Petak, 18.02.2011.

16:11

CG zove Srbe da kupe Luku Bar

Ministar saobraćaja Crne Gore Andrija Lompar pozvao je srpska preduzeća da učestvuju u predstojećoj privatizaciji Luke Bar.

Izvor: B92

CG zove Srbe da kupe Luku Bar IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

zex

pre 13 godina

@bu2nin
Imam prijatelje koji su davno dosli ovde a rodom iz Podgorice pa se nista nije promenilo, msm ne pozivamo se i ogranicavamo po regiji iz koje smo dosli vec imamo licna imena na koja se odazivamo/

Jovan

pre 13 godina

Hvala ministru Lomparu na pozivu ali procena je da luka Bar nece u skorije vreme biti rentabilna a i region je pritisnut ek. krizom i smanjenom prodajom te se ne ocekuje vece ucesce preduzeca iz Srbije u poslovima oko luke Bar.

bu2nin

pre 13 godina

@milos bar,e ljudi hvala vam puno,vidis milose,kod nas se tretiras kao izdajnik svog naroda,srbi ti javno porucuju koliko te vole,e ovo kad vidim puno mi je srce,ja mislim da se ceskas po glavi i pitas sto bi,sto se desi.
Najveca greska crnogorske vlade bila bi prodaja luke bar srbima,pa da ce je preplatit,opet im se ostavlja prostora da rovare i cine duplo vise stete nego koristi,ako smo zavrsili,zavrsili smo,a sto se tice komentara da je ponudimo albancima,nema potrebe,kosovo je prirodno bogata oblast,nemojte vi da nas savjetujete da se cuvamo albanaca,jer ne vidim da ste se vi sacuvali,u pamet se,osvijesti te se vise,nije citav svijet protiv vas,nego obratno,opustite se malo,zivite i pustite druge da zive,sto bi reklio sa jedne vase omiljena televizije,volite nekog i neka neko voli vas-))))

Joel

pre 13 godina

Bravo za B92. Stvarno ste dobri. Ovo je izvanredan primjer online marketing-a. Naslov "CG zove Srbe da kupe Luku Bar" je majstorski odabran da bi se povecao broj page views, koji opet pravi utice na pare od online reklame. Kada se stavi ovakav naslov onda se zna da ce gomila comment troll-ova da izadje iz svojih rupa i da komentarise i prati ostale komentare. U sustini, ko je procitao tekst, a trolovi ne citaju tekst vec samo gledaju naslove (oni se odmah prime na naslov), vidi da je ministar CG pozvao srpske firme da ucestvuju u tenderu za luku Bar. Nije pozvao ni Srbe ni srpsku drzavu vec je pozvao srpske firme (kao sto je uostalom pozvao i italijanske, na primjer). A kako ce firme da potrose novac to se comment troll-ovi ne pitaju. Ali posto je naslov tako izabran i ne odgovara tekstu, troll-ovi su se uplasili za ono malo para (koje ionako nemaju). "Ne damo nase pare" a nema pas zasta da ih ujede.

Evo jos malo vatre za dokone troll-ove da vidim da li meni idem taj online marketing... Bas da probam. Ovako...

Ja sam Crnogorac i jedva cekam da predsjednik Srbije i ministar Mrkonjic koji su nasi Crnogorci natjeraju srbijanske firme da kupe luku Bar i to za neke ogromne pare i jos da nam pri tome izgrade prugu do Beograda. Par stvari ce da se desi, prvo od tih para nama ce plate da se povecaju (ionako su sad vece nego u Srbiji), Srbija ce dobiti propalu prugu za velike pare pa cemo da se rugamo i pravimo sale na taj racun, a uz to, od tih para ce se moja djeca skolovati u Beogradu i putovati tom prugom. Od tih para cu da im kupim stan u Beogradu da ostanu tamo, postanu direktori i eventualno predsjednici Srbije, jer od Srbijanaca vajde nema. Ko ce jos da glasa za Kostunicu, je li tako?

Pazite dobro, primaknite uvo da vam sapnem... Luka Bar je nas Trojanski konj. Nama je cilj da preko nje zavladamo Srbijom. pssst

Pozdrav drustvu iz Srbije. Ne sjekirajte se oko luke Bar. Pustite to. Ima i drugih stvari u zivotu. Rijesice se to nekako i bez vas. Tolike vas muke snasle jos o tome trebate da razmisljate. Kako je vrijeme kod vas?

Pranje para

pre 13 godina

A sto njihovu propalu luku ne kupe njihovi ljubljeni Rusi ili Mubarakov sin, kad su vec sve po Crnog Gori pokupovali? Jadnoj i bednoj Srbiji jos samo fali da i ovu bedu na vrat natovari!

Posmatrac na granici

pre 13 godina

Bankrotirale su i Srbija i Crna Gora.
I temeljno opljackane. Materijalno i duhovno.
Zato su i ljudi posvadjani, da bi moglo nesmetano da se krade.
Sve uz pomoc i podrsku "prijatelja" iz USA i EU.

zare

pre 13 godina

(cist racun, 19. februar 2011 14:13)
odgovor na komentar - ja kao Crnogorac nemam nikakav problem sa nacionalizmom pa da sad nesto iz nekih razloga navijam na nasu stranu, zivjeli smo zajedno i bilo nam je fino,sada smo se razisli kao i svi i to nema nikakve veze sa ekonomijom, bolje bi bilo da Srbija ne uzme nista u Crnoj Gori i obrnuto jer bi onda jos vise se pokvarili odnosi(ako mogu bit gori) nego ne treba se toliko unosit u to kao da je smak svijeta Srbija nema intres za to i kraj.Poenta je mi to Vama i nikom drugom ne prodajemo sto nekog volimo, isto kao i vi sto prodajete telekom a mozda ga uzmu Turci i Vi cete onda na sva zvona sto su uzeli Turci zbog nekih davnasnjih odnosa, u svijetu postoji samo ineres i nista drugo a emocije po strani, jer mi smo zbog emocija i izgubili onoliko trziste bivse juge, gdje smo bili ispred svih zemalja istocne Evrope a gdje smo danas i samo nemojte rec da Vi nijeste tome zasluzni kao i mi svi ostali,isti smo mi menalitet. I za kraj dok god mi budemo gubili energiju i vrijeme na ovakva prepucavanja drugi rade i zaradjuju a mi se i dalje svadjamo,zbog toga su drugi u debeloj prednosti u odnosu na sve nas.

Vuk

pre 13 godina

Ako nece niko da je kupi,
kupice je Srbija.

Koliko samo ima crnogoraca u Srbiji?
Koliko ih ima na rukovodecim mestima?
Koliko ih ima u Srpskoj politici?

Ako treba,intervenisace neko do njih za kupovinu.

Koliko ih ima,a ima ih vise od nas,
tako da mi ne odlucujemo.

Bukephalos

pre 13 godina

Ako je Bar srpski grad i luka srpska, sto nam je onda nudite za nekolko miliona evrica?


Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

Imam dobro pamćenje

pre 13 godina

CG je toliko privlačna za strana ulaganja, da sada mole Srbiju da u nju ulaže (kao što je radila i proteklih 60 godina).

Milo, zovi tvog prijatelje Tačija, Haradinaja, Mesića da kupe Luku Bar, da ne bi država bankrotirala. Srbija je već bankrotirala, pa nema para na bacanje.

cist racun

pre 13 godina

zare, 18. februar 2011 22:07)
Kao prvo nismo mi nikakva braca! Nase "bratstvo" je zavrseno pricom o Kosmetu!
Kao drugo nema tu nikakve "ljubavi i mrznje". Srbija ne moze da zavrsi svoje projekte koji su od vitalnog znacaja za gradjane Srbije, tako da nam samo jos nedostaje da finansiramo privredne probleme u drugim drazavama.
Eto toliko iz Srbije, bez mrznje.

iz bgda

pre 13 godina

Hrvatima i Slovencima smo dali fabrike, zemlju, firme sa sve monopolima a bunite se za put koji je dobar za zap. Srbiju i Ist. Bosnu. Pas laje a vetar nosi.

vlada

pre 13 godina

Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

Ne, Bar nije srpski grad, i nemamo mi sta da se uzmemo u pamet. Vi crnogorci treba da se uzmete u pamet i dobro razmislite sta radite da ne bi postali novo Kosovo

vladimir

pre 13 godina

Znaci sad smo ponovo braca, posto su vas svi odbili. jel su vas i vasa nova braca Albanci odbili? Ako nasa politicka elita kupi Luku Bar onda to znaci da nemamo ni malo samo postovanja - oni nas kamenom a mi njih hlebom

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Hocete li vec jednom prestati da nam zickate pare ? Koliko puta moramo da vam ponovimo da ne zelimo vise da bacamo pare na vas i da imamo bilo sta sa vama ?

Predrag

pre 13 godina

U tisini se priprema neverovatna investicija nase vlade u propalu CRNOGORSKU LUKU BAR.
A posle toga ce Vlada obecati IZGRADNJU PUTA I PRUGE prema Crnoj gori (citaj: izlaz CrneGore u Evropu novcem poreskih obveznika Srbije) i razne beneficije firmama koje ucestvuju u toj investiciji.


Ljudi iz vlasti koji mnogo podrzavaju ove investicije u Crnogorsku privredu su : Mrkonjic i Tadic (opet kojim slucajem poreklom iz Crne Gore) ???

Pogldajte komentar prof.ekonom. fakulteta :
Prof. Slobodan Acimovic
“…Loš primer: predlog za ulaganje Srbije u Luku Bar i generalna orijentacija srpskog saobracajnog sistema prema ovoj pomorskoj luci ….”
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm


Ali pogledajte ove izjave (predsednika Srbije TAdica, mada bi ja reko da vise voli svoju CrnuGoru nego Srbiju) koje nadmasuju sve dosada vidjeno :
Tadic: Patriotizam je ulagati u CrnuGoru
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=07&dd=09&nav_id=444308&fs=1
Odnosi nijesu tako losi
http://www.rtcg.me/vijesti/region/18406-tadic-odnosi-nijesu-tako-losi.html

Jednostavno se moramo udruziti da bi ovo i ovakve zaustavili.

mile

pre 13 godina

sada im treba srbija kada niko nece da kupi propalo bez perspektive.dali bi nas zvali da ima zainteresovanih.zasto ne nedju neku drugu ekolosku drzavu pa neka saradjuju i neka im naplacuju takse .mene nece ni na slici vise videti a koliko znam i mnoge druge.pravice oni nas od blata ako negde nadju malo zemlje u onom krsu.

