Svetu se sprema megakatastrofa

London -- Svetu preti najmasovniji finansijski kolaps ikad, a povećanje krize u Evrozoni smanjuje teren za manevre, kaže ekonomski komentator Telegrafa Džeremi Vorner.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Pa šta sada da radimo? Da kupujemo zlato?
    (zap, 30. april 2015 23:45)

    # Link komentara

  2. Ko o cemu, M$ o desktop-u. Nikako da prezale.
    (parz, 30. april 2015 23:45)

    # Link komentara

  3. svet ne ide ka katastrofi vec katasrofu izaziva mali deo ljudkse populacije koji pitem korupcije, lopovluka, muvanja, stampanjem novca bez pokrica osiromasuje onaj veci deo populacije koji posteno radi i zivi od svog rada. Kolaps planete mogu da izazovu jedino bankari u kombinaciji da politikom, birokratijom i jedan mali deo ljudi koji drzi hiljade milijardi dolara kapitala. Nerealno je da jedan covek ima vrednost i po 50 milijardi dolara, dok u isto vreme na milione njih gladuje.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (apokalipticar, 30. april 2015 16:47)

    Slazem se sa tobom jedino sto kazes "nerelano je" a zapravo je itekako realno i defakto tako vec jako jako dugo. Medjutim svo to "bogatstvo" je uglavnom virtuelno, jer ti ljudi imaju veliki novac, a novac sam po sebi nema vrednost - vrednost mu je virtuelna i mi koji ga koristimo za prezivljavanje mu dajemo vrednost samim tim sto ga koristimo.
    (, 30. april 2015 23:06)

    # Link komentara

  4. Lepo pise u prorocanstvima oca Gavrila "pare nece nista vredeti, bacace se kroz prozor i lepice po zidovima", slom svetkih berzi, stednja u bankama ce propasti, itd.
    Bolje nesto konkretno kupiti i imate nego cuvati novac na gomili.
    (Beobrad, 30. april 2015 23:01)

    # Link komentara

  5. sve je to u redu, nek dolar i evro dozive kolaps. ali sta je sa silnim firmama i poljoprivrednim zemljistem-realnim vrednostima koje su nam te drzave njihovima stampanim parama imaginarne vrednosti pokupovali.
     (srb, 30. april 2015 22:56)

    # Link komentara

  6. Sa negativnim kamatnim stopama se postize efekakat da novac gubi vrednost ukoliko se ne ulozi ,drugo siromasni nemaju novca da drze po bankama vec bogatiji, ali zato duznici se lakse oslobadjaju obaveza kroz niske kamatne stope na kredite.Time se podstice ekonomija,a to je cilj.Moja fabrika za dve godine kupila preko 10 novih masina,vozni park i susednuo imanje i zaposlila preko 30 novih ljudi.A maticna firma (korporacija ,privatna vlasnistvo jednog naseg Svabe ) kupila jos jednu fabriku tako da ih ima u 4 zemalja ,sad oko 11 sa preko 2,500 zaposlenih.Danas nam je glavni manadzer pokazao da smo imali navisi profit u istoriji kompanije.Ekonomska kriza je odavno prosla,ukoliko ocekujete nesto u Srbiji,prosao je voz.Sad ce da za godinu , dve da bude opet kriza sto je normalni ciklus.
     (alienware, 30. april 2015 22:40)

    # Link komentara

  7. Gledao sam emisiju BBC o uticaju parne mašine na tkački razboj 1780 godine, vlasniku fabrike i njegovim ciljem za što više para, radnicima i njihovim pravima - kojih nema... I do danas je sve isto!
     (Daleka je svest, 30. april 2015 22:35)

    # Link komentara

  8. Tek sad vidimo koliko je Miloseviceva vlast bila "dalekovida" (stampali su pare u 3 smene jos pre 25 godina) - evo sad se ceo svet uglada na nju (osim nas)!
    (sarkazam naravno, 30. april 2015 22:31)

    # Link komentara

  9. @(andreas kisser, 30. april 2015 20:00) Evo ja sam prosao. SAD, EU itd. gradjanima je sve bolje... Ti se bas razumes.
     (Sluzbeni prolaznik, 30. april 2015 22:30)

    # Link komentara

  10. Prekjuce supervulkan, juce asteroid, danas ekonomska mega katastrofa, sutra ce biti neki mutirani virus... prosto neverovatno da jos uvek postojimo na ovoj lepoj planeti :)
    (Radovan, 30. april 2015 22:09)

