Biz - B92.net

Mlad, a upravlja sa dve mlrd. evra

Beograd -- Nikola Pandrc (26) radi kao zamenik direktora Sektora za javne nabavke u RZZO, instituciji čiji je godišnji budžet veći od dve milijarde evra.

Izvor: 24. sata
Pošaljite komentar
  1. Vise vas je komentarisalo da je zavrsio neku ekonomsku struku na Megatrendu ili VPS - svejedno. Ali ako pogledate tendere koje raspisuje Ministarstvo zdravlja u svakom se naglasava da se za sva PRAVNA PITANJA obratite Nikoli Pandrcu pa tel....
    Ekonmista li je pravnik li je, ili je opste prakse, vazno je da je zaposlen
    (Vlajko, 20. jul 2011 14:32)

    # Link komentara

  2. Mislim da je ovde jako bitno postaviti pitanje, sta i gde mu radi tetka sestra njegovog oca, i sta i gde mu radi ujak brat njegove majke? E oni su ti koji su mladog Pandrca doveli na to radno mesto, i duvaju mu vetar u ledja , kako bi mogao jos vise da poleti!!!!!!!!!
    (dado, 19. jul 2011 17:46)

    # Link komentara

  3. Znaci ako ne umes da radis sa 2 milijarde evra na godisnjem nivou nije moguce naci posao u Srbiji,koliko sam ja shvatio?
    (Goran N., 19. jul 2011 17:45)

    # Link komentara

  4. Покојна мајка је пре две године (ЦЕребрална васкуларна деменција) пила лек RISAR od 1mg.(Proizvođač ALKALOID SKOPLJE) и гле одједанпут не може више на рецепт(тада коштао око420 динара)већ се преписује лек RISOLEPT od 1 mg Белгиског произвођача који је тада коштао око 670 динара. Лекови спадају у групу генеричких лекова тј .један другом су замена. Живо ме занима ко је увозник овог Белгијског лека и зашто неко из РЗЗО-а некоме омогућава екстра зараду а наше здравство уводи у дубиозу. Толико о стручности дотичног и јавним набавкама.Ово је пример смо за један лек .
    (мића, 19. jul 2011 17:40)

    # Link komentara

  5. pa nije ni cudo sto je korupcija u zdravstvu dosla do neslucenih razmera...Decko mora da je kadar DS-a,a zna se da kod njih samo najnesposobniji napreduju...
    (Aleksandar, 19. jul 2011 16:49)

    # Link komentara

  6. zasto pljuvati ljude...pljujte sistem..uzmite se pameti pa zar ne vidite novinarsku podvalu da VAS navuce na budalastinu ..niti mladi momak ima ikakve veze sa dve milijarde niti odlucuje o njima...klasicna novinarska podmetacina da imamo cime daq ispiramo usta
    (mosus, 19. jul 2011 15:53)

    # Link komentara

  7. Koliko ovde ima nebuloza... Ako taj njegov fakultet ne valja neka ga drzava ukine u cemu je problem a on ako nema dovoljno znanje pre ili kasnije ce doci u tesku poziciju zivot sve dovede na svoje mesto nemojte zbog toga da brinete. Postavljajuci ga nekompetentnog na takvu poziciju vrse mu ustvari medvedju uslugu. Ako ste zavrsili bolje fakultete od njega i imate vise znanja zasto ne radite nista ili radite za burek? I to zivot dovede na mesto, ko ima znanje i sposobnost sklopice pametnu pricu bez obzira na sve nece kriviti drzavu, zlu sudbinu i sta vec. Ako su vam rekli da je dovoljno u zivotu da zavrsite fakultet a drzava ce vam dati stan, posao i resiti sve probleme e pa slagali su vas a vi ste ispali mnogo naivni sto ste poverovali pa se zapitajte o nivou znanja i intelekta koji realno posedujete. Nisam uopste studirao ali sam kroz posao video svasta, ekonomiste sa drzavnog fakulteta(privatnih onda nije ni bilo) koji ne znaju sta je to virman i elektroinzenjere koji restartuju kompjuter na dugmetu za paljenje monitora. I drzavni fakulteti su se bar u moje vreme zavrsavali preko veze. Zasto mislite da odande iskacu sve sami genijalci, sta su to uradili u protekle dve decenije da bi se smatrali preterano pametnim. Neko je pomenuo Zukerberg-a, Bill Gates-a, Steve Jobes-a kako su pre 30. godine postigli mnogo. Znate sta im je jos zajednicko, nijedan od njih nije zavrsio nikakav fakultet. Ako znas umes i mozes ne treba ti drzavni posao zasuci rukave i kreci. Problem je sto niko nece da se bavi teskim i konkretnim radom svi bi da budu retail, executive, junior, senior etc. menageri i direktori. Nece moci u jadnoj zemlji bez privrede gospodo. Razmisljajte o tome kad upisujete fakultete nemojte posle da je drzava kriva za vase lose odluke. Za neke druge stvari jeste kriva ali je to vec druga tema.
    (Lole, 19. jul 2011 14:32)

    # Link komentara

  8. 'de si kralju!!
    (1R, 19. jul 2011 14:22)

    # Link komentara

  9. I ja očekujem da ministar zdravlja ispoštuje zakon i da mom zapošljenom lekaru da saglasnost na specijalizaciju a mi oboje niti smo završili faks na vezu, niti smo članovi stranke, niti hoćemo da propisujemo beskorisne pa čak i štetne lekove, niti da upućujemo pacijente na skupe a nepotrebne dijagnostičke procedure.

    Pošteno smo stekli znanje i pošteno radimo i zamisli nas, budale, očekujemo da dobijemo ono na šta po zakonu imamo pravo!!! Da li sam ja normalna kad očekujem da neko na vlasti ispoštuje zakon?!
    (doktorka, 19. jul 2011 14:10)

    # Link komentara

  10. Tako se isto bio zaposlio pravo sa nekakvog privatnog nazovi-fakulteta i onaj Kolesar -- onaj kom je sudjeno zajedno sa Djindjicevim najboljim prijateljem Janjusevicem -- i gle cuda: huka-buka tri dana i oslobodjeni obojica (sram te bilo, Srbijo!), a Kolesar u stanu od 140 kvadrata na donjem Dorcolu.
    (Srbo-Kanadjanin iz Makaoa, 19. jul 2011 14:04)

    # Link komentara

  11. @malo se (ne) razumem

    "...lepo juniore, lepo..." - ovakav žargon ostavite u kladionici, a onda se dobro skoncenrišite i napišite šta mislite. Pre nego što pošaljete vaš komentar pročitajte ga još jednom i pokušajte onako objektivno da sagledate da li to što ste napisali ima ikakvog smisla. Ja ću vam dati svoje mišljenje u vezi Vašeg komentara. Vaš komentar je besmislen, nepovezan i nepismen. Na početku sadrži pomenuto nedolično obraćanje piscu drugog komentara (koji je btw najbolji ovde). Zatim sledi "telo" Vašeg komentara, deo koji je sa stanovišta nas čitalaca bez problema mogao biti napisan i hijeroglifima - podjednako bi bio nerazumljiv. Jedino gde ste bili iole jasni je pri kraju, gde nam sugerišete "ne kopajte jer svima je jasno, iza njega stoji neko". Gospodine, to su ofucane fraze iz 90-tih, gde li ste to samo iskopali.
    (Milovan, 19. jul 2011 14:02)

    # Link komentara

  12. Mogli biste da istražite malo i temu kako je jedan mladi istoričar od 30 godina mogao da postane savetnik našeg novog ministra - zdravlja...
    (Beogradjanka, 19. jul 2011 13:25)

    # Link komentara

  13. Znate onaj vic o mišu i 300 kg bibera.Kao: gde je 300 kg bibera u magacinu a odgovor:nećeš mi verovati ide miš jede onaj biber a oči mu pune suza .Tako će mo i mi da plačemo kad država detetu da 2 mlrd. dinara da se igra.
    (srećko šojić, 19. jul 2011 12:41)

    # Link komentara

  14. Na greškama se uči.
    (Ako si jako mlad možeš puno da naučiš, 19. jul 2011 12:10)

    # Link komentara

  15. Je li ovaj iz one stranke ciji omladinci osnivaju "nevladine" organizacije da bi od drzave uzeli pare za sebe i svoju stranku?
    (samo bahato, 19. jul 2011 11:43)

    # Link komentara

  16. Je li ovaj iz one stranke ciji omladinci osnivaju "nevladine" organizacije da bi od drzave uzeli pare za sebe i svoju stranku?
    (samo bahato, 19. jul 2011 11:43)

    # Link komentara

  17. Mislim da postoje ozbiljne indicije da nam po državnim institucijama rade(ili "sede", još bolje) ljudi koji ni po kom osnovu ne bi trebalo da budu tu. Mislim da je svako od nas čuo priču o nekom klincu koji se na volšeban način zaposlio kao pomoćnik levog pomoćnika desnog savetnika ministra. Ili postoji odavno priča da je teško u ministarstvu završiti neki posao jer tamo sede ljudi koji pojma nemaju.
    Pozivam b92 da angazuje sto vise svojih resursa u istraživanju ove i ovakvih priča. Dajte nam podatke koliko tačno ima zaposlenih u državnoj upravi, ministarstvima, agencijama, koliko ima onih kojima je to prvi posao u životu, koji su im bili proseci na fakultetu, kako su primljeni.
    Ljudi shvatimo, to ne radimo iz zavisti i nekog ličnog nezadovoljstva, ovo pitanje je od sudbinske važnosti za budućnost ove zemlje. Treba obezbediti mehanizam da u državnu upravu dođu što kvalitetniji ljudi, em što su to ljudi koji na neki način "vode" državu, em zato što ih MI plaćamo. Pogledajte samo koliko hiljada dinara vam se mesečno odbija od plate za doprinose. Pogledajte samo koliko PDV-a uplatite. To je NAŠ novac i hoćemo da znamo kako se troši, na čije plate ide. Šta taj koji prima platu od NAŠEG novca, šta on ima od kvalifikacija, šta je studirao, koliko je studirao, kako je zaposlen - na kraju ŠTA ON RADI KONKRETNO, u čemu je njegov DOPRINOS OVOM DRUSTVU.
    A ne, da kao u slučaju ovog malog, da imamo njega i njegovu rodbinu zaposlenu po RZZO koji na najsebičniji mogući nacin samo gledaju svoj lični interes. Sebičluk i lični interes sa mojim parama - e pa to je za zatvor drugari.
    (Isidor, 19. jul 2011 11:22)

    # Link komentara

  18. Mi devojke ne komentarisemo ovo, ne smeta nam i želimo da nas oženi! Nismo sponzoruše ali naših komentara nekako nema
    (Devojke, 19. jul 2011 11:13)

