Biz - B92.net

Pljušte kazne za prostakluk

Beograd -- Komunalna policija krenula je u ofanzivnu akciju širom Srbije i žestoko kažnjava svakog ko baci opušak, pljune ili mokri na ulici, parku, trotoaru...

Izvor: Press
Pošaljite komentar
  1. Konačno da je komunalna policija počela nešto i da radi!Apsolutno podržavam naplatu kazni za urinirinje ljudi na ulici ali niko ne spominje KUCNE LJUBIMCE koji najjjjjjviše prljaju naš grad! Njih vlasnici i izvode u šetnju da bi se njihovi MILJENICI "istovatili" što ovi i ćine gde god stignu, na trotoaru, travi, zalivaju" svako drvo i svaku zgradu, a mi pešaci smo primorani da gazimo po njhovim...!I to niko ne kažnjava! Ne,to se niko ne usuđuje, jer njihove gazde su agresivnije od njihovih LJUBIMACA!
    (Katarina, 24. novembar 2011 13:08)

    # Link komentara

  2. Каже неко да би радо плаћао казну за опушак да су нам улице чисте.. Па биће чисте кад се ти и такви као ти казне 2-3 пута, па ће вам ваљда бити лакше да га угашеног убаците у канту него да плаћате велике казне. То важи за сво остало смеће, графите по зградама, људе који не чисте иза свог кућног љубимца итд. Надам се да ће казне бити још веће, јер је срамота како се понашамо према НАШОЈ земљи.
    (1234, 23. novembar 2011 10:15)

    # Link komentara

  3. U redu je da se prostaci kazne, nema opravdanja za bacanje dzubreta i uriniranje al' daj da napravimo neku ogromnu kaznu, ili stub srama za Novi Sad koji nema ni jedan javni toalet!!! Pa sta ljudi da rade?
    (marko_ns, 23. novembar 2011 08:20)

    # Link komentara

  4. Moj drug je platio u Madridu 60 eura kaznu zbog uriniranja na javnom mestu, bio pod uticajem alkohola pa ga je policajac "otreznio" sa 60 eura!
    (aca, 23. novembar 2011 07:43)

    # Link komentara

  5. Imam pitanje sta ako neko mora da urinira u blizini BAS i Lastine stanice a nema novca da plati koriscenje wc od 30 i 35 dinara koliko naplacuje te stanice . Te stanice znaju da naplate peronsku kartu od 35 i vise dinara za koju ne dobijate pravo da koriste besplatno usluge WC nego i to morate da platite posebno. Glavno da su plate u BAS i LASTI sigurno veoma dobre m kada cuvari koji se setkaju dobijaju preko 40 tak hiljda ddinara mesecno u jednoj od tih stanica a kamoli radinici na boljim pozicijama .
    (BEO, 23. novembar 2011 04:38)

    # Link komentara

  6. koja je kazna za veliku nuzdu ?
    (cvetko, 23. novembar 2011 01:28)

    # Link komentara

  7. Da mi je neko rekao da će biti ijedan komentar koji opravdava pljuvanje i uriniranje po ulici rekao bih mu da je lud a ono nabrojah ih četrdesetak samo onako letimično prelazeći. Posle toga shvatih da sam u stvari ja lud jer sam samo za trenutak pomislio da se ne nalazim u Srbiji.
    (dušan, 23. novembar 2011 01:09)

    # Link komentara

  8. Napravite da gradjani dobijaju 10% od kazne ako posalju fotografiju nekoga ko baca smece, napravi grubi prekrsaj u saobracaju i slicne prekrsaje. Lako ce svako saznati u svom okruzenju kako se zove osoba koja je napravila neki prekrsaj. Bar nek dokonasi zarade neki dinar.
    (Sumadinac, 23. novembar 2011 00:12)

    # Link komentara

  9. A lepljenje politickih plakata na nedozvoljenim mestima? A?
    (A sokolovi?, 22. novembar 2011 23:57)

    # Link komentara

  10. Brzi smo kada treba imitirati zapad u slucaju da nam to odgovara. Nije do novca, vec sto nas prave budalama. Rado bi placao kaznu za opusak da su nam ulice ciste, nove, parkovi doterani, fasade doterane, da vise od pet dizajnera moze da nadje posao, da se 10% stanovnistva bavi umetnoscu i da nedeljom mogu da odem i pogledam Rebrantovu izlozbu. Ovo je Balkan, skroz drugi fazon, nista gori od bilo kog drugog, ali buraz nemoj da mi uzmes 5000 za opusak I glumis Nemca... Ne stoji ti dobro i znam da me lazes!
    (Globalizacija iskusno, 22. novembar 2011 23:09)

    # Link komentara

  11. Dunja

    Žene ne mogu da imaju proširenu prostatu...
    Ko kanda uvoznici pelena za odrasle su lobirali da se ovakav zakon donese....
    (Prosirenje prostate, 22. novembar 2011 23:08)

    # Link komentara

  12. Kakav propust! Prilikom izdavanja biometriskih dokumenata trebali su da uzimaju i DNK, sad bi lako nasli cije je ...
    (Aca, 22. novembar 2011 22:57)

    # Link komentara

  13. New World Order i Orwell u akciji!!!Ovo je samo pocetak oduzimanja obicnih gradjanskih i ljudskih sloboda.Ljudi (a i zene) mokre i pljuju napolju od samog pocetka covjeka a sad ovi ficfirici to nasli da kopiraju takozvane "zelene ideje"iz lude Amerike da bi se ulizali Evropskoj Uniji koja je vec mlada na samrti.Komsije trebaju da reportiraju na komsije.Kamere svuda.Nesme se opsovati.Nesme se necije dete pomilovati po glavi.Nesme se zgodnoj zeni dati kompliment.Nesme se pusiti u parku.Nesme se vodati kera bez kesice i dozvole.Nesme se udariti nekoga koji ti je kucu opljackao jer te moze tuziti.Idite na 'youtube'i pogledajte kako sad izgledaju americki gradovi koji su nekad usvojili takve glupe zakone.Avetinje bez ikoga na ulicama.Smece,namestaj,televizori svega i svacega izbaceno na sred ceste.Puno sprica i igli od heroina svuda. Raspadaju se. Istina je mi ovde u vecini Balkanskih zemalja mozemo da budemo beteri ali kad smo zadnji put dobili kugu i koleru?Ajde dosta je ovoga ludila.Jednom kad ovo pocne vodi direktno u propast i socijalnu izolaciju i mentalne bolesti.Drugovi komunalci nemojte se igrati sa ovim.Odbijte da izvrsavate ovakve naredbe jer ce i na vas doci red da platite kakvu globu za glupost pa vam nece biti onda pravo.Od Srbije silom napraviti Svajcarsku.Pocnite prvo sa vecim platama i boljim uslovima za rad i zivot.Ako vam se prljavstina nesvidja skupite se sa vasim prijateljima i decom pa zasucite rukave pa cistite dobrovoljno.Mozda vam neki od komsija dati casu vode a prolaznici poceti pomagati da se ulica ocisti.Tako se to radi a ne pljackanjem siromasnog naroda.
    (mile, 22. novembar 2011 22:08)

    # Link komentara

  14. ..."skole im velike, ogromne, a zatvori mali. bruka"...ovo me je podsetilo na nas domaci film. samo da ne budu gradjani jedini za koje ce ovo da vazi....
    (lozac, 22. novembar 2011 21:34)

    # Link komentara

  15. Dajte WC-e, Vi jedne vlasti, dajte plaze, Vi jedne vlasti, Vi VLASTI, samo da napunite da se odrzite, al nema veze ovo nece biti objavljeno.
    (Zodijak ns, 22. novembar 2011 21:00)

    # Link komentara

  16. Puna podrska!Samo treba vechi kazne plus 1 mesec rada prinuditeno komunalnoi,chiste ulice i tako dalje!Jos treba uvesti kazne za psovanje u javnim mestima!
    (petar, 22. novembar 2011 20:51)

