ima dokaz da nije bio Vučićev ministar, jer se sa njim sukobio i ratovao sa njim od prvog dana, iako je bio u znatno slabijoj poziciji. Umesto toga, mogao je godinama da vegetira i pliva niz maticu kao svi ostali iz današnje vlasti.
Što se tiče ove kampanje, pokušao je da na svoju štetu koriguje greške i sujete ostalih samoproklamovanih "ozbiljnih" kandidata i da popravi što se popraviti može. Verovatno je svojom kandidaturom i podrškom Preletačeviću, sprečio Vučića da ima preko 60%. Njegovo predstavljanje na RTS-u je bilo najubedljivije i najoriginalnije, ali šta vredi kada je na svako retko pojavljivanje na televiziji išlo desetostruko duže blaćenje na najgledanijim televizijama. Politički se principijelno ponaša, što u Srbiji nije nešto što je cenjeno, ali mislim da će mu na duže staze doneti uspeh.

samo da kazem

pre 7 godina

Blizu starcke penzije,nikada nisam glasao. Citam ovo iz dosade. I bas me zanima, kako taj analiticar zamislja politiku u Srbiji, neke politicare je eleminisao, a neke koji nemaju nikakvu podrsku birackog tela nije ni pomenuo, a oni sede i u parlamentu. Sposobnost politicara u Srbiji je da se prikljuci pobednickoj strani i da igra igru. Nista ne radis, a imas sve sto hoces. Ima tu dosta primera. Sve u svemu, gospodo, ja stvarno imam utisak da politicki lideri prave od vas velike magarce.

Mirko

pre 7 godina

Zanimljivo je da se Saša Radulović više spominje u medijima od juče ujutro do sada nego u celoj preizbornoj kampanji. Dragi internet portali kada niste pisali o njemu zadnjih mesec dana onda ga ostavite na miru i na dalje. Svako ima pravo da odluči da li će se baviti politikom i na koji način.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 19:57)

On je išao na kartu da svojim anagažovanjem povuče još neke glasove. Šta čovek zna da će izlaznos biti bedna. Jednostavno stvar je bila zacementriana u startu čim se ovaj kandidovao jer je on jedini koji vuče glasove niko iz vodeće stranke ne bi bio ni blizu tog rezultata i njemu bi napravio problem. Jer hoće da ima svu vlast za sebe to je valjda svima jasno. Sa predsednikom koji bi mu zvocao ne bi to mogao da radi. Da je on podržao jednog ili drugog ne bi puno promenilo. Jednostavno situacije je bila takva de je on tražio načine da animira ljude ali šta vredi kad ljudi veruju informeru, pinku itd. Jankovića struja je donela nekih 17% biračkog tela što je malo. Jednostavno te ljude nemožeš da animiraš. Ove što nisu izažli jednostavno nije briga. U celoj priči je falio marketing koji je nemoguć u trenutnoj situaciji i kako iz toga nešto povoljno da postigneš. Nije čovek pao sa marsa pa da to nezna on je pokušao nešto ne realno i nije se isplatilo. To je i on sam znao.

Naravno da u budućnosti mora postojati jasan cilj ovaj se pokazao kao loš pa valjda neće ponoviti isto jer bi onda bilo prosišanje iz šupljeg u prazno.

Silver Surfer

pre 7 godina

Radulovic je vrlo jasno objasnjavao kako trenutni rezim funkcionise, koji su stetni ugovori, kako se otima novac gradjana. Posle predstavljanja na RTS-u njemu je bio onemogucen pristup u medije. Kampanju je sprovodio bez novca, sto se i videlo. Potrebno mu je politicke kilometraze ali i to ce da stekne iskustvom. Mora da radi na infrastrukturi i boljoj organizaciji pokreta.
Ne verujem da je zapecacena i sudbina Boska Obradovica. On je na parlamentarne izbore isao u koaliciji sa DSS-om dok je na ovim izborima DSS imao svog kandidata sto je znacilo da ce Obradovicev rezultat biti losiji. Tu je bio ubacen i onaj Parovic koji je imao zadatak da ustine nesto od potencijalnih Obradovicevih glasaca. Jer, nije smelo da se dozvoli da solidan procenat Obradovica oznaci kao potencijalno interesantnu politicku figuru.
Nekorektno je reci da su ovi ljudi nemaju politicku buducnost. Ispada da je politika rabota za dobro poznata lica koji nemaju rezultate i cije su greske nemerljivo velike spram ovih koje Vuletic navodi Radulovicu i Obradovicu. Da bi bio na liniji Vuletic izostavlja najveceg gubitnika Seselja a za njim i Canka. Videcemo koliko ce odsustvo predsednickog kandidata u nekoj buducnosti kostati SPS i DS.
Potencijalno nova lica jesu Jankovic i Jeremic i nacin njihovog delovanja tek cemo videti. Smatram da Jankovic treba da izadje iz stega DS-a i pricu nastavi sa novim ljudima. Jeremic je pogresno koncipirao kampanju ali to ne znaci da ne moze da promeni stvari. Na kraju iza Vucica je bilo devet stranaka od toga tri manjinske koje su mu i donele prevagu. Ni on nije izasao sam na crtu kako je voleo da prica nego je imao iza ledja njih devet.

EU Citizen

pre 7 godina

Ja bih baš rekao da Saša Radulović ima budućnost, jer se jedini ponašao korektno i konstruktivno, i bukvalno se žrtvovao kandidaturom "na silu" za koju je znao da će mu doneti plitički gubitak, samo da bi namakao još koji procenat izlaznosti i iznudio drugi krug za nekog drugog. Tu vrstu nesebičnosti i časnog ponašanja možda naivno verujem da dovoljno ljudi ume da ceni da Saša Radulović i te kako ima budućnost, za razliku od, recimo, Jeremića.

ново доба долази

pre 7 godina

Оставке свако ко има мање од Белог. Србији требају 2 државотворне странке. Једна левља, друга деснија. Све остало треба макнути са политичке сцене за сва времена! Прошло је време широких идеологија. Данас је свет јасно дефинисан. Свака мисао се брзо шири. Нема потребе за бесмислом мултиплуралног система где 2 странке од 5% уцењују странке са 40%.

Tihana

pre 7 godina

Radulovic je razbio svojom kampanjom a ovim trecerazrednim politikantima iz 19-og veka pokazao sta znaci voditi kampanju za 21-vi vek. Koliko je bio miniran od svih,nazalost, vise od ,,svoje'' opozicije, ipak je ostavio najsnazniji pecat na ovim izborima. ,,Ovi'' mogu samo da mu gledaju u pete, koliko je ispred njih.

antibiotik

pre 7 godina

sasa jankovic bi dobio glasove belog i jos nekih da nije prihvatio podrsku ostatka DS-a. mozda bi bilo drugog kruga da sutanovac, zivkovic i sl isu bili uz njega. oni su zreli za penziju, i ako jankovic zeli politicku karijeru, mora da napravi potpuno novi tim.

nothing wrong with me

pre 7 godina

Ja sam za djb ali sada nisam glasao za njega.

Na parlamentarnim glasam za DJB na predsednickim za Jankovica

Srbima je tesko objasniti razliku,oni glasaju uvek i svuda isto

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Bane, 3. april 2017 17:36)

Mozemo mi da mislimo sta zelimo, mi se politikom ne bavimo. Neko ko se kao ozbiljno time bavi je morao da zna da ne moze da podigne izlaznost. Dobra namera je jedno, ali moras biti svestan situacije i mogucnosti, inace bih politikom i ja mogao da se bavim sa samo dobrim namerama. Cak je i meni bilo jasno da nece uzeti vise od 3% sto je nista, i to 3% ne novih glasaca nego manje vise sve vec postojecih (a na kraju nije ni toliko nego 1.4%). Cak je sam taj cin kandidovanja i cepanja postojecih glasova uradio opozicionim kandidatima vise stete nego koristi(mada bi Vucic pobedio i da se Radulovic nije kandidovao da se ne lazemo). To uz ono odlazenje poslanika (sviranje u skupstini i jos ponesto) pokazuje neozbiljnost kod DJB pokreta.

Jankovic i Jeremic su bili dovoljan izbor za Raduloviceve glasace, i ovih 1.4% bi glasalo za nekog od njih, mozda 1 000 ljudi ne bi glasalo od njih, a i to je pitanje. Kad se pojavio Beli, Raduloviceva odluka je jos besmislenija ispala. Jedino sto je dobro uradio u kampanji je sto je pruzio podrsku coveku da se kandiduje. Da dodam da je Beli druga prica jer je totalno drugi pristup i
on je zapravo neke apstinente naveo da glasaju(naravno deo glasova je dobio od postojecih glasaca). To je cinjenica jer je jasno da su radikali imali manje, sns+sps+Madjari+Zukorlic imali manje, DSS+ Dveri imali manje u odnosu na prosle izbore i nece bas biti da je vecina tih glasaca otislo Jankovicu i Belom.

Goran

pre 7 godina

Pogresna je procena da je Sasa Radulovic propao. On je prekasno usao u izbornu trku sto je njegova velika politicka greska ali on je najvise podrzao Beloga koji je dobio 10 posto. Sasa Radulovic ce vratiti te glasove na parlamentarnim izborima gde Beli tesko da ce dobiti i trecinu sadasnjih glasova.

bunbar boza

pre 7 godina

Маре, 3. april 2017 17:30)

U pravu si, Radulovic i Obradovic nisu "ukaljani" DOS-ovskom prosloscu, ali Radulovic je bio Vucicev ministar!?!?!?!
Dakle, jos gore nego da je bio u DOS-u.
I da dodam, posto vidim da je izraz DOS uvek sinonim za lose - istina je da je DOS na kraju ponizen, da su bili korumpirani (ne svi, ali sad se pamte samo oni najgori, zahvaljujuci SRS i SNS propagandi, na koju ste i vi pali), ali niko ne zeli ili nece da se seti da je DOS vratio staru deviznu stednju (koju su Milosevic & comp uzeli) i da je uradio i dobre stvari a ne samo lose, kako mu se pripisuje.
Sad odjednom svi pamte samo ono sto SNS trubi.

