Sreda, 21.03.2012.

00:13

H&M otvara prvu radnju u Beogradu?

Svoju prvu radnju u Srbiji na jesen otvoriće i poznati svetski modni lanac H&M, pišu beogadski mediji.

Izvor: 24 sata

H&M otvara prvu radnju u Beogradu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Neupuceni

pre 12 godina

@ZR023
Jeste u pravu si sto se tice registracije(doduse do pre godinu dana si placao ekstra taxu gradu Torontu u isto tolikom iznosu),ali si zaboravio da napomenes jednu vrlo bitnu stvar,a to da se osiguranje placa prema modelu,godini,opstini-ulici,tako da ti sve to dodje na isto,a bogami i vise od toga....Verovatno si ziveo ovde tako da znas i sam kolioko je mesecno osiguranje.... Minimum 120$,a ima ljudi koji moraju da placuju i pet puta vise od toga/opet kazem zavisi od modela auta itd,....

Kibo

pre 12 godina

@ZRO23 Hahah sta kaze VW Golf standardni benzinac 2.5 ,pa GTI je 2.0 kao najsnaznija verzija ! Standardni benzinac je 1.6 FSI ili 1.4 FSI zavisi . I naravno da je luksuz automobil od 3.5 ccm ! A i ovde je rec o komercijalnoj marki H&M koja je vecini pristupacna sa cenama .

neregistrovani

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak, a to u pomodarskoj Srbiji nikako nije tesko."

ja nikako ne razumem ljude koji razmisljaju ovako. vas kaO potrosaca treba da interesuje da za vase pare dobijete sto vecu vrednost a ne neko da vam skida kozu sa ledja samo zato sto je "domaci". ok, ja razumem da drzava stiti neke grane koje smatra perspektivnim odredjeno vreme, pogotovo drzava koja je zaostala u razvoju kao nasa, ali pod uslovom da ta firma ima buducnost, da reinvestira deo profita u dalji razvoj, da ima viziju. ali ako domaca firma koristi zastitu drzave da otima od potrosaca na domacem trzistu naduvanim cenama, a profit stavlja u dzep, e onda gospodo draga, mozete biti koliko hocete srbi, daleko vam lepa kuca.
mene sa stanovista potrosaca bas briga od koga kupujem, bitno mi je da za moje novce dobijem najvecu vrednost i da imam mogucnost izbora.
nadam se da je istina da H&M dolazi.

ZR023

pre 12 godina

Gap tj Banana Republic je jezivo precenjen, a dizajn im je za sredovecne smorove. Sve neke khaki pantalone, karirane kosulje, puloveri i to tako vec godinama i godinama... Samo cekam da iskoci Hrundi Bakshi. pritom se sve pravi u Bangladesu, Burmi i Indiji gde su plate 100 dolara mesecno. Zasto nije dosao Old Navy npr? To je Gapov value brand u rangu HM-a. Gde je Bluenotes? Aeropostale? To je za plebs sa normalnim primanjima. I treba sto vise njih da dodje. jedino tako cemo moci pristojno da se oblacimo za pristojne cene. nita preko Delte!!!

maja stevic

pre 12 godina

Imam par majica H&M i mogu reci da ih nosim vise sezona,kvalitet im je dobar,a cijene pristupacne,ko tvrdi drugacije ili nije imao nista od ovog proizvodjaca ili laze.Toliko.

ZR023

pre 12 godina

@Aleksandar Znaci, Fiat Stilo Abarth od 2500 kubika luksuz? Golf sa motorom od 2.5L (standardni fabricki benzinac u mnogim drzavama) luksuz? Gde ti zivis? U Staljinovoj Moskvi?Auto tj registracija se treba oporezovati po ceni koja je za njega placena, a ne po kubikazi ili KS. U Kanadi stagod da vozis, placas 75 dolara godisnje. Fica, Passat ili Cadillac Escalade od 5800 kubika - svejedno. Samo u naopakoj Srbiji registracija za porodicni Chrysler van od 3500CM3 moze da kosta 3000 evra! Koliko kubika treba da ima ovaj auto? 1200? Strasno.

Prazni sebe

pre 12 godina

Veoma zanimljivo. Narod koji se bije za "domace" kineske krpe a sa ukusom se odavno posvadjao, ima primedbe na sasvim pristojne H&M odevne predmete! Bila sam u H&M u Bukurestu, pa vrlo namenski otisla u isti u Temisvaru, a ici cu u te prodavnice i ubuduce gde god ih budem videla. Radnje su na prima lokacijama i imaju VELIKI izbor odece osrednjeg kvaliteta, ali kako za bebe, tako i za omladinu, pa i sve do zenskih brojeva 52-54. Dakle, za svakog ponesto. Stalno ima i PRAVIH rasprodaja, pa kome je skupo, moze malo da se strpi i saceka. Kvalitet je nesto losiji od Marks&Spencer (koji je inace brend za "normalan narod u Engleskoj), ali su cene upola nize, a dizajn je veoma dobar. Prema tome, za one kojima majke i ocevi ne prodaju kuce i okucnice da bi se "deca" pokazala, roba je sasvim prihvatljiva, a oni koji su jako bitni (u sopstvenim ocima) i "moraju" da budu ekskluzivno obuceni, valjda imaju para, pa lepo na avion pa u Milano, Rim, New York... u shoping. Mozda ce to uciniti da im se uz "lepe" krpice i glave malo napune necim osim visokog misljenja o sebi samima?

andrijaagm

pre 12 godina

Pa ovako, gledam vas ovde tako kako se svadjate (neki od vas), mi Srbi nemamo mesta za nesto novo! Hrvati su uspeli da se uklope u sve to (odmah cu da dobijem bar 5 thumbsdown-a) dobili su desetak H&M radnji, Apple proizvode, PayPal i da ne nabrajam... Ne kazem da su to stvari po kojima se gleda uspeh drzava ali cinjenica je da mi to do sada nemamo. Imamali smo 1000+ prilika za H&M i Apple ali nismo to hteli (sebicnost prema narodu, mislim na drzavu), PayPal nece da dodje zbog visokih carina koje, opet, drzava nece da spusti.

A sa druge strane su "patriote", necu americko smece(plastiku, kineze), kod nas niko nece da radi a hoce luksuz. Kako mislite sa tim stavom da nas neko zavoli!? Ikea 100% dolazi nzm kada ali uskoro, i vi se sada bunite.

H&M NIJE SKUPA MARKA, ali kako je vec neko rekao nije ni toliko kvalitetna, ali je svi vole, to prolazi kod svih (imaju pantalone i jos neke stvarcice KVALITETNE).

I tako ja jedva cekam da Srbija zazivi i da ljudi dolaze u Beograd u soping, a ne u zagreb.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Opanci za 50 evra, 21. mart 2012 09:38)

U to vreme kada su te carine važile je u bivšoj SFRJ bilo:

Zastava, u 5 gradova + 1 u Makedoniji + 1 na Kosovu
IMV,Novo Mesto - proizvodila Reno
Cimos, Kopar - Sitroen
Ida, Kikinda - Opel
TAS, Sarajevo - VW
Na SAP Kosovu je bila fabrika koja je proizvodila Pežo 504.

A za automobile preko 2500 kubika rebnuo bih porez od 500%, jer je to čist luksuz.

Kristina

pre 12 godina

Svi ste vi do juce kupovali 501 , u Beteksu, kupovali u Borovu sangajke bele i plave i to je bilo sve.Odjednom se svi razumeju u kvalitet i svi su puni para pa nose "firmirano".Shvatite te da sve prave kinezi,najke koje kupujes u knezu su kineska b klasa i kostaju 10$.Svi ste mi vi bas rodjeni za firmiranu garderobu.Jedan David Bekam je uradio kolekcuju za H&M,on jeste dzet set,tako da ta garderoba ipak vredi.Lecite komplekse kod psihijatra.

Zg

pre 12 godina

Naravno da postoji razlika u cjeni u raznim drzavam recimo hm u centru zg je skuplji ali ima veci izbor nego onaj u nekom trgovackom centru van grada i skuplji je nego u njemackoj ali ne puno dok recimo CA ima iste cjene ko u njemackoj cak i jeftiniji a mislim da imaju dobar omjer cjene i kvalitete stim da ca ima dosta kvalitetniju robu puno veci izbor za sve uzraste. Cjena sigorno ovisi o konkurenciji pa je u njemackoj niza jer postoji veca konkurencija

Anamarija

pre 12 godina

Jeftina predizborna kampanja! Ljudi pitam se, kako se jos uvek primate na ovakve stvari! Odjednom, bas sada su se svi setili Srbije, IKEA, H&M...
Ma vazi...

Ale

pre 12 godina

Nijedan od vas 40 komentara nije spomenuo to da fala bogu dolazi h&m jer ce nasi ljudi dobiti poso..neka dodje lidl, topshop,hm i svi ostali...a na kraju ce to zaposliti nase a ne tudje ljude..e tolko o tome, bama je samo bitno dal je kvalitetno ili nije znaci gledate na "svoju" guzicu..

jovana

pre 12 godina

http://about.hm.com/content/hm/NewsroomSection/en/NewsRoom/NewsroomDetails/633984.html


dokaz da doticna gospodja prica lazi! Nema ni reci o otvaranju radnji u Srbiji. Uostalom kod njih se biznis plan radi na godisnjem nivou a ne na mesecnom ko u nasoj drzavi, a vec su isplanirali gde otvaraju radnje!

