Četvrtak, 19.06.2014.

10:15

Ko duguje popust 15%, ko plaća 7%

Infostan je za 17 dana potpisao 1.527 ugovora za reprogram duga sa građanima Beograda i naplaćeno je 204 miliona dinara, odnosno jedan odsto duga.

Izvor: Tanjug

Ko duguje popust 15%, ko plaæa 7% IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

losmi

pre 9 godina

meni je sta prazana 3-4 godine, nisam placao infostan. ja razumem da ste svi besni jer vas pored svih ostalih problema i ovakva nepravda boli. ali ja zaista nemam nameru da placam nesto sto ne koristim, plus koliko znam postoji zakon da posle godinu dana zastareva infostan. ukupno imam dug 40-50 hiljada dinara, sacekam da me upozore ili pokrenu postupak i tada platim zadnjih godinu dana a za ostalo se pozovem na zakon. ako oni mogu da kradu od mog dela hleba, pa bogami cu i ja za jedan njihov okrajak da se uhvatim.

Zoran Vukov

pre 9 godina

Zašto građanin koji nije platio neki račun a koji stanuje u objektu sa više stanova a greju se daljinskim grejanjem nije dužan ako ne plati račun? Kako su stanovi otkupljeni, svi su zajednički vlasnici objekta.Račun za grejanje morao bi da se izdaje na količinu kwh koja se isporuči godišnje objektu pomnoženo sa prodajnom cenom za kwh, koje su bile 6,7 din/kwh do nove godine a sa povećanjem PDV na 10% 6,82 din/kwh. Kako su svi dobijali račune sa akontacionom količinom kwh od 16,7153 kwh/m2 mesečno (što je više od dvostruko veće količine koja se godišnje isporučuje po m2 stanbene površine (manje od 100kwh/m2 god.) jasno je da su svi ostali korisnici u objektu plaćajući svoj neispravan račun platili dvostruko veću količinu nego što je isporučeno. Kako je ovim uplatama u potpunosti izmireno stvavarno potraživanje toplane i preplaćeno neki neplaćeni račun samo neznatno umanuje tu nepravilno utvrđenu obavezu.Kada bi građani sami delili isporučene količine pravilno i svako plaćao svoju obavezu , tada bi se ne plaćanjem nekog korisnika prikazalo dugovanje. Ovako to predstavlja naplaćivanje REKETA a ne dugovanja jer je obaveza na objektu u potpunosti plaćena.

Marko

pre 9 godina

Mi smo pre mesec dana platili zaostala poslednja 3 meseca 2013 g. a u Infostanu to nisu proknjižili već smo u + za taj novac. A za ta 3 meseca smo dobili od izvršitelja da platimo. Ko je tu lud?!

SIlvester

pre 9 godina

Ovakve stvari ne bi bile problem da su doneseni zakoni o socijalnim kartama i o ispitivanju porekla imovine. Da se vidi ko je zaista sirotinja, a ko bahati truli bogataš koji je kriminalom i korupcijom došao do imovine, i ne pada mu napamet da bilo kome plati bilo šta. Ali ti zakoni se ne donose. Jer u vladi su konstantno prevaranti plaćeni da uništavaju državu i narod.

Zoran Vukov

pre 9 godina

Sve dok građani sami ne kontrolišu merne instrumente za potrošnju vode, zajedničke električne energije i kalorimetar u objektu gde stanuju i ne utvrde tačne podatke o potrošnji neće znati kako vlast uz pomoć Infostana (koji ove podatke o očitanim stanjima krije ) jer se korisnici fiktivno zadužuju sa iznosima (za grejanje dvostruko više od stvarnih troškova). Svi korisnici u Beogradu su 2012/2013 kupili 204 kwh/m2 stanbenog prostora a isporučeno je svega 88,5 kwh/m2 stana. Znači manje 115,5 kwh/m2stana x 6,7 din/kwh=770,5 din/m2 stana je više platio jer nema OBRAČUNA. U grejnoj sezoni 2013/2014 kupio je 200,5838 kwh/m2 stana a isporučeno je još manje 77,51 kwh/m2 stana.Isto manje 123 kwh/m2 stana x 6,82 din/kwh=838,86 don/m2 stana. Sa ovim novcem kupljeni su kwh za 2 grejne sezone koju su platili SVI KORISNICI DALJINSKOG GREJANJA osim ko je subvencionnisan sa 50% , koji je platio stvarne troškove za grejanje. Građani moraju ako hoće da prežive da zaustave ovakvu nezakonitu naplatu kojom se krije u računima očitana stanja mernih instrumenata koji mere potrošnju u objektu i da ZAHTEVAJU TRANSPARENTNU NAPLATU I OBRAČUN NAKON SVAKOG OČITAVANJA. Ovako nemajući nikakve podatke su laka meta za reketiranje koje traje godinama unatrag, pa se fiktivnim zaduživanjem sa uslugama koje nisu izvršene a ko ih ne plati izlaže progonu i iznudi ma da nisu ustvari DUŽNI. Svako plaćanjem grejanja godišnje kupuje prosečno 2 grejne sezone.(ovo iznosim jer 9 godina pratim stanja kalorimetra).

Maki

pre 9 godina

U NS 15.000 plaćenog duga za stanarinu, sa 2 dana kašnjenja, košta 12.600 rsd. Zašto? Jer je već pokrenuto kod izvršitelja. Platiš, jer je sledeća mera fendovanje imovine. Pravo na odlaganje, rate i žalbu ne postoji, a što je račun u međuvremenu plaćen nema veze. I da - uprava ovog JKP i (uvek isti) izvršitelj i advokat su svi iz iste stranke.

elektricni

pre 9 godina

Kakav smo mi jadan narod. Umesto da uhvatimo svi zajedno bandu za gusu, pa da vidimo zasto su ovako visoki racuni za komunalije, zasto nas kradu na potrosnji vode, zasto nas greju mesec ipo dana a cena grejanja kao da zivimo u Sibiru. Ovako samo bace kosku lepo i narod se pokolje izmedju sebe a stranacki poslusnici se smeju i utrkuju ko ce vise koze da nam oguli s‘ ledja. Ali neka, ovce, gluperde i kukavice ni ne zasluzuju nista bolje.

bk

pre 9 godina

treba pojasniti zaplet, redovne platise treba da su spokojne.
Redovan platisa plati recimo 5.000 , dobije za to neki popust i to je ok...
Neredovni koji iz nekog razloga nije platio ,za tih propustenih 5.000 sada treba da plati sa astronomskim kamatama i naduvnim sudskim troskovima preko 30.000 .Veliko je pitanje sta uopste oni oprastaju.

Marko

pre 9 godina

Da smo složni, pa da niko ne plati ni dinar poreza i komunalije pa da vidimo da li će da pohapse ceo narod (tako to rade u svetu, narod je jači od svega a kod nas obrnuto)

Alex

pre 9 godina

U Prokuplju je vodovod odobrio popuste od 20,30 i 50%. Oni koji duguju preko 50.000 din imaju popust od 50%!!! A mi koji placamo na vreme smo budale.

(Vlast)a

pre 9 godina

Znaci u ovoj jadnoj drzavi poruka ostaje ista:sirotinjo,placaj racune bez popusta,a bogati i bahati ce dobiti popust i cestitku sto ce jednom u 5 godina odvojiti 1% svojih prihoda i platiti obaveze.
Najradije bih rekla da nikad vise necu platiti nijedan racun,ali ne smem jer nemam para za troskove sudjenja niti sam u prilici da se nagodim sa vladarima.Svi moraju da placaju sve racune,nakon prvog neplacenog gube struju,a racun za komunalije se utrostrucuje bez ikakvih olaksica ako ne plate.Ako cekaju godinu dana,blokirajte im racun pa naplatite prinudno umesto da ih kreditirate na nas racun.
Naravno da necete jer vam oni trebaju a mi smo potrosna roba.

Lik

pre 9 godina

Sve ovo nam se događa zato što uporno biramo kojekakve šabane da vode ovu državu. Nepismeni smo i nesposobni kao narod da iznedrimo prave vođe. Sve dok je tako nama bolje biti neće.

HOGAR

pre 9 godina

Da li neko vidi gde vodi smanjenje plata i "bolne mere" kako reče jedan čovek .Pa ljudi polako prestaju da plaćaju račune,a to nije poenta već da što više bude platežno sposobno,da se roba kupuje i da se novac troši.Samo na taj način možemo doći do nekog rešenja.Kakva otpuštanja,kakve privatizacije...ako treba štampati novac jer ako tokovi novca uspore svoje kretanje onda smo gotovi.

Steph

pre 9 godina

Ovo moze samo kod vas u Bgd. Ovde posle tri neplacena opomena, nakon 5 odmah tuzba i prinudna naplata. Kakav crni reprogram. Isto i za struju, par racuna opomena pa odmah sec.

zimzeleni

pre 9 godina

haha... znaci, ova vlast je presmesna. optuzili su DS za sva zla ovog sveta, onda su uzeli najgore iz tog istog DSa (Mali, Vesic...) i postavili ih da vladaju Beogradom:) Po svemu sto citam, jano mi je da Vesic vodi grad kao CZvezdu, sto znaci da ce Beograd doziveti istu sudbinu... I kad samo pomislim da su hteli da postave Stefanovica ili onog Covica, koji se cak pojavio da drzi nekom lekcije! Bravo, glasaci! I gde su vam sad te optuznice protiv Djilasa, pokradeni bilioni, avioni, kamioni...

daevon

pre 9 godina

Koliko promašaja u ovom kratkom tekstu. Niti je prvi put davanje popusta redovnim platišama, niti je istina da platiše bolje prolaze. 15% je veći popst od 7%, iako za Vesića nije? Kao i do sada u ovoj državi ko ne plaća, bolje prođe.

Duznik (odavno preko grla)

pre 9 godina

Dug Srbije iznosi oko 70% BDP. Moj dug za infostan je iznad 300.000 RSD, sto je preko 100% MDP (Mog Domaceg Proizvoda). Kad cu da platim ne znam
ali planiram da to bude oko mesec dana pre nego sto dug Srbije predje 100%.
Verujem da ce to biti do kraja ove godine.

zbanderas

pre 9 godina

Ja placam Informatici račune po tri meseca unapred. Ako se duznici ovako nagrađuju,hocu li ja biti kaznjen zbog toga što svoje obaveze ne samo tačno vec i unapred ispunjavam?!

Ja

pre 9 godina

Prelazim u neplatise, pa ovu piljarsku matematiku valjda znam. Dokle da se sponzoriše i podstice nešto što je loša pojava. Država uspela da od dobrog i uzornog gradjanina napravi još jednog na spisku neplatisa...može mi se, čestitamo državo. Samo da nam ne gurate baš prst u oko sa popustima na pozorišta ko uredno plaća infostan....."poludje" nas sve

Ispravno

pre 9 godina

@ (Apsolvent Miki, 19. jun 2014 14:00)

Voda 500 din? Da li ti znas da merac vode ne radi, a i da radi radnik koji ga "ocitava" ne moze ga ocitati bez da ga ocisti i udje u sahtu, a oni ne daju da vlasnici zamene merace. Svakog meseca proizvoljno upisu cifru. Kod mene niko nije merio vec mesecima. A leti se uvek povecava cifra. Prosle godine recimo sam bio mesec dana odsutan, isli na selo kod dede... vratili se i racun za vodu 8.000 dinara!!! Nikoga nije bilo kuci niti je iko koristio vodu, proverio sam licno merac u sahti.
Toliko o prednosti kuca!

Inace su nas na silu naterali da kupimo neke kante po deset puta visoj ceni nego u maloprodaji i sada placamo mesecno nekakvo iznosenje smeca a jednom nedeljno prazne te kante, a kanta se napuni za dan prakticno.

Jedino resenje je linc svih politicara.

Necko

pre 9 godina

u svakom slucaju, ko redovno i na vreme placa on placa vise od onog ko ne placa godinama pa plati od jednom. Mozda bi bilo bolje da lovu ubacujem redovno na orocenu stednju, pa posle 3 godine da sve od jednom da platim.

Zbunjeni

pre 9 godina

Pa opet su duznici bolje prosli. Npr ako neko treba da plati 5000 dinara popust od 5 % ako placa redovno dodje npr u tom slucaju 250 dinara mesecno tj on placa onda umesto 5000 , 4750. 250 dinara na godinu dana dodje 2800 dinara. Npr duznik ne placa istu tu sumu od 5000 dinara, dug mu na godisnjem nivou dodje 60000 plus kamata. Ako plati sve , otpisujemu se kamata i ostaje dug od 60000 dinara sa popustom od 15 % ako plati odjenom ,onda on mora da plati 40000 dinara za dug od 60000 plus kamata i na kraju mu mesecni racun dodje manje nego sto je redovni platisa platio sa sve popustima od 5%

vescera

pre 9 godina

Dobio sam porez za imovinu 47000din a prošle godine je bilo 20000.
Našao sam rešenje iz 2008 kada je porez na imovinu bio 3500din. Što je za 6 godina 13puta uvećanje! Jer to žele da kažu da nam se standard povećao za 13puta u predhodnih 6godina?

magarac

pre 9 godina

I jos jednom se pokazalo da je u Srbiji bolje biti hostapler, lopov, probisvet, bitanga, narko diler, mafijas, ubica ili bilo sta sto je kaznjivo zakonom ili moralom nego da se bude posteni gradjanin, u srpskom recniku poznatiji kao "Magarac"!!!
I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja sam MAGARAC!!!!!!!!!!