Pa jel hocete opet Milosevica ili nekog slicnog?
Evo vam ga, dobili ste, jos goreg.

SLazem se da je DS svojom ocajnom politikom stvorio SNS zlo, i nadajmo se da ce neko iz toga izvuci neku pouku i nauciti za buducnost.

Saldzo

pre 7 godina

Ovde neko stalno zaboravlja da Vucic nije sam osvojio preko 50%. Da je veliki broj glasova dobio iz redova SPS-a. Da ga Dacic nije podrzao bilo bi drugog kruga, Vucic i Jankovic.

Napravio je Vodja veliku matematiku i isplatila mu se. Mene je sada strah od toga koje ce funkcije da podeli kako bi se platio podrsku Dacicu i ekipi.

NIKOLA

pre 7 godina

Janković da preuzme DS a Beli da se malo uozbilji i osnuje stranku.Jednostavno priča Belog bez jasnog programa je na sledećim izborima izduvana priča, video narod dokle to može da dogura i to je to, na sledećim izborima može i film parodiju o Vučiću da snimi ali više od 3-4 posto i to puna kapa.

seljadin

pre 7 godina

@Petar, slazem se, samo ....oni koji su debelo izgubili od jednom anonimusa, koji je od juce u politici, nemaju nikakvu sansu, ma kakav program imali, jer jednostavno, neki posao jeste za nekoga, neki nije, kao i svaki marketing, dzaba dobar proizvod kad ga niko ne zeli.
Treba imati ne samo proizvod, nego znati prici narodu, a ne samo kukati na medije, Beli nije kukao, vec je nasao neki svoj pristup politici, i po meni uspeo mnogo vise nego drugi koji su milione dobili iz raznih fondova, znanih i neznanih, a nalaze se daleko daleko ispod njega.

Maka

pre 7 godina

Janković po svemu više pripada stranci Radulovica i DJB. Čisti, neukaljane prošlosti, neopterećeni korumpiranim nasledjem DS. Oni su budućnost. Živi bili pa videli.

Grayhund

pre 7 godina

Gluposti, da se nadovezem na neke komentare, Radulovic je na ovim izborima bio covek zadatka, znao je da nema sanse niti je njegov cilj bio drugi krug vec motivacija za deo apstinenata. Covek ima siru agendu od osvajanja vlasti i tu se dosta ljudi prepoznalo. Naravno da cu glasati za njega na nekim buducim parlamentarnim izborima. Nismo uspeli ovaj put, idemo dalje, kad bi se predavali posle svakog neuspeha ne bismo nikad nista uradili u zivotu.

Маре

pre 7 godina

Вулетић говори оно што би Вучић волео да види, јер Радуловић и Обрадовић су од опозиционара ретки неукаљани "досовском" прошлошћу. Пре би требало да се забрину јер су СНС+СПС+Мађари+Зукорлић освојили 400.000 гласова мање него пре годину дана.

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Radulović najveći gubitnik?! A šta je onda "iskusni profesionalac" Šešelj koga je "nepoznati amater" Beli prešišao za dva koplja?!

S druge strane, da li je Vučićeva pobeda baš tako blistava i ubedljiva? Meni više liči na Pirovu pobedu jer ako se uzme u obzir koliko je neuporedivo više DRŽAVNOG novca i resursa imao na raspolaganju, zatim da je praktično uzurpirao ceo prostor u DRŽAVNIM i ulizičkim medijima (setimo se samo onih smešno-ljigavih omotnica novina), zatim koliko je samo drsko i bezočno zloupotrebljavao svoju pozicija predsednika vlade da bi i uz sve tog na kraju dobacio samo do 56%?!

To je kao da je krenuo da se trka na 1000 metara od 500-og metra, a ostali od nule, da bi na kraju pobedio sa samo 6 metara prednosti! Jeste pobedio, ali s takvom početnom prednošću to bi trebalo da bude mnoooogo ubedljivije!

Možd sad još ne izgleda tako, ali njegova moć se polako ali sigurno kruni i opada.

Принцип

pre 7 godina

Најежим се сваки пут кад видим "аналитичар".
Радуловић и Обрадовић су релативно кратко у политици и имају јасне програме, свиђали се они некима или не. Када питаш гласача ДЈБ или Двери, зашто за њих, они ће ти навести неку тачку из програма која их је привукла. Када питаш гласача СНС, он муца. Сви моји познаници данас са поносом истичу да су дали глас Јанковићу, Јеремићу, Белом...ови што су гласали за СНС ћуте јер их је срамота.
Видимо се након београдских избора.

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Joe, 3. april 2017 16:37)

Naravno da jeste gubitnik. Omanuo je debelo u proceni svog trenutnog rejtinga i pritom je upropastio sve sto je izgradio u svojoj organizaciji za ove 3 godine. Vec par puta je ta organizacija delovala neozbiljno i vukla lose poteze, ali je ovakva kandidatura sve to zacementirala. Ovo govorim kao neko ko je za njega glasao 2014. i 2016. ali ne i sada.

Nije smeo ovo sebi da dozvoli. Morao je ili da podrzi kandidata za koga jeste bio najveci broj Radulovicevih pristalica ili da bar kaze da se glasa po savesti. Ako ne, ono bar da se priprema za aktivnu kampanju ranije, ne na ovaj nacin samo pri kraju da se kandiduje.

Sada za neke sledece parlamentarne izbore svako ko je mislio da glasa za njega ce imati u glavi ovih 1.4% i debelo ce morati da razmisli da li baca svoj glas. Za mene je steta jer mislim da je mogao da dobro obavlja neku funkciju, da li ministra, da li premijera (za predsednika mi nije), ali mislim da je imao potencijala da pruzi nekakav pozitivan doprinos. Ovako, sve to je sada manje vise van realnosti.

Pedja

pre 7 godina

Za Radulovica je netacno. Ja sam glasao za Jankovica jer sam verovao da on moze u drugi krug. Kada su parlamentarni izbori glasa za omiljenu stranu i nadas se da ce preci cenzus od 5% kako bi usli u parlament.
Mislio sam da ce Beli da podigne broj biraca, ali on je samo uzeo deo kolaca od Radulovica, Seselja, Jeremica i verovatno nesto od Jankovica.
Problem je sto su SNS disciplinovani glasaci, botovi koji slusaju naredjenja bez da bilo sta oni razmisljaju, + javni sektor definitivno ucenjen sa onim spiskovima sigurnih glasaca.

dd

pre 7 godina

Сашу Јанковића је инфраструктура ДС-а довела до овог резултата, као што је иста та ист инфраструктура ДС створила СНС. Овде је родитељ (ДС) хтео да убије нежељено дете (СНС). Шта ће бити на неким будућим изборима, остаје да се види. Коме то није јасно свих ових година онда је тотално политички неписмен. Убиством СРС-а, ДС се није решио, по њиховом мишљењу, главног опонента на политичкиој сцени Србије. Напротив, ДС се распао на елементарне честице које нико више и никад неће моћи да састави. А ови што покушавају да се представе као политичари и лидери ће покушавати да искористе још који дан, месец или годину да се дочепају неког новца. Када све то прође, неће имати да живе на нивоу на који су навикли. Поготово онај увоник аргетинског вина/виноградар/винар и онај власник пашњака на Врачару.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 17:06)

Čovek nikog nije hteo da podrži jer je znao da neće uspetu jer bio upravu JESTE. Da je bila priča oko jednog kandidata sigurno bi se drugačije postupalo ali da li bi uopšte vredelo. Da li neko ovde shvata ili ne želi da shvati da ne postoji čovek u Srbiji u politici i van politike koji bi ulaskom za mesec dana uspeo da sruši što ovaj gradi ne samo 5 već dugi niz godina. Da li vi shvatate o kojoj se to mašineriji radi. Evo imaju koliko miliona glasaova a oni i dalje vuku veliki broj autobusa time štete svima za rad lične promocije dok ti simaptizeri i aktivisti ispaštaju. Jer oni misle da je to za njihovo dobro, naivni ljudi šta ćeš. Da li im je trebala tolika medijska populaziacija za nekog ko ima toliku podršku glasačkog naroda. Lepa je to priča o jednom kandidatu ali taj isti kandidat je etiketiran u startu da je prevaratnt i strani plaćenih i ko zna šta još. Dok se navodno takmičiš protiv Majke Tereze. Ali dobiliste što ste tražili pa da vidimo šta će biti posle vladavine istog da li će se i tada kukati verujem da hoće ali poenta cele priče je žalosnih 55% izlaznost na izborima. Ej pa bar 40-50% koji moraju da izlaze iz raznikh raloga što privatnih što poslovih dok ostatak ide samovoljno, i to je zbir ljudi koje ovo u opšte zanima eto ne zanima 45% to je samo 10% manje od izašlih to kada se prevede u brojke to je milionski auditorijum kojeg prosto zabole za ovo.

BeKo

pre 7 godina

Najveca greska opozijije je bila ta sto nije bojkotovala izbore.
(miki, 03. april 2017 17:34)

Ipak sam glasao a takođe sam bio za bojkot ali stranke, iako sada sve "kukaju" da su izborni uslovi bili nepravedni,do vlasti dolaze izborima pa im je to zadnja opcija.Bojkot može pokrenuti neki pokret a ne stranka.

Petar

pre 7 godina

po meni, ko god je ispod Belog, treba da se mane corava posla i politke
(seljadin, 3. april 2017 17:15)

Seljadine, ne bih znao sta imas po sebi,ali ako zelis da kazes " po mom misljenju",pre takvog zakljucka bi trebalo da kandidati i opcije imaju ekvivalentnu sansu za predstavljanje. I DJB i Dveri imaju bolji program od Jankovica. To sto populacija misli da ce im glumci,muzicari i umetnici uspesno voditi zemlju, to je vec posebna prica.