Raik

pre 13 godina

@(Milos Bar) Milose, da kupimo luku i da izgradimo prugu, da povezemo Bar sa Beogradom pa da ti mozes da se preselis u Beograd? Ti, i jos mnogi. Neka, hvala. Neka je stara srpska luka, neka tamo i ostane i svi vi sa njom.

paor

pre 13 godina

12,6 km autoputa za 76 miliona eura to mu dodje 5,79 miliona e po kilometru ??????
Kad porastem bicu ministar infrastrukture bar jedan dan !

smile

pre 13 godina

Crnogorskim Crnogorcima ce pomoci beogradski Crnogorci, rukovodjeni iskljucivo izgradnjom i razvojem zavicaja i ******. Sta biva sa lukom u Rijeci, Solunu, Konstanci? Sta bi sa akcijom "Beograde, Bar te zove?", koliko je Srbija u minusu?

Sremac

pre 13 godina

Ako imamo potpuni uvid u finansijsko stanje Luke Bar, ako imamo precizne informacije o broju zaposlenih i obavezama prema njima, ako imamo prave informacije o kapacitetu i stanju opreme... treba je kupiti za 1 €. Ukoliko CG uloži u revitalizaciju pruge i gradnju auto-puta isplati se uložiti i ozbiljna sredstva u Luku Bar.

Shomy

pre 13 godina

Zbog cega se satima probijati kroz najgore planinske vrleti da bi se doslo do luke Bar koja je diskutabilne plovnosti za velike brodove, kada je Solun na 6h voznje autoputem (osim jednog malog dela). I zasto uopste kupovati luku na ciji udeo svakako imamo pravo po onome sto je Srbija ulozila u njenu izgradnju

vik

pre 13 godina

Ovaj "Srbin" iz Crne Gore iznosi gomilu nebuloza, prvo bliža nam je luka Solun nego Bar i bolja je putna i železnička infrastruktura, tako da je kupovina luke Bar ravna samoubistvu kao i auto put "koridor 11" koji ne vodi nigde, pošto Montenegro nema ni milion stanovnika, a praviti put za terezijske crnogorce je nonsens valjda su se dovoljno nakrali da mogu avionima da idu u maticu.

persil

pre 13 godina

Sad ce da nas ubede nasi lopovi da treba da damo pare njihovim lopovima da bi smo imali gde da pretovarujemo robu za Miskovica ,Beka,Kostica ,Popovica ,Sarica i druge vrle privrednike.Otvorice predstavnistvo,zaposlice sve svoje koji hoce da malo duze letuju ,kupice im stanove u CG da nas manje kostaju,onda ce da kupe brodove i da rade za sebe ,ko Kolubara!Na kraju ce da ustupe luku Crnogorcima,posto je nama daleko a i sta ce nam !Naravno sve od nasih para a nas ko pita .Nisu nas pitali ni za pare koje smo odvajali posle zemljotresa ,pare kojima su gradili ne samo hotelske komplekse nego i privatne kuce !Onda su nas braca Crnogorci ispljuvali ko da smo kuzni i poceli da uce albanski.Zato su brze stigli do Evrope .

Beogradjanka

pre 13 godina

Srbi su vec jednom platili luku Bar (obnavljanje posle zemljotresa ali ne samo luku Bar nego mnogoooooo toga u CG). Sada bi trebalo da se Srbima ponudi jedan deo luke besplatno, zar ne?

Nikola

pre 13 godina

Luka Bar je neisplativa.Sve ide preko Soluna.Srbija treba da ulaze u sever Crne Gore ( drvna industrija ) i da pomogne Herceg Novom kupovinom Instituta u Igalu.Sitna prepucavanja nisu potrebna jer i mi i gradjani Crne Gore imamo dovoljno dnevnih problema.Cinjenica je da drzavna politika Crne Gore nikad nije bila gora u odnosu na Srbe iz Crne Gore a i za same crnogorce.A Luku Bar neka zadrze.Srecno vam bilo.

Oliver

pre 13 godina

Vec vidim sutra da ce da ponude Srbiji i dva aerodroma da kupi, koje im je ista poklonila.
Ne znam zasto ne ponude Kosmetu i Albaniji, jer ce ionako za neku deceniju postati deo iste a ovu prugu BGD-Bar bi trebalo da sredimo, pa da se vrate nazad kuci da izgradjuju svoju drzavu, jer se ista sa Terazija ne gradi.

Ja kao Beogradjanin sam proteran iz skole u Beogradu, dok se Crnogorski studenti tretiraju kao domacini.

Nema mesta za Srbe u svome kraju, ali ima za Crnogorce, koji su nam se zahvalili, kako su se zahvalili.

Otisao sam preko a u Srbiju se necu vise nikad ni vratiti, pa neka Srpski politicari i dalje skoluju i kuce Crnogorce i Albance a nas ce uskoro biti vise u inostranstvu, nego u Srbiji, kako se radi.

Invest Komerc

pre 13 godina

Moze Crnogorci, evo saljem ponudu:
1 Evro, za socijani program 0 Evra, da ukljucite u paket Sveti Stefan (i da direktno udje u moje vlasnistvo), za investicije ulazem 50 miliona Evra (naravno kroz kredit na Sv. Stefan kao garanciju), Vlada Crnje Gore da uzme MMF kredit za gradnju autoputa i pruge do granice sa Srbijom. Obecavam restruktuiranje i poboljsanu efikasnost gde ce modernizacijom po svetskim standardima uobicajenim svugde vec poslednjih 30 godina produktivnost biti 10-struko uvecana a broj zaposlenih smanjen za 95%, 0 Evra za otpremnine, pilice, kucice, macice. Bolje vam niko nece ponuditi tako da nema sta da se razmisljate. ******

beogradjanin

pre 13 godina

Ne razumem kako da je kupi, luka bar je gradjena od srpskih para,i jedino tako moze i da funkcionise kao srpsska.
(baranin, 18. februar 2011 17:27)
Tako je,a posto je peko dapcevic oslobodio beograd red je da beograd bude crnogorski grad,fer igra.

iz bgda

pre 13 godina

@Cg serbs
Ja te razumem, Kursumlija, jablanicki okrug i jug uopste nestao, istocna Srbija unistena jedino je jos zapadna ostala mada i ona je u problemima kao i cela istocna Bosna koja nestaje.Taj put je dobar za Srb, C.G i Bosnu i region uopste. Bez puteva i prilaza u kapitalizmu nema investicija, mada ne umanjujem znacaj i treba povezati ZR-Ki-NS, ZA-PN, SA-SM, PA-VS i ostale gradove koji su udaljeni od koridora. SVE NAVEDENO POD HITNO TREBA URADITI.

zare

pre 13 godina

E moja braco Srbijanci, citam ove komentare i nemogu da se nacudim kolicini mrznje koju saljete, zbog toga su Vas napustili svi iz bivse Juge, nije vazno ko ce kupiti ovo ili ono to je samo ekonomski interes ali zbog cega sipati toliku kolicinu mrznje prema do juce vasoj braci kako ste i sami kazivali i prema onoliko Srba koji su ostali u Crnoj Gori. Nije vazno zivimo li zajedno ili ne ako se postujemo mozemo da zivimo na hiljade kilometara daleko ali da se postujemo. Mada ja ipak mislim da je ovo mali broj koji komentarisu negativno ipak se nadam da je vecinska Srbija kao i uvijek demokratska i ne mora bas da bude uvijek kako veci brat kaze. Bez namjere da nekog uvrijedim unaprijed se izvinjavam ako se neko nasao prozvan i uvrijedjen. Pozdrav!

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

Srbijenda iz EU

pre 13 godina

Au, sta nam nude. Kada nece niko za 20 miliona, onda nude Srbiji za 200-300 miliona. Mrkonjicu mani se corava posla ti i tvoj crnogorski lobi. Nama je drazi i blizi Solun, a kod Zlatibora zavrsiti Autoput sa rampom. Mozda im kupi neki Albanac jer se sa njima i lizu. Srbijo pamet u glavu da ne budete opet nasamareni.

Djape 6. oktobar

pre 13 godina

Sto se gradjana Srbije tice, pozivamo gradjane Crne Gore da pozovu Tashima Tachija da im kupi luku Bar!

Mi nismo zainteresovani. A ako ministri koje CG ima u Vladi Srbije to i urade, ceka ih Egipatski scenario!

grrr

pre 13 godina

Moze, ali za tri eura. A moze i onaj koridor ako ce se novo pridosle pravnice iz moje firme vratiti kuci /u Srbiji nema pravnika? zato nam je pravosudje tako nakaradno/.

MUKNAVI

pre 13 godina

Neka kupi Beketalo ,njihov zemljak,ima on love,nadzapao se u Srbiji..i niko ni da ka pipne,a komol procesuira i trazi mu odgovor;odakle tebi tolike pare..Sada bi ,sta ,trebalo da tu Bar-u kupi Srpski Narod,otplacuje kredite a lopina iz CG sa "arbajtungom" u Srbiji da i to dzapi pa da nam jos jednom pokazu Crnogorci da smo "braca" oni pametni,gledaju samo svoje interese..neka, a mi ..pa naivni..ma sasavi bre!Ne treba nam ta Bar-a,eno im je pa nek brckaju u njoj svoja....!

dejan

pre 13 godina

na ovo samo jedan veliki odj.b! ponudite vasim velikim prijateljima koje ste poleteli da priznate kao i makedonci! ionako cete svi zajedno za 15-tak godina ziveti u jednoj zemlji velikoj albaniji! dosta smo vas nosali na grbaci! ajd bas da vidim da se usudi neko u srbiji da napravi takvu gersku!

Beogradjanin

pre 13 godina

Nek Luku Kupe Udbasi sa svojim parama, koje su opljackane od Gradjanske Srbije , koji su iz CG dosli u Srbiju 45-e godine u koznim mantilima i nek se vrate na svoja ognjista i nek rade sa Lukom Bar.
Dosta je igranke u Srbiji.

nigg

pre 13 godina

protiv nezavisnosti CG glasalo je 185.002, tj. 44.5%. Sledeci put razmislite kad kazete da su studenti i ljudi poreklom iz CG samo teret za Srbiju i da trebaju biti tretirani kao stranci, tj Englezi, Nemci i sl.

vlada

pre 13 godina

zasto mi da finansiramo tak koridor kroz srbiju,da bi njihovim turistima olakšali put...Koga to jos interesuje.Treba graditi kvalitetne puteve,ali samo koji su u našem interesu.Ako im je stalo do tog koridora,neka uloze gospoda u autoput kroz Srbiju ...

cg serbs

pre 13 godina

Vecina komentara je budalastina,ljudi vi sve i dalje gledate kroz politiku,a ja kao srbin iz cg to gledam malo drugacije.Znate li kakav bi ekonomski znacaj imala luka za srbiju+zeljeznicka infrastruktura,naravno da bi bilo dobro da je kupi Srbija,nego ko drugi.Zato ako ima bilo kakve sanse ,trebalo bi se javiti na tender i uz pomoc vlade kupiti Luku Bar.

evita

pre 13 godina

Ovi stvarno ne odustaju! Onomad su pustali probni balon (secate se k'o fol tajkuni i drzava Srbija) pa sad opet! Neka je kupi MK za 3 evrica, a drzavu Srbiju da se ne usude da umesaju jer cemo konacno izaci na ulice... Nakaze lopovske!