Crni Gruja

pre 9 godina

A zar ne bi bilo logicnije i pravednije da redovne platise dobiju popust 15%. A neredovne neku kamatu bar simbolicnu. Mislim da bi to poboljslo naplatu.

Samouk

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.
(Marko, 19. jun 2014 11:43)

Marko, u pravu si za ljude koji zaista nemaju da plate i za njih treba imati razumevanja. Međutim, ja znam za nekoliko advokata koji sračunato ne plaćaju jer znaju kako da izigraju zakon! E to su lopovi za koje ja nemam razumevanja...
A vezano za to - i tu bi trebalo napraviti javni spisak dužnika pa da se zna ko može a neće, a kome stvarno treba izaći u susret!!

Bojan

pre 9 godina

Kao i mnogo puta do sada u zemlji Srbiji ce ljudima koji na vreme izmiruju svoje obaveze izrasti magarece usi! Hvala prepametnim umovima koji vode javna preduzeca!

Milos Ilic

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)

Ajmo malo ozbiljnosti. Kad ne platis struju mogu da ti je iseku, a kako da ti iseku vodu i grejanje u zgradi ili soliteru? Daj neko resenje.

Kiza

pre 9 godina

Molio bih da mi neko odgovori da li smo mi normalni, a posebno ja. Kada sam pretvarao tavan u stambeni prostoe prvo sam trazio dozvolu pa krenuo sa radovima - platio sam oko PET hiljada Eura za papire. Komsije zidale bez papira,podneli za legalizaciju - cena par stotina E i mozda jos stotinak preko inspektoru iz opstine da ne gleda radove kad prolazi kroz ulicu.
Infostan placam redovno i nisam dobijao nikakav popust a sad citam da ga kojim slucajem nisam placao imao bih 15% popusta. Imamo jos i racune za struju i dr koje redovno placam pa pitam da li mogu ,kojim slucajem, ovi mozgovi da mi izracunaju koliko sam ja ,tj mi , redovne platise, budale u dinarima ili EUR.
Hvala im unapred na trudu

Zoran M.

pre 9 godina

Ako su cene usluga definisane kako je moguće onda, na te cene, već formirane i ispostavljene putem računa, davati bilo kakav popust? Zar to nije krivično delo na osnovu Zakona o cenama?

OMOGUCITE LJUDIMA ISKLJUCENJE

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.
(nema ovde ljudskih prava, samo mafije, 19. jun 2014 11:06)

Upravu si druze ali to ljudima ne vredi govoriti, ne razumeju da ima bolesnih, sa bolesnom decom, bez posla, i nemaju odakle da placaju, redovno da placaju! Nisu mi jasni ljudi koji druge nazivaju bitangama, lopovima.. sto ne placaju, a ne pitaju se da li ti ljudi imaju odakle da plate! Ja sam prvi zvao bg elektrane i to u vise navrata da iskljucim grejanje, ali su me samo drsko odbijali pod razno raznim izgovorima! Da napomenem da zivim na zadnjem spratu i bez ikakvih problema me mogu iskljuciti, posto se cevi od grejanja ne racvaju negde drugde.. ali to njima ne ide u prilog, zato sto bi ostali bez zlatne koke, i sigurnih prihoda za svoju partijsku vojsku!

BB

pre 9 godina

Nije bas sve tako. Ja sam taj koji je reprogramirao dug, ali sam platio na rate. Zbog duga koji je bio oko 120.000 dinara, plaćao sam debelu kamatu svakog meseca zbog kašnjenja. Na račun od 10.000 svakog meseca sam plaćao oko 1000 dinara kamate, što je 10%. Onda za sklapanje ugovora taksa je 4000 dinara. Čekao sam dva dana u redu i uz to nisam koristio tih 5% kao redovan platiša. U međuvremeni su stizali sudski nalozi, pretnje o zapleni imovine... Verujte, više se isplati plaćati redovno, što ću i ja ubuduće činiti.

cartman

pre 9 godina

"Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete." - Ivo Andrić

Priučeni "menadžeri" i njihove odluke bez ikakvog smisla i.. reakcije su samo jedan deo prokletstva koje je Ivo Andrić maestralno opisao. Ovo je primer na kome se gradi sistem i vlast, kada narod treba da stane u odbranu zdravog razuma i svoje BUDUĆNOSTI. Ljudi, vi ne znate preko čega prelazite i šta ćete sve sebi dozvoliti!

Dupla bitango

pre 9 godina

@Mora da si bot
Kako te nije sramota da ljude nazivas bitangama? Sta ako neko od tih bitangi nema da prehrani decu, jer je izgubio posao, pa nema odakle da plati? STA?

Pametnjaković

pre 9 godina

Ovi što vode vlast bi pali na testu za malu maturu, jer ova njihova matematika se ne poklapa sa matematikom na ovoj planeti. Verovatno su samo neobavešteni.

Dobro pustimo to na stranu, s obzirom da te nagrade većina koji nisu plaćali neće nikada videti, jer nisu plaćali pošto nemaju para. Jednostavno ljudi nemaju odakle da plaćaju, jer država stalno diže poreze, takse, račune, itd. da bi namakli dovoljno da plate parazite iz javnog sektora. Opet se vraćamo na jednostavno rešenje: jačanje privatnog i drastično smanjenje javnog sektora. A bez smanjenja javnog nema privatnog. Pored toga javni sektor se mora učiniti efikasnim, troškovi se moraju smanjivati svakog meseca. Porezi, računi, takse, itd. se moraju smanjivati svakog meseca paralelno sa smanjenjem javnog sektora, narod mora da oseti promene. Po tome se vidi da se nikakve reforme ne sprovode, jer se ništa ne smanjuje, samo se povećava.

sa

pre 9 godina

Ne razumete se vi u matematiku.Ako je za Vucica 50% od 50% = 50% ,onda za Vesica 7% mora da bude vece od 15%.
Toliko o savetnicima za elementarnu matematiku ( Krstic i Udovicki ).

Mora da si bot

pre 9 godina

(Papreno, 19. jun 2014 11:16)

Ti si zaboravio da pročitaš tekst ili da ga shvatiš. Bitange koje nisu plaćale račune su nagrađene sa 15% popusta i OTPISOM KAMATE. Je li sad jasnije?

Što se same odluke gradske uprave tiče samo mi jedna stvar pada na pamet. Ovi sa njuz neta imaju ozbiljnu konkurenciju.

spacebound

pre 9 godina

Predlazem da beogradjani prestanu da placaju bilo sta!! Na kraju ce doci, recice daj bar nesto i svi sretni!! Od danas gomilam racune, pare ostavljam na stranu za iste...pa sacekam par meseci da mi otpisu deo duga i na kraju ispada da sam zaradio!

Milan

pre 9 godina

@ Mora da si bot

Druze, pusti ti Vesica sta prica. Drzim resenje u ruci gde mi je zaracunata kamata od 100% na glavnicu duga, pa na sve to oduzeto 15%. Kad trazim, ne daju mi listing dugovanja i kako su zaracunate kamate. To je cinjenica. Ja nisam bot

ČISTA BUDALA !

pre 9 godina

Samo budale plaćaju redovno.
Ja sam redovno plaćao komunalije i imao 5% popusta.
Dužnicima je inflacija pojela 205, i još imaju 15% popusta.
SRAMOTA, ja više neću da plaćam komunalije!!!
Neću da budem BUDALA !

Atreides

pre 9 godina

I opet se u ovoj drzavi nagradjuju oni koji ne postuju zakon.
Ne placas racune...dobijes popust ili ti ih oproste.
Ne sluzis vojsku,bezis od mobilizacije...budes aboliran a ovi drugi ispadnu budale.
Gradis kucu na crno platis 100 evra i sve ok...gradis legalno i puknes par hiljada evra za dozvolu em te cimaju mesecima i godinama za istu....itd..itd...

Platisa

pre 9 godina

Ljudima nije jasna ova obrnuta logika nagradjivanja neplatisa, ali stvar je vrlo jednostavna: i da daju svima 50% popusta infostan bi opet bio u plusu, jer infostan je pljacka epskih razmera. Ovim popustima hoce da izvuku ono sto mogu i opet su dobri 'ihaha'.
I jos da dodam da ljudi koji godinama nemaju grejanje NI NA KOJI NACIN ne mogu da izbegnu placanje-dugovanje i da izadju iz ropstva, jer infostanu se moze tako.

Beaca

pre 9 godina

Lepo castite neplatise, nema sta. Zasto nemoze ovako: neplatisama +15% a onima koji redovno placaju -10%
Prvima uzeli 15%, redovne nagradili sa 10% i oni usicarili 5%. Za ovih 42 godine uvek sam redovno placao sve (odakle to ne znam) i debelo se uverio da su neplatise u povoljnijem polozaju. Zao mi je sto sebi ne mogu da dozvolim da budem duznik.

zoran

pre 9 godina

Ja sam redovni platiša koji sam revnosno izmirivao svoje obaveze ali od sada postajem i ja dužnik jer oni finansijski bolje prolaze, država je od mene napravila magarca.

obavestite Nemce

pre 9 godina

ona pametnica iz SNSa kaze u intervju da su nam Nemci zamerili kako ne vodimo racuna o javnim finansijama. Pa sto to ne kaze ovom gradskom manageru Vesicu? Jel on covek ocigledno nema pojma ni koje je po redu slovo F u azbuci, a kamoli sta su finansije!

MirkoDj

pre 9 godina

Da li sam dobro razumeo: dve godine ne plaćam komunalije, okrećem novac i po isteku dve godine platim sve odjednom i dobijem popust od 15%?

Неша Србин

pre 9 godina

Дакле, да не буде ѕабуне, камате се дужницима отписују! Довољно је само потписати уговор о репрограму и то на 3 месечне рате! И још се добије попуст 12%. Беее ...
П.С. Ја бих им омогућио и неко бесплатно летовање или неку другу пригодну награду да употпунимо ово лудило.

Prle

pre 9 godina

Sta cu kad nisam takav karakter, baraba, ko neki, da vozim bembaru i ne placam infostan godinama ... Ja se ziv oduzmem kad ne platim do onog datuma za popust, a ne da kasnim ... Zato sam i tih 8% kratak ... I bembaru ;)

Ovako

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)


Problem je sto beogradske elektrane nece da iskljucuju grejanje, jer sam ih ja zvao 100 puta do sada, ali mrka kapa. Njima je cilj da te muzu za papreno grejanje, jer tamo bzabalebari partijski kadar koji nista ne radi a prima debelu platu.

b.m.

pre 9 godina

Ovo je potpuno nerazumljivo I dovešće do pogoršanja u naplati komunalanih račina.
Dosada je obračunavan popust od 5% za plaćanje o roku.
Sada se odobrava 15% popusta za one koji nisi plaćali godinama.
Ovo nije mogao smisliti neko ko ima samo osnovnu školu,
Da bi se ovo razumelo potreban je doktorat...
Čiča Gliša

bane

pre 9 godina

Sa ovakvim menadžerima, gradonačelnicima i uopšte "ekspertskom" sega-mega vlašću SVE JE MOGUĆE !
Punom snagom napred u tri ......

Kaluđer

pre 9 godina

Какви су ово "генијалци", овај наслов све говори! Па ко је луд да плаћа редовно кад ће на крају (кад се сети?!)да добије вишеструко већи попуст?! Друго, на чији терет иде то повећање попуста за редовне платише, на терет предузећа губиташа којима се ионако дугују огромни износи?! Значи циљ је отерати их у још веће губитке?! И на крају, задовољни су јер су наплатили 1% дуговања, а уједно су мало мање од тога отписали...Мајко мила, које су ово економија и математика, изгледа да су и ово смишљали "доктори" напредних наука. Брука.

Има_ли_краја

pre 9 godina

Овај што је ово овако уредио или је сишао с ума или мисли да нико од нас није при себи, па каква је ово рачуница?
Кога они награђују? ја стварно више не могу да читам вести, убија ме у појам количина глупости коју нам наши управитељи сервирају сваког дана. Трудим се да не напишем нешто погрдно и да неког не увредим, али мислим да нема речи којима бих могао да опишем колико се изнервирам кад прочитам овако нешто.
Њихов је систем да нема система, а ми наставимо да гласамо за њих па нека нас јашу и вређају оно мало поноса и интелекта што је остало.

Sve je to zbog prethodne vlasti

pre 9 godina

Ma ne znate vi to. Mi sada koji smo na vlasti hoćemo da učinimo uslugu našim glasačima. Oni koji su prethodno plaćali oni su zapravo podržavali NJIH a ne NAS.

Marko

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.

OjsOjs

pre 9 godina

Ima ovde prostora da zastitnik gradjana (ako taj uopste sme nesto da radi) pokrene postupak za ocenu ustavnosti ovakve odluke, jer je ocigledno da se na ovaj nacin vrsi diskriminacija gradjana, odnosno da se gradjani koji postuju zakone stavljaju u podredjeni polozaj u odnosu na gradjane koji ne postuju zakone.
Ajde Ombudsman, reci neku, ali samo nemoj da trazis da ti sad ovo dostavim pismeno u tri kopije sa licnim potpisom na adresu tvoje udobne kancelarije. Radi malo......Ili bolje nemoj, smenice te ako samo zucnes!
Koji cirkus od mafijaske drzave.....

ratni vojni invalid

pre 9 godina

Sramota,bruka smanjili ste popust ratnim vojnim invalidima na infostan u Beogradu, pa sada umesto 6000 placam 11.700 dinara. Znas kad cu da vas glasam nikad.Kada je rat i kad vam trebamo manji ste od mahovog zrna sad vam ne trebamo mars

Beeeeeee

pre 9 godina

E ok, posto sam ionako kod privatnika neprijavljen sad cu da ostavim infostan 2 godine po strani! Ne vidim sta to mogu da mi iskljuce?