    # Link komentara

  17. Na pocetku da kazem da podrzavam (kad bi se to zaista sprovodilo kako treba!), ali recenica "Kazna je 5.000 dinara, a ukoliko policijska patrola uhvati nekoga „na delu" može da ga kazni i do 20.000 dinara" me je nasmejala do suza! Da li to znaci da ce komunalci uzimati uzorak mokrace da ustanove ko je pocinioc (ako ga "ne uhvate na delu"), ako su vec dobili opremu za rovarenje po smecu? :))))))
    Al salu na stranu, ja ne vidim zasto je nekome problem da papiric ili omot od cigara (sto redovno vidjam da ljudi bacaju po ulici), ako nema kante u blizini, lepo stavi u dzep ili torbu i kad naleti na kantu ili stigne kuci, baci. Ja to radim godinama i torba mi je uvek prepuna "smeca", ali se to pobaca za 2 sekunde! Sto se tice pikavaca, priznajem, omasi mi se da ga bacim na ulicu, samo u slucaju kad stojim na stanici gde nema kante, a nailazi mi autobus. A uriniranje.... kao sto neko rece, vecu stetu prave psi, kako lutalice tako i vlasnicki, ali kad vidis matorca koji u po bela dana, na sred ulice vrsi nuzdu.... morate priznati da je krajnje neprimereno.
    (karamela, 22. novembar 2011 20:48)

    # Link komentara

  18. Bogu hvala da najzad pocinje da se kaznjava i to, kao u celom normalnom, lepo vaspitanom svetu. Ne razumem ljude koji to obelezavaju 'minusem' ali kontam da je to bas ta sorta ljudi koja pljuje, baca i urinira po parkicima. Nego mi jedna stvar nije jasna - sta znaci kazna od-do? Kako je to pljunuo onaj za kaznu od 5, a kako onaj za kaznu od 20 hiljada? u cemu je razlika? Pa nema je. Dakle, najvecu mogucu kaznu raspisati za sve to. Nema pustanja i opomene. Ako nekoga opomenu sto je pljunuo na ulici, nece biti fer prema onome kome to pljuvanje naplate kaznom. Dakle svi kao jedan!! Pa da vidimo ko je nevaspitan!!!
    (Pex, 22. novembar 2011 20:37)

    # Link komentara

  19. Bas da vidim da li cete da kaznite funkcionere!Evidentno je da samo udarate po obicnom gradjaninu i da zakon u ovoj zemlji vazi samo za nas,obicne!
    (degurski kraj, 22. novembar 2011 18:44)

    # Link komentara

  20. U mom komsiluku je tip ispustio ulje iz automobila u kanalizaciju, misleci da ga niko ne vidi!! Prijavila ga je komsinica, dosli su momci iz komunalne policije, sve protokolisali. Posle osam nedelja dobio je poziv za sud. Sudija mu je razrezao kaznu od 4000 (slovima cetiri hiljade Evra) plus troskovi suda u visini 348 Evra. Za utehu, sudija mu je odobrio da plati u deset jednakih rata!!!!
    (Berlin Wedding, 22. novembar 2011 18:29)

    # Link komentara

  21. ovo ostalo podrzavam,ali "pljuvanje",mislim stvarno ga preterase!!!!
    (mare, 22. novembar 2011 18:28)

    # Link komentara

  22. Tek kada procitam da SVAKODNEVNO u svim gradovima pljuste kazne za *** koji setaju staforde,rotvajlere,pitbulove... bez korpe i povoca smatracu da stvari krecu nabolje i da ta komunalna policija ima neki znacaj i vrednost!A to sto u celoj Srbiji nema ni stotinak javnih WC-a,to nikoga ne zanima,bitno je napuniti budzet bez ikakvog ulaganja u nesto sto svima koristi!
    (Bari1991, 22. novembar 2011 18:18)

    # Link komentara

  23. Uvedite vec jednom odkup alu I pet ambalaze. To jedan od malobrojnih uspesnih zakona u Hr. Nemozes u nedogled kaznjavati ali ako ljudima plate za vracanje ambalaze onda to I funkcionise. Cisto I uredno je zato sto su nagradjeni a ne kaznjeni. Svota je pola kn po primerku sta je u dinarima cca 6,5. Uz malo truda moze da se sakupi I do 500 din dnevno. Rezultat je relativna cistoca okolisa.
    (Megatronman, 22. novembar 2011 17:40)

    # Link komentara

  24. sve to u redu ali ako stvarno potera a nemas gde a pri tom imas slabu besiku sta onda u gace da mokrimo sto se tice pljuvanja znaci ono sto iskasljemo iz sebe kad samo prehladjeni da gutamo nazad to su neke stvari malo jace i od samog coveka ...
    (trojan, 22. novembar 2011 17:23)

    # Link komentara

  25. Pa sat i po, dva nerade javni toaleti.meni jednom prigustilo u autobusu,na oci ne vidim, znam da u centru ima jedan ili vise,ali nije ni jedan radio, pa sam to obavio pored.
    Kod opstine novi beograd nema ni jedan,kod fontane takodje,u zemunu na keju,takodje i gde uronirati?
    Zakon je neprimenljiv ako ne postoje uslovi za njegovo sprovodjenje,a uslovi ne postoje.
    Jednom sam kao ugledan i emancipovan usao na adi u poljski makiska strana na pocetku,samom ulazu na adu,isuse kad sam izasao nisam smeo da disem,sinuse je kidao amonijak,kao da danima niko ne prazni,kao da one mirisljave ampule ne postoje....povratio sam cim sam izasao.Da tragedija bude veca,gradjani vode racuna pa nije zasrana,no nemarnost gradskih vlasti i istih komunalaca je ocigledna.
    Dakle uz drvo je jedino resenje,zene u zbun ili na mesto gde ce bezbedno obaviti naj osnovniju fiziolosku potrebu
    (iskreno, 22. novembar 2011 16:53)

    # Link komentara

  26. U Francuskoj je sasvim normalno mokriti na ulici u svim gradovima, da li u katedrali, u nečiji, automobil, neki izlog i to pre nego da padne mrak. Niko ne kažnjava.
    (Sedam, 22. novembar 2011 16:49)

    # Link komentara

  27. Koje preterivanje, da li stvarno želite plastiči prenosni wc na 100-500 m, već zamišljam tu lepotu od Slavije do Kališa, u NS od autobuske stanice do "Dnevnika"... u svakom gradu u Srbiji sa centralnom ulicom, pešačkom zonom. Zar nije jednostavnije omogućiti korišćenje već postojećih po kafanama, kafićima... iste kazne ako zabranjuju ulaz u wc jer time postaju saučesnici komunalnog (ne)dela pišanja po zidovima.
    (Bojan, 22. novembar 2011 16:36)

    # Link komentara

  28. jos jedan primer izreke : riba smrdi od glave a ne od repa. A mi vecito krecemo od repa......
    (mimi, 22. novembar 2011 15:37)

    # Link komentara

  29. Bravo, podržavam, sada samo to treba medijski širiti i propagirati uz obavezno isticanje kazni. Kultura se uvodi na dva načina, kućnim vaspitanjem i obrazovanjem i kažnjavanjem nekulture. Ovo prvo kod našeg društva ne uspeva, dajte ovo drugo. Uz dobru izvršnu vlast, za 5 godina bićemo ko Nemci, potpisujem!
    (BRAVO, 22. novembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  30. E, za to treba odrati ljude!! Ko zagadjuje za sobom, olesiti ga sa kaznom!!! Podrzavam!!
    (Mile, 22. novembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  31. tako treba..samo kazne spasavaju..
    (dd, 22. novembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  32. Nije problem u malim kaznama nego niste efikasni, mislim i na komunalne policajce i prekršajne sudove. Ali evo vam rešenje u dva koraka, pa ako ste stvarno raspoloženi da pljušte kazne za prostakluk, a trebalo bi, onda izvolite:

    1.) Dajte linkove za kamere koje se nalaze po gradu nekoj komunalnoj službi, koja će imati po bar nekoliko ljudi u svakoj smeni za praćenje.
    2.) U tim zonama koje su pokrivene kamerama postavite komunalne policajce a koji su u potpunoj vezi sa onima koji prate kamere i samim kamerama i koji po njihovoj prijavi ili sami zaustavljaju, pokazuju snimak i kažnjavaju prekršaje tog tipa.