Deki

pre 13 godina

Ako na Krit godisnje moze da dodje 3 miliona evropskih turista avionom ne vidim zasto Crnogorci insistiraju na razvijanju putne infrastrukture, a ne jeftinog i efikasnog aviosaobracaja. Uzevsi u obzir obim saobracaja i postojece magistrale su dovoljne.

dejan

pre 13 godina

Kakav Bar, kakva Crna Gora. Interes Srbije je koridor 10 i Solun. Uvek su, kroz istoriju, srpski trgovci i privrednici bili okrenuti ka Solunu i Grčkoj.Trgovalo se u Pešti i Solunu. Sad bi ovi odjednom kroz crnogorska planinska bespuća do mora dok nam s druge strane od naše granice di Soluna treba 3-4 sata vožnje. Manimo se više Hrvatske , Bosne, Crne Gore i okrenimo se tamo gde su nam interesi najveći.

para nemamo

pre 13 godina

To je bio dogovor sa FIATOM, sta se vi bunite sada , cije pare, najaci ste kad kazete moje pare! Koliko para imamo vidi se jer grci svojim sredstvima grade put u susednoj zemlji od NIsa do Makedonije:) Luku nam mogu samo pokloniti u zamenu da gradimo autoput kroz zapadnu Srbiju do C. Gore.

milan v

pre 13 godina

NEEE!
Ljudi pa to je pljačka veka 2.
Luka bar je mrtva luka, i nema roba koje bi ekonomski opravdano išle preko nje za Srbiju.
U pitanju je prebacivanje srpskih para crnogorskoj mafiji i uzimanje provizije.
Dakle, Tadiću ne daj ovo, jer će nas unuci proklinjati.
A Vi narode, pamet u glavu i na ulice.

perica

pre 13 godina

Dosta bre, samo neznalice mogu da u istom kontekstu spajaju koridore 10, i takozvani regionalni put 11,a o pruzi Beograd /Bar da ne pominjem.
Otisli ste pa se skinite sa nasih para.
Da luku i put neko hoce Srbija bi bila opet pljunuta ali niko nece i ajde braco zajednicki interesi , odbijte vise.
Koga sad da priznate da dobijete nesto.
Ja sam slavio u Tivtu kad ste otisli, sad opet ocete nesto,to je ljigavo.
Ali pazite pitajte vase nove priznate prijatelje cija je luka Bar.
Mecka sada igra jos pred nasim vratima ali putuje u toplije krajeve.

Darko

pre 13 godina

Zbog ovakvih stvari sam i napustio Srbiju...

Crnogorci su izasli iz drzavne zajednice, rade protiv nasih interesa a mi im gradimo puteve, skolujemo studente o trosku budzeta Srbije... logika nigde...

Pitam se gde je sad profesor Eric sa Instituta Ekonomskih Nauka da nam pojasni kako je to strateski poduhvat Srbije - kupovina Luke Bar...

prevrce mi se u stomaku...

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima to dali je luka u CG ili negde drugde trebamo biti svesni da mi nemamo izlaz na more i treba nam luka jer to je najeftiniji nacin da roba iz celog sveta dolazi u Srbiju.

sumadinac

pre 13 godina

Drzava Srbija je bankrotirala samo to niko ne sme javno da kaze (zato se i prodaje Telekom). Crnogorci nadjite neku drugu budalu da baca pare, dosta ste muzli Srbiju. Manite se vasih lobija u Beogradu da vam ne bismo vratili svu tu pamet i ljepotu natrag u zavicajnu ******.

grrr

pre 13 godina

Koliko se secam , Crna gora i jesta nasa. Sagradjena od nasih para posle zemljotresa. Sta je, ne secate se. Kao i obicno, onda smo vam bili dobri a sada ne valjamo. Sto i to ne ponudite rusima? Vas lobi je i prodao nas Nis rusima. Gde vam je sad onaj obraz sa kojim se dicite?

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

marko

pre 13 godina

kako vi sa b92 pretjerujete,covjek je pozvao sve velike kompanije iz svih zemalja a takodje iz srbije,ne budite ograniceni i izvjestavajte objektivno!!

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

vojvođanin

pre 13 godina

Zanimljiv je naziv broda sa slike, TILOS. Na mađarskom znači zabranjeno. Eto, čak i sam brod nas opomenjuje da ne kupujemo Luku Bar.

Dugo se vrtelo na TV-u, 'Kupujmo domaće - Obnovimo Srbiju'. Biće pametnije da nastavimo ovim pravcem: "Ulagajmo u domaće - Obnovimo Srbiju".

Samo pljacka

pre 13 godina

Zasto da ne ? Drzava moze jednostavno da emituje jos 300 miliona drzavnih zapisa i da kupi luku. Imamo novca, nasi sinovi i unuci imace takodje, treba samo da se Mirko sagne i uzme ga.

Bukephalos

pre 13 godina

Kinezi trenutno sve kupuju po evropi. Pa i ako kinezi nisi zainteresovani za vasu luku, ili cak sumljivi ljudi (kao gospodin Shinavatra), koji dobiju vase ekonomsko cg drzavljanstvo, onda znam da vasa luka te pare ne vredi!

???

pre 13 godina

Ako ce to /Miskovic/Beko/neki 10i tajkun/njih 10 tajkuna zajedno/ da kupuje, OK, to je njihov novac, i njihova stvar, ALI AKO CE SRBIJA KAO DRZAVA OVO DA RADI TO JE CHIST KRIMINAL.

Pancevac

pre 13 godina

To bi bas bilo divno.

Srbija da je kupi za jedno 300 miliona evra,
a posle dve godine,da je proda nekom tajkunu,
za jedno 20 miliona evra.

Biznis veka,Srpska posla.

Stevan

pre 13 godina

Alo ministre sjasi malo, dovoljno nas maltretira ovaj vas lobista sad i ti poceo. Ako je vasa luka tako dobra ponudite je Kinezima, oni ne znaju sta ce sa parama a Srbiju ostavite vec jednom na miru, ili vi to nas samo nervirate? Bez obzira sta je u pitanju, nema od tog vaseg plana nista, ni luke, ni pruge ni autoputa a taj vas pajtos ce za svoja dela jednog dana odgovarati. Ako i pobegne vila na Dedinju nece.

???

pre 13 godina

Ako ce to /Miskovic/Beko/neki 10i tajkun/njih 10 tajkuna zajedno/ da kupuje, OK, to je njihov novac, i njihova stvar, ALI AKO CE SRBIJA KAO DRZAVA OVO DA RADI TO JE CHIST KRIMINAL.

Pancevac

pre 13 godina

To bi bas bilo divno.

Srbija da je kupi za jedno 300 miliona evra,
a posle dve godine,da je proda nekom tajkunu,
za jedno 20 miliona evra.

Biznis veka,Srpska posla.

Stevan

pre 13 godina

Alo ministre sjasi malo, dovoljno nas maltretira ovaj vas lobista sad i ti poceo. Ako je vasa luka tako dobra ponudite je Kinezima, oni ne znaju sta ce sa parama a Srbiju ostavite vec jednom na miru, ili vi to nas samo nervirate? Bez obzira sta je u pitanju, nema od tog vaseg plana nista, ni luke, ni pruge ni autoputa a taj vas pajtos ce za svoja dela jednog dana odgovarati. Ako i pobegne vila na Dedinju nece.

Darko

pre 13 godina

Zbog ovakvih stvari sam i napustio Srbiju...

Crnogorci su izasli iz drzavne zajednice, rade protiv nasih interesa a mi im gradimo puteve, skolujemo studente o trosku budzeta Srbije... logika nigde...

Pitam se gde je sad profesor Eric sa Instituta Ekonomskih Nauka da nam pojasni kako je to strateski poduhvat Srbije - kupovina Luke Bar...

prevrce mi se u stomaku...

dejan

pre 13 godina

Kakav Bar, kakva Crna Gora. Interes Srbije je koridor 10 i Solun. Uvek su, kroz istoriju, srpski trgovci i privrednici bili okrenuti ka Solunu i Grčkoj.Trgovalo se u Pešti i Solunu. Sad bi ovi odjednom kroz crnogorska planinska bespuća do mora dok nam s druge strane od naše granice di Soluna treba 3-4 sata vožnje. Manimo se više Hrvatske , Bosne, Crne Gore i okrenimo se tamo gde su nam interesi najveći.

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

Beogradjanin

pre 13 godina

Nek Luku Kupe Udbasi sa svojim parama, koje su opljackane od Gradjanske Srbije , koji su iz CG dosli u Srbiju 45-e godine u koznim mantilima i nek se vrate na svoja ognjista i nek rade sa Lukom Bar.
Dosta je igranke u Srbiji.

sumadinac

pre 13 godina

Drzava Srbija je bankrotirala samo to niko ne sme javno da kaze (zato se i prodaje Telekom). Crnogorci nadjite neku drugu budalu da baca pare, dosta ste muzli Srbiju. Manite se vasih lobija u Beogradu da vam ne bismo vratili svu tu pamet i ljepotu natrag u zavicajnu ******.

milan v

pre 13 godina

NEEE!
Ljudi pa to je pljačka veka 2.
Luka bar je mrtva luka, i nema roba koje bi ekonomski opravdano išle preko nje za Srbiju.
U pitanju je prebacivanje srpskih para crnogorskoj mafiji i uzimanje provizije.
Dakle, Tadiću ne daj ovo, jer će nas unuci proklinjati.
A Vi narode, pamet u glavu i na ulice.

grrr

pre 13 godina

Koliko se secam , Crna gora i jesta nasa. Sagradjena od nasih para posle zemljotresa. Sta je, ne secate se. Kao i obicno, onda smo vam bili dobri a sada ne valjamo. Sto i to ne ponudite rusima? Vas lobi je i prodao nas Nis rusima. Gde vam je sad onaj obraz sa kojim se dicite?

evita

pre 13 godina

Ovi stvarno ne odustaju! Onomad su pustali probni balon (secate se k'o fol tajkuni i drzava Srbija) pa sad opet! Neka je kupi MK za 3 evrica, a drzavu Srbiju da se ne usude da umesaju jer cemo konacno izaci na ulice... Nakaze lopovske!

dejan

pre 13 godina

na ovo samo jedan veliki odj.b! ponudite vasim velikim prijateljima koje ste poleteli da priznate kao i makedonci! ionako cete svi zajedno za 15-tak godina ziveti u jednoj zemlji velikoj albaniji! dosta smo vas nosali na grbaci! ajd bas da vidim da se usudi neko u srbiji da napravi takvu gersku!