Pa nek se igraju ovog komunizma malo i samnom, da ne ispadam samo ja redovan platisa ili preciznije BUDALA.

naplatiti im sve do dinara

pre 9 godina

Neplatiše treba tužiti i naplatiti im sve sa kamatom i sudskim troškovima bez bilo kakvih reprograma i pogodnosti jer nisu plaćali.
Uvek bolje prođu ti što ne plaćaju, izgleda da su pametniji, oprosti im se i kamata i dobiju rate i popust, a oni koji malo kasne (pa im se zaračuna kamata) i nemaju dugove za njih u ovoj varijanti nema opraštanja ni kamate.

Nikola

pre 9 godina

Procitao sam clanak jedno 3 puta da s euverim da nije neka sala. Proverio i sajt da slucajno umesto na B92 nisam otisao na neku sanoduso stranicu kad ono nisam. Sad sam siguran da mnogi nasi "strucnjaci" nisu videli ni srednju skolu a kakve ideje imaju moguce je da nisu bas pohadjali ni svih 8 razreda osnovne.

naivna

pre 9 godina

Popust imaju oni koji plate do 15. u mesecu. Ko izmiri obaveze do kraja meseca JESTE uredan platiša, ali nema nikakvog popusta. Ne da nisam nagrađena za uredno plaćanje, nego me prave budalom.

milan

pre 9 godina

Tako je uvek u nenormalnoj drzavi. Pošteni placaju, a fukari oprostiti dugove. Ali ni to nije problem, problem je što se ovo predstavlja kao uspeh u naplati potrazivanja, a dopustili su da dug naraste na 20 milijardi dinara. Dobro mi još uvek postojimo obzirom ko upravlja nama i našim dobrima.

Aleksandar

pre 9 godina

I na kraju opet ispadnu magarci oni koji redovno plaćaju raćune. Za njih nema popusta.Čak su i za učesnike u ratovima ukinuli beneficije i ostavili neki bedan popust tek da se kaže da su im ostavili nešto. Banda na čelu sa Vesićem

Dusko

pre 9 godina

Naravno , "genijalnosti" naših političara nema kraja, mada je i glupost bezgranična. U ovoj zemlji Srbiji, političari javno kažu: Ako si pošten ti si obična budala. Jer, kako objasniti, da onaj ko uredno plaća svoje račune ima popust od 5%, onaj ko ne plaća ništa odbija mu se kamata i ako plati ima popust 15%, a onaj ko i pored ovakve genijalne ideje odluči da i dalje ne plaća, ima praktično popust od 100%. Dakle, uredan platiša jednako je BUDALA. Ovaj što priča, kao i svi njegovi su izgleda doktorirali 1983, kod onog mentora na onom univerzitetu.

Papreno

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.
(redovni platisa, 19. jun 2014 10:49)

Samo si zaboravio jednu stavku a to su kamate, koje za godinu dana za 100.000 din duga narastu na 200.000 din duga. Taj popust od 15 posto nista ne znaci jer trebas umesto 100.000 din stvarnog duga da im platis 170.000 sa popustom. Malo si se preracunao, jer si zaboravio ogromne kamate.

Демагог

pre 9 godina

Моронска држава која тера људе да буду зли и покварени!
Ја плаћам и РТС!

Milan

pre 9 godina

Ne razumem o kojem odpisu kamate Vesic prica. kamata mi je zaracunata 100% - okruglo, a pritom mi nisu dali listing svih racuna i kako je obracunata kamata. Inace, ogovor se potpisuje tek kad platis ceo iznos. Dakle, dobijam ukupan racun sa obracunatom kamatom od 100% i moram da platim odmah bez objasnjenja pa tek onda da potpisem ugovor. Nek mi neko objasni. Hvala

dragan

pre 9 godina

Goran Vesic prica o reprogramu, o dugovima i duznicima...!!!Gde god je bio i u cemu god je ucestvovao sve je upropastio i ostavio u dugovima.Grad Beograd nece izdrazati vlast Gorana Vesica ni godinu dana.

vladimir

pre 9 godina

Neverovatno. U Novom Sadu nam deru kožu za 2.000 dinara duga. Kako neko može biti dužan 200.ooo,ooo ??? Jesmo li mi ovce što plaćamo?

alex

pre 9 godina

Na svakom koraku ti objasne da se ne isplati biti posten gradjanin. Ko placa porez placa placa ko ne dobije popust, ko prijavi prihode glup je ko ne prijavi ni ne traze ga itd

Trt Milojko

pre 9 godina

Rekao bi čovek da se svih dvadesetak redovnih platiša infostanu u ovom gradu javilo da ostavi komentar, lamentujući nad svojom budalastom sudbinom redovnih platiša. Pa šta mislite zašto je ova akcija uvedena, zato što im svi gradjani redovno plaćaju ili je stvar obrnuta? Ogromna je vojska onih koji ne plaćaju i protiv kojih je rizično voditi neku vrstu postupka.

A posebna je priča čemu zaparavo služi ta lopovska družina okupljena pod firmom infostan?

nema ovde ljudskih prava, samo mafije

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.

Zanimljivost

pre 9 godina

Ko potpise reprogram taj se zeznuo jer time priznaje dugovanja. Ko ne potpise moze iskoristiti mogucnost da otpise sva dugovanja starija od godinu dana sem ako nije vec utuzen ranije za to. Znaci sve starije od godinu dana se brise. Posavetujte se sa advokatom. Da li je to posteno? Naravno da nije, ali narode spasavaj goku kozu! Inace ovo vazi za sva potrazivanja od fizickih lica, za pravna je tri godine. Ziveo nekada u Srbiji, placao redom, bio redovna ovca i na kraju utekao prvom prilikom. I sada sam redovan platisa, ali ovde se to ceni.

PatriJota

pre 9 godina

Je li ovo opet vest skinuta sa Njuz Neta, ili je ozbiljna? Pa ljudi moji ima li iko normalan u ovoj drzavi uzevsi u obzir i vlast i narod??? Pitam se IMA LI NA SVETU DRZAVA GDE SE SAVESNI I ODGOVORNI GRADJANI VREDJAJU I PLJUJU NA OVAJ NACIN U ODNOSU NA OVE DRUGE???
Pa da li je moguce da redovni platise dobiju stimulaciju od 6 i 7%, a neredovni od 15% plus brisanje kaznene kamate??????????
I ko je za ovo kriv? Pa mi budale koji redovno izmirujemo obaveze i uvek ispadamo ovce i idioti!!!I umesto da se sada totalno prekine sa placanjem bilo kakvih obaveza drzavi, narod ovo cita i cuti???? Naravno usput i bleji kao ovce da slika bude kompletna!!!
Trazili ste to i dobili i nastavite da blejite!!!

samo u Srbiji...!!

pre 9 godina

A ovaj "menaNdzer" se jos hvali ovakvim izumom???

Naravoucenije, ne placajte racune, bolje je da cekate da se nakupe, pa ce vam onda dati super popust, a ne da k'o budale placate svaki mesec!!!

redovni platisa

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.

Menadžer

pre 9 godina

Ovo je takav apsurd- nedostaje samo u ovoj kombinatorici i opicija da ko odluči da ne plati ima popust od 100%. Ništa više neću da plaćam- čekam reprogram i otpis svih dugovanja. Na sledećim izborima će neko drugi da promoviše neplaćanje a istorija nas uči da ko plaća ispada budala.

Siniša

pre 9 godina

Ja sam idiot što sam plaćao godinama na vreme. Bolje da sam oročio dinare, te da sam im sada platio tim istim dinarima, a kamatu zadržao za sebe. Još bih i uštedeo 15% umesto 5% koliko sam dobijao za redovno izmirenje.

Zex

pre 9 godina

U prevodu... ko nije placao mesecima i sada plati odjednom, otpisuje mu se kamata i jos dobija popust 15% !?

Lepa matematika... budale su samo oni koji redovno placaju...

Pozdrav budalama poput mene!

bosanac al nije vazno

pre 9 godina

Imali iko pametan u tom Infostanu? Uredni platiša dobije maksimalno 7% popusta a uredni NEplatiša dobije najmanje 10% popusta. Sad svi nemojte uredno plaćati i čekajte da vam popust sa 5-6-7% naraste na 10-12-15%. Usput će i inflacija pojesti jedno 10-15%. Nisam zaboravio zatezne kamate na dug. One će se sigurno otpisati jer nemaju novaca da vas tuže. Možda smo mi Bosanci glupi, al' nas ovi iz Infostana ozbiljno ugrožavaju.

Zex

pre 9 godina

U prevodu... ko nije placao mesecima i sada plati odjednom, otpisuje mu se kamata i jos dobija popust 15% !?

Lepa matematika... budale su samo oni koji redovno placaju...

Pozdrav budalama poput mene!

redovni platisa

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.

bosanac al nije vazno

pre 9 godina

Imali iko pametan u tom Infostanu? Uredni platiša dobije maksimalno 7% popusta a uredni NEplatiša dobije najmanje 10% popusta. Sad svi nemojte uredno plaćati i čekajte da vam popust sa 5-6-7% naraste na 10-12-15%. Usput će i inflacija pojesti jedno 10-15%. Nisam zaboravio zatezne kamate na dug. One će se sigurno otpisati jer nemaju novaca da vas tuže. Možda smo mi Bosanci glupi, al' nas ovi iz Infostana ozbiljno ugrožavaju.

Menadžer

pre 9 godina

Ovo je takav apsurd- nedostaje samo u ovoj kombinatorici i opicija da ko odluči da ne plati ima popust od 100%. Ništa više neću da plaćam- čekam reprogram i otpis svih dugovanja. Na sledećim izborima će neko drugi da promoviše neplaćanje a istorija nas uči da ko plaća ispada budala.

Siniša

pre 9 godina

Ja sam idiot što sam plaćao godinama na vreme. Bolje da sam oročio dinare, te da sam im sada platio tim istim dinarima, a kamatu zadržao za sebe. Još bih i uštedeo 15% umesto 5% koliko sam dobijao za redovno izmirenje.

OjsOjs

pre 9 godina

Ima ovde prostora da zastitnik gradjana (ako taj uopste sme nesto da radi) pokrene postupak za ocenu ustavnosti ovakve odluke, jer je ocigledno da se na ovaj nacin vrsi diskriminacija gradjana, odnosno da se gradjani koji postuju zakone stavljaju u podredjeni polozaj u odnosu na gradjane koji ne postuju zakone.
Ajde Ombudsman, reci neku, ali samo nemoj da trazis da ti sad ovo dostavim pismeno u tri kopije sa licnim potpisom na adresu tvoje udobne kancelarije. Radi malo......Ili bolje nemoj, smenice te ako samo zucnes!
Koji cirkus od mafijaske drzave.....

dragan

pre 9 godina

Goran Vesic prica o reprogramu, o dugovima i duznicima...!!!Gde god je bio i u cemu god je ucestvovao sve je upropastio i ostavio u dugovima.Grad Beograd nece izdrazati vlast Gorana Vesica ni godinu dana.

naivna

pre 9 godina

Popust imaju oni koji plate do 15. u mesecu. Ko izmiri obaveze do kraja meseca JESTE uredan platiša, ali nema nikakvog popusta. Ne da nisam nagrađena za uredno plaćanje, nego me prave budalom.

vescera

pre 9 godina

Dobio sam porez za imovinu 47000din a prošle godine je bilo 20000.
Našao sam rešenje iz 2008 kada je porez na imovinu bio 3500din. Što je za 6 godina 13puta uvećanje! Jer to žele da kažu da nam se standard povećao za 13puta u predhodnih 6godina?

vladimir

pre 9 godina

Neverovatno. U Novom Sadu nam deru kožu za 2.000 dinara duga. Kako neko može biti dužan 200.ooo,ooo ??? Jesmo li mi ovce što plaćamo?

PatriJota

pre 9 godina

Je li ovo opet vest skinuta sa Njuz Neta, ili je ozbiljna? Pa ljudi moji ima li iko normalan u ovoj drzavi uzevsi u obzir i vlast i narod??? Pitam se IMA LI NA SVETU DRZAVA GDE SE SAVESNI I ODGOVORNI GRADJANI VREDJAJU I PLJUJU NA OVAJ NACIN U ODNOSU NA OVE DRUGE???
Pa da li je moguce da redovni platise dobiju stimulaciju od 6 i 7%, a neredovni od 15% plus brisanje kaznene kamate??????????
I ko je za ovo kriv? Pa mi budale koji redovno izmirujemo obaveze i uvek ispadamo ovce i idioti!!!I umesto da se sada totalno prekine sa placanjem bilo kakvih obaveza drzavi, narod ovo cita i cuti???? Naravno usput i bleji kao ovce da slika bude kompletna!!!
Trazili ste to i dobili i nastavite da blejite!!!

Nikola

pre 9 godina

Procitao sam clanak jedno 3 puta da s euverim da nije neka sala. Proverio i sajt da slucajno umesto na B92 nisam otisao na neku sanoduso stranicu kad ono nisam. Sad sam siguran da mnogi nasi "strucnjaci" nisu videli ni srednju skolu a kakve ideje imaju moguce je da nisu bas pohadjali ni svih 8 razreda osnovne.

