Viz er: Aerodrom u BG nam preskup

Beograd -- Avio-kompanija Viz er (Wizz air) saopštila je da smanjuje beogradsku flotu zbog preskupih aerodromskih troškova.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ajde da napisem zasto se sve ovo desilo.

    Svaka avio kompanija mora platiti svakom aerodromu odredjene usluge, npr sletanje, opsluzivanje aviona itd itd da ne nabrajam u detalje. Cinjenica je da su neke avio kompanije bile povlascenije u odnosu na druge, tj imale su bolje cene. Kroz istoriju su to bile British, Air France, Wizz... Ove kompanije su cene aerodromskih usluga imale kao maticna kompanija cak i bolje, npr Wizz.
    E sad, npr u Frankfurtu, Lufika ima cak za 40% nize cena od drugih avio kompanija. Sarl de Gol i Air Fance isto. I sada vi ocekujete da Wizz ima bolje cene usluga od JATA iliti Air Ser.. pa ne ide...
    Prvo, Low coast ne slecu na glavne aerodrome, bas zbog tih taxi.
    Drugo, maticne kompanije imaju naj cene...
    Kada su to izgubile otisle su British, Air France na nekim destinacijama itd itd... Prosto je tako. Ja sam pilot u nemackoj i to vidjam svaki dan. Mi iz Lufike slecemo na glavnim a ostale nisko budzetne kompanije na manjim aerodromima ( izuzeci postoje )....
    Pa zasto Wizz u Holandiji , Francuskoj, Engleskoj ne slece na glavnim nego na drugim aerodromima ( Roterdam, Luton i Orli )

    Nadam se da sam vam bar malo objasnio kako, na zalost putnika, stvari funkcionisu.

    prrosto, fali nam low coast aerodrom. npr Bataja.... Ionako nemamo vojno vazduhoplovstvo
    (Znalac, 20. jun 2014 23:20)

    # Link komentara

  2. Meni nije jasno kako neko moze da podrzi ovo,i da bude za to da ode Wizz Air.I nije tacno da Wizz Air slece uvek samo na sporedne aerodrome,u Rimu i Madridu slece na glavne itd .... uostalom ko ce da se cima da ide u nis i kraljevo,valjda je u interesu gradjana da bude u Beogradu i naravno da ga ne oteraju iz drzave.Trebao je da dodje 3 avion i da bude jos vise destinacija.Karte mogu da se nadju jako povoljno i dok je ova kriza u nasoj zemlji barem neku malu radost da ostave za nase gradjane da mogu da putuje i vide bar nesto u zivotu,a ako ga oteraju Air Srbija ce samo jos vise podici cene! I Wizz Air je placao manju taksu jer je low cost,ali nije imao nikakve beneficije,idu na najdalje gejtove,nemaju ovde mehanicare nego im dolaze ljudi iz budimpeste,i nisu im avioni u hangaru nego napolju.Sramota! Nadam se da ce uspeti da vrate kad tad ovaj avion sto ce sad da ode:-(
    I njihovi avionu jako jako jako retko kasne,dok Air Srbija vecito kasni! Ako cu da biram 30 evra za kartu wizz airom bez hrane ili 300 eura Air Srbijom prezivecu zaista bez hrane sat ipo,ili platiti jos koji evro tokom leta!
    (bojana mladenovic, 6. april 2014 18:45)

    # Link komentara

  3. Ovo je stvarno sramota za Srbiju da imamo najskuplje takse u Evropi. Inace ako beogradski aerodrom nece ili nema mesta za Wizz air letove zasto neko ne predlozi aerodrom u Nisu za koriscenje Wizzairovih letova? Ma ljudi moji krenite vec jednom u normalan zivot
    (Mija, 6. april 2014 08:37)

    # Link komentara

  4. Aerodrom beograd je bas "jeftin". zato sam isao kombijem u budimpestu, platio 60€ (povratnu) kartu i opet mi je bilo jeftinije nego sa beogradskog aerodroma.
    Srecan sam sto nikada nisam putovao JAT-om ni Air Srbijom.
    Isto vazi i za glavnu autobusku stanicu, ulaz na peron moram da platim 140 dinara, a karta mi kosta 400 dinara.
    Srbiji je potrebna konkurencija.
    (neko, 3. april 2014 17:26)

    # Link komentara

  5. [link]

    Врло једноставно. У Србији сви мисле само како присилом да зараде новац. Пола јужне пруге једва чека да се нешто деси да у Београду буде горе. Што не раде да тамо буде боље? Што не траже брзу пругу од Београда до Ниша?

    Не, лакше је да кукају и да пуштају Ајкуле да зарађују.
    (Перица, 3. april 2014 13:27)

    # Link komentara

  6. @Milan, Wizz mi je i ranije uredno vracao novac od otkazanih letova. Nesumljam i ovaj put ce. Nudim istu kintu svakom avio prvozniku koji ce me 16.05.2014 Prebaciti od Surcina do Torpa! Tacnije nudim duplo!
    (Retard, 3. april 2014 12:43)

    # Link komentara

  7. Još pre 20-ak godina je bila priča o osposobljavanju aerodroma Čenej pored Novog Sada za letove tzv. "low cost" kompanija. Ideja je sasečena već u startu i od te priče se odustalo. To se dešava i sa Ponikvama i sa Niškim aerodromom i sa svakim ko pomisli da ugrozi monopol, tada JAT, danas Etihada...
    Dok god je tako mnoge kompanije neće ni pomišljati da dođu, a one koje su došle će ili bežati ili povećavati cene.
    (021, 3. april 2014 11:21)

    # Link komentara

  8. @Miki
    Evo, ja sam planirao u junu za Kopenhagen, baci pogled na Beograd-Malme, pa onda pogledaj koliko iznosi Malme-Beograd. Ili npr. Amsterdam, pa prevoz od Ajndhovena je preko 20 evra pa puta 2 znaci 40, i izadje ti na isto, za iste pare moze i direktno na Siphol Luftanzom(jeftinije od JAT-a). Izvoli, demantuj. Ne kazem da ne moze kudikamo jeftinije da se prodje sa Vizom, ali nije sve bas tako lou kost. I bez argumenata o godisnjem dobu, ako saljes odgovor, nisam retard.
    (Milan, 3. april 2014 10:26)

    # Link komentara

  9. Po Wizzu pljuju ljudi koji nikada avion nisu ni videli.
    Jako mi je zao zbog ovoga, jos jedan dokaz da smo mi Srbi ovce za sisanje.
    I svi treba da odu iz Srbije. Nek ostane samo vlada pa nek oni lete Jatom I ostalima posto ionako ne placaju svoje letove.
    (Nikola, 3. april 2014 10:25)

    # Link komentara

  10. @Grad Nis

    Molim te ostvi komentare drugima jer samo sramotis grad iz kog ocigledno dolazis. Kao prvo Wizz Air ne leti za Limassol jer taj grad NEMA AERODROM leti se za Larnaku ili Pafos jer su to jedina dva aerodroma na Kipru. Kao drugo, tvoj kum je onda isto toliko nesposoban koliko i ti jer sam ja leteo za Larnaku proslog avgusta i koristio besplatan wifi na aerodromu u neogranicenom iznosu za razliku od Surcina koji ti daje ja mislim 15 min ili tako nesto a o duty free zoni na Larnaci bolje da ne pricamo u poredjenju sa Surcinom. Nadam se samo da i kum nije iz Nisa kao sto si ti.
    (Zastitnik Gradjana, 3. april 2014 10:22)

    # Link komentara

  11. Evo ovo su popusti koje više nemaju (a jedini su ih imali):

    20% for using terminal one
    45% on handling and infrastructure use
    30% reduction on landing
    30% reduction on parking and lighting
    45% off for night time handling
    45% discount on using airport infrastructure at night time

    Uštedeli su zahvaljujući ovom specijalnom statusu 5.4 milion evra u poslednje 3 godine. Sad su obavešteni da će te usluge morati da plaćaju kao što to rade i ostale aviokompanije (među kojima ima i niskobudžetnih).
    Razumem ljude koji su kupili karte (meni se slično desilo sa Air One-om prošle godine a imao sam karte za dalje, za Južnu Ameriku tako da je bilo prilično neprijatno) ali ne potez aerodroma je 100% logičan. Izvrtanje priče ka protekcionizmu iza koje stoji Er Srbija zvuči realno samo ljudima koji nemaju sve informacije.
    Zašto ne odu u Niš (INI) ili Kraljevo (KVO)? Niskobudžetne kompanije (uglavnom a Wizz svakako) podrazumevaju malo cimanja. Nego Wizz se razmazio u Beogradu pa mu sad strašno teško pada ono što po Zapadnoj Evropi uzima oberučke.
    (lazy houseboy, 3. april 2014 10:14)

    # Link komentara

  12. Kakve veze ima er serbia sa aerodromom? To su dve firme.
     (nesa, 3. april 2014 09:11)

    # Link komentara

  13. WIZZ bilo kada može da prestane da leti u/iz Beograda. Da li je prestao? Nije jer ima zaradu. Nije valjda da neko misli da su ostali sa postojećim letovim iako su u minusu!?
    Pa, šta je onda problem?
    Imali su povlastice, plaćali su jeftinije nego drugi. To im je ukinuto, tj. sada moraju da plaćaju kao ostale low cost kompanije. Šta ima sporno u tome? Kukaju iz Wizz-a? Naravno da kukaju i baš me briga za njihov džep. I dalje se puni jer i dalje lete za BEG aerodrom i sa njega...samo će manje da im se puni nego do pre neki dan. Drugi low costeri nemaju problem sa BEG aerodromom.
    Aerodrom Beograd se proteklih godina okrenuo ka low cost kompanijama jer mu je najvažnija kompanija (JAT) propadala i imala sve manje letova, putnika. Plus, uglavnom nisu ni plaćali aerodromu.
    Sada je situacija drugačija, kompanija koja ima najviše letova sa BEG aerodroma više ne propada, ne smanjuje iz meseca u mesec broj letova i putnika, već ih povećava sa stopama od 60%-70% , plus sve svoje obaveze plaća aerodromu na vreme. Pogledajte skok broja putnika koje prevozi Air Serbia, pogledajte skok ukupnog broja putnika BEG aerodroma.
     (Nesha, 3. april 2014 09:01)

    # Link komentara

  14. @jesdnom leteo rajean erom iz frankfurt (han) do londona (isto neki na njivi aerodrom ) i onda sam se zareko ako nemam za 400 € da odletim sa frankfururtskog aerodroma do hitrou aerodroma onda nema svrhe i da odem na neki "trip" nesto nisam video da wizz slece na frankfurtski aerodrom vec onaj u hanu nosi isto ime frankffurt/hann ali je 120 km od frankfurta.ne hvala
    (djolefrankfurt, 02. april 2014 15:42)

    prijatelju, sa te njive gde je aerodrom, do centra centra Londona idu autobusi (greenline, easybus) na svakih 3-7 minuta, cena karte ti u zavisnosti od doba dana iznosi £3-£10 (3.5€-12€), a vozova koliko hoćeš isto, sa samog aerodroma. u centralnom Londonu si za 30-40min. sa Hitroua nije ništa bolja situacija... nije on baš toliko centralan koliko se misli da jeste... nalazi se na krajnjem zapadnom delu Londona, i tom plavom linijom metroa treba 40min do centralnog LDN... jedini aerodrom koji je koliko-toliko blizu centra je London City Airport. za Hahn ne znam... na glavni frankfurtski dam leteo prošlog leta, i nisam nešto fasciniran viđenim... korovčina među pistama metar visine, nije košeno cele godine, od aviona do zgrade isto išao nekim autobusom, isto vremena mi je trebalo da prođem pasošku kontrolu i sl kao i na Lutonu i Stanstedu...
     (ICC x FCV, 3. april 2014 08:31)