žnj

pre 12 godina

jeste, 2 puta operes i mozes da bacis H&M... kako da ne. iskreno, nisam ni hteo da nosim 1 sako citav zivot.
jos jaci su kometari ovih gastarbajtera, ni njima ne odgovara kvalitet, sve sami lordovi, peru cashe, a hteli bi vrhunski kvalitet da nose i da ne plate puno, raocarali se jadni.

nikola

pre 12 godina

E vala tesko je Srbinu ugoditi...
H&M nije ekskluzivna robna marka,pa sta?roba se sije u kini,pa sta?kome se svidja kupice,kome ne,molim lepo,ima drugih robnih marki.Tesko je danas naci cak i ekskluzivnu odecu koja nije sivena u kini,sto je i normalno jer je tamo najjeftinija radna snaga.Tu i tamo moze se naci poneka marka koja ima svoje fabrike u Maroku,Rumuniji(Armani jeans),ali definitivno vecina stvari stize iz PRC.Nekada je Lacoste imao jasnu oznaku na etiketi Made in France.Danas toga vise nema.Osim jako skupih komada odece svetskih kreatora(mada katkad i to nije pravilo)sve je sasiveno u PRC.

Dusan

pre 12 godina

Vidim razne besmislene komentare, rekoh da dam i svoj :)
Te marke svuda u Evropi imaju TOP lokacije - London Oxford Street je pun Primarka i HMa, Pariz - takodje, Chans elysee isto (GAP, HM...) Isto vazi i za Barsu, Bec, Atinu, Minhen. Oni idu na jevrejsku matematiku - napravi nesto za 5$ i prodaj za 6$ - zarada je samo 1$, ali ako prodas 1 000 000 komada dnevno super si - zato im trebaju lokacije gde prolazi najvise ljudi-u Bgu su to Knez Mihajlova i Usce/Delta city.
Kvalitet HM-a je dobar. Sve sto sam uzeo nosio sam vise godina i jos uvek mi traje. Jakne, torbe, ves, majice, pantalone, bermude - sve nosim itekako cesto i jos uvek traje. Pozdravljam dolazak HMa, ali zasto u ovoj zemlji treba nesto da krene tek pred izbore?!

Sanja

pre 12 godina

Generalno , koji god brend da dodje placacete ga skuplje nego bilo gde u inostranstvu!

U Beogradu nista ne kupujem, jer necu da me prave majmunom za sopstvene pare.

Roki

pre 12 godina

H&M prodaje robu slabog kvaliteta ali i niske cene. Stvari koje se kod njih kupuju su za nositi jednu sezonu. Pa ipak, radije ću da pazarim u H&M, iznosam majice i bermude i na jesen ih zavrljačim nego da mi izbor bude sveden na (nerealno) skupe brendove i onu kinesko/tursku katastrofu.

Leppotez

pre 12 godina

Ako ce cene u H&M i C&A cene bitikao u Londonu , Segedinu,Minhenu onda ima opravsdanje.Ali ako cene budu za 30% skuplje kao na primer Zara koja je skuplja 30% nego u Spaniji onda nam takve prodavnice ne trebaju

Bora Gösser

pre 12 godina

@ neko:

pazi neverovatno ista prica. Zimus u Uscu vidim Boss duks za 26.500 din, isti takav sam kupio cak godinu dana pre toga u Stuttgartu za 60 eura, katastrofa...

vlado

pre 12 godina

u H&M su jedino pantalone dobre ,ima tu i tamo kosulje koje se isplate nositi a sve ostalo je totalna glupost i jako lose napravljeno.sve to lepo izgleda a kad kupis majcu ,operes dva tri puta ono mozes onda baciti..
ipak mislim da srbiji treba H&M ,ima ga svaki grad u evropi ,ako imate decu taj budik je perfektan!!!

T.

pre 12 godina

Citajuci neke komentare, ispada da treba da budemo ljuti sto nam dolazi jos jedan strani brend? Ispada je da je ovako kako jeste nama zapravo najbolje - imamo jeftine strane brendove koji nam se predstavljaju kao vrhunski; a kada se pojavi jeftin strani brend sa sansom da nam prodaje svoju robu (kakva god da je) po realnoj ceni, to je naprasno izvlacenje para iz Srbije.

Sta to znaci, dok ne das procenat srpskom tajkunu nisi patriota?

razlika

pre 12 godina

samo da napomenem da postoji razlika u izboru, kvalitetu i ceni H&M garderobe npr. u Nemackoj i Austriji u poredjenju sa npt. Madjarskom i Hrvatskom, naravno u Nemackoj i Austriji je veci izbor, kvalitetnija roba i povoljnije cene, tako da ne verujem da cemo mnogo dobiti ulaskom ovog brenda u Srbiju ukoliko kvalitet bude losiji, a cene vece u poredjenju sa zapadnim zemljama. Kvalitet H&M je osrednji, mogu se kupiti lepe stvari, ali ima mnogo bofla koji je losiji cak i od kineske garderobe.

kibo

pre 12 godina

Neka dođu i oni i neka dođe svako ko ima nešto da proda, svi su dobrodošli, nije bitno kakvog je šta kvaliteta, neka se sve šareni. Samo neka postoji konkurencija i da se može birati, a tada ćemo valjda i biti u situaciji da nam ne nude ovde stvari koje su i na rasprodaji skuplje od te iste robe na početku sezone u inostranstvu i da više ne gledamo natpise "RASPRODAJA (do) 70%" a unutra 3 modela od prošle sezone u veličini za liliputance.

obi van

pre 12 godina

H&M ima istu strategiju kao i IKEA - ako je jeftino, ne mora da bude ruzno. Naravno da onda ne moze da bude jos i superkvalitetno.

analiticar amater

pre 12 godina

Nama u Srbiji niko ne moze ugoditi. Problem je kada strane kompanije ne dolaze direktno, problem je kada dolaze. Jos gori smo kada je u pitanju kvalitet. I da nam sam Armani dodje, rekli bi da je to krs roba.
Sasvim je tacno da H&M nije vrhunski mofni brend, ali je i tacno da je njihova roba dovoljnog kvaliteta, ali su barem u zapadnim zemljama dalko kvalitetniji od kineza.
Mi bi sve hteli da nam neko pokloni vrhunski kvalitet, da platimo nesto par evra i da nam izgleda ko novo sledecih 10 godina. Mislim da nece moci, i uprkos irponicnim komentarima ovde, siguran sam da ce H&M, Primark i ostali imati svoje kupce, i to mnogo vise nego frnasize poznatih marki u Uscu i Delti.

Sto se tice prime lokacija, i to je sasvim tacno. Barem u UK, primark ima centralnu lokaciju u skoro svakom gradu i prodavnice jesu ogromne, na sprat sa velikim izlozima. E sad, sto Beograd nema takvu lokaciju, pa to je nas problem, zar ne? Uostalom, i u "srecna vremena" kad je McDonalds dolazio trazio je prime lokaciju i dobio je na sred Terazija i na Slaviji.
Nismo nasu tekstilnu indusriju cuvali sve ove godine, pustili smo hiljade tona turske i kineske robe i dosli smo do toga da fabrike carapa proglasavamo "investicijom", pa sto bi nam onda smetali i ovi trgovinski lanci koji ce barem po svojim reklamam uciniti da Beograd lici na druge evropske gradove.

oz

pre 12 godina

ljudi sve je to uzalud! prosle godine sam bio u parizu i iz doticne radnje izasao zaprepascem niskim cenama u smislu cena-plata. a ko veruje da ce cene biti prilagodjene ovdasnjim platama taj se grdno vara.

W12SRB

pre 12 godina

Kad skrolujem Biz vesti vidim otvara H&M, Ikea, Lidl itd. Ko da se radi o ozbiljnoj, progresivnoj zemlji a ne upropastenoj zemlji u kojoj upravo ti koji su je unistili se pitaju o njenoj buducnosti ! Ne verujem ni jednoj stranci, ni jednom politicaru.

Djordje

pre 12 godina

Za početak, H&M jeste krs roba, ali nista mnogo losija od Zare ili Manga, ili od C&A. Za to koliko kosta, nudi vise nego dovoljan kvalitet. To je odeća za svaki dan, za ljude koji su neki niži ili srednji menadžment. Dakle, nije Versace ili Lacoste, ali nije ni Kinez sa pijace ili kopija AirMax.
Drugo, normalno je da traže kako neke reče "PRIME" lokacije. Svuda u svetu su u ove radnje na lokacijama gde se nalaze i mnogo skuplje radnje. Konkretno, skoro sam bio u Berlinu, u Fridrihstrase, tri radnje od Bentley salona nalazi se H&M. Oni prodaju masovno, i cilj im je da budu dostupni što većem broju potrošača.
Dakle, što bude više ovakvih robnih marki, to će konkurencija biti veća, a cene niže, što nama potrošačima valjda odgovara.

Petar

pre 12 godina

Али цене ће вероватно бити као и у осталим радњама у том тц, а не као нпр у истој радњи у Сегедину.

sasa jokic

pre 12 godina

Ako H&M otvori u Delta City pre Usca ja cu da skocim sa Brankovog mosta. Drugo, postoji lokacija u Knezu za koju sam cuo da je vec kaparisana.......

freeshop

pre 12 godina

U Milanu u Zari sam platio farke na snizenju 10evra, kod nas za iste te Miskovic trazio 49evra. Realno, te krpice ni ne vrede vise od 10evra. TAkodje i HM. Ako bude skuplje od 20-25evra,to je klepanje po usima

Opanci za 50 evra

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak"

Nekada kada je drzava stitila domace firme carina+porez na automobile do 1600ccm bila je 95%, do 2000ccm 150% a preko 2000ccm 250% ! To hocete ?

pepi

pre 12 godina

Ko nije putovao u inostranstvo nema pojma da su to krs marke(po evropskim standardima ) tipa nase teranove ,a i zvuci veoma smesno da im trebaju PRIME lokacije .
Sve mi se cini ,ma ne cini mi se nego sam ubedjen da je ovo samo vest marketinski potez da se objasni nama OVCICAMA da je to top brend a ne missoni ,stela makartni,moschino ,itd....
Ovce su za sisanje a mi i dalje mozemo samo mekecemo.

antuntun

pre 12 godina

Nedavno mi je u posjetu dosao prijatelj iz Valensije i sokirao se cijenama u beogradskoj Zari i Springfield-u. Kaze da to nema veze sa njihovim cijenama U Spaniji, koje su mnogo nize. Ako ce i H&M tako da posluju, jeij...

