Tadić: Loše se osećam zbog dugova

Beograd -- Državne institucije najveći su dužnik u zemlji. Dugovanja za struju, grejanje, vodu, telefone, gradsko građevinsko zemljište dostižu oko dva miliona evra.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Kako je krenulo, ovi nasi eksperti iz ekonomije ce jos, nakon prodaje Telekoma, da raspisu tender za prodaju zgrade skupstine i ostalih zgrada gde su nam drzavne institucije. Ocekujem da uskoro osvane vest: ,,Skupstina pod hipotekom!"
    (neko iz mase, 9. novembar 2010 11:26)

    # Link komentara

  2. svi vi ste kukavice, opet cete na izborima zaokruziti tadica, jer nemate ...
    (goxy, 9. novembar 2010 10:07)

    # Link komentara

  3. Kazes, Bosrise, lose se osecas zbog neplacenih dugova. Tako? A kako se osecas sto ti je zemlja na ivici kolapsa? Kako se osecas sto su je ovi tvoji zuti opljackali i devastirali na svaki moguci nacin? Kako se osecas sto ima, koliko ono bese?, gradjana Srbije ispod granice siromastva? Kako se osecas povodom one i onakve privatizacije sto ste je sproveli ti i tvoji zuti pomognuti s' G17+? Kako se osecas sto nam tajkuni prave i obaraju vlade? Kako se osecas sto nam je zdravstveni sistem gori nego u vreme Slobodana Milosevica? Kako se osecas sto ste uradili reformu pravosudnog sistema tako da je i ta Evropa iza koje se krijete morala da intervenise? Kako se osecas, Borise.......???
    Dace Bog, svanuce sunce i u zemlji Srbiji i bice tada nekoga ko ce imati i obraza i volje da uradi lustraciju ali ovoga pura cete biti lustrirani i ti i svi tvoji zuti za sve sto ste uradili zemlji Srbiji.
    Zivi bili pa videli!!
    Bas da vidim da li ce administrator da odobri ovaj moj komentar!
    (Jedan od mnogih u zemlji Srbiji, 9. novembar 2010 09:50)

    # Link komentara

  4. Popij Borise aspirin,bice ti bolje!!
    (Tikko, 9. novembar 2010 08:57)

    # Link komentara

  5. Drzava nije platila zato sto nema novac??? Pa nemam ni ja novac, ali sam se nekako do sada snalazio. Sada je super sto mi je predsednik licno da ideju kako da ne placam racune. Kada me pitaju zasto ne placam, reci cu da nemam novac. Jednostavno. Samo jos da sam predsednik licno pa da mi zbog toga ne iseku struju... Uhhhh
    (Sasa, 9. novembar 2010 08:38)

    # Link komentara

  6. Da ja obavestim predsednika da njegov Beograd (hint: Đilas) duguje pet milijardi dinara za gas. Pa ako nije problem...
    (Gas, 9. novembar 2010 08:33)

    # Link komentara

  7. Lose se oseca jos par miliona gradjana Srbije, jedino sto oni ne mogu nista da urade a ti mozes. U 2010. uvecali ste budzetski deficit sa planiranih 4,1 na 4,7%, za sada, i odmah ga ugradili u budzet za 2011. Sledece godine cete probiti taj deficit za novih 6% i zavrsiti 2011, sa deficitom od 5,3%, u 2012. ce biti visi za novih 6% ili cak 10%, izborna godina, sve dok ne dovedete ovu zemlju do bankrotstva.
    (Stevan, 9. novembar 2010 08:30)

    # Link komentara

  8. Kad čujem našeg nazovi predsednika, dođe mi da bacim peglu.
    (Bljaks, 9. novembar 2010 08:29)

    # Link komentara

  9. Polako s placanje.
    (djordje_zr, 9. novembar 2010 08:10)

    # Link komentara

  10. Nemojte da nam se sekirate. Uključite zaboga Ipod i oslušnite Seve. Nego koliko ste platili Ipod? 'tela bih da kupim da mi vreme brze prodje putujući po svetu, putujem za vikend na Brione sa porodicom.
    (Beba, 9. novembar 2010 07:38)

    # Link komentara

  11. Nemoj samo da sečeš prste, molim te ! Izvini se lepo inkasantu kad dođe, i biće ti mnooogo lakše ...
    (Branko Von Beca, 9. novembar 2010 06:41)

    # Link komentara

  12. Izaberes njega i njegovu stranku da ti vodi drzavu, a on ti posle kaze kako se lose oseca jer on i njegovi ne rade nista!
    ********
    (kesa, 9. novembar 2010 04:14)

    # Link komentara

  13. Da li je ko sabirao koliko kostaju putovanja predsednika Tadica i njegova pratnje po svetu?
    (Radovan, 9. novembar 2010 02:51)

    # Link komentara

  14. Jos jedan neobavesten predsednik.
    (goodman, 9. novembar 2010 02:03)

    # Link komentara

  15. Imali ko pri sebi aspirin ili bensedin da odnese Manekenu, da se "oseti bolje" ? Vlast ne plaća uobičajene troškove (obavezne za svakog pojedinca) i Maneken priča NARCISOIDNO O SEBI ! Hipohondrično ? Ne, nego njegovi "IDOLI" samo imitiraju Titov NARCIZAM KAO NAČIN VLADAVINE - "JA SAM MERA SVIH STVARI" ! Samo ovom folirantu te reči stoje "ko piletu sisa".
    (pera detlic, 9. novembar 2010 01:56)

    # Link komentara

  16. Господине председниче, а како се осећате кад прочитате ове коментаре - шта Ваш народ и гласачи мисле?
    (Микица Мали, 9. novembar 2010 01:51)

    # Link komentara

  17. Vrhunac cinizma ove vlasti je, kada Bajatovic kaze, kako dugujemo Rusima za isporucen gas, a posto ne mogu da naplate u zemlji, od onih kojima su gas isporucili (to su sve drzavne institucije, od: skola, bolnica, opstinskih uprava ...), oko 25% duga, morace da podignu cenu gasa!
    Sve to na kraju placaju obicni gradjani, kroz poreze, direktna poskupljenja, inflaciju.
    Tako je u svim oblastima, od goriva i struje, do duga drzavnih preduzeca, za izvedene im radove.
    Koliko je ova drzava bedna i jadna, pokazuje i to, da niko od privatnika, kome drzava duguje povracaj PDV-a, to ne sme da trazi, jer ce mu se razne inspekcije nakaciti u tolikoj meri, trazeci "dlaku u jajetu", sa kaznama, da je dalje poslovanje - nemoguce!
    Kapitalizam, nije samo pravo, nego i obaveza, svih ucesnika. Ne moze biti povlascenih, jer pada sistem, kad - tad!
    (dodjem ti, burazeru, 9. novembar 2010 01:38)