    # Link komentara

  19. A,da li neko zna za mlađanu direktorku Lutrije Srbije? Bilo bi zanimljivo istražiti njenu uspešnu karijeru:)
    (Insjder, 19. jul 2011 10:52)

    # Link komentara

  20. ovaj mladic (ima slika u drugim novinama) sa bucepsima i tricepsima vredja zdrav razum.DS je izgubila svaki pojam o realnosti. Megatrend je trecerazredni fakultet, ali ovaj primer nije nista. Pogledajte ko se zaposljava u NBS (moja struka), ko drzi seminare na akademijama za bankarstvo i uzima ogromne pare!! Verijem da je tako u svakoj delatnosti. Nestrucni ljudi, iskorumpirani !!! Po meni su to katastrofalne stvari, ova zemlja galopira u tesko dno. Ove se podhitno celokupno drustvo menjati mora!!
    (ana, 19. jul 2011 10:24)

    # Link komentara

  21. sasvim jasno, neciji sincic, iz dobrostojece porodice koja ga je lepo nahranila zdravom hranom, platila mu teretanu i sportove da lepo izgleda, lepo ga pripremila i obrazovala, i onda ga je cale preko stranke i svojih uticaja gurnuo na visoko mesto, tako mladog i talentovanog, ljubi ga majka. sasvim lep primer kakao mladi u srbiji znanjem i upornoscu mogu daleko dogurati. fuj, srbijo korumpirana i licemerna.
    (okidoki, 19. jul 2011 10:09)

    # Link komentara

  22. @(Aleksandar, 19. jul 2011 01:03) ... lepo juniore, lepo... za ovog momka ne moramo previse da diskutujemo, za posao na kome je on sada je potrebno iskustvo, osecaj za ovo ili ono, ne samo nabubane brojke i slova ovog ili onog fakulteta, tu treba nesto vise, iskustvo u managemanetu neke strane firme, na primer 5 godina Argentine / Baker & McKenzie i dalje u tekstu sa Senior Vice President / General Manager... pa tako sada posmatram nas narod kako se izbacuje svojim ili komentarise tudje gluposti a najteze mi pada kada u ovim komentarima naletim na "zavisti, ljubomoru" (svaka cast izuzecima).... ali ok, mozda ce i ovaj momak nauciti nesto a ne mestu je gde moze... ostavimo ga na miru, ne kopajte jer svima je jasno, iza njega stoji neko... a niko od nas nije rodjen naucen, svi smo se mi kad tad izgoreli na manjoj ili vecoj vatri... ima i on vremena da nauci nesto...
    (malo se (ne) razumem, 19. jul 2011 10:03)

    # Link komentara

  23. Strasno, izguglajte malo upravne i izvrsne odbore, kao i bordove stranih kompanija, privatnih i javnih, pa cete videti da tamo nema mesta za mladje od 45, a uglavnom su svi vršnjaci st.Krkobabića.
    Naravno da je to logično, jer to što je nekome tata bilo šta, nije preporuka, nego samo veliki minus, a kod nas je sve obratno.
    Gde je taj mladi gospodin mogao da stekne radno iskustvo primereno odgovornosti i obavezama koje sada obavlja.
    Jos jednom strasno, i sad definitivno Srbija nije na dobrom putu.
    (Markons, 19. jul 2011 09:37)

    # Link komentara

  24. Ne dirajte decka, mlad je, naucice. To svako moze da radi. Ne treba neka skola za to.
    (bakonja fra brne, 19. jul 2011 09:31)

    # Link komentara

  25. Pricajte vi sta hocete ali dok se vi kuvate na vise od 40C iako vam pricaju da je samo 34C i nemate ni za klimu a i jedva skrpite da odete na Adu oni letuju po nekoliko meseci na Ibici ili nekim egzoticnim destinacijama. Imaju po troje dece i nafuranu zenu koja trosi boga oca samo za primitivno i povrsno sredjivanje, voze besna kola sa kojima se sire po gradu. Njima nije nista da bace za jedan izlazak na splavove nekoliko stotina evra. Oni kupuju sao najkvalitetniju hranu prsute i sl. dok vi nemate ni za leba i genetski modifikovan parizer.

    Ti isti ce kasnije svoju decu poslati u inostranstvo na skolovanje a i zapalice veoma lako iz zemlje kada zagusti jer uvek mogu da odvoje hiljadarku evra na racun mesecno posto dobijaju i previse pa ce kada bude frka imati u steku dovoljno da pocnu zivot na nekoj drugoj destinaciji jer ovo u stvari i nije njihova drzva posto je tako ni ne dozivljavaju. Ovo je samo mesto za muzu dok ima. Kada presusi otici ce se negde drugde.
    (Dejan, 19. jul 2011 09:00)

    # Link komentara

  26. Povraća mi se!
    (RAJKO, 19. jul 2011 08:27)

    # Link komentara

  27. Najveci strah u Srbiji je da se razbolis a da te lece u drzavnim bolnicama. Sada vidim i zasto. Dete koje se igra parama i javnim nabavkama RZZO samo pojacava ovaj strah.
    Medjutim, nije on kriv. Ko bi u njegovim godinama odbio takvu funkciju. Treba ispitati kako je on tu dosao. Evo novinari novog zadatka, kada ste mogli da objavite ovaj tekst, mozete u istragu.
    (ja, 19. jul 2011 08:26)

    # Link komentara

  28. Nikolica obicno ima i prikolicu,bar tako prica kaze.Samo sto je ovde prikolica vaznija.parama ovde rasplaze neko drugi ,treci a ovaj mladac je samo lutak..recimo pada mi na pamet njegov kolega Vladan :)
    (Nicifor, 19. jul 2011 07:59)

    # Link komentara

  29. da ste ubacili orginalni oglas raspisan za ovo radno mesto , STOJI NAJMANJE PET GODINA NA RUKOVODECEM MESTU , sve bi nam bilo jasno i veliki deo nebi ni komentarisao OVO ! ovako je dobronameran clanak samo ispao pucanj u prazno ili nazad u svoje noge ili glavu !
    (s.nikolic, 19. jul 2011 07:51)

    # Link komentara

  30. Kaže i da njegova mladost ne predstavlja problem pri komunikaciji sa starijim i iskusnijim kolegama, već da njihovo dugogodišnje iskustvo i energija koju nose mladi ljudi poput njega predstavljaju odličan spoj za postizanje vrhunskih rezultata.
    ---…--
    hahahahaha vrhunski rezultati u doturanju papira i mastila za stampace i ostali kancelarijski pribor

    hahahahahha
    joj ima i bolje

    "Veliki je izazov raditi u instituciji kakva je RZZO. Radeći na najsloženijim poslovima kao zamenik direktora Sektora za javne nabavke susrećem se sa brojnim problemima koje timski rešavamo. Velika je odgovornost na meni, pogotovu što sam mlad rukovodilac u sektoru u kom se sprovode javne nabavke velikih vrednosti, kako bi se zdravstvenim ustanovama omogućilo redovno snabdevanje lekovima i medicinskim sredstvima"; priča Nikola.
    ---…--
    najslozeniji poslovi hahahahahhaha, nabavljac, hahahahaha
    ne potcenjujem zanimanje ali covece daj bre kakav slozeni posao, to svaka sekretarica moze da naruci sta treba, ii kakve javne nabavke za inkkartridze i ostale stvari, kakav konkurs i zamajavanja kad se zna da u srbiji postoji monopol manje vise za sve artikle. mukica mala, srece se s brojnim problemima, tako mlad i zelen, ma skoro pa guster
    i kakvu je opremu velike vrednosti nabavio kad nemaju ni za osnovne sapune i wc papir
    *****
    (komentatorka, 19. jul 2011 05:13)

    # Link komentara

  31. Jasno je da mladi talentovani gospodin samo figura. Tj da neko zavrsava sa njim veliki posao.
    Cestitam komentatorima - obavili smo novinarski posao. Sada znamo i ko je mladi gospodin i iz koje partije i koji je "fakultat" zarvsio i ko ga je postavio na to mesto. Medjutim postoji jedno pitanje, da li je neko sa ovim tekstom hteo da ih eksponira, tj da navede druge da istrazuju. I ako jeste unutar-korupcionaska/politicka podvala, istina i puna slika o ovim likovima treba da se zna. Nadam se da ovo nije poslednja vest o mladom talentu, njegovoj tetki, i njihovim nabavkama.
    (peric, 19. jul 2011 01:30)

    # Link komentara

  32. Srbi sta vi vise cekate???
    (yugo las vegas, 19. jul 2011 01:21)

    # Link komentara

  33. Dovedimo Danila na Nikolinu poziciju :D
    (alfabeta, 19. jul 2011 01:03)

    # Link komentara

  34. Pošto vidim da ima mnogo komentara koji optužuju ljude za malodušnost i zavist, uključujem se u temu sa informacijama iz prve ruke. Imam 30 godina, doktorat iz oblasti ekonomije, posao Junior Executive-a u jednoj od najvećih evropskih korporacija i sigurno veću platu od dotičnog gospodina, tako da zavisti nemam ni trunke (nema potrebe za imenima, važna je poenta). Ako želimo da vidimo kako sve treba da izgleda, nema potrebe da izmišljamo toplu vodu. Pogledajte uspešni deo privatnog sektora i sve će Vam biti jasno iste sekunde. Junior Executive - obrazovanje, energija i odgovornost, Senior Executive - Godine iskustva, uticaj (koji se opet stiče godinama), niz dobrih poslovnih odluka iza sebe (opet, razume se, godine) i autoritet (imate samo jedan put da pogodite... U pravu ste, godine). Jedini, ali jedini način da se nađete u elitnom drštvu nekog giganta je nasledna titula. Decision maker-i u privatnom sektoru u celom svetu su mahom ljudi koji na posao i ne dolaze, po godinama odavno gaze penzionerske dane i ne vole da se slikaju, jer taj deo prepuštaju onima koji dobro izgledaju na slikama. No, kako ovo nije privatni sektor, baš me briga što neko izgleda lepo na slikama, želim da budem siguran da su odgovorne pozicije date odgovornim ljudima koji su zaslužili da se na njima nađu. Ovaj klinja je možda bistar i odgovoran, ja u to uopšte ne ulazim, ali sam apsolutno siguran da za poziciju na kojoj se nalazi nema dovoljno iskustva. I ja bih voleo da znam ko je zaslužan za njegovo dovođenje, da li je član neke stranke i koje, malo više informacija o njegovom školovanju (Neko je pomenuo Megatrend... Ako je to istina, ja ga ne bih stavio ni na čelo mesne zajednice). Toliko.
    (Aleksandar, 19. jul 2011 01:03)

    # Link komentara

  35. Pa da, zato se u javnim nabavkama I izgubi 1 cela milijarda zato sto sve koordinira neki mamin ili tatin sin. Inace gubitak jedne milijarde u javnim nabavkama su objavili svi nasi vodeci mediji pre nekoliko meseci. Nisam to ja isisao oz prstiju...
    (Role, 19. jul 2011 00:40)

    # Link komentara

  36. Ajmo ironicno pitanje.

    Hm... A kad je bio oglas za zaposljavanje na to radno mesto i gde? Jel sad smesno? Mislim da gradjani Srbije zasluzuju jos jedan tekst o tom momku.
    Pri tom uopste ne ulazim u to kako obavlja svoj posao, posteno ili neposteno.