Неша Србин

pre 9 godina

Дакле, да не буде ѕабуне, камате се дужницима отписују! Довољно је само потписати уговор о репрограму и то на 3 месечне рате! И још се добије попуст 12%. Беее ...
П.С. Ја бих им омогућио и неко бесплатно летовање или неку другу пригодну награду да употпунимо ово лудило.

magarac

pre 9 godina

I jos jednom se pokazalo da je u Srbiji bolje biti hostapler, lopov, probisvet, bitanga, narko diler, mafijas, ubica ili bilo sta sto je kaznjivo zakonom ili moralom nego da se bude posteni gradjanin, u srpskom recniku poznatiji kao "Magarac"!!!
I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja sam MAGARAC!!!!!!!!!!

Има_ли_краја

pre 9 godina

Овај што је ово овако уредио или је сишао с ума или мисли да нико од нас није при себи, па каква је ово рачуница?
Кога они награђују? ја стварно више не могу да читам вести, убија ме у појам количина глупости коју нам наши управитељи сервирају сваког дана. Трудим се да не напишем нешто погрдно и да неког не увредим, али мислим да нема речи којима бих могао да опишем колико се изнервирам кад прочитам овако нешто.
Њихов је систем да нема система, а ми наставимо да гласамо за њих па нека нас јашу и вређају оно мало поноса и интелекта што је остало.

MirkoDj

pre 9 godina

Da li sam dobro razumeo: dve godine ne plaćam komunalije, okrećem novac i po isteku dve godine platim sve odjednom i dobijem popust od 15%?

nema ovde ljudskih prava, samo mafije

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.

b.m.

pre 9 godina

Ovo je potpuno nerazumljivo I dovešće do pogoršanja u naplati komunalanih račina.
Dosada je obračunavan popust od 5% za plaćanje o roku.
Sada se odobrava 15% popusta za one koji nisi plaćali godinama.
Ovo nije mogao smisliti neko ko ima samo osnovnu školu,
Da bi se ovo razumelo potreban je doktorat...
Čiča Gliša

alex

pre 9 godina

Na svakom koraku ti objasne da se ne isplati biti posten gradjanin. Ko placa porez placa placa ko ne dobije popust, ko prijavi prihode glup je ko ne prijavi ni ne traze ga itd

sa

pre 9 godina

Ne razumete se vi u matematiku.Ako je za Vucica 50% od 50% = 50% ,onda za Vesica 7% mora da bude vece od 15%.
Toliko o savetnicima za elementarnu matematiku ( Krstic i Udovicki ).

spacebound

pre 9 godina

Predlazem da beogradjani prestanu da placaju bilo sta!! Na kraju ce doci, recice daj bar nesto i svi sretni!! Od danas gomilam racune, pare ostavljam na stranu za iste...pa sacekam par meseci da mi otpisu deo duga i na kraju ispada da sam zaradio!

milan

pre 9 godina

Tako je uvek u nenormalnoj drzavi. Pošteni placaju, a fukari oprostiti dugove. Ali ni to nije problem, problem je što se ovo predstavlja kao uspeh u naplati potrazivanja, a dopustili su da dug naraste na 20 milijardi dinara. Dobro mi još uvek postojimo obzirom ko upravlja nama i našim dobrima.

naplatiti im sve do dinara

pre 9 godina

Neplatiše treba tužiti i naplatiti im sve sa kamatom i sudskim troškovima bez bilo kakvih reprograma i pogodnosti jer nisu plaćali.
Uvek bolje prođu ti što ne plaćaju, izgleda da su pametniji, oprosti im se i kamata i dobiju rate i popust, a oni koji malo kasne (pa im se zaračuna kamata) i nemaju dugove za njih u ovoj varijanti nema opraštanja ni kamate.

zoran

pre 9 godina

Ja sam redovni platiša koji sam revnosno izmirivao svoje obaveze ali od sada postajem i ja dužnik jer oni finansijski bolje prolaze, država je od mene napravila magarca.

Beeeeeee

pre 9 godina

E ok, posto sam ionako kod privatnika neprijavljen sad cu da ostavim infostan 2 godine po strani! Ne vidim sta to mogu da mi iskljuce?

Pa nek se igraju ovog komunizma malo i samnom, da ne ispadam samo ja redovan platisa ili preciznije BUDALA.

Kaluđer

pre 9 godina

Какви су ово "генијалци", овај наслов све говори! Па ко је луд да плаћа редовно кад ће на крају (кад се сети?!)да добије вишеструко већи попуст?! Друго, на чији терет иде то повећање попуста за редовне платише, на терет предузећа губиташа којима се ионако дугују огромни износи?! Значи циљ је отерати их у још веће губитке?! И на крају, задовољни су јер су наплатили 1% дуговања, а уједно су мало мање од тога отписали...Мајко мила, које су ово економија и математика, изгледа да су и ово смишљали "доктори" напредних наука. Брука.

Prle

pre 9 godina

Sta cu kad nisam takav karakter, baraba, ko neki, da vozim bembaru i ne placam infostan godinama ... Ja se ziv oduzmem kad ne platim do onog datuma za popust, a ne da kasnim ... Zato sam i tih 8% kratak ... I bembaru ;)

Atreides

pre 9 godina

I opet se u ovoj drzavi nagradjuju oni koji ne postuju zakon.
Ne placas racune...dobijes popust ili ti ih oproste.
Ne sluzis vojsku,bezis od mobilizacije...budes aboliran a ovi drugi ispadnu budale.
Gradis kucu na crno platis 100 evra i sve ok...gradis legalno i puknes par hiljada evra za dozvolu em te cimaju mesecima i godinama za istu....itd..itd...

Aleksandar

pre 9 godina

I na kraju opet ispadnu magarci oni koji redovno plaćaju raćune. Za njih nema popusta.Čak su i za učesnike u ratovima ukinuli beneficije i ostavili neki bedan popust tek da se kaže da su im ostavili nešto. Banda na čelu sa Vesićem

ČISTA BUDALA !

pre 9 godina

Samo budale plaćaju redovno.
Ja sam redovno plaćao komunalije i imao 5% popusta.
Dužnicima je inflacija pojela 205, i još imaju 15% popusta.
SRAMOTA, ja više neću da plaćam komunalije!!!
Neću da budem BUDALA !

Mora da si bot

pre 9 godina

(Papreno, 19. jun 2014 11:16)

Ti si zaboravio da pročitaš tekst ili da ga shvatiš. Bitange koje nisu plaćale račune su nagrađene sa 15% popusta i OTPISOM KAMATE. Je li sad jasnije?

Što se same odluke gradske uprave tiče samo mi jedna stvar pada na pamet. Ovi sa njuz neta imaju ozbiljnu konkurenciju.

Necko

pre 9 godina

u svakom slucaju, ko redovno i na vreme placa on placa vise od onog ko ne placa godinama pa plati od jednom. Mozda bi bilo bolje da lovu ubacujem redovno na orocenu stednju, pa posle 3 godine da sve od jednom da platim.

Kiza

pre 9 godina

Molio bih da mi neko odgovori da li smo mi normalni, a posebno ja. Kada sam pretvarao tavan u stambeni prostoe prvo sam trazio dozvolu pa krenuo sa radovima - platio sam oko PET hiljada Eura za papire. Komsije zidale bez papira,podneli za legalizaciju - cena par stotina E i mozda jos stotinak preko inspektoru iz opstine da ne gleda radove kad prolazi kroz ulicu.
Infostan placam redovno i nisam dobijao nikakav popust a sad citam da ga kojim slucajem nisam placao imao bih 15% popusta. Imamo jos i racune za struju i dr koje redovno placam pa pitam da li mogu ,kojim slucajem, ovi mozgovi da mi izracunaju koliko sam ja ,tj mi , redovne platise, budale u dinarima ili EUR.
Hvala im unapred na trudu

Samouk

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.
(Marko, 19. jun 2014 11:43)

Marko, u pravu si za ljude koji zaista nemaju da plate i za njih treba imati razumevanja. Međutim, ja znam za nekoliko advokata koji sračunato ne plaćaju jer znaju kako da izigraju zakon! E to su lopovi za koje ja nemam razumevanja...
A vezano za to - i tu bi trebalo napraviti javni spisak dužnika pa da se zna ko može a neće, a kome stvarno treba izaći u susret!!

Crni Gruja

pre 9 godina

A zar ne bi bilo logicnije i pravednije da redovne platise dobiju popust 15%. A neredovne neku kamatu bar simbolicnu. Mislim da bi to poboljslo naplatu.

OMOGUCITE LJUDIMA ISKLJUCENJE

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.
(nema ovde ljudskih prava, samo mafije, 19. jun 2014 11:06)

Upravu si druze ali to ljudima ne vredi govoriti, ne razumeju da ima bolesnih, sa bolesnom decom, bez posla, i nemaju odakle da placaju, redovno da placaju! Nisu mi jasni ljudi koji druge nazivaju bitangama, lopovima.. sto ne placaju, a ne pitaju se da li ti ljudi imaju odakle da plate! Ja sam prvi zvao bg elektrane i to u vise navrata da iskljucim grejanje, ali su me samo drsko odbijali pod razno raznim izgovorima! Da napomenem da zivim na zadnjem spratu i bez ikakvih problema me mogu iskljuciti, posto se cevi od grejanja ne racvaju negde drugde.. ali to njima ne ide u prilog, zato sto bi ostali bez zlatne koke, i sigurnih prihoda za svoju partijsku vojsku!

Beaca

pre 9 godina

Lepo castite neplatise, nema sta. Zasto nemoze ovako: neplatisama +15% a onima koji redovno placaju -10%
Prvima uzeli 15%, redovne nagradili sa 10% i oni usicarili 5%. Za ovih 42 godine uvek sam redovno placao sve (odakle to ne znam) i debelo se uverio da su neplatise u povoljnijem polozaju. Zao mi je sto sebi ne mogu da dozvolim da budem duznik.

Milan

pre 9 godina

@ Mora da si bot

Druze, pusti ti Vesica sta prica. Drzim resenje u ruci gde mi je zaracunata kamata od 100% na glavnicu duga, pa na sve to oduzeto 15%. Kad trazim, ne daju mi listing dugovanja i kako su zaracunate kamate. To je cinjenica. Ja nisam bot

bane

pre 9 godina

Sa ovakvim menadžerima, gradonačelnicima i uopšte "ekspertskom" sega-mega vlašću SVE JE MOGUĆE !
Punom snagom napred u tri ......

Ja

pre 9 godina

Prelazim u neplatise, pa ovu piljarsku matematiku valjda znam. Dokle da se sponzoriše i podstice nešto što je loša pojava. Država uspela da od dobrog i uzornog gradjanina napravi još jednog na spisku neplatisa...može mi se, čestitamo državo. Samo da nam ne gurate baš prst u oko sa popustima na pozorišta ko uredno plaća infostan....."poludje" nas sve

obavestite Nemce

pre 9 godina

ona pametnica iz SNSa kaze u intervju da su nam Nemci zamerili kako ne vodimo racuna o javnim finansijama. Pa sto to ne kaze ovom gradskom manageru Vesicu? Jel on covek ocigledno nema pojma ni koje je po redu slovo F u azbuci, a kamoli sta su finansije!

Bojan

pre 9 godina

Kao i mnogo puta do sada u zemlji Srbiji ce ljudima koji na vreme izmiruju svoje obaveze izrasti magarece usi! Hvala prepametnim umovima koji vode javna preduzeca!

Platisa

pre 9 godina

Ljudima nije jasna ova obrnuta logika nagradjivanja neplatisa, ali stvar je vrlo jednostavna: i da daju svima 50% popusta infostan bi opet bio u plusu, jer infostan je pljacka epskih razmera. Ovim popustima hoce da izvuku ono sto mogu i opet su dobri 'ihaha'.
I jos da dodam da ljudi koji godinama nemaju grejanje NI NA KOJI NACIN ne mogu da izbegnu placanje-dugovanje i da izadju iz ropstva, jer infostanu se moze tako.

Ovako

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)


Problem je sto beogradske elektrane nece da iskljucuju grejanje, jer sam ih ja zvao 100 puta do sada, ali mrka kapa. Njima je cilj da te muzu za papreno grejanje, jer tamo bzabalebari partijski kadar koji nista ne radi a prima debelu platu.

zbanderas

pre 9 godina

Ja placam Informatici račune po tri meseca unapred. Ako se duznici ovako nagrađuju,hocu li ja biti kaznjen zbog toga što svoje obaveze ne samo tačno vec i unapred ispunjavam?!

Papreno

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.
(redovni platisa, 19. jun 2014 10:49)

Samo si zaboravio jednu stavku a to su kamate, koje za godinu dana za 100.000 din duga narastu na 200.000 din duga. Taj popust od 15 posto nista ne znaci jer trebas umesto 100.000 din stvarnog duga da im platis 170.000 sa popustom. Malo si se preracunao, jer si zaboravio ogromne kamate.

Демагог

pre 9 godina

Моронска држава која тера људе да буду зли и покварени!
Ја плаћам и РТС!

Ispravno

pre 9 godina

@ (Apsolvent Miki, 19. jun 2014 14:00)

Voda 500 din? Da li ti znas da merac vode ne radi, a i da radi radnik koji ga "ocitava" ne moze ga ocitati bez da ga ocisti i udje u sahtu, a oni ne daju da vlasnici zamene merace. Svakog meseca proizvoljno upisu cifru. Kod mene niko nije merio vec mesecima. A leti se uvek povecava cifra. Prosle godine recimo sam bio mesec dana odsutan, isli na selo kod dede... vratili se i racun za vodu 8.000 dinara!!! Nikoga nije bilo kuci niti je iko koristio vodu, proverio sam licno merac u sahti.
Toliko o prednosti kuca!