    # Link komentara

  18. jato zutih skakavaca pozoba Srbiju
    (nikad robom, 9. novembar 2010 01:34)

    # Link komentara

  19. Ma nemoj da se brines predsednice, veruj mi da ti niko od nas sirotinje ne moze nista. Uspeo si u zivotu, ******** samo cepaj. To sto volis da odvalis glupost u medije, to je samo tvoja kreativna crta koja govori da imas tog glumackog talenta u krvi. Isti si Dzordz Kluni! I nema veze sto te niko ne voli, vazno je da ti volis samog sebe.
    ********
    (Maree, 9. novembar 2010 01:22)

    # Link komentara

  20. A za onu rezidenciju u Parizu, koju su svi vec polako zaboravili, za to ima para?
    (Goran, 9. novembar 2010 01:00)

    # Link komentara

  21. Reče i ostao živ.
    Da ne bazgamo po mraku predlazem sledeće:
    1. Neka se oglasi Ministarstvo finansija i odgovori transparentno, na pitanja:
    - koliko je u budžetu Srbije u ovoj godini izdvojeno (planirano)dinara za finasiranje repupličkih i lokalnih institucija (za sve pojedinacno) Srbije?
    -koliko i sa tacnim datumima je do sada (09.11 2010)placeno dinara na ime finansiranja istih? Sve to da bude taksativno objavljeno.

    2. Da sve institucije na koje se odnose gore postavljena pitanja javno i transparetno objave koliko su dinara utrošile,naznačeno taksativno po stavkama: datum- potrazuje -duguje - saldo.
    Naravno i ovo:
    - da to bude objavljivano 10 dana kao udarna vest dana u svim medijima Srbije.
    Za sada toliko, a za sve nejasnoce oko ovoga trazićemo odgovore od nadležnih.
    P.S.
    Setite se gradjanke Srbije koja je morala da proda krov nad glavom kako bi platila dug za utrosenu električnu energiju. Perjanica takve ideje bila je nasa ministarka energetike.
    Država je zadužena, ko zna neko ce možda prihvatiti kompenzaciju.
    (predlog, 9. novembar 2010 00:57)

    # Link komentara

  22. Eeeee, pa sad će zaposliti celu brigadu 007 agenata da ih obaveštavaju :P
    (casovnicar, 9. novembar 2010 00:49)

    # Link komentara

  23. Eto, licemeri skroz! Znam ljude koji imaju dugove po 450000 hiljada i koji bi platili a nemaju, a da ne pominjem da je to dug od 10 godina ne placanja. A ovi za godinu dana nakarikirali 80 miliona. Njima bljesti i dan danas a ljudi se smrzavaju, i pod svecama deca uce. I svi sa prezirom u EPSU gledaju ljude koji dolaze da nadu neki kompromis. Da ne pominjem infostan. Sto lepo ne konfiskuju svu imovinu drzave sigurno vredi vise od imovine siromaha kome ce da uzmu krevet, frizider, sporet itd. da bi namirili dugovanja i opet ne bi bilo dovoljno jer bi izmislili neki novi dug koji mora da se plati. Ja bih volela da svi oni koji su godinama bili socijalni slucajevi a nisu primali nikakvu naknadu, i koji su birali opstanak a ne drzavu kada su dobili neku crkavicu da im se ili oprosti dug( sto se i radi na Zapadu) ili da drzava plati i njihov dug i dug gradana koji u odnosu na njihov dug manji. Tacno se u meni pojavila zelja da ga osamarim, jer ako drzava nema para, kako onda kupuju to sto kupuju? Bruka i sramota. A jos je veca bruka sto ce narod i ovo da proguta i nikom nista.
    (Natasa, 8. novembar 2010 23:35)

    # Link komentara

  24. Gadi mi se ovaj covek!!! Ima odgovor za sve kao da nije nista.Nas predsednik nema ni malo dostojanstva,sve se raspada,a on je saznao iz medija da nisu placeni racuni,i on je neobavesten?! Ja bih se povukao odavno da sam na njegovom mestu.Kad je vec nesposoban toliko,bolje bi bilo da neko drugi preuzme njegovo mesto!!! Krajnje je vreme!!!!!
    (M.M., 8. novembar 2010 23:26)

    # Link komentara

  25. kad ste vi iz vlasti čuli šta narod ima da vam kaže?

    očigledno živimo u paralelnim svetovima.
    (radnik, 8. novembar 2010 23:20)

    # Link komentara

  26. Drzava ne placa, jer drzava nema para:)))))
    Komedija:))))
    (Jelena, 8. novembar 2010 23:16)

    # Link komentara

  27. ”Platili smo, platili smo. Nisam platio ja, platile su stručne službe jer one obavljaju svoje deo posla.”

    Nisu platile tvoje strucne sluzbe,platili smo mi,gradjani Srbije,iz svojih dzepova...Sramota!
    (Razocarani gradjanin, 8. novembar 2010 23:14)

    # Link komentara

  28. Boze kako mi imamo pametnog i visprenog predsednika jos ce i nuklearku da nam gradi pa da se prosto covek upaca od srece.
    Sto li sam ja glaso za Tadica?'?
    (Dejan NBGD, 8. novembar 2010 23:05)

    # Link komentara

  29. Vidim da u tekstu nije spomenuto dugovanje vojske, pitajte u EPS-u kolika su njihova dugovanja za struju, verovatno predsednik nije obavešten da uopšte duguju.
    (marko, 8. novembar 2010 22:54)

    # Link komentara

  30. Slusaj tetrebu jedan, nisi ti izabran da se osecas, nego da radis. I, nista nisi uradio. Aj' sad kod mame na snenokle i ponesi iPod sa Severinom
    (Jovan, 8. novembar 2010 22:52)

    # Link komentara

  31. Jel' to ja još plaćam njegovog PR-a?!
    Sad je meni muka...
    (partibrejker, 8. novembar 2010 22:52)

    # Link komentara

  32. Zašto država ne plaća račune? Zato što nema novca, kaže Boris Tadić.
    ===…==
    A ja sto nemam para ni za osnovne zivotne potrebe to se drzavu ne tice
    (delta, 8. novembar 2010 22:42)

    # Link komentara

  33. Neobaveštenost srpski brend.
    (Sale, 8. novembar 2010 22:40)

    # Link komentara

  34. BoTa navodno nije znao da nisu placene komunalije pa je on odmah potrcao da plati

    Aha mozda vam i poverujem....