    JEDAN TEKST VAM NEDOSTAJE O OGLASU ZA TO RADNO MESTO I MESTU OBJAVLJIVANJA ISTOG. HVALA!
    (Gradjanin Q, 19. jul 2011 00:09)

    # Link komentara

  37. Pandrcnula je ova država odavno!
    (Duka, 19. jul 2011 00:08)

    # Link komentara

  38. Najveci problem Srbije nije korupcija samo po sebi (u normalnim zemljama promenis vlast koja ne valja i to je to). Najveci problem Srbije je sto 90 procenata ljudi koji korupciju kritikuju, sutra bi to isto uradili kad bi se njima pruzila prilika. Iz tog razloga mogu da budu u Srbiji izbori svakih mesec dana i opet ce nam biti isto. Gradjanska svest u Srbiji skoro da ne postoji.
    (Jole, 19. jul 2011 00:08)

    # Link komentara

  39. Mene bi bilo sramota. U stvari nikada ne bih prihvatila takvu vrstu odgovornosti u tim godinama. Valjda za takve funkcije covek treba da ima sto radnog, a sto zivotnog iskustva. Ne mogu da verujem. Do duse, u ovoj zemlji me nista vise ne iznenadjuje... Sve u svemu, zalosno.
    p.s. ovakve vesti izazivaju ozbiljne zdravstvene probleme kao sto su vomitus, dijareja, malaksalost, dezorijentacija, konfuzija...
    (Kozmo, 18. jul 2011 23:46)

    # Link komentara

  40. Naravno da ga niko nije video u blizini Ekonomskog, jer je studirao Megatrend. Samo jedan u moru partijskih kadrova za koje se stancuju diplome na privatnim \"fakultetima\". Ovaj clanak shvatam ili kao nevidjen propust PR-a Demokratske stranke ili predizbornu subverziju neke rivalske politicke opcije. Uvredljiv tekst, ali zabavan
    (Nikola, 18. jul 2011 23:43)

    # Link komentara

  41. axaxaxaxaxaxaxaxa :))))

    Dame i gospodo, Nikola Pandrc!!! :))
    (Evo ga i ovde, 18. jul 2011 16:19)
    (Priznajte da ste namerno objavili ovaj ironicni tekst :), 18. jul 2011 23:21)

    # Link komentara

  42. Cini mi se da je g. Nikola zaboravio da kaze jedu malu nevaznu stvar: koje je partije on CLAN ?
    (radivoj predragovic, 18. jul 2011 23:19)

    # Link komentara

  43. Kako da se Mega trend ne isplati. Mega trend i mega skolarine za mega budzetlije. Samo da niko ne pandrkne od mega uspesnih kalibara. Jesam maliciozan.
    (Ronhill, 18. jul 2011 23:19)

    # Link komentara

  44. Ovaj tekst tako dobro opisuje Srbiju: neprofesionalni novinar koji zaobilazi bitne cinjenice, klinac sa jakim ledjima koji je zavrsio sumnjivi privatni fakultet, radi na procesu javnih nabavki koje su toliko cesto pracene korupcijom u instituciji gde su afere redovna pojava!
    (Milos, 18. jul 2011 23:15)

    # Link komentara

  45. Sad razmiljam.LJudi rade po 15-20-25 godina i to dobro i profesionalno svoj posao,savesno i uspeli da opstanu i ne pokleknu ni jednoj partiji i niko,bas niko nije bio dovoljno strucan i ambiciozan,nego ovaj sa 26 godina?
    Ne kazem da ne moze,moze ali u firmi svoga Ćaće,kako je on u opste i dospeo na funkciju direktora?
    To sa godinom dana radnog iskustva,vec si strucnjak?
    Sad me i ne cudi sto je i RZZO pred bakrotom.
    Ovaj ima samo da potpisuje,sta god mu gurnu pod nos
    (Goran APV, 18. jul 2011 23:13)

    # Link komentara

  46. Vidi se kako demokrate brinu o svojima,i mladima i starima.Pa oni su jedna porodica,zar ne rece tako ona trivanka,brinu ljudi i o svom podmladku.Ko je nama kriv sto smo gladni,lenji i nezadovoljni a vidite da moze i ovako mlad i neiskusan covek da brine o milionima,samo fali ta tetka.A i prezime ,bas lepo...
    (penzioner, 18. jul 2011 23:10)

    # Link komentara

  47. Ova drzava je mladim i obrazovanim ljudima odavno uzela buducnost ali sada je presla na sledeci stadijum: podsmevanje i ponizenje cele jedne generacije! Verovatno je cij ovog teksta bio da se pokaze da su za nezaposlenost i odsustvo bilo kakve perspektive krivi upravo mladi ljudi a ne drzava koja, eto, na ovom primeru pokazuje kako za sve koji su dobri i vredni ima mesta u drzavnim institucijama!
    (dipl.ecc sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, 18. jul 2011 23:02)

    # Link komentara

  48. Jedva cekam izbore, nikad vise DS. Dosta mi vas je!Glasacu za bilo koga sa da to niste vi!
    (Juri, 18. jul 2011 22:52)

    # Link komentara

  49. Tako i treba,mlad,iskusan,partijsku+i podoban,od dobrih roditelja,takođe podobnih.Nije on jedini "iskusni" stručnjak,jer u Agenciji za privatizaciju takvih "stručnjaka"sa 26 godina ima koliko hoćeš,pa nam je takva i privatizacija,u ministarstvima takođe sve sami stručnjaci njegovi vršnjaci,neki načelnici,savetnici,do savetnika itd.Kao i njemu uglavnom su im to prva radna mesta.Svi su došli"konkursom"zar ne?Samo se o tome ne piše nažalost.
    (vladimir, 18. jul 2011 22:40)

    # Link komentara

  50. He he, smesno a tuzno... osecam se prozvanim, s obzirom da imam petogodisnju fakultetsku diplomu (drzavnu) i nemam posao u struci (konobarsisem). E sad, ja bih njemu dao 250e mesecno da prezivi u Srbiji! E to je znanje i iskustvo! Nadam se da ce nas `heroj` Nikola da se oglasi i odgovori nesto na sve ove komentare jer me bas zanima sta ce reci u svoju odbranu!
    (JJ, 18. jul 2011 22:24)

    # Link komentara

  51. pa izgleda da konkursni uslovi nisu prilagodjeni za ovog wunderkinga ?!?
    (zoxbaker, 18. jul 2011 22:22)

    # Link komentara

  52. da li ovo znaci da neko cim zavrsi medicinu moze da operise, a neko cim zavrsi pilotsku akademiju moze sam da upravlja svim tipovima aviona?? ja sam bila ubedjena da je za posao potrebno i radno iskustvo..ocito da u srbiji nije...i da..posto u oglasu za ovo radno mesto stoji - p e t-- godina iskustva, jel to znaci da je u pitanju stamparska greska? jer ako nije da li ce neko da odgovra za ovu sramotu..e, da, svaka cast decku sto je fino zavrsio skolu, ovo-ono..ali posto je na pocetku karijere, evo prihvatice ga moj cale u fimu kao pripravnika...kuva kafu, donosi burek i ceka bolje vreme!
    (coti, 18. jul 2011 22:11)

    # Link komentara

  53. Halo, Bing? Kako brat?
    Radi u RZZO? Ponos familije!
    (Sir Oliver, 18. jul 2011 22:04)

    # Link komentara

  54. Postovanje prijatelji! Zovem se Bozidar Fekonja, diplomirani sam ekonomista sa prosekom 9,1 drzavnog fakulteta u Beogradu. U roku naravno, sa tacno 24 godine zivota. Zaposlio sam se u Rebublickom zavodu za Razvoj nekoliko meseci posle diplomiranja za bednu pripravnicku platu od tada 250e. (a ispostavilo se i da nije bedna kad je drzava pocela da tone) Da vas neko ne laze ovde, u bilo kojoj drzavnoj instituciji, tj zavodu ministarstvu itd,pre napunjene 3 godine radnog staza, ne postoji, ponovicu NE POSTOJI PO ZAKONU mogucnost da zaposleni napreduje. Tako da sam tek pre mesec dana bio unapredjen nakon tacno tri godine rada, ali u okviru ministarstva finansija koje nas je pre mesec dana preuzelo. Znaci, mislim da to nije tajna, kako god radio, uporno marljivo ili pak totalno lose i neodgovorno, U DRZAVNOJ SLUZBI NEMA NAPRETKA dokle god tako ovaj arhaicni zakon to kaze. Ali, kontam da to vazi samo za ljude koji nemaju vezu i politicku liniju. Na Ekonomskom fakultetu gde sam drzao vezbe 3 meseca nisam mogao ostati, sta mislite zasto!??? Evo bicu veoma drzak, nagledao sam se ovakvih (da ih ne imenujem) bas posebno tu na fakuletu (u zvanju asistenata i profesora), a o mom poslu necu sad pricati, jelte ne zelim sebi probleme, a da sam zadovoljan slikom koju vidim, nisam nikako. Uzasno.... Ja krecem od proste cinjenice, neka neko uzme mene i takve likove, pa da nas baci u vatru, da vidimo ko ce se pokazati, ja koji sam siguran u svoj znanje ili ti stranacki sinovi! Evo slobodno, ako bilo ko ima sta da mi kaze zbog ovog mog stava ili pita me licnoo: bokaco7@gmail.com Ja ne lajem samo, imam da potkrepim sve sto sam napisao ovde.
    Muka mi je vise od ove situacije i ovakvih ljudi! Koliko sam puta bio na raznim konkursima, i gledao koga primaju umesto mene i ostalih dobrih momaka i devojaka! Dodje mi da spalim i diplomu i ovu master diplomu sto stize za 3 meseca. Kao zakljucak samo dve stvari: Prva: ponosan sam da vidim kako neko sa kvalifikacijama slicnim mojim ili boljim, samo krvavim radom, inteligencijom i sposobnoscu uspeva da napreduje u ovom trulom drustvu. To dosta govori o njemu i svaka mu cast, apsolutno nisam ljubomoran. Drugo: kada vidim ove madjionicare sa 26 godine i slicne, zapitam se da li sam ja normalan? Da li je stvarno toliko tesko ili sam ja nesposoban da nadjem normalan posao i da uspem nesto sa zivotom ozbiljno da uradim??? A onda se samo setim gde zivim... brat radi za 160e, otac i majka ne rade, svi prijatelji za 150-250e. A posto sam stranacki totalno neangazovan kapiram: Ma dobro je meni ovde gde sam! Srbija je to...
    (Bozidar Fekonja, 18. jul 2011 22:04)