Pera

pre 7 godina

Glupost, većina nas glasača DJB glasa za njihov program i ideje na lokalnom i parlamentarnom nivou i glasaćemo opet, predsednički izbori su nam bili "da srušim malog vuka ispod 50" a ne da proguramo Sašu na mesto koje on realno neće niti bi mu značilo išta dok je premijer ko je premijer.

zambezi

pre 7 godina

Ne razumem zašto je Radulović "gotov". Od početka je imao jasnu viziju šta opozicija treba da radi, pozivo na jedinstvo i svako je vukao na svoju stranu. Janković se sam kandidovao, pa Jeremić za njim... Radulović je bio u poziciji da podrži jednog od dvojice (što nije "na liniji" njegovih kritika na račun bivših DOS-ovaca, poput Šutanovca i Živkovića), da pozove na bojkot (što bi ostali dočekali na nož) ili da krene sam. Od tri loša rešenja izabrao je najmanje loše. I jedini zdušno podržao kandidaturu Belog. Smatram da problem DJB nije on sam, pa ni program već kadrovska neprofilisanost (deo razloga je i što nemaju novca), a režim će ga svakako čerupati putem svojih medija.

politikologbezbednjak

pre 7 godina

Како су само похитали да Радуловићу одштампају политичку умрлицу. Кампања му се звала круг за други круг, човек је ишао од места до места и молио људе да изађу и гласају и то не само за њега, већ за било кога ко није Вучић. Па за мене је још више порастао, јер је тиме показао и у пракси да му је битнији неки виши циљ, а не лична победа.

Joe

pre 7 godina

Radulović gubitnik? Svašta, čovek je pozivao sve da izađu i glasaju za onoga ko im je najbliži, svakako je znao da će većina birača DJB birati jednog od one dvojice koji je trebalo da se dogovore a nisu. Da je tih 1.5% pravilo razliku na visokoj izlaznosti i spustilo Vučića ispod 50 odsto, danas bismo govorili da nas je Radulović odveo u drugi krug; špartao je autobusom po Srbiji i govorio ljudima da izađu i glasaju, istu priču priča od 2014. Odakle se stvorio Jeremić i s kojim parama i zašto on i Dveri i DSS ne idu zajedno jer odvojeno su svi gubitnici - to su prava pitanja, moji dragi analitičari.

realno

pre 7 godina

A zasto ne analizirati i pobednika, pa nije tu bio samo SNS kako se istice, tu je bila koalicija,SPS, JS, PUPS, Rasim, Karic, Vulin i mnogi drugi i svi oni su skupili 56 %. Ne znam tacno, ali mislim da imaju manje nego na republickim izborima, a Sasa Jankovic je uspeo da skupi 16 %.Ako su na republickim DS i Radulovic imali oko 5, ovo je dosta dobar rezultat.

Šta priča ovaj

pre 7 godina

Radulović je u problemima, ali reci da je jedva prebacio cenzus prošle godine je netačno. Beli nema nameru ništa da konvertuje ili bilo šta. Beli je lice, a oni koji rade politički posao sede u skupstini Mladenovca i rade odličan posao. Beli verovatno ima ambicije na nivou Bgd i pretpostavljam da će ući u tu trku, ali na parlamentarne sumnjam. Za Bgd još i može napraviti jaku organizaciju i bolju pripremu koja bi mu donela glasove. Analiticar zapaža kako je Radulović gotov pa i Obradovic, ali zato po njemu Seselj nije? Seselj je veliki gubitnik ovih izbora i verovatno je otišao u prošlost.

Brane212

pre 7 godina

Što nekima smeta Radulović, pa to je neverovatno.

Zašto je Radule "gotov" ?
Pa on je u ovu trku ušao samo zato što su glavni kandidati opozicije počeli da kenjkaju umesto da rade za zajedničku stvar. Da su se dogovorili, on se ne bi ni kandidovao.

A kad je do toga došlo, najpre su kandidovali Miroslavu Milenović. Tek kad se pokazalo, da je relativno nepoznata široj javnosti a da vremena za upoznavanje nema, ONA je bila među onima što su predložili, da uskoči on.

I tako se kandidovao, praktički u poslednjem momentu. I samo zato, da privuče neki glas i poveća izlaznost.

I sad mu je kao "kariera na izdisaju".
Ma nemoj.

A je'l ima taj analitičar analizu oko tačnosti Raduletove prognoze ?

Sve što je ovaj rekao pogodi u crno. Baš tačno kako je rekao, (bojao se za izlaznost), da je izašlo 70+%, Vučić bi bio u velikom problemu.

Zanimljivo, dok su svi ostali solirali, Radulović je uradio sve, da ih poveže u zajedničku stvar.

Možda je zato kao najopasniji element, koga treba medijski pritisnuti ?

politikologbezbednjak

pre 7 godina

Како су само похитали да Радуловићу одштампају политичку умрлицу. Кампања му се звала круг за други круг, човек је ишао од места до места и молио људе да изађу и гласају и то не само за њега, већ за било кога ко није Вучић. Па за мене је још више порастао, јер је тиме показао и у пракси да му је битнији неки виши циљ, а не лична победа.

Šta priča ovaj

pre 7 godina

Radulović je u problemima, ali reci da je jedva prebacio cenzus prošle godine je netačno. Beli nema nameru ništa da konvertuje ili bilo šta. Beli je lice, a oni koji rade politički posao sede u skupstini Mladenovca i rade odličan posao. Beli verovatno ima ambicije na nivou Bgd i pretpostavljam da će ući u tu trku, ali na parlamentarne sumnjam. Za Bgd još i može napraviti jaku organizaciju i bolju pripremu koja bi mu donela glasove. Analiticar zapaža kako je Radulović gotov pa i Obradovic, ali zato po njemu Seselj nije? Seselj je veliki gubitnik ovih izbora i verovatno je otišao u prošlost.

Joe

pre 7 godina

Radulović gubitnik? Svašta, čovek je pozivao sve da izađu i glasaju za onoga ko im je najbliži, svakako je znao da će većina birača DJB birati jednog od one dvojice koji je trebalo da se dogovore a nisu. Da je tih 1.5% pravilo razliku na visokoj izlaznosti i spustilo Vučića ispod 50 odsto, danas bismo govorili da nas je Radulović odveo u drugi krug; špartao je autobusom po Srbiji i govorio ljudima da izađu i glasaju, istu priču priča od 2014. Odakle se stvorio Jeremić i s kojim parama i zašto on i Dveri i DSS ne idu zajedno jer odvojeno su svi gubitnici - to su prava pitanja, moji dragi analitičari.

Brane212

pre 7 godina

Što nekima smeta Radulović, pa to je neverovatno.

Zašto je Radule "gotov" ?
Pa on je u ovu trku ušao samo zato što su glavni kandidati opozicije počeli da kenjkaju umesto da rade za zajedničku stvar. Da su se dogovorili, on se ne bi ni kandidovao.

A kad je do toga došlo, najpre su kandidovali Miroslavu Milenović. Tek kad se pokazalo, da je relativno nepoznata široj javnosti a da vremena za upoznavanje nema, ONA je bila među onima što su predložili, da uskoči on.

I tako se kandidovao, praktički u poslednjem momentu. I samo zato, da privuče neki glas i poveća izlaznost.

I sad mu je kao "kariera na izdisaju".
Ma nemoj.

A je'l ima taj analitičar analizu oko tačnosti Raduletove prognoze ?

Sve što je ovaj rekao pogodi u crno. Baš tačno kako je rekao, (bojao se za izlaznost), da je izašlo 70+%, Vučić bi bio u velikom problemu.

Zanimljivo, dok su svi ostali solirali, Radulović je uradio sve, da ih poveže u zajedničku stvar.

Možda je zato kao najopasniji element, koga treba medijski pritisnuti ?

Принцип

pre 7 godina

Најежим се сваки пут кад видим "аналитичар".
Радуловић и Обрадовић су релативно кратко у политици и имају јасне програме, свиђали се они некима или не. Када питаш гласача ДЈБ или Двери, зашто за њих, они ће ти навести неку тачку из програма која их је привукла. Када питаш гласача СНС, он муца. Сви моји познаници данас са поносом истичу да су дали глас Јанковићу, Јеремићу, Белом...ови што су гласали за СНС ћуте јер их је срамота.
Видимо се након београдских избора.

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Radulović najveći gubitnik?! A šta je onda "iskusni profesionalac" Šešelj koga je "nepoznati amater" Beli prešišao za dva koplja?!

S druge strane, da li je Vučićeva pobeda baš tako blistava i ubedljiva? Meni više liči na Pirovu pobedu jer ako se uzme u obzir koliko je neuporedivo više DRŽAVNOG novca i resursa imao na raspolaganju, zatim da je praktično uzurpirao ceo prostor u DRŽAVNIM i ulizičkim medijima (setimo se samo onih smešno-ljigavih omotnica novina), zatim koliko je samo drsko i bezočno zloupotrebljavao svoju pozicija predsednika vlade da bi i uz sve tog na kraju dobacio samo do 56%?!

To je kao da je krenuo da se trka na 1000 metara od 500-og metra, a ostali od nule, da bi na kraju pobedio sa samo 6 metara prednosti! Jeste pobedio, ali s takvom početnom prednošću to bi trebalo da bude mnoooogo ubedljivije!

Možd sad još ne izgleda tako, ali njegova moć se polako ali sigurno kruni i opada.

realno

pre 7 godina

A zasto ne analizirati i pobednika, pa nije tu bio samo SNS kako se istice, tu je bila koalicija,SPS, JS, PUPS, Rasim, Karic, Vulin i mnogi drugi i svi oni su skupili 56 %. Ne znam tacno, ali mislim da imaju manje nego na republickim izborima, a Sasa Jankovic je uspeo da skupi 16 %.Ako su na republickim DS i Radulovic imali oko 5, ovo je dosta dobar rezultat.

Pera

pre 7 godina

Glupost, većina nas glasača DJB glasa za njihov program i ideje na lokalnom i parlamentarnom nivou i glasaćemo opet, predsednički izbori su nam bili "da srušim malog vuka ispod 50" a ne da proguramo Sašu na mesto koje on realno neće niti bi mu značilo išta dok je premijer ko je premijer.

Маре

pre 7 godina

Вулетић говори оно што би Вучић волео да види, јер Радуловић и Обрадовић су од опозиционара ретки неукаљани "досовском" прошлошћу. Пре би требало да се забрину јер су СНС+СПС+Мађари+Зукорлић освојили 400.000 гласова мање него пре годину дана.

nothing wrong with me

pre 7 godina

Ja sam za djb ali sada nisam glasao za njega.