    # Link komentara

  15. citam komentare, nikome ne smeta da ide do budimpeste ili temisvara... a kad se pomene Nis... opsta kuknjava. a do nisa 3 sata, a do budimpeste 5, da ne pominjem isfrustrirane madjarske carinike koji ne daju vise od dve paklice cigareta da se prenesu.... al to je jevropa ..... samo ne znam dal da vas nazovem snobovima ili obicnim seljacinama ... mislim ipak ovo potonje, snobovi ne koriste low cost kompanije ;)
     (boban, 3. april 2014 08:28)

    # Link komentara

  16. @Oli
    U istoj sam situaciji.
    Bas `lepa` vest za dobro jutro...
    sve isplanirano..transfer placen, voz za Briz.
    sad pitanje da li druga kompanija ima let na te odredjene datume, da ne pricam o ceni koja je miiiinimum dva puta visa.
     (JV, 3. april 2014 08:11)

    # Link komentara

  17. BG Aerodrom je sprdnja u odnosu na bilo koji drugi "glavni" u Evropi (sa retkim izuzecima). Bio bi "treći" u mnogim metropolama. Vi koji nikada niste leteli, poštedite nas glupih komentara.
     (neko neko, 3. april 2014 08:02)

    # Link komentara

  18. Cija bese stranka drzi aerodrom?

    I eto odgovora!
    (magda, 3. april 2014 07:38)

    # Link komentara

  19. E moj Vučiću. . .
     (kingela, 3. april 2014 07:36)

    # Link komentara

  20. @oli
    Ista situacija - karte za Charleroi kupljene, datum fiksan, wizz nit' romori nit' govori. Tj uredno šalju reklame i promocije, a ovce koje su kupile kartu ko šiša. Neverovatno.
     (NS, 3. april 2014 07:28)

    # Link komentara

  21. Ponudite im aerodrom kod Cacka ili Niski, bolje je da letim od tamo nego da idem u Budimpestu ili Temisvar, inace ovo nije dobro, Air Srbija nemoze da se stiti na ovaj nacin, ja iz protesta sa iima necu leteti ako se dokaze da su oni ovo uz pomoc aerodroma i vlade pogurali.
     (Boris.bg., 3. april 2014 07:10)

    # Link komentara

  22. jedino sto nisu rekli da u svim drugim drzavama slecu na drugorazredne rezervne aerodrome a kod nas na glavni a koriste usluge kao svi ostali
     (bane, 3. april 2014 06:23)

    # Link komentara

  23. Pre desetak dana moj kum sa aerodroma Nikola Tesla leteo za Limasol.Na aerodromu ima 2 televizora koja su neispravna.A nema ni wi-fi veze za mobilne telefone.
     (Grad Niš, 3. april 2014 06:06)

    # Link komentara

  24. @nesha

    ono sto Vi niste primetili ili namerno bacate maglu u oci je da je surcin najskuplji aerodrom u mrezi!
    mislite o tome.
     (kauzalitet, 3. april 2014 04:58)

    # Link komentara

  25. U principu ne zanimaju me low-cost kompanije, i nikada ne bih leteo ni sa jednom, ali razumem zašto ih mnogi vole. S druge strane, s JAT-om nisam leteo od 1987. i ne nameravam u bliskoj budućnosti.
    E sad, ovi ljudi koji pričaju o "glavnom" aerodromu (da i ne pominjem "metropolu") i aerodromske cene na Surčinu očigledno pojma nemaju kako se te cene formiraju, i zbog čega low-cost kompanije (uglavnom) ne lete na glavne aerodrome. Aman, ljudi ovde porede Heatrow i Surčin! Vama se može desiti da sletite na Heatrow i da jednostavno nema slobodnog "gejta". U Beogradu možete sleteti i po redu vožnje i kasnije ili ranije i UVEK će biti barem jedan otvoren "gejt". Jednostavno aerodrom nije ni blizu punog kapaciteta. Tamo gde se radi pod skoro punim kapacitetom konkurencija održava visoke cene. U Beogradu samo "lupaju po ušima". Uostalom, samo dva primera:

    1. Etihad je preuzeo JAT upravo zbog toga što je jako teško doći do većeg broja takozvanih "slotova" na glavnim evropskim aerodromima, pa su preuzeli JAT-ove, a JAT im dovozi putnike koje Etihad razvozi dalje u Aziju i Ameriku... propale aviokompanije se preuzimaju često sa jedinim ciljem da se preuzmu "slotovi" (primer Southwest, koji je preuzeo AirTran, samo zato što nikako nisu sami mogli da "primirišu" u Atlantu, koja ima aerodrom sa najvećim brojem putnika na svetu).
    2. Pobogu - pa Surčin je bio preskup za jedan Air France, koji je uvek imao pune letove iz i za Beograd. Neće biti da je problem u aviokompanijama.
    (FR, 3. april 2014 03:48)

    # Link komentara

  26. Gospoda iz Wizaira uvećala abnormalno prihode, a ne bi da plate za taj 1 avion...čuj i onda izjave da je lični manjak u dzepu,"tužni dan za srpske turiste"..fuj kakvo licemerje
    (dado, 3. april 2014 02:47)

    # Link komentara

  27. Da li je ovo moguce? Prvo, Wizz Air- u su svi avioni puni, letovi profitabilni, a povlastice koje je imao, imao je jer nacionalna kompanija u nasoj drzavi nije nikako funkcionisala, pa je ova lopovska drzava morala nekako da napuni budzet!Naravno da je Wizz imao zaradu, da ne treba mozda za dzabe da radi??? Drugo, da naplacuje se prtljag. Ako izguglujete videcete da tako funkcionisu sve low c. kompanije, a ne samo Wizz!! Sada kada su prodali pola nacionalne kompanije Arapima (koji su btw to uradili samo zbog slot-ova,a ne jer ih mnogo briga za AS) sada ce da urade sve sto je u njihovoj moci da oteraju sve kompanije koje su im konkurencija! Mislite da je to dobro??? Videcete za par meseci kada budu digli cene karata i kada vam prilika da se vozite avionom bude ne moguca!!!! A onda ce za par godina, kada se drzavni budzet opet isprazni zacvileti Wizzu da dovede jos jedan avion i dati mu sve povlastice!!! Wizz ima bazu u BEG, naravno da ce da leti sa glavnog aerodroma! A sto se tice udobnosti i manjka mesta u Wizzovim avionima to je totalna glupost... ni u Air Serbia niti u Montenegru nema nista vise mesta, to se sada ljudi hvataju za slamke da bi ocrnili kompaniju sto vise mogu!Cisto informisanosti radi, airbus-evi Wizz Air-a su barem u funkcionalnom stanju! Moze Air Serbia da dovede jos 150 airbuseva, dzaba im, kada su ima ti isti avioni konstantno prizemljeni zbog kvarova!Wizz isto leti tokom cele godine i ima letove svaki dan!! Nikada avion nije manje ili vise radio
    (idiotizam!!!, 3. april 2014 02:27)

    # Link komentara

  28. Sto da letimo jeftino kad mozemo skupo?
    (Srpska logika, 3. april 2014 01:49)

    # Link komentara

  29. Niskotarifne kompanije uglavnom koriste jeftine aerodrome sa minimalnim uslugama. Aerodromske usluge su vrlo jeftine, jer bi inače ti aerodromi bili prazni. BEG aerodrom ne može da priušti taj luksuz da spusti cene usluga, da mu na kraju ne bi pobegli veliki prevoznici.
    Postoje Niš i Kraljevo, postoji i Batajnica. Siguran sam da bi na ovim aerodromima WizzAir bio dočekan sa velikom pažnjom.
    (Zoki, 3. april 2014 01:34)

    # Link komentara

  30. Pa da li je moguce da botovi rade i na ovakvim vestima? Vucic = Sloba definitivno i bez dileme. BG Aerodrom? Ja ne znam samo koga pokusavate da lazete braneci ga... aerodrom koji inace nema telefonske govornice toliko o prestonickom aerodromu :) Ako vam se slucajno blokira mobilni kao meni pre mesec dana mozete samo telegram da posaljete :) Ajmo sad botovi udrite po minusima... ziveo treci svet u kom zivite
    (dijaspora, 3. april 2014 01:30)

    # Link komentara

  31. idealna prilika da se otpocnu pregovori izmedju Wizzair i Aerodrom Niš. bice pun pogodak !
     (nišlija, 3. april 2014 01:19)

    # Link komentara

  32. @Nesha:

    Posto si tako sve lepo nazvao budalama...

    Otvoriti aerodrom za low cost kompanije ne znaci da aerodrom treba da "zivi" od njih. Nasuprot uvrezenom misljenju, postoji gomila "glavnih" aerodroma na koje slecu i low cost i regularne kompanije. Pa, evo da napomenem samo neke od njih na koje sam leteo Low costom:

    Madrid Barajas, Rome Fiumicino, Lisbon Portela, Barcelona El Prat, Budapest Franc List, Milano Malpensa, Paris Charles de Gaulle, Munich Airport, Prague, Moscow Domodedovo, Sofia Airport, Brussels Intl BRU...

    Sve su to glavni aerodromi, sa svi njih lete i Low Cost, kao i Lufthansa, Air France, Turkish itd.

    Ta teorija da su glavni aerodromi ili jedno ili drugo, koju, pretpostavljam politicki botovi, lansiraju da bi opravdali svoje poslodavce NE PIJE VODU. Odluka je ISKLJUCIVO politicke prirode i zavisi od stepena korumpiranosti drzave. Hajde da prestanemo da se lazemo i da se pogledamo u ogledalo...

    Sto se tice Wizza, otkad je RyanAir poboljsao svoju uslugu (numerisanje sedista, rucni prtljag + dodatna torba) Wizz jeste medju losijima po uslovima koje nudi, ali gubitak ove konekcije za Brisel Charleroi, odakle imate mali milion Low Cost konekcija ka daljim destinacijama je stvarno steta. Pre dva meseca sam bas preko Charleroi skoknuo do Beograda na vikend sa deckom, ali vidim da cemo sada traziti nove destinacije za city break.
    (Damjan, 3. april 2014 00:40)

    # Link komentara

  33. Brate, nemoj mi sa tim pričama da je Tesla neka klasa aerodrom da bi WizzAir leteo tamo. Kako mogu da lete u Barseloni, el Prat, jedan od najboljih aerodroma na svetu, povratna iz Budimpešte može da se nadje za 100 evra...sramoto Vučiću! Pi!
    (Puoondjara, 3. april 2014 00:19)

    # Link komentara

  34. @wizzer

    Ne lete avionom samo stranci i vi Beogradjani sa dugosilaznim akcentom na "o", postoji Srbija i van Beograda. Drugo, do Niša se stiže za tri sata busom, pa ako ja moram da pitujem do Beograda da bih leteo preskupim AirSrbijom, možete i vi do Niša zbog jeftinije karte. Treće, za tvoju informaciju, niški aerodrom je u odličnom stanju i sposoban za medjunarodne letove.
     (Marko, 3. april 2014 00:09)

    # Link komentara

  35. A što morate da letite baš sa beogradskog aerodroma? Imate Batajnicu, Konstatin Veliki, Kraljevo, Užice. Kraljevo je završen aerodrom samo neko koči njegovo puštanje u rad. Namerno.
     (Jovan Mitrović, 3. april 2014 00:08)