    Mislim da bi i Srecko Sojic nasao bolji izgovor
    (delta, 8. novembar 2010 22:37)

    # Link komentara

  35. Vrhunac cinizma ove vlasti je, kada Bajatovic kaze, kako dugujemo Rusima za isporucen gas, a posto ne mogu da naplate u zemlji, od onih kojima su gas isporucili (to su sve drzavne institucije, od: skola, bolnica, opstinskih uprava ...), oko 25% duga, morace da podignu cenu gasa!
    Sve to na kraju placaju obicni gradjani, kroz poreze, direktna poskupljenja, inflaciju.
    Tako je u svim oblastima, od goriva i struje, do duga drzavnih preduzeca, za izvedene im radove.
    Koliko je ova drzava bedna i jadna, pokazuje i to, da niko od privatnika, kome drzava duguje povracaj PDV-a, to ne sme da trazi, jer ce mu se razne inspekcije nakaciti u tolikoj meri, trazeci "dlaku u jajetu", sa kaznama, da je dalje poslovanje - nemoguce!
    Kapitalizam, nije samo pravo, nego i obaveza, svih ucesnika. Ne moze biti povlascenih, jer dolazi do poremecaja trzista i pada sistem, kad - tad!
    (dodjem ti, burazeru, 8. novembar 2010 22:37)

    # Link komentara

  36. Za ovo nije potreban nikakav komentar, nego svi zajedno da ne placamo vise nista drzavi. Trose se pare za svasta, narod krvari, bogatasi sve bogatiji.... E tkz. moj Predsednice i razni ministri, ako Vi tako radite a trazite da narod placa i Vase racune, i dobicete ubrzo racun da idete. Steta, da je Srbija za vreme Vaseg probnog rada unazadovala i postala siromasnija i postidjena u svetu. Prodali ste sve sto se moze prodati, jos samo Telekom i Vi odose, a mi.....
    Sramote jedne.
    (Srbin iz EU, 8. novembar 2010 22:36)

    # Link komentara

  37. Meni se slosi kad ovaj nesto progovori, dugova nemam, hvala na pitanju.
    (Osecaj za Feeling, 8. novembar 2010 22:35)

    # Link komentara

  38. Tadicu Jeremicu vi ste krivi, trosili ste pare ko da ste dobili bingo.
    A Jeremic je trosio najvise dok je lobirao, protiv Kosova i to bez ikakvog uspeha.
    Trazili ste pa sada gledajte
    (Gezim, 8. novembar 2010 22:30)

    # Link komentara

  39. Не знам за њега, ал' мене је срамота.
    Редовно они узумају своје и те неће конвертовати у дуг, уместо да плате што дугују па за плате пропорционално што остане, они ...
    А он сада прича причу.
    Скутољупци ће причу прогутату и уплаканих очију отићи на спавање.
    ****
    Даје да има ко да пусти воду!
    (гром, 8. novembar 2010 22:19)

    # Link komentara

  40. I ja sam dužan, jer nemam para, a to je tako jer ne mogu da zaradim a ubijam se od posla za bogatog poslodavca, žena ne može da se zaposli (profesor po struci), a o deci da i ne govorim, šta im sve treba, pa bih molio od g. Tadića da me tako originalno opravda kod elektrodistribucije, infostana i toplane, a može i kod vlasnika stana koji iznajmljujem, kada ne budem mogao svima da platim... Jbg, nemam para... Teško mi je zbog toga, ali nemam...
    (Dragan, 8. novembar 2010 22:03)

    # Link komentara

  41. A zato na B92 i RTS stalno ide, ko reklama, primena novog zakona o saobraćaju (mislim primena kazni), pa su za vikend saobraćajci imali akciju "kazni svakog vozača".
    HARAČ RAJO, HARAČ.
    (pera, 8. novembar 2010 22:01)

    # Link komentara

  42. A da se malo nama izviniš, predsedniče...
    (Pera, 8. novembar 2010 21:48)

    # Link komentara

  43. i ja se lose osecam zbog svojih dugova, samo meni pretite plenidbom imovine i zatvorom... ko ce vas da zatvori?
    (wukiw, 8. novembar 2010 21:47)

    # Link komentara

  44. Evo ja prestajem da placam racune. Ako me neko bude gnjavio, recicu im da nemam para zato sto je slaba privreda.
    (dejan, 8. novembar 2010 21:42)

    # Link komentara

  45. Jadni nesretni nekui nam predsednik! SIroma nije zano i baš se uvredio. Pogodila ga ova vest sirotog!
    (igorpl, 8. novembar 2010 21:24)

    # Link komentara

  46. Ajde ljudi da skupimo koju kintu pa da im platimo dugove...Ne budimo stipse, moramo da imamo razumevanja. Svako nek da koliko moze. Ne valja da nam se predsednik lose oseca, to utice na radnu sposobnost.
    Sad samo cekam da nam se jave i ostali, pocev od premijera i ostalih ministara...
    Bas me zanima kome se javise slosilo.
    (mlekadzija, 8. novembar 2010 21:23)

    # Link komentara

  47. Dobro predsednice, sad kad si se izvinio susedima zbog proslosti, kada si iskritikovao ministre zbog nerada, zamolio bogatase da pomognu narodu i postideo zbog neazurnih sluzbi pravo je vreme da napokon uradis nesto konkretno. Uz svo duzno postovanje, vise licite na analiticara sa strane nego na presednika.
    (korto malteze, 8. novembar 2010 21:23)

    # Link komentara

  48. Ne cudim se nicemu, ne moze nesto sto je unistavano preko 60 godina da bude dobro, niti se moze popraviti ni narednih 30 godina, pa i vise. Mozda se neko ne slaze, ali Tadic je u ovome u pravu.
    (Ivana, 8. novembar 2010 21:20)

    # Link komentara

  49. Zna se ko ne placa porez taj ide u zatvor!

    Dakle "drzavnici" prijavite se u Padinsku skelu, 500din dan, pa dok ne otplatite dugove.
    (zatvor, 8. novembar 2010 21:17)

    # Link komentara

  50. A, da l' mozda i plate kasne?
    Mislim, nema se para...
    (Boki, 8. novembar 2010 21:04)

    # Link komentara

  51. A jel mogu i ja da se izvadim na to da se "lose osecam" sledeci put kad mi stigne racun za struju ili infostan?
    (ajde, 8. novembar 2010 21:00)