Na parlamentarnim glasam za DJB na predsednickim za Jankovica

Srbima je tesko objasniti razliku,oni glasaju uvek i svuda isto

Pedja

pre 7 godina

Za Radulovica je netacno. Ja sam glasao za Jankovica jer sam verovao da on moze u drugi krug. Kada su parlamentarni izbori glasa za omiljenu stranu i nadas se da ce preci cenzus od 5% kako bi usli u parlament.
Mislio sam da ce Beli da podigne broj biraca, ali on je samo uzeo deo kolaca od Radulovica, Seselja, Jeremica i verovatno nesto od Jankovica.
Problem je sto su SNS disciplinovani glasaci, botovi koji slusaju naredjenja bez da bilo sta oni razmisljaju, + javni sektor definitivno ucenjen sa onim spiskovima sigurnih glasaca.

Grayhund

pre 7 godina

Gluposti, da se nadovezem na neke komentare, Radulovic je na ovim izborima bio covek zadatka, znao je da nema sanse niti je njegov cilj bio drugi krug vec motivacija za deo apstinenata. Covek ima siru agendu od osvajanja vlasti i tu se dosta ljudi prepoznalo. Naravno da cu glasati za njega na nekim buducim parlamentarnim izborima. Nismo uspeli ovaj put, idemo dalje, kad bi se predavali posle svakog neuspeha ne bismo nikad nista uradili u zivotu.

Maka

pre 7 godina

Janković po svemu više pripada stranci Radulovica i DJB. Čisti, neukaljane prošlosti, neopterećeni korumpiranim nasledjem DS. Oni su budućnost. Živi bili pa videli.

Petar

pre 7 godina

po meni, ko god je ispod Belog, treba da se mane corava posla i politke
(seljadin, 3. april 2017 17:15)

Seljadine, ne bih znao sta imas po sebi,ali ako zelis da kazes " po mom misljenju",pre takvog zakljucka bi trebalo da kandidati i opcije imaju ekvivalentnu sansu za predstavljanje. I DJB i Dveri imaju bolji program od Jankovica. To sto populacija misli da ce im glumci,muzicari i umetnici uspesno voditi zemlju, to je vec posebna prica.

Goran

pre 7 godina

Pogresna je procena da je Sasa Radulovic propao. On je prekasno usao u izbornu trku sto je njegova velika politicka greska ali on je najvise podrzao Beloga koji je dobio 10 posto. Sasa Radulovic ce vratiti te glasove na parlamentarnim izborima gde Beli tesko da ce dobiti i trecinu sadasnjih glasova.

bunbar boza

pre 7 godina

Маре, 3. april 2017 17:30)

U pravu si, Radulovic i Obradovic nisu "ukaljani" DOS-ovskom prosloscu, ali Radulovic je bio Vucicev ministar!?!?!?!
Dakle, jos gore nego da je bio u DOS-u.
I da dodam, posto vidim da je izraz DOS uvek sinonim za lose - istina je da je DOS na kraju ponizen, da su bili korumpirani (ne svi, ali sad se pamte samo oni najgori, zahvaljujuci SRS i SNS propagandi, na koju ste i vi pali), ali niko ne zeli ili nece da se seti da je DOS vratio staru deviznu stednju (koju su Milosevic & comp uzeli) i da je uradio i dobre stvari a ne samo lose, kako mu se pripisuje.
Sad odjednom svi pamte samo ono sto SNS trubi.

Pa jel hocete opet Milosevica ili nekog slicnog?
Evo vam ga, dobili ste, jos goreg.

SLazem se da je DS svojom ocajnom politikom stvorio SNS zlo, i nadajmo se da ce neko iz toga izvuci neku pouku i nauciti za buducnost.

EU Citizen

pre 7 godina

Ja bih baš rekao da Saša Radulović ima budućnost, jer se jedini ponašao korektno i konstruktivno, i bukvalno se žrtvovao kandidaturom "na silu" za koju je znao da će mu doneti plitički gubitak, samo da bi namakao još koji procenat izlaznosti i iznudio drugi krug za nekog drugog. Tu vrstu nesebičnosti i časnog ponašanja možda naivno verujem da dovoljno ljudi ume da ceni da Saša Radulović i te kako ima budućnost, za razliku od, recimo, Jeremića.

Tihana

pre 7 godina

Radulovic je razbio svojom kampanjom a ovim trecerazrednim politikantima iz 19-og veka pokazao sta znaci voditi kampanju za 21-vi vek. Koliko je bio miniran od svih,nazalost, vise od ,,svoje'' opozicije, ipak je ostavio najsnazniji pecat na ovim izborima. ,,Ovi'' mogu samo da mu gledaju u pete, koliko je ispred njih.

dd

pre 7 godina

Сашу Јанковића је инфраструктура ДС-а довела до овог резултата, као што је иста та ист инфраструктура ДС створила СНС. Овде је родитељ (ДС) хтео да убије нежељено дете (СНС). Шта ће бити на неким будућим изборима, остаје да се види. Коме то није јасно свих ових година онда је тотално политички неписмен. Убиством СРС-а, ДС се није решио, по њиховом мишљењу, главног опонента на политичкиој сцени Србије. Напротив, ДС се распао на елементарне честице које нико више и никад неће моћи да састави. А ови што покушавају да се представе као политичари и лидери ће покушавати да искористе још који дан, месец или годину да се дочепају неког новца. Када све то прође, неће имати да живе на нивоу на који су навикли. Поготово онај увоник аргетинског вина/виноградар/винар и онај власник пашњака на Врачару.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 17:06)

Čovek nikog nije hteo da podrži jer je znao da neće uspetu jer bio upravu JESTE. Da je bila priča oko jednog kandidata sigurno bi se drugačije postupalo ali da li bi uopšte vredelo. Da li neko ovde shvata ili ne želi da shvati da ne postoji čovek u Srbiji u politici i van politike koji bi ulaskom za mesec dana uspeo da sruši što ovaj gradi ne samo 5 već dugi niz godina. Da li vi shvatate o kojoj se to mašineriji radi. Evo imaju koliko miliona glasaova a oni i dalje vuku veliki broj autobusa time štete svima za rad lične promocije dok ti simaptizeri i aktivisti ispaštaju. Jer oni misle da je to za njihovo dobro, naivni ljudi šta ćeš. Da li im je trebala tolika medijska populaziacija za nekog ko ima toliku podršku glasačkog naroda. Lepa je to priča o jednom kandidatu ali taj isti kandidat je etiketiran u startu da je prevaratnt i strani plaćenih i ko zna šta još. Dok se navodno takmičiš protiv Majke Tereze. Ali dobiliste što ste tražili pa da vidimo šta će biti posle vladavine istog da li će se i tada kukati verujem da hoće ali poenta cele priče je žalosnih 55% izlaznost na izborima. Ej pa bar 40-50% koji moraju da izlaze iz raznikh raloga što privatnih što poslovih dok ostatak ide samovoljno, i to je zbir ljudi koje ovo u opšte zanima eto ne zanima 45% to je samo 10% manje od izašlih to kada se prevede u brojke to je milionski auditorijum kojeg prosto zabole za ovo.

Silver Surfer

pre 7 godina

Radulovic je vrlo jasno objasnjavao kako trenutni rezim funkcionise, koji su stetni ugovori, kako se otima novac gradjana. Posle predstavljanja na RTS-u njemu je bio onemogucen pristup u medije. Kampanju je sprovodio bez novca, sto se i videlo. Potrebno mu je politicke kilometraze ali i to ce da stekne iskustvom. Mora da radi na infrastrukturi i boljoj organizaciji pokreta.
Ne verujem da je zapecacena i sudbina Boska Obradovica. On je na parlamentarne izbore isao u koaliciji sa DSS-om dok je na ovim izborima DSS imao svog kandidata sto je znacilo da ce Obradovicev rezultat biti losiji. Tu je bio ubacen i onaj Parovic koji je imao zadatak da ustine nesto od potencijalnih Obradovicevih glasaca. Jer, nije smelo da se dozvoli da solidan procenat Obradovica oznaci kao potencijalno interesantnu politicku figuru.
Nekorektno je reci da su ovi ljudi nemaju politicku buducnost. Ispada da je politika rabota za dobro poznata lica koji nemaju rezultate i cije su greske nemerljivo velike spram ovih koje Vuletic navodi Radulovicu i Obradovicu. Da bi bio na liniji Vuletic izostavlja najveceg gubitnika Seselja a za njim i Canka. Videcemo koliko ce odsustvo predsednickog kandidata u nekoj buducnosti kostati SPS i DS.
Potencijalno nova lica jesu Jankovic i Jeremic i nacin njihovog delovanja tek cemo videti. Smatram da Jankovic treba da izadje iz stega DS-a i pricu nastavi sa novim ljudima. Jeremic je pogresno koncipirao kampanju ali to ne znaci da ne moze da promeni stvari. Na kraju iza Vucica je bilo devet stranaka od toga tri manjinske koje su mu i donele prevagu. Ni on nije izasao sam na crtu kako je voleo da prica nego je imao iza ledja njih devet.

antibiotik

pre 7 godina

sasa jankovic bi dobio glasove belog i jos nekih da nije prihvatio podrsku ostatka DS-a. mozda bi bilo drugog kruga da sutanovac, zivkovic i sl isu bili uz njega. oni su zreli za penziju, i ako jankovic zeli politicku karijeru, mora da napravi potpuno novi tim.

Saldzo

pre 7 godina

Ovde neko stalno zaboravlja da Vucic nije sam osvojio preko 50%. Da je veliki broj glasova dobio iz redova SPS-a. Da ga Dacic nije podrzao bilo bi drugog kruga, Vucic i Jankovic.