Samo pljacka

pre 13 godina

Zasto da ne ? Drzava moze jednostavno da emituje jos 300 miliona drzavnih zapisa i da kupi luku. Imamo novca, nasi sinovi i unuci imace takodje, treba samo da se Mirko sagne i uzme ga.

vojvođanin

pre 13 godina

Zanimljiv je naziv broda sa slike, TILOS. Na mađarskom znači zabranjeno. Eto, čak i sam brod nas opomenjuje da ne kupujemo Luku Bar.

Dugo se vrtelo na TV-u, 'Kupujmo domaće - Obnovimo Srbiju'. Biće pametnije da nastavimo ovim pravcem: "Ulagajmo u domaće - Obnovimo Srbiju".

Bukephalos

pre 13 godina

Kinezi trenutno sve kupuju po evropi. Pa i ako kinezi nisi zainteresovani za vasu luku, ili cak sumljivi ljudi (kao gospodin Shinavatra), koji dobiju vase ekonomsko cg drzavljanstvo, onda znam da vasa luka te pare ne vredi!

perica

pre 13 godina

Dosta bre, samo neznalice mogu da u istom kontekstu spajaju koridore 10, i takozvani regionalni put 11,a o pruzi Beograd /Bar da ne pominjem.
Otisli ste pa se skinite sa nasih para.
Da luku i put neko hoce Srbija bi bila opet pljunuta ali niko nece i ajde braco zajednicki interesi , odbijte vise.
Koga sad da priznate da dobijete nesto.
Ja sam slavio u Tivtu kad ste otisli, sad opet ocete nesto,to je ljigavo.
Ali pazite pitajte vase nove priznate prijatelje cija je luka Bar.
Mecka sada igra jos pred nasim vratima ali putuje u toplije krajeve.

Deki

pre 13 godina

Ako na Krit godisnje moze da dodje 3 miliona evropskih turista avionom ne vidim zasto Crnogorci insistiraju na razvijanju putne infrastrukture, a ne jeftinog i efikasnog aviosaobracaja. Uzevsi u obzir obim saobracaja i postojece magistrale su dovoljne.

para nemamo

pre 13 godina

To je bio dogovor sa FIATOM, sta se vi bunite sada , cije pare, najaci ste kad kazete moje pare! Koliko para imamo vidi se jer grci svojim sredstvima grade put u susednoj zemlji od NIsa do Makedonije:) Luku nam mogu samo pokloniti u zamenu da gradimo autoput kroz zapadnu Srbiju do C. Gore.

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

vik

pre 13 godina

Ovaj "Srbin" iz Crne Gore iznosi gomilu nebuloza, prvo bliža nam je luka Solun nego Bar i bolja je putna i železnička infrastruktura, tako da je kupovina luke Bar ravna samoubistvu kao i auto put "koridor 11" koji ne vodi nigde, pošto Montenegro nema ni milion stanovnika, a praviti put za terezijske crnogorce je nonsens valjda su se dovoljno nakrali da mogu avionima da idu u maticu.

cg serbs

pre 13 godina

Vecina komentara je budalastina,ljudi vi sve i dalje gledate kroz politiku,a ja kao srbin iz cg to gledam malo drugacije.Znate li kakav bi ekonomski znacaj imala luka za srbiju+zeljeznicka infrastruktura,naravno da bi bilo dobro da je kupi Srbija,nego ko drugi.Zato ako ima bilo kakve sanse ,trebalo bi se javiti na tender i uz pomoc vlade kupiti Luku Bar.

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

Shomy

pre 13 godina

Zbog cega se satima probijati kroz najgore planinske vrleti da bi se doslo do luke Bar koja je diskutabilne plovnosti za velike brodove, kada je Solun na 6h voznje autoputem (osim jednog malog dela). I zasto uopste kupovati luku na ciji udeo svakako imamo pravo po onome sto je Srbija ulozila u njenu izgradnju

persil

pre 13 godina

Sad ce da nas ubede nasi lopovi da treba da damo pare njihovim lopovima da bi smo imali gde da pretovarujemo robu za Miskovica ,Beka,Kostica ,Popovica ,Sarica i druge vrle privrednike.Otvorice predstavnistvo,zaposlice sve svoje koji hoce da malo duze letuju ,kupice im stanove u CG da nas manje kostaju,onda ce da kupe brodove i da rade za sebe ,ko Kolubara!Na kraju ce da ustupe luku Crnogorcima,posto je nama daleko a i sta ce nam !Naravno sve od nasih para a nas ko pita .Nisu nas pitali ni za pare koje smo odvajali posle zemljotresa ,pare kojima su gradili ne samo hotelske komplekse nego i privatne kuce !Onda su nas braca Crnogorci ispljuvali ko da smo kuzni i poceli da uce albanski.Zato su brze stigli do Evrope .

smile

pre 13 godina

Crnogorskim Crnogorcima ce pomoci beogradski Crnogorci, rukovodjeni iskljucivo izgradnjom i razvojem zavicaja i ******. Sta biva sa lukom u Rijeci, Solunu, Konstanci? Sta bi sa akcijom "Beograde, Bar te zove?", koliko je Srbija u minusu?

Srbijenda iz EU

pre 13 godina

Au, sta nam nude. Kada nece niko za 20 miliona, onda nude Srbiji za 200-300 miliona. Mrkonjicu mani se corava posla ti i tvoj crnogorski lobi. Nama je drazi i blizi Solun, a kod Zlatibora zavrsiti Autoput sa rampom. Mozda im kupi neki Albanac jer se sa njima i lizu. Srbijo pamet u glavu da ne budete opet nasamareni.

cist racun

pre 13 godina

zare, 18. februar 2011 22:07)
Kao prvo nismo mi nikakva braca! Nase "bratstvo" je zavrseno pricom o Kosmetu!
Kao drugo nema tu nikakve "ljubavi i mrznje". Srbija ne moze da zavrsi svoje projekte koji su od vitalnog znacaja za gradjane Srbije, tako da nam samo jos nedostaje da finansiramo privredne probleme u drugim drazavama.
Eto toliko iz Srbije, bez mrznje.

Beogradjanka

pre 13 godina

Srbi su vec jednom platili luku Bar (obnavljanje posle zemljotresa ali ne samo luku Bar nego mnogoooooo toga u CG). Sada bi trebalo da se Srbima ponudi jedan deo luke besplatno, zar ne?

marko

pre 13 godina

kako vi sa b92 pretjerujete,covjek je pozvao sve velike kompanije iz svih zemalja a takodje iz srbije,ne budite ograniceni i izvjestavajte objektivno!!

paor

pre 13 godina

12,6 km autoputa za 76 miliona eura to mu dodje 5,79 miliona e po kilometru ??????
Kad porastem bicu ministar infrastrukture bar jedan dan !

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima to dali je luka u CG ili negde drugde trebamo biti svesni da mi nemamo izlaz na more i treba nam luka jer to je najeftiniji nacin da roba iz celog sveta dolazi u Srbiju.

vlada

pre 13 godina

Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

Ne, Bar nije srpski grad, i nemamo mi sta da se uzmemo u pamet. Vi crnogorci treba da se uzmete u pamet i dobro razmislite sta radite da ne bi postali novo Kosovo

Predrag

pre 13 godina

U tisini se priprema neverovatna investicija nase vlade u propalu CRNOGORSKU LUKU BAR.
A posle toga ce Vlada obecati IZGRADNJU PUTA I PRUGE prema Crnoj gori (citaj: izlaz CrneGore u Evropu novcem poreskih obveznika Srbije) i razne beneficije firmama koje ucestvuju u toj investiciji.


Ljudi iz vlasti koji mnogo podrzavaju ove investicije u Crnogorsku privredu su : Mrkonjic i Tadic (opet kojim slucajem poreklom iz Crne Gore) ???

Pogldajte komentar prof.ekonom. fakulteta :
Prof. Slobodan Acimovic
“…Loš primer: predlog za ulaganje Srbije u Luku Bar i generalna orijentacija srpskog saobracajnog sistema prema ovoj pomorskoj luci ….”
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm


Ali pogledajte ove izjave (predsednika Srbije TAdica, mada bi ja reko da vise voli svoju CrnuGoru nego Srbiju) koje nadmasuju sve dosada vidjeno :
Tadic: Patriotizam je ulagati u CrnuGoru
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=07&dd=09&nav_id=444308&fs=1
Odnosi nijesu tako losi
http://www.rtcg.me/vijesti/region/18406-tadic-odnosi-nijesu-tako-losi.html

Jednostavno se moramo udruziti da bi ovo i ovakve zaustavili.

Djape 6. oktobar

pre 13 godina

Sto se gradjana Srbije tice, pozivamo gradjane Crne Gore da pozovu Tashima Tachija da im kupi luku Bar!

Mi nismo zainteresovani. A ako ministri koje CG ima u Vladi Srbije to i urade, ceka ih Egipatski scenario!

MUKNAVI

pre 13 godina

Neka kupi Beketalo ,njihov zemljak,ima on love,nadzapao se u Srbiji..i niko ni da ka pipne,a komol procesuira i trazi mu odgovor;odakle tebi tolike pare..Sada bi ,sta ,trebalo da tu Bar-u kupi Srpski Narod,otplacuje kredite a lopina iz CG sa "arbajtungom" u Srbiji da i to dzapi pa da nam jos jednom pokazu Crnogorci da smo "braca" oni pametni,gledaju samo svoje interese..neka, a mi ..pa naivni..ma sasavi bre!Ne treba nam ta Bar-a,eno im je pa nek brckaju u njoj svoja....!

Oliver

pre 13 godina

Vec vidim sutra da ce da ponude Srbiji i dva aerodroma da kupi, koje im je ista poklonila.
Ne znam zasto ne ponude Kosmetu i Albaniji, jer ce ionako za neku deceniju postati deo iste a ovu prugu BGD-Bar bi trebalo da sredimo, pa da se vrate nazad kuci da izgradjuju svoju drzavu, jer se ista sa Terazija ne gradi.

Ja kao Beogradjanin sam proteran iz skole u Beogradu, dok se Crnogorski studenti tretiraju kao domacini.

Nema mesta za Srbe u svome kraju, ali ima za Crnogorce, koji su nam se zahvalili, kako su se zahvalili.