    # Link komentara

  11. Ne lozite se dzabe. Ovo je ptedizborna kampanja koju predvode one britanske partije koje se zalazu za izlazak iz eurozone. Inace izbori su za par dana...
     (Aleksandra, 30. april 2015 22:01)

    # Link komentara

  12. Daj vise,daj samo da je novo,daj da se trosi,širi,zamenjuje novo sa novijim,novi s6,novi ip 6,pa novi 6 ip plus,daj onaj sto vise sija,bljesti,daj samo da je limitirana serija,i tako dodjosmo dovde...
     (nemanja, 30. april 2015 21:38)

    # Link komentara

  13. @(andreas kisser, 30. april 2015 20:00)
    Prvo smiri se i promeni retoriku, ti koji sebe dozivljavas kao demokratu i nekog evropejca ni sam ne znas ocigledno sta to znaci. Uz to ni te USA, UK i EU niko ne pita nista, nego je u pitanju samo mali broj onih koji poticu iz tih zemalja i koji sikaniraju ostali deo sveta. Najveci broj ljudi u USA ili u EU pojma nema ni o cemu, vode ljudi svoje male zivote. Svi vi koji vredjate Srbiju, ako ste Srbi , a svakako niste, nego ste iz nekog okruzenja iz neke od novokomponovanih mikrodrzava, to ne bi radili. Svaki Srbin koji vredja svoju zemlju vredja samog sebe. Normalan covek to ne radi. Nisam primetio da neko ovde vredja Hrvatsku , BiH pa ni Kosovo* iako bi mogli. A ti i jos pleajada vas dolazi ovde , spinujete za nekoga , naravno za pare i jos mi pricas o nekom evropejstvu. Klasicni trolovi interneta. Sa tobom pricati o svetskoj ekonomiji je besmisleno. Ti to ne razumes. Uz sve to jedino pljuvanje i vredjanje Srbije se objavljuje u komentarima na B92 i Blicu sto je sramno za drzavu Srbiju. To mora da prestane, drzava ce odreagovati.
    (Trixter, 30. april 2015 21:37)

    # Link komentara

  14. to je magatrend
    (čvorak, 30. april 2015 21:28)

    # Link komentara

  15. Na žalost iz iskustva istorije koja se ponavlja posle velikih svetskih kriza sledili su veliki ratovi. Sa obzirom da se ne nalazimo na zavidnoj geografskoj tački biće nam veselo. Ko preživi sijaće u mraku a miševi pacovi i bubašvabe... pa šta njih briga, imaće svako po gajbu u Beogradu na vodi...
     (Nova nada ili pomada, 30. april 2015 21:23)

    # Link komentara

  16. O ovome vec neko vreme govori americki ekonomista David Stockman. monetary expansion je bezuspesan pokusaj da se ozive posustale ekonomije japan, us, eu,... a ta policy samo pogoduje raznim spekulantima koji prave osetan profit i pumpaju novi balon koji ce da pukne kad tad.
    (Aleksandar, 30. april 2015 21:21)

    # Link komentara

  17. Samo vi verujte svabi, on ce da napravi ujedinjenu Evropu da bude svima dobro, pa da li vi imate malo mozga u glavi.
    (Saca, 30. april 2015 21:09)

    # Link komentara

  18. @(Straitjacket, 30. april 2015 20:13): ja takodje nisam strucnjak za ekonomiju, ali mislim da ste u pravu 100%. To ja stalno pričam kada se povede rasprava o "neprijateljstvu" Rusije i USA. Ko ima najmanje štete od ovih sankcija Rusiji? Prva je USA (skoro nikakve štete), pa onda Rusija. Najviše štete ima "Evropa". Mi Srbi i dalje treba da se raspravljamo ko je veća postenjacina ili manji zlotvor (kako god gledali na stvari), Rusija ili USA??? :(((
    (XXX, 30. april 2015 20:41)