    # Link komentara

  36. Ja sam, ipak, za to da se srede Ponikve za Wizz i da se odradi autoput do Bg. Kako ovo dobro zvuči...Pozdrav iz Bajine Bašte...
     (medjed, 2. april 2014 23:57)

    # Link komentara

  37. Ja platio let za Brisel (u pitanju je vise karata) koji je sada verovatno otkazan. Wizair me jos o otkazivanju nista ne obavestava. Datum putovanja mi je fiksan, ja ovim ne gubim samo pare koje sam uplatio za let vec i novac za hotelski smestaj , prevoz iz Charloia do Bruxellesa.... Problem mi je da kupujem karte preko drugih kompanija jer nije mala cifra u pitanju i nisam siguran sta je sa Wizom i kad i kako ce me obavestiti o otkazivanju leta. Koja su moja prava. Ovo je obmana velikih razmera jer nisam samo ja prevaren.
     (oli, 2. april 2014 23:46)

    # Link komentara

  38. Selim se u Suboticu i letim isključivo iz Budimpešte ubuduće.
    (mali vožd, 2. april 2014 22:52)

    # Link komentara

  39. Nažalost, 3/4 ljudi nije u stanju da razume napisano u vesti koju potrče da komentarišu.
    - WIZZ leti i dalje iz Beograda, povlače jedan svoj avion koji je ionako bio redovno angažovan samo u sezoni. Ostali deo godine je doooosta vremena stajao parkiran.
    - Cena avio karata Low cost kompanija i klasičnih (legacy) avio kompanije poput LH, Turkish-a, BA, Air France/KLM, Air Serbia...se ne porede. Svi koji to porede su budale.
    - Nijedan aerodrom na svetu ne može da živi od low cost kompanija jer one ne koriste usluge koje aerodrom pruža, naplaćuje i od njih živi. Ne treba im prostor za šaltere, do aviona na pisti idete uglavnom busevima, a ne aviomostovima, prtljag, saloni za biznis klasu, itd, itd. Zato samo izrazito velike budale misle da BGD aerodrom treba da bazira svoju zaradu na low cost kompanijama.
    - Druge low cost kompanije lete ka BGD, nije Wizz jedini. Drugi pojačavaju svoje prisustvo, tj. broj letova. Toliko o nekoj zaveri da se proteraju low cost kompanije.
     (Nesha, 2. april 2014 22:11)

    # Link komentara

  40. Najbolja opcija je da svi smanje cene i da preko povecanog prometa uzmu sto vise novca.Cifra od 130.000 godisnje nije malo.Moze i nocu da se leti i da bude jeftinije ili Batajnica da se otvori za low cost.
    (Serbinho, 2. april 2014 22:02)

    # Link komentara

  41. ljudi ne moze I wizz I airserbia I allitalia I etihad ba surcin. Bg aerodrom je klasa za wizzairove avione. Njima vise prilici aerodrom u Nisu pa makar I sa 3 4 leta nedeljno nego Tesla. To sto je lakse sa NBGa doci na Surcin nego u Nis, to nema veze sa objektivnim razlozima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pirlo, 2. april 2014 17:58)

    O cemu ti pricas, covece? Kako je "BG aerodrom klasa za Wizz-ove avione". Aerodrom je verovatno jedan od najgorih aerodroma u evropi sa druge strane WizzAir je kompanija koja ima 45 Airbus aviona i narucenih jos 25. I to su sve NOVI avioni. Nama je nas "vodja" obezbedio 2 polovna, prefarbana i starija nego sto je WizzAir kompanija. Ali mozda si i u pravu - mozda ta dva nova krsa zajedno sa ostalim Jat-ovim krsevima zaista bolje prilice nasem krs aerodromu u Beogradu...

    A za Nis:
    Ko normalan ce da se klacka 4-5h do Nisa na JOS gori aerodrom - ako ne mora?
    Koji stranac ce kad dodje i sleti u NIS da se klacka 4-6h do BG-a ili NS-a?
    Kojim prevozom da dodje? Brzim prugama srbije mozda?
    (wizzer, 2. april 2014 22:01)

    # Link komentara

  42. нема ни код бабе за џабе :-)
     (ИБАРСКИ ВУК (краљево), 2. april 2014 22:00)

    # Link komentara

  43. U svim zemljama u Evropi slecu i polecu sa sporednih aerodroma a ne sa glavnih. U Nis prijatelji pa ce vam biti duplo jeftinije, ali ne oni hoce u BG. Sto kaze nas narod plati pa se klati :))))
    (Dusan, 2. april 2014 21:49)

    # Link komentara

  44. Zasto su bas moj let iz Bazela cetvrtkom ugasili? isli su 3 puta nedeljno i to je bilo malo, a sad su smanjili na dva puta, bas bzvz :(
    (Mihailo, 2. april 2014 21:18)

    # Link komentara

  45. Počinje da radi ugovor sa Etihadom.
    Pozdrav Beograđanima uz što više magle pa da mora da se klackaju iz Niša (svega 3 maglovita dana u toku godine u proseku) kada im sleti avion na niški aerodrom.
    (Ugovarač, 2. april 2014 21:17)

    # Link komentara

  46. Dosetio se PPV Vucic kako da pojaca promet i profitabilnost Etihad/Air Serbia, svog pet projekta za koji ugovor nije predat javnosti. Radulovic je rekao da je po njemu to los ugovor. Sta je onda drugacije nego sto je pre bilo? Naravno nista, gradjani Srbije su izlozeni banditskim monopolima i sada ce opet autobusima da se lomataju po 20 sati do Evrope. WizzAir je bio fenomenalna zamena za mlade i siromasniju dijasporu da nemora da se cima autobusima do Evrope. Naravno i za dolazak turista. Zahvalite se PPV i njegovom afinitetu za laganje o reformama. Sve je isto kao i pre.
    (Bojan, 2. april 2014 20:43)

    # Link komentara

  47. Wiz air, Easy Jet, Rayan... jeftini su onoliko koliko su jeftini aerodromi, ostalo zakidaju na usluzi (prtljag, obrada karata, hrana i pice). Konkretno, takse za Wiz na Bg aerodromu su jeftinije i dalje od recimo Brisela, sto je proverljiva cinjenica. Zato Wiz ne leti za Brisel, nego za Sarloa. Nekome to odgvora, nekome ne, logicno je da je Beograd jeftiniji od Brisela, ali ne i malo grada u unutrasnjosti Belgije. Ako nekome daje povlascene uslove, pa cekaj - onda moze da se zapita i Lufthansa i Swiss, pa zasto da ne i Air Serbia. Po kom kriterijumu je to bas Wiz? Tako i moja baba moze da bude dobar menadzer.

    A ovi sto kukaju na Air Serbia, neka se zapitaju da li je bas ova kompanija kriva ili to sto u ovoj zemlji nista nije normalno, pa naravno ni plate. Inace, za sada sam prezadovoljan AS-om, imaju solidno nize karte od konkurencije, tacni su i poslovni. I niko me nikada nije pitao gde putujem.
    (Moja baba menadzer, 2. april 2014 20:34)

    # Link komentara

  48. Nije nam ni Temisvar daleko. Ni Budimpesta. Nije Surcin jedini aerodrom
    (Ivica, 2. april 2014 20:30)

    # Link komentara

  49. Preko Wizza sam isla u Rim, Malme pa i videla Kopenhagen, Minhen, Rodos.. za prosecnu cenu karte od 30-ak Eur. Agencijama davno vec ne placam nista, imam Booking a sada necu ni ,,nasem'' avio prevozniku. Tu je Temisvar i u krajnjoj varijanti Budimpesta. Da je bilo do JAT-a i nasih agencija, ne bih stigla dalje od ekakurzije do Djerdapa! Kod nas je avion i dalje povod za leptir masnu i frak, jer smo gospoda.
     (Suncica, 2. april 2014 20:27)

    # Link komentara

  50. Godinama putujem Wizzom iz Svedske, pre bih isao STOPOM za BG nego sa JATOM. vucicu SESELJUGO stidi se...
    (zoro-swe, 2. april 2014 20:14)

    # Link komentara

  51. PuPuV sta radite to sa avio prevozom!? Jel tako mislite da napreduje Srbija.
    Tako se ide u propast!
    Ne znamo ugovore sa Etihadom, pricate bajke o uspesima Etihada, a ovamo rasterujete jeftine avio prevoznike!
    Ne izvestavate kako smo prosli na komisiji za letove u SAD!?
    Zasto sebi pucate u nogu a narod zatvarate u kazamate! Ko ce da placa te skupe karte!
    (crni domino, 2. april 2014 20:08)

    # Link komentara

  52. Nema frke, tu su Temisvar i Budimpesta, minibusom se sa kucne adresu laganeze stigne do oba aerodroma za par sati. Ali da placam stotine evra za skupe karte sa Aerodroma Beograd (AB), ne pada mi na pamet. Zbogom, AB.
    (Putnik, 2. april 2014 19:39)

    # Link komentara

  53. Wiz nije bas praktican za ljude kojima treba konekcija sa prekookeanskim letovima, jer su aerodromi koje koristi u Evropi daleko od glavnih aerodroma, te ce vas vise izaci taksi i cimanje od 2-3 sata do malog aerodroma za konekciju od regularne karte veceg prevoznika. Ipak, trebalo bi omoguciti jeftine letove ljudima iz Srbije koji putuju u Evropu, pod istim uslovima. Ako je Nis daleko, Kraljevo je blize-na pola puta, ima svoj aerodrom a to bi bila dobra poslovna prilika za taj gradic.
    (Ana, 2. april 2014 19:01)

    # Link komentara

  54. Sramota - taman je par godina krenulo na bolje i zaista letovi Wizzair su bili puni dovodeci dijasporu i turiste za vikend cime se beograd otvorio i lepo zaradjivao kad eto.. neko gladan para se dosetio da poveca tarife.... ovime Air Serbia zeli da uspostavi monopol i poveca svoj promet i to na kvarnjaka, da ljudi putuju po vecim, banditskim tarifama kako bi neko mogao da to stavi u svoj dzep. Sramota - besan sam.
    (Ljubomir, 2. april 2014 18:30)

    # Link komentara

  55. Resenje: Otvorite Aerodrom Batajnica za low cost letove!!!
    (CD, 2. april 2014 18:28)

    # Link komentara

  56. [link]

    1) ,,Културу" си показао. Довољно.
    2) Направите пословни план за РајанЕр, ИзиЏет, ВизЕр итд, понудите Аеродром Константин Велики и убедите их да ће им бити исплативо да лете. Нико неће бити срећнији од мене.
    3) Не очекујте од нас да се уместо 15 минута клацкамо 2.5 сата до Ниша да би Нишки аеродром имао путнике.