    Da li možda mislite da je to nemoguće? I te kako je moguće. Da li je to nešto nezgodno (još pred izbore)? Možda, možda... a inače, dokaz je evidentan odmah, komunalni policajci mogu samo to da rade, sud može samo jedno i odmah da presudi posle snimka, linkovi na postojeće kamere nisu skupi, veza sa centrom nije skupa, I PREDMETNA ZONA JE ČISTA OD PROSTAKLUKA.

    I još nešto, manje po ulici pljuju klinci nego ljudi od po 50 godina i više, na te posebno obratiti pažnju.

    Toliko. Hvala.
    (Simon, 22. novembar 2011 14:47)

    # Link komentara

  33. Kod nas se sve radi naopako!

    Slažem se da treba uvesti red, ali nisam siguran da je ovo način. Kod nas se sve svodi na kazne!
    Kazne i samo kazne!!! Kazna za opuške je toliko, kazna za bačen papirić je toliko, kazna... A gde da bacimo te papiriće i opuške?

    Svakodnevno prolazim peške kroz centar grada i konstatujem da kanti za đubre ima u Knez Mihajlovoj i to na svakih 20-ak metara. Ali u pravcu ka Slaviji ta se razdaljina drastično povećava, a broj kanti proporcionalno smanjuje i dešava se da papirić moram da nosim i po više stotina metara da bih ga bacio tamo gde treba! Meni to nije teško, ali nismo svi isti, zar ne?

    Dao sam primer iz centra grada gde bi mnoge stvari trebalo da funkcionišu bolje nego u predgrađima, tj izgledaju lepše i čistije. Komunalnu viđam svakodnevno i to u grupicama po troje.

    Ali zato ih na Konjarniku ne viđam uopšte, osim jednom kada su naplaćivali kaznu čoveku koji je prodavao jaja na okretnici 31. Taj je baš smetao i sigurno je to radio iz čiste zabave! O nepropisno parkiranim automobilima, prepunim kontejnerima, OGROMNOM broju pasa lutalica (dobro, možda komunalna i nije nadležna za njih), prljavštini,...

    Poenta je u tome da je prvo trebalo omogućiti normalno funkcionisanje (koliko je moguće), pa onda krenuti sa kaznama. Ovako sve se svodi na kazne i (selektivno) otimanje para od onih koji najmanje i imaju. Slična stvar je i u saobraćaju gde se preti abnormalno velikim kaznama, a vozimo oranicama i policije nikad nema kada treba!

    Prvo normalni uslovi i funkcionisanje (ponavljam, koliko je moguće), pa tek onda kazne! Ovako, smao izazivate kontra efekat!
    (Razulareni krastavac, 22. novembar 2011 14:47)

    # Link komentara

  34. Kaznjavanje za mokrenje, pljuvanje, i bacanje djubreta apsolutno podrzavam!!! To je trebalo odavno uvesti.
    Za ove sto ne mogu da trpe i: u zivotu nisam videla zenu da cuci u parku ili u haustoru zgrade i mokri vec samo muskarce!!! Ako zene mogu da trpe, mogu vala i muskarci.
    (Dunja, 22. novembar 2011 14:44)

    # Link komentara

  35. A kada cete da krenete da kaznjavate one koji izvrljase celi grad?
    Dok za bacanje otpadaka i uriniranje morate da obezbedite kante za otpatke i mesta za uriniranje, pre nego sto ljude kaznjavate, sasvim sigurno niko ne moze da tvrdi da je zvrljanje po zidovima i podzemnim prolazima stvar potrebe. Tu kazne treba da budu nemilosrdne.
    (Ada, 22. novembar 2011 14:41)

    # Link komentara

  36. nigde u gradu nisam cuo da se ovo deshava. ni pricu. kamo srece da ovo funkcionishe, ideja ima moju podrshku.

    ono shto sam ja video je da komunalci maltretiraju mucenike koji se bore za egzistenciju prodavajuci starudiju na ulici. bah.

    ne mogu se oteti utisku da su prvi "vaspitaci" nevaspitani.
    (prvo vaspitati vaspitace., 22. novembar 2011 14:05)

    # Link komentara

  37. Stvarno? A u Borci su dozvolili da covek u dvoristu, ispod balkona stambenih zgrada, ima citav zoloski vrt i da zivotinjska govna drzi na otvorenom prostoru. Ulica JNA. Izasli su, popisali zoloski vrt i stali na tome, dok on ponosno mlatara okolo da mu niko ne moze nista.... Znate li sta znaci kad se leti upali taj stajnjak i ta balega. Njegov seljacki nos je navikao da mu balega smrdi ispod nosa jer u istom dvoristu je i njegova ponosna dvospratna kuca.
    Nista ne radi komunalna inspekcija osim sto se proseta i ubelezi jos jedan radni da za platu od 50.000 - 150.000 din
    (Sasa Milosevic, 22. novembar 2011 13:58)

    # Link komentara

  38. Lako je kazniti tog ko baca opusak na ulici sa 30 dana zatvora, a ove sto lemaju po ulici, kazne pritvorom pa puste!
    (Dexailo, 22. novembar 2011 13:53)

    # Link komentara

  39. a da li su kao i ovde u zenevi postavili pepeljare ispred radnji, kafica, ulaza i t d. ili ljudi treba da pojedu pikavac?
    (:), 22. novembar 2011 13:52)

    # Link komentara

  40. Ma mi srbi smo stoka! Dok ne krene jos rigoroznije kaznjavanje nikada necemo ocistiti Srbiju!Zasto da zivimo u djubretu kad mozemo u prirodi? Pojacati kazne za sve da se narod dozove pameti, to nam je jedini spas!!!!!
    (Pedja, 22. novembar 2011 13:30)

    # Link komentara

  41. Zasto se ne kaznjava krsenje zakona o zabrani pusenja? u BG vozu svakodnevno se slobodno pusi i u u kupeu i po hodnicima, cesto u pristustvu putnika koji su mala deca. putnike nema ko da zastiti!
    (sasa, 22. novembar 2011 13:28)

    # Link komentara

  42. URA,TATATATIRA!

    sve je to super...nadam se da će od tih para da postave kante za đubre i portabl wc kabine (kojih u Beogradu nema više od 5...čak i MC donald pušta u svoj WC samo uz fiskalni račun,jer svi sa Terazija idu tu u WC) pa će ljudi imati gde i kako da poštuju zakon!

    Odlična fora...nigde nema wc-a a komunalci naplaćuju kazne!
    Znači,ako se meni *** na Slaviji...ja il da trčim do Trga republike il Kolarčeve...il do Tašmajdana...jer su tu jedini javni WCi na teritoriji starog grada a mislim i Dorćola (neka me ispravi neko ako grešim).

    Prvo,gospodo draga,stavite one portabl wc kabine na svakih 500m,pa naplaćujte kazne...do tada,naplaćujte kazne dzipovima koji parkiraju na sred pešačkog prelaza na sred raskrsnice!
    (petarV, 22. novembar 2011 13:26)

    # Link komentara

  43. Napravite prvo javne WC-e po gradu pa ljudi neće pišati u parku.
    (spaske, 22. novembar 2011 10:34)

    u nisu je pocela gradnja javnog wc-a (inace, nis, grad od 300.000 stanovnika ima ukupno 1 javni wc a i on je zatvoren) i odmah su se javila raznorazna udruzenja gradjana sa pricom zasto se gradi javni wc u centru grada... sramota je, napravite ga negde na periferiji....

    malogradjanstini nikad kraja...
    (sale, 22. novembar 2011 13:20)

    # Link komentara

  44. Jeste, kazniće nekog dedu koga je "nateralo" a one maloumne klince što noću prevrću kontejnere i kante za smeće i razbijaju flaše na svakom čošku će verovatno zaobići.