    # Link komentara

  55. Mozda je decko OK. Ko zna.
    Nego, evo interesantanc clanak danas na yahoo finance.
    [link]=
    (ExNS, 18. jul 2011 22:00)

    # Link komentara

  56. Da ne zivimo u Srbiji rekao bih svaka cast mlad i uspesan, pokazao da je talentovan i pametan i time se izborio za odgovornu funkciju. Posto zivimo u Srbiji necu da komentarisem, vreme ce pokazati lao i uvek mada bojim se da ce mo mi to platiti.
    (core, 18. jul 2011 21:43)

    # Link komentara

  57. Osrenji studenti Megatrenda (dakle podprosecni generalno, samo ukucajte u google "F 101/04 pandrc" i pogledajte ocene u listi) sa debelim vezama sede na ovakvim mestima i primaju velike plate (i uz to ih reklamiraju mediji, za sada sam ovo isto procitao ovde i na sajtu Blica), dok studenti sa prosekom preko 9 na prirodnim i tehnickim fakultetima ne mogu da nadju nikakav posao u struci, a i ako ga nadju dobiju platu od 30-40000, sto je nakon godina ucenja i studiranja vrlo teskih fakulteta vrlo ponizavajuce. Ovim nas efektivno terate iz zemlje i samo betonirate njen neminovni kolaps. No dobro, sve je u redu dok su deca politicara lepo situirana i sigurna da ce imati pare za hitnu evakuaciju kad brod zvani Srbija pocne finalnu fazu svog zarona u dubine istorije bivsih drzava i naroda. No tada nas koji smo sposobni da izvadimo stvar vec davno nece biti u ovim krajevima.
    (Rocket Scientist, 18. jul 2011 21:43)

    # Link komentara

  58. Tako mlad covek moze biti direktor, menadzer, svetski mega car iskljucivo SVOJE kompanije i to izuzetno cenim. To je ono kad neko ima ideju i zaradi ogroman novac pa onda zaposli iskusnije kada se posao uhoda. Ali ne moze biti to isto u bilo kojoj firmi a pogotovo ne u drzavnoj jer jednostavno nema iskustva. To je ono kada je firmi potreban covek koji prvenstveno ume da radi sa ljudima i ima jake kontakte u oblasti kojom se bavi.
    (ffflyer, 18. jul 2011 21:41)

    # Link komentara

  59. Ja bih voleo da znam ko ga je tako pametnog postavio na to mesto jer sigurno nije došao preko konkursa.
    (Branko, 18. jul 2011 21:38)

    # Link komentara

  60. Absurdno je komntarisati na ovaj clanak, ali ne mogu da izdrzim. Svako ko je iole video ozbiljan fakultet zna da se doktorat ne sprema preko vikenda ili u slobodno vreme vec da je za to covek more da ostane na fakultetu i dirinci za smesna primanja nekoliko godina. To se tek kasnije naplati ako covek odluci da ode u privatni sektor. Nadjite mi jednog coveka na zapadu koji moze da stavi PhD titulu, a da nije bio najmanje saradnik na fakultetu. Ne iznanadjuju me ovakvi likovi u ovakvoj drzavi, ali me iznenadjuju novinari koji prosipaju price o uspesnosti koje nemaju veze s mozgom.
    (Milan, 18. jul 2011 21:37)

    # Link komentara

  61. Ne kapiram?
    (mathik, 18. jul 2011 21:19)

    # Link komentara

  62. Ne znam kako, ali uglavnom ljudi sa nekim čudnim prezimenima se "ubaštre" na neka fina radna mesta.SP
    (mile-pile, 18. jul 2011 21:06)

    # Link komentara

  63. Dođe mi da odem na neku planinu što dalje od ljudi, da jedem kamen i da crknem od gladi.
    (Aleksandar, 18. jul 2011 21:03)

    # Link komentara

  64. Onaj ko je ovom momku potpisao resenje o postavljenju je pocionio krivicno delo kao i kadrovska komisija koja je to odobrila. Radi se o drzavnom zavodu u kojem postoje uslovi konkurisanja na odredjena radna mesta ili polozaje, a ovde se verovatno trazi minimum pet godina radnog staza, sto ovaj momak ni u snu ne moze imati.

    Medjutim, interesantno je to da se decko dohvatio omiljene igracke srpskih politicara, javnih nabavki, koje su sinonim korupcije u ovoj zemlji, pa bih ja ispitao otkud on bas tu i ko ga je poslao da se igra sa javnim nabavkama. Da nije mozda nabavljao vakcine za svinjski grip....

    U ozbiljnoj stranoj kompaniji sa tim godinama bi bio srecan kada bi mu dali da kopira nesto, jer jedno je fakultet a drugo je iskustvo koje se stice radom.
    (hm, 18. jul 2011 20:54)

    # Link komentara

  65. Vazno je da u tom istom RZZO u ne postoji dovoljan broj lekarskih komisija od tri clana vec vecina radi sa dva , pa i sa jednim clanom, i da nema teorije da se neki lekar tu zaposli na duze od tri ( 3 ) meseca, dakle na odredjeno,bez obzira na iskustvo, nezaposlenost i sl,i to traje godinama,a o uslovima rada da ne pricam.Verovatno je ovaj decko,ili neko njemu slican, procenio da je to veliko trosenje para u odnosu na ono sto treba dati Partiji
    (Srdjan, 18. jul 2011 20:21)

    # Link komentara

  66. Ja imam 4 godine iskustva, zasluzio sam premijersku poziciju. cim se uclanim u DS!
    (srdjan, 18. jul 2011 20:15)

    # Link komentara

  67. Kada će već jednom ti vanzemaljci?
    (Miki, 18. jul 2011 20:08)

    # Link komentara

  68. Decko je clan Demokratske omladine Zemun, a na celo Direkcije za javne nabavke je doveden zna se zasto.
    (dovla, 18. jul 2011 20:02)

    # Link komentara

  69. @Ekonomista,al stvarno...kralju!!!
    (lcd, 18. jul 2011 19:53)

    # Link komentara

  70. Tako treba,bravo momak..
    Mlad,skolovan,ambiciozan...
    Za 5 god,budi direktor,postavi oko sebe
    mlade i uspesne kojima verujes,i sve je OK.

    Pusti ove isfrustrirane Krkobabice,koji misle
    da je to posao sa dve sobe papirnog novca.
    Niko im nije kriv sto nisu doktorirali sa 26,
    a mogli su,bilo je besplatno,i dostupno svima.
    Puno je lakse,razumeti se u sve iz fotelje,sve sami
    ministri,premijeri i fudbalski selektori...
    (veliki brat, 18. jul 2011 19:47)

    # Link komentara

  71. Evo da odgovorim svima na pitanja.Otisao sam iz Srbije zato sto mislim da nije zdrava sredina za rad i zivot. Smatram da je u Srbiji pola dobrih poslova namestena. Takodje smatram da vecina koja kuka protiv nepotizma u stvari hoce da uradi isto ali nema priliku. Ne dodje mi ovaj momak nikakav rodjak. Ne moze u Nemackoj niko da radi bez podobrog iskustva i bez obrazovanja i znanja. DA opet ponovim , cast izuzecima ali imam utisak da je vecina ljudi u Srbiji u stanju da isto uradi sto i ovaj momak samo nema priliku ali da ima isto bi to uradilo. Ja nisam mogao da pronadjem sebe u Srbiji i vidim da nisam pogresio sto sam otisao. U Nemackoj , posto je razvijenija zemlja ima vise dobrih poslova i ne smeju da budu ocigledno namesteni, takodje niko te ne koci ili trazi da budes poslusan, vec samo da dobro radis.Takodje ne razumem zasto su ljudi toliko ubedjeni da neko ne moze u srednjim 20 imati bolje znanje od osoba obrazovanijih u svojim 40-im. Danas se svet rapidno menja, dovoljno je da imate master studije u jednoj oblasti relativno novoj i da imate 2-3 godine specificno iskustva u toj uskoj oblasti i imacete vise novca i odgovornosti nego doktor nauka sa 20 godina iskustva ALI u sirokoj oblasti za koju nema toliko potraznje. Da objasnim slikovito, ako ste bankar i uradili ste 5 "merging and acquisition" poslova a imate recimo 30 godina onda cete dobiti takve poslove u kojima se obrcu ogromne svote , bez obzira sto niste najstariji u firmi. Na kraju krajeva culi ste i za Zukerberg-a, Bill Gates-a, Steve Jobes-a i ostalih koji su pre 30 vec uradili mnogo stosta.Ljudi u Srbiji mahom to ne shvataju ili ne zele da shvate , zato svako kome je sve jasno ode da nebi vodio bitku sa vetrenjacama.
    Verujem i da je ovo jos nedna namestaljka kao sto sam i ranije rekao kao sto i verujem da bi dobar deo ljudi uradio isto kada bi mogao. Zato Srbija nije zemlja "nauke i tehnike" vec korupcije i nepotizma.
    (Danilo, 18. jul 2011 19:46)

    # Link komentara

  72. Kakav Ekonomski fakultet, pa ovaj covek je isao samnom na Megatrend. Dok ostatak generacije radi za 300 eur sa diplomama istog fakultete, ili jos gore, traze posao godinama i sede kuci, neki su vec postali direktori. Zemljo Srbijo kuda ides!!!
    (Djordje, 18. jul 2011 19:39)

    # Link komentara

  73. nikome nije cudo sto mu nisu objavili sliku????

    sta je ovo, pa nije nista skrivio....ili?
    (wlado, 18. jul 2011 19:33)

    # Link komentara

  74. jos jedna pobeda demokratije i DS-a. Svi ostali koji nisu dogurali tako visoko trebalo je da biraju bolje stranke, bolje tetke i fakultete! Bezite deco dok ste jos mladi!
    (srba, 18. jul 2011 19:32)

    # Link komentara

  75. E, gotovo je. Ostali su samo dugmici. Ovaj je doveden da rasturi i ovo malo. Mislim da im veze sa prelaskom na privatne fondove tj. banke i osiguravajuca drustva. Na sledecim izborima ce biti da ce se neko /Tadic/ oglasiti i reci-ja sam moj posao uradio /,sve sam rasturio/. Nikada vise glas za ds.
    (bandere cekaju, 18. jul 2011 19:30)