    п.с.
    А да ЕИ није хтео да ради, и то је тачно. А понудио сам им посао јер сматрам да не треба све да буде у Београду. Али изгледа да Ајкуле боље раде у Нишу од оних који би стварно да раде.
    (Перица, 2. april 2014 18:23)

    # Link komentara

  57. Ma WIZZ air je to sad imao povlascen polozaj na aerodromu, to se sada ukida.
    Po meni, logicno je da svi placaju troskove aerodroma isto, ako Air Srbija moze da leti, moze i WIZZ air, mogu da dignu cene karata, ako je to problem.
    Medjutim, ni na jednom aerodromu u Evropi na kojoj leti WIZZ air nisu imali ono sto u Beogradu, jer ovo je glavi centralni aerodrom.
    Pa WIZZ air za Pariz, slece 70-80km od Pariza!
    Zasto, pa zato sto su takse za pariski centralni aerodrom 135 evra.
    Svaka low cost kompanija ne moze da slece na centralni aerodrom jer joj ne ne isplati.
    Beograd mora da ima alternativni aerodrom.
    Let za NIS, nebi bio problem, jedino sto je Nis dalji od evropskih destinacija, pa bi bio veci trosak za let tj, za gorivo ... a autobuski prevoz NIS-BG 10-15 evra, dakle jos 2 sata i u Beogradu si, po meni to treba da se organzije, ali svakako nama treba jedan aerodrom izmedju Beograda i Novog Sada.
    Ako uskoro zavrse autoput to Cacka, ima i Ladjevci aerodrom koji je kao sredjen i renoviran, zasto nebi moglo odatle da se leti.
    Taman posto je Kragujevac industrijski grad, to je 45 minuta od grada.
    (Milos, 2. april 2014 18:22)

    # Link komentara

  58. E ovo je kljuc svakog naseg neuspeha. Kakav je samo idiotizam da se zbog Eihada uvecaju cene za 40%.
    (Mihailo, 2. april 2014 18:22)

    # Link komentara

  59. kako otkazano kad oni jos prodaju te destinacije na netu? ,)
    (kupac, 2. april 2014 18:20)

    # Link komentara

  60. Ja ne mogu da shvatim ljude koji pominju Nis kao alternativu. Mozda to prica neko ko ne putuje ali ja koristim Wiz redovno. Malom broju ljudi ce pasti na pamet da se lometa i gubi sate vremena da bi ustedeli 50-100 evra u totalu. To je mozda moguce za nekoga ko putuje par puta godisnje. Wiz ima ljude koje redovno putuju, a nije mali broj, a takvi ljudi nebi pristali na Nis. Ako bi govorili o Batajnici to je vec druga prica. Prica oko koje bi pala vlada a braca Arapi bili vrlo razocarani.
    (Rade, 2. april 2014 18:16)

    # Link komentara

  61. @Dragan
    Neznam da li ti je iko rekao da JE NIŠ USRBIJI!?!. Nije u Albaniji!
    A omladina koja dolazi u BG i NS puna je para kao g.... vitamina. Gledaju gde će da se usvinje, jeftino naduvaju i možda šta i seksaju i to sve za 100€!
    Taj koji dođe da spava u hostel nije ni t od turiste.
    Wizz može da leti iz Niša, ali mu ne odgovara kao ni Vučićevim arapskim partnerima konkurencija.
    Sve u svemu i do sada sam letro iz Pešte i nemam namere to da menjam.
     (Deda Pera, 2. april 2014 18:14)

    # Link komentara

  62. Povratna karta jul-avgust, Kopenhagen-BG je 27069 RSD sa AirSerbia.
    Isti period samo se leti Malmö-BG kosta 45 656 RSD.
    Toliko o tome. A vi sto cete ovo poceti da demantujete ne zaboravite da ako idem na odmor moram imati i kofer, koji placam u Wizzair.
    A i AirSerbia je jeftinija van sezone. Ne favorizujem nikog nego sam proverio cene karata kod oba prevoznika i uporedio, a inace letim sa obe kompanije.
    (Србин, 2. april 2014 18:12)

    # Link komentara

  63. ljudi ne moze I wizz I airserbia I allitalia I etihad ba surcin. Bg aerodrom je klasa za wizzairove avione. Njima vise prilici aerodrom u Nisu pa makar I sa 3 4 leta nedeljno nego Tesla. To sto je lakse sa NBGa doci na Surcin nego u Nis, to nema veze sa objektivnim razlozima.
     (pirlo, 2. april 2014 17:58)

    # Link komentara

  64. [link]

    Samo pricajte gluposti...
    Tacno je da u Nisu nema industrije, ali za nije tako u celoj zemlji ???
    Drugo, iz Nisa ne lete samo Nislije vec cela centralna, jugoistocna Srbija.
    Prekinite vise sa tim da je Nis siromasan i da smo jadni i bedni.... dosta vise sa tim !
    Cela dijaspora, ili 75% je upravo sa prostora jugoistocne i centralne Srbije.

    TUZLA JE SVIMA VAMA POKAZALA KAKO JE AERODROM BEZ PUTNIKA POSTAO AERODROMA SA PUTNICIMA I DA SE OD OCEKUJE 120 HILJADA PUTNIKA KREJEM OVE GODOINE!
    (New Level, 2. april 2014 17:54)

    # Link komentara

  65. Kao predstavnik firme koja se je zvanični prevoznik Wizz putnika od/do aerodroma Nikola Tesla, moram ukazati na neke činjenice:
    - Wizz avioni su uvek puni, u najgorem ima 50% popunjenosti kabine na nepopularnim terminima
    - Letovi iz Švedske (Geteborg, Malme, Stokholm) su prepuni, cena karte ide od 20-120€
    - I kada su karte najskuplje (par dana pred put) opet su jeftinije od naše nacionalne aviokompanije AirSerbia
    - Transferi do aerodroma su najjeftiniji usluga transfera "od vrata do vrata" koja se može kupiti na tržištu

    Sve ovo nekome ne odgovara, ni jeftine karte, ni mnogo destinacija ni konkurencija.
    (Bojan Lazić, 2. april 2014 17:53)

    # Link komentara

  66. Udario tuk na luk, sto kaze narod...
    Obisao sam dosta aerodroma, usput naravno, objektivno beogradski je medju najgorima po usluzi. Cak i vodu sipaju sa cesme i pune male bocice i to prodaju.. Katastrofa. Sto se wizz air-a tice, jos samo vazduh ne naplacuju. Prostor izmedju redova sedista je toliko skucen da je to sramota... Pa kod autobusa postoji standard koji to regulise i ima vise prostora. Sto se mene tice, wizz air - nikad vise, bg (ukljucujuci i aerodrom) - samo kad mora. A ovce - izvolte...
    (Dzordz, 2. april 2014 17:46)

    # Link komentara

  67. @Moca
    " Takodje, nesto ne vidim da low-cost kompanije operisu na LHR, FRA, CDG, AMS i sl. glavnim hub-ovima, tako da ne vidim zasto bi BEG bio izuzetak."

    Beeep, wrong!
    On JESTE izuzetak jer je JEDINI aerodrom u Srbiji koji zadovoljava osnovne evropske kriterijume. U evropskim zamljama ih ima bar po nekoliko.
     (objektivno, 2. april 2014 17:27)

    # Link komentara

  68. Фирме лете тамо где има тржишта. У Нишу нема тржишта, нема посла (а и кад сам нудио посао ЕИ Нишу нису били заинтересовани...). Нико неће да иде из Београда до Ниша (240km), једноставније је отићи до Будимпеште (380km) одакле је већи избор и јевтиније карте. Или до Осијека ако наша екс браћа искористе ситуацију.

    Прави и једини исход би био отварање Батајнице за јевтине летове.
    (Перица, 2. april 2014 17:06)

    # Link komentara

  69. Putujem sa wizaom od kada postoji ta avio kompanija.Putovao sam iz Temisvara I Budimpeste ali vec skoro 2 godine ih izbegavam a sada se zgrazavam njihovim licemerjem da komentarisu nesto jer su slicno ovome i oni uradili.Wiz air je poceo da naplacuje kabinski prtljag i to je oteralo vecinu putnika ka drugm low cost komaniajma kod kojih je ova usluga besplatnaje.A sada se cude Beogradskom aerodromu sto je uradio slicnu stvar.Ne pravdam Surcinski aerodom,trebalo bi da spusti cene kako bi privukao low costere i shodno nasem standaru formira cene usluga.
    (Darko, 2. april 2014 17:04)

    # Link komentara

  70. pravac temisvar....
     (armagedon, 2. april 2014 17:03)

    # Link komentara

  71. Možda je aerodrom Šarlroa daleko od Brisela, ali se do Brisela stiže brže (i jeftinije) nego sa aerodroma "Nikola Tesla" u centar Beograda ...
     (Hoću 150 pluseva, 2. april 2014 17:01)

    # Link komentara

  72. bravo Vučiću!
    (mmjj, 2. april 2014 17:01)

    # Link komentara

  73. Jednoga dana neko ce zbog ovoga ici u zatvor !
    1) Ko je dopustio u ime malih akcionara Aerodorma Beograd, da se otpisu sva potrazivanja aerodroma prema JAT-u, i time se nacini direktna steta svim malim akcionarima, a kompanija je na A listingu, i akcionari su morali biti obavesteni o tome !
    2) Plasiranje price u medijima pre par meseci, kako je Wizzair ostetio aerodorom zbog niske tarife je totalna glupost, narocito imajucu u vidu ovo pod 1! Wizzair je svoje obaveze placao, za razliku od JAT-a kome je fakturisano skuplje a nije placao nista !

    PPV (ili PV kako god) u ime nas malih jadnih putnika koji volimo da letimo za 50-60 evra bez placenog obroka, molim te reaguj, i spreci da opet postanemo neko kome su letovi i Evropa nedostupni!
    (Vladimir, 2. april 2014 16:59)

    # Link komentara

  74. Da dodju u Nis?? Zato bi isli dole, vecina putnika dolazi ili odlazi iz Bg i Vojvodine! Slavili smo AirSerbia, sada cemo da beremo gorke plodove toga! Uraa!
    (politicari, 2. april 2014 16:47)

    # Link komentara

  75. Ne znam da li su to bot-ovi i na ovoj vesti ili smo totalno otisli sa pamecu. Ovo je prica o nasoj zemlji. Gradjani Srbije gube mogucnosti, dobijaju vece cene. Zasto? Da bi birokratija zaradila vise. A komentari puni mrznje prema wizzairu. Sta vam je on kriv. Sto ste u neke gradove mogli da letite jeftino? Ili vam je isto wizzair kriv sto nemate para da letite ni sa njim?
    (RONNY, 2. april 2014 16:47)

    # Link komentara

  76. Beogradski aerodrum mi izgleda daleko gore od bilo kog Evropskog nisko budzetnog aerodruma. Jadna i iskompleksirana prdekana u poredjenju sa Torp, Hanh, Stansted i slicnim. Ne bih imao nista protiv da Etihad umesto trznog centra na Savi nadje lokaciju kraj Beograda i sazida sebi dostojan aerodrum a nama ostavi na miru nas "aeroput" koji smo generacijama zidali i izdrzavali kroz poreske namete!!! Gubljenje Wizza je nerazuman i iskompleksiran potez.
    (Prdojevac, 2. april 2014 16:38)

    # Link komentara

  77. Redovno letim sa Wizzair, zao mi je sto ovo cujem. Mada je i logicno, ako linija nije profitabilna nema tog troska koji nece biti veliki. Nadam se da ce se na ovome zavrsiti i da nece ukinuti jos linija.
    (Jovana, 2. april 2014 16:38)

    # Link komentara

  78. U cemu je problem? Sasvim je prirodno da ce Etihad da npr. ovako nesto ubaci u ugovor jer zeli da eliminise jeftinu konkurenciju Air Srbiji kao svojoj firmi. Takodje, nesto ne vidim da low-cost kompanije operisu na LHR, FRA, CDG, AMS i sl. glavnim hub-ovima, tako da ne vidim zasto bi BEG bio izuzetak. Evo, sto neko rece, tu je Nis, pa neka WIZZ leti odande...
    (Moca, 2. april 2014 16:38)

    # Link komentara

  79. Pa jasta,nabijes namete dok se svi ne povuku a onda nasa "flota" savremenih aviona preuzme posao. Otkud narodu misao da se drzavi isplati da letite jeftinije. I slicne avio kompanij ce slediti WIZZ,samo lagano.
     (Duci0167, 2. april 2014 16:35)

    # Link komentara

  80. Samo cu reci HAHAHAHA.

    "Nis kao glavni grad Jugoistocne Srbije i ceo njegov region je prepun turistickih destinacija...Kopaonik, Djavolja Varos, Stara Planina, Sicevacka klisura koja je pod Unescom da podsetim! i mnogo toga drugog kao sto su nalazista Felix Romuliana, Caričin grad i tako dalje...
    Cela Rusija bi rado sletela na Niski aerodrom i obisla mesto na kome je sahranjen Nikolaj Rajevski (alias Vronski) koji je bio ruski pukovnik a srpski dobrovoljac koji je poginuo u bitci kod Adrovca kod Aleksinca!!!
    Turizam je svuda gde covek ume da ga organizuje i napravi!
    Nazalost od takvih kao sto si ti ostatak Srbije i Niski aerodrom ne moze da disu i zive! Niski aerodrom ne radi jer mu to ne dozvoljava Vlada Republike Srbije, odredjena Ministarstva, jer stite interese Beogradskog aerodroma i Beograda! "

    Vidim , omladina iz evrope se polomila da ode do Nisa :D
    Glavne dve destinacije su im Beograd i Novi Sad , sto zbog festivala , sto zbog provoda. Omladina koja dolazi turisticki u ove gradove ne dolazi da bi se pela po spomenicima i obilazila planine , vec obilaze gradove , i mesta gde im je zagarantovan provod. To pokazuje i broj hostela koji je otvoren u ova dva grada od kako lete lowcosteri.