Miloš

pre 12 godina

Opet vesti iz budućnosti :) ..na stranu to, ali bilo bi lepo da se pojavi H&M jer su za pravo čudo kvalitetni a nisu skupi ali imam neki osećaj da će biti jeftiniji npr. u Francuskoj nego odvde kod nas ..

neko

pre 12 godina

Otisao sam u "delta siti" pre dva mesea da kupim jaknu. Pogledao cenu - 25000 dinara i tri puta se prekrstio. Bio u Kelnu, video istu identicnu jaknu za 59,90. Ludilo mozga! Dakle, uplatite sebi aranzman - avion i 3 dana hotela. Provedete se sjajno u Nemačkoj, napravite veci shopping, i vratite se nasmejani jer ste ustedeli stotinjak evra. Ovo je neodrzivo.

h1ghwaymen

pre 12 godina

Pa sta, kao da je to kakav uspeh. Osim za nekolicinu zaposlenih i poreza drzavi, oni su tu da uzmu pare, a ne da omoguce zaradjivanje istih. Nesto nema pompe oko otvaranja fabrika kao sto ima oko trznih centara.

jasha

pre 12 godina

Sve je to lepo, ali problem je sto su po pravilu cene ovih "brendova" u Srbiji 20-40% skuplji nego u inostranstvu (a ni tamo nisu cene svuda iste). Za H^M ima sanse, jer ovde pise da dolaze na trziste sami, znaci bez Miskovica i inih koji vole da se ugrade.

jovan

pre 12 godina

Posto je sad pre izbore sve moguce treba covek i vesti da uzima sa rezervom. Dakle, najpre, trgovinski lanac H&M nije niposto svetska firma vec prodavnica za snabdevanje siromasnijih slojeva drustva, pretezno mladezi, tinejdzera. O kvalitetu robe dovoljno neka svedoci podatak da je vecina proizvoda poreklom iz Kine i da je polyakril osnovni materijal.
Dakle reciklirana PVC ambalaza. Buduci da je izvornih kineza u Beogradu sasvim dovoljno za snabdevanje, ne shvatljivo je zasto bi H&M trebao da dodje i preprodaje kinesku robu?
To sto neko hoce da nas obraduje vestima o boljem zivotu time sto ce doci nemacke trgovine u Srbiju, ima znaci kontraproduktivno delovanje. Ko ce da kupuje ako niko ne zaradjuje i privredjuje?

Ddd

pre 12 godina

Jedino sto smeta je sto se u Srbiji brend kao H&M predstavlja kao ekskluzivan i samim tim ocekujem da cene budu daleko skuplje nego sto recimo neko placa u Italiji, ili Francuskoj ... Ja sam u Rimu u centralnoj shoping ulici nakupovao u H&M poklona za pola porodice, ne znam da li me je sve ukupno preslo 30 evra, bas me zanima koliko ce ta kupovina kostati ovde.

Deki

pre 12 godina

Bojim se samo da ce biti kao sa Zarom, koja je na zapadu u doba snizenja bagatela. Stvari se kupuju na snizenju od 90 % dok kod nas to snizenje ide max 30%

Da i to znamo

pre 12 godina

Anto,
PRIMARK (je Britanski):
http://en.wikipedia.org/wiki/Primark

RIVER ISLAND (je iz 1988.):
The company was set up in 1948 by brothers Andrew Hunt and (entrepreneur)|Bernard Lewis]], operating from a small shop in London trading as Lewis Separates. However, it has since gone through several name changes (Chelsea Girl, Concept Man) before becoming River Island in 1988. The group is a family concern, led by entrepreneur and chairman Bernard Lewis. River Island's collections are designed by a team of in-house designers.

ZARA (je iz 1975): The first Zara shop opened its doors in 1975 in A Coruña (Galicia, Spain),

parahito

pre 12 godina

gospoga je u pravu PRIMARK je GB samo 49% a 51% je irac kakav amerikanc mozete da proverite na internetu jel gospodin malo momeso loncice,a da ce dolaziti u srbiji ja to ne verujem jos narednih 10 godina oni nisu opste skupi jeftiniji su od nemackog lanaca C&A,trenutno masovno otvaraju njihov lanac u nemacku ove godine i u austriji,a imaju njihove radnje u spaniji portugalu holandiji belgiji nemacka irska GB(VB)..TAKO DA U AMERICI NE POSTOJI PRIMAR..dajem vam tacnu informaciju je ja radim za primark..pozzzzz

Sonja

pre 12 godina

Koliko znam, Primark ima sediste u Irskoj, ne u SAD, ali to nije ni vazno.
U svakom slucaju, H&M ima veoma lepo dizajniranu i jeftinu odecu. Nijedan od pomenutih lanaca nije skup i to je divno za nase uslove. Naravno, kvalitet nije vrhunski, ali nije ni los u odnosu na cenu, pa ce mladim zenama biti dostupna leprsava i simpaticna garderoba.

Neko iz mase

pre 12 godina

Ne znam zasto se toliko radujete?
Hocete da vam stanci uzmu jos to malo novca?
HM uopste nije toliko kvalitetan da bi bio prestiz ili potreba imati ga u domovini.
U Svedskoj sam i kupim po nekad nesto kod njih, ali nisam zadovoljan.Svega par pranja i vec je za otpad.

Stanko

pre 12 godina

H&M je u svetu marka nizeg kvaliteta, jeftina, gde se oblace uglavnom masovno klinci jos na dzeparcu. Kad se jos na to dodaju i raznorazne rasprodaje... Medjutim, kao i uvek, kod nas se to isto prodaje po jakim cenama, a popusta i rasprodaja nikad. Kod nas se nizi brendovi kao Beneton, Gap, Zara ili H&M tretiraju kao luksuzna roba, za kupce sa dubljim dzepom. Pa cak i da se prodaje po cenama u svetu, za srpske plate je to jos uvek preskupo, pogotovu u odnosu na kvalitet.

mikiBGW

pre 12 godina

WOW! Super. Kada je H&M ''poceo poslovanje'' u Bgd pre par godina tj. kada je neki fantomski butik pokupovao njihovu garderobu po madjarskoj kako bi je preprodavao kod nas kupio sam neke super pantalone koje mi jos uvek traju, a po stvarno pristupacnoj ceni. Nadam se da ce cene u pravom H&M-u u nas biti svetske tj. jeftinije nego po beogradskim buticima?! Whatever, pozdravljam. Dobrodosao H&M!!!

Southern Comfort

pre 12 godina

Primark je irska kompanija. I toliko je smeće da mu jednostavno nije mesto među ovim ostalim brendovima. Eventualno može po (ne)kvalitetu i damping cenama da se poredi sa C&A.

Sve su ovo ipak dobre vesti koje razbijaju trgovačke monopole i proširuju ponudu.

neko

pre 12 godina

Otisao sam u "delta siti" pre dva mesea da kupim jaknu. Pogledao cenu - 25000 dinara i tri puta se prekrstio. Bio u Kelnu, video istu identicnu jaknu za 59,90. Ludilo mozga! Dakle, uplatite sebi aranzman - avion i 3 dana hotela. Provedete se sjajno u Nemačkoj, napravite veci shopping, i vratite se nasmejani jer ste ustedeli stotinjak evra. Ovo je neodrzivo.

antuntun

pre 12 godina

Nedavno mi je u posjetu dosao prijatelj iz Valensije i sokirao se cijenama u beogradskoj Zari i Springfield-u. Kaze da to nema veze sa njihovim cijenama U Spaniji, koje su mnogo nize. Ako ce i H&M tako da posluju, jeij...

Stanko

pre 12 godina

H&M je u svetu marka nizeg kvaliteta, jeftina, gde se oblace uglavnom masovno klinci jos na dzeparcu. Kad se jos na to dodaju i raznorazne rasprodaje... Medjutim, kao i uvek, kod nas se to isto prodaje po jakim cenama, a popusta i rasprodaja nikad. Kod nas se nizi brendovi kao Beneton, Gap, Zara ili H&M tretiraju kao luksuzna roba, za kupce sa dubljim dzepom. Pa cak i da se prodaje po cenama u svetu, za srpske plate je to jos uvek preskupo, pogotovu u odnosu na kvalitet.

Deki

pre 12 godina

Bojim se samo da ce biti kao sa Zarom, koja je na zapadu u doba snizenja bagatela. Stvari se kupuju na snizenju od 90 % dok kod nas to snizenje ide max 30%

jasha

pre 12 godina

Sve je to lepo, ali problem je sto su po pravilu cene ovih "brendova" u Srbiji 20-40% skuplji nego u inostranstvu (a ni tamo nisu cene svuda iste). Za H^M ima sanse, jer ovde pise da dolaze na trziste sami, znaci bez Miskovica i inih koji vole da se ugrade.

Miloš

pre 12 godina

Opet vesti iz budućnosti :) ..na stranu to, ali bilo bi lepo da se pojavi H&M jer su za pravo čudo kvalitetni a nisu skupi ali imam neki osećaj da će biti jeftiniji npr. u Francuskoj nego odvde kod nas ..

Djordje

pre 12 godina

Za početak, H&M jeste krs roba, ali nista mnogo losija od Zare ili Manga, ili od C&A. Za to koliko kosta, nudi vise nego dovoljan kvalitet. To je odeća za svaki dan, za ljude koji su neki niži ili srednji menadžment. Dakle, nije Versace ili Lacoste, ali nije ni Kinez sa pijace ili kopija AirMax.
Drugo, normalno je da traže kako neke reče "PRIME" lokacije. Svuda u svetu su u ove radnje na lokacijama gde se nalaze i mnogo skuplje radnje. Konkretno, skoro sam bio u Berlinu, u Fridrihstrase, tri radnje od Bentley salona nalazi se H&M. Oni prodaju masovno, i cilj im je da budu dostupni što većem broju potrošača.
Dakle, što bude više ovakvih robnih marki, to će konkurencija biti veća, a cene niže, što nama potrošačima valjda odgovara.

mikiBGW

pre 12 godina

WOW! Super. Kada je H&M ''poceo poslovanje'' u Bgd pre par godina tj. kada je neki fantomski butik pokupovao njihovu garderobu po madjarskoj kako bi je preprodavao kod nas kupio sam neke super pantalone koje mi jos uvek traju, a po stvarno pristupacnoj ceni. Nadam se da ce cene u pravom H&M-u u nas biti svetske tj. jeftinije nego po beogradskim buticima?! Whatever, pozdravljam. Dobrodosao H&M!!!