    # Link komentara

  52. Mora da se stvarno lose oseca, vidite nekako je mnogo znojav na fotografiji na pocetku clanka.
    (Nenad, 8. novembar 2010 20:58)

    # Link komentara

  53. Nemoj, Borise, da se cudis nista kada imas tako dobar tim ljudi oko tebe. Mozda podjednako dobar kao i Sloba. Eh, dok svi tajkuni sebi uvecaju bogatsvo tebi ce proci mandat a o tome ces biti svesan tek kada te pobede dokazano losi politicari ********
    (LaMar, 8. novembar 2010 20:57)

    # Link komentara

  54. Evo suza mi kreće, predsednik se oseća loše...
    Čoveče, ljudi ostaju bez posla svaki dan, kako se ne osećaš loše zbog toga?
    Ja sam, recimo, prestao da plaćam pretplatu RTS-u, jer ne pristajem da finansiram glupe serije. Time dajem svoj doprinos društvu, je li, onemogućavam RTS da snimi još koju seriju, te potpuno devastira kulturu ovog ubogog naroda...
    (Damljan, 8. novembar 2010 20:40)

    # Link komentara

  55. Oseća se loše?! Pa koga on zeza? Jedva se suzdržao da se ne nasmeje dok je davao izjavu!
    (The real Mef, 8. novembar 2010 20:36)

    # Link komentara

  56. Jako mi je zao sto se predsednik lose oseca, bas mi ga je zao dodje mi se rasplacem koliko me je dirnuo...
    A kad smo vec kod racuna, onomad Vucic nije platio neke racune stanove za infostan, bas me zanima da li i predsednik udedno placa svoje racune.
    I konacno, nije samo Voja neobavestennnn
    (mlekadzija, 8. novembar 2010 20:28)

    # Link komentara

  57. Je.. га, држава може да не плаћа струју, воду,...а ја морам.
    (Зоран, 8. novembar 2010 20:27)

    # Link komentara

  58. Da da Tadiću. Nisi znao da država tako duguje ljudima. Jeste ne priča se o tome. Ako još nisi čuo ima postoje neki huligani, i putevi nam nešto loše idu i obratu pažnju, čini mi se da ima ljudi nekih koji traže posao ali ne mogu da nađu.
    (ky3ma, 8. novembar 2010 20:25)

    # Link komentara

  59. Valjda ne može da fruštukuje pa se zato loše oseća. Ako si nesposoban, tada se ode sa tog mesta i prepusti drugom gladnom i nesposobnom. Ali kako otići, a ne svršiti po'so za koji je postavljen.
    (Dragi, 8. novembar 2010 20:23)

    # Link komentara

  60. Tadić: Loše se osećam zbog dugova

    ОПа нсиам ја газда у Србији нити командујем у њој, него си ти газда и тебе слушају. А какав си газда, погледај се, дужан као Грчка.

    Госн тадићу, ево прича, из живота, стварност, само се десила пре више година: Био неки лош домаћин и на крају дотерао цара до дувара, комплетна пропаст. Тек тада се сетио да пита једног доброг домаћина шта да ради и како да се извуче из глиба. Каже он њему: Помагај, брате, ћу да пропаднем, ти си паметан, човек, причај шта да радим. А овај му одговара: Ништа се не секирај, у твоју кућу више нико не може да буде домаћин. Имао си прилику Тадићу, мажемн си и пажен и од народа и од Запада, давали ти ови из ионостранства, мислим да си прокоцкао шансу.
    (Зоран, 8. novembar 2010 20:21)

    # Link komentara

  61. Ovi su totalno izgubili osecaj za realnost. O kojim decenijama ovaj prica. Ako misli na poslednje dve da ga obavestim, ako je slucajno neobavesten po tom pitanju da su u poslednjoj on i njegovi pajtasi na vlasti. Ako misli na decenije pre devedesetih kamo srece da su i oni u poslednjih deset godina toliko nazadovali. Pitanje ko je ucetvorstrucio administraciju u poslednjih deset godina nije ni Milosevic a jos manje KPJ ili SKJ. Dve njihove glavne krilatice bolje ikakav nego nikakav privatizacija i da se kod komunista dobro zivelo zbog velikog duga, su se pokazale kao teska prevara. Videli smo i gledamo a tek cemo da gledamo koliko je "dobra" ikakva privatizacija. Sto se dugova tice samo konstatcija da su se oni za deset godina zaduzili 24 milijarde, a komunisti za 45 godina, gledajuci naravno deo duga dodeljenog Srbiji tek nekih 6 milijardi. Dakle brzina zaduzivanja kod komunista je bila skoro deset puta manja.
    (Vladan R, 8. novembar 2010 20:09)

    # Link komentara

  62. Ne vidim da se osecas lose jadni predsednice sto moras neuspesno da glumis ili glumatas, sve vam je bolje vama na vlasti a narod skapava. Tako nam i treba kad sve ovo izivljavanje trpimo cutke ili lajemo ali jos ne ujedamo.
    (jadan, 8. novembar 2010 20:06)

    # Link komentara

  63. Drzava nema para ,ma ajde...
    Slusamo da je gradonaclnik odlucio da uzme nekih stotinu mil eura za puteve oko novog mosta.Tako da ce ukupno kostati dvesta mil eura!
    A nema se para....
    Mogli smo praviti jeftiniji most ali neko je morao da potrosi mnogo vise nego sto ima u dzepu...
    Nema se para, a...
    Administracija Srbije zauzima vise zgrada nego sto je SFRJ imala za onoliku drzavu, a i ono vreme nije bilo racunara i sve je funkcionisalo.
    To pokazuje retrogradne promene u ovoj drzavi.
    Skolujemo kadrove koje nemamo gde da zaposlimo, valjda tako treba,oni trebaju nekim drugim drzavama...
    Nema se para, a kupuju se novi A6 i Mercedesi, nema se para...
    Obezbedjenja , agencije, direkcije, ministarstva za sve i svasta , veliki broj nestrucnih pomocnika i savetnika ministara koji i neznaju nista i nikada nisu nigde radili pre tog polozaja ali za to ima para, za plate poslanika i za to ima para , za portrete, slike naravno ima para...
    I na kraju prodaj Telekom da se sve to plati.
    To je slika nestrucne vlasti.
    Lidera na Balkanu ali u cemu ...
    (matrix, 8. novembar 2010 20:04)

    # Link komentara

  64. Postovani predsednice,nisam mogla da poverujem da Vasa izjava o dugu ima takav argument-nema para.Da li gradjani Srbije mogu da upotrebe taj Vas argument kada dodju inkasanti i iskljuce struju,vodu,grejanje?Da li ce sac ceh neplatisa, a posebno Vasih,placati ti isti gradjani Srbije kroz povecanja cena grejanja,struje itd.Da ne ponavljam komentare prethodnika o nenamenskom trosenju novca,pitam se da li je za ocekivati uskoro i Vasa izjava-nema para za penzije,za zdravstvo,skolstvo,nema se para, a mi moramo da zanovimo vozni park da uradimo jos neke portrete,posto se nekima ne svidjaju.Bas ste me RAZOCARALI
    (tvoj DS-ovac, 8. novembar 2010 19:40)

    # Link komentara

  65. "Država ne plaća komunalije zato što nema novca.., a nema novca zato što je slaba privreda, a privreda je slaba zato što je slabljena u mnogim decenijama u prošlosti", naveo je Tadić.