    Beskorisna organizacija kao i "redovna" policija! Treba da se zavede red i da taj red važi za svakoga a ne da se selektivno primenjuje. To je u slučaju naših organa vlasti ravno putovanju u drugu galaksiju.
    (S2S, 22. novembar 2011 13:17)

    # Link komentara

  45. @Choda
    U potpunosti se slazem. Ja imam slabiju besiku i desava mi se da moram kad se vracam iz grada da uriniram (posto zivim daleko od centra), pogotovo ako je zima, onda pisam svakih 45 minuta. Ne vidim u cemu je problem ako to uradim na neko drvo ili tako negde. Normalno da se necu popisati coveku pod prozor.
    (Firewind, 22. novembar 2011 13:16)

    # Link komentara

  46. Puna podrška, samo kazne treba da budu bar 10x veće.
    (Jedini način, 22. novembar 2011 13:06)

    # Link komentara

  47. Ov je odavno trebalo u CELOJ SRBIJI.
    (PredraGe, 22. novembar 2011 13:03)

    # Link komentara

  48. Svaka cast! Molim vas, jos vise, jos zesce a narocito za pisanje po zidovima, novoizgradjenim objektima, renoviranim objektima, mostovima itd.. I dajte jace kazne i na rate. Svakih 15. minuta po jednu kaznu od recimo 40.000 dinara, moze na 10. mesecnih rata da se plati. Nema problema. Dok se ne dozovu pameti! Ajmo ljudi napred, u Evropu!
    (Nenad, 22. novembar 2011 13:02)

    # Link komentara

  49. Vlast je konačno krenula u rat sa najvećim kriminalcima ove zemlje i ne sumnjam da će žuti da pobede uz pomoć eltne komunalne policije !
    (boki1958, 22. novembar 2011 12:56)

    # Link komentara

  50. E nije nego. A to sto u samom centru grada i sire, o Novom Beogradu da i ne govorimo na svakih pola kilometra stoji tek po jedna prepuna kantica za otpatke to nista?? Gde ja da bacim opusak od cigarete kada nigde u precniku od 500m nema nijedne kante?? Najlakse je kaznjavati ljude i puniti opstinske i drzavne kase, a kada treba da se grad opremi onda nigde nikog. Samo jos jedan nacin da se nakradu jos para.
    (Marko, 22. novembar 2011 12:53)

    # Link komentara

  51. Hm, znači ako hoću nekome da napakostim, dovoljno je da njegovu vreću sa smećem izvadim iz kontejnera i stavim je pored?
    (Skeptik, 22. novembar 2011 12:52)

    # Link komentara

  52. Ma nemoj ,,,,,,,ovo da ih opravdaju KAO nesto rade,,,maaaaaaaaaa
    Moj komšija prijavio komšiju jer mu je ovaj regularno složio 15 kubika drava pod prozor na zelenu površinu i ništa nisu uradili,,,,izlazili dva puta i to je to,,,,PS Drva i dalje stoje na zelenoj povrsini,,,,,,,
    Ali zato baku koja je prodavala svoje jabuke na gajbici maltretirala 4 njih,,Nemam pojam kako da ih nazove,,,,,,Ker je humana zivotinja,,,,,,NEMOGU SELJACI I PROSTACI DA UVODE RED!!!…!!
    (joca, 22. novembar 2011 12:41)

    # Link komentara

  53. kod nas u makedoniju su doneli ovaj zakon jos pre 4 god mozda i kazna je 50evra ako pjunes ili bacis opusak od cigarete na ulici a ako nemas da platis kaznu ides da odradis te pare cistis ulice parkove i tako to da vidis kako se narod opametio i sad je kolko tolko cistije ovaj narod na balkanu samo tako moze se opameti kad ga lupis po dzeb drugcije nikako
    (martin, 22. novembar 2011 12:40)

    # Link komentara

  54. Bravo! Trebalo bi se takodje pozabaviti pitanjem prevrtanja po djubretu koje ljudi trazeci "sirovine" vade iz kontejnera, pocepaju kese, sve razbacaju i odu. Da li ce i tada vlasnik djubreta, ako se pronadje "dokaz" morati da placa kazne? U kontejnerima na Novom Beogradu se baceno djubre ne zadrzava ponekad ni pola sata.
    (Nada, 22. novembar 2011 12:37)

    # Link komentara

  55. A gde čovek da se olakša u 3 ujutru posle gajbe piva, kad svi ve-ce-i rade do 8 uveče najkasnije. Sa zadovoljstvom ću da odrobijam svaku kaznu koju mi budu napisali.
    (Kontraš, 22. novembar 2011 12:25)

    # Link komentara

  56. Kakvi smo mi primitivci kad nam za sasvim normalne stvari trebaju zakoni i kazne?! I još pojedini ismejavaju i kritikuju ovakve akcije. Pa ovo samo delić onoga što treba učiniti da nam ulice budu malo čistije, da drveće ne bude 'okićeno' kesama, da fasade ostanu čiste itd, itd.

    Podržavam svaku akciju u ovom smeru, samo da ne bude: 'svako čudo za tri dana'.
    (Deja Vu, 22. novembar 2011 12:21)

    # Link komentara

  57. Ова вест ме радује као и већину нормалних људи. Међутим, морам и да приметим једну занимљивост: већини нормалних људи не смета у толикој мери када нечији пас "обележи" дрво или ограду. Нешто не штима.
    (samo polako, 22. novembar 2011 12:21)

    # Link komentara

  58. Za ovakve prestupe ne treba imati razumevanja. Udri po dzepu, sto vise to bolje!
    (Asker, 22. novembar 2011 12:18)

    # Link komentara

  59. Samo napred! Sto rece neko, ni Nemci nisu svi od kuce poneli lepo vaspitanje nego ih je sistem naterao da se ponasaju kako prilici.

    Komentator Choda, je na dobrom tragu. U urbanim sredinama mora postojati i odgovarajuca infrastruktura. Javni wc koji je besplatan ili simbolicne cene mora postojati. Sa druge strane, veoma je retko da neko vrsi nuzdu na ulici zato sto bas ne moze da izdrzi, uglavnom je rec o besprizornicima ili osobama pod dejstvom alkohola. Njih kaznjavati bez milosti....
    (anbeast, 22. novembar 2011 12:18)

    # Link komentara

  60. A ako me pritera a nema javnog wc-a?:)
    (sto si mucko kolu?, 22. novembar 2011 12:17)

    # Link komentara

  61. Još kad bi ja na selu imao jednog komunalnog u plavom. Seljacima je teško, jako teško objasniti da bacanjem smeća u potok i prirodu čine štetu sebi, svojoj deci i celom čovečanstvu ako ih već o prirodi ukupno nije briga. Sanjam da u budućnosti postanemo zemlja bazirana na pravim vrednostima. Sa oštrim kaznama bez protekcije od kojih bi se novac transparentno ulagao u unapređenje životne sredine i održavanje društvenih zajednica.
    (kamenčić, 22. novembar 2011 12:12)

    # Link komentara

  62. Svaka cast za akciju. Ali, mozda su, na primer, mogli prvo da obezbede javne toalete po gradu, kako ne bi bilo prinudnog uriniranja. Jer, sta da radim ja kao mama dvogodisnjaka kad mu se pripiski? Kako da mu objasnim da trpi, sto je pride nezdravo???
    (Mama, 22. novembar 2011 12:11)