Otisao sam preko a u Srbiju se necu vise nikad ni vratiti, pa neka Srpski politicari i dalje skoluju i kuce Crnogorce i Albance a nas ce uskoro biti vise u inostranstvu, nego u Srbiji, kako se radi.

vladimir

pre 13 godina

Znaci sad smo ponovo braca, posto su vas svi odbili. jel su vas i vasa nova braca Albanci odbili? Ako nasa politicka elita kupi Luku Bar onda to znaci da nemamo ni malo samo postovanja - oni nas kamenom a mi njih hlebom

Nikola

pre 13 godina

Luka Bar je neisplativa.Sve ide preko Soluna.Srbija treba da ulaze u sever Crne Gore ( drvna industrija ) i da pomogne Herceg Novom kupovinom Instituta u Igalu.Sitna prepucavanja nisu potrebna jer i mi i gradjani Crne Gore imamo dovoljno dnevnih problema.Cinjenica je da drzavna politika Crne Gore nikad nije bila gora u odnosu na Srbe iz Crne Gore a i za same crnogorce.A Luku Bar neka zadrze.Srecno vam bilo.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Hocete li vec jednom prestati da nam zickate pare ? Koliko puta moramo da vam ponovimo da ne zelimo vise da bacamo pare na vas i da imamo bilo sta sa vama ?

Raik

pre 13 godina

@(Milos Bar) Milose, da kupimo luku i da izgradimo prugu, da povezemo Bar sa Beogradom pa da ti mozes da se preselis u Beograd? Ti, i jos mnogi. Neka, hvala. Neka je stara srpska luka, neka tamo i ostane i svi vi sa njom.

beogradjanin

pre 13 godina

Ne razumem kako da je kupi, luka bar je gradjena od srpskih para,i jedino tako moze i da funkcionise kao srpsska.
(baranin, 18. februar 2011 17:27)
Tako je,a posto je peko dapcevic oslobodio beograd red je da beograd bude crnogorski grad,fer igra.

iz bgda

pre 13 godina

@Cg serbs
Ja te razumem, Kursumlija, jablanicki okrug i jug uopste nestao, istocna Srbija unistena jedino je jos zapadna ostala mada i ona je u problemima kao i cela istocna Bosna koja nestaje.Taj put je dobar za Srb, C.G i Bosnu i region uopste. Bez puteva i prilaza u kapitalizmu nema investicija, mada ne umanjujem znacaj i treba povezati ZR-Ki-NS, ZA-PN, SA-SM, PA-VS i ostale gradove koji su udaljeni od koridora. SVE NAVEDENO POD HITNO TREBA URADITI.

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

Invest Komerc

pre 13 godina

Moze Crnogorci, evo saljem ponudu:
1 Evro, za socijani program 0 Evra, da ukljucite u paket Sveti Stefan (i da direktno udje u moje vlasnistvo), za investicije ulazem 50 miliona Evra (naravno kroz kredit na Sv. Stefan kao garanciju), Vlada Crnje Gore da uzme MMF kredit za gradnju autoputa i pruge do granice sa Srbijom. Obecavam restruktuiranje i poboljsanu efikasnost gde ce modernizacijom po svetskim standardima uobicajenim svugde vec poslednjih 30 godina produktivnost biti 10-struko uvecana a broj zaposlenih smanjen za 95%, 0 Evra za otpremnine, pilice, kucice, macice. Bolje vam niko nece ponuditi tako da nema sta da se razmisljate. ******

mile

pre 13 godina

sada im treba srbija kada niko nece da kupi propalo bez perspektive.dali bi nas zvali da ima zainteresovanih.zasto ne nedju neku drugu ekolosku drzavu pa neka saradjuju i neka im naplacuju takse .mene nece ni na slici vise videti a koliko znam i mnoge druge.pravice oni nas od blata ako negde nadju malo zemlje u onom krsu.

Joel

pre 13 godina

Bravo za B92. Stvarno ste dobri. Ovo je izvanredan primjer online marketing-a. Naslov "CG zove Srbe da kupe Luku Bar" je majstorski odabran da bi se povecao broj page views, koji opet pravi utice na pare od online reklame. Kada se stavi ovakav naslov onda se zna da ce gomila comment troll-ova da izadje iz svojih rupa i da komentarise i prati ostale komentare. U sustini, ko je procitao tekst, a trolovi ne citaju tekst vec samo gledaju naslove (oni se odmah prime na naslov), vidi da je ministar CG pozvao srpske firme da ucestvuju u tenderu za luku Bar. Nije pozvao ni Srbe ni srpsku drzavu vec je pozvao srpske firme (kao sto je uostalom pozvao i italijanske, na primjer). A kako ce firme da potrose novac to se comment troll-ovi ne pitaju. Ali posto je naslov tako izabran i ne odgovara tekstu, troll-ovi su se uplasili za ono malo para (koje ionako nemaju). "Ne damo nase pare" a nema pas zasta da ih ujede.

Evo jos malo vatre za dokone troll-ove da vidim da li meni idem taj online marketing... Bas da probam. Ovako...

Ja sam Crnogorac i jedva cekam da predsjednik Srbije i ministar Mrkonjic koji su nasi Crnogorci natjeraju srbijanske firme da kupe luku Bar i to za neke ogromne pare i jos da nam pri tome izgrade prugu do Beograda. Par stvari ce da se desi, prvo od tih para nama ce plate da se povecaju (ionako su sad vece nego u Srbiji), Srbija ce dobiti propalu prugu za velike pare pa cemo da se rugamo i pravimo sale na taj racun, a uz to, od tih para ce se moja djeca skolovati u Beogradu i putovati tom prugom. Od tih para cu da im kupim stan u Beogradu da ostanu tamo, postanu direktori i eventualno predsjednici Srbije, jer od Srbijanaca vajde nema. Ko ce jos da glasa za Kostunicu, je li tako?

Pazite dobro, primaknite uvo da vam sapnem... Luka Bar je nas Trojanski konj. Nama je cilj da preko nje zavladamo Srbijom. pssst

Pozdrav drustvu iz Srbije. Ne sjekirajte se oko luke Bar. Pustite to. Ima i drugih stvari u zivotu. Rijesice se to nekako i bez vas. Tolike vas muke snasle jos o tome trebate da razmisljate. Kako je vrijeme kod vas?

Sremac

pre 13 godina

Ako imamo potpuni uvid u finansijsko stanje Luke Bar, ako imamo precizne informacije o broju zaposlenih i obavezama prema njima, ako imamo prave informacije o kapacitetu i stanju opreme... treba je kupiti za 1 €. Ukoliko CG uloži u revitalizaciju pruge i gradnju auto-puta isplati se uložiti i ozbiljna sredstva u Luku Bar.

vlada

pre 13 godina

zasto mi da finansiramo tak koridor kroz srbiju,da bi njihovim turistima olakšali put...Koga to jos interesuje.Treba graditi kvalitetne puteve,ali samo koji su u našem interesu.Ako im je stalo do tog koridora,neka uloze gospoda u autoput kroz Srbiju ...

nigg

pre 13 godina

protiv nezavisnosti CG glasalo je 185.002, tj. 44.5%. Sledeci put razmislite kad kazete da su studenti i ljudi poreklom iz CG samo teret za Srbiju i da trebaju biti tretirani kao stranci, tj Englezi, Nemci i sl.

Imam dobro pamćenje

pre 13 godina

CG je toliko privlačna za strana ulaganja, da sada mole Srbiju da u nju ulaže (kao što je radila i proteklih 60 godina).

Milo, zovi tvog prijatelje Tačija, Haradinaja, Mesića da kupe Luku Bar, da ne bi država bankrotirala. Srbija je već bankrotirala, pa nema para na bacanje.

grrr

pre 13 godina

Moze, ali za tri eura. A moze i onaj koridor ako ce se novo pridosle pravnice iz moje firme vratiti kuci /u Srbiji nema pravnika? zato nam je pravosudje tako nakaradno/.

zare

pre 13 godina

E moja braco Srbijanci, citam ove komentare i nemogu da se nacudim kolicini mrznje koju saljete, zbog toga su Vas napustili svi iz bivse Juge, nije vazno ko ce kupiti ovo ili ono to je samo ekonomski interes ali zbog cega sipati toliku kolicinu mrznje prema do juce vasoj braci kako ste i sami kazivali i prema onoliko Srba koji su ostali u Crnoj Gori. Nije vazno zivimo li zajedno ili ne ako se postujemo mozemo da zivimo na hiljade kilometara daleko ali da se postujemo. Mada ja ipak mislim da je ovo mali broj koji komentarisu negativno ipak se nadam da je vecinska Srbija kao i uvijek demokratska i ne mora bas da bude uvijek kako veci brat kaze. Bez namjere da nekog uvrijedim unaprijed se izvinjavam ako se neko nasao prozvan i uvrijedjen. Pozdrav!

Posmatrac na granici

pre 13 godina

Bankrotirale su i Srbija i Crna Gora.
I temeljno opljackane. Materijalno i duhovno.
Zato su i ljudi posvadjani, da bi moglo nesmetano da se krade.
Sve uz pomoc i podrsku "prijatelja" iz USA i EU.

Pranje para

pre 13 godina

A sto njihovu propalu luku ne kupe njihovi ljubljeni Rusi ili Mubarakov sin, kad su vec sve po Crnog Gori pokupovali? Jadnoj i bednoj Srbiji jos samo fali da i ovu bedu na vrat natovari!

Bukephalos

pre 13 godina

Ako je Bar srpski grad i luka srpska, sto nam je onda nudite za nekolko miliona evrica?


Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

bu2nin

pre 13 godina

@milos bar,e ljudi hvala vam puno,vidis milose,kod nas se tretiras kao izdajnik svog naroda,srbi ti javno porucuju koliko te vole,e ovo kad vidim puno mi je srce,ja mislim da se ceskas po glavi i pitas sto bi,sto se desi.
Najveca greska crnogorske vlade bila bi prodaja luke bar srbima,pa da ce je preplatit,opet im se ostavlja prostora da rovare i cine duplo vise stete nego koristi,ako smo zavrsili,zavrsili smo,a sto se tice komentara da je ponudimo albancima,nema potrebe,kosovo je prirodno bogata oblast,nemojte vi da nas savjetujete da se cuvamo albanaca,jer ne vidim da ste se vi sacuvali,u pamet se,osvijesti te se vise,nije citav svijet protiv vas,nego obratno,opustite se malo,zivite i pustite druge da zive,sto bi reklio sa jedne vase omiljena televizije,volite nekog i neka neko voli vas-))))

Jovan

pre 13 godina

Hvala ministru Lomparu na pozivu ali procena je da luka Bar nece u skorije vreme biti rentabilna a i region je pritisnut ek. krizom i smanjenom prodajom te se ne ocekuje vece ucesce preduzeca iz Srbije u poslovima oko luke Bar.

zare

pre 13 godina

(cist racun, 19. februar 2011 14:13)
odgovor na komentar - ja kao Crnogorac nemam nikakav problem sa nacionalizmom pa da sad nesto iz nekih razloga navijam na nasu stranu, zivjeli smo zajedno i bilo nam je fino,sada smo se razisli kao i svi i to nema nikakve veze sa ekonomijom, bolje bi bilo da Srbija ne uzme nista u Crnoj Gori i obrnuto jer bi onda jos vise se pokvarili odnosi(ako mogu bit gori) nego ne treba se toliko unosit u to kao da je smak svijeta Srbija nema intres za to i kraj.Poenta je mi to Vama i nikom drugom ne prodajemo sto nekog volimo, isto kao i vi sto prodajete telekom a mozda ga uzmu Turci i Vi cete onda na sva zvona sto su uzeli Turci zbog nekih davnasnjih odnosa, u svijetu postoji samo ineres i nista drugo a emocije po strani, jer mi smo zbog emocija i izgubili onoliko trziste bivse juge, gdje smo bili ispred svih zemalja istocne Evrope a gdje smo danas i samo nemojte rec da Vi nijeste tome zasluzni kao i mi svi ostali,isti smo mi menalitet. I za kraj dok god mi budemo gubili energiju i vrijeme na ovakva prepucavanja drugi rade i zaradjuju a mi se i dalje svadjamo,zbog toga su drugi u debeloj prednosti u odnosu na sve nas.

iz bgda

pre 13 godina

Hrvatima i Slovencima smo dali fabrike, zemlju, firme sa sve monopolima a bunite se za put koji je dobar za zap. Srbiju i Ist. Bosnu. Pas laje a vetar nosi.

Vuk

pre 13 godina

Ako nece niko da je kupi,
kupice je Srbija.

Koliko samo ima crnogoraca u Srbiji?
Koliko ih ima na rukovodecim mestima?
Koliko ih ima u Srpskoj politici?

Ako treba,intervenisace neko do njih za kupovinu.

Koliko ih ima,a ima ih vise od nas,
tako da mi ne odlucujemo.

zex

pre 13 godina

@bu2nin
Imam prijatelje koji su davno dosli ovde a rodom iz Podgorice pa se nista nije promenilo, msm ne pozivamo se i ogranicavamo po regiji iz koje smo dosli vec imamo licna imena na koja se odazivamo/

aca

pre 13 godina

Kakve veze ima to dali je luka u CG ili negde drugde trebamo biti svesni da mi nemamo izlaz na more i treba nam luka jer to je najeftiniji nacin da roba iz celog sveta dolazi u Srbiju.

cg serbs

pre 13 godina

Vecina komentara je budalastina,ljudi vi sve i dalje gledate kroz politiku,a ja kao srbin iz cg to gledam malo drugacije.Znate li kakav bi ekonomski znacaj imala luka za srbiju+zeljeznicka infrastruktura,naravno da bi bilo dobro da je kupi Srbija,nego ko drugi.Zato ako ima bilo kakve sanse ,trebalo bi se javiti na tender i uz pomoc vlade kupiti Luku Bar.

marko

pre 13 godina

kako vi sa b92 pretjerujete,covjek je pozvao sve velike kompanije iz svih zemalja a takodje iz srbije,ne budite ograniceni i izvjestavajte objektivno!!

grrr

pre 13 godina

Koliko se secam , Crna gora i jesta nasa. Sagradjena od nasih para posle zemljotresa. Sta je, ne secate se. Kao i obicno, onda smo vam bili dobri a sada ne valjamo. Sto i to ne ponudite rusima? Vas lobi je i prodao nas Nis rusima. Gde vam je sad onaj obraz sa kojim se dicite?

dejan

pre 13 godina

na ovo samo jedan veliki odj.b! ponudite vasim velikim prijateljima koje ste poleteli da priznate kao i makedonci! ionako cete svi zajedno za 15-tak godina ziveti u jednoj zemlji velikoj albaniji! dosta smo vas nosali na grbaci! ajd bas da vidim da se usudi neko u srbiji da napravi takvu gersku!

zare

pre 13 godina

E moja braco Srbijanci, citam ove komentare i nemogu da se nacudim kolicini mrznje koju saljete, zbog toga su Vas napustili svi iz bivse Juge, nije vazno ko ce kupiti ovo ili ono to je samo ekonomski interes ali zbog cega sipati toliku kolicinu mrznje prema do juce vasoj braci kako ste i sami kazivali i prema onoliko Srba koji su ostali u Crnoj Gori. Nije vazno zivimo li zajedno ili ne ako se postujemo mozemo da zivimo na hiljade kilometara daleko ali da se postujemo. Mada ja ipak mislim da je ovo mali broj koji komentarisu negativno ipak se nadam da je vecinska Srbija kao i uvijek demokratska i ne mora bas da bude uvijek kako veci brat kaze. Bez namjere da nekog uvrijedim unaprijed se izvinjavam ako se neko nasao prozvan i uvrijedjen. Pozdrav!

dejan

pre 13 godina

Kakav Bar, kakva Crna Gora. Interes Srbije je koridor 10 i Solun. Uvek su, kroz istoriju, srpski trgovci i privrednici bili okrenuti ka Solunu i Grčkoj.Trgovalo se u Pešti i Solunu. Sad bi ovi odjednom kroz crnogorska planinska bespuća do mora dok nam s druge strane od naše granice di Soluna treba 3-4 sata vožnje. Manimo se više Hrvatske , Bosne, Crne Gore i okrenimo se tamo gde su nam interesi najveći.

Beogradjanin

pre 13 godina

Nek Luku Kupe Udbasi sa svojim parama, koje su opljackane od Gradjanske Srbije , koji su iz CG dosli u Srbiju 45-e godine u koznim mantilima i nek se vrate na svoja ognjista i nek rade sa Lukom Bar.
Dosta je igranke u Srbiji.

Darko

pre 13 godina

Zbog ovakvih stvari sam i napustio Srbiju...

Crnogorci su izasli iz drzavne zajednice, rade protiv nasih interesa a mi im gradimo puteve, skolujemo studente o trosku budzeta Srbije... logika nigde...

Pitam se gde je sad profesor Eric sa Instituta Ekonomskih Nauka da nam pojasni kako je to strateski poduhvat Srbije - kupovina Luke Bar...

prevrce mi se u stomaku...

nigg

pre 13 godina

protiv nezavisnosti CG glasalo je 185.002, tj. 44.5%. Sledeci put razmislite kad kazete da su studenti i ljudi poreklom iz CG samo teret za Srbiju i da trebaju biti tretirani kao stranci, tj Englezi, Nemci i sl.

perica

pre 13 godina

Dosta bre, samo neznalice mogu da u istom kontekstu spajaju koridore 10, i takozvani regionalni put 11,a o pruzi Beograd /Bar da ne pominjem.
Otisli ste pa se skinite sa nasih para.
Da luku i put neko hoce Srbija bi bila opet pljunuta ali niko nece i ajde braco zajednicki interesi , odbijte vise.
Koga sad da priznate da dobijete nesto.
Ja sam slavio u Tivtu kad ste otisli, sad opet ocete nesto,to je ljigavo.
Ali pazite pitajte vase nove priznate prijatelje cija je luka Bar.
Mecka sada igra jos pred nasim vratima ali putuje u toplije krajeve.

vik

pre 13 godina

Ovaj "Srbin" iz Crne Gore iznosi gomilu nebuloza, prvo bliža nam je luka Solun nego Bar i bolja je putna i železnička infrastruktura, tako da je kupovina luke Bar ravna samoubistvu kao i auto put "koridor 11" koji ne vodi nigde, pošto Montenegro nema ni milion stanovnika, a praviti put za terezijske crnogorce je nonsens valjda su se dovoljno nakrali da mogu avionima da idu u maticu.

Stevan

pre 13 godina

Alo ministre sjasi malo, dovoljno nas maltretira ovaj vas lobista sad i ti poceo. Ako je vasa luka tako dobra ponudite je Kinezima, oni ne znaju sta ce sa parama a Srbiju ostavite vec jednom na miru, ili vi to nas samo nervirate? Bez obzira sta je u pitanju, nema od tog vaseg plana nista, ni luke, ni pruge ni autoputa a taj vas pajtos ce za svoja dela jednog dana odgovarati. Ako i pobegne vila na Dedinju nece.

sumadinac

pre 13 godina

Drzava Srbija je bankrotirala samo to niko ne sme javno da kaze (zato se i prodaje Telekom). Crnogorci nadjite neku drugu budalu da baca pare, dosta ste muzli Srbiju. Manite se vasih lobija u Beogradu da vam ne bismo vratili svu tu pamet i ljepotu natrag u zavicajnu ******.

Beogradjanka

pre 13 godina

Srbi su vec jednom platili luku Bar (obnavljanje posle zemljotresa ali ne samo luku Bar nego mnogoooooo toga u CG). Sada bi trebalo da se Srbima ponudi jedan deo luke besplatno, zar ne?

smile

pre 13 godina

Crnogorskim Crnogorcima ce pomoci beogradski Crnogorci, rukovodjeni iskljucivo izgradnjom i razvojem zavicaja i ******. Sta biva sa lukom u Rijeci, Solunu, Konstanci? Sta bi sa akcijom "Beograde, Bar te zove?", koliko je Srbija u minusu?

Bukephalos

pre 13 godina

Ako je Bar srpski grad i luka srpska, sto nam je onda nudite za nekolko miliona evrica?


Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

???

pre 13 godina

Ako ce to /Miskovic/Beko/neki 10i tajkun/njih 10 tajkuna zajedno/ da kupuje, OK, to je njihov novac, i njihova stvar, ALI AKO CE SRBIJA KAO DRZAVA OVO DA RADI TO JE CHIST KRIMINAL.

milan v

pre 13 godina

NEEE!
Ljudi pa to je pljačka veka 2.
Luka bar je mrtva luka, i nema roba koje bi ekonomski opravdano išle preko nje za Srbiju.
U pitanju je prebacivanje srpskih para crnogorskoj mafiji i uzimanje provizije.
Dakle, Tadiću ne daj ovo, jer će nas unuci proklinjati.
A Vi narode, pamet u glavu i na ulice.