    # Link komentara

  76. e genije kad si tako pametan i sposoban sto se ne ponudis ek u toj eu o kojoj pricas? da ih izvadis iz krize? ajde begaj...nije tebi do ulaska u eu jer da su kod nas eu standardi ti do sada ne bi ni faks zavrsio a kamoli bio zamenik rzzo...mosdza bi mogao nesto malo da volontiras preko leta i to ako imas izuzetno visok prosek...tako je to u normalnom svetu...bez veze i bez partijske knjizice.
    (ljubi ga majka, 18. jul 2011 19:29)

    # Link komentara

  77. Ovo je ruganje zdravom razumu...
    Milsim da bi ovo mogla da bude tema za emisiju utisak nedelje.
    (Branislav, 18. jul 2011 19:14)

    # Link komentara

  78. @danilo.ja zivim u americi i ovde sam vec dve godine. prilicno sam stariji od mladica (imam 32) i otisao sam 1.zato sto sam mogao (green card) 2.zato sto mi je bilo muka od svega.ne slazem se sa misljenjima da se nigde u svetu niko tako mlad ne postavlja na takva mesta jer to nije tacno.s druge strane apsilutno ne tacno da 1.je ovo licna promocija mladica koju je neko narucio(stranka i sl) i 2. da je to mudar pitez stranke kojoj lik pripada da bi se lakoverni slicni likovi primili i uclanili.sto se mene tice ti danilo ne treba ni da komentarises vesti iz srbije jer je ocigledno ne smatras svojom zemljom. molim reziju(admine) da mi objave komentar. inace u kragujevackom rzzo su sve vojnici urs (oni sto nisu stranka nego se samo tako cesljaju)
    (sloba, 18. jul 2011 19:11)

    # Link komentara

  79. @ Danilo
    "Kako su katastrofalni komentari. Malogradjanstina, lenjost i zatucanost izbijaju iz njih." itd,itd...
    Dragi moj nesrećni zemljače u tuđini,
    Izgleda da si dovoljmo dugo u Nemačkoj,pa ti sve nekako izgleda normalno da državna institucija zaposli "mladog,obrazovanog,perspektivnog...",ali ja bih ipak da te podsetim da je ovo zemlja Srbija iz koje si ti otišao ( a što,pitam te) jer verovatno nisi član partije ili ti niko u užoj familiji nije na položaju pa da te zaposli na visokoj poziciji u državnoj instituciji.
    Dragi zemljače u tuđini,nisu ovo zluradi komentari od "lenjih i zatucanih" nego od svesnih i realnih ljudi kojima je jasno na koji način tek svršeni student "prestižnog" privatnog fakulteta može da bude na ovoj poziciji.Nije u pitanju zluradost već srdžba,gnev,mi se svakodnevno suočavamo sa partijskom državom.Znaš li zemljače koliko mladih ljudi godišnje diplomira,znaš li koliko ih je na birou,znaš li koliko se teško dolazi do bilo kakvog posla ukoliko nemaš "vezu".
    Dragi zemljače u tuđini,ti si vezu sa stvarnom Srbijom očigledno izgubio,tj "ispao si iz fazona" i savetujem ti da se ne vraćaš u "tvoju" Srbiju jer ćeš se mnogo razočarati,veruj mi nesrećni zemljače.
    Ostaj mi zdravo i dobro
    (delpiero, 18. jul 2011 19:04)

    # Link komentara

  80. ko gura ovog "golobradog" strchnjaka?
    (mali slobo, amsterdam, 18. jul 2011 18:58)

    # Link komentara

  81. ZASTO SE CUDIMO PA ZIVIMO U LIDERSKOJ ZEMLJI SRBIJI KOJA JE INACE SVAKIM DANOM SVE MANJA. NA OVAKVA I SLICNA ODGOVORNA MESTA DOLAZI SE PREKO RODJAKA, KUMA, BRATA I NARAVNO PARTIJE. PA PODJITE REDOM OD VRHA KO SA KAKVIM ZVANJEM I ZAVRSENIM KURSEVIMA, SKOLAMA I PO NEKIM FAKULTETOM NAS VODE I MISLE O NAMA. OVO SU SVE LIDERI SVE U REKORDNOM ROKU ZAVRSAVAJU FAKULTETE PO INOSTRANSTVU, STICU RADNO ISKUSTVO VANI I ONDA DOLAZE KOD NAS DA NAM PROSVETLE PUT. KO JE IKADA VIDEO NECIJU DIPLOMU IZ KEMBRIDZA, OKSFORDA ITD ILI SU TO BILI SITNI KURSEVI. MA MUKA MI JE OD NJIH JER VECINU ZNAM STA SU I GDE ZAVRSILI......
    (zoran, 18. jul 2011 18:57)

    # Link komentara

  82. i nisam citao komentare. ko ga je postavio na ovu funkciju tj ko mu je bio veza?? znamo da se to kod nas bez dobre veze nemoze!!!
    (sloba, 18. jul 2011 18:36)

    # Link komentara

  83. Проверено: основне студије Мегатренд, мастер Фабус. Такође проверено члан странке председнике Србије. Пљујете нам у образ, прво новинари које мрзи да провере наводе, а затим и систем који дозвољава да јуноша ради на таквом месту.
    (Ivan, 18. jul 2011 18:27)

    # Link komentara

  84. Izgleda da je u pitanju novi Krišto
    (pavle, 18. jul 2011 18:25)

    # Link komentara

  85. Ukucas u googlu sledece: F101/04 pandrc i bice ti jasno koji je faks kolega zavrsio.
    (Ekonomista, al stvarno, 18. jul 2011 18:24)

    # Link komentara

  86. Zamolio bih sve na sajtu da ne vredjaju gosn. Bojana Krista,
    poredjenjem sa ovim kvazi strucnjakom :)
    (Radule, 18. jul 2011 18:20)

    # Link komentara

  87. @Danilo Alo Nemac kad si vec toliko evropski orijentisan raspitaj se tamo u tvoju Nemacku da li postoji neko od 26 god sa ovakvim odgovornim poslom. Za taj posao po zakonu treba 5 godina iskustva. I sto nisi ostao u Srbiji da zaradjujes? Cim smo mi svi lenji za tebe vrednog sigurno bi imalo posla.
    (srbin, 18. jul 2011 18:11)

    # Link komentara

  88. (Danilo, 18. jul 2011 15:59)

    Danilo, prijatelju moj iz te Nemacke, kao sto vidis ama niko ne bi imao nista protiv da je na to mesto dosao bas neko ko je to i zasluzio, ali posto ne citas bas dobro samo pogledaj sta pise u konkursu "MINIMUM 5 GODINA RADNOG ISKUSTVA". Da li ti je sad malo jasnije o cemu se radi, a jos jedno pitanje za tebe, da li bi na tako odgovorno mesto u toj "propaloj" Nemackoj dosao bas neko kao ovaj ko nije imao ni dana radnog staza. Odgovor prijatelju vec i sam znas.
    (Boki1122, 18. jul 2011 17:51)

    # Link komentara

  89. Šta reći o dečku, osim da nije on kriv za **** ambicije svoje tetke, Danice Radosavljević, direktora filijale RZZO za grad Beograd, i istovremeno predsednika nadzornog odbora RZZO. Lično sam imao službeni kontakt sa njim putem telefona, pa taj mali ne da ne zna da odgovori na pitanje nego ne zna ni šta ga pitaš.
    (Ivan Radosavljević-Lukić, 18. jul 2011 17:44)

    # Link komentara

  90. @Danilo: Kako su katastrofalni komentari...

    Mislim da ovaj put gresis. Mozda mi jesmo zavidni, ali kod ove price ljudi slute cistu politicku propagandu. Na jedan, dva, tri osvanuli su clanci o ovom momku, od kojih jedan na blicu vredja celu njegovu generaciju. Jednostavno, clanak je napisan sa toliko prostora za spekulaciju, da ljudi sa pravom vide vise negativnih nego pozitivnih strana. Na kraju, razmisli da si ti sa 26 god, na doktorskim studijima i zaposlen kao zamenik direktora RZZO, da li bi dozvolio da novine pisu o tebi. Valjda je vest ukoliko rad prati i neki rezultat, ovako stvarno zvuci kao ego-trip ili propaganda... Pozdrav, i vrati se
    (Slave, 18. jul 2011 17:39)

    # Link komentara

  91. Naivni ste. Novinar vam je podmetnuo "patku". Hteo je da baci ljagu na ceo zdravstveni sistem i zloupotrebio je ime mladog radnika, koji je u ovom tekstu "kolateralna steta".
    (Mima, 18. jul 2011 17:32)

    # Link komentara

  92. Ko god da je čitao novine unazad 35 godina, nije prošla godina ili dvogodišnjica, bez velike afere (pljačke) u RZZO. Onaj iz JUL-a je bio malo dete.
    RZZO je bolja nego bilo koja banka za opleviti.

    Iz mog radnog iskustva i prakse, svaki klinja koji je postao neki šef, rukovodilac, a da nije radio 15 godina neki posao i sticao znanje, upropastio je taj kolektiv, radnu atmosferu, organizacionu strukturu i rasturio ljude na sve strane sveta.
    (Radovan, 18. jul 2011 17:30)

    # Link komentara

  93. @ Danilo, 18. jul 2011 15:59


    Majstore, previše si se udaljio od ove nesrećne države. I da! Reci mi, molim te, da li se u Nemačkoj čovek sa 26. godina života i sa 3 god. radnog staža smatra veoma iskusnim čovekom i stručnjakom bilo za šta, kada u toj istoj Nemačkoj FAKULTET NE MOŽE da se završi pre 26...7.