    Da li predsednik u "mnoge decenije slabljenja privrede" ubraja i ovu poslednju deceniju, u kojoj je njegova stranka stalno na vlasti?
    (zeljko, 8. novembar 2010 19:33)

    # Link komentara

  66. Oduvaće ovu vlast cunami narodnog nezadovoljstva na sledećim izborima, a možda i pre.
    (Vicious Circle, 8. novembar 2010 19:31)

    # Link komentara

  67. Hahahahahahaha
    (toma, 8. novembar 2010 19:30)

    # Link komentara

  68. Ma koji dugovi Borise...vazno je da imate nove portrete u skupstini za 4 miliJJJJona.
    (sumadinac, 8. novembar 2010 19:26)

    # Link komentara

  69. Mozda, ako se jos jednom nekome IZVINITE predsednice, mozda ce to umanjiti vas osecaj mizerije!
    (dr tasa, 8. novembar 2010 19:20)

    # Link komentara

  70. Čistoća je pola zdravlja....reče prase i skoči u blato...
    (igor ns, 8. novembar 2010 19:16)

    # Link komentara

  71. i ja se lose osecam :(

    nemoj te se samo lose osecati voljeni presednice
    utice na lepotu
    (mare, 8. novembar 2010 19:11)

    # Link komentara

  72. telekom u vojvodinu posle 2 (DVA) neplacena racuna iskljucuje - GRADANE
    (cc, 8. novembar 2010 19:09)

    # Link komentara

  73. Pa vidite kakva mu je kosulja?! natopljena znojem od muke sto se duguje..
    (djejeklima, 8. novembar 2010 19:04)

    # Link komentara

  74. Boze blagi, pa toliko ima povoda da se ovaj nas predsednik lose oseca...On, pre svega, treba lose da se oseca i da se zapita sta nije u redu. kad njegov narod ne mose da placa racune...a vecina ne moze, ili to radi s mukom i puno odricanja...Ovakva izjava me dovodi u dilemu, da li ozbiljno, sa argumetima uci u analizu iste ili se slatko nasmejati, jer ovde se ODAVNO ne slusa glas razuma...ma cemu sve ovo? Vi i dalje terate po svom, odbijam bar da buedm vasa dvorska luda...Ako mi vec oredjujete socijalni zivot, u ovakvoj NAOPAKOJ drzavi, zelim da sacuvam svoj duhovni zivot u koji , sa ovakvim nebulozama, nemate pristupa...
    (Natasa, 8. novembar 2010 19:04)

    # Link komentara

  75. ""Država ne plaća komunalije zato što nema novca.., a nema novca zato što je slaba privreda, a privreda je slaba zato što je slabljena u mnogim decenijama u prošlosti", naveo je Tadić."

    *******
    Placaju portrete iz budzeta, placaju lelemudjenja iz budzeta, placaju sve zivo sto ide u korist njima iz budzeta, a ovo ne. A oni su krivi sto nam je ovakva privreda, niko drugi. Treba ih sve pohapsiti. Ako nece policija, gradjani ce uciniti tu duznost. I trebalo bi odmah to poceti, i za svakog sledeceg koji se pojavi na sceni a nista ne radi, tako i sa njima.

    Svi koji dolaze na ministarska i predsednicka mesta, trebaju da imaju najmanje 10 godina radnog iskustva na istim ili slicnim poljima. A niko od njih nema ni 4 godine. To se moze lako proveriti. Samo su se pojavili na tim mestima niotkuda.
    (Aleksandar, 8. novembar 2010 19:04)

    # Link komentara

  76. Folirant!
    (mile, 8. novembar 2010 18:59)

    # Link komentara

  77. Mora da vam bude jasno da je Tadic ovde sa zadatkom da unisti ekonomiju Srbije.
    Tj. da nas zaduzi, istrosi rezerve i zatvori sto vise firmi moze kako bi odredjene kompanije bilderberg grupe mogle i od nas stvarati profit.
    To Tadic radi sa svojim ministrima.

    Bilo bi dobro da pazljivo odgledate ovaj film
    [link]
    ali i ostale filmove sa [link]
    (da0, 8. novembar 2010 18:55)

    # Link komentara

  78. moj komentar :
    [link]
    (Radovan III, 8. novembar 2010 18:51)

    # Link komentara

  79. Daj prekinite da pljujete za prvog normalnog predsednika od raspada YU i glasajte za SNS-DSS-SRS-NS bratiju na sledecim izborima... bice vam zasigurno mnogo bolje.
    (Dejan, 8. novembar 2010 18:50)

    # Link komentara

  80. Ovi su totalno izgubili osecaj za realnost. O kojim decenijama ovaj prica. Ako misli na poslednje dve da ga obavestim, ako je slucajno neobavesten po tom pitanju da su u poslednjoj on i njegovi pajtasi na vlasti. Ako misli na decenije pre devedesetih kamo srece da su i oni u poslednjih deset godina toliko nazadovali. Pitanje ko je ucetvorstrucio administraciju u poslednjih deset godina nije ni Milosevic a jos manje KPJ ili SKJ. Dve njihove glavne krilatice bolje ikakav nego nikakav privatizacija i da se kod komunista dobro zivelo zbog velikog duga, su se pokazale kao teska prevara. Videli smo i gledamo a tek cemo da gledamo koliko je "dobra" ikakva privatizacija. Sto se dugova tice samo konstatcija da su se oni za deset godina zaduzili 24 milijarde, a komunisti za 45 godina, gledajuci naravno deo duga dodeljenog Srbiji tek nekih 6 milijardi. Dakle brzina zaduzivanja kod komunista je bila skoro deset puta manja.
    (Vladan R, 8. novembar 2010 18:43)