Oliver

pre 13 godina

Vec vidim sutra da ce da ponude Srbiji i dva aerodroma da kupi, koje im je ista poklonila.
Ne znam zasto ne ponude Kosmetu i Albaniji, jer ce ionako za neku deceniju postati deo iste a ovu prugu BGD-Bar bi trebalo da sredimo, pa da se vrate nazad kuci da izgradjuju svoju drzavu, jer se ista sa Terazija ne gradi.

Ja kao Beogradjanin sam proteran iz skole u Beogradu, dok se Crnogorski studenti tretiraju kao domacini.

Nema mesta za Srbe u svome kraju, ali ima za Crnogorce, koji su nam se zahvalili, kako su se zahvalili.

Otisao sam preko a u Srbiju se necu vise nikad ni vratiti, pa neka Srpski politicari i dalje skoluju i kuce Crnogorce i Albance a nas ce uskoro biti vise u inostranstvu, nego u Srbiji, kako se radi.

zare

pre 13 godina

(cist racun, 19. februar 2011 14:13)
odgovor na komentar - ja kao Crnogorac nemam nikakav problem sa nacionalizmom pa da sad nesto iz nekih razloga navijam na nasu stranu, zivjeli smo zajedno i bilo nam je fino,sada smo se razisli kao i svi i to nema nikakve veze sa ekonomijom, bolje bi bilo da Srbija ne uzme nista u Crnoj Gori i obrnuto jer bi onda jos vise se pokvarili odnosi(ako mogu bit gori) nego ne treba se toliko unosit u to kao da je smak svijeta Srbija nema intres za to i kraj.Poenta je mi to Vama i nikom drugom ne prodajemo sto nekog volimo, isto kao i vi sto prodajete telekom a mozda ga uzmu Turci i Vi cete onda na sva zvona sto su uzeli Turci zbog nekih davnasnjih odnosa, u svijetu postoji samo ineres i nista drugo a emocije po strani, jer mi smo zbog emocija i izgubili onoliko trziste bivse juge, gdje smo bili ispred svih zemalja istocne Evrope a gdje smo danas i samo nemojte rec da Vi nijeste tome zasluzni kao i mi svi ostali,isti smo mi menalitet. I za kraj dok god mi budemo gubili energiju i vrijeme na ovakva prepucavanja drugi rade i zaradjuju a mi se i dalje svadjamo,zbog toga su drugi u debeloj prednosti u odnosu na sve nas.

para nemamo

pre 13 godina

To je bio dogovor sa FIATOM, sta se vi bunite sada , cije pare, najaci ste kad kazete moje pare! Koliko para imamo vidi se jer grci svojim sredstvima grade put u susednoj zemlji od NIsa do Makedonije:) Luku nam mogu samo pokloniti u zamenu da gradimo autoput kroz zapadnu Srbiju do C. Gore.

Invest Komerc

pre 13 godina

Moze Crnogorci, evo saljem ponudu:
1 Evro, za socijani program 0 Evra, da ukljucite u paket Sveti Stefan (i da direktno udje u moje vlasnistvo), za investicije ulazem 50 miliona Evra (naravno kroz kredit na Sv. Stefan kao garanciju), Vlada Crnje Gore da uzme MMF kredit za gradnju autoputa i pruge do granice sa Srbijom. Obecavam restruktuiranje i poboljsanu efikasnost gde ce modernizacijom po svetskim standardima uobicajenim svugde vec poslednjih 30 godina produktivnost biti 10-struko uvecana a broj zaposlenih smanjen za 95%, 0 Evra za otpremnine, pilice, kucice, macice. Bolje vam niko nece ponuditi tako da nema sta da se razmisljate. ******

Pancevac

pre 13 godina

To bi bas bilo divno.

Srbija da je kupi za jedno 300 miliona evra,
a posle dve godine,da je proda nekom tajkunu,
za jedno 20 miliona evra.

Biznis veka,Srpska posla.

Samo pljacka

pre 13 godina

Zasto da ne ? Drzava moze jednostavno da emituje jos 300 miliona drzavnih zapisa i da kupi luku. Imamo novca, nasi sinovi i unuci imace takodje, treba samo da se Mirko sagne i uzme ga.

Shomy

pre 13 godina

Zbog cega se satima probijati kroz najgore planinske vrleti da bi se doslo do luke Bar koja je diskutabilne plovnosti za velike brodove, kada je Solun na 6h voznje autoputem (osim jednog malog dela). I zasto uopste kupovati luku na ciji udeo svakako imamo pravo po onome sto je Srbija ulozila u njenu izgradnju

iz bgda

pre 13 godina

Hrvatima i Slovencima smo dali fabrike, zemlju, firme sa sve monopolima a bunite se za put koji je dobar za zap. Srbiju i Ist. Bosnu. Pas laje a vetar nosi.

evita

pre 13 godina

Ovi stvarno ne odustaju! Onomad su pustali probni balon (secate se k'o fol tajkuni i drzava Srbija) pa sad opet! Neka je kupi MK za 3 evrica, a drzavu Srbiju da se ne usude da umesaju jer cemo konacno izaci na ulice... Nakaze lopovske!

Djape 6. oktobar

pre 13 godina

Sto se gradjana Srbije tice, pozivamo gradjane Crne Gore da pozovu Tashima Tachija da im kupi luku Bar!

Mi nismo zainteresovani. A ako ministri koje CG ima u Vladi Srbije to i urade, ceka ih Egipatski scenario!

Srbijenda iz EU

pre 13 godina

Au, sta nam nude. Kada nece niko za 20 miliona, onda nude Srbiji za 200-300 miliona. Mrkonjicu mani se corava posla ti i tvoj crnogorski lobi. Nama je drazi i blizi Solun, a kod Zlatibora zavrsiti Autoput sa rampom. Mozda im kupi neki Albanac jer se sa njima i lizu. Srbijo pamet u glavu da ne budete opet nasamareni.

vlada

pre 13 godina

Bar je srpski grad i srpska luka, u pamet se srbijanci!
(Milos Bar, 19. februar 2011 02:56)

Ne, Bar nije srpski grad, i nemamo mi sta da se uzmemo u pamet. Vi crnogorci treba da se uzmete u pamet i dobro razmislite sta radite da ne bi postali novo Kosovo

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

vojvođanin

pre 13 godina

Zanimljiv je naziv broda sa slike, TILOS. Na mađarskom znači zabranjeno. Eto, čak i sam brod nas opomenjuje da ne kupujemo Luku Bar.

Dugo se vrtelo na TV-u, 'Kupujmo domaće - Obnovimo Srbiju'. Biće pametnije da nastavimo ovim pravcem: "Ulagajmo u domaće - Obnovimo Srbiju".

Deki

pre 13 godina

Ako na Krit godisnje moze da dodje 3 miliona evropskih turista avionom ne vidim zasto Crnogorci insistiraju na razvijanju putne infrastrukture, a ne jeftinog i efikasnog aviosaobracaja. Uzevsi u obzir obim saobracaja i postojece magistrale su dovoljne.

vlada

pre 13 godina

zasto mi da finansiramo tak koridor kroz srbiju,da bi njihovim turistima olakšali put...Koga to jos interesuje.Treba graditi kvalitetne puteve,ali samo koji su u našem interesu.Ako im je stalo do tog koridora,neka uloze gospoda u autoput kroz Srbiju ...

beogradjanin

pre 13 godina

Ne razumem kako da je kupi, luka bar je gradjena od srpskih para,i jedino tako moze i da funkcionise kao srpsska.
(baranin, 18. februar 2011 17:27)
Tako je,a posto je peko dapcevic oslobodio beograd red je da beograd bude crnogorski grad,fer igra.

Nikola

pre 13 godina

Luka Bar je neisplativa.Sve ide preko Soluna.Srbija treba da ulaze u sever Crne Gore ( drvna industrija ) i da pomogne Herceg Novom kupovinom Instituta u Igalu.Sitna prepucavanja nisu potrebna jer i mi i gradjani Crne Gore imamo dovoljno dnevnih problema.Cinjenica je da drzavna politika Crne Gore nikad nije bila gora u odnosu na Srbe iz Crne Gore a i za same crnogorce.A Luku Bar neka zadrze.Srecno vam bilo.

Joel

pre 13 godina

Bravo za B92. Stvarno ste dobri. Ovo je izvanredan primjer online marketing-a. Naslov "CG zove Srbe da kupe Luku Bar" je majstorski odabran da bi se povecao broj page views, koji opet pravi utice na pare od online reklame. Kada se stavi ovakav naslov onda se zna da ce gomila comment troll-ova da izadje iz svojih rupa i da komentarise i prati ostale komentare. U sustini, ko je procitao tekst, a trolovi ne citaju tekst vec samo gledaju naslove (oni se odmah prime na naslov), vidi da je ministar CG pozvao srpske firme da ucestvuju u tenderu za luku Bar. Nije pozvao ni Srbe ni srpsku drzavu vec je pozvao srpske firme (kao sto je uostalom pozvao i italijanske, na primjer). A kako ce firme da potrose novac to se comment troll-ovi ne pitaju. Ali posto je naslov tako izabran i ne odgovara tekstu, troll-ovi su se uplasili za ono malo para (koje ionako nemaju). "Ne damo nase pare" a nema pas zasta da ih ujede.

Evo jos malo vatre za dokone troll-ove da vidim da li meni idem taj online marketing... Bas da probam. Ovako...

Ja sam Crnogorac i jedva cekam da predsjednik Srbije i ministar Mrkonjic koji su nasi Crnogorci natjeraju srbijanske firme da kupe luku Bar i to za neke ogromne pare i jos da nam pri tome izgrade prugu do Beograda. Par stvari ce da se desi, prvo od tih para nama ce plate da se povecaju (ionako su sad vece nego u Srbiji), Srbija ce dobiti propalu prugu za velike pare pa cemo da se rugamo i pravimo sale na taj racun, a uz to, od tih para ce se moja djeca skolovati u Beogradu i putovati tom prugom. Od tih para cu da im kupim stan u Beogradu da ostanu tamo, postanu direktori i eventualno predsjednici Srbije, jer od Srbijanaca vajde nema. Ko ce jos da glasa za Kostunicu, je li tako?

Pazite dobro, primaknite uvo da vam sapnem... Luka Bar je nas Trojanski konj. Nama je cilj da preko nje zavladamo Srbijom. pssst

Pozdrav drustvu iz Srbije. Ne sjekirajte se oko luke Bar. Pustite to. Ima i drugih stvari u zivotu. Rijesice se to nekako i bez vas. Tolike vas muke snasle jos o tome trebate da razmisljate. Kako je vrijeme kod vas?

Bukephalos

pre 13 godina

Kinezi trenutno sve kupuju po evropi. Pa i ako kinezi nisi zainteresovani za vasu luku, ili cak sumljivi ljudi (kao gospodin Shinavatra), koji dobiju vase ekonomsko cg drzavljanstvo, onda znam da vasa luka te pare ne vredi!