    # Link komentara

  63. Odlicna akcija! Samo to je mali broj kazni naspram kolicine nekulture na ulici! Kad se broj kazni poveca 10 puta onda ce se vec narod zamisliti! Nadam se da ce i autori grafita doci na red jer je taj problem u Novom Sadu eskalairao! Nema zgrade koja nije ispisana grafitima! Uglavnom su autori clanovi navijackih grupa! Zasto njih ne kaznjavati? Ili klubove? Kad navijaci na stadionu napreve indcident klub placa kaznu, zasto to ne primeniti i na grafite po gradu? Po mom misljenju dobar nacin za punjenje budzeta!
    (Novosadjanin, 22. novembar 2011 12:05)

    # Link komentara

  64. U Nisu je dozvoljeno cuvanje stoke u Gradu, dozvoljeno je ciganima da idu zapreznim vozilima po svim ulicama, da konji koji vuku zaprezna vozila vrse nuzdu i uriniraju gde stignu (to niko ne cisti), a u Gradu ne postoji sluzba koja to moze da spreci. Ne postoji sluzba koja moze da sprovede zakon da se takve stvari vise ne desavaju. Gradonacelnik je na putu, komunalna inspekcija prebacuje problem na komualnu policiju, komunalna policija na saobracajnu policiju a ovi opet na komunalnu inspekciju???…?? Plate primaju od gradjana a ne zasluzuju ih. Trebalo bi im svima odbiti od plate za kupovinu lopata pa neka idu ulicom i ciste za ciganima kada nisu sposobni da sprovode red. OVO JE ZAMLJA 1. SRBA pa onda ostalih i ako oni hoce da prljaju ovu zemlju onda im nije mesto ovde. Neko od sefova saobracajne policije mi je telefonom rekao da cigani koji idu zapreznim vozilom ako se ne krecu na takav nacin onda ce da kradu tako da je on nemocan da nesto promeni pa bolje je da im tolerise onda???????? Ej bre pa gde mi zivimo i zasto se trudimo da nesto bolje uradimo kada su tu svi "specijalci" koji nam objasnjavaju gde je normalnim ljudima mesto u ovome drustvu.
    (Bojan, 22. novembar 2011 12:04)

    # Link komentara

  65. Novi Sad nije samo Trg Slobode. Neka dođu ti vredni komunalci malo na Novo Naselje.
    (Igor, 22. novembar 2011 12:04)

    # Link komentara

  66. @Novi Sad,

    Poslednji put kada sam bio u (podzemnom) javnom WC-u, dobio sam fiskalni račun.
    (dobrivoje, 22. novembar 2011 12:02)

    # Link komentara

  67. znaci, u valjevu je izreceno 7 kazni ove godine. 10-30 ljudi sigurno radi u toj sluzbi koji primaju plate cele godine da bi izrekli 7 kazni. sta rade ti ljudi uopste? ko placa to? zasto postoje uopste?
    (cones, 22. novembar 2011 12:01)

    # Link komentara

  68. Bilo bi korisno kada bi se taj novac od naplacenih kazni iskoristio da se napravi neki javni WC u centru grada. Vecina evropskih gradova ih ima.
    (Mirta, 22. novembar 2011 11:53)

    # Link komentara

  69. pa dodjite u pancevo nedeljom na stari buvljak da vidite sta se radi to je da vam se zivot smuci tu se i pisa i sere i posle buvljaka ostane citava deponija a oni idu u novi sad beograd jebe se njima !!!!
    (Marko PANCEVO, 22. novembar 2011 11:53)

    # Link komentara

  70. Ja sam zaista za čistiju i lepšu Srbiju, ali....
    Hoću moje Ustavno pravo...
    Hoću mesta na kojima mogu, kad se ukaže potreba, besplatno i u bilo koje doba dana i noći, izvršiti svoju fiziološku potrebu (ako vam nije poznato , kada trpite da ne mokrite, ili ne izbacite stolicu, to može da dovede do teških telesnih poremećaja, a da ne govorim o psihičkim poremećajima koji mogu nastati usled izbacivanja telesnih izlučevina na nekom javnom mestu, naročito u žurbi ka kući i sopstvenom WC-u...). Svima koji se ne slažu sa mojom konstatacijom želim da bar jednom "pomokre" svoje pantalone, prilikom štruckanja u Javnom prevozu....
    Što se smeća tiče, i tu se slažem sa tekstom... Zaista treba kazniti Komunalna preduzeća jer neuredno i nehajno prljaju gradove...Em ne prazne redovno kontejnere, em i kad ih isprazne više smeća ostane oko njih neg što je bilo u njima... Nećete da kaznite njih? E, onda vam, takođe želim da krenete da izbacite smeće iz vašeg stana, pa da kontejner bude pun, a onda vi, onako po naški, počnete da se osvrćete levo-desno, pa kesu s smećem stavite pored kontejnera-a onda vas iznenada, sa leđa, zaskoči iz nekog žbunja, usamljeni komunalni inspektor i lupi vam tih 50,000....
    Što se opušaka tiče - napravite pepeljare na ulicama i sve će biti OK... Ako ih redovno budete praznili i održavali...
    Sve mi se čini da ovo neće izaći na dobro, i da će se ponavljati one stvari iz osamdesetih godina, kada su komšije jedni drugima noću bacale šut ispred kuća, a zatim ih prijavljivali, čisto da im napakoste...
    (STOP represiji!!!!!!!!!!!, 22. novembar 2011 11:52)

    # Link komentara

  71. A sta cemo sa nekim puno vaznijim problemima ?!
    Uvek krecemo od krova a temeljnim problemima niko da se pozabavi
    (Milana, 22. novembar 2011 11:33)

    # Link komentara

  72. ako se desi da sam prehladjen i kojim slucajem,eto ostanem bez adekvatne maramice,hoce li komunalac,taj moj sekret iz nosa,pokupiti sa plocnika i traziti dnk analizu da me nadje da bi naplatio kaznu,za moje ne postovanje nekih zakona,koji su vecinom uvedeni pod prinudom EU,jer boze moj treba uci nekako tamo,treba se pokazati i dokazati da smo zasluzili.Da se razumemo NEMAM nista protiv tih stvari,ali ako je svako vaspitan od malih nogu da neke stvari nisu kulturne,ne prilice,taj nece ni opusak,ni papir ni kesu baciti na trotoar,vec u kantu.samo je u pitanju kultura naroda tj jedinke
    (pljuvac, 22. novembar 2011 11:32)

    # Link komentara

  73. "Koliko je ozbiljna ova akcija govori i podatak da su komunalci počeli čak i da rovare po smeću oko kontejnera kako bi pronašli bilo kakav dokaz čije je đubre i kaznili „vlasnika"."

    A po Beogradu, centralne gradske opštine dele građanima kese i uputstva kako bi smeće ostavljali pored kontejnera!
    (Komunalni apsurdi, 22. novembar 2011 11:32)

    # Link komentara

  74. Kad god idem na neku utakmicu van Beograda,policija nam ogranicava slobodu kretanja. Kad im kazem da mi se ide u WC,samo mi pokazu neki cosak da tamo vrsim nuzdu. Toliko o tome da ce oni nekog da vaspitaju,nego zafalile pare.
    (optimista, 22. novembar 2011 11:32)

    # Link komentara

  75. U potpunosti podrzavam akciju, ali takodje me interesuje gde mogu da mokrim onda, odnosno zasto mi grad Novi Sad nije obezbedio javni toalet na svakih 100 metara u pesackoj zoni centra koji radi u toku celog vikenda nocu. To me potseca na Karlovcane u toku Grozdjendala! Ne postave toi-toi pokretne wc-e tokom trajanja manifestacije a onda se hvataju za glavu kad su im ulice prekrivene mokracom i sve isparava na amonijak! Ako imas obaveze( da ne mokris na javnom mestu) onda imas i pravo da ti se kao gradjaninu obezbedi dovoljan broj javnih toaleta, koje ne treba da platis jer si ih platio kroz porez. Molim lepo!
    (Novi Sad, 22. novembar 2011 11:32)

    # Link komentara

  76. O, da. Gomila besposlenih otromboljenih faca iz cijih ustiju viri cackalica a koji se svrckaju gradom u novim automobilima i za to primaju moju i vasu platu je bas ono sto nam je trebalo.