    # Link komentara

  81. E,ovako...:
    Ja:izdrzavalac porodice,prosle godine stradao na radnom mestu-amputirana noga,trenutno bez posla.
    +
    Supruga:11 godina bez posla.
    +
    Sin:srednjoskolac.
    +
    Cerka:osnovna.
    Mesecni prihod(pomoc-milostinja):20 000 RSD

    Ako ne platim racune nazivaju me “neodgovornim,nesavesnim,neurednim” i prete mi sudskim izvrsiteljima,makazama i drugim cudima tehnike.
    Ako treba birati da li detetu kupiti sta za jesti ili platiti racun-sta treba da izaberem?
    Kako treba JA I MOJA PORODICA da se osecamo?
    Galsao za DS nekada-nikada vise!
    Stevan
    (Stevan Casar, 8. novembar 2010 18:31)

    # Link komentara

  82. Da li je moguce da neka grupa ljudi, poznavalaca prava, tuzi kompletnu vlast u Srbiji, ukljucujuci i predsednika, i da dokaze da je u nasoj zemlji na vlast dosla ORGANIZOVANA KRIMINALNA GRUPA? Nudim se da svedocim.
    (Danko, 8. novembar 2010 18:31)

    # Link komentara

  83. obicnim mrtnicima se popisuje imovina da se dugovi naplate a vama niko nista nemoze.sramota a jos kad vidim navini izraz lica bokija pritisak mi skoci.a kad se skolni od kamera smeje se i boroji provuizije.fuj odvratno.
    (Vanzemljanac, 8. novembar 2010 18:30)

    # Link komentara

  84. Jao jadan! Pa i ti si siroma neobavesten. Koja je to drzava gde se predsednik i ministri obavestavaju iz medija? Verovatno si, takodje iz medija, saznao da se zoves Boris Tadic i da si predsednik Srbije. Pa pare su kod Miska, Beka, Koleta...... samo vi njih ne smete da dirate, nego im pomazete da se jos vise bogate. Oni to sigurno nisu posteno zaradili. Tek kad razbucate ******* mogu da kazem da ste nesto korisno uradili za ovu zamlju.
    (GS, 8. novembar 2010 18:21)

    # Link komentara

  85. Ali on ladno i dalje govori kako je privreda isključivo oslabljena u Slobino vreme. Izvinte, molim vas.
    (student, 8. novembar 2010 18:20)

    # Link komentara

  86. mislim stvarno... vise nikome nisi zanimljiv...
    (hope, 8. novembar 2010 18:14)

    # Link komentara

  87. Ma sta kazete predsednice?
    Makar delimicno znate kako je sada narodu u poslenjih 20 godina i verovatno u sledecih 20...
    Da da i narod se oseca lose zbog dugova predsednice jer jedva krpimo kraj sa krajem!
    Nadam se da ovaj narod nema zivaca vise da ih trpi posto se osecam nekako...sam, a kao takav mislim da cu da poludim.
    (ITstrucnjakaMalo, 8. novembar 2010 18:11)

    # Link komentara

  88. Licemeri!!! Pa kako JA da platim svoje racune??? Kako? A ako ih ne platim, zna se sta se desava! Pa pobogu...kako???
    (mladen, 8. novembar 2010 18:05)

    # Link komentara

  89. zamolite sorosa da i to finansira ;)
    (xmen, 8. novembar 2010 18:02)

    # Link komentara

  90. sad smo poceli i da pišemo kako se vrhovni komandant oseca,ajmo da uradimo jednu psihoterapiju npr pa i to da se objavi...a sutra ujutru npr sta je doruckovao.
    (bane, 8. novembar 2010 18:01)

    # Link komentara

  91. Bolje da ste postavili nekoliko fikusa za najblize saradnike, oni bar ne bi odmagali.
    (life of brian, 8. novembar 2010 17:56)

    # Link komentara

  92. Ne verujem da bilo koji građanin ove zemlje više može da poveruje u ovakva lakonska objašnjenja predsednika. Ali zato verujem da on misli da mu mi verujemo - u stvari mi vređaju intelekt svakodnevnim lažima. Dokle više tako ljudi ?????
    (Neoverbal, 8. novembar 2010 17:52)

    # Link komentara

  93. lose se osecas?samo to?
    blago tebi i nama sa tobom.
    (reptil, 8. novembar 2010 17:52)

    # Link komentara

  94. Vratite se Turci ...
    (ozon, 8. novembar 2010 17:50)

    # Link komentara

  95. Jel ti muka??
    Eto nama jos jednog neobavestenog :)
    (Dragan, 8. novembar 2010 17:43)

    # Link komentara

  96. Sad ce gospoda da puste u promet raznorazne inspektore i haraclije sirom Srbije.Neko taj novac mora da nadoknadi.
    (Sasha, 8. novembar 2010 15:10)

    U pravu si danas je pocela da radi nasa nam komunalna policija u nekoliko opstina.Na ovoliku nasu administraciju jos i to naravno finansira sirotinja raja kroz razno razne namete takse, a oni opstinari dizu sebi plate koliko im treba .. Ja mislim da se bolje zivelo pod turcima nego pod DS-om.
    (nik, 8. novembar 2010 16:47)

    DRUMOVI SU SE UZELELI TURAKA A TURAKA NIGDE NEMA
    (ZULUMCAR, 8. novembar 2010 17:41)

    # Link komentara

  97. Nisu platile tvoje sluzbe, nisi platio ti nije platila vlada nego smo platili mi GRADJANI ****** !Boris ti nis ne placas jer to nisu tvoje pare vec pare koje nam otmes preko kazni za parkiranje brzinu i ne znam ja vise za sta! Od tih para placamo tvoje racune !
    (simeun, 8. novembar 2010 17:41)

    # Link komentara

  98. Tako to ide kada prstice umesaju Milosevicevi pioniri...Gospodine predsednice,otarasite se *****oko vas,prvenstveno mislim na dame i gospodu iz vasih redova,a vama cestitke za sve sto radite za ovu drzavu.Jedina svetla tacka ste ne samo u Srbiji,vec i sire od toga.
    (kirijakos, 8. novembar 2010 17:36)

    # Link komentara

  99. Ni meni nije dobro, sto bagra upravlja ovom drzavom. Petog oktobra mi je od policijskog pendreka povredjena glava. Opet cu postaviti glavu, ali sada ove da skinemo sa vlasti. Nadam se, da ce se naci neko neokaljan da nas povede protiv sadasnjeg zla.
    (Nista novo, 8. novembar 2010 17:35)