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

Vuk

pre 13 godina

Ako nece niko da je kupi,
kupice je Srbija.

Koliko samo ima crnogoraca u Srbiji?
Koliko ih ima na rukovodecim mestima?
Koliko ih ima u Srpskoj politici?

Ako treba,intervenisace neko do njih za kupovinu.

Koliko ih ima,a ima ih vise od nas,
tako da mi ne odlucujemo.

pucav

pre 13 godina

Luka Bar nikada nije bila ni rentabilna niti ce to ikada biti.Njeno zaledje je Srbija , pa je to samo jedna iluzija jer pruga Beograd -Bar je turisticka a ne transportna. Srbija se treba da orijentise na Dunav , i Solun gde je do 1975 deo luke bila srpska obala u znak zahvalnosti Grka za zajednicke ratove i oslobadjanje od Turaka.Mazalost posto je Ugovor bio na 50 godina 1025.1975 ,i trebalo je automatski da bude produzen za narednih ukoliko je tadasnja Jugoslavija to zatrazila.Medjutim Broz to nije zeleo i mi smo to pravo izgubili.Sramota je da posle odlaska Crne Gore iz zajednicke drzave nasi politicari zagovaraju kupovinu luke Bar od strane Srbije. Ja predlazem da mi gledamo svoja posla i svoju ekonomiju a Gospodi Crnogorcima da se manu Srbije .

persil

pre 13 godina

Sad ce da nas ubede nasi lopovi da treba da damo pare njihovim lopovima da bi smo imali gde da pretovarujemo robu za Miskovica ,Beka,Kostica ,Popovica ,Sarica i druge vrle privrednike.Otvorice predstavnistvo,zaposlice sve svoje koji hoce da malo duze letuju ,kupice im stanove u CG da nas manje kostaju,onda ce da kupe brodove i da rade za sebe ,ko Kolubara!Na kraju ce da ustupe luku Crnogorcima,posto je nama daleko a i sta ce nam !Naravno sve od nasih para a nas ko pita .Nisu nas pitali ni za pare koje smo odvajali posle zemljotresa ,pare kojima su gradili ne samo hotelske komplekse nego i privatne kuce !Onda su nas braca Crnogorci ispljuvali ko da smo kuzni i poceli da uce albanski.Zato su brze stigli do Evrope .

cist racun

pre 13 godina

zare, 18. februar 2011 22:07)
Kao prvo nismo mi nikakva braca! Nase "bratstvo" je zavrseno pricom o Kosmetu!
Kao drugo nema tu nikakve "ljubavi i mrznje". Srbija ne moze da zavrsi svoje projekte koji su od vitalnog znacaja za gradjane Srbije, tako da nam samo jos nedostaje da finansiramo privredne probleme u drugim drazavama.
Eto toliko iz Srbije, bez mrznje.

Lemi

pre 13 godina

Ovi su stvarno face opancarske , jos se nisu oporavili od vakcina,satelita,
luke beograd,kolubare, pljacki od privatizacija, strajkova pola nacije,korupcija na svim nivoima,telekoma,nisa,....mrzi me i da nabrajam i idu vec u novi pljackaski poduhvat, koje bre ovde lud? ALO bre niste nedodirljivi...moje pare za vasu djedovinu ,e nece moci, NEDAM ,ALO NEDAM

grrr

pre 13 godina

Moze, ali za tri eura. A moze i onaj koridor ako ce se novo pridosle pravnice iz moje firme vratiti kuci /u Srbiji nema pravnika? zato nam je pravosudje tako nakaradno/.

vladimir

pre 13 godina

Znaci sad smo ponovo braca, posto su vas svi odbili. jel su vas i vasa nova braca Albanci odbili? Ako nasa politicka elita kupi Luku Bar onda to znaci da nemamo ni malo samo postovanja - oni nas kamenom a mi njih hlebom

bu2nin

pre 13 godina

@milos bar,e ljudi hvala vam puno,vidis milose,kod nas se tretiras kao izdajnik svog naroda,srbi ti javno porucuju koliko te vole,e ovo kad vidim puno mi je srce,ja mislim da se ceskas po glavi i pitas sto bi,sto se desi.
Najveca greska crnogorske vlade bila bi prodaja luke bar srbima,pa da ce je preplatit,opet im se ostavlja prostora da rovare i cine duplo vise stete nego koristi,ako smo zavrsili,zavrsili smo,a sto se tice komentara da je ponudimo albancima,nema potrebe,kosovo je prirodno bogata oblast,nemojte vi da nas savjetujete da se cuvamo albanaca,jer ne vidim da ste se vi sacuvali,u pamet se,osvijesti te se vise,nije citav svijet protiv vas,nego obratno,opustite se malo,zivite i pustite druge da zive,sto bi reklio sa jedne vase omiljena televizije,volite nekog i neka neko voli vas-))))

Sremac

pre 13 godina

Ako imamo potpuni uvid u finansijsko stanje Luke Bar, ako imamo precizne informacije o broju zaposlenih i obavezama prema njima, ako imamo prave informacije o kapacitetu i stanju opreme... treba je kupiti za 1 €. Ukoliko CG uloži u revitalizaciju pruge i gradnju auto-puta isplati se uložiti i ozbiljna sredstva u Luku Bar.

mile

pre 13 godina

sada im treba srbija kada niko nece da kupi propalo bez perspektive.dali bi nas zvali da ima zainteresovanih.zasto ne nedju neku drugu ekolosku drzavu pa neka saradjuju i neka im naplacuju takse .mene nece ni na slici vise videti a koliko znam i mnoge druge.pravice oni nas od blata ako negde nadju malo zemlje u onom krsu.

Pranje para

pre 13 godina

A sto njihovu propalu luku ne kupe njihovi ljubljeni Rusi ili Mubarakov sin, kad su vec sve po Crnog Gori pokupovali? Jadnoj i bednoj Srbiji jos samo fali da i ovu bedu na vrat natovari!

iz bgda

pre 13 godina

@Cg serbs
Ja te razumem, Kursumlija, jablanicki okrug i jug uopste nestao, istocna Srbija unistena jedino je jos zapadna ostala mada i ona je u problemima kao i cela istocna Bosna koja nestaje.Taj put je dobar za Srb, C.G i Bosnu i region uopste. Bez puteva i prilaza u kapitalizmu nema investicija, mada ne umanjujem znacaj i treba povezati ZR-Ki-NS, ZA-PN, SA-SM, PA-VS i ostale gradove koji su udaljeni od koridora. SVE NAVEDENO POD HITNO TREBA URADITI.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Hocete li vec jednom prestati da nam zickate pare ? Koliko puta moramo da vam ponovimo da ne zelimo vise da bacamo pare na vas i da imamo bilo sta sa vama ?

Imam dobro pamćenje

pre 13 godina

CG je toliko privlačna za strana ulaganja, da sada mole Srbiju da u nju ulaže (kao što je radila i proteklih 60 godina).

Milo, zovi tvog prijatelje Tačija, Haradinaja, Mesića da kupe Luku Bar, da ne bi država bankrotirala. Srbija je već bankrotirala, pa nema para na bacanje.

MUKNAVI

pre 13 godina

Neka kupi Beketalo ,njihov zemljak,ima on love,nadzapao se u Srbiji..i niko ni da ka pipne,a komol procesuira i trazi mu odgovor;odakle tebi tolike pare..Sada bi ,sta ,trebalo da tu Bar-u kupi Srpski Narod,otplacuje kredite a lopina iz CG sa "arbajtungom" u Srbiji da i to dzapi pa da nam jos jednom pokazu Crnogorci da smo "braca" oni pametni,gledaju samo svoje interese..neka, a mi ..pa naivni..ma sasavi bre!Ne treba nam ta Bar-a,eno im je pa nek brckaju u njoj svoja....!

Raik

pre 13 godina

@(Milos Bar) Milose, da kupimo luku i da izgradimo prugu, da povezemo Bar sa Beogradom pa da ti mozes da se preselis u Beograd? Ti, i jos mnogi. Neka, hvala. Neka je stara srpska luka, neka tamo i ostane i svi vi sa njom.

Predrag

pre 13 godina

U tisini se priprema neverovatna investicija nase vlade u propalu CRNOGORSKU LUKU BAR.
A posle toga ce Vlada obecati IZGRADNJU PUTA I PRUGE prema Crnoj gori (citaj: izlaz CrneGore u Evropu novcem poreskih obveznika Srbije) i razne beneficije firmama koje ucestvuju u toj investiciji.


Ljudi iz vlasti koji mnogo podrzavaju ove investicije u Crnogorsku privredu su : Mrkonjic i Tadic (opet kojim slucajem poreklom iz Crne Gore) ???

Pogldajte komentar prof.ekonom. fakulteta :
Prof. Slobodan Acimovic
“…Loš primer: predlog za ulaganje Srbije u Luku Bar i generalna orijentacija srpskog saobracajnog sistema prema ovoj pomorskoj luci ….”
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm


Ali pogledajte ove izjave (predsednika Srbije TAdica, mada bi ja reko da vise voli svoju CrnuGoru nego Srbiju) koje nadmasuju sve dosada vidjeno :
Tadic: Patriotizam je ulagati u CrnuGoru
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=07&dd=09&nav_id=444308&fs=1
Odnosi nijesu tako losi
http://www.rtcg.me/vijesti/region/18406-tadic-odnosi-nijesu-tako-losi.html

Jednostavno se moramo udruziti da bi ovo i ovakve zaustavili.

Posmatrac na granici

pre 13 godina

Bankrotirale su i Srbija i Crna Gora.
I temeljno opljackane. Materijalno i duhovno.
Zato su i ljudi posvadjani, da bi moglo nesmetano da se krade.
Sve uz pomoc i podrsku "prijatelja" iz USA i EU.

zex

pre 13 godina

@bu2nin
Imam prijatelje koji su davno dosli ovde a rodom iz Podgorice pa se nista nije promenilo, msm ne pozivamo se i ogranicavamo po regiji iz koje smo dosli vec imamo licna imena na koja se odazivamo/

paor

pre 13 godina

12,6 km autoputa za 76 miliona eura to mu dodje 5,79 miliona e po kilometru ??????
Kad porastem bicu ministar infrastrukture bar jedan dan !

Jovan

pre 13 godina

Hvala ministru Lomparu na pozivu ali procena je da luka Bar nece u skorije vreme biti rentabilna a i region je pritisnut ek. krizom i smanjenom prodajom te se ne ocekuje vece ucesce preduzeca iz Srbije u poslovima oko luke Bar.