    A da je Nis isplativ, odavno bi neko leteo sa njega , ne moze niko da zabrani bilo kojoj kompaniji da leti sa tog aerodroma , pa vi ste morali da PLACATE montenegru da leti sa tog aerodroma i popunjenost je bila smesna i to po SUBVENCIONISANIM cenama. O cemu vi pricate.
    (Dragan, 2. april 2014 16:21)

    # Link komentara

  81. Чему незадовољство? Виззер укида само две линије, не повчачи се комплетно. И даље остају линије за Гетеборг, Лондон Лутон, Париз Бове, Меминген, Ларнака, Стокхолм Скавста...(биће редуковане). Друго, као особа која често лети, хиљаду пута сам платио скупљу карту код Виззера него код Ер Србије/Јата. Нискотарифне авиокомпаније су добре за путнике који немају пртљаг и који нису високи преко 1.80. За високе људе Виззер је мучење јер је простор за ноге катастрофално мали. Још једна мана је то што слеће на споредне аеродроме за разлику од националних авиокомпанија које слећу на главне аеродроме. По мом мишљењу Виззер је лоша авиокомпанија и ако већ са нашерг аеродрома лете нискотарифне компаније то треба да буде Изиџет који је за 10 класа бољи од Бизза.
    Виззер нека оде у Ниш, и коначно да буду сви задовољни.
    (АИР, 2. april 2014 16:18)

    # Link komentara

  82. Niš?Ponikve? Šta je s njima,jel se namerno sprečavaju da rade?
    (Stojan, 2. april 2014 16:18)

    # Link komentara

  83. Pa sta hocete,letite sa glavnog aerodroma u bg na sporedne aerodreme po evropi
    (darko, 2. april 2014 15:53)

    Ako misliš da je BG aerodrom glavni u bilo čemu, onda se grdno varaš.
    (pilot, 2. april 2014 16:10)

    # Link komentara

  84. Na žalost imam loše iskustva sa Vizerom. Prošle godine sam rezervisao kartu za Rim 2 meseca unapred i uredno su mi je skinuli pare sa kartice. Međutim, već sutradan sam od njih dobio mejl da je let otkazan i da moram da pozovem njihov kol centar da se dogovorimo oko povraćaja novca. Da ne pominjem koliko je razgovor bio skup jer prvo ide poruka sa automata u trajanju od 1 min. a zatim "vi ste 156 na redu"... Posle nekoliko pokušaja sam dobio operatera koji mi je ponudio drugu destinaciju ili da mi vrate pare. Odlučio sam se za povratak para a operater je obećao da će mi pare biti vraćene za 5-6 radnih dana. Kada ni posle 10 dana nisam dobio pare ponovo sam zvao kol centar i ponovo ista priča oko čekanja da se operater javi. Na kraju se javlja operater sa pričom da on nezna šta se dešava i da će zvati komercijalu ... Na kraju sam dobio svoj novac, ali posle 2,5 meseca!? I tada sam rešio - sa Vizerom nikada više.
    (Nix, 2. april 2014 16:05)

    # Link komentara

  85. Neka idu na Batajnicu, kao sto i u Briselu, Oslu itd. itd. ne idu na pravi briselski, osloski itd. aerodrom nego slecu 100 km od grada. Batajnica bi im zapravo bila jedan od boljih i centraljnije pozicioniranih aerodroma. A i nalazi se na auto-putu Beograd - Novi Sad.
    (Mic, 2. april 2014 16:04)

    # Link komentara

  86. Imajte u vidu da sa beogradskog aerodroma lete i druge lowcost kompanije koje nisu najavile bilo kakve restrikcije ili povlačenja. Tu je EasyJet, tu je Norwegian, tu je FlyDubai, tu je Pegasus. Aerodrom ne može ni Wizz-u ni bilo kom drugom da naplaćuje više od zvaničnog cenovnika, može samo manje. Veoma je verovatno da su im ukinute neke masne povlastice koje su imali.

    Oko toga da država treba da pomogne lowcost prevoznike može se diskutovati. To obično rade zemlje koje nemaju nacionalnog prevoznika ili nisu dovoljno zanimljiva tršišta za legacy ("klasične") prevoznike, pa onda pribegavaju subvencijama za lowcostere kako bi napravili makar nekakve konekcije sa svetom. Makedonija ulupava više od 5 miliona evra godišnje na subvencije Wizzu samo u kešu, ali oni su izračunali da im je to potrebno. U Srbiji uopšte nije nemoguće da možda uskoči neki nov lowcoster da popuni rupu koju sada pravi Wizz. Možda će EasyJet nešto pojačati, možda će Ryanair doći, u svakom slučaju lowcosteri su i dalje tu.

    Još pre tri godine sam čuo da G17 ozbiljno gura gašenje Jata i pozicioniranje Wizza kao najvećeg prevoznika u Srbiji. Sve što se dešavalo u međuvremenu, naročito na samom aerodromu, išlo je u prilog tome. Imali su kombinu sa njima, imali su ljude gde je trebalo, Wizz je trebalo da se odvali od kinte nakon što Jat ode u večna lovišta, a transferne putnike bi 4-5 evropskih prevoznika među sobom razdelilo i odvalilo od cena.

    Plan se očigledno izjalovio.
    (od Beowl-a, 2. april 2014 15:57)

    # Link komentara

  87. Da je BEG zaista preskup potpuno bi ukinuli bazu u Beogradu. Drugi avion Wizz-a ionako nije bio dovoljno iskorišćen. Ovako će ga lepo premestiti u novu bazu koju otvaraju u Rigi, usput će ukinuti dve linije u BEG, Oslo (Torp) koji je ionako sezonska linija, i Brisel Šarloa sa kojom i Air Serbia (iako sleće na aerodrom bliži gradu) ima probleme. Drugim rečima, Wizz je samo ukinuo dve nedovoljno profitabilne linije, premestio avion koji im je uglavnom stajao parkiran u novu bazu, i usput zadao medijski udarac za nacionalnog prevoznika. Low cost aviokompanije stalno povećavaju broj linija za letove do BEG i niko od njih do sada nije imao probleme. Air Serbia je sada usmerena na tranzitne putnike i to će biti generator rasta i za njih i za BEG, pored novih low cost kompanija koje će ove godine otvoriti linije do BEG.
    (Željko, 2. april 2014 15:56)

    # Link komentara

  88. Pa sta hocete,letite sa glavnog aerodroma u bg na sporedne aerodreme po evropi,imate povlascenu cenu takse kao nazovi zbog razvoja turizma,u srbiji imate 0 zaposlenih,vozite 400000 putnika srbiji ne placate nista,registrovani ste ko zna gde,i vi ste kao uspesna firma.Pa kada ste tako uspesni sto ne uzmete Nis.Bas mi Vas je zao,pa kad ste tako sposobni sto se ne bazirate u Becu,Rimu,Zagrebu nego odoste u Rigu gde moze ispod zita da se posluje.
    (darko, 2. april 2014 15:53)

    # Link komentara

  89. @Dragan
    Nis nije turisticka destinacija? :-D
    Pa ti si Dragane legenda nad legendama.
    A Beograd jeste turisticka destinacija?
    Zbog ovakvih komentara i ljudi mi je i drago sto su oterali wizz. Najbolje bi bilo da zatvore i Aerodrom Nikola Tesla.
    Nis kao glavni grad Jugoistocne Srbije i ceo njegov region je prepun turistickih destinacija... Da ne nabrajam, dovoljno je reci Kopaonik, Djavolja Varos, Stara Planina, Sicevacka klisura koja je pod Unescom da podsetim! i mnogo toga drugog kao sto su nalazista Felix Romuliana, Caričin grad i tako dalje...
    Cela Rusija bi rado sletela na Niski aerodrom i obisla mesto na kome je sahranjen Nikolaj Rajevski (alias Vronski) koji je bio ruski pukovnik a srpski dobrovoljac koji je poginuo u bitci kod Adrovca kod Aleksinca!!!
    Nije Dragane moj turizam Beograd na vodi a Srbija pod vodom!
    Turizam je svuda gde covek ume da ga organizuje i napravi!
    Nazalost od takvih kao sto si ti ostatak Srbije i Niski aerodrom ne moze da disu i zive! Niski aerodrom ne radi jer mu to ne dozvoljava Vlada Republike Srbije, odredjena Ministarstva, jer stite interese Beogradskog aerodroma i Beograda!
    Daj Boze da Jugoistocna Srbija postane Drzava jer samo otcepljenjem necemo otici pod VODU dok Beograd bude bio na VODI!
    Pozdrav ostatku Prelepe moje Srbije bez Beograda!
     (StGeorge, 2. april 2014 15:51)

    # Link komentara

  90. Pa napravite od Aviogenexa niskotarifnu kompaniju i svima lepo naravno date joj povoljne uslove i svima fino.
     (burgija, 2. april 2014 15:50)

    # Link komentara

  91. Sa Novakom u Nebo!

    A za one sto sviraju o Nisu kao alternativnom aerodromu...neka prvo prouce tehnicku osposobljenost tamosnjeg aerodroma i koju kategoriju ima, a kao drugo neka kazu svima tako premudri koji je to low cost/sporedni aerodrom udaljen 200km od glavnog grada u nekoj drugoj zemlji bez resenog redovnog i preciznog prevoza do i od tog aerodroma?
    Istabul - 10km i 30km vazdusnom linijom, metro, taxi, bus
    Budimpesta - 20km i 25km vazdusnom linijom, bus, taxi
    Amsterdam - 20km i 30km vazdusnom linijom, but, taxi, voz, Ajndhoven 120km vazdusnom linijom, bus,voz
    Nis - 200km vazdusnom linijom, bus, voz

    Cik uporedite ove aerodrome i nacine prevoza.
    (nijenego, 2. april 2014 15:50)