    # Link komentara

  100. Zbog cega, da mozda nema kucu pod hipotekom? Pa njega nema kuce za sta da ujede.
    (xaxax, 8. novembar 2010 17:32)

    # Link komentara

  101. Tadić je izgubio kompas,samo se ispričava nešto.
    (Tadiću odlazi, 8. novembar 2010 17:31)

    # Link komentara

  102. Nista,ni ja necu placati ni struju ni grejanje,pa kad me tuze ja cu im reci "zao mi je".Ali para neeemaaa…aa .
    (Babin_zub, 8. novembar 2010 17:29)

    # Link komentara

  103. Hahahahaha kako sam se slatko nasmejala hehehehehe Tadicu bre, plati ovima iz B92 da ti vode obavestajnu sluzbu, vidis da tvoji obavestajci ne mogu ni racune za struju da nadju, a da ne govorimo o Mladicu, on je tek enigma hehehe
     (Katie, 8. novembar 2010 17:22)

    # Link komentara

  104. Nisi ti tu da se lose osecas ili ne osecas, nego da resavas probleme, a ne da nas je sve manje.

    Nikada vise ne izlazim na izbore, sem ako se ne pojavi neko nov ko je patriota i ko je normalan.
    (da1, 8. novembar 2010 17:20)

    # Link komentara

  105. To je gospodo čisti kriminal i nemože se nazvati drugim imenom. To je takođe loša poruka, loše vlasti, građanima Srbije.Ispitajte gospodine Predsedniče koliko se potrošilo novca poreskih obveznika na razne proslave koje su mogle i skromnije da se obeleže.
    (Vojislav 948, 8. novembar 2010 17:00)

    # Link komentara

  106. Pa i drzavnu upravu, ili ti pravo upravljanja drzavom su nasledili od predhodne vlasti! Zar oni nisu upravo hteli da naslede predhodnu vlast, ili mozda nisu bili svesni kojom ce drzavom da upravljaju ako dobiju na izborima!?!
    (LUDILU NEMA KRAJA!, 8. novembar 2010 16:57)

    # Link komentara

  107. Pada vlada, pada vlada...
    (Miroslav, 8. novembar 2010 16:57)

    # Link komentara

  108. Jedini komentar na sve: [link]
    (Hipnotisana gomila, 8. novembar 2010 16:57)

    # Link komentara

  109. "Država ne plaća komunalije zato što nema novca.., a nema novca zato što je slaba privreda, a privreda je slaba zato što je slabljena u mnogim decenijama u prošlosti", naveo je Tadić.

    Netačno. Država nema para zato što kradete i/li dozvoljavate krađu, nepotizam, pronevere, burazerstvo, nameštaljke na tenderima, monopol..., a privreda je slaba, mimo upravo nabrojanih razloga, i zato što ste vi na vlasti i ne znate da radite posao za koji ste, na nesreću 8 miliona ljudi, izabrani.

    I kako je to decenijama slabljena privreda? Pa naša produktivnost je sada ravna onoj iz ratne 1999.! Danas smo na 40% proizvodnje koju smo imali 1989! Šta je Vama, predsedniče?! Preuzimate li vi, ljudi, imalo odgovornosti za bilo šta ili su za sve krivi Rimljani, Turci, Švabe, Tito, Sloba...?

    Molim Vas, utičite na to da odete sa vlasti. Što pre.
    (NajboljeIzBanata, 8. novembar 2010 16:56)

    # Link komentara

  110. Tek ćeš se loše osećati kad ti narod ispostavi račun.Ovaj si platio,narod će naplatiti svoj
    prinudno.
    (DUSAN SILNI, 8. novembar 2010 16:55)

    # Link komentara

  111. Evo me u Tatoo studiju nasadio sam se na Lap top i pregledam slike raznih Tribala dok momak radi pa da iskoristim priliku i da se obratim vama iz medija i covjecanstvu. Iako u ponudim ima raznih tetovaza ja cu ipak jednostavniju verziju Blade-a zato sto je najostrija i najopakija moram samo da izmamim cjenu koja mi odgovara. Ne znam samo i nije mi jasno zasto me cure ne vole startuju svakog i prilaze svakom traze da popiju pice sa njima i sjede sa njima a meni nece ni jedna il sam suvise ozbiljan,ruzan il me se plase mislim da je u pitanju sve troje po malo ipak imam samog sebe na kraju krajeva.
    Proslijedite svim medijima i covjecanstvu.
    Pozdrav od Milana Popovica jedinog pravog i istinskog 007.
    (Milan Popovic, 8. novembar 2010 16:54)

    # Link komentara

  112. Sad ce gospoda da puste u promet raznorazne inspektore i haraclije sirom Srbije.Neko taj novac mora da nadoknadi.
    (Sasha, 8. novembar 2010 15:10)

    U pravu si danas je pocela da radi nasa nam komunalna policija u nekoliko opstina.Na ovoliku nasu administraciju jos i to naravno finansira sirotinja raja kroz razno razne namete takse, a oni opstinari dizu sebi plate koliko im treba .. Ja mislim da se bolje zivelo pod turcima nego pod DS-om.
    (nik, 8. novembar 2010 16:47)

    # Link komentara

  113. Evo sad i g. Tadic nije obavesten.

    Sve sami neobavesteni politicari upravljaju drzavom. Hvala medijima sto ih obavestavaju, nastavite jos revnosnije!
    (Student, 8. novembar 2010 16:40)

    # Link komentara

  114. Tadic se oseca lose, a danas citam "Mladić nas košta po 159 EUR mesečno"...

    Eto racunice! :) Uhapsite Mladica i platite racune. I svi srecni
    (Goran, 8. novembar 2010 16:34)

    # Link komentara

  115. Bog te mazo 24 milijarde spoljni dug!!! Kamda prema godisnjem budzetu od 2milijarde za domace potrebe, trebace minimum 12 godina da se vrati pod uslovom da 12 godina niko ne jede hleba.