    # Link komentara

  19. Svetu se sprema Mega vizura.
    (Varda legenda, 30. april 2015 20:22)

    # Link komentara

  20. Trenutne ekonomije sveta su narkomani navuceni na kredite i zaduzivanja, kojima je potrebno sve vise resursa da bi opstali, kamoli da bi napredovali...Plus, sve te ekonomije su kao nikada pre tesno povezane, pa je dovoljno da pukne americka ili kineska ekonomija, pa da za sobom povuku svih ostalih 190+ zemalja za sobom. Mi vec 7 godina pokusavamo da izadjemo iz krize koja nije nastala nasom greskom, nista mi nismo uradili da do nje dodje, a patimo od nje vise i duze od one zemlje iz koje je ta kriza i krenula. Neka i dodje do globalnog restarta, ionako cemo bolje pretrpeti to mi koji smo navikli ceo zivot da zivimo tesko (u nas spada 80% stanovnika Zemlje), nego oni iz dvadesetak povlascenih zemalja, koji misle da je ''blackout''(nestanak struje u celom gradu) na 6-7 sati katastrofa neverovatnih razmera. A onda iz rusevina danasnjeg ekonomskog sistema nek se rodi jedan novi, bolji i stabilniji sistem, u kom ce svaka zemlja imati kontrolu nad sopstvenom ekonomijom, sistem u kom ce odrastati generacije posle nas.
    (Flash, 30. april 2015 20:18)

    # Link komentara

  21. Najverovatnije grešim a možda i lupam gluposti jer se u ekonomiju baš i ne razumem, ipak ja mislim da USA i Rusija rade skupa da bi destabilizovali EU, ni USA ni Rusiji ne odgovara jaka EU pod jakom upravom prejake Nemačke.

    Lehman Brothers investiciona banka je 2008 svojim bankrotom izazvala lančanu reakciju od koje se USA relativno brzo oporavila a euro zona još uvek traži izlaz iz te krize. Onda je usledila kriza u Ukrajini koja je još više uzdrmala EU industriju i izvoz (francuski mistrali, poljoprivredni proizvodi, automobilska industrija, uz sve to pad cena nafte....).
    (Straitjacket, 30. april 2015 20:13)

    # Link komentara

  22. i za to ce se vucic izjasniti da je kriv
    (rex, 30. april 2015 20:10)

    # Link komentara

  23. Kažeš predsednik SAD postavlja prvog čoveka FED-a, zaboravio si da kažeš ko postavlja predsednika SAD. A da, građani na izborima.
    (jackie, 30. april 2015 18:53)

    upravo tako, gradjani na izbrima, kao i u svim demokratskim drzavama evrope, severne amerike i jos ponegde. da si imalo skole zavrsio i ti bi to znao, jer bi imao neko realno iskustvo, posao i sredjen zivot, a ne bi poput vecine ostalih komentatora sa slicnim shvatanjima sveta besposleno zevao po internetu po ceo dan i pod stare dane punio glavu glupostima sa svakakojakih sajtova i yuotube 'conspiracy theory' filmova. ali kada se nema ni realno znanje ni zelja da se nesto sazna i nauci (jer ko da cita knjige majku mu), kada se vodi isfrustriran zivot sto iz besa zbog sopstvene zivotne situacije, sto zbog ponizenosti svoje zemlje, koja se o bilo cemu u svetu danas pita manje od albanije ili burundija, onda se uteha za sopstvene zivotne promasaje nalazi u stavu 'nije nama dobro, al nije ni njima'. e pa znas sta, posto ocigledno odavno nisi izasao iz srbije, ako si uopste ikada negde i bio - skoro svuda zapadno od srbije, a narocito u te zemlje koje ti mnogo ne volis je bas onako kako tebi u smrdiji nece biti do kraja zivota. a ovakvim glupostima poput ovog teksta mozes samo da se tesis da se i neko drugi pati poput tebe; sto ih vise mrzite (SAD, EU, UK) njihovim gradjanima je sve bolje. samo vi nastavljate sve vise da tonete u blato i smrad sopstvenih izbora koje ste napravili u poslednjih 25 godina.
    (andreas kisser, 30. april 2015 20:00)

    # Link komentara

  24. Da pise segamegagiga katastrofa pa da se malcice zabrinem...ovako...a kako ste vi? Moze kafa?
     (zivcan_neki_lik, 30. april 2015 19:58)

    # Link komentara

  25. svet ne ide ka katastrofi vec katasrofu izaziva mali deo ljudkse populacije koji pitem korupcije, lopovluka, muvanja, stampanjem novca bez pokrica osiromasuje onaj veci deo populacije koji posteno radi i zivi od svog rada. Kolaps planete mogu da izazovu jedino bankari u kombinaciji da politikom, birokratijom i jedan mali deo ljudi koji drzi hiljade milijardi dolara kapitala. Nerealno je da jedan covek ima vrednost i po 50 milijardi dolara, dok u isto vreme na milione njih gladuje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (apokalipticar, 30. april 2015 16:47)
    Apsolutno tako ! Nekolicina gramzivih odrzava ovaj nakaradni finansijski sistem u vestackom zivotu ! Treba nam novi pravedniji sistem ! Cak ni zdravlju ekonomije ne odgovara da pojedinci drze milijrde dolara u vlasnistvu tako je to nekako ironicno
    (Baki, 30. april 2015 19:40)