Sonja

pre 12 godina

Koliko znam, Primark ima sediste u Irskoj, ne u SAD, ali to nije ni vazno.
U svakom slucaju, H&M ima veoma lepo dizajniranu i jeftinu odecu. Nijedan od pomenutih lanaca nije skup i to je divno za nase uslove. Naravno, kvalitet nije vrhunski, ali nije ni los u odnosu na cenu, pa ce mladim zenama biti dostupna leprsava i simpaticna garderoba.

analiticar amater

pre 12 godina

Nama u Srbiji niko ne moze ugoditi. Problem je kada strane kompanije ne dolaze direktno, problem je kada dolaze. Jos gori smo kada je u pitanju kvalitet. I da nam sam Armani dodje, rekli bi da je to krs roba.
Sasvim je tacno da H&M nije vrhunski mofni brend, ali je i tacno da je njihova roba dovoljnog kvaliteta, ali su barem u zapadnim zemljama dalko kvalitetniji od kineza.
Mi bi sve hteli da nam neko pokloni vrhunski kvalitet, da platimo nesto par evra i da nam izgleda ko novo sledecih 10 godina. Mislim da nece moci, i uprkos irponicnim komentarima ovde, siguran sam da ce H&M, Primark i ostali imati svoje kupce, i to mnogo vise nego frnasize poznatih marki u Uscu i Delti.

Sto se tice prime lokacija, i to je sasvim tacno. Barem u UK, primark ima centralnu lokaciju u skoro svakom gradu i prodavnice jesu ogromne, na sprat sa velikim izlozima. E sad, sto Beograd nema takvu lokaciju, pa to je nas problem, zar ne? Uostalom, i u "srecna vremena" kad je McDonalds dolazio trazio je prime lokaciju i dobio je na sred Terazija i na Slaviji.
Nismo nasu tekstilnu indusriju cuvali sve ove godine, pustili smo hiljade tona turske i kineske robe i dosli smo do toga da fabrike carapa proglasavamo "investicijom", pa sto bi nam onda smetali i ovi trgovinski lanci koji ce barem po svojim reklamam uciniti da Beograd lici na druge evropske gradove.

Southern Comfort

pre 12 godina

Primark je irska kompanija. I toliko je smeće da mu jednostavno nije mesto među ovim ostalim brendovima. Eventualno može po (ne)kvalitetu i damping cenama da se poredi sa C&A.

Sve su ovo ipak dobre vesti koje razbijaju trgovačke monopole i proširuju ponudu.

Dusan

pre 12 godina

Vidim razne besmislene komentare, rekoh da dam i svoj :)
Te marke svuda u Evropi imaju TOP lokacije - London Oxford Street je pun Primarka i HMa, Pariz - takodje, Chans elysee isto (GAP, HM...) Isto vazi i za Barsu, Bec, Atinu, Minhen. Oni idu na jevrejsku matematiku - napravi nesto za 5$ i prodaj za 6$ - zarada je samo 1$, ali ako prodas 1 000 000 komada dnevno super si - zato im trebaju lokacije gde prolazi najvise ljudi-u Bgu su to Knez Mihajlova i Usce/Delta city.
Kvalitet HM-a je dobar. Sve sto sam uzeo nosio sam vise godina i jos uvek mi traje. Jakne, torbe, ves, majice, pantalone, bermude - sve nosim itekako cesto i jos uvek traje. Pozdravljam dolazak HMa, ali zasto u ovoj zemlji treba nesto da krene tek pred izbore?!

Sanja

pre 12 godina

Generalno , koji god brend da dodje placacete ga skuplje nego bilo gde u inostranstvu!

U Beogradu nista ne kupujem, jer necu da me prave majmunom za sopstvene pare.

pepi

pre 12 godina

Ko nije putovao u inostranstvo nema pojma da su to krs marke(po evropskim standardima ) tipa nase teranove ,a i zvuci veoma smesno da im trebaju PRIME lokacije .
Sve mi se cini ,ma ne cini mi se nego sam ubedjen da je ovo samo vest marketinski potez da se objasni nama OVCICAMA da je to top brend a ne missoni ,stela makartni,moschino ,itd....
Ovce su za sisanje a mi i dalje mozemo samo mekecemo.

Ddd

pre 12 godina

Jedino sto smeta je sto se u Srbiji brend kao H&M predstavlja kao ekskluzivan i samim tim ocekujem da cene budu daleko skuplje nego sto recimo neko placa u Italiji, ili Francuskoj ... Ja sam u Rimu u centralnoj shoping ulici nakupovao u H&M poklona za pola porodice, ne znam da li me je sve ukupno preslo 30 evra, bas me zanima koliko ce ta kupovina kostati ovde.

h1ghwaymen

pre 12 godina

Pa sta, kao da je to kakav uspeh. Osim za nekolicinu zaposlenih i poreza drzavi, oni su tu da uzmu pare, a ne da omoguce zaradjivanje istih. Nesto nema pompe oko otvaranja fabrika kao sto ima oko trznih centara.

freeshop

pre 12 godina

U Milanu u Zari sam platio farke na snizenju 10evra, kod nas za iste te Miskovic trazio 49evra. Realno, te krpice ni ne vrede vise od 10evra. TAkodje i HM. Ako bude skuplje od 20-25evra,to je klepanje po usima

W12SRB

pre 12 godina

Kad skrolujem Biz vesti vidim otvara H&M, Ikea, Lidl itd. Ko da se radi o ozbiljnoj, progresivnoj zemlji a ne upropastenoj zemlji u kojoj upravo ti koji su je unistili se pitaju o njenoj buducnosti ! Ne verujem ni jednoj stranci, ni jednom politicaru.

jovan

pre 12 godina

Posto je sad pre izbore sve moguce treba covek i vesti da uzima sa rezervom. Dakle, najpre, trgovinski lanac H&M nije niposto svetska firma vec prodavnica za snabdevanje siromasnijih slojeva drustva, pretezno mladezi, tinejdzera. O kvalitetu robe dovoljno neka svedoci podatak da je vecina proizvoda poreklom iz Kine i da je polyakril osnovni materijal.
Dakle reciklirana PVC ambalaza. Buduci da je izvornih kineza u Beogradu sasvim dovoljno za snabdevanje, ne shvatljivo je zasto bi H&M trebao da dodje i preprodaje kinesku robu?
To sto neko hoce da nas obraduje vestima o boljem zivotu time sto ce doci nemacke trgovine u Srbiju, ima znaci kontraproduktivno delovanje. Ko ce da kupuje ako niko ne zaradjuje i privredjuje?

Neko iz mase

pre 12 godina

Ne znam zasto se toliko radujete?
Hocete da vam stanci uzmu jos to malo novca?
HM uopste nije toliko kvalitetan da bi bio prestiz ili potreba imati ga u domovini.
U Svedskoj sam i kupim po nekad nesto kod njih, ali nisam zadovoljan.Svega par pranja i vec je za otpad.

Petar

pre 12 godina

Али цене ће вероватно бити као и у осталим радњама у том тц, а не као нпр у истој радњи у Сегедину.

Kristina

pre 12 godina

Svi ste vi do juce kupovali 501 , u Beteksu, kupovali u Borovu sangajke bele i plave i to je bilo sve.Odjednom se svi razumeju u kvalitet i svi su puni para pa nose "firmirano".Shvatite te da sve prave kinezi,najke koje kupujes u knezu su kineska b klasa i kostaju 10$.Svi ste mi vi bas rodjeni za firmiranu garderobu.Jedan David Bekam je uradio kolekcuju za H&M,on jeste dzet set,tako da ta garderoba ipak vredi.Lecite komplekse kod psihijatra.

andrijaagm

pre 12 godina

Pa ovako, gledam vas ovde tako kako se svadjate (neki od vas), mi Srbi nemamo mesta za nesto novo! Hrvati su uspeli da se uklope u sve to (odmah cu da dobijem bar 5 thumbsdown-a) dobili su desetak H&M radnji, Apple proizvode, PayPal i da ne nabrajam... Ne kazem da su to stvari po kojima se gleda uspeh drzava ali cinjenica je da mi to do sada nemamo. Imamali smo 1000+ prilika za H&M i Apple ali nismo to hteli (sebicnost prema narodu, mislim na drzavu), PayPal nece da dodje zbog visokih carina koje, opet, drzava nece da spusti.

A sa druge strane su "patriote", necu americko smece(plastiku, kineze), kod nas niko nece da radi a hoce luksuz. Kako mislite sa tim stavom da nas neko zavoli!? Ikea 100% dolazi nzm kada ali uskoro, i vi se sada bunite.

H&M NIJE SKUPA MARKA, ali kako je vec neko rekao nije ni toliko kvalitetna, ali je svi vole, to prolazi kod svih (imaju pantalone i jos neke stvarcice KVALITETNE).

I tako ja jedva cekam da Srbija zazivi i da ljudi dolaze u Beograd u soping, a ne u zagreb.

parahito

pre 12 godina

gospoga je u pravu PRIMARK je GB samo 49% a 51% je irac kakav amerikanc mozete da proverite na internetu jel gospodin malo momeso loncice,a da ce dolaziti u srbiji ja to ne verujem jos narednih 10 godina oni nisu opste skupi jeftiniji su od nemackog lanaca C&A,trenutno masovno otvaraju njihov lanac u nemacku ove godine i u austriji,a imaju njihove radnje u spaniji portugalu holandiji belgiji nemacka irska GB(VB)..TAKO DA U AMERICI NE POSTOJI PRIMAR..dajem vam tacnu informaciju je ja radim za primark..pozzzzz

oz

pre 12 godina

ljudi sve je to uzalud! prosle godine sam bio u parizu i iz doticne radnje izasao zaprepascem niskim cenama u smislu cena-plata. a ko veruje da ce cene biti prilagodjene ovdasnjim platama taj se grdno vara.