Inace su nas na silu naterali da kupimo neke kante po deset puta visoj ceni nego u maloprodaji i sada placamo mesecno nekakvo iznosenje smeca a jednom nedeljno prazne te kante, a kanta se napuni za dan prakticno.

Jedino resenje je linc svih politicara.

ratni vojni invalid

pre 9 godina

Sramota,bruka smanjili ste popust ratnim vojnim invalidima na infostan u Beogradu, pa sada umesto 6000 placam 11.700 dinara. Znas kad cu da vas glasam nikad.Kada je rat i kad vam trebamo manji ste od mahovog zrna sad vam ne trebamo mars

Zanimljivost

pre 9 godina

Ko potpise reprogram taj se zeznuo jer time priznaje dugovanja. Ko ne potpise moze iskoristiti mogucnost da otpise sva dugovanja starija od godinu dana sem ako nije vec utuzen ranije za to. Znaci sve starije od godinu dana se brise. Posavetujte se sa advokatom. Da li je to posteno? Naravno da nije, ali narode spasavaj goku kozu! Inace ovo vazi za sva potrazivanja od fizickih lica, za pravna je tri godine. Ziveo nekada u Srbiji, placao redom, bio redovna ovca i na kraju utekao prvom prilikom. I sada sam redovan platisa, ali ovde se to ceni.

Trt Milojko

pre 9 godina

Rekao bi čovek da se svih dvadesetak redovnih platiša infostanu u ovom gradu javilo da ostavi komentar, lamentujući nad svojom budalastom sudbinom redovnih platiša. Pa šta mislite zašto je ova akcija uvedena, zato što im svi gradjani redovno plaćaju ili je stvar obrnuta? Ogromna je vojska onih koji ne plaćaju i protiv kojih je rizično voditi neku vrstu postupka.

A posebna je priča čemu zaparavo služi ta lopovska družina okupljena pod firmom infostan?

samo u Srbiji...!!

pre 9 godina

A ovaj "menaNdzer" se jos hvali ovakvim izumom???

Naravoucenije, ne placajte racune, bolje je da cekate da se nakupe, pa ce vam onda dati super popust, a ne da k'o budale placate svaki mesec!!!

Dusko

pre 9 godina

Naravno , "genijalnosti" naših političara nema kraja, mada je i glupost bezgranična. U ovoj zemlji Srbiji, političari javno kažu: Ako si pošten ti si obična budala. Jer, kako objasniti, da onaj ko uredno plaća svoje račune ima popust od 5%, onaj ko ne plaća ništa odbija mu se kamata i ako plati ima popust 15%, a onaj ko i pored ovakve genijalne ideje odluči da i dalje ne plaća, ima praktično popust od 100%. Dakle, uredan platiša jednako je BUDALA. Ovaj što priča, kao i svi njegovi su izgleda doktorirali 1983, kod onog mentora na onom univerzitetu.

Alex

pre 9 godina

U Prokuplju je vodovod odobrio popuste od 20,30 i 50%. Oni koji duguju preko 50.000 din imaju popust od 50%!!! A mi koji placamo na vreme smo budale.

Zbunjeni

pre 9 godina

Pa opet su duznici bolje prosli. Npr ako neko treba da plati 5000 dinara popust od 5 % ako placa redovno dodje npr u tom slucaju 250 dinara mesecno tj on placa onda umesto 5000 , 4750. 250 dinara na godinu dana dodje 2800 dinara. Npr duznik ne placa istu tu sumu od 5000 dinara, dug mu na godisnjem nivou dodje 60000 plus kamata. Ako plati sve , otpisujemu se kamata i ostaje dug od 60000 dinara sa popustom od 15 % ako plati odjenom ,onda on mora da plati 40000 dinara za dug od 60000 plus kamata i na kraju mu mesecni racun dodje manje nego sto je redovni platisa platio sa sve popustima od 5%

Pametnjaković

pre 9 godina

Ovi što vode vlast bi pali na testu za malu maturu, jer ova njihova matematika se ne poklapa sa matematikom na ovoj planeti. Verovatno su samo neobavešteni.

Dobro pustimo to na stranu, s obzirom da te nagrade većina koji nisu plaćali neće nikada videti, jer nisu plaćali pošto nemaju para. Jednostavno ljudi nemaju odakle da plaćaju, jer država stalno diže poreze, takse, račune, itd. da bi namakli dovoljno da plate parazite iz javnog sektora. Opet se vraćamo na jednostavno rešenje: jačanje privatnog i drastično smanjenje javnog sektora. A bez smanjenja javnog nema privatnog. Pored toga javni sektor se mora učiniti efikasnim, troškovi se moraju smanjivati svakog meseca. Porezi, računi, takse, itd. se moraju smanjivati svakog meseca paralelno sa smanjenjem javnog sektora, narod mora da oseti promene. Po tome se vidi da se nikakve reforme ne sprovode, jer se ništa ne smanjuje, samo se povećava.

daevon

pre 9 godina

Koliko promašaja u ovom kratkom tekstu. Niti je prvi put davanje popusta redovnim platišama, niti je istina da platiše bolje prolaze. 15% je veći popst od 7%, iako za Vesića nije? Kao i do sada u ovoj državi ko ne plaća, bolje prođe.

Lik

pre 9 godina

Sve ovo nam se događa zato što uporno biramo kojekakve šabane da vode ovu državu. Nepismeni smo i nesposobni kao narod da iznedrimo prave vođe. Sve dok je tako nama bolje biti neće.

Zoran M.

pre 9 godina

Ako su cene usluga definisane kako je moguće onda, na te cene, već formirane i ispostavljene putem računa, davati bilo kakav popust? Zar to nije krivično delo na osnovu Zakona o cenama?

Marko

pre 9 godina

Da smo složni, pa da niko ne plati ni dinar poreza i komunalije pa da vidimo da li će da pohapse ceo narod (tako to rade u svetu, narod je jači od svega a kod nas obrnuto)

cartman

pre 9 godina

"Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete." - Ivo Andrić

Priučeni "menadžeri" i njihove odluke bez ikakvog smisla i.. reakcije su samo jedan deo prokletstva koje je Ivo Andrić maestralno opisao. Ovo je primer na kome se gradi sistem i vlast, kada narod treba da stane u odbranu zdravog razuma i svoje BUDUĆNOSTI. Ljudi, vi ne znate preko čega prelazite i šta ćete sve sebi dozvoliti!

Dupla bitango

pre 9 godina

@Mora da si bot
Kako te nije sramota da ljude nazivas bitangama? Sta ako neko od tih bitangi nema da prehrani decu, jer je izgubio posao, pa nema odakle da plati? STA?

Duznik (odavno preko grla)

pre 9 godina

Dug Srbije iznosi oko 70% BDP. Moj dug za infostan je iznad 300.000 RSD, sto je preko 100% MDP (Mog Domaceg Proizvoda). Kad cu da platim ne znam
ali planiram da to bude oko mesec dana pre nego sto dug Srbije predje 100%.
Verujem da ce to biti do kraja ove godine.

zimzeleni

pre 9 godina

haha... znaci, ova vlast je presmesna. optuzili su DS za sva zla ovog sveta, onda su uzeli najgore iz tog istog DSa (Mali, Vesic...) i postavili ih da vladaju Beogradom:) Po svemu sto citam, jano mi je da Vesic vodi grad kao CZvezdu, sto znaci da ce Beograd doziveti istu sudbinu... I kad samo pomislim da su hteli da postave Stefanovica ili onog Covica, koji se cak pojavio da drzi nekom lekcije! Bravo, glasaci! I gde su vam sad te optuznice protiv Djilasa, pokradeni bilioni, avioni, kamioni...

elektricni

pre 9 godina

Kakav smo mi jadan narod. Umesto da uhvatimo svi zajedno bandu za gusu, pa da vidimo zasto su ovako visoki racuni za komunalije, zasto nas kradu na potrosnji vode, zasto nas greju mesec ipo dana a cena grejanja kao da zivimo u Sibiru. Ovako samo bace kosku lepo i narod se pokolje izmedju sebe a stranacki poslusnici se smeju i utrkuju ko ce vise koze da nam oguli s‘ ledja. Ali neka, ovce, gluperde i kukavice ni ne zasluzuju nista bolje.

Zoran Vukov

pre 9 godina

Sve dok građani sami ne kontrolišu merne instrumente za potrošnju vode, zajedničke električne energije i kalorimetar u objektu gde stanuju i ne utvrde tačne podatke o potrošnji neće znati kako vlast uz pomoć Infostana (koji ove podatke o očitanim stanjima krije ) jer se korisnici fiktivno zadužuju sa iznosima (za grejanje dvostruko više od stvarnih troškova). Svi korisnici u Beogradu su 2012/2013 kupili 204 kwh/m2 stanbenog prostora a isporučeno je svega 88,5 kwh/m2 stana. Znači manje 115,5 kwh/m2stana x 6,7 din/kwh=770,5 din/m2 stana je više platio jer nema OBRAČUNA. U grejnoj sezoni 2013/2014 kupio je 200,5838 kwh/m2 stana a isporučeno je još manje 77,51 kwh/m2 stana.Isto manje 123 kwh/m2 stana x 6,82 din/kwh=838,86 don/m2 stana. Sa ovim novcem kupljeni su kwh za 2 grejne sezone koju su platili SVI KORISNICI DALJINSKOG GREJANJA osim ko je subvencionnisan sa 50% , koji je platio stvarne troškove za grejanje. Građani moraju ako hoće da prežive da zaustave ovakvu nezakonitu naplatu kojom se krije u računima očitana stanja mernih instrumenata koji mere potrošnju u objektu i da ZAHTEVAJU TRANSPARENTNU NAPLATU I OBRAČUN NAKON SVAKOG OČITAVANJA. Ovako nemajući nikakve podatke su laka meta za reketiranje koje traje godinama unatrag, pa se fiktivnim zaduživanjem sa uslugama koje nisu izvršene a ko ih ne plati izlaže progonu i iznudi ma da nisu ustvari DUŽNI. Svako plaćanjem grejanja godišnje kupuje prosečno 2 grejne sezone.(ovo iznosim jer 9 godina pratim stanja kalorimetra).

Steph

pre 9 godina

Ovo moze samo kod vas u Bgd. Ovde posle tri neplacena opomena, nakon 5 odmah tuzba i prinudna naplata. Kakav crni reprogram. Isto i za struju, par racuna opomena pa odmah sec.

BB

pre 9 godina

Nije bas sve tako. Ja sam taj koji je reprogramirao dug, ali sam platio na rate. Zbog duga koji je bio oko 120.000 dinara, plaćao sam debelu kamatu svakog meseca zbog kašnjenja. Na račun od 10.000 svakog meseca sam plaćao oko 1000 dinara kamate, što je 10%. Onda za sklapanje ugovora taksa je 4000 dinara. Čekao sam dva dana u redu i uz to nisam koristio tih 5% kao redovan platiša. U međuvremeni su stizali sudski nalozi, pretnje o zapleni imovine... Verujte, više se isplati plaćati redovno, što ću i ja ubuduće činiti.

Sve je to zbog prethodne vlasti

pre 9 godina

Ma ne znate vi to. Mi sada koji smo na vlasti hoćemo da učinimo uslugu našim glasačima. Oni koji su prethodno plaćali oni su zapravo podržavali NJIH a ne NAS.

HOGAR

pre 9 godina

Da li neko vidi gde vodi smanjenje plata i "bolne mere" kako reče jedan čovek .Pa ljudi polako prestaju da plaćaju račune,a to nije poenta već da što više bude platežno sposobno,da se roba kupuje i da se novac troši.Samo na taj način možemo doći do nekog rešenja.Kakva otpuštanja,kakve privatizacije...ako treba štampati novac jer ako tokovi novca uspore svoje kretanje onda smo gotovi.

SIlvester

pre 9 godina

Ovakve stvari ne bi bile problem da su doneseni zakoni o socijalnim kartama i o ispitivanju porekla imovine. Da se vidi ko je zaista sirotinja, a ko bahati truli bogataš koji je kriminalom i korupcijom došao do imovine, i ne pada mu napamet da bilo kome plati bilo šta. Ali ti zakoni se ne donose. Jer u vladi su konstantno prevaranti plaćeni da uništavaju državu i narod.

Marko

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.

Maki

pre 9 godina

U NS 15.000 plaćenog duga za stanarinu, sa 2 dana kašnjenja, košta 12.600 rsd. Zašto? Jer je već pokrenuto kod izvršitelja. Platiš, jer je sledeća mera fendovanje imovine. Pravo na odlaganje, rate i žalbu ne postoji, a što je račun u međuvremenu plaćen nema veze. I da - uprava ovog JKP i (uvek isti) izvršitelj i advokat su svi iz iste stranke.

Milos Ilic

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)

Ajmo malo ozbiljnosti. Kad ne platis struju mogu da ti je iseku, a kako da ti iseku vodu i grejanje u zgradi ili soliteru? Daj neko resenje.