Napravio je Vodja veliku matematiku i isplatila mu se. Mene je sada strah od toga koje ce funkcije da podeli kako bi se platio podrsku Dacicu i ekipi.

zambezi

pre 7 godina

Ne razumem zašto je Radulović "gotov". Od početka je imao jasnu viziju šta opozicija treba da radi, pozivo na jedinstvo i svako je vukao na svoju stranu. Janković se sam kandidovao, pa Jeremić za njim... Radulović je bio u poziciji da podrži jednog od dvojice (što nije "na liniji" njegovih kritika na račun bivših DOS-ovaca, poput Šutanovca i Živkovića), da pozove na bojkot (što bi ostali dočekali na nož) ili da krene sam. Od tri loša rešenja izabrao je najmanje loše. I jedini zdušno podržao kandidaturu Belog. Smatram da problem DJB nije on sam, pa ni program već kadrovska neprofilisanost (deo razloga je i što nemaju novca), a režim će ga svakako čerupati putem svojih medija.

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Joe, 3. april 2017 16:37)

Naravno da jeste gubitnik. Omanuo je debelo u proceni svog trenutnog rejtinga i pritom je upropastio sve sto je izgradio u svojoj organizaciji za ove 3 godine. Vec par puta je ta organizacija delovala neozbiljno i vukla lose poteze, ali je ovakva kandidatura sve to zacementirala. Ovo govorim kao neko ko je za njega glasao 2014. i 2016. ali ne i sada.

Nije smeo ovo sebi da dozvoli. Morao je ili da podrzi kandidata za koga jeste bio najveci broj Radulovicevih pristalica ili da bar kaze da se glasa po savesti. Ako ne, ono bar da se priprema za aktivnu kampanju ranije, ne na ovaj nacin samo pri kraju da se kandiduje.

Sada za neke sledece parlamentarne izbore svako ko je mislio da glasa za njega ce imati u glavi ovih 1.4% i debelo ce morati da razmisli da li baca svoj glas. Za mene je steta jer mislim da je mogao da dobro obavlja neku funkciju, da li ministra, da li premijera (za predsednika mi nije), ali mislim da je imao potencijala da pruzi nekakav pozitivan doprinos. Ovako, sve to je sada manje vise van realnosti.

nebb

pre 7 godina

Grešiš, silno grešiš sinko! Radule je spas za ovu napaćenu Srbiju! Njena budućnost. Njegov rezultat na predsedničkim izborima je takav jer ga ljudi ne vide na toj funkciji. Radule je budući premijer, daće Bog, zato je većina njegovih simpatizera glasala za Jankovića.

Dj

pre 7 godina

Za Radulovica nisam glasao jedino iz razloga sto sam smatrao da je Jeremic bolji za tu poziciju (sto jeste diskutabilno al ajde...)

Verujem da su vecina Jeremicevih, Jankovicevih a mozda i Belog glasaca podrzavaoci DJB

grozni

pre 7 godina

Kakav placeni komentar!

Naravno da cu na sledecim izborima da glasam za Radulovica, na ovim nisam samo zato sto sam znao da ne moze da udje u drugi krug!

Radulovic-buduci premijer normalne Srbije!

slana torta

pre 7 godina

ugasili su oni koji se nisu pojavili na izborima: Čeda, Vuk, Živković, Šutanovac i sa druge strane Dačić zbog pakta sa djavolom. I nadam se da će te njuške koje gledamo 2-3 decenije nestati iz politike. Vojvoda će polako da pada ispod cenzusa, njegovo je prošlo, Čanak, stari DB, će uhvatiti nešto u lokalu. Jeremić treba da se poveže sa Boškom Obradovićem, Jeremić ima priču i konekcije, a Boško program, da se orijentišu na srpske regione i decentralizaciju. Janković da napravi pokret koji će da pokupi stare glasače DS ali bez starih članova, Janković u mom Novom Sadu skoro pobedio Vučića (biće berba ušiju lokalnim naprednjacima od strane velikog vođe) dogodine u lokalu SNS lako može da izgubi Novi Sad. Radulovic bi trebao da iskoristi to što je u skupštini da ostane iznad cenzusa. Beli je ok, ali ako njegovo delovanje ne postane proaktivno, a ne samo kritično, neće ga uskoro ni biti.
Ovi izbori su istorijski po stepenu represije, silovanja medija i hipnozi gradjana od strane vladajućeg kandidata. Spiskao je čovek brdo para (koje inače duguje većini drzavnih firmi, zdravstvenim ustanovama, školama, famaceutskim kompanijama...). Njegova priča je mehur od sapunice koji bi davno puko da nije gazda Putina i Merkelove za koje odradjuje prljav posao po Srbiji. Okupio je oko sebe katastrofalne ljude, Kariće, Nešu, Zlatibora, Malog i to će mu se obiti o glavu.

Mirko

pre 7 godina

Zanimljivo je da se Saša Radulović više spominje u medijima od juče ujutro do sada nego u celoj preizbornoj kampanji. Dragi internet portali kada niste pisali o njemu zadnjih mesec dana onda ga ostavite na miru i na dalje. Svako ima pravo da odluči da li će se baviti politikom i na koji način.

seljadin

pre 7 godina

@Petar, slazem se, samo ....oni koji su debelo izgubili od jednom anonimusa, koji je od juce u politici, nemaju nikakvu sansu, ma kakav program imali, jer jednostavno, neki posao jeste za nekoga, neki nije, kao i svaki marketing, dzaba dobar proizvod kad ga niko ne zeli.
Treba imati ne samo proizvod, nego znati prici narodu, a ne samo kukati na medije, Beli nije kukao, vec je nasao neki svoj pristup politici, i po meni uspeo mnogo vise nego drugi koji su milione dobili iz raznih fondova, znanih i neznanih, a nalaze se daleko daleko ispod njega.

NIKOLA

pre 7 godina

Janković da preuzme DS a Beli da se malo uozbilji i osnuje stranku.Jednostavno priča Belog bez jasnog programa je na sledećim izborima izduvana priča, video narod dokle to može da dogura i to je to, na sledećim izborima može i film parodiju o Vučiću da snimi ali više od 3-4 posto i to puna kapa.

PV

pre 7 godina

Floskula da je Radulović bio Vučićev ministar, namenjena je za političke rasprave u kafanskom delu glasačkog tela, koji u Srbiji uopšte nije mali. Činjenice govore da on jedini ima dokaz da nije bio Vučićev ministar, jer se sa njim sukobio i ratovao sa njim od prvog dana, iako je bio u znatno slabijoj poziciji. Umesto toga, mogao je godinama da vegetira i pliva niz maticu kao svi ostali iz današnje vlasti.
Što se tiče ove kampanje, pokušao je da na svoju štetu koriguje greške i sujete ostalih samoproklamovanih "ozbiljnih" kandidata i da popravi što se popraviti može. Verovatno je svojom kandidaturom i podrškom Preletačeviću, sprečio Vučića da ima preko 60%. Njegovo predstavljanje na RTS-u je bilo najubedljivije i najoriginalnije, ali šta vredi kada je na svako retko pojavljivanje na televiziji išlo desetostruko duže blaćenje na najgledanijim televizijama. Politički se principijelno ponaša, što u Srbiji nije nešto što je cenjeno, ali mislim da će mu na duže staze doneti uspeh.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 19:57)

On je išao na kartu da svojim anagažovanjem povuče još neke glasove. Šta čovek zna da će izlaznos biti bedna. Jednostavno stvar je bila zacementriana u startu čim se ovaj kandidovao jer je on jedini koji vuče glasove niko iz vodeće stranke ne bi bio ni blizu tog rezultata i njemu bi napravio problem. Jer hoće da ima svu vlast za sebe to je valjda svima jasno. Sa predsednikom koji bi mu zvocao ne bi to mogao da radi. Da je on podržao jednog ili drugog ne bi puno promenilo. Jednostavno situacije je bila takva de je on tražio načine da animira ljude ali šta vredi kad ljudi veruju informeru, pinku itd. Jankovića struja je donela nekih 17% biračkog tela što je malo. Jednostavno te ljude nemožeš da animiraš. Ove što nisu izažli jednostavno nije briga. U celoj priči je falio marketing koji je nemoguć u trenutnoj situaciji i kako iz toga nešto povoljno da postigneš. Nije čovek pao sa marsa pa da to nezna on je pokušao nešto ne realno i nije se isplatilo. To je i on sam znao.

Naravno da u budućnosti mora postojati jasan cilj ovaj se pokazao kao loš pa valjda neće ponoviti isto jer bi onda bilo prosišanje iz šupljeg u prazno.

za saradnju Janković + DJB- Radulović

pre 7 godina

Reč dve o Raduloviću: Zeznuo se jeste, ali cenim da mu je to prva greška od kad se pojavio. Ja sam i dalje za djb zato što su osvetlali obraz na parlamentarnim i dali su mi nadu. Prekombinovao se očigledno, hteo je, kao i svi mi, jednog zajedničkog kandidata, naravno da nije on kriv što se nisu ujedinili, a najbolje bi bilo da je pozvao birače da glasaju- samo bez sopstvene kandidature. Ovako je nepotrebno doveo u pitanje teško stečeni rispekt u zadnje dve godine. Voleo bih lično da vidim saradnju ili ujedinjenje Janković- Radulović pošto mi je to maltene ista opcija. Ali mora da se smanji sujeta i da se ide ka dogovoru i ukrupnjavanju. Siguran sam da još ljudi misli tako.

BeKo

pre 7 godina

Najveca greska opozijije je bila ta sto nije bojkotovala izbore.
(miki, 03. april 2017 17:34)

Ipak sam glasao a takođe sam bio za bojkot ali stranke, iako sada sve "kukaju" da su izborni uslovi bili nepravedni,do vlasti dolaze izborima pa im je to zadnja opcija.Bojkot može pokrenuti neki pokret a ne stranka.

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Bane, 3. april 2017 17:36)

Mozemo mi da mislimo sta zelimo, mi se politikom ne bavimo. Neko ko se kao ozbiljno time bavi je morao da zna da ne moze da podigne izlaznost. Dobra namera je jedno, ali moras biti svestan situacije i mogucnosti, inace bih politikom i ja mogao da se bavim sa samo dobrim namerama. Cak je i meni bilo jasno da nece uzeti vise od 3% sto je nista, i to 3% ne novih glasaca nego manje vise sve vec postojecih (a na kraju nije ni toliko nego 1.4%). Cak je sam taj cin kandidovanja i cepanja postojecih glasova uradio opozicionim kandidatima vise stete nego koristi(mada bi Vucic pobedio i da se Radulovic nije kandidovao da se ne lazemo). To uz ono odlazenje poslanika (sviranje u skupstini i jos ponesto) pokazuje neozbiljnost kod DJB pokreta.