Leppotez

pre 12 godina

Ako ce cene u H&M i C&A cene bitikao u Londonu , Segedinu,Minhenu onda ima opravsdanje.Ali ako cene budu za 30% skuplje kao na primer Zara koja je skuplja 30% nego u Spaniji onda nam takve prodavnice ne trebaju

nikola

pre 12 godina

E vala tesko je Srbinu ugoditi...
H&M nije ekskluzivna robna marka,pa sta?roba se sije u kini,pa sta?kome se svidja kupice,kome ne,molim lepo,ima drugih robnih marki.Tesko je danas naci cak i ekskluzivnu odecu koja nije sivena u kini,sto je i normalno jer je tamo najjeftinija radna snaga.Tu i tamo moze se naci poneka marka koja ima svoje fabrike u Maroku,Rumuniji(Armani jeans),ali definitivno vecina stvari stize iz PRC.Nekada je Lacoste imao jasnu oznaku na etiketi Made in France.Danas toga vise nema.Osim jako skupih komada odece svetskih kreatora(mada katkad i to nije pravilo)sve je sasiveno u PRC.

Da i to znamo

pre 12 godina

Anto,
PRIMARK (je Britanski):
http://en.wikipedia.org/wiki/Primark

RIVER ISLAND (je iz 1988.):
The company was set up in 1948 by brothers Andrew Hunt and (entrepreneur)|Bernard Lewis]], operating from a small shop in London trading as Lewis Separates. However, it has since gone through several name changes (Chelsea Girl, Concept Man) before becoming River Island in 1988. The group is a family concern, led by entrepreneur and chairman Bernard Lewis. River Island's collections are designed by a team of in-house designers.

ZARA (je iz 1975): The first Zara shop opened its doors in 1975 in A Coruña (Galicia, Spain),

obi van

pre 12 godina

H&M ima istu strategiju kao i IKEA - ako je jeftino, ne mora da bude ruzno. Naravno da onda ne moze da bude jos i superkvalitetno.

kibo

pre 12 godina

Neka dođu i oni i neka dođe svako ko ima nešto da proda, svi su dobrodošli, nije bitno kakvog je šta kvaliteta, neka se sve šareni. Samo neka postoji konkurencija i da se može birati, a tada ćemo valjda i biti u situaciji da nam ne nude ovde stvari koje su i na rasprodaji skuplje od te iste robe na početku sezone u inostranstvu i da više ne gledamo natpise "RASPRODAJA (do) 70%" a unutra 3 modela od prošle sezone u veličini za liliputance.

vlado

pre 12 godina

u H&M su jedino pantalone dobre ,ima tu i tamo kosulje koje se isplate nositi a sve ostalo je totalna glupost i jako lose napravljeno.sve to lepo izgleda a kad kupis majcu ,operes dva tri puta ono mozes onda baciti..
ipak mislim da srbiji treba H&M ,ima ga svaki grad u evropi ,ako imate decu taj budik je perfektan!!!

Anamarija

pre 12 godina

Jeftina predizborna kampanja! Ljudi pitam se, kako se jos uvek primate na ovakve stvari! Odjednom, bas sada su se svi setili Srbije, IKEA, H&M...
Ma vazi...

Opanci za 50 evra

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak"

Nekada kada je drzava stitila domace firme carina+porez na automobile do 1600ccm bila je 95%, do 2000ccm 150% a preko 2000ccm 250% ! To hocete ?

Bora Gösser

pre 12 godina

@ neko:

pazi neverovatno ista prica. Zimus u Uscu vidim Boss duks za 26.500 din, isti takav sam kupio cak godinu dana pre toga u Stuttgartu za 60 eura, katastrofa...

žnj

pre 12 godina

jeste, 2 puta operes i mozes da bacis H&M... kako da ne. iskreno, nisam ni hteo da nosim 1 sako citav zivot.
jos jaci su kometari ovih gastarbajtera, ni njima ne odgovara kvalitet, sve sami lordovi, peru cashe, a hteli bi vrhunski kvalitet da nose i da ne plate puno, raocarali se jadni.

Ale

pre 12 godina

Nijedan od vas 40 komentara nije spomenuo to da fala bogu dolazi h&m jer ce nasi ljudi dobiti poso..neka dodje lidl, topshop,hm i svi ostali...a na kraju ce to zaposliti nase a ne tudje ljude..e tolko o tome, bama je samo bitno dal je kvalitetno ili nije znaci gledate na "svoju" guzicu..

Roki

pre 12 godina

H&M prodaje robu slabog kvaliteta ali i niske cene. Stvari koje se kod njih kupuju su za nositi jednu sezonu. Pa ipak, radije ću da pazarim u H&M, iznosam majice i bermude i na jesen ih zavrljačim nego da mi izbor bude sveden na (nerealno) skupe brendove i onu kinesko/tursku katastrofu.

T.

pre 12 godina

Citajuci neke komentare, ispada da treba da budemo ljuti sto nam dolazi jos jedan strani brend? Ispada je da je ovako kako jeste nama zapravo najbolje - imamo jeftine strane brendove koji nam se predstavljaju kao vrhunski; a kada se pojavi jeftin strani brend sa sansom da nam prodaje svoju robu (kakva god da je) po realnoj ceni, to je naprasno izvlacenje para iz Srbije.

Sta to znaci, dok ne das procenat srpskom tajkunu nisi patriota?

jovana

pre 12 godina

http://about.hm.com/content/hm/NewsroomSection/en/NewsRoom/NewsroomDetails/633984.html


dokaz da doticna gospodja prica lazi! Nema ni reci o otvaranju radnji u Srbiji. Uostalom kod njih se biznis plan radi na godisnjem nivou a ne na mesecnom ko u nasoj drzavi, a vec su isplanirali gde otvaraju radnje!

razlika

pre 12 godina

samo da napomenem da postoji razlika u izboru, kvalitetu i ceni H&M garderobe npr. u Nemackoj i Austriji u poredjenju sa npt. Madjarskom i Hrvatskom, naravno u Nemackoj i Austriji je veci izbor, kvalitetnija roba i povoljnije cene, tako da ne verujem da cemo mnogo dobiti ulaskom ovog brenda u Srbiju ukoliko kvalitet bude losiji, a cene vece u poredjenju sa zapadnim zemljama. Kvalitet H&M je osrednji, mogu se kupiti lepe stvari, ali ima mnogo bofla koji je losiji cak i od kineske garderobe.

Zg

pre 12 godina

Naravno da postoji razlika u cjeni u raznim drzavam recimo hm u centru zg je skuplji ali ima veci izbor nego onaj u nekom trgovackom centru van grada i skuplji je nego u njemackoj ali ne puno dok recimo CA ima iste cjene ko u njemackoj cak i jeftiniji a mislim da imaju dobar omjer cjene i kvalitete stim da ca ima dosta kvalitetniju robu puno veci izbor za sve uzraste. Cjena sigorno ovisi o konkurenciji pa je u njemackoj niza jer postoji veca konkurencija

ZR023

pre 12 godina

@Aleksandar Znaci, Fiat Stilo Abarth od 2500 kubika luksuz? Golf sa motorom od 2.5L (standardni fabricki benzinac u mnogim drzavama) luksuz? Gde ti zivis? U Staljinovoj Moskvi?Auto tj registracija se treba oporezovati po ceni koja je za njega placena, a ne po kubikazi ili KS. U Kanadi stagod da vozis, placas 75 dolara godisnje. Fica, Passat ili Cadillac Escalade od 5800 kubika - svejedno. Samo u naopakoj Srbiji registracija za porodicni Chrysler van od 3500CM3 moze da kosta 3000 evra! Koliko kubika treba da ima ovaj auto? 1200? Strasno.

maja stevic

pre 12 godina

Imam par majica H&M i mogu reci da ih nosim vise sezona,kvalitet im je dobar,a cijene pristupacne,ko tvrdi drugacije ili nije imao nista od ovog proizvodjaca ili laze.Toliko.

sasa jokic

pre 12 godina

Ako H&M otvori u Delta City pre Usca ja cu da skocim sa Brankovog mosta. Drugo, postoji lokacija u Knezu za koju sam cuo da je vec kaparisana.......

Aleksandar

pre 12 godina

za (Opanci za 50 evra, 21. mart 2012 09:38)

U to vreme kada su te carine važile je u bivšoj SFRJ bilo:

Zastava, u 5 gradova + 1 u Makedoniji + 1 na Kosovu
IMV,Novo Mesto - proizvodila Reno
Cimos, Kopar - Sitroen
Ida, Kikinda - Opel
TAS, Sarajevo - VW
Na SAP Kosovu je bila fabrika koja je proizvodila Pežo 504.

A za automobile preko 2500 kubika rebnuo bih porez od 500%, jer je to čist luksuz.

ZR023

pre 12 godina

Gap tj Banana Republic je jezivo precenjen, a dizajn im je za sredovecne smorove. Sve neke khaki pantalone, karirane kosulje, puloveri i to tako vec godinama i godinama... Samo cekam da iskoci Hrundi Bakshi. pritom se sve pravi u Bangladesu, Burmi i Indiji gde su plate 100 dolara mesecno. Zasto nije dosao Old Navy npr? To je Gapov value brand u rangu HM-a. Gde je Bluenotes? Aeropostale? To je za plebs sa normalnim primanjima. I treba sto vise njih da dodje. jedino tako cemo moci pristojno da se oblacimo za pristojne cene. nita preko Delte!!!