(Vlast)a

pre 9 godina

Znaci u ovoj jadnoj drzavi poruka ostaje ista:sirotinjo,placaj racune bez popusta,a bogati i bahati ce dobiti popust i cestitku sto ce jednom u 5 godina odvojiti 1% svojih prihoda i platiti obaveze.
Najradije bih rekla da nikad vise necu platiti nijedan racun,ali ne smem jer nemam para za troskove sudjenja niti sam u prilici da se nagodim sa vladarima.Svi moraju da placaju sve racune,nakon prvog neplacenog gube struju,a racun za komunalije se utrostrucuje bez ikakvih olaksica ako ne plate.Ako cekaju godinu dana,blokirajte im racun pa naplatite prinudno umesto da ih kreditirate na nas racun.
Naravno da necete jer vam oni trebaju a mi smo potrosna roba.

Milan

pre 9 godina

Ne razumem o kojem odpisu kamate Vesic prica. kamata mi je zaracunata 100% - okruglo, a pritom mi nisu dali listing svih racuna i kako je obracunata kamata. Inace, ogovor se potpisuje tek kad platis ceo iznos. Dakle, dobijam ukupan racun sa obracunatom kamatom od 100% i moram da platim odmah bez objasnjenja pa tek onda da potpisem ugovor. Nek mi neko objasni. Hvala

bk

pre 9 godina

treba pojasniti zaplet, redovne platise treba da su spokojne.
Redovan platisa plati recimo 5.000 , dobije za to neki popust i to je ok...
Neredovni koji iz nekog razloga nije platio ,za tih propustenih 5.000 sada treba da plati sa astronomskim kamatama i naduvnim sudskim troskovima preko 30.000 .Veliko je pitanje sta uopste oni oprastaju.

Marko

pre 9 godina

Mi smo pre mesec dana platili zaostala poslednja 3 meseca 2013 g. a u Infostanu to nisu proknjižili već smo u + za taj novac. A za ta 3 meseca smo dobili od izvršitelja da platimo. Ko je tu lud?!

Zoran Vukov

pre 9 godina

Zašto građanin koji nije platio neki račun a koji stanuje u objektu sa više stanova a greju se daljinskim grejanjem nije dužan ako ne plati račun? Kako su stanovi otkupljeni, svi su zajednički vlasnici objekta.Račun za grejanje morao bi da se izdaje na količinu kwh koja se isporuči godišnje objektu pomnoženo sa prodajnom cenom za kwh, koje su bile 6,7 din/kwh do nove godine a sa povećanjem PDV na 10% 6,82 din/kwh. Kako su svi dobijali račune sa akontacionom količinom kwh od 16,7153 kwh/m2 mesečno (što je više od dvostruko veće količine koja se godišnje isporučuje po m2 stanbene površine (manje od 100kwh/m2 god.) jasno je da su svi ostali korisnici u objektu plaćajući svoj neispravan račun platili dvostruko veću količinu nego što je isporučeno. Kako je ovim uplatama u potpunosti izmireno stvavarno potraživanje toplane i preplaćeno neki neplaćeni račun samo neznatno umanuje tu nepravilno utvrđenu obavezu.Kada bi građani sami delili isporučene količine pravilno i svako plaćao svoju obavezu , tada bi se ne plaćanjem nekog korisnika prikazalo dugovanje. Ovako to predstavlja naplaćivanje REKETA a ne dugovanja jer je obaveza na objektu u potpunosti plaćena.

losmi

pre 9 godina

meni je sta prazana 3-4 godine, nisam placao infostan. ja razumem da ste svi besni jer vas pored svih ostalih problema i ovakva nepravda boli. ali ja zaista nemam nameru da placam nesto sto ne koristim, plus koliko znam postoji zakon da posle godinu dana zastareva infostan. ukupno imam dug 40-50 hiljada dinara, sacekam da me upozore ili pokrenu postupak i tada platim zadnjih godinu dana a za ostalo se pozovem na zakon. ako oni mogu da kradu od mog dela hleba, pa bogami cu i ja za jedan njihov okrajak da se uhvatim.

Papreno

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.
(redovni platisa, 19. jun 2014 10:49)

Samo si zaboravio jednu stavku a to su kamate, koje za godinu dana za 100.000 din duga narastu na 200.000 din duga. Taj popust od 15 posto nista ne znaci jer trebas umesto 100.000 din stvarnog duga da im platis 170.000 sa popustom. Malo si se preracunao, jer si zaboravio ogromne kamate.

BB

pre 9 godina

Nije bas sve tako. Ja sam taj koji je reprogramirao dug, ali sam platio na rate. Zbog duga koji je bio oko 120.000 dinara, plaćao sam debelu kamatu svakog meseca zbog kašnjenja. Na račun od 10.000 svakog meseca sam plaćao oko 1000 dinara kamate, što je 10%. Onda za sklapanje ugovora taksa je 4000 dinara. Čekao sam dva dana u redu i uz to nisam koristio tih 5% kao redovan platiša. U međuvremeni su stizali sudski nalozi, pretnje o zapleni imovine... Verujte, više se isplati plaćati redovno, što ću i ja ubuduće činiti.

bosanac al nije vazno

pre 9 godina

Imali iko pametan u tom Infostanu? Uredni platiša dobije maksimalno 7% popusta a uredni NEplatiša dobije najmanje 10% popusta. Sad svi nemojte uredno plaćati i čekajte da vam popust sa 5-6-7% naraste na 10-12-15%. Usput će i inflacija pojesti jedno 10-15%. Nisam zaboravio zatezne kamate na dug. One će se sigurno otpisati jer nemaju novaca da vas tuže. Možda smo mi Bosanci glupi, al' nas ovi iz Infostana ozbiljno ugrožavaju.

Zex

pre 9 godina

U prevodu... ko nije placao mesecima i sada plati odjednom, otpisuje mu se kamata i jos dobija popust 15% !?

Lepa matematika... budale su samo oni koji redovno placaju...

Pozdrav budalama poput mene!

Siniša

pre 9 godina

Ja sam idiot što sam plaćao godinama na vreme. Bolje da sam oročio dinare, te da sam im sada platio tim istim dinarima, a kamatu zadržao za sebe. Još bih i uštedeo 15% umesto 5% koliko sam dobijao za redovno izmirenje.

redovni platisa

pre 9 godina

znaci, racunica je sledeca:
kao redovni platisa umesto 100.000 sam sa popustom 5% platio 95.000.
da nisam placao, a pare stekao npr. u banku, tamo bi dobio neku kamatu, i vracanjem duga odjednom bi platio 85.000.
cudno neko nagradjivanje urednih.

Menadžer

pre 9 godina

Ovo je takav apsurd- nedostaje samo u ovoj kombinatorici i opicija da ko odluči da ne plati ima popust od 100%. Ništa više neću da plaćam- čekam reprogram i otpis svih dugovanja. Na sledećim izborima će neko drugi da promoviše neplaćanje a istorija nas uči da ko plaća ispada budala.

Marko

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.

naplatiti im sve do dinara

pre 9 godina

Neplatiše treba tužiti i naplatiti im sve sa kamatom i sudskim troškovima bez bilo kakvih reprograma i pogodnosti jer nisu plaćali.
Uvek bolje prođu ti što ne plaćaju, izgleda da su pametniji, oprosti im se i kamata i dobiju rate i popust, a oni koji malo kasne (pa im se zaračuna kamata) i nemaju dugove za njih u ovoj varijanti nema opraštanja ni kamate.

bk

pre 9 godina

treba pojasniti zaplet, redovne platise treba da su spokojne.
Redovan platisa plati recimo 5.000 , dobije za to neki popust i to je ok...
Neredovni koji iz nekog razloga nije platio ,za tih propustenih 5.000 sada treba da plati sa astronomskim kamatama i naduvnim sudskim troskovima preko 30.000 .Veliko je pitanje sta uopste oni oprastaju.

b.m.

pre 9 godina

Ovo je potpuno nerazumljivo I dovešće do pogoršanja u naplati komunalanih račina.
Dosada je obračunavan popust od 5% za plaćanje o roku.
Sada se odobrava 15% popusta za one koji nisi plaćali godinama.
Ovo nije mogao smisliti neko ko ima samo osnovnu školu,
Da bi se ovo razumelo potreban je doktorat...
Čiča Gliša

PatriJota

pre 9 godina

Je li ovo opet vest skinuta sa Njuz Neta, ili je ozbiljna? Pa ljudi moji ima li iko normalan u ovoj drzavi uzevsi u obzir i vlast i narod??? Pitam se IMA LI NA SVETU DRZAVA GDE SE SAVESNI I ODGOVORNI GRADJANI VREDJAJU I PLJUJU NA OVAJ NACIN U ODNOSU NA OVE DRUGE???
Pa da li je moguce da redovni platise dobiju stimulaciju od 6 i 7%, a neredovni od 15% plus brisanje kaznene kamate??????????
I ko je za ovo kriv? Pa mi budale koji redovno izmirujemo obaveze i uvek ispadamo ovce i idioti!!!I umesto da se sada totalno prekine sa placanjem bilo kakvih obaveza drzavi, narod ovo cita i cuti???? Naravno usput i bleji kao ovce da slika bude kompletna!!!
Trazili ste to i dobili i nastavite da blejite!!!

MirkoDj

pre 9 godina

Da li sam dobro razumeo: dve godine ne plaćam komunalije, okrećem novac i po isteku dve godine platim sve odjednom i dobijem popust od 15%?

Dupla bitango

pre 9 godina

@Mora da si bot
Kako te nije sramota da ljude nazivas bitangama? Sta ako neko od tih bitangi nema da prehrani decu, jer je izgubio posao, pa nema odakle da plati? STA?

Duznik (odavno preko grla)

pre 9 godina

Dug Srbije iznosi oko 70% BDP. Moj dug za infostan je iznad 300.000 RSD, sto je preko 100% MDP (Mog Domaceg Proizvoda). Kad cu da platim ne znam
ali planiram da to bude oko mesec dana pre nego sto dug Srbije predje 100%.
Verujem da ce to biti do kraja ove godine.

OjsOjs

pre 9 godina

Ima ovde prostora da zastitnik gradjana (ako taj uopste sme nesto da radi) pokrene postupak za ocenu ustavnosti ovakve odluke, jer je ocigledno da se na ovaj nacin vrsi diskriminacija gradjana, odnosno da se gradjani koji postuju zakone stavljaju u podredjeni polozaj u odnosu na gradjane koji ne postuju zakone.
Ajde Ombudsman, reci neku, ali samo nemoj da trazis da ti sad ovo dostavim pismeno u tri kopije sa licnim potpisom na adresu tvoje udobne kancelarije. Radi malo......Ili bolje nemoj, smenice te ako samo zucnes!
Koji cirkus od mafijaske drzave.....

milan

pre 9 godina

Tako je uvek u nenormalnoj drzavi. Pošteni placaju, a fukari oprostiti dugove. Ali ni to nije problem, problem je što se ovo predstavlja kao uspeh u naplati potrazivanja, a dopustili su da dug naraste na 20 milijardi dinara. Dobro mi još uvek postojimo obzirom ko upravlja nama i našim dobrima.

Trt Milojko

pre 9 godina

Rekao bi čovek da se svih dvadesetak redovnih platiša infostanu u ovom gradu javilo da ostavi komentar, lamentujući nad svojom budalastom sudbinom redovnih platiša. Pa šta mislite zašto je ova akcija uvedena, zato što im svi gradjani redovno plaćaju ili je stvar obrnuta? Ogromna je vojska onih koji ne plaćaju i protiv kojih je rizično voditi neku vrstu postupka.

A posebna je priča čemu zaparavo služi ta lopovska družina okupljena pod firmom infostan?

Mora da si bot

pre 9 godina

(Papreno, 19. jun 2014 11:16)

Ti si zaboravio da pročitaš tekst ili da ga shvatiš. Bitange koje nisu plaćale račune su nagrađene sa 15% popusta i OTPISOM KAMATE. Je li sad jasnije?

Što se same odluke gradske uprave tiče samo mi jedna stvar pada na pamet. Ovi sa njuz neta imaju ozbiljnu konkurenciju.

Prle

pre 9 godina

Sta cu kad nisam takav karakter, baraba, ko neki, da vozim bembaru i ne placam infostan godinama ... Ja se ziv oduzmem kad ne platim do onog datuma za popust, a ne da kasnim ... Zato sam i tih 8% kratak ... I bembaru ;)

Beeeeeee

pre 9 godina

E ok, posto sam ionako kod privatnika neprijavljen sad cu da ostavim infostan 2 godine po strani! Ne vidim sta to mogu da mi iskljuce?

Pa nek se igraju ovog komunizma malo i samnom, da ne ispadam samo ja redovan platisa ili preciznije BUDALA.

Nikola

pre 9 godina

Procitao sam clanak jedno 3 puta da s euverim da nije neka sala. Proverio i sajt da slucajno umesto na B92 nisam otisao na neku sanoduso stranicu kad ono nisam. Sad sam siguran da mnogi nasi "strucnjaci" nisu videli ni srednju skolu a kakve ideje imaju moguce je da nisu bas pohadjali ni svih 8 razreda osnovne.

dragan

pre 9 godina

Goran Vesic prica o reprogramu, o dugovima i duznicima...!!!Gde god je bio i u cemu god je ucestvovao sve je upropastio i ostavio u dugovima.Grad Beograd nece izdrazati vlast Gorana Vesica ni godinu dana.

vladimir

pre 9 godina

Neverovatno. U Novom Sadu nam deru kožu za 2.000 dinara duga. Kako neko može biti dužan 200.ooo,ooo ??? Jesmo li mi ovce što plaćamo?