Jankovic i Jeremic su bili dovoljan izbor za Raduloviceve glasace, i ovih 1.4% bi glasalo za nekog od njih, mozda 1 000 ljudi ne bi glasalo od njih, a i to je pitanje. Kad se pojavio Beli, Raduloviceva odluka je jos besmislenija ispala. Jedino sto je dobro uradio u kampanji je sto je pruzio podrsku coveku da se kandiduje. Da dodam da je Beli druga prica jer je totalno drugi pristup i
on je zapravo neke apstinente naveo da glasaju(naravno deo glasova je dobio od postojecih glasaca). To je cinjenica jer je jasno da su radikali imali manje, sns+sps+Madjari+Zukorlic imali manje, DSS+ Dveri imali manje u odnosu na prosle izbore i nece bas biti da je vecina tih glasaca otislo Jankovicu i Belom.

ново доба долази

pre 7 godina

Оставке свако ко има мање од Белог. Србији требају 2 државотворне странке. Једна левља, друга деснија. Све остало треба макнути са политичке сцене за сва времена! Прошло је време широких идеологија. Данас је свет јасно дефинисан. Свака мисао се брзо шири. Нема потребе за бесмислом мултиплуралног система где 2 странке од 5% уцењују странке са 40%.

samo da kazem

pre 7 godina

Blizu starcke penzije,nikada nisam glasao. Citam ovo iz dosade. I bas me zanima, kako taj analiticar zamislja politiku u Srbiji, neke politicare je eleminisao, a neke koji nemaju nikakvu podrsku birackog tela nije ni pomenuo, a oni sede i u parlamentu. Sposobnost politicara u Srbiji je da se prikljuci pobednickoj strani i da igra igru. Nista ne radis, a imas sve sto hoces. Ima tu dosta primera. Sve u svemu, gospodo, ja stvarno imam utisak da politicki lideri prave od vas velike magarce.

realno

pre 7 godina

A zasto ne analizirati i pobednika, pa nije tu bio samo SNS kako se istice, tu je bila koalicija,SPS, JS, PUPS, Rasim, Karic, Vulin i mnogi drugi i svi oni su skupili 56 %. Ne znam tacno, ali mislim da imaju manje nego na republickim izborima, a Sasa Jankovic je uspeo da skupi 16 %.Ako su na republickim DS i Radulovic imali oko 5, ovo je dosta dobar rezultat.

bunbar boza

pre 7 godina

Маре, 3. april 2017 17:30)

U pravu si, Radulovic i Obradovic nisu "ukaljani" DOS-ovskom prosloscu, ali Radulovic je bio Vucicev ministar!?!?!?!
Dakle, jos gore nego da je bio u DOS-u.
I da dodam, posto vidim da je izraz DOS uvek sinonim za lose - istina je da je DOS na kraju ponizen, da su bili korumpirani (ne svi, ali sad se pamte samo oni najgori, zahvaljujuci SRS i SNS propagandi, na koju ste i vi pali), ali niko ne zeli ili nece da se seti da je DOS vratio staru deviznu stednju (koju su Milosevic & comp uzeli) i da je uradio i dobre stvari a ne samo lose, kako mu se pripisuje.
Sad odjednom svi pamte samo ono sto SNS trubi.

Pa jel hocete opet Milosevica ili nekog slicnog?
Evo vam ga, dobili ste, jos goreg.

SLazem se da je DS svojom ocajnom politikom stvorio SNS zlo, i nadajmo se da ce neko iz toga izvuci neku pouku i nauciti za buducnost.

Maka

pre 7 godina

Janković po svemu više pripada stranci Radulovica i DJB. Čisti, neukaljane prošlosti, neopterećeni korumpiranim nasledjem DS. Oni su budućnost. Živi bili pa videli.

EU Citizen

pre 7 godina

Ja bih baš rekao da Saša Radulović ima budućnost, jer se jedini ponašao korektno i konstruktivno, i bukvalno se žrtvovao kandidaturom "na silu" za koju je znao da će mu doneti plitički gubitak, samo da bi namakao još koji procenat izlaznosti i iznudio drugi krug za nekog drugog. Tu vrstu nesebičnosti i časnog ponašanja možda naivno verujem da dovoljno ljudi ume da ceni da Saša Radulović i te kako ima budućnost, za razliku od, recimo, Jeremića.

Saldzo

pre 7 godina

Ovde neko stalno zaboravlja da Vucic nije sam osvojio preko 50%. Da je veliki broj glasova dobio iz redova SPS-a. Da ga Dacic nije podrzao bilo bi drugog kruga, Vucic i Jankovic.

Napravio je Vodja veliku matematiku i isplatila mu se. Mene je sada strah od toga koje ce funkcije da podeli kako bi se platio podrsku Dacicu i ekipi.

nebb

pre 7 godina

Grešiš, silno grešiš sinko! Radule je spas za ovu napaćenu Srbiju! Njena budućnost. Njegov rezultat na predsedničkim izborima je takav jer ga ljudi ne vide na toj funkciji. Radule je budući premijer, daće Bog, zato je većina njegovih simpatizera glasala za Jankovića.

Silver Surfer

pre 7 godina

Radulovic je vrlo jasno objasnjavao kako trenutni rezim funkcionise, koji su stetni ugovori, kako se otima novac gradjana. Posle predstavljanja na RTS-u njemu je bio onemogucen pristup u medije. Kampanju je sprovodio bez novca, sto se i videlo. Potrebno mu je politicke kilometraze ali i to ce da stekne iskustvom. Mora da radi na infrastrukturi i boljoj organizaciji pokreta.
Ne verujem da je zapecacena i sudbina Boska Obradovica. On je na parlamentarne izbore isao u koaliciji sa DSS-om dok je na ovim izborima DSS imao svog kandidata sto je znacilo da ce Obradovicev rezultat biti losiji. Tu je bio ubacen i onaj Parovic koji je imao zadatak da ustine nesto od potencijalnih Obradovicevih glasaca. Jer, nije smelo da se dozvoli da solidan procenat Obradovica oznaci kao potencijalno interesantnu politicku figuru.
Nekorektno je reci da su ovi ljudi nemaju politicku buducnost. Ispada da je politika rabota za dobro poznata lica koji nemaju rezultate i cije su greske nemerljivo velike spram ovih koje Vuletic navodi Radulovicu i Obradovicu. Da bi bio na liniji Vuletic izostavlja najveceg gubitnika Seselja a za njim i Canka. Videcemo koliko ce odsustvo predsednickog kandidata u nekoj buducnosti kostati SPS i DS.
Potencijalno nova lica jesu Jankovic i Jeremic i nacin njihovog delovanja tek cemo videti. Smatram da Jankovic treba da izadje iz stega DS-a i pricu nastavi sa novim ljudima. Jeremic je pogresno koncipirao kampanju ali to ne znaci da ne moze da promeni stvari. Na kraju iza Vucica je bilo devet stranaka od toga tri manjinske koje su mu i donele prevagu. Ni on nije izasao sam na crtu kako je voleo da prica nego je imao iza ledja njih devet.

Grayhund

pre 7 godina

Gluposti, da se nadovezem na neke komentare, Radulovic je na ovim izborima bio covek zadatka, znao je da nema sanse niti je njegov cilj bio drugi krug vec motivacija za deo apstinenata. Covek ima siru agendu od osvajanja vlasti i tu se dosta ljudi prepoznalo. Naravno da cu glasati za njega na nekim buducim parlamentarnim izborima. Nismo uspeli ovaj put, idemo dalje, kad bi se predavali posle svakog neuspeha ne bismo nikad nista uradili u zivotu.

Dj

pre 7 godina

Za Radulovica nisam glasao jedino iz razloga sto sam smatrao da je Jeremic bolji za tu poziciju (sto jeste diskutabilno al ajde...)

Verujem da su vecina Jeremicevih, Jankovicevih a mozda i Belog glasaca podrzavaoci DJB

Tihana

pre 7 godina

Radulovic je razbio svojom kampanjom a ovim trecerazrednim politikantima iz 19-og veka pokazao sta znaci voditi kampanju za 21-vi vek. Koliko je bio miniran od svih,nazalost, vise od ,,svoje'' opozicije, ipak je ostavio najsnazniji pecat na ovim izborima. ,,Ovi'' mogu samo da mu gledaju u pete, koliko je ispred njih.

slana torta

pre 7 godina

ugasili su oni koji se nisu pojavili na izborima: Čeda, Vuk, Živković, Šutanovac i sa druge strane Dačić zbog pakta sa djavolom. I nadam se da će te njuške koje gledamo 2-3 decenije nestati iz politike. Vojvoda će polako da pada ispod cenzusa, njegovo je prošlo, Čanak, stari DB, će uhvatiti nešto u lokalu. Jeremić treba da se poveže sa Boškom Obradovićem, Jeremić ima priču i konekcije, a Boško program, da se orijentišu na srpske regione i decentralizaciju. Janković da napravi pokret koji će da pokupi stare glasače DS ali bez starih članova, Janković u mom Novom Sadu skoro pobedio Vučića (biće berba ušiju lokalnim naprednjacima od strane velikog vođe) dogodine u lokalu SNS lako može da izgubi Novi Sad. Radulovic bi trebao da iskoristi to što je u skupštini da ostane iznad cenzusa. Beli je ok, ali ako njegovo delovanje ne postane proaktivno, a ne samo kritično, neće ga uskoro ni biti.
Ovi izbori su istorijski po stepenu represije, silovanja medija i hipnozi gradjana od strane vladajućeg kandidata. Spiskao je čovek brdo para (koje inače duguje većini drzavnih firmi, zdravstvenim ustanovama, školama, famaceutskim kompanijama...). Njegova priča je mehur od sapunice koji bi davno puko da nije gazda Putina i Merkelove za koje odradjuje prljav posao po Srbiji. Okupio je oko sebe katastrofalne ljude, Kariće, Nešu, Zlatibora, Malog i to će mu se obiti o glavu.