    Ovo me neodoljivo podseca na pricu o coveku koji boluje od raka a doktori mu lece gljivicnu infekciju nokta na malom prstu. Imamo mi i veceg smeca.
    (Nistatin, 22. novembar 2011 11:28)

    # Link komentara

  77. iskreno mi nije jasno kako ce da nekog legitimishu
    ako nemaju prisustvo policije ... :) ...
    znachi chim te neko uhvati za rupu ti imash pravo
    na nuznu samoodbranu :) ... e sad zakon kaze da je
    samo sluzbenik policije ovlashceno sluzbeno lice i
    kao takvo ima pravo upotrebe sile i sredstava
    pacifikacije sve ostale moze se smatrati opravdanim
    za upotrebu nuzne samo odbrane ...
    (xeno, 22. novembar 2011 11:23)

    # Link komentara

  78. Konacno!!! Bravo!
    (Vlada, 22. novembar 2011 11:22)

    # Link komentara

  79. Aposlutno podrzavam! Dosta je bilo "izrkivanja" sekreta po plocniku!
    Ali>
    treba da se zapitamo da li postoji dovoljan borj kontejnera za opuske i papirice (licno smatram da ne, besmisleno je otvarati kontejhner od 3m3 za papiric, poenta je da bacim otpad ne da se isprljam ceo)
    da li postoji dovoljna borj javnih wc (ja i ne znam gde su da budem iskren, video sam samo dva u Bgd, a i dalje se dosljaci varaju da je onaj kod Narodnog pozorista metro).

    Restriktivne mere mora da postoje NAKON sto se obezbede SVI potrebni uslovi. Kod nas je izgleda kaznena politika smao kaznena ne i preventivna.

    p.s. da vidim da li ce neka stranka da dobije po usima zbog lepljenja plakata
    (kritika, 22. novembar 2011 11:20)

    # Link komentara

  80. Pljušte kazne jel'te?
    "Predsednik Prekršajnog suda u Beogradu Milan Marinović kaže da su samo u ovoj godini rešena 143 zahteva komunalne policije..."
    Na šta li mu mi koji ćemo čuti njegove reči ličimo?! Beograd ima dva miliona stanovnika a "samo ove godine" (a kraj novembra) rešeno 143 zahteva komunalne policije... Vi ste u Beogradu veoma neefikasni sa takvim rezultatom.
    Pa po 143 kazne možete da naplatite na uglu Repiške i Ace Joksimovića u Žarkovu od 7h do 20h bilo kog dana u godini.
    (Cera, 22. novembar 2011 11:15)

    # Link komentara

  81. Samo da komunalna disciplina važi za sve jednako. Da nema nedodirljivih.
    Na primer na žarkovu bivši funkcioner SPS radi šta hoće i 90 etih i sada. Zida nelegalno hiljade kvadrata, drži podivljale pse i maltretira sugrađane već deceniju. Mi prijavimo (već 20 etak puta) dođe komunalna razgovara itd i ništa. on i dalje oduzima sunce i tišinu svojim sugrađanima.
    Eto to je to kad se prave koalicije sa onima koji su nas i doveli do ovoga
    (pera, 22. novembar 2011 11:15)

    # Link komentara

  82. a gde mokriti u beogradu, svetskoj metropoli, kada se nadješ negde gde je prvi javni wc udaljen nekoliko kilometara od tebe?!
    (madrfadr, 22. novembar 2011 11:15)

    # Link komentara

  83. Trebalo bi da dežuraju u ulici Gavrila Prinicpa u Beogradu. Pa tom ulicom ne može da se prođe od psećeg izmeta. A zimi kada ima leda, više vodim računa da, ako padnem, ne završim u izmetu, nego recimo da polomim ruku ili nogu. Sramota!
    (Nena, 22. novembar 2011 11:14)

    # Link komentara

  84. Ljudi, nemojte se paliti na ovakve vesti, šta je vama. Prvo su u najvećoj krizi i recesiji otvorili komunalno policiju, u koju su strpali sve preostale rođake, koji nisu imali mesta u drugim državnim službama, a sada preko njih prave nekakve opsežne akcije i kažnjavaju sve živo da bi napunili kasu, dok se država raspada i sve je više gladnih i mentalno poremećenih!
    Taman da je pola grada izašlo da urinira na ulici, jel neko ovde misli da je to naš najveći problem i da se oko toga trebamo u ovom momentu raspravljati!
    Sledeće godine ćemo svi ići sa pumparicama u rukama, kao pobesneli Max u borbi za komad hleba, tako da neće ni biti bitno ko gde urinira!
    (Dragan, 22. novembar 2011 11:13)

    # Link komentara

  85. Posto je kod nas sve naopako, tako je naopako i razmisljanje naivnih koji veruju da se ovo radi u cilju civilizovanja drustva u kome zivimo. Ovde je iskljucivo rec o klasicnim bankrot kriminalcima koji se nakon vestackog disanja hvataju za elektrosokove ne bi li produzili agoniju u kojoj se nalazimo, iako mrtav covek vise nije ni na operacionom stolu, vec su mu juce davali 'in memoriam' u dnevnoj stampi. Da se oni pitaju, sve bi dali da pljuvanja, uriniranja i slicni prostakluci nikada ne prestanu, vec da se u tim praznim dzepovima nazire kakva crna nada. Kad ne umeju da proizvode, da trguju, da nas uvedu u EU, da sacuvaju teritorijalni integritet zemlje, da se hvataju u kostac s kriminalcima i banditima, POBOGU APSOLUTNO BILO STA VREDNO POMENA, oni se drze poreza, pdv-a, carina, parkinga, obracuna sa pljuvacima, uriniracima i drugih kombinacija kojima oblepljuju selotejp oko produznog gajtana u koji je ukljucen taj raspali elektrosok.

    Nicija nije gorela do zore, istina, ali moja se sasvim sigurno ugasila pre njihove.

    Shodno tome, srecan rad savesnoj grupi komunalaca, uz iskrene zelje da sretnu kakvu li grupu navijaca.
    (ams, 22. novembar 2011 11:11)

    # Link komentara

  86. evo i ja cu da dobijem sankcije jer su komunalci uradili svoj posao, vece ja u kaficu u ns dolaze komunalci gasi se muzika pali se svetlo kao interventna da je usla traze se licne karte dolaze do mene gledaju l.k. kazu ime oca ja jos uvek imam staru licnu kartu kazem im pise ti u licnoj karti pocinje price nemoj da si bezobrazan, ja rec on rec, on preti da idemo napolje, hoce da me bije, ja prihvatam pretnju, hoce da se bije, hoce da skine uniformu ja hocu da mu pomognem, epilog dolazi interventna ja provodim 6h u policijskoj stanici zbog cega? dobijam krivicnu prijavu za ometanje sluzbenog lica u poslu ili kako se vec to zove, ako nam za to trebaju komunalci zaposlite ih jos vise
    (komunalac, 22. novembar 2011 11:05)

    # Link komentara

  87. Kada kažete "ŠIROM SRBIJE" - naravno mislite samo na velike i veće gradove u Srbiji. A ŠTA JE SA MANJIM GRADOVIMA U SRBIJI ??? ŠTA JE SA NPR. OPŠTINOM KULA ??? TU SE NAJNORMALNIJE TOLERIŠE PROSTAKLUK ?