    # Link komentara

  26. Kod nas je katastrofa vec 25 godina zahvaljujuci njima, vreme je da I oni malo osete. Nadam se da ce da bude "BIG BANG".
    (Deda Miloje, 30. april 2015 19:12)

    # Link komentara

  27. Kao sto je rekao Viliam Engdal "carstvu nema spasa" :-)
     (Android Jelly Bean, 30. april 2015 19:11)

    # Link komentara

  28. Lele, ce nam padnu plate na 250e, sta ce radimo ?
    (ja, 30. april 2015 19:05)

    # Link komentara

  29. Odlican nacin da se malo zaradi moze i preko interneta, u pocetku su manje sume ali kasnije ako ste uporni povecava se evo dobar sajt da klikom na reklame zaradite [link]
    (radite preko interneta, 30. april 2015 18:55)

    # Link komentara

  30. (Vladavina farsama, 30. april 2015 17:36)
    Kažeš predsednik SAD postavlja prvog čoveka FED-a, zaboravio si da kažeš ko postavlja predsednika SAD. A da, građani na izborima.
     (jackie, 30. april 2015 18:53)

    # Link komentara

  31. Opusteno ljudi,ne slusajte ovakve vesti,ovo nema veze sa realnoscu.Ne dopustajte da sa vama upravljaju kao sa robotima,najgore je kada se izgubi unutrasnji mir.Zdravlje ne moze da se kupi ni milijardama dolara,franaka,eura,kao i mnoge stvari sto se novcem ne kupuju.Kao sto sam vec rekla unutrasnji mir nema cenu,a ovakvih vesti ce biti sve vise,koga briga za to...
    (Sandra,Geneve Sui, 30. april 2015 18:42)

    # Link komentara

  32. Od kad je nastala EU i euro svi pricaju o katastrofi,a on i dalje zivi.
     (eu, 30. april 2015 18:39)

    # Link komentara

  33. Да би неко пропао, неко други мора да профитира. Дакле, решење је једноставно - унапред идентификовати и обележити профитере у случају ове мегапропасти и ЗДРАВО.
    (подвучено жутим, 30. april 2015 18:33)

    # Link komentara

  34. Ako su to stvarno mocnici naumili da ostvare, to ce i da se desi. Ali ne brinem ja za ove porodice koje vode svet (svi znamo koje), oni ce posle ovakvih desavanja biti jos jaci i bogatiji, ispastacemo mi obicni ljudi.
    (mister x, 30. april 2015 18:23)

    # Link komentara

  35. Dace bog!
    (dosta je bilo, 30. april 2015 18:13)

    # Link komentara

  36. Pre nego sto se ovakve vesti prevedu i objave kod nas, bilo bi lepo da se proveri kojoj stranci pripada autor teksta i na ciju vodenicu navrce vodu. Ovakve price, tik pred izbore u VB, sluze dnevnopolitickim potrebama i plasenju obicnog naroda, i nemaju neke narocite veze sa realnoscu.
    (besna glista, 30. april 2015 18:06)

    # Link komentara

  37. @vladavina farsama
    Slazem se za ekonomski deo komentara, ali ne i za politicki. Guvernera bira drzavnik, ali isti je pijun malog kruga mocnika. Zasto se decenijama smenjuju predsednici iz istih porodica i organizacija? I zasto su svima njima savetnici (ustvari gazde) Jevreji cionisti?
     (Marko, 30. april 2015 17:57)

    # Link komentara

  38. Sreca pa se nas to ne dotice, nama od oktobra veće i plate i penzije!
    Taman ce do tad proraditi i druga pec u zelezari, a i ovi nemci otvaraju klanicu pa ce biti mesa kol'ko hoces.
    Nema vise o cemu da brinemo, ostaje samo da uzivamo u voznji u novom fiatu na zavrsenom koridoru 10!
     (Dorx, 30. april 2015 17:54)

    # Link komentara

  39. Cak i moj sin od 14 godina zna da se stampanjem novca samo umanjuje vrednost novcu koji je vec u opticaju. Zanimljivo, vodece svetske banke ne dele njegovo misljenje!?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lav, 30. april 2015 17:19)

    Pa to je izmedju ostalog i cilj.
    Malo se ekonomski obrazuj, pa ces shvatiti neke stvari.