Prazni sebe

pre 12 godina

Veoma zanimljivo. Narod koji se bije za "domace" kineske krpe a sa ukusom se odavno posvadjao, ima primedbe na sasvim pristojne H&M odevne predmete! Bila sam u H&M u Bukurestu, pa vrlo namenski otisla u isti u Temisvaru, a ici cu u te prodavnice i ubuduce gde god ih budem videla. Radnje su na prima lokacijama i imaju VELIKI izbor odece osrednjeg kvaliteta, ali kako za bebe, tako i za omladinu, pa i sve do zenskih brojeva 52-54. Dakle, za svakog ponesto. Stalno ima i PRAVIH rasprodaja, pa kome je skupo, moze malo da se strpi i saceka. Kvalitet je nesto losiji od Marks&Spencer (koji je inace brend za "normalan narod u Engleskoj), ali su cene upola nize, a dizajn je veoma dobar. Prema tome, za one kojima majke i ocevi ne prodaju kuce i okucnice da bi se "deca" pokazala, roba je sasvim prihvatljiva, a oni koji su jako bitni (u sopstvenim ocima) i "moraju" da budu ekskluzivno obuceni, valjda imaju para, pa lepo na avion pa u Milano, Rim, New York... u shoping. Mozda ce to uciniti da im se uz "lepe" krpice i glave malo napune necim osim visokog misljenja o sebi samima?

neregistrovani

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak, a to u pomodarskoj Srbiji nikako nije tesko."

ja nikako ne razumem ljude koji razmisljaju ovako. vas kaO potrosaca treba da interesuje da za vase pare dobijete sto vecu vrednost a ne neko da vam skida kozu sa ledja samo zato sto je "domaci". ok, ja razumem da drzava stiti neke grane koje smatra perspektivnim odredjeno vreme, pogotovo drzava koja je zaostala u razvoju kao nasa, ali pod uslovom da ta firma ima buducnost, da reinvestira deo profita u dalji razvoj, da ima viziju. ali ako domaca firma koristi zastitu drzave da otima od potrosaca na domacem trzistu naduvanim cenama, a profit stavlja u dzep, e onda gospodo draga, mozete biti koliko hocete srbi, daleko vam lepa kuca.
mene sa stanovista potrosaca bas briga od koga kupujem, bitno mi je da za moje novce dobijem najvecu vrednost i da imam mogucnost izbora.
nadam se da je istina da H&M dolazi.

Kibo

pre 12 godina

@ZRO23 Hahah sta kaze VW Golf standardni benzinac 2.5 ,pa GTI je 2.0 kao najsnaznija verzija ! Standardni benzinac je 1.6 FSI ili 1.4 FSI zavisi . I naravno da je luksuz automobil od 3.5 ccm ! A i ovde je rec o komercijalnoj marki H&M koja je vecini pristupacna sa cenama .

Neupuceni

pre 12 godina

@ZR023
Jeste u pravu si sto se tice registracije(doduse do pre godinu dana si placao ekstra taxu gradu Torontu u isto tolikom iznosu),ali si zaboravio da napomenes jednu vrlo bitnu stvar,a to da se osiguranje placa prema modelu,godini,opstini-ulici,tako da ti sve to dodje na isto,a bogami i vise od toga....Verovatno si ziveo ovde tako da znas i sam kolioko je mesecno osiguranje.... Minimum 120$,a ima ljudi koji moraju da placuju i pet puta vise od toga/opet kazem zavisi od modela auta itd,....

Neko iz mase

pre 12 godina

Ne znam zasto se toliko radujete?
Hocete da vam stanci uzmu jos to malo novca?
HM uopste nije toliko kvalitetan da bi bio prestiz ili potreba imati ga u domovini.
U Svedskoj sam i kupim po nekad nesto kod njih, ali nisam zadovoljan.Svega par pranja i vec je za otpad.

jovan

pre 12 godina

Posto je sad pre izbore sve moguce treba covek i vesti da uzima sa rezervom. Dakle, najpre, trgovinski lanac H&M nije niposto svetska firma vec prodavnica za snabdevanje siromasnijih slojeva drustva, pretezno mladezi, tinejdzera. O kvalitetu robe dovoljno neka svedoci podatak da je vecina proizvoda poreklom iz Kine i da je polyakril osnovni materijal.
Dakle reciklirana PVC ambalaza. Buduci da je izvornih kineza u Beogradu sasvim dovoljno za snabdevanje, ne shvatljivo je zasto bi H&M trebao da dodje i preprodaje kinesku robu?
To sto neko hoce da nas obraduje vestima o boljem zivotu time sto ce doci nemacke trgovine u Srbiju, ima znaci kontraproduktivno delovanje. Ko ce da kupuje ako niko ne zaradjuje i privredjuje?

pepi

pre 12 godina

Ko nije putovao u inostranstvo nema pojma da su to krs marke(po evropskim standardima ) tipa nase teranove ,a i zvuci veoma smesno da im trebaju PRIME lokacije .
Sve mi se cini ,ma ne cini mi se nego sam ubedjen da je ovo samo vest marketinski potez da se objasni nama OVCICAMA da je to top brend a ne missoni ,stela makartni,moschino ,itd....
Ovce su za sisanje a mi i dalje mozemo samo mekecemo.

sasa jokic

pre 12 godina

Ako H&M otvori u Delta City pre Usca ja cu da skocim sa Brankovog mosta. Drugo, postoji lokacija u Knezu za koju sam cuo da je vec kaparisana.......

vlado

pre 12 godina

u H&M su jedino pantalone dobre ,ima tu i tamo kosulje koje se isplate nositi a sve ostalo je totalna glupost i jako lose napravljeno.sve to lepo izgleda a kad kupis majcu ,operes dva tri puta ono mozes onda baciti..
ipak mislim da srbiji treba H&M ,ima ga svaki grad u evropi ,ako imate decu taj budik je perfektan!!!

h1ghwaymen

pre 12 godina

Pa sta, kao da je to kakav uspeh. Osim za nekolicinu zaposlenih i poreza drzavi, oni su tu da uzmu pare, a ne da omoguce zaradjivanje istih. Nesto nema pompe oko otvaranja fabrika kao sto ima oko trznih centara.

žnj

pre 12 godina

jeste, 2 puta operes i mozes da bacis H&M... kako da ne. iskreno, nisam ni hteo da nosim 1 sako citav zivot.
jos jaci su kometari ovih gastarbajtera, ni njima ne odgovara kvalitet, sve sami lordovi, peru cashe, a hteli bi vrhunski kvalitet da nose i da ne plate puno, raocarali se jadni.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Opanci za 50 evra, 21. mart 2012 09:38)

U to vreme kada su te carine važile je u bivšoj SFRJ bilo:

Zastava, u 5 gradova + 1 u Makedoniji + 1 na Kosovu
IMV,Novo Mesto - proizvodila Reno
Cimos, Kopar - Sitroen
Ida, Kikinda - Opel
TAS, Sarajevo - VW
Na SAP Kosovu je bila fabrika koja je proizvodila Pežo 504.

A za automobile preko 2500 kubika rebnuo bih porez od 500%, jer je to čist luksuz.

Anamarija

pre 12 godina

Jeftina predizborna kampanja! Ljudi pitam se, kako se jos uvek primate na ovakve stvari! Odjednom, bas sada su se svi setili Srbije, IKEA, H&M...
Ma vazi...

Stanko

pre 12 godina

H&M je u svetu marka nizeg kvaliteta, jeftina, gde se oblace uglavnom masovno klinci jos na dzeparcu. Kad se jos na to dodaju i raznorazne rasprodaje... Medjutim, kao i uvek, kod nas se to isto prodaje po jakim cenama, a popusta i rasprodaja nikad. Kod nas se nizi brendovi kao Beneton, Gap, Zara ili H&M tretiraju kao luksuzna roba, za kupce sa dubljim dzepom. Pa cak i da se prodaje po cenama u svetu, za srpske plate je to jos uvek preskupo, pogotovu u odnosu na kvalitet.

oz

pre 12 godina

ljudi sve je to uzalud! prosle godine sam bio u parizu i iz doticne radnje izasao zaprepascem niskim cenama u smislu cena-plata. a ko veruje da ce cene biti prilagodjene ovdasnjim platama taj se grdno vara.

Ddd

pre 12 godina

Jedino sto smeta je sto se u Srbiji brend kao H&M predstavlja kao ekskluzivan i samim tim ocekujem da cene budu daleko skuplje nego sto recimo neko placa u Italiji, ili Francuskoj ... Ja sam u Rimu u centralnoj shoping ulici nakupovao u H&M poklona za pola porodice, ne znam da li me je sve ukupno preslo 30 evra, bas me zanima koliko ce ta kupovina kostati ovde.

Opanci za 50 evra

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak"

Nekada kada je drzava stitila domace firme carina+porez na automobile do 1600ccm bila je 95%, do 2000ccm 150% a preko 2000ccm 250% ! To hocete ?

antuntun

pre 12 godina

Nedavno mi je u posjetu dosao prijatelj iz Valensije i sokirao se cijenama u beogradskoj Zari i Springfield-u. Kaze da to nema veze sa njihovim cijenama U Spaniji, koje su mnogo nize. Ako ce i H&M tako da posluju, jeij...

Ale

pre 12 godina

Nijedan od vas 40 komentara nije spomenuo to da fala bogu dolazi h&m jer ce nasi ljudi dobiti poso..neka dodje lidl, topshop,hm i svi ostali...a na kraju ce to zaposliti nase a ne tudje ljude..e tolko o tome, bama je samo bitno dal je kvalitetno ili nije znaci gledate na "svoju" guzicu..