Има_ли_краја

pre 9 godina

Овај што је ово овако уредио или је сишао с ума или мисли да нико од нас није при себи, па каква је ово рачуница?
Кога они награђују? ја стварно више не могу да читам вести, убија ме у појам количина глупости коју нам наши управитељи сервирају сваког дана. Трудим се да не напишем нешто погрдно и да неког не увредим, али мислим да нема речи којима бих могао да опишем колико се изнервирам кад прочитам овако нешто.
Њихов је систем да нема система, а ми наставимо да гласамо за њих па нека нас јашу и вређају оно мало поноса и интелекта што је остало.

Bojan

pre 9 godina

Kao i mnogo puta do sada u zemlji Srbiji ce ljudima koji na vreme izmiruju svoje obaveze izrasti magarece usi! Hvala prepametnim umovima koji vode javna preduzeca!

Aleksandar

pre 9 godina

I na kraju opet ispadnu magarci oni koji redovno plaćaju raćune. Za njih nema popusta.Čak su i za učesnike u ratovima ukinuli beneficije i ostavili neki bedan popust tek da se kaže da su im ostavili nešto. Banda na čelu sa Vesićem

naivna

pre 9 godina

Popust imaju oni koji plate do 15. u mesecu. Ko izmiri obaveze do kraja meseca JESTE uredan platiša, ali nema nikakvog popusta. Ne da nisam nagrađena za uredno plaćanje, nego me prave budalom.

alex

pre 9 godina

Na svakom koraku ti objasne da se ne isplati biti posten gradjanin. Ko placa porez placa placa ko ne dobije popust, ko prijavi prihode glup je ko ne prijavi ni ne traze ga itd

Beaca

pre 9 godina

Lepo castite neplatise, nema sta. Zasto nemoze ovako: neplatisama +15% a onima koji redovno placaju -10%
Prvima uzeli 15%, redovne nagradili sa 10% i oni usicarili 5%. Za ovih 42 godine uvek sam redovno placao sve (odakle to ne znam) i debelo se uverio da su neplatise u povoljnijem polozaju. Zao mi je sto sebi ne mogu da dozvolim da budem duznik.

Milan

pre 9 godina

@ Mora da si bot

Druze, pusti ti Vesica sta prica. Drzim resenje u ruci gde mi je zaracunata kamata od 100% na glavnicu duga, pa na sve to oduzeto 15%. Kad trazim, ne daju mi listing dugovanja i kako su zaracunate kamate. To je cinjenica. Ja nisam bot

Milos Ilic

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)

Ajmo malo ozbiljnosti. Kad ne platis struju mogu da ti je iseku, a kako da ti iseku vodu i grejanje u zgradi ili soliteru? Daj neko resenje.

Samouk

pre 9 godina

Ovakvi naslovi treba da navedu na to kako oni koji ne plaćaju su u super poziciji, a niko ne vodi računa da su ljudi siromašni i da mnogi zbog siromaštva niti su mogli redovno da plaćaju račune niti će moći da odgovore na ove "povoljne" uslove otplate duga. No, dobro, solidarnost je u Srbiji davno nestala, a ovo urušeno društvo je ceh koji plaćamo svojoj sebičnosti.
(Marko, 19. jun 2014 11:43)

Marko, u pravu si za ljude koji zaista nemaju da plate i za njih treba imati razumevanja. Međutim, ja znam za nekoliko advokata koji sračunato ne plaćaju jer znaju kako da izigraju zakon! E to su lopovi za koje ja nemam razumevanja...
A vezano za to - i tu bi trebalo napraviti javni spisak dužnika pa da se zna ko može a neće, a kome stvarno treba izaći u susret!!

Necko

pre 9 godina

u svakom slucaju, ko redovno i na vreme placa on placa vise od onog ko ne placa godinama pa plati od jednom. Mozda bi bilo bolje da lovu ubacujem redovno na orocenu stednju, pa posle 3 godine da sve od jednom da platim.

zbanderas

pre 9 godina

Ja placam Informatici račune po tri meseca unapred. Ako se duznici ovako nagrađuju,hocu li ja biti kaznjen zbog toga što svoje obaveze ne samo tačno vec i unapred ispunjavam?!

daevon

pre 9 godina

Koliko promašaja u ovom kratkom tekstu. Niti je prvi put davanje popusta redovnim platišama, niti je istina da platiše bolje prolaze. 15% je veći popst od 7%, iako za Vesića nije? Kao i do sada u ovoj državi ko ne plaća, bolje prođe.

losmi

pre 9 godina

meni je sta prazana 3-4 godine, nisam placao infostan. ja razumem da ste svi besni jer vas pored svih ostalih problema i ovakva nepravda boli. ali ja zaista nemam nameru da placam nesto sto ne koristim, plus koliko znam postoji zakon da posle godinu dana zastareva infostan. ukupno imam dug 40-50 hiljada dinara, sacekam da me upozore ili pokrenu postupak i tada platim zadnjih godinu dana a za ostalo se pozovem na zakon. ako oni mogu da kradu od mog dela hleba, pa bogami cu i ja za jedan njihov okrajak da se uhvatim.

nema ovde ljudskih prava, samo mafije

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.

Kaluđer

pre 9 godina

Какви су ово "генијалци", овај наслов све говори! Па ко је луд да плаћа редовно кад ће на крају (кад се сети?!)да добије вишеструко већи попуст?! Друго, на чији терет иде то повећање попуста за редовне платише, на терет предузећа губиташа којима се ионако дугују огромни износи?! Значи циљ је отерати их у још веће губитке?! И на крају, задовољни су јер су наплатили 1% дуговања, а уједно су мало мање од тога отписали...Мајко мила, које су ово економија и математика, изгледа да су и ово смишљали "доктори" напредних наука. Брука.

ratni vojni invalid

pre 9 godina

Sramota,bruka smanjili ste popust ratnim vojnim invalidima na infostan u Beogradu, pa sada umesto 6000 placam 11.700 dinara. Znas kad cu da vas glasam nikad.Kada je rat i kad vam trebamo manji ste od mahovog zrna sad vam ne trebamo mars

samo u Srbiji...!!

pre 9 godina

A ovaj "menaNdzer" se jos hvali ovakvim izumom???

Naravoucenije, ne placajte racune, bolje je da cekate da se nakupe, pa ce vam onda dati super popust, a ne da k'o budale placate svaki mesec!!!

zoran

pre 9 godina

Ja sam redovni platiša koji sam revnosno izmirivao svoje obaveze ali od sada postajem i ja dužnik jer oni finansijski bolje prolaze, država je od mene napravila magarca.

Неша Србин

pre 9 godina

Дакле, да не буде ѕабуне, камате се дужницима отписују! Довољно је само потписати уговор о репрограму и то на 3 месечне рате! И још се добије попуст 12%. Беее ...
П.С. Ја бих им омогућио и неко бесплатно летовање или неку другу пригодну награду да употпунимо ово лудило.

Kiza

pre 9 godina

Molio bih da mi neko odgovori da li smo mi normalni, a posebno ja. Kada sam pretvarao tavan u stambeni prostoe prvo sam trazio dozvolu pa krenuo sa radovima - platio sam oko PET hiljada Eura za papire. Komsije zidale bez papira,podneli za legalizaciju - cena par stotina E i mozda jos stotinak preko inspektoru iz opstine da ne gleda radove kad prolazi kroz ulicu.
Infostan placam redovno i nisam dobijao nikakav popust a sad citam da ga kojim slucajem nisam placao imao bih 15% popusta. Imamo jos i racune za struju i dr koje redovno placam pa pitam da li mogu ,kojim slucajem, ovi mozgovi da mi izracunaju koliko sam ja ,tj mi , redovne platise, budale u dinarima ili EUR.
Hvala im unapred na trudu

Zoran M.

pre 9 godina

Ako su cene usluga definisane kako je moguće onda, na te cene, već formirane i ispostavljene putem računa, davati bilo kakav popust? Zar to nije krivično delo na osnovu Zakona o cenama?

Демагог

pre 9 godina

Моронска држава која тера људе да буду зли и покварени!
Ја плаћам и РТС!

ČISTA BUDALA !

pre 9 godina

Samo budale plaćaju redovno.
Ja sam redovno plaćao komunalije i imao 5% popusta.
Dužnicima je inflacija pojela 205, i još imaju 15% popusta.
SRAMOTA, ja više neću da plaćam komunalije!!!
Neću da budem BUDALA !

Atreides

pre 9 godina

I opet se u ovoj drzavi nagradjuju oni koji ne postuju zakon.
Ne placas racune...dobijes popust ili ti ih oproste.
Ne sluzis vojsku,bezis od mobilizacije...budes aboliran a ovi drugi ispadnu budale.
Gradis kucu na crno platis 100 evra i sve ok...gradis legalno i puknes par hiljada evra za dozvolu em te cimaju mesecima i godinama za istu....itd..itd...

Platisa

pre 9 godina

Ljudima nije jasna ova obrnuta logika nagradjivanja neplatisa, ali stvar je vrlo jednostavna: i da daju svima 50% popusta infostan bi opet bio u plusu, jer infostan je pljacka epskih razmera. Ovim popustima hoce da izvuku ono sto mogu i opet su dobri 'ihaha'.
I jos da dodam da ljudi koji godinama nemaju grejanje NI NA KOJI NACIN ne mogu da izbegnu placanje-dugovanje i da izadju iz ropstva, jer infostanu se moze tako.

Ja

pre 9 godina

Prelazim u neplatise, pa ovu piljarsku matematiku valjda znam. Dokle da se sponzoriše i podstice nešto što je loša pojava. Država uspela da od dobrog i uzornog gradjanina napravi još jednog na spisku neplatisa...može mi se, čestitamo državo. Samo da nam ne gurate baš prst u oko sa popustima na pozorišta ko uredno plaća infostan....."poludje" nas sve

Marko

pre 9 godina

Da smo složni, pa da niko ne plati ni dinar poreza i komunalije pa da vidimo da li će da pohapse ceo narod (tako to rade u svetu, narod je jači od svega a kod nas obrnuto)

Dusko

pre 9 godina

Naravno , "genijalnosti" naših političara nema kraja, mada je i glupost bezgranična. U ovoj zemlji Srbiji, političari javno kažu: Ako si pošten ti si obična budala. Jer, kako objasniti, da onaj ko uredno plaća svoje račune ima popust od 5%, onaj ko ne plaća ništa odbija mu se kamata i ako plati ima popust 15%, a onaj ko i pored ovakve genijalne ideje odluči da i dalje ne plaća, ima praktično popust od 100%. Dakle, uredan platiša jednako je BUDALA. Ovaj što priča, kao i svi njegovi su izgleda doktorirali 1983, kod onog mentora na onom univerzitetu.

Zanimljivost

pre 9 godina

Ko potpise reprogram taj se zeznuo jer time priznaje dugovanja. Ko ne potpise moze iskoristiti mogucnost da otpise sva dugovanja starija od godinu dana sem ako nije vec utuzen ranije za to. Znaci sve starije od godinu dana se brise. Posavetujte se sa advokatom. Da li je to posteno? Naravno da nije, ali narode spasavaj goku kozu! Inace ovo vazi za sva potrazivanja od fizickih lica, za pravna je tri godine. Ziveo nekada u Srbiji, placao redom, bio redovna ovca i na kraju utekao prvom prilikom. I sada sam redovan platisa, ali ovde se to ceni.

obavestite Nemce

pre 9 godina

ona pametnica iz SNSa kaze u intervju da su nam Nemci zamerili kako ne vodimo racuna o javnim finansijama. Pa sto to ne kaze ovom gradskom manageru Vesicu? Jel on covek ocigledno nema pojma ni koje je po redu slovo F u azbuci, a kamoli sta su finansije!

spacebound

pre 9 godina

Predlazem da beogradjani prestanu da placaju bilo sta!! Na kraju ce doci, recice daj bar nesto i svi sretni!! Od danas gomilam racune, pare ostavljam na stranu za iste...pa sacekam par meseci da mi otpisu deo duga i na kraju ispada da sam zaradio!

sa

pre 9 godina

Ne razumete se vi u matematiku.Ako je za Vucica 50% od 50% = 50% ,onda za Vesica 7% mora da bude vece od 15%.
Toliko o savetnicima za elementarnu matematiku ( Krstic i Udovicki ).

OMOGUCITE LJUDIMA ISKLJUCENJE

pre 9 godina

Molio sam nadlezne sluzbe i beogradske toplane jos pre par godina da mi iskljuce grejanje, jer nisam u mogucnosti to da placam zbog gubitka posla i bolesti. Sada mi se za grejanje nagomilao dug sa kamatama 500.000 dinara i ja to vise nisam u stanju da platim jer nemam od cega, a hteo sam da mi iskljuce grejanje, i molio sam ih bezbroj puta ali ne vredi, moras da budes njihov rob do kraja. Ako mi budu plenili odlucicu se za ono najgore, jer drugog izlaza nemam.
(nema ovde ljudskih prava, samo mafije, 19. jun 2014 11:06)

Upravu si druze ali to ljudima ne vredi govoriti, ne razumeju da ima bolesnih, sa bolesnom decom, bez posla, i nemaju odakle da placaju, redovno da placaju! Nisu mi jasni ljudi koji druge nazivaju bitangama, lopovima.. sto ne placaju, a ne pitaju se da li ti ljudi imaju odakle da plate! Ja sam prvi zvao bg elektrane i to u vise navrata da iskljucim grejanje, ali su me samo drsko odbijali pod razno raznim izgovorima! Da napomenem da zivim na zadnjem spratu i bez ikakvih problema me mogu iskljuciti, posto se cevi od grejanja ne racvaju negde drugde.. ali to njima ne ide u prilog, zato sto bi ostali bez zlatne koke, i sigurnih prihoda za svoju partijsku vojsku!