    Ipak, ako novac ne ode dobrim delom u nove investicije, nista se nece dobiti. Samo inflacija. A to je ono sto se dogadjalo u Srbiji godinama.
    (moje ime, 30. april 2015 17:50)

    # Link komentara

  40. Trebalo bi anulirati vodeće svetske banke jer su to centri ekonomske moći koji diktiraju igru kako njima odgovara... ako kojim slučajem budu imali problema s tim treba poslati nekog našeg stručnjaka sa Megableje da im vodi posao bar na mesec dana, uspeh je zagarantovan...
     (Rumpel Stickin, 30. april 2015 17:47)

    # Link komentara

  41. Koliko gluposti u komentarima. ECB štampa evro i od tog novca otkupljuje državne obveznice, upumpavajući pare u državne kase, ostvarujući svoj cilj, a to je ubrzanje inflacije, jer je deflacija jedna jako opasna monetarna pojava, koja podiže vrednost dugova i mnogo brže nego inflacija razara privredu. I teza da je FED privatna banka je možda istinita na tim sajtovima gde se informišete, ali pravo da postavlja guvernera te banke ima isključivo predsednik SAD, skoro je tako postavio Dženet Jelen, što znači da postoji državna kontrola nad tom bankom, što je po definiciji ne može svrstati u privatne. To je iluzija. Što se teksta tiče, Nurijel Rubini je jednom ubo, i tako stekao slavu, pa slično pokušavaju i ostali. Dok god se proizvodi, dotle može da se zadužuje
     (Vladavina farsama, 30. april 2015 17:36)

    # Link komentara

  42. J.... vas više kriza prodaje nam život u krizi
     (Paklena pomorandža, 30. april 2015 17:35)

    # Link komentara

  43. Oće rat!!!
     (Trt, 30. april 2015 17:33)

    # Link komentara

  44. Promasena poenta. Bez negativnih kamatnih stopa cela poenta QE bi bila obesmisljena. ECB stampa pare i daje ih bankama koje onda kupuju zapise drzava i uzimaju pozitivnu kamatu... zvuci glupo zar ne?

    Ovako se banke, penzioni fondovi, inv.fondovi, i ostali stimulisu, da ne kazem neku ruzniju rec da novac koji imaju ne ulazu u papire, vec u nesto opipljivo sto donosi NOVU VREDNOST. Secate se da je nekada penzioni fond Srbije pravio banje, Sava centar, i sl. ... a danas priv fondovi ulazu u papire.

    Da li ce zbog ovoga neki fondovi propasti? Da, hoce i treba ukoliko nemaju sposobne menadzere koji ce investirati u nesto opipljivo, a ne u hartije.
    (dejan, 30. april 2015 17:32)

    # Link komentara

  45. Voleo bi da jednom procitam neku lepu vest.
    (Goran, 30. april 2015 17:30)

    # Link komentara

  46. Cak i moj sin od 14 godina zna da se stampanjem novca samo umanjuje vrednost novcu koji je vec u opticaju. Zanimljivo, vodece svetske banke ne dele njegovo misljenje!?
     (Lav, 30. april 2015 17:19)

    # Link komentara

  47. Ako se ponovi kriza slicna onoj 2008, puci ce ceo evropski finansijski sistem. Nemojte se tome radovati jer isto moze izazvati rat, glad...
    Doduse sistem ne valja, ali se on mora poboljsati, a ne slomiti.
    (nadan, 30. april 2015 17:19)

    # Link komentara

  48. Mi od kada imamo Vucica, ne brinemo za smak sveta, to vec imamo. Sve sto nam se desi, moze biti samo bolje od ovoga sada!
     (Peja, 30. april 2015 17:18)

    # Link komentara

  49. To se zove štampanje para. Država tj centralna banka štampa pare pa onda pozajmljuje samoj sebi po negativnim kamatnim stopama. Nijedan normalan investitor nebi plaćao da pozajmi nekome pare. Nema tu nikakvog sloma, samo će kamate biti mnogo manje od inflacije, tako da će pare u bankama, dugovi, a i plate vredeti manje nego sada. Makar mi u Srbiji znamo kako to ide, i svesni smo da čak i posle hiperinflacije život ide dalje. Čak možeš i da zaradiš dobro i postaneš tajkun ako je neko lud da ti pozajmi pare ili ako uspeš da kupiš stan ili fabriku na kredit.
    (Japanac, 30. april 2015 16:56)