    # Link komentara

  92. Aerodrom je firma za sebe i on odredjuje cene svojih usluga. U jednom momentu ta firma se mora odluciti da li se oslanja na poslovanje sa avio kompanijama nizeg ranga ili redovnim avio kompanijama. prvima se mora obezbediti brzina i niska cena, znaci dosta radnika spremnih na robovlasnicki rad. Tako je svuda pa eto i u BG.
    Svuda se razdvajaju te dve klase. Diskont firme unajmljuju sporedne aerodrome koje oni mogu da pritisnu i kontrolisu. Putujes u Pariz a izadjes bukvalno na poljani gdje je sator razapet pa se drndas busom do grada sat i po. Al kao zove se "do Pariza". I onda jos kao moralisu ovde u saopstenju, a kad covek kod njih kupuje ima masa skrivenih troskova. Bogami su i oni vacarosi teze vrste.
    Tesla je vodeci aerodrom u zemlji i bilo bi iluzorno da bude pijacarski aerodrom u sta se pretvaraju svi koji se udruze sa ovim tipom firmi.
    Treba da bude mesta i za njih sa nizim cenama. losom uslugom i otimanjem sendvica putnicima iz ruku tokom leta, ali na nekom drugom sporednom aerodromu.
    (majstori majstori, 2. april 2014 15:49)

    # Link komentara

  93. Pa nije tacno da ne lete i u drugim gradovima na glavne aerodrome. Eto bas u Briselu slecu na Sarloa. Cista zastita monopola jedne kompanije na racun potrosaca, odnosno putnika. Jefiniji su do Brisela bili tri puta u odnosu na Etihad. Mene bas briga kome placam kartu dok god je tri puta jeftinija. Eto tako!
    (Iva, 2. april 2014 15:43)

    # Link komentara

  94. molim vas dodjite u nis, sa vama ima da nam svane
    (joca, 2. april 2014 15:43)

    # Link komentara

  95. jesdnom leteo rajean erom iz frankfurt (han) do londona (isto neki na njivi aerodrom ) i onda sam se zareko ako nemam za 400 € da odletim sa frankfururtskog aerodroma do hitrou aerodroma onda nema svrhe i da odem na neki "trip" nesto nisam video da wizz slece na frankfurtski aerodrom vec onaj u hanu nosi isto ime frankffurt/hann ali je 120 km od frankfurta.ne hvala
    (djolefrankfurt, 2. april 2014 15:42)

    # Link komentara

  96. Pa cekajte pre koji mesec ste pisali kako Bg aerodrom ima popuste prema wizzair-u,a sada kad su im ukinuli to objavljujete srceparajuce obavestenje ove aviokompanije! wizzair ima super cene,ali morate da se usaglasite,a ne da kritikujete i kad imaju popuste ali i kad placaju punu cenu aerodroma. svetu se ne moze ugoditi.
     (bum tras, 2. april 2014 15:38)

    # Link komentara

  97. glasali ste, sada uživajte u vašem izboru....
    (zee, 2. april 2014 15:37)

    # Link komentara

  98. O ovome sam pisao da ce se desiti pre par meseci. Nazalost obistinjuje se.

    Svi previdjamo stetu koju ce turisticki sektor pretrpeti , jer su mladi turisti uglavnom dolazili sa wizzom iz evrope , i tako podizali prihod turistickog sektora.

    ErSrbija ce na kraju oterati sve niskotarifne kompanije sa aerodroma , to je vec odluceno. Cene ce samo ici na gore , i prosecan srbin vise nece leteti u evropu , tako da ce se opet vratiti autobusko putovanje kao jedina opcija.

    Isto tako , aerodrom je od 1. novembra 2014 u vlasnistvu Etihada i tada ce imati potpunu kontrolu nad njim , i moci ce da kreiraju cene i monopol po zelji, bas kao sto rade i ovi koncesionari u Hrvatskoj trenutno.

    Aerodrom Nis nece videti Wizz iz prostog razloga sto Nis nije turisticka destinacija , i zbog blizine Skoplja i Pristine.

    Gospodo , trazili ste , gledajte.
    (Dragan, 2. april 2014 15:32)

    # Link komentara

  99. kako je ono rekao g. mali - objavicemo ugovor sa etihadom 20 i nekog FEBRUARA? Aha... samo prvo malo da pogasimo konkurenciju.
    (Outsider, 2. april 2014 15:31)

    # Link komentara

  100. Letite iz Nisa,jeftinije je
    (marko, 2. april 2014 15:31)

    # Link komentara

  101. ko nekad pravac Temisvar sopstvenim ili organizvanim prevozom.....tamo vas ceka i Viz,i Rajan air i do mile volje da letite....a ne da placam abnormalne takse za Er Srbiju....poredjenja radi: za Istanbul mi povratna njihovim Pegasusom iznosila 60 e a Er Srbija trazio 180 E !!!! stavite braco arapi i megatrendovci ne prst na celo vec celu saku na celo i zamislite se dobro....mene reketirati necete
    (sincitybg, 2. april 2014 15:31)

    # Link komentara

  102. Alo ljudi pa naravno da je Beograd najskuplji aerodrom. Pa to je metropola i glavni grad i glavni aerodrom jedne drzave. Sto ne lete za Niš? Ja sam neki dan s njima letio za Gdanjsk iz Libeka / Njemacka. Vodi se kao Hamburska destinacija... Otprilike 80 km od Hamburga udaljeno! A aerodrom Boze ti sacuvaj.... Sator kao terminal... Vozdra Madjari, siroko vam polje. Zivio Air Serbia :-)
    (Marko, 2. april 2014 15:29)

    # Link komentara

  103. sramota zaista. wizz je dobra firma, leteo sam sa njima za Šarlroa (Brisel), upravo tom linijom koju će ukinuti. Šta bi sa onom Vucicevom izjavom da više neće tolerisati ničiji monopol u Srbiji? nema nikakvog smisla to što rade, moraju lou kost kompanijama da odrede posebne tarife ali zašto kad mogu njihove putnike preuzeti za sebe. e pa, baš bi pre išao autobusom nego sa haračlijama.
     (anonimus, 2. april 2014 15:26)

    # Link komentara

  104. Mogu oni forsirati Air Serbia koliko hoce sa tom kompanijom necu leteti pa da se prefarbaju jos tri puta.
    (Putnik^2, 2. april 2014 15:26)

    # Link komentara

  105. Što se tiče argumenata da je samo u bg-u glavni aerodrom dat low-cost kompanijama, to prosto nije tačno. Budimpešta, Lisabon, Porto itd. Znate, gradovi kojima je stalo do turizma.

    Iz Srbije, sem wizz-a, praktično ni jedna low-cost kompanija više ne leti. U teoriji leti (airberlin npr), ali to nisu low-cost cene.

    Charleroi je jedan od najprometnijih low-cost aerodroma, što znači da je praktično svuda moguće doći preko njega, kao i odasvud. Ja sam ga lično koristio često za presedanja. Iz perspektive srpskog turizma, ovo znači MNOGO manje turista u Beogradu i Srbiji. Iz perspektive našeg turiste, pribeći će se drugim transportima i aerodromima. Iz perspektive našeg aerodroma, ovo znači defacto manji promet.

    E sada, ako ovo jeste dil sa Etihadom, tu se vidi kratkovidost ljudi koji su krojili taj ugovor. Strani low-cost turisti će ili naći druge vidove transporta (i dalje je, recimo, jeftinije ići preko Pešte, nego leteti Etihadom), ili će prosto odustati. Etihadom će ići oni koji baš moraju, a to je možda 10ak posto više. Dakle, manje posla za naše hotele, hostele, restorane, vodiče i još tonu usluga, zarad "učvršćivanja" nacionalne avio kompanije.

    A onda, ako ovakve metode prenesemo na ostale grane, kada ovakvim potezima u nekoj ne tako dalekoj budućnosti masa ostane bez posla, ko će onda tačno leteti Etihadom?
    (jovan, 2. april 2014 15:25)

    # Link komentara

  106. Abu Dhabili. Vrh je priča kada sam nedavno povratnu za Sarajevo u aranžmanu Air Serbia platio 20.000 din. Kada sam pitao zašto je karta za Sarajevo tako skupa, objašnjeno mi je da je interesovanje veliko, gužva, rezervacije itd. Kada sam došao na aerodrom u isti avion su ukrcani putnici za Banja Luku plus napravljen je haos na čekiranju koji su pravdali nekim greškama u novom softweru. Linijski avionski taksi sa sve nekim kršom od aviona. Nečuveno. Posebna muka je pripala putnicima koji su putovali dalje za Banja Luku, a koji su čekali iskrcavanje putnika u Sarajevu . Ovo liči na to da se jevtina konkurencija otera, a onda... srpska posla. Sve se nadam da nije tako.
    (Draga, 2. april 2014 15:25)

    # Link komentara

  107. Sramota, sad cemo opet da placamo cenu za vestacko naduvavanje Er Srb kao avio kompanije. Pogledajte flotu Wiz Aira, pa mogu da pojedu "lidera u regionu" u jednom zalogaju.
    (Rade, 2. april 2014 15:25)

    # Link komentara

  108. Pa naravno kad je nas aerodrom najbolji na svetu .... To su ti uspesi vlade ... (&*#&^*% sam ironican)
    (Prle, 2. april 2014 15:24)

    # Link komentara

  109. Bitno da kod nas crnogorski Montenegroairlines ima ogroman popust na aerodromske usluge ....
    Ostali nije nista bitno .... Kakva smo mi zemlja .....
    (Nikola, 2. april 2014 15:24)

    # Link komentara

  110. a zasto 2/3 zaposlenih na aerodromu radi preko omladainskih zadruga na tkz. privremenim i povremenim poslovima i po 6-7 godina ? Cije su te omladinske zadruge ?
     (massimoodo, 2. april 2014 15:24)

    # Link komentara

  111. eeeto vam ga Vucic!...
     (Nikos, 2. april 2014 15:24)

    # Link komentara

  112. "Pri tome, nigde ne pominje da je BG aerodrom glavni, a oni te niske cifre imaju na aerodromima koji su drugi, pa cak I treci, samim tim I udaljeniji od grada (citaj, tri lepe udaljeni od centra)"

    Da, kao na primer Rim: Fiumicino je jedan od najvecih evropskih aerodroma.
    A dobro je sto Surcin nije tre lepe udaljen od centra!!! Pa cela nam je zemlja tre lepe od centra dogadjanja...
    (7 gotovan, 2. april 2014 15:23)

    # Link komentara

  113. Svi glavni aerodromi su uglavnom preskupi za "low cost" kompanije. Slažem se sa komentarima koji spominju Niš. Niš treba da bude centar za "low cost" kompanije. Time bi i linija Beograd-Niš postala više nego tražena. Što se mene tiče, a letim preko tri decenije, ova vest ništa ne znači. Radovao sam se kada su dolazili ali sam se brzo i razočarao. Za malu razlku u ceni dobijao bih više cimanja, nesigurnosti i neudobnosti. Ok, kontam mladi ali, kad imaš 20 i neku... ima mnogo lepših načina da vidiš Evropu za isto malo novca.
    (Miša, Bgd, 2. april 2014 15:21)

    # Link komentara

  114. Sta se cudite, ovo vam je "princip je isti, sve su ostalo nijanse" , ovako je i maxi nikao na svakom koraku dok Lidl i Ikea i ostali lanci ne mogu da udju na trziste. Umesto da ponudimo aerodrom u Nisu koji zvrji prazan, da otvorimo neke komercijalne letove ka Ponikvama i da otvorimo i jedan manji Aerodrom u Novom Sadu i Kragujevcu, da aerodrom u Batajnici pretvorimo u civilni(da se ne lazemo, nasoj avijaciji ne treba vise toliki aerodrom. nit ce nas neko napasti, a i da nas napadnu tih nasih 20-30 aviona nemaju sta da rade. Aerodrom je blizi gradu, povezan je sa zeleznicom, blizu autoputa), umesto da razvijamo turizam, svaki stranac koji dodje u ovu zemlju se odusevi Srbijom, jok samo trpaj pare u svoje dzepove.
     (Stefan, 2. april 2014 15:21)