Mirko

pre 7 godina

Zanimljivo je da se Saša Radulović više spominje u medijima od juče ujutro do sada nego u celoj preizbornoj kampanji. Dragi internet portali kada niste pisali o njemu zadnjih mesec dana onda ga ostavite na miru i na dalje. Svako ima pravo da odluči da li će se baviti politikom i na koji način.

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Joe, 3. april 2017 16:37)

Naravno da jeste gubitnik. Omanuo je debelo u proceni svog trenutnog rejtinga i pritom je upropastio sve sto je izgradio u svojoj organizaciji za ove 3 godine. Vec par puta je ta organizacija delovala neozbiljno i vukla lose poteze, ali je ovakva kandidatura sve to zacementirala. Ovo govorim kao neko ko je za njega glasao 2014. i 2016. ali ne i sada.

Nije smeo ovo sebi da dozvoli. Morao je ili da podrzi kandidata za koga jeste bio najveci broj Radulovicevih pristalica ili da bar kaze da se glasa po savesti. Ako ne, ono bar da se priprema za aktivnu kampanju ranije, ne na ovaj nacin samo pri kraju da se kandiduje.

Sada za neke sledece parlamentarne izbore svako ko je mislio da glasa za njega ce imati u glavi ovih 1.4% i debelo ce morati da razmisli da li baca svoj glas. Za mene je steta jer mislim da je mogao da dobro obavlja neku funkciju, da li ministra, da li premijera (za predsednika mi nije), ali mislim da je imao potencijala da pruzi nekakav pozitivan doprinos. Ovako, sve to je sada manje vise van realnosti.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 19:57)

On je išao na kartu da svojim anagažovanjem povuče još neke glasove. Šta čovek zna da će izlaznos biti bedna. Jednostavno stvar je bila zacementriana u startu čim se ovaj kandidovao jer je on jedini koji vuče glasove niko iz vodeće stranke ne bi bio ni blizu tog rezultata i njemu bi napravio problem. Jer hoće da ima svu vlast za sebe to je valjda svima jasno. Sa predsednikom koji bi mu zvocao ne bi to mogao da radi. Da je on podržao jednog ili drugog ne bi puno promenilo. Jednostavno situacije je bila takva de je on tražio načine da animira ljude ali šta vredi kad ljudi veruju informeru, pinku itd. Jankovića struja je donela nekih 17% biračkog tela što je malo. Jednostavno te ljude nemožeš da animiraš. Ove što nisu izažli jednostavno nije briga. U celoj priči je falio marketing koji je nemoguć u trenutnoj situaciji i kako iz toga nešto povoljno da postigneš. Nije čovek pao sa marsa pa da to nezna on je pokušao nešto ne realno i nije se isplatilo. To je i on sam znao.

Naravno da u budućnosti mora postojati jasan cilj ovaj se pokazao kao loš pa valjda neće ponoviti isto jer bi onda bilo prosišanje iz šupljeg u prazno.

grozni

pre 7 godina

Kakav placeni komentar!

Naravno da cu na sledecim izborima da glasam za Radulovica, na ovim nisam samo zato sto sam znao da ne moze da udje u drugi krug!

Radulovic-buduci premijer normalne Srbije!

PV

pre 7 godina

Floskula da je Radulović bio Vučićev ministar, namenjena je za političke rasprave u kafanskom delu glasačkog tela, koji u Srbiji uopšte nije mali. Činjenice govore da on jedini ima dokaz da nije bio Vučićev ministar, jer se sa njim sukobio i ratovao sa njim od prvog dana, iako je bio u znatno slabijoj poziciji. Umesto toga, mogao je godinama da vegetira i pliva niz maticu kao svi ostali iz današnje vlasti.
Što se tiče ove kampanje, pokušao je da na svoju štetu koriguje greške i sujete ostalih samoproklamovanih "ozbiljnih" kandidata i da popravi što se popraviti može. Verovatno je svojom kandidaturom i podrškom Preletačeviću, sprečio Vučića da ima preko 60%. Njegovo predstavljanje na RTS-u je bilo najubedljivije i najoriginalnije, ali šta vredi kada je na svako retko pojavljivanje na televiziji išlo desetostruko duže blaćenje na najgledanijim televizijama. Politički se principijelno ponaša, što u Srbiji nije nešto što je cenjeno, ali mislim da će mu na duže staze doneti uspeh.

za saradnju Janković + DJB- Radulović

pre 7 godina

Reč dve o Raduloviću: Zeznuo se jeste, ali cenim da mu je to prva greška od kad se pojavio. Ja sam i dalje za djb zato što su osvetlali obraz na parlamentarnim i dali su mi nadu. Prekombinovao se očigledno, hteo je, kao i svi mi, jednog zajedničkog kandidata, naravno da nije on kriv što se nisu ujedinili, a najbolje bi bilo da je pozvao birače da glasaju- samo bez sopstvene kandidature. Ovako je nepotrebno doveo u pitanje teško stečeni rispekt u zadnje dve godine. Voleo bih lično da vidim saradnju ili ujedinjenje Janković- Radulović pošto mi je to maltene ista opcija. Ali mora da se smanji sujeta i da se ide ka dogovoru i ukrupnjavanju. Siguran sam da još ljudi misli tako.

samo da kazem

pre 7 godina

Blizu starcke penzije,nikada nisam glasao. Citam ovo iz dosade. I bas me zanima, kako taj analiticar zamislja politiku u Srbiji, neke politicare je eleminisao, a neke koji nemaju nikakvu podrsku birackog tela nije ni pomenuo, a oni sede i u parlamentu. Sposobnost politicara u Srbiji je da se prikljuci pobednickoj strani i da igra igru. Nista ne radis, a imas sve sto hoces. Ima tu dosta primera. Sve u svemu, gospodo, ja stvarno imam utisak da politicki lideri prave od vas velike magarce.

Petar

pre 7 godina

po meni, ko god je ispod Belog, treba da se mane corava posla i politke
(seljadin, 3. april 2017 17:15)

Seljadine, ne bih znao sta imas po sebi,ali ako zelis da kazes " po mom misljenju",pre takvog zakljucka bi trebalo da kandidati i opcije imaju ekvivalentnu sansu za predstavljanje. I DJB i Dveri imaju bolji program od Jankovica. To sto populacija misli da ce im glumci,muzicari i umetnici uspesno voditi zemlju, to je vec posebna prica.

ново доба долази

pre 7 godina

Оставке свако ко има мање од Белог. Србији требају 2 државотворне странке. Једна левља, друга деснија. Све остало треба макнути са политичке сцене за сва времена! Прошло је време широких идеологија. Данас је свет јасно дефинисан. Свака мисао се брзо шири. Нема потребе за бесмислом мултиплуралног система где 2 странке од 5% уцењују странке са 40%.

politikologbezbednjak

pre 7 godina

Како су само похитали да Радуловићу одштампају политичку умрлицу. Кампања му се звала круг за други круг, човек је ишао од места до места и молио људе да изађу и гласају и то не само за њега, већ за било кога ко није Вучић. Па за мене је још више порастао, јер је тиме показао и у пракси да му је битнији неки виши циљ, а не лична победа.

NIKOLA

pre 7 godina

Janković da preuzme DS a Beli da se malo uozbilji i osnuje stranku.Jednostavno priča Belog bez jasnog programa je na sledećim izborima izduvana priča, video narod dokle to može da dogura i to je to, na sledećim izborima može i film parodiju o Vučiću da snimi ali više od 3-4 posto i to puna kapa.

dd

pre 7 godina

Сашу Јанковића је инфраструктура ДС-а довела до овог резултата, као што је иста та ист инфраструктура ДС створила СНС. Овде је родитељ (ДС) хтео да убије нежељено дете (СНС). Шта ће бити на неким будућим изборима, остаје да се види. Коме то није јасно свих ових година онда је тотално политички неписмен. Убиством СРС-а, ДС се није решио, по њиховом мишљењу, главног опонента на политичкиој сцени Србије. Напротив, ДС се распао на елементарне честице које нико више и никад неће моћи да састави. А ови што покушавају да се представе као политичари и лидери ће покушавати да искористе још који дан, месец или годину да се дочепају неког новца. Када све то прође, неће имати да живе на нивоу на који су навикли. Поготово онај увоник аргетинског вина/виноградар/винар и онај власник пашњака на Врачару.

Joe

pre 7 godina

Radulović gubitnik? Svašta, čovek je pozivao sve da izađu i glasaju za onoga ko im je najbliži, svakako je znao da će većina birača DJB birati jednog od one dvojice koji je trebalo da se dogovore a nisu. Da je tih 1.5% pravilo razliku na visokoj izlaznosti i spustilo Vučića ispod 50 odsto, danas bismo govorili da nas je Radulović odveo u drugi krug; špartao je autobusom po Srbiji i govorio ljudima da izađu i glasaju, istu priču priča od 2014. Odakle se stvorio Jeremić i s kojim parama i zašto on i Dveri i DSS ne idu zajedno jer odvojeno su svi gubitnici - to su prava pitanja, moji dragi analitičari.

Brane212

pre 7 godina

Što nekima smeta Radulović, pa to je neverovatno.

Zašto je Radule "gotov" ?
Pa on je u ovu trku ušao samo zato što su glavni kandidati opozicije počeli da kenjkaju umesto da rade za zajedničku stvar. Da su se dogovorili, on se ne bi ni kandidovao.

A kad je do toga došlo, najpre su kandidovali Miroslavu Milenović. Tek kad se pokazalo, da je relativno nepoznata široj javnosti a da vremena za upoznavanje nema, ONA je bila među onima što su predložili, da uskoči on.

I tako se kandidovao, praktički u poslednjem momentu. I samo zato, da privuče neki glas i poveća izlaznost.

I sad mu je kao "kariera na izdisaju".
Ma nemoj.

A je'l ima taj analitičar analizu oko tačnosti Raduletove prognoze ?

Sve što je ovaj rekao pogodi u crno. Baš tačno kako je rekao, (bojao se za izlaznost), da je izašlo 70+%, Vučić bi bio u velikom problemu.

Zanimljivo, dok su svi ostali solirali, Radulović je uradio sve, da ih poveže u zajedničku stvar.