    # Link komentara

  50. Мислим да то нас у Србији не би требало да брине, нама је мегакатастрофа сваки дан, навикне се човек:-)
     (Ненад, 30. april 2015 16:53)

    # Link komentara

  51. svet ne ide ka katastrofi vec katasrofu izaziva mali deo ljudkse populacije koji pitem korupcije, lopovluka, muvanja, stampanjem novca bez pokrica osiromasuje onaj veci deo populacije koji posteno radi i zivi od svog rada. Kolaps planete mogu da izazovu jedino bankari u kombinaciji da politikom, birokratijom i jedan mali deo ljudi koji drzi hiljade milijardi dolara kapitala. Nerealno je da jedan covek ima vrednost i po 50 milijardi dolara, dok u isto vreme na milione njih gladuje.
     (apokalipticar, 30. april 2015 16:47)

    # Link komentara

  52. Pa celokupni iznos dolara i evra u opticaju je posledica DUGA!

    Dolar izadju Federalne rezerve, privatna institucija, a evro ECB, opet institucija nad kojom nijedna članica EU nema direktnu kontrolu. Uostalom, kako pojedine članice EU dobijaju od ECB evro za promet unutar svojih granica? Pa daju neke hartije kao garanciju da se sutra ti evri mogu ili moraju vratiti ECB. Šta je to, nego dugovanje prema ECB.

    Ali, evro i nekako, dolar je proizvod DUGA američke administracije i celog sveta prema Federalnim rezervama.

    Kako je dolar posledica duga, a postoje neke kamate, da bi se dug vratio, mora u promet doći više novca nego što je ukupan trenutni dug. Zato se dug mora stalno povećavati, inače dolazi do KRAHA sistema.

    To je kao kada podignete 100 din. kredita i samo tih 100 din. ima u prometu, ali morate vratiti 120 din. Da bi mogli da vratite 120 din., mora još neko uzeti kredit, i tako u krug (samo na mnogo masovnijem nivou).

    Dakle, svaki rast ekonomije traži rast potrošnje, a rast potrošnje zahteva POVEĆANJE DUGA.
    Međutim, to može ići dotle dok se svi ne zaduže do određene granice ili dok ne dođe do ZASIĆENJA tržišta (trenutno Kina i drugi više proizvode nego što se traži).

    U našem slučaju, mi smo se zadužili do maksimuma (40% budžeta su rate za kredite), i normalno da će ekonomija usporiti i stagnirati, ili čak nazadovati (ne može se stimulisati rast), i tako je sa većinom pretežno uvozničkih zemalja.
    (Veliki brat, 30. april 2015 16:46)

    # Link komentara

  53. Zovite Vučića!!
     (Madhva (Hare Krišna), 30. april 2015 16:35)

    # Link komentara

  54. Sve finansijske tabele u bankama, državama, korporacijama, firmama dovesti na sve nule...pa sve od početka!
    Ko dobio dobio, ko izgubio neka se ne ljuti.
    (Piksi, 30. april 2015 16:34)

    # Link komentara

  55. Lično sam prisustvovao jednom predavanju kada je tadašnji ministar finansija Dinkić izjavio da se ekonomska kriza može rešiti na dva načina. Prvi, novim svetskim ratom ili drugi, (njegovim rečima "manje verovatan")- resetovanjem čitavog ekonomskog sistema i brisanjem svih dugova i potraživanja. Sve ostale reforme su čisto kozmetičke prirode jer je sistem truo i neodrživ.
    (egil vangen, 30. april 2015 16:32)

    # Link komentara

  56. Bice onako kako kazu najuticajniji bankari sveta. Ako pozele, mogu da izazovu krizu za par meseci, ali mislim da ce jos proci dosta godina.
     (Marko, 30. april 2015 16:31)

    # Link komentara

  57. to ce sve da sredi jedan dobar svetski rat.
    (tony, 30. april 2015 16:29)

    # Link komentara

  58. Napravite novu platformu, refinansirajte sve dugove i obveznice, super obveznicama sa super kamatama na dospeće 2073će
     (Djoshica, 30. april 2015 15:54)

    # Link komentara