    # Link komentara

  115. А шта ја да кажем који сам купио повратну карту за Осло 9 маја, 5100 РСД, шта сада ја да кажем.. пропаде ми путовање :(
    (мики, 2. april 2014 15:20)

    # Link komentara

  116. Prebacite se na aerodrom Nis, necete pogresiti. Beogradski aerodrom ce biti jos skuplji aerodrom, a Nis je planiran pre svega za LC letove. Takodje, i glavni cargo centar se seli za Nis. Dosta ste sve vukli samo u Beograd!
    (ko ima nesto protiv? i zasto?, 2. april 2014 15:19)

    # Link komentara

  117. Pa...Air Serbia trazio,a ovi jedva docekali da rasteraju Low cost kompanije.
    (Rasterivac, 2. april 2014 15:19)

    # Link komentara

  118. Jos jedan samar srednjoj klasi.
    Nizu klasu ovo nece pogoditi.
    Dobrodosli u zemlju radikala!
    (udri po srednjoj klasi, 2. april 2014 15:19)

    # Link komentara

  119. Slazem se da wizz bezobrazan , BGD je glavni aerodrom ,zasto se bune , neka se bune pa neka dobiju povoljnu cenu za glavni Minhenski aerodrom ako mogu!
    pa ne moze ista cena za Memingen-selo u Bavarskoj inace bivsi USA vojni aerodrom , leteo sam par puta i onda jos preko 2 sata busom do Minhena ...
    (Wizzzzzz, 2. april 2014 15:18)

    # Link komentara

  120. Wizz air je najbolja niskotarifna konpanija.Imajo nove avione,cene sy smesne,poekad jeftinije od autobusa ili voza.Stvar je u tome da idu na male aerodrome,ne na glavne,zbog troskova.Ali u BG nema mnogo aerodroma,tako da steta
     (Benny Hill, 2. april 2014 15:16)

    # Link komentara

  121. Nas aerodrom mozda jeste najskuplji ali aerodromskom taksom uzivamo veliki benefit a to je toalet i nista vise, to nijedan drugi aerodrom ne moze da ponudi!
    (mala nuzda, 2. april 2014 15:14)

    # Link komentara

  122. Da napomenem i da sam svedok krsenja zakona koje airserbia redovno, svakodnevno vrsi nad putnicima, ispitujuci ih koliko ostaju u inostranstvu, kolilo novca nose sa sobom, glumeci policiju.
    (milos, 2. april 2014 14:02)

    AirSerbia?
    Nije to sve. Mene su dok sam bio u inostranstvu ZVALI telefonom da mi ponude za povratak BIZNIS klasu uz moju doplatu?!?!?!
    Alo bre, da sam hteo biznis klasu, kupio bih je odmah! Ko ste vi da me uznemiravate telefonom dok sam na odmoru NA MOJ RAČUN (roaming) da mi tražite još para za povratak???

    A u odlasku sam morao da im se javim telefonom na broj koji nigde nisu napisali da bih "potvrdio rezervaciju leta" 48 sati pred put iako sam kartu regularno KUPIO online! Šta ima da potvrđujem let kada sam kartu već PLATIO? Možda da bi oni mogli da je prodaju još jednom, ako sam slučajno sprečen?

    To ne radi nijedna normalna kompanija i uvek ću ih zaobići kad god mogu. Kako rade, tako će im se i vratiti a patriote neka lete crveno-plavim avionima... Pardon... Avion je bio neofarban, skroz beo, sa tragovima izguljenih JAT obeležja.
    (putnik, 2. april 2014 15:14)

    # Link komentara

  123. Opusteno. Letecemo iz Osijeka. Iz Budimpeste. Iz Temisvara. Jedan po jedan cemo ostajati tamo gde odlazimo. Onda nam nece trebati ni novi prevoznici, ni porodilista, ni vrtici, ni skole, ni bolnice, ni putevi, ni sela, ni gradovi, ni zemlja. Zivela politika.
     (Djura, 2. april 2014 15:12)

    # Link komentara

  124. zbunjeni, 02. april 2014 13:47
    Ako si zbunjen za koji... se oglašavaš. Ako si bot snsa onda mi je jasno zašto pišeš promo pamflete. Uglavnom putovao avionom nisi.
     (Zoran, 2. april 2014 15:11)

    # Link komentara

  125. Posto se ovde napada rukovodstvo aerodroma predstavicu se moj otac je Velimir Radosavljevic direktor aerodroma , doktor nauka ,zavrsio je Masinski fakultet kao student generacije sa prosekom 9.93 , dobitnik oktobarske nagrade grada Beograda , i pre svega avio inzinjer koji je radio za Airbus i profesor na Masinskom fakultetu. Na njega su vrseni takvi pritisci koji su se manifestovali i kroz novine procitajte Kurir koji je izasao skoro pre 10 ak dana i kroz poziv u policiju radi razgovora oko Wizzair a oko takvih gluposti da to nije realno .On je doveo sve niskotarifne kompanije sa ciljem da gradjani Srbije jeftinije lete i vise putuju ka Evropi , da obezbedi radna mesta nova nasim ljudima u toj kompaniji kao i drugim i da naravno poveca zaradu aerodroma sto je uspeo i vise od toga oborio je rekord po broju putnika iz doba SFRJ kada je drzava imala 24 mil. stanovnika ,mozete pogledati podatke na wikipediji oni su u ovom slucaju relevantni .

    Milos Radosavljevic
    (milos, 2. april 2014 15:10)

    # Link komentara

  126. pa imate Zagreb i Sarajevo koji su jeftiniji pa se prebacite kod njih ! koga bre vi folirate samo da mi je znati ? nkrali ste se para od 2010-e jer ste nekoga za to "kupili" ali nece ni taj proci nekaznjeno !!!
    (robin hud, 2. april 2014 15:08)

    # Link komentara

  127. @ Tile
    "AerodrUm"???!!! "PatriJota"???!!! S obzirom da ne znas cak ni kako se u srpskom jeziku izgovaraju pojedine rijeci,suvisno je da ti ukazujem na gramaticke greske-"NEodgovaram","NEsmeta","evropa"... Da nije tuzno,bilo bi smijesno!
    (D., 2. april 2014 15:08)

    # Link komentara

  128. Putovao sam dosta puta sa njima i nemam ni jednu zamerku. Ne koriste svuda pomocne aerodrome vec i pojedine glavne (rim). Da bi bili jevtiniji letovi moraju biti i jevtinije takse, a ovako ce me primorati da koristim Temisvar koji je mozda i povoljniji od naseg. Zivela Srbija!
    (zoro, 2. april 2014 15:07)

    # Link komentara

  129. Ama ljudi nigde ne slecu low cost kompanije na glavne aerodrome.. Lete samo na neke manje koji su jeftiniji od glavnih. U londonu slecu u Luton koji je 100km od centra a Getvik i Hitro su 40 km do centra. Jednostavno u BG su imali nevidjenu uslugu ali vise ne mogu da je plate i to je to. Ima jos aerodroma pa nek slijecu u Nis ili gdje vec hoce nije ni to lose a sigurno da bi se ti delovi Srbije obradovali da ne moraju za svaki let da idu do BG.
    (Ivan Jovic, 2. april 2014 15:07)

    # Link komentara

  130. Pa mora da se vrati monopol Air Serbiji! >:-( Ja NAMERNO više ne letim sa Air Serbiom nego samo sa Wizz Air-om.
    (Bojana, 2. april 2014 15:05)

    # Link komentara

  131. leteo sam vise desetina puta na relaciji beograd malme beograd i sasvim pristojna cena i usluga je uvek bila u wizz air/u.mene i suprugu je isto kostalo pa cak i vise da odem od nisa do bg aerodroma,tu racunam autobus nis beograd i taksi BAS do aerodroma.gluposti su to da im karte i prevoz nisu prilagodjeni standardu nasih gradjana.i ne samo wiz air,treba se omoguciti svim ovakvim kompanijama da posluju na nasim aerodromima,pa zasto ne i sa ovog naseg u nisu.ali ovo je nazalost ipak srbija gde se gleda samo dobit nekih drzavnih kompanija a ne i davanje mogucnosti gradjanima da vide svetske metropole za neke pare koje gradjani ako ne mogu odmah da izdvoje mogu da ih skupe i odvoje za vrlo malo vremena
    (miki, 2. april 2014 15:05)

    # Link komentara

  132. "Međutim Wizz Air u saopštenju preskače da navede da aerodrom nije odgovoran za sopstvenu cenovnu politiku već da ona proizilazi iz "Smernica razvoja vazduhoplovnog tržišta kroz stimulacije u plaćanju aerodromskih naknada u Republici Srbiji".

    Prema tom dokumentu aerodromski operater je dužan da prati te Smernice koje je donela Vlada Republike Srbije krajem prošle godine. Prema tim Smernicama Vlada Republike Srbije favorizuje najvećeg avioprevoznika u Srbiji - Air Serbiju i onemogućava aerodrom da ostvari slobodan tržišni pristup."

    Cisto da kopiram sa jednog sajta koji poznaje ovu tematiku mnogo bolje nego vi i ja.
    Monopol nas je odrzao njemu hvala.
    (wiseman, 2. april 2014 15:02)

    # Link komentara

  133. Alo ljudi Nis je skuplji od BeG... Kao sto sam rekao vise nemaju nelegani popust, vec istu cenu kao i ostale kompanije... Kada su ukinuli liniju za Rim i ako je bila itekako profitabilna, nisu dali objasnjenje, sto je tipicno za neozbiljnu kompaniju, sada kada imaju isti tretman kao drugi, placu....
    (Turista, 2. april 2014 15:01)

    # Link komentara

  134. Ok ovo jeste protekcionizam sa naše strane, ali pogledajte koje je destinacije nudio wizz: pet aerodroma u Skandinaviji, dva u Nemačkoj, Belgija, Francuska, Kipar. Prošle godine su imali Krf ali to je ukinuto. Sada su ostale samo linije koje trebaju gastarbajterima. Teško da su jeftine karte za Sandefjord ili Malme povećale broj srpskih turista u Norveškoj i Švedskoj. Gde su im Tel Aviv, Moskva, Krf, Zakintos, Antalija? To su destinacije gde naši ljudi hoće jeftinije da putuju a koje Wizz nudi iz Budimpešte. I kako to da se oni povlače a Easyjet se širi? Ako su im namere iskrene, nek otvore bazu u Nišu, bliži je nego Ferihegy.
    (a380, 2. april 2014 15:01)

    # Link komentara

  135. A ja se ponadao da ce mozda i Ryanair da dodje... Sramotno!
    Bas me zanima da li ce se i ove godine pohvaliti kako je Aerodrom
    imao vise putnika nego Ljubljana, Zagreb i Sarajevo zajedno.
    (Brat Rajt, 2. april 2014 15:01)

    # Link komentara

  136. Idite na Niski aerodrom, ako Bg ne drzi monopol!
    (Markovic, 2. april 2014 15:00)

    # Link komentara

  137. I oni su skupi, kao lowcost kompanija, a skupi ko sam djavo.
    (Nick, 2. april 2014 14:06)

    To ocigledno nikad nisi leto sa njima, ili nikad nisi leteo uopste, cim pises ovako nesto.
    (Ivan, 2. april 2014 15:00)

    # Link komentara

  138. Secam se da sam pre koju godinu putovao iz Budimpeste i Temisvara, sad ce sve opet tako. Nema veze, vazno da su nam puna usta arapskog Jat-a.
    (Ivica, 2. april 2014 14:59)