    I još nešto. Da nisi ti neki rođak ovom wunderkind-u?
    (vodoinstalater, 18. jul 2011 17:28)

    # Link komentara

  94. Hej pa zar se niko do sada nije zapitao da taj gospodin ima nekog iznad sebe. Zna se kako fond funkcionise i ko sa njim upravlja.
    (Milka, 18. jul 2011 17:26)

    # Link komentara

  95. Dr Bajec,partijski serif DS, prvo je postavio svoga skolskog druga na mesto direktora RZZO dr Vuksanovica.Svi drugi partijski sluzbenici sluze samo za falsifikovanje papira "javnih tendera".Dr Bajec postavio je i dr Lazica , odelenjskog hirurga na mesto direktora Torlaka da bi se bavio vakcinama sa Tomicom.Dr Ivancevica, takodje odelenjskog hirurga,postavio je na mesto direktora hitne pomoc,gde je sa Tomicom negde zagubio desetka placenih vozila.
    Naravno Tomicu je postavio za direktora klinike u svojoj dedovini,KC Srbije.
    (Ivana, 18. jul 2011 17:26)

    # Link komentara

  96. Pola pije, pola Sarcu daje...
    (Kraljevic Marko, 18. jul 2011 17:21)

    # Link komentara

  97. Dalibor i Sladja dobili pojacanje.
    Kuda plovi ovaj brod? U Honduras u Honduras!
    (crnpurasto na rezedo, 18. jul 2011 17:20)

    # Link komentara

  98. Zaboravio sam da spomenem jos jedan detalj, rodjak "Megatrendovca" Nikole Pandrca i nekadasnji sugradjanin je Milos Pandrc, clan Saricevog kriminogenog klana. To mozete da proverite i sami.
    (ZS, 18. jul 2011 17:16)

    # Link komentara

  99. Ovo nije priča o uspjehu, ovo je priča o dijagnozi. Osim toga, svi znamo kakose na ovim prostorima upravlja javnim nabavama. Gospodin koji sa suprugom dolazi iz Njemačke i sada svojim bivšim sugrađanima u komentaru dijeli lekcije o tome kako su ljubomorni i lijeni, molio bih da dade onda primjer nekoga na pozicijama u Njemačkoj tko ima 26 godina i *****se da upravlja s dvije milijarde eura koji nisu njegovi nego građana koji svaki mjesec uplaćuju doprinose. Baš me zanima kako bi komentirao kada bi netko neiskusan upravljao njegovim teško stečenim eurima.
    (uspjeh - partija ti je ime, 18. jul 2011 17:15)

    # Link komentara

  100. Kao njegov kolega mogu samo da iznesem pohvale na njegov rad, kao i da demantujem citav tekst napisan ovde. Objavljene informacije uopste nisu tacne! Sektor javnih nabavki iskljucivo, operativno, sprovodi tendersku proceduru.
    (JohnDo, 18. jul 2011 17:08)

    # Link komentara

  101. Obmanjujete javnost, a posao vam je da informisete, a ne da obmanjujete.
    Dakle doticni nije zavrsio Ekonomski, nego Megatrend.
    Njegov broj indeksa sa Megatrenda je, Nikola Pandrc = F101/04.

    Podaci rezultata ispita na fakultetu koji sadrze ime i prezime kao i broj indeksa su javni, ne predstavljaju tajnu, nisu zakonom zasticeni.
    Doticni radi u drzavnom preduzecu, javna je licnost. Postoji javni interes gradjana da znaju, ko su, sta su, i odakle su im drzavni funkcioneri.
    (Z. Stojkovic, 18. jul 2011 17:06)

    # Link komentara

  102. Dragi moj @Danilo

    Pa što ste vi onda pobegli odavde? Zašto vi niste postali zamenik direktora u sektoru za javne nabavke RZZO? Pa niste mogli, jelda? Džaba vam vaš petogodišnji fakultet, džaba vam vaša znanja i veštine. Nemojte biti skromni, da ste mogli dobiti iole pristojniji posao, ne bi ste ni otišli.

    Istina je u Srbiji drugačija. Ovde se moraju pogurati ne oni uspešni, naprotiv, moraju se pogurati oni koji se u realnom životu ne mogu snaći.

    Sinovi svakog ozbiljnog poslovnog čoveka u uredjenom dellu sveta svoju karijeru počinje na najnižem mestu u očevoj kompaniji. Pa polako napreduje. Ovaj momak nije imao takvih ambicija. Odmah pa na sam vrh. Btw, zanima me baš sa koje ste vi pozicije počeli svoju karijeru? Direktno na vrhu?

    U Srbiji znanje i ambiciju imaju samo oni koji nemaju ništa drugo da ih pogura, i znaju da se samo svojim kvalitetima mogu probiti. No, takve nećete naći u državnim ustanovama, samo u privatnom sektoru. Za državne službe ni znanje, ni veština, ni ambicije nisu potrebne...
    (sumorni, 18. jul 2011 17:03)

    # Link komentara

  103. Koji provokativan tekst.Koji narod koji mirno sve trpi.
    Jasu vas ,ismejavaju vas,rugaju vam se a vi cutite i trpite.
    Narod visokih, krupnih muskaraca koji su mlitaviji od svake babe.
    (boban, 18. jul 2011 16:59)

    # Link komentara

  104. Zasto se palite na informaciju koja ocigledno nije tacna? Zna se ko upravlja novcem(ovaj momak to sigurno nije), kao i sto se zna da je ceo budzet RZZO 2 milijarde(nabavke samo manji deo toga).
    (ivan, 18. jul 2011 16:59)

    # Link komentara

  105. Neverovatno je kako svi iznosite misljenja a da pri tome nemate elementarnih informacija o nacinu funkcionisanja naseg zdravstva. Lekove, sanitetski materijal i sapune o kojima pisete nabavljaju direktno zdravstvene ustanove, a ne RZZO.
    (noname, 18. jul 2011 16:53)

    # Link komentara

  106. Ovo je organizovani bezobrazluk i nastavak terora nad nasom inteligencijom. Da li je ovim drzava htela da pokaze kako daje sanse mladim ljudima?! Pa ovim su samo potvrdili ono cega se mladi ljudi u Srbiji i zgrazavaju?! Boze, da li je moguce, molim vas recite mi da je ovo u stvari satirican i sarkastican tekst jer ja prosto ne mogu da verujem...
    (Dokle?, 18. jul 2011 16:47)

    # Link komentara

  107. Mladi gospodin kaze kako je na njemu velika odgovornost. Posto sam ja laik za pravo molio bih nekog ko se razume u zakone da nam kaze koja je najveca predvidjena kazna u slucaju da mladi gospodin procerda sva novcana sredstva koja su mu poverena? Nekako slutim da bi predvidjena kazna, ukoliko je uopste ima, bila neka u visini saobracajnog prekrsaja.
    (nele, 18. jul 2011 16:38)

    # Link komentara

  108. Gospoda koja nisu u Srbiji a pricaju kako im je i dosta Srbije i slusanja nasih zalbi moraju da se zapitaju zasto onda uopste dolaze na domace sajtove gde se mogu susresti sa tim ponasanjem kakvog se toliko gade.
    (x, 18. jul 2011 16:35)

    # Link komentara

  109. Sigurno nije politicki postavljen...
    (z, 18. jul 2011 16:33)

    # Link komentara

  110. u opgladu da ima nekoga u cg
    (deda mraz ne postoji, 18. jul 2011 16:29)

    # Link komentara

  111. Do sada ima 43 komentara i svi osudjuju ovo,i sve su sami plusevi na komentare.
    Koliko neko treba da skrene pamecu da bi 2 milijarde evra dao u ruke nekome ko ima 26 godina.
    Koliko neko treba da bude bahat i neodgovoran da postavlja neiskusne ljude na ovako vazne pozicije.
    I vest i komentari pokazuju koliko je vlast bahata,i koliko je uopste ne zanima sta gradjani misle,i koliko se neodgovorno ponasaju prema drzavnim parama.
    I takvi nam pricaju o EU i boljem zivotu.Pa sa takvim ponasanjem nece biti boljeg zivota ni ako smo u EU.Da se vlasti normalno ponasaju nama bi bio bolji zivot i ako nismo u EU.
    (bahata vlast, 18. jul 2011 16:25)

    # Link komentara

  112. То РЗЗО мора да је нека приватна фирма.
    пс
    мислим оно: фирма ДС, или ти који коалициони партнер.
    Приватизација је у Србији завршена и за партије је била изузетно успешна.
    А за Народ!? Па њему је доста и Фарма и велики и мали брат..., цецина наруквица, карлеушине ноге, северинина задњица....
    Леба и игара; а са'ће и трубе..., купусијаде, кромпиријаде, мудијаде, чорбијаде.....и друге јаде. Ееее…ее ! Народе мој!
    (гром, 18. jul 2011 16:23)

    # Link komentara

  113. Dame i gospodo, Nikola Pandrc!!! :))
    (Evo ga i ovde, 18. jul 2011 16:19)

    # Link komentara

  114. malo me nije mrzelo da izguglujem tog naseg strucnjaka od 26 godina. Njegovo ime se pojavljuje na ispitima polozenim na Visoj ekonomskoj skoli (danas Beogradska poslovna skola)....e sad ko god da je iz ovog grada zna price o toj skoli...pazi kad prolazis pored Vise ekonomske da ti neko ne ubaci diplomu itd.
    mozda i nije to on mada je prezime dosta retko...
    (Balkanski spijun...iskopace tebe Bili, 18. jul 2011 16:15)

    # Link komentara

  115. "A gde cemo da zaposlimo Nikolu?!" "Obavezno na neko visoko mesto!"
    (Boki, 18. jul 2011 16:13)

    # Link komentara

  116. Dva pitanja i dva potpitanja:
    1. Čiji je ovaj mali? Srbija je ovo i moraš biti nečiji mali da bi ti neko poverio upravljanje makar s pola dinara, a ne s milijardama državnih para. Jer gde su državne pare, tu se klepa. Naveliko. I zato tu SIGURNO neće doći makar ko, a naročito ne preko javnog i nepristrasnog konkursa.

    2. Koje je partijsko piskaralo autor ovog očigledno naručenog i neopisivo ljigavog teksta?
    Potpitanja:
    2.a Da li piskaralo stvarno misli da će neko poveravati u njegove baljezgarije? 2.b Ili ga je baš briga jer je on svoj deo posla obavio, a naručilac će mu se već odužiti, što je piskaralu jedino bitno?
    (Mashinovodja, 18. jul 2011 16:10)

    # Link komentara

  117. Hahah, sad svi mi treba da poverujemo kako je on mnogo pametan i posten i da je zato tu postavljan. Nego decko je lepo pozicioniran u nekoj od partija koje su na vlasti. Ovakve stvari se non stop desavaju i desavace se sve dok se ova vlast ne promeni...
    (aleksej, 18. jul 2011 16:06)

    # Link komentara

  118. A onda je mrmot... umro od smeha!
    (Jorginho, 18. jul 2011 16:03)

    # Link komentara

  119. Kako su katastrofalni komentari. Malogradjanstina, lenjost i zatucanost izbijaju iz njih. Ma vi bi kao svi znali da radite posao samo da vas neko pogura. Smesni ste svi skupa. Kada se vratim iz Nemacke u kojoj radimo i ja i zena i kada popricam sa ljudima u Srbiji zacudim se kako ne poumirete svi tu od zavisti i lenjosti/umisljenosti. Kao prvo vi ne znate ni ko je ovaj decko ali znate da je preko veze , partije i slicno a pri tome bi vi "sigurno" bili jos nekoliko puta bolji samo da je da vas neko pogura. Sve i da jeste preko partije (sto nikako ne odobravam) svi skupa tako ste prava slika i prilika Srbije. Jednima namestaju a drugi isto tako nesposobni umisljaju da ne znam koliko treba paznje da dobiju jer su njihove toboz vestine neprocenjive.Hvala bogu sto sam se na vreme odselio sa svojim petogodisnjim fakultetom , znanjem i hrabroscu da vas sve skupa takve ne slusam vise. Srbija nema sanse sa takvom losom i zaostalom omladinom , a sve sto vredi spakovalo je kofere , na zalost!!!
    (Danilo, 18. jul 2011 15:59)