Kristina

pre 12 godina

Svi ste vi do juce kupovali 501 , u Beteksu, kupovali u Borovu sangajke bele i plave i to je bilo sve.Odjednom se svi razumeju u kvalitet i svi su puni para pa nose "firmirano".Shvatite te da sve prave kinezi,najke koje kupujes u knezu su kineska b klasa i kostaju 10$.Svi ste mi vi bas rodjeni za firmiranu garderobu.Jedan David Bekam je uradio kolekcuju za H&M,on jeste dzet set,tako da ta garderoba ipak vredi.Lecite komplekse kod psihijatra.

andrijaagm

pre 12 godina

Pa ovako, gledam vas ovde tako kako se svadjate (neki od vas), mi Srbi nemamo mesta za nesto novo! Hrvati su uspeli da se uklope u sve to (odmah cu da dobijem bar 5 thumbsdown-a) dobili su desetak H&M radnji, Apple proizvode, PayPal i da ne nabrajam... Ne kazem da su to stvari po kojima se gleda uspeh drzava ali cinjenica je da mi to do sada nemamo. Imamali smo 1000+ prilika za H&M i Apple ali nismo to hteli (sebicnost prema narodu, mislim na drzavu), PayPal nece da dodje zbog visokih carina koje, opet, drzava nece da spusti.

A sa druge strane su "patriote", necu americko smece(plastiku, kineze), kod nas niko nece da radi a hoce luksuz. Kako mislite sa tim stavom da nas neko zavoli!? Ikea 100% dolazi nzm kada ali uskoro, i vi se sada bunite.

H&M NIJE SKUPA MARKA, ali kako je vec neko rekao nije ni toliko kvalitetna, ali je svi vole, to prolazi kod svih (imaju pantalone i jos neke stvarcice KVALITETNE).

I tako ja jedva cekam da Srbija zazivi i da ljudi dolaze u Beograd u soping, a ne u zagreb.

Southern Comfort

pre 12 godina

Primark je irska kompanija. I toliko je smeće da mu jednostavno nije mesto među ovim ostalim brendovima. Eventualno može po (ne)kvalitetu i damping cenama da se poredi sa C&A.

Sve su ovo ipak dobre vesti koje razbijaju trgovačke monopole i proširuju ponudu.

mikiBGW

pre 12 godina

WOW! Super. Kada je H&M ''poceo poslovanje'' u Bgd pre par godina tj. kada je neki fantomski butik pokupovao njihovu garderobu po madjarskoj kako bi je preprodavao kod nas kupio sam neke super pantalone koje mi jos uvek traju, a po stvarno pristupacnoj ceni. Nadam se da ce cene u pravom H&M-u u nas biti svetske tj. jeftinije nego po beogradskim buticima?! Whatever, pozdravljam. Dobrodosao H&M!!!

neko

pre 12 godina

Otisao sam u "delta siti" pre dva mesea da kupim jaknu. Pogledao cenu - 25000 dinara i tri puta se prekrstio. Bio u Kelnu, video istu identicnu jaknu za 59,90. Ludilo mozga! Dakle, uplatite sebi aranzman - avion i 3 dana hotela. Provedete se sjajno u Nemačkoj, napravite veci shopping, i vratite se nasmejani jer ste ustedeli stotinjak evra. Ovo je neodrzivo.

Miloš

pre 12 godina

Opet vesti iz budućnosti :) ..na stranu to, ali bilo bi lepo da se pojavi H&M jer su za pravo čudo kvalitetni a nisu skupi ali imam neki osećaj da će biti jeftiniji npr. u Francuskoj nego odvde kod nas ..

analiticar amater

pre 12 godina

Nama u Srbiji niko ne moze ugoditi. Problem je kada strane kompanije ne dolaze direktno, problem je kada dolaze. Jos gori smo kada je u pitanju kvalitet. I da nam sam Armani dodje, rekli bi da je to krs roba.
Sasvim je tacno da H&M nije vrhunski mofni brend, ali je i tacno da je njihova roba dovoljnog kvaliteta, ali su barem u zapadnim zemljama dalko kvalitetniji od kineza.
Mi bi sve hteli da nam neko pokloni vrhunski kvalitet, da platimo nesto par evra i da nam izgleda ko novo sledecih 10 godina. Mislim da nece moci, i uprkos irponicnim komentarima ovde, siguran sam da ce H&M, Primark i ostali imati svoje kupce, i to mnogo vise nego frnasize poznatih marki u Uscu i Delti.

Sto se tice prime lokacija, i to je sasvim tacno. Barem u UK, primark ima centralnu lokaciju u skoro svakom gradu i prodavnice jesu ogromne, na sprat sa velikim izlozima. E sad, sto Beograd nema takvu lokaciju, pa to je nas problem, zar ne? Uostalom, i u "srecna vremena" kad je McDonalds dolazio trazio je prime lokaciju i dobio je na sred Terazija i na Slaviji.
Nismo nasu tekstilnu indusriju cuvali sve ove godine, pustili smo hiljade tona turske i kineske robe i dosli smo do toga da fabrike carapa proglasavamo "investicijom", pa sto bi nam onda smetali i ovi trgovinski lanci koji ce barem po svojim reklamam uciniti da Beograd lici na druge evropske gradove.

razlika

pre 12 godina

samo da napomenem da postoji razlika u izboru, kvalitetu i ceni H&M garderobe npr. u Nemackoj i Austriji u poredjenju sa npt. Madjarskom i Hrvatskom, naravno u Nemackoj i Austriji je veci izbor, kvalitetnija roba i povoljnije cene, tako da ne verujem da cemo mnogo dobiti ulaskom ovog brenda u Srbiju ukoliko kvalitet bude losiji, a cene vece u poredjenju sa zapadnim zemljama. Kvalitet H&M je osrednji, mogu se kupiti lepe stvari, ali ima mnogo bofla koji je losiji cak i od kineske garderobe.

Roki

pre 12 godina

H&M prodaje robu slabog kvaliteta ali i niske cene. Stvari koje se kod njih kupuju su za nositi jednu sezonu. Pa ipak, radije ću da pazarim u H&M, iznosam majice i bermude i na jesen ih zavrljačim nego da mi izbor bude sveden na (nerealno) skupe brendove i onu kinesko/tursku katastrofu.

parahito

pre 12 godina

gospoga je u pravu PRIMARK je GB samo 49% a 51% je irac kakav amerikanc mozete da proverite na internetu jel gospodin malo momeso loncice,a da ce dolaziti u srbiji ja to ne verujem jos narednih 10 godina oni nisu opste skupi jeftiniji su od nemackog lanaca C&A,trenutno masovno otvaraju njihov lanac u nemacku ove godine i u austriji,a imaju njihove radnje u spaniji portugalu holandiji belgiji nemacka irska GB(VB)..TAKO DA U AMERICI NE POSTOJI PRIMAR..dajem vam tacnu informaciju je ja radim za primark..pozzzzz

Djordje

pre 12 godina

Za početak, H&M jeste krs roba, ali nista mnogo losija od Zare ili Manga, ili od C&A. Za to koliko kosta, nudi vise nego dovoljan kvalitet. To je odeća za svaki dan, za ljude koji su neki niži ili srednji menadžment. Dakle, nije Versace ili Lacoste, ali nije ni Kinez sa pijace ili kopija AirMax.
Drugo, normalno je da traže kako neke reče "PRIME" lokacije. Svuda u svetu su u ove radnje na lokacijama gde se nalaze i mnogo skuplje radnje. Konkretno, skoro sam bio u Berlinu, u Fridrihstrase, tri radnje od Bentley salona nalazi se H&M. Oni prodaju masovno, i cilj im je da budu dostupni što većem broju potrošača.
Dakle, što bude više ovakvih robnih marki, to će konkurencija biti veća, a cene niže, što nama potrošačima valjda odgovara.

ZR023

pre 12 godina

@Aleksandar Znaci, Fiat Stilo Abarth od 2500 kubika luksuz? Golf sa motorom od 2.5L (standardni fabricki benzinac u mnogim drzavama) luksuz? Gde ti zivis? U Staljinovoj Moskvi?Auto tj registracija se treba oporezovati po ceni koja je za njega placena, a ne po kubikazi ili KS. U Kanadi stagod da vozis, placas 75 dolara godisnje. Fica, Passat ili Cadillac Escalade od 5800 kubika - svejedno. Samo u naopakoj Srbiji registracija za porodicni Chrysler van od 3500CM3 moze da kosta 3000 evra! Koliko kubika treba da ima ovaj auto? 1200? Strasno.

Da i to znamo

pre 12 godina

Anto,
PRIMARK (je Britanski):
http://en.wikipedia.org/wiki/Primark

RIVER ISLAND (je iz 1988.):
The company was set up in 1948 by brothers Andrew Hunt and (entrepreneur)|Bernard Lewis]], operating from a small shop in London trading as Lewis Separates. However, it has since gone through several name changes (Chelsea Girl, Concept Man) before becoming River Island in 1988. The group is a family concern, led by entrepreneur and chairman Bernard Lewis. River Island's collections are designed by a team of in-house designers.

ZARA (je iz 1975): The first Zara shop opened its doors in 1975 in A Coruña (Galicia, Spain),

Deki

pre 12 godina

Bojim se samo da ce biti kao sa Zarom, koja je na zapadu u doba snizenja bagatela. Stvari se kupuju na snizenju od 90 % dok kod nas to snizenje ide max 30%

W12SRB

pre 12 godina

Kad skrolujem Biz vesti vidim otvara H&M, Ikea, Lidl itd. Ko da se radi o ozbiljnoj, progresivnoj zemlji a ne upropastenoj zemlji u kojoj upravo ti koji su je unistili se pitaju o njenoj buducnosti ! Ne verujem ni jednoj stranci, ni jednom politicaru.

Dusan

pre 12 godina

Vidim razne besmislene komentare, rekoh da dam i svoj :)
Te marke svuda u Evropi imaju TOP lokacije - London Oxford Street je pun Primarka i HMa, Pariz - takodje, Chans elysee isto (GAP, HM...) Isto vazi i za Barsu, Bec, Atinu, Minhen. Oni idu na jevrejsku matematiku - napravi nesto za 5$ i prodaj za 6$ - zarada je samo 1$, ali ako prodas 1 000 000 komada dnevno super si - zato im trebaju lokacije gde prolazi najvise ljudi-u Bgu su to Knez Mihajlova i Usce/Delta city.
Kvalitet HM-a je dobar. Sve sto sam uzeo nosio sam vise godina i jos uvek mi traje. Jakne, torbe, ves, majice, pantalone, bermude - sve nosim itekako cesto i jos uvek traje. Pozdravljam dolazak HMa, ali zasto u ovoj zemlji treba nesto da krene tek pred izbore?!