    I sad ja treba da se oduševim što "tamo negde pljušte kazne", iako se prvi komšija godinama svakodnevno iživljava pod mojim prozorom parkirajući i turirajući sa svoja dva autobusa u dvorištu porodične kuće i što pritom ni jedan inspektor u Kuli ne sme da mu "pisne" ...

    E, pa BRAVO ZA KOMUNALNU POLICIJU!
    (Valentina Grbić, 22. novembar 2011 11:04)

    # Link komentara

  88. Izgradite prvo mreze javnih toaleta po gradskim jezgrima (ali kao sto Novosadjanin rece, ne profitirajte na ljudskoj nuzdi) pa onda kaznjavajte ljude sto ih ne koriste kad ih nuzda natera.
    Ja sam onda i za drasticnije kazne, ko izvrsi nuzdu po gradjevini ili u nekom prolazu, haustoru, skupiti urina od dobrovoljnih davalaca i politi tom pojedincu njegovu kucu, stan tim urinom pa da razmisli sledeci put... Sve pod sloganom, covek se uci dok je ziv.
    (2011, 22. novembar 2011 11:00)

    # Link komentara

  89. Par komentara:

    "Za samo desetak dana u Novom Sadu kažnjeno je 20 osoba zbog uriniranja u centru grada." Hej, u Novom Sadu, u Novom Sadu! Sta ocekivati dalje...

    "Kazna je 5.000 dinara, a ukoliko policijska patrola uhvati nekoga „na delu" može da ga kazni i do 20.000 dinara". A kako ga inace uhvate za uriniranje, ako ne na delu?

    "Zavođenjem reda bave se i valjevski komunalci koji su u ovoj godini kaznili dve osobe." Koliko? Dve? Mozda je vest trebalo da glasi: "Zavođenjem reda (ZA)bave se i valjevski komunalci koji su u ovoj godini kaznili dve osobe."

    Inace, akciju podrzavam, ali je morate pratiti i povecanjem broja javnih WC-a, kao i njihovim unapredjenjem.
    (citalac, 22. novembar 2011 10:58)

    # Link komentara

  90. A pod cuju nadleznost spadaju psi i macke poji uriniraju gde god stignu?
    (Aleksandar 3105, 22. novembar 2011 10:53)

    # Link komentara

  91. A šta je sa prostaklukom kojeg svakodnevno vidimo i čujemo na TV??
    (Vasa, 22. novembar 2011 10:48)

    # Link komentara

  92. "...od kojih su pojedini to radili i po katoličkoj crkvi!" Kako je lako napraviti od muve slona, namerno ili iz čistog neznanja. Da sad ne ponavljamo ono što je neko već lepo rekao, da je i crkva zgrada kao i svaka druga, ovo ljudi ne rade iz nekakve verske netrpeljivosti: porta crkve Imena Marijinog je u suštini trg koji je za lepog vremena mesto okupljanja velikog broja mladih. Pošto u blizini nema javnog toaleta (150m dalje nije 'u blizini' kad te pritera, da se razumemo), mnogi vrše nuždu između stubova duž zida crkve, koji pružaju prikladan zaklon. Da se razumemo, ovo nipošto ne odobravam, ali jedino rešenje je napraviti nekakav javni wc, dok je zgražanje zbog nekakvog skrnavljenja crkve samo mlaćenje prazne slame.
    (Nemanja, 22. novembar 2011 10:48)

    # Link komentara

  93. Ako necete da platite kaznu, urinirajte po liftovima, tu vas niko ne vidi!
    (Ingram011, 22. novembar 2011 10:47)

    # Link komentara

  94. hahahahaha..mokri na ulici....Da vidim policiju koja će napisati kaznu u Belom potoku gde je bog rekao laku noć
    (Va, 22. novembar 2011 10:47)

    # Link komentara

  95. da li su komunalci naplatili jednu kaznu za parkiranje van oznacenog parking mesta(double parking)? naravno da nisu, ja sam ih zvao jedno 5 puta i nijednom nisu dosli da vide kako se parkiraju kod nas.
    I sta ce im specijalna oprema za smece? pa dovoljno da prodju gradom naci ce na milion ljudi koji bacaju smece iza sebe.

    Sve mi deluje kao prica u fazonu "mi ipak nesto radimo"
    (aa, 22. novembar 2011 10:46)

    # Link komentara

  96. Molim Vas, dođite u moj grad i pomognite nam da iskorenimo protakluk na ulici, podržavamo Vas!
    (Ed, 22. novembar 2011 10:44)

    # Link komentara

  97. A šta sa psima koji uriniraju po ulici i fasadama i njihovim vlasnicima?
    (zeleniguster, 22. novembar 2011 10:42)

    # Link komentara

  98. Konacno! Samo u naslovu ove divne vesti koja je za mene utisak (ponajvise sto je komun.policija konacni pocela da radi svoj posao), umesto reci "prostakluk", treba da stoji "divljastvo".
    (ljubitelj zdravog stanja svesti, 22. novembar 2011 10:40)

    # Link komentara

  99. dosta su trazili cigani po kante i kese po djubre sada neka radu i ji vidi se da srbija propada bez kosovomalo bogati
    (dejan, 22. novembar 2011 10:40)

    # Link komentara

  100. e ali sad opet imamo onaj cuveni problem. Ako ja mokrim na ulici , kaznice me , ako mokri neki glavonja , nece ga kazniti, i to je najveci problem
    (nekko, 22. novembar 2011 10:39)

    # Link komentara

  101. Javni toaleti imaju svoje radno vreme koliko znam. Gde da pišam posle? Da nosim flašicu, "za svaki slučaj"?! Bude li mi prišao komunalac dok budem urinirao, a 100% sam siguran da hoću, HOMO SUM, popišaću ga u najmanju ruku.

    Nađite prave probleme pa ih rešavajte.
    (Urinator, 22. novembar 2011 10:36)

    # Link komentara

  102. Kazna za olaksanje besike od 5,000-20,000 din. A kolika je tek kazna za one koji odluce da olaksaju creva.
    (Blagoje NS, 22. novembar 2011 10:36)

    # Link komentara

  103. Napravite prvo javne WC-e po gradu pa ljudi neće pišati u parku.
    (spaske, 22. novembar 2011 10:34)

    # Link komentara

  104. Podržavam u potpunosti. Samo me interesuje kada će komunalna policija u Beogradu, da rastera više ulične preprodavce sa Zelenog venca?
    (Vuk, 22. novembar 2011 10:34)

    # Link komentara

  105. Ja koliko sam primetio gde god da se okrenes svuda ima wc-a al za malo.To mi lici na novi biznis u kojem ce sad neki baja biznismen da postavi svuda po gradu mobilni wc ili tako nesto u te svrhe pa koriscenje po jedno 100din upotrebe,i eto biznisa!Ajde ko sme da se kladi da ce tako biti!
    (k, 22. novembar 2011 10:32)

    # Link komentara

  106. Potpuno se slažem sa ovim, strašno je kako smo prljavi i primitivni. Kada bi se kaznio svaki pušač koji baci pikavac na ulicu ili vlasnik psa koji ne pokupi izmet svog ljubimca, bili bi najbogatija zemlja na planeti. Sa druge strane, još je strašnije ko nas kažnjava, tj. država koja svojim lošim radom direktno pospešuju siromaštvo i tera ljude na borbu za goli opstanak a tu je malo mesta za svest o čistoj okolini ili redu.
    (Dejan, 22. novembar 2011 10:31)

    # Link komentara

  107. Tako je napokon ste se setili. Ali ste nesto zaboravili npr kada je u pitanju mokrenje po trotoarima ili ko gde stigne. A to je da izgradite javne toalete po gradovima unutar Srbije pa onda da krenete sa akcijom koja uzgred ne treba da bude akcija vec neso sto se konstantno sprovodi.
    (CistoOnako, 22. novembar 2011 10:28)