    # Link komentara

  120. ala upravlja svaka mu cast [link]
    (mile tranzicija, 18. jul 2011 15:57)

    # Link komentara

  121. Iskreno, naslov "Mlad, a upravlja sa 2 mlrd evra" me je prvo asocirao na Facebook i Cukerberga, ali sam se po ko zna koji put razočarao i ponovo rekao sebi "Šta ti radiš više u Srbiji?" pored "uspešnih mladih ljudi" iz DS, SNS, G17+ itd, koji samo sa knjižicom uskaču u direktorske fotelje. I on onda priča kako je on dokaz da mladi mogu da uspeju. Kako? Hoćemo li svi da se učlanimo u partije, pa kom opanci kom obojci? Ovaj tekst, koji afirmativno govori o jednom od razloga propasti našeg društva, o partijskoj, korumpiranoj državi, je uvreda za sve koji se trude da pošteno dođu do svog hleba.
    (Mishko, 18. jul 2011 15:53)

    # Link komentara

  122. Bez ozbiljne revizije ja nemam nikakav komentar.
    Videćemo za 5 godina kako je rađeno, kada bude neka nova koalicija!
    (Lepa, 18. jul 2011 15:51)

    # Link komentara

  123. Mlad ,clan stranke ,niko zivi od 200 ljudi sa fakulteta koji su diplomirali skoro a koje znam ga nije video nikad na faksu niti na ispitu pa je nepoznanica kako je zavrsio jer nemoguce da ga bas niko video nije niti da ga zna a postaje direktor bez radnog iskustva i ako se za takvo mesto trazi 7 godina radnog iskustva.Svi znamo o cemu se radi i sta ja ovde pisem..propadamo ubrzano.
    (Ekonomija, 18. jul 2011 14:44)

    pise da je zavrsio ekonomski fakultet u beogradu. ne pise kog univerziteta. decko je zavrsio megatrend.
    (igi, 18. jul 2011 15:41)

    # Link komentara

  124. UAAA…AA !!!!
    Pada,pada,pada vlada...šta to pada....PADA VLADA!!!
    (petarV, 18. jul 2011 15:40)

    # Link komentara

  125. evo da svima otkrijemo,decko je osnovne studije zavrsio na megatrend univerzitetu,fakultet za poslovne studije beograd,mozda je sada na ekonomskom ali cisto sumnjam..moze se proveriti...po svim propisima organa,firmi ili sta god nije mogao ne da nauci taj posao nego jednostavno to rade najiskusniji,sto bi narod rekao ZISHKE od ljudi ali ovo je srbija...
    (dane, 18. jul 2011 15:36)

    # Link komentara

  126. Kako ga/ih samo nije sramota!

    Sepuri se okolo kako kontrolise 2 milijarde evra. Lik koji je sa samo 26 godina zamenik direktora Sektora za javne nabavke u zavodu za ZDRAVSTVENO osiguranje.
    Da biste stekli pravu sliku, podsetite se vesti Blica i b92 poslednjih nekoliko dana:
    ---
    Doktori i pacijenti nemaju lekova ni sapuna 16.07.2011
    U državnu službu samo "preko veze" 14.07.2011.
    Srbija, rasipnik koji se retko viđa 14.07.2011.

    Verovali ili ne, ali u 21. veku Klinički centar Srbije dobio je sredstvo za higijenu - najobičniji sapun, kao humanitarnu pomoć, jer drugačije nije mogao da se nabavi.
    ---

    Dakle, jedan nesposobni lik koji je preko veze po stranackoj liniji dosao na jednu takvu poziciju, na fakultetu ga na kojem je doticni navodno skoro diplomirao ga niko ziv ne zna. Jedna od partija na vlasti nameravala je da doticnog iskoristi kao buducu partijsku perjanicu u stilu "mlad i uspesan"...
    Pa lik je copy/paste Dalibora i Sladje, poznatih omladinaca DS-a, koji su se proslavili recitovanjem i osecajem praznine u glavama. U stvari, Sladja i Dalibor su za ovakve "zlato".

    Klinicki centar je morao da do sapuna dodje preko humanitarne pomoci, jer u sektoru nabavke zdravstvenog osiguranja rade ovakvi prepotentni, nesposobni i funkcionalno nepismeni stranacki kadrovi.

    No passaran!
    (Dejan, 18. jul 2011 15:25)

    # Link komentara

  127. Pitam se čiji je...?
    (Pitam se, 18. jul 2011 15:24)

    # Link komentara

  128. Dajte molim Vas budite ozbiljni. Samo u Srbiji pripravnik može da bude podpredsednik Vlade, ministar unutrašnjih poslova, ministar ekonomije, guverner narodne banke,...samo u Srbiji obijač trafika može da bude ministar unutrašnjih poslova.
    A koja partija ga je postavila na to mesto. To je partijski kadar i tako je došao. Ne tvrdim da nije sposoban, da nije pametan, ali osnovno je da napišete kako je došao na to mesto, da se zna.
    A onda ako se ispostavi da je radio kao i mnogi, setiote se ovog vašeg teksta.
    (Nebojša Novi Sad, 18. jul 2011 15:23)

    # Link komentara

  129. Mozda ovaj prepametni i extremno sposobni mladic koji radi ovako odgovoran posao i u isto vreme doktorira (iako ga na fakultetu koji je naveo niko nikada nije video) zna gde su sapuni i ostala elementarna higijenska sredstva za zdravstvene ustanove u Srbiji...
    (Heha, 18. jul 2011 15:22)

    # Link komentara

  130. ***…** ... [link]
    (Marko, 18. jul 2011 15:21)

    # Link komentara

  131. A sto niste napisali u kojoj je partiji, odnosno koja ga je stranka postavila na to mesto! ili ce te mi reci da je tu sa tek zavrsenim faxom dosao konkursom! da ne bude kao sa onim direktorom aerodroma, mlad, uspesan kad ono afera do afere!
    (iskic, 18. jul 2011 13:45)

    Otac "tog direktora aerodroma" ozidao je kod Liona stambenu zgradu sa 7...8 stanova. Nekoliko manjih stanova je prodato a ostalo koristi familija. Detalje neću iznositi jer mi neće objaviti komentar a i zbog sebe, naravno...
    (bolesnik, 18. jul 2011 15:06)

    # Link komentara

  132. Da li ste vi svesni sta pisete i koga velicate??

    Pa zar nije upravo ovde pre neki dan bio tekst pod naslovom "Doktori i pacijenti nemaju lekova ni sapuna", u kom se izmedju ostalog navodi, citiram - "Verovali ili ne, ali u 21. veku Klinički centar Srbije dobio je sredstvo za higijenu - najobičniji sapun, kao humanitarnu pomoć, jer drugačije nije mogao da se nabavi. pored elementarnih stvari koje mora da ima svaka bolnica, poput tolet-papira, toplomera i ubrusa, najveća zdravstvena ustanova na Balkanu kuburi i sa ugradnim materijalom, ali i brojnim lekovima neophodnim za zbrinjavanje pacijenata. Jedan od njih je „heparin“, najosnovniji lek u koronarnoj jedinici, koji se daje bolesnicima nakon infarkta. Manjkaju kreveti, posteljina" !!!

    A ovde pricate o nekom ko je ko zna kako(a pretpostavljamo) dosao tako mlad na tako odgovorno mesto, i jos ga hvalite, a stanje na terenu za koji je on, izmedju ostalih, odgovoran je katastrofalno!?
    (Goran, 18. jul 2011 15:01)

    # Link komentara

  133. Evo ga i ovde! Ovaj covek je naprasno osvanuo u svim dnevnim novinama. Ko ga ovako aktivno promovise i gura? Mozda placa reklamu iz te dve milijarde budzeta? Ili nam je ovo buduci ministar necega, verovatno finansija? Svi znamo kako se dolazi do tih radnih mesta, i sta se radi po tim radnim mestima, te ovaj clanak dozivljavam kao uvredu. Nadam se da cete mi objaviti komentar.
    (Y, 18. jul 2011 15:01)

    # Link komentara

  134. A doticni je iz DS Vozdovac?
    (petar, 18. jul 2011 14:59)

    # Link komentara

  135. kakva drskost! povraca mi se!
    (leonid.yv, 18. jul 2011 14:58)

    # Link komentara

  136. A bolnicama fale sapuni, a o lekovima da i ne pricam. Bas uspesno obavlja svoj posao
    (nestasica, 18. jul 2011 14:55)

    # Link komentara

  137. svaka čast, nikola. samo, ostao si dužan informaciju u kojoj si partiji i ko su ti roditelji ili kumovi. izvini, ali živim u srbiji i nekako mi se ovo pitanje samo nameće.
    (gaara, 18. jul 2011 14:50)

    # Link komentara

  138. Jel mislimo na isto zdravstvo? Zdravstvo Republike Srbije?

    Po samom priznanju vlade, to je najkorumpiraniji sektor našeg društva, a u svetu drži slavno 4-to mesto. Od nazad.

    No, čestitke Nikoli. Od ljudi koje ja poznajem, posle fakulteta je samo jedan dobio tako brzo posao. Konobariše u lokalnom kafiću.
    (sumorni, 18. jul 2011 14:49)

    # Link komentara

  139. Mlad ,clan stranke ,niko zivi od 200 ljudi sa fakulteta koji su diplomirali skoro a koje znam ga nije video nikad na faksu niti na ispitu pa je nepoznanica kako je zavrsio jer nemoguce da ga bas niko video nije niti da ga zna a postaje direktor bez radnog iskustva i ako se za takvo mesto trazi 7 godina radnog iskustva.Svi znamo o cemu se radi i sta ja ovde pisem..propadamo ubrzano.
    (Ekonomija, 18. jul 2011 14:44)

    # Link komentara

  140. U zadnje vreme se pitam zasto u bolnicama nema lekova, sapuna, osnovnih stvari neophodnih za normalan rad i dostojanstven tretman svih građana...

    Lakše mi je kad ovakve stvari ne čitam, ubiju i poslednju kap nade da nas neće pojesti političke partije i da će se mladi ljudi boriti znanjem i veštinom a ne pripadnošću političkim partijama / sektama...
    (Srdjan, 18. jul 2011 14:34)

    # Link komentara

  141. Interesuje vas kakvi su bili uslovi konkursa po kome je primljen ovaj "iskusni" mladic? Evo: [link]

    NAJMANJE 5 GODINA RADNOG ISKUSTVA!!!
    (Sasa Jovanovic, 18. jul 2011 14:32)

    # Link komentara

  142. Ma važi, ajde da vidim da neko ko nije došao u državne jasle po političkoj ili rodbinskoj liniji (ako takvih uopšte i ima) uznapreduje brzinom munje kao ovaj dečko...nema ni teoretske šanse, garantujem
    (Aleks, 18. jul 2011 14:32)

    # Link komentara

  143. Blago nama decama...nije ni cudo da smo lideri pored ovako sposobnih mladih experata.U Nemackoj na ovakvo mesto se ne stize pre 40 godinz starosti,bolji smo i od njih!
    (Marios, 18. jul 2011 14:31)

    # Link komentara

  144. TRI GODINE ISKUSTVA !!!


    Koji je to stari vuk. Ko će njemu doakati?