    # Link komentara

  139. Ja ne razumem zašto vojska ne dozvoli da se batajnički aerodrom ponovo koristi i za civilne letove.
    (prvenac, 2. april 2014 14:57)

    # Link komentara

  140. Steta !
    (fg, 2. april 2014 14:56)

    # Link komentara

  141. pa ne mogu da verujem, umesto da dodje treci, pa cetvrti avion, da trziste bude otvoreno, oni stite air serbiu :-( leteo sam pre par godina za rim sa njima iz bg za 30 eur, a sad cu leteti ali u snu sa air serbiom za te pare
     (My name is..., 2. april 2014 14:54)

    # Link komentara

  142. Neka idu u Nis ako im Beograd ne odgovara (tamo mozda putnici putuju bez kofera)!!!
    (Sava, 2. april 2014 14:45)

    # Link komentara

  143. Jel se tako privlace low cost kompanije i nude jeftini letovi gradjanima?
    Sramota...
     (nixa, 2. april 2014 14:38)

    # Link komentara

  144. Zašto im Nišlije ne ponude aerodrom?
    Mogli bi i dalje da budu povoljni, sa sve autobuskim prevozom Slavija-Niš...
    (genije, 2. april 2014 14:32)

    # Link komentara

  145. Odmah, ali odmah otkaz rukovodstvu Aerodroma!!! Sram ih bilo!
    (Shtef_BG, 2. april 2014 14:31)

    # Link komentara

  146. Samo konkurencija može "preporoditi Srbiju"
    (bogi, 2. april 2014 14:30)

    # Link komentara

  147. Mega. Svi ce otici i ostace samo nas veliki nacionalni avio prevoznik koji nece imati konkurenciju i dignuce karte u nebesa te ce napokon postati profitibalan. Mislim skoro "profitibalan" na pozitivnoj nuli. Muka me uhvati kad poletim iz Stutgarta koji je duplo jeftiniji i sletim na Teslu a tamo traktor i 67-me vuce kofere a taksisti skacu na kicmu.
    (Raps, 2. april 2014 14:29)

    # Link komentara

  148. Dobrodošli u UAE.
     (Darko, 2. april 2014 14:29)

    # Link komentara

  149. Putovala sam preko ove kompanije jer mi je to bilo dosta povoljnije tj.jeftinije. Ono sto mi prvo pada na pamet nakon procitanog teksta su termini poput:banana drzava,monopol,korupcija... Da nastavim da nabrajam?! Tuga,cemer,jad...
    (D., 2. april 2014 14:25)

    # Link komentara

  150. Prosto k´o pasulj - jel vise verujete Wizz-u i Germanwings-u ili Er Serbiji? Hm...
    (Zoran Todorovic, 2. april 2014 14:25)

    # Link komentara

  151. Pa i za nas je preskup, ali vi bar mozete da se okrenete i da odete...
     (Lav, 2. april 2014 14:25)

    # Link komentara

  152. Neka se presele u Nis.. zasto mora sve i Beogradu?
    (Veteran, 2. april 2014 14:24)

    # Link komentara

  153. ovo su veoma lose vesti. da li to ima neke veze sa ugovorom sa etihadom koji se krije?
    (x, 2. april 2014 14:23)

    # Link komentara

  154. Steta, stvarno steta. Ova kompanija je omogucavala mnogo jeftiniji i bolji nacin prevoza za sve putnike iz celog sveta pa i nas iz Beograda, normalnih i obicnih ljudi. Nadamo se da ce aerodrom Nikola Tesla jednog dana spustiti svoje cene jer su karte izuzetno skuplje i za evropske uslove a tek za nase domace. Mnogo mladih je dobilo priliku da putuje ovom prilikom. Nadamo se da Wizzair nece na kraju i otici sa beogradskog aerodroma.
    (Dovla, 2. april 2014 14:22)

    # Link komentara

  155. Kupio sam dve povratne karte za Larnaku u oktobru 2014. za ukupno 9.600,00
    ali ne treba običan čovek nigde da leti, izgeda odavde samo u jednom sneru.
    (Neba, 2. april 2014 14:20)

    # Link komentara

  156. Kao i uvek kod nas, ljudi nisu bitni, kao i buducnost zemlje, bitni su pojedinci koji mogu da izvuku najvecu korist.
    Tuzno, zalosno i deprimirajuce...
    (Ivona, 2. april 2014 14:11)

    # Link komentara

  157. Odlicna vest! Poceli smo mi da uvodimo sankcije svetu, naucili foru od istog! Paypal, E-bay, low cost letovi... Koji ce to nama? A sad Budimpesta i temisvar - sev isto kao pre 20 godina! neverovatno!
    (ivan, 2. april 2014 14:11)

    # Link komentara

  158. Супер, ето вам нишки аеродром. Види ти мангупе, свугде лете на неке споредне аеродроме, а овде би на главни. Ћао.
    (Милош, 2. april 2014 14:10)

    # Link komentara

  159. Neki ala Cuckovic iz upravnog odbora aerodroma napravio strateski plan da opeljesi putnike u korist privilegovanih preduzeca.
    (voila, 2. april 2014 14:10)

    # Link komentara

  160. Mutna posla. Ubijaju konkrenciju....Teraju ljude da putuju po skupljim cenama. Bruka.
    (HAHA, 2. april 2014 14:09)

    # Link komentara

  161. Zato Vucic ne da ugovor da se vidi. Tuga.
    (Mika, 2. april 2014 14:07)

    # Link komentara

  162. Bravo Vucicu, svaka ti cast, tvoja politika pocinje da pokazuje rezultate. Stravicno!!!
    (Jimmy, 2. april 2014 14:07)

    # Link komentara

  163. E moja Srbijo...
     (Ivan, 2. april 2014 14:07)

    # Link komentara

  164. I oni su skupi, kao lowcost kompanija, a skupi ko sam djavo.
    (Nick, 2. april 2014 14:06)

    # Link komentara

  165. Ko gubi, ima pravo da se ljuti.
    Pri tome, nigde ne pominje da je BG aerodrom glavni, a oni te niske cifre imaju na aerodromima koji su drugi, pa cak I treci, samim tim I udaljeniji od grada (citaj, tri lepe udaljeni od centra).
    E, BG nema jos jedan aerodrom kao npr Pesta tako da nista za niskotarifase.

    So loooong!
     (Inspektor NAGIB, 2. april 2014 14:06)

    # Link komentara

  166. Tako se to radi, Megatrend...
    (mr, 2. april 2014 14:06)

    # Link komentara

  167. Pa dodjite u Nis, ovde besplatan aerodrom
    (y3ff, 2. april 2014 14:05)

    # Link komentara

  168. Dok su bili povlasceni na BG aerodrumu tada smo im odgovarali sada kad se konacno nasao neko ko je reko dosta je bilo, neodgovaramo, prvo usluga im je ocajna a karte su jeftine samo na prvi pogled, imali su vise povlastica nego stari Jat , to je bilo uzasno, cudo da drugim low cost kompanijama nesmeta cena aerodrumskih usluga. A ako se pogledaju cene karata videce se da su takse aerodruma beograd, jeftinije od evropskih aerodruma u koje ne racunam, frankfurt, london, minhen, brisel, moskvu, viennu... Kao neko ko puno putuje avionima, mislim da ove primedbe nisu na mestu. A kako patrijota upitao bi direktorat Wizz air da kazu koliko su ostvarili prihoda, i koliko su oduzeli putnika drugim kompanijama medju kojima je i nasa nacionalna kompanija, zbog povlascenog statusa i svih beneficija koje su dobijale na BG aerodrumu, a niko ne zna zbog cega su to dobili, ..i Sta bi bilo i da li bi uopste moglo da se desi da Air Serbia stacionira svoj avion u Budimpesti i da odatle direktno obavlja linije po evropi..l malo sutra bi to moglo ...
    (Tile, 2. april 2014 14:05)

    # Link komentara

  169. A niste valjda mislili da ce biti drugacije? I Jat se svojevremeno oslanjao na monopolski polozaj, bilo je za ocekivati da ce se i Er Srbija isto ponasati. Naravno, na stetu putnika.
    (Yogi, 2. april 2014 14:04)

    # Link komentara

  170. Dodjiteeeeeeee u Niš!!!!
    (Meraklija, 2. april 2014 14:04)

    # Link komentara

  171. Na zalost nikoga nije briga za putnike. Leteo sam par puta sa njima i stvarno sam prezadovoljan.
    (oz, 2. april 2014 14:03)

    # Link komentara

  172. Ne znam samo zasto se mediji vise ne.zainteresuju oko ovog pitanja. Da napomenem i da sam svedok krsenja zakona koje airserbia redovno, svakodnevno vrsi nad putnicima, ispitujuci ih koliko ostaju u inostranstvu, kolilo novca nose sa sobom, glumeci policiju. Odbijao sam da im odgovorim na ta pitanja i nisu hteli da.mi izdaju kartu koju sam uredno kupio. Na kraju sam pozvao policiju i sefa airsrbije i prijavio sve to i na kraju mi je izdata karta i nisam odgovorio a besmislena pitanja. Takva pitanja moze da postavi samo policija, a ne avio kompanija. Sto se aerodroma tice, to je jos jedna sramota i ako ke ovo tacno, to je podsticanje monopola. Cak i ako nije tacno, aerodrom ne moze biti najskuplji i time blokirati lowcost kompanije. U poredjenju sa uslugama ostalih aerodroma, nas aerodrom pruza prilicno oskudne usluge, stoga ne moze drzati najvecu cenu.
     (milos, 2. april 2014 14:02)

    # Link komentara

  173. Pa idite u Nis!!!!
    (pijetro, 2. april 2014 14:01)

    # Link komentara

  174. upropastili ste nam jedinu sansu da negde odemo i nesto vidimo! banana drzava !
     (milan, 2. april 2014 14:01)

    # Link komentara

  175. Pored BG na vodi dobiše i aerodrom....Sada barem znamo šta piše malim slovima na ugovoru koji je Vlada potpisala sa Etihadom.
    A sad, SNS botovi, krenite da branite Mesiju.
    (Master Joda, 2. april 2014 13:58)

    # Link komentara

  176. Zašto nisu otišli u Niš ili Ladjevce?
    (Indijanac, 2. april 2014 13:58)

    # Link komentara

  177. Eto jednog od razloga zasto ugovor sa Etihadom nije javan. Oterace sve low cost kompanije i imace potpuni monopol.
    Kod nas to uvek tako ide, a cenu ce placati gradjani...
    Bolje bi bilo da je ugasen JAT i da smo otvorili aerodrom za sve avio kompanije.
    (neocortex, 2. april 2014 13:53)

    # Link komentara

  178. Klasicna otimacina i monopol od strane BG aerodroma i JAT-a (AirSerbia). Sramota.
    (Uros, 2. april 2014 13:52)

    # Link komentara

  179. ne daj boze da osposobite nis ili batajnicu, jos neko bi u srbiji saznao da postoje avioni i vlast bi pala
    (realan, 2. april 2014 13:49)

    # Link komentara

  180. Hteli bi jeftino BG aerodrom. To nema nigde u svetu za niskotarine kompanije. Eno im Nis, nije daleko od Beograda.
    (zbunjeni, 2. april 2014 13:47)

    # Link komentara

  181. sramota!! zar je ovo cena koju treba da platimo za dva lepo dizajnirana aviona air serbia?!
    (ljut, 2. april 2014 13:45)

    # Link komentara

  182. Sramota sta radite! Direktno udarate na korisnike stiteci AIR SERBIA i namecete nam skupe letove
    (ns, 2. april 2014 13:45)

    # Link komentara