    I eto nove teme za ISTRAZIVACKO novinarstvo!! ne samo da nam vi novinari saopstite kolko dugujemo nego i da utvrdite:
    1. kome se duguje i zasto
    2. ko je uzimao kredite, kada, i ko je odgovoran, tj da li su morali da se uzmu
    3. koji je plan vracanja dugova

    znam da novinari nisu ekonomisti, ali outsoursujte experte, ja li da vas ucim??
    (do_gushe, 8. novembar 2010 16:33)

    # Link komentara

  116. Boris Tadić kao Luj XIV: "Država to sam ja!" Sve je on učinio kao da je Srbija njegova prćija. Strašno i jadno.
    (Vladan Jova, 8. novembar 2010 16:22)

    # Link komentara

  117. Kao sto sam rekao prevelika i ne efikasna administracija gusi citavu drzavu kako u BiH tako i u Srbiji.
    Sajt RTS-a je nedostupan pa moram da se posluzim rezervnom varijantom B92 ma da bih mogao da posjetim i HRT da vidim kakve oni teme i sadrzaje imaju.
    Sinoc dok sam spavao naglo sam se probudio i ovi stegnuti sinusi i zategnuto grlo su poceli da me guse nisam znao sta cu sa sobom pa sam normalno upalio TV i onda sam usisao casti i ostrine od plavog voditelja sa France24 takodje moram da pohvalim i pozdravim Halu Gorani,
    Polin Choi onu malu Kineskinju i Ralicu Vavilevu sa CNN koje imaju odredjene osjecaje prema meni i koje komuniciraju samnom na kao sto bih ja rekao telepastski nacin.
    A sada idem da se saram proslijedite ovo na CNN, France 24 i ostalim medijma kao i covjecanstvu.
    Pozdrav od 007
    (Milan Popovic, 8. novembar 2010 16:11)

    # Link komentara

  118. Ајде причајте нам сада о европским вредностима. Срамота.Народ нема шта да једе па и неплаћа а власт. Нашли па зашли.
    (011, 8. novembar 2010 16:09)

    # Link komentara

  119. Gospodine Tadicu,

    Ako se toliko lose osecate sto ne mozete da platite vasa dugovanja ( mislim vas parlament itd ) a vi kao u onom vicu lepo odite pa se istusirajte i vise necete da se osecate, Mislim, strasno je ovo sto govorite da niste znali koliko dugujete, a jurite bedu da placa i pored toga stonema sta ni da jede. Iskreno se nadam da ce vam barem vama portret ispasti lep i bez greske a ko zna mozda vam i daju brkove ( umesto brkova Lilic Zorana ).
    (Boki22, 8. novembar 2010 16:02)

    # Link komentara

  120. "Platili smo, platili smo. Nisam platio ja, platile su stručne službe jer one obavljaju svoj deo posla." Zasto ga onda ranije nisu obavljale kako treba? Jadan smo mi narod!
    (Kasno je, 8. novembar 2010 15:31)

    # Link komentara

  121. Lako je vama predsedniče da odmah izmirite dugovanja, kad imate na raspolaganju štampariju novca u Topčideru.

    Primećujem da penzioneri primaju u poslednje vreme potpuno nove novčanice tek izašle iz fabrike (još su tople).

    Posle još slušamo onog sirotog guvernera koji se znoji i objašnjava zašto inflacija mora da probije sve zacrtane granice.
    (Već viđeno, 8. novembar 2010 15:26)

    # Link komentara

  122. Sve dugove ste platili? :)
    Platili ste crkavicu gosn Tadicu, mizeriju mizerije..

    Dugujemo toliko para svima zivima da ce nashi praunuci da grcaju u **********, a vi prichate da ste platili SVE dugove!!

    To sto ste vi mili moj predsedniche uradili nashoj ekonomiji i zemlji u rangu je choporu lavica koje ulete medju male tek rodjene srne koje gledaju krupnim ochima dok ih stravichne vilice komadaju..

    To prelepi nash predsedniche sto ste vratili je ono sto bi u narodu rekli "shaka jada da se zamazu ochi"!!
    (Sin Bludimir, 8. novembar 2010 15:25)

    # Link komentara

  123. Tako je i pokojni Sloba mislio! G Predsednice, nepravite racun bez krcmara!! Vi pravite ceh, a krcmar samo sedi i sabira.
    (Ludi Milojko, 8. novembar 2010 15:22)

    # Link komentara

  124. A KAMATA, NA TOLIKE MILIONE MALO LI JE.
    KAMATU UPLATITE U DOBROTVORNR SVRHE...
    (Boki Moravac, 8. novembar 2010 15:22)

    # Link komentara

  125. Znaci ovako. Saznao covek da nisu placeni racuni, intervenisao i sve OK. Je li placena i kamata na dugove? Od cijih para? Mojih, Vasih. Gdje je tu odgovornost za necinjenje i nevr5senje svog posla. Ko je otpusten?E , kako bih ja bio na izlaznim vratima kada bi tako nesto ucinio ovdje gdje radim.
    (Milan, 8. novembar 2010 15:16)

    # Link komentara

  126. Nikoliceva slika sa dna vesti ([link]) = slika i prilika domacih politicara.
    (Slobodan, 8. novembar 2010 15:13)

    # Link komentara

  127. ej, pazite sliku sto ze Toma iskezio... kada je ovo cuo... ma boli njega "dusa" sto duguje pare drzava... nego da pitam Tadica, jeli, jeste li vi to izvadili lovu iz levog dzepa i platitli dugove ili iz poreske kase kojom derete narod.. u prevodu, platili ste iz naseg dzepa... lopurde jedne... a vase dnevnice cuvate kao oci u glavu...
    (malo se (ne) razumem, 8. novembar 2010 15:12)

    # Link komentara

  128. Sad ce gospoda da puste u promet raznorazne inspektore i haraclije sirom Srbije.Neko taj novac mora da nadoknadi.
    (Sasha, 8. novembar 2010 15:10)

    # Link komentara

  129. Ma smešni ste ko struja,neverovatno je da država nema pare a vi se razbacujete ki živite ko grofovi....samo me zanima jeste li platili zajedno sas kamatama ili smao glavnicu...ako mi možemo da plaćamo kamate možete i vi...

    BRUKA I SRAMOTA
    (Mirko Lazović, 8. novembar 2010 15:01)

    # Link komentara

  130. Ni građani nemaju novca pa i oni neplaćaju račune i strašno im je žao zbog toga ali šta ćeš takva je situacija.
    (živela demagogija, 8. novembar 2010 14:55)

    # Link komentara

  131. posto ja trosim samo toliko koliko ga imam, sada sedim u sobi u kaputu, ako je slaba ekonomija stedite gospodo!!!!!! a Vi u kosulji.
    (argus, 8. novembar 2010 14:47)

    # Link komentara

  132. Jel ovo još jedan od signala da je kriza prošla?HA HA HA.
    (Mali Perica, 8. novembar 2010 14:40)

    # Link komentara