    Dajte bre, nemo' da se lažemo. Neko iz neke stranke ga je munuo na to radno mesto i samo je pitanje ko će pobediti na sledećim izborima i eto njega u Ministarskoj fotelji. Živi bili a već smo imali priliku da vidimo (Jeremić, Malović i još neki...)
    (zoran, 18. jul 2011 14:27)

    # Link komentara

  145. E pazite sad ovako, ja vec radim u Cirihu cetri godine i radim za jedan fond kao analiticar...Stariji sam od doticnog par godina i verovatno sam obrazovaniji...ne vidim kad je on mogao magistrirati ....igrom slucaja analiziram fondove tako da sam upoznat sa najvecim fondovima u svetu.... da sam cuo ikada da neko sa 26 godina upravlja sredstvima ne od 2 milijarde, nego i sa 2 miliona rekao bih da poslodavac te osobe nije normalan...decku koji je tek izasao iz klupe dati da raspolaze novcem, to samo lud covek moze... ovoj decko nije nista kriv, ja bi smenio momentalno komisiju, upravni odbor i nadleznog ministra... ALI MOMENTALNO
    (bankar iz ciriha, 18. jul 2011 14:24)

    # Link komentara

  146. Pa ovaj isti ko onaj Krišto! To je ta naša Demokratska omladina... Užas... Nemojte samo da me zovete za izbore da glasam za vas!
    A ko je i meni kriv što neću da budem član Demokratske stranke... Tako mi i treba...
    (Nezaposleni magistar u tridesetim!, 18. jul 2011 14:24)

    # Link komentara

  147. nemojte vise molim vas, suze mi krenuse od smeha, hahahahhaha
    (maja, 18. jul 2011 14:23)

    # Link komentara

  148. Super je to nego u kojoj je stranci. Znam mnogo ljudi koji pored ogromnog znanja iz ekonomije dopunjeno sa ozbiljnim iskustvom i dalje nema posao. Ovaj članak je malo provokativan. Mislite da mladi ljudi uživaju da od roditelja uzimaju po 200 din svaki dan!?
    (Nebojša, 18. jul 2011 14:22)

    # Link komentara

  149. Ko je najveca budaletina: onaj koji ga je tu stavio, on koji treba da stavlja svoj potpis na krimogeno partijsko ponasanje ili mi koji mirno sedimo i gledamo ovakve gluposti!? Pitanje za minimalac!
    (Marko, 18. jul 2011 14:21)

    # Link komentara

  150. Mogu samo misliti koju lovu "klepa" na 2 milijarde evra budzeta...

    Do tridesete ce postati tajkun. Ne verujete?
    (neprilagodjeni, 18. jul 2011 14:20)

    # Link komentara

  151. "Nikola je tokom protekle tri godine stekao značajno iskustvo kako u oblasti javnih nabavki tako i u oblasti finansija i zdravstvenog osiguranja, a prema sopstvenom priznanju, dobio je na čvrstini, znanju, ali i iskustvu u rukovođenju."

    Ovaj covek ozbiljno? Sigurno je talenat.

    Radim "na zapadu" i kod nas se smatra da coveku treba minimum 2-3 godine (posle fakulteta) da radi, da bi mogao samostalno da pocne da radi posao. A, jos koliko dugo da bi mogao da rukovodi necim ozbiljnijim. Za rukovodenje je potrebno zivotno iskustvo, koje se stice samo proteklim vremenom. Zato se i vise placaju iskusni ljudi, nego tek svrseni diplomci.
    (Stimung, 18. jul 2011 14:19)

    # Link komentara

  152. Živo me interesuju uslovi konkursa.a dečko nije kriv,on se samo nije uplašio posledica svog upravljanja,ali šta zna dete šta su dve milijarde
    (boddy, 18. jul 2011 14:19)

    # Link komentara

  153. Divan članak... samo nedostaje podatak iz podmlatka koje stranke je dotični mladić uskočio pravo u direktorsku fotelju.
    (Marko, 18. jul 2011 14:18)

    # Link komentara

  154. E to su tatini sinovi,tata mu našai posao ,a on će da se uči i da eksperimentiše sa narodnim parama,zato mi i propadamo,zato što postavljamo balavce na takvo važna mesta.U ovoj vladi nema nijedan ministar nijedan stručnjak iz svoje oblasti.Ministarka za telekomunikacije je završila Gradjevinu,pogledajte Dulića koji resor vodi a doktor je ,direktor najvece kompanije u Srbiji Telekoma je advokat ,pa bi ja pitao ,kakve veze ima advokatura sa telekomunikacijama ili gradjevina sa telekomunikacijama.Zato smo tu gde smo Tadić postavio svoje poslušnike na dobra mesta ,a to što oni nemaju pojma da vode taj resor to nikom ništa.Ne bi me čudilo da tok klinca za par godina postave i za ministra ili premijera.Jebem ti sistem u ovoj državi,sve sami eksperti a narodu nikad gore.
    (Matrix, 18. jul 2011 14:18)

    # Link komentara

  155. Baš me zanima koji se uslovi traže za konkurisanje za ovakvo radno mesto? Znam da se na mnogo manje odgovornijim poslovima traži i do 10 godina iskustva.
    (joker, 18. jul 2011 14:15)

    # Link komentara

  156. "Dobio sam priliku da pokažem šta znam i umem." - a od koga si je dobio?? Na lepe oči sigurno nisi, zna se kako se dolazi na takva mesta.

    Lako je biti menadžer u Srbiji, naručito sa debelom zaleđinom. Lako je kad te neko uzme i postavi na mesto, pa radiš šta ti se hoće, a teško je kad se koprcaš u blatu i nemaš nekoga da te pogura.

    Divim se samo ljudima za koje pouzdano znam da su sa dna smostalno krenuli i postigli nešto, a ove tatine i mamine sinove ne mogu da smislim, naručito još kad dobiju plaćenu reklamu u medijma "e, vidite kako sam pametan".
    (Veverica, 18. jul 2011 14:11)

    # Link komentara

  157. Da nema prezime Pandrc i da nije clan Ds-a nebi ni bio na tom mestu!
    U konkursu stoji da za to radno mesto treba radno iskustvo od min. 5 godina, samim tim je komisija za spremna za zatvor.
    Jasno je da mali ima deebela ledja i zaocekivati je da bude novi Ceda Jovanovic.

    Da se razumemo, mladi i obrazovani treba da budu prioritet u ovom drustvu ali netreba biti mnogo pametan pa zakljuciti o cemu se ovde radi.

    Pozdrav za glavne ljude moje stranke u vrhu DS-a!

    PS: Faca mladica odise inteligencijom !
    (Hans, 18. jul 2011 14:10)

    # Link komentara

  158. Sigurno je taj posao dobio na konkursu!Pa ko se jos prima na takvo mesto,a da nema iskustvo???U ovoj Srbiji je sve kombinacija i veza.Sad mi ostali ekonomisti ispadamo glupi,a on pametan,a samo zato sto je ili politicki podoban,ili ima vezu.
    (miki, 18. jul 2011 14:06)

    # Link komentara

  159. A zasto ne napisite koje stranke je clan i ko mu je veza, jer za ovaj posao je potrebno i neko iskustvo koje on ocigledno nema. Ali nije to nista novo u Srbiji. Jesam za mlade, ali ovaj je premlad za ono sto radi.
    (boco, 18. jul 2011 14:06)

    # Link komentara

  160. za godinu i po dana dosao do nacelnickog mesta......svaka cast
    sto ne rekoste iz koje je stranke, a ne ovako da se poraduju mladi, da ima posla i za njih
    (boki, 18. jul 2011 14:06)

    # Link komentara

  161. Čiji si ti, mali?
    (mishke, 18. jul 2011 14:03)

    # Link komentara

  162. "Nikola je tokom protekle tri godine stekao značajno iskustvo kako u oblasti javnih nabavki tako i u oblasti finansija i zdravstvenog osiguranja"
    Ovo je šala, correct?
    (Peđa, 18. jul 2011 14:01)

    # Link komentara

  163. On se verovatno zaposlio preko konkursa sa 23 godine, jer je bio najbolji kandidat!
    (iz NS-a, 18. jul 2011 14:00)

    # Link komentara

  164. Zaboravili ste da napisete ko su mu mama i tata i pri kojoj je stranci, to bi mnogo bolje objasnilo otkud on tu gde jeste.
    (Na zapadu nista novo, 18. jul 2011 13:57)

    # Link komentara

  165. Ako ste se pitali zasto propadamo, evo vam odgovora.
    (Kalimerka, 18. jul 2011 13:56)

    # Link komentara

  166. A u Kliničkom centru Srbije nemaju SAPUN. Sapun nabavaljaju putem humanitarne pomoći. Tako ti je to kad ti sapun nabavlja dečko od 26 godina a tek diplomirao. Oj Srbijo među šljivama........
    (MilisaV, 18. jul 2011 13:53)

    # Link komentara

  167. I ja bih bio mega car za finansije da imam vezu!
    (Moka, 18. jul 2011 13:50)

    # Link komentara

  168. DS Voždovac - ovim je sve rečeno!!!
    (Mishko, 18. jul 2011 13:49)

    # Link komentara

  169. Propustli ste da kazete kojoj politickoj partiji/stranci pripada.
    (Urbanijak, 18. jul 2011 13:49)

    # Link komentara

  170. Recite iz koje je partije
    (Ptica rugalica, 18. jul 2011 13:46)

    # Link komentara

  171. A sto niste napisali u kojoj je partiji, odnosno koja ga je stranka postavila na to mesto! ili ce te mi reci da je tu sa tek zavrsenim faxom dosao konkursom! da ne bude kao sa onim direktorom aerodroma, mlad, uspesan kad ono afera do afere!
    (iskic, 18. jul 2011 13:45)

    # Link komentara

  172. volim te partijo moja!
    (mali sa druge strane granice, 18. jul 2011 13:40)

    # Link komentara

  173. Samo niste napisali i u kojoj je partiji, ali s obzirom da znamo koja partija dominira u RZZO nije teško predpostaviti ko ga gura
    (gurač, 18. jul 2011 13:37)

    # Link komentara