Možda je zato kao najopasniji element, koga treba medijski pritisnuti ?

Goran

pre 7 godina

Pogresna je procena da je Sasa Radulovic propao. On je prekasno usao u izbornu trku sto je njegova velika politicka greska ali on je najvise podrzao Beloga koji je dobio 10 posto. Sasa Radulovic ce vratiti te glasove na parlamentarnim izborima gde Beli tesko da ce dobiti i trecinu sadasnjih glasova.

Pera

pre 7 godina

Glupost, većina nas glasača DJB glasa za njihov program i ideje na lokalnom i parlamentarnom nivou i glasaćemo opet, predsednički izbori su nam bili "da srušim malog vuka ispod 50" a ne da proguramo Sašu na mesto koje on realno neće niti bi mu značilo išta dok je premijer ko je premijer.

antibiotik

pre 7 godina

sasa jankovic bi dobio glasove belog i jos nekih da nije prihvatio podrsku ostatka DS-a. mozda bi bilo drugog kruga da sutanovac, zivkovic i sl isu bili uz njega. oni su zreli za penziju, i ako jankovic zeli politicku karijeru, mora da napravi potpuno novi tim.

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Radulović najveći gubitnik?! A šta je onda "iskusni profesionalac" Šešelj koga je "nepoznati amater" Beli prešišao za dva koplja?!

S druge strane, da li je Vučićeva pobeda baš tako blistava i ubedljiva? Meni više liči na Pirovu pobedu jer ako se uzme u obzir koliko je neuporedivo više DRŽAVNOG novca i resursa imao na raspolaganju, zatim da je praktično uzurpirao ceo prostor u DRŽAVNIM i ulizičkim medijima (setimo se samo onih smešno-ljigavih omotnica novina), zatim koliko je samo drsko i bezočno zloupotrebljavao svoju pozicija predsednika vlade da bi i uz sve tog na kraju dobacio samo do 56%?!

To je kao da je krenuo da se trka na 1000 metara od 500-og metra, a ostali od nule, da bi na kraju pobedio sa samo 6 metara prednosti! Jeste pobedio, ali s takvom početnom prednošću to bi trebalo da bude mnoooogo ubedljivije!

Možd sad još ne izgleda tako, ali njegova moć se polako ali sigurno kruni i opada.

Šta priča ovaj

pre 7 godina

Radulović je u problemima, ali reci da je jedva prebacio cenzus prošle godine je netačno. Beli nema nameru ništa da konvertuje ili bilo šta. Beli je lice, a oni koji rade politički posao sede u skupstini Mladenovca i rade odličan posao. Beli verovatno ima ambicije na nivou Bgd i pretpostavljam da će ući u tu trku, ali na parlamentarne sumnjam. Za Bgd još i može napraviti jaku organizaciju i bolju pripremu koja bi mu donela glasove. Analiticar zapaža kako je Radulović gotov pa i Obradovic, ali zato po njemu Seselj nije? Seselj je veliki gubitnik ovih izbora i verovatno je otišao u prošlost.

Маре

pre 7 godina

Вулетић говори оно што би Вучић волео да види, јер Радуловић и Обрадовић су од опозиционара ретки неукаљани "досовском" прошлошћу. Пре би требало да се забрину јер су СНС+СПС+Мађари+Зукорлић освојили 400.000 гласова мање него пре годину дана.

Принцип

pre 7 godina

Најежим се сваки пут кад видим "аналитичар".
Радуловић и Обрадовић су релативно кратко у политици и имају јасне програме, свиђали се они некима или не. Када питаш гласача ДЈБ или Двери, зашто за њих, они ће ти навести неку тачку из програма која их је привукла. Када питаш гласача СНС, он муца. Сви моји познаници данас са поносом истичу да су дали глас Јанковићу, Јеремићу, Белом...ови што су гласали за СНС ћуте јер их је срамота.
Видимо се након београдских избора.

nothing wrong with me

pre 7 godina

Ja sam za djb ali sada nisam glasao za njega.

Na parlamentarnim glasam za DJB na predsednickim za Jankovica

Srbima je tesko objasniti razliku,oni glasaju uvek i svuda isto

Pedja

pre 7 godina

Za Radulovica je netacno. Ja sam glasao za Jankovica jer sam verovao da on moze u drugi krug. Kada su parlamentarni izbori glasa za omiljenu stranu i nadas se da ce preci cenzus od 5% kako bi usli u parlament.
Mislio sam da ce Beli da podigne broj biraca, ali on je samo uzeo deo kolaca od Radulovica, Seselja, Jeremica i verovatno nesto od Jankovica.
Problem je sto su SNS disciplinovani glasaci, botovi koji slusaju naredjenja bez da bilo sta oni razmisljaju, + javni sektor definitivno ucenjen sa onim spiskovima sigurnih glasaca.

seljadin

pre 7 godina

@Petar, slazem se, samo ....oni koji su debelo izgubili od jednom anonimusa, koji je od juce u politici, nemaju nikakvu sansu, ma kakav program imali, jer jednostavno, neki posao jeste za nekoga, neki nije, kao i svaki marketing, dzaba dobar proizvod kad ga niko ne zeli.
Treba imati ne samo proizvod, nego znati prici narodu, a ne samo kukati na medije, Beli nije kukao, vec je nasao neki svoj pristup politici, i po meni uspeo mnogo vise nego drugi koji su milione dobili iz raznih fondova, znanih i neznanih, a nalaze se daleko daleko ispod njega.

zambezi

pre 7 godina

Ne razumem zašto je Radulović "gotov". Od početka je imao jasnu viziju šta opozicija treba da radi, pozivo na jedinstvo i svako je vukao na svoju stranu. Janković se sam kandidovao, pa Jeremić za njim... Radulović je bio u poziciji da podrži jednog od dvojice (što nije "na liniji" njegovih kritika na račun bivših DOS-ovaca, poput Šutanovca i Živkovića), da pozove na bojkot (što bi ostali dočekali na nož) ili da krene sam. Od tri loša rešenja izabrao je najmanje loše. I jedini zdušno podržao kandidaturu Belog. Smatram da problem DJB nije on sam, pa ni program već kadrovska neprofilisanost (deo razloga je i što nemaju novca), a režim će ga svakako čerupati putem svojih medija.

K-9 se javlja na raport

pre 7 godina

@ (Bane, 3. april 2017 17:36)

Mozemo mi da mislimo sta zelimo, mi se politikom ne bavimo. Neko ko se kao ozbiljno time bavi je morao da zna da ne moze da podigne izlaznost. Dobra namera je jedno, ali moras biti svestan situacije i mogucnosti, inace bih politikom i ja mogao da se bavim sa samo dobrim namerama. Cak je i meni bilo jasno da nece uzeti vise od 3% sto je nista, i to 3% ne novih glasaca nego manje vise sve vec postojecih (a na kraju nije ni toliko nego 1.4%). Cak je sam taj cin kandidovanja i cepanja postojecih glasova uradio opozicionim kandidatima vise stete nego koristi(mada bi Vucic pobedio i da se Radulovic nije kandidovao da se ne lazemo). To uz ono odlazenje poslanika (sviranje u skupstini i jos ponesto) pokazuje neozbiljnost kod DJB pokreta.

Jankovic i Jeremic su bili dovoljan izbor za Raduloviceve glasace, i ovih 1.4% bi glasalo za nekog od njih, mozda 1 000 ljudi ne bi glasalo od njih, a i to je pitanje. Kad se pojavio Beli, Raduloviceva odluka je jos besmislenija ispala. Jedino sto je dobro uradio u kampanji je sto je pruzio podrsku coveku da se kandiduje. Da dodam da je Beli druga prica jer je totalno drugi pristup i
on je zapravo neke apstinente naveo da glasaju(naravno deo glasova je dobio od postojecih glasaca). To je cinjenica jer je jasno da su radikali imali manje, sns+sps+Madjari+Zukorlic imali manje, DSS+ Dveri imali manje u odnosu na prosle izbore i nece bas biti da je vecina tih glasaca otislo Jankovicu i Belom.

Bane

pre 7 godina

(K-9 se javlja na raport, 3. april 2017 17:06)

Čovek nikog nije hteo da podrži jer je znao da neće uspetu jer bio upravu JESTE. Da je bila priča oko jednog kandidata sigurno bi se drugačije postupalo ali da li bi uopšte vredelo. Da li neko ovde shvata ili ne želi da shvati da ne postoji čovek u Srbiji u politici i van politike koji bi ulaskom za mesec dana uspeo da sruši što ovaj gradi ne samo 5 već dugi niz godina. Da li vi shvatate o kojoj se to mašineriji radi. Evo imaju koliko miliona glasaova a oni i dalje vuku veliki broj autobusa time štete svima za rad lične promocije dok ti simaptizeri i aktivisti ispaštaju. Jer oni misle da je to za njihovo dobro, naivni ljudi šta ćeš. Da li im je trebala tolika medijska populaziacija za nekog ko ima toliku podršku glasačkog naroda. Lepa je to priča o jednom kandidatu ali taj isti kandidat je etiketiran u startu da je prevaratnt i strani plaćenih i ko zna šta još. Dok se navodno takmičiš protiv Majke Tereze. Ali dobiliste što ste tražili pa da vidimo šta će biti posle vladavine istog da li će se i tada kukati verujem da hoće ali poenta cele priče je žalosnih 55% izlaznost na izborima. Ej pa bar 40-50% koji moraju da izlaze iz raznikh raloga što privatnih što poslovih dok ostatak ide samovoljno, i to je zbir ljudi koje ovo u opšte zanima eto ne zanima 45% to je samo 10% manje od izašlih to kada se prevede u brojke to je milionski auditorijum kojeg prosto zabole za ovo.

BeKo

pre 7 godina

Najveca greska opozijije je bila ta sto nije bojkotovala izbore.
(miki, 03. april 2017 17:34)

Ipak sam glasao a takođe sam bio za bojkot ali stranke, iako sada sve "kukaju" da su izborni uslovi bili nepravedni,do vlasti dolaze izborima pa im je to zadnja opcija.Bojkot može pokrenuti neki pokret a ne stranka.