Pametnjaković

pre 9 godina

Ovi što vode vlast bi pali na testu za malu maturu, jer ova njihova matematika se ne poklapa sa matematikom na ovoj planeti. Verovatno su samo neobavešteni.

Dobro pustimo to na stranu, s obzirom da te nagrade većina koji nisu plaćali neće nikada videti, jer nisu plaćali pošto nemaju para. Jednostavno ljudi nemaju odakle da plaćaju, jer država stalno diže poreze, takse, račune, itd. da bi namakli dovoljno da plate parazite iz javnog sektora. Opet se vraćamo na jednostavno rešenje: jačanje privatnog i drastično smanjenje javnog sektora. A bez smanjenja javnog nema privatnog. Pored toga javni sektor se mora učiniti efikasnim, troškovi se moraju smanjivati svakog meseca. Porezi, računi, takse, itd. se moraju smanjivati svakog meseca paralelno sa smanjenjem javnog sektora, narod mora da oseti promene. Po tome se vidi da se nikakve reforme ne sprovode, jer se ništa ne smanjuje, samo se povećava.

magarac

pre 9 godina

I jos jednom se pokazalo da je u Srbiji bolje biti hostapler, lopov, probisvet, bitanga, narko diler, mafijas, ubica ili bilo sta sto je kaznjivo zakonom ili moralom nego da se bude posteni gradjanin, u srpskom recniku poznatiji kao "Magarac"!!!
I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja, I ja sam MAGARAC!!!!!!!!!!

Crni Gruja

pre 9 godina

A zar ne bi bilo logicnije i pravednije da redovne platise dobiju popust 15%. A neredovne neku kamatu bar simbolicnu. Mislim da bi to poboljslo naplatu.

Ispravno

pre 9 godina

@ (Apsolvent Miki, 19. jun 2014 14:00)

Voda 500 din? Da li ti znas da merac vode ne radi, a i da radi radnik koji ga "ocitava" ne moze ga ocitati bez da ga ocisti i udje u sahtu, a oni ne daju da vlasnici zamene merace. Svakog meseca proizvoljno upisu cifru. Kod mene niko nije merio vec mesecima. A leti se uvek povecava cifra. Prosle godine recimo sam bio mesec dana odsutan, isli na selo kod dede... vratili se i racun za vodu 8.000 dinara!!! Nikoga nije bilo kuci niti je iko koristio vodu, proverio sam licno merac u sahti.
Toliko o prednosti kuca!

Inace su nas na silu naterali da kupimo neke kante po deset puta visoj ceni nego u maloprodaji i sada placamo mesecno nekakvo iznosenje smeca a jednom nedeljno prazne te kante, a kanta se napuni za dan prakticno.

Jedino resenje je linc svih politicara.

zimzeleni

pre 9 godina

haha... znaci, ova vlast je presmesna. optuzili su DS za sva zla ovog sveta, onda su uzeli najgore iz tog istog DSa (Mali, Vesic...) i postavili ih da vladaju Beogradom:) Po svemu sto citam, jano mi je da Vesic vodi grad kao CZvezdu, sto znaci da ce Beograd doziveti istu sudbinu... I kad samo pomislim da su hteli da postave Stefanovica ili onog Covica, koji se cak pojavio da drzi nekom lekcije! Bravo, glasaci! I gde su vam sad te optuznice protiv Djilasa, pokradeni bilioni, avioni, kamioni...

(Vlast)a

pre 9 godina

Znaci u ovoj jadnoj drzavi poruka ostaje ista:sirotinjo,placaj racune bez popusta,a bogati i bahati ce dobiti popust i cestitku sto ce jednom u 5 godina odvojiti 1% svojih prihoda i platiti obaveze.
Najradije bih rekla da nikad vise necu platiti nijedan racun,ali ne smem jer nemam para za troskove sudjenja niti sam u prilici da se nagodim sa vladarima.Svi moraju da placaju sve racune,nakon prvog neplacenog gube struju,a racun za komunalije se utrostrucuje bez ikakvih olaksica ako ne plate.Ako cekaju godinu dana,blokirajte im racun pa naplatite prinudno umesto da ih kreditirate na nas racun.
Naravno da necete jer vam oni trebaju a mi smo potrosna roba.

Steph

pre 9 godina

Ovo moze samo kod vas u Bgd. Ovde posle tri neplacena opomena, nakon 5 odmah tuzba i prinudna naplata. Kakav crni reprogram. Isto i za struju, par racuna opomena pa odmah sec.

Alex

pre 9 godina

U Prokuplju je vodovod odobrio popuste od 20,30 i 50%. Oni koji duguju preko 50.000 din imaju popust od 50%!!! A mi koji placamo na vreme smo budale.

Zoran Vukov

pre 9 godina

Sve dok građani sami ne kontrolišu merne instrumente za potrošnju vode, zajedničke električne energije i kalorimetar u objektu gde stanuju i ne utvrde tačne podatke o potrošnji neće znati kako vlast uz pomoć Infostana (koji ove podatke o očitanim stanjima krije ) jer se korisnici fiktivno zadužuju sa iznosima (za grejanje dvostruko više od stvarnih troškova). Svi korisnici u Beogradu su 2012/2013 kupili 204 kwh/m2 stanbenog prostora a isporučeno je svega 88,5 kwh/m2 stana. Znači manje 115,5 kwh/m2stana x 6,7 din/kwh=770,5 din/m2 stana je više platio jer nema OBRAČUNA. U grejnoj sezoni 2013/2014 kupio je 200,5838 kwh/m2 stana a isporučeno je još manje 77,51 kwh/m2 stana.Isto manje 123 kwh/m2 stana x 6,82 din/kwh=838,86 don/m2 stana. Sa ovim novcem kupljeni su kwh za 2 grejne sezone koju su platili SVI KORISNICI DALJINSKOG GREJANJA osim ko je subvencionnisan sa 50% , koji je platio stvarne troškove za grejanje. Građani moraju ako hoće da prežive da zaustave ovakvu nezakonitu naplatu kojom se krije u računima očitana stanja mernih instrumenata koji mere potrošnju u objektu i da ZAHTEVAJU TRANSPARENTNU NAPLATU I OBRAČUN NAKON SVAKOG OČITAVANJA. Ovako nemajući nikakve podatke su laka meta za reketiranje koje traje godinama unatrag, pa se fiktivnim zaduživanjem sa uslugama koje nisu izvršene a ko ih ne plati izlaže progonu i iznudi ma da nisu ustvari DUŽNI. Svako plaćanjem grejanja godišnje kupuje prosečno 2 grejne sezone.(ovo iznosim jer 9 godina pratim stanja kalorimetra).

Milan

pre 9 godina

Ne razumem o kojem odpisu kamate Vesic prica. kamata mi je zaracunata 100% - okruglo, a pritom mi nisu dali listing svih racuna i kako je obracunata kamata. Inace, ogovor se potpisuje tek kad platis ceo iznos. Dakle, dobijam ukupan racun sa obracunatom kamatom od 100% i moram da platim odmah bez objasnjenja pa tek onda da potpisem ugovor. Nek mi neko objasni. Hvala

Sve je to zbog prethodne vlasti

pre 9 godina

Ma ne znate vi to. Mi sada koji smo na vlasti hoćemo da učinimo uslugu našim glasačima. Oni koji su prethodno plaćali oni su zapravo podržavali NJIH a ne NAS.

Ovako

pre 9 godina

cemu toliko cekanje.sada sve dugove treba otpisati.

cim se ne plati 2-3 meseca iskljucuj i to je to a ne gomilanje dugova.
(sasa, 19. jun 2014 11:42)


Problem je sto beogradske elektrane nece da iskljucuju grejanje, jer sam ih ja zvao 100 puta do sada, ali mrka kapa. Njima je cilj da te muzu za papreno grejanje, jer tamo bzabalebari partijski kadar koji nista ne radi a prima debelu platu.

bane

pre 9 godina

Sa ovakvim menadžerima, gradonačelnicima i uopšte "ekspertskom" sega-mega vlašću SVE JE MOGUĆE !
Punom snagom napred u tri ......

cartman

pre 9 godina

"Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete." - Ivo Andrić

Priučeni "menadžeri" i njihove odluke bez ikakvog smisla i.. reakcije su samo jedan deo prokletstva koje je Ivo Andrić maestralno opisao. Ovo je primer na kome se gradi sistem i vlast, kada narod treba da stane u odbranu zdravog razuma i svoje BUDUĆNOSTI. Ljudi, vi ne znate preko čega prelazite i šta ćete sve sebi dozvoliti!

vescera

pre 9 godina

Dobio sam porez za imovinu 47000din a prošle godine je bilo 20000.
Našao sam rešenje iz 2008 kada je porez na imovinu bio 3500din. Što je za 6 godina 13puta uvećanje! Jer to žele da kažu da nam se standard povećao za 13puta u predhodnih 6godina?

Zbunjeni

pre 9 godina

Pa opet su duznici bolje prosli. Npr ako neko treba da plati 5000 dinara popust od 5 % ako placa redovno dodje npr u tom slucaju 250 dinara mesecno tj on placa onda umesto 5000 , 4750. 250 dinara na godinu dana dodje 2800 dinara. Npr duznik ne placa istu tu sumu od 5000 dinara, dug mu na godisnjem nivou dodje 60000 plus kamata. Ako plati sve , otpisujemu se kamata i ostaje dug od 60000 dinara sa popustom od 15 % ako plati odjenom ,onda on mora da plati 40000 dinara za dug od 60000 plus kamata i na kraju mu mesecni racun dodje manje nego sto je redovni platisa platio sa sve popustima od 5%

HOGAR

pre 9 godina

Da li neko vidi gde vodi smanjenje plata i "bolne mere" kako reče jedan čovek .Pa ljudi polako prestaju da plaćaju račune,a to nije poenta već da što više bude platežno sposobno,da se roba kupuje i da se novac troši.Samo na taj način možemo doći do nekog rešenja.Kakva otpuštanja,kakve privatizacije...ako treba štampati novac jer ako tokovi novca uspore svoje kretanje onda smo gotovi.

Lik

pre 9 godina

Sve ovo nam se događa zato što uporno biramo kojekakve šabane da vode ovu državu. Nepismeni smo i nesposobni kao narod da iznedrimo prave vođe. Sve dok je tako nama bolje biti neće.

elektricni

pre 9 godina

Kakav smo mi jadan narod. Umesto da uhvatimo svi zajedno bandu za gusu, pa da vidimo zasto su ovako visoki racuni za komunalije, zasto nas kradu na potrosnji vode, zasto nas greju mesec ipo dana a cena grejanja kao da zivimo u Sibiru. Ovako samo bace kosku lepo i narod se pokolje izmedju sebe a stranacki poslusnici se smeju i utrkuju ko ce vise koze da nam oguli s‘ ledja. Ali neka, ovce, gluperde i kukavice ni ne zasluzuju nista bolje.

Maki

pre 9 godina

U NS 15.000 plaćenog duga za stanarinu, sa 2 dana kašnjenja, košta 12.600 rsd. Zašto? Jer je već pokrenuto kod izvršitelja. Platiš, jer je sledeća mera fendovanje imovine. Pravo na odlaganje, rate i žalbu ne postoji, a što je račun u međuvremenu plaćen nema veze. I da - uprava ovog JKP i (uvek isti) izvršitelj i advokat su svi iz iste stranke.

SIlvester

pre 9 godina

Ovakve stvari ne bi bile problem da su doneseni zakoni o socijalnim kartama i o ispitivanju porekla imovine. Da se vidi ko je zaista sirotinja, a ko bahati truli bogataš koji je kriminalom i korupcijom došao do imovine, i ne pada mu napamet da bilo kome plati bilo šta. Ali ti zakoni se ne donose. Jer u vladi su konstantno prevaranti plaćeni da uništavaju državu i narod.

Marko

pre 9 godina

Mi smo pre mesec dana platili zaostala poslednja 3 meseca 2013 g. a u Infostanu to nisu proknjižili već smo u + za taj novac. A za ta 3 meseca smo dobili od izvršitelja da platimo. Ko je tu lud?!

Zoran Vukov

pre 9 godina

Zašto građanin koji nije platio neki račun a koji stanuje u objektu sa više stanova a greju se daljinskim grejanjem nije dužan ako ne plati račun? Kako su stanovi otkupljeni, svi su zajednički vlasnici objekta.Račun za grejanje morao bi da se izdaje na količinu kwh koja se isporuči godišnje objektu pomnoženo sa prodajnom cenom za kwh, koje su bile 6,7 din/kwh do nove godine a sa povećanjem PDV na 10% 6,82 din/kwh. Kako su svi dobijali račune sa akontacionom količinom kwh od 16,7153 kwh/m2 mesečno (što je više od dvostruko veće količine koja se godišnje isporučuje po m2 stanbene površine (manje od 100kwh/m2 god.) jasno je da su svi ostali korisnici u objektu plaćajući svoj neispravan račun platili dvostruko veću količinu nego što je isporučeno. Kako je ovim uplatama u potpunosti izmireno stvavarno potraživanje toplane i preplaćeno neki neplaćeni račun samo neznatno umanuje tu nepravilno utvrđenu obavezu.Kada bi građani sami delili isporučene količine pravilno i svako plaćao svoju obavezu , tada bi se ne plaćanjem nekog korisnika prikazalo dugovanje. Ovako to predstavlja naplaćivanje REKETA a ne dugovanja jer je obaveza na objektu u potpunosti plaćena.