    # Link komentara

  108. Ne slazem se za kaznjavanje ljudi koji uriniraju po crkvi
    (Isus, 22. novembar 2011 10:26)

    # Link komentara

  109. Svaka cast. Prostake udarati samo po dzepu. Bravo za Dulica. Da nam je vise akcija kao Ocistimo Srbiju.
    (Mirijam, 22. novembar 2011 10:23)

    # Link komentara

  110. "Neretko se dešava da, uglavnom mladi ljudi, uriniraju i po samoj katedrali". Ispada da imaju nesto protiv crkve, medjutim tu je mesto okupljanja mladih, a kod katedrale je onako skriveno mesto zgodno za opisanu radnju. Osvetlite tu malo i videcete da ce broj namernika da se smanji.
    (Ivan, 22. novembar 2011 10:17)

    # Link komentara

  111. "Koliko je ozbiljna ova akcija govori i podatak da su komunalci počeli čak i da rovare po smeću oko kontejnera kako bi pronašli bilo kakav dokaz čije je đubre i kaznili „vlasnika". Za ovu akciju dobili su i novu opremu - specijalne maske i rukavice"
    mi smo moronska država. slažem se da prostakluk treba da se drži pod kontrolom, ali ovo je tako jadan pokušaj ceđenja suve drenovine zarad punjenja budžeta, da ja reči nemam.
    rovarite po cecinoj, miškovoj i markovoj kanti, bando nesposobna.
    (iona, 22. novembar 2011 10:16)

    # Link komentara

  112. Potpuno podrzavam ovu akciju - to je jedini nacin da naucimo da ni na ulici ne treba raditi ono sto ne bi radili u svojoj kuchi!
    (Pereca, 22. novembar 2011 10:12)

    # Link komentara

  113. Pa šta ako mokre po katoličkoj crkvi, ili pravoslavnoj ili džamiji? To su samo zgrade kao i svake druge. I ako je to radio, verovatno je radio zato što ga je nužda poterala, a ne iz nekog nepoštovanja. A gde ljudi da uriniraju kad javni WC radi do 20h, a u kafiću vam ne daju da koristite WC dok ne kupite piće, a o klubovima da ne govorim. Uriniranje je egzistencijalna potreba i osnovno pravo svakog čoveka i ako ne postoji ni jedno drugo mesto gde to može da uradi NEHUMANO je braniti mu da to obavi bilo gde, čak i iza crkve. Nevaspitanje je urinirati drugom čoveku ispod prozora ili ispred vrata, ali drvo/žbun u parku ili crkva/fabrika/magacin su sasvim OK.
    (Choda, 22. novembar 2011 10:11)

    # Link komentara

  114. too, milicijo moja!
    (pingPong, 22. novembar 2011 10:07)

    # Link komentara

  115. E tako se to radi! Kao sto je obicaj u svakoj civilizovanoj zemlji tako treba i kod nas da se krene sa kaznjavanjem nevaspitanog naroda. Samo po dzepu!
    (DeXX, 22. novembar 2011 10:06)

    # Link komentara

  116. Lepo, konacno... Jos samo da povecaju broj sa 143 na 1,430 kazni pa da pocne da se oseca efekat i na ulicama i u kvalitetu zivota! Bilo bi lepo da sledece prolece u Beogradu docekaju spremni da malo smanje katastrofe koje nastaju oko prvog maja na Adi i Kosutnjaku!
    (Igor, 22. novembar 2011 09:57)

    # Link komentara

  117. Pametno! Nije se npr. Nemac naucen rodio gde treba da se smece baca. Sistem, zakon, drustvo i pravila su ga naucili.
    Nije redak slucaj da cujem da nasi cuvaju smece u autu do granice Srbije, pa ga izbace kad udju u zemlju. Ako nemas svest plati kaznu dok ne naucis. Znam coveka koji nece da prlja "svoju Vojvodinu" pa smece baca pre nego sto predje most.
    Ne vidim zasto je tesko da se smece baca u kante, da se opusak pokupi, da se žvaka smota u papirnu maramicu a ne da ostane zalepljena na trotoaru, da se pokupi za svojim psom izmet, da se svoje telesne tecnosti izlucuju na za to predvidjeno mesto itd itd itd.
    (amazonka, 22. novembar 2011 09:56)

    # Link komentara

  118. Kad bi kaznili samo slucaje oko mog solitera na NBG (djubre i mokrenje) nakupilo bi se za metro.
    (Srx, 22. novembar 2011 09:55)

    # Link komentara

  119. Samo tako ! Na vaspitanje iz kuce ne mozemo da racunamo
    (kvizac, 22. novembar 2011 09:53)

    # Link komentara

  120. Konacno da se red i na ulicama uvede
    Gradjani su dugo ocekivali efikasnost Komunalnih policija u svim naseljenim mestima,jer je ,,dara prevrsila meru" skoro na svakom mestu. Gradjani(neki) su bacali svoje papire, papirnate upotrebljene maramice, racune, opuske od cigareta na ulice i tako stvarali nezdravo tlo, narocito za decu, ciji su nosici blizu toga.Duboko verujem da ce na svakom mestu, makar i u civilu, biti postavljen komunalni policajac(ili policajac) opremljen video kamerom i svakog prekrsioca javnog reda i mira na licu mesta uslikati i poslati nadleznima na dalju proceduru.
    Medjutim, ima i jedan daleko veci problem, koji nije na teret Gradjana.Taj problem je neredovno ciscenje ulica i trotoara od nadleznih Komunalnih preduzeca. Poznato je starijim osobama da su Komunalana preduzeca prala redovno ulice i trotoare svake veceri do nekih 90-tih godina. Da li ce Komunalna policija kaznjavati i Komunalna preduzeca za neoprane(nociscene ) ulice?
    Podrzavam svaku akciju na estetsko-higijenskom i zdravstveno bezbednom uredjenju naseljenih mesta!!!
    Prikljucimo se svi uredjenju nasih mesnih zajednica i njenih okolina !!!
    Postovanje
    (Sladjana Hotomski, 22. novembar 2011 09:50)

    # Link komentara

  121. Najzad!! Primitivizam i nedostojno ponasanje gradjana treba kaznjavati. Koga nisu naucili roditelji da se lepo ponasa, treba da ga nauci policija. Samo napred! Nadam se da ovo nece biti samo jedna akcija, vec redovna aktivnost komunalne policije.
    (Da, 22. novembar 2011 09:49)

    # Link komentara

  122. Da se razumemo, stvarno ne opravdavam bilo kakvo uriniranje na javnim mestima i slicno ponasanje, pogotovo u centru grada ako se zna da u centru ima veliki javni wc. Medutim mene interesuje zasto se autor ovog teksta nije vise pozabavio problemom. Na primer zasto se koriscenje javnog wc naplacuje u Novom Sadu? Ako te zene koje rade tamo dobijaju platu za odrzavanje, onda je besmisleno njegovo placanje! Ako ne dobijaju platu onda je u redu da se naplati usluga. Ako se placa usluga zasto ne dobijem fiskalni racun? Zasto koriscenje wc kosta 40 din.?!? Pa autobuska karta kosta 45 din! Sta ja to dobijam za tih 40 din? Time bi trebalo da se takode pozabavite jer ako samo 1000 ljudi dnevno, sto je malo, koristi wc to je 40.000,00 din. dnevno tj. 1.200.000,00 din. mesecno! Kome odu te pare?
    (Novi Sad, 22. novembar 2011 09:48)

    # Link komentara

  123. Ako! Samo napred! Nadam se da će i u Kragujevcu isto da odrade.
    (Bogdan, 22. novembar 2011 09:43)

    # Link komentara

  124. Ovim smo resili sve probleme, pravac Eu!!! Sve ostalo nam je potaman, bez pljuvanja molim!
    (Zemunac, 22. novembar 2011 09:42)

    # Link komentara

  125. "Ova služba je opremljena čak i maskama i rukavicama"
    haha , ma ful oprema :)
    (huh, 22. novembar 2011 09:35)

    # Link komentara