Sanja

pre 12 godina

Generalno , koji god brend da dodje placacete ga skuplje nego bilo gde u inostranstvu!

U Beogradu nista ne kupujem, jer necu da me prave majmunom za sopstvene pare.

ZR023

pre 12 godina

Gap tj Banana Republic je jezivo precenjen, a dizajn im je za sredovecne smorove. Sve neke khaki pantalone, karirane kosulje, puloveri i to tako vec godinama i godinama... Samo cekam da iskoci Hrundi Bakshi. pritom se sve pravi u Bangladesu, Burmi i Indiji gde su plate 100 dolara mesecno. Zasto nije dosao Old Navy npr? To je Gapov value brand u rangu HM-a. Gde je Bluenotes? Aeropostale? To je za plebs sa normalnim primanjima. I treba sto vise njih da dodje. jedino tako cemo moci pristojno da se oblacimo za pristojne cene. nita preko Delte!!!

neregistrovani

pre 12 godina

@nixon
"oce li neko da podrzi domace firme? samo stranci kupe kajmak, a to u pomodarskoj Srbiji nikako nije tesko."

ja nikako ne razumem ljude koji razmisljaju ovako. vas kaO potrosaca treba da interesuje da za vase pare dobijete sto vecu vrednost a ne neko da vam skida kozu sa ledja samo zato sto je "domaci". ok, ja razumem da drzava stiti neke grane koje smatra perspektivnim odredjeno vreme, pogotovo drzava koja je zaostala u razvoju kao nasa, ali pod uslovom da ta firma ima buducnost, da reinvestira deo profita u dalji razvoj, da ima viziju. ali ako domaca firma koristi zastitu drzave da otima od potrosaca na domacem trzistu naduvanim cenama, a profit stavlja u dzep, e onda gospodo draga, mozete biti koliko hocete srbi, daleko vam lepa kuca.
mene sa stanovista potrosaca bas briga od koga kupujem, bitno mi je da za moje novce dobijem najvecu vrednost i da imam mogucnost izbora.
nadam se da je istina da H&M dolazi.

Sonja

pre 12 godina

Koliko znam, Primark ima sediste u Irskoj, ne u SAD, ali to nije ni vazno.
U svakom slucaju, H&M ima veoma lepo dizajniranu i jeftinu odecu. Nijedan od pomenutih lanaca nije skup i to je divno za nase uslove. Naravno, kvalitet nije vrhunski, ali nije ni los u odnosu na cenu, pa ce mladim zenama biti dostupna leprsava i simpaticna garderoba.

freeshop

pre 12 godina

U Milanu u Zari sam platio farke na snizenju 10evra, kod nas za iste te Miskovic trazio 49evra. Realno, te krpice ni ne vrede vise od 10evra. TAkodje i HM. Ako bude skuplje od 20-25evra,to je klepanje po usima

T.

pre 12 godina

Citajuci neke komentare, ispada da treba da budemo ljuti sto nam dolazi jos jedan strani brend? Ispada je da je ovako kako jeste nama zapravo najbolje - imamo jeftine strane brendove koji nam se predstavljaju kao vrhunski; a kada se pojavi jeftin strani brend sa sansom da nam prodaje svoju robu (kakva god da je) po realnoj ceni, to je naprasno izvlacenje para iz Srbije.

Sta to znaci, dok ne das procenat srpskom tajkunu nisi patriota?

jovana

pre 12 godina

http://about.hm.com/content/hm/NewsroomSection/en/NewsRoom/NewsroomDetails/633984.html


dokaz da doticna gospodja prica lazi! Nema ni reci o otvaranju radnji u Srbiji. Uostalom kod njih se biznis plan radi na godisnjem nivou a ne na mesecnom ko u nasoj drzavi, a vec su isplanirali gde otvaraju radnje!

jasha

pre 12 godina

Sve je to lepo, ali problem je sto su po pravilu cene ovih "brendova" u Srbiji 20-40% skuplji nego u inostranstvu (a ni tamo nisu cene svuda iste). Za H^M ima sanse, jer ovde pise da dolaze na trziste sami, znaci bez Miskovica i inih koji vole da se ugrade.

kibo

pre 12 godina

Neka dođu i oni i neka dođe svako ko ima nešto da proda, svi su dobrodošli, nije bitno kakvog je šta kvaliteta, neka se sve šareni. Samo neka postoji konkurencija i da se može birati, a tada ćemo valjda i biti u situaciji da nam ne nude ovde stvari koje su i na rasprodaji skuplje od te iste robe na početku sezone u inostranstvu i da više ne gledamo natpise "RASPRODAJA (do) 70%" a unutra 3 modela od prošle sezone u veličini za liliputance.

Leppotez

pre 12 godina

Ako ce cene u H&M i C&A cene bitikao u Londonu , Segedinu,Minhenu onda ima opravsdanje.Ali ako cene budu za 30% skuplje kao na primer Zara koja je skuplja 30% nego u Spaniji onda nam takve prodavnice ne trebaju

nikola

pre 12 godina

E vala tesko je Srbinu ugoditi...
H&M nije ekskluzivna robna marka,pa sta?roba se sije u kini,pa sta?kome se svidja kupice,kome ne,molim lepo,ima drugih robnih marki.Tesko je danas naci cak i ekskluzivnu odecu koja nije sivena u kini,sto je i normalno jer je tamo najjeftinija radna snaga.Tu i tamo moze se naci poneka marka koja ima svoje fabrike u Maroku,Rumuniji(Armani jeans),ali definitivno vecina stvari stize iz PRC.Nekada je Lacoste imao jasnu oznaku na etiketi Made in France.Danas toga vise nema.Osim jako skupih komada odece svetskih kreatora(mada katkad i to nije pravilo)sve je sasiveno u PRC.

Petar

pre 12 godina

Али цене ће вероватно бити као и у осталим радњама у том тц, а не као нпр у истој радњи у Сегедину.

Bora Gösser

pre 12 godina

@ neko:

pazi neverovatno ista prica. Zimus u Uscu vidim Boss duks za 26.500 din, isti takav sam kupio cak godinu dana pre toga u Stuttgartu za 60 eura, katastrofa...

obi van

pre 12 godina

H&M ima istu strategiju kao i IKEA - ako je jeftino, ne mora da bude ruzno. Naravno da onda ne moze da bude jos i superkvalitetno.

Zg

pre 12 godina

Naravno da postoji razlika u cjeni u raznim drzavam recimo hm u centru zg je skuplji ali ima veci izbor nego onaj u nekom trgovackom centru van grada i skuplji je nego u njemackoj ali ne puno dok recimo CA ima iste cjene ko u njemackoj cak i jeftiniji a mislim da imaju dobar omjer cjene i kvalitete stim da ca ima dosta kvalitetniju robu puno veci izbor za sve uzraste. Cjena sigorno ovisi o konkurenciji pa je u njemackoj niza jer postoji veca konkurencija

Prazni sebe

pre 12 godina

Veoma zanimljivo. Narod koji se bije za "domace" kineske krpe a sa ukusom se odavno posvadjao, ima primedbe na sasvim pristojne H&M odevne predmete! Bila sam u H&M u Bukurestu, pa vrlo namenski otisla u isti u Temisvaru, a ici cu u te prodavnice i ubuduce gde god ih budem videla. Radnje su na prima lokacijama i imaju VELIKI izbor odece osrednjeg kvaliteta, ali kako za bebe, tako i za omladinu, pa i sve do zenskih brojeva 52-54. Dakle, za svakog ponesto. Stalno ima i PRAVIH rasprodaja, pa kome je skupo, moze malo da se strpi i saceka. Kvalitet je nesto losiji od Marks&Spencer (koji je inace brend za "normalan narod u Engleskoj), ali su cene upola nize, a dizajn je veoma dobar. Prema tome, za one kojima majke i ocevi ne prodaju kuce i okucnice da bi se "deca" pokazala, roba je sasvim prihvatljiva, a oni koji su jako bitni (u sopstvenim ocima) i "moraju" da budu ekskluzivno obuceni, valjda imaju para, pa lepo na avion pa u Milano, Rim, New York... u shoping. Mozda ce to uciniti da im se uz "lepe" krpice i glave malo napune necim osim visokog misljenja o sebi samima?

maja stevic

pre 12 godina

Imam par majica H&M i mogu reci da ih nosim vise sezona,kvalitet im je dobar,a cijene pristupacne,ko tvrdi drugacije ili nije imao nista od ovog proizvodjaca ili laze.Toliko.

Kibo

pre 12 godina

@ZRO23 Hahah sta kaze VW Golf standardni benzinac 2.5 ,pa GTI je 2.0 kao najsnaznija verzija ! Standardni benzinac je 1.6 FSI ili 1.4 FSI zavisi . I naravno da je luksuz automobil od 3.5 ccm ! A i ovde je rec o komercijalnoj marki H&M koja je vecini pristupacna sa cenama .

Neupuceni

pre 12 godina

@ZR023
Jeste u pravu si sto se tice registracije(doduse do pre godinu dana si placao ekstra taxu gradu Torontu u isto tolikom iznosu),ali si zaboravio da napomenes jednu vrlo bitnu stvar,a to da se osiguranje placa prema modelu,godini,opstini-ulici,tako da ti sve to dodje na isto,a bogami i vise od toga....Verovatno si ziveo ovde tako da znas i sam kolioko je mesecno osiguranje.... Minimum 120$,a ima ljudi koji moraju da placuju i pet puta vise od toga/opet kazem zavisi od